Sex

Kad dođe plima biće i rima

zilikaka RSS / 18.04.2020. u 08:39

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra. 

Takođe, u sklopu takvih najava, za sada bojažljivo se promalja ideja kako će COVID-19 vakcina biti neophodna za prolazak granice. Sjajne vesti za sve teoretičare zavere, G5 frikove, facebook stručnjake i tviter manijake. Radujte se braćo jer ćemo konačno imati priliku da živimo život iz filma. Samo, to neće biti ni ljubić, ni komedija, ni fantazija, a bogme ni akcija, erotika možda, a drama svakako. :)

 LINK

 als

 

 



Komentari (768)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:05 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ja dovodim u pitanje i njegovo znanje i njegov moral i njegov integritet i sistem.

Da, nešto od ova prva dva je zakazalo - prvo je tvrdio "taj virus kod nas neće da dođe", onda "deca ne prenose virus", što je sve u toj ranoj tačCi vrlo, vrlo, vrlo smelo osim ako nisi najvrhunskiji virusolog od svih virusologa koji zna stvari koje drugi virusolozi ne znaju, a teško da je baš tako. Znači ili ne znaš šta pričaš ili pričaš ono što ti je budala na vr' piramide rekla da pričaš. Tu opet dolazimo do onoga da je glupost (nekompetenciju) teško razlučiti od zla (manjka integriteta) zato što je rezultat najčešće isti.

Propast sistema se između ostalog očituje i u tome što onog Nestorovića ne sklanjaju nego vodaju ko mečku Božanu i puštaju ga da lupeta.

Edit: reklo bi se da nam se opet dešava slična stvar kao za skupljane SNS potpisa, ali ovaj put sa izborima kao glavnim parametrom oko kog se sve vrti.
alselone alselone 09:10 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Da, nešto od ova prva dva je zakazalo - prvo je tvrdio "taj virus kod nas neće da dođe", onda "deca ne prenose virus", što je sve u toj ranoj tačCi vrlo, vrlo, vrlo smelo osim ako nisi najvrhunskiji virusolog od svih virusologa koji zna stvari koje drugi virusolozi ne znaju, a teško da je baš tako. Znači ili ne znaš šta pričaš ili pričaš ono što ti je rečeno da pričaš. Tu opet dolazimo do onoga da je glupost (nekompetenciju) teško razlučiti od zla (manjka integriteta) zato što je rezultat najčešće isti.

Jednom u tri života bude pandemija, ceo život se spremaš za to, država ti platila školovanje, dala ti sve što imaš samo da budeš na nivou kada bude trebalo - i ti odlučiš da ližeš guzicu Vučiću. Ili to ili stvarno nije video šta dolazi što je tek strašno.



Poenta je da to nije beznačajna greška. Ljudi su umrli zbog toga.

Propast sistema se između ostalog očituje i u tome što onog Nestorovića ne sklanjaju nego vodaju ko mečku Božanu i puštaju ga da lupeta.

Vučić bi time priznao da je nešto urađeno loše a to nikad neće dozvoliti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:26 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ljudi su umrli zbog toga.

A zna li se procenat smrtnosti u Srbiji?
Po broju stanovnika, po broju zaraženih, nešto od toga.
Ne pratim baš te statistike, vidim pišete da je po raznim parametrima Srbija najgora, testiranih, obolelih lekara, ovo ono, a umrli se ne pominju, mislim ne apsolutni broj, njega znam, nego neki odnos.

Zna li se to, i kako tu stoji Srbija, to je valjda najvažnije?
maksa83 maksa83 09:29 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Vučić bi time priznao da je nešto urađeno loše a to nikad neće dozvoliti.

Debil će za koji dan da otvori teretane u kojima ljudi dahću, znoje se i balave po spravama i koriste istu svlačionicu. Da je mene neko pitao - "kako da bolje proširimo virus?" rekao bih - "otvorite teretane".
alselone alselone 09:30 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A zna li se procenat smrtnosti u Srbiji?
Po broju stanovnika, po broju zaraženih, nešto od toga.
Ne pratim baš te statistike, vidim pišete da je po raznim parametrima Srbija najgora, testiranih, obolelih lekara, ovo ono, a umrli se ne pominju, mislim ne apsolutni broj, njega znam, nego neki odnos.


Uopšte nije važno vaditi statistiku i upoređivati se sa drugima, evo ja ću povući ono što sam rekao da imamo procentualno najviše zaraženog medicinskog osoblja samo da ne bismo ulazili u beskonačnu spiralu nadgornjavanja.

Poentje nešto drugo što ti uporno preskačeš. Reakcija je bila namerno ili greškom veoma zakasnela od strane nekoga kome je to posao, tzv. struka, i zbog toga su se neki ljudi zarazili što nisu morali i umrli su.
alselone alselone 09:31 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Debil će za koji dan da otvori teretane u kojima ljudi dahću, znoje se i balave po spravama i koriste istu svlačionicu. Da je mene neko pitao - "kako da bolje proširimo virus?" rekao bih - "otvorite teretane".


Šta struka kaže na to?
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:36 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

evo ja ću povući ono što sam rekao da imamo procentualno najviše zaraženog medicinskog osoblja

Povukao ne povukao, ako je to tako to tako i ostaje šta god mi pisali i povlačili ili ne povlačili.
Samo me začudilo što nema najznačajnijeg podatka, onog koji čini razliku između života i smrti.

A struka, ne znam ja to da procenjujem.
Da se radi o nekoj o kojoj imam makar pojma pa i da probam, ovako, ne bih.

Osim po rezultatima, brojevima.
solo solo 09:38 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Šta struka kaže na to?



alselone alselone 09:39 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Osim po rezultatima, brojevima.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:40 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Propast sistema se između ostalog očituje i u tome što onog Nestorovića ne sklanjaju nego vodaju ko mečku Božanu i puštaju ga da lupeta.


Ovo isto da podvučem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:46 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

po raznim parametrima Srbija najgora


Nije, po MMF-u smo najbolji, a to je najvažnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:49 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ma ovo si mnogo puta postavljao, mali liči na uta-ta manir, al dobro.
Ali kad je već tu, uhvatim detalj kad je Kon, samoinicijativno, ne da ga je neko pitao, baš o tom svom, "sporo se širi" govorio.
Sam je naglasio kolika je to greška bila, koliko je pogrešno mislio, a jeste mislio, i čak se sam sebi ironično nasmejao u smislu omašio sam "sitnicu"

Po mom poimanju, oni koji su nesigurni u svoje znanje to ne rade.

A virus nov, on omašio, ne vidim ja tu katastrofu.
mirelarado mirelarado 09:51 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Reakcija je bila namerno ili greškom veoma zakasnela od strane nekoga kome je to posao, tzv. struka, i zbog toga su se neki ljudi zarazili što nisu morali i umrli su.


A da bi se to katastrofalno zakašnjenje prikrilo, potom su nam uvedene najrestriktivnije mere, koje će, generalno, ozbiljno narušiti zdravlje populacije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:52 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

stefan.hauzer
po raznim parametrima Srbija najgora


Nije, po MMF-u smo najbolji, a to je najvažnije.

Ljudi, šta vam je?
Pitam za običan podatak, ne znam ga pa pitam.
Vidim poredite pa verujem da znate, kakav sad MMF?

Ništa, izguglaću ga sam.
alselone alselone 09:52 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ma ovo si mnogo puta postavljao, mali liči na uta-ta manir, al dobro.


I ti si mnogo puta vrdao, pa reko možda nisi video. Čekam da vidiš pa ću prestati.
alselone alselone 09:53 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


A virus nov, on omašio, ne vidim ja tu katastrofu.


Ljudi umrli zbog te greške. Ja vidim katastrofu jer su obični ljudi videli šta dolazi bez obzira što je nov virus. Posao mu je da vidi prvi.
mirelarado mirelarado 09:55 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A virus nov, on omašio, ne vidim ja tu katastrofu.


Velika je sramota da vrhunski epidemiolog ne prati šta novi virus čini po svetu i u komšiluku. Ili je to ipak bilo podaništvo prema AV i podilaženje interesima vladajuće klike?
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:56 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Ma ovo si mnogo puta postavljao, mali liči na uta-ta manir, al dobro.


I ti si mnogo puta vrdao, pa reko možda nisi video. Čekam da vidiš pa ću prestati.

Ma što bi ako ti čini zadovoljstvo.
Meni, ako zbog mene postavljaš, niti smeta niti mnogo govori.
Pokušavam, trudim se, da sagledam malo širu sliku od one koju sugerišu te namenske, efektne kombinacije.
niccolo niccolo 09:56 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

mirelarado
Reakcija je bila namerno ili greškom veoma zakasnela od strane nekoga kome je to posao, tzv. struka, i zbog toga su se neki ljudi zarazili što nisu morali i umrli su.


A da bi se to katastrofalno zakašnjenje prikrilo, potom su nam uvedene najrestriktivnije mere, koje će, generalno, ozbiljno narušiti zdravlje populacije.

Ali, na osnovu informacije koju daje direktor Narodnog fronta, ne i na mestima gde su najrestriktivnije mere prvo morale biti uvedene - u zdravstvenim ustanovama. Baš zato da bi se u najvećoj mogućoj meri sačuvalo zdravlje zdravstvenih radnika kojih, uz sve njihove odlaske u druge zemlje, i nemamo baš za razbacivanje.
alselone alselone 09:57 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

niti smeta niti mnogo govori.


Postavljaću onda još, daću ti vremena da ukapiraš šta tamo piše.
mirelarado mirelarado 09:58 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Pokušavam, trudim se, da sagledam malo širu sliku od one koju sugerišu te namenske, efektne kombinacije.


Trenutno sam u zatvoru i nemam nameru da sagledavam širu sliku, ili da bilo šta verujem vinovnicima i saučesnicima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:59 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ok, ok, trebaju bezgrešni.
Ako ih ima ne bunim se.
A ako nema takvih, onda ako može bez tvrdoglavih i sujetnih koji svoje greške ne priznaju.
alselone alselone 10:00 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Trenutno sam u zatvoru i nemam nameru da sagledavam širu sliku, ili da bilo šta verujem vinovnicima i saučesnicima.


Da pogodim. Huči će ti odgovori na ovaj komentar, jer je "nadgovornjački" i daje mu prostor da dalje filozofira a preskočiće ondaj prethodni u kom kažeš kako je vrhunski epidemiolog morao da vidi šta se dešava u sveti i u komšiluku.


EDIT: Pogodio! Jej!
EDIT2: Zapravo i nije bilo teško.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:01 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
niti smeta niti mnogo govori.


Postavljaću onda još, daću ti vremena da ukapiraš šta tamo piše.

A to je sveto pismo, tu je sadržana sva mudrost?
Ako je tako, postsvljaj jbt, evo i ja ću se truditi da te svete spise pomno proučavam.
alselone alselone 10:02 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A to je sveto pismo, tu je sadržana sva mudrost?


Tako je. Počni od toga, pa onda možeš dalje. To je baza, osnova, ako to ukapiraš, tj. kada ukapiraš, ja verujem u tebe, onda ćemo na kompleksnije poglede na pandemiju. Ne možemo pričati o ravnanju krive, uticaju na ekomiju, organizaciju zdravstvenog sistema, lečenje, prevenciju itd. ako ne kapiraš osnovu.
solo solo 10:06 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Velika je sramota da vrhunski epidemiolog


Šta podrazumevaš pod ,,vrhunski,,?

http://blog.b92.net/text/29450/Stranacko-zaposljavanje/
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:07 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela, ili se to ne uklapa u svetu sličicu, pa je jeres to pominjati?
Vidim izbegavate, pa velim, mora da je sveti sinod to zabranio.
alselone alselone 10:11 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela, ili se to ne uklapa u svetu sličicu, pa je jeres to pominjati?
Vidim izbegavate, pa velim, mora da je sveti sinod to zabranio.


Ne izbegavam. Iznesi mišljenje pa da diskutujemo.
niccolo niccolo 10:13 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Iznesi mišljenje

Pa kako bi se onda vodio razgovor pitanjima?
alselone alselone 10:16 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Pa kako bi se onda vodio razgovor pitanjima?


Evo pretvorio sam se u uvo.

Jedva čekam jasno i koncizno mišljenje ŠTA SE DEŠAVA, koji su dosezi, statistike i brojeve a ne pitanja i komentare šta se NE dešava.
solo solo 10:17 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela, ili se to ne uklapa u svetu sličicu, pa je jeres to pominjati?
Vidim izbegavate, pa velim, mora da je sveti sinod to zabranio.


Nemoj da se mučiš. Istina je jedna rastegljiva kategorija kroz vekove.

Ako nisi sklon da veruješ medijima i zvaničnim informacijama razmisli o onome što ti je dostupno i proverljivo.Tvoji bližnji,šira porodica,prijatelji,poznanici,njihovi prijatelji i poznanici i tako redom dokle ti mogućnosti sežu. Tu ćeš čuti te ,,brojeve,, o bolesnim i preminulim koji te interesuju. I svako neka to uradi u svom okruženju. Onda možeš da sastaviš sliku koja je još uvek samo najpribližnija istini - bar u tvom okruženju koje te inače najviše i zanima.
Vrlo slično guglanju samo mnogo pouzdanije.
alselone alselone 10:19 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Evo pretvorio sam se u uvo.

Sad kad se Huči odvaži pa nam saspe svoje mišljenje šta nam se dešava, potkrepi ga statistika iz države, iz komšiluka, iz sveta, navede izvore, linkove, ukrsti to sve i sažme u kompleksan stav. Ima uvo da mi otpadne.

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:19 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela, ili se to ne uklapa u svetu sličicu, pa je jeres to pominjati?
Vidim izbegavate, pa velim, mora da je sveti sinod to zabranio.


Ne izbegavam. Iznesi mišljenje pa da diskutujemo.

Pa izneo sam ga, Kon, očigledno nije bezgrešan, lako mu je uloviti greške kome je to namera, ali tretirati ga kao neznalicu na čije školovanje su bačene pare, možda mogu bolji stručnjaci od njega.
Ja se ne usuđujem.

A sa druge strane, ako su tvoje teze tačne, dve osnovne, prva, da je napolju neman koja kosi redom i da se treba pod hitno zabarikadirati i obezbediti zalihe, i druga, da je srpska struka katastrofalna, kombinacija toga neminovno vodi u ambis.

E zato pitam o mrtvima, jesmo li u ambisu?

Ako nismo, a meni se tako čini, nešto od tvojih teza je skroz pogrešno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:21 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


Sad kad se Huči odvaži pa nam saspe svoje mišljenje šta nam se dešava

Ono što sam od početka mislio.
Jeste bolest ali nije kuga.
Preteralo se sa strahom i panikom.
alselone alselone 10:23 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Opet si pričao o mojim stavovima i pitao razna pitanja.

Zamolio bih te da sam odgovoriš na ovo što si rekao da izbegavam(o) kako ne bi izgledalo da i ti izbegavaš.

A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:24 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

A možemo li o broju mrtvih koju je neman odnela, i


Evo linka sa sveobuhvatnim (svet) statistikama.

Srbija na 40 mestu, po broju zarazenih se meri prvo/zadnje mesto, a sad po broju mrtvih vidi sam gde je (ps. 44 mestu).

(olandija mi spala sa 11 na 14 mesto, nadam se da ce da nastavi dalje niz spisak)

Jos jedna dobra vest (sa istog linka) da je procenat kriticnih spao na 3%
97% je sa blagim simptomima.

Broj mrtvih i novozarazenih je svaki dan u padu..

http://www.worldometers.info/coronavirus/?fbclid=IwAR0UeYMDsa4w3W6NOjNyBX096dAToSSnhBjU-R19MOgzf1J9PRcfr75HxxI#countries]


PS. Srbija 13 mrtvih na 1.milion stanovnika, 686 zarazenih na 1.milion stanovnika.
poredjenja radi, Spanija 441. mrtvih na 1.milion, 4.158 zarazenih na 1.milion.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:28 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Zamolio bih te da sam odgovoriš na ovo što si rekao da izbegavam(o) kako ne bi izgledalo da i ti izbegavaš.

Naleteo sam, samo naleteo, nisam siguran, na tekst u kom se piše da po broju mrtvih (e sad nisam siguran u odnosu na šta, broj zaraženih ili stanovnika) Srbija u poređenju sa ostalima stoji korektno.

To se, ako je tačno, ne uklapa u ono što se ovde forsira, ni u one tvoje sličice, pa mi se čini da zato to izbegavate.

Znaš li podatke, jel istina ono što sam pročitao?
alselone alselone 10:30 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Znaš li podatke, jel istina ono što sam pročitao?


Nisam razumeo šta znači "po broju mrtvih stoji korektno" pa ne mogu da komentarišem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:35 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Znaš li podatke, jel istina ono što sam pročitao?


Nisam razumeo šta znači "po broju mrtvih stoji korektno" pa ne mogu da komentarišem.

:)

Ima i
u poređenju sa ostalima

U sredini te rečenice.
Što si to preskočio?
:)
alselone alselone 10:36 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


U sredini te rečenice.
Što si to preskočio?
:)


To mi tek nije jasno. Hajde uporedi i definiši korektno pa da diskutujemo.
solo solo 10:38 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Naleteo sam, samo naleteo, nisam siguran, na tekst u kom se piše da po broju mrtvih (e sad nisam siguran u odnosu na šta, broj zaraženih ili stanovnika) Srbija u poređenju sa ostalima stoji korektno.


Stoji korektno ( ako si sklon da veruješ zvaničnim informacijama)
Ako nisi - brojiš sam.

18.04.2020.

U Srbiji je stopa smrtnosti od korona virusa 1,93 odsto, kako su saopštili epidemiolozi Kriznog štaba za borbu protiv korone.

Prema najnovijim podacima američkog Univerziteta “Džons Hopkins”, Srbija ima drugu najnižu stopu smrtnosti od korona virusa u poređenju sa zemljama u regionu.


maksa83 maksa83 10:42 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

To mi tek nije jasno. Hajde uporedi i definiši korektno pa da diskutujemo.

aureus aureus 10:42 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


(olandija mi spala sa 11 na 14 mesto, nadam se da ce da nastavi dalje niz spisak)

Podrška za Holandiju.

A i Belgiju koja bilježi veliki broj smrtnih slučajeva.

Ima tvrdnji da je to što Belgijanci bilježe tako mnogo smrtnih slučajeva zato što su pošteni dok bilježe.

No, kakogod. Skoro 5 700 umrlih na tako malu zemlju je neugodno mnogo. Jedan od dvije hiljade stanovnika Belgije je umro od Kovida 19 u ovih mjesec i po.
solo solo 10:46 19.04.2020

Re: hoochie coochie man

Naleteo sam, samo naleteo, nisam siguran, na tekst u kom se piše da po broju mrtvih (e sad nisam siguran u odnosu na šta, broj zaraženih ili stanovnika) Srbija u poređenju sa ostalima stoji korektno.



Bilo bi mi interesantno da čujem od tebe podatak koliko u tvom okruženju (širem i dostupnom) znaš obolelih i preminulih od korone.Onda lako izračunaš mortalitet-broj umrlih u procentima u odnosu na broj obolelih što je i najvažniji podatak u suštini.
aureus aureus 10:48 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Solo, citiraš samog sebe i sam sebi postavljaš pitanja na koja bi želio da čuješ odgovor?
solo solo 10:49 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

aureus
Solo, citiraš samog sebe i sam sebi postavljaš pitanja na koja bi želio da čuješ odgovor?


To je bila greška - nemoj biti hepo kockica
Nemoj spinovati suštinu jezuitskom metodologijom.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:50 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

maksa83
To mi tek nije jasno. Hajde uporedi i definiši korektno pa da diskutujemo.



Umrlih u Grckoj 110, 11 na 1.m stanovnika
Umrlih u Srbiji 117, 13 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Madjarskoj 189, 20 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Hrvatskoj 39, 9 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Sloveniji 70, 34 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Bosni 47, 14 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Makedioniji 49, 24 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Bugarskoj 42, 6 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Albaniji 26, 9 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Crnoj Gori 5, 8 na 1.m stanovnika.
Umrlih u Ceskoj 181, 17 na 1.m stanovnika.

Od 11 drzava u regionu (plus Ceska) Srbija je (po broju umrlih) na 7 mestu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

aureus

(olandija mi spala sa 11 na 14 mesto, nadam se da ce da nastavi dalje niz spisak)

Podrška za Holandiju.

A i Belgiju koja bilježi veliki broj smrtnih slučajeva.

Ima tvrdnji da je to što Belgijanci bilježe tako mnogo smrtnih slučajeva zato što su pošteni dok bilježe.

No, kakogod. Skoro 5 700 umrlih na tako malu zemlju je neugodno mnogo. Jedan od dvije hiljade stanovnika Belgije je umro od Kovida 19 u ovih mjesec i po.


Fala, Belgija je bas postradala, a u Holandiji je najveci broj slucajeva bas kod belgijske granice - provincija Brabant.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:58 19.04.2020

Re: hoochie coochie man

Bilo bi mi interesantno da čujem od tebe podatak koliko u tvom okruženju (širem i dostupnom) znaš obolelih i preminulih od korone.

Ne znam lično nikog.
Po vestima, po informacijama znam za par slučajeva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:02 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone

U sredini te rečenice.
Što si to preskočio?
:)


To mi tek nije jasno. Hajde uporedi i definiši korektno pa da diskutujemo.

Ajd ne vrdaj als.
I to prlično naivno.
Statistika ko statistika, jedan podatak pored drugog, broj mrtvih pored broja stanovnika, pa tako dobijen odnos prema takvom odnosu kod drugih.
I sad o tome treba filozifirati da bi se eskiviralo da priznaš da ti teze ne drže vodu.
solo solo 11:03 19.04.2020

Re: hoochie coochie man

Ne znam lično nikog.


Eto teme za razmišljanje.

I ovo preživesmo.


Hristos voskrese!



alselone alselone 11:10 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ajd ne vrdaj als.


O ho ho.

Preskačeš komentare, biraš komentare i njihove delove na koje odgovaraš uporno izbegavajući poentu sagovpornika fokusirajući se na nebitno, pričaš šta stvari nisu a ne šta jesu, postavljaš pitanja, ne daješ mišljenje i sada meni kažeš da vrdam.

Pa ako je neko napisao tačno i koncizno mišljenje na temu poslednjih mesec dana, onda sam to ja. Ako je neko vrdao onda si to ti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:17 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Statistika ko statistika, jedan podatak pored drugog, broj mrtvih pored broja stanovnika, pa tako dobijen odnos prema takvom odnosu kod drugih.


Zanimljivo kako je sam doktor Kon juče na saopštenju za medije rekao da statistika po broju umrlih nije dovoljno precizna, jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19 ili koliko preminulih je od covida-19 kao pridružene bolesti ili koliko njih je tu sam ga već izgubio, ali ako pogledaš čitavo saopštenje od juče kao odgovor na pitanje koje je postavilo N1, dobićeš odgovor o relevantnosti broja umrlih za širu sliku ods onoga koji je struka. Ono što pouzdano međutim znamo, mi kao laici, a da nije ono predsednikovo u Srbiju ušlo 300 hiljada ljudi iz inostranstva i da je njih minimum 20 posto zaraženo covidom-19 (iako je bio zanimljiv članak da u Kraljevu od hiljadu povratnika NIJEDAN pozitivan na testiranju ili nije pokazao nijedan simptom), jeste da je trenutno od 100 posto zaraženih u Srbiji preko 10 posto zaraženih medicinskih radnika, pa je jasno da svako koje u prethodnom periodu zbog bilo kog razloga otišao u bolnicu ili dom zdravlja u Srbiji, a da nije covid-19, je bio direktno ugrožen. I da nam je sada rekao direktor iz "Narodnog fronta" kako nije postojala direktiva da se pacijentima bez siptoma mora prilaziti sa maksimalnom opreznošću i sa visokom zaštitom. To je otprilike sve što sam imao da kažem na ovaj Uskrs.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:26 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

+ ono za MMF je bila šala, jer to je sada jedina statistika koja je važna onome što ga od milja zovu Šefe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Zanimljivo kako je sam doktor Kon juče na saopštenju za medije rekao da statistika po broju umrlih nije dovoljno precizna, jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19 ili koliko preminulih je od covida-19 kao pridružene bolesti ili koliko njih je tu sam ga već izgubio,


To vazi za sve drzave, niko od njih nema precizan broj u odnosu na stvarno stanje i kod broja zarazenih (imaju/saopstavaju samo broj prijavljenih pacijenata), pa i umrlih.

Objasnjenje im je svima (na svetskom nivou) da nisu svi umrli (u periodu od prve smrti od kad je zvanicno proglazena pandemija do danas) testirani.
alselone alselone 11:38 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19


Nema tačne ali ima približne - uporediti statistiku prethodnih godina za isti period i za ovaj period, razlika broja umrlih je covid.
predatortz predatortz 11:40 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

apacherosepeacock
Zanimljivo kako je sam doktor Kon juče na saopštenju za medije rekao da statistika po broju umrlih nije dovoljno precizna, jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19 ili koliko preminulih je od covida-19 kao pridružene bolesti ili koliko njih je tu sam ga već izgubio,


To vazi za sve drzave, niko od njih nema precizan broj u odnosu na stvarno stanje i kod broja zarazenih (imaju/saopstavaju samo broj prijavljenih pacijenata), pa i umrlih.

Objasnjenje im je svima (na svetskom nivou) da nisu svi umrli (u periodu od prve smrti od kad je zvanicno proglazena pandemija do danas) testirani.


Zanimljivo će biti poređenje broja ukupno umrlih tokom pandemije sa višegodišnjim prosekom broja umrlih za te mesece.
To će govoriti i o kvalitetu mera i o obimu pandemije.
Naročito će mi biti interesantan taj podatak za zemlje koje nisu uvele restriktivne mere, poput Švedske i Belorusije.
niccolo niccolo 11:41 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

I da nam je sada rekao direktor iz "Narodnog fronta" kako nije postojala direktiva da se pacijentima bez siptoma mora prilaziti sa maksimalnom opreznošću i sa visokom zaštitom.

Sad ja da ponovim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:43 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19


Nema tačne ali ima približne - uporediti statistiku prethodnih godina za isti period i za ovaj period, razlika broja umrlih je covid.


Ako se ne varam, ovde na blogu sam procitala podatak, da je prosle godine od gripa u Srbiji umrlo 134 ljudi.. (a bilo zarazeno 1.milion)
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:52 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

predatortz
apacherosepeacock
Zanimljivo kako je sam doktor Kon juče na saopštenju za medije rekao da statistika po broju umrlih nije dovoljno precizna, jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19 ili koliko preminulih je od covida-19 kao pridružene bolesti ili koliko njih je tu sam ga već izgubio,


To vazi za sve drzave, niko od njih nema precizan broj u odnosu na stvarno stanje i kod broja zarazenih (imaju/saopstavaju samo broj prijavljenih pacijenata), pa i umrlih.

Objasnjenje im je svima (na svetskom nivou) da nisu svi umrli (u periodu od prve smrti od kad je zvanicno proglazena pandemija do danas) testirani.


Zanimljivo će biti poređenje broja ukupno umrlih tokom pandemije sa višegodišnjim prosekom broja umrlih za te mesece.
To će govoriti i o kvalitetu mera i o obimu pandemije.
Naročito će mi biti interesantan taj podatak za zemlje koje nisu uvele restriktivne mere, poput Švedske i Belorusije.


Da. Ja sam holandsku za prosle godine ovde stavljala (nimalo pohvalna) prosek za 10 godina unazad im je - grip 2.500 do 3.000 umrlih s tim sto napominju da je broj sigurno veci jer opet i za grip nemaju tacan broj zato sto se razlog smrti popisuje kako gde.

Za sada nemaju ni za ovaj virus dobar skor - 3.600 mrtvih. Prosle godine recimo od sezonskog gripa im je umrlo 9.400 ljudi (pored vakcinacije). Pa ti vidi..
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:54 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

jer nema statistike koliko je ljudi umrlo direktno od covida-19 ili koliko preminulih je od covida-19 kao pridružene bolesti ili koliko njih

Pa jasno je da nema tako precizne statistike koja će sve pokazati.
Ali malo bre para uši i to birkanje statistike, neprecizne naravno, koja pokazuje haos u Srbiji, neznanje lekara, a podatak koji toj tezi ne ide u prilog se jednostavno ignoriše.
Kao neprecizan je.
A drugi su precizni.
Neozbiljno jbg.

Preskačeš komentare, biraš komentare

Šta preskačem, šta biram?
Pitao si me šta mislim, rekao da mislim što i do sad, da ste se previše poplašili, da ne umem da procenim Konovu stručnost, ti isržeš pola rečenica, a ja biram.
niccolo niccolo 11:57 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

neznanje lekara, a podatak koji toj tezi ne ide u prilog se jednostavno ignoriše

Na koji način broj smrti pokazuje znanje ili neznanje jednog epidemiologa? Epidemiolozi ne leče obolele od kovida, oni se bave suzbijanjem i sprečavanjem širenja zaraznih bolesti.
alselone alselone 11:58 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Šta preskačem, šta biram?
Pitao si me šta mislim, rekao da mislim što i do sad, da ste se previše poplašili, da ne umem da procenim Konovu stručnost, ti isržeš pola rečenica, a ja biram.


Pa sam nisi odgovorio na svoje pitanje za koje si rekao da drugi namerio preskaču osim sa "nije strašno". Onda sam ja počeo na isti način sa tobom da razgovaram pa si počeo da se češeš kako nije fer.

1. Nismo se previše poplašili. Karantin i ono što sam ja pričao je važno na početku pandemije. Da se tako reagovalo a ne ovako bilo bi manje mrtvih. To je fakat. To je nesporna činjenica koju ti upordno preskačeš jer te žulja.
2. Da je bio radikalan karantin, kakav sam predlagao, pa makar bio i samo-karantin što sam napisao ovde na blogu, tada, danas bi bilo manje karantina i slobodnije bismo se kretali, tj. ne bi ga bilo uopšte. Ako ne reaguješ na vreme kraće, reagovaćeš sa zakašnjenjem duže.
predatortz predatortz 12:01 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


Da. Ja sam holandsku za prosle godine ovde stavljala (nimalo pohvalna) prosek za 10 godina unazad im je - grip 2.500 do 3.000 umrlih s tim sto napominju da je broj sigurno veci jer opet i za grip nemaju tacan broj zato sto se razlog smrti popisuje kako gde.


Pisao sam o tome kako su mi teča i tetka iz Holandije gotovo sa lopate pobegli i vratili se u Srbiju. Došli su kao veoma bolesni ljudi, teči niko nije davao dugo, a tetka je bila prilično načetog zdravlja. Lekari u Koviljači, dakle ne u nekoj prestižnoj klinici, nisu mogli da se opasulje kad su videli čime su lečeni. Teča je od tih terapija (baziranih na Trodonu) imao ozbiljna oštećenja digestivnog trakta, sa krvarenjima, gubicima svesti. Lekar u DZ mu je rekao: Vas nisu lečili, vas su ubijali!
Nakon par godina lečenja u raspalom srpskom zdravstvu, te kad su se skinuli sa dijeta koje su im u Holandiji nametnuli, eno ih đipaju kao divokoze po Gučevu, a preko Drine seju pristojan komad zemlje.
alselone alselone 12:01 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

a ja biram.


TAko je. Na komentare koji t ine odgovaraju jer nemaš šta da odgovoriš, prosto preskočiš, a na one gde vidiš da ima procep za nadgornjavanje, uletiš.

Jesi ovaj komentarisao koji je direktan odgovor na tvoje pitanje? Tražio si, dobio si, i?

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:05 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Neozbiljno jbg.


Ne znam da li namerno preskačeš onaj deo u kojem ministarstvo šalje dopis da nije potrebna velika mera opreza i to da je preko deset posto od ukupnog broja zaraženih u Srbiji medicinsko osoblje.

Sada je tu daleko važnije pitanje ko postaje odgovoran za situaciju u "Narodnog fronta"? Ili pak ako je onaj nesrećni upravitelj gerontološkog centra u Nišu imao slične instrukcije? Valjda su to legitimna pitanja na kojima se procenjuje stručnost onih koji su u kriznom štabu.


+ mislim da je nepotrebno govoriti da oni svojevoljno učestvuju u predizbornoj političkoj kampanji čoveka od milja prozvanog Šef.
alselone alselone 12:06 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ne znam da li namerno preskačeš onaj deo

Namerno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:23 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
a ja biram.


TAko je. Na komentare koji t ine odgovaraju jer nemaš šta da odgovoriš, prosto preskočiš, a na one gde vidiš da ima procep za nadgornjavanje, uletiš.

Jesi ovaj komentarisao koji je direktan odgovor na tvoje pitanje? Tražio si, dobio si, i?



Alse, kad stavis paralelno skalu zarazenih(prijavljenih dakako) koju je Maxa okacio i moju - broj umrlih u regionu, imas interesantan podatak (i nesrazmeran) da uzmimo primer Grcka - Srbija imas 2x manje zarazenih u Grckoj spram Srbije a kad pogledas broj umrlih - razlika je u korist Srbije.

Znaci Grcka ima duplo manje zarazenih a neznatno manje umrlih od Srbije.

Grcka broj zarazenih 2.200 a umrlih 110 tj. 11 na 1.m
Srbija broj zarazenih 5.600 a umrlih 117 tj. 13 na 1.m

Sto je daleko preciznija slika i nije bas u korist Grcke u odnosu na Srbiju, jer im je spram daleko manjeg broja zarazenih umrlo puno ljudi.


alselone alselone 12:26 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Alse, kad stavis paralelno skalu zarazenih(prijavljenih dakako) koju je Maxa okacio i moju - broj umrlih u regionu, imas interesantan podatak (i nesrazmeran) da uzmimo primer Grcka - Srbija imas 2x manje zarazenih u Grckoj spram Srbije a kad pogledas broj umrlih - razlika je u korist Srbije.

Znaci Grcka ima duplo manje zarazenih a neznatno manje umrlih od Srbije.

Grcka broj zarazenih 2.200 a umrlih 110 tj. 11 na 1.m
Srbija broj zarazenih 5.600 a umrlih 117 tj. 13 na 1.m

Sto je daleko preciznija slika i nije bas u korist Grcke u odnosu na Srbiju, jer im je spram daleko manjeg broja zarazenih umrlo puno ljudi.


Da, slažem se, tvoj komentar je dobar i daje dodatni uvid. To se traži. A mogla si da kažeš "nije loše".

Evo još jedan pogled - u odnosu na gustinu naseljenosti i pokretljivost privrede, mi smo još lošiji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

predatortz

Da. Ja sam holandsku za prosle godine ovde stavljala (nimalo pohvalna) prosek za 10 godina unazad im je - grip 2.500 do 3.000 umrlih s tim sto napominju da je broj sigurno veci jer opet i za grip nemaju tacan broj zato sto se razlog smrti popisuje kako gde.


Pisao sam o tome kako su mi teča i tetka iz Holandije gotovo sa lopate pobegli i vratili se u Srbiju. Došli su kao veoma bolesni ljudi, teči niko nije davao dugo, a tetka je bila prilično načetog zdravlja. Lekari u Koviljači, dakle ne u nekoj prestižnoj klinici, nisu mogli da se opasulje kad su videli čime su lečeni. Teča je od tih terapija (baziranih na Trodonu) imao ozbiljna oštećenja digestivnog trakta, sa krvarenjima, gubicima svesti. Lekar u DZ mu je rekao: Vas nisu lečili, vas su ubijali!
Nakon par godina lečenja u raspalom srpskom zdravstvu, te kad su se skinuli sa dijeta koje su im u Holandiji nametnuli, eno ih đipaju kao divokoze po Gučevu, a preko Drine seju pristojan komad zemlje.


Ja pojma nisam imala dok nisam zbog ove situacije guglala da vidim stanje grip vs korona virus pa sam se sokirala holandskom statistikom..

Sreca da su tvoji rodjaci uspeli da se izvuku. A generalno ja sam imala malo posla ovde sa specijalistima i nije bilo problema, a kako se lece i provedu drugi nemam neki reprezentativni primer.
mirelarado mirelarado 12:30 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

+ mislim da je nepotrebno govoriti da oni svojevoljno učestvuju u predizbornoj političkoj kampanji čoveka od milja prozvanog Šef.




(poznat i kao Si Đi s Pink)
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:30 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


Ne znam da li namerno preskačeš onaj deo u kojem ministarstvo šalje dopis da nije potrebna velika mera opreza

Ček ček, poslali dopis da nije, ili nije poslali da jeste?
Tvrdio si jedno, sad drugo, a različite stvari su u pitanju pa valja biti precizan.

. To je fakat

:)
E ako je fakat.
A čime se taj fakat pokazuje, Belorisijom, Švedskom?

Ne, ja sam uveren, ili preciznije, fakat je da ste se i ti i epidemiolizi isprepadali previše.
Ne bi bilo više mrtvih i da je sve bilo opuštenije.
Epidemiolozi ne leče obolele od kovida,

A ko leči, kojim lekom?

Ja razumeo da upravo epidemiolizi imaju ključnu ulogu sa ovim njihovim merama izolacije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:32 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Alse, kad stavis paralelno skalu zarazenih(prijavljenih dakako) koju je Maxa okacio i moju - broj umrlih u regionu, imas interesantan podatak (i nesrazmeran) da uzmimo primer Grcka - Srbija imas 2x manje zarazenih u Grckoj spram Srbije a kad pogledas broj umrlih - razlika je u korist Srbije.

Znaci Grcka ima duplo manje zarazenih a neznatno manje umrlih od Srbije.

Grcka broj zarazenih 2.200 a umrlih 110 tj. 11 na 1.m
Srbija broj zarazenih 5.600 a umrlih 117 tj. 13 na 1.m

Sto je daleko preciznija slika i nije bas u korist Grcke u odnosu na Srbiju, jer im je spram daleko manjeg broja zarazenih umrlo puno ljudi.


Da, slažem se, tvoj komentar je dobar i daje dodatni uvid. To se traži. A mogla si da kažeš "nije loše".

Evo još jedan pogled - u odnosu na gustinu naseljenosti i pokretljivost privrede, mi smo još lošiji.


Nekad bas ne mogu da se setim odgovarajuceg termina na srpskom pa ispadne trapavo.
alselone alselone 12:33 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

E ako je fakat.


Šta ti nije jasno u logici da su se ljudi ranije pridržavali meri opreza manje bi umrlo?
niccolo niccolo 12:37 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ja razumeo da upravo epidemiolizi imaju ključnu ulogu sa ovim njihovim mreama izolacije.

Uloga epidemiologa je da se ne širi zaraza, oni imaju ključnu ulogu u sprečavanju širenja zaraze. A ko se zarazi ide kod drugih doktora da mu pomognu na način i kako su u mogućnosti, imajući u vidu da dokazano efikasan lek ne postoji.

Shodno tome, ako govorimo o znanju epidemiologa, broj smrti ne pokazuje njihov rad. Njihov rad pokazuje broj zaraženih, uključujući i broj zaraženih u određenoj grupaciji (poput medicinskih radnika).
alselone alselone 12:39 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ne bi bilo više mrtvih i da je sve bilo opuštenije.


Šta tebi fali čoveče?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:42 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

hoochie coochie man

Ne znam da li namerno preskačeš onaj deo u kojem ministarstvo šalje dopis da nije potrebna velika mera opreza

Ček ček, poslali dopis da nije, ili nije poslali da jeste?
Tvrdio si jedno, sad drugo, a različite stvari su u pitanju pa valja biti precizan.


Hahaha, sada znam da se zezamo. Mislim da sam bio i previše jasan i principijelan u tvrdnji, da postoje jasni pokazatelji gde se vidi da je bilo ozbiljnih propusta u vođenju borbe protiv epidemije od kriznog štaba i da se na osnovu toga mogu davati određena mišljenja. Sada ako ti to nije dovoljno, mogu samo da ti poželim ugodan ovogodišnji Uskrs i dobro zdravlje.
predatortz predatortz 12:43 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

niccolo
Ja razumeo da upravo epidemiolizi imaju ključnu ulogu sa ovim njihovim mreama izolacije.

Uloga epidemiologa je da se ne širi zaraza, oni imaju ključnu ulogu u sprečavanju širenja zaraze. A ko se zarazi ide kod drugih doktora da mu pomognu na način i kako su u mogućnosti, imajući u vidu da dokazano efikasan lek ne postoji.

Shodno tome, ako govorimo o znanju epidemiologa, broj smrti ne pokazuje njihov rad. Njihov rad pokazuje broj zaraženih, uključujući i broj zaraženih u određenoj grupaciji (poput medicinskih radnika).


Uz ogradu, da na to utiče i stepen poštovanja mera koje su oni naložili.

Primer:
Oni nalože zabranu poseta domovima za stara lica, a portir za 20 ojra pusti snajku pristiglu iz Milana koja hoće da poljubi tetku.
Onda kolaps u tom domu ne možemo pripisati epidemiolozima. Ni obolele, ni one na respiratorima, ni mrtve.
niccolo niccolo 12:46 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Primer:

Više bih voleo da se diskutuje na osnovu stvarnih, a ne hipotetičkih primera. Svako od nas može da izmisli stotine hipotetičkih primera koji idu u prilog onome što želi da dokaže, tako da je razgovor hipotetičkim primerima jalova rabota.
predatortz predatortz 12:52 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

niccolo
Primer:

Više bih voleo da se diskutuje na osnovu stvarnih, a ne hipotetičkih primera. Svako od nas može da izmisli stotine hipotetičkih primera koji idu u prilog onome što želi da dokaže, tako da je razgovor hipotetičkim primerima jalova rabota.


Pazi, peimer nije hipotetički.
Mere zabrane su naložene, a posete su se dešavale. Svejedno je da li je došla ova moja izmaštana snajka iz Milana ili neko drugi.
Naložene mere nisu ispoštovane i posledice ne mogu ići na teret epidemiolozima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:55 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Shodno tome, ako govorimo o znanju epidemiologa, broj smrti ne pokazuje njihov rad.

Ako je tačno da je najefikasnija mera protiv bolesti kojoj nema leka upravo sprečavanje širenja, a tako se tvrdi, onda ovde epidemiolizi imaju presudnu ulogu.

Šta tebi fali čoveče

Ako mi išta fali onda nam je falinka zajednička.

Ili ti veruješ da faktima možeš proglašavsti svoja uverenja, a kad to drugi uradi njemu nešto fali?

Mada, možda mi fali malo panike i straha.
Tebi toga ne nedostaje.
a postoje jasni pokazatelji gde se vidi da je bilo ozbiljnih propusta u vođenju borbe protiv

A da ih nije bilo ne tvrdi niko.
Ni Kon, glavom i bradom.

Između ozbiljnih propusta i bačenih para na školovanje, vidiš li razliku?
nikvet pn nikvet pn 12:57 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst



Juče slučajno saznam detalje testiranja i padnem u nesvest, bruka. Ako na nepouzdane testove i labav postupak testiranja dodamo političko laganje odgovorno mogu da kažem: sve svetske cifre uvećati 3-15 puta osim smrtnih. One jesu nešto boljj pokazatelj, manji je manevar.

Virus gazi svojim tempom bez ikakvog obzira na naše gicanje ali izgleda da mu opada virulencija i dejstvo; tačnije raste prirodna odbrana. Bližimo se polovini predstave, opuštanja nema.
predatortz predatortz 12:58 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Ne bi bilo više mrtvih i da je sve bilo opuštenije.


Šta tebi fali čoveče?


Da poduprem kolegu.

Belorusija nema uvedene mere i restrikcije. Ima više stanovnika od Srbije, približno jednak broj zaraženih i manji broj mrtvih.
alselone alselone 12:58 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ili ti veruješ da faktima možeš proglašavsti svoja uverenja, a kad to drugi uradi njemu nešto fali?


Pa to nisu uverenja, ti elementarne stvari proglašavaš za uverenja. To nije vera čoveče, to je činjenica.

Zarazna bolest ubija - više zaraženih - više mrtvih

šta je tu uverenje?
alselone alselone 12:59 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


Belorusija nema uvedene mere i restrikcije. Ima više stanovnika od Srbije, približno jednak broj zaraženih i manji broj mrtvih.


Ala ste navalalili na Belorusiju. Verujete podacima odande? Ceo svet pokazuje jedan tempo, Belorusija drugi i bi birate da verujete njima. Koji ste vi carevi, majkemi.
niccolo niccolo 12:59 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Mere zabrane su naložene, a posete su se dešavale.

A misliš na gerontološki u Nišu...nisam prepoznao zbog pominjanja portira i 20 evra. Naravno da taj slučaj ne ide na teret epidemiolozima, već drugim predstavnicima države - o čemu sam uostalom i pisao na poslednjem blogu. Međutim, ako pogledamo Maksinu sliku, tih 140 i dalje ne približavaju broj zaraženih u Srbiji broju zaraženih u okruženju. A naročito ne umanjuju broj zaraženih medicinskih radnika i ne menjaju uputstva data medicinskim radnicima, o čemu je i bio početni komentar ovog treda od skoro sto komentara.
predatortz predatortz 13:00 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ako na nepouzdane testove i labav postupak testiranja dodamo političko laganje odgovorno mogu da kažem: sve svetske cifre uvećati 3-15 puta osim smrtnih


To je, onda, odlična vest
Ako je broj zaraženih znatno veći, a broj mrtvih od zaraze tačan, onda virus i nije toliko zajeban.
alselone alselone 13:02 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ako je broj zaraženih znatno veći, a broj mrtvih od zaraze tačan, onda virus i nije toliko zajeban.


Ergo, struka je bila u pravu. Je l' tako?
maksa83 maksa83 13:10 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

predatortz predatortz 13:11 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Ako je broj zaraženih znatno veći, a broj mrtvih od zaraze tačan, onda virus i nije toliko zajeban.


Ergo, struka je bila u pravu. Je l' tako?


Šta ti misliš o tome?
Recimo, da je broj obokelih u Srbiji 10x veći od zvaničnih cifara, a broj mrtvih tačan, šta bi nam to govorilo o virusu?
Ne o merama, ne o struci, baš o virusu.
maksa83 maksa83 13:12 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ostaje nam da im verujemo

Lukašenku? To je ostvareni Vučić koji je prešao igricu.
Čitamo pretpostavke da Italija laže, sano na deugi način - da sve pripisuju virusu kako bi dobili veću kintu od EU. To tvrde Nemci.

Gde to čitate i koji Nemci to tvrde?
alselone alselone 13:13 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ostaje nam da im verujemo, dok ne budemo raspolagali ozbiljnim dokazima da su neistiniti.


Tako je. Izaberimo Belurusiju ispred celog sveta. Jer je verovatnoća 50:50 pa biramo kome da verujemo.

Koja je verovatnoća da ću dobiti na lotou?
50%. Ili hoćeš ili nećeš.

Je l' tako Predo?
predatortz predatortz 13:13 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

maksa83
Ostaje nam da im verujemo

Lukašenku? To je ostvareni Vučić koji je prešao igricu.
Čitamo pretpostavke da Italija laže, sano na deugi način - da sve pripisuju virusu kako bi dobili veću kintu od EU. To tvrde Nemci.

Gde to čitate i koji Nemci to tvrde?


Guglaj, neki nemački političari su tražili da se suspenduje pomoć italiji jer lažiraju rezultate.
alselone alselone 13:14 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Šta ti misliš o tome?


Mislim da je tvoj primer banalan i tempiran da skine odgovornost sa "struke" pa je zapravo sranje. Jer sve propuste koji su se desili balanizuješ sa "nije Sloba kriv, mi smo govna".
predatortz predatortz 13:15 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst


Je l' tako Predo?


Eno, postavio sam ti matematičko a ne političko pitanje.
maksa83 maksa83 13:17 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Guglaj, neki nemački političari su tražili da se suspenduje pomoć italiji jer lažiraju rezultate.

Ne uspevam. Valjda imaš negde u browsing history.
predatortz predatortz 13:18 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

alselone
Šta ti misliš o tome?


Mislim da je tvoj primer banalan i tempiran da skine odgovornost sa "struke" pa je zapravo sranje. Jer sve propuste koji su se desili balanizuješ sa "nije Sloba kriv, mi smo govna".


Ja mislim da ti u sve ovo ulaziš sa puno emotivnog naboja.
Kriva je uzletela drastičnim povećanjem broja testiranih, ali procenat obolelih u odnosu na broj testiranih pada.
To se desilo u grafikonu.
predatortz predatortz 13:19 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

maksa83
Guglaj, neki nemački političari su tražili da se suspenduje pomoć italiji jer lažiraju rezultate.

Ne uspevam. Valjda imaš negde u browsing history.


Si lud?
alselone alselone 13:21 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Eno, postavio sam ti matematičko a ne političko pitanje.


Odgovorio sam ti.
alselone alselone 13:22 19.04.2020

Re: Veoma zanimljiv tekst

Ja mislim da ti u sve ovo ulaziš sa puno emotivnog naboja.


Zato što je važno. Ovo nije četnici - partizani rasprava pa da nema veze ko je u pravu na kraju.

Ovo će nam se ponoviti i po svemu sudeći ćemo napraviti iste greške.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana