Sport

US Closed

NNN RSS / 01.09.2020. u 00:21
Kao što znate ceo svet se trudi da se prilagodi okolnostima izazvanih pandemijom, tako se i sportski događaji posle više meseci pauze vraćaju, ali pod novim okolnostima, kao što je pre svega igranje bez publike, ali i još dosta ograničenja vezano za same sportiste i ekipe oko njih. Tako se pre mesec dana nastavila NBA sezona u "Mehuru" u Dizni svetu u Orlandu, gde preostale ekipe fizički izolovane privode kraju ono što ej započelo pre skoro godinu dana. Što se sam igre tiče nema zamerki, malo nedostaje publika i realno nema prednosti domaćeg terena u plej-ofu. 
Takođe nedavno je nastavljena teniska sezona, upravo je završen Sinsinati Masters u Njujorku u nekoj vrsti "mehura", tj. izolaciji za igrače i njihove trenere, fizioterapeute i bez publike, uz još neka ograničenja...
To je bio uvod u US Open prvi Gren Slem od početka pandemije. Ono o čemu je bilo reči je da neki od najboljih tenisera nisu doputovali, najviše iz zdravstvenih razloga, ali koga nema... 
2874950-59207008-2560-1440.jpg 
Ono što je takođe bitno (za nas najbitnije) je da učestvuje Novak Đoković i to u dobroj formi, možda ne baš kao kada je sezona prekinuta, ali svakako u dovoljno dobroj da je osvojio Sinsinati Masters, svoj drugi i time postao jedini teniser koji je osvojao sve Masterse i to minimum dva puta - Double Career Golden Masters, zapravo nijedan teniser u istoriji nikada nije ni osvojio sve različite Masterse, osim Đokovića koji je to uradio dva puta. 
Novak Đoković svoj pohod na 18. Gren Slem titulu, a 4. u Njujorku počinje protiv Damira Džumhura, BH tenisera sa prebivalištem u Beogradu posle 01:00h, no idemo redom korak po korak. Za početak (a i generalno) najvažnije je biti zdrav :)
Od naših tenisera Lajović je igrao u 1. terminu i ispao od nepoznatog Belorusa Gerasimova (Belorusi u ekspanziji jer je Azarenka osvojila Sinsinati Masters u ženskoj konkuranciji), a Duciju se posle dugo vremena "otvorio" žreb, ranijh godina je na samom početku nalteo na Federera i Nadala i ispadao uz dobar otpor, ali eto, nekako nije u formi u kojoj je bio na ATP kupu u januaru kada je pobedio između ostalih i Hačanova. 
Istovremeno sa Đokovićevim mečom igra i Krajinović protiv mladog Imera. Krajinović jenesrećno ispao u červrtfinalu Sinsinatija od Raonića i to tako što je u 2. setu servirao za meč, a u 3. propustio jednu meč loptu. 
2. dana igraju Đere protiv O'Konela (oko 20:30) i Kecmanović, koji upravo sada slavi 21. rođendan, treba da igra protiv Magera oko 22:30. 
U ženskoj konkurenciji imamo samo Ninu Stojanović koja oko 20:30 igra protiv Kalinskaje. 
Što se NBA lige tiče, nama je najinteresnatniji 7. - odlučujući meč Denvera protiv Jute koji je na programu sledeće noći posle pola 3.
 
(opširnije u komentarima) 


Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 01:31 01.09.2020

ceo Svet

a pod novim okolnostima

крај свих светских .........карања
(а многих се наслутит' неможе),
улога спорта ....у нашем животу
светао тренутак нека га умноже
NNN NNN 02:01 01.09.2020

Re: ceo Svet

Pozdrav gosn Чер
pozdrav za sve noćne ptice,
dobra je sova, još bolja ševa,
a ni gledanje sporta uveče nije loša opcija za početak godišnjeg odmora.
NNN NNN 02:29 01.09.2020

Sigurne pobede

Novaka i Filipa na startu,
oba meča su bila počela sa nekoliko minuta razmaka, a otprilike su tako i završena.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:04 01.09.2020

из шестог покушаја, коначно одбрана!

Денвер је коначно, тек у шестој утакмици серије, одлично одиграо одбрану. Харис је играо само 10 минута и види се да му треба још времена, а Крег (коначно!), Грант и Портер (!) су се својски трудили. Било је милина гледати Кларксона и другу поставу Јуте како баш нема никакве шансе да да кош против поставе Крег, Харис, Портер, Пламли, и било ко као пети. Коначно се на делу показало оно што је требало да буде константа -- прве поставе некако и парирају једна другој, али би Денверова клупа требало да буде боља. Само још једном одбрана на овом нивоу и ћао Јута.

Јокић био мало испод свог уобичајеног доприноса, али Мареј поново растурао, све у свему, лака утакмица за гледање, кад се игра одбрана све је могуће.
NNN NNN 00:22 02.09.2020

Re: из шестог покушаја, коначно одбрана!

Jeste, nekada pokažu da umeju da igraju timsku odbranu, nadam se da će da nastave tako.
Dosta znači i Heris koji je i pored male minutaže pogurao u dobrom pravcu.
Najbolje se vidi doprinos klupe u +/- paramertu koji je u 6. utakmici bio impresivan.
Još samo i Milsap da se podseti kako je nekada igrao, pa da vidimo i njegov doprinos.
Nadam se i da će Marej uspeti da održi (bar približno) ovaj čudesni nivo
i da će Jokić da odigra standardno na visokom nivou.
NNN NNN 00:33 02.09.2020

US Open 1. kolo - 2. dan

Meč dana je dobio Endi Mari koji je preokrenio protiv Nišioke zaostatak u setovima od 0:2
što je najluđe i u sledeća dva seta je bio prilično inferioran
u 3. je imao brejk zaostatka i spasio nekoliko brejk lopti u finišu (i dobio u TB)
u 4. je takođe spasio više brejk loti od kojih i jednu meč-loptu (i dopbio u TB)!
u 5. je nadoknadio brejk zaostatka i na kraju dobio!
Dosta se mučio i sa kretanjem, ali je izdržao maraton od preko 4 i po sata (bilo ga je standardno mučno gledati ), ali njegova želja za borbom je bila impresivna, nije bio šampion slučajno, nadam se da će moći nekako da se vrati na najviši nivo što bi bilo dobro i za sam tenis.
NNN NNN 01:08 02.09.2020

Re: US Open 1. kolo - 2. dan

Pobedio upravo i Kecmanović u 5 setova, imao 2:0, pa se opustio, ali vidi se da je sada zreliji, juče napunio 21
NNN NNN 10:09 02.09.2020

Re: US Open 1. kolo - 2. dan

Ispala Nina Stojanović, takođe i Đere (iako je bio poveo u setovima)
NNN NNN 10:22 02.09.2020

Re: US Open 1. kolo - 2. dan

Endi Mari koji je preokrenio protiv Nišioke zaostatak u setovima od 0:2

Čilić je takođe uspeoda preokrene zaostatak od 0:2 u setovima (u 3. je imao 3:5) tako da su jedina trojica prisutna osvajača US opena prošla u 2. kolo (zamalo da Đoković ostane jedini da brani čast šampiona US Opena).

0:2 su u prvom kolu uspeli da preokrenu još i Hačanov, Rud, Garin,
a juče su to uspeli i Koria, Nori (protiv Švarcmana uz oboren rekord po broju brejkova),
dakle Gren Slem mečevi su više maraton nego sprint.

Sinoć je Gaske dobio Karlovića, a interesantno je da su prvi mećusobni meč igrali još 2005.
dakle maraton i u tom smislu.


NNN NNN 11:09 02.09.2020

Re: US Open 1. kolo - 2. dan

E da, noćas (jutros) je igrala i Kim Klajsters!
I to je uzela prvi set, deržala se u drugom ali izgubila 5:7 i posle nije imala snage za treći (1:6), ali eto, najstavlja maraton u etapama.
niccolo niccolo 11:28 02.09.2020

Re: US Open 1. kolo - 2. dan

Već počeli i seniori turnir?
NNN NNN 04:13 02.09.2020

DENVER - JUTA

Prošao Denver 80:78
Jokić ubeeedlljivo najbolji na terenu 30 poena + 14 skokova
+ koš za pobedu preko Gobera

Nisam hteo da spojlujem da će da budu minus poeni (šta god da stave),
ali nisam očekivao ni Denver da se ovoliko usere u 2. poluvremenu (prosuli +19),
promašili gomilu otvorenih šuteva, Marej opet loš u odlučujućoj utakmici,
može u sledećoj da ubaci i 100 poena - zna se ko je tata u ekipi.

Onaj poslednji napad Denvera zamalo da uđe u antologiju gluposti
Umesto da potroše poslednjih nekoliko sekundi - Kreig promaši potpuno čisto polaganje i Juta imala šut za pobedu, srećom Konli promašio, nadam se da će ovu seriju da pamti po rođenju deteta.
noboole noboole 07:53 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

NNN

srećom Konli promašio, nadam se da će ovu seriju da pamti po rođenju deteta.


Da je bio prisutan na prvoj, mozda se ne bi ni islo u sedam. Imao bi sta da prica sinu, a ovako ...
NNN NNN 09:29 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Denver i Juta su ove sezone u regularnom delu igrali 3 utakmice i sve je dobio Denver, ali vrlo gusto (Jokić briljirao), očekivao sam nešto lakšu plej-of seriju s obzirom da je Bogdanović povređen, ali ispostavilo se da ni Denver nije mogao da se izbori sa nedostatkom Herisa (strašno čuvao Mičela sinoć), kao i Bartona koji dosta povezuju redove spolja.
Od Mareja ne može da se očekuje da svaku utakmicu ubaci 9 trojku uz visok procenat (sinoć imao 1/6 za 3 i 7/21 ukupno).
Jokić je bio standardno odličan!
Obratiti pažnju da sve svoje koševe mora sam da kreira 1 - na - 1 protiv vrhunskog defanzivca kakav je Gober ili da se izvlači dosta spolja i da šutira preko njega.
Sa druge strane u odbrani je često bio "na vertometini", tj. bekovi Jute su (pre)lako probijali spoljnu liniju Denvera - pre svih Mičel i u slučaju da Jokić izađe na nekoga, po pravilu Gober je dobija loptu na tacni da zakuca (zbog toga mu je visok procenat iz igre), ali za razliku od Jokića Gober ne kreira akcije ni za sebe ni za druge.
+ Ono što se ne vidi u "običnim" statističkim pokazaeljima su sekundarne asistencije, a tu je Jokić tek dobar.
NNN NNN 09:34 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Koliko je Jokić iskočio u ovoj najbitnijoj utakmici govori to da je dao čak 30 od 80 poena svoje ekipe (12/23 šut, a ostatak 19/60), a još slikovitiji podatak je da je dao 17 od 30 poena Denvera u 2. poluvremenu!!!
NNN NNN 10:06 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Ovo je 12. put u istoriji NBA plej-ofa da neka ekipa uspe da preokrene i pobedi u seriji posle zaostatka od 1:3
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:00 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Јокић носио тим, јуначки, свака част, Харис украо пресудну лопту, ... све у свему забавно.

Од убедљиво најбољих на терену треба похвалити и Гобера, 18 скокова, 19 поена на 13 шутева, а поменимо и ону статистику која се не види -- нико се није прославио у Јутином рекету. Добро, осим Јокића на крају.

Крег био супер последње две утакмице, Портер такође. Да се ја питам вратио бих Крега у прву поставу, а Милсапа занавек уврстио у замене. По минутажи то је већ чињеница.
g.radicevic g.radicevic 14:09 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Koliko je Jokić iskočio u ovoj najbitnijoj utakmici govori to da je dao čak 30 od 80 poena svoje ekipe (12/23 šut, a ostatak 19/60), a još slikovitiji podatak je da je dao 17 od 30 poena Denvera u 2. poluvremenu!!!


Jokić je totalno netipičan igrač
i koliko god ga analizirali, ... izdominira

dobro de i pola mEleona baksa dodatno motivišu

P.S. zamisli kakav bi tek Birča bio, obzirom da mu je Jokić bekap u Saletovoj viziji



NNN NNN 14:44 02.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Милсапа занавек уврстио у замене.
Milsap krcka poslednju godinu astronomskog ugovora, tako da će na kraju sezone sigurno da pojača Nagetse

Kada se priča u seleri kepu uvek se potencira gornja granica posle koje idu takse na luksuz, ali se istovremeno zanemaruje donja, a bukvalno zbog toga nekada su timovi prinuđeni da nekog igrača preplate, a u ovoj konstelaciji Milsapu je upala kašika u med.
Pre tri godine je potpisao trogodišnji ugovor na 90 miliona, s tim što je postojala opcija da za poslednju godinu može da se otkupi ugovor, što je, sada to tako izgleda razlog zašto Milsap "eksplodirao" posle prošlogodišnje ol star pauze. Ja sam se ponadao da je sačuvao u sebi još malo one vatre kada je bio olstar igrač, međutim on je sada prepolovio te statističke pokazatelje od prošle godine. Da bar bljesne jednu-dve utakmice u seriji i koliko toliko zaradi platurinu pre nego što ode u penziju.
Kazezoze Kazezoze 11:57 03.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Onaj poslednji napad Denvera zamalo da uđe u antologiju gluposti
Umesto da potroše poslednjih nekoliko sekundi - Kreig promaši potpuno čisto polaganje i Juta imala šut za pobedu, srećom Konli promašio, nadam se da će ovu seriju da pamti po rođenju deteta.

Zapravo je glupost Jute počela kada je Gober umesto potpuno slobodnog Mičela, koji je to pokazivao visoko dignutim rukama, loptu dodao Konliju. Verovatno ga nisu videli ni Gober ni Konli, a to se, siguran sam, ne bi dogodilo nekom igraču sa dobrim pregledom igre - Lebronu, Jokiću ili Dončiću npr.

Ali gluposti u ovakvim završnicama ne bi smeli osuđivati; ni onaj zicer Kreiga, ni pogrešni potezi Gobera i Konlija.

Moje pohvale idu Geriju Herisu na odličnoj odbrani na Mičelu (koji je, uzgred, imao 9 izgubljenih lopti) i na očekivanu igru Jokića koji tačno zna kada treba da povuče, a da ne siluje.
NNN NNN 13:46 03.09.2020

Re: DENVER - JUTA

Gober je čak i nagazio aut liniju, ali to niko nije video na vreme,
svakakve neočekivane situacije i gluposti se dešavaju
u takvim trenucima jedino pravilo je da nema pravila.
NNN NNN 10:37 02.09.2020

2. kolo

Krajinović u 17h otvara protiv (meni) nepoznatog Amerikanca Girona (ako se tako čita).
Đoković - Edmund bi trebalo da počnu posle 19:30
NNN NNN 11:53 02.09.2020

Re: 2. kolo

Đoković - Edmund

Do sada su odigrali 6 mečeva (5:1 u pobedama za Đokovića), prvi na početku Majamija 2016. kada je Edmund kao nepoznati plavi klinac pokazao takmičarski duh i agresivan forhend, ali je Đoković lagano pobedio.
U međuvremnu se Britanac raskrupnjao, bokserskim žargonom napredovao 2-3 kategorije i postao ozbiljan teniser. Do jedine pobede u međusobnim susretima je došao neočekivano na madridskoj šljaci na početku turnira 2018.
Novak je taj meč započeo loše, uspostavio dominaciju 2. setu, ali je 3. set bio dosta kvalitetniji i zanimljiviji, Novak je logično imao inicijativu, napadao protivnikov bekhend, a Kajl se i sam čudio šta je sve uspeo da izdrži i vrati i napravio je iznenađenje, što je bio odličan uvod u njihov najpoznatiji meč: Vimbldon 2018.
Novak je na taj Vimbldon došao sa najgorim renkingom još od 2006. bio je 21. na svetu!
Zbog specifičnog načina rangiranja nosilaca za Vimbldon, Novak je bio 12. nosilac, iako je Edmund u tom trenutku čak bio bolje rangirani teniser (17)! Novak punih godinu dana nije osvojio nijedan turnir i bio je u promenljivoj formi, pa su Britanci ložane čak poverovali da je Edmund favorit. Na prepunom centralnom terenu Britanac je čak poveo u setovima, Novak je bio nervozan, atmosfera je bila fudbalska. U jednom vrlo bitnom poenu (brejk lopta za Novaka) desila se neopisivo* velika greška na štetu Đokovića.
*ali da probam da je opišem:
Novak je odigrao drop šot, Britanac je pokušao da stigne skraćenu loptu, ali je uspeo da je vrati tek pošto je ona drugi put udarila teren, i pri tome se "upecao" u mrežu, a uz sve to loptica je završila u malom autu!!! Bukvalno po sva tri kriterijuma je bio poen za Đokovića, a sudija ga je dodelio domaćem teniseru!?!?!
Đoković je razumljivo poludeo, publika je podivljala, on je dobio opomenu i što bi prost narod rekao - najebao im se majke majčine: dobio je meč sa 3:1 u setovima (kasnije i osvojio taj Vimbldon i u potpunosti se vratio i u formu i u vrh), a kuriozitet je da posle pobede nije pozdravio publiku svojim tradicionalnim pozdravom (koji je uveo od Kanade 2016.)!
Čak su ga posle i pitali zašto nije pozdravio publiku i on je odgovorio nešto tipa "i ja sam čovek imam mane i ne uradim svaki put ono što bi trebalo nego ono što u tom trenutku osećam"
NNN NNN 11:53 02.09.2020

Re: 2. kolo

evo tog poena
NNN NNN 22:37 02.09.2020

Re: 2. kolo

Pobeda 3:1
u 1. setu je igrao malo na "autopilotu" a Edmund je bio dobar,
kako je meč odmicao Novak je bivao bolji,
a u 4. setu se baš rastrčao i opustio ruku.
Mogao je da bude kraći meč, ali je svakako bio dobar,
Novak je podizao nivo kako je vreme odmicalo.

Ovo mu je 25. pobeda ove sezone, a 5. posle izgubljenog 1. seta.
NNN NNN 16:54 03.09.2020

Re: 2. kolo

Kecmanović danas otvara program protiv vrlo nezgodnog Roberta Bautiste Aguta,
iako je autsajder, možda je vreme za neki veći skalp, ipak je on ovde kao junior igrao finale.
NNN NNN 17:26 03.09.2020

Re: 2. kolo

Evo ga, izjednačio 1:1 u setovima
nsarski nsarski 18:10 03.09.2020

Re: 2. kolo

NNN
Evo ga, izjednačio 1:1 u setovima


Dobro, bre, ima li negde prenost tih događja ili moramo da gledamo neke opskurne likove kako se muče s reketom?
niccolo niccolo 18:18 03.09.2020

Re: 2. kolo

ili moramo da gledamo neke opskurne likove kako se muče s reketom?

Kirstea još uvek igra tenis?
NNN NNN 18:23 03.09.2020

Re: 2. kolo

Nažalost ovde samo Eurosport zvanično prenosi i to na dva kanala,
pa smo slabije pokriveni u ovim privim kolima
(ko je baš zaluđen može da juri strimove, takođe uz nekakav Eurosport player mogu da se prate svi mečevi).

Što se Novaka tiče gotovo izvesno će da prenose sve mečeve, a ostalo kako se zalomi,
uglavnom gledaju da prenose one viđenije*.

*...i ovde dolazimo praktično do rekurzije: da biste bili viđeni morate već da budete viđeniji
NNN NNN 19:00 03.09.2020

Re: 2. kolo

Što se Kecmanovića tiče, na ovom US Openu neće postati "viđeniji" jer je izgubio od RBA, ali je pružio solidan otpor. Vreme radi za njega.

Od interesantnijih duela trenutno je udario Kanađanin na Kanađanina:
Raonić protiv Pospišila (Đokovićev zamenik u novoosnovanom udruženju tenisera PTPA)
NNN NNN 11:44 04.09.2020

Re: 2. kolo

Mari izgubio glatko do Ože-Aliasima.
Mladi Kanađanin, koji je ovo osvojio u juniorskoj konkurenciji, je odservirao 24 asa i nije dopustio ni jednu brejk loptu! Realno nije ni bilo očekivano da se mari oporavi posle maratona i preokreta u prvom kolu kada je izjednačio rekord - da je 10 puta uspeva da preokrene sa 0:2 na 3:2
bene_geserit bene_geserit 17:59 04.09.2020

Re: 2. kolo

Mari izgubio glatko do Ože-Aliasima

Šteta, ja uporno navijam za ovog sa veštačkim kukom, ali deluje ipak nemoguće da se vrati na vrhunski nivo.

Makar će engleski novinari da prestanu da kake kako eto Mariju ne smeta da bude tamo gde je i većina ostalih igrača, dok eto Novak iznajmio kuću sa baštom (po astronomskoj ceni) dok traje turnir. Pa nije valjda isto za ove koji su došli da odigraju kolo dva i da idu kući i za ove koji treba da budu tu do kraja turnira.
niccolo niccolo 18:06 04.09.2020

Re: 2. kolo

tamo gde je i većina ostalih igrača, dok eto Novak iznajmio kuću sa baštom (po astronomskoj ceni) dok traje turnir.

To su još stari Rimljani lepo objasnili
NNN NNN 19:50 04.09.2020

Re: 2. kolo

bene_geserit
Mari izgubio glatko do Ože-Aliasima

Šteta, ja uporno navijam za ovog sa veštačkim kukom, ali deluje ipak nemoguće da se vrati na vrhunski nivo.

Makar će engleski novinari da prestanu da kake kako eto Mariju ne smeta da bude tamo gde je i većina ostalih igrača, dok eto Novak iznajmio kuću sa baštom (po astronomskoj ceni) dok traje turnir. Pa nije valjda isto za ove koji su došli da odigraju kolo dva i da idu kući i za ove koji treba da budu tu do kraja turnira.
Slažem se sa oba.
Mariju su pre nekih godinu i po predvideli da neće više da igra, ali uspeo koliko toliko da se vrati, a bilo bi prelepo videti ga u još jednom finalu Australian Opena ili Vimbldona.
j_grandson j_grandson 18:05 02.09.2020

Da!

Piči Filip samo tako!
Evo i 3. set uskoro.
NNN NNN 18:42 02.09.2020

Re: Da!

Filip je prvi izborio 3. kolo u muškoj konkurenciji na US Openu,
tamo mu je projektovan protivnik Gofan koga je već pobeđivao
i nadam se da će da nastavi tako sve do eventualnog četvrtfinala sa Đokovićem
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:52 02.09.2020

Re: Da!

i nadam se da će da nastavi tako sve do eventualnog četvrtfinala sa Đokovićem

а ако настави тако и тамо?
NNN NNN 00:36 03.09.2020

Re: Da!

Onda će svakako jedan naš u polufinale

To bi moglo da podseti kada je njegov sadašnji trener Tipsarević ovde igrao četvrtfinale 2011. protiv Đokovića i posle dva maratonska seta, koja su trajala ukupno skoro 3 sata, Janko je u 3. fizički pao i u 4. predao 7:6 6:7 6:0 3:0, pa je Novak otišao u polufinale (čuveno protiv Federera).
Kazezoze Kazezoze 12:23 03.09.2020

Re: Da!

i nadam se da će da nastavi tako sve do eventualnog četvrtfinala sa Đokovićem

S kojim ima pozitivan skor...
NNN NNN 13:52 03.09.2020

Re: Da!

i to je tačno,
gledao sam Krajinovića prošle nedelje i stvarno je bio odličan,
ako do tog četvrtfinala dođe, ne bi trebalo da uopšte bude nešto podređen protiv svog idola.
j_grandson j_grandson 14:00 03.09.2020

Re: Da!

NNN
i to je tačno,
gledao sam Krajinovića prošle nedelje i stvarno je bio odličan,
ako do tog četvrtfinala dođe, ne bi trebalo da uopšte bude nešto podređen protiv svog idola.

Ma daaaaaj!
NNN NNN 14:26 03.09.2020

Re: Da!

Stvarno. Novak ima očiglednu prednost na servisu (i riternu) i tu bi trebalo da osvaja lakše poene, ali Krajinović stvarno igra odlično u polju i mislim da bi bilo uživanje da dođe do tog četvrtfinala.
niccolo niccolo 20:40 03.09.2020

Rusi-Srbi

mega dosadan meč
NNN NNN 23:07 03.09.2020

Re: Rusi-Srbi

Bukvalno se nisam udostojio da pogledam ni sekundu meča, ali protiv Norveške planiram da gledam.
niccolo niccolo 04:55 04.09.2020

Re: Rusi-Srbi

Drugo poluvreme je bilo bolje, u smislu da su pala 4 zgoditka, od toga tri u našu
NNN NNN 23:13 03.09.2020

Denver - Klipers

meč počinje u nama mrskih 3 posle ponoći.
Videćemo koliko je Denver, posle iscrpljujuće prve serije, uspeo da se fizički, ali i psihički regeneriše večeras protiv favorizovanih Klipersa.
Lično mislim da Denver može da se nosi sa bilo kojom ekipom, ima i pojedinačni i timski kvalitet.
Za neki veći uspeh im nedostaje iskustvo, ali dobro rade na sticanju.
Atomski mrav Atomski mrav 08:00 04.09.2020

Re: Denver - Klipers

Bilo bi lepo da Jokić osveti Dončića, nakon svega što mu ja ta banda iz LA uradila...
NNN NNN 10:15 04.09.2020

Re: Denver - Klipers

i ja za to navijam, ali sinoć nisam bio neki optimista, pa sa prespavao meč (što se ispostavilo kao ispravna odluka). Denver se držao samo u 1. četvrtini, posle se raspali. Lenard je verovatno najbolji košarkaš na svetu (iako više volim ove naše pa sam pristrasan) + Klipersi imaju najozbiljniju klupu u NBA.
Nadam se da će Denver da se sastavi u red, pa da gledamo dobru seriju.
Nama će da bude problem što će verovatno sve utakmice da budu u terminima idealnim za zapadnu obalu (03:00).
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:44 04.09.2020

Re: Denver - Klipers

Не знам какав је план, да их пусте до 3:0 или до 3:1 па да преокрену.
NNN NNN 12:27 04.09.2020

3. kolo

Od 3. kola se već ukrštaju nosioci, prva dva kola služe da se malo zagrejemo, nekada su se komentarisali autfiti i aljinice, bude poneko iznenađenja i sl. ali od 3. kola kreće ozbiljnija priča.
Za nas je najiniteresantniji par Krajinović - Gofan koji bi trebalo da počne posle 18:30
Filip je već dobijao Belgijanca, pa se nadamo da će da nastavi u dobrom ritmu.
Između njih čak postoji i nekakvo rivalstvo jer je Fići David bio "preoteo" trenera, pa mu se Srbin ekspresno "osvetio" na terenu... Sada je tu Janko koji neće da odleti tek tako, čak je predvideo da Filip ima potencijal za top10, ali idemo polako, za sada top 20 izgleda kao vrlo ostvariv cilj, jedna od prepreka je Gofan.

Večeras igraju i Cicipas - Ćorić i to može da bude vrlo zanimljivo.

Đoković protiv Štrufa otvara večernji program (od 01 posle ponoći),
nadajmo se da će da bude kao i u prethodnim mečevima, mada nije realno očekivati da Nemac servira loše kao prošle nedelje.

Sutra je najzvučniji meč Čilić - Tim

j_grandson j_grandson 13:00 04.09.2020

Re: 3. kolo

NNN
Od 3. kola se već ukrštaju nosioci, prva dva kola služe da se malo zagrejemo, nekada su se komentarisali autfiti i aljinice, bude poneko iznenađenja i sl. ali od 3. kola kreće ozbiljnija priča.
Za nas je najiniteresantniji par Krajinović - Gofan koji bi trebalo da počne posle 18:30
Filip je već dobijao Belgijanca, pa se nadamo da će da nastavi u dobrom ritmu.
Između njih čak postoji i nekakvo rivalstvo jer je Fići David bio "preoteo" trenera, pa mu se Srbin ekspresno "osvetio" na terenu... Sada je tu Janko koji neće da odleti tek tako, čak je predvideo da Filip ima potencijal za top10, ali idemo polako, za sada top 20 izgleda kao vrlo ostvariv cilj, jedna od prepreka je Gofan.

Večeras igraju i Cicipas - Ćorić i to može da bude vrlo zanimljivo.

Đoković protiv Štrufa otvara večernji program (od 01 posle ponoći),
nadajmo se da će da bude kao i u prethodnim mečevima, mada nije realno očekivati da Nemac servira loše kao prošle nedelje.

Sutra je najzvučniji meč Čilić - Tim


Možda ne bi bilo loše da Čile pobedi Tima.
Jer - ne volim kada Nole igra protiv njega.

g.radicevic g.radicevic 16:05 04.09.2020

Re: 3. kolo

Možda ne bi bilo loše da Čile pobedi Tima.
Jer - ne volim kada Nole igra protiv njega.


Tim je opasan po Noleta, do finala
ili na dva dobijena.
nema iskustva, ni smirenost za pobedu u velikim mečevima (protiv Novaka)
tako da opušteno


niccolo niccolo 19:02 04.09.2020

Re: 3. kolo

Krajinović - Gofan

0:2 za Gofana trenutno. Naš prvi izgubio 6:1, a drugi u tb. Sad je momenat za preokret (poslednji )

Edit: Izgubi i treći, 6:4
NNN NNN 19:53 04.09.2020

Re: 3. kolo

Urekoh Filipa
Valjda se uplašio šanse, prethodnih 5 mečeva ovde je stvarno odigrao dobro i mislio sam da za početak bar može da održi takav nivo.
NNN NNN 19:55 04.09.2020

Re: 3. kolo

g.radicevic
Možda ne bi bilo loše da Čile pobedi Tima.
Jer - ne volim kada Nole igra protiv njega.


Tim je opasan po Noleta, do finala
ili na dva dobijena.
nema iskustva, ni smirenost za pobedu u velikim mečevima (protiv Novaka)
tako da opušteno


Tim je valjda od poslednjih 10 mečeva protiv Velike trojke dobio čak 7, ali od tih koje je izgubio su bila upravo dva finala Gren Slema!
NNN NNN 02:16 05.09.2020

Re: 3. kolo

Đoković
Sjajna Novakova igra!
Čak je i Štruf igrao vrlo dobro dva i po seta što se iz rezultata 6:3 6:3 6:1 baš i ne da naslutiti. Bilo je uživanje ovih stotinak minuta igre.
nsarski nsarski 08:09 05.09.2020

Re: 3. kolo

NNN
Đoković
Sjajna Novakova igra!
Čak je i Štruf igrao vrlo dobro dva i po seta što se iz rezultata 6:3 6:3 6:1 baš i ne da naslutiti. Bilo je uživanje ovih stotinak minuta igre.


Bilo je, i nije mi žao što sam ostao budan. Jedino što je pokvarilo utisak je ono "komentarisanje", ili bolje reći dobacivanje sa susednog stola, Mr. Srđana.
niccolo niccolo 08:36 05.09.2020

Re: 3. kolo

Jedino što je pokvarilo utisak je ono "komentarisanje", ili bolje reći dobacivanje sa susednog stola, Mr. Srđana.

Na šta to liči?
nikvet pn nikvet pn 08:47 05.09.2020

Re: 3. kolo


Тата-Срђан звучи као бахатун из најскупљег мерцедеса : Јел знаш бре ти ко сам ја!?
nsarski nsarski 08:48 05.09.2020

Re: 3. kolo

niccolo
Jedino što je pokvarilo utisak je ono "komentarisanje", ili bolje reći dobacivanje sa susednog stola, Mr. Srđana.


Na šta to liči?


Pa liči, otprilike, na sledeću situaciju. Zamisli da odeš u Las Vegas da gledaš striptiz i sa sobom povedeš retardiranog rođaka iz Kanzasa.

Počne glamur-šou, a rođak neprestano komentariše: "vidi, vidi te noge...joooj kakva zadnjica, prćasta...sada će i gornji deo da skine, pazi sada to...pa, reci, zar nije prelepa...ha?"

Na to liči.
niccolo niccolo 08:53 05.09.2020

Re: 3. kolo

Teška priča
j_grandson j_grandson 17:00 05.09.2020

Re: 3. kolo

niccolo
Jedino što je pokvarilo utisak je ono "komentarisanje", ili bolje reći dobacivanje sa susednog stola, Mr. Srđana.

Na šta to liči?

Meni to nije toliko smetalo.
Jer nisam ni znao ko je taj drugi.
A i da sam znao - pa to je njegov sin.
Šta je tu toliko sporno?!
NNN NNN 18:55 06.09.2020

Re: 3. kolo

Cicipas - Ćorić i to može da bude vrlo zanimljivo.
Ubedljivo najzanimljiviji meč dosadašnjeg US Opena!
Cicipas je imao 2:1 u setovima i 5:1 i onda je propustio 6 meč lopti (3 vezane na svoj servis!) i izgubio
NNN NNN 18:58 06.09.2020

Re: 3. kolo

2:1 u setovima i 5:1
Slično je ispala i "naša" Kristina Mladenović imala je 1:0 u setovima (6:1) i 5:1 u 2. setu i propustila nekoliko meč lopti i raspala se u 3. setu.
Ona je inače bila prilično besna jer je zbog toga što je bila u kontaktu sa sunarodnikom Perom koji je ispostavilo se pozitivan na covid-19 bila u sobnoj izolaciji, a nešto kasnije su joj zbog obavezne izolacije (iako je negativna na covid) zabranili da igra meč četvrtfinala ženskog dubla!
NNN NNN 19:02 06.09.2020

Re: 3. kolo

u kontaktu sa sunarodnikom Perom
Takođe je bila drama za meč Zverev - Manarino jer je Francuzu bilo zabranjeno da izađe na ovaj meč i to od strane savezne države Njujork!
Inače Manarino je takođe više puta testiran i uvek je bio negativan i za prva dva kola je imao dozvolu od zdravstvene ustanove grada Njujorka, ali je onda viša instanca donela suprotnu odluku!?!
Zverev je ispao vrlo fer i pristao da se meč odloži (na par sati) dok se ne dobije dozvola da Manarino izađe na teren (i Novak je bio donekle uključen), na kraju su nekao izboksovali da se meč odigra, Manarino je čak uzeo 1. set i dobro se držao do sredine drugog, čak i propustio neke brejk prilike i posle toga pao, a Zverevu se isplatilo sportsko viteštvo.
NNN NNN 19:05 06.09.2020

Re: 3. kolo

Čilić - Tim
Tim je prelako došao do 2:0 protiv umornog Čilića, pa je onda pao, a onda je uspeo nekako da "ukrade" 4. set u kome če Čilić u dva gema imao po više brejk lopti, a Austrijanac je iskoristio jednu jedinu u setu i slavio.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:45 06.09.2020

milsap 1 leonard 0

Не верујем да ће се поновити, али ако хоће, знам да ће и тад победити Денвер. Не видим како Денвер може изгубити утакмицу у којој Милсап и Леонард дају исти број кошева, па нек су то 13 или 53.
NNN NNN 16:48 06.09.2020

Re: milsap 1 leonard 0

Razbili ih Nageci u 1. četvrtini (dvadesetak razlike), posle nekako održavali,
Jokić na poluvremenu imao 24 poena (4/4 trojke) i 10 skokova, Marej imao 20 poena,
posle u drugom poluvremenu bilo mnogo čvršće, Kipersi bili prišli na -5 i Jokić da koš (jedini u 2. poluvremenu, u fazonu nemojte ljudi opet da potežem).
Heris i Grent utegli odbranu, a Milsap čini mi se već dve za redom po 13 poena, a u prethodnoj seriji je davao oko 7, takođe je i u skoku aktivniji, u prvom poluvremenu je bio skupio 3 u napadu u kratkom intervalu kada se Denver odlepljivao.

Obećava ova serija, sada u sledećoj očekujemo da Lenard bude sigurno bolji, a ni Džordž nije bio nimalo ubedljiv (mada uglavnom je bled u ovom plejofu).
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:43 06.09.2020

Re: milsap 1 leonard 0

Одличан је био, опет, и Портер с клупе, одговара му улога.

Мада, зајебано је, не видим како би Клиперси поново одиграли овако лоше, а ипак су били пришли на 5.
Kazezoze Kazezoze 18:06 06.09.2020

Re: milsap 1 leonard 0

Geri se vratio, odbrana proradila. Fazon je što je Denver imao nekoliko utakmica ove godine kada odbrana deluje ovako timski uigrano kao sinoć. Čak i Jokić igra odbranu kad ovako deluju. Vanjsku liniju su im totalno razbili, a u skoku svi učestvuju.
A iz dobre odbrane napad dobija na sigurnosti, pa je sinoć, recimo, Heris šutao trojke 4 od 7.

Naravno, kao i uvek, sve je povukao Jokić, a sledili su ga Mari i ostali.
Biće ovo zanimljiva serija, što bi trebalo da raduje sve ljubitelje dobre košarke.

Meni je za sada iznenađenje igra Majamija protiv Janakisa i njegovog Milvokija.
Večeras u 9:30 mogu završiti seriju.


PS: Novak igra posle 8:00, pa ću posle prebaciti na košarku.
NNN NNN 18:52 06.09.2020

Re: milsap 1 leonard 0

не видим како би Клиперси поново одиграли овако лоше

Lenard šutirao 4 od 17,
ne pamtim da je ikada bio ovoliko loš,
ali ima i Denver mesta za napredak,
sledeća utakmica bi mogla da bude dobra (prve dve nisu bile nešto takmičarske).
NNN NNN 19:12 06.09.2020

4. kolo

Novak igra protiv Karenja Buste večeras, meč se očekuje da počne do 9.
Novak je naravno favorit, ali Španac, kao i većina njegovih sunarodnika zna dobro da se brani i igra u polju, a najveći uspeh u karijeri mu je bio upravo ovde kada je 2017. doguirao do polufinala.
Iskreno, Đoković sa igrom kakvu je pokazivao na dosadašnjem US Openu ne bi trebalo da ima ozbiljnijih problema, ali loptica je okrugla...
Malko je glupo da se priča sada o ovim sitnicama, ali ovo je Novaku prilika da počne da zarađuje ATP poene, jer je prošle godine ispao upravo u 4. kolu (1. put posle 11 uzastopnih minimum polufinala na US Openima na kojima je učestvovao!).
Ako Novaka bude služio servis, a sve bolje ga sluša kako američka turneja odmiče, ne bi trebalo da bude problema, naravno, podrazumevam da i dalje ima približno visok nivo igre kao i prethodnih nedelju dana.
NNN NNN 19:30 06.09.2020

Re: 4. kolo

Od ostalih mečeva, za nas je najinteresantniji poslednji meč 4. runde današnjeg dana u muškoj konkurenciji Gofan - Šapovalov.
Ko pobedi u ovom meču ide na pobednika mača Đoković - Karenjo Busta.
Govan je lagano izbacio uplašenog Krajinovića, a Šapovalov je čudesno preokrenuo provi izgleda takođe uplašenog Frica, koji je imao 2:1 i 5:2 i izbezumio se.
Interesantno je i da će ovde biti sudar potpuno različitih stilova, dok Belgijanac uživa u dugim razmenama i dobro gradi poen, Kanađanin koristi svaku priliku (nekada i kada realno nije prilika) da napadne i voli da "jednim udarcem" završava poene.
alselone alselone 21:02 06.09.2020

Drop šot

Na 5-5, 0-30, drop šot. Čir mi proradio.
alselone alselone 21:04 06.09.2020

Re: Drop šot

Evo ga još jedan.
NNN NNN 21:05 06.09.2020

Re: Drop šot

Ovo su par najluđih gemova!
alselone alselone 21:14 06.09.2020

Re: Drop šot

Totalna katastrofa. Ne verujem šta gledam.
niccolo niccolo 21:15 06.09.2020

Re: Drop šot

Neverovatno
mirelarado mirelarado 21:17 06.09.2020

Re: Drop šot

Auh, jbt!
NNN NNN 21:19 06.09.2020

Re: Drop šot

Ovo je SRAMOTA!!!

Po pravilima naravno da imaju pravo da diskvalifikuju igrača ako povredi sudiju,
ali nije bilo nikakve ni namere, ni agresije, niti je ovo prvi put da loptica udari sudiju, ovo do sada još nisam video, a pratim tenis 35 godina!

Dešavalo se da diskvalifikuju igrača ako udari sudiju, šutne reklamu, stolicu pa udari sudiju, takođe se dešavalo i da igrač lopticom nenamreno napuca sudiju, pa se regularno nastavi meč.
Desilo mu se u četvrtfinalu Rolan Garosa da je bacio reket na teren i reket je odskočio prema sudiji, ali sudija se sklonio, pa je bila priča da je reket udario sudiju da bi mogli da ga napenale...

Ako postoji neka loša namera prema Novaku - onda je to ovo!

nikvet pn nikvet pn 21:20 06.09.2020

Re: Drop šot

Bilo šta je bilo. Glavu gore.
NNN NNN 21:21 06.09.2020

Re: Drop šot

a nije trebalo ni da jedem govna o poenima u napred, pošto to nikad ne radim, osim ako baš to nije tema...
alselone alselone 21:27 06.09.2020

Re: Drop šot

ali nije bilo nikakve ni namere, ni agresije,


Verovatno si u pravu, znaš istoriju sporta najbolje ovde, ali brate više u q i on sa njegovom nervozom i tim pomračenjima svesti kada igra protiv sebe iz nekog inata. Obavezno posle toga počne da lupa i razbija, nekad mu to pomogne da izađe na površinu i vrati se svež a nekad završi katastrofalno meč.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:27 06.09.2020

Re: Drop šot

У ствари, ја се сећам сличне ситуације, тако сам први пут и дознао, пре неку годину, за Шаповалова.



NNN NNN 21:30 06.09.2020

Re: Drop šot

Koji je ovo sulud splet okolnosti doveo do ovoga:

prvo je Novak imao 3 vezane set lopte i "iskoristio je prvu", sudija je sudio aut, Karenjo Busta je tražio čelendž i loptica je liznula liniju za manje od milimetar!

Onda je iz drugog servisa pogodio liniju (ako je uopšte pogodio, meni je pre izgledalo kao aut, ali Novak nije tražio čelendž), pa je u poenu Novak pogodio sam vrh mreže, umesto da uzme poen...

Onda se oklizne i nezgodno padne (čini se da je leva ruka bila skroz ispružena prilikom pada što može da bude vrlo opasno!)...

Onda sve ovo posle što se izdešavalo...

Bukvalno kao da je kod 3 set lopte neko rekao da Novak deluje nezaustavljivo, a ona je sam Đavo rekao hold my beer.

Glupo je ovako ispasti, a realno da ne kenjam previše, bilo mu je do polufinala sve na "autopilotu", kada bi najverovatnije igrao sa pobednikom Zverev - Ćorić, a pre toga se ne bi mnogo ni oznojio realno.

Ovde je bilo super što se servisa tiče, u polju su obojica bila odlična, Novak se malo nervirao što ne uspeva da materijalizuje bolju igru (možda i zbog toga mala frustracija), ali su stvari počele da dolaze na svoje mesto, čak je i protiv Edmunda bilo slično.
NNN NNN 21:31 06.09.2020

Re: Drop šot

kada igra protiv sebe
Mislim da je MekInro rekao da je ovde Novaku najveći protivnik on sam
(a ako neko zna kako je igrati protiv sebe - onda on zna)!
NNN NNN 21:37 06.09.2020

Re: Drop šot

marco_de.manccini
У ствари, ја се сећам сличне ситуације, тако сам први пут и дознао, пре неку годину, за Шаповалова.



Sećam se ovoga, e sad može da se vidi očigledna razlika u ova dva slučaja.
NNN NNN 23:46 06.09.2020

Re: Drop šot

Ovaj grozni sportski dan se još ne završava,
Denver Nagetsi su upravo objavili da je Nikola Jokić upitan za 3. utakmicu zbog uganuća desnog članka
Čovek bukvalno celu sezonu nije propustio (čak ni zbog odmora) ni jednu utakmicu i sada kada je najvažnije pitanje je da li i koliko će moći da igra.
NNN NNN 23:52 06.09.2020

Re: Drop šot

Po pravilima naravno da imaju pravo da diskvalifikuju igrača
Evo situacije od pre bukvalno desetak dana, kada je Bedene pogodio kamermana, ali nije diskvalifikovan (mada su takođe mogli po pravililma da ga diskvalifikuju), nego je dobio samo opomenu

Doduše ni kamerman nije imao near-death experiance
Atomski mrav Atomski mrav 14:19 07.09.2020

Re: Drop šot

Nema dalje, gasi mešalicu, motaj kablove:

Biljana Srbljanović: Jebote, čak i ja mislim da Novak ništa nije kriv!

Eto, oprostila mu je one ćevape u Parizu. Pajić izneverovao.
NNN NNN 00:21 07.09.2020

Novak posle diskvalifikacije:

Cela ova situacija me čini zaista tužnim i praznim. Proverio sam kako se oseća linijski sudija, i prema informacijama koje sam dobio, oseća se dobro, hvala Bogu. Njeno ime ne mogu da otkrijem zbog očuvanja njene privatnosti. Jako mi je žao što sam joj naneo takav stres. Nije bilo namerno. Bilo je pogrešno. Želim da ovo neprijatno iskustvo, diskvalifikaciju sa turnira, pretvorim u važnu životnu lekciju, kako bih nastavio da rastem i razvijam se kao čovek, ali i teniser. Izvinjavam se organizatorima US Opena. Veoma sam zahvalan svom timu i porodici što mi pružaju snažnu podršku, kao i mojim navijačima jer su uvek uz mene. Hvala vam i žao mi je. Bio je ovo težak dan za sve
j_grandson j_grandson 06:40 07.09.2020

Da!

Jebiga Nole!
Ne smeš to da radiš!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana