Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 19:17 14.05.2020

Re: 1

Jesi li se setio Čarlija kad si je kupovao, majke ti? :)

Naravno. :))))
gedza.73 gedza.73 19:49 14.05.2020

Re: 1

alselone alselone 19:53 14.05.2020

Re: 1

Probao sam je malopre i bilo je dizviniš kao prvi put, otkrovenje


I svaki put kao da je prvi.
rodni rodni 19:59 14.05.2020

Re: 1

maksa83
baksuzivoje
Gluposti!
U načelu i pojedinostima.

Baksuzivoje, samo da ti javim da ne brineš tj. da sam se izbo gde treba (serum udupe vakcina urame pa za mesec dana opet), ali da sam odmah po tom izubadanju bukvalno čim sam izašao samo prešao ulicu (na pešečkom naravno) i u Wobyju prekoputa kupio ISTU ONAKVU sekiru samo sa celom drškom. Probao sam je malopre i bilo je dizviniš kao prvi put, otkrovenje. Added bonus - sad onu staru koristim kao macolu ako nešto ne pukne iz jednog udarca. Hepi tajmZ!

Samo za čarlivoja i društvo pored naramka drva.




Daću ti sugestiju još jednom, iako netraženu - baš zato da te ne bi boli u guzicu ponovno.
Nemoj da udaraš (čeličnom) ušicom u (čeličnu) ušicu - to zna da bude zajebano.
Ne samo zbog toga što su te povšine često cementirane, pa zna tako da ti metalni otpadak završi u oku.
To je česta boljka priučenih majstora, kada počnu da udaraju čekićem u čekić.
Nego ti lepo zamoli nekoga seljaka da ti napravi drveni bat (malj) pa sa njim udri po cepači kada ti se ona zaglavi u panju.
A možeš i sam da improvizuješ ako nađeš neko čvornovato drvo sa ogrankom, pa ti ono posluži kao bat.
Uglavnom, nikako ne udaraj čelikom o čelik.
Ne smem ni da te podsetim da ne tučeš cepačom u sredinu drveta, nego po krajevima - jer ćeš sigurno promašiti itd...
Ja ti rekoh - a ti dalje po svom planu.
Ne pričam ti ja to sa aspekta nekog velikog eksperta - osim nekoga ko mnogo voli drvo.
A ove savete su mi davali dede od 80 godina kojima nisu trebali klinovi i ćuskije nego obično sekirče.
Ali šta su oni znali u odnosu na Maksu i Pajića.
rodni rodni 20:01 14.05.2020

Re: 1

hoochie coochie man
kupio ISTU ONAKVU


Jesi li se setio Čarlija kad si je kupovao, majke ti? :)

Huči, preuzmi dalje - ko zna šta je ovaj u stanju da uradi!?
rodni rodni 20:04 14.05.2020

Re: 1

gedza.73

Hahahaha!
Tunjavi još koristi nokijicu - sigurno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 14.05.2020

Re: 1

Huči, preuzmi dalje - ko zna šta je ovaj u stanju da uradi!?


Ma ne vredi Čaki, neće ova omladina da sluša :)

Sekira, oblik, mi deluje kao da može da radi posao, ja je nikad nisam koristio, naprosto navika na obične sekire različitih težina.
Ali ono sa držalicom, kad sam video pomislio sam da svašta može da se desi, ne radi se sa onakom drškom.

Ali Maksa to radi zezanja radi, iz dosade više nego iz potrebe, a pametan je čovek, paziće, shvatiće da to tako ne sme.
Ja, recimo, nikad ne kupujem sekiru sa držalicom, loše su, uglavnom su bukove a to je bez veze.
Grabova, jesenova, bagremova, to su ozbiljne držalice.

Teško ih je naći u prodaji, ja ih pravim sam.
Ali stavljanje sekire na držalicu je tek važan i precizan posao, jer loše stavljena sekira može da bude opasna stvar, plus, može da se dogodi na "ne radi" ne gađa onde gde ti misliš da će pogoditi.
Možda se Maksi to desilo.

Inače, ona pravila o kojima si pričao, sve je to tako, ali sve to mora da postane rutina da bi funkcionisalo.

Za Maksu i slične Makse, savet je, ne zezajte se sa čvornovatim i velikim panjevima, koji ide lako cepkajte, te velike i čvornovate bacite.
gedza.73 gedza.73 20:32 14.05.2020

Re: 1

rodni
gedza.73

Hahahaha!
Tunjavi još koristi nokijicu - sigurno.


Dobra je fora.

Za čekić u čekić (metal u metal) si u pravu. Ne završi samo u oku nego ponekad otkine kao metak i u stomak ili nogu.

hoochie coochie man
Možda se Maksi to desilo.

pre verujem da mu je skliznula. Nanišaniš dobro, samo skrene sa putanje, očeše drvo i pravo u noge. Što kaže Forest Gamp
- Sranja se dešavaju. Ponekad

edit
Po sličnoj mustri je moja macola koju pozajmljuju drvoseče iz mog kraj. 5 kg.

Vidim da i Stihl ima isto u ponudi
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 14.05.2020

Re: 1

pre verujem da mu je skliznula. Nanišaniš dobro, samo skrene sa putanje, očeše drvo


Pa da, ako nije dobro "nasađena" ako se ivica oštrice ne nastavlja idelano na uzdružnu simetralu držalice, onda hoće da gađa gde nećeš, da sklizne.

edit

Po sličnoj mustri je moja macola koju pozajmljuju drvoseče iz mog kraj. 5 kg.


Na ovoj je, sva je prilika, jasenova držalica :)
Ali, što reće Čarli, nije baš pametno to tući nekim metalnim, čeličnim maljem.
maksa83 maksa83 21:00 14.05.2020

Re: 1

Dočim se presek opozicione scene u Srbiji, od početka (bio po onim prvim predstavljanjim astranaka u Domu omladine '90. godine)

Uuuu pa ajmo sada tim putem, da vidimo ko su rusoljubne vedete u Srbiji 2020 - od Vjekoslava Šešelja preko Miše Vacića pa do vrlog Predsednika i celog njegovog anturaža po horizontali i vertikali, pa onda možemo da dodajemo Miroljube Petroviće, Srbske Časti, Levijatane i ostale DrJovane...

Znam ja šta mi sleduje kad dođu tvoji


Šta ti sleduje?

Moji imaju 14 i 11 godina.

, ali van toga i u normalnom razgovoru na blogu, kojom psiho-patologijom može neko da dođe do toga da politički prebacuje nekom što koristi određeni pretraživač?!

Ti si prvi počeo da licitiraš tuđa dupeta (doopeta, pardon), i ko bi šta radio da ga maze, pa da se ne laćamo psiho-patologije. Kao kada bih recimo ja rekao "rusofili bi lizali Šojguova znojava jaja za 5 minuta pauer tripa da su opaka sila sa podmornicama i raketama".

A ta yandex fora je samo manifestacija (mada je ono 'voleo bih da sam rođen kao Rus' next level), afektiranje. Ja koristim ruski softver, izraelski softver, američki softver, italijanski softver, junejmit softver, meni to nije politički iskaz nego alat, a savršeno sam zadovoljan time gde i kao šta sam rođen + sam i dodatno zahvalan što nisam rođen u nekoj pripizdini bez hrane, struje, pitke vode i kanalizacije.

Srbija je, kakva takva, ali ipak neka Evropa. Nije Azerbejdžan, nije Kazahstan, nije Belorusija, i ne, nije prirodan ruski dominion.
maksa83 maksa83 21:10 14.05.2020

Re: 1

Ali Maksa to radi zezanja radi, iz dosade više nego iz potrebe,

Tu si delimično u pravu, ja to ne moram da radim, ali pošto su ovde oba sprata "na drva" kada je hladno (a hronično je hladnije nego u gradu + često duva) tog drveta mora da bude (npr. donja peć je vrlo stara uska tučana peć u koju se drvo ubacuje kroz okrugli otvor odozgo i ne može da prođe bilo šta), pa da ja to ne radim to bi morao da radi neko drugi, svakako fizički neprimereniji za taj pos'o.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:43 14.05.2020

Re: 1

vcucko

.

NIS je time postao profitabilna i respektabilna kompanija, u svakom smislu. Deo Gasproma, sile koja može svašta i još ponešto.



Po blogu se stalno provlaci prica da je NIS poklonjen ili, u boljoj varijanti, dat za bagatelnu cijenu. Svi ispisuju tvrdnje ali bez brojeva.
Da li je nekad neko ozbiljan radio analizu stvarne vrijednosti NIS-a na trzistu?
Kakve su bile tehnoloske mogucnosti NIS-a i ako je trebalo investirati, koliki je bio iznos i sta su mogli biti izvori novca za finansiranje?
Da li je pored Rusa bilo jos ozbiljno zainteresovanih kupaca? Ovo pitam jer je u Francuskoji u jos nekim drugim evropskim drzavama zatvoreno vise rafinerija.
niccolo niccolo 22:11 14.05.2020

Re: 1

rusoljubne

Da doprinesem ovoj diskusiji trivijom (ako je mene lagao Danas i ja lažem vas) da su na sutrašnji dan 1571. Tatari zauzeli i zapalili Moskvu. Nekih 35 godina pre toga je engleski sud proglasio Anu Bolen krivom za šta su već našli da je bila kriva. Naravno, to je bilo nekih sto i kusur godina pre Habeas Corpus Acta, tako da - jebiga - Ana nije imala sreće u tom izvlačenju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 14.05.2020

Re: 1

Da li je pored Rusa bilo jos ozbiljno zainteresovanih kupaca?


Tu je osnovni problem, nije se NIS tako prodavao.
Prodat je u nekom opštem dogovoru, u okviru paketa koji je podrazumevao da Srbija da NIS za neku cifru, kažu malu, a da Rusija južni tok usmeri kroz Srbiju, i da izgradi skladište za gas.

To je bio ekonosmki deo, javan, drugi, politički, naravno tajan.
Smatra se, sa velikom verovatnoćom, da je politički deo taj da Rusija zastupa interese Srbije u UN u sporu oko Kosova do nivoa da ulaže veta.
Ulagala ih je, da li zbog tog dogovora ili ne, to se nikad neće saznati.
niccolo niccolo 22:29 14.05.2020

Re: 1

i da izgradi skladište za gas.

49% je ulog naše strane. Mislim, da ne ispadne da je trebalo samo Rusi nešto da urade.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 14.05.2020

Re: 1

49% je ulog naše strane. Mislim, da ne ispadne da je trebalo samo Rusi nešto da urade.


Ali imamo i 49 posto NISa :)

Ma da, ovo što sam ja napisao u pola rečenice niko normalan neće uzeti za precizno objašnjenje, naravno da tu ima još hiljadu detalja, ali suština je da NIS nije provdavan na način, objavi se prodaja, javljaju se zainteresovani, pa znaš ima li zainteresovanih i koliko nude.
A to je kamilo pitao, da li je neko nudio više.
Ne zna se da li bi ko dao više.
zilikaka zilikaka 22:51 14.05.2020

Re: 1

49% je ulog naše strane. Mislim, da ne ispadne da je trebalo samo Rusi nešto da urade.

U momentu dolaska Rusa Skladište je bilo izgrađeno. Posle se pravio još jedan gasovod da bi moglo da se napuni, i skoro sam sigurna da je i to išlo od naših para. E, ali, da bi sve počelo da radi bilo je potrebo inicijalno ubaciti ogromnu količinu gasa, od koje deo (ne mali) nikad ne možeš da povrat>š. E, to je bilo ulaganje Rusa. Nekako paralelno sa idejom o Južnom toku, koja je, znamo, propala.
I tu je finta, jer mi u kupoprodajnom ugovoru za NIS jesmo predvideli da oni izgrade Južni tok, ali ne i posledice šta će biti ako to ne urade, ko što nisu.
Na kraju je ispalo da nema posledica po kupoprodajni ugovor.
Odnosi 49 i 51 se odnose na vlasništvo Skladišta a ne na ulaganja. To smo prihvatili u paketu sa očekivanjem J toka. Ne znam koliko je tu čiji deo bio i sumnjam da se do tog podatka može tek tako doći.

zilikaka zilikaka 22:52 14.05.2020

Re: 1

Ali imamo i 49 posto NISa :)

Nemamo. Posle se taj odnos menjao na tržištu akcija tako što je Srbija svoje malo i prodavala.
niccolo niccolo 22:55 14.05.2020

Re: 1

Ali imamo i 49 posto NISa :)

29,87% ako misliš na RS. A ovo ostalo što si napisao - svakako, nego hoću da kažem da smo zajedno sprovodili ta dva druga projekta.
niccolo niccolo 23:03 14.05.2020

Re: 1

Nekako paralelno sa idejom o Južnom toku

Pa naravno. Objektivno teško da bi ekonomski bilo opravdano ulaganje u skladište koje služi samo za tržište Srbije i bih. Možemo mi da napravimo skladište kao meru energetske sigurnosti, ali bi ga verovano morali dotirati. Bez gasovoda preko naše teritorije koji povezuje veća tržišta ne verujem da može biti ekonomski isplativo. Uostalom, eno kažu slobodnih kapaciteta i u mađarskim skladištima. A o ulaganjima imaš osnovni kapital na apr - pošto nije finansiran iz kredita, sve je išlo kroz kapital pa ti je onaj nenovčani to od nepokretnosti što je bilo sagrađeno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 14.05.2020

Re: 1

Nemamo. Posle se taj odnos menjao na tržištu akcija tako što je Srbija svoje malo i prodavala.

29,87% ako misliš na RS


Tako mi i treba kad hoću da se petljam sa brojevima :)
Rusi su z tenutku kupovine za te pare dobili 51 posto.
Može li tako? :)

Suština je, polemika koja isključuje sve osim cene, tih 400 miliona, pa i politiku iz priče o prodaji nisa, je nepotpuna.

Da li je to bila politički uspešna priča ili ne, je...politički stav.

Srbija je nesporno izvukla deblji kraj u delu da nije u ugovor stavila mogućnost da Južni tok propadne ne krivicom Rusa.
Upravo to se desilo, Srbija ostala bez toga, i nikom ništa.
Ali za to stvarno nije fer okrivljivati Rusiju.
maksa83 maksa83 23:06 14.05.2020

Re: 1

Prodat je u nekom opštem dogovoru, u okviru paketa koji je podrazumevao da Srbija da NIS za neku cifru, kažu malu, a da Rusija južni tok usmeri kroz Srbiju, i da izgradi skladište za gas.

Taj dogovor (energetski sporazum) je dostupan ovde.

Inače po potpisanom ugovoru rudna renta je za NIS zakucana na stari zakon i 3% (sada je 7% i toliko plaćaju svi ostali) a u Rusiji je valjda 27%, a taj uslov (da plaćaju po starom zakonu) je bio vezan između ostalog i za izgradnju Južnog Toka. Od Južnog Toka se desio Đoka Posred Oka, ali Rusi i dalje plaćaju 3%. A zamisli tek da nismo braća...

zilikaka zilikaka 23:08 14.05.2020

Re: 1

Ne zna se da li bi ko dao više.

Naravno da se ne zna kaad se nije znalo ni šta se tačno prodaje. Kao i sva javna preduzeća, tu je bio haos koji niko nije ni pokušao da sredi pre prodaje. Srbija je kao pijani grof, da se ne bi mnogo petljala, ponudila sve đuture, a vlasništva su jasna stvar. Tako je kupac dobio mnogo toga što nije ni muslio da postoji. Kao kad prodaješ imanje sa sve pokućstvom, a ne pregledaš čega sve tu ima.
Naravno da bi ovakvog prodavca svaki kupac poželeo.
Duboko verujem da je svaka prodaja i privatizacija bila slična.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 14.05.2020

Re: 1

A zamisli tek da nismo braća...


Plaćali bi 7 posto, normalno.
Pa valjda nećeš bratu naplatiti kao drugima jbt?
:)

Ma kakva braća, to braća samo zbunjuje ljude, ozbiljni ljudi, a da nisu rusofobi ni rusofili (pleonazam?) na to nikad ne računaju.
Na to računaju Miša Vacić i Čeda Jovanović.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 14.05.2020

Re: 1

a vlasništva su jasna stvar.


Trebalo bi da budu.
Da nije bilo komunista....:)

Naravno, moglo se to srediti i kad su komunisti otišli, ne opravdava to nikoga, ali da su oni zapetljali, i upropastili vlasništva, jesu.
alselone alselone 04:39 15.05.2020

Re: 1

Marbo fabrika cipsa prodata Pepsiju za iste pare.

Cips = naftna induatrija


To je nasa privatizacija.
vcucko vcucko 06:28 15.05.2020

Re: 1

maksa83


Srbija je, kakva takva, ali ipak neka Evropa. Nije Azerbejdžan, nije Kazahstan, nije Belorusija, i ne, nije prirodan ruski dominion.

Od cele ove papazjanije, samo dva bisera, neprocenjive vrednosti:

- Bjelaja Rus nije u Evropi
- Još je Stefan Nemanja, hodeć' po šumama i maštajuć' o državi, znao (došlo mu u onoj rupi đe ga braća baciše) da će Srbija biti prirodan i kremen kamen dominion velike sile u nastajanju, tamo iza tušte i tma vode, gde žive crveni ljudi, ali će jednom da dođu beli ljudi i izgrade carstvo; a pride, u toj sili imaju neke čudne tice što ćurliću, a kad ih na ražanj metneš kolik prase da si metnuo.

Haug!
niccolo niccolo 06:49 15.05.2020

Re: 1

alselone
Marbo fabrika cipsa prodata Pepsiju za iste pare.

Cips = naftna induatrija

Eto ultimativnog dokaza ko je bolji, Ameri plaćaju za čipsaru koliko Rusi za naftnu industriju.
maksa83 maksa83 07:23 15.05.2020

Re: 1

Eto ultimativnog dokaza ko je bolji, Ameri plaćaju za čipsaru koliko Rusi za naftnu industriju.

Kinezi su onda najbolji pošto su za igricu na telefonu u kojoj ti je posao samo da šašoljiš mačku platili Slovencu 3 puta više nego Ameri za čipsaru i Rusi za naftnu industriju.
niccolo niccolo 08:36 15.05.2020

Re: 1

Ah, pa to je Slovencu, ne možemo miksati frogz 'n' grendmadrz...
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:48 15.05.2020

Re: 1



Eto ultimativnog dokaza ko je bolji, Ameri plaćaju za čipsaru koliko Rusi za naftnu industriju.

Ne, to je dokaz kolko je dobar krompir u Srbiji, bolji, skuplji, od nafte.
rodni rodni 08:49 15.05.2020

Re: 1

maksa83
Prodat je u nekom opštem dogovoru, u okviru paketa koji je podrazumevao da Srbija da NIS za neku cifru, kažu malu, a da Rusija južni tok usmeri kroz Srbiju, i da izgradi skladište za gas.

Taj dogovor (energetski sporazum) je dostupan ovde.

Inače po potpisanom ugovoru rudna renta je za NIS zakucana na stari zakon i 3% (sada je 7% i toliko plaćaju svi ostali) a u Rusiji je valjda 27%, a taj uslov (da plaćaju po starom zakonu) je bio vezan između ostalog i za izgradnju Južnog Toka. Od Južnog Toka se desio Đoka Posred Oka, ali Rusi i dalje plaćaju 3%. A zamisli tek da nismo braća...


Dok je nama Rusa, nema zime.
A ti Makso, iz principa, nemoj da koristiš energiju od ruskog gasa, nego cepaj drva novom cepačom.
Jebote, bolje da se povežeš sa hučijem (biće ti jeftinije nego da kupuješ stalno nove cepače) da ti pravi grabove držalje - jer nema šanse da svako malo ne pogodiš panj držaljom.
PS. Mada, ko zna - polomiš držalje i odeš da kupiš novu cepaču u wobihausu.
A samu cepaču, tj. gvožđuriju, odložiš u staro gvožđe. I na kraju drvne sezone, pozoveš otpad - i oni ti preuzmu tih 7 do 8 cepača ... po 2 do 3 kile svaka - malo li je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:34 15.05.2020

Re: 1

, bolje da se povežeš sa hučijem (biće ti jeftinije nego da kupuješ stalno nove cepače) da ti pravi grabove držalje - jer nema šanse da svako malo ne pogodiš panj držaljom.

Još bih mu je i "okovao", obložio deo držalice limom, da je zaštiti od krzanja kad pogodi drvo.
Ovako nešto samo bolje

Al to košta u pm:)
maksa83 maksa83 09:36 15.05.2020

Re: 1

PS. Mada, ko zna - polomiš držalje i odeš da kupiš novu cepaču u wobihausu.

Mora para da se vrti čarlivoje, tako je najbolje za sve, od toga i neki prodavac dobija platu pa onda kupuje detetu cipele, zubi za majku i cveće ženi za 8. mart, pa onda ti što prodaju cipele i zubi i cveće kupe cipele, šunku u omotu, pa neki što prave te cipele dobiju platu pa od hučija kupe neku šljivu, pa huči kupi televizor, itd. itd

Doduše pošto je sekira izgleda slovenačka neki dobar deo tih para ode Slovencima, a pitanje za 100 poJena je kako smo mi - koji smo ovde imali metalurgiju i pravili sekire oko Prokuplja i Rudnika 5500 godina PNE (da, da, najstarija metalurgija na svetu) došli dotle da nam faking Kekec faking pravi i faking prodaje faking sekiru...
maksa83 maksa83 10:04 15.05.2020

Re: 1

Al to košta u pm:)

A vid' ovo:

nikvet pn nikvet pn 10:57 15.05.2020

Re: 1

maksa83
koji smo ovde imali metalurgiju i pravili sekire oko Prokuplja i Rudnika 5500 godina PNE (da, da, najstarija metalurgija na svetu) došli dotle da nam faking Kekec faking pravi i faking prodaje faking sekiru...


Их, па и Амер измислио чип(с)ове па продао Кинезима....

Него Максо док смо још око цепања дрва види ово:

rodni rodni 11:16 15.05.2020

Re: 1

maksa83
PS. Mada, ko zna - polomiš držalje i odeš da kupiš novu cepaču u wobihausu.

Mora para da se vrti čarlivoje, tako je najbolje za sve, od toga i neki prodavac dobija platu pa onda kupuje detetu cipele, zubi za majku i cveće ženi za 8. mart, pa onda ti što prodaju cipele i zubi i cveće kupe cipele, šunku u omotu, pa neki što prave te cipele dobiju platu pa od hučija kupe neku šljivu, pa huči kupi televizor, itd. itd

Doduše pošto je sekira izgleda slovenačka neki dobar deo tih para ode Slovencima, a pitanje za 100 poJena je kako smo mi - koji smo ovde imali metalurgiju i pravili sekire oko Prokuplja i Rudnika 5500 godina PNE (da, da, najstarija metalurgija na svetu) došli dotle da nam faking Kekec faking pravi i faking prodaje faking sekiru...

... a onda im ti svima u lancu (od obućara, preko zubara, pa sve do hučija) prodaš softver kojim prate sve ove silne transakcije, kako bi ti (sam) od prodanog softvera (njima) mogao da kupiš novu cepaču kada polomiš držalicu na aktuelnoj.
Samo neka se vrti!
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:40 15.05.2020

Re: 1

A vid' ovo

Odličan kovač.
Ima opreme, al nije to neka svemirska, treba majstorska ruka za ovo, a on je očigledno ima.
Vidi se po detaljima, kako drži klješta, spretni potezi čekićem.
Seče običnom brusilicom, ništa laseri klinci palci.
I najvažnije, kovački deo radi bez rukavica :)

Nije mu trebala ona maska kod brušenja, al dobro, možda je alergičan:)

Kod držalice, taj način pričvršćivanja, sa onim klinovima koje ovaj ubacuje dizalicom, nije najsigurniji. Kako god jako to nabio, uvek može da ispadne.
Ali kod ovakvih držlica, krivih, kao ergonomskih, ne može drugačije.

Uglavnom, potroših 20 minuta, al vredelo je:)
maksa83 maksa83 11:56 15.05.2020

Re: 1

... a onda im ti svima u lancu (od obućara, preko zubara, pa sve do hučija) prodaš softver kojim prate sve ove silne transakcije, kako bi ti (sam) od prodanog softvera (njima) mogao da kupiš novu cepaču kada polomiš držalicu na aktuelnoj.

Ništa ja tim poštenim radnicima ne prodajem, moja uloga u tom lancu je malo drugačija, ja slažem nule i jedinice u nove zanimljive oblike i onda kroz žicu (ok, i staklena vlakna) izvozim to u obliku bagova pa pare ulaze u zemlju i onda pomažu da se bolje vrti ceo taj ciklus sa sekirama cvećem cipelama šljivama...
maksa83 maksa83 12:02 15.05.2020

Re: 1

Odličan kovač.

Jeste (pretpostavljam, nisam vlasan, ako ume da napravi sekiru od titanijuma verovatno jeste), pogledaj mu i ostale radove, pravi svašta, ko kuje možda nešto može i da nauči. Meni je te kovače jućub počeo da gura otkad gledam one forged in fire miće iz Oklahome i Mičigena što se znoje da izgovore "jatagan" pa onda tužno gledaju dok im onaj bradonja razlupava trud o bačvu.
maksa83 maksa83 12:08 15.05.2020

Re: 1

Него Максо док смо још око цепања дрва види ово:

Prelepo, gledao sam jedan takav u nastajanju dok ga je pravio moj brat od tetke, sa sve tim pletenim pancirom što viri ispod (teška stvar kad je natučeš, čarlivoje bi kukao pošto ima više od 2 kile). Inače su ti teško oklopljeni bili ekvivalent današnjih tenkova, sa sve pešadijom koja im je štitila bokove, ali su često sve i tako oklopljeni padali pod neoklopljenim lakše naoružanim neprijateljem (Mongoli, Vikinzi). Pravo je čudo što Evropljani nisu žuti i kosooki (kao što su Grci i Španci crnpurasti od Mavara), istoričari se još spore šta je nateralo Zlatnu Hordu da zaustavi invaziju (neki kažu smrt Kana, neki kažu vremenske prilike od kojih zu se reke izlile i napravile kaljuge i sjebale im jurimo-konjem-po-polju-i-gađamo-strelama-ko-iz-snajpera koncepciju) i vrati se nazad, ali malo je falilo.
zilikaka zilikaka 16:06 15.05.2020

Re: 1

A vid' ovo:

Ja nisam otvarala, i neću.
A ti bolje da si našo nekog da ti donese, sadene, iscepka drva, i još da ih redovno ubacuje u peć kad god stisneš dugme, za pare od jedne takve sekire.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:12 15.05.2020

Re: 1

hoochie coochie man

Odličan kovač.

Kakav je kovac ne znam ali vajar nije los.
Odlican kovac je bio Marko Cadjo koji je od uskotracne sine iskivao kose i te kose su, uparene sa grabovim brusom, isle kroz pirevinu kao kroz vodu.
Jos imam bradvilj koji je iskovao mom djedu i kad je fino naostren bez ikakvog problema presjeca cvor u suhom bagremovom balvanu.
Nije bas bio nekakav vajar ali je imao izuzetan osjecaj za kaljenje, a to je ono sto cini razliku izmedju kovaca. Bio je samouki seoski kovac i nije znao nista u celicima ali je po zvuku kad kucka komadom celika po nakovnju znao za sta ga moze upotrijebiti i kako ce ga kaliti. Ne samo u vodi vec i osoki ili izmetu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:23 17.05.2020

Re: 1

Pa i to zavisi u ta vremena, moj deda je radio u pomenutoj kovnici. Zaposlilo ga, nekoliko godina posle rata i tamo se penzionisao. Trebalo im nešto pismenih, obrazovanih ljudi. Prvi direktor mu bio bukvalno nepismen.


isto, i baba i deda. oboje bili nepismeni.
solo solo 14:43 12.05.2020

100% zaposlenost.



apacherosepeacock apacherosepeacock 15:19 12.05.2020

Re: 100% zaposlenost.

solo


Koji Car..
zilikaka zilikaka 07:48 13.05.2020

Nego ljudi,

Ja sam tek jutros shvatila, pa ovaj će da se igra prijavljivanja za onih 100 evra 6 dana pred izbore, i negde će od te prijave napraviti zalog za glasanje.
To po sistemu "ako se meni štogod desi, oprostite se od para", i ima gde će to sasvim lepo odraditi poso.
S obzirom da datum isplate nije preciziran, biće kad i onih prethodnih 1000.
rodni rodni 09:23 13.05.2020

Re: Nego ljudi,

zilikaka
Ja sam tek jutros shvatila, pa ovaj će da se igra prijavljivanja za onih 100 evra 6 dana pred izbore, i negde će od te prijave napraviti zalog za glasanje.
To po sistemu "ako se meni štogod desi, oprostite se od para", i ima gde će to sasvim lepo odraditi poso.
S obzirom da datum isplate nije preciziran, biće kad i onih prethodnih 1000.

Pa nije ovome jedan od ekonomskih savetnika mag demokratske ekonomske misli, tzv. Dinkić.
Jebote - uvek se (sa superiornim osećajem) sećam raznih budala koji su bili oduševljeni Gej 17 plus - i kleli u njih.
niccolo niccolo 09:28 13.05.2020

Re: Nego ljudi,

rodni rodni 08:51 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

niccolo
100 evra

Evo linka da se prijavite

Ja se nisam prijavio.
Jebem li ga!
Nekako sam, u odnosu na prvobitnu ideju, reterirao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:54 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

niccolo
100 evra

Evo linka da se prijavite

Izdajniče!

:)
niccolo niccolo 08:56 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Ja se nisam prijavio.

Nema veze, ima još vremena
predatortz predatortz 12:14 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Ja se nisam prijavio.
Jebem li ga!
Nekako sam, u odnosu na prvobitnu ideju, reterirao.


Nisam ni ja!
Iako sam bio žestok zagovornik da se svi prijavimo jer ne verujem bitangama da neće vršiti zloupotrebu, nisam mogao da uzmem pare koje nisam zaradio.

I sad imam pomešan osećaj. Mozak mi govori da uzmem pare jer će ih uzeti oni, a moral kaže: Jebalo te 100 evra!
nikvet pn nikvet pn 12:33 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

predatortz
Mozak mi govori da uzmem pare jer će ih uzeti oni, a moral kaže: Jebalo te 100 evra!


Исто се ломим и решио: узећу и однети једном другару, железнички пензионер удовац са мучним сином живе од 23000 пензије и ситне пољопривреде; туга.
rodni rodni 12:39 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

nikvet pn
predatortz
Mozak mi govori da uzmem pare jer će ih uzeti oni, a moral kaže: Jebalo te 100 evra!


Исто се ломим и решио: узећу и однети једном другару, железнички пензионер удовац са мучним сином живе од 23000 пензије и ситне пољопривреде; туга.

Pozdravljam!
Ja sam u početku bio još radikalniji od Predatortza - u smislu da se obavezno svi prijavimo.
A sada, nekako, čini mi se da bi mi se tastatura osušila da se prijavim.
Jebem li ga!
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:18 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

predatortz
Iako sam bio žestok zagovornik da se svi prijavimo jer ne verujem bitangama da neće vršiti zloupotrebu, nisam mogao da uzmem pare koje nisam zaradio.


Како ниси зарадио? Извесно плаћаш порез и држава ти у ствари враћа једну малу своту твојих пара у тренутку када је многима поремећено нормално привређивање.

I sad imam pomešan osećaj. Mozak mi govori da uzmem pare jer će ih uzeti oni, a moral kaže: Jebalo te 100 evra!


Неморално би било да се рецимо продаш за 100 евра, т.ј. да продаш свој глас. У самом узимању тих 100 евра, све док остајеш слободан и независан, нема ништа неморално.

А верујем да свако, ако му 100 евра не треба, зна некога коме тај новац баш треба, а ко не зна, може да зађе по забаченијим селима, где ће сигурно наћи неку трошну кућу пуну ситне деце.

Или стварно мислиш да треба да остане више пара за неки следећи државни уговор др Дашиног брата (или неког другог добро умреженог предузетника)?
predatortz predatortz 14:32 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Или стварно мислиш да треба да остане више пара за неки следећи државни уговор др Дашиног брата (или неког другог добро умреженог предузетника)?


Ne mislim. Žestoko sam zastupao tezu da pare treba uzeti i preusmeriti tamo gde i kome trebaju. Govorio sam, a i sad to mislim, da ne verujem da neće biti zloupotrebe i da ne postoji način da se izvrši kontrola.

Naravno da poznajem dosta onih kojima bi te pare dobro došle.

Sve znam, samo kad sam krenuo da se registrujem osećao sam se nekako jadno.
Ima vremena, možda se i predomislim.

Inače, stoji sve što si napisala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:58 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Или стварно мислиш да треба да остане више пара за неки следећи државни уговор др Дашиног брата (или неког другог добро умреженог предузетника

A ti stvarno misliš da ćeš uzimanjem umanjiti cifru koju će Dašin brat dobiti?

Ne, dobiće on koliko je naumio, uzela ti ili ne uzela, samo će Vučić za tih tvojih sto evra dodatno zadužiti Srbiju, tvoju državu, koje će nekad neko morati da vraća.
Najverovarnije ne Vučić.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:30 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

A ti stvarno misliš da ćeš uzimanjem umanjiti cifru koju će Dašin brat dobiti?

Ne, dobiće on koliko je naumio, uzela ti ili ne uzela, samo će Vučić za tih tvojih sto evra dodatno zadužiti Srbiju, tvoju državu, koje će nekad neko morati da vraća.
Najverovarnije ne Vučić.

Не мислим.

Дашин брат ће бити намирен, сасвим независно од тога колико ће држава бити задужена, као што ће се наћи и 2М по 2М за Вучићеве белосветске донације “јер је паметан”.

Држава је увелико узурпирана, осиромашена, презадужена, очерупана, без обзира на по 100 евра обећаних грађанима, а које ће они сигурно сврсисходније потрошити, него што би оваква држава потрошила нераздељених 500М.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:00 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Држава је увелико узурпирана, осиромашена, презадужена, очерупана,

Pa kad je već tako, ajd i mi da je čerupamo, pa kolko se može, sto evra - sto evra, kad bismo mogli i više, i više bismo.

I šta onda čini razliku između njih i nas?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:07 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Србија је пуна људи који живе у невероватном сиромаштву, у оронулим кућама по забитим селима, без воде и струје, у градовима у енергетском сиромаштву јер нису могли да плате рачун за струју. У таквим околностима одрастају деца, без интернета, књига, а можда и гладна. Њима се држава не бави, а најмање што морални снобови који се гаде на “Вучићевих” 100 евра могу да ураде је да их проследе некоме коме су потребнији него њима.
angie01 angie01 17:50 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Србија је пуна људи који живе у невероватном сиромаштву, у оронулим кућама по забитим селима, без воде и струје, у градовима у енергетском сиромаштву јер нису могли да плате рачун за струју. У таквим околностима одрастају деца, без интернета, књига, а можда и гладна. Њима се држава не бави, а најмање што морални снобови који се гаде на “Вучићевих” 100 евра могу да ураде је да их проследе некоме коме су потребнији него њима.


bas tako!..uostalom to su nase pare-koje vec uredno visestruko vracaju kroz naduvane cene i racune.

U Srbiji ne postoji svest o zajednickom dobru- sto bi pre svega predstavljala uredjena zemlja i funkcionisanje institucija, onda ne bi svaki izbori bili "presudni" niti bi preterano bilo bitno ko je na vlasti, jer svo ovo mafijasnje ne bi ni bilo moguce.- drugo u Srbiji ne postoji empatija, svako se snalazi za sebe i u takvom miljeu je i moguca manipulacija svake vrste.

Srbija je zemlja podeljena u tabore, gde se broji koji su nasi, a ko su njihovi i u tom medjuprostoru se uredno rasplamsava mrznja, jednaka onoj koja je bila paljena devdesetih sa nacionalistickim predznakom.

primitivni retrogradni diskurs je prihvacen kao najpozeljniji i prakticno postao mejnstrim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

. Њима се држава не бави, а најмање што морални снобови који се гаде на “Вучићевих” 100 евра могу да ураде је да их проследе некоме коме су потребнији него њима.

A zar visokomoralni humanisti, koji se evo ubiše od brige za decu bez interneta i gladnu, moraju da čekaju da od države uzmu sto evra da bi pokazali svoju humanost i mahali njome.
I još savetovali druge da i oni budu "humani"

Nije se moglo izdvojiti deset, ne mora sto, evra iz svog džepa, nego se čeka da se uzme tuđe, ili da se dobije mufte, pa da glumimo brigu o deci bez interneta.

Lična humanost preko državnih leđa.
Najlakše je tako.

A i tih sto evra, hoće li rešiti problem dece bez interneta, neće.

A šta hoće, pa hoće stvoriti nam iluziju kako smo mnogo humani.

Sebična, nikako humana, je ta priča o gladnoj deci.
angie01 angie01 17:57 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

zilikaka zilikaka 18:34 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Sve znam, samo kad sam krenuo da se registrujem osećao sam se nekako jadno.

Ja sam zato taj poso prepustila podmlatku.
Njemu neću da se mešam, taman je dobacio da se oseća odraslim i ne bih da mu kvarim iluziju i mešam se u odnos između njega i države, ali je svestan da ostale pare videti neće, ima kome su već namenjene.
Podeliću na nekoliko uobičajenih mesta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:05 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Nije se moglo izdvojiti deset, ne mora sto, evra iz svog džepa, nego se čeka da se uzme tuđe, ili da se dobije mufte, pa da glumimo brigu o deci bez interneta.

Lična humanost preko državnih leđa.
Najlakše je tako.

Јефтини су патриотизам и брига за државни касу који се доказују свотом од 100 евра!

Оне државе каква Србија аспирира да буде, дају значајне и врло конкретне пакете помоћи својим грађанима погођеним епидемијом. У Србији се помоћ свела на 100 евра које је корумпирани политичар, који иначе новцем пореског обвезника, т.ј. НАШИМ новцем, располаже како му се ћефне, обећао СВАКОМ грађанину.

Е онда је вероватно схватио да се залетео и да би можда могао да прође са мањим трошком, па нас је обавестио да оне неће узети своје “следовање” и очекује да тако ураде и његови следбеници.

Обећана свота је за некога безначајна, и уколико је то случај, онда је заиста јадно упакивање одбијања у неку моралну индигнацију. Таквима и поручујем да са тим новцем, који је њихов, могу да ураде шта желе, посебно,могу да га дају некоме коме је заиста потребан или макар потребан више него њима.

И ако то ураде, неће јасно дати ТУЂИ, већ СВОЈ новац.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Јефтини су патриотизам и брига за државни касу који се доказују свотом од 100 евра!


Ne, svota od sto evra pokazuje koliko košta principijelnost onih koji je uzimaju.
Milsim da je dobra mera.
Da je upitanju deset evra, siguran sam da bi vrvilo od preziranja i odbijanja, ali stotka, e to je već zanimnjiva svotica, to se ne odbija tako lako.

У Србији се помоћ свела на 100 евра


Valjalo bi da je više, a? :)
Al bismo onda bili humani jbt.
т.ј. НАШИМ новцем,


Naš?
Pa koliko je našeg novca tamo?
Ako je naš onda nam valjda sleduje po nekoliko hiljada, daj da tražimo da nam daju sve NAŠE pare, nećemo valjda pristajati na mrvice od sto evra.

Ili je princip principijelnih, daj šta daš?
Ti mi baš zvuči principijelno i nadasve dostojanstveno, o humanosti da i ne govorim.


корумпирани политичар, који иначе новцем пореског обвезника, т.ј. НАШИМ новцем, располаже како му се ћефне


Pa onda hajd da se i mi omrsimo malo, što samo on da aka Srbiju, da joj i mi malo nanu naninu.
Е онда је вероватно схватио да се залетео


Shvatio da je lupio, da Srbija baš i nema toliko para, da će ući u velike probleme zbog njegove brzopletosti, pa onda pokušava da spašava što se spasti može.

Al tu smo mi da ne dozvolimo da problemi u Srbiji budu manji, što je Srbija u većim problemima mi smo srećniji (a i humaniji).
онда је заиста јадно упакивање одбијања у неку моралну индигнацију.


Ne radi se o moralu, nego o principu.
Da se svojim smatra ono što je zarađeno, da se ne može biti human o državnom trošku...i te tričarije.
И ако то ураде, неће јасно дати ТУЂИ, већ СВОЈ новац.

Svoj novac, onaj koji je dobijen tako što se neko zeznuo pa obećao, a mi jedva dočekali pa ne ispustamo priliku da ga se dočepamo.
I to obećao ne svoj, nego srpski novac.




principessa_etrusca principessa_etrusca 23:06 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Svoj novac, onaj koji je dobijen tako što se neko zeznuo pa obećao, a mi jedva dočekali pa ne ispustamo priliku da ga se dočepamo.

Зашто би грађани неузимањем обећаних 100 евра аболирали Вучића од одговорности за обећање које сада не би да одржи?

Нормално је да држава (1) има фонд за ванредне ситуације и (2) помогне својим грађанима током епидемије која их спречава да привређују.

У српском случају, помоћ очито није усмерена тамо где је најпотребнија. То је сада могућност да грађани најдиректније буду коректив државне финансијске политике, наравно, уколико је ниво друштвене солидарности довољно висок
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:31 15.05.2020

Re: Nego ljudi,

Зашто би грађани неузимањем обећаних 100 евра аболирали Вучића од одговорности за обећање које сада не би да одржи?


Zato što cenu njegove neodgovornosti plaća Srbija, ne on.
Нормално је да држава (1) има фонд за ванредне ситуације и (2) помогне својим грађанима током епидемије која их спречава да привређују.


Ovo sad, ovih sto evra, ni ne liči na to, pa traženje sličnosti, veštačko poređenje sa nečim normalnim je izgovor da se pare uzmu.
То је сада могућност да грађани најдиректније буду коректив државне финансијске политике, наравно, уколико је ниво друштвене солидарности довољно висок


Da je visok, i da je realno ono o davanju para gladnoj deci, gladne dece ne bi postojalo.
Kad svi ovi što pričaju o svojoj humanosti, ne bi čekali da im neko da pare pa da s njima budu humani, svako dete bi imalo internet.

Tako da, prazna je to i sebična priča o humanosti, o prilici da se stvari isprave.
To se tako ne radi, to tako ne može.

A da ne može videće se, ni za mikron se neće promeniti stanje posle tih silnih izliva humanosti na mozak, sve će ostati isto, i dalje će biti gladne dece i one bez interneta, samo će Srbija biti zaduženija za neke procente.

Neko će tome doprineti, neko neće, izbor je na svakom.


angie01 angie01 12:27 16.05.2020

Re: Nego ljudi,

Зашто би грађани неузимањем обећаних 100 евра аболирали Вучића од одговорности за обећање које сада не би да одржи?



„Sutra ću izgubiti, ako je tako, i ovo drugo oko! ... – progunđa ljutito ona žena.
(...)
Jest, izgubićeš drugo oko – planu govornik - pa neka oba izgubiš. Ništa to nije da jedna žena izgubi oči za ovako veliku stvar. To je sramota! Misliš li na dobro i sreću svoje dece? Neka polovina nas propadne za ovu stvar, pa ništa. Čudna li čuda, jedno oko. Šta će ti oči kad ima ko za nas da gleda i vodi nas sreći?“.
solo solo 14:44 13.05.2020

lepa vest?


Izvor:AUTOR: Alo.rs/Tanjug/T.Đ
Evo ko sve ima pravo na besplatan test na koronu u Srbiji!
Za sve građane Srbije koji se iz inostranstva vraćaju u zemlju u cilju sprečavanja širenja korona virusa organizovano je besplatno uzimanje uzoraka za testiranje na COVID -19 u nekom od zavoda za javno zdravlje, izjavila je danas za Tanjug načelnica odeljenja za sanitarni pregled u Gradskom zavodu za javno zdravlje Mirjana Milenković.


Treba čitati pažljivo lukavo sročene tekstove. Novinarske ujdurme.
niccolo niccolo 14:45 13.05.2020

Re: lepa vest

Za sve građane Srbije koji se iz inostranstva vraćaju u zemlju u cilju sprečavanja širenja korona virusa

A za one koji se vraćaju iz nekog drugog razloga?
solo solo 14:54 13.05.2020

Re: lepa vest

A za one koji se vraćaju iz nekog drugog razloga?


Jel spomenuše razloge?
solo solo 15:32 13.05.2020

opet moša


izvor blic
Za sve građane Srbije koji se iz inostranstva vraćaju u zemlju, u cilju sprečavanja šširenja korona virusa, organizovano je besplatno uzimanje uzoraka za testiranje na COVID -19 u nekom od zavoda za javno zdravlje, izjavila je danas za Tanjug načelnica odeljenja za sanitarni pregled u Gradskom zavodu za javno zdravlje Mirjana Milenković.

Ovo, međutim, ne znači da će samo testiranje biti besplatno. Naprotiv, ono će skoro izvesno koštati 6.000 dinara, ali neće biti naplaćivana dodatna usluga uzorkovanja. I pre neko što se završi testiranje, građani će morati da budu u samoizolaciji.


Ovo je već preciznije.

Dobro ipak je ,,uzorkovanje,, besplatno - malo li je?

rodni rodni 06:50 14.05.2020

Re: opet moša

solo

izvor blic
Za sve građane Srbije koji se iz inostranstva vraćaju u zemlju, u cilju sprečavanja šširenja korona virusa, organizovano je besplatno uzimanje uzoraka za testiranje na COVID -19 u nekom od zavoda za javno zdravlje, izjavila je danas za Tanjug načelnica odeljenja za sanitarni pregled u Gradskom zavodu za javno zdravlje Mirjana Milenković.

Ovo, međutim, ne znači da će samo testiranje biti besplatno. Naprotiv, ono će skoro izvesno koštati 6.000 dinara, ali neće biti naplaćivana dodatna usluga uzorkovanja. I pre neko što se završi testiranje, građani će morati da budu u samoizolaciji.


Ovo je već preciznije.

Dobro ipak je ,,uzorkovanje,, besplatno - malo li je?


Mene, uglavnom, ne nerviraju koještarije - jer ih je toliko da je odavno došlo do saturacije.
No, ono što me uvek, i iznova, začudi je mozak budalčina - koji mogu da smisle ovakva saopštenja o ceni neke usluge (i bilo čega drugoga).
Druže, reci ti meni koliko će to mene da košta - jebe mi se za strukturu cene ... nego iznos koji će da otperja iz moga džepa.
Pa i do toga da mi se jebe koliki je PDV i sva ostala sranja - šta to mene briga?
gedza.73 gedza.73 19:37 13.05.2020

Najbolja

taktika da Sergej Trifunović nešto uradi na izborima da mu ovi njegovi zabrane da priča do izborne tišine.
Onda će najverovatnije potencijalni glasači da 'projektuju' Sergeja onako kako ga oni zamišljaju i samo tako PSG ima šanse da pređe cenzus.

Ponekad mi se činilo da je ovako nebaždaren pomalo zanimljiv ali sa svakim pojavljivanjem u javnosti pokazuje da je i onaj Šećeroski četke i metle imao više duha.
gedza.73 gedza.73 14:06 16.05.2020

Utisak decenije

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 16.05.2020

Re: Utisak decenije

gedza.73


Sad sam nešto hteo da progunđam i opsujem, ali bi mi se onda huči nakačio ko misirac-anakonda, da mi objasni da je ovo komunjarsko-hrvatska ujdurma, iako nije u pitanju ovaj razvijeniji deo države (UŽAS), pa sam odustao.

Ovako isto izgleda i oko moje zgrade u Mirjevu, ne samo posle korone, ljudima očigledno ne smeta nego sede na razvaljenim klupama usred tog đubreta i prave se da ga ne vide, ili se ne prave. Doduše, i kante su uvek pune, ni to izgleda niko ne prazni.

Samo da dodam i da se to sve nalazi na obodu poseda lokalne novosagrađene crkve, koji su ovi oteli od dečjeg igrališta, ali nagojenim alavim popovima ne pada napamet da pošalju svoje sluge na zadatak, da malo obave redarstvo po krugu, urade egzorcizam pa onda osveštaju te kante, očigledno je đavo u njima kad ih svi zaobilaze, uključujući i gradsku čistoću.
predatortz predatortz 21:38 16.05.2020

Re: Utisak decenije

nagojenim alavim popovima


Jes' video kako to drug Milo Britva uvodi u red? Apsi i bije ko u srećna vremena, kada je u CG ubijeno stotine popova.

Verujem da svršavaš na te scene.
alselone alselone 22:49 16.05.2020

Re: Utisak decenije

Ni manje ni vise nego decenije?
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:08 17.05.2020

Re: Utisak decenije

predatortz
nagojenim alavim popovima


Jes' video kako to drug Milo Britva uvodi u red? Apsi i bije ko u srećna vremena, kada je u CG ubijeno stotine popova.

Verujem da svršavaš na te scene.


Nisam pratio...ali htedoh reći da im fali malo domaćinskog vaspitanja, da počiste oko kuće koju su maznuli deci (dobro, znam da su je pre toga komunjare maznule njima pa su ovi sad samo došli nazad na svoje, da se mirno bahate i goje. Ali da im smeće oko te imovine ni malo ne smeta, to mi ne ulazi u glavu.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana