Astrologija| Sex

Infostan-Serif od Notingema

angie01 RSS / 11.06.2020. u 22:54

 Tax-collector.png?fit=500%2C386&ssl=1

 

Zale mi se prijatelji, koji su zbog gubitka posla i nekih bas losih okolnosti bili upali u dugovanje sa Infostanom, koje su izmirili u reporegramu u potpunosti, upali u nove probleme, jer im inzvrsitelji salju neke racune za uspesno izvrsenje, za koje prvi put cuju i kojeg nije ni bilo, niti su ikada dobili bilo kakvo obavestenje u vezi tako necega.

Pre neki dan su prvi put dobili neko ceduljce u sanduce, na kojima je pisalo da imaju neku postu od izvrsitelja.

U posti i u sudu nisu nasli nikakvu posiljku i bili su upuceni na E tablu sudova,  kako se sada navodno oglasavaju predmeti koji nisu uruceni, ali se ispostavilo da ona  uopste ne funkcionise, jer iako su po upustvu ukucavali potrebne podatke na stranici elektronske oglasne table sudova svih osam najavljenih dana, na elektronskoj tabli  nije bilo apsolutno niceg.

Jedan od njih se zainatio i krenuo redom da istrazuje i dosao do informacije, da je Infostan vec platio izvrsiteljima angazovanje i da sada u stvari naplacuje taj isti novac od grajdana, tako sto im izvrsitelji salju zaduzenja za radnje koje nisu ni izvrsili, pod radnim nazivom- nagrada za izvrsenje, a u iznosu koji zavisi od visine duga, koji su nekadasnji duznici vec platili.

Kada je otisao kod izvrsitelja, ispostavilo se su oni slali neka obavestenja, koje niko od pomenutih “gresnika” nije ni dobio, cak ni obavestenje o neuspeloj dostavi, jer recimo nisu bili kod kuce . Ni najmanji trag se nije pojavio o nekoj posiljci, obavestenju, a  ljudi nisu menjali adresu, niti se kriju, niti izbegavaju da prime svoju postu.

Ispalo je da- kada je pogledao zakon o izvrsiteljima- oni u odnosu na to sto jesu stvarno radili, mogu da eventualno naplate pripremu, vodjenje i arhiviranje predmeta, sto je mnogo manja cifra od one koja se potrazuje za neobavljeno izvrsenje, pri cemu jos uvek ostaje sporno, kako je moguce da druga strana nije bila upoznata sa njihovim delanjem, do ovog racuna, tj., kako ih je sada postar uredno pronasao, (barem je ubacio obavestenje o racunu u sanduce), kao uostalom i u svim drugim slicnim situacijama godinama unazad, samo eto nije nikako uspeo prilikom navodnog pokusaja urucenja svih tih predhodnih obavestenja, resenja, ili sta god je vec sve to bilo vezano za ovaj slucaj,…ili mozda njihove posiljke raznosi neka druga sluzba. 

Znaci da su izvrsitelji-koji su prakticno privatne firme- sve sami ispisivali, donosili odluke, utuzivali, slali ili ne svoja obavestenja i resenja, kao mali privatni sud, al bez znanja i mogucnosti odbrane okrivljenih, bar ovih o kojima pricam, koji nisu potpisali prijem potrebne dokumetacije, kako bi kao akteri spora bili upoznati sa predmetom, kao sto je to obavezno kod ovakvih slucajeva.

 Nije jasno po kom osnovu naplacuju izvrsenje koje nisu obavili i to resenjem o zaduzenju koje su isto sami doneli, ispisali i poslali, a bez specifikacije  troskova. Simpaticna je i napomena da se eventualna primedba na resenje upucuje opet njima, ali ona ne odlaze placanje.

Jos je cudnije, sto su duznici placanjem duga svoj saldo zaduzenja doveli na nulu, a da se  sada isto zaduzenje kojima ih tereti izvrsitelj, pojavilo i na novim racunima Infostana, pa nije jasno, ko i za sta tacno zaduzuje ove gradjane i da li je zakonski dozvoljeno da se bilo koje zaduzenje duplirano isporucuje sa dve razlicite strane.

Takodje je nejasno-ne znam kako je zakon to resio-zasto duznici koji su svoje dugovanje izmirili zbog ponudjenog reporgrama, a ne zbog bilo kakve radnje izvrsitelja, za koje nisu ni znali, uopste treba da plate izvrsitelja, koje je angazovao i vec platio Infostan……da li su ovi mucenici koje su izvrsitelji po nalogu recimo banke, izbacili iz njihovih domova, jos morali da im plate tu “uslugu”?

Insajder je vec utvrdio, da Infostan, koji je samo servis za zajednicku naplatu nekih komunalnih usluga, medju svojim  zaposlenicima, komada 260, rasporedjenih po sluzbama, ima i one koji cine njihovu pravnu sluzbu, te je pitanje zasto su angazovani advokati i tako nepotrebno uvecavana duznicka suma.

Novinari Inasjedara u svom istrazivanju neke od tih advokata nisu ni pronasli, a one koje jesu, nisu zeleli da govore o ovom svom angazovanju.

Ortak mi kaze, kako su mu dok je dugovao uplate, u svaku novu uplatnicu vec uracunavali kamate, koje su se posle ponovo uracunavale i duplirale nevezano za tu neku novoobracunatu cifru koju je placao kroz redovni mesecni racun.

Isto  je uocio, kako su mu uplate, kada se malo finansijski oporavio i poceo da placa redovno, racunali za period za koji je dugovao ranije, a ne za onaj koji placa, iako su zaduzenja za svaki  pojedinacni mesec razlicita i nije zakonski dozvoljena ova zamena i da su to primetili i drugi gradjani i reagovali kod nadleznih institucija, pa je posle Infostan poceo da stampa i naziv meseca i godine na koje se odredjeno zaduzenje odnosi  na racunima, pa je valjda prestao sa pomeranjem uplata, ali nije ispravio nista sto je do tada odradio na ovaj nacin. 

Takodje kaze, kako su mu u zavrsnom obracunu duga racunali i neka navodna zaduzenja starija od 10 godina, za koja kaze da nisu istinita, da je racune uredno placao, ali da nije cuvao priznanice toliko dugo. Pri cemu su toliko stari dugovi zatareli, cak i da su bili utuzivani, no nije imao zivaca da se sa sluzbenicima preganja, pa je platio dug i sa delom koji je vec bio izmiren, a eventualno zaduzenje zastarelo.

U udruzenju Efektiva, koje se izmedjuostalog bavi zastitom potrosaca u problemima sa Infostanom, su ga savetovali da pise Infostanu, sluzbi prinudne naplate, cija mail adresa ne postoji na sajtu ovog preduzeca, a do cijih se sluzbenika se ne moze doci na drugi nacin, sem dopisivanjem,…kao sto se uostalom ne moze doci ni do bilo kog odgovornog lica koje sedi u kancelarijama u Danijelovoj, dok zaposleni  na salterima ekspozitura izjavljuju, da oni za sve sporne situacije nisu nadlezni i salju gradjane u Danijelovu, i tako se tamni vilajet zatvara.

Pitanje je, kome je potreban zajednicki sistem naplate, koji funkcionise po nekim cudnim principima po kojima gradjani nemaju mogucnost da svoja prava isteraju.

Zsto se grejanje ne placa direktno toplanama. voda vodovodu, nosenje djubreta gradskoj cistoci, odrzavanje onima sa kojima su stanari sklopili ugovor,…Tako bi svaki gradjanan platio ono sto koristi, a bez ugradjivanja i dodavanja troskova, pri cemu bi komunalna preduzeca u slucaju nekog neplatise, mogle da reaguju konkretno za tu neku uslugu- iskljuce grejanje, vodu,…pa kada se dug plati, ponovo se prikljuci.

Tako ne bi bili moguce malverzacije Infostana a ni oni dodaci na racunima, koji se stalno menjaju, a potpuno su besmisleni. Recimo, jedno vreme smo placali ekolosku zastitu, koja uopste ne postoji, pa su posle ovih mesecici tokom kojih se nas grad pnosno izlistavao na prvom mestu najzagadjenijeg na svetu, tu stavku sklonili, ali zato jos uvek postoje cetiri zanimljive vezane za vodu –hladna voda, pogonska spremnost vodnog sistema, koriscenje vodnog dobra, naknada za koriscenu vodu ( ne znam u cemu se ova poslednja razlikuje od one prve i sta znace druge dve, od koje je pogonska spremnost zamenila ekolosku zastitu, pri cemu je duplo skuplja),…ima i stavka-zaokruzenjeJ…ne znam tacno cega i cemu….Ja sam ovo tek sada uocila, jer obicno samo odcepim uplatnicu i platim racun,…al se secam da smo pre pra godina, kada je opet bila neka frka sa Infostanom-a kada pa nije-uporedjujuci racune, naisli na neke neobicne stavke, koje na zalost, ne umem vise da ponovim, jer su i tada bile tesko izgovorljive i van svake pameti.

Nesto se mislim, neka dodaju samo jedan dinar na  racun za troskove nepostojece usluge  svakog meseca, pa puta broj korisnika,…a dodaju mnogo vise, plus ovakve “kreativne” smicalice, pa i Serif od Notingema bi bio zadovoljan.

ps- danas sam isla u neku poslovnu zgradu da overim nesto kod javnog beleznika, na ulazu tabla sa obavestenjima o “stanarima” zgrade, od petnaest tabli, 10 su table izvrsitelja samo na toj adresi.

 

 

 



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:58 11.06.2020

posto mi ne radi linkovanje u tekstu,

Черевићан Черевићан 00:56 12.06.2020

одери

Čak je i sam naslov previše blag

урбано живљење .. ....... ... .права је милина
о простору нашем служба ......се побрине,
јест лагодност кошта што ..нервозу ствара
кад наплата пристигне уме .......да забрине
angie01 angie01 10:10 12.06.2020

Re: одери


урбано живљење .. ....... ... .права је милина
о простору нашем служба ......се побрине,
јест лагодност кошта што ..нервозу ствара
кад наплата пристигне уме .......да забрине


da se radi o ovome sto ste stihom srocili- ne bih pisala blog na tu temu, mr Cher.
Черевићан Черевићан 17:10 12.06.2020

окрет ...ка теми

da se radi o ovome sto ste stihom srocili- ne bih pisala blog na tu temu

наслов јавке моје .......а уз стих четврти
резиме су Ваших из блога детаља,
у поетском коментару (форма је не нова)
порука у прози чуч'ла међ' стихова


уз поштовање, гђо angie
angie01 angie01 19:40 12.06.2020

Re: окрет ...ка теми

Черевићан



predatortz predatortz 07:15 12.06.2020

Neka proveri

Takodje kaze, kako su mu u zavrsnom obracunu duga racunali i neka navodna zaduzenja starija od 10 godina, za koja kaze da nisu istinita, da je racune uredno placao, ali da nije cuvao priznanice toliko dugo. Pri cemu su toliko stari dugovi zatareli, cak i da su bili utuzivani, no nije imao zivaca da se sa sluzbenicima preganja, pa je platio dug i sa delom koji je vec bio izmiren, a eventualno zaduzenje zastarelo.


Koliko ja znam, a žena se više bavi tumačenjem računa jer joj je to posao, na računima Infostana stoji iznos duga za obračunski period i iznos duga iz prethodnog perioda, ukoliko takvog duga ima.
Tako da je dovoljno da tvoj poznanik nađe bilo koji račun mlađi od onog perioda za koji tvrde da im duguje na kom piše da nema duga iz prethodnog perioda i na taj način će dokazati da im nije dužan.


Što se zastare dugova tiče, neka me isprave pravnici ako grešim, ona se ne može primenjivati na potraživanja za koja postoji tužba. A pravnici po javnim preduzećima itekako vode računa da se tužbe pošalju pre zastare potraživanja. Da ne vode, dobijali bi otkaze.
angie01 angie01 10:08 12.06.2020

Re: Neka proveri

Koliko ja znam, a žena se više bavi tumačenjem računa jer joj je to posao, na računima Infostana stoji iznos duga za obračunski period i iznos duga iz prethodnog perioda, ukoliko takvog duga ima.
Tako da je dovoljno da tvoj poznanik nađe bilo koji račun mlađi od onog perioda za koji tvrde da im duguje na kom piše da nema duga iz prethodnog perioda i na taj način će dokazati da im nije dužan.


pa to ti rekoh- nema racune za toliko godina unazad,...ne znam ko bas prati tabele i ono sto pise nonparelom na racunima, narocito ako si redovan platisa, pa samtras da je sve ok,...al eto, dosao im je neki gadan period,( ne zelim da objasnjavam, niti patetisem i navodim na tu vodenicu, jer niko od njih nije iz kategorije ljudi koji bi nesto da smuljaju i izbegnu svoje obaveze), u kome su se trudili da se izbave, batrgali, kao i mnogi drugi uostalom,...i onda se tu stalno menja glavnica sa novom kamatom, kamata, na kamatu i izgubis racun...videli su sta im je sve uracunato tek prilikom izmirivanja dugovanja.


Što se zastare dugova tiče, neka me isprave pravnici ako grešim, ona se ne može primenjivati na potraživanja za koja postoji tužba.


koliko znam- dugovanja za komunalije vaze godinu dana, ako su utuzena-10,...to sam negde procitala, ne mogu sada da nadjem,...al evo dobrog i strucnog objasnjenja,

VESNA RAKIC VODINELIC_ INFOSTAN


Infostan pokušava da nas građane ubedi da su naša potraživanja nekom sudskom odlukom, koja nema naziv suda, broj ni datum, već pravnosnažno utvrđena, pa da zato ne zastarevaju u kraćim rokovima od jedne odnosno od tri godine, već u roku od 10 godina, te da i danas moramo platiti za potraživanja koja su dospela, na primer 31. januara 1999. godine. U tom cilju, na poleđini preteće uplatnice nude neki model poravnanja. A, ako model poravnanja, građanin potpiše, smatraće se da je pismeno priznao dug. Šta Zakon kaže o pismenom priznanju duga? Čl. 366 ZOO:

(1) Pismeno priznanje zastarele obaveze smatra se kao odricanje od zastarelosti.

(2) Isto dejstvo ima davanje zaloge ili kog drugog obezbeđenja za zastarelo potraživanje.

Dakle, ako građanin potpiše ovo preteće poravnanje, pismeno je priznao već zastarelu obavezu, čime se odrekao zastarelosti i njegova zastarela obaveza, postaje utuživa. Očigledno je da je ideja: ko se „primi“, naplatićemo!

6. Šta činiti kad dobijete preteću uplatnicu? Svakako ne treba čekati u Infostanu niti u Četvrtom opštinskom sudu. Ne treba platiti ništa na osnovu preteće uplatnice, ne treba potpisati nikakvo poravnanje koje Infostan nudi, ne treba upućivati molbe ili žalbe gradonačelniku. Građanin može da se opredeli za jedan od dva načina ponašanja:

(a) Da ne čini ništa, dakle da ne plaća, ne potpisuje poravnanja, da ne nudi svoje priznanice kao dokaz (ako ih uopšte ima za svih poslednjih 10 godina), da ne čeka, ne moli, ne žali se. Dakle, doslovno da ne uradi ništa. Ostaje da čeka da vidi da li će Infostan pokušati bilo da podnese tužbu, bilo predlog za izvršenje. Ako građanin dobije od suda rešenje o izvršenju na osnovu verodostojne isprave (koje mora biti uručeno lično, sa dostavnicom), odmah treba da napiše prigovor (priloženo gore). Prigovor se šalje istom onom sudu koji je doneo rešenje o izvršenju (uglavnom Četvrti opštinski sud u Beogradu), preporučenom pošiljkom, u dva primerka, potpisano od onog građanina na koga glasi rešenje.

(b) Građanin može, ako želi da obeshrabri nečasne namere Infostana, da, ne čekajući tužbu ili rešenje o izvršenju, preporučeno uputi Infostanu pismo (priloženo gore).
milisav68 milisav68 17:54 12.06.2020

Re: Neka proveri

pa to ti rekoh- nema racune za toliko godina unazad,...ne znam ko bas prati tabele i ono sto pise nonparelom na racunima, narocito ako si redovan platisa, pa samtras da je sve ok,...al eto, dosao im je neki gadan period,

Nebitno, ljudi, čuvajte račune i uplatnice, pratite šta piše na računima, jer živimo u adhok državi gde se sve dokazuje papirom, pa čak i to da si živ.

I to nije od skoro, niti je uvedeno sa Vučićem (izvršitelje uveo DOS).

angie01 angie01 19:57 12.06.2020

Re: Neka proveri


Nebitno, ljudi, čuvajte račune i uplatnice, pratite šta piše na računima, jer živimo u adhok državi gde se sve dokazuje papirom, pa čak i to da si živ.


hebote, ko ce da cuva tolike racune deceniju unazad,..., a da l bi i to pomoglo, moja drugarica dobila utuzenje, a redovni je platisa, mesecima obijala saltere, jer je svaka od tih susa iza stakla salje negde drugde i "nije nadlezna",...nisam ispratila kako se zavrsilo.

I to nije od skoro, niti je uvedeno sa Vučićem (izvršitelje uveo DOS).


nije- od kada je stiglo novo vreme, sve otislo u krasni,...nesto su promene otisle u pogresnom pravcu.

...a iskreno sam se sokirala, kada sam samo na jednoj adresi izbrojala deset izvrsitelja- s obzirom da sam kroz ovaj slucaj ukapirala, da su oni male privatne firme, koje imaju ingerencije kao mali sudovi- znaci, sve odrade sami, a u ovom slucaju, bez da je druga strana uopste upoznata, pa sem sto ne zna sta ovi rade, ne moze ni da se brani,...
predatortz predatortz 20:46 12.06.2020

Re: Neka proveri

hebote, ko ce da cuva tolike racune deceniju unazad,...


Ama, ne mora deceniju.
Dovoljno je i godinu, a da na računu piše da nema duga iz prethodnog perioda.
angie01 angie01 20:54 12.06.2020

Re: Neka proveri


Dovoljno je i godinu, a da na računu piše da nema duga iz prethodnog perioda.


pa, vidis da ih ne sprecava ni to.
predatortz predatortz 21:05 12.06.2020

Re: Neka proveri

angie01

Dovoljno je i godinu, a da na računu piše da nema duga iz prethodnog perioda.


pa, vidis da ih ne sprecava ni to.


Ako nema duga na računu od pre godinu, to zbači da nema dugova iz prethodnog perioda uopšte.
angie01 angie01 21:13 12.06.2020

Re: Neka proveri

Ako nema duga na računu od pre godinu, to zbači da nema dugova iz prethodnog perioda uopšte.


aman covece-ti govoris kao da je sve normalno,...to sto ti kazes jeste tako i logicno,...da ovi nisu "cudni" likovi i ocigledno im neko dozvoljava da rade sta hoce,...jer neko tu lovu ubire,...kao i od gradskog stambenog, koje isto ide preko Infostan uplatnica,...tako su organizovani, jedni rokaju racune i kad treba i kad ne treba, sa sve stavkama o nepostojecim uslugama, drugi su tuzilaci, sudija i izvrsitelj u jednom licu i pecatu, a ti, si jazavac pred sudom,...kada imas neku zamerku, jedni te salju kod drugih,pa u krug,...a do bilo koga u Danijelovoj nema saMse da udjes,...
predatortz predatortz 21:20 12.06.2020

Re: Neka proveri

aman covece-ti govoris kao da je sve normalno,...to sto ti kazes jeste tako i logicno,...da ovi nisu "cudni" likovi i ocigledno im neko dozvoljava da rade sta hoce,..


Mogu da budu čudni koliko hoćeš. Doneseš račun na kom piše da je dug iz prethodnog perioda 0 i zapretiš im tužbom. I njima, i izvršitelju.
Pa neka na sudu dokazuju odakle odjednom dug, kad na dokumentu koji su oni izdali piše da duga nema.
angie01 angie01 15:46 13.06.2020

Re: Neka proveri

Mogu da budu čudni koliko hoćeš. Doneseš račun na kom piše da je dug iz prethodnog perioda 0 i zapretiš im tužbom. I njima, i izvršitelju.


:))))...dobar!
predatortz predatortz 09:23 14.06.2020

Re: Neka proveri

angie01
Mogu da budu čudni koliko hoćeš. Doneseš račun na kom piše da je dug iz prethodnog perioda 0 i zapretiš im tužbom. I njima, i izvršitelju.


:))))...dobar!


Dobar ili ne, još nisam čuo da je neko osuđen zbog duga koji nije imao.
angie01 angie01 10:30 14.06.2020

Re: Neka proveri

Dobar ili ne, još nisam čuo da je neko osuđen zbog duga koji nije imao.


utuzen, ne osudjen,....pa rekoh ti da ih ima, to sto ti ne znas nikog ne menja na stavri,...procitaj tekst ispod linkova u prvom komentaru, bice ti malo jasnije....pa uz napravljeni model, da to utuzenje rade sami izvrsitelji,...a da isteras tako nesto....
predatortz predatortz 10:47 14.06.2020

Re: Neka proveri

utuzen, ne osudjen


Znam šta govirim.
Ja tebe sad mogu da tužim da mi duguješ sto hiljada evra. Međutim, ne verujem da bi to sud prihvatio bez jakih dokaza.
Ako tvoj poznanik ima račun na kom piše da nema duga iz prethodnog perioda, to znači da duga nema.
Kao ni dalje rasprave oko toga.
Ako, pak, na računu ima iskazan taj dug po utuženju, ne može se pozivati na zastaru jer je utužen pre nje.
Onda će da plati dug, kamate, izvršitelje i sve prateće troškove.
solo solo 10:02 12.06.2020

Veži konja đe ti gazda kaže

angie01 angie01 10:12 12.06.2020

Re: Veži konja đe ti gazda kaže

eto da se slozimo,...i ja sam tako razumela.
Ribozom Ribozom 13:33 12.06.2020

Mehanizam

Da vam i Kolumbija pozavidi.

nas grad pnosno izlistavao na prvom mestu najzagadjenijeg na svetu


Dakle da pojasnim, mehanizam je sledeci:

Javnim radovima usmeris da ti je najveci promet automobila u blizini stanica gde se uzima uzorak za ispitivanje kvaliteta vazduha, povadis filtere iz termoelektrana na remont i lozis ugalj sa najvise neceistoca. U ekstremnijim banana republikama zapalis deponiju smeca u Vinci.

Rezultate posaljes nekom od svetskih sajtova naj(zagadjeniji, srecniji, pametniji), a i stidljivo tabloidima koji nece da optuze vlast, ali ce da konstatuju zagadjenje.

Posle par meseci vlada izglasa subvenciju od 5000€ za kopuovinu novog automobila, ili e-auta koje ce da uvozi neki Bata.
angie01 angie01 13:54 12.06.2020

Re: Mehanizam

Da vam i Kolumbija pozavidi.


...sa sve pucanjem po ulicama.
iqiqiq iqiqiq 16:47 12.06.2020

Izbor

Na naredne izbore bih izašla jedino da glasam za stranku koja nudi da se Infostan rasformira, kao fantomska institucija.
To je jednostavno nelegalna institucija u osnovi na koju onda kaleme neke zakone i propise i pljačkaju gradjane.
Ne postoji objedinjena naplata komunalnih službi na ovaj nacin ni u jednoj državi osim naše... Vodovod može da salje svoje racune kao sto to radi i EPS, jkp toplana salje svoje racune direktno korisniku, jkp cistoca šalje direktno račune, Dimnicari salju svoje racune itd
Ovo čudo od posrednika zvano Infostan nikada nije niti će zastupati interes svog klijenta, gradjanina pa čemu onda sluze
angie01 angie01 19:58 12.06.2020

Re: Izbor

iqiqiq


potpisujem!

drzavna mafijaska firma, koja je, molim te, ustanovila pravilo da ne mozes da im pridjes.
iqiqiq iqiqiq 10:07 13.06.2020

Re: Izbor

Imala sam "aha" momenat nedavno kad mi je cerka rekla da nije normalno što nam u kuparltilu redovno stoji nekoliko napunjenih boca vode, jer su nestašice redovna pojava u gradskoj zoni van kruga dvojke. U svetu usluga je zagarantovana, ako je plaćaš, imas ugovorni odnos sa snabdevacem i time i nekakva prava... Ja sam redovan platiša ali boce stoje vec 20 godina.
U suštini sve što je normalno negde drugde ovde nije i to je ono što će se teško promeniti.
Ali super sto si napisala i sto ne odustajes... I zajebavanje po blogu na ovu temu po meni nije normalno, ili ljudi žive u fikus modu ili su nezreli... Niko od komentatora više nije tinejdžer pa da može da se sprda sa svim ovim što trpimo... Mi smo izmanipulisana gomila koja je navikla da je jašu i muzu
angie01 angie01 10:58 13.06.2020

Re: Izbor

iqiqiq
Imala sam "aha" momenat nedavno kad mi je cerka rekla da nije normalno što nam u kuparltilu redovno stoji nekoliko napunjenih boca vode, jer su nestašice redovna pojava u gradskoj zoni van kruga dvojke. U svetu usluga je zagarantovana, ako je plaćaš, imas ugovorni odnos sa snabdevacem i time i nekakva prava... Ja sam redovan platiša ali boce stoje vec 20 godina.
U suštini sve što je normalno negde drugde ovde nije i to je ono što će se teško promeniti.
Ali super sto si napisala i sto ne odustajes... I zajebavanje po blogu na ovu temu po meni nije normalno, ili ljudi žive u fikus modu ili su nezreli... Niko od komentatora više nije tinejdžer pa da može da se sprda sa svim ovim što trpimo... Mi smo izmanipulisana gomila koja je navikla da je jašu i muzu


sve je i napravljeno da nemas nikakava prava, niti mozes da ih isteras- prakticno u svim tim komunalnim firmama ti nemas pristup odgovornim licima, tako su se organizovali, mozes da pises neke zahteve, prigovore,...na koje se ili odgovori ili ne, sa krajnjim ishodom da nestonestonesto za njih i nistanistanista za tebe.

to sto se budze racuni na razne nacine, nema sanse da isteras,...eto npr, volela bih da znam, kako je uopste stavljena stavka za nepostojecu ekolosku zastitu i kako je posle nekog vremena volsebno nestala,...ili sta tacno znace sve one stavke za vodu,...pri tome, ti ovde nemas kome da se obratis ni van tih preduzeca, jer sve te trzisne inspekcije, zastite potrosaca ili sta vec, slabo funckionisu,...svi zakoni su napravljeni tako, da ako si ti nesto zgresio, automatski ti se racuna krivica, greh, naplata, sta god,...a ako oni nesto muljaju, ti moras da ih tuzis,...pa 5, 6 godina uzaludnih procesa po nasim sudovima, sa neizvesnim krajem, gde ti jos, sem sto trosis zivce, vreme, energiju, platis troskove te igranke.

meni je neobicno u najmanju ruku, da se u 21. veku smatra lagodnoscu to sto imas vodu, struju i grejanje u stanu- sto sve placas u nabudzenom iznosu,...grejanje cele godine, a isporucuju ti ga navodno 6 meseci i to u zavisnosti od spoljne temperature,( zasto nije onda sada tokom hladnog perioda bilo ukljuceno), nocu iskljucuju i kada je bas hladno,...

kako je moguce da su prosecni iznosi komunalnih usluga, poreza i ostalih andramolja koje ubire drzva, za mnoge gradjane veci od njihovih prosecnih primanja, npr?

A za komentatotre koji reltivizuju ili se podsmevaju,...pa ne znam,...ima onih koji tako brane vlast, onih koji su u zluradom fazonu- na sve teme- ko vas hebe Beogradjani, eto vam kada zivite u glavnom gradu, privilegovani, trebalo bi to sve jos gore,...pa do onih koji nemaju nikakav osecaj solidarnosti i razumevanja, nego iz svoje vizure, koja je udaljena od svih ovih problema, iz nekog meni nepoznatog razloga, imaju potrebu da pokazu svoju nezainteresovanas za ovakve "mizerne" i "nebitne" probleme gradjana ove zemlje,...ono, medjusobno smo gadni i neslozni i tako je i moguce da nam se uradi sta god bilo...
iqiqiq iqiqiq 11:05 13.06.2020

Re: Izbor

iz nekog meni nepoznatog razloga, imaju potrebu da pokazu svoju nezainteresovanas za ovakve "mizerne" i "nebitne" probleme gradjana ove zemlje,...ono, medjusobno smo gadni i neslozni i tako je i moguce da nam se uradi sta god bilo...

Tu leži zec, jer na taj način jedino je dopustivo izaći na ulice zbog Kurte i Murte, a ja bih jedino cepala cipele na protestima koji direktno brane moje interese kao što Francuzi izadju zbog visokih taksi na gorivo itd... Jel smo mi toliko mali i nebitni u odnosu na Vodje da nemamo prava da se borimo i bunimo za probleme koje nas dotiču svakodnevno... Eeee naroda nepismenog
angie01 angie01 11:16 13.06.2020

Re: Izbor

Tu leži zec, jer na taj način jedino je dopustivo izaći na ulice zbog Kurte i Murte, a ja bih jedino cepala cipele na protestima koji direktno brane moje interese kao što Francuzi izadju zbog visokih taksi na gorivo itd... Jel smo mi toliko mali i nebitni u odnosu na Vodje da nemamo prava da se borimo i bunimo za probleme koje nas dotiču svakodnevno... Eeee naroda nepismenog


upravo,...gradjani u drugim zemljama izlaze masovno, bez da ih neko organizuje kada su im ugrozena prava i bazicni interesi- tipa, ne moze cena mleka da bude tolika, recimo... a kamo li za nesto ozbiljnije- a ovde mora neki predvodnik da ima svoj licni interes, pa da organizuje nesto tako,...gradjanska svest je umrla,...pri tome, ovde je decenijama gajen mentalitet udvornistva, za koje svaki ucesnik ocekuje male mrvice za sebe i jos dobije zadovoljstvo, sto neko bolji od njega strada, jer nema karater da se olosu uvlacu u dupe i bude poslusnik.
gedza.73 gedza.73 13:03 13.06.2020

Re: Izbor

angie01
na sve teme- ko vas hebe Beogradjani, eto vam kada zivite u glavnom gradu, privilegovani, trebalo bi to sve jos gore,...pa do onih koji nemaju nikakav osecaj solidarnosti i razumevanja, nego iz svoje vizure, koja je udaljena od svih ovih problema

jel' se ovde inidrektno prozivaju 'bečki konjušari' ili se meni priviđa?
gradjani u drugim zemljama izlaze masovno, bez da ih neko organizuje kada su im ugrozena prava i bazicni interesi

Jeste cicamaca
Konflikt Slovenije s federacijom, Srbijom i JNA odvijao se postepeno. U prvoj polovini osamdesetih godina vodila se tiha i uporna, ali uglavnom jalova bitka s rastućom centralizacijom.

Ta rastuća centralizacija beše imala najveće uporište baš u Beogradu?


Sad smo samo mi 'nezainteresovani' iz unutrašnjosti ostali da vam budemo krivci.
Mada, s moje tačke gledišta, bi trebalo, u duhu solidarnosti i razumevanja, da se podignu porezi na nekretnine u Beogradu kako bi se sva moguće infrastruktura bila podjednako dostupna svim građnkama i građanima. Da ne bude kao nekada nejednakosti pa da se neki voze makadamom i kaldrmom a neki uživaju sve blagodeti centralizovanih kulturnih manifestacija.

angie01 angie01 13:09 13.06.2020

Re: Izbor

ako je nesto definicija za jadnost, onda su to zluradi kompleksasi!
mirelarado mirelarado 16:17 13.06.2020

Re: Izbor

Imala sam "aha" momenat nedavno kad mi je cerka rekla da nije normalno što nam u kuparltilu redovno stoji nekoliko napunjenih boca vode, jer su nestašice redovna pojava u gradskoj zoni van kruga dvojke.


Ovo je teška zabluda, veruj mi. Ova vlast najuži centar grada tretira kao krvnog neprijatelja i kinji ga na svakom koraku, raskopala ga je i unakazila, lišila gradskog prevoza, a vodu isključuje svaki čas, evo baš juče...
nsarski nsarski 16:24 13.06.2020

Re: Izbor

Ova vlast najuži centar grada tretira kao krvnog neprijatelja


Naravno, a šta očekuješ od bahatih? Treba da svratiš na Vračar - to je građevinski zločin. I nikom ništa, and the life goes on.
mirelarado mirelarado 17:05 13.06.2020

Re: Izbor

nsarski
Ova vlast najuži centar grada tretira kao krvnog neprijatelja


Naravno, a šta očekuješ od bahatih? Treba da svratiš na Vračar - to je građevinski zločin. I nikom ništa, and the life goes on.


Naravno, ali će vlast rado u preostalom građanstvu izazivati osećaj da su to neki privilegovani delovi grada gde žive omraženi snobovi...

Dočim meni sopotska rivijera izgleda sve primamljivije.
angie01 angie01 17:37 13.06.2020

Re: Izbor

Naravno, ali će vlast rado u preostalom građanstvu izazivati osećaj da su to neki privilegovani delovi grada gde žive omraženi snobovi...


ta glupava floskula-krug dvojke-sa negativnim prizvukom, se toliko ofucano i netacno, ali zato zlonamerno i kompleksaski koristi, da je postlo dosadano i degutatntno,..kao da treba neko da se pravda sto je tu rodjen i zivi,...pri cemu su troskovi tog zivota visestruko veci, a za iste najbazicnije stavke, od nekih drugih lokacija u istom gradu i jos toliko vise u odnosu na neke druge gradove i naselja, a u istoj drzavi koja se uredno izlistava kao jedan od najsiromasnijih i primanja ne prate cifre haraca, jer na ovaj nacin i nije nista drugo, koji se stalno uvecava.

...da l da tu pomenem i cinjenicu, da je stanovnistvo i kruga dvojke i Vracara i Dedinja, Senjaka,... mahom promenjeno novokompnovanim pridoslim, ili isplivalim likovima, koji su se uklopili u nova desavanja i modele i prilicno urnisali gradsku sredinu, kojoj pak nisu imali ni potrebu da se prilagode.


Dočim meni sopotska rivijera izgleda sve primamljivije.


u glavno ljudi beze, sto preko grane, sto na neke "rivijere".
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 12.06.2020

Endži praštaj


Ne znam kud ću sa ovim, a da ćutim ne mogu :)

bilo glasanje, i evo rezultata

angie01 angie01 19:59 12.06.2020

Re: Endži praštaj

nema veze- drago mi je sto si srecan:).
st.jepan st.jepan 20:35 12.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man

Ne znam kud ću sa ovim, a da ćutim ne mogu :)
bilo glasanje

Glasanje, gde?
Na sajtu "Za Kralja i Otadžbinu"?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 12.06.2020

Re: Endži praštaj

st.jepan
hoochie coochie man

Ne znam kud ću sa ovim, a da ćutim ne mogu :)
bilo glasanje

Glasanje, gde?
Na sajtu "Za Kralja i Otadžbinu"?


A neee :)
Na b92 sajtu.

Sad pričam sa nekim ko se bavi tim anketiranjima, istarživanjima, uzorcima...i pitam postoji li način da se nekako preračuna šta kaže opšta populacija ako populacija sajta b92 kaže ovo, i razočara me, kaže da se tako nešto ne može izračunati.




Očekivao sam da će reći, ako je taj odnos u ovoj populaciji, u opštoj je još veći procenat za kralja (i otadžbinu, normalno :)))

edit
Evo i linka
angie01 angie01 21:25 12.06.2020

Re: Endži praštaj

Na sajtu "Za Kralja i Otadžbinu"?



gedza.73 gedza.73 10:37 13.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
u opštoj je još veći procenat za kralja (i otadžbinu, normalno :)))


Ovo je bila bolnica u Topoli, jedna od opremljenijih u to doba. Izgrađena pred početak I svetskog rata.

Još tada su stanovnici Topole i okoline imali hirurgiju, interno, porodilište, dečije odeljenje.

Negde šezdesetih su vlasti ugasile bolnicu i pretvorile je u Dom zdravlja. Koji će đavo ljudima u tom kraju bolnica. Jedino što je napravljeno u periodu republičkog progresa i razvoja je Hitna pomoć od kartonske ambalaže.

Ko ima prilike da prođe tim krajem neka, pored Oplenca, svrati i u kraljevu vinariju.




Ovi drugi koji su 'alergični' mogu u livnicu koju su njihovi 'stručnjaci' postavili odmah ispod Oplenca i vinograda. Tako se valjda radi svuda u svetu pa se pored istorijkih objekata i u mestima od važnosti za državnost stavi limena straćara.



edit
Postoji priča kako su kraljevog kočijaša prebili lokalni domaćini jer je hteo da obiđe red za predaju grožđa. Kralj Aleksandar kao jedan od zadrugara tuži venčačku zadrugu zato što, po rečima kočijaša, nisu hteli da prime kraljevo grožđe.
Zadruga je dobila kralja na sudu. U monarhiji kralj izgubi parnicu na sudu. Verovatno je tako nešto bilo moguće i u našoj federativnoj demokratskoj republici.




st.jepan st.jepan 18:03 13.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
st.jepan
hoochie coochie man

Ne znam kud ću sa ovim, a da ćutim ne mogu :)
bilo glasanje

Glasanje, gde?
Na sajtu "Za Kralja i Otadžbinu"?

A neee :)
Na b92 sajtu.

Pa dobro, to ti je sad manje-više to.
Kako sajt, tako i publika.

Šalim se, i ja bih najbolje voleo dobrog i pravednog kralja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Šalim se, i ja bih najbolje voleo dobrog i pravednog kralja

Hajd prvo da volimo kraljevinu, to je važnije, a i neophodan uslov da imamo dobrog kralja:)

Kralj je manje važan od kraljevine, biće i ovakvih i onakvih, ako bude dobar može mnogo da pomogne, ako bude loš ne može (skoro) ništa da odmogne.
A kraljevina sigurno pomaže.
maksa83 maksa83 21:41 13.06.2020

Re: Endži praštaj

A kraljevina sigurno pomaže.

Ovi ljudi se slažu.



Samo da primetim da su ovo izbori na kojima bi Šećeroski izgledao kao pametan čovek sa planom.
angie01 angie01 21:59 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ovi ljudi se slažu.


je l ovo Njuz net?
maksa83 maksa83 22:02 13.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Ovi ljudi se slažu.


je l ovo Njuz net?

Nije, to je čist nemontiran POKS, dakle nisi mnogo promašila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ovi ljudi se slažu.

Slažu se oni, a slaže se i Dušan Kovačević, a protiv kraljevine se slaže Vulin, pa koga ti biraš onda, Kovačevića ili Vulina?

To ako tako pokušavamo da gledamo na pitanje kraljevina ili republika, ali loš je to način gledanja.

A ovi izbori i monarhistička lista, promašeno, više štete nego što doprinose ideji monarhije.
angie01 angie01 22:25 13.06.2020

Re: Endži praštaj



to je čist nemontiran POKS

gedza.73 gedza.73 22:25 13.06.2020

Re: Endži praštaj

to je čist nemontiran POKS

Nije baš nemontiran nego je delom 'projekat'.

Vrati se unazad do 2012, Novog Sada i SPO transfera iz jednog u drugi klub.
gedza.73 gedza.73 22:34 13.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
a protiv kraljevine se slaže Vulin

Slušao sam Vulina. Reko' brale dođi na blog B92 da vidiš koju podršku imaš, samo vrcaju tvoji stavovi, tvoja politička opredeljenja i tvoje viđenje istorije.

Blog te vo-li


š'o bi rekla njegova mentorka
Mirjana Marković, supruga predsednika Predsedništva SR Srbije, izjavila je „Da li ćemo živeti u socijalističkom ili u nekom drugom društvu nećemo odlučivati o tome kroz diskusiju i glasanjem. Jugoslavija (SFRJ) do socijalizma nije ni došla diskusijom, pa ga kroz diskusiju neće ni izgubiti



maksa83 maksa83 22:36 13.06.2020

Re: Endži praštaj

A ovi izbori i monarhistička lista, promašeno, više štete nego što doprinose ideji monarhije.

E pa to je vidiš večiti problem, mangupi u redovima, ono što internet zove No True Scottsman, nije ono prava srpska vojska, nije ono pravo ne znam šta nego je pravo nešto drugo itd. itd. itd.

A realnost je da je u Srbiji za Monarhiju zainteresovano taman toliko ljudi da Vučić sklopi neku satelitsku budalaštinu sastavljanu od klovnova ne bi li zašareneo izbore.
maksa83 maksa83 22:36 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Slušao sam Vulina. Reko' brale dođi na blog B92 da vidiš koju podršku imaš, samo vrcaju tvoji stavovi, tvoja politička opredeljenja i tvoje viđenje istorije.

Ovo je poprilična budalaština, to ti je jasno?
angie01 angie01 22:44 13.06.2020

Re: Endži praštaj

e, hebes ti odbranu, koja uvek ide napadom podmetacinama,...ko je ikada na blogu iskazao i najmanju podrsku mooolinu i cvetani i kakvi su oni socijalisti, po bilo cemu sto su cinili ili sada cini ovaj neznamkakodaganazovem.
gedza.73 gedza.73 22:48 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ovo je poprilična budalaština, to ti je jasno

Poslušaj ti njega pa ćeš sam da vidiš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 13.06.2020

Re: Endži praštaj


Slušao sam Vulina. Reko' brale dođi na blog B92 da vidiš koju podršku imaš, samo vrcaju tvoji stavovi, tvoja politička opredeljenja i tvoje viđenje istorije.

Nemoj tako, naljutiće se:)

To nije isto kao kad na pominjanje desnog, tradicionalnog, konzervativnog, kažu, aha, znam, to je Vacić.
A levo, socijalističko, e to nije Vulin.

A realnost je da je u Srbiji za Monarhiju zainteresovano taman toliko ljudi da Vučić sklopi neku satelitsku budalaštinu sastavljanu od klovnova ne bi li zašareneo izbore


Što govori skoro pa ništa o monarhiji, sve i da si u pravu.

Ako broj zainteresovanih dokazuje ispravnost, onda je najispravnija Vučićeva politika.

maksa83 maksa83 22:54 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Poslušaj ti njega pa ćeš sam da vidiš.

Koga, Vulina?

Radije ću gurnuti viljušku u mikrotalasnu da vidim šta će da se desi.
maksa83 maksa83 22:57 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ako broj zainteresovanih dokazuje ispravnost, onda je najispravnija Vučićeva politika.

Džaba to. Možemo podjednako da maštamo o tome kako bi bilo super da je sila gravitacije upola manja, Monarhija je još jedna od onih isceđenih pasti koje se neće vratiti u tubu.

A, rekoh već, ovo ovde i sada jeste naš optimum, ovo je stabilno stanje koje je ovaj narod u stanju da iznedri.
gedza.73 gedza.73 23:02 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Koga, Vulina?

Radije ću gurnuti viljušku u mikrotalasnu da vidim šta će da se desi.

Onda bi video da nije 'poprilična budalaština' ono što sam napisao. Garantujem da se Aleksandar Vulin registruje pod nekim nikom i anonimno piše po blogu da bi ga jedan deo blogera podržao. Ne samo podržao nego krvlju branio njegove komentare.

koliko god izgledalo da ovo nema veze sa temom kad se vidi da nasledno pravo radnih mesta po državnim preduzećima, decenijska nemogućnost kontrolisanja državnih službi ili nepostojanje demokratskih građanskih inicijativa kao i vreme u kome je politička elita (od kojih kadrova regrutovana i protežirana) stasala bude mnogo jasnije.
gedza.73 gedza.73 23:04 13.06.2020

Re: Endži praštaj


A levo, socijalističko, e to nije Vulin.

Jeste, jeste. Apsolutno iste floskule.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Monarhija je još jedna od onih isceđenih pasti koje se neće vratiti u tubu.

Ajd makar da kažemo da je to šteta.
Posle, ko zna, a i ako ne bude ništa makar ćemo znati gde smo se sapleli, i to je nesto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 13.06.2020

Re: Endži praštaj

gedza.73

A levo, socijalističko, e to nije Vulin.

Jeste, jeste. Apsolutno iste floskule.
Ma precrtano.

Ali vidi, kaže gazdarica, a ko je ovde ikad podržavao Vulina.
Kao da Vacića jeste.
maksa83 maksa83 23:11 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Onda bi video da nije 'poprilična budalaština' ono što sam napisao. Garantujem da se Aleksandar Vulin registruje pod nekim nikom i anonimno piše po blogu da bi ga jedan deo blogera podržao. Ne samo podržao nego krvlju branio njegove komentare.

O bi sigurno, a ja mogu tačno da ti kažem i koji. Patriotski blok bi goredolirao uz ovog današnjeg Vulina bez zadrške.
angie01 angie01 23:13 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ali vidi, kaže gazdarica,



maksa83 maksa83 23:23 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ajd makar da kažemo da je to šteta.
Posle, ko zna, a i ako ne bude ništa makar ćemo znati gde smo se sapleli, i to je nesto.

Pa pazi, ja, najblaže rečeno, nisam za Monarhiju, ali bih je u ovom stadijumu raspada društva verovatno oberučke prihvatio kao alternativu (onakvu kakvu je ti zamišljaš), kada bi imala neke šanse da se pojavi (a nema). Mislim, prihvatio bih i vladavinu foks terijera kao alternativu ovome, Monarhija bi bila čist ćar.

Međutim utvrdili smo (jesmo, jesmo) da je ovo neka prilično dobra aproksimacija Monarhije, pa je ono iskonsko "dajte Vođu da ne mislim" kod Srba već zadovoljeno. Ti misliš da je Kralj simbol jedne stvari (spoljne, tipa tradicija, nasleđe, istorija, itd.) a ja mislim da je simbol nečeg drugog, dubljeg, antropološkog, sociološkog, arhetipskog i da je taj simbol zadovoljen ovom trenutnom formom "Monarhije".
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 13.06.2020

Re: Endži praštaj


Međutim utvrdili smo (jesmo, jesmo) da je ovo neka prilično dobra aproksimacija Monarhije, pa je ono iskonsko "dajte Vođu da ne mislim" kod Srba već zadovoljeno.

Zadovoljeno ali i zloupotrebljeno.

Ako mora, a izgleda da mora da bude zadovoljeno (ja u tome ne vidim ništa loše jer nismo jedini takvi) i ako postoji način da bude zadovoljno bez mogućnosti da bude i zloupotrebljeno, što to ne bismo tako zadovoljili?

Ili makar rekli, šteta što nije tako nego ovako.
gedza.73 gedza.73 23:33 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Patriotski blok bi goredolirao uz ovog današnjeg Vulina bez zadrške.


Misliš zbog
О бројним и безбројним злочинима четничког покрета, ратним злочинима над цивилима и припадницима НОП, овај суд није одлучивао“, сматра Вулин.

Он је изразио наду да ова тема врло брзо отићи у историју и „да ће бити баш тамо где су је сместили грађани Србије пре 70 година“.
„Четници се никада неће наћи на Црвеном тргу за Дан победe

Sve je ovo Vulinovo

kao osamnaestogodišnjak je 1990. godine sa generalom Stevanom Mirkovićem bio jedan od osnivača Saveza komunista – Pokreta za Jugoslaviju (SK-PJ)... gde je došao do pozicije generalnog sekretara. Bio je jedan od osnivača Jugoslovenske udružene levice, gde je bio portparol i zamenik predsednika Direkcije JUL-a.

„Pre 75 godina naši narodi su bili pobednici, nacističko zlo je snagom našeg ujedinjenog oružja bilo slomljeno. Srbi nikada neće zaboraviti kako su zajedno sa crvenoarmejcima oslobađali Beograd. Sramno bi bilo i nedostojno naših predaka kada se istina ne bi rekla i kada se zahvalno sećanje ne bi sačuvalo“, naveo je Vulin a prenelo Ministarstvo odbrane.

Dodao je da Srbi „nikada neće pristati da se istorija menja i da se izjednače žrtve i dželati, okupatori i borci za slobodu

On je ocenio da nemamo pravo da zaboravimo predanje istorije "koju neki pokušavaju da prekroje radi svojih političkih ciljeva, lansirajući otvorene laži i spekulacije".

Ministar je naglasio da su u socijalizmu radnici imali veća prava nego danas, ali je tada bila zemlja od 22 miliona stanovnika koja je mogla da iznese ta prava... Danas živimo u kapitalizmu koji smo sami izabrali

"Uvek sam bio komunista, od detinjstva", kaže.

bio je predvodnik demonstracija protiv autonomaša. "Čuvam zastave koje sam nosio tog dana. Obe - jugoslovenska sa petokrakom, i srpska sa petokrakom su na zidu moje sobe. Cela gimnazija je složno, peške krenula... Povukao sam se, prva sumnja rodila se kad sam video grupu bradatih ljudi sa kokardama", seća se


angie01 angie01 23:36 13.06.2020

Re: Endži praštaj

i ako postoji način da bude zadovoljno bez mogućnosti da bude i zloupotrebljeno, što to ne bismo tako zadovoljili?


izvini, je l mislis sa acom gicom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 13.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
i ako postoji način da bude zadovoljno bez mogućnosti da bude i zloupotrebljeno, što to ne bismo tako zadovoljili?


izvini, je l mislis sa acom gicom?

Ne, mislim sa srpskom dinastijom, onako kako se u civilizovanom, zapadnom svetu radi.

A ti misliš da i u monarhiji kao i u titoizmu ličnost predstavlja sistem?

Ne radi ta stvar tako, to je vas zbunio Tita pa mislite da to tako mora.
angie01 angie01 23:50 13.06.2020

Re: Endži praštaj

Ne radi ta stvar tako, to je vas zbunio Tita pa mislite da to tako mora.


ne znam koga je zbunio Tito, al ako pricas o monarhiji, neko jeste na tronu kao drzavni poglavar.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:05 14.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
Monarhija je još jedna od onih isceđenih pasti koje se neće vratiti u tubu.

Ajd makar da kažemo da je to šteta.
Posle, ko zna, a i ako ne bude ništa makar ćemo znati gde smo se sapleli, i to je nesto.


Mogu ti reci iznenadio me prijatno rezultat ankete monarhija vs republika na sajtu b92, priznajem.
Sto ce reci na terenu, celoj Srbiji, bi bilo za ocekivati da je rezultat u korist monarhije jos bolji.

Da, glasala sam i ja, za.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:09 14.06.2020

Re: Endži praštaj


ne znam koga je zbunio Tito, al ako pricas o monarhiji, neko jeste na tronu kao drzavni poglavar

Pa vas, tebe i ostale koji pričate o poglavaru, o Gici, o njegovom jeziku, je zbunio pričama o kralju kao poglavaru, Tita koji je za sebe prigrabio ingerencije o kojima kraljevi mogu samo da sanjaju.

A onda vas dodatno zbunio Sloba poturajući Šešelja da monarhiju ismeva na račun prestolonaslednikovog izgleda i jezika (da, on je prvi počeo sa tim) i evo još uvek vrtite te Titine i Šešeljeve fraze, pošto monarhiju posmatrate onako kako su vam je oni opisali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Da, glasala sam i ja, za.

Još traje?
Razbićemo ih:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:15 14.06.2020

Re: Endži praštaj

hoochie coochie man
Da, glasala sam i ja, za.

Još traje?
Razbićemo ih:)


Danas sam videla da jos traje. Vodimo ubedljivo.
angie01 angie01 00:22 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa vas, tebe i ostale koji pričate o poglavaru, o Gici, o njegovom jeziku, je zbunio pričama o kralju kao poglavaru,


koliko citam, Tita uvek pominjete vi, toliko da ispada da nije mrtav vec 40 godina.

sto se tice druge dvojice- isto su blizi vama i po onome sto su cinili, a sada predstavlja i govori ovaj drugi.

...normalno- aca gica, koji se nije potrudio da ni jezik zemlje u kojoj se lazno predstavlja kao prestolonaslednik nije naucio, glavno da se zakacio kao imela na kasicu.

...a inace, kao i obicno masis debelo.

Monarhija je državno uređenje u kome državni poglavar, odnosno monarh na svoju funkciju dolazi po nasljednom pravu....
angie01 angie01 00:26 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Vodimo ubedljivo.


ne bih da kvarim, drago mi je da se radujete,...al vodite virtuelno, da ne kazem kako i gde...
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:28 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Vodimo ubedljivo.


ne bih da kvarim, drago mi je da se radujete,...al vodite virtuelno, da ne kazem kako i gde...


Pa dobro, ali mislim da je to ipak neka naznaka da je mnogo ljudi za.
Sasvim je legitimno biti i za i protiv..
angie01 angie01 00:31 14.06.2020

Re: Endži praštaj

da je mnogo ljudi za.


pa ovo je glavno pitanje- koliko je to mnogo i kako se povecava taj broj u elektronskom glasanju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:35 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
da je mnogo ljudi za.


pa ovo je glavno pitanje- koliko je to mnogo i kako se povecava taj broj u elektronskom glasanju.


Proverila sam da li moze 2x da se glasa, ne moze.

PS. Bilo bi interesantno videti rezultate tog pitanja na referendumu, recimo. Makar i neobavezujucem.
maksa83 maksa83 00:37 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Da, glasala sam i ja, za.

Da ti nađemo i pošaljemo jednu onu plavu POKS krunu?

Mislim da sam prvi put upotrebio ovaj smajli.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:38 14.06.2020

Re: Endži praštaj

maksa83
Da, glasala sam i ja, za.

Da ti nađemo i pošaljemo jednu onu plavu POKS krunu?




hahaha zajebavaj ti.. ali ja imam ime koje cesto daju princezama.

angie01 angie01 00:39 14.06.2020

Re: Endži praštaj

PS. Bilo bi interesantno videti rezultate tog pitanja na referendumu, recimo. Makar i neobavezujucem.


referendum za acu gicu?



Proverila sam da li moze 2x da se glasa,



apacherosepeacock apacherosepeacock 00:40 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
PS. Bilo bi interesantno videti rezultate tog pitanja na referendumu, recimo. Makar i neobavezujucem.


referendum za acu gicu?


Aleksandra Karadjordjevica, da.
angie01 angie01 00:42 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Aleksandra Karadjordjevica, da.


mojne zahebavati...on je za onu kapu sto ti maxa nudi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:42 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Proverila sam da li moze 2x da se glasa,



Pa da, rekoh da vidim da li varaju, ono moze neograniceno sa iste ip, ili ne..
I ne moze.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:44 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Aleksandra Karadjordjevica, da.


mojne zahebavati...on je za onu kapu sto ti maxa nudi.



Nije to tako, za obe opcije imas i ovakve i onakve, luckaste i ozbiljne..
maksa83 maksa83 00:48 14.06.2020

Re: Endži praštaj

referendum za acu gicu?

NjKV Aca je otpr. jedina preostala stvar koju ovaj nije podjarmio da botuje, sve ostalo i sa trunčicom koruptivnog potencijala (tipa SPC, mada kod njih to nije trunčica) je uvukao u kartel.

Prema mojim informacijma NjKV Aca nije baš fan ovog Kralja Aleksandra.
maksa83 maksa83 00:50 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa da, rekoh da vidim da li varaju, ono moze neograniceno sa iste ip, ili ne..
I ne moze.

Ja sam prilično siguran da može, ako je ograničenje stvarno po IP adresi onda je to vrlo glupo napravljeno glasanje. Verovatno je dosta da pobiješ b92 kukije.
angie01 angie01 00:50 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Nije to tako,


mene samo zanima na osnovu cega to kazes- cime je taj covek, koji se apsoluno svaki put kada se pojavi samo izblamira i ne kaze( pardon, procita na nekom cudnom jeziku) apsolunto nista niti pametno, niti suvislo, a zivi grebaroski i uredno je upetljan sa ovima sada, zasluzio neku podrsku da bude na celu drzave.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:54 14.06.2020

Re: Endži praštaj

maksa83
Pa da, rekoh da vidim da li varaju, ono moze neograniceno sa iste ip, ili ne..
I ne moze.

Ja sam prilično siguran da može, ako je ograničenje stvarno po IP adresi onda je to vrlo glupo napravljeno glasanje. Verovatno je dosta da pobiješ b92 kukije.


Pa ne znam kako je regulisano, ja nemam pojma kako se to radi a cisto sumnjam da i vecina zna.
angie01 angie01 00:57 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa ne znam kako je regulisano, ja nemam pojma kako se to radi a cisto sumnjam da i vecina zna.


i bez toga, dovoljno je da glasas sa vise uredjaja-kompra kod kuce, pa onda sa posla, telefona-svih u kuci....
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:57 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Nije to tako,


mene samo zanima na osnovu cega to kazes- cime je taj covek, koji se apsoluno svaki put kada se pojavi samo izblamira i ne kaze( pardon, procita na nekom cudnom jeziku) apsolunto nista niti pametno, niti suvislo, a zivi grebaroski i uredno je upetljan sa ovima sada, zasluzio neku podrsku da bude na celu drzave.


Meni je bilo ok. kad je po povratku u zemlju podrzao DOS.
Za ostalo, mislim da bi se potrudio.

Nije to tako - rekoh, mislim na to sto je ova skupina slikana ne znaci da su svi za tu opciju smehotres. Na to sam mislila.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:58 14.06.2020

Re: Endži praštaj

angie01
Pa ne znam kako je regulisano, ja nemam pojma kako se to radi a cisto sumnjam da i vecina zna.


i bez toga, dovoljno je da glasas sa vise uredjaja-kompra kod kuce, pa onda sa posla, telefona-svih u kuci....


Ma nije sporno da moze da se manipulise glasanje na ovaj nacin, zato i kazem referendum, makar i neobavezujuci bi pokazao sta populus misli o tome. Ja misli da je to fer.
maksa83 maksa83 00:59 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa ne znam kako je regulisano, ja nemam pojma kako se to radi a cisto sumnjam da i vecina zna.

Brisanje kukija nije neki težak hakeraj, u zavisnosti od toga koji brauzer koristiš odeš negde u opcije i kažeš "da me zaboravi taj-i-taj sajt". Zato su sva Internet glasanja koja ne uključuju logovanje sa juzerom i passwordom tj. vezani za konkretnog korisnika prilično upitna i podložna manipulaciji. Ovo ne kažem da vam rušim njegovog kraljevskog sneška nego je prosto tako. A nekim one line skriptom možeš da glasaš pedes puta u sekundi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:00 14.06.2020

Re: Endži praštaj

maksa83
referendum za acu gicu?

NjKV Aca je otpr. jedina preostala stvar koju ovaj nije podjarmio da botuje, sve ostalo i sa trunčicom koruptivnog potencijala (tipa SPC, mada kod njih to nije trunčica) je uvukao u kartel.

Prema mojim informacijma NjKV Aca nije baš fan ovog Kralja Aleksandra.


Pa eto.. jos jedan plus.
maksa83 maksa83 01:01 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Pa eto.. jos jedan plus.

A šta, ima još neki?
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:02 14.06.2020

Re: Endži praštaj

maksa83
Pa ne znam kako je regulisano, ja nemam pojma kako se to radi a cisto sumnjam da i vecina zna.

Brisanje kukija nije neki težak hakeraj, u zavisnosti od toga koji brauzer koristiš odeš negde u opcije i kažeš "da me zaboravi taj-i-taj sajt". Zato su sva Internet glasanja koja ne uključuju logovanje sa juzerom i passwordom tj. vezani za konkretnog korisnika prilično upitna i podložna manipulaciji. Ovo ne kažem da vam rušim njegovog kraljevskog sneška nego je prosto tako. A nekim one line skriptom možeš da glasaš pedes puta u sekundi.


Ok. to mi je jasno, ja nisam koristila ocigledno, ne verujem ni da je vecina.

Ma ne rusi meni niko sneska, samo pricamo..

A ja sam vec u kraljevini.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:02 14.06.2020

Re: Endži praštaj

maksa83
Pa eto.. jos jedan plus.

A šta, ima još neki?


Pa ima sigurno, ja bar nemam utisak da je neki opskurni lik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 14.06.2020

Re: Endži praštaj

koliko citam, Tita uvek pominjete vi, toliko da ispada da nije mrtav vec 40 godina.

Pa naravno da ću da ga pomenem kad vidim koliko sledbenika i danas ima.
normalno- aca gica, koji se nije potrudio da ni jezik zemlje u kojoj se lazno predstavlja kao prestolonaslednik nije naucio, glavno da se zakacio kao imela na kasicu

Nije lažni prestolonaslednik nego je prestolonaslednik.
Ako se otklone prepreke da Karađorđevići svoje pravo na presto ostvare, on je taj koji će sesti na presto.
Ili bi ti da uređuješ njihove odnose i da im zabraniš kako će se oslovljavati?

A za jezik, pričamo skoro, od pet srpskih kraljeva dva nisu tečno pričala srpski.
I niko im na tome ne zameri.
Ali Šešelj se dosetio da zameri ovom i evo te papagajišeš.

Ti i Šešelj identično razmišljate (preciznije, ti ponavlja Šešeljeve dosetke) a Šešelj bliži meni.
Sjajna ti logika.

On se zakačio na državu?
Država nekome sve otme, protera ga, o da mu vrati mrvicu, i sad se on zakačio.

Tako razmišlja neko ko otimačinu smatra normalnom.

Posle, što pominješ Titu?

angie01 angie01 01:07 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Meni je bilo ok. kad je po povratku u zemlju podrzao DOS.
Za ostalo, mislim da bi se potrudio.




ma daj bre apasha, ti si ozbiljnija od ovoga.

Pa ima sigurno


znaci,kraj!:)))
maksa83 maksa83 01:09 14.06.2020

Re: Endži praštaj

Nego bre, jesam ja poslednji na svetu koji je (od našeg Bojana Ljubomira, alias gavrosa) saznao za ovo:



hoochie coochie man hoochie coochie man 01:12 14.06.2020

Re: Endži praštaj

cime je taj covek, koji se apsoluno svaki put kada se pojavi samo izblamira i ne kaze( pardon, procita na nekom cudnom jeziku) apsolunto nista niti pametno, niti suvislo, a zivi grebaroski i uredno je upetljan sa ovima sada, zasluzio neku podrsku da bude na celu drzave.

Čime je neko zaslužio podršku da bude kralj?

Endži, što bre pričaš o stvarima u koje se ama baš ne razumeš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana