Mediji

Za PRESS

Jelica Greganović RSS / 11.07.2020. u 17:25

 

press-media.jpg 

Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića koji sada radi za čuvenu medijsku kuću, »Zaustavite Rojters«. Ja bih samo da dodam neke sitnice:

 

 -       Kad i ako trčite prema policiji, dignite ruke ili ih raširite, ali otvorenih šaka, a press karticu, koja vam inače visi o vratu, stavite u usta i to tako da se vidi natpis Press. Policajci gledaju u lice i ruke, tako će najbrže videti da ste novinar ili neće imati izgovor da nisu primetili. Tome me je na štrajku »A sad svi na svoje radne zadatke«, 1988. godine, naučio stari novinar RTS-a: »Dete, stavi tu karticu u zube, ako te dohvate nećeš znati ni ruke gde su ti, a kamoli kartica«.

 

 -       Ne oblačite odeću jarkih i upadljivih boja, jer ako se ispostavi da je okolina neprijateljski i nasilnički raspoložena prema novinarima, možete da skinete prsluk ili jaknu na kojima piše Press i utopite se u masu. Press karticu zadržite o vratu, samo je sakrijte pod odeću ili u džep.

 

-       Situacija je takva da je vreme da medijske kuće ne brendiraju novinare i njihovu tehničku opremu. Sada je najvažnije da novinar ne bude povredjen i da odradi svoj posao, za to je sasvim dovoljno da nosi jako vidljiv natpis Press, nije potrebno da dobije batine samo zato što neko ne voli firmu za koju on radi. O slobodi štampe se priča kad prodju vremena u kojima novinar može da bude obogaljen ili da nastrada. Zato to i slikanje svoje firme ostavite za kasnije.

 

-       Ne gurajte se izmedju mase i policije. Ja sam tako, jedared, glumila hrabrost i dobila pendrekom jer sam sa vokmenom stala izmedju radnika-štrajkača i policajca. Jeste da su nadležni posle tvrdili da policija nije tukla, ali meni se ruka crnela i zelenela još mesec dana.

 

A, sada, saveti Aleksandra Vasovića, blago rečeno iskusnog novinara:

 

Mladim novinarima:

 

-       Nijedna vest nije vredna vaše glave, ni povrede.

Činjenica da ste povredjeni je samo to da ste postali ilustracija šire priče, koja pak vredi tačno onoliko vremena koliko je publici potrebno da je čuje/pročita, i ode da kuva boraniju za ručak. Povredjeni niste od koristi ni sebi, ni vašoj firmi, niti vašoj obavezi prema javnosti za koju radite.

 

-       Ako firma za koju radite nema para da vas opremi, onda to morate sami, jer o vama se radi.

Gradjevinski/rudarski šlemovi su odlični. Iskreno preporučujem za proteste kakvi su ovih dana u Beogradu. Nikakva para, a investicija u sopstvenu glavu, koja složićete se je skuplja od šlema.

Jednako valja i biciklistički šlem.

Metnite ih u ranac dok ne krene da pada ozgo...

 

-       Nikada ne dolazite na ovakve i slične dogadjaje u šorcevima i japankama. To je već pola puta do urgentnog centra.

-       Ne nosite sintetičku odeću, ako krenu Molotovljevi kokteli, već višeslojnu, pamučnu (teže se pali, a lakše gasi).

 

-       Nosite boce sa vodom ili 5% rastvorom sode bikarbone za ispiranje lica.

 

-       Gas maska je idealna, svaka druga pomaže donekle. Bolje ju je imati nego nemati, posebno zbog virusa.  Obične HTZ naočare su takodje korisne iz očiglednih razloga. Ne mogu dovoljno da naglasim da je hirurška maska obavezna. Ne igrajte se ovim virusom.

 

-       Opremu nosite pravilno ili je nemojte nositi uopšte, jer od nje u suprotnom nema nikakve koristi.

 

-       Obeležite se jasno. Policija će bar 5 dodatnih sekundi oklevati pre no što primeni silu protiv jasno obeleženog novinara (vidljiv je – šefovima verovatno ne treba skandal, a ni individualnom policajcu po kazni 10% od plate).

 

-       To, medjutim, u neprijateljski nastorjenoj masi odmaže, tako da – igrajte na uvo. Slušajte i gledajte oko sebe.

 

-       Ako policija namenski napada novinare – prsluk se skine i baci. Ionako košta koliko i paklica boljih cigareta.

 

-       Ako vas napadaju demonstratnti – pridjite bliže policiji, probajte da prodjete kroz kordon, tražite zaštitu. Obično pomognu, osim ako ne rade zajedno, u kom slučaju izadjite na obode mase.

 

-       Žuti prsluk, na kome markerom najdebljim slovima napišete Press, spreda i pozadi, je sasvim dovoljan.

 

-       Najavite se policiji, na početku, pokažite legitimaciju.

»Dobar dan, ja sam novinar/fotograf/snimatelj, gde da stanem da vam ne smetam?«

Ako su ljubazni, poslušajte ih, lakše njima, lakše vama. Stanite tamo gde vam kažu ili ako su neljubazni i ne saradjuju, napravite bezbednu distanu.

 

-       Ne inatite se. Probajte sa policiijom, obezbdjenjem, kime god da pregovarate, ako vidite da vam ne ide, odustanite. Više ih je, imaju pendreke i ili oružje, a sloboda štampe im je prilično nejasna kategorija. Nadjite drugi put, a ima kad naprosto ne može i tačka.

 

-       Kordoni su uvek na nekoj udaljenosti i rade po naredjenju, njihovo kretanje se može predvideti. Masa uglavnom ne.

 

-       Koliko gledate u horizontalnoj ravni, gledajte i gore – odozgo padaju cigle, suzavac, itd...

 

-       Tekstopisci ne moraju da pridju kao fotografi ili snimatelji. Nikakve potrebe nema da se nalazite izmedju kordona i mase. Rečenica: »Policija je upotrebila suzavac i pendreke da rastera masu« je ista i za Slaviju i Glavnu poštu i Karaburmu ali uz nju mora da stoji zašto se to dešava – šta je šira slika.

 

-       Naučite šta je Hamer, a šta Landrover, šta je BOV, ko ih koristi, kad i zašto, simbole jedinica, naučite policijsku opremu, jer ako znate šta su izneli, znaćete šta će raditi.

 

-       Jednako naučite svojstva, na primer, suzavca – da li je CS ili pepper spray... kada se i zašto koristi konjica, šta je vod, a šta eskadron, kao i da vodeni topovi često koriste vodu sa nekim iritirajućim agensom, a da mlaz vode može ozbiljno da povredi... zapamtite gde su policajci ili civili sa dve – tri – četiri motorole ili telefona (nekome verovatno komanduju) - gledajte šta rade (ako pozivaju starešine vodova, nešto će se ubrzo desiti).

 

-       Naučite da razlikujete policiju u civilu ili agente provokatore (jasno se vide ako znat karakter mase), jednako i one koji su iz drugih razloga došli da naprave problem/preotmu protest. Odmaknite se jer možete da budete prva meta.

 

-       Ponesite rezervni telefon, neki najjeftiniji, glupo je ostati bez mogućnosti da javite urgentne stvari. Ponesite kablove, baterije, blok, olovku.

 

-       Dodjite na dogadjaj sat vremena ranije i obidjite celu oblast, par blokova okolo, proverite gde je policija i kuda možete brzo da se udaljite ako zatreba. Policija to sve verovatno zna mnogo pre vas ali je glupo da se nadjete zarobljeni.

 

-       Za javljanje uživo – smirite se – što nije lako ako ste pod adrenalinom ali to je vaš posao.

 

-       Nema dreke. Smislte šta ćete da kažete u jednoj minuti. Mislite na jezik.

 

-       Napravite live poziciju, malo podalje od najgore gužve. Ako nemate asistenta – reporter gleda šta je snimatelju iza ledja i obratno. Ako ga imate – asistent to radi za sve u ekipi.

 

(Pogledajte snimak hapšenja CNN na protestu u Americi onomad. Knjiški primer kako treba raditi.)



Komentari (447)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

j_grandson j_grandson 14:41 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz

od pisanja famoznog Vasketa ja naiđoh zaista samo na neke sasvim bezazlene dnevnopolitičke teme.. no free reče kako sam valjda sigurno naišla i na neka loša pisanja pa upitah jel i toga bilo?


U konkretnom konfliktu, kada mi je rekao to što je rekao, nije se doticao prekodrinskih Srba. Pokačili smo se oko teme WWII na ovom prostoru.

Znam da je tokom rata u BiH izveštavao za Rojters, a sama znaš koliko je objektivno to bilo.
Neke kuće, poput CNN i Rojtersa, su bile toliko jednostrane u izveštavanju da su se komotno mogle smatrati stranom u ratu.


Pa i bile su strane u ratu - i to na strani suprotnoj od naše.
Nema tu šta da se smatra.
Bez te podrške, rat bi bio završen za nekoliko dana.
Sa mnogostruko manje žrtava.
crossover crossover 14:41 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus

e tako u Srbiji imaš neki stav da je vojska igra za sirotinju a u Bosni imaš nemali broj poginulih bivših pankera jer nije bilo bježanja..


Ево узмимо мој случај. :) Ја сам онај провербијални свилени београдски педерчић из круга двојке, а провео сам са вама више времена тада него са рођеним ћалетом и кевом. Буквално од првог тренутка па до краја, чак и мало после краја. Био сам на сваком педљу територије који је држала ВРС, и то увек на местима где је био највећи карамбол. А немам никог у Босни, уствари, једва да имам неку родбину ван Београда.

Ето, а могао сам лепо да кулирам на Шепардс Бушу, да радим оно што највише волим да радим и да ме боле уши што се тамо неки сељобери кољу по Балкану. Шалим се, не кајем се ни мало, све бих опет исто урадио и још више. Што би рекли неки ликови из мог краја (исто свилени педерчићи): "... а могли смо да будемо добра деца".
j_grandson j_grandson 14:43 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
newimprovedtadejus

e tako u Srbiji imaš neki stav da je vojska igra za sirotinju a u Bosni imaš nemali broj poginulih bivših pankera jer nije bilo bježanja..


Ево узмимо мој случај. :) Ја сам онај провербијални свилени београдски педерчић из круга двојке, а провео сам са вама више времена тада него са рођеним ћалетом и кевом. Буквално од првог тренутка па до краја, чак и мало после краја. Био сам на сваком педљу територије који је држала ВРС, и то увек на местима где је био највећи карамбол. А немам никог у Босни, уствари, једва да имам неку родбину ван Београда.

Ето, а могао сам лепо да кулирам на Шепардс Бушу, да радим оно што највише волим да радим и да ме боле уши што се тамо неки сељобери кољу по Балкану. Шалим се, не кајем се ни мало, све бих опет исто урадио и још више. Што би рекли неки ликови из мог краја (исто свилени педерчићи): "... а могли смо да будемо добра деца".

Alal vera!
Respekt!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:45 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
newimprovedtadejus

e tako u Srbiji imaš neki stav da je vojska igra za sirotinju a u Bosni imaš nemali broj poginulih bivših pankera jer nije bilo bježanja..


Ево узмимо мој случај. :) Ја сам онај провербијални свилени београдски педерчић из круга двојке, а провео сам са вама више времена тада него са рођеним ћалетом и кевом. Буквално од првог тренутка па до краја, чак и мало после краја. Био сам на сваком педљу територије који је држала ВРС, и то увек на местима где је био највећи карамбол. А немам никог у Босни, уствари, једва да имам неку родбину ван Београда.

Ето, а могао сам лепо да кулирам на Шепардс Бушу, да радим оно што највише волим да радим и да ме боле уши што се тамо неки сељобери кољу по Балкану. Шалим се, не кајем се ни мало, све бих опет исто урадио и још више. Што би рекли неки ликови из мог краја (исто свилени педерчићи): "... а могли смо да будемо добра деца".



sad da me ubiješ ne znam jesi ti bio dobrovoljac ili te neko tjerao u rat?
jer ako bio dobrovoljac ne znam šta ti se ne slaže sa tom mojom opservacijom da je u Srbiji bilo relativno lako moguće izbjeći rat dok je u Bosni bilo teško..
pa je u Srbiji posljedično učesnike rata često sljedovala etiketa kretena dok je u Bosni u ratu prosto bio svako pa te to ništa posebno ne etiketira (osim možda po onoj kud svi Turci tud i mali Mujo)
angie01 angie01 14:50 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Шалим се, не кајем се ни мало, све бих опет исто урадио и још више. Што би рекли неки ликови из мог краја


izvini, ako je indiskretno i bez veze, obrisacu,...al sto bi?

pitam jer posle katastrofalnog racuna koji je stigao na kraju i koji jos uvek nije placen, nego se uvecava, ne mogu da razumem da neko tako nesto kaze, misli...iskreno te pitam.
angie01 angie01 14:53 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

da je u Srbiji bilo relativno lako moguće izbjeći rat


kako si to zakljucila?...krenu da skupljaju i ti sta?
crossover crossover 14:56 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus

sad da me ubiješ ne znam jesi ti bio dobrovoljac ili te neko tjerao u rat?
jer ako bio dobrovoljac ne znam šta ti se ne slaže sa tom mojom opservacijom da je u Srbiji bilo relativno lako moguće izbjeći rat dok je u Bosni bilo teško..
pa je u Srbiji posljedično učesnike rata često sljedovala etiketa kretena dok je u Bosni u ratu prosto bio svako pa te to ništa posebno ne etiketira (osim možda po onoj kud svi Turci tud i mali Mujo)


Много си бре тензична што би рекли ови са N1, опусти се слободно нећу ти ништа. Нико ме нигде није терао, све да је и хтео није могао да дође у Лондон да ме тера. Само кажем да нас има разних и да ти је та четка за фарбање превелика. Није нетачно то што причаш али није ни скроз тачно, доста мојих другара је оставило кости тамо, а нико их није терао.
crossover crossover 15:06 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Шалим се, не кајем се ни мало, све бих опет исто урадио и још више. Што би рекли неки ликови из мог краја


izvini, ako je indiskretno i bez veze, obrisacu,...al sto bi?

pitam jer posle katastrofalnog racuna koji je stigao na kraju i koji jos uvek nije placen, nego se uvecava, ne mogu da razumem da neko tako nesto kaze, misli...iskreno te pitam.


Није индискретно, што би било, то није био мој приватни рат. Радо ћу ти одговорити али не разумем на какав катастрофални рачун мислиш. Ако мислиш на жртве рата, слажем се, било их је превише, увек их је превише.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:08 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
newimprovedtadejus

sad da me ubiješ ne znam jesi ti bio dobrovoljac ili te neko tjerao u rat?
jer ako bio dobrovoljac ne znam šta ti se ne slaže sa tom mojom opservacijom da je u Srbiji bilo relativno lako moguće izbjeći rat dok je u Bosni bilo teško..
pa je u Srbiji posljedično učesnike rata često sljedovala etiketa kretena dok je u Bosni u ratu prosto bio svako pa te to ništa posebno ne etiketira (osim možda po onoj kud svi Turci tud i mali Mujo)


Много си бре тензична што би рекли ови са N1, опусти се слободно нећу ти ништа. Нико ме нигде није терао, све да је и хтео није могао да дође у Лондон да ме тера. Само кажем да нас има разних и да ти је та четка за фарбање превелика. Није нетачно то што причаш али није ни скроз тачно, доста мојих другара је оставило кости тамо, а нико их није терао.


e tako je i vuk govorio crvenkapi pa poslije znamo šta je bilo..
četka i treba da je široka ako pokušava da prikaže prosječnu sliku..
prosječna slika je po mom dubokom ubjeđenju da je procenat muškog stanovništva u Bosni koji je bio u ratu daleko (višestruko) veći od istog u Srbiji..
to što imaš drugova dobrovoljaca zapravo samo potvrđuje tu ocjenu (nadam se da to uviđaš)..
praktično dokazati bojim se da ne mogu..
to bi možda predator znao gdje se mogu naći vojni spiskovi (dal ih je neko i obajavio) pa da se vidi koji je to broj mobilizovanog stanovništva bio u Srbiji a koji u Bosni..
al pomalo je i glupavo ne moći naslutiti o kakvom se odnosu radi ako su u Bosni mobilizovane bile i djevojke (istina samo sa ETF i medicine) i penzioneri..
do koje je mjere bilo teško pobjeći u momentu kad više nijedan ostao nije da se moralo preći i na žene i starce..
ta razlika pravi neke blind spots u raspravi
crossover crossover 15:27 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus

e tako je i vuk govorio crvenkapi pa poslije znamo šta je bilo..
četka i treba da je široka ako pokušava da prikaže prosječnu sliku..
prosječna slika je po mom dubokom ubjeđenju da je procenat muškog stanovništva u Bosni koji je bio u ratu daleko (višestruko) veći od istog u Srbiji..
to što imaš drugova dobrovoljaca zapravo samo potvrđuje tu ocjenu (nadam se da to uviđaš)..
praktično dokazati bojim se da ne mogu..
to bi možda predator znao gdje se mogu naći vojni spiskovi (dal ih je neko i obajavio) pa da se vidi koji je to broj mobilizovanog stanovništva bio u Srbiji a koji u Bosni..
al pomalo je i glupavo ne moći naslutiti o kakvom se odnosu radi ako su u Bosni mobilizovane bile i djevojke (istina samo sa ETF i medicine) i penzioneri..
do koje je mjere bilo teško pobjeći u momentu kad više nijedan ostao nije da se moralo preći i na žene i starce..
ta razlika pravi neke blind spots u raspravi


Тадејус, ово што си написала је јасно као дан и то нико нормалан не може да оспори. Ја само кажем да имам мало ширу слику од тебе, а не да је то што ти причаш нетачно. Ако треба могу ја ово и математички да формализујем, није проблем. Стеј кул, систер.
j_grandson j_grandson 15:28 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
newimprovedtadejus

sad da me ubiješ ne znam jesi ti bio dobrovoljac ili te neko tjerao u rat?
jer ako bio dobrovoljac ne znam šta ti se ne slaže sa tom mojom opservacijom da je u Srbiji bilo relativno lako moguće izbjeći rat dok je u Bosni bilo teško..
pa je u Srbiji posljedično učesnike rata često sljedovala etiketa kretena dok je u Bosni u ratu prosto bio svako pa te to ništa posebno ne etiketira (osim možda po onoj kud svi Turci tud i mali Mujo)


Много си бре тензична што би рекли ови са N1, опусти се слободно нећу ти ништа. Нико ме нигде није терао, све да је и хтео није могао да дође у Лондон да ме тера. Само кажем да нас има разних и да ти је та четка за фарбање превелика. Није нетачно то што причаш али није ни скроз тачно, доста мојих другара је оставило кости тамо, а нико их није терао.

Alal vera - još jednom.
angie01 angie01 15:30 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

pa da se vidi koji je to broj mobilizovanog stanovništva bio u Srbiji a koji u Bosni..


Sigurno je u Bosni bilo vise-tamo se rat odvijao i Bosna ga skupo platila,...al su iz Srbije uredno slali, i u Bosnu i Hrvatsku i na Kosovo,...da ne brojim dobrovoljce i paravojne i ine, al mnoge su pokupili,...

...dok recimo- ono sto sam licno videla- u Pragu, Torontu i u Sloveniji ima mnogo ljudi iz Bosne, koji su od rata izbegli...sto im ne zameram, samo repliciram na lako izbegavanje u Srbiji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:41 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

prosječna slika je po mom dubokom ubjeđenju da je procenat muškog stanovništva u Bosni koji je bio u ratu daleko (višestruko) veći od istog u Srbiji..

Nije valjda neko tvrdio suprotno?
Preleteh komentare, možda sam preskočio.

To jeste tako bilo, za date okolnosti to je bilo i normalno, ali okolnosti su bile ne baš srećne.

Jedino je srpska nacija u tim ratovima učestvovla delom, parcijalno, a ostale punim kapacitetom.

Da je bilo mudrosti situacija bi se dovela u stanje da ako već mora da se ratuje onda da se ratuje punom snagom.

Ali to nije išlo sa Slobinim čuvanjem Jugoslavije, za to se moralo nje odreći i ratovati za Srbe i Srbiju.
freehand freehand 15:49 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

i jel stvarno loše pisao i o Bosancima?
jer ako jeste, kako bre imate obraza onda da se iščuđavate što je i predatora izvrjeđao? pa to mu bilo u opisu posla..
ja to ne nađoh.. našla sam tih par tekstova i vidjela da su ipod svakog prihvatljivog nivoa pismenosti..

O čemu ti, u stvari pričaš sem što si sebi odabrala stranu i mlatiš naširoko? Jel pisao loše o Srbima preko Drine? Nemam pojma, al to ovde nije ni poenta?
Ti to nisi našla? Ma nema veze, udri samo, bitno je da se nasmatraš o onome što tebe žulja pa si našla žrtvu.
sasvim razumijem da čovjek mora porodicu da hrani i sve ok..

Pošto nisi našla to što si tražila prešla si na gramatiku i pravopis. Verovatno čovek ne koristi velika slova?
A ne, to si ti... A i ti treba da hraniš porodicu, jebiga. Pa sad pošto je za pretpostaviti da njega finansiraju antisrbi tebe garant podržava Šešelj.
Mislim, prateći taj tvoj način zaključivanja i nemar za objektivnu stvarnost.
Mislim, ok je ako su gladna usta u kući, jelda.
predatortz predatortz 15:55 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

.al su iz Srbije uredno slali, i u Bosnu i Hrvatsku i na Kosovo,


Iz Srbije slali na Kosovo?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:16 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Da je bilo mudrosti situacija bi se dovela u stanje da ako već mora da se ratuje onda da se ratuje punom snagom.

Тачно. Све је могло да се заврши раније и са мање жртава.

Лично никоме не замерам дезертерство јер нема свако храбрости, родољубља и одлучности за ратовање, али од дезертера не треба правити хероје јер то обесмишљава борбу оних који су остали.
Ali to nije išlo sa Slobinim čuvanjem Jugoslavije, za to se moralo nje odreći i ratovati za Srbe i Srbiju.

Кад се све узме у обзир, посебно Слобине илузије, могло је све да испадне и много горе.
predatortz predatortz 16:28 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ево узмимо мој случај. :) Ја сам онај провербијални свилени београдски педерчић из круга двојке, а провео сам са вама више времена тада него са рођеним ћалетом и кевом. Буквално од првог тренутка па до краја, чак и мало после краја. Био сам на сваком педљу територије који је држала ВРС, и то увек на местима где је био највећи карамбол. А немам никог у Босни, уствари, једва да имам неку родбину ван Београда.


Hvala!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:36 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

nego u vezi frižidera..
meni se čini da je društvo u Srbiji donekle smatralno da ko je učestvovao u ratu u neku ruku je maltene sam kriv jer da je htio svakako je mogao da se izvuče..


Ti, draga moja Tadejus, izgleda nisi ni pročitala moj komentar, a još manje se u isti udubila, nego sad pričaš neku svoju priču koja ti leži na srcu, što je ok, ljudski, i neka.

Ne kažem, bilo je i takvih kretena koji su ti prebacili što si izbegla iz Bosne u ratu, bre, pa i meni su ovde razni prebacivali što se nisam rodio u centru grada nego u Žarkovu, Železniku, gde ono beše, i to sve rođeni beograđani ali kad bi se zezali.

Naravno da ja to sve znam, i tim ljudima o kojima pričaš ništa ne prebacujem, na kraju krajeva imam za to i lične razloge. Ja se odlično sećam i kad je to sve počelo, i kako, i zašto i tog nacionalističkog entuzijazma: idemo, da jebemo majku Turcima, a završilo se onim otužnim Mladićevim: osvetili smo se Turcima, po čemu ćemo svi ostati upamćeni u najgorem mogućem svetlu. Sećam se i tih ljudi koji su se na kraju krili po Beogradu da izbegnu mobilizaciju, kad je celo to preduzeće tamo krenuo da se ljulja i raspada, pa zafalilo ljudi za rovove, niko više nije blesav bio da ide tamo dobovoljno da gine.

Ali ne volim kad nacionalisti (to su ovi sa počekta - idemo da Turcima nanu naninu) sad pričaju neke bajke o svemu tome, epski sukob triju naroda, religija, kuraca palaca, mi heroji, gore NATO dole blato, oni mudžahedini, a ovamo brate, biznis, trgovina oružjem, šverc ljudi iz gradova pod opsadom, otimanje kuća po nacionalnoj osnovi, sistematsko silovanje, paljenje i pljačkanje, znači teška štroka. I posle svega toga redovna apologetika onih koji su sve to smislili, zakuvali i sproveli u delo, pa ih onda uapsilo i sad robijaju, a na mene se ljuti kad podsetim na to.








crossover crossover 16:43 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz

Hvala!


Бежи бре, не зајебавај. :) Онима којих више нема, њима ћемо да се захваљујемо, 9. јануара. Ти и ја смо имали среће.
predatortz predatortz 16:49 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

počekta - idemo da Turcima nanu naninu) sad pričaju neke bajke o svemu tome, epski sukob triju naroda, religija, kuraca palaca,


U pravu si!
U Bosni smo ratovali iz velike ljubavi koju vekovima gajimo jedni prema drugima, kao vi sa Šiptarima. Naravno i da bi jedni drugima mogli da krademo frižidere.
predatortz predatortz 16:50 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
predatortz

Hvala!


Бежи бре, не зајебавај. :) Онима којих више нема, њима ћемо да се захваљујемо, 9. јануара. Ти и ја смо имали среће.


Imali smo. Koliko si ti frižidera ukrao?
crossover crossover 16:58 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
crossover
predatortz

Hvala!


Бежи бре, не зајебавај. :) Онима којих више нема, њима ћемо да се захваљујемо, 9. јануара. Ти и ја смо имали среће.


Imali smo. Koliko si ti frižidera ukrao?


Ја сам превише слаб у руке да бих могао да носим фрижидер. Највише што могу да понесем је м70аб2 и рап.
freehand freehand 16:59 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
crossover
predatortz

Hvala!


Бежи бре, не зајебавај. :) Онима којих више нема, њима ћемо да се захваљујемо, 9. јануара. Ти и ја смо имали среће.


Imali smo. Koliko si ti frižidera ukrao?

Mojoj tašti je stan i sve u njemu sačuvala komšinica Muslimanka.

Nego je interesantno da to za frižidere malo-malo pa i meni prebvacuju ovdašnji srbski ljudi-домачини, ko da sam ja Gavrilo Princip kome isto prebacuju, i svakom ko je ikad ustao da se bori protiv agresora i okupatora. Ima tu nešto zloćudno što spaja drugosrbijance i hipersrbijance, šta je da je.
freehand freehand 17:00 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
predatortz
crossover
predatortz

Hvala!


Бежи бре, не зајебавај. :) Онима којих више нема, њима ћемо да се захваљујемо, 9. јануара. Ти и ја смо имали среће.


Imali smo. Koliko si ti frižidera ukrao?


Ја сам превише слаб у руке да бих могао да носим фрижидер. Највише што могу да понесем је м70аб2 и рап.

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.
predatortz predatortz 17:13 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


Ја сам превише слаб у руке да бих могао да носим фрижидер. Највише што могу да понесем је м70аб2 и рап.


Ih, ja sam nosio po dva, plus kolor tv u boji
Da sam znao da će Srđan ovoliko da pominje, njemu bih doneo video rekorder, tv u boji i muzičku liniju. O to sam se saplitao dok sam sistematski silovao žene i devojčice.
O tome piše u Srđanovoj omiljenoj lektiri, dokumentima Haškog tribunala. Onog u kom nema ni jedno poglavlje o ubijenoj srpskoj deci i silovanim srpskim ženama.
Ali, eno reče Filip, ta deca su 92. pobijena jer smo ti i ja napravili sranje 95.
crossover crossover 17:15 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.


Не може рап на раме, ту ми је шпорет.
freehand freehand 17:16 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
freehand

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.


Не може рап на раме, ту ми је шпорет.

Preko glave pa na leđa. Šporet pod pazuh. I gledaš da ti je sulundar nazad.
predatortz predatortz 17:19 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
crossover
freehand

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.


Не може рап на раме, ту ми је шпорет.

Preko glave pa na leđa. Šporet pod pazuh. I gledaš da ti je sulundar nazad.


Tako je!
Mora nazad!
Ako je napred, ne može da se sistematski siluje.
crossover crossover 17:38 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz

Ја сам превише слаб у руке да бих могао да носим фрижидер. Највише што могу да понесем је м70аб2 и рап.


Ih, ja sam nosio po dva, plus kolor tv u boji
Da sam znao da će Srđan ovoliko da pominje, njemu bih doneo video rekorder, tv u boji i muzičku liniju. O to sam se saplitao dok sam sistematski silovao žene i devojčice.
O time piše u Srđanovoj omiljenoj lektiri, dokumentima Haškog tribunala. Onog u kom nema ni jedno poglavlje o ubijenoj srpskoj deci i silovanim srpskim ženama.
Ali, eno reče Filip, ta deca su 92. pobijena jer smo ti i ja napravili sranje 95.


Кења Паја ко армадило на аутопуту. Било је пљачке на све три стране, али тога је било толико мало да је смешно то подметати као карактер рата. А то пљачкање је био и један од најбржих начина да изгубиш главу, што од потезних мина што од снајпера. Какав је Хашки трибунал суд најбоље говори то што им је оптужени извршио самоубиство у сред суднице, пред камерама.

Филип је изгледа лакирао паркет данас, немам друго објашњење.
crossover crossover 17:39 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
crossover
freehand

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.


Не може рап на раме, ту ми је шпорет.

Preko glave pa na leđa. Šporet pod pazuh. I gledaš da ti je sulundar nazad.


Сулундар је увек назад како год да се окренеш. :)
predatortz predatortz 17:43 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Било је пљачке на све три стране, али тога је било толико мало да је смешно то подметати као карактер рата.


Verovatno je on čuo za neki rat bez pljačke. Ja nisam.
Pa, majku mu, makar se opljačkaju muzejski eksponati, kso što to radi US Army.
floki floki 17:52 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
Било је пљачке на све три стране, али тога је било толико мало да је смешно то подметати као карактер рата.


Verovatno je on čuo za neki rat bez pljačke. Ja nisam.
Pa, majku mu, makar se opljačkaju muzejski eksponati, kso što to radi US Army.


ма и музејски експонати...
највећа пљачка је кад ти окупирају цео банкарски сектор, са све централном банком на челу...
онда ти дају кредите да купујеш њихову робу

(ако сам сад нешто погрешно рекао, има да прођем код тадејус као код ремзи болтона)
freehand freehand 17:55 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

crossover
freehand
crossover
freehand

Rap na rame, Krose, ne opterećuj ruke bespotrebno.


Не може рап на раме, ту ми је шпорет.

Preko glave pa na leđa. Šporet pod pazuh. I gledaš da ti je sulundar nazad.


Сулундар је увек назад како год да се окренеш. :)

Toe ok ako znaš odakle preti opsanost i Azdejkovića držiš na oku
crossover crossover 18:12 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
crossover

Сулундар је увек назад како год да се окренеш. :)

Toe ok ako znaš odakle preti opsanost i Azdejkovića držiš na oku


Прва и најважнија ствар коју те науче у војсци је: не окрећи ауспух ка Аздејковићу.
milisav68 milisav68 18:54 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ja se odlično sećam i kad je to sve počelo, i kako, i zašto i tog nacionalističkog entuzijazma

Jel možeš neku vremensku odrednicu, mesto, događaj - kada se to desilo?
a ovamo brate, biznis, trgovina oružjem, šverc ljudi iz gradova pod opsadom, otimanje kuća po nacionalnoj osnovi, sistematsko silovanje, paljenje i pljačkanje, znači teška štroka.



A što je samo silovanje sistematsko, a sve ostalo neorganizovano?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:43 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
nego u vezi frižidera..
meni se čini da je društvo u Srbiji donekle smatralno da ko je učestvovao u ratu u neku ruku je maltene sam kriv jer da je htio svakako je mogao da se izvuče..


Ti, draga moja Tadejus, izgleda nisi ni pročitala moj komentar, a još manje se u isti udubila, nego sad pričaš neku svoju priču koja ti leži na srcu, što je ok, ljudski, i neka.

Ne kažem, bilo je i takvih kretena koji su ti prebacili što si izbegla iz Bosne u ratu, bre, pa i meni su ovde razni prebacivali što se nisam rodio u centru grada nego u Žarkovu, Železniku, gde ono beše, i to sve rođeni beograđani ali kad bi se zezali.


ma nije to skroz si bre omašio..
ja nisam nikad bila izbjeglica u BG, hvala alahu, koliko čujem to je stvarno bilo očajno iskustvo..
ja sam došla s mužem 2005 dal bješe, poboravila vrlo udobno i imala vrlo malo poganih iskustava (mada je i jedno dovoljno) na temu ijekavice..
nego to što ti uredno pišeš i uredno se svađaš sa uvijek istom (a ipak raznolikom) ekipom je dosta slično priči koju priča moj muž..
to je taj neki razočar Srbijom, Srbima, ratom, devedesetim, opšta zgađenost i želja da se od svega toga pobjegne (mada je muž u mene otišao pa se vratio ipak pa na kraju ipak otišao i sad je u fazonu da mu ne pada na pamet da se vrati čak ni u varijanti pod stare dane)..
i sad šta..
ja znam koje su to blind spots kod njega i cjenim da su iste i kod tebe..
da si jednostavno prekopčao da je sve što imalo miriše na nacionalnu svjest (a ne daj bože ponos ili čak nacionalizam) jeste jednako zlo..
ako si Srbin..
i nije tepko razumjeti otkud to..
ali kad malo tjunuješ prijemnik na istine mimo talasa prepoštene zapadne civilzacije onda vidiš tu i neke nedosljednosti a shvatiš i to da si jebajiga Srbin, da šta drugo budeš ne možeš, pa koliko god se svađao sa sapatnim sunarodnicima od toga nema bježanja..
onda ti se ukaže da neće baš biti mi Srbi napali na ništa ne sluteće vlasnike frižidera..
nego smo prosto budale a i oni su (a namjestio nam se daleko dalko jači i zajebaniji neprijatelj)..
što se prije dozovemo pameti to nam je veća šansa da možda i poživimo ko ljudi..
ako ne, ništa, navijaćemo za neke naše sportiste iz neke udobne fotelje diljem mrskog zapada i bog nas veselio..
al ne moramo baš da budemo volovi..
nego nema tebi hanume da te obradi kako treba.. jedino da vidiš s onom Bosankom što razvija pite.. možda bi tu nešto moglo da se uradi..
ja sam svog insana lijepo obradila da ne hoda po svijetu neuk i ne daj bože stideći se što ga bog zajebao da se rodi ko Srbin
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:48 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

floki
predatortz
Било је пљачке на све три стране, али тога је било толико мало да је смешно то подметати као карактер рата.


Verovatno je on čuo za neki rat bez pljačke. Ja nisam.
Pa, majku mu, makar se opljačkaju muzejski eksponati, kso što to radi US Army.


ма и музејски експонати...
највећа пљачка је кад ти окупирају цео банкарски сектор, са све централном банком на челу...
онда ти дају кредите да купујеш њихову робу

(ако сам сад нешто погрешно рекао, има да прођем код тадејус као код ремзи болтона)



e i pročitah nešto u onoj svojoj Danubiji i baš na ovu temu se zamislih..
e dakle kaže on pred sam kraj, eto ta kao Jugoslavija i panslavizam, to je bila totalno somnabulna fantazija, ti narodi nikad zajedno nisu živjeli i ništa zajedničko nisu imali i kao eto to je naravno sve završilo 90'ih..
o jebo ti pas mater da ti jebo..
Srbi i Hrvati ništa nisu zajedničko imali, to što govore isti jezik, ma to je ništa, e i pošto nisu imali ništa zajedničko, sad sjede u svoje dve zavađene prćije a pare im na zajam daje jebeni Austrijanac..
e jade i bjedo ima li ti kraja..
kako nas je sve ujebao taj Austrijanac i koja smo bijedna stoka to je stvarno da plačeš..
e al šta..
znaš kako je taj tip zaključio da smo mi stoka (što i jesmo i sve tačno je rekao)..
on čovjek posebno voli klasičnu muziku i čokoladne torte..
pa je gledao šta se sviralo u Beču, Pešti, Pragu a šta kod nas.. i šta se jelo..
i zaključio, stoka.. nisu ni zaslužili..
a mi to fakat i jesmo, glupa stoka, kad smo poslije svega dozvolili da nam opet jebeni Austrijanac drži sve pare u rukama a mi molimo za zajam po 30% kamate
jebiga kad moram da psujem
i ni ko njih (a posebno ne kod nas) se ni ne naslućuje da će to da se promjeni i u narednih 500 godina
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:53 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand

O čemu ti, u stvari pričaš sem što si sebi odabrala stranu i mlatiš naširoko?


brate uopšte nešto nije teško da se pohvata nego ti uporno tražiš nekakve skrivene poruke..
predo rekao da ga je ovaj uvrjedio..
vas troje rekli ne bi on, to je kolega novinar, naš drug, ne može biti..
vas troje on jedan..
ja tu uzmem da pogledam šta je čvojek pisao, da ne grješim dušu ako je neko ko je zajednicu zadužio a ja uzela da se oseravam po liku i djelu..
i zaključim da je zadužio nije..
te to i kažem..
a ti onda (kao da ti je želja da izmamiš još pljuvanja po kolegi kog navodno poštuješ) navališ da propituješ a što baš nepismen, a kako baš nepismen, a šta si ti tačno našla..
ko kakva pakosna snaša..
nisam brate ništa našla nit sam tražila..
samo primjetila kako ste predi zapušili usta ekspresno a troje vas je..
nije fer play (pa ako predo i nije baš nekakav naivan curetak)..
to je što bi se reklo to..

a to što rekoh da čovjek valjda ima porodicu da hrani to i mislih, ako je i napisao neki tekst na englskom koji nije baš top of the league, ja to svakako mogu razumjeti.. nije lako od novinarstva u Srbiji leba jesti pa sasvim imam razumjevanja..
a što insistiraš da bih sad moralo da se dalje kopa neko blato i da se na čovjeka baca to samo ti znaš..
ja se time ne bih dalje bavila
niccolo niccolo 19:55 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Šta sad?
Ponovo slušati struku, nema nam druge. Samo, slušati druge, kompetentne, moralno čvršće lekare i slušati one institucije koje su po zakonima i protokolima o kriznim situacijama nadležne za javno zdravlje. Politički "Krizni štab" raspustiti.


Ne, super je slušati struku, tako i treba, samo ne ovu Vučićevu podaničku.

To je ubedljivo najpogubnija posledica vlasti ovih sadašnjih. Što ili niko neće hteti da ima išta sa državom ili će da budu ukaljani i oni koji se zajebu da ipak prihvate. Previše smo mi mali narod da bismo sebi mogli da dozvolimo da stručni sistematski beže od rada za državu/sa državom...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:00 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

niccolo

Ne, super je slušati struku, tako i treba, samo ne ovu Vučićevu podaničku.
To je ubedljivo najpogubnija posledica vlasti ovih sadašnjih. Što ili niko neće hteti da ima išta sa državom ili će da budu ukaljani i oni koji se zajebu da ipak prihvate. Previše smo mi mali narod da bismo sebi mogli da dozvolimo da stručni sistematski beže od rada za državu/sa državom...


to je tako bilo 2012. i ostalo i neće se promjeniti.. niko normalan neće s njima da radi..
ne znam ima li tu kakvih istorijskih poređenja..
kako je recimo bilo kad su došli komunisti.. meni se čini da nije bilo ovako..
upoznala sam dosta ljudi kojima su porodice poizbacivane iz porodičnih vila a oni ipak ostali da se tu obrazuju, rade pa i na kraju preuzmu neke važne uloge..
čini mi se da sad neki njihovi pandani (iako ih niko ipak nije iz kuća istjerivao) redom i listom djecu šalju u inostranstvo da se ne vrate..
predatortz predatortz 20:04 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

niccolo
alselone
Šta sad?
Ponovo slušati struku, nema nam druge. Samo, slušati druge, kompetentne, moralno čvršće lekare i slušati one institucije koje su po zakonima i protokolima o kriznim situacijama nadležne za javno zdravlje. Politički "Krizni štab" raspustiti.


Ne, super je slušati struku, tako i treba, samo ne ovu Vučićevu podaničku.

To je ubedljivo najpogubnija posledica vlasti ovih sadašnjih. Što ili niko neće hteti da ima išta sa državom ili će da budu ukaljani i oni koji se zajebu da ipak prihvate. Previše smo mi mali narod da bismo sebi mogli da dozvolimo da stručni sistematski beže od rada za državu/sa državom...


Odlično primećeno!
Hvala bogu te sam u privatnom sektoru, da smo doviljno sitni da smo im ispod radara, a opet dovoljno stabilni da plivamo.
Da radim za državu, pod ovim, blam bi me pojeo. A od nečeg čovek decu mora hraniti.
milisav68 milisav68 20:07 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

pa je gledao šta se sviralo u Beču, Pešti, Pragu a šta kod nas.. i šta se jelo..
i zaključio, stoka.. nisu ni zaslužili..

Ma, pre će biti da su zbog te stoke izgubili carstvo, pa ne mogu dovoljno da se osvete.

A što se tiče klope, baklava i burek stvarno bodu oči.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:12 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Znam da je tokom rata u BiH izveštavao za Rojters, a sama znaš koliko je objektivno to bilo.
Neke kuće, poput CNN i Rojtersa, su bile toliko jednostrane u izveštavanju da su se komotno mogle smatrati stranom u ratu.


posebna djubrad, a i ova nasa govna pogotovo sto su radila za njih. secam se kako je tanja onomad motala oko malog prsta onog naivnog vinka da je pusti u srebrenicu; a on se nadamo da ce da je kresne, ili ne znam sta vec...uglavnom tanja dobila promotione i sta god, a on zavrsio tamo gde je zavrsio...

jeb' ga, veseli bosanac...
(ni to sto je magistrirao u sloveniji mu nije pomoglo...)

j_grandson j_grandson 20:16 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

dragosevacsutra
Znam da je tokom rata u BiH izveštavao za Rojters, a sama znaš koliko je objektivno to bilo.
Neke kuće, poput CNN i Rojtersa, su bile toliko jednostrane u izveštavanju da su se komotno mogle smatrati stranom u ratu.


posebna djubrad, a i ova nasa govna pogotovo sto su radila za njih. secam se kako je tanja onomad motala oko malog prsta onog naivnog vinka da je pusti u srebrenicu; a on se nadamo da ce da je kresne, ili ne znam sta vec...uglavnom tanja dobila promotione i sta god, a on zavrsio tamo gde je zavrsio...

jeb' ga, veseli bosanac...
(ni to sto je magistrirao u sloveniji mu nije pomoglo...)


Ko su Tanja i Vinko?
predatortz predatortz 20:23 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

j_grandson
dragosevacsutra
Znam da je tokom rata u BiH izveštavao za Rojters, a sama znaš koliko je objektivno to bilo.
Neke kuće, poput CNN i Rojtersa, su bile toliko jednostrane u izveštavanju da su se komotno mogle smatrati stranom u ratu.


posebna djubrad, a i ova nasa govna pogotovo sto su radila za njih. secam se kako je tanja onomad motala oko malog prsta onog naivnog vinka da je pusti u srebrenicu; a on se nadamo da ce da je kresne, ili ne znam sta vec...uglavnom tanja dobila promotione i sta god, a on zavrsio tamo gde je zavrsio...

jeb' ga, veseli bosanac...
(ni to sto je magistrirao u sloveniji mu nije pomoglo...)


Ko su Tanja i Vinko?


Vinko Pandurević, komandant Zvorničke brigade VRS. Na pravdi boga osuđen u Hagu.

angie01 angie01 20:27 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Лично никоме не замерам дезертерство јер нема свако храбрости, родољубља и одлучности за ратовање, али од дезертера не треба правити хероје јер то обесмишљава борбу оних који су остали.


sto ti licno nisi bila u prvim redovima, sa svom familijom, pa da onda drzis ovakve govore, a iz Londre, kako su i sta trebali drugi, te da l su kukavice, izdajice i neodlucni za ratovanje....a i otkud dezerteri u ratu koji se navodno nije vodio...

isto ovako su agitovali razni smutljivci po javnim preduzecima i pravili spiskove za odlazak tudje dece u rat, dok su svoju sklonili u inistranstvo,...pa prvi je mali marko jadan nosio gajbice, dok su tudja deca, ciji roditelji nisu ni zeleli ni podrzavali rat, ginuli na frontu.
milisav68 milisav68 20:50 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
.a i otkud dezerteri u ratu koji se navodno nije vodio...

Otud što je to bio građanski rat u jednoj zemlji i sa jednom jedinom zvaničnom vojskom.

Barem dok te neke republike nisu zvanično međunarodno priznate (proleće `92.).

Pre toga je JNA bila jedina zvanična vojska, i neodazivanje pozivu je bio čin dezerterstva.
predatortz predatortz 20:55 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


Pre toga je JNA bila jedina zvanična vojska, i neodazivanje pozivu je bio čin dezerterstva.


Na šta smo spali, najbolje govori ovo.
U Srbiji se kapitalizuje dezerterstvo i pljuje po patriotizmu.

U ratničkoj Srbiji!

Jebao nas je komunizam, ali u glavu!
floki floki 20:59 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz

Pre toga je JNA bila jedina zvanična vojska, i neodazivanje pozivu je bio čin dezerterstva.


Na šta smo spali, najbolje govori ovo.
U Srbiji se kapitalizuje dezerterstvo i pljuje po patriotizmu.

U ratničkoj Srbiji!

Jebao nas je komunizam, ali u glavu!


није то комунизам, већ југославија
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz

Pre toga je JNA bila jedina zvanična vojska, i neodazivanje pozivu je bio čin dezerterstva.


Na šta smo spali, najbolje govori ovo.
U Srbiji se kapitalizuje dezerterstvo i pljuje po patriotizmu.

U ratničkoj Srbiji!

Jebao nas je komunizam, ali u glavu!


Nije baš tako jednostavno.
Nije se ratovalo za Srbiju, ratovalo se, JNA je ratovala za... nešto, neku Jugoslaviju, Slobu,.. nešto.

Da je bila drugačija situacija, da se znalo za šta se ratuje, pa neka su to granice Srbije, ali Srbije, bilo gde, drugačije bi bilo.

angie01 angie01 21:12 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Otud što je to bio građanski rat u jednoj zemlji i sa jednom jedinom zvaničnom vojskom.


Slovenija i Hrvatska su izasle iz zajednice 91. i time prestaje JNA,...to sto su neki krenuli pod tim obelezjima je druga stvar,...

..no moje pitanje je bilo u odnosu na to sto se u Srbiji tvrdilo da ona nije ni u kakvom ratu.

U Srbiji se kapitalizuje dezerterstvo i pljuje po patriotizmu.


vecina nije bila za taj rat, a patriotizam nije za sve isto ono sto ti mislis da jeste.


U ratničkoj Srbiji!


...i evo sta je ratnicka Srboja dobila kao rezultat,...sto tebi i dalje deluje kao super, promovises i jos tvrdis da ljudi kukaju bez veze,...dovoljno je da uporedis brojke u tabelama svega onoga sto se racuna u nekoj drzavi da bi se zauzela svoje mesto na listi drzava sveta,...gde se Srbija zbog tih parametara kotira vrlo nisko.


Iz Srbije slali na Kosovo?!


pa da,... opet u akcijama koje nisu postojale,...pa sad policajci sa Kosova premlacuju klince po Beogradu.
angie01 angie01 21:14 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

pa neka su to granice Srbije, ali Srbije,


je l ono seseljevo, Ogulin, Karlovac, Virovitica,...
predatortz predatortz 21:16 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

sad policajci sa Kosova premlacuju klince po Beogradu.


Ma da mi to proteramo?
Ko ih jebe, nek' idu Šiptarima.

Utuvi sebi u glavu - taj "policajac sa Kosova" je državljanin Srbije. Ko si ti da mu to državljanstvo osporavaš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
pa neka su to granice Srbije, ali Srbije,


je l ono seseljevo, Ogulin, Karlovac, Virovitica,...

Naravno i te.
Baš to htedoh da napišem ali me mrzelo da kucam.

A šta ti misliš koje su logične, prirodne, granice nacionalne države Srba?
Na Drini?
Po sredini teritorije većinski naseljene Srbima, a prirodno je i da Knin bude u Hrvatskoj?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

pa sad policajci sa Kosova premlacuju klince po Beogradu.

A ko sme da premlaćuje klince po Beogradu pošto naglašavaš da ovi sa Kosova na smeju?
angie01 angie01 21:27 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Utuvi sebi u glavu - taj "policajac sa Kosova" je državljanin Srbije. Ko si ti da mu to državljanstvo osporavaš?



a gde ja bilo sta takvo osporavam- ali da, osporavam im pravo da premlaciju klince na ulicama, oni imaju pravo da u svojoj zemlji iskazu svoje nezadovoljstvo....sto je tebi izgleda ok, pa onda uobicajeno prevodis moj komentar u nesto drugo.

sram te bilo!

unakazali su decu, brzovozno ih bez advokata osudili na 30, 60 dana kao da su najveci zlikovci opasni po drustvo i gurnuli ih u Padinjak, da se ne vidi na sta lice...jedan od njih je drugar sina moje kume, super student, fino dete, samo su ga spakovali sa ulice,...to se danas desava, dok vi razvodnjavate temu ratnim hvalisanjem.
angie01 angie01 21:30 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


Baš to htedoh da napišem ali me mrzelo da kucam.


ma ne, nego si zaboravio kako tacno idu ti gradovi.

...ostalo je besmisleno....kao da vam nije dosta haosa, krvi, ubijanja, destrukcije,...prosao vam zivot u tom sranju.

A ko sme da premlaćuje klince po Beogradu pošto naglašavaš da ovi sa Kosova na smeju?


a sto bi ih bilo ko premlacivao, policija je tu da cuva, a ne da premlacuje- gradjani njih placaju,...kada izadje lokalna policija, nece tako da se ponasa prema svojim sugradjanima, komsijama, prijateljima, rodjacima,...svojom decom,...

ili ti mislis da je ok da ih ipak premlacuju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

unakazali su decu

Ko?
Policajci sa Kosova?
predatortz predatortz 21:31 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

a gde ja bilo sta takvo osporavam- ali da, osporavam im pravo da premlaciju klince na ulicama,


Od kakvog je onda značaja odakle je ko od njih?
Uzgred, kako ti znaš ko je od njih, upakovanih u onu opremu za razbijanje demonstracija u kojoj svi izgledaju isto, sa Kosova?
U koji pasulj se gleda da se to sazna? Tetovac?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ma ne, nego si zaboravio kako

Ne, ti si zaboravila, a idu ovako Karlovac, Karlobag, Ogulin, Virovitica.

I?
Ne reče mi gde bi bila logična granica srpske nacionalne države.
angie01 angie01 21:35 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Uzgred, kako ti znaš ko je od njih


..mali je ovo grad,...
Od kakvog je onda značaja odakle je ko od njih?


napisala sam u predhodnom komentaru- sto bi i ti trebalo da znas,...a ovim sto se pravis nevest, samo dokazujes da ti je to nasilje ok.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Uzgred, kako ti znaš ko je od njih


..mali je ovo grad,...

Od Beča do Stambola većeg nema.
predatortz predatortz 21:42 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Uzgred, kako ti znaš ko je od njih


..mali je ovo grad,...


Ma, tih gluposti sam se naslušao.
Kad nas preko Drine nije bilo ni da pokroimo linije, nego su i po dva kilometra bile nepovezane, ovde se pričalo da panduri iz RS i Krajine tuku narod po Beogradu za Slobin račun.

Verovatno je neko od onih par stotina žandarma rođen na Kosovu. Verovatno i više njih. Pa šta?
Oni nemaju pravo da rade u Beogradu?
Prekomerna upotreba sile je druga stvar.
Ali, nju je naredio Neša Slina iz Beograda, za račun Aleksandra iz Beograda.
floki floki 21:51 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
floki
predatortz
Било је пљачке на све три стране, али тога је било толико мало да је смешно то подметати као карактер рата.


Verovatno je on čuo za neki rat bez pljačke. Ja nisam.
Pa, majku mu, makar se opljačkaju muzejski eksponati, kso što to radi US Army.


ма и музејски експонати...
највећа пљачка је кад ти окупирају цео банкарски сектор, са све централном банком на челу...
онда ти дају кредите да купујеш њихову робу

(ако сам сад нешто погрешно рекао, има да прођем код тадејус као код ремзи болтона)



e i pročitah nešto u onoj svojoj Danubiji i baš na ovu temu se zamislih..
e dakle kaže on pred sam kraj, eto ta kao Jugoslavija i panslavizam, to je bila totalno somnabulna fantazija, ti narodi nikad zajedno nisu živjeli i ništa zajedničko nisu imali i kao eto to je naravno sve završilo 90'ih..
o jebo ti pas mater da ti jebo..
Srbi i Hrvati ništa nisu zajedničko imali, to što govore isti jezik, ma to je ništa, e i pošto nisu imali ništa zajedničko, sad sjede u svoje dve zavađene prćije a pare im na zajam daje jebeni Austrijanac..
e jade i bjedo ima li ti kraja..
kako nas je sve ujebao taj Austrijanac i koja smo bijedna stoka to je stvarno da plačeš..
e al šta..
znaš kako je taj tip zaključio da smo mi stoka (što i jesmo i sve tačno je rekao)..
on čovjek posebno voli klasičnu muziku i čokoladne torte..
pa je gledao šta se sviralo u Beču, Pešti, Pragu a šta kod nas.. i šta se jelo..
i zaključio, stoka.. nisu ni zaslužili..
a mi to fakat i jesmo, glupa stoka, kad smo poslije svega dozvolili da nam opet jebeni Austrijanac drži sve pare u rukama a mi molimo za zajam po 30% kamate
jebiga kad moram da psujem
i ni ko njih (a posebno ne kod nas) se ni ne naslućuje da će to da se promjeni i u narednih 500 godina


па у праву је човек да је југославија била идиотарија, али за нас србе, ту смо испали баш много глупа стока

тито му ту дође као последњи хабсбурговац

није ту чудно да нас тај твој лик гледа као гамад***, неће то никад престати нити се због тога треба узбуђивати, ко му јебе матер

највећи проблем међу нама су они "немачка медицина је најбоља"

***Da sperete krv, blato, vaške, smrad što vas guši od same pomisli na gamad koju je Bog greškom stvorio. Imate veliku misiju očišćenja svijeta. Ah, Izabrani! Sad ćete vidjeti sebe. Dok očistim ogledalce. U punoj ljepoti. Nikad nijeste bili ljepši nego u Staljingradu. Namjestite se za fotografiju. Sad će Čujkov da nazdravi.
floki floki 21:52 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
angie01
Uzgred, kako ti znaš ko je od njih


..mali je ovo grad,...

Od Beča do Stambola većeg nema.


биће да је будимпешта већа, бар по броју становника
angie01 angie01 21:53 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Prekomerna upotreba sile je druga stvar.


to je prva stvar- rekoh ti, policija ne bi tukla tako svoje komsije i drugare svoje dece, pa i svoju decu,...


Pa šta?


ovako isto kaze i av, brnabicka i ini....


ovde se pričalo da panduri iz RS i Krajine tuku narod po Beogradu za Slobin račun.


i toga je bilo.

kakav si ti to rodoljub, kakvim se predstavaljas, a svako nasilje ti je ok, i pokusavas da ga opravdas,...sada ces sto komentara u krug o pravima policije iz drugih krajeva, umesto o nedopustivom nasilju koje su policajci upotrebili protiv golorukih klinaca u bermudama.
predatortz predatortz 21:56 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

kakav si ti to rodoljub, kakvim se predstavaljas, a svako nasilje ti je ok, i pokusavas da ga opravdas,.


Često se dvoumim da li ne možeš da razumeš pročitano ili namerno izvrćeš.

Ja ne opravdavam nasilje, ti osporavaš pravo ljudima rođenim u Srbiji da rade u Beogradu.
O nasilju sam se ovih dana veoma jasno odredio.
angie01 angie01 22:02 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ja ne opravdavam nasilje, ti osporavaš pravo ljudima rođenim u Srbiji da rade u Beogradu.
O nasilju sam se ovih dana veoma jasno odredio.


ne osporavam ljudima pravo da rade u Beogradu, nego sam objasnila zasto se za ovakve stvari koriste formacije iz drugih krajeva- sto ti odlicno znas, pa se pravis blesav, sto jasno pokazuje tvoj stav o nasilju koje su iskazali.
predatortz predatortz 22:06 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Ja ne opravdavam nasilje, ti osporavaš pravo ljudima rođenim u Srbiji da rade u Beogradu.
O nasilju sam se ovih dana veoma jasno odredio.


ne osporavam ljudima pravo da rade u Beogradu, nego sam objasnila zasto se za ovakve stvari koriste formacije iz drugih krajeva- sto ti odlicno znas, pa se pravis blesav, sto jasno pokazuje tvoj stav o nasilju koje su iskazali.


Ja pouzdano znam da su na ulici bili žandarmi iz Beograda i deo odreda iz NS.
angie01 angie01 22:12 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ja pouzdano znam da su na ulici bili žandarmi iz Beograda i deo odreda iz NS.


ehebiga, kada ti bolje znas od policije iz BGDa.


ti branis nasilnike, tebi je drago sto su klince premlacivali.
predatortz predatortz 22:15 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Ja pouzdano znam da su na ulici bili žandarmi iz Beograda i deo odreda iz NS.


ehebiga, kada ti bolje znas od policije iz BGDa.


ti branis nasilnike, tebi je drago sto su klince premlacivali.


Na ovo mogu samo da te posavetujem da posetiš lekara za određene F dijagnoze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

floki
hoochie coochie man
angie01
Uzgred, kako ti znaš ko je od njih


..mali je ovo grad,...

Od Beča do Stambola većeg nema.


биће да је будимпешта већа, бар по броју становника

Ma to je parafraza Pašićeve priče o Srbima:)

A malo i da se naglasi glupost o tome kako je Beograd mali grad.

Frazetina od pre Hrista.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ti branis nasilnike, tebi je drago sto su klince premlacivali.

Posle Endži priča kako njoj jadnoj učitavaju :)

A uopšte nije nemoguće da to stvarno misli.

O kapacitetima se radi.
angie01 angie01 22:21 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Na ovo mogu samo da te posavetujem da posetiš lekara za određene F dijagnoze.


ove gluposti koje mi besramno upucujes, nece promeniti cinjenicu da branis nasilnistvo.

...ovde fali krkar, da ti malo konkretnije odgovori, od kada ga nema, spustio si rucnu, raspustio si se i ne prezas ni od cega.
angie01 angie01 22:22 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

A uopšte nije nemoguće da to stvarno misli.


a sta da mislim, kada se neko upinje da izokrene sve sto sam rekla u pravcu odbrane policije- koja je pokazala sta?
predatortz predatortz 22:27 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ovde fali krkar


Eh, ti vlažni snovi...
freehand freehand 22:58 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

brate uopšte nešto nije teško da se pohvata nego ti uporno tražiš nekakve skrivene poruke..
predo rekao da ga je ovaj uvrjedio..
vas troje rekli ne bi on, to je kolega novinar, naš drug, ne može biti..
vas troje on jedan..

Gde sam ja rekao "ne bi on"?
A i sistem brojanja ti je prilično čudan, jebo tu ekonomiju kojom se ti baviš.
Al sve je to nebitno; jedino što ja tebi pokušavam da kažem jeste da se Vasović Predatorz-u nije obratio kao prekodrinskom Srbinu nego kao zagovorniku četništva.
I to je ovde svima jasno sem tebi koja si uporna da svima sve objasniš polazeći od činjenično netačne polazne tačke.
a to što rekoh da čovjek valjda ima porodicu da hrani to i mislih

jasno mi je, samo ne znam čemu toliko palamuđenje kad se to lepo zove "izdajnik i strani plaćenik".
Stisni, ne okoliši. To je inače omiljeni način svakojake fukare: opališ kvalifikaciju skupiš društvo - na to se obavezno skupi nekolicina, nema greške - pa ajmo na rende.
ja se time ne bih dalje bavila

Ne seri?!
angie01 angie01 23:01 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand freehand 23:02 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01

Gle?! Da ne piše dole ne bi čovek mogao da zna dal je Pariz ili Vašington!
angie01 angie01 23:18 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Gle?! Da ne piše dole ne bi čovek mogao da zna dal je Pariz ili Vašington!


Ksenija
@Ksenija76o
·
Jul 13
Zamislite francuskog zandara kako prebija osobu sa autizmom.
E sad zamislite Pariz posle toga.
milisav68 milisav68 05:06 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Slovenija i Hrvatska su izasle iz zajednice 91. i time prestaje JNA,...to sto su neki krenuli pod tim obelezjima je druga stvar,...



Čuj, izašle iz zajednice.Pa iz braka ako hoćeš da izađeš, moraš da podneseš sudu zahtev za razvod, pa onda on odluči kad, kako, i pod kojim uslovima si izašla iz zajednice.

Ne možeš nasilno i na svoju ruku da odlučiš kome će i šta da pripadne.

I nisu pripadnici JNA krenuli nigde, jer su već bili svuda po Jugoslaviji.To je tada bio važeći zakon, dok se ne odluči drugačije, a Slovenci i Hrvati su nasilno i nezakonito hteli da ih isteraju.

Možemo da mrzimo Miloševića (i generale JNA) koliko hoćemo, ali je zakon bio na njihovoj strani.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:20 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Od Beča do Stambola većeg nema.


Ako izuzmemo Bukurešt, dokle više nepravde prema Rumunima? :)
alselone alselone 09:16 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ko je to krkar i zašto je toliko bitan?


To je onaj što te je mamuzo ovde ko kauboj konja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:45 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

spustio si rucnu


hoces da mu pokazez koliko si strucna?



predatortz predatortz 12:50 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

dragosevacsutra
spustio si rucnu


hoces da mu pokazez koliko si strucna?





Pazi, Krkar i ja smo imali razna krljanja, no ako me sećanje dobro služi, a služi, on je Anđu nedvosmiosleno nazivao glupačom.
Tako da ovo njeno zazivanje Krkara dođe kao klasičan primer ispoljavanja stokholmskog sindroma.
angie01 angie01 13:14 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pazi, Krkar i ja smo imali razna krljanja, no ako me sećanje dobro služi, a služi, on je Anđu nedvosmiosleno nazivao glupačom.


:))),...krki je u odnosu na mene imao vrlo cudan fazon, koji bih podelila na dve kategorije- prva bi bila, da uredno negira nesto sto sam rekla, da bi posle tri komentara, ili na nekom drugom blogu-ponovio to isto, ili rekao nesto vrlo slicno kao svoj stav,...i druga, gde je tvrdio nesto sto nije tacno-recimo, slucaj oko fonta, ili slucaj oko mozaika,....pa kada uvidi da nije bas u pravu, pobrise ono sto je napisao- ja sam frajerski onda obrisala i ono moje,...pa sad, ciji je to sindrom, ne znam.

ne dozivljavam licno ljude sa interneta,...a u ovom slucaju sam podrzala princip.


zanimljivo mi je kako tadeus ima osecaj za filing u slucaju gde je tebi troje blogera vrlo nevezano skrenulo paznju da se neke stvari ne rade tako kako si ti manifestovao,...al nema problem sa konstantno istom formacijom, koja uvek zajedno nastupa u proseravanju u odnosu na nekog drugog, a sa sasvim jasnim porivima.
predatortz predatortz 13:18 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

zanimljivo mi je kako tadeus ima osecaj za filing u slucaju gde je tebi troje blogera vrlo nevezano skrenolo paznju da se neke stavri ne rade tako kako si ti manifestovao,...al nema problem sa konstantno istom formacijom, koja uvek zajedno nastupa u proseravanju u odnosu na nekog drugog, a sa sasvim jasnim porivima.


Naravno, ti i Srđan mene prozivate separatno, a Huči i ja tebe organizovano.
Nemaš ti problem sa "istom formacijom" nego sa uobraziljom da takva formacija postoji.
Ili je neko čudo kada ljudi koji imaju slične poglede na neku temu ostave i slično mišljenje o tome?
j_grandson j_grandson 13:20 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Ko je to krkar i zašto je toliko bitan?


To je onaj što te je mamuzo ovde ko kauboj konja.

Što bi rek'o Čvarkov - pozdravite Vašu mamu.
alselone alselone 13:36 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Što bi rek'o Čvarkov - pozdravite Vašu mamu.


Konju, moja majka je umrla.

Tvoja fiksacija majkama ima neki dublji uzrok. Veerovatno u tome što ti i dalje treba negovateljica kao da si malouman.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:44 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

floki

па у праву је човек да је југославија била идиотарија, али за нас србе, ту смо испали баш много глупа стока

тито му ту дође као последњи хабсбурговац

није ту чудно да нас тај твој лик гледа као гамад***, неће то никад престати нити се због тога треба узбуђивати, ко му јебе матер

највећи проблем међу нама су они "немачка медицина је најбоља"

***Da sperete krv, blato, vaške, smrad što vas guši od same pomisli na gamad koju je Bog greškom stvorio. Imate veliku misiju očišćenja svijeta. Ah, Izabrani! Sad ćete vidjeti sebe. Dok očistim ogledalce. U punoj ljepoti. Nikad nijeste bili ljepši nego u Staljingradu. Namjestite se za fotografiju. Sad će Čujkov da nazdravi.


pa i jeste i nije..
poenta mi je da je totalno šuplja priča kako mi i Hrvati nemamo ništa zajedničko ili se kao vjekovima mrzimo dok se Francuzi i ENglezi vole i imaju nebrojeno mnogo sličnosti.. da ne pominjemo recimo sad ENgleze i Škote ili Velšane ili Irce..
sve su to zajednice iz interesa..
a nama je pomognuto da vidimo kako nam je mnogo bolje da se uzajamno koljemo a kame da kupujemo od Austrijanaca..
a kako smo pametni mi smo to sve fino i prihvatili da je tako, kako bi drugačije bilo..
nije nama Austrijanac radio o glavi 1000 godina nego Hrvat..
tako i oni..
i sad imaš šta imaš..
ovaj te prejebava i žednog preko vode prevodi vijekovima i ti čak to ni ne kapiraš..
komedija je jedino dijelom u tome što i njih dosta to ne vidi i ne zna..
ma jad i bijeda sve u svemu
angie01 angie01 13:47 15.07.2020

Re: Tvoj kolega


Naravno, ti i Srđan mene prozivate separatno, a Huči i ja tebe organizovano.


pajke i ja vrlo retko komentarisemo na istu temu, a jos redje zajednicki repliciramo nekom blogeru- ja sam sada samo rekla da si znao da je krki banovan.
dok ti i kamaradi apsolutno uvek zajedno nastupate u zajedljivim provokacijama i vredjanju-i to svakako nije slucajno....jedno je slicno misljenje, a drugo je konstantno i uporno stalkiranje.

uobicajena postavka ste ti huci i gedza, a obavezno zapisa i onaj opskurni blentavac u svojoj hiljaditoj inkarnaciji,...milisav tu i tamo podrzi, ali obicno ne prelazi granicu, za razliku od vas,..za ostale nije ni bitno,...ali ovakva je standardna slika.
j_grandson j_grandson 13:52 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Što bi rek'o Čvarkov - pozdravite Vašu mamu.


Konju, moja majka je umrla.

Tvoja fiksacija majkama ima neki dublji uzrok. Veerovatno u tome što ti i dalje treba negovateljica kao da si malouman.

Shvatio si ti poruku!
Pa se prema tome i ponašaj.
Da ne vređam majmune!
j_grandson j_grandson 13:56 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
floki

па у праву је човек да је југославија била идиотарија, али за нас србе, ту смо испали баш много глупа стока

тито му ту дође као последњи хабсбурговац

није ту чудно да нас тај твој лик гледа као гамад***, неће то никад престати нити се због тога треба узбуђивати, ко му јебе матер

највећи проблем међу нама су они "немачка медицина је најбоља"

***Da sperete krv, blato, vaške, smrad što vas guši od same pomisli na gamad koju je Bog greškom stvorio. Imate veliku misiju očišćenja svijeta. Ah, Izabrani! Sad ćete vidjeti sebe. Dok očistim ogledalce. U punoj ljepoti. Nikad nijeste bili ljepši nego u Staljingradu. Namjestite se za fotografiju. Sad će Čujkov da nazdravi.


pa i jeste i nije..
poenta mi je da je totalno šuplja priča kako mi i Hrvati nemamo ništa zajedničko ili se kao vjekovima mrzimo dok se Francuzi i ENglezi vole i imaju nebrojeno mnogo sličnosti.. da ne pominjemo recimo sad ENgleze i Škote ili Velšane ili Irce..
sve su to zajednice iz interesa..
a nama je pomognuto da vidimo kako nam je mnogo bolje da se uzajamno koljemo a kame da kupujemo od Austrijanaca..
a kako smo pametni mi smo to sve fino i prihvatili da je tako, kako bi drugačije bilo..
nije nama Austrijanac radio o glavi 1000 godina nego Hrvat..
tako i oni..
i sad imaš šta imaš..
ovaj te prejebava i žednog preko vode prevodi vijekovima i ti čak to ni ne kapiraš..
komedija je jedino dijelom u tome što i njih dosta to ne vidi i ne zna..
ma jad i bijeda sve u svemu

Ne znam čemu ta simetrija u klanju nas i Hrvata.
To ne može da bude simetrično.
Što se tiče 'nemačke medicine' u tom klanju, zna se koga će da sokole, podržavaju i ohrabruju.
Nije to od juče.
I onda će, kao i uvek, kada prođu decenije kleknuti - i puj pike ne važi.
I Srbi će biti oduševljeni tim klečanjem.
Jebote - vidi Vili Brant klekao.
Kul!
predatortz predatortz 14:02 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

uobicajena postavka ste ti huci i gedza


Trojka!
Ja koljem, Huči sedi na grudima i drži ruke, Gedža drži noge.
Posle ja sistematski silujem i kradem belu tehniku.
gedza.73 gedza.73 14:06 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
uobicajena postavka ste ti huci i gedza


Trojka!
Ja koljem, Huči sedi na grudima i drži ruke, Gedža drži noge.
Posle ja sistematski silujem i kradem belu tehniku.


A pazi nju. Sama na sebe udarila. Čupa se za kosu i viče kako je koljemo dok se sama sa sobom svađa

angie01
napisala sam u predhodnom komentaru- sto bi i ti trebalo da znas,...a ovim sto se pravis nevest,

angie01
Slovenija i Hrvatska su izasle iz zajednice 91. i time prestaje JNA

angie01
Ustavom SFRJ, sve clanice federacije su imale pravo da iz zajednice istupe.

УСТАВ
СФРЈ
Народи Југославије, полазећи од права сваког народа на самоопредељење, укључујући и право на отцепљење

po običaju izvrćeš, optužuješ, lažeš a posle kukaš kako te niko ne razume. Gde u Ustavu SFRJ piše da članice imaju pravo da iz zajednice istupe? Imaju pravo narodi a Srbi su narod.
Ili ti smatraš da Srbi jedini nisu imali pravo na samoopredeljenje i kako su morali da ostanu u muslimanskoj džamahiriji?
I koji drugi put bi ti izmislila kad su Slovenci, Hrvati i muslimani hteli da imaju svoju sopstvenu državu (da ne potežemo pitanje Makedonije i odnosa sa Grčkom) a ne savez sa Srbijom (pogledaj njihove izjave na komunističkim kongresima na kojima je mali krug političkih jednomišljenika odlučivao o našoj sudbini)

Što se tiče tvog spiska ko ti se ne sviđa ja dodajem onog frika Stašu Zajović, Branku Prpu i Božu Koprivicu sa 'osiromašenim' vokabularom GMO veverice i lenjivca što visi naglavačke na drvetu

kad već pravimo spiskove 'nepodobnih' da teramo do kraja. Ovde samo što nisu lizane cipele Vagneru iako je napisao (ako se ne varam) da mu je neko bio u ustašama a ljude koji su branili svoje kuće i svoja sela bi poslali u Nirnberg

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:11 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

uobicajena postavka ste ti huci i gedza,

Tako se dogovorili, ja prvo nisam hteo da pristane al me ubedili.
Predatorova je ideja, a Gedža je malo doradio, i vidiš radi, nervira te, a to i jeste cilj:)

Endži lepteebo, pa da li si ti stvarno normalna, kakva bre ekipa posebno ekipa protiv tebe.
Baš si mi ti štih i opasan protivnik da treba neka ekipa.
Pa predator i ja smo se, tu skoro, skroz razišli u stavovima, i ništa stdašno.
A ti i Srki?
Nikad.
To je zbog toga što vas dvoje pratite zadate šeme (Srbi loši, Srbi krivi, Srbija najgora....)

Evo sad si, opet, podelila ljude po mestu rođenja, beogradske klince tuku policajci sa Kosova, kao da je važno što su klinci beogradski i što su policajci sa Kosova.

Kad ti se ukaže na to da si tresnula budalaštinu (uobičajeno, i da ti lupaš gluposti i da ti se na njih ukazuje) ti izvališ još veću glupost da neko podržava batinanje.

Pa ko onda da te smatra dostojnom ozbiljnog razgovora?
Osim Srkija:)
angie01 angie01 14:13 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

Trojka!
Ja koljem, Huči sedi na grudima i drži ruke, Gedža drži noge.
Posle ja sistematski silujem i kradem belu tehniku.


ne znam koje su vam namere i preference, al za sada ovde agresivno sirite hardkor nacionalizam, cetnikujete, zveckate oruzjem i sirite mrznju prema drugim narodima, a u tom cilju, omalovazavate neistomisljenike.
floki floki 14:16 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
floki

па у праву је човек да је југославија била идиотарија, али за нас србе, ту смо испали баш много глупа стока

тито му ту дође као последњи хабсбурговац

није ту чудно да нас тај твој лик гледа као гамад***, неће то никад престати нити се због тога треба узбуђивати, ко му јебе матер

највећи проблем међу нама су они "немачка медицина је најбоља"

***Da sperete krv, blato, vaške, smrad što vas guši od same pomisli na gamad koju je Bog greškom stvorio. Imate veliku misiju očišćenja svijeta. Ah, Izabrani! Sad ćete vidjeti sebe. Dok očistim ogledalce. U punoj ljepoti. Nikad nijeste bili ljepši nego u Staljingradu. Namjestite se za fotografiju. Sad će Čujkov da nazdravi.


pa i jeste i nije..
poenta mi je da je totalno šuplja priča kako mi i Hrvati nemamo ništa zajedničko ili se kao vjekovima mrzimo dok se Francuzi i ENglezi vole i imaju nebrojeno mnogo sličnosti.. da ne pominjemo recimo sad ENgleze i Škote ili Velšane ili Irce..
sve su to zajednice iz interesa..
a nama je pomognuto da vidimo kako nam je mnogo bolje da se uzajamno koljemo a kame da kupujemo od Austrijanaca..
a kako smo pametni mi smo to sve fino i prihvatili da je tako, kako bi drugačije bilo..
nije nama Austrijanac radio o glavi 1000 godina nego Hrvat..
tako i oni..
i sad imaš šta imaš..
ovaj te prejebava i žednog preko vode prevodi vijekovima i ti čak to ni ne kapiraš..
komedija je jedino dijelom u tome što i njih dosta to ne vidi i ne zna..
ma jad i bijeda sve u svemu


па пази, та прича да ништа заједничко нема је управо циљана, јер им је тако лакше, завади па владај...

не, него ће да прича како смо исти и тиме да можда за неких 20так година добије и хрвате против себе, поред ове српске гамади...

овако је лакше, наложиш искомплексиране хрвате да су таман мало исти као и беч, култура и тај рад, само треба прво да наоштре србосек и ето, слуге одрадиле део посла за газду...

и дај батали то "узајамно" - нема јасеновца, олуја и покрштавања која су срби радили хрватима, неупоредиво је, како год окренеш

у чему је проблем јбт да се ствари назову онаквим какве јесу?

зашто бисмо ми морали неком да доказујемо да смо слични хрватима?
па баш ме брига, шта ми срби од тога имамо?
јбт, ала је та југословенска кутија тешка за извући се из ње...

ја не причам "нашки" овде, него причам српски и тачка, при томе немам ама баш ништа против да свако други зове језик којим прича како год му се ћефне...
predatortz predatortz 14:16 15.07.2020

Re: Tvoj kolega


ne znam koje su vam namere i preference, al za sada ovde agresivno sirite hardkor nacionalizam, cetnikujete, zveckate oruzjem i sirite mrznju prema drugim narodima, a u tom cilju, omalovazavate neistomisljenike


predatortz predatortz 16:14 15.07.2020

Re: Tvoj kolega

pajke


Pajke zvuči kao dnevnik Alijine ratne televizije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana