Sport

Oktobarski Rolan Garos

NNN RSS / 04.10.2020. u 23:46
2. nedelja Gren Slema je ono što većina zahtevnijih ljubitelja tenisa čeka :)
roland-garros-2020-dia-3-djokovic-esta-super-entre-la-lluvia-y-la-controversia.jpg 
Osim neobičnog jesenjeg termina koji je uzrok ne baš idealnih vremenskih prilika, ima još neobičnih stvari koje učesnicima ne idu baš na ruku, naprotiv, a to je pre svih ono što je i uzrok ovih izmena - epidemija. Još pred sam početak turnira prvi diskvalifikovan učesnik je bio beogradski BH teniser Damir Džumur koji je diskvalifikovan jer je njegov trener imao pozitivan test, a već sutradan mu je test bio negativan, pa je verovatno da je u stvarnosti inicijalni test bio "lažno pozitivan", a čovek na pravdi Boga ostade bez turnira koji je možda trebalo da mu bude i vrhunac sezone! Druga, još zvučnija, žrtva je bio Fernando Verdasko, a opet se ponovilo slično, da je danima pre toga na turnirima bio negativan, a valjda i posle, ali je bilo kasno jer je već diskvalifikovan iz žreba! Inače to bi mu bilo 68. uzastopno pojavljivanje, dakle punih 17 godina nije propustio ni jedan GS i onda ga ovako odbace kao staru krpu. Đoković se pobunio u oba slučaja, kao i dobar deo teniske javnosti, pa je malo izmenjen protokol, da se u slučaju pozitivnog testa test ponovi, ne bi li se izbeglo da neko bude diskvalifikovan na osnovu nepozudanih rezultata, ali inicijalna šteta je već učinjena. Sve bi to možda imalo smisla da su i ostali uslovi odigravanja turnira bili ovako rigorozni, ali daleko je od toga. Recimo jedno od treniranja strogoće organizatora je bilo da svi igrači moraju da budu smešteni u istom hotelskom kompleksu, ništa privatna režija, kuće i sl. Dakle nešto kao "mehur" u Njujorku (gde inače čak nisu učesnicima zabranjivali i privatan smeštaj, ali je bio vrlo ograničen pristup), međutim ovde od početka imamo žalbe mnogih igrača, da ne postoje nikakva ograničenja kretanja, kako za izlazak, tako, što je neuporedivo opasnije, ni za ulazak, tj. u isti hotel u kome su igrači u očigledno izmišljenom mehuru, mogu da budu smešteni random civili!?! Ima još problema sa krovom, linijskim sudijama... ali bitno je da se ipak nekako gura dalje, prošla je prva nedelja i svi ostali problemi ipak ostaju u senci završnice Gren Slema turnira. 
U 4. kolu Đoković konačno ima nekog zvučnijeg protivnika - Hačanova (koji ga je do sada samo jednom pobedio i to baš u Parizu, ali na Mastersu u Bersiju). Ukoliko Novak pobedi, u četvrtfinalu bi protivnik mogao da mu bude jedini koji ga je "pobedio" ove godine - Karenjo Busta. Što se druge polovine žreba tiče tamo su glavni favoriti uglavnom dobro gurali, tako da u četvrtfinalu imamo konačno neki blokbaster, bar na papiru: Tim - Švarcman. Drugo četvrtfinale je Nadal - Siner. Nadal je do sada sve protivnike ugazio, bez obzira što sve vreme ide priča kako mu "ne odgovaraju uslovi". Siner je izbacio Zvereva, eto konačno imamo nekog mladog igrača u zveršnici. Ipak možda najjači utisak od mladih igrača je ostavio Francuz Gaston koji je u 5 setova izbacio Vavrinku, a onda pružio sjajan otpor Timu i ispao tek posle 5 setova. U ženskoj konkuranciji je najprijatnije iznenađenje poljska tinejdžerka Iga Svjatek koja eliminisala Simonu Halep i to vrlo ubedljivo.
 
Od ostalih sportova, u fudbalu se nastavljaju nacionalna prvenstva i kreću evrokupovi i reprezentacije, u košarci počela ABA liga, evrokupovi, Lejkersi vode u finalu NBA, NFL se nastavlja, ali pojavila se korona tamo u nekim ekipama, a po svoj prilici i u nekim evroligaškim ekipama, pa se nadajmo da će ova normalnost koja je nekako uspostavljena uspeti da se održi. 
 
(opširnije u komentarima) 



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 11:36 09.10.2020

Re: Polufinala

Rsaza bio Tomaš Žonsa

Da, rz se čita kao ž - primera radi Rzeszów je Žešov.

Nego, nisam hteo o tome. Zbog čega ja tek danas saznajem da ako prođemo ovaj baraž idemo u grupu sa Englezima i Hrvatima (plus Česima), da sam znao ranije navijao bih da prođemo. Pa da uživam u tekmi sa Hrvatima.
svarog svarog 12:50 09.10.2020

Re: Polufinala

Pa da uživam u tekmi sa Hrvatima.

To dobijamo lagano
NNN NNN 17:03 09.10.2020

Re: Polufinala

1. Jel Đokovića i dalje muči vrat i rame ?
Izgleda da da još uvek, sinoć je trenirao sa onim flasterom na vratu!
Inače juče je prva vest (čist klik bejt) je bila da su juče svi trenitali osim Đokovića,
ali on je svoj trening sa 14h pomerio za nekoliko sati iz razumljivih razloga,
jer je trebalo još malo da se odmori, a i logičnije je da ima trening u vreme odigravanja meča.
Videćemo koliko će to da utiče.
niccolo niccolo 17:13 09.10.2020

Re: Polufinala

Dobio Nadal 3:0
NNN NNN 17:20 09.10.2020

Re: Polufinala

Švarcman - Nadal

Dobio Nadal 3:0, nije bilo baš toliko glatko kao što rezultat navodi, ali opet očekivao sam malo više od Švarcmana.
Prvi set, iako je završen 6:3, uopšte nije bio naivan, trajao je više od sat vremena, Nadal je iskoristio obe brejk lopte, a Švarcman je iskoristio samo 1 od 4 od tri gema u kojima je dolazio do brejk prilika, lako je moglo da ode i na drugu stranu.
U drugom setu, iako je završen isto 6:3, Španac je rasturio Argentinca koji ni jednom nije ozbiljnije zapretio na riternu (u jednom gemu imao je 0:30), čak je lako moglo da bude i ubedljivije.
Kada je Nadal napravio brejk na početku 3. seta izgledalo je da ovo klizi lagano ka brzom kraju, ali je Dijego uspeo dva puta sredinom seta da vrati brejkove, a onda je u samom finišu propustio šansu da osvoji set, pa se raspao u TB.
niccolo niccolo 17:33 09.10.2020

Re: Polufinala

Noćas u tri 5. utakmica nba?
NNN NNN 17:47 09.10.2020

Re: Polufinala

a eventualna 6. u nedelju na ponedeljak u pola dva
niccolo niccolo 17:51 09.10.2020

Re: Polufinala

Vidim da se Als drži dogovora
NNN NNN 18:12 09.10.2020

Re: Polufinala

niccolo
Vidim da se Als drži dogovora
Izdrži, legendo!
niccolo niccolo 18:20 09.10.2020

Re: Polufinala

6:3 prvi set za Novaka. U suštini loš prvi servis i jednog i drugog (doduše Cicipas je dogurao do 70% na kraju), ali Novak barem osvaja više poena kad uspe d'ubaci servis. Verovatno zato ovaj nije ni uspeo da iskoristi nijednu od 5 brejk lopti (valja pratiti statistiku uz meč, daje ideju za komentarisanje).
NNN NNN 18:25 09.10.2020

Re: Polufinala

Pošto Als ne gleda, da kažemo da je Novak u gemu kada je servirao za set prva dva poena uzeo drop-šotom, došao do 3 set lopte, onda 3 potupuno nekontrolisane greške kada je na početku poena bekhendima ispucavao loptu u aut, p auz mnog sreće došao do nove set lopte i uzeo set.

Imam utisak da Novak neobično žuri u pojedinim trenucima, ali on sigurno najboje zna šta treba da radi.
niccolo niccolo 18:47 09.10.2020

Re: Polufinala

Novak drži iskorišćene brejk šanse na 100%, što može da nas raduje

Edit: 40:0 je najopasniji rezultat u tenisu
NNN NNN 19:04 09.10.2020

Re: Polufinala

2:0 skroz čudan set, 6:2, ali uopšte nije bilo naivno,
Novak je iskoristio svoje šanse, a Grk nije i može se reći da je Đoković na iskustvo uzeo set. Novak se na početku set mučio, opet spasavo brejk lopte, dok je sa druge strane bilo idilično, a onda je na 40:0 za Cicipasa Novak uspeo da napravi brejk, malo spektaklularan pasing šot, malo Grk promašio dva smeča za redom, od toga je prvi bio težak iza osnovne linije, a drugi nije. A onda ponovo repriza, opet 40:0 za Grka i opet Novak ne odustaje vrši pritisak, a protivniku ulazi voda u uši i pravi greške.
A onda Novak još podiže nivo svog servisa.
niccolo niccolo 19:05 09.10.2020

Re: Polufinala

dok je sa druge strane bilo idilično

Da, na početku je zaređao nekoliko vinera, posle se to iznivelisalo i broj neiznuđenih prešao broj vinera. Nego sat i dvadeset i jedan* za dva seta uopšte nije loše.

* izgleda da je ipak sat i 25, 43min prvi i 44min drugi - mada bih mogao da se zakunem da je pisalo 1.21 na live statistici kad je bio gotov drugi set...
NNN NNN 19:51 09.10.2020

Re: Polufinala

Als čuo da je meč-lopta, pa uključio?
NNN NNN 20:06 09.10.2020

Re: Polufinala

Novak se upasivio :(
a Cicipas se razleteo i što je najluđe uopšte nije grešio, a čak i kada se branio defanzivni udarci su mu bili nerealno duboki.
Ipak mislim da i dalje zavisi od Novaka, jedino što je propustio šansu da relativno lako završi meč.
NNN NNN 20:20 09.10.2020

Re: Polufinala

Uzgred Zvezda pobedila Baskoniju 90:73
niccolo niccolo 20:22 09.10.2020

Re: Polufinala

NNN
Als čuo da je meč-lopta, pa uključio?

Mislim da sam ovog puta ja kriv.

Morao da izađem na 15min i kad je krenuo da servira za meč ja kao ajde mogu i sad da to završim. Nikada to ne radim, da prestanem da gledam pre završetka meča. Jbg...
NNN NNN 20:53 09.10.2020

Re: Polufinala

Nisam odavno koristio opciju za banovanje

Nego, imamo li negde onaj "Ajde, jebote!" smajli?

Novak je u svih 5 Cicipasovih servis gemova stizao do brejk-lopti!!
a iakoristio je samo 1 od 11!!
Bukvalno se statistika okrenula, mnogo je bolji Novaj u ovom setu, k'o mi sinoć protiv Norveške:
niccolo niccolo 20:56 09.10.2020

Re: Polufinala

Nego, imamo li negde onaj "Ajde, jebote!" smajli?


NNN NNN 21:02 09.10.2020

Re: Polufinala

Štakojikurac, dokle više ovo kenjanje, stvarno nije u redu, ovaj izvlači asove i fenomenalne čak i druge servise na brejk-loptama, pogađa linije u razmenama, a Novak se sam ukanali, posebno mu nešto ne ide bekhend paralela, ko je, bre, ovde broj 1?!?
svarog svarog 21:10 09.10.2020

Re: Polufinala

niccolo
NNN
Als čuo da je meč-lopta, pa uključio?

Mislim da sam ovog puta ja kriv.


Dobro je, mislio sam da sam ja, uključio sam se baš u tom gemu
niccolo niccolo 21:37 09.10.2020

Re: Polufinala

Dobro je, mislio sam da sam ja

NNN NNN 21:38 09.10.2020

Re: Polufinala

NOVAK U FINALU!
TAKO JE BRE!
Trebalo je da ga rasturi još u 4. setu jer je imao na svih 5 Cicipacovih servis gemova brejk-lopte, na SVIH 5!!!
Ono što mi je ulivalo sigurnost je bila Novakova smirenost.
U 5. setu je Grk fizički pao, a Novak je opet na sva 4 ritern gema dolazio do brejk-lopti!

Da je iskoristio 1. meč-loptu, imam utisak da bi bilo nekako prelako (lično nemam ništa protiv), ali eto, bili bismo uskraćeni da obnovimo znanje koliko j etenis ekstremno zahtevan sport i koliko je Stefanos dobar teniser, a Noavk je ovako još više pokazao svoju igračku veličinu, ne bih imao ništa protiv ni da to pokaže u finalu.
niccolo niccolo 21:40 09.10.2020

Re: Polufinala

Tebi hvala na podsećanju za Ajde jebote smajli, potpuno sam zaboravio na njega
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 09.10.2020

Re: Polufinala

NOVAK U FINALU

To je zato što sam ja uključio.
Vi ste mu baksuzi, ja sreća:)
Uvek kad je frka recite da prebacim pošto inače ne gledam :)
NNN NNN 22:25 09.10.2020

Re: Polufinala

niccolo
Tebi hvala na podsećanju za Ajde jebote smajli, potpuno sam zaboravio na njega
Kud se ne setismo ranije
NNN NNN 22:27 09.10.2020

Re: Polufinala

hoochie coochie man
NOVAK U FINALU

To je zato što sam ja uključio.
Vi ste mu baksuzi, ja sreća:)
Uvek kad je frka recite da prebacim pošto inače ne gledam :)

U nedelju od 3 znaš šta treba da radiš
(onaj je mnogo zajeban, trebaće nam sva moguća pomoć)
NNN NNN 22:35 09.10.2020

Re: Polufinala

Ovaj meč je malko podsećao na polufinale 2015. portiv Marija, kada je Novak isto imao 2:0, propustio brejk šansu sredinom 3. seta, a na kraju seta Mari niotkuda brejknuo i ukrao set, pa onda uzeo i 4. bilo ono nevreme, meč nastavljen sutra i Novak lagao uzeo 5. set valjda isto 6:1, ali nije imao dan odmora što je bilo možda i presudno za finale. Sada fala Bogu ima krova i reflektora, pa može da se igra i po lošem vremenu i noću, pa će Novak moći da se odmori pred finale.

A sam 4. set (da još malo gušim) me podsetio na 1. set meča za bronzu na OI 2012. protiv Del Potra, Novak je sve svoje servis gemove dobijao baš ubedljivo (40:0) i na svim Delpovim je pravio pritisak i imao brejk-lopte, mislim jedno 10, ali Agrentinac ih je sve spasavao čudesno i prilično srećno, i onda kada je Novak servirao za ostanak u setu, jbg...
mirelarado mirelarado 23:51 09.10.2020

Re: Polufinala

niccolo
Tebi hvala na podsećanju za Ajde jebote smajli, potpuno sam zaboravio na njega


Dobra stara vremena!
alselone alselone 23:57 09.10.2020

Re: Polufinala

Pošto Als ne gleda

Evo sad dosao iz grada. Vidim da je bilo u redu. U nedelju planiram da farbam bstensku drvenariju, nema druge.
niccolo niccolo 08:23 10.10.2020

Re: Polufinala

a eventualna 6. u nedelju na ponedeljak u pola dva

Ipak će biti 6.
NNN NNN 09:51 10.10.2020

Re: Polufinala

Sad čitam i gledam šta je bilo (klackalica u poslednjem minutu!) moraću koliko-toliko da odgledam reprizu.
Batler opet bio neverovatan 35 + 12 +11 +5 ukradenih
LJB 40 + 13 + 7

inače 7. utakmica ako je bude bi trebalo da se igra utorak na sredu u 3
NNN NNN 17:44 10.10.2020

Re: Polufinala

Zvezda pobedila Baskoniju 90:73
Stigao sam noćas da odgledam malo reprizu i mogu reći da sam prezadovoljan!
Baskonija je aktuelni šampion Španije, a mi smo ih prilično lagano i ubedljivo pobedili.
Lojd je bio fenomenalan u napadu sa 30 poena - najefikasniji igrač 2. kola EL, i to je delovalo nekako lakše nego Lorenco Braun prošle sezone, ali posebno mi se svidelo što je Hol imao 11 asistencija - najviše u ovom kolu takođe!
Kada je došao za njega sam čitao da je nesebičan (za rezliku od mnogih američkih plejeva oji često igraju za ličnu statistiku), ali to sam uzeo sa dozom rezerve, međutim lik je sinoć baš maksimalno gledao kako da doda, čak i u nekim situacijama gde je šut bio rezonskija opcija. I ta selekcija šuta bi vremenom trebalo još da se poboljša i ispolira.
Odbrana je bila standardno dobra za ekipu koju vodi Sale Obradović, čak je pred kraj i kod 20-ak razlike terao igrače da igraju maksimalno i da se ne opuštaju i u potpunosti cenim i podržavam takav pristup.
Ova igra pruža realan optimizam za nastavak sezone.
NNN NNN 23:07 09.10.2020

Klub "5"

Ima vremena da gnjavim statističkim dostignućima, ali mislim da je bitno da napomenem da je Novak Đoković postao jedan od retkih tenisera koji je stigao do svih Gren Slem finala minimum 5 puta!
Nema potrebe da pogađamo ko su ostali:
Federer - 2011. je upravo pobedio Đokovića (i mahao prstićom) za svoje 5. (i za sada poslednje) finale Rolan Garosa.
Nadal - 2019. je uspeo da uđe u svoja 5. finala Australian Opena (rasturio ga Novak) i US Opena (poebdio Medvedeva u meču koji je podsećao na večerašnji)
Novak Đoković - konačno 2020. Prošle godine možemo da kažemo da mu je izmaklo za dva gema protiv Tima, a i večeras je ona jedna meč lopta mogla da bude preskupa, ipak je sve došlo na svoje mesto.

Iza njih su Rod Lejver i Ken Rozvel koji su u svakom GS finalu igrali minimum 3 puta.
bene_geserit bene_geserit 08:36 10.10.2020

Re: Klub "5"

nego
Prognoza vremena za nedelju u Parizu je hladno i uglavnom suvo.
Što će reći bez krova.
Šteta.
NNN NNN 15:49 10.10.2020

Re: Klub "5"

Prognoza vremena
Što se vremena tiče vidim da je tmurno.
Novak je pre sat vrmena trenirao (ponovo sa onim flasterom, mada kažu da je delovao dobro).
Ne bih davao preteran značaj vremenskim prilikama, mada možda može da bude tas na vagi.
A svakako me nervira ono: nAdaLu Ne oDgoVAraju UsloVi.
Igra se na šljaci - dakle odgovara mu.
E sad ako iko može da pobedi Nadala na šljaci - onda je to Novak, samo treba dosta toga da se poklopi.
alselone alselone 15:53 10.10.2020

Re: Klub "5"

E sad ako iko može da pobedi Nadala na šljaci - onda je to Novak, samo treba dosta toga da se poklopi.


Samo da znate da sam saunu zakazao za 5, ciljano od trećeg seta.
NNN NNN 15:17 10.10.2020

Žensko finale

Švjontek je uzela 1. set (izgubla je čak 4 gema )

Inače malo je nedostajalo da uđe u finale i u dublu, što je u današnje vreme ekstremno retko, praktično nemoguće (a nekada su igrali još i miks!).
U 1. setu su imale dva brejka prednosti i u 3 gema su propuštale set lopte i izgubie u TB,
pa su 2. set uzele ubedljivo,
pa su u 3. u više navrata ispuštale brejk prednosti,
na kraju se Iga baš (nesvojstveno) iznervirala, znajući možda da u budućnosti neće imati ovakvih šansi, jer kako igra u singlu, vrlo mala verovatnoća je da će igrati dubl.
A inače kada je pobedila ubedljivo u polufinalu samo je onako odmahnula kao Džordan kada je 1992. u prvoj utakmici finala u 1. poluvremenu pogodio 6. trojku preko Klifa Robinsona (koji je nedavno preminuo, Bogdušudamuprosti).
NNN NNN 15:44 10.10.2020

Re: Žensko finale

Opa, već kraj!
Išamarala je Polajkinja i to pošto ej pretrpela brejk u prvom gemu 2. seta.
Imamo novu Gren Slem šampionku, a verovatno će se slično ponavljati i u budućnosti:
Iga Švjontek!
NNN NNN 12:55 11.10.2020

MotoGP i Formula1

Sve je pomereno ranije zbog finala Rolan Garosa
MotoGP trka u Francuskoj (Le Man) je startovala nešto posle 13h i naravno kao i cele sezone - sve je nenormalno
Formula1 je od 14h u Nemačkoj (Nirburgring).
niccolo niccolo 13:04 11.10.2020

Re: MotoGP i Formula1

Što je meni F1 dosadan već desetak godina, plus-minus...A MGP bila odlična trka.
NNN NNN 13:32 11.10.2020

GS titula

Naša Kristina Mladenović zajedno sa Timeom Baboš uzela novu GS titulu u dublu
niccolo niccolo 14:34 11.10.2020

Finale

NNN NNN 15:00 11.10.2020

Re: Finale

Kad počinje da igra Novak?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana