Moj grad

Daleko je Bioskop Slavica

Spiridon RSS / 16.09.2020. u 12:23

61127_jelena01-news1-filip-plavcic_ff.jpg?ver=1471597840


 
Nadjem se ponekada u snu u polu-kosmaru u kome sam jos uvek zarobljen u osamdesetima gde putujem dugackim bulevarima koji su me vodili iz bloka 70 (u kome sam tada ziveo) do moje skole na Karaburmi na predposlednjoj stanici sesnestice. Prosek za ovu relaciju u to vreme je bio sat i po vremena. Ne verujem da se ni danas nesto puno promenilo. I rusi se taj crveni autobus "teran jesenjim vetrom niz jednu beogradsku padinu" dok golobradi ja stojim drzeci se za sipku prepunog autobusa i posmatram Beograd svojim velikim ocima. I nista me tih godina nije bolelo i smetalo, ni sivilo, smog, smrad u autobusu dok me jednog oktobarskog dana na pocetku ulice 29 Novembra, oko 7h15 (slagacu vas, mozda je bilo 7h20) nije zaboleo stomak . Daleko je bioskop Slavica pomislih dok me hladni znoj oblivao. Da li cu izdrzati? Vjazma je slobodna, Vjazma je pala.
 
Cemu ovaj blog? Nisam siguran. U meni jos uvek postoji nekakav strah od tih jutarnjih dugih beogradskih relacija (blok 70 pocetna stanica busa 68 - Zeleni Venac - Presedanje na bus 16 do Karaburme (skoro Visnjice). Ponekada, kad doputujem u Beograd, volim da se provozam gradskim prevozom i na taj nacin prinesem zrtvu. U pozadini je strah od tmurnog beogradskog jutra, guzve u autobusu i namrgodjenih putnika. Cudno je to da mi se takve stvari vracaju kroz snove u kojima nista od ovoga sto sam u zivotu uradio ne postoji vec sam jos uvek na pocetku. Zarobljen u svojoj mladosti.
 

 



Komentari (151)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:08 20.09.2020

Re: Teško da bih se mešala

pajic

Ta Kinoteka je stvarno čudo, institucija svetskog značaja, šteta samo što su je izgleda osnovale proklete komunjare iz najgorih namera

Seljoberi nisu znali gde da ture reakcione filmove :)

Major Krsman&co.

Kinoteka je takva samo zahvaljujuci Radoslavu Zelenovicu.
gedza.73 gedza.73 08:13 20.09.2020

Re: Teško da bih se mešala


Pajić
Slavica je fakat bila prvi igrani film snimljen u Jugoslaviji.

pokušavaš da podmetneš neku svoju bednu reviziju istorije


„У планинама Југославије” је југословенско-руски филм први пут приказан 31. октобра 1946. године.

Славица је југословенски филм, снимљен 1947. године у режији Вјекослава Афрића.

pajić
i kao takav se pominjao, i danas se pominje

Takva vam je cela partizanska istorija. Znate ono što vam su 'pominjali' partijski poslušnici i što vam je odobrio Najveći Sin da smete da zapamtite. mala cena za 'besplatno dobijene' stanove

Prvi zabranjeni film Titove Jugoslavije
Prvi film u kojem se pojavljuju i Draža Mihailović i Josip Broz je sovjetsko-jugoslovenski film „U planinama Jugoslavije“. Bio bi to prvi dugometražni film Brozove države da ga nije zabranio, nezadovoljan što su u filmu veće slike druga Staljina nego druga Tita.

Iako bi po objektivnim kriterijama trebao biti prvi dugometražni igrani film u historiji socijalističke Jugoslavije, taj status se tradicionalno davao Slavici, snimljenoj godinu dana kasnije.




apacherosepeacock apacherosepeacock 08:56 20.09.2020

Re: Teško da bih se mešala

Pajić
kultura cvetala, ulagalo se u to, razvijalo, negovalo, itd, a

haha
(najviše se ulagalo ali u ispiranje mozga i Gebels info, kad se završilo sa streljanjima, fejk sudskim procesima, otimačinama, useljavanjima u tuđu imovinu, zatvorima-logorima itd. dugačak im spisak zločina)



Fuckin' Dante... poetry-writing faggot! Piece of shit, motherfucker!



William Somerset : Gentlemen, gentlemen... I'll never understand. All these books, a world of knowledge at your fingertips. What do you do? You play poker all night.

Library Guard : Hey! We've got culture! We've got culture comin' out our ass!


hoochie coochie man hoochie coochie man 13:11 16.09.2020

:)

Zeleni Venac - Presedanje na bus 16

Prva linija gradskog prevoza koju sam naučio (a možda i koristio)
Železnička stanica, pešaka do Zelenog Venca, uzbrdo, Kameničkom, bus 16, na koncerte u Pioniru.
docsumann docsumann 14:13 16.09.2020

kad te pritjera, u nevakat


jednom smo tako na poslu pričali dogodobštine na datu temu - kad ti stomak proradi u alarm modu usred grada...
i bilo raznih priča, bilo i ispadanja iz teme, samo da bi se podcrtao stepen muke i uneređivanja. a onda je jedan kolega iznio slučaj nakon koje je svaka dalja priča bila neubjedljiva.

mislim da sam to već spominjao, al vrijedi jopet...dakle, neki njegov prijatelj šetao kroz grad, kad mu je stomak počeo da vrti. pogledao je oko sebe, nigdje javnog WC, nigdje nikakvog zgodnog mjesta da se sakrije, pa je krenuo onako stisnutog koraka da traži kakav lokal gdje bi se olakšao.
i već kad je postalo neizdrživo, naiđe na restoran, utrči, pita konobara za toalet, ovaj ga pošđalje niz neki hodnik. već su desetinke sekunde u pitanju...
stomak ga je već toliko pritisnuo, da je krenuo da se otkopčava još usput. u WC je uletio pridržavajući rskopčane pantalone, jedva stigao do prve kabine, u koju nije ni ulazio, nego se samo okrenuo i onako s vrata spuštio gaće i eksplozivno izručio sadržaj bez nišanjenja.
kad se okrenuo da pogleda nered koji je napravio, imao je šta da vidi - na šolji, u kabini je već sjedao neki čovjek.
samo je navukao pantalone i zbrisao brže nego što je ušao.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:30 16.09.2020

Re: kad te pritjera, u nevakat

docsumann

jednom smo tako na poslu pričali dogodobštine na datu temu - kad ti stomak proradi u alarm modu


"Najteze je nositi rijetko g...o kroz gusto selo". Tako je govorio moj drug Pace.

gavros gavros 10:26 17.09.2020

Re: kad te pritjera, u nevakat

docsumann

jednom smo tako na poslu pričali dogodobštine na datu temu - kad ti stomak proradi u alarm modu usred grada...
i bilo raznih priča, bilo i ispadanja iz teme, samo da bi se podcrtao stepen muke i uneređivanja. a onda je jedan kolega iznio slučaj nakon koje je svaka dalja priča bila neubjedljiva.

mislim da sam to već spominjao, al vrijedi jopet...dakle, neki njegov prijatelj šetao kroz grad, kad mu je stomak počeo da vrti. pogledao je oko sebe, nigdje javnog WC, nigdje nikakvog zgodnog mjesta da se sakrije, pa je krenuo onako stisnutog koraka da traži kakav lokal gdje bi se olakšao.
i već kad je postalo neizdrživo, naiđe na restoran, utrči, pita konobara za toalet, ovaj ga pošđalje niz neki hodnik. već su desetinke sekunde u pitanju...
stomak ga je već toliko pritisnuo, da je krenuo da se otkopčava još usput. u WC je uletio pridržavajući rskopčane pantalone, jedva stigao do prve kabine, u koju nije ni ulazio, nego se samo okrenuo i onako s vrata spuštio gaće i eksplozivno izručio sadržaj bez nišanjenja.
kad se okrenuo da pogleda nered koji je napravio, imao je šta da vidi - na šolji, u kabini je već sjedao neki čovjek.
samo je navukao pantalone i zbrisao brže nego što je ušao.



gavros gavros 10:27 17.09.2020

Re: kad te pritjera, u nevakat

Plačem od smijeha
Spiridon Spiridon 20:05 18.09.2020

Re: kad te pritjera, u nevakat

gavros
Plačem od smijeha


Znam i ja tu priču ali sa malo drugacijim krajem. On je uleteo u klozet i imao je snage samo da gurne vrata i okrene bulju u pravcu čučavca. Posle rafala usledio je glas u pozadini.

- Pa što me usra čuveče?
Черевићан Черевићан 16:55 16.09.2020

возни (не)ред

Zarobljen u svojoj mladosti

кад године нагрну у свом ...миц миц ходу
младост у мислима ..........све је акутнија,
сем пехиста које старост …….непожели
што појава данашњице све је присутнија

shmoo shmoo 23:57 16.09.2020

88-ица

А ја путов'о 88-ицом с Брда у Земунску гимназију.

Исто дугачка релација.

Има се времена да се размишља о себи, о људима око себе, о граду у којем се живи... Времена на претек за размишљање.

Било са мном у тој Земунској много њих из Блока 70, Блока 45, Блокова 61-64...

Све неки блокови. Што у нама, што око нас. У то време.

А не могу да се сетим да ли ме је икада у 7:15 ујутро у 88-ици заболео стомак. Можда и јесте, али изгледа да то и није било тако битно у том моменту чим се не сећам.

Мени је ипак био најважнији биоскоп "Шумадија" на Бановом брдету.

Тај биоскоп је за мене посебно добијао на важности када би ме у одређеним данима мрзело да се клацкам том 88-ицом чак до Земуна у који се пре рата ишло бродом к'о у Америку.






Spiridon Spiridon 20:09 18.09.2020

Re: 88-ица

ица
А ја путов'о 88-ицом с Брда у Земунску гимназију.


Ja u drugom pravcu. Na DIF. Pa presedanje na 23 na banovom brdu.

Ta 88-mica je uvek bio krš od autobusa. Jedne godine je posle eksplozije gume, zena bukvalno propala kroz ono uzvisenje sa sve sedištem na točak ispod.
shmoo shmoo 08:53 19.09.2020

Re: 88-ица

Spiridon
ица
А ја путов'о 88-ицом с Брда у Земунску гимназију.


Ja u drugom pravcu. Na DIF. Pa presedanje na 23 na banovom brdu.

Ta 88-mica je uvek bio krš od autobusa. Jedne godine je posle eksplozije gume, zena bukvalno propala kroz ono uzvisenje sa sve sedištem na točak ispod.



Да, да... ДИФ у Кошутњаку. Изнад отворених базена.


Неправда, брате рођени!

Уместо да су нам дали да се уписујемо у средње школе које су нам биле близу места становања... Него шуварица. Усмерено образовање. Били смо жртве још једне неуспеле реформе нашег школства.

У почетку ми је било и занимљиво да путујем. А после месец-два ми се смучило.

(То и данас причам као сопствено искуство овим клинцима што после основне уписују средње школе да се не би зезнули па из Железника или Сремчице путовали до иза Панчевачког моста свакога дана.)

Но, било је ту и добрих страна. Поред Бановог брда и Дорћола (баба и деда као сервис за чување деце уместо обданишта) на којима сам одрастао, упознао сам и Земун и заволео га. То ми је трећи омиљени део града (ово ми Земунци никада неће опростити јер они нису део Београда него град за себе) поред она два поменута.

Гардош, Мухар, парк, Кеј, штек привезан уз Кеј, Пинки, биоскоп "Централ",...

Рецимо, једна од лепших успомена коју и данас памтим је била када је у Пинкију свирао Пет Метини са својом групом, а ми побегли у гомили са часова (сећам се да је био са мном и Саша Локнер, овај што је после свирао клавијатуре код Бајаге, а у гимназијско време имао своју џез-рок групу Потоп) само да бисмо гледали опрему коју истоварују из камиона и уносе у Пинки.

Али било је ту много тога... Зато сам и заволео Земун.

Док, на пример, Нови Београд никада нисам заволео иако сам често одлазио код тих другова и другарица из блокова који су ишли са мном у Земунску.

Мени који сам читавог живота живео у кући са двориштем ти блокови на НБгд. вазда изгледали (и данас ми изгледају) крајње нехумано. Поготово за одрастање. Драги су ми и данас ти људи које од тада знам, али блокови, то животно окружење... Бррр, хорор.

Сећам се те несреће у 88-ици. И од тада никада више нисам седео на точку у градском бусу. Нити стајао у хармоници на средини буса.





apacherosepeacock apacherosepeacock 10:27 19.09.2020

Re: 88-ица

shmoo

Мени који сам читавог живота живео у кући са двориштем ти блокови на НБгд. вазда изгледали (и данас ми изгледају) крајње нехумано. Поготово за одрастање. Драги су ми и данас ти људи које од тада знам, али блокови, то животно окружење... Бррр, хорор.



Ma naravno, Novi Beograd, naselje, je živi šit..

A ovako je trebalo da izgleda.

Postojali su planovi za izgradnju na terenu preko Save još za vreme Kraljevine Jugoslavije.. (preciznije, još od 1919 godine)


'Uporedo sa aktivnostima beogradske opštine, početkom 1937. godine neočekivano se pojavila i jedna nova inicijativa u vezi sa regulacijom terena preko Save. Ona je potekla od konzorcijuma pod imenom „Danska grupa”, koji je, preko domaće firme „Preduzimač”, ponudio opštinskoj upravi plan za izgradnju novog dela prestonice na ovom prostoru.

Planom, koji je nosio naziv „Novi Beograd”, Danci su predlagali da se na zemljištu smeštenom u trouglu između puta Beograd–Zemun, Save i Dunava napravi naselje za 14.000 stanovnika. Sa ovim projektom domaća javnost je mogla da se upozna iz dnevnih listova početkom marta 1937. godine.

Prema zamisli Danaca, centralna zona naselja bi se nalazila na njegovom istočnom delu, bliže Beogradu.
Tu bi bio izgrađen veliki trg i zgrada opere, kao i kvart petospratnica, namenjenih za „radnje, trgovačke firme, kancelarije i stanovanje”.

Uz Savu i deo obale Dunava napravio bi se kvart porodičnih vila, a kod ušća veliki park sa kupalištem, bazenom, restoranom i marinom. Zapadno od glavne zone (u pravcu Zemuna) najpre bi bio podignut kvart trospratnica, a potom kvart porodičnih kuća.

Duž obale Dunava, u susedstvu nekadašnje Železničke stanice Zemun, predviđena je gradnja industrijske zone, koja bi zelenim pojasom bila odvojena od ostatka naselja. Takođe, na odgovarajućim lokacijama bila je planirana izgradnja dve škole, crkve i sportskog terena'.

shmoo shmoo 11:40 19.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

apacherosepeacock

Ma naravno, Novi Beograd, naselje, je živi šit..



'Ебо их Корбизије и социјално становање!

Ово што данас раде такође је злочин против човечности.

Што каже мој Кум, архитеТКа доктор:


Trg Republike je uništila Zorica Savičić, kao egzekutor NeoModernizma, arhitekture koja već 15-tak godina hara svetomm i uništava prostore, zarad novi ideja apstraktnih prostora neomodenizma. Nemojte se nadati ničemu boljem, ko god da dođe, sično bi bilo. Kao i tržni centar Rajićeva, kao Cvetni trg, kao fontana na Slaviji. Nemo to veze sa SNS-om već sa rečenom umetničkom ideologijom. A kada se jednm ideologija uspostavi, ko god da nešto uradi drugačije, biva ismevan i izopšten od "pravovernih".
Ali kao što kaže engleska poslovica "i kada hiljadu ljudi govori glupost, to je i dalje glupost".

Samo da se nadamo da će se tokovi umetničke ideologije promeniti, ovim tempom i sa ovakvom ideologijom, Beograd će izgledati kao minuli rad Aleksandra Lera.

"arhitektonski ustanak- alternativa ružnoći" gde se ljudi organizovano bune protiv ovakvih arhitektonskih kreacija u Švedskoj. U anglosaksonskim zemljama se pojavio kontrapokret "New classical architecture" - projektovanje i izvođenje objekata na skroz klasičan način, kao pre moderne arhitekture.

Ali kod nas je duga tradicija modernističke ružnoće, pa mislim da će stvari postajati sve gore...




New Classical architecture (ЛИНК)


Architectural Uprising – the alternative to ugliness (ЛИНК)



vcucko vcucko 20:28 19.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

shmoo
apacherosepeacock

Ma naravno, Novi Beograd, naselje, je živi šit..



'Ебо их Корбизије и социјално становање!

Ово што данас раде такође је злочин против човечности.



A jel'?

Vidim cene potvrđuju vašu priču samo tako.
Kod mene (Stari Merkator, zgrada iz '63.) 1.800 kvadrat večeras da dobijem, 1.900 do kraja sledeće nedelje, a ako malo sačekam može neko da uleti i zaokruži na dva soma.
Vojvode Stepe, parsto metara od Autokomande (pre bioskopa!), isto godište i kvadratura, 1.200 mislena imenica (da oglasiš pa možda, jednog dana...).

Baš živi šit
shmoo shmoo 23:23 19.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

vcucko
shmoo
apacherosepeacock

Ma naravno, Novi Beograd, naselje, je živi šit..



'Ебо их Корбизије и социјално становање!

Ово што данас раде такође је злочин против човечности.



A jel'?

Vidim cene potvrđuju vašu priču samo tako.
Kod mene (Stari Merkator, zgrada iz '63.) 1.800 kvadrat večeras da dobijem, 1.900 do kraja sledeće nedelje, a ako malo sačekam može neko da uleti i zaokruži na dva soma.
Vojvode Stepe, parsto metara od Autokomande (pre bioskopa!), isto godište i kvadratura, 1.200 mislena imenica (da oglasiš pa možda, jednog dana...).

Baš živi šit



Мани крај око Меркатора (и Фонтане). Причамо о блоковима на Новом Београду који су грађени касније.

И какве везе цене квадрата имају са естетиком?



Причамо о квалитету људског живота, не о профиту.

Квадрат на Бановом брду је и 2000.

Али џабе када тај простор који сада видиш од Ада мола до пијаце са Шумарским факултетом као трећом тачком троугла више није за нормалан живот достојан човека.

Ни близина Аде, Саве, Кошутњака и Топчидера више не може ту да поправи ствар.


П.С. - На пример, сећаш се старог хотела и кафане "Михајловац"?






Сада је на том месту ово:





Немој ми само рећи да је овај титаник подигао квалитет живота у крају у којем живим?

Напротив, квалитет живота нам је сада свима низак, и нама који ту станујемо деценијама и онима који дају 2000 еврића за квадрат у тој новој згради (ако не и више) и усељавају се пресрећни јер су сада постали Београђани (а већ за пар година почеће да пате за завичајем к'о Радован Трећи, исто као што је то био случај и на НБгд. са ондашњим новоусељенима у блоковима).

Почев од инфраструктуре и саобраћајница које су остале исте и не могу да издрже толики прилив нових становника па до улица претворених у кањоне са трачицом неба изнад главе.

То није живот достојан људског бића.

Више подсећа на онај пренапучени Рим пред пропаст римског царства или на Лондон из 19. века где су са спратова празнили нокшире на главе пролазника.

И тако по читавом том крају:





Са узаним улицама које су остале исте ширине као и када су ту биле куће са двориштима, са неодговарајућом канализацијом, водоводом, електроснабдевањем, без места за паркирање, без зелених површина,...

И сад ћеш ти да ми кажеш да је ово сада лепшеи боље за живот јер квадрат кошта 2000 евра у тим новим зградама?

Ала ти је аргумент!

Свашта бре, Чучко, и ти причаш?

Оваква градња, без икаквих урбанистичких планова и решења за толики број становника већ са јединим циљем да се убије лова што брже, једноставно се зове злочин против човечности.

vcucko vcucko 07:37 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

shmoo


Свашта бре, Чучко, и ти причаш?

Оваква градња, без икаквих урбанистичких планова и решења за толики број становника већ са јединим циљем да се убије лова што брже, једноставно се зове злочин против човечности.


Kod mene je dva soma u starim zgradama, to hoću da kažem.
A znaš li zašto? Upravo zbog ovoga o čemu pišeš.
Kod Arene one nove zgrade, na glasu kao komforne itd. Ali tako gusto sabijene da kroz prozor vidiš tu usku tunel uličicu iz tvog posta i susednu zgradu na koliko, 10-15 metara. A Stari Merkaor - Fontana, tu nema novih zgrada (počinju tek na Retenziji i taj deo je čak nekako i ljudski urađen), i baš zato je ostalo urbanističkog reda i zakona. Pa oko zgrade imam ogroman travnjak i dva velika sportska terena, čak su nedavno postavili i malu otvorenu teretanu, znači ima prostora, ima vazduha, ima i neke vizure. Do najbliže sledeće zgrade bar 60-70 metara, a ovamo niz Pupinov bulevar i 200 i više. Zgrade su same po sebi da prostiš krš, ali okolina se traži, sve agencije guraju letke, presreću nas ljudi na ulazu i raspituju se da li neko prodaje stan.

Oni stepenasti blokovi 61-63, slažem se, brutalizam u punom sjaju. Ali, veruj mi, radije bih tamo nego u te sabijene čardake sa tvoje slike. Ti čardaci su katastrofa i iz dron perspektive i kad prolaziš tuda ulicama - tunelima. A ove stepenaste zgrade u blokovima, em okolo takođe ima prostora, em je to gradila vojska vo vremja kad vojsku niko ništa nije smeo da pita. Pa gde je po proračunu trebao kubik betona, tu su turili kubik i po za svaki slučaj. Ako me razumeš.

Ti čardaci po Brdu ili Vračaru meni izgledaju kao da ih je gradilo dete od Lego kockica
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:59 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

vcucko
A jel'?


Jeste. Ok. tvoj Merkator/Fontana još i nekako, ali oni blokovi.. strašno!
A nije jedini, ima još šitina od naselja.

shmoo shmoo 09:45 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

vcucko
shmoo


Свашта бре, Чучко, и ти причаш?

Оваква градња, без икаквих урбанистичких планова и решења за толики број становника већ са јединим циљем да се убије лова што брже, једноставно се зове злочин против човечности.


Kod mene je dva soma u starim zgradama, to hoću da kažem.
A znaš li zašto? Upravo zbog ovoga o čemu pišeš.
Kod Arene one nove zgrade, na glasu kao komforne itd. Ali tako gusto sabijene da kroz prozor vidiš tu usku tunel uličicu iz tvog posta i susednu zgradu na koliko, 10-15 metara. A Stari Merkaor - Fontana, tu nema novih zgrada (počinju tek na Retenziji i taj deo je čak nekako i ljudski urađen), i baš zato je ostalo urbanističkog reda i zakona. Pa oko zgrade imam ogroman travnjak i dva velika sportska terena, čak su nedavno postavili i malu otvorenu teretanu, znači ima prostora, ima vazduha, ima i neke vizure. Do najbliže sledeće zgrade bar 60-70 metara, a ovamo niz Pupinov bulevar i 200 i više. Zgrade su same po sebi da prostiš krš, ali okolina se traži, sve agencije guraju letke, presreću nas ljudi na ulazu i raspituju se da li neko prodaje stan.

Oni stepenasti blokovi 61-63, slažem se, brutalizam u punom sjaju. Ali, veruj mi, radije bih tamo nego u te sabijene čardake sa tvoje slike. Ti čardaci su katastrofa i iz dron perspektive i kad prolaziš tuda ulicama - tunelima. A ove stepenaste zgrade u blokovima, em okolo takođe ima prostora, em je to gradila vojska vo vremja kad vojsku niko ništa nije smeo da pita. Pa gde je po proračunu trebao kubik betona, tu su turili kubik i po za svaki slučaj. Ako me razumeš.

Ti čardaci po Brdu ili Vračaru meni izgledaju kao da ih je gradilo dete od Lego kockica



Па то ти причам. Баш о томе.

И моја зграда је из 1972. (дошао сам у њу пре 10 година из породичне куће са двориштем непуних 200 метара даље у ваздушној линији, близу Цркве Св. Ђорђа) и имала је око себе сасвим пристојан простор за пристојан људски живот - зелене површине, игралишта за децу, минималан саобраћај, широко небо изнад себе...).

А онда је то почело полако да нестаје под новоградњом.

У оном с великом муком одбрањеном паркићу у Пожешкој хтели су да људима зидају зграду на метар од њихове зграде. Већ имају спремне планове да посеку дрвета у парку-шумици у Пожешкој, преко пута ОШ "Јосиф Панчић", па да и ту зидају своје лего коцкице.

Не верујем да тако нешто може да се догоди и око Меркатора... Али никада се не зна... Ако узмеш у обзир алавост ове зидарске мафије...

Рећи ћу ти само да су намеравали да од дворишта обданишта (обданишта!) одузму један метар да би проширили улицу и у тој уличици зидали зградурину од 6-7 спратова. Наравно, као Лего коцкице како кажеш. Да примитивни кретени који мисле да су са те 2000 евра по квадрату уједно себи купили и право да се иживљавају па онда могу клинцима у обданишту да бацају опушке и ђубре на главу када их васпитачице изведу у двориште обданишта да се играју.

Једва одбранисмо тај дечји зелени простор петицијама, окупљањима пред општином, жалбама,...

Што каже мој шурак:"Јебем ти ову алаву стоку! Брани Хиподром, брани Кошутњак, брани обданиште, брани паркић у Пожешкој! Докле иде та њихова алавост!"

За стари хотел "Михајловац" ни до данас није разјашњено да ли је био под заштитом државе као културно добро (хотел је направљен од коњушница и мањежа кнеза Михајла) или није.

О тзв. Немачком гробљу у Кошутњаку (гробље је површине 2 хектара... тј. било ј 2 хектара) сам вам већ причао како су прво после Другог светског рата ту сместили Камп Кошутњак, а сада је ту тренутни министар просвете сместио своју приватну школу и гимназију.

На гробовима српских и немачких војника које је ту сахранио Макензен после освајања Београда.

И у овој новој згради на месту хотела "Михајловац" Шарчевић држи трећину власништва. Његов син држи фитнес клуб у високом партеру па свако вече када пролазим гледам у излогу будале које ходају по траци (и плаћају за то, јбт!) уместо да се прошетају по Кошутњаку или Ади.

О децибелима који сада по читаву ноћ одјекују овим кањонима између зграда и да ти не причам.

Потпуно ненормална алавост. Ненормална. И треба због тога да седе у затвору.

Јер то јесте злочин против човечности.


Еј, министар српске просвете!

На гробовима војника изгинулих у Првом светском рату!

Јбт, бре, за не поверовати!

Али најважније је да је ту квадрат 2000 евра. Мало ли је?

Треба, бре, сви они да висе на Теразијама за овај урбанистички злочин који су урадили Београду у последњих 20 година.

zilikaka zilikaka 11:55 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

Треба, бре, сви они да висе на Теразијама за овај урбанистички злочин који су урадили Београду у последњих 20 година.

A probaj da baciš pogled kako izgledaju nova naselja na obodima grada. Ono, Zvezdara, Mirlevo, Karaburma. Otvoriš gugl mapu, satelitski prikaz.
Ljudi zidaju bukvalno na ledini, mesta kolko hoćeš, ALI, svaki jedan ostvari pravo na punih 60% izgrađenosti parcele, pa imaš gomilu novih blokova zgrada kojima prilaziš kroz uske ulice sa porodičnim kućama, koje su, jelte, nekad bile na obodu, i onda naselja u kojima su zgrade načičkane tako da uvek možeš da proveriš šta preko imaju za ručak. O stepenu osunčanostini govora, al koga briga.
Tamo je kvadrat jeftiniji ali treba živeti. I naravno, svi sve prodaju čim zabodu prvi ašov.

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:06 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

Треба, бре, сви они да висе на Теразијама за овај урбанистички злочин који су урадили Београду у последњих 20 година.


Treba da vise svi što su ga gradili posle '45. (uz nešto minimalno izuzetaka)

Kad vidim ove slike, samo par primera od brojnih, i šta su napravili posle..





















zilikaka zilikaka 13:16 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

Treba da vise svi što su ga gradili posle '45. (uz nešto minimalno izuzetaka)

Kad vidim ove slike, samo par primera od brojnih, i šta su napravili posle..

Ih, to nije ništa. Skoro da sam sigurna da je moja varoš šampion, kad su iživljavanja arhitekata i urbanista u pitanju.
Prvo, i najgore, reku koja je proticala kilometrima vijugajući kroz grad, čak je po tome bio poznat, i arhitektura bila tome prilagođena, majstori "ispravili" prosecanjem kanala, pa posle probali da prave jezera, pa videli da ne umeju, al nasuli neke delove u centru i pitanje je dana kad će tu početi da zidaju.
Na glavnom trgu porušili dvospratnicu i sazidali vodotoranj. Nakaza bez premca.

Jedan od trgova uz reku, sa kružnim tokom i skladnom okolinom, razrušili, podigli stakleno betonsku rugobu na velikom platou pa ispod imamo prostor za skupljanje narkomana i beskućnika, i kad nekog pritera, a gore plato gde se stalno nešto odvaljuje. A sklad sa rek9m, kao kad trogodišnjak obuje tatune cipele.
Stari Veliki most koji se otvarao po sredini, opevan u pesmi i prelep ii skladan sa okolinom, i još ga projektovali u Ajfelovom birou, isekli i postavili betonsku rugobu.
Treba još?
vcucko vcucko 13:29 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

shmoo

Али најважније је да је ту квадрат 2000 евра. Мало ли је?

Ne znam koliko smo se razumeli.
Dva soma evra kvadrat sam naveo kao kontratezu vašoj, da je Novi Bg šit. Uporedio tu cenu sa cenom na početku Vojvode Stepe, kao recimo širim centrom.
Nije bez razloga Novi Bg skup. To je, hteo ne hteo, jedini deo grada koji je neko nekad planski osmislio, na pesku nacrtao glavne arterije, blokove i pravce širenja. I to se manje-više poštuje i danas. Ima pretrpavanja i na NBg, ali mnogo manje nego drugde (rekoh već, najviše oko Arene).
I na Brdu i na Vračaru i na donjem Dorćolu i na Voždovcu i još kojekuda pretrpavaju te LEGO zgrade, bez plana i mere, nadovezuju na postojeću infrastrukturu, pa očekuju da funkcioniše. U stvari ne očekuju ništa, investitori uzmu tih dva soma po kvadratu i briga ih za dalje. Znaš li od kad teče građevinska garancija za zgradu? Par godina od useljenja prvog stanara. Znači teoretski (i veoma često u praksi) ti kupiš nov stan u novoj zgradi, ali kojoj je garancija istekla.
A oko zgrade nema prostora ni da pošteno izađeš iz nje, šetnja eventualno između parkiranih kola (koja kad jednom parkiraš ne diraš ako nije za glavu, jer ponovo parkirati nećeš). Vodovod i kanalizacija su isti kao kad su tvoji gradili tu kuću i kad je bilo 10 puta manje ljudi.
Svega toga na Novom Bg ima mnogo, mnogo manje, to hoću da kažem.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:33 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

Ih, to nije ništa. Skoro da sam sigurna da je moja varoš šampion, kad su iživljavanja arhitekata i urbanista u pitanju. Prvo, i najgore, reku koja je proticala kilometrima vijugajući kroz grad, čak je po tome bio poznat, i arhitektura bila tome prilagođena, majstori "ispravili" prosecanjem kanala, pa posle probali da prave jezera, pa videli da ne umeju, al nasuli neke delove u centru i pitanje je dana kad će tu početi da zidaju.


Verujem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:49 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

I na Brdu i na Vračaru i na donjem Dorćolu i na Voždovcu i još kojekuda pretrpavaju te LEGO zgrade, bez plana i mere, nadovezuju na p


Ma to znamo svi kako se gradi(lo) po celom gradu, to nije sporno. NB ovakav kao koncept je ruglo bre. Nehumano, ružno da bi ružno, nakaradno, socijalno.. a tek danas posle 70 (ili koliko već) godina.

Koji ga je slepac projektovao?

PS. Jaooo (sa wikipedije)

Sledeće, 1948 godine Dobrović je izradio Plan Novog Beograda u kome ortogonalnim urbanim sklopom dominiraju dva objekta, jedan državni i jedan partijski. Ambicija tadašnjih vlasti je bila izgradnja administrativnog centra nove socijalističke države u kojoj bi dominantne ideje bile narodna demokratija, ravnopravnost i internacionalizam. Izgradnja na praznom prostoru je imala i dodatnu simboliku raskida sa prošlošću, kao odklon od Beograda kao glavnog grada monarhije, i novog početka nakon Drugog svetskog rata.[5]


hoochie coochie man hoochie coochie man 15:25 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс


apacherosepeacock


Ili neko ko zna,
Ona slika, stari dvor i ulica kralja Milana, ne mogu da prepoznam, na koji se dvor misli, zna li se kad je slikano?
Dvor Obrenovića je srušen devetstočetvrte, pa nije u redu kriviti komuniste i za to (mada može:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:40 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

hoochie coochie man

apacherosepeacock


Ili neko ko zna,
Ona slika, stari dvor i ulica kralja Milana, ne mogu da prepoznam, na koji se dvor misli, zna li se kad je slikano?
Dvor Obrenovića je srušen devetstočetvrte, pa nije u redu kriviti komuniste i za to (mada može:)


Након династичке смене навладарском престолу Србије 1903. године, Стари конак је порушен, а Стари двор је постао званична резиденција династије Карађорђевић. Због страдања објекта у бомбардовању током Првог светског рата, 1921. године отпочели су радови на рестаурацији здања. Комисију која је водила ове радове чинили су представници Министрстава грађевина и финансија, управник двора и сликар Урош Предић. До априла 1922. завршена је већина радова, обновљени су позлаћени гипсани радови на зидовима зимске баште и у свечаној сали, а све просторије опремљене су новим намештајем, набављеним у Лиону и Бечу. Када је 1922. године Нови двор отворен као званична краљевска резиденција, Стари двор је добио своју првобитну, јавну намену, предвиђену још пројектом Александра Бугарског из 1881. године.

Наредна темељна обнова Старог двора уследила је током 1930. и 1931. под надзором архитекте управе двора Драгомира Тадића. Све фасаде и декоративна пластика објекта, првобитно изведени у малтеру, замењени су ликорезачким и украсним радовима у вештачком камену, који су рађени под надзором архитекте Светомира Лазића. Стари двор је тешко оштећен у бомбардовању Београда 6. априла 1941. године. После ослобођења и друштвених промена које су потом наступиле, старо дворско здање добило је нову намену. Изменама насталим током реконструкције 1947-1949. године, грађевина је добила не само нову функцију већ и потпуно ново решење улазне партије и фасаде према Булевару краља Александра, према пројекту архитекте Драгише Брашована. Приликом ове реконструкције уклоњене су и две мање куполе са краљевским крунама, а на обновљене делове фасада нису враћена некадашња краљевска знамења. Реконструкција и уређење ентеријера изведени су према пројекту архитекте Александра Ђорђевића. Посебна пажња посвећена је уређењу свечане сале која је украшена новим државним и републичким симболима, као и витражима са темама из Народноослободилачке борбе. Осим Брашована и Ђорђевића у реконструкцији здања учествовали су и други домаћи архитекти, између осталих Братислав Стојановић, Милан Минић, Слободан Михаиловић и Момчило Белобрк.

Stari dvor 1926

Dvorski kompleks 1930

shmoo shmoo 16:32 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

zilikaka

A probaj da baciš pogled kako izgledaju nova naselja na obodima grada. Ono, Zvezdara, Mirlevo, Karaburma. Otvoriš gugl mapu, satelitski prikaz.



Знам.

Да видиш тек каква им је канализација и водовод.

Прошле године у овом приградском београдском насељу у којем је моја школа почела да се меша канализација са водоводом.

И каже мени отац једног клинца када је чуо шта је у питању:"Па видим ја, разредни, ја се окупам а и даље смрдим! Нисам схватао како то..."

И сада њима прописују мере заштите од ковида...

Они су, бре, на ивици колере и дизентерије.

А и та деца и ја у школи заједно са читавим насељем.

Не смем сунђер да поквасим да бих таблу обрисао...

shmoo shmoo 16:36 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

vcucko

Ne znam koliko smo se razumeli.
Dva soma evra kvadrat sam naveo kao kontratezu vašoj, da je Novi Bg šit.




Кренули смо из различитих углова гледања. Ти о цени квадрата као мерилу, а Апачи и ја о квалитету живота као најважнијем фактору процене неког насеља за живот достојан човека.

Али мислим да смо се разумели на крају.

kamilo_emericki kamilo_emericki 19:18 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

shmoo


Са узаним улицама које су остале исте ширине као и када су ту биле куће са двориштима, са неодговарајућом канализацијом, водоводом, електроснабдевањем, без места за паркирање, без зелених површина,...

И сад ћеш ти да ми кажеш да је ово сада лепшеи боље за живот јер квадрат кошта 2000 евра у тим новим зградама?

Ала ти је аргумент!

Свашта бре, Чучко, и ти причаш?

Оваква градња, без икаквих урбанистичких планова и решења за толики број становника већ са јединим циљем да се убије лова што брже, једноставно се зове злочин против човечности.


Sjecam se jedne emisije RTB gdje su bili gosti gradonacelnici Beograda, Zagreba i Ljubljane. Diskutovalo se o razvoju tih gradova i komunalnim problemima koje imaju.
Ne sjecam se ko je bio iz Beogada ili Zagreba ali iz Ljubljane je bio Marijan Rozic.
Njegovo vidjenje problema i nacin rijesavanja je bio drugaciji od gospode iz Beograda i Zagreba.
Jasno je rekao da grad Ljubljana pomaze razvoj okolnih mjesta, pomaze u otvaranju radnih mjesta, izgradnji puteva, skola, vrtica i svih ostalih komunalija jer je to puno jeftinije i humanije nego dovlaciti sve te ljude u Ljubljanu gdje su ti komunalni resursi vec pri vrhu mogucnosti i nema puno prostora za kvalitetano sirenje.
Ako ljudi mogu zadovoljiti svoje zivotne potrebe u manjim mjestima ne vjerujem da ce biti toliki pritisak na velike gradove.
zilikaka zilikaka 20:43 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

Ako ljudi mogu zadovoljiti svoje zivotne potrebe u manjim mjestima ne vjerujem da ce biti toliki pritisak na velike gradove.

Upravo tako. Poslednjih decenija su Beograd i delom Novi Sad postali skoro jedina mesta gde se može naći posao, a da nije u pitanju državna služba. Sva okolo je zamiralo. Iz mog grada svakog jutra reke auta kraću na posao u Bgd i popodne se vraćaju. Slično i prema Novom Sadu.
Ja pamtim vremena kada je živeti ovde bilo daleko lagodnije i kada su se ljudi doseljavali, ne odlazili.
I kad tako gledam, mogu misliti kako je u jednom Milanovcu ili Knjaževcu, recimo.
Ljudi nemaju izbora i dolaze tamo gde mogu da opstanu, a njihova deca odrastaju u Beogradu i nema šansi da će se vratiti u kraj za koji ih ništa ne vezuje.

gedza.73 gedza.73 21:07 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

nema šansi da će se vratiti u kraj za koji ih ništa ne vezuje

Decenijama loše vođena politika. zabrane uništile lične i lokalne inicijative, uranilovke pasivizovale i umrtvile, prepisivanje iz Marksovih knjiga...

Meni je dobar primer fabrika napolitanki (šta valja i šta ne valja). Na vr' brda. Kad se dođe u podnožje ne vidi se kraj planine.


oko hiljadu zaposlenih (ima i nekoliko naših Albanaca sa kosova, jedan je glavni magacioner), sredinom devedesetih treća generacija je nastavila da vodi porodično preduzeće.
Nešto poput

samo bez ustavnih zabrana u preduzetništvu.

Mada se danas polako menja. Ne tako brzo, ne toliko masovno ali ima. Pojavljuje se po 'lokalima' nešto što je već davno trebalo da ima tradiciju i tržište. ostaje da se nadamo da nije prekasno i da se može ispraviti višedecenijsko političko idopoklonstvo.
shmoo shmoo 21:27 20.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

kamilo_emericki, zilikaka, gedza.73



У праву сте сви троје.

Atomski mrav Atomski mrav 07:45 21.09.2020

Re: Спејс и Антиспејс

.
predatortz predatortz 08:33 20.09.2020

Izdajnici i sluge tuđinu

Jugoslavija se raspala po šavovima koje je zacrtala Kominterna i Staljin, a na tom poslu su predano, izdajnički radili najveći kvislinzi koje je ovaj narod izrodio - srpski komunisti. Svoj izdajnički posao su počeli dvadesetih godina prošlog veka, nastavili u WWII izmišljajući republike koje nikad postojale nisu, kao i narode i jezike. Posle rata su kažnjavali Srbiju, jačali druge dok su Srbiju delili, napravili ustav po kom se republikama dao status država, i na kraju iscenirali građanski rat po kom se zemlja raspala tačno onako kako je Kominterna videla "jugoslovensko pitanje i opasnost od srpskog hegemonizma".
U tom zločinačkom naumu, srpski komunisti nisu birali saveznike. Od ustaša, preko VMRO, do italijanskih fašista. Brojni su teroristički akti koje su i sami počinili.

Evo linka na zanimljiv članak koji govori o tome.

Link
Atomski mrav Atomski mrav 07:47 21.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.
shmoo shmoo 10:49 21.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.



"Ееее, а откада сам ја говорио да псето треба..."

Шалим се, шалим се.

Ал' стварно је досадно. Ил' партизани и четници ил' шрафови, косилице, бургије, сир и печурке, баштенски патуљци и кухињски рецепти.

И тако на сваком блогу.

Ал' није Пајић једини. Не би ни он када би био довољно дуго игнорисан чим потегне такве теме.

Него увек нађе друштво расположено за те разговоре, па то онда траје годинама.

Шта да ти кажем...

Чим видиш то "партизани/четници" прескачи. Тако барем ја радим.

Не знам други начин.





srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Ili ga prosto odvesti u šljivik, i ućutkati rđavom kamom po vratu!

A gde je ovde moja sloboda izražavanja, a?!

I javi tamo drugu hučiju da evidentira da si mi opet uputio oštru drugarsku kritiku, da ne kmeči ponovo kako samo njega kritukujete kad krene ovde da širi svoje revizionističke bul šitove, dok ja, tobož, mogu to nesmetano da radim!
milisav68 milisav68 07:39 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

Ал' стварно је досадно. Ил' партизани и четници ил' шрафови, косилице, бургије, сир и печурке, баштенски патуљци и кухињски рецепти.

Al si nam ga šukno profesorski.

Nego, zadaj ti nama teme (ko na pismenom), pa ćemo mi da pišemo - dok ne dobijemo - prelaznu.

shmoo shmoo 07:48 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

milisav68
Ал' стварно је досадно. Ил' партизани и четници ил' шрафови, косилице, бургије, сир и печурке, баштенски патуљци и кухињски рецепти.

Al si nam ga šukno profesorski.

Nego, zadaj ti nama teme (ko na pismenom), pa ćemo mi da pišemo - dok ne dobijemo - prelaznu.




Ево, ево!!!


На пример:

"Јесен у мом крају"

Па да читамо најбоље саставе на часу!


Počela je jesen u našem gradu. Umrlo je više ljudi, kao i u svakoj jeseni. Meni ih je žao, ali Živku Orlandiju baš i nije. On često kaže da tako mora i treba. A kad mu je brata majka gađala među rogove nije tako mislijo.

Domaćice spremaju zimnicu. Ja sam srećan. Grad je pun lišća a tata kaže da bi smećari trebali da idu u kurac jer evo već treća jesen kako ništa ne rade.

Od ove jeseni nam strašno faljiva struje u kuću, pa mama kaže za elektrodistributere to su jedna govna, a nije mislila na tom načinu kada nam je kuća bila puna struje.

Ove jeseni i ja sam kao i mnogi drugi smo se zaljubili u istu curu. To je mala od pašanoga-Vera. Ja je zovem Vjera jer me stid da se odvajam od društva.

I ove jeseni ptice su pošle na jugu. Rode i vrapci i slavuji su ostali. Meni ih je žao jer su one male i nezaštićne, pa bi ih mnogi mangupi mogli ubiti namrtvo.

Đed kaže da su one ptičiji proleterijat, a nije tako mislio ka nam se roda posrala na fiću, pa je fata do Špadijerskog vrha. Đed je tada slomio nogu, a tu rodu je ubio ujak Vlado dva dana poslije golijam rukama.

On kaže da se branila ka čovjek. Meni je bilo žao a žao mi je i đeda koji je slomio nogu. Ali mi je žalije na rodu jer je đed živ a roda ne a mislim da bi rodi bilo milije da je ujak Vlado slomio nogu a da je ona ubila đeda pod Špadijerski vrh. Mada bi meni bilo mrznije.

Ja isto mislim da bi najbolje bilo da se ujak Vlado posra đedu na fiću i da ga je đed ubio sjekirom, ka što je htio babu jedan put, a da se roda ne miješa.

To je radi toga što me je ujak Vlado (rak ga izijo) šlepio u glavu kad sam prnuo pred direktorom Oboda pa ga je bilo stid od mene. Od kad je ubio rodu još mi je mrzniji.

Brat od tetke mi Vojo, je ka svake jeseni kupio petarde kod Paljevića u Donje Polje. Oni nemaju para za ljeb pa prodaju petarde. Meni ih je žao. Baba kaže da su dobri ljudi, a nije tako mislila kad su joj zapalili garažu đe je đed i njegovi penzioneri igra fircik u pare.

Jesen mi je još draga radi strika Želja što dolazi sa broda. On je bogat čovjek i dosta je zgodan. Svaki put s broda dovede novu strinu, pa ode na brod.

Poslije ih mi teško izbacimo iz kuće. Nešo kaže da te žene šiljemo kod njega jer mu ih je žao da se svade s majkom po vas dan. A nije tako mislio kad mu na kocku u pećinu pošle tri plate pa je ijo u našu kuću.

Ne znam što bi još pisa od jeseni. Još sem da je volim i njeni plodovi nama đeci daju vitamine da bi smo postali jaki.


zaharaga zaharaga 07:52 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Nemojte dirati Pajica. On samo ispunjava svoj radni zadatak. Mora i on od necega da zivi.
shmoo shmoo 08:03 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

zaharaga
Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Nemojte dirati Pajica. On samo ispunjava svoj radni zadatak. Mora i on od necega da zivi.




Који радни задатак?



zaharaga zaharaga 09:37 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

shmoo
zaharaga
Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Nemojte dirati Pajica. On samo ispunjava svoj radni zadatak. Mora i on od necega da zivi.




Који радни задатак?





Znas onu pricu o Slobi i Holbruku?
Sloba: Dobro, sta mi sad treba da uradimo da nas ostavite na miru?
Holbruk: Nije stvar u tome da vi samo sada nesto uradite. Vi uvek morate da radite sve sto mi kazemo.

Tako da je bolje da dr Pajic izmecari na blogu, nego da isporucuje decu Klintonovima (bar se nadam da se time ne bavi). A stipendije i vize se moraju platiti.

shmoo shmoo 11:27 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

zaharaga
shmoo
zaharaga
Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Nemojte dirati Pajica. On samo ispunjava svoj radni zadatak. Mora i on od necega da zivi.




Који радни задатак?





Znas onu pricu o Slobi i Holbruku?
Sloba: Dobro, sta mi sad treba da uradimo da nas ostavite na miru?
Holbruk: Nije stvar u tome da vi samo sada nesto uradite. Vi uvek morate da radite sve sto mi kazemo.

Tako da je bolje da dr Pajic izmecari na blogu, nego da isporucuje decu Klintonovima (bar se nadam da se time ne bavi). A stipendije i vize se moraju platiti.




А док Слоба и Холбрук разговарају, канабе само ћути и гледа их.

Кад помену испоручивање деце...

Јуче сам слушао. Невероватни подаци. Вреди чути целу емисију.


O nestalim bebama (ЛИНК)



Људи очајни. Не могу им ништа. Организовани (читај, институционални) криминал на врхунском нивоу.

И онда само молиш бога да не будеш ти тај на кога су ставили руку, показали прстом, што би рекао Цица Перовић у Павиљону 6.

Ужас! Ужас!


zaharaga zaharaga 11:42 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

shmoo
zaharaga
shmoo
zaharaga
Atomski mrav
Jebala vas i Jugoslavija i prva i druga i treća i Kominterna i Karađorđevići. A Pajića bi trebalo banovati dok ne obeća da više neće zaseravati blogove ideološkim glupostima.


Nemojte dirati Pajica. On samo ispunjava svoj radni zadatak. Mora i on od necega da zivi.




Који радни задатак?





Znas onu pricu o Slobi i Holbruku?
Sloba: Dobro, sta mi sad treba da uradimo da nas ostavite na miru?
Holbruk: Nije stvar u tome da vi samo sada nesto uradite. Vi uvek morate da radite sve sto mi kazemo.

Tako da je bolje da dr Pajic izmecari na blogu, nego da isporucuje decu Klintonovima (bar se nadam da se time ne bavi). A stipendije i vize se moraju platiti.




А док Слоба и Холбрук разговарају, канабе само ћути и гледа их.

Кад помену испоручивање деце...

Јуче сам слушао. Невероватни подаци. Вреди чути целу емисију.


O nestalim bebama (ЛИНК)



Људи очајни. Не могу им ништа. Организовани (читај, институционални) криминал на врхунском нивоу.

И онда само молиш бога да не будеш ти тај на кога су ставили руку, показали прстом, што би рекао Цица Перовић у Павиљону 6.

Ужас! Ужас!



Uzas! Uzas!

Ako ima jedna stvar da opravda pricu da je bravar bio bolji, to su bas ovi uzasi slobodnog trzista i liberalne demokratije. Uzmu ti ne oci nego ono za sta ne bi oci pozalio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:05 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

zaharaga
Uzas! Uzas!

Ako ima jedna stvar da opravda pricu da je bravar bio bolji, to su bas ovi uzasi slobodnog trzista i liberalne demokratije. Uzmu ti ne oci nego ono za sta ne bi oci pozalio.


Koliko je meni poznato bebe su nestajale iz porodilišta, te afere datiraju još od sedamdesetih godina prošlog veka. Za čijeg to vakta ono beše? (i ko se usuđivao tada o tome da piše?)
shmoo shmoo 17:15 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

apacherosepeacock
zaharaga
Uzas! Uzas!

Ako ima jedna stvar da opravda pricu da je bravar bio bolji, to su bas ovi uzasi slobodnog trzista i liberalne demokratije. Uzmu ti ne oci nego ono za sta ne bi oci pozalio.


Koliko je meni poznato bebe su nestajale iz porodilišta, te afere datiraju još od sedamdesetih godina prošlog veka. Za čijeg to vakta ono beše? (i ko se usuđivao tada o tome da piše?)



Запањио ме је податак да се у периоду 1960-2010 чак 240 000 новорођенчади води као умрло после порођаја у матичним књигама!

Ови из удружења родитеља сумњају да је цифра двоструко већа.

Углавном, то је 4800 новорођенчади годишње. (Вероватно на нивоу СФРЈ до 1991.)

Људи моји, па то је злочин о којем треба причати!

Ма шта причати!

Вриштати из све снаге, да се чује до неба!

zaharaga zaharaga 20:15 22.09.2020

Re: Izdajnici i sluge tuđinu

apacherosepeacock
zaharaga
Uzas! Uzas!

Ako ima jedna stvar da opravda pricu da je bravar bio bolji, to su bas ovi uzasi slobodnog trzista i liberalne demokratije. Uzmu ti ne oci nego ono za sta ne bi oci pozalio.


Koliko je meni poznato bebe su nestajale iz porodilišta, te afere datiraju još od sedamdesetih godina prošlog veka. Za čijeg to vakta ono beše? (i ko se usuđivao tada o tome da piše?)



Onda nema izuzetaka, bravar je bio gori u svakom pogledu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:52 20.09.2020

Dolazi ledadzija ili The Iceman Cometh

Nekad, davno, u zemlji koje vise nema, i na TV koja je bila olicenje propagande prikazivani su filmovi iz riznice Kinoteke.
Na moju zalost bio sam prilicno zliven dok je emitovan film, ako se dobro sjecam prevoda, Dolazi ledadzija ili u originalu The Iceman Cometh. Kad sam malo bole poceo gledati otrijeznio sam se kao kauboj u koritu punom prljave vode. Avaj, vec je bilo proslo 2/3 filma. Po meni, Li Marvin sjajan, najbolje sto sam vidio od njega.

Moze li neko pomoci da dodjem do tog filma sa francuskim ili SH prevodom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana