B92 Blog    Članovi    Ivana Konstantinović    Novi ljudi za nova vremena

Ivana Konstantinović
15:28
NED
24
JUN

Novi ljudi za nova vremena

Od početka juna, Austrijanci koji su napunili 16 godina imaju pravo glasa. Sećam se da je svojevremeno Milan Milutinović tražio da vadimo lične karte sa 16 ili 14, no to nije značilo pravo glasa. Pitam se, šta bi bilo kada bi sada starijim maloletnicima u Srbiji  dozvolili glasanje. Koje su vrednosti koje oni cene? Mladi koji danas imaju 16 godina su verovatno vrlo svesni svega što se oko njih dešava na političkoj sceni. Pretpostavljam da je tako poslednjih 15 godina, kao što je i moja generacija, umesto da se zeza po parkovima, uvučena u tv ekrane, i umesto na rok koncerte išla na demonstracije, umesto filmova gledala je neke skupštine, gazimestane, zbegove, bombe, leševe, vodene topove, cece, brene, dizelaše, dafine, jezde, potpuni sunovrat vrednosti.

 

I sad gledam energetski samit u Zagrebu, odnosno, ono što se može videti u direktnom prenosu, i iza lidera iz regiona vidim malo „nas" mladih (sa izuzetkom Makedonaca). Da li su mladi, koji su odrasli u poslednje dve decenije ovog veka u ovom regionu nezainteresovani za politiku, ili politika nije zainteresovana za njih?  Anyway, konsultovala sam majku istraživačkog novinarstva, to jest Google, da proverim kakvo je stanje u parlamentima i vladama zemalja ex SFRJ i potpuno se zapanjila, kada je reč o poslanicima mladjim od 30, ili ministrima rodjenim 70tih. Tu granicu, rodjenih 1970. i posle, sam sama nekako odredila, da ne zamere oni iz 1969 i ispod. Podatke sam tražila na zvaničnim sajtovima skupština i vlada, ponegde nisu baš najprecizniji, jer jednostavno poslanici nisu pisali godine rodjenja. Ali po fotkama se bar vidi da nisu u cvetu mladosti.  Idemo od Vardara pa do Triglava....

 

Makedonija.

U Sobranju od 120 poslanika, u najvećoj poslaničkoj grupi VMRO-DPMNE od 38 poslanika, petoro su mladji od 30 godina. U ostalim grupama, samo još jedan poslanik iz Socijaldemokratskog saveza Makedonije i jedna poslanica iz Demokratske partije Albanaca ušli su u parlament mladji od 30. S druge strane, makedonska Vlada jedna je od najmladjih u Evropi. Pola vlade čine ljudi rodjeni 70tih i obavljaju najvažnije funkcije  (http://www.vlada.mk/clenovi%20na%20vlada.htm). Premijer Nikola Gruevski rodjen je 1970, vicepremijerka Gabriela Konevska Trajkovska 1971, vicepremijer za primenu Ohridskog sporazuma Imer Aliu 1977, ministar spoljnih poslova Antonio Milošoski 1976, ministar odbrane Lazare Elenovski 1971, ministarka unutrašnjih poslova Gordana Jankulovska 1975, ministar za obrazovanje i nauku Sulejman Rušiti 1972, ministar saobraćaja Mile Janakieski, ministar za životnu sredinu Džemal Bajrami,  ministar bez portfelja Ivo Ivanovski 1978, i čini mi se da i ministar bez portfelja Vele Samak takodje u toj grupi, „posle '70-te", ne piše kad je rodjen ali je diplomirao 1996 (a pošto ima impresivnu biografiju, kapiram da nije studirao 500 godina). Sve u svemu, njih 11 od 23oje u vladi.

 

Kosovo

Mrka kapa. Na sajtu skupštine (http://www.assembly-kosova.org) za mnoge poslanike nema podataka o godini rodjenja, ali ni po fotkama ne bih rekla da je sastav mlad. U najvećoj grupi LDK (43 poslanika od 120 mesta u skupštini) odnosno Demoratskoj ligi Kosova, dvoje poslanika izgledaju mladi, ali ne piše koje su godište. Sudeći po dostpunim podacima, najmladji poslanik je rodjen 1975. U Vladi Kosova, od 13 članova, samo je ministar sredine i prostornog planiranja Ardian Gjini rodjen 1970.

 

Srbija.

Nije loše. Moram da kažem da sam vodila računa o trenutnom stanju, tipa ko već danas ima 30, ali ima pojedinih poslanika koji su rodjeni baš 1977, i nisam sigurna da li su datumski bili mladji od 30 kad je parlament konstituisan. Doduše, srpska skupština je i najbrojnija od svih koje sam posmatrala, ali od 250 poslanika, 15-oro je mladje od 30 (troje SRS, šestoro DS, 2 iz DSS i po jedan iz G17+, LDP, LSV i SVM). Petina Vlade Srbije rodjena '70-tih ( ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić 1975, ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu Milan Marković 1970, ministar rudarstva Aleksandar Popović 1971, ministarka za telekomunikacije Aleksandra Smiljanić 1970 i ministar za zaštitu životne sredine Saša Dragin 1972)

 

Vojvodina

Nema podataka ni za poslanike ni za članove Izvršnog veća.

 

Crna Gora
Čini se po sajtu skupštine da je od 81 poslanika, samo 1 mladji od 30 i to poslanik Pokreta za promjene. Nema podataka o datumima rodjenja za sve poslanike, ali po fotkama mi se čini da ih eventualno ima još dvoje ili troje koji bi se mogli svrstati u kategoriju mladjih poslanika. Zemlja koja je imala najmladjeg premijera u Evropi sada u 16-očlanoj vladi ima 2 ministra iz '70-tih. Ipak, kuriozotet je da ministru turizma Predragu Neneziću (1970) i finansija Igoru Lukšiću (1976 ) ovo nije prvi put da su u vladi.

 

Bosna i Hercegovina.

Prema raspoloživim podacima, u parlamentu Federacije BiH, ni u Predstavničkom, ni u Domu naroda nema mladjih od 30. U Vladi BiH od 17 članova, ministar pravde Feliks Vidović je rodjen 1974 godine.

 

Republika Srpska

U skupštini, od 78 poslanika, u najbrojnijem klubu, Savezu nezavisnih socijaldemokrata od 41og poslanika, petoro su mladji od 30. U SDS-u jedan. U Vladi RS pak, nema ministara mladjih od 1970. godine.

 

Hrvatska.

U Saboru, koji sada ima 152 zastupnika, samo je jedna poslanica mladja od 30 godina. Kad sam videla taj podatak na sajtu Sabora (http://www.sabor.hr/Default.aspx?sec=1161) nekako sam predosećala da ću je naći u SDP-u. I was right. A jedini ministar u 15-očlanoj Vladi RH koji je rodjen ‘70tih je Ivica Kirin (1970), zvani JuBiTo ministar.  (http://www.youtube.com/watch?v=KZ9mRhu4LlY&mode=related&search=).

 

Slovenija.

Mrka kapa i u deželi.  Prema podacima sa interneta, Državni zbor medju 90 poslanika nema nijednog mladjeg od 30 godina. Ni u Vladi, medju 16 članova nema nijednog rodjenog posle 1970.






Komentari (73)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

d j o l e  16:04 24.06.2007
Preporuka: 7

Bas se primeti

#Link  Replika: 4
I sad gledam energetski samit u Zagrebu, odnosno, ono što se može videti u direktnom prenosu, i iza lidera iz regiona vidim malo „nas" mladih (sa izuzetkom Makedonaca). Da li su mladi, koji su odrasli u poslednje dve decenije ovog veka u ovom regionu nezainteresovani za politiku, ili politika nije zainteresovana za njih


da u razgovorima o verovatno najvaznijoj temi (sto se tice razvoja, novca ....) o kojoj uopste ima smisla ovde razgovarati, ucestvuju ljudi koji niti razumeju a mnogi nazalost verovatno nece ni doziveti zavrsetak izgradnje sistema o kojima govore. Nije ni cudo sto su neki na sastanku vise govorili "o prednostima uzgajanja paradajza u Sibiru" nego o formiranju zajednickog sistema prenosa i proizvodnje energije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  16:12 24.06.2007
Preporuka: 0

energetska zajednica jugoistočne evrope...

...(EZ JIE) je sasvim izvesna...

a mnogi nazalost verovatno nece ni doziveti zavrsetak izgradnje sistema o kojima govore.


...radi se o zajedničkom energetskom tržištu, ugovor su potpisale vlade JIE, ratifikacija u parlamentima POTPUNO integriše naš region u evropsko tržište. Dakle, radi se prevashodno o tome, a naknadno i o budućim zajedničkim projektima za izgradnju novih postrojenja...
Pregovori su trajali od 2002, sve do 2005., najveći problem su bili zahtevi i predlozi Turske, ali su i tu napravljeni kompromisi (odložen rok početka primene).
Inače, EZ JIE je prvi ikad zajednički dokument koji je uključio sve zemlje regiona. CEFTA je drugi.
Pa, polako ili brže,...doživećemo mi sve to...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d j o l e  16:18 24.06.2007
Preporuka: 0

Prevashodno sam mislio na

naknadno i o budućim zajedničkim projektima za izgradnju novih postrojenja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  16:24 24.06.2007
Preporuka: 0

djole..

..razumem
Samo sam (zgodno bilo! :)) ostavila komentar kao odgovor na Vaš, jer su te dve stvari - CEFTA i EZ JIE - neverovatno važne! Potpuno primenjene morale bi baš znatno da doprinesu kvalitetu svakodnevnog života. Da ne davim na postu kojem to u suštini nije tema, ali time se praktično ukida monopol EDB, razvija se tržište, imamo jasne principe zaštite potrošača....ukratko: treba da bude jeftinije i da bude izbor za potrošača...
A za postrojenja - tera na zajednički regionalni projekat, to je samo po sebi odličan početak.. (pogotovo ako se setimo Zajednice za ugalj i čelik ...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d j o l e  16:35 24.06.2007
Preporuka: 0

Da,

sta je izraslo iz Zajednice za ugalj i celik :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
v.stojkovic  16:05 24.06.2007
Preporuka: 0

Ponderisani glasovi

#Link  Replika: 0
Naši vrli predstavnici u parlamentu, predsednici, premjeri i ini, ne bi bili ovi koji su sada, samo kad bi se ponderisali glasovi na izborima po prostoj matematičkoj formuli: 100 - broj godina. Tj. glas osamnaestogodišnjaka/inje vredeo bi 82 glasa, a glas osamdesetogodišnjaka/inje 20 glasova. Znate li ko bi u sadašnjoj konstelaciji pobedio na sledećim predsedničkim izborima? Nije teško pretpostaviti'. A znate li na kojoj bi funkciji bio sadašnji premjer u takvom izbornom sistemu? Neću da Vas mučim, odmah ću Vam reći: tercirao bi u horu iz onog staračkog doma u poznatoj pesmi "Preletele bele vile..".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  16:06 24.06.2007
Preporuka: 0

Na mladima...

#Link  Replika: 1
Na mladima svet ostaje - my ass...
Mada je lepo uljuljkati se u "penzioneri su krivi sto je Sloba bio na vlasti" i "matorci su krivi što je ova zemlja propala"...
A gde je tu odgovornost mladih koje osim Exita ništa više ne zanima... Takođe možemo da pričamo i odgovornosti starijih i koliko oni ne daju prostora mladima da se bave politikom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Beingness  16:10 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Na mladima...

Queeria

A gde je tu odgovornost mladih koje osim Exita ništa više ne zanima...


Hmm, hajde da kažemo da su bakute i dekare krive za karcinogenezu, a ti koje pominješ za metastazu i eventualno stagniranje kliničke slike?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Beingness  16:08 24.06.2007
Preporuka: 0

Ih!

#Link  Replika: 7
Ne treba mi neki/-a upišanko/-a da mi vodi državnu politiku. Pa dobro se zna da tek kad doživiš metuzalemske godine pokupiš svu pamet sveta.

Mladost je precenjena. Iskustvo je keva. U sve što smo proživeli poslednjih decenija uvukli su nas "senior citizens" poslanici i vlastodršci. Ali, mi to samo mislimo da je to bilo loše po nas... Oni, kao pametniji sloj društva, su znali šta rade, a mi ćemo tek kada budemo došli u njihove godine shvatiti da je to ustvari bilo dobro za sve nas. Sve to sad deluje naopako, ali budimo strpljivi...

Evo, ja lično jedva čekam da doživim godine Vučić Borke, pa da mogu sve nas/vas da pravim magarčinama, sprovodeći prejeb baziran na višedecenijskom iskustvu.

Ko zna zašto je to dobro. Ostarimo zajedno, prijatelji, da bismo shvatili transcedentalnu mudrost ove fluskule.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  16:24 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

Beingness
Ne treba mi neki/-a upišanko/-a da mi vodi državnu politiku. Pa dobro se zna da tek kad doživiš metuzalemske godine pokupiš svu pamet sveta.


Bez staraca nema udaraca:
Veliki štrumf:

Veče staraca:

Vs
Mladunci


Ne mogu da odolim, ali neki mladunci izgledaju slabije očuvani nego pojedini starci... Nisu čuli za kremice?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  16:28 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

e nemas pojma kakvih sam se fotki nagledala po celom regionu..... :))



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  16:37 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

Verujem ti :)
Evo sad gledam naše drage narodne poslanike :))))
Strava...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hercule poirot  16:40 24.06.2007
Preporuka: 0

Zasto mladunci? Starmali!

ovi sa slike mladunaca su u srednjoj skoli imali po 50 godina. To se matoro rodilo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  16:41 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

ali i fotke su grozne, realno:)
inace, pazi kuriozitet, na sajtu Sobranja makedonskog su neki poslanici, posebno VMRO DPMNE ostavljali telefone i kućne adrese. Zamisli naši to da urade?:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  23:41 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

He, he, he, he, pa ovim našima možeš da pišeš mailove :)
Kao radikali čitaju mailove?!
Kao DSS-ovci čitaju mailove?!
Ahaaaaaaaaa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tekunica  05:51 14.07.2007
Preporuka: 0

Re: Ih!

Ivana Konstantinović
ali i fotke su grozne, realno:)
inace, pazi kuriozitet, na sajtu Sobranja makedonskog su neki poslanici, posebno VMRO DPMNE ostavljali telefone i kućne adrese. Zamisli naši to da urade?:)


Jao, jao...makedonska i albanska vlada su smehoteke. Aj ti telefoni i adrese, al sve email adrese u vreme dok sam ja radio dole po Srbiji su im bile iskljucivo hotmail ili yahoo. HAHAHA.
A tek pojave delegacija njihovih ministarstava...odvratan sam al HAHAHA.
Ili kad mi sekretarica albanskog ministra poljoprivrede da email da nesto posaljem, pa kaze : serdita1984@yahoo.com
Vr'
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
yu1bcd  16:10 24.06.2007
Preporuka: 0

Dezela

#Link  Replika: 1
Imali smo mi neke mlade ekonomiste koji su predlagali liberalne reforme u dezeli ali ih Janez Jansa najurio! Mi penzioneri imamo nasu partiju u vladi Stranka Mladih je prezivela samo jedan cetvorogodisnji mandat.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  17:15 24.06.2007
Preporuka: 0

Kakvi su

bili i to im je bilo mnogo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:13 24.06.2007
Preporuka: 0

Ivana, mislim da imate

#Link  Replika: 14
srece sto je strajk (jos?) u toku inace bi popili tesku grdnju za ovo 'Republika Srpska'.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:18 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ivana, mislim da imate

ne razumem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:27 24.06.2007
Preporuka: 14

Nego, meni nesto drugo nije jasno.

U delovima sveta gde drzava ima znatno manje upliva na ekonomska zbivanja, (u Americi i zapadnoj Evropi, pre svega), mlade zene i muskarci uglavnom gledaju da u svojim 20-tim, 30-tim i 40-tim gledaju da pokrecu neki novi biznis, ili da se etabliraju u vec postojeci, razradjeni, da naprave neke pare, da oforme porodice; recju, da urade nesto korisno, pre svega, za sebe. Tek kasnije, u 50-tim i 60-tim, dolazi na red politika i resavanje 'velikih problema'.

Kod nas je taj red, izgleda, obrnut: prvo resavanje svetskih, pa onda licnih ekonomskih. Znakovito je da je u drzavama u kojima je realna nezaposlenost oko 50% (Srbija, Makedonija) pola vlade rodjeno izmedju 1965. i 1975 a u Sloveniji, sa nezaposlenoscu od oko 5.4%, nema ministra rodjenog posle 1960.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  17:32 24.06.2007
Preporuka: 0

koji strajk? ;-)

zaista bih volela da neko uradi istrazivanje razlicite mladjahne populacije kod nas i vidi kako su i zasto politicki orjentisani!? to bi dalo pravu sliku gde srbija ide, mislim, da li ide ili se vraca.

(a ova granica 1970., ljubim te za to! :-**** ))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:33 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Nego, meni nesto drugo nije jasno.

hm... da.... ima i toga
ali na to (ne)učešće mladih gledam kao na fenomen, kao, zar ne bi ljudi koji su gledali raspad države, ekonomije, porodica, i svega oko sebe, trebalo da najviše čine da se šteta ispravi? da se gradi bolja budućnost? da napravimo neki damage control i da počistimo za našim precima, i napravimo potomcima lepši svet?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  17:48 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: Nego, meni nesto drugo nije jasno.

pri cemu je vecini tih mladjahnih ministara, ministrovanje prvi pravi posao u zivotu, a vec sve znaju, da ministruju :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  19:25 24.06.2007
Preporuka: 7

Re: koji strajk? ;-)

BebaOdLonchara
da neko uradi istrazivanje razlicite mladjahne populacije kod nas i vidi kako su i zasto politicki orjentisani!? to bi dalo pravu sliku gde srbija ide, mislim, da li ide ili se vraca.


ljudi menjaju stavove/interese sa godinama.
to sto je neko levicar dok ocekuje da mu grad kao studentu plati da "vidi evropu" ne znaci da ce ostati levicar kad/ako kao vlasnik firme pocne da racuna vreme kroz fiskalne godine. ako ostane na birou, onda je vec druga prica ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  19:31 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: koji strajk? ;-)

to sto je neko levicar dok ocekuje da mu grad kao studentu plati da "vidi evropu" ne znaci da ce ostati levicar kad/ako kao vlasnik firme pocne da racuna vreme kroz fiskalne godine


sto bi me, zapravo, radovalo, jer bi to znacilo da je mladjahna populacija sasvim racionalna :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  19:38 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: koji strajk? ;-)

Brooklyn

sto bi me, zapravo, radovalo, jer bi to znacilo da je mladjahna populacija sasvim racionalna :))


naravno da jeste, pa pogledaj kako su organizovano kidisali na blog na kome je problematizovana ekskurzija o trosku grada?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  19:55 24.06.2007
Preporuka: 7

Re: koji strajk? ;-)

ja mislim da je problem sto kod nas ljudi ne shvataju bas da su drzavne pare njihove pare, pa su vrlo generous sa drzavnim parama, pa nemas otpor javnoj potrosnji. takodje, cini mi se da ljudi ne shvataju, da one pare koje poslodavac placa kao njihov porez na zarade, su zapravo deo njihove plate, i odlaze zapravo iz njihovog dzepa, a poslodavac samo prikuplja u ime drzave.

a ovo, sto se tice podsticanja mladih talenata je zeljka svojevremeno odlicno objasnila, pa nemam sta da dodam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  20:02 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: koji strajk? ;-)

takodje, cini mi se da ljudi ne shvataju, da one pare koje poslodavac placa kao njihov porez na zarade, su zapravo deo njihove plate, i odlaze zapravo iz njihovog dzepa, a poslodavac samo prikuplja u ime drzave.


pa ne pise se dzaba u pametnom svetu cena bez poreza,
pa kad te klepi kad dodjes na kasu odmah ti se razbistri :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  20:14 24.06.2007
Preporuka: 7

Re: koji strajk? ;-)

pa ne pise se dzaba u pametnom svetu cena bez poreza


i ljudi sami pisu poreske prijave. pa kad ti stigne tax return, pa ti lepo sve saberu koliko si platila, i odmah se zainteresujes za odgovorno trosenje javnih para.

inace postoji nesto sto se zove: dan poreskog oslobodjenja. to je dan kada u proseku građani prestaju da rade za državu (poreze) i počinju da rade za sebe. u srbiji smo ga slavili 7. juna. to znaci da prosecan gradjanin, sve sto zaradi do 7. juna, ode drzavi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  20:20 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: koji strajk? ;-)

covece, samo je svedska bolja od nas :(
i izrael, ali oni su u ratu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  20:20 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: koji strajk? ;-)

kamichak
covece, samo je svedska bolja od nas :(
i izrael, ali oni su u ratu.


htedoh reci gora :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  12:59 25.06.2007
Preporuka: 0

Re: Nego, meni nesto drugo nije jasno.

na zapadu se pravi sistem koji stiti bogatstvo, kod nas se pravi sistem kojim se stice bogatstvo :>
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Bevc  17:17 24.06.2007
Preporuka: 0

bravo Ivana

#Link  Replika: 2
posebna tema mi je takodje procenat zena u Parlamentu i (nedajboze) u Vladi.

Pre neki dan citam izjavu Ruzice Djindjic kako zene moraju da imaju vazniju ulogu u odlucivanju ... pa rekoh sebi, hebote, jel ova normalna, pa ona je aktivno ucestvovala u predizbornoj prevari tako sto je kao prva na listi DS i kandidat za prvu Premijerku navukla mnoge zene da glasaju za tu listu, a onda nije cak ni usla u Skupstinu.

Licemerje najnize vrste.

p.s. nekako se plasim kako bi izgledalo kada bi klinci dobili pravo glasa...zelim da verujem da bi bilo bolje, a zapravo strahujem od njihove mladalacke napaljenosti na "vrednosti" Velikog brata, Granda i ostalih fabrika primitivizma.

www.ivanbevc.blogspot.com
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:22 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: bravo Ivana

da možda je glupo da polazim od sebe.. kao što smo mi morali da budemo jaki i da se odupiremo
turbo kulturi.. da li to klinci danas znaju-žele-primećuju?

meni ove brojke ipak govore i da nisu spremni vrhovi stranaka da puste mlade u vlast,
ali i da mladi ovog regiona kao da nisu spremni da preuzmu odgvornost za svoju budućnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  19:40 24.06.2007
Preporuka: 0

Re: bravo Ivana

Ivan Bevc
kao prva na listi DS i kandidat za prvu Premijerku navukla mnoge zene da glasaju za tu listu, a onda nije cak ni usla u Skupstinu.


je l' imate neki podatak o broju zena koje su glasale za DS zato sto im je obecano da ce zena biti premijer?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrkzhv  02:03 25.06.2007
Preporuka: 0

hello

#Link  Replika: 0
Cao Ivana!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  08:14 25.06.2007
Preporuka: 0

Ivana,

#Link  Replika: 13
Ivana, odakle ti ideja da su mladi od 16 godina veoma svesni političke scene u Srbiji? Sve čega su svesni su igraonice, kladionice, fudbaleri i ostalo. Tate im glasaju za radikale (uglavnom) pa će tako verovatno i oni. Nema tu baš mnogo svesti i razmišljanja. Nema svesti ni među starijim, a kamoli među klincima sa majmunkama koji nemaju ni toliko svasti da skinu rančeve u prepunim autobusima. Da je drugačije zar bismo bili ovo što jesmo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak  09:02 25.06.2007
Preporuka: 7

Re: Ivana,

Vlada Stojnić
a kamoli među klincima sa majmunkama koji nemaju ni toliko svasti da skinu rančeve u prepunim autobusima. Da je drugačije zar bismo bili ovo što jesmo?


a kad skines ranac, kukaju babe da im cepas carape.
pa ti sad ugodi svetu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  15:37 25.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ivana,

što odakle mi ideja? Ja sam optimista. Ne verujem da sve tate glasaju za radikale i da su svi klinci u plejstejšnima i navučeni na drogu. Mogu da uzvratim, odakle vam ideja da su svi oni izgubljeni? Pogledajte kada su se u politiku uključili najmladji poslanici u parlamentu, i to bez obzira na partije?

Ni ja nisam spuštala ranac u busu, dok nisam skapirala da može neko da me pokrade. I dok nisam našla mesta za to. Ali verujte mi da sam već tada znala ko je ko na političkoj sceni i imala politički stav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  17:52 25.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ivana,

Odakle ti ideja da
sve čega su svesni su igraonice, kladionice, fudbaleri i ostalo. Tate im glasaju za radikale (uglavnom) pa će tako verovatno i oni.

Jel ti to na osnovu licnog iskustva ili tek da nesto napises???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  09:24 26.06.2007
Preporuka: 0

Re: Ivana,

Ma super je što si ti optimista, ali možda nisi realna? Kažem možda jer nisam siguran a i voleo bih da jesi. Pitanje je da li mi gledamo ljude oko sebe izvan naših užih krugova prijatelja. Da li ti npr. na ulici, u radnjama, u autobusu viđaš ove koje sam ja opisao ili te mlade obrazovane i svesne političke situacije. Naravno da ne glasaju svi za radikale, napisao sam UGLAVNOM i bio sam u pravu jer su oni dobili najviše glasova. A stvar nošenja ranca u prepunom autobusu je zaista stvar elementarne svesti. Znači nije ti bilo naporno da te svi guraju i da zauzimaš prostora za dvoje i razmišljala si samo o tome da te neko ne pokrade? Veoma svesno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  09:31 26.06.2007
Preporuka: 0

Bravare,

jesi li se ti to osetio prozvanim kada sam pomenuo radikale ili igraonice? I kako ti ide, jesi li "ubo" neki x? Da si zavirio u neku kladionicu i npr. na neko političko predavanje u Studenjaku (koje ne mora i uglavnom nije dosadno, suprotno stereotipima) i uporedio broj tih mladih na ta dva mesta, znao bi da pričam na osnovu iskustva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  09:48 26.06.2007
Preporuka: 0

Re: Bravare,

U nasoj zemlji uvek je ILI ILI. Trece ne postoji. Zato smo dovde i dogurali. Za trece treba promisliti. Ne znam koliko ti imas godina, ali moja kcerka ima 16. Nisam je prepoznala u tvojim navodima. Samo toliko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  11:10 26.06.2007
Preporuka: 0

Gospođo Bravare,

Treće, objektivno, kod nas ne postoji. Treće je biti DSS što je isto što i radikal. Pravo treće, slažem se, ne postoji, ali mi smo zemlja u kojoj je ekstremizam na ceni, a to ne zahteva polovična rešenja sa druge strane i nekakvu treću Srbiju. Drago mi je što nisi prepoznala svoju ćerku, to je verovatno zato što si je ti podigla na drugačijim vrednostima (drugačijim od kladionica, divljanja po stadionima i nošenja majmunki) što je sjajno, ali mi ne govorimo o tvojoj ćerci niti o mojoj budućoj deci, mi govorimo o većini u Srbiji. To je valjda suština teme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  19:24 26.06.2007
Preporuka: 0

Re: Gospođo Bravare,

Nije trece biti taj sto ga navodis- sacuvajmebozeisaklonidajeste.
Istina je da deca tog uzrasta kod nas, a i u svetu, imaju neka druga interesovanja. Mislim i da treba tako. Pubertet je specificno doba svakog coveka u kome se on trazi. Zato i ima previse aktivnosti usmerenih na razne oblasti. Nije strasno sto politika nije jedna od njih. Politika koju vode odrasli u jednoj drzavi "ogranicava" mlade da zive kako bi hteli (uglavnom na nacin koji je opisano).
U danasnje vreme pomera se granica zivota, ali isto tako i granica zrelosti.
Zasto insistiramo da deca polaze sa sedam godina u skolu (a ne sa sest), a sada ocekujemo da sa 16 donose politicke odluke. Dovoljno je sto moraju da u tom periodu odluce cime ce se baviti citav svoj radni vek:(
Vasi vrsnjaci, cini mi se, studenti, vec su druga starosna grupa. O njima, kao totalno apoliticnim, vredi raspravljati. Oni bi trebali da imaju stav i misljenje i kao punoletni mogli bi da promene nesto u svojoj okolni, a i sire:)

PS pomenula sam svoje dete jer znam da ih ima jos takvih kao ona (druzi se sa njima) i ne bih volela da se govori samo generalno. Svaka generalizacija je samo to i nista vise. Neka posetioci ovog bloga znaju da ima i onih drugih. I veruj mi, ne bih joj oduzela nikad razgovore o prvom zaljubljivanju, o RHCP, muzici, dobroj knjizi, cak i losoj zurci i zamenila je polemikom o nasoj politickoj sceni. Ili bilo kojoj drugoj. Dovoljno je da zna da moze da promeni nesto kod sebe sada, a uskoro i u okruzenju i drzavi u kojoj zivi. Znaci - USKORO...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:51 27.06.2007
Preporuka: 0

nošenje ranca

btw, šta je "majmunka"? Moja torba je bila teška, jer sam i posle škole imala aktivnosti i nisam je imala gde spuštati, na prljavi pod autobusa možda ili na noge drugih putnika? Lakše ju je bilo nositi na ledjima. I ne verujem da sad kao treba da se pravdam o svojoj svesti zbog nekog ranca?! Uvek sam ustupala mesto starijima i mislim da sam vaspitana osoba, vrlo svesna sebe i ljudi oko sebe. Ja ne mogu, niti želim da potcenim celu jedno generaciju jer postoji neka čudna žena iz Žitoradje koja je nekima idol. Ako priznamo da su svi ti klinci idioti i retardirani, i pomislimo da nije realno da oni išta urade, onda je sunovrat vrednosti i dalje naša budućnosti? E pa neće moći. Ja ne dam. Neko će ovo pročitati i reći, ne dam ni ja... i tako to počinje.....
Ne kandidujem se za idola mladih, ali ako oni vide više mladih ljudi koji će davati rešenja, nuditi opcije, nositi nove ideje, onda će teško proći primitivizam, letargija etc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  09:44 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: nošenje ranca

Pa, barem po trenutnom stanju kada je u pitanju većina društvenih vrednosti, mi srljamo u sunovrat, trenutno to jeste naša budućnost kako si rekla. Svako na svom mikroplanu može da neguje drugačiji sistem vrednosti (kao što činim ja, a verujem i većina ovde), ali time samo olakšavamo sebi funkcionisanje u ovakvom društvu, ne menjamo stvari na širem planu. Niti imamo sredstava za to, upravo zato što živimo u takvom društvu (vrzino kolo). Sigurno da tome doprinosi i obezvoljenost pristojnog sveta, ali moje je mišljenje da to ipak nije presudno. Lepo je to što ti kažeš- ne dam!, ali šta su tvoji konkretni koraci? Poboljšavanjem sebe, u ovakvom društvu, nećeš poboljšati celo društvo- to je suština. Te rečenice tipa: ne dam! se izgovaraju i za Kosovo. Izvini, malo me podsetilo na to. Inače, majmunka je "divna" frizura popularna među mladima. Pravi se tako što se sa strane kosa obrije, a pozadi se puštaju repovi. Alternativni nazivi: tarzanka, zemunka. Ide odlično uz kajlu, namršten stav i nedostatak mozga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlada Stojnić  10:28 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: Gospođo Bravare,

Slažem se sa svim, ne moraju da imaju političke stavove, pa možda bih rekao i da ne trebaju da ih imaju. Stvar je uopšte o sistemu vrednosti i svesti, priča o RHCP, dobroj knjizi i žurci zaista zvuči super, ima toga još, ali manje od tuča, blejaže po lokalnim mrštavim kafićima, tuča po utakmicama i ostalog. Znači slažem se da ne moraju politički da razmišljaju, govorimo o kvalitetu drugih interesovanja. Mislim da se Ivana neće složiti jer je ona pokrenula priču o njihovoj političkoj aktivnosti, što mislim da je iako je imala najbolju nameru, pomalo preterano.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:31 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: nošenje ranca

ah ok, za majmunku:) šta ja radim? svi vide šta radim.... možda se to nekome svidi pa reši da bude urednik-ca na TV, a ne da sedi u kafiću ili kladionici. Mikroplan je super varijanta, mora da se krene od nečega. Ne mislim ja sad da svaki klinac treba da sanja da bude premijer, ali samo maaalkice nešto da pomeri, promeni. kao što sam negde dole napomenula, moja generacija krenula je od protesta zbog ekskzrzija, pa zbog upisa na faks, pa zbog cena i uslova studiranja, pa onda na ulice itd itd...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  19:49 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: nošenje ranca

Ne mislim ja sad da svaki klinac treba da sanja da bude premijer

Profesor Neskovic na filoloskom fax-u obarao je svakog (a cesto je znao da pita) ko bi na njegovo pitanje: da li bi mogao da bude precednik? odgovarao da ne bi:(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  12:15 25.06.2007
Preporuka: 7

....

#Link  Replika: 0
Sto vise slobode i sto veca prava dajes sto mladjim ljudima drustvo sve vise tone u anarhiju....(sto samo po sebi ne mora da bude lose narocito za anarhiste) ...mladost je suvise liberalna, suvise "everything goes" a mi ljudi smo u sustini zivotinje tako da sto vise sloboda daje sansu da se iskaze ono najgore u nama (dadada sad ce neko da uleti sa ali i ono najbolje blabla)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fela  16:12 25.06.2007
Preporuka: 7

Nova iznenadjenja za nova pokolenja!

#Link  Replika: 2
A da li znas kakva je situacija u EU (hehe, dobro, nisam mislio da sad gledas svaki parlament.... ali barem kakvi su trendovi u Evropi)?
Uostalom, da li je to bitno. Mi (ja sam 75. godiste) smo ipak bili primorani da zauzimamo stav, jer smo pred sobom imali kompletne ludake a i glava nam je bila u torbi. Danas opet imamo po kojeg ludaka, ali nije bas kao 90-ih. Tako da ... - zasto bi se danasnji klinci uopste bavili time:
1. Kakav grand, kakvi narodnjaci, evo u poslednjih mesec dana bilo je par koncerata o kojima smo mi mogli samo da sanjamo. O exitu da i ne pricam.
2. Za neko more mogu lakse da se skrpe nego pre 10 god....
da sad ne nabrajam....
I sta sad njih briga... Mogu misliti sta im padne na pamet kada okrenu 2 program
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  16:48 25.06.2007
Preporuka: 0

Re: Nova iznenadjenja za nova pokolenja!

pa ne, najbolje da se uljuljkaju što imaju koncert neki više, a ne mogu da izadju iz zemlje.. itetako treba da ih bude briga....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fela  19:24 25.06.2007
Preporuka: 0

Re: Nova iznenadjenja za nova pokolenja!

Pa oni koliko - toliko imaju sta drugo da rade, a prema politici mogu samo da gaje odredjenu dozu gadjenja.
Sto se tice viza, to nije samo njihov problem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ronin  21:54 25.06.2007
Preporuka: 0

slovenci

#Link  Replika: 0
ja jesam protiv "belih dlaka", ali vidish da je u SLO bez mladjih, najbolje po svim merilima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d@niLo  23:20 25.06.2007
Preporuka: 0

.

#Link  Replika: 0
i ja se slazem sa autorkom, treba biti tolerantan prema mladjima, dati im sansu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mirko Kontic  01:12 26.06.2007
Preporuka: 0

ja mislim

#Link  Replika: 0
da ce se mladji ljudi u politici i vladama pojaviti onda kada ovi stariji zavrse svoje projekte-mandate-koncepcije. kada se mnoge stvari u konstrukciji sistema kao takvog urede da se vise ne menjaju sa svakom vladom, i kad odredjeni standardi i politicka filozofija dostignu taj jedan nivo svesti u populacijama drzava, da se licni interes i korist po prirodnom toku stvari vise ne dovode u pitanje spram polozaja i radnih aktivnosti, poslanika, politicara, i ostalih u tom domenu.
u Srbiji ce do toga doci tek tada kada se oseti ta svest i kada se koncepcija status qvo-a zameni progresivnim idejama odnosno uverenjima da je upravljanje drzavom jedna stvar a vladanje istom nesto sto mora da ode jednom zauvek u istoriju, kao proces ili oblik vlasti koji u budnucnosti nece biti koristen. no dok god je ocevidnih i nesankcionisanih zloupotreba kako polozaja i funkcija, ti "mladji" ljudi ce se sklanjati od datih mogucnosti, i trpeti i cekati i gubiti nadu i veru. znaci, treba prvo dovesti u red neke osnovne principe drzave kao takve, pa tek onda razmatrati tu mogucnost pravosnaznom i upotrebljivom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zaranj  12:14 26.06.2007
Preporuka: 0

Novi ljudi za nova vremena

#Link  Replika: 0
Ivana, kod nas postoji vise problema sa "mladom generacijom". Ucinicu ti ustedu vremena i sazeti moj stav, onaj ko ima vremena da se bavi politikom u Srbiji, nema vremana ni za sta drugo. To u stvari proizvodi mlade lose obrazovane politicke kadrove sa malo iskustva. Vodjenje drzave je administracija a ova kombinacija znanja (stecenih obrazovanjem) i iskustva. Ako uzmes u obzir da ni jedna skola/univerzitet u Srbiji ne skoluje ljude da se bave politikom odnosno drzavnom administracijom, onda je i izbor kvalitetnih mladih "kadrova" za te poslove jako uzan. Sa druge strane oni malo ili mnogo stariji nadoknadjuju to krpljenjem CV-a nekim poslovima pa se oslanjaju na iskustvo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Superhik  16:02 26.06.2007
Preporuka: 0

Mladost sama po sebi nije vrlina

#Link  Replika: 1
Mladost sama po sebi nije vrlina, kao sto ni starost nije mana. Neko ko je degenerik sa 50 godina po svoj prilici je to bio i sa 20. Nemojmo se zavaravati da radikali vec godinama osvajaju najvise glasova zahvaljujuci penzionerima. Kamo srece da je tako. Nazalost, snimci sa njihovih mitinga jasno govore da stvar nije bas toliko jednostavna.

Izgleda da je poslednja politicki svesna i ispravno orijentisana generacija dvadesetogodisnjaka u ovoj nesrecnoj zemlji bila ona kojoj su pripadali otporasi. Slucajno ili ne, upravo u vreme njihovog delovanja srusen je onaj zlikovac. Sve posle toga je jad i cemer sto se klinaca tice. Ja sam 75. godiste i medju prijateljima i poznanicima imam ljude od 25-26 godina. Njihovi politicki stavovi, tamo gde uopste postoje, vecinom su, najblaze receno, zalosni. Na osnovu toga mogu samo da pretpostavim kako razmisljaju tinejdzeri.

Ukratko, katastrofalno opste stanje u drustvu neizbezno se reflektuje na sve starosne kategorije, pa i na mlade. Koliko je osnovano ocekivati da oni budu drugaciji od svojih starijih uzora?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sestre Bogavac  22:08 26.06.2007
Preporuka: 0

Re: Mlade na liste

Znam jednog dečka... totalni car, inače MC iz Mostara. Zove se Robi. I ima stvar sa refrenom:

MLADE NA LISTE, MLADE NA LISTE
PA DA OD NJIH OPET NAPRAVITE ISTE!


Šta dodati?
:)


Pozdrav.
Milena B.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
heroj ulice  13:04 27.06.2007
Preporuka: 0

imamo vlast kakvu zaslužujemo

#Link  Replika: 6
svaka čast autorici na optimizmu, ali misli da mladi danas uopće nisu svjesni što se oko njih događa. uopće, pa ni na političkoj sceni. primjer za to u hr je recimo studentska scena, koja je od neovisnosti prosvjedovala jedino zbog dizanja cijena u menzi. većina građana pak politiku doživljava kao nečasno zanimanje, a političare kao nepouzdane i kvarne ljude. najviše povjerenja narod ima u crkvu i vojsku.

nažalost na promjene će najveći utjecaj imati biologija (kao u slučaju račan-milanović). u hr za to ima i objektivnih razloga poput izbornog sustava na državnoj i lokalnoj razini koji nije skloni jakim pojedincima, a centralizirane stranke to ne žele mijenjati kako im se lokalci ne bi oteli kontroli. ima iznimaka, poput zagrebačkog gradonačelnika bandića, kojemu sdp zbog dobrih rezultata tolerira sve i svašta. tu su i nezavisne liste - hit na prošlim općim izborima. ali tu je uvijek ono ali, nemaju većinu pa moraju u koalicije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:41 27.06.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

pa i mi smo prvo počeli da protestujemo zbog ekskurzija, pa zbog uslova za upis na fakultete, pa na fakultetima zbog cena i uslova studiranja.. i mislim da to znači odredjenu svest i odredjenu želju da se uključiš u sferu odlučivanja ili na uticaj na one koji odlučuju. I da pomisliš da možda imaš bolju ideju, viziju... i da imaš želju da nešto menjaš..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
heroj ulice  17:52 27.06.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

misliš kao francuski studenti? to bi bilo nešto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  21:36 27.06.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

nadam se da niko neće morati da strada pre toga:(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
heroj ulice  08:12 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

velika djela zahtijevaju velike žrtve
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  17:41 28.06.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

mislim da smo dosta žrtava imali, vreme da se predje na velika dela
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan  18:12 13.08.2007
Preporuka: 0

Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo

Pozdrav!:) Mi izgleda volimo zamene teza i uopstavanje. Uspesi nasih mladih sportista, ciji kvalitet ne mogu da uprljaju vlastodrsci politickom negativnom selekcijom, kao u ostalim delovima drustva, pokazuje sta bi se desilo kada bi se dozvolilo da se pamet i dobrota neometano razvijaju u Srbiji. Evo upravo gledam kako na jukeboxu na Vh1 nase boje prekrasnim izborom muzike brani Requested By Snezana Karlicic Serbia. Dosta je nadam se vec svima smrti, zla, podmetanja, ubijanja i pljackanja. Pustite dobro da se razvije ne satirite ga i pobedicemo sami sebe jer sami smo sebi najveci neprijatelji. A to da je dobro da je omladina stalno protiv neceg (sto se insinuira cesto kada odgovara pojedinim strankama) moze da bude i znak da se sa njom manipulise, sto u Srbiji izgleda svi pokusavaju. Mnogo mladih imaju genijalne marketinske, profitabilne i korisne ideje, i bezbroj naucnih pronalazaka. Oni ne mogu da dodju do izrazaja zbog "podobne" "liderske" omladine koja je pogodno rasporedjena na sva mesta koja im po sposobnosti ne pripadaju i to samo da bi se stvorio opasan privid da se omladina nesto pita. Isto je bilo i za vreme komunista.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zabolocki  08:25 09.07.2007
Preporuka: 0

eeejjjj

#Link  Replika: 2
pozdravcic:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivana Konstantinović  18:43 09.07.2007
Preporuka: 0

Re: eeejjjj

pozdrav, dragi:)
aj da ne skrećem sa teme, šaljem ti mail:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
decembar  02:51 04.08.2007
Preporuka: 0

Re:

Oko 20.000,a bilo bi i 200.000 da prostor može toliko da primi,mladih ljudi ce biti na finalu jednog ''takmicenja za mlade''(oprosticete mi sto nisam pomenuo ime tog 'takmicenja'' ).Da ironija bude jos veca,idoli(buduce ''velike zvezde'') tog mladog sveta ne znaju neke osnovne stvari.Ne znaju kako se zove himna Srbije,ne znaju ko im je predsednik ,premijer......nisam baš veliki optimista,ali se nadam da gresim.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mvelja  12:39 30.08.2007
Preporuka: 0

j

#Link  Replika: 1

mislim da kod nas to nikada nece zazivet
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lakicarredstar  22:56 09.09.2008
Preporuka: 0

Osecam se starim sa 26


Procitao sam neke komentare vezano za ovu temu, smatram da treba imati mlađe ljude ne samo u politici nego svuda gde je potrebno, ali ne u toj meri da ih ima previše.
Kakvo pitanje hoću da postavim, Kako doći na mesto ministra 26 god?
Jedno vreme sam se mislio da Ministarstvu Srbije pošalje CV sa naznakom "tražim fotelju Ministra" pa možda i prođe, vredi pokušati u nekom ne realnom svetu gde vladaju "Miki Mouse" i ostala družina.
Znam sta cu da uradim, prilagodiću se klincu od 15 do 18 godina i zajedno nositi neku "besnu trešu", Nike air max 2 ( video sam da su ponovo u modi) slusati pesmu npr "Takva ti je moja loza" i da mi bude ravno do Niša pošto do Kosova mi treba Šengen uskoro.
Mnogo lakša varijanta.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA