Eksperimenti u blogovanju

Ovo nismo probali

zilikaka RSS / 22.04.2020. u 19:20

Ima nekih stvari u kojima ne umeš da uživaš dok se ne namesti da sam uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo. Eto, recimo, niko se ne seti da obuje tri broja manje cipele i nosi ih ceo dan. Ono, jes da ne znamo zašto bi to radio, al brate, te miline kad se izuješ...
zilikaka
Tako su danas popodne i večeras, po prvi put posle mesec dana, 65+ dobili priliku da izađu iz svojih kuća i prošetaju napolje. S obzirom da su u međuvremenu ispali iz forme, za početak im je dato 300m od kuće, brojka koja će se svakako u narednom periodu povećavati u skladu sa preporukama trenera, kako bi svako do njih pojedinačno i svi oni zajedno spremno dočekali odlazak na predstojeće izbore. Možda u tome treba tražiti razlog zašto je preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
niccolo
kao što je blogokolega naglasio
preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
što samo pokazuje da je krizni štab sebe stavio u istovetnu poziciju (preko noći) kako bi neposredno mogao da ima uvid u to da li je predložena odluka ispravna
ecce-florian
S obzirom da nam je krizni štab trenutno telo sa najvažnijom ulogom u zemlji, gotovo sigurno su promislili kako će steći taj neposredni uvid. Za nas obične smrtnike ostaje samo da nagađamo o metodama.
zilikaka



Komentari (674)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ecce-florian ecce-florian 12:14 24.04.2020

Re: Авај

Tako bih i ja odlučila, jer termin na samom pocetku sezone, taman i da dozvole dolazak, značio bi da bi se na vama vezbali u onom uhodavanju u uslovima krize.


ko u Španiji npr


mariopan mariopan 12:48 24.04.2020

Re: Авај

ecce-florian
Tako bih i ja odlučila, jer termin na samom pocetku sezone, taman i da dozvole dolazak, značio bi da bi se na vama vezbali u onom uhodavanju u uslovima krize.


ko u Španiji npr



Черевићан Черевићан 00:08 23.04.2020

кад оно

uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo

сваким даном веле ......мудрији се бива
одлуке Надређених стижу у том складу,
с'тог редовно пратити теве-а прозорче
јер Оно је оно ......што нам пружа наду

omega68 omega68 16:14 23.04.2020

Багра

Гледам ову багру на ТВ која глуми опозицују и вичем да треба обезглавити све који су били у власти последњих 30 година.
Све.
mariopan mariopan 18:14 23.04.2020

Re: Багра

omega68
Гледам ову багру на ТВ која глуми опозицују и вичем да треба обезглавити све који су били у власти последњих 30 година.
Све.


docsumann docsumann 18:26 23.04.2020

Re: Багра

omega68
Гледам ову багру на ТВ која глуми опозицују и вичем да треба обезглавити све који су били у власти последњих 30 година.
Све.


figurativno?

vcucko vcucko 20:00 23.04.2020

Re: Багра

omega68
Гледам ову багру на ТВ која глуми опозицују и вичем да треба обезглавити све који су били у власти последњих 30 година.
Све.

Stručni izraz dekapitacija?

Ma jok bre, komplikovano. Skupiš na gomilu u Areni i pustiš gas. Po sata dosta.
omega68 omega68 23:47 23.04.2020

Re: Багра

dekapitacija

Znam ali nisam mislio baš na to.
Izbaciti političare iz borbe za novu vlast znači da su muve bez glave.
Lustracija je bolje, da gledaju druge i da se nerviraju
angie01 angie01 00:00 24.04.2020

Re: Багра

predvidjanje gladi,

wfp-chief-warns-of-hunger-pandemic-as-global-food-crises-report-launched

gde se Srbija lose kotira, zajedno sa Albanijom,

alselone alselone 06:00 24.04.2020

Re: Багра


gde se Srbija lose kotira, zajedno sa Albanijom,


Veoma utemeljena procena. Sve ove poljoprivredne zemlje, tipa Crna Gora, Bosna, pogotovo onaj hercegovački deo ako budu kuvali čorbu od kamena i jeli torotan, pa i Slovenija, odlično prolaze dok se kod nas koji smo se okrenuli modernim tehnologijama i softveru a zapostavili poljoprivredu očekuje pomor.
bene_geserit bene_geserit 06:21 24.04.2020

Re: Багра

Sve ove poljoprivredne zemlje, tipa Crna Gora, Bosna, pogotovo onaj hercegovački deo ako budu kuvali čorbu od kamena i jeli torotan, pa i Slovenija, odlično prolaze

Oseća se neka ironija u tvom komentaru, rekao bih.
Naravno da mapa nema pojma, ali jeste tema za zabrinuti se, mada ne znam koliko su nam stvarno smanjili poljoprivrednu proizvodnju merama bez smisla.
alselone alselone 06:26 24.04.2020

Re: Багра

Oseća se neka ironija u tvom komentaru, rekao bih.


Ma kakvi brate, smatram da je sasvim realno da svi u Evropi budu plavi, sasvim im je OK što se tiče hrane i snabdevanja u slučaju vanvremenske krize, samo mi jadnici ovde i Šipci ima da pocrkamo.

Naravno da mapa nema pojma, ali jeste tema za zabrinuti se, mada ne znam koliko su nam stvarno smanjili poljoprivrednu proizvodnju merama bez smisla.

Ne mislim da je smanjena. Nama je nažalost poljoprivreda i dalje glavna grana industrije. Znaš koliko ljudi ima koji sade baštice kao tvoj ćale? Gomila. Koliko drži piliče, krave, svinje? Gomila. Pšsenica, kukuruz, žitarice? Gomila. Razrađeni sistemi dostave, pijace, logistika. Mislim, sve nam se može pripisati, ali da ćemo ostati gladni, to sigurno ne.

Nama danas dovoze 60 jaja sa male lokalne farme. Od nedelje mi dolaze koke i morke iz Sombora. Nekako ćemo ih prebaciti i pored zabrane kretanje. Itd.
bene_geserit bene_geserit 06:31 24.04.2020

Re: Багра

Znaš koliko ljudi ima koji sade baštice kao tvoj ćale? Gomila. Koliko drži piliče, krave, svinje? Gomila. Pšenica, kukuruz, žitarice? Gomila. Razrađeni sistemi dostave, pijace, logistika

Pazi ovako, za baštice verujem, to je najlakše.
Za stoku tu već teže, to je puno posla a ljudi koji hoće time da se bave na sitno omatorili i umrli, a nisam siguran koliko je isplativo gajiti u odnosu na uvoz neke crkotine iz Argentine, jel ima neka zvanična cifra koliki nam je stočni "fond" tj. koliko grla recimo krava ili svinja imamo u zemlji ?
Žitarice ne znam, u Vojvodini moguće.
alselone alselone 06:35 24.04.2020

Re: Багра

Kolko god da imamo stoke, koliko god da imamo pilića i koliko god da samo u Vojvodini pravimo žitarice, iako to nije tačno, šta misliš koliko toga ima u Bosni, Crnog Gori, Sloveniji i tako dalje?
bene_geserit bene_geserit 06:50 24.04.2020

Re: Багра

Ma u pravu si.
Ta baziranost na sitnim poljoprivrednim posedima je dobra u uslovima krize. Najfleksibilnija je. Uključujući supply chain.
alselone alselone 06:52 24.04.2020

Re: Багра

Ma u pravu si.
Ta baziranost na sitnim poljoprivrednim posedima je dobra u uslovima krize. Najfleksibilnija je. Uključujući supply chain.


Jeste. Ali akcenat mog komentara nije bio na apsolutnoj meri - da li mi imamo dovoljno ili ne, iako verujem da imamo, nego u relativnoj - da li je moguće da svi imaju samo mi nemamo?
bene_geserit bene_geserit 07:11 24.04.2020

Re: Багра

da li je moguće da svi imaju samo mi nemamo?

Ma to su neki čobani budale iz UN-a, i posle zašto nećemo to da finansiramo.
alselone alselone 07:26 24.04.2020

Re: Багра

Ma to su neki čobani budale iz UN-a, i posle zašto nećemo to da finansiramo.


He, he, da, video sam da se Tramponja jako uzbudio zbog WHO i preti ukidanjem novaca. Nažalost, moraće te se navići na multipolarni svet i da neko drugi ima asete među svetskim organizacijama, nisu samo vaše više.

Meni to Trampovo zvuči malo onako kao kad klinci igraju fudbal pa onaj koji ima loptu kaže - ako me ne izaberete među prvih pet, nosim loptu i idem kući.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:36 24.04.2020

Re: Багра

Veoma utemeljena procena

Normalno.
A i Kosovo je Srbi-ja u toj proceni.
milisav68 milisav68 08:26 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
Veoma utemeljena procena

Normalno.
A i Kosovo je Srbi-ja u toj proceni.



Interesenatno je i ko je okačio.
nikvet pn nikvet pn 08:34 24.04.2020

Re: Багра

Људи, карта је добра нажалост. Овде не прети глад него увоз хране. Нису ни Словенци скапали без српске хране.

Откако је цивилизације успешне државе нема без успешне пољопривреде. Како то њима успева?

Ако је овде 75г највећи идеолошки непријатељ ситан газда и крупан сељак онда добијемо ово:



Посна оцедита потпланинска њивица, дрљаче је за кукуруз, домаћин некад јак, краве су и даље у фулу али снага и математика издају. Изгледно је да има трактор и машину али нема кинту за нафту.

Од краве на слици домаћин за литар млека од млекаре добије безмало у длаку исто колико и колега Немац или Американац. А живе нешто мало различитим стандардом. Зашто? Исто земља роди и краве мучу само систем различит. Наш систем фармера музе, њихов зоби. Зашто паметни своје фармере чувају? Зато што пуста земља, празна села и маса незапослених по градовима коштају далеко више од циљане помоћи. Која је то кључна помоћ, шта је најмањи заједнички именитељ целом аграру? То је нафта, највећи инпут у модерној производњи. ЕУ је то решила субвенцијама а англофона зона разумном ценом горива без државне муже. Наш картел на власти одабрао је ЕУ модел - који завршава на Јовањици и другарима а ти деда води тамо та говеда.
alselone alselone 08:47 24.04.2020

Re: Багра

Људи, карта је добра нажалост. Овде не прети глад него увоз хране. Нису ни Словенци скапали без српске хране.


Karta nije dobra. Jer nije pitanje kod karte da li je dobra za Srbiju i da li nam preti uvoz, nego je pitanje da li samo nama preti uvoz. Prvi komentar od koga sam počeo je i započeo to pitanje, da li samo Srbija uvozi ili i Bosna, Crna Gora, Slovenija i tako dalje?
nikvet pn nikvet pn 08:56 24.04.2020

Re: Багра

Није та карта тако ни битна, битно је да наш аграр не ваља. Одувек се овде правила храна у вишку а сад прети мањак. И нису криви ванземаљци. А комшијски салдо увоз-извоза занима ме тачно онолико колико имамо да им понудимо.
alselone alselone 09:01 24.04.2020

Re: Багра

Није та карта тако ни битна, битно је да наш аграр не ваља. Одувек се овде правила храна у вишку а сад прети мањак. И нису криви ванземаљци. А комшијски салдо увоз-извоза занима ме тачно онолико колико имамо да им понудимо.



Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.
bene_geserit bene_geserit 09:07 24.04.2020

Re: Багра

video sam da se Tramponja jako uzbudio zbog WHO i preti ukidanjem novaca


"LOCKDOWN ADVISED BY WHO?

The World Health Organisation (WHO) is financed through a combination of assessed and voluntary contributions.

Assessed contributions are paid by nation states for WHO membership and figures are released quarterly.

Voluntary contributions are additional contributions from member states and “other partners.” For some reason these figures haven’t been reported for more than three years.

About 80% of the WHO’s finances come from voluntary contributions.

In its most recent 2017 voluntary contribution report the WHO accounted for the $2.1 billion it received from private foundations and global corporations.

This compared to just over $1 billion voluntarily provided by governments.

Contributors included GlaxoSmithKline, Bayer AG, Sanofi, Merck and Gilead Sciences whose drug remdesivir is currently being trialled, along side the off patent hydroxychloroquine, as a possible preventative treatment for COVID 19.

The remdesivir trial is part of the WHO’s SOLIDARITY trials.

The third-largest single contributor in 2017 was GAVI. Formerly called the Global Alliance for Vaccines and Immunization, they contributed nearly $134 million. GAVI are partnered with the WHO, UNICEF, the Bill & Melinda Gates Foundation and the World Bank to sell vaccines globally.

The World Bank contributed nearly $146 million themselves and the largest individual payment, by some margin, at nearly $325 million came from the Bill & Melinda Gates Foundation (BMGF). Though like many other foundations and corporations, through their various networks of interlinked partnerships, their overall contribution was much higher.

Among other beneficiaries of the BMGF’s generosity are the Vaccine Impact Modelling Consortium (VIMC) led by Professor Neil Ferguson. They are based at Imperial College London and are directly funded by the BMGF and GAVI. Their objective is to provide statistical data analysis for the BMGF and GAVI in order for them to sell more vaccines.

Prof. Ferguson not only led the team who created the hopelessly inaccurate prediction which the U.S and UK governments based their lockdown regimes upon, he also co-founded the MRC Centre for Outbreak Analysis and Modelling who worked with the WHO in 2009 to create ridiculous computer models predicting the H1N1 pandemic.

In 2009 the world went crazy after the WHO declared the H1N1 influenza pandemic. This resulted in billions being spent on very expensive H1N1 vaccines and antiviral treatments although it turned out the pandemic was indistinguishable from seasonal flu.

The only people who benefited from pointless vaccines and unnecessary medication were the manufacturers GlaxoSmithKline, Roche and Novartis. Each of these pharmaceutical corporations were among the largest voluntary contributors to the WHO in 2008/2009 financial year.

With an $84 million investment, the Swiss pharmaceutical giant Roche were the largest single contributor into the WHO’s coffers that year. Luckily, as it turned out, they could afford it because sales of their unnecessary Tamiflu H1N1 medication rocketed to more than £3 billion following the WHO’s declared H1N1 pandemic. Which was just a coincidence.

The whole debacle resulted in the Parliamentary Assembly of the Council of Europe (PACE) launching an investigation into the WHO to look into the issue of a “falsified pandemic.” During the subsequent hearing the epidemiologist Dr Wolfgang Wodarg said:

The WHO basically held the trigger for the pandemic preparedness plans, they had a key role to play in deciding on the pandemic. Around 18 billion dollars was spent on this pandemic worldwide. Millions were vaccinated for no good reason. It is not even clear that the vaccine had a positive effect, because it was not clinically tested.”

To imagine these huge investments made by pharmaceutical corporations and private foundations don’t buy influence is so naive it barely warrants mention. The WHO is essentially a policy lobby group for the powerful globalists who own it. Why an organisation with such significant and clear conflicts of financial interests should be considered a global health authority ..."
nikvet pn nikvet pn 09:07 24.04.2020

Re: Багра


Замислимо комп.модел аграрне производње са клизном ценом нафте као инпута; резултати би били врло занимљиви.
milisav68 milisav68 09:09 24.04.2020

Re: Багра

Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.

Ma klasičan pamflet.
alselone alselone 09:25 24.04.2020

Re: Багра

bene_geserit


Zbog ovoga je jako problematično praviti nadnacionalne vlade koje nisu direktno birane i koje su veoma visoko, udaljeno, od ljudi.

Sve postojeće svetske organizacije su zapravo miks od privatnog, korporativnog i državnog finansiranja sa jako shady agendom i logikom rada.
Atomski mrav Atomski mrav 09:35 24.04.2020

Re: Багра

video sam da se Tramponja jako uzbudio zbog WHO

Trump: We need to blame someone for this Corona fiasco!
Advisor: Who?
Trump: Excellent! You're a genius, man!
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:37 24.04.2020

Re: Багра

milisav68
Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.

Ma klasičan pamflet.

Kla-si-čan.

A i ovo što nik priča, jbg, ali ne drži vodu ni malo.

Sad samo očekujem da mi Endži objasni kako ne znam kako stoj stvari u srpskoj poljoprivredi.

Što bi se javila glad u Srbiji zbog korone, ili što bi se povećao uvoz?

Posejano je skoro sve, ne nedostaje ničeg, seme, đubrivo, nafta još pojeftinila, subvencije podeljene, voleo bih da mi neko objasni što će biti manje hrane.

Ovaj ko je crtao kartu pojma nema.
Verovatno je video onu sliku pa po njoj procenjivao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:43 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
milisav68
Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.

Ma klasičan pamflet.

Kla-si-čan.

A i ovo što nik priča, jbg, ali ne drži vodu ni malo.

Sad samo očekujem da mi Endži objasni kako ne znam kako stoj stvari u srpskoj poljoprivredi.

Što bi se javila glad u Srbiji zbog korone, ili što bi se povećao uvoz?

Posejano je skoro sve, ne nedostaje ničeg, seme, đubrivo, nafta još pojeftinila, subvencije podeljene, voleo bih da mi neko objasni što će biti manje hrane.

Ovaj ko je crtao kartu pojma nema.
Verovatno je video onu sliku pa po njoj procenjivao.


pa brate zato što je u Srbiji već neki nemali broj ljudi na ivici da ne može da prehrani porodicu..
zar je stvarno tako teško zamisliti kako i zašto oni padnu ispod te ivice kad privreda uđe u ozbiljnu krizu (a ušla je)..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 24.04.2020

Re: Багра

milisav68
Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.

Ma klasičan pamflet.


ali avaj, iako mapa bog zna šta prikazuje pošto je naravno jasno da u Bosni stvari ne stoje ništa bolje a bilo bi tu još kandidata..
ali zar je moguće da vama nije jasno da još jedna kriza znači još deset godina vijesti u kojima je neko u Srbiji nađen da je umro od gladi..
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:47 24.04.2020

Re: Багра


zar je stvarno tako teško zamisliti kako i zašto oni padnu ispod te ivice kad privreda uđe u ozbiljnu krizu (a ušla je)..



To može da se desi ali ne zbog nedostatka hrane, zbog loše poljoprivrede, nego zbog nedostatka para da se hrana kupi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:51 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
To može da se desi ali ne zbog nedostatka hrane, zbog loše poljoprivrede, nego zbog nedostatka para da se hrana kupi.


pa dobro to si ti pročitao da je kriva poljoprivreda..
ovi ljudi a koje ja na prethodnoj strani okačih a anđa na ovoj pričaju o tome kako kriza utiče na širenje gladi..
to se gledalo dovoljan broj puta da se dosad već zna..
samo većina ne osjeća, predaleko im je i ne mogu da pojme..
aureus aureus 11:53 24.04.2020

Re: Багра

Atomski mrav
video sam da se Tramponja jako uzbudio zbog WHO

Trump: We need to blame someone for this Corona fiasco!
Advisor: Who?
Trump: Excellent! You're a genius, man!

hoochie coochie man hoochie coochie man 11:54 24.04.2020

Re: Багра

pa dobro to si ti pročitao da je kriva poljoprivreda..

Čitam šta kmentarišu ljudi, a o poljoprivredi pričaju, o proizvodnji hrane.
Tu problema biti neće.

A i po čemu su Srbiju izdvojili im baš i nije nešto jako.
Pamfletić, ipak.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:56 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
pa dobro to si ti pročitao da je kriva poljoprivreda..

Čitam šta kmentarišu ljudi, a o poljoprivredi pričaju, o proizvodnji hrane.
Tu problema biti neće.

A i po čemu su Srbiju izdvojili im baš i nije nešto jako.
Pamfletić, ipak.



ma dobro mapa je glupost, ne znam odakle je izvučena pošto nije sa onog linka..
ali link (ponavljam se) nije nikakva glupost..
i malo je tužno da ljudima treba ko kučićima gurati nos u kaku da se dosjete da kriza ipak ubija.. i uvijek je ubijala..
angie01 angie01 12:01 24.04.2020

Re: Багра

pa brate zato što je u Srbiji već neki nemali broj ljudi na ivici da ne može da prehrani porodicu..
zar je stvarno tako teško zamisliti kako i zašto oni padnu ispod te ivice kad privreda uđe u ozbiljnu krizu (a ušla je)..


glad je uveliko prisutna- veliko siromastvo,...koliko njih ce u novim uslovima moci da se snadje bez dovoljno novca i mogucnosti da ga zaradi...

...negde se na netu pojavila nemala cifra potpuno nevidljivi gradjana, koji su na ivici egzistencije, potpuno zaboravljeni od sistema,...a taj broj ce se samo povecati u zemlji u kojoj nista ne funkcionise i koja se prema gradjanima ponasa kao los feudalac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:05 24.04.2020

Re: Багра

u zemlji u kojoj nista ne funkcionise

Što ti je dar za studioznu analizu, oko za detalje:)
milisav68 milisav68 12:47 24.04.2020

Re: Багра

newimprovedtadejus
milisav68
Nije toliko ni bitna ali sam se na nju osvrnuo.

Ma klasičan pamflet.


ali avaj, iako mapa bog zna šta prikazuje pošto je naravno jasno da u Bosni stvari ne stoje ništa bolje a bilo bi tu još kandidata..
ali zar je moguće da vama nije jasno da još jedna kriza znači još deset godina vijesti u kojima je neko u Srbiji nađen da je umro od gladi..

Ma jasno je da je kriza, i da ce biti gladnih zbog besparice, nego je mapa smesna.
Pored Bosne, tu su recimo i Hrvatska i Crna Gora koje nece da imaju uobicajeni priliv od turizma.
cassiopeia cassiopeia 13:00 24.04.2020

Re: Багра


...negde se na netu pojavila nemala cifra potpuno nevidljivi gradjana,


Ljudi koji rade sezonske poslove, ljudi kojima nije obnovljen ugovor o radu, a istekao je za vreme vanrednog stanja, ljudi koji su radili na crno...

Samo u mojoj bivšoj firmi nas bar 5-oro nije dobilo produženje ugovora u martu i pitanje je da li će nas angažovati ponovo. A nismo mogli ni da se prijavimmo na biro, niti da overimo knjižicu jer su svi šalteri zatvoreni.

Novi posao? Ja prosto ne znam šta da mislim na tu temu.
alselone alselone 13:03 24.04.2020

Re: Багра

Novi posao? Ja prosto ne znam šta da mislim na tu temu.


Biće jako loše. Strah i nepoverenje kada se uvuče u poslovno okruženje, firme će izbegavati da zapošljavaju nove, čak i kad im treba, kako se ne bi izlagali rizicima ako se ovo ponovo, ako što verovatno hoće u narednim sezonama.
cassiopeia cassiopeia 13:14 24.04.2020

Re: Багра

Strah i nepoverenje kada se uvuče u poslovno okruženje, firme će izbegavati da zapošljavaju nove, čak i kad im treba,


To je i meni palo na pamet. Mnogo zajebana situacija.

A baška što će sad izaći na videlo šta je ono što ljudima realno treba, jedino će to tržište možda krenuti na bolje ili bar neće potonuti.

Logistika, on line trgovina, proizvodnja hrane... Samo da ima ko to da kupi.

Jutros mi padne na pamet da spremam neku zimnicu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:26 24.04.2020

Re: Багра

cassiopeia
Strah i nepoverenje kada se uvuče u poslovno okruženje, firme će izbegavati da zapošljavaju nove, čak i kad im treba,


To je i meni palo na pamet. Mnogo zajebana situacija.

A baška što će sad izaći na videlo šta je ono što ljudima realno treba, jedino će to tržište možda krenuti na bolje ili bar neće potonuti.

Logistika, on line trgovina, proizvodnja hrane... Samo da ima ko to da kupi.

Jutros mi padne na pamet da spremam neku zimnicu.


a pride se poslodavci u krizi dosjete da pogle ono što je prije krize radilo 100 ljudi sad može i 90.. i nije im ništa..
i to tako ide bar neke 3 godine dok ne krene na bolje pa krene malo i profit da se oporavlja pa poslodavac pomisli ej mogao bi malo da podjelim, evo malo ću u plate a malo ću i da zaposlim djece da se osjeti ovaj moj rob mnogo bitan..
pa tako polako na gore dok ne dođe nova kriza..
samo što duboka kriza hoće još dodatno da neke ljude učini potpuno neuposlovim, jer kad je baš stislo onda gazda hoće i da bude inovativan pa da vidi da pogle može i bez sekretarice, i bez vozača, pa ne mora ni prodavačice recimo da ima, a i pogle šta još sve može da se automatizuje..
neko se tu nađe i kao dobitnik.. al u pravilu se uvijek nađe i lijep broj gubitnika.. neki i ultimativni gubitnici koji cijelu stvar plate i životom..
duboka kriza prosto nikako nije stvar koju treba zazivati..
a po meni je test inteligencije kome će trebati mjesec, dva, pola godine, godina da to ukapira..
solidan broj ljudi uopšte još nije dobacio, njima je i dalje cijela priča samo o tome dal će oni dobiti virus ili neće..
zanimljivo je da što imaju više mišljenje o vlastitoj humanosti to su udaljeniji od shvatanja koji je trošak cijele stvari po one na dnu..
zilikaka zilikaka 13:45 24.04.2020

Re: Багра

U skladu sa ovim tim pre je bezobrazluk ova najavljena telefonska anketa gde se sam prijavljuješ za onih 100evra.
Ostavljeno svakom da kaže kako želi.
Ako stvarno tako bude, i ako budu delili s namerom da kupe glasove, da li je pametnije ipak im uzeti pare pa da sam preusmeriš kome misliš da je potrebno?



ecce-florian ecce-florian 14:18 24.04.2020

Re: Багра

a jedan poziv menja sve

da li je pametnije ipak im uzeti pare pa da sam preusmeriš kome misliš da je potrebno?


da

redistribucija
omega68 omega68 14:38 24.04.2020

Re: Багра

Znaš koliko ljudi ima koji sade baštice kao tvoj ćale? Gomila


Na primer omegine jagode
ili omegin luk
predatortz predatortz 14:52 24.04.2020

Re: Багра

ecce-florian
a jedan poziv menja sve

da li je pametnije ipak im uzeti pare pa da sam preusmeriš kome misliš da je potrebno?


da

redistribucija


Pare im treba uzeti, odnosno svi treba da traže te pare.
Zašto?
Pa da bi ih doveli u situaciju da kažu da nema za sve, pa ih onda malo podjebavati.
mirelarado mirelarado 15:06 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
ecce-florian
a jedan poziv menja sve

da li je pametnije ipak im uzeti pare pa da sam preusmeriš kome misliš da je potrebno?


da

redistribucija


Pare im treba uzeti, odnosno svi treba da traže te pare.
Zašto?
Pa da bi ih doveli u situaciju da kažu da nema za sve, pa ih onda malo podjebavati.


Čak i ako bi nekim čudom imali, svako će umeti da pomogne nekom ugroženom iz vlastitog okruženja.
mariopan mariopan 15:27 24.04.2020

Re: Багра

zilikaka
U skladu sa ovim tim pre je bezobrazluk ova najavljena telefonska anketa gde se sam prijavljuješ za onih 100evra.
Ostavljeno svakom da kaže kako želi.
Ako stvarno tako bude, i ako budu delili s namerom da kupe glasove, da li je pametnije ipak im uzeti pare pa da sam preusmeriš kome misliš da je potrebno?




Obavezno uzeti, jer ako ne uzmeš završiće u nečijem džepu nekog bota ili nečijeg brata...nego lapo ti radi sotim sta god hoćeš.

Vidi ovo:

Call centar na 0800222333 za 100 evra

Za opciju "želim" pritisnite taster broj 1
Za opciju "ne želim" pritisnite taster broj 2

(Pritiskam 1)

"svi operateri su trenutno zauzeti. Pritisnite taster 2 da se vratite u glavni meni"

Pritisnem taster 2

"Hvala vam sto ne zelite 100 evra.

Vaša Vlada Republike Srbije

(Poslali mi klinci iz familije)
angie01 angie01 16:15 24.04.2020

Re: Багра

Obavezno uzeti,


to su ionako nase pare- pa ne daju oni iz svog dzepa,..i uredno ce ih naplatiti kroz povecane dazbine.
alselone alselone 16:18 24.04.2020

Re: Багра

Ja neću uzeti, nije u redu. Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.
angie01 angie01 16:24 24.04.2020

Re: Багра

Ja neću uzeti, nije u redu. Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.


to sto ne uzmes ti- uzece oni,..zar nije bolje da uzmes i das nekome kome je neophodno.
alselone alselone 16:32 24.04.2020

Re: Багра

to sto ne uzmes ti- uzece oni,..zar nije bolje da uzmes i das nekome kome je neophodno.


U principu ne. Kao prvo ne znam da li će uzeti oni, mislim da to neće baš tako ići. A i ne bih da budem na nekom spisku da sam uzeo. Treba jednog dana da to negde "procuri" pa da deci objašnjavam da nisam zapravio uzeo iako sam imao platu nego da sam uzeo da dam nekom.

Ne znam. Najlakše mi je da ne uzmem nešto što mi ne pripada.
alselone alselone 16:34 24.04.2020

Re: Багра

Na primer omegine jagode
ili omegin luk


to je poso!
predatortz predatortz 16:40 24.04.2020

Re: Багра

alselone
Ja neću uzeti, nije u redu. Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.


Slušaj, i ja bih tako razmišljao da se nisu bahatili i na tome sticali političke poene.
Čak da ovo vreme nisam imao nikakva primanja, a imao sam normalna, da su nastupili kao civilizovani ljudi i rekli da će pomoći onima koji su ostali bez primanja, ne bi mi palo na pamet da tražim pare.

Pošto su se bahatili, lagali, pravili nas budalama, računajući sa tim da sno stoka sitnog zuba i kratke pameti, treba svi da se prijavimo i da im damo šah - eto, ja se prijavio, gde su pare...
Pa ih natetati da prave novi salto, menjaju uredbu, petljaju i ispadaju još smešniji, jadniji i gluplji.

A pare? Ako kojim slučajem legnu, ako ih nateramo da počnu da poštuju reč, uvek se mogu plasirati tamo gde su potrebne.
Mnogo dece čeka na lečenje, mnogo ljudi nema za lekove, svi znamo nekoga kome trebaju.

Uostalom, odakle znam da moje ime i matični broj neće biti zloupotrebljeni, pa pare odu nekom od njihovih?
Ko će to moći da proveri i kako?
ecce-florian ecce-florian 16:42 24.04.2020

Re: Багра

Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.


prosledi ih za ishranu beskućnika ili onih koji se hrane u takvim kuhinjama. Kada počnu sa radom restorani Kanta u Dunavskoj je delila obroke beskućnicima a ima i više privatnih sajtova fb gde neke žene i volonteri kuvaju i raznose hranu. Odaberi neki u koji ti imaš najviše poverenja

ako više voliš životinje doniraj udruženjima za zaštitu životinja koje zbrinjavaju i hrane napuštene

možemo da se udružimo više nas pa da nekoj napuštenoj deci kupimo drva za zimu, platimo struju, kupimo laptop ili cipele, nešto, lako ih je pronaći

redistribucija ali da znamo kome i koliko

editi

uh dok sam se ja nakano ono deset komenta koji su isti ili slični

ajd samo na jedan da odgovorim alsu

A i ne bih da budem na nekom spisku da sam uzeo. Treba jednog dana da to negde "procuri" pa da deci objašnjavam da nisam zapravio uzeo iako sam imao platu nego da sam uzeo da dam nekom.


da da to njihova pamet kako vlasnik čevabdžijsko keramičarske radnje mulja sa ledom u roštilj kobasici od pilećeg mesa prošvercovanog s kosova potkrepljena zvanjem dr je zato i smislila.

zato da uzmemo i da uplatimo na račun i da sa računa uplatimo kome mi odlučimo. to nisu pare ni prvorodjenog ni malog, u grčkoj mislim da je pomoć svim gradjanima 800 jura mesečno svim zaposlenim koji su morali da prestanu da rade 15.marta itd etc....

kod nas ovi doktori daju 100 i to penzionerima, ne čak ni starima nego onim koji imaju penziju ( ima starih i koji je nemaju) i onim koji primaju socijalnu pomoć nakon Vulinove trijaže, kao da je to njihovo i opet dobrom voljom diktatora koja čini čuda

ovo je pomoć iz budžeta ako su kreatori državne politike odlučili da pripada svim špunoletnim ( da prevedem maloletni nemaju pravo glasa)onda ću ih uzeti, glasaću protiv njih a pare dati nekom bez njihovog posredovanja.

Normalno, nije ih sramota ni zadržati ako neko nema za preživljavanje, sačuvaj bože, nek plati režije, kupi lekove ili već sve ono na šta bi trebalo da ima pravo da ih besplatno dobije jer je uplaćivao u neke fondove a da ovi kreiraju liste šta je dž a šđta se plaća

znači moj stav je : obavezno uzeti



alselone alselone 16:45 24.04.2020

Re: Багра

Uostalom, odakle znam da moje ime i matični broj neće biti zloupotrebljeni, pa pare odu nekom od njihovih?
Ko će to moći da proveri i kako?


Možda preko žiro računa, svaki se vodi na ime. Pa se lako može upariti ime i prezime onoga kome je uplaćeno i na koga se vodi žiro račun. Ne moraju to ovi da urade, može sledeća vlast.

Nema ni veze da li će proveravati na kraju krajeva, nije mi to ni motiv. Možda će zvučati kao da jedem govna, priznajem da bi meni zvučalo, ali prolazim kroz neku transformaciju i želim da sve manje radim stvari koje nisu u redu. Ovo je ta i jebemliga.

predatortz predatortz 16:49 24.04.2020

Re: Багра

Možda će zvučati kao da jedem govna, priznajem da bi meni zvučalo, ali prolazim kroz neku transformaciju i želim da sve manje radim stvari koje nisu u redu. Ovo je ta i jebemliga.


Poštujem!

Ja sam po prirodi asketa. Češće sam bežao od para, nego što sam ih jurio. Da budem iskren, malo mi se gade ljudi kojima je smisao života u jurenju para.

No, ovde ih treba naguziti!
Sami su se namestili.
alselone alselone 16:54 24.04.2020

Re: Багра

Ja sam po prirodi asketa. Češće sam bežao od para, nego što sam ih jurio. Da budem iskren, malo mi se gade ljudi kojima je smisao života u jurenju para.


Ne, da me ne razumeš pogrešno, ja ih jurim. :)


Nije naravno smislao života, daleko bilo, ali mi jurnjava nije strana. :)

No, ovde ih treba naguziti!
Sami su se namestili.

Mislim, u principu se slažem. Ovi su zaista čisto zlo. Spojili su sve loše osobine koje neka vlast može da ima, prosto je to neverovatno, nemaju ni jednu svetlu stranu.
zilikaka zilikaka 16:55 24.04.2020

Re: Багра

prolazim kroz neku transformaciju i želim da sve manje radim stvari koje nisu u redu. Ovo je ta i jebemliga.

Pa ja upravo razmišljala šta je u redu. Nikako n8je da ja, koja sam isto dobijala redovnu platu dobijam pomoć od države, al znam mnogo mesta gde mogu te pare korisno da preusmerim, da dođu do nekog kome stvarno treba pomoć a neće je dobiti, odnosno, dobiće koliko i ja.
Ako im ne uzmem neće ti neki dobiti više.
Zato sam i postavila pitanje.
niccolo niccolo 16:57 24.04.2020

Re: Багра

ali prolazim kroz neku transformaciju i želim da sve manje radim stvari koje nisu u redu

Jbt, ovaj će još da postane Jehovin svedok ili tako nešto...

Nego, nisam hteo o tome...jel može neko da skloni onu drama queen od Kona, te se uvredio, te se nije uvredio, te ovo, te ono...ništa gore od muškarca u menopauzi...
predatortz predatortz 16:59 24.04.2020

Re: Багра

Mislim, u principu se slažem. Ovi su zaista čisto zlo. Spojili su sve loše osobine koje neka vlast može da ima, prosto je to neverovatno, nemaju ni jednu svetlu stranu.


Vidi, našim lajanjem na blogu, tviteru, fejsu, nećemo ih ni očešati.
Možemo ovo raditi još sto godina, naštetiti im nećemo. Naprotiv, ići ćemo im na ruku jer će ovo mesto uzeti za primer toga koliko su oni tolerantni i puštaju kritiku.

Ovakvim stvarima, ako smo istrajni, možemo im pobrkati neke planove. A dobijen rat je skup malih i velikih pobeda.
docsumann docsumann 17:00 24.04.2020

Re: Багра

Ovi su zaista čisto zlo. Spojili su sve loše osobine koje neka vlast može da ima, prosto je to neverovatno, nemaju ni jednu svetlu stranu.


dosljednost?
ecce-florian ecce-florian 17:01 24.04.2020

Re: Багра

Jbt, ovaj će još da postane Jehovin svedok ili tako nešto...


da da, sjebalo ga ovo povlačenje kuću u prirodi početkom monsuna. Monastic retreat je čudo
alselone alselone 17:05 24.04.2020

Re: Багра

da da, sjebalo ga ovo povlačenje kuću u prirodi početkom monsuna.

Ovoliko nisam napolju bio od osnovne škole. Evo vugla mi izgorela, ljušti mi se.

Danas sam plevio baštu, stigle mi spiralne pritke za paradajz, one kroz koje raste biljkica, ne mora da se veruje. To ću sutra da postavljam. Uživam. :)

dosljednost?

Ne bih im ni to priznao. Nema je.
ecce-florian ecce-florian 17:07 24.04.2020

Re: Багра

Ovakvim stvarima, ako smo istrajni, možemo im pobrkati neke planove.

potpisujem

u jbt kakva turbulenmtna vremena

predator posto marksist

ne odredjuje svest ljudi njihovo društveno biće, već njihov ekonomski položaj ( parafraza)

ecce-florian ecce-florian 17:15 24.04.2020

Re: Багра

Ovoliko nisam napolju bio od osnovne škole. Evo vugla mi izgorela, ljušti mi se.


ništa ne govori , izbrijo lubanju kad su proglasili, pre desetak dana otiš na jedriličarski, sedeo na suncu i čitao, dobio sunčanicu. cele noći temperatura žmarci, paz kad sam pomislio... dok se malo nisam presabro i sačeko da mine 24h. ko rukom odneto. nije covid.

rešio da kupim kačket ( sve stare pobacao budala) kad oš q kinezi ne rade, na kraju iskamčio neki polovan, crni

e da
ono što smo pričali o čudnim upalama pluća u januaru i februaru, eno u us je hit kompjuterske simulacije na osnovu činjenica d da je covid stigao u januaru i to iz evrope a početkom februara već bilo i mrtvih ( da ne dajem sad linkove ima ih pun q)
alselone alselone 17:18 24.04.2020

Re: Багра

rešio da kupim kačket ( sve stare pobacao budala) kad oš q kinezi ne rade, na kraju iskamčio neki polovan, crni


Nedostaju Kinezi! Trebao neki dan da kupim par sitnica od plastike, gluposti neke al opet neophodone, kad neš majci. Svi Kinezi u gradu ne rade a sve naše prodavničice što su valjale takvu robu davno zatvorene.

ono što smo pričali o čudnim upalama pluća u januaru i februaru, eno u us je hit kompjuterske simulacije na osnovu činjenica d da je covid stigao u januaru i to iz evrope a početkom februara već bilo i mrtvih ( da ne dajem sad linkove ima ih pun q)

Ovo će jako zanimljivo biti za posmatranje.
omega68 omega68 17:29 24.04.2020

Re: Багра

.
predatortz predatortz 17:33 24.04.2020

Re: Багра

Nedostaju Kinezi!



mariopan mariopan 17:46 24.04.2020

Re: Багра

u grčkoj mislim da je pomoć svim gradjanima 800 jura mesečno svim zaposlenim koji su morali da prestanu da rade 15.marta itd etc....

Da, toliko onima koji ne rade.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:09 24.04.2020

Re: Багра

Ja neću uzeti, nije u redu. Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.

Svaka čast, Als.
Pa ne uzimaju se pare od Vučića, uzeli mi ne uzeli on će sebi nagrabiti koliko je nameračio, uzimaju se od Srbije.
Naše države.
Ako je guli Vučić ajd da je gulimo i mi.
A ako neko hoće da pomogne drugome, pa ne mora samo s tim parama da bude plemenit.
alselone alselone 19:10 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
Nedostaju Kinezi!





Mislio sam na kineske prodavnice. Kao što za kinesku hranu kažem "hoćemo danas da jedemo kineze", ne misleći naravno bukvalno. :)
alselone alselone 19:13 24.04.2020

Re: Багра

Svaka čast, Als.
Pa ne uzimaju se pare od Vučića, uzeli mi ne uzeli on će sebi nagrabiti koliko je nameračio, uzimaju se od Srbije.
Naše države.
Ako je guli Vučić ajd da je gulimo i mi.
A ako neko hoće da pomogne drugome, pa ne mora samo s tim parama da bude plemenit.


Kaže mi sin malopre - tata, kad ćemo kupiti tu-i-tu igricu za Nintendo. Ja reko - od sledeće plate.

Kaže on - da, pričaju drugari na Vajberu da će Vučić dati svima po 100 evra (jebote koja konstrukcija). Reko - sine, mi to nećemo uzeti. Dobio sam platu kao i svaki drugi mesec, nije u redu da uzimamo pomoć.

Razumem, tata.

Ode 100 evra na 20 sekundi razgovora. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:19 24.04.2020

Re: Багра

Ode 100 evra na 20 sekundi razgovora. :)

A i ti se razbacuješ tim parama:)

A sad ozbiljno

To nema cenu, da detetu demonstriraš šta je ispravno a šta ne, u stvarnoj, životnoj nenameštenoj situaciji, vredi mnogo.
predatortz predatortz 19:19 24.04.2020

Re: Багра

alselone
Svaka čast, Als.
Pa ne uzimaju se pare od Vučića, uzeli mi ne uzeli on će sebi nagrabiti koliko je nameračio, uzimaju se od Srbije.
Naše države.
Ako je guli Vučić ajd da je gulimo i mi.
A ako neko hoće da pomogne drugome, pa ne mora samo s tim parama da bude plemenit.


Kaže mi sin malopre - tata, kad ćemo kupiti tu-i-tu igricu za Nintendo. Ja reko - od sledeće plate.

Kaže on - da, pričaju drugari na Vajberu da će Vučić dati svima po 100 evra (jebote koja konstrukcija). Reko - sine, mi to nećemo uzeti. Dobio sam platu kao i svaki drugi mesec, nije u redu da uzimamo pomoć.

Razumem, tata.

Ode 100 evra na 20 sekundi razgovora. :)


Kako vas dvojica ne kapirate?
Ni ja, ni većina, neće "uzeti" tih 100 evra. Prosto, te pare neće biti isplaćene, osim nekim od ugroženih kategorija. Oni traže način da se izvuku iz toga i treba ih zajebavati.
Trebamo se svi "prijaviti" i gledati ih kako se znoje i iznalaze nove načine da izbegnu isplatu.
Od toga, rekoh, nema ništa. Ali, bar da ih zajebavamo. Oni od nas godinama prave majmune. Vreme je da se to okrene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 24.04.2020

Re: Багра

Prosto, te pare neće biti isplaćene, osim nekim od ugroženih kategorija

Previše je pretpostavki.
Možda i hoće, verovatnije mi je da hoće.
Možda će kasniti, možda će naći neki modus da ne daju keš, neke vaučere, boga pitaj, ali da kažu nema, zeznuli smo vas, ipak ne verujem.

Zadužiće Srbiju, neće se mnogo potresati oko toga, i daće to.
predatortz predatortz 19:27 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
Prosto, te pare neće biti isplaćene, osim nekim od ugroženih kategorija

Previše je pretpostavki.
Možda i hoće, verovatnije mi je da hoće.
Možda će kasniti, možda će naći neki modus da ne daju keš, neke vaučere, boga pitaj, ali da kažu nema, zeznuli smo vas, ipak ne verujem.

Zadužiće Srbiju, neće se mnogo potresati oko toga, i daće to.


Jok, bre!
Da su to mislili, uzajmili bi, isplatili i ispali face.
Zaigrali se, sad se vade.
Treba im to otežati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 24.04.2020

Re: Багра

A recimo desi se da daju.
Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.
predatortz predatortz 19:33 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
A recimo desi se da daju.
Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.


Uplatio bi ih u fond za lečenje dece i vratio Srbiji te pare, ali tamo gde treba da budu.
Bolje nego ostaviti ih bitangama koje se razmeću njima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
hoochie coochie man
A recimo desi se da daju.
Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.


Uplatio bi ih u fond za lečenje dece i vratio Srbiji te pare, ali tamo gde treba da budu.
Bolje nego ostaviti ih bitangama koje se razmeću njima.

Vidi, sinoć sam baš pisao o tome kako su neki kome se patriotizam nikako ne može osporiti razdvajali pojam države od pojma vlasti.

O Apisu i družini se radi.
Ni jednu vlast u Srbiji nisu voleli, ubijali ih čak, vukli za brade, pretili otvoreno, ali Srbija im je bila sveta.
Nisu, a moglu su, para koliko su hteli da uzmu i da ih daju kome hoće.

Drugi primer, Stepa Stepanović.
Državu i vlast koja ga je penzionisala nije mogao očima da gleda.
Kad su mu doneli penziju nije hteo da je primi jer je bila prevelika po njegovoj meri.
Vratio je, da ne upropasti državu, i dok je nisu umanjili nije je uzimao.

I on je mogao da daje višak deci, ali nije.

Ali dobro, različite aršine imamo za to, na različitom mestu povlačimo liniju koja deli vlast od države.
gedza.73 gedza.73 19:48 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
hoochie coochie man
A recimo desi se da daju.
Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.


Uplatio bi ih u fond za lečenje dece i vratio Srbiji te pare, ali tamo gde treba da budu.
Bolje nego ostaviti ih bitangama koje se razmeću njima.

e taman pišem gore kao odgovor sad si me preduhitrio. Samo sam ja mislio kako će da ide kampanja pred izbore 'iz pouzdanih izvora smo saznali da se član, funkcioner, polsanik odrekao novca u ime doma za decu bez staranja, NVO Stop nasilju nad ženama, izgradnje puta u Maloj Moštanici...'
Mislim čak i da su oni sigurni glasovi upisani zimus u dilemi šta da rade. Dal' smeju da uzmu ili da odbiju. Verovatno čekaju zvonce od Maje Gojković.
ecce-florian ecce-florian 19:52 24.04.2020

Re: Багра

Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.

ee huči ajd stvarno

pazi , ajmo polako

npr ti si berber, šnajder, kafedžija..... preduzetnik

ja ti kao predstavnik izvršne državne vlasti zabranim da radiš sad drugi mesec

i kažem ti da ću ti odložiti ( pazi ne osloboditi već odložiti) plaćanje poreza i doprinosa na zarade za period koji ne radiš

i da ću ti dati 100 eura ako me pozoveš posle 15 maja

oćeš da ti izračunam koliki ti je poreski dug na jednog zaposlenog sa zagarantovanom zaradom prebijen za period za koji sam ti zabrano da radiš sa 100 eura koje ću ti možda isplatiti

nešto su se ućutali sa tri zagarantovane zarade koje će država isplatiti preduzetnicima za vreme zabrane rada ( u grčkoj je 800 eura svakom zaposlenom)

zasad je jedino sigurno da su preduzetnici dužni poreze i doprinose od 16 marta pa do danas

dakle huči država ( ja ne bi koristio patriotsku žicu Srbija jer u ovom trenutku pod državom podrazumevam represivni izvršni aparat koji nezakonito postupa)ti je naplatila ili će naplatiti poreze i doprinose za period za koji ti je zabranila da radiš



ako npr u nekom normalno organizovanom društvu imaš pečenjaru ( giros u spomenutoj grčkoj)u ulici koju grad zatvori radi asfaltiranja pa gosti ne mogu da ti dodju, onda ti ne odlože plačanje poreza već ti ga umanje - ne naplate za period kad si onemogućen da posluješ zbog zajedničkih interesa - asfaltiranja
milisav68 milisav68 20:02 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
Ja neću uzeti, nije u redu. Ako sam dobio normalno platu kao i svaki drugi mesec, nije fer da uzimam pomoć.

Svaka čast, Als.
Pa ne uzimaju se pare od Vučića, uzeli mi ne uzeli on će sebi nagrabiti koliko je nameračio, uzimaju se od Srbije.
Naše države.
Ako je guli Vučić ajd da je gulimo i mi.
A ako neko hoće da pomogne drugome, pa ne mora samo s tim parama da bude plemenit.

Ej, sludeo nas načisto.

A i sludela nas Korona.

Oću duzmem, neću duzmem, oću al u humanitarne svrhe, neću zbog...
predatortz predatortz 20:12 24.04.2020

Re: Багра

Vidi, sinoć sam baš pisao o tome kako su neki kome se patriotizam nikako ne može osporiti razdvajali pojam države od pojma vlasti.


Razumem ja odlično o čemu ti govoriš.
Samo, pogrešna ti adresa.
Ovi su uzeli i vlast, i pare, i tapiju na patriotizam, a i Srbiju.

Ja bih da mi to malo upristojimo.

Ništa ja, ti, bilo ko od nas ne može da uzme od Srbije. Ovi su sve uzeli. I materijalno, a Boga mi i moralno, duhovno. I na tim poljima sakate Srbiju, praveći nešto što nije ni Srbin, ni srpski duh. Čoveče, zombije fabrikuju! Ispranog mozga, napumpanih usta i sisa, ćelavih đulkoša koji se pravoslavlju uče na splavovima, pucajući u vazduh dok pevaju o Kosovu, sa kog srpske gradove snabdevaju heroinim.
Ne vuci me za jezik, huči!
milisav68 milisav68 20:16 24.04.2020

Re: Багра

nešto su se ućutali sa tri zagarantovane zarade koje će država isplatiti preduzetnicima za vreme zabrane rada

Nisu, firme pošalju podatke o broju zaposlenih, država otvora namenski račun samo za isplate plata (minimalac 30.000), i sa tog računa mogu samo da se isplate plate.Prva uplata od 5. do 10. maja (za mart).

Vlasnici firmi preko toga mogu da isplate koliko hoće.

Nisam samo razumeo ko plaća doprinose.
predatortz predatortz 20:19 24.04.2020

Re: Багра

Nisam samo razumeo ko plaća doprinose


Firma. Od 04.01.2021., uz mogućnost plaćanja na 24 rate.
Ova mera će mnogima značiti.
rodni rodni 20:20 24.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
Prosto, te pare neće biti isplaćene, osim nekim od ugroženih kategorija

Previše je pretpostavki.
Možda i hoće, verovatnije mi je da hoće.
Možda će kasniti, možda će naći neki modus da ne daju keš, neke vaučere, boga pitaj, ali da kažu nema, zeznuli smo vas, ipak ne verujem.

Zadužiće Srbiju, neće se mnogo potresati oko toga, i daće to.

Ja ću da nakupujem ćevapa!
Da se i ja jednom omrsim - dosta sam žuljao kačamak i poparu.
A za vraćanje tih para (ako se država zaduži) - hu kerz, evo javljaju da se Grčka izvukla iz bule.
Tih 100 evara mu dođe slično onome što Gedža govori kako su komunjare polapale društvene stanove.
Jebote!
Kada se setim da ćale nije hteo da za novu kuću podigne kredit - govoreći da ima onih kojima je potrebniji.
I posle su takvi njemu držači predavanje kako je glup.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 24.04.2020

Re: Багра


dakle huči država ( ja ne bi koristio patriotsku žicu Srbija jer u ovom trenutku pod državom podrazumevam represivni izvršni aparat koji nezakonito postupa)ti je naplatila ili će naplatiti poreze i doprinose za period za koji ti je zabranila da radiš

Ne možemo bez "patriotske žice", ja bih rekao patriotizma, jer je ovo ipak pitanje filozofije morala, a on obavezno uključuje mnogo stvari.

Isključivanje patriotizma je zapravo zatvaranje očiju, izbegavanje da se sagleda ono što nam ne odgovara.

Ok mi je ako neko kaže baš me briga za Srbiju, neka propadne, ebe mi se, ja hoću sto evra a za Srbiju me baš zaboli.

Patriotizam nije obavezno osećanje.

Naravno da treba sagledati i drugu dimenziju, materijalnu, ali je sto evra premalo para da bi se time opravdalo uzimanje.

Ne pričam o ljudima kojima te pare rešavaju bitne stvari, pričam o onima koji tim uzimanjem iskazuju politički stav a ne rešavaju problem.

Oni uzimanjem kažnjavaju, teraju inat, veruju da tako ugrožavaju Vučića, a ugrožvaju svoju zemlju više nego vlast.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 24.04.2020

Re: Багра


Ništa ja, ti, bilo ko od nas ne može da uzme od Srbije.

Sve dok ona postoji može joj se nauditi, uzeti joj nešto, ko god bio na vlasti

Jer koja je to situacija kad prestaje moralna obaveza prema sopstvenioj državi, kad na vlast dođe neko koga ne podržavamo?

Previše mi je to lako odustajanje od svoje zemlje.
mariopan mariopan 20:31 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
hoochie coochie man
A recimo desi se da daju.
Kako bi se osećao sa tih sto evra u rukama?
Uzetih od Srbije.


Uplatio bi ih u fond za lečenje dece i vratio Srbiji te pare, ali tamo gde treba da budu.
Bolje nego ostaviti ih bitangama koje se razmeću njima.

Kupuju glasače pred izbore, našim parama...a na drugom blogu za bolesno dete mole se ljudi da prilože kintu da se leči?

Ja ne vidim da su to od Srbije uzete pare, uzete su od Vučića jer će ih oni i ovako i onako proknjižiti negde kao isplaćene. Potrošene na neke jelke, stadione, bilborde ili će biti ugurane u džepove "marketinškim stručnjacima", informerima, pinkušama, novinarima.... da laprdaju o uspesima vođe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 24.04.2020

Re: Багра

Ja ću da nakupujem ćevapa

E za ovo vredi uzeti :)
predatortz predatortz 20:36 24.04.2020

Re: Багра


Jer koja je to situacija kad prestaje moralna obaveza prema sopstvenioj državi, kad na vlast dođe neko koga ne podržavamo?

Previše mi je to lako odustajanje od svoje zemlje


Poistovećuješ ih sa državom. Zaboravljaš da su ove pare u njihovom rukama, zaboravljaš spektakularne proslave godišnjice stranke koje su finansirane odakle?

Oni te pare krčme kako hoće.
Te pare nisu Srbijine. Njihove su, Huči.
To je jasno meni, to je jasno tebi, jasno je to svima nama.
Veći patriotizam je, ako me teraš da budem banalan, uzeti te pare i platiti kurvu, nego pustiti da oni plaćaju tim parama sendvičare, mitinge, kongrese, starlete, pevaljke, Mitroviće...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 24.04.2020

Re: Багра

Poistovećuješ ih sa državom

A ne!
Upravo suprotno, razdvajam njih i državu.

Država, Srbija, ne može da postoji bez para, ti ih joj uzimaš.
Ko god da je na vlasti.
A time nećeš postići ništa da bi vlastima naudio.
Nećeš ih tako smeniti, nećeš oslabiti Pink, prosvetiti splavaroše, ništa.
Ništa osim, vi drndate Srbiju, e hoću i ja.
predatortz predatortz 20:45 24.04.2020

Re: Багра

Ništa osim, vi drndate Srbiju, e hoću i ja.


Ako me tako vidiš, onda ništa.
Ako misliš da bih Srbiju prodao za 100 evra, onda nisam vredan razgovora.
docsumann docsumann 20:53 24.04.2020

Re: Багра

Patriotizam nije obavezno osećanje.


šta tačno podrazumjevaš pod patriotizmom, i kakve veze ovih 100 eura imaju sa njim?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:54 24.04.2020

Re: Багра

predatortz
Ništa osim, vi drndate Srbiju, e hoću i ja.


Ako me tako vidiš, onda ništa.
Ako misliš da bih Srbiju prodao za 100 evra, onda nisam vredan razgovora.

Ma daj bre Pred.
Pa zar možeš i da pomisliš da tebe tako vidim?

Pričmo jbt, pričamo kako ko gleda na to.
Ti sigurno ne gledaš kako da izdrndaš Srbiju, ali kažem da to može da se ispostavi kao jedini rezultat, iako je namera bila sasvim dtigačija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 24.04.2020

Re: Багра

docsumann
Patriotizam nije obavezno osećanje.


šta tačno podrazumjevaš pod patriotizmom, i kakve veze ovih 100 eura imaju sa njim?

Tačno?
Jesi li svestan koliko opširno pitanje si postavio, a tražio da odgovor bude tačan?:)

Ajd da probam, patriotizam je kad pokušavaš da svojoj državi makar ne otežavaš, a ako joj uzimaš pare onda joj ne olakšavaš.

bene_geserit bene_geserit 21:17 24.04.2020

Re: Багра

Zbog ovoga je jako problematično praviti nadnacionalne vlade koje nisu direktno birane i koje su veoma visoko, udaljeno, od ljudi.

Sve postojeće svetske organizacije su zapravo miks od privatnog, korporativnog i državnog finansiranja sa jako shady agendom i logikom rada.

Da.
I još se kriju iza nekih naučnika koje je jeftino kupiti.
Samo ne znam šta bi bilo rešenje koje radi bolje. Neka globalna kooperacija mora da postoji, neko to mora da koordiniše, ali čim to neko nadnacionalno telo dobije neke ingerencije pojavi se sukob interesa a nisu birani i nikom ne odgovaraju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana