Budućnost| Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Kako krenemo sa seobom u novu ...

Milan Novković RSS / 27.04.2020. u 10:12

... životnu normalu, posle ljutog Covid-19 karantina...

Juče mi je u opštem prelistavanju vesti iskočila tabela američkog CDC-ja (državni Centar za Sprečavanje Boleština). Po mom mišljenju tabela je izuzetno korisna, iako bi mogla da bude i podosta bolja:

C19.19879.png

Od engleskog možda samo ICU nije svakodnevni akronim - Intensive Care Unit.

Povod za blog su mi prosto kriminalni delovi ponašanja britanskog zvaničnog vrha i udarnih medija, npr BBC1, u popularnim vremenskim intervalima:

- Tek ponekad se spomenu rizici ljudi sa boljkama. Ne ulazi se u detalje i mnogi ljudi mogu da pomisle da oni nisu u rizičnim grupama - npr bivši pušači, koji, čak, mogu da pogrešno zaključe da im je rizik smanjen zato što je, u ondosu na obolele, rizik smanjen kod aktivnih pušača.

- U mojih 10-20 minuta gledanja vesti na BBC1 svakog jutra ne sećam se da su spominjali imuni sistem i davali korisne savete ljudima  ma tu temu.

- Ne sećam se da su ikad rekli da i zdravi ljudi umeju da "zarade" prolazno oslabljen imuni sistem zbog stresa, previše rada, nepažljive ishrane, ili neke druge infekcije, očigledne ili tihe i skrivene.

- Od sada 20,000 mrtvih u UK ne spominje se da neki nisu morali umreti. I nisu imali sreće samo zbog trivijalnih informativnih propusta koji ne koštaju ništa - zvanični izveštaji "vlasti" svakog dana na trenutke potsećaju na monti-pajtonovski "humor". Neki od ovih jadnih ljudi bi umrli i zbog prehlade ove godine, ali mnogo stotina, možda i par hiljada možda ne bi ni od, u obična vremena, ozbiljnijih infekcija.

- U UK u ICU isključuju support nekim pacijentima kad im se učini da su beznadežni slučajevi (slučajno čuo od jedne jadne žene, što joj je otac umro, juče na BBC1) što se tiče vraćanja koncentracije kiseonika u krvi na normalu - "efikasnost", oni to zovu, dok na Quorama i sličnom ima primera diskusije sa preživelima kojima je ta koncentracija bila ispod fatalnog praga - i oporavili su se i inteligentno diskutuju. A Britancima nije zdravstvo pogurano iznad granice pucanja, ako ne računamo, a moramo, prosto žrtvovanje nekih zdravstvenih radnika zbog nedostatka zaštitne opreme. Zbog opreme ih još i prozivaju po medijima, iako nežno, a zbog isključivanja uređaja obolelima i osuđivanjima ih, tako, na smrt, ih ne prozivaju. Većina bi verovatno umrla, ali skoro sigurno ne svi.

Cifre u grafu su nepotpune zbog nedostatka dovoljno informacija, šteta. Šteta i što break-down nije opširniji, sa brojevima umrlih po kategorijama, pa detaljnijim informacijama o višestrukim oboljenjima kod ugroženih, i jačini tih oboljenja.

Ipak, ako ništa drugo, ugorženima oko nas se može skrenuti pažnja da su ugroženi, ako to već nisu znali, ili svoju ugroženost nisu ozbiljno shvatali, pa se mogu posavetovati da se više pazi, a i mi manje ugroženi možemo u tome više da im pomognemo.

Zdrav imuni sistem nam je i dalje najbolji  prijatelj - pranje ruku (izbegavanje drugih infekcija uopšte), uredno spavanje, izbegavanje stresa (psihičkog, fizičkog, previše rada, ...), vitamini C, A, E, B6 i B12, minerali cink, gvožđe ...

 ... ovih dana niko ne spominje selenijum - esencijalan micro-nutrient (toksičan u višku, pažnja). Ljudi koji ga ne unose dovoljno imaju četvorostruke šanse da dobiju rak zbog podrivenog imunog sistema, kojem onda pobegnu kancer ćelije kojih svi dobijemo nekoliko svakodnevno, a više, u proseku, 6 puta u životu.

Interesantno je da selenijuma često imaju u manjku "health-fanatici" koji insistiraju samo na organic hrani, na primer, pa tako, ako se i organic hrana životinjskog porekla dobija u industrijskim uslovima (non free-range), izvor sve hrane je sa ograničenog skupa parcela, na kojima se uvek gaji jedno te isto pa se zemlja isposti (srpski?!)

Ovo poslednje, a i ostalo, selenijum, cink, i mnogo više radoznali ljudi mogu naći u knjizi:

Beating Cancer with Nutrition: Optimal Nutrition Can Improve Outcome inMedically-Treated Cancer Patients.: Clinically Proven and Easy-to-follow Strategies ... Life and Chances for a Complete Remission - Patrick Quillin, PhD,RD,CNS - dedica (68), piše-kjnige-oće-kintu-da-zaradi, ajd, al radio je sa ogromnim brojem pacijenata, tj praktičar...

... tj, za opreznije:

"Dr. Patrick Quillin is an internationally recognized expert in the area of nutrition and cancer. He has 38 years experience as a clinical nutritionist, of which 10 years were spent as the Vice President of Nutrition for Cancer Treatment Centers of America where he worked with thousands of cancer patients in a hospital setting.

He has earned his bachelor's, master's, and doctorate degrees in nutrition and is a registered and licensed dietitian (RD & LD), Certified Nutrition Specialist (CNS), and Fellow of the American College of Nutrition (FACN)."

Patrick ima i popularno pisan blog na temu imunog sistema: Immune System

 

Atačmenti



Komentari (259)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 15:39 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

floki
најбољи у ком смислу, карактер или струка којом се баве?


mislim da se odgovor sam nameće
vcucko vcucko 15:39 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
Nema tu govora o 'mobilisanju svega najgoreg što se tu našlo'. Hitlera su obožavali najbolji, a ne samo najgori.


zamjeraš maksi da priča kao da je prisustvovao događajima od prije 70 godina, a sam nastupaš tako.

nisu najbolji obožavali Hitlera, oni su ili emigrirali ili ućutali, ili su bili ućutani.

Ti koje si nabrojao su možda najbolji iz tvog ugla gledanja, posle devedeset godina.
U Nemačkoj, 1920-ih i 1930-ih, najboljima su svakako smatrani neki drugi.
docsumann docsumann 15:45 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Za Hitlera se može reći da je naveći ljudski škart (gamad, đubre, nakot, nakaza,...) koji je iznedrila ljudska vrsta --- najveći i neuporediv sa bilo kime.
Sa druge strane, reći da je on bio glupson - pa to može da kaže samo glupson.
Sa osnovne strane - Hitler je deo svoga naroda koji je u njemu video emanaciju svojih snova.
I zato - će za mene Švaba, pored svega drugoga, na prvom mestu biti - Švaba.
Braća Jevreji su tu lekciju debelo naučili, nadam se da će i Srbi - jednom!


zamuti pa prospi, kopmentar

Švabe danas sa Izraelom i Jevrejima sarađuju samo tako
rodni rodni 15:47 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
Nema tu govora o 'mobilisanju svega najgoreg što se tu našlo'. Hitlera su obožavali najbolji, a ne samo najgori.


zamjeraš maksi da priča kao da je prisustvovao događajima od prije 70 godina, a sam nastupaš tako.

nisu najbolji obožavali Hitlera, oni su ili emigrirali ili ućutali, ili su bili ućutani.

Gluposti!
Najbolji tadašnji Švabe - valjda to ne mora da se naglašava.
A i nije odmah počeo rat ...
U svakom slučaju - ja sam preneo ono šta su pričali 'obični' Nemci (a ne Kurt Valdhajmi i Ginter Grasovi u naknadnim pričama), kao i priče od naših ljudi (prva ruka) koji su bili u Nemačkoj u zarobljeništvu.
Ali šta oni znaju, zna Maksa!
Eeee, do kurca!
rodni rodni 15:49 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
Za Hitlera se može reći da je naveći ljudski škart (gamad, đubre, nakot, nakaza,...) koji je iznedrila ljudska vrsta --- najveći i neuporediv sa bilo kime.
Sa druge strane, reći da je on bio glupson - pa to može da kaže samo glupson.
Sa osnovne strane - Hitler je deo svoga naroda koji je u njemu video emanaciju svojih snova.
I zato - će za mene Švaba, pored svega drugoga, na prvom mestu biti - Švaba.
Braća Jevreji su tu lekciju debelo naučili, nadam se da će i Srbi - jednom!


zamuti pa prospi, kopmentar

Švabe danas sa Izraelom i Jevrejima sarađuju samo tako

Pa normalno!
Što da ne sarađuju?
Baš zato!
Ali, Srbin to još ne može da ukapira.
Jebote!
vcucko vcucko 15:54 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
Za Hitlera se može reći da je naveći ljudski škart (gamad, đubre, nakot, nakaza,...) koji je iznedrila ljudska vrsta --- najveći i neuporediv sa bilo kime.
Sa druge strane, reći da je on bio glupson - pa to može da kaže samo glupson.
Sa osnovne strane - Hitler je deo svoga naroda koji je u njemu video emanaciju svojih snova.
I zato - će za mene Švaba, pored svega drugoga, na prvom mestu biti - Švaba.
Braća Jevreji su tu lekciju debelo naučili, nadam se da će i Srbi - jednom!


zamuti pa prospi, kopmentar

Švabe danas sa Izraelom i Jevrejima sarađuju samo tako

Da, i sarađivali su i ranije.

Ali dok je bog hodao zemljom (čitaj: dok su postojali BRD i DDR) Lufthansa nije sletala na Ben Gurion, nego na mali aerodrom Dov. Posebno od svih ostalih. Nije bila dostojna da sleće u Lod.
Ako meni ne veruješ pitaj nekoga kome veruješ.
Ovo sam napisao u prošlom vremenu, jer zaista ne znam kako je danas. Otkako svetom vladaju blagodeti zapadne liberalne demokratije

I daleki istok poslovno sarađuje sa Japancima, pa nađi ako možeš pripadnika žute rase od Singapura na dalje koji bi Japanca pustio u kuću. Ili se bratimio sa Japancima za kafanskim stolom...
floki floki 15:55 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann

pa moj komentar je postavljen u smislu - a zašto bi im bio objavljen?


nikakva predhodna pretnja eventualnom objavom rata nije postojala.


што се аустрије тиче, они су оберучке хитлера прихватили, није им наметнут :)
а нису ни једини, има снимака одушевљења

за чешку не знам да ли је постојао неки гарант од стране запада, као што није био ни за финску (а иначе, французи су им правили неке системе одбране пре рата са совјетима)

значи, пре пољске, швабе један напад на чехе, руси један напад на финце

тако да, није баш да није било ништа пре пољске од стране совјета, ако се гледа из западног угла

но, ништа од објаве рата кад су совјети ушли у источни део пољске, 15так дана после шваба са запада
рат швабама су енглези и французи објавили 10так дана пре совјетског уласка у пољску, ако се добро сећам

maksa83 maksa83 15:55 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Najbolji tadašnji Švabe - valjda to ne mora da se naglašava.

Ah, mislim da sad shvatam. To "najbolji Nemci" je nešto kao "kvalitetni Srbi". Sad je sve jasno.

U svakom slučaju - ja sam preneo ono šta su pričali 'obični' Nemci (a ne Kurt Valdhajmi i Ginter Grasovi u naknadnim pričama), kao i priče od naših ljudi (prva ruka) koji su bili u Nemačkoj u zarobljeništvu.

Phm, ne znam šta bih ti rekao, moj pok. deda je proveo rat u njihovom zarobljeništvu (sklepan kao rezervni oficir u šestoaprilskom ratu) i ne sećam se da je ikad išta pričao o Nemcima. Više je pričao o tom samom trenutku raspada i rasula u šestoaprilskom ratu. Ako nisam tries puta čuo priču o nekom oficiru koji je dojahao na konju i rekao "sve je gotovo, predajte se" i, citiram "obode konja i - ode" (uz pokreto rukom napred) nisam nijednom.


floki floki 15:58 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
floki
најбољи у ком смислу, карактер или струка којом се баве?


mislim da se odgovor sam nameće


ипак је сигурније проверити него претпоставити

стручњака му није фалило нимало, врхунских
rodni rodni 16:01 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

maksa83
Najbolji tadašnji Švabe - valjda to ne mora da se naglašava.

Ah, mislim da sad shvatam. To "najbolji Nemci" je nešto kao "kvalitetni Srbi". Sad je sve jasno.

U svakom slučaju - ja sam preneo ono šta su pričali 'obični' Nemci (a ne Kurt Valdhajmi i Ginter Grasovi u naknadnim pričama), kao i priče od naših ljudi (prva ruka) koji su bili u Nemačkoj u zarobljeništvu.

Phm, ne znam šta bih ti rekao, moj pok. deda je proveo rat u njihovom zarobljeništvu (sklepan kao rezervni oficir u šestoaprilskom ratu) i ne sećam se da je ikad išta pričao o Nemcima. Više je pričao o tom samom trenutku raspada i rasula u šestoaprilskom ratu. Ako nisam tries puta čuo priču o nekom oficiru koji je dojahao na konju i rekao "sve je gotovo, predajte se" i, citiram "obode konja i - ode" (uz pokreto rukom napred) nisam nijednom.



Ja sam imao više strpljenja nekada - tako da se nisam zadovoljavo samo 'zarobljavanjem u Timočkoj diviziji, pa transport u logor Turnu-Severin, pa transport u logor Lajpcig-Hale, pa nejedenje 20 dana, te ...', nego sam postavljao i druga pitanja - i dobijao raznorazne odgovore.
Nabijem ja Ginter Grasa na onu stvar!
floki floki 16:03 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

vcucko

Ovo sam napisao u prošlom vremenu, jer zaista ne znam kako je danas. Otkako svetom vladaju blagodeti zapadne liberalne demokratije


баба ангела прима највећи орден израела - медаљу части

vcucko vcucko 16:05 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

maksa83
Najbolji tadašnji Švabe - valjda to ne mora da se naglašava.

Ah, mislim da sad shvatam. To "najbolji Nemci" je nešto kao "kvalitetni Srbi". Sad je sve jasno.

Uopšte nije tako i ništa nije jasno. Iskreno, vrlo prljavo učitavanje

Najbolji Nemci u smislu većeg dela naučne, stručne i poslovne elite. Vojna još najmanje (a i ta mu je posle jebala kevu zbog nestručnog vođenja rata), ali bilo je dovoljno i vojnika koji su ga dočekali kao ozeblo sunce.
Pogotovo posle nedotupavnih ratnih pokušaja zapadnih saveznika, pre napada na SSSR i Perl Harbura.
floki floki 16:17 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

пригодна сличица, за коју годину ће то бити званична историја на западу

"allied nations"

vcucko vcucko 16:20 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

floki
vcucko

Ovo sam napisao u prošlom vremenu, jer zaista ne znam kako je danas. Otkako svetom vladaju blagodeti zapadne liberalne demokratije


баба ангела прима највећи орден израела - медаљу части


Ama i Brant i Šmit i svi ostali su primali svašta. Ali Lufthansa je sletala u Dov (nešto a la niški Konstantin, ne mislim na udaljenost nego na izgled).

Danas je vrli novi svet...
docsumann docsumann 17:01 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Najbolji tadašnji Švabe - valjda to ne mora da se naglašava.


ne mogu biti najbolji kad su podržali Hitlera.

najbolji su oni rijetki, izuzetni, koji su smogli snage da se odupru tom ludilu.
floki floki 17:03 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

најгори су они који су га дојили парама са запада
docsumann docsumann 17:04 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

rodni
docsumann
Za Hitlera se može reći da je naveći ljudski škart (gamad, đubre, nakot, nakaza,...) koji je iznedrila ljudska vrsta --- najveći i neuporediv sa bilo kime.
Sa druge strane, reći da je on bio glupson - pa to može da kaže samo glupson.
Sa osnovne strane - Hitler je deo svoga naroda koji je u njemu video emanaciju svojih snova.
I zato - će za mene Švaba, pored svega drugoga, na prvom mestu biti - Švaba.
Braća Jevreji su tu lekciju debelo naučili, nadam se da će i Srbi - jednom!


zamuti pa prospi, kopmentar

Švabe danas sa Izraelom i Jevrejima sarađuju samo tako

Pa normalno!
Što da ne sarađuju?
Baš zato!
Ali, Srbin to još ne može da ukapira.
Jebote!



koliko se sjećam ti baš nisi pobornik suradnje sa rvatima
zilikaka zilikaka 17:06 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Više je pričao o tom samom trenutku raspada i rasula u šestoaprilskom ratu. Ako nisam tries puta čuo priču o nekom oficiru koji je dojahao na konju i rekao "sve je gotovo, predajte se" i, citiram "obode konja i - ode" (uz pokreto rukom napred) nisam nijednom.

Toliko puta sam ja čula kako su ih odvezli doZagreba negde i vrlo brzo su shvatili (rezerva vojske) da su ih svi napustili i krenuli su da se razilaze. Prvo im bilo da bace uniformu i nađu nešto civilno, a da bi prošli do kuće nije baš bilo najpametnije reći ko si. Zato deda sav važan bacio vojnu knjižicu i proglasio sebe domaćim Slovakom. To jer je mogao gadinu dana da provede sa Slovacima da ne posumnjaju da nije njihov. Odrastao u njihovom kraju.
Za ovog drugog, što je imao ov u prezimenu dogovorili se da priča da je Bugarin i zadrži dokumenta.
....i tako skoro svake nedelje posle ručka...
nikvet pn nikvet pn 17:23 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu


Ви слушали, ја нисам. Истом приликом мога деду и петорицу његове рођене браће интернирали су у Немачку. Ни трага ни гласа о њима. Однео сам воштанице у Аушвиц и упалио им; мајка ми се на то растопила.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:25 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

koliko se sjećam ti baš nisi pobornik suradnje sa rvatima


I da Hrvati sleću u Lađevce :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Vi slušali, ja nisam. Istom prilikom moga dedu i petoricu njegove rođene braće internirali su u Nemačku. Ni traga ni glasa o njima. Odneo sam voštanice u Aušvic i upalio im; majka mi se na to rastopila.


Nego, imaju li drugi Jugosloveni takvih priča ili samo Srbi?
rodni rodni 18:01 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
rodni
docsumann
Za Hitlera se može reći da je naveći ljudski škart (gamad, đubre, nakot, nakaza,...) koji je iznedrila ljudska vrsta --- najveći i neuporediv sa bilo kime.
Sa druge strane, reći da je on bio glupson - pa to može da kaže samo glupson.
Sa osnovne strane - Hitler je deo svoga naroda koji je u njemu video emanaciju svojih snova.
I zato - će za mene Švaba, pored svega drugoga, na prvom mestu biti - Švaba.
Braća Jevreji su tu lekciju debelo naučili, nadam se da će i Srbi - jednom!


zamuti pa prospi, kopmentar

Švabe danas sa Izraelom i Jevrejima sarađuju samo tako

Pa normalno!
Što da ne sarađuju?
Baš zato!
Ali, Srbin to još ne može da ukapira.
Jebote!



koliko se sjećam ti baš nisi pobornik suradnje sa rvatima

Nisi ti to nešto dobro razumeo!
Nebitno!

Za doksumanutoga, maksu, mariopan - i ostalo veselo društvo!


docsumann docsumann 18:04 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

тако да, није баш да није било ништа пре пољске од стране совјета, ако се гледа из западног угла


koliko se sjećam, Poljaci su imali garancije od Engleke i Francuke da će je braniti u slučaju Njemačkog napada.

o Rusiji nije bilo riječi...
floki floki 18:14 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

docsumann
тако да, није баш да није било ништа пре пољске од стране совјета, ако се гледа из западног угла


koliko se sjećam, Poljaci su imali garancije od Engleke i Francuke da će je braniti u slučaju Njemačkog napada.

o Ruiji nije bilo riječi...


мислим да је било неког додатног, проширеног, "немуштог" споразума пар дана након рибентроп-молотова, обећања о војној помоћи пољацима у случају напада од других земаља, но, остало мртво слово на папиру

milisav68 milisav68 18:17 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

ali nije bio sirota ovčica kog je zli zapad uterao u rat

Naravno da ne, zapad ga je stvorio, a on se posle oteo "kontroli".

Preciznije rečeno, zapad je stvorio uslove za njegovu pojavu (poniženjem i puštanjem Nemačke niz vodu), a sve se ubrzalo širenjem komunizma.Pa znaš da je u samoj Nemačkoj bilo oružanih sukoba između nacista i komunista još dok Hitler nije ni ušao u parlament.Otud i hvalospevi u zapadnoj štampi.
Moja poenta je bila da je kad ga zumiraš bio priličan bezveznjak

Pa da, loš glumac koji je držao zapaljive govore, udarajući u tanku žicu siromašnih i poniženih Nemaca.
Svaka sličnost sa nekim savremenim akterima je potpuno neverovatna.

Pa slični su i uslovi.

Šta smo imali, raspad zemlje, Milošević najgori od sve dece, smenjuje se polupučem, i onda na vlast dolazi ekipa koja ekonomski razbucava zemlju (deleći plen sa delom pripadnika tajnih službi, generala, direktora...i koja Miloševića pušta niz vodu).

U međuvremenu zapad vrši pritisak da se isporuče svi (što je i urađeno, do sitnih šrafova), dok za to vreme nestaju svedoci i gube dokazi ostalih učesnika/zločinaca u sukobu.

I umesto da se reformiše pravosuđe, tajne službe, izvrši bar neka lustracija na svim nivoima, pa i među plitičarima, SPS se osavlja u životu, "pacifikuju" se radikali (pošto verovatno nisu mogli da se dogovore oko plena) i eto ti zicer za psiha sa glumatanjem i uzdisanjem.

Zapad ga tapše po ramenu, i radi šta hoće, a mi kao zemlja ne kontrolišemo više ništa.

Vrhunac poniženja Srbije je postavljanje Vulina za ministra vojske.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:31 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

petoricu njegove rođene braće internirali su u Nemačku

По ком основу: заробљеници обични војници, заробљеници официри, противници режима?
maliperica maliperica 19:39 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

Obrati pažnju na logičnost !

Ima jedna dobra knjižica: "Humans - A Brief History of How We Fucked It All Up" sa zanimljivim delom o Hitleru za kog postoji istorijski konsenzus da je bio, citiram "nekompetentan lenji egomanijak i da je cela njegova vlada i vladavina bila totalna sprdnja". Čak i kad su postali najveća partija u Rajhstagu ljudi su još uvek mislili "a to je budala, lako ćemo sa njim"




Ali ako dodamo i ovo ...

Nemam pojma kako smo dotle došli, i mislim da se tako nešto ne stvara preko noći, a još manje imam pojma kako ćemo iz toga da izađemo.


... onda sve postaje jasnije.

Ali, čemu onda aplauzi ?

Sprdnji kojom se banalizuje jedna ozbiljna tema.
I izražava stav o onima koji drugačije misle.
Tako što se svode na - idiote .




nikvet pn nikvet pn 20:03 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu


По повратку са Солунског фронта прадеда је наставио трговину и магазе у Љубовији. Сви синови радили су код њега. Сви су били резервисти, мобилисани (четири редова и два официра ваљда, питаћу кеву) и никоме ни трага ни гласа. Шест људи породичних једноставно је нестало, нема, не постоје. Прадеда је све преживео, сачувао своју нејач за окупације. После је достојанствено крио очај и гнев на комунисте; умро 50-тих. Тражили их деценијама потом, ништа. Претеко је само седми син, тада малолетан. И удовице са децом. Гладовали у некад газдинској кући...
nikvet pn nikvet pn 20:41 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu


Никад ми мајка није изразила жељу да је возим у Љубовију. А и зашто би? Гробље им урасло, рођака тамо више нема расули се по свету а градске улице и основна школа(?) носе имена њихових калфа.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:56 29.04.2020

Re: Nijemac u Guardianu

maksa83
"mogao si da radiš za njih ili da ne radiš ništa".

Slobodan covjek je puno vise nego nista a poslova i gazda ima razlicitih.
Milan Novković Milan Novković 11:08 27.04.2020

Dodao sam link na kraju bloga ...

... na patrikov popularno pisan blog na temu imunog sistema.
mariopan mariopan 12:09 27.04.2020

Re: Australijanci sa stem cell 83% šuta

Sam nedostatak kiseonika može da nastane i usled drugih bolesti, i može se povratiti funkcija pluća, samo ne znam na koji način se to desilo meni, ali može, pa da se ne paniči ako ta vrednost opadne, to može biti i privremeno.

Meni se to desilo proslog januara u Atini, kad nije bilo korone, znači neki drugi uzrok je bio.
Hitno sam primljena u bolnicu jer je kiseonik naglo opadao, gušila sam se a mogla da udahnem, nije astma, nemam temperaturu, nema ništa na snimku pluća....sve analize su hitno radili jer stvarno sam bila u kritičnom stanju.

Kao terapiju sve vreme sam dobijala kiseonik 24h, koji je u toj bolnici doveden do svakog kreveta, i čim sam se osetila malo bolje potpisala sam da izađem. Mada su hteli da ostanem da se to ispita, jer nisu znali zbog čega se pojavilo. Na otpusnoj listi su napisali "bronhitis", terapija antibiotik, posle deset dana kod kuće mi je bilo dobro i sve se vratilo u normalu.

Sam osećaj je takav da ga nikome ne bih poželela. Najsličniji izraz je onaj "kao riba na suvom", diše ali će se ugušiti jer tak kiseonik ne može da iskoristi.

Nije uvek korona ako opada kiseonik, to može biti i neki drugi uzrok, pa bez panike, može se i od toga oporaviti, ne ostaje za stalno.
Черевићан Черевићан 13:32 27.04.2020

систему имуни... ајд' сад

ponekad se spomenu rizici ljudi sa boljkama

уосталом ......као за све у животу
треба мис'им ............имат' среће,
бадава се можеш разврстават'
ил' те оће ....Covid..... ил' те неће
solo solo 13:54 27.04.2020

R&R

I'M A GHOST LIVING IN A GHOST TOWN
I'M GOING NOWHERE
SHUT UP ALL ALONE

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:27 27.04.2020

Re: R&R



alselone alselone 14:35 27.04.2020

Re: R&R

Ne vidim da ovaj gari negira broj umrlih nego samo filozofira da nisu umrli od C19. To onda postavlja sledeće pitanje o kom smo već diskutovali - koliko je umrlo prethodnih godina a koliko ove. Razlika je C19, na ovaj ili na onaj način, direkno ili indirektno, ali je svakako smrt koja kao uzrok ili povod ima C19 i da njega nije bilo pitanje je koliko bi umrlo.

Pitanje na koje bi ovaj čovek trebao da odgovori je - da li se treba čuvati ili ne.
maksa83 maksa83 14:46 27.04.2020

Re: R&R

Ne vidim da ovaj gari negira broj umrlih nego samo filozofira da nisu umrli od C19.

Gari onda i da objasni kako ih je od svih tih neCorona patologija umrlo toliko više nego prethodnih godina.

Doduše možda je u pravu pošto se izgleda razume u falsifikovanje
alselone alselone 14:51 27.04.2020

Re: R&R

Gari onda i da objasni kako ih je od svih tih neCorona patologija umrlo toliko više nego prethodnih godina.


Tako je. I da onda da savet, čuvajte se ili ne.

Ako ne - zašto ne i da li bi od tih 25 hiljada bilo preživeli da su uspeli da se sačuvaju od virusa.

Ako da - pa zaboga zašto da ako to nije ništa nego samo grip.
mirelarado mirelarado 15:03 27.04.2020

Re: R&R

alselone
Gari onda i da objasni kako ih je od svih tih neCorona patologija umrlo toliko više nego prethodnih godina.


Tako je. I da onda da savet, čuvajte se ili ne.

Ako ne - zašto ne i da li bi od tih 25 hiljada bilo preživeli da su uspeli da se sačuvaju od virusa.

Ako da - pa zaboga zašto da ako to nije ništa nego samo grip.


Ma, to je Zgarbi, Vitorio Zgarbi. On obožava da se razlikuje, da dobija napade besa pred kamerama, sagovornice naziva kozama... Veliki je erudita i uživanje ga je slušati kada govori o istoriji umetnosti, slikama i slikarima. Za sve ostalo je pravi pajac.
alselone alselone 15:07 27.04.2020

Re: R&R

Za sve ostalo je pravi pajac.


Samo političari-pajaci pričaju ovakve priče. Kod nas je to Radule.

E, sad, samo da dam drugu perspektivu.

Karantin je zicer za političare. Najjednostavnije rešenje kom se praktično ne može odupreti jer uvek postoji odgovor "mi to radimo za vas, nisu važne pare nego da sačuvamo ljude". A pošto su današnji političari redom amateri, niko se nije usudio da da kompleksnije rešenje, a mislim ni da mnogi neće. Plašim se da će gurati karantin duže nego što je optimalno (balans između dva zla).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:07 27.04.2020

Re: R&R

mirelarado
Za sve ostalo je pravi pajac.


ali ogromna većina mnogo radije preživa tekstove pajaca nego bilo šta drugo..
tačno da pomisliš da ih neko namjerno okida i pušta u javnost, stvar je toliko besmislena da počneš da misliš da ne može biti slučajna
Milan Novković Milan Novković 15:10 27.04.2020

Re: R&R

alselone
Ne vidim da ovaj gari negira broj umrlih nego samo filozofira da nisu umrli od C19. To onda postavlja sledeće pitanje o kom smo već diskutovali - koliko je umrlo prethodnih godina a koliko ove. Razlika je C19, na ovaj ili na onaj način, direkno ili indirektno, ali je svakako smrt koja kao uzrok ili povod ima C19 i da njega nije bilo pitanje je koliko bi umrlo.

Pitanje na koje bi ovaj čovek trebao da odgovori je - da li se treba čuvati ili ne.

To je prvi korak, pa onda nekako ugraditi varijanse u više kategorija podataka:

- u svetu godišnje umire od gripa između 290,000 i 650,000 ljudi

- od pluća ukupno preko 1.5 milion

- 300,000 - 400,000 godišnje umre od zagađenog vazduha, napolju i unutar prostorija, neki i od upala pluća zbog zagađenja, neki ne, prosto mali, dodatni pad u radu pluća dovodi do toga da nekome otkaže srce, na primer.

E sad, razumem, špic na raznim grafovima stoji tamo za ovu godinu, ali imamo i te razne efekte poluga, množenja i sabiranja uticaja itd koje je teže uklopiti u širu priču kod jako slabašnih ljudi, a oni su ovde u većini.

Npr, jako je teško i neočigledno uvući u priču činjenicu da bi neko sa 90 godina u Italiji ove godine preživeo da nije bilo Covida-19, ali bi umro sledeće godine od prehlade - šta to tačno znači ako imaš zadatak da objašnjavaš i planiraš na ovu temu.

Ili, zamisli ovako nekog dedu u US, gde se godišnje ubije preko 47,000 ljudi, i najveća grupa su radno sposobni muškarci.

Ne kalkulišemo sa ljudskim životima, naravno, ali kako gledati na osobe kojima je posao da definišu mere, ako je osnovana sumnja da će se sledećih 10 godina godišnje ubijati 5,000 ljudi više, 50,000 u 10 godina, a postoji i značajna verovatnoća da Covid-19 imamo sad i da će nestati sledeće sezone. Dok ti ljudi imaju porodice, mnogi sa još uvek malom decom.

Uvek imamo taj tećan problem - brojke i statistika su moćni, ali ništa lakše nego ih ne razumeti, ili zloupotrebiti.

Špiceve možemo i da vidimo i da izvučemo gde nam se hoće u suženom pogledu na svet, zbog neznanja ili potreba.

Al potreba za risk managementom ostaje, naravno, sve je ovo glasno razmišljanje - neki to ne vole, ali šta je alternativa ako su informacije potrebne, a oni od kojih ih očekujemo ćute.
alselone alselone 15:16 27.04.2020

Re: R&R

Ne kalkulišemo sa ljudskim životima, naravno, ali kako gledati na osobe kojima je posao da definišu mere, ako je osnovana sumnja da će se sledećih 10 godina godišnje ubijati 5,000 ljudi više, 50,000 u 10 godina, a postoji i značajna verovatnoća da Covid-19 imamo sad i da će nestati sledeće sezone. Dok ti ljudi imaju porodice, mnogi sa još uvek malom decom.


Jasno šta kažeš, ali neke od tih mera ne možemo izbeći. Recimo smrti od pluća ili od nekih drugih uticaja, tu karantin ne pomaže, pa ga nismo ni razmatrali. Ova bolest pokazuje oštar trend i smanjenje karantinom.

Ali, moramo se vratiti na sam početak. Kada je sve ovo krenulo mi nismo imali pojma koje su mu mere i dosezi. Ono što smo videli samo je bila Kina gde je krenulo jako oštro i Italija gde je krenulo još gore. Jedino što se moglo uraditi i što se trebalo uraditi je uvesti karantin dok se medicinski sistem ne reorganizuje, dok se ne navuku zalihe, dok se ne apdejtuju procedure, edukuju ljudi kako medicinari tako i obični ljudi prilikom svakodnevnih aktivnosti. Moguće je da će istorija pokazati da karantin nije bio dobra ideja, ali to u tom momenti nismo mogli znati. Morali smo kupiti vremena za procene i reorganizaciju.

alselone alselone 15:23 27.04.2020

Re: R&R

Samo dodatak. Ja više nisam ubeđen u dalju opravdanost karatina. Zato sam i rekao ono na kraju prethodnog komentara:

Plašim se da će gurati karantin duže nego što je optimalno (balans između dva zla).
mirelarado mirelarado 15:27 27.04.2020

Re: R&R

newimprovedtadejus
mirelarado
Za sve ostalo je pravi pajac.


ali ogromna većina mnogo radije preživa tekstove pajaca nego bilo šta drugo..
tačno da pomisliš da ih neko namjerno okida i pušta u javnost, stvar je toliko besmislena da počneš da misliš da ne može biti slučajna


To je i moj utisak. Ova pandemija ogolila je činjenicu da su, globalno gledano, sve sami šarlatani i lopine na vlasti i kroje sudbinu sveta. Mnogo gadno.
romi.daba romi.daba 16:52 27.04.2020

Re: R&R

mirelarado
newimprovedtadejus
mirelarado
Za sve ostalo je pravi pajac.


ali ogromna većina mnogo radije preživa tekstove pajaca nego bilo šta drugo..
tačno da pomisliš da ih neko namjerno okida i pušta u javnost, stvar je toliko besmislena da počneš da misliš da ne može biti slučajna


To je i moj utisak. Ova pandemija ogolila je činjenicu da su, globalno gledano, sve sami šarlatani i lopine na vlasti i kroje sudbinu sveta. Mnogo gadno.


Ovo je slično onom pitanju, da li ti je čaša polu puna ili polu prazna. Kina i Srbija su pokazali da umeju da upravljaju vanrednim situacijama. Naravno i Nemci, Švedi, Slov, Hrv...

Ameri su se pokazali veoma loše.
maksa83 maksa83 16:59 27.04.2020

Re: R&R

Kina i Srbija su pokazali da umeju da upravljaju vanrednim situacijama. Naravno i Nemci, Švedi, Slov, Hrv...

Srbija se izglupirala sa hahakakavvirusšegašalahaha pa onda asadsviuaps! pa do sutra otvaramo teretane ali onda opet 4 dana svi u 'aps. Potpuno u skladu sa lumenima koji je vode.
docsumann docsumann 17:18 27.04.2020

Re: R&R

pa do sutra otvaramo teretane ali onda opet 4 dana svi u 'aps.



ooh, a gajm


mirelarado mirelarado 17:36 27.04.2020

Re: R&R

maksa83
Kina i Srbija su pokazali da umeju da upravljaju vanrednim situacijama. Naravno i Nemci, Švedi, Slov, Hrv...

Srbija se izglupirala sa hahakakavvirusšegašalahaha pa onda asadsviuaps! pa do sutra otvaramo teretane ali onda opet 4 dana svi u 'aps. Potpuno u skladu sa lumenima koji je vode.


Ujedno, ako pogledamo broj zaraženih u staračkim domovima, socijalnim ustanovama, bolnicama, zatim medicinsko osoblje, vojsku i policiju, stiče se utisak da je to pola ukupnog broja otkrivenih zaraženih. A zaštita navedenih kategorija jeste nadležnost i odgovornost države. Uspešno, kako da ne...
maksa83 maksa83 17:40 27.04.2020

Re: R&R

Ujedno, ako pogledamo broj zaraženih u starački domovima, socijalnim ustanovama, zatim medicinsko osoblje, vojsku i policiju, stiče se utisak da je to pola ukupnog broja otkrivenih zaraženih. A zaštita navedenih kategorija jeste nadležnost i odgovornost države. Uspešno, kako da ne...

+ smo najgori u okruženju po svim parametrima. Trenutno imamo svaki dan trocifren broj novozaraženh a Hrvati recimo jednocifren, itd. itd.
alselone alselone 17:51 27.04.2020

Re: R&R

a Hrvati recimo jednocifren, itd. itd.


Hrvati lažu pat ekselans.

Koliko istrana radi u Italiji? A tako malo zaraženih...
zilikaka zilikaka 17:58 27.04.2020

Re: R&R

Srbija se izglupirala sa hahakakavvirusšegašalahaha pa onda asadsviuaps! pa do sutra otvaramo teretane ali onda opet 4 dana svi u 'aps. Potpuno u skladu sa lumenima koji je vode.


Nisam ispratila, al pretpostavljam da su kladionice ponovo otvorene.
Nekako mi logično.
A što se tiče javnog saobraćaja (mada me ne pitate), prevoznicima je ostavljeno da odluče koje linije i koliko će aktivirati, i to tako do septembra. Ostaju prava polazaka u međugradskom taman i ne saobraćali.
Za gradski pretpostavljam da će se nešto i lokalna vlast pitati, al ako je spremna da dodatno finansira.
niccolo niccolo 18:31 27.04.2020

Re: R&R

al pretpostavljam da su kladionice ponovo otvorene.

Jesu (posebne igre na sreću su ti između ostalog i kladže):

”Почев од 27. априла 2020. године приређивачи посебних и класичних игара на срећу могу наставити са приређивањем игара у објектима чија површина није већа од 400 m2 под условом да буду примењене све превентивне мере које се односе на спречавање ширења заразне болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2, којима се осигурава безбедност запослених и безбедност корисника услуга (ограничен број лица у просторији, одржавање социјалне дистанце, односно међусобног растојања између два лица од најмање два метра, а у случају мањег растојања уз примену стаклене, пластичне или сличне баријере, обавезна дезинфекција просторија, подова, мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, обавезна употреба заштитних средстава тј. маски и рукавица, како од стране запослених тако и од корисника услуга, без могућности послуживања хране, односно пића) и да у том смислу донесу посебан план примене мера, као саставни део акта о процени ризика који се доноси у складу са законом и прописима из области безбедности и здравља на раду.”

Ujedno, ako pogledamo broj zaraženih u staračkim domovima, socijalnim ustanovama, bolnicama, zatim medicinsko osoblje, vojsku i policiju, stiče se utisak da je to pola ukupnog broja otkrivenih zaraženih. A zaštita navedenih kategorija jeste nadležnost i odgovornost države. Uspešno, kako da ne...

Suštinski, za ono za šta su građani bili zaduženi, tu smo se sjajno pokazali. Sjebalo je tamo gde je država bila nadležna...
alselone alselone 18:58 27.04.2020

Re: R&R

”Почев од 27. априла 2020. године приређивачи посебних и класичних игара на срећу могу наставити са приређивањем игара у објектима чија површина није већа од 400 m2 под условом да буду примењене све превентивне мере које се односе на спречавање ширења заразне болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2, којима се осигурава безбедност запослених и безбедност корисника услуга (ограничен број лица у просторији, одржавање социјалне дистанце, односно међусобног растојања између два лица од најмање два метра, а у случају мањег растојања уз примену стаклене, пластичне или сличне баријере, обавезна дезинфекција просторија, подова, мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, обавезна употреба заштитних средстава тј. маски и рукавица, како од стране запослених тако и од корисника услуга, без могућности послуживања хране, односно пића) и да у том смислу донесу посебан план примене мера, као саставни део акта о процени ризика који се доноси у складу са законом и прописима из области безбедности и здравља на раду.”


Jebote bog.

ako sam ranije i imao razumevanja što su bili nespremni, a nisam, sada tek nemam nikakvog razumevanja, naprotiv, imam gnev, za ovaj potez.

Voleo bih da čujem šta kaže "struka" na ovo. Da li Kon opet preti ostavkom, dvedeseti put.
mentol mentol 18:59 27.04.2020

Re: R&R

niccolo
posebne igre na sreću

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:02 27.04.2020

Re: R&R

+ smo najgori u okruženju po svim parametrima. Trenutno imamo svaki dan trocifren broj novozaraženh a Hrvati recimo jednocifren, itd. itd.


Ma pusti ta poređenja, nemaju smisla u ovoj situaciji stvarno.
I ja, da sam na mestu Hrvata, bih skrivao podatke.
Oni turizam moraju da spašavaju, kako tako i koliko toliko.

A i nema jedninstvenog kriterijuma ni u čemu, od testiranja do kriterujima šta se smatra žrtvom korone.
Svako saopštava ono što želi, teško je tu verovati i još na osnovu toga porediti.
Posebno što su razlike ipak nebitne, jer nisu drastične.

Krajnje cifre u Srbiji izgleda da neće biti nešto drastično lošije od grubog proseka istočne Evrope, i nema se tu šta mnogo kritikovati.

Krutikovati se može, jer je to zaista katastrofalno, ono što zovu merama a što je klasično maltretiranje.


nask nask 20:24 27.04.2020

Re: R&R

al pretpostavljam da su kladionice ponovo otvorene.

Mislim da su to radnje za hemijsko čišćenje para, moderna slika svakog mesta u Srbiji sa više od 20 stanovnika. Uslove poslovanja za vreme korona krize i nisu morali da menjaju, u svakom slučaju po ceo dan zvrlje prazne od ljudi samo im promet kao da su Las Vegasu.
zilikaka zilikaka 20:55 27.04.2020

Re: R&R

Mislim da su to radnje za hemijsko čišćenje para, moderna slika svakog mesta u Srbiji sa više od 20 stanovnika.

Ima toga al mislim da tu ima i solidnih prihoda. Zašto bi inače ta delatnost bila rezervisana za "odabrane"

maksa83 maksa83 21:11 27.04.2020

Re: R&R

Ima toga al mislim da tu ima i solidnih prihoda. Zašto bi inače ta delatnost bila rezervisana za "odabrane"

Zato što njima najviše treba pranje para.

Kod mene u kraju je lokalni Meridian izborni štab SNS-a kada su izbori, tj. tako je bilo do sada. U međuvremenu su napravili sebi i lepe nove prostorije nešto dalje pa verujem da će od sad da bude tamo. Inače potpuno seljačenje, imaju iznad "radnje" neonski Srpska Napredna Stranka natpis koji šljašti non stop. Prvo sam mislio da je neka novootvorena prodavnica bele tehnike.
bene_geserit bene_geserit 21:38 27.04.2020

Re: R&R

Ja više nisam ubeđen u dalju opravdanost karatina

ne samo da nisam više ubeđen u opravdanost daljeg karantina, već nisam ubeđen da je uopšte bilo potrebe za tako drastičnom merom.
(slažem se da je to naknadna pamet i da nismo mogli da znamo i da smo svi paničili i da je političarima karantin zicer i da je lako meni to da kažem kad mogu da radim od kuće šta bi rekao da negde radim sa mušterijama, ...)

ovi sto se bave virtue signaling-om pa proglašavaju švedski metod brobe protiv korona virusa lapotom i čime sve ne su kao i obično oni sa kojima ni o čemu ne može razumno da se razgovara
standardno zloupotrebljavanje emocija i bez argumenta, ultimativno odbijanje da se stvarno diskutuje
milisav68 milisav68 21:43 27.04.2020

Re: R&R

zilikaka
Mislim da su to radnje za hemijsko čišćenje para, moderna slika svakog mesta u Srbiji sa više od 20 stanovnika.

Ima toga al mislim da tu ima i solidnih prihoda. Zašto bi inače ta delatnost bila rezervisana za "odabrane"

Ma naravno da ima prihoda, nisu oni izmislili kladionice.

Zar je bilo malo afera u svetu o nameštanju utakmica.

A i kod nas kad se znao red.

– U svakom klubu imate igrače koji su kockari, trebaju mu pare za kuću, želi novi auto ili ima ljubavnicu koju treba izdržavati. Normalno je da sam na stadionima, gde sam radio koncerte, upoznavao igrače. Muvao sam i s upravama klubova. Uđem u svlačionicu sudiji i kažem: „Ne vadite kartone, danas igraju dva prijateljska kluba. I svima je sve jasno.”


Velibor Džaro Džarovski
alselone alselone 00:43 28.04.2020

Re: R&R

(slažem se da je to naknadna pamet i da nismo mogli da znamo i da smo svi paničili i da je političarima karantin zicer i da je lako meni to da kažem kad mogu da radim od kuće šta bi rekao da negde radim sa mušterijama, ...)


Pa da. Mnogi će se prebaciti kod Vilotića naknadno, ako postane jasno da karantin nije bio potreban ili da je šteta veća od dobiti.

Nisam siguran da će se to u potpunosti ikad pokazati, ali dobro, imaćemo burnu raspravu globalno za par nedelja, pogotovo kad krene sranje.

Ako pogledamo naše malo društvo ovde, a ono može biti personifikacija šireg društva, ja bih jedino Milanu mogao da priznam da je razborito video unapred, jer je spojio medicinsko i finansijsko znanje, mainstream i offstream, dok bi se svi drugi borci protiv karantina mogli podvesti ili pod borce za lične guzice ili neodgovorne, jer prosto nisu videli šta dolazi, nego ih možda "usere" da odluka bude ispravna u konačnici. Jednakom šansom, ako ne i većom ako pogledamo početak marta gde smo za reper imali samo Kinu i Italiju, ovo je moglo da bude nastavak od desetina hiljada smrti na zemlju veličine Srbije. Možda i bude do kraja, debela crnkinja još nije zapevala. Vidimo na primeru Amera da ovo kosi dobrano.

Ako imaš neprijatelja koji se bori na nepoznat način, da dam paralelu sa borilačkom veštinom ili uličnom tučom, koji te napada tehnikom koju ne znaš, insinktivno je odmaknuti se dva koraka unazad kod ne vidiš kako to budalasto maše rukama i proceniš svoje i njegove sposobnosti, pre nego što nastaviš borbu.
alselone alselone 02:18 28.04.2020

Re: R&R

Grafici počinju da izgledaju bolje.

LINK
bene_geserit bene_geserit 03:57 28.04.2020

Re: R&R

alselone
Grafici počinju da izgledaju bolje.

Opet Šveđani najbolji na tim graficima, stvarno nema smisla, nikako da se uklopi u narativ.
rodni rodni 07:28 28.04.2020

Re: R&R

maksa83
Ima toga al mislim da tu ima i solidnih prihoda. Zašto bi inače ta delatnost bila rezervisana za "odabrane"

Zato što njima najviše treba pranje para.

Kod mene u kraju je lokalni Meridian izborni štab SNS-a kada su izbori, tj. tako je bilo do sada. U međuvremenu su napravili sebi i lepe nove prostorije nešto dalje pa verujem da će od sad da bude tamo. Inače potpuno seljačenje, imaju iznad "radnje" neonski Srpska Napredna Stranka natpis koji šljašti non stop. Prvo sam mislio da je neka novootvorena prodavnica bele tehnike.

Da!
Šta će biti sa tim 'radnjama' kada stvar propadne?
Gledam nedavno dve (propale) 'radnje', jedna DS i jedna DSS - na što sada liče?
Oće li i sa ovim 'radnjama' biti isto ili će to neko da personalizuje pa (samo) pretvori u prodavnicu bele tehnike.
Jer - je ovo sada, nesumnjivo, bolji posao - isplativiji.
vcucko vcucko 08:14 29.04.2020

Re: R&R

nask
al pretpostavljam da su kladionice ponovo otvorene.

Mislim da su to radnje za hemijsko čišćenje para, moderna slika svakog mesta u Srbiji sa više od 20 stanovnika. Uslove poslovanja za vreme korona krize i nisu morali da menjaju, u svakom slučaju po ceo dan zvrlje prazne od ljudi samo im promet kao da su Las Vegasu.

Mislim da najmanje prometa prave oni zavisnici što sede tamo ceo dan i uplaćuju po sto dinara na trke pasa na Novm Zelandu kad nema ništa drugo.
Ozbiljni igrači se klade na velike sume, lično ili preko kurira koji samo uđu i izađu i ako površno gledaš i ne primetiš ih. Zatim on-line uplate i isplate gde je mnogo lakše provući veće sume. Pa međusobno i unakrsno klađenje-vađenje-osiguranje-taljenje između kladionica i svašta nešto.
Pranje para svakako (pretpostavljam, nemam pojma) ali to što ti fizički ne vidiš gužvu unutra ne znači da nema prometa, naprotiv.
zilikaka zilikaka 08:32 29.04.2020

Re: R&R

Kako god, mislim da se slažemo da je to ozbiljan biznis sa puno para, koji je rezervisan za odabrane, što je i država prepoznala u ovoj situaciji.
vcucko vcucko 11:19 29.04.2020

Re: R&R

zilikaka
Kako god, mislim da se slažemo da je to ozbiljan biznis sa puno para, koji je rezervisan za odabrane, što je i država prepoznala u ovoj situaciji.

Verujem da svi zajedno nemamo pojma koliki je to u stvari biznis.
Kad bolje pogledaš, oni upravljaju sa pola sveta.

Misliš da se u Belorusiji fudbal igra sve ovo vreme eto tako, rek'o Luka? Ne, nego se cela Evropa kladi na belorusku ligu (jer drugih nema), što kladionice masno plaćaju kome treba. Na neviđeno potpisujem da su u pitanju tolike pare da ima i za Luku i za rezervnog golmana Slavije Mozir
Isto i kod nas, onaj vikend pre uvođenja vanrednog stanja kad se igralo kolo prvenstva. Bili smo jedna od 3 ili 4 zemlje gde se igralo. Kažu da su klubovi insistirali da se igra, jer su znali da će od tih para (od kladionica za tu nedelju) da prežive par meseci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 29.04.2020

Re: R&R

Opet Šveđani



teraju po svom.

Nego, nije baš u temi, a nije i da su baš baš Šveđani, ali gledao četvrtu sezonu the Last Kingdom i stvarno nije loša serija, ozbiljna, ali sam prosto fasciniran koliko je Uthred od Bebbanburga spreman da bude pojeben od svakoga dok tera svoju priču o suživotu Vikinga i Saksonaca. Ostalo je još samo Škoti da ga izjebu i izređala se cela Britanija.


+ s tim što mi je ortak ispojlovao pretposlednju epizodu u stilu flokija i ubijenog zmaja.
zilikaka zilikaka 12:35 29.04.2020

Re: R&R

I onda se čudimo zašto su klubovi svete krave kojima mora da se pušta na volju, sa sve navijačima.
...obavestila greškom i moderatora, al neka, nek čita
Milan Novković Milan Novković 12:38 29.04.2020

Re: R&R

stefan.hauzer
Opet Šveđani



teraju po svom.

Nego, nije baš u temi, a nije i da su baš baš Šveđani, ali gledao četvrtu sezonu the Last Kingdom i stvarno nije loša serija, ozbiljna, ali sam prosto fasciniran koliko je Uthred od Bebbanburga spreman da bude pojeben od svakoga dok tera svoju priču o suživotu Vikinga i Saksonaca. Ostalo je još samo Škoti da ga izjebu i izređala se cela Britanija.


+ s tim što mi je ortak ispojlovao pretposlednju epizodu u stilu flokija i ubijenog zmaja.

Ja počeo juče uveče i dobacio do 6-7. epizode oko 2AM, al poslednju odgledanu ću da "popravim" od početka.

Da, to je BBC lova, i drame, dokumentarci, ... tu su još cool.

U kući rat za daljinske komande, al vidim žena gleda rusku Detective Anna seriju - vidim da ima preko 40 epizoda i od mojih 45 minuta "špijuniranja" ... čini mi se da je sva guma odlična, kinematografija uopšte isto tako.

Interesantan i format za one što su izloženi riziku od binge watchinga - priče u dve epizode.

A Uthred od Bebbanburga je i meni faca, posebna.

EDIT: Mislim da grešim, BBC su producirali samo sezonu 1 i 2, a 3 i 4 Netflix.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:53 29.04.2020

Re: R&R

Prosto mi je neverovatno da nikako da obradimo temu koje ste sve serije odgledali i ko još uvek gleda Vikinge posle Ragnara i zašto to radi sebi?


+ konaćno sam odgledao svaki anime koji je vredelo odgledati i ona scena u Brotherhoodu kada Mustang pucketa prstima i prži Envy je definitivno vrhunac animea.





++ One punch man ima samo jednu sezonu, druga nije snimljena (ko razume shvatiće:)
Milan Novković Milan Novković 13:04 29.04.2020

Re: R&R

stefan.hauzer
Prosto mi je neverovatno da nikako da obradimo temu koje ste sve serije odgledali i ko još uvek gleda Vikinge posle Ragnara i zašto to radi sebi?
....

Ragnar, Uthred od Bebbanburga, ... tu su klasa univerzalno gotivnih likova, u koje se svi zaljubljujemo.

Meni je za faksa arhetip bio Princ Valijant iz stripa.

Čak mi je Uthred od Bebbanburga bliži ovoj grupi od Ragnara.
rodni rodni 15:55 29.04.2020

Re: R&R

vcucko
nask
al pretpostavljam da su kladionice ponovo otvorene.

Mislim da su to radnje za hemijsko čišćenje para, moderna slika svakog mesta u Srbiji sa više od 20 stanovnika. Uslove poslovanja za vreme korona krize i nisu morali da menjaju, u svakom slučaju po ceo dan zvrlje prazne od ljudi samo im promet kao da su Las Vegasu.

Mislim da najmanje prometa prave oni zavisnici što sede tamo ceo dan i uplaćuju po sto dinara na trke pasa na Novm Zelandu kad nema ništa drugo.
Ozbiljni igrači se klade na velike sume, lično ili preko kurira koji samo uđu i izađu i ako površno gledaš i ne primetiš ih. Zatim on-line uplate i isplate gde je mnogo lakše provući veće sume. Pa međusobno i unakrsno klađenje-vađenje-osiguranje-taljenje između kladionica i svašta nešto.
Pranje para svakako (pretpostavljam, nemam pojma) ali to što ti fizički ne vidiš gužvu unutra ne znači da nema prometa, naprotiv.

Ma druže, to je isto kao i sa kockarnicama.
Osnovna svrha kockarnica je da opere pare.
Izda potvrdu bilo kome da je osvojio na ruletu npr. 125 iljada evara - i voila, 125 iljada evara crnih para oprano.
Za to se držaocu kockarnice plati ušur (kao u vodenici) od procenata koliko treba - i milina.
Sve ostalo je maska.
rodni rodni 15:57 29.04.2020

Re: R&R

maksa83
Ujedno, ako pogledamo broj zaraženih u starački domovima, socijalnim ustanovama, zatim medicinsko osoblje, vojsku i policiju, stiče se utisak da je to pola ukupnog broja otkrivenih zaraženih. A zaštita navedenih kategorija jeste nadležnost i odgovornost države. Uspešno, kako da ne...

+ smo najgori u okruženju po svim parametrima. Trenutno imamo svaki dan trocifren broj novozaraženh a Hrvati recimo jednocifren, itd. itd.

Ti veruješ u to?!
Ribozom Ribozom 20:50 27.04.2020

neko moje vidjenje

Los sam u prognozama, a jos vise zelim da nisam u pravu.
No, mislim da su politicari izmedju para (ekonomije) i ljudskih zivota odabrali ovo prvo.
Sve konspirativne teorije (kako je nastao virus, cipovanje, 5G, Ruska Jakic :)...), su ustvari cirkus da nas skrenu sa teme.
Dakle, dozvolice da se virus siri i ko prezivi-prezivi.
Milan Novković Milan Novković 21:07 27.04.2020

Re: neko moje vidjenje

Ribozom
Los sam u prognozama, a jos vise zelim da nisam u pravu.
No, mislim da su politicari izmedju para (ekonomije) i ljudskih zivota odabrali ovo prvo.
Sve konspirativne teorije (kako je nastao virus, cipovanje, 5G, Ruska Jakic :)...), su ustvari cirkus da nas skrenu sa teme.
Dakle, dozvolice da se virus siri i ko prezivi-prezivi.

U to ime evo, izgleda, objašnjenja otkud problemi sa razmenom kiseonika u alveolama, oštećenja ostalih organa, itd., kod ljudi što završe na respiratorima, usput i poneki sitan savet.

Just When The Locked-Down World Is About To Go Stir Crazy, A Rice Bran Molecule Helps Rescue Those With Panic Disorder, Anxiety & Depression And May Even Avert Sick Patients Being Placed On Ventilators
bene_geserit bene_geserit 22:57 27.04.2020

Re: neko moje vidjenje

mislim da su politicari izmedju para (ekonomije) i ljudskih zivota odabrali ovo prvo

Mislim da su političari odabrali mere koje će svakako najviše da koštaju u parama nas (od čega će dobar deo oni da čalabrcnu, dakle najviše će da valjaju oni) a izvesno i u ljudskim životima.
Uz našu pomoć pošto lako paničimo i laki smo za medijske manipulacije.
Dakle, dozvolice da se virus siri i ko prezivi-prezivi.

Virus nas slabo pita oko toga.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 09:45 28.04.2020

Re: neko moje vidjenje

Данска, Министарство финансија и људски живот, износ који се спомиње је 35 милиона круна…

сматра да је…
статистички гледано, вредност живота равна спремности плаћања за смањени ризик од умирања


цитат из једне од наших дневних новина, кад кажеш…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:59 28.04.2020

Re: neko moje vidjenje

guska-i-rostilj
Данска, Министарство финансија и људски живот, износ који се спомиње је 35 милиона круна…

сматра да је…
статистички гледано, вредност живота равна спремности плаћања за смањени ризик од умирања


цитат из једне од наших дневних новина, кад кажеш…


zvuči malo okrutno al ja sam dosta impresionirana NY Times člankom od prije jedno možda 5 do 10 godina gdje je njihov poznati doktor tvrdio kako neće koristiti lijekove poslije 70. godine..
imao je nešto blizu tome u vrijeme pisanja..
imao je i Oliver Sachs vrlo zanimljiv članak na temu, takođe u NYT, kad je opisao kako je primio hemoterapiju da produži život za par mjeseci kad je umirao od raka jetre..
takođe vrlo impresivno..
nisam za neke ja uvijek i ja nikad, a i šta zna maldost šta je starost, al nadam se da ću ostati pri odluci da ako vidim da je došao sudnji čas ne kmečim i ne drečim i po svaku cijenu ne ležim u krevetu deceniju nego ako ikako može umrem dostojanstveno..
no ima i onaj vic kad je čova bio jako iznerviran ponašanjem oca pa je napisao spisak šta sve on neće nikako da radi kad omatori..
pa omatorio..
pogledao spisak i zaključio, a jes mlad čovjek budala
milisav68 milisav68 20:28 28.04.2020

Re: neko moje vidjenje

Mislim da su političari odabrali mere koje će svakako najviše da koštaju u parama nas (od čega će dobar deo oni da čalabrcnu, dakle najviše će da valjaju oni)

Evo kos nas stigle preporuke kako će da rade kafići i restorani, pa između ostalog se kaže da će morati da imaju stalnog dobavljača zaštitne opreme.

Ko li će to da bude...

vcucko vcucko 20:30 28.04.2020

Re: neko moje vidjenje

milisav68
Mislim da su političari odabrali mere koje će svakako najviše da koštaju u parama nas (od čega će dobar deo oni da čalabrcnu, dakle najviše će da valjaju oni)

Evo kos nas stigle preporuke kako će da rade kafići i restorani, pa između ostalog se kaže da će morati da imaju stalnog dobavljača zaštitne opreme.

Ko li će to da bude...


kamilo_emericki kamilo_emericki 20:40 28.04.2020

Re: neko moje vidjenje

milisav68
Mislim da su političari odabrali mere koje će svakako najviše da koštaju u parama nas (od čega će dobar deo oni da čalabrcnu, dakle najviše će da valjaju oni)

Evo kos nas stigle preporuke kako će da rade kafići i restorani, pa između ostalog se kaže da će morati da imaju stalnog dobavljača zaštitne opreme.

Ko li će to da bude...


Trening za pruzanje usluga na distanci.
docsumann docsumann 11:19 29.04.2020

Re: neko moje vidjenje

pogledao spisak i zaključio, a jes mlad čovjek budala


mlad čovjek jeste, al dijete nije.

ja sam sebi dobacio par poruka/zavjeta iz djetinjstva, i dan danas ih se pridžavam.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:24 29.04.2020

Re: neko moje vidjenje

docsumann
pogledao spisak i zaključio, a jes mlad čovjek budala


mlad čovjek jeste, al dijete nije.

ja sam sebi dobacio jednu poruku/zavjet iz djetinjstva, i dan danas ga se pridžavam.



EDIT: a nije o vegetarijanstvu


kazuj!
ja se ne sjećam nikakvog zavjeta iz djetinjstva a što kažeš mislim da bi zlata bio vrijedan uvid u u moje tadašnje snove..
docsumann docsumann 11:43 29.04.2020

Re: neko moje vidjenje

newimprovedtadejus
docsumann
pogledao spisak i zaključio, a jes mlad čovjek budala


mlad čovjek jeste, al dijete nije.

ja sam sebi dobacio jednu poruku/zavjet iz djetinjstva, i dan danas ga se pridžavam.



EDIT: a nije o vegetarijanstvu


kazuj!
ja se ne sjećam nikakvog zavjeta iz djetinjstva a što kažeš mislim da bi zlata bio vrijedan uvid u u moje tadašnje snove..


jednom prilikom sam kao mali dobio "pedagoške" batine potpuno nezasluženo.
tad sam se zakleo da nikad neću (neopravdano) kažnjavati djecu.
sam taj momenat, više nego konkretna formulacija onoga što sam tad samom sebi obećao, i dan danas mi je skroz svjež u sjećanju.

jeste da svoju djecu nemam, ali sam ovo itekako ispoštovao kod bratove djece, u čijem sam vaspitavanju dobrim djelom učestvovao.

a i moje vegetarijanstvo je zapravo začeto negdje u 9 - 10 godini života.
rodni rodni 16:10 29.04.2020

Re: neko moje vidjenje

docsumann
newimprovedtadejus
docsumann
pogledao spisak i zaključio, a jes mlad čovjek budala


mlad čovjek jeste, al dijete nije.

ja sam sebi dobacio jednu poruku/zavjet iz djetinjstva, i dan danas ga se pridžavam.



EDIT: a nije o vegetarijanstvu


kazuj!
ja se ne sjećam nikakvog zavjeta iz djetinjstva a što kažeš mislim da bi zlata bio vrijedan uvid u u moje tadašnje snove..


jednom prilikom sam kao mali dobio "pedagoške" batine potpuno nezasluženo.
tad sam se zakleo da nikad neću (neopravdano) kažnjavati djecu.
sam taj momenat, više nego konkretna formulacija onoga što sam tad samom sebi obećao, i dan danas mi je skroz svjež u sjećanju.

jeste da svoju djecu nemam, ali sam ovo itekako ispoštovao kod bratove djece, u čijem sam vaspitavanju dobrim djelom učestvovao.

a i moje vegetarijanstvo je zapravo začeto negdje u 9 - 10 godini života.

Bravo!
Meni se ponekada (mada nisam radikal kao npr. Filip) nametne pitanje - da li, uopšte, ljudi (i žene, normalno) koji tuku decu zaslužuju da žive?!
Mislim, ima li to ikakvog smisla?
aureus aureus 22:14 27.04.2020

Uzrok smrti

Pretpostavimo da gurnem čovjeka niz liticu i on se dole razbije i umre.

Koji je uzrok smrti?

Mrtav je:

1) jer ga je neko gurnuo,
2) zato što se razbio,
3) doživio je ozbiljne prelome i unutrašnja krvarenja,
4) to ćemo znati kad ga iseciraju i vide koji mu je organ otkazao i doveo ga do smrti,
5) nažalost, ovo pod četiri je nemoguće utvrditi baš u svih 100 posto slučajeva, pa se to desilo i u ovom, prema tome - nema definitivnog odgovora, ali znamo da je mrtav.
nask nask 23:07 27.04.2020

Re: Uzrok smrti

Koji je uzrok smrti?

Sedi, jedan iz fizike. Pravi uzrok smrti su sile koje nastaju prilikom usporenja, tj. kako fizičari vole da kažu: sila nastalih usred negativnog ubrzanja.
aureus aureus 23:24 27.04.2020

Re: Uzrok smrti

nask
Koji je uzrok smrti?

Sedi, jedan iz fizike. Pravi uzrok smrti su sile koje nastaju prilikom usporenja, tj. kako fizičari vole da kažu: sila nastalih usred negativnog ubrzanja.

Znaš onu scenu iz filma "Collateral" kad upucan čovjek izleti kroz prozor i padne na krov taksija?
- Ti si ga ubio? - pita taksista hitmena koji je strčao dole.
- Ne. Ja sam ga upucao. Ubili su ga meci i pad.



No, pucač je kroz čitav film nešto mrsomudio i plitkom filozofijom opravdavao svoje aktivnosti, i nije baš dobro završio.
nask nask 00:14 28.04.2020

Re: Uzrok smrti

pucač je kroz čitav film nešto mrsomudio i plitkom filozofijom

Po meni je to posle Magnolije najbolja Kruzova uloga, Đejmi je takođe dobar, a i film mi je sasvim okej. Zato ću da ti popravim keca na dvojku, da ne budeš kolateralna šteta korone.
aureus aureus 00:33 28.04.2020

Re: Uzrok smrti

nask

Po meni je to posle Magnolije najbolja Kruzova uloga, Đejmi je takođe dobar, a i film mi je sasvim okej. Zato ću da ti popravim keca na dvojku, da ne budeš kolateralna šteta korone.

Odlučio sam da izazivam sudbinu. Po meni...
- Ne treba nositi masku?
- Ne to, nego...
- Ne treba manijakalno prati ruke?
- Treba. Nego, po meni Tom Kruz nije posebno dobar glumac.
zilikaka zilikaka 07:10 28.04.2020

Re: Uzrok smrti

Koji je uzrok smrti?

Mene su lekari učili da postoje samo dva uzroka smrti, prestanak rada srca ili pluća. Od drugog se ne umire direktno, nego opet mora da se svede na nešto od ova dva
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:09 28.04.2020

Re: Uzrok smrti


Znaš onu scenu iz filma "Collateral" kad upucan čovjek izleti kroz prozor i padne na krov taksija?


E, ja bas sinoc gledala taj film..

Meni film i nije nesto, ajde akcija, gluma i malo dijaloga nije lose, al zasrao od pola pa do kraja
kad je poceo da popuje i moralise po obicaju (film).

Tipicno sranje od nerealnog formulasticnog scenarija - placeni ubica seo u taksi i vozi se na 5 adresa gde treba da pobije x ljudi i usput vodi svedoka sa sobom - taksistu, dobrog momka, koji prezivi sve, nit ogreban jos pokupi usput i top djevojku. Kako da ne.

Kruz nije los uopste.

I svakako 2 minuta scene gde je Javier Bardem nosi duz pua.

PS. Izvinjavam se za spoiler ali u 98% holivudskih filmova se zna od prvog minuta kako ce da zavrsi.
maliperica maliperica 08:17 28.04.2020

Re: Uzrok smrti

aureus
Pretpostavimo da gurnem čovjeka niz liticu i on se dole razbije i umre.

Koji je uzrok smrti?

Mrtav je:

1) jer ga je neko gurnuo,
2) zato što se razbio,
3) doživio je ozbiljne prelome i unutrašnja krvarenja,
4) to ćemo znati kad ga iseciraju i vide koji mu je organ otkazao i doveo ga do smrti,
5) nažalost, ovo pod četiri je nemoguće utvrditi baš u svih 100 posto slučajeva, pa se to desilo i u ovom, prema tome - nema definitivnog odgovora, ali znamo da je mrtav.

Klasična blogovska ujdurma.
I taktika zločinca da tematizuje sve osim pitanja - ko je ubica.



To je sve češće neki Zlatko.
Sa mnogo para.
Možda i najviše na svetu.
aureus aureus 09:09 28.04.2020

Re: Uzrok smrti

maliperica
Klasična blogovska ujdurma.
I taktika zločinca da tematizuje sve osim pitanja - ko je ubica.

Pa, ubica je onaj ko je nesretnika gurnuo.
A uzrok smrti su sile nastale usred negativnog ubrzanja (Nask) koje su dovele do prestanka rada srca (Zilikaka).

Il' što bi Tom Kruz u prepravljenom scenariju rekao: Ja sam ga samo pogodio, međutim, meci nisu mogli izazvati smrt jer sam ga upuc'o u rame. Ubilo ga je to što se strmeknuo preko balkona* i udario dole u tvrdo. Preživio bi da su ispod bila kola sa sijenom. Prema tome, nesretan slučaj.

*) Balkon u snimljenom filmu ne postoji, ovo je alternativna verzija.
Atomski mrav Atomski mrav 00:07 29.04.2020

Re: Uzrok smrti

Pravi uzrok smrti su sile koje nastaju prilikom usporenja, tj. kako fizičari vole da kažu: sila nastalih usred negativnog ubrzanja.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:19 28.04.2020

Ima rešenja za UK

Kad ste toiko nesposobni, kao pomoć u rešavanju epidemije u UK možemo vam poslati našu struku, kao i politički i eknomski deo kriznog štaba, sve sa predsedavajućom na čelu. I naravno, nekoliko respiratora koje će avionom lično doneti zna se ko. Posbno insistiramo da dođe i stend ap koroničar. A ako vam BBC nije dobar šaljemo vam i naše medijse eksperte iz Pinka i Informera na čelu sa vlasnicima da preuzmu informisanje o covid-19 i ostalom.
Sve ovo može tek kada kod nas reše epidemiju, a rešiće je do izbora sigurno.
Milan Novković Milan Novković 11:42 28.04.2020

Re: Ima rešenja za UK

Vojislav Stojković
Kad ste toiko nesposobni, kao pomoć u rešavanju epidemije u UK možemo vam poslati našu struku, kao i politički i eknomski deo kriznog štaba, sve sa predsedavajućom na čelu. I naravno, nekoliko respiratora koje će avionom lično doneti zna se ko. Posbno insistiramo da dođe i stend ap koroničar. A ako vam BBC nije dobar šaljemo vam i naše medijse eksperte iz Pinka i Informera na čelu sa vlasnicima da preuzmu informisanje o covid-19 i ostalom.
Sve ovo može tek kada kod nas reše epidemiju.

Nemaš pojma koliko ovdašnje batice i sekice nisu predaleko od vaših, samo idu u različite frizerske salone

Eno sad i za profu sa Imperial Koledža (prestižan, svecki nivo), na čiji su se rad nasadili ko kvočke, kažu da mu je to bio šarlatanski "ispad".

Frljanje tipa "kolko ti treba mrtvih, 300,000, nema problema", a profesionalac, red veličina tamos-vamos, a mi amateri i alt media kad kažemo 650,000 mrtvih od gipa godišnje, umesto 290,000-650,000, ili kad kažemo da je 53% "skoro svi" - (samo) kritikujemo se i ljutimo, s pravom, izvinjavamo se na frljanju i obećavamo da ćemo se više truditi.

U fazi smo naučno-medijskog maltretiranja stanovništva, gde ti se najuži stručnak, nobelovac, neće pojaviti na BBC zato što ga ne pozivaju pošto kaže da je virus skoro sigurno veštački - obrati pažnju kako Ameri, kako ulaze u Chinagate fazu, ne spominju veštačkost, a i Kineske labs samo koliko je potrebno da bi se hranila antikineska histerija, Bili d Gejts glumata mesiju, al evo polako se odmotava i klupko lock-downa, ovaj što su ga stavili kao glavnog na SEPI je ovo u planovima stavljao još G.W.Bušu, ... marširaju zapadni, al nad-nacionali fašisti, Kina je još mala maca, ...

Treba se moliti da Bliski Istok postane prohodan, pa tako Evroazijska integracija, neće se Srbija leba najesti od neoliberala i neocons.

A London je interesantniji za život od Moskve i Pekiga, samo ja u ovome ne vidim ništa out-of-sync, Evropa, US, Kanada, Australija ... su interesantnije od Azije.

Imamo tekuće stanje sistema, pa taj sistem u dinamici, sa raznim momentima (inercijama).

Da ne bi ovaj komentar ispao disrespectful - razumem šta mi pričate, i razumem vašu situaciju, samo se ne bih zaletao u relativizaciji zapadnih gringos.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana