Reč i slika

Totalna sprdnja

Hansel RSS / 24.10.2020. u 00:29

Одустао сам од једног текста нашавши (наравно) много бољи А. Јовичића о истој теми; од другог, о једном бесмислу, такође сам одустао јер би било – бесмислено... а онда је свеукупни апсурд добио нову димензију:

19954.PNG

EDIT: Да ставим овде и рестл необјављеног блога – молим будућу министарку да најпре помогне дијалогу Кризног штаба са самим собом, па да објасни како да оболели од ковида (или они који то сумњају) дођу до њима удаљене ковид амбуланте а да потенцијално не шире заразу о којој исти тај КШ све време прича колико је опасна; наиме, ако немате своја кола (и ако сте уопште у стању да возите), а еволуција вам није дала крила, мораћете, на пример, градским превозом, а тамо пише ово:

19955.jpg 

Такође, нека помогне дијалог да пацијенти, неки у субјективно тешком стању, не би и даље стајали неограничено дуго испред амбуланти, на ветру, киши и снегу (летос на сунцу) итд.

Atačmenti



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 10:34 26.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

solo
Mogu da zamislim kako AV uživa, kakav kapitalac mu je ušetao a on samo malo zatresao bućkalo! Nije se čak ni trudio.


I on je pecaroš? Nisam znao. Mislio sam da samo igra šah.


Kakav šah?
To zahteva promišljanje.
Ovde to ne mora da se radi.
Ovo je igra za niže nivoe inteligencije.
Zar misliš da bi mi bili u ovakvoj buli da je tu iko koristio mozak i promišljanje, bar trideset godina unazad?
Ovde se tipuje na životinjske instikte.
Pravila su jednostavna, ko ima vlast obeća u se, na se i poda se.

Baci mamac i čeka.
Mozak na pašu.
angie01 angie01 14:38 26.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

Naravno, zato mi je bilo besmisleno.


sve te odabrane zene su potpuni promasaj- one apsolutno nista ne rade za boljitak drugih zena, pa tako ni za moj- samo za svoj licni, pa u tom smislu mi je potpuno svejedno da li imaju pisu, ili cuce dok piske.

sta su npr, te zene iz vlade, znaci one na najvisim pozicijama koje mogu nesto da promene, odluce, ucinile da se smanji broj ubistava drugih zena- koji je u nasoj zemlji u porastu, da se sankcionisu nasilnici, spreci nasilje nad slabijima, da se zaene lakse zaposljevaju, samohrane majke imaju podrsku drzave, da pravosudni sitem- na cijem celu je isto zena, koju niko nije ni video i nije jos uvek dokazano da uopste postoji-reaguje u onolikim hitnim slucajevima od kojih zavise zivoti,...dopisi,....pa nista, one brineu samo o sebi i svojim porodicama a za javnost trucaju ispraznim frazama, kao sto je to oduvek radila recimo drugarica slavica,...gospodja misnistarka je doktor takvog trucanja....
s.dj s.dj 17:52 25.10.2020

Totalna anestezija

Svi VIP blogeri, bogme i poneko iz blog raje, imaju perspektivu da postanu ministri (ili deo vladajuće elite). Prečani su u maloj prednosti.
Hansel Hansel 18:44 25.10.2020

Re: Totalna anestezija

Ја нисам VIP.
s.dj s.dj 18:54 25.10.2020

Re: Totalna anestezija

May the force be with you!
macak_tosa macak_tosa 07:46 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

zilikaka
Hansel
Ја нисам VIP.

Jesi, što ti u perspektivi daje izvesnu prednost, recimo u odnosu na mene. Opet, ti nisi prečanin, pa se možda možemo smatrati egal po tom pitanju, odnosno, kad ovde počne hajka na buduće ministre, nećeš se tek tako izvući.
Ne nadaj se.
P.S. ups, obavestila moderatora.

Oće to, refleksi su čudo.
macak_tosa macak_tosa 07:47 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

s.dj
Svi VIP blogeri, bogme i poneko iz blog raje, imaju perspektivu da postanu ministri (ili deo vladajuće elite). Prečani su u maloj prednosti.

Ma do jaja su VIPovci!
Nema šta!
s.dj s.dj 10:04 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

Ma do jaja su VIPovci!
Nema šta!

Tako je. Individualna angažovanost, intelektualni integritet i stav blogera čine prepoznatljivu društvenu svest B92 bloga Antena grupe. Sva sreća u toj vreći i dalje ima rogova, pa se ne može reći da je blog B92 u šoku, kao što se sada često kaže za internet ili da gori kao twitter i slično.
s.dj s.dj 10:12 26.10.2020

Re: Totalna anestezija


Jesi, što ti u perspektivi daje izvesnu prednost, recimo u odnosu na mene. Opet, ti nisi prečanin, pa se možda možemo smatrati egal po tom pitanju, odnosno, kad ovde počne hajka na buduće ministre, nećeš se tek tako izvući.
Ne nadaj se.
P.S. ups, obavestila moderatora.


Ako, ako. Šibicom zaglavi link "Obavesti moderatora". Hajka na buduće ministre? Da li misliš na povećano interesovanje headhunter agencija zarad političkih stranaka?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:33 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

s.dj
Svi VIP blogeri, bogme i poneko iz blog raje, imaju perspektivu da postanu ministri (ili deo vladajuće elite).


To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.
zilikaka zilikaka 10:39 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:56 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Taman bi mogao da bude..

Oko (ne)iznedravanja pojava ne znam šta da ti kažem - ne bih stavljala ruku u vatru. Prošlo je ovuda tokom ovih deceniju i po (otrilike) dosta koloritnih likova.
s.dj s.dj 11:05 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

Hansel
Ја нисам VIP.

Odavno sam prestao da pratim portal B92, samim time i ovaj blog. Razlozi su lični. Naslovi na web preporukama, naslovi u okviru Super žene, BBC na srpskom, prećutkivanje važnih tema, moderacija koja toleriše bot spam...

Drago mi je da su svi na blogu živi, zdravi i za tastaturom.

"Po drugi put među Srbe" me je dovela ljubopitivost, zanima me kako blog zajednica ocenjuje "Čomić" patriotizam.

Zašto patriotizam? U davna vremena sam imao garažni bend, samo po sebi ništa neobično osim što sam delio garažu sa uglednim novinarom, još uglednijih dnevnih novina. Tako sam bio u mogućnosti da ga lično upitam zašto je pristao da bude ambasador u jednoj skandinavskoj zemlji. Nemam drugu zemlju kojoj bi služio, odgovorio je.

Krasno, to je doista krasno.
mariopan mariopan 11:13 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

apacherosepeacock
zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Taman bi mogao da bude..

Oko (ne)iznedravanja pojava ne znam šta da ti kažem - ne bih stavljala ruku u vatru. Prošlo je ovuda tokom ovih deceniju i po (otrilike) dosta koloritnih likova.

Da, samo kad se setim....

I nemam poverenja u moj sud jer sam dosta naivno verovala da ljudi koji su obrazovani moraju biti i karakterni, moralni, da im je to usađeno vaspitanjem i obrazovanjem. Zato što sam samo takve znala u realnom životu.
Tako sam i na blogu verovala da, recimo, ako neko piše divnu poeziju ne može biti loš po karakteru, to je u mojoj glavi i dalje nespojivo.
Ali nauči se sa vremenom...mada, oni koje sam lično upoznala i jesu baš takvi kako sam i očekivala, vredni poštovanja i u svakom smislu pravi.
s.dj s.dj 11:13 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Čemu toliki otimizam? Ili možda pesimizam?
macak_tosa macak_tosa 11:42 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

s.dj
Hansel
Ја нисам VIP.

Odavno sam prestao da pratim portal B92, samim time i ovaj blog. Razlozi su lični. Naslovi na web preporukama, naslovi u okviru Super žene, BBC na srpskom, prećutkivanje važnih tema, moderacija koja toleriše bot spam...

Drago mi je da su svi na blogu živi, zdravi i za tastaturom.

"Po drugi put među Srbe" me je dovela ljubopitivost, zanima me kako blog zajednica ocenjuje "Čomić" patriotizam.

Zašto patriotizam? U davna vremena sam imao garažni bend, samo po sebi ništa neobično osim što sam delio garažu sa uglednim novinarom, još uglednijih dnevnih novina. Tako sam bio u mogućnosti da ga lično upitam zašto je pristao da bude ambasador u jednoj skandinavskoj zemlji. Nemam drugu zemlju kojoj bi služio, odgovorio je.

Krasno, to je doista krasno.

I kako ceniš da blog zajednica ocenjuje (našu) Gocu Čomić?
mariopan mariopan 12:01 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

s.dj
Hansel
Ја нисам VIP.

Odavno sam prestao da pratim portal B92, samim time i ovaj blog. Razlozi su lični. Naslovi na web preporukama, naslovi u okviru Super žene, BBC na srpskom, prećutkivanje važnih tema, moderacija koja toleriše bot spam...

Drago mi je da su svi na blogu živi, zdravi i za tastaturom.

"Po drugi put među Srbe" me je dovela ljubopitivost, zanima me kako blog zajednica ocenjuje "Čomić" patriotizam.

Zašto patriotizam? U davna vremena sam imao garažni bend, samo po sebi ništa neobično osim što sam delio garažu sa uglednim novinarom, još uglednijih dnevnih novina. Tako sam bio u mogućnosti da ga lično upitam zašto je pristao da bude ambasador u jednoj skandinavskoj zemlji. Nemam drugu zemlju kojoj bi služio, odgovorio je.

Krasno, to je doista krasno.

Nema drugu zemlju kojoj bi služio.

Stvarno krasno.

Kako ja gledam na sunovrat Gordane Čomić kao političarke jer je drugačije ne poznajem osim ovako preko bloga i njenog javnog angažovanja?

Pre svega G. Č. je delovala u okviru Demokratske Stranke a to je opcija koja, bez obzira na nedostatke, jedina dolazi u obzir kao okvir u kome zamišljam uređenje zemlje u kojoj živim. Nisam tražila dlaku u jajetu zato što bih sigurno našla mnogo dlaka ali su drugi bili mnogo dlakaviji, pa stoga nisam ni njoj upisivala negativne poene, stalno je pravdajući u sebi da nije ni mogla više jer je sila onog bašibozuka oko nje bila prevelika. To u vreme propasti DS-a i stigme koju su joj ostavili karijeristi i "čobani sa roleksima" i ljigavci tipa Nebojše Krstića i drugih likova.
I pravdala sam je u sebi da je morala nekad da postupi po uputstvima stranke, možda i protivno njenom uverenju, recimo ono kad je upravljala Skupstinom gotovo isto kao Maja Gojković, što me je zaprepastilo i odbilo od te stranke na neko vreme, ali nisam to prpisivala njenom karakteru već uputstvima stranke. To što neko pripada odgovarajućoj stranki zna da zamagli pogled na karakter osobe i meni se to desilo.

Rekoh već da sam naivna što se tiče tih uverenja pa me zaobiđite sa kritikom.

Elem....nadala sam se da će se DS konsolidovati i doći k sebi bilo kad pa da imam opet za koga da glasam, da će stvarno biti ta stranka a ne mesto gde će karijeristi služiti svojim inetersima a ne svojoj zemlji, kao što je tebi tako lepo odgovorio častan čovek.

Budući da je G. Č. imala najviše iskustva u politici, iako sa slabim vidljivim rezultatima, očekivala sam da deluje u okviru stranke, jer je taj plašt iza koga je nastupala njoj dao sve privilegije u kojima je uživala sve vreme svog politickog angažovanja.
Smatrala sam da nam trebaju iskusni političari bar dok ne stasaju mlađi, dok se ne obuče u poslovima vođenja zemlje, jer kako to izgleda kada je vode diletanti vidimo sada i često me sramota ko moju zemlju sve bruka po svetu, i, budući da se Gordana Čomić bar nije obrukala u doba "ko zgrabi više njegovo je", mislila sam da može da bude jedna od onih koji će karijeru završiti časno. Možda bez velikih rezultata ali bar bez sramote.

Međutim, ispostavilo se da mi još nemamo političare koji zaista žele da služe svojoj zemlji. Za sada imamo gomilu samozvanih političara, nepismenih, nevaspitanih, polukriminalaca, poludivljaka, i nisam verovala da će iole obrazovana osoba koja drži do sebe, svoje dece i ugleda što se bar ne ubraja u "jahače apokalipse", pristupiti Koza Nostri.

Eto....
s.dj s.dj 12:02 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

I kako ceniš da blog zajednica ocenjuje (našu) Gocu Čomić?

U okviru očekivanog. Nažalost slika nije kompletna, izostali su komentari blogera koji su se tradicionalno zaklinjali u dotičnu.
macak_tosa macak_tosa 12:29 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

s.dj
I kako ceniš da blog zajednica ocenjuje (našu) Gocu Čomić?

U okviru očekivanog. Nažalost slika nije kompletna, izostali su komentari blogera koji su se tradicionalno zaklinjali u dotičnu.

Eeee, bogami ne nedostaju.
Ima ih.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:32 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

mariopan
apacherosepeacock
zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Taman bi mogao da bude..

Oko (ne)iznedravanja pojava ne znam šta da ti kažem - ne bih stavljala ruku u vatru. Prošlo je ovuda tokom ovih deceniju i po (otrilike) dosta koloritnih likova.

Da, samo kad se setim....

I nemam poverenja u moj sud jer sam dosta naivno verovala da ljudi koji su obrazovani moraju biti i karakterni, moralni, da im je to usađeno vaspitanjem i obrazovanjem. Zato što sam samo takve znala u realnom životu.
Tako sam i na blogu verovala da, recimo, ako neko piše divnu poeziju ne može biti loš po karakteru, to je u mojoj glavi i dalje nespojivo.
Ali nauči se sa vremenom...mada, oni koje sam lično upoznala i jesu baš takvi kako sam i očekivala, vredni poštovanja i u svakom smislu pravi.


Karakter i obrazovanje nemaju medjusobnu uslovljenost.

Ma to je sve u redu mariopan, svi smo mi i naivni i pronicljivi..

Ja sam ponesto upoznala ranije i rezultat je pola-pola.

Ali sve je to rezultat licnih preferenci, ne mora da znaci da neko ko se meni svidja ili ne svidja bude obavezno dobar ili los covek/zena. Niti mislim da su ljudi samo jedno ili drugo. Uvek mesavina, realno.

Kad podvuces crtu, sto se neko vise odusevi sklon je i da se isto tako vise i razocara. Ja sam tu neutralna, jer vidim i dobre i lose strane i onih koji mi se svide i onih koji mi se ne svide. Ocekivati od ljudi neke strogo moralne kodekse da ih se drze ko pijan plota mislim da je nerealno, jer niko ih se od nas u zivotu ne pridrzava ako cemo iskreno. U tom svetlu posmatram i ovu temu i narecenu bivsu blogerku Comic Gordanu.
macak_tosa macak_tosa 12:52 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

apacherosepeacock
mariopan
apacherosepeacock
zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Taman bi mogao da bude..

Oko (ne)iznedravanja pojava ne znam šta da ti kažem - ne bih stavljala ruku u vatru. Prošlo je ovuda tokom ovih deceniju i po (otrilike) dosta koloritnih likova.

Da, samo kad se setim....

I nemam poverenja u moj sud jer sam dosta naivno verovala da ljudi koji su obrazovani moraju biti i karakterni, moralni, da im je to usađeno vaspitanjem i obrazovanjem. Zato što sam samo takve znala u realnom životu.
Tako sam i na blogu verovala da, recimo, ako neko piše divnu poeziju ne može biti loš po karakteru, to je u mojoj glavi i dalje nespojivo.
Ali nauči se sa vremenom...mada, oni koje sam lično upoznala i jesu baš takvi kako sam i očekivala, vredni poštovanja i u svakom smislu pravi.


Karakter i obrazovanje nemaju medjusobnu uslovljenost.

Ma to je sve u redu mariopan, svi smo mi i naivni i pronicljivi..

Ja sam ponesto upoznala ranije i rezultat je pola-pola.

Ali sve je to rezultat licnih preferenci, ne mora da znaci da neko ko se meni svidja ili ne svidja bude obavezno dobar ili los covek/zena. Niti mislim da su ljudi samo jedno ili drugo. Uvek mesavina, realno.


Kad podvuces crtu, sto se neko vise odusevi sklon je i da se isto tako vise i razocara. Ja sam tu neutralna, jer vidim i dobre i lose strane i onih koji mi se svide i onih koji mi se ne svide. Ocekivati od ljudi neke strogo moralne kodekse da ih se drze ko pijan plota mislim da je nerealno, jer niko ih se od nas u zivotu ne pridrzava ako cemo iskreno. U tom svetlu posmatram i ovu temu i narecenu bivsu blogerku Comic Gordanu.

Ja sam to pojednostavnio i ne posmatram toliko kompleksno!
Recimo - ti se meni dopadaš!
Mnoga govna ovde mi se ne dopadaju.
Ko da svaki puta vrši sveukupnu kompleksnu analizu.
mariopan mariopan 12:59 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

apacherosepeacock
mariopan
apacherosepeacock
zilikaka
To bi bio Monti Pajton (leteći) cirkus u već postojećem - pa na kvadrat.

Mislim da je to potpuno nadrealno.
Osim toga ovajblog ni približno nije rezervoar kadrova kakav se očekuje za ta mesta.
Iskreno, kakvi god da smo, ovde teško da bismo iznedrili pojave ko što su Đuka Bizon il Vazduplohov.


Taman bi mogao da bude..

Oko (ne)iznedravanja pojava ne znam šta da ti kažem - ne bih stavljala ruku u vatru. Prošlo je ovuda tokom ovih deceniju i po (otrilike) dosta koloritnih likova.

Da, samo kad se setim....

I nemam poverenja u moj sud jer sam dosta naivno verovala da ljudi koji su obrazovani moraju biti i karakterni, moralni, da im je to usađeno vaspitanjem i obrazovanjem. Zato što sam samo takve znala u realnom životu.
Tako sam i na blogu verovala da, recimo, ako neko piše divnu poeziju ne može biti loš po karakteru, to je u mojoj glavi i dalje nespojivo.
Ali nauči se sa vremenom...mada, oni koje sam lično upoznala i jesu baš takvi kako sam i očekivala, vredni poštovanja i u svakom smislu pravi.


Karakter i obrazovanje nemaju medjusobnu uslovljenost.

Ma to je sve u redu mariopan, svi smo mi i naivni i pronicljivi..

Ja sam ponesto upoznala ranije i rezultat je pola-pola.

Ali sve je to rezultat licnih preferenci, ne mora da znaci da neko ko se meni svidja ili ne svidja bude obavezno dobar ili los covek/zena. Niti mislim da su ljudi samo jedno ili drugo. Uvek mesavina, realno.

Kad podvuces crtu, sto se neko vise odusevi sklon je i da se isto tako vise i razocara. Ja sam tu neutralna, jer vidim i dobre i lose strane i onih koji mi se svide i onih koji mi se ne svide. Ocekivati od ljudi neke strogo moralne kodekse da ih se drze ko pijan plota mislim da je nerealno, jer niko ih se od nas u zivotu ne pridrzava ako cemo iskreno. U tom svetlu posmatram i ovu temu i narecenu bivsu blogerku Comic Gordanu.

Da, bas tako.
angie01 angie01 14:25 26.10.2020

Re: Totalna anestezija


Kako ja gledam na sunovrat Gordane Čomić kao političarke jer je drugačije ne poznajem osim ovako preko bloga i njenog javnog angažovanja?


ja ne vidim sunovrat, vise mi izgleda kao kostunicino odrazavanje kontinuiteta fazon,...i to ISKLJUCIVO LICNIH INTERESA!

cetkajte- pa je l smo se nesto dogovorili, recimo 5. oktobra, je l ste zato bili izabarani,...pa majkumu, kojim pravom ste radili sve suprotno- jer gradjani vas placaju....je l oko te sitnice nema neke odgovornosti.

vidim i ovde se potura floskula- ko hoce moral, nek ide u crkvu, ma hajte molim vas- pa ja kao obican grajdanin, kada radim svoj posao, imam odgovornost da ga uradim najbolje sto mogu, a svakako u dogovorenim okvirima onoga ko me placa,...o cemu onda pricemo...pa to je minimum koji MORA da se ispostuje i ima sankciju ako ne.

koji su to tacno rezultati gospodje ministarke za 25 godina parazitiranja na drzavnoj sisi,...kojim to faking argumentima ima obraza da se uopste pojavljuje ponovo, kao da zivimo latino seriju u kojoj neko preminuo, iznenada osvane u novoj epizodi i otkriva najnovije neverovatne porodicne veze sa glavnim likom, pa je l smo bas toliki kreteni,...ovde seremo, otpustamo ventil, a njima je dobro, ne rade nista za nas i drzavu i zabole ih za nase trucanje u vetar, koje nista ne menja.

nekako mi se cini da je u tome problem- nema adekvatne reakcije od "poslodavaca", ne zahteva se odgovornost, jos se potura fazon da moral nije opcija,...i onda je jedino sto mi radimo, provlacenje kroz pljuvacku svega ovoga, sto kako god okrenes- nije normalno,...a na to i vlast racuna,...da nece biti drugacijih potrazivanja, samo blebetanje uprazno....tako je i moguc slucaj comic na ovakav nacin, ( a i slicaj krstic, mali, vesic, sapic, cada,...dopisi)- gazda je odlucio, napravio joj specijalo ministarstvo u kome moze da nastavi da demagogise, a koje cmo mi da placamo,...rotira vec dokazane nesposobanjkovice po najvisim drzavnim mestima, mi se malo cerekamo i to je to.


znaci da je sve ok- kakvi smo mi, takvo nam je i desavanje.

meni npr- uopste nisu smesne pojave kao sto su risticevic, martinovic, babic, mulin, gojkovic, slina,...i ostali,...pa to nije smesno- mozda je za njih, za nas je tragicno.


ps- za ministarku znam iz prve ruke, od kolega i saradnika, da je recimo sina Marka, ubacila u Zavod za uzdzbenike u novosadsku ekspozituru, odmah na mesto sefa knjizare, sa platom vecom od svih drugih na istoj poziciji- koja nije ni malo jednostavna i nije moguce sa se u njoj tek tako snadjes sa ulice, obicno je bilo potrebno da godinama prvo prodjes kroz trening obicno prodavca, dok ne naucis posao -i da je odmah trazio da mu firma plati doskolovavanje,.....sto je sve jos zanimljivije, ako se uzme u obzir, upravo ministrakin, krajnje nerazuman i glup predlog, kojim je opstruirala upravo tu znacajnu drzavnu firmu, je se tice obrazovanja, kojim je predlagala da izbor stamparija za stampanje udzbenika vrsi skupstina, nemajuci ni najmanji uvid u proces rada i sta je sve tu bitno i kako funkcionise, rukovodeci se valjda jedino, obaveznim velikim tirazom za svaki naslov, pa je valjda napravila neku svoju kalkulaciju:)))


mariopan mariopan 15:48 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

nekako mi se cini da je u tome proble- nema adekvatne reakcije od "poslodavaca", ne zahteva se odgovornost, jos se potura fazon da moral nije opcija,...i onda je jedino sto mi radimo, provlac


Ovo je poenta.
Zato ne mogu svu krivicu da bacim na jednu osobu niti na taj nesrećni peti Oktobar, jer je od tada čitava večnost prošla, cela jedna generacija dece porasla a mi nismo uradili ništa da ih zaustavimo, da do ovoga ne dođe.
Pustili smo čudovište da raste. Za to je najmanje krivo samo čudovište, više smo krivi mi što nismo pazili.

Što na proteste nije izašlo na stotine hiljada ljudi, što neki za sitan ćar ćute jer im je dobro, što je nekom, da bi izašao, važnije pitanje ko stoji iza protesta, neko hoće garancije da se peti Oktobar neće ponoviti pa će tek tada da izađe a neko nema snage da izađe jer radi za bednu platu da preživi i glasa za AV da ne izgubi i taj jadni dinar. Mantra o karakteru i uspravnoj kičmi pada u vodu kad su kod kuće deca gladna a računi se gomilaju.

E...sve to smo mi.

zato sve ovo... Potrebna je mnogo veća podrška javnosti da se bilo šta promeni. Blog je samo malo dvorište gde se povremeno igramo, odavno nije mesto sa koga može da se utiče na bilo šta u ovoj zemlji.

Odavno govorim da ovo neće mirno otići, nije mu u prirodi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:08 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

i ne posmatram toliko kompleksno!


Ma gde kompleksno, jednostavno da jednostavnije biti ne moze..
angie01 angie01 17:21 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

Pustili smo čudovište da raste. Za to je najmanje krivo samo čudovište,


pa normalno- mi smo saucesnici u svemu ovome sto se desava.

pa hebotebog, niko se nije organziovao protiv korupcije, protiv nasilja, protiv kradje, protiv ovih neuslova tiraninske provinijecije gde ne finkcionisu institucije sistema, a ona dolovac ceka da dodje princ da je poljubi, kako bi se probudila, za svaku prevaru i apsurd blebecemo i zahebavamo se, kao da se ne radi o nama, Srbija je u medjuvremenu dospela na najvise pozicije na tabeli siromastva, a definitvno na prvu po materijalnim nejednakostima u Evropi, sto znaci da veliki broj gradjana zivi na ivici opstanka, a ovamo stadioni, kamioni avioni,...al smo zato ustali zbog zabrane kretanja- koja je samo posledica svih ovih generalnih i mnogo vise ugrozavajucih stvari, na koje cutimo,...
milisav68 milisav68 17:54 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

angie01
pa normalno- mi smo saucesnici u svemu ovome sto se desava.

pa hebotebog, niko se nije organziovao protiv korupcije, protiv nasilja, protiv kradje, protiv ovih neuslova tiraninske provinijecije gde ne finkcionisu institucije sistema,

Ne možeš na ulici da se boriš protiv korupcije, nego da se organizuješ u partiju, da pobediš na izborima, pa tek onda možeš to sve da rešavaš.

Na ulici možeš da tražiš ostavke, i raspisivanje novih izbora.

I tu dolazimo do glavnog problema, jer nema opozicije, barem one kojoj će rešavanje korupcije (pravosuđe) biti tačka broj jedan.

angie01 angie01 18:44 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

Ne možeš na ulici da se boriš protiv korupcije,


pojnt je na volji i spremnosti da se uopste reaguje, umesto sto se zahebava na istu temu.
solo solo 18:48 26.10.2020

Re: apacherosepeacock

U tom svetlu posmatram i ovu temu i narecenu bivsu blogerku Comic Gordanu.


Što bivša - i nju banovali?

Tu je,još uvek je VIP samo ima sada pametnija posla.


Misliš li da joj treba veća kazna od ovoga što je danas u skupštini Đuka izjavio (gledao sam na tv-u izgledalo je još jadnije nego ovako prenešeno u štampi) No Gordanac jedno je sigurno - ima dobar želudac.

Izvor b92

,,Đukanović je u Skupštini Srbije primetio da se sada vodi propaganda protiv bivše funkcionerke DS Gordane Čomić, koja će biti ministarka, navodeći da je za one koji je sada nazivaju “huljom i smećem” nekada bila “sunce demokratije”, i to dok je, kaže, kršila Poslovnik Narodne skupštine i uskraćivala reč. “Sada kada nije promenila mišljenje nego je shvatila da su joj politički saborci promašili politiku, sad je smeće i hulja. To sve može da se pročita na portalima. To je zastrašujuće. I sa takvim ljudima treba da razgovaramo? To je nečuveno. Da su oni vlast, streljali bi po ulici”, rekao je Đukanović,,


sa takvim ljudima treba da razgovaramo?


Kako ti se čini ova ideja o razgovorima? Obećavajuće?
angie01 angie01 19:15 26.10.2020

Re: apacherosepeacock

Misliš li da joj treba veća kazna od ovoga što je danas u skupštini Đuka izjavio


nije to kazna- to je dijagnoza cele situacije, da djuka kaze braneci je,




“Sada kada nije promenila mišljenje nego je shvatila da su joj politički saborci promašili politiku,

To je zastrašujuće. I sa takvim ljudima treba da razgovaramo? To je nečuveno.



apacherosepeacock apacherosepeacock 19:24 26.10.2020

Re: apacherosepeacock

solo
U tom svetlu posmatram i ovu temu i narecenu bivsu blogerku Comic Gordanu.


Što bivša - i nju banovali?

Tu je,još uvek je VIP samo ima sada pametnija posla.


Bivša u smislu - ne piše više na blogu. Bar je ja nisam videla skoro.

milisav68 milisav68 19:29 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

angie01
pojnt je na volji i spremnosti da se uopste reaguje, umesto sto se zahebava na istu temu.

Ne, poenta je u kanalisanju reakcije, koja se svodi na postojanje stvarne opozicione partije (ili više njih).

Kako ti zamišljaš reakciju - izlazak na ulicu, protest?

I šta onda, moraš da imaš neke zahteve, tražiš ostavke, prevremene izbore, posle izađeš na te izbore i to je to.
angie01 angie01 20:48 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

Ne, poenta je u kanalisanju reakcije, koja se svodi na postojanje stvarne opozicione partije (ili više njih).


izvini- mesas i loncice i moju poantu.

...inace, protesti jesu-izmedjuostalih- legitimna reakcija gradjana, ako smatraju da su iznevereni, osteceni, ugrozeni...stagod- vlast u demokratiji nije vlasnik drzave...

...ako ne postoji adekvatna opozicija, za takve situacije o kojima ti pricas, a ne ja, se uspostavlja tehnicka vlada, dok se ne iznadju trajnija resenja...


maliperica maliperica 21:58 26.10.2020

Re: Totalna anestezija

mariopan


Pustili smo čudovište da raste. Za to je najmanje krivo samo čudovište, više smo krivi mi što nismo pazili.


Ko je, bre , čudovište ???

Mi ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:12 27.10.2020

Re: Totalna anestezija

Smatrala sam da nam trebaju iskusni političari bar dok ne stasaju mlađi, dok se ne obuče u poslovima vođenja zemlje, jer kako to izgleda kada je vode diletanti vidimo sada i često me sramota ko moju zemlju sve bruka po svetu, i, budući da se Gordana Čomić bar nije obrukala u doba "ko zgrabi više njegovo je", mislila sam da može da bude jedna od onih koji će karijeru završiti časno. Možda bez velikih rezultata ali bar bez sramote.

Како то знамо, посебно јер је крађа и опортунистичко паразитирање на грбачи пореског обвезника, и онда када се не ради о милионима и милијардама? (А ми и не знамо шта је Горданац тачно "стекла" током своје политичке каријере.)

У политици постоји нажалост и несрећна трговина утицајем, и разни облици повластица и бекхендера.

Ја сам својевремено на блогу била прозивана за сваку лепу реч коју сам рекла за Андреја Фајгеља, некада један од неколико људи при врху минорне странке (Трећа Србија) која је кратко време учествовала у власти у НС. Он је након тог искуства, критикујући корумпираност политичке класе, позвао да сви јавно изнесу коју су директну корист имали од политичке функције коју су вршили, па је кренуо од себе и рекао да се у његовом случају ради, чини ми се, о своти од око 50.000 евра. Како се могло претпоставити, нико није следио његов пример, а ми можемо само да нагађамо о каквим свотама би могло да се ради (најстрожа тајна је била оставина другог врлог ДС-овца, београдског градоначелника Неше Богдановића).
mariopan mariopan 08:28 27.10.2020

Re: Totalna anestezija

Како то знамо, посебно јер је крађа и опортунистичко паразитирање на грбачи пореског обвезника, и онда када се не ради о милионима и милијардама? (А ми и не знамо шта је Горданац тачно "стекла" током своје политичке каријере.)

Da, to parazitiranje na grbači naroda bih uvela u zakone da se kažnjava i o tome odavno razmišljam ali je u stvarnosti neizvodljivo pa sam batalila i da mislim o tome, samo se nerviram.
Na mnogim mestima koja su dobro plaćena, ako ne i na svim značajnim, recimo u Vladi i Skupštini, sede ljudi sa jedinim zadatkom da vladajućoj garnituri udesi zaštitu (uglavnom zaradu) bez odgovornosti za bilo šta što urade ili ne urade, bez obzira na zakone, uključujući i teška krivična dela.

Nije im problem da izglasaju zakone koji će da štete celom društvu a radi zaštite od bilo kakve odgovornosti miljenika vladajuće garniture.

To možemo da vidimo iz afera koje se gomilaju a ne rešavaju, i to godinama.
Tražiti sada da svi oni vrate plate i privilegije koje su imali nije moguće pa o tome i ne razmišljam, već pre o tome kako ih razvlastiti, kako im oduzeti mogućnost da to rade i dalje, pa tek onda rešavati, naravno po zakonu i u nekim sudovima koji će da rade svoj posao, ko je za šta odgovoran i kriv, ili nije.

Smatram da su najvažnije državne institucije propustile da to urade i tražila bih odgovornost ljudi čiji je posao bio da ga urade a koji su svojim neradom doprineli da se kriminalizuje svaka sfera života u Srbiji, i za njih bih pre tražila kaznu istu kao za one koji su ta dela počinili. Ali nisam ni pravnik ni sudija pa samo mogu da želim.

G. Č. se nije eksponirala u aferama tipa "tranzicioni dobitnik" kao da je to bila lutrija? A nije da nije "bila u mogućnosti"?
Ok, možda i jeste bila lutrija, ne znam kako su izvlačili šećerane, cementare, fabrike, zemlju i oranice.....ne znam ni kako to danas rade?

Na to sam mislila. Mada je ćutala i dopustila....
Atomski mrav Atomski mrav 11:47 26.10.2020

Juriš, Radovane...

... na njihovu stranu!

Iskreno, tipovao sam da će se ovaj junoša uhlebiti u ovoj Vladi, mada još nije kasno, nismo još uvek saznali ko će biti ministri bez portfelja:



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:09 26.10.2020

nisam obratio paznju

na ovaj blog - jer nisam razumeo shta je tema i razlog.
medzutim, vidim da je interes naras'o do 300+ komentara, i da tu postoji neki ozbiljan problem, i to me potaklo da prochitam.
muke moje radoznale.
hebiga.
mislim... vidim... neshto o nekoj Gordani Chomic, i o tome da joj je vlada izmislila ministarstvo...
So far, so good. Nishta shto nismo videli ranije.
Pa zashto onda tolika uznemirenost?
I onda pochinje.
Tu se doshlo do lichnih razrachunavanja, uvreda, pretnji... Pa onda do starog, dobrog, srpskog kunjenja...
Svashta neshto.
Pa se neki peru shto su poznavali tu gordanu, neki se hvale da jesu, neki lazu da nisu... I svi su bili "u pravu".
BTW - chisto da uradim domaci zadatak - pogledah gordanine profesionalne, politichke, zivotne reference... I nishta. Zavrshila neki fakultet, radila u nekom marketingu, i to je sve. Mislim - fine, ima tak'ih dime a dozen tamo. Nishta shto bi objasnilo ovu "frku".
BTW, and also, ... malo ruzna ta Gordana... a nosa style kineske udavache, pod stare dane.
So, I did my homework, JSYK.
Ceo krug sam napravio. U najboljoj nameri. I opet na pochetku.
Kako da pomognem ako ne znam ni o chemu, ni o kome, a ni zashto se boranija uzburkala?

Sorry, I did my best.
macak_tosa macak_tosa 20:41 26.10.2020

Re: nisam obratio paznju

cane.srbljanovic
na ovaj blog - jer nisam razumeo shta je tema i razlog.
medzutim, vidim da je interes naras'o do 300+ komentara, i da tu postoji neki ozbiljan problem, i to me potaklo da prochitam.
muke moje radoznale.
hebiga.
mislim... vidim... neshto o nekoj Gordani Chomic, i o tome da joj je vlada izmislila ministarstvo...
So far, so good. Nishta shto nismo videli ranije.
Pa zashto onda tolika uznemirenost?
I onda pochinje.
Tu se doshlo do lichnih razrachunavanja, uvreda, pretnji... Pa onda do starog, dobrog, srpskog kunjenja...
Svashta neshto.
Pa se neki peru shto su poznavali tu gordanu, neki se hvale da jesu, neki lazu da nisu... I svi su bili "u pravu".
BTW - chisto da uradim domaci zadatak - pogledah gordanine profesionalne, politichke, zivotne reference... I nishta. Zavrshila neki fakultet, radila u nekom marketingu, i to je sve. Mislim - fine, ima tak'ih dime a dozen tamo. Nishta shto bi objasnilo ovu "frku".
BTW, and also, ... malo ruzna ta Gordana... a nosa style kineske udavache, pod stare dane.
So, I did my homework, JSYK.
Ceo krug sam napravio. U najboljoj nameri. I opet na pochetku.
Kako da pomognem ako ne znam ni o chemu, ni o kome, a ni zashto se boranija uzburkala?

Sorry, I did my best.

Gospodine Cane, Čomićka je u svemu ovome relativno nebitna.
To mi ostali podjebavamo viđenije blogere koji su sa njom bili na naša 'Goca' - i likujemo što ih je njihova 'Goca' izdala!
Ko ih jebe!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:09 26.10.2020

Re: nisam obratio paznju

Gospodine Cane, Čomićka je u svemu ovome relativno nebitna.
To mi ostali podjebavamo viđenije blogere koji su sa njom bili na naša 'Goca' - i likujemo što ih je njihova 'Goca' izdala!
Ko ih jebe!


Gos'in Tosho - koji su to "vidjeniji blogeri", I'm serious... nisam siguran ni shta to znachi, ali bih voleo da znam koji su to "vidjeniji"...
Bez shale - jel "beba", "angie", "free",... ??? Ko josh? (necu da pitam "zashto", obecavam).
A shto se tiche "izdaje" - pa sa onim licem i stajlingom, shta su (bre) ochekivali!?
Misiiim, onolike nauke o morfologiji ljudskog lica ili fizionomiji, i nishta!?

Eh.
To je taj stari problem o vecoj atraktivnosti emprijskog nad gnoseoloshkim u nas Serbalja.

Nego, daj mi tu listu "vidjenijih", 'leba ti. Da ne zakachim neshto shto ne bi trebalo.
freehand freehand 22:20 26.10.2020

Re: nisam obratio paznju

A shto se tiche "izdaje" - pa sa onim licem i stajlingom, shta su (bre) ochekivali!?
Misiiim, onolike nauke o morfologiji ljudskog lica ili fizionomiji, i nishta!?

Zaboravio si frenologiju i one pizdarije o genima, Tsane. Nemoj da ti se to više deshava. Jebache te tamo oni tvoji klanovci.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:04 27.10.2020

Re: nisam obratio paznju

freehand
A shto se tiche "izdaje" - pa sa onim licem i stajlingom, shta su (bre) ochekivali!?
Misiiim, onolike nauke o morfologiji ljudskog lica ili fizionomiji, i nishta!?

Zaboravio si frenologiju i one pizdarije o genima, Tsane. Nemoj da ti se to više deshava. Jebache te tamo oni tvoji klanovci.


E moj trbushasti "genija iz provinciju"...
Muka je to. Niko te ne razume. Nisu te "podrzali".
Pa si ostao qrac od ovce.
A mogao si toliko toga.
Hebiga, it's their loss... Right?
macak_tosa macak_tosa 08:19 27.10.2020

Re: nisam obratio paznju

cane.srbljanovic
Gospodine Cane, Čomićka je u svemu ovome relativno nebitna.
To mi ostali podjebavamo viđenije blogere koji su sa njom bili na naša 'Goca' - i likujemo što ih je njihova 'Goca' izdala!
Ko ih jebe!


Gos'in Tosho - koji su to "vidjeniji blogeri", I'm serious... nisam siguran ni shta to znachi, ali bih voleo da znam koji su to "vidjeniji"...
Bez shale - jel "beba", "angie", "free",... ??? Ko josh? (necu da pitam "zashto", obecavam).
A shto se tiche "izdaje" - pa sa onim licem i stajlingom, shta su (bre) ochekivali!?
Misiiim, onolike nauke o morfologiji ljudskog lica ili fizionomiji, i nishta!?

Eh.
To je taj stari problem o vecoj atraktivnosti emprijskog nad gnoseoloshkim u nas Serbalja.

Nego, daj mi tu listu "vidjenijih", 'leba ti. Da ne zakachim neshto shto ne bi trebalo.

Ma, znaju ti koji su!
Ko ih jebe!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:17 26.10.2020

gde si Hansele!

(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Moram da priznam da mi ova masovna rendaljka na drugaricu Čomićku stvara žgaravicu u želucu i knee jerk, i osećam poriv da sad uzem da je branim, ako ništa drugo - reda radi. Mislim da preterujete sa njenim slučajem, ali, dobro, nisam upoznat sa detaljima njene karijere posle bloga. Ovde dok je bila, kao blogerka, nije mi nimalo smetala, a umela je i da se elegantno izbori sa kojekakvima (koje bi neko manje sklon kulturi dijaloga terao u pm). Za razliku od Krleta koji mi je uvek išao na nerve i dovodio u situacuju da mora da me banuje.




macak_tosa macak_tosa 20:39 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Moram da priznam da mi ova masovna rendaljka na drugaricu Čomićku stvara žgaravicu u želucu i knee jerk, i osećam poriv da sad uzem da je branim, ako ništa drugo - reda radi. Mislim da preterujete sa njenim slučajem, ali, dobro, nisam upoznat sa detaljima njene karijere posle bloga. Ovde dok je bila, kao blogerka, nije mi nimalo smetala, a umela je i da se elegantno izbori sa kojekakvima (koje bi neko manje sklon kulturi dijaloga terao u pm). Za razliku od Krleta koji mi je uvek išao na nerve i dovodio u situacuju da mora da me banuje.


Aaaaa, koja su to vremena bila dok je svako ko nema 'kulturu dijaloga' bivao banovan pod hitno!
I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.
Eeee, pa ko vas jebe!
Nema više toga!
Sada i mi možemo da jebemo mater - makar to.
A Čomićka!
Jel to ona koja je krala vreme u skupštini sa onim ... goooooospoooooooodineeeee pooooooslaniče - i sličnim sranjima.
Dok snese to edukativno i prepotentno, nesrećniku koga podučava istekne vreme za diskusiju.

maksa83 maksa83 20:53 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.

Ovo mrsiš već treći put otpr., pa moram da pitam - nikove na sunce, ko su naši, ko su vaši?

Jesu ovi što sada drže blog ti tvoji, mislim, vaši?

Inače, da prekratimo mrsomuđevinu, da je pok. Vesna Dozet živa ti bi mogao otpr. jednom da ponudiš nekome da ti se napuši gospođe mame ili kako već, a onda bi pravio sledećeg juzera, a da ovo mesto ima neke web developere ona gmail rupa koju sam velikodušno otkrio bi bila zapušena jednim regularnim izrazom.

Vidim da ti misliš da je ovo sada kada neometano u neograničenim količinama nudiš mamu na pušenje levo i desno veliko dostignuće i, kulturološki i komunikacioni napredak, ali dozvoli da se ne složim, fora ti je uveliko izanđala i sad već deluješ kao neko ko se pijan tetura po ulici, kerebeči i psuje prolaznike koji ga zaobilaze. To je bukvalno taj prizor.

Ti sad vidi šta ćeš sa tim.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:55 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Moram da priznam da mi ova masovna rendaljka na drugaricu Čomićku stvara žgaravicu u želucu i knee jerk, i osećam poriv da sad uzem da je branim, ako ništa drugo - reda radi. Mislim da preterujete sa njenim slučajem, ali, dobro, nisam upoznat sa detaljima njene karijere posle bloga. Ovde dok je bila, kao blogerka, nije mi nimalo smetala, a umela je i da se elegantno izbori sa kojekakvima (koje bi neko manje sklon kulturi dijaloga terao u pm). Za razliku od Krleta koji mi je uvek išao na nerve i dovodio u situacuju da mora da me banuje.


ni meni ništa nije smetala al dobro meni nije smetao ni krle ako ćemo pravo..
no ova sad konkretna, da tako kažemo politička odluka, jeste popriličan pasjaluk..
da ideš da budeš ministar dijaloga sa ovima.. pa to moraš stvarno da baš nemaš pretjerano puno moralnih kočnica da ne kažemo orjentira..
jebaga
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:18 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

maksa83
I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.

Ovo mrsiš već treći put otpr., pa moram da pitam - nikove na sunce, ko su naši, ko su vaši?

Jesu ovi što sada drže blog ti tvoji, mislim, vaši?

Inače, da prekratimo mrsomuđevinu, da je pok. Vesna Dozet živa ti bi mogao otpr. jednom da ponudiš nekome da ti se napuši gospođe mame ili kako već, a onda bi pravio sledećeg juzera, a da ovo mesto ima neke web developere ona gmail rupa koju sam velikodušno otkrio bi bila zapušena jednim regularnim izrazom.

Vidim da ti misliš da je ovo sada kada neometano u neograničenim količinama nudiš mamu na pušenje levo i desno veliko dostignuće i, kulturološki i komunikacioni napredak, ali dozvoli da se ne složim, fora ti je uveliko izanđala i sad već deluješ kao neko ko se pijan tetura po ulici, kerebedči i psuje prolaznike koji ga zaobilaze. To je bukvalno taj prizor.

Ti sad vidi šta ćeš sa tim.



juzeri, dozet, gmail, developeri, regularni izrazi...
Ti si josh uvek malo samo-napaljen, a?
Ali dobro je, izgleda da jenjava.
maksa83 maksa83 21:19 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

juzeri, dozet, gmail, developeri, regularni izrazi...
Ti si josh uvek malo samo-napaljen, a?
Ali dobro je, izgleda da jenjava.

E Cane.

Idi vidi da li sam na Instagramu.
predatortz predatortz 21:26 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

juzeri, dozet, gmail, developeri, regularni izrazi...
Ti si josh uvek malo samo-napaljen, a?
Ali dobro je, izgleda da jenjava.


Ma, tu se samo držiš pravila konspirativnog rada. U porukame ne pišeš ništa bitno, praviš se gluplji no što jesi, sajber delatnost baziraš na pornjavu, na mrežama budeš cool lik i ne brineš oko takvih stvari.

Ozbiljne aktivnosti obavljaš mimo ovih sajber frikova.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:09 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

predatortz
juzeri, dozet, gmail, developeri, regularni izrazi...
Ti si josh uvek malo samo-napaljen, a?
Ali dobro je, izgleda da jenjava.


Ma, tu se samo držiš pravila konspirativnog rada. U porukame ne pišeš ništa bitno, praviš se gluplji no što jesi, sajber delatnost baziraš na pornjavu, na mrežama budeš cool lik i ne brineš oko takvih stvari.

Ozbiljne aktivnosti obavljaš mimo ovih sajber frikova.


Predatorze, nemam ja ozbiljne aktivnosti. This is it.
Pretty much.
Zahebavam samo-napaljene buduce delikvente & have a laugh or two, along the way.
Nishta konspirativno, daleko bilo.
Sve prilichno glupavo, pointless and stupid.
I sebichno.
Nisam ti ja Nedjo Jebivuk koji ima odgovornost za ceo soliter. I crne helikoptere.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:30 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

maksa83
juzeri, dozet, gmail, developeri, regularni izrazi...
Ti si josh uvek malo samo-napaljen, a?
Ali dobro je, izgleda da jenjava.

E Cane.

Idi vidi da li sam na Instagramu.


?

that's an "regular expression"!?
:))))
I suppose it is, somewhere. Vidi s pajticem, on zna te vukojebine.
maksa83 maksa83 23:47 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

that's an "regular expression"!?

Ne razumem šta me tačno pitaš. Ako si očekivao regularan izraz koji "umnoženu" gmail adresu svodi na kanoničnu tj. jednistvenu, to radi ovo:

$ echo pera.p.e.r.i.c+prcdrnzvrc@gmail.com | sed 's/+.*$//;s/.///g'


peraperic

Houp dis helps, što bi rekli na Interwebovima.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:53 26.10.2020

Re: gde si Hansele!

maksa83
that's an "regular expression"!?

Ne razumem šta me tačno pitaš. Ako si očekivao regularan izraz koji "umnoženu" gmail adresu svodi na kanoničnu tj. jednistvenu, to radi ovo:

echo pera.p.e.r.i.c+prcdrnzvrc@gmail.com | sed 's/+.*$//;s/.//g'

peraperic

Houp dis helps, što bi rekli na Interwebovima.


Vidish kakav si...
kako ja mogu da znam te stvari oko unix, sed, sh, etc...?
kad sam to zaboravio pre jedno 20 godina?

Da si ti meni ziv i zdrav sokole. Chuvaj zdravlje. Pamet ce vec da stigne jednom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:51 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

ni meni ništa nije smetala al dobro meni nije smetao ni krle ako ćemo pravo..


Krle je, kad zbaci plašt finog momka sa Dorčola koji se proslavio udaranjem zvečke u poznatom pop bendu, umeo da se sroza na nivo džibera. I onda da izvuče iz svakog ono najgore.

A za čomićku, ja mislim da je ona to uzela da radi samo da bi mogla da podjebava tamo sve okolo, pošto je, ako ništa drugo, pismenija i pametnija od kompletne vlade. Eto, da ponudim alternativni scenario, da se nađe pored ovog vašeg po kome je ona nemoralna nadrkana profuknjača, izdajnih svje stranke i propapali asistent na fakultetu, kome osim ministarske pozicije nije preostalo ništa do da skoči s mosta, plus, što je posebno važno, razvlači reči kad govori).
freehand freehand 06:11 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

A za čomićku, ja mislim da je ona to uzela da radi samo da bi mogla da podjebava tamo sve okolo, pošto je, ako ništa drugo, pismenija i pametnija od kompletne vlade. Eto, da ponudim alternativni scenario, da se nađe pored ovog vašeg po kome je ona nemoralna nadrkana profuknjača, izdajnih svje stranke i propapali asistent na fakultetu, kome osim ministarske pozicije nije preostalo ništa do da skoči s mosta, plus, što je posebno važno, razvlači reči kad govori).

Daj sadisto to za Vučića.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:49 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
ni meni ništa nije smetala al dobro meni nije smetao ni krle ako ćemo pravo..


Krle je, kad zbaci plašt finog momka sa Dorčola koji se proslavio udaranjem zvečke u poznatom pop bendu, umeo da se sroza na nivo džibera. I onda da izvuče iz svakog ono najgore.

Крле није био тај момак са Дорћола, а ово што сада живи је његова освета.
A za čomićku, ja mislim da je ona to uzela da radi samo da bi mogla da podjebava tamo sve okolo, pošto je, ako ništa drugo, pismenija i pametnija od kompletne vlade.

Да, заиста, ко би пропустио такву прилику.

Иначе, она је лепо објаснила зашто је изашла на изборе (исто као и Хилари, да би била глас жена). Доживела је дебакл, али ето појаса за спасавање од Вучића. Таман мало забаве до пензије.
macak_tosa macak_tosa 07:34 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

maksa83
I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.

Ovo mrsiš već treći put otpr., pa moram da pitam - nikove na sunce, ko su naši, ko su vaši?

Jesu ovi što sada drže blog ti tvoji, mislim, vaši?

Inače, da prekratimo mrsomuđevinu, da je pok. Vesna Dozet živa ti bi mogao otpr. jednom da ponudiš nekome da ti se napuši gospođe mame ili kako već, a onda bi pravio sledećeg juzera, a da ovo mesto ima neke web developere ona gmail rupa koju sam velikodušno otkrio bi bila zapušena jednim regularnim izrazom.

Vidim da ti misliš da je ovo sada kada neometano u neograničenim količinama nudiš mamu na pušenje levo i desno veliko dostignuće i, kulturološki i komunikacioni napredak, ali dozvoli da se ne složim, fora ti je uveliko izanđala i sad već deluješ kao neko ko se pijan tetura po ulici, kerebeči i psuje prolaznike koji ga zaobilaze. To je bukvalno taj prizor.

Ti sad vidi šta ćeš sa tim.


Pa - bravo!
Otprilike si egzemplar onoga o čemu pričam.
Ne vidiš kada meni po hiljadu puta jebu mater i nude kurac za pušenje, ali zato uredno vidiš kada ja to uradim.
Nećeš valjda da kažeš da ne kapiraš kada meni jebu mater!?
Ako je tako, da se namerno praviš lud, ko si ti, onda, da ti mene podučavaš!?
Kako si to smislio da imaš pravo na to?!
Slagao se ti ili ne.
Pa ti vidi šta ćeš sa ovim.
milisav68 milisav68 09:57 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

Moram da priznam da mi ova masovna rendaljka na drugaricu Čomićku stvara žgaravicu u želucu i knee jerk, i osećam poriv da sad uzem da je branim,

Kakav junak!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:49 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
Krle je, kad zbaci plašt finog momka sa Dorčola koji se proslavio udaranjem zvečke


Krstić nije sa Dorćola nego sa Pašinog brda. (ulica Gospodara Vucića pa levo uz brdo CZ pa iza su porodične kuće, bašte, ovo, ono..)

Ne da je to sad važno nego kad već pominješ/markiraš ko je iz kog kraja bar da znaš tačan podatak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:43 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

apacherosepeacock
srdjan.pajic
Krle je, kad zbaci plašt finog momka sa Dorčola koji se proslavio udaranjem zvečke


Krstić nije sa Dorćola nego sa Pašinog brda. (ulica Gospodara Vucića pa levo uz brdo CZ pa iza su porodične kuće, bašte, ovo, ono..)

Ne da je to sad važno nego kad već pominješ/markiraš ko je iz kog kraja bar da znaš tačan podatak.


A jel, skoro sam smeo da se zakunem da se hvalio time kako je sa Dorćola, kad je u nekoj tv emisiji pričao kako tamo uzmeš po išamaraš nekog ko ti je stao na žulj, pomenuo majku ili tako neku nepodopštinu izveo. Ali, dobro, eto, nije sa Dorćola, iako je to, kao što kažeš, manje bitno u mom izlaganju.

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:44 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

milisav68
Moram da priznam da mi ova masovna rendaljka na drugaricu Čomićku stvara žgaravicu u želucu i knee jerk, i osećam poriv da sad uzem da je branim,

Kakav junak!


Rosinante, drž' ovog za tur!
docsumann docsumann 16:11 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

macak_tosa
maksa83
I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.

Ovo mrsiš već treći put otpr., pa moram da pitam - nikove na sunce, ko su naši, ko su vaši?

Jesu ovi što sada drže blog ti tvoji, mislim, vaši?

Inače, da prekratimo mrsomuđevinu, da je pok. Vesna Dozet živa ti bi mogao otpr. jednom da ponudiš nekome da ti se napuši gospođe mame ili kako već, a onda bi pravio sledećeg juzera, a da ovo mesto ima neke web developere ona gmail rupa koju sam velikodušno otkrio bi bila zapušena jednim regularnim izrazom.

Vidim da ti misliš da je ovo sada kada neometano u neograničenim količinama nudiš mamu na pušenje levo i desno veliko dostignuće i, kulturološki i komunikacioni napredak, ali dozvoli da se ne složim, fora ti je uveliko izanđala i sad već deluješ kao neko ko se pijan tetura po ulici, kerebeči i psuje prolaznike koji ga zaobilaze. To je bukvalno taj prizor.

Ti sad vidi šta ćeš sa tim.


Pa - bravo!
Otprilike si egzemplar onoga o čemu pričam.
Ne vidiš kada meni po hiljadu puta jebu mater i nude kurac za pušenje, ali zato uredno vidiš kada ja to uradim.
Nećeš valjda da kažeš da ne kapiraš kada meni jebu mater!?
Ako je tako, da se namerno praviš lud, ko si ti, onda, da ti mene podučavaš!?
Kako si to smislio da imaš pravo na to?!
Slagao se ti ili ne.
Pa ti vidi šta ćeš sa ovim.


čarli, od prvog dana neumorno doprinosiš nekulturi ovog bloga.
još od kada si upadao ljudima po art blogovima da ih prozivaš kakve su im to gluposti, pa do ove potonje faze - javnog prozivanja budalčina, govana, komunjara.
a gle čuda nikad da jedno ime pomeneš. pa gdje je sad ono čuveno

Nikove na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!
Šta te sprečava da ih navedeš?!


šta te spriječava, čarli?
viš ja mislim da su ogromna većina blogera ok ljudi. to što se ne slažemo, pa i pokačimo oko kurve politike, to ne znači ništa. imaju ljudi drugih problema, koji ih tište i žuljaju, pa im malo lakše zaivarniče živci u žučnijim dikusijama.
to ne treba lično doživljavati i zvati ljude govnima i gnjidama. odje takvih nema, ako misliš drukčije- ti reci koji su ti, il ćeš i dalje samo da hiperventiliraš svoje popizdanije po blogu.

P.S. kad sam bio mlad, uvijek je okolo bilo momaka koji su stalno upadali u probleme, konflikte, tuče, i slične gužve. i uvije su imali opravdanja da su ih oni drugi napali, provocirali, dobacivali, ružno gledali.
a opet, bilo je i žestokih momaka koji nikad nisu upadali u nevolje, iako su se kretali po istim mjestima, izlazili u iste lokale.


EDIT: cijenim da si i ti dobar čovjek, al si neizbalansiran.
macak_tosa macak_tosa 16:59 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

docsumann
macak_tosa
maksa83
I dok su naši mogli da jebavaju mater ostalima, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.

Ovo mrsiš već treći put otpr., pa moram da pitam - nikove na sunce, ko su naši, ko su vaši?

Jesu ovi što sada drže blog ti tvoji, mislim, vaši?

Inače, da prekratimo mrsomuđevinu, da je pok. Vesna Dozet živa ti bi mogao otpr. jednom da ponudiš nekome da ti se napuši gospođe mame ili kako već, a onda bi pravio sledećeg juzera, a da ovo mesto ima neke web developere ona gmail rupa koju sam velikodušno otkrio bi bila zapušena jednim regularnim izrazom.

Vidim da ti misliš da je ovo sada kada neometano u neograničenim količinama nudiš mamu na pušenje levo i desno veliko dostignuće i, kulturološki i komunikacioni napredak, ali dozvoli da se ne složim, fora ti je uveliko izanđala i sad već deluješ kao neko ko se pijan tetura po ulici, kerebeči i psuje prolaznike koji ga zaobilaze. To je bukvalno taj prizor.

Ti sad vidi šta ćeš sa tim.


Pa - bravo!
Otprilike si egzemplar onoga o čemu pričam.
Ne vidiš kada meni po hiljadu puta jebu mater i nude kurac za pušenje, ali zato uredno vidiš kada ja to uradim.
Nećeš valjda da kažeš da ne kapiraš kada meni jebu mater!?
Ako je tako, da se namerno praviš lud, ko si ti, onda, da ti mene podučavaš!?
Kako si to smislio da imaš pravo na to?!
Slagao se ti ili ne.
Pa ti vidi šta ćeš sa ovim.


čarli, od prvog dana neumorno doprinosiš nekulturi ovog bloga.
još od kada si upadao ljudima po art blogovima da ih prozivaš kakve su im to gluposti, pa do ove potonje faze - javnog prozivanja budalčina, govana, komunjara.
a gle čuda nikad da jedno ime pomeneš. pa gdje je sad ono čuveno

Nikove na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!
Šta te sprečava da ih navedeš?!


šta te spriječava, čarli?
viš ja mislim da su ogromna većina blogera ok ljudi. to što se ne slažemo, pa i pokačimo oko kurve politike, to ne znači ništa. imaju ljudi drugih problema, koji ih tište i žuljaju, pa im malo lakše zaivarniče živci u žučnijim dikusijama.
to ne treba lično doživljavati i zvati ljude govnima i gnjidama. odje takvih nema, ako misliš drukčije- ti reci koji su ti, il ćeš i dalje samo da hiperventiliraš svoje popizdanije po blogu.

P.S. kad sam bio mlad, uvijek je okolo bilo momaka koji su stalno upadali u probleme, konflikte, tuče, i slične gužve. i uvije su imali opravdanja da su ih oni drugi napali, provocirali, dobacivali, ružno gledali.
a opet, bilo je i žestokih momaka koji nikad nisu upadali u nevolje, iako su se kretali po istim mjestima, izlazili u iste lokale.


EDIT: cijenim da si i ti dobar čovjek, al si neizbalansiran.

Nisi u pravu!
Hansel Hansel 21:45 27.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Па, откад се "знамо", ти ниси тамо!

Разумем шта си написао, али да још једном да кажем да у основи блог није имао "ad hominem" оријентацију. С друге стране, и конкретне чињенице и квалификације које су се могле прочитати а у домену су пристојности (већина је такво), мој је доживљај, имају функцију, нека је и апстрактна као онај замах лептирових крила у теорији хаоса...

Поздрав теби и већини који се, видим, малко препирете, мислим на стару екипу која у основи такође не искаче из оквира пристојности и коју ја заиста ценим и као паметније и духовитије, без икакве патетике то кажем.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

Hansel
srdjan.pajic
(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Па, откад се "знамо", ти ниси тамо!

Разумем шта си написао, али да још једном да кажем да у основи блог није имао "ad hominem" оријентацију. С друге стране, и конкретне чињенице и квалификације које су се могле прочитати а у домену су пристојности (већина је такво), мој је доживљај, имају функцију, нека је и апстрактна као онај замах лептирових крила у теорији хаоса...

Поздрав теби и већини који се, видим, малко препирете, мислим на стару екипу која у основи такође не искаче из оквира пристојности и коју ја заиста ценим и као паметније и духовитије, без икакве патетике то кажем.


A, pa nisam ja napao ovde tvoj tekst, nego ovo što je usledilo posle od strane kolega (i koleginica), kao da im je Čomićka kriva za sve u životu (pored Hilari Klinton). Dobro, sad i ja preterujem, nije skroz tako, ali nije ni daleko od toga.

Možda bismo mogli i da je iskoristimo nekako, kao trojanskog konja, da se u Vladi založi i za naše blogerske interese (priložićemo spisak, na primer da se uvede mutovanje, i popravi ovo prijavljivanje trajno ražalovanih korisnika pod novim nikovima, ili da se uvede softversko, ne, hardversko ograničenje na dužinu tasinih komentara i broj youtibe klipova, onda da se vrati drug huči kad odleži kaznu, ali obešen za drvo sa jabukom u ustima, kao bard Tamburiks, i tako dalje i tako dalje), umesto da je ovako krvnički napadamo i brišemo pod sa njom (ne ume da priča, ne zna fiziku, itd), mislim da to stvarno nije u redu prema njoj, ipak nam je kakva takva blogodrugarica nekad bila (a za to udaranje u džak imamo i Krleta, e, da, njemu da sa ukine dugme za banovanje, ali samo njemu), eto to je lista mojih predloga za Vladu, vi dodajte još neki.


macak_tosa macak_tosa 07:21 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

srdjan.pajic
Hansel
srdjan.pajic
(komšo, jesi li ti još uvek u Mirjevu? E, ja nisam! )

Па, откад се "знамо", ти ниси тамо!

Разумем шта си написао, али да још једном да кажем да у основи блог није имао "ad hominem" оријентацију. С друге стране, и конкретне чињенице и квалификације које су се могле прочитати а у домену су пристојности (већина је такво), мој је доживљај, имају функцију, нека је и апстрактна као онај замах лептирових крила у теорији хаоса...

Поздрав теби и већини који се, видим, малко препирете, мислим на стару екипу која у основи такође не искаче из оквира пристојности и коју ја заиста ценим и као паметније и духовитије, без икакве патетике то кажем.


A, pa nisam ja napao ovde tvoj tekst, nego ovo što je usledilo posle od strane kolega (i koleginica), kao da im je Čomićka kriva za sve u životu (pored Hilari Klinton). Dobro, sad i ja preterujem, nije skroz tako, ali nije ni daleko od toga.

Možda bismo mogli i da je iskoristimo nekako, kao trojanskog konja, da se u Vladi založi i za naše blogerske interese (priložićemo spisak, na primer da se uvede mutovanje, i popravi ovo prijavljivanje trajno ražalovanih korisnika pod novim nikovima, ili da se uvede softversko, ne, hardversko ograničenje na dužinu tasinih komentara i broj youtibe klipova, onda da se vrati drug huči kad odleži kaznu, ali obešen za drvo sa jabukom u ustima, kao bard Tamburiks, i tako dalje i tako dalje), umesto da je ovako krvnički napadamo i brišemo pod sa njom (ne ume da priča, ne zna fiziku, itd), mislim da to stvarno nije u redu prema njoj, ipak nam je kakva takva blogodrugarica nekad bila (a za to udaranje u džak imamo i Krleta, e, da, njemu da sa ukine dugme za banovanje, ali samo njemu), eto to je lista mojih predloga za Vladu, vi dodajte još neki.



Bljak!
Kakvo baljezganje.
Usput - Gordana Čomić svojim najnovijim uradkom nije učinila ništa novo što nije radila i do sada. To je ona.
Parazit - i ništa manje.
alselone alselone 08:19 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

maksa83


docsumann


Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?
freehand freehand 08:26 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

alselone
maksa83


docsumann


Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?

Nisi izdržao.
Inače,ako pod trolom misliš na Tsaneta - taj se hrani na specifičan način. Svuda ima kanalizacije. Gde nema - dobra je i septička jama. Ako ni toga nema snalazi se u prirodi. Gledao sam jednog pre neki dan što ide za čovekom koji vodi kuče kroz park i čudno gleda. Al ne verujem baš da ej to Tsane.
macak_tosa macak_tosa 08:42 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

freehand
alselone
maksa83


docsumann


Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?

Nisi izdržao.
Inače,ako pod trolom misliš na Tsaneta - taj se hrani na specifičan način. Svuda ima kanalizacije. Gde nema - dobra je i septička jama. Ako ni toga nema snalazi se u prirodi. Gledao sam jednog pre neki dan što ide za čovekom koji vodi kuče kroz park i čudno gleda. Al ne verujem baš da ej to Tsane.

Cane je gospodin čovek.
Nije čudo što smeta inferiornim blogerima poturajući im svojevrsno ogledalo.
docsumann docsumann 09:22 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

alselone
maksa83


docsumann


Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?


sori, alse, al ođe si nešto grdno pobrkao.

više puta sam čarliju direktno (u komentarima) rekao šta mislim o njegovom načinu komuniciranja na blogu i šta mu zamjeram.
obično se to završavalo sa njegovim - nisi u pravu. baš kao i ovaj put.
i mislim da nema potrebe da se dalje oko toga prepiremo. ja sam rekao svoje, on svoje. i idemo dalje.
nisi valjda očekivao da ću da se potežem sa njim u beskorisnom nizu natežućih komentara, zabavljajući publiku low kickovima.
pokušao sam da budem konstruktivno kritičan da artikulišem ono što mi smeta ( a koliko sam povatao i velikoj većini blogera, čast izuzecima, svak ima svoje favorite), izbjegavajući da etiketiram i vrijeđam.

što se ostalog tiče, razgovarao sam s njim kao i sa svakim blogerom, uz normalnu dozu poštovanja s kojom prilazim svakom čovjeku. često smo se sporili, ponekad slagali.

al ono najbitnije je da ga nikad nisam provocira da mora da mi odgovori istom mjerom, ili nijansu grđe. nisam sipao ni ulje na vatru nit so na ranu, niti povrijeđivao nečiji lični integritet i dostojanstvo.
nikvet pn nikvet pn 09:34 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

alselone

maksa83


docsumann



Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?


Па да. Што рече Зили за Чомићку то је исти олош само мало више начитан. А ово је говедо дипломирано па сертификовано.

docsumann
cijenim da si i ti dobar čovjek


Напротив, није. Него ти и Макса не послујете са народом па немате увида. То су типови промашени, неостварени, ничим задовољни, цинични деструктори. Шире јед и чемер гдегод. То су енергетске црне рупе које се хране добрим вибрацијама док их не убију са осмехом игуане. Покоји се ето дохвати и тастатуре ко Чомићка политике.

Зато строго пазим да не угазим већ од јутарњих брабоњака па надаље, има томе пар година откако је и манијак отуд извирио. Ипак је боље оставити га насамо са својим демонима.
macak_tosa macak_tosa 09:47 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

docsumann
alselone
maksa83


docsumann


Hranili ste trola tri godine pa vam sada smeta kad se otelo?


sori, alse, al ođe si nešto grdno pobrkao.

više puta sam čarliju direktno (u komentarima) rekao šta mislim oko njegovog načina komuniciranja na blogu i šta mu zamjeram.
obično se to završavalo sa njegovim - nisi u pravu. baš kao i ovaj put.
i mislim da nema potrebe da se dalje oko toga potežemo. ja sam rekao svoje, on svoje. i idemo dalje.
nisi valjda očekivao da ću da se potežem sa njim u beskorisnom nizu natežućih komentara, zabavljajući publiku low kickovima.
pokušao sam da budem konstruktivno kritičan da artikulišem ono što mi smeta ( a koliko sam povatao i velikoj većini blogera, čast izuzecima, svak ima svoje favorite), izbjegavajući da etiketiram i vrijeđam.

što se ostalog tiče, razgovarao sam s njim kao i sa svakim blogerom, uz normalnu dozu poštovanja s kojom prilazim svakom čovjeku. često smo se sporili, ponekad slagali.

al ono najbitnije je da ga nikad nisam provocira da mora da mi odgovori istom mjerom, ili nijansu grđe. nisam sipao ni ulje na vatru nit so na ranu, niti povrijeđivao nečiji lični integritet i dostojanstvo.

Eee, ovde već jesi delimično u pravu.
I zato ću i da te udostojim odgovorom.
I ne samo zbog toga - nego što ti jesi čovek, sa kojim se uglavnom ne slažem osim kada pričaš o ajahuski - ostalo nije moj 'kap-of-ti'.
A odgovor je trivijalan - koji si pročitao već mnogo puta.
A i sam si ga naveo u ovom svom solidnom komentaru.
Jer - čovek je reaktivno biće i sve što čini čini kao sublimaciju reakcije na spoljnje podražaje.
Tako i ja, bez ikakvog pardona, jebem mater onima koji jebu meni mater.
Nikada prvi - ali reagujem odmah.
I tu nema šta mnogo da se doda - kao što ću sada da odgovorim nikvetu.
Jer, rekli smo - meni ne može niko da jebe mater, a da mu ja ne uzvratim.
docsumann docsumann 10:16 28.10.2020

Re: gde si Hansele!

Него ти и Макса не послујете са народом па немате увида.


heh, za maksu ne znam, mož biti da su programeri poprilični solo rideri, al ja sam šljakeraš (terenac) maltene čitav svoj radni vijek, sem par godina provedenih u projektnom birou.
plavi kombinezoni su moje prirodno okjruženje. ko soft JNA svaki dan.

ne bih rekao da je čarli profesionalno neostvaren.
podbarac podbarac 21:26 26.10.2020

Zanimljivo...

Comicka se prestavlja kao fizicarka i ako formalno nikad nije radila taj posao, imamo jos jednog fizicara medju politicarima, Jeremica, koji se nikad nije bavio svojom strukom, Zatim, bivsi ministar Ljajic je po obrazovanju lekar koji isto tako nikad nije radio svoj posao, nekadasnji gradonacelnik Beograda Djilas stalno istice kako je masinski inzenjer a da nema dana staza na toj poziciji kao i njegov kolega Sutanovac. Predsednik drzave je sem sto je bio najbolji student u istoriji pravnog fakulteta malo cime doprineo toj struci, slicno kao i njegov kolega Milosevic koji se bavio privredom i politikom a ne pravima tokom svoje karijere. Radulovic je po obrazovanju elektroinzenjer ali u magli rane praistorije interneta ne postoji dokaz da se ikad bavio strukom, bar on koji je za sve imao link nije za to ostavio ikakvu potvrdu. Itd (ovo je na prvu ruku nabacana ekipa).

I onda kad kazete da Krstic ne valja, covek je bar pre marketinga i politike odgulio par kakvih-takvih godina kao lekar opste prakse na Visu i u Hayattu.

predatortz predatortz 21:29 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

slicno kao i njegov kolega Milosevic koji se bavio privredom i politikom a ne pravima tokom svoje karijere.


Ako misliš na Slobu, on jeste radio u struci. Beše nekad na Pravnom nekakav smer u vezi sa bankarstvom, bankarskim pravom... To je Sloba završio.
maksa83 maksa83 21:33 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Radulovic je po obrazovanju elektroinzenjer ali u magli rane praistorije interneta ne postoji dokaz

Ruku na srce, postoji neki stari snimak na nekom sad da l' CNN, da l' Bloomberg, tako neka ekonomska biznis rubrika u kojoj figuriše Radule koji objašnjava kako su naparavili neki mass image resizing servis ili nešto na tu temu. Sad je to banalno, ali to je bilo mislim neko praskozorje masivnog Interneta.
b92_wen b92_wen 22:17 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Sve to stoji, ima ih koji se prave važni svojim strukama i diplomama, a da nikad prakse omirisali nisu niti uradili ič korisnu stvar.

Opet, na ovaj blog da dođe da piše kakav god stručnjak, pa čak i neko ko je suvi genije u svojoj struci, ovi lelemudi bi ga opampučili i oterali samo tako.

Blog ovdašnji, koliko ja pratim, a malo komentarišem, ima neke sjajne i genijalne ljude od kojih možeš puno da naučiš, ali i takve dalebu, da je to konglomerat čudo jedno.
freehand freehand 22:17 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

slicno kao i njegov kolega Milosevic koji se bavio privredom i politikom a ne pravima tokom svoje karijere

Privreda i pravo možda nisu sinonimi ali svakako se i ne isključuju. Vo vremja ono bila je aktuelna jedna anegdota koja je govorila kako se jedan ostareli funkcioner žali drugom kako je "Danas bolje biti dve godine u Tehnogasu nego četiri u šumi". Elem, i Sloba je bio u Tehnogasu, posle Stambolića a pre Buce Pavlovića.

Inače, paralela ti i uz te male klimave činjenične klackalice uopšte nije loša. Politika nam je puna u struci neostvarenih. I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti. Od tog momenta štancuje se po izboru, samo da je ćirilično.
maksa83 maksa83 22:20 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Inače, paralela ti i uz te male klimave činjenične klackalice uopšte nije loša. Politika nam je puna u struci neostvarenih. I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti. Od tog momenta štancuje se po izboru, samo da je ćirilično.

Konačno se ta nit prekinula, Toma Momirović, uspešni privrednik, će biti ministar građevinarstva.
predatortz predatortz 22:20 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti.


Kad smo kod poljuljane struke... Šta to puca kod tebe večeras?
predatortz predatortz 22:21 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Toma Momirović, uspešni privrednik, će biti ministar građevinarstva.


Lep deĆko, ljubi ga majka! Što da ne bude ministar, za čije babe zdravlje se nama mučila i stvarala?
maksa83 maksa83 22:29 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Lep deĆko, ljubi ga majka! Što da ne bude ministar, za čije babe zdravlje se nama mučila i stvarala?

Ja, ja, genijalna braća čiji je refren ovih poslednjih nekoliko godina SMANJITE MINIMALAC INAČE ĆEMO MORATI DA OTPUŠTAMO. Opasni biznismeni, jasno.

Brat Uroš reklo bi se nije baš debil kao Toma, ili se bar ne eksponira, on bi nekako manje štrčao kao ministar, ali što kaže antioksidant mora neko i stvarno i biznis da vodi, ovog beskorisnijeg su dali Vučiću da se igra, a ovo ministrovanje je rezultat Tominog neumornog botovanja za kartel. On lupeta, narod ga napušava, nema veze, idemo dalje. Rezultat - ministar.
freehand freehand 22:30 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

predatortz
I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti.


Kad smo kod poljuljane struke... Šta to puca kod tebe večeras?

Čarli zaboravio lozinku pa pokušava da pogodi vrata?

Ili kuca jedan što je rekao da će da me nađe?

Šalim se, nemam pojma. Ništa odavde.
podbarac podbarac 22:33 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Da, mislim na tog Milosevica, a ne, on isto nije radio u struci (na Pravima nije postajao smer Bankarsko pravo vec samo jedan predmet koji se tako zvao), prvo radno mesto bilo na poziciji pomocnika generalnog direktora Tehnogasa zaduzen za ekonomiju, pa je zatim postao i generalni direktor tog preduzeca i posle toga i Beobanke. A jos od sredjsoskolskih dana je bio partijski radnik.

Radulovic je u tom videu koji je sam kao "dokaz" prosirio po internetu predstavljen kao CEO nekog preduzeca koje je proizvelo software za obradu grafike, nije predstavljen ni kao elektroinzenjer, ni kao programer. U svojoj biografiji koju je tako nestedimice okolo delio spominju se mega-giga firme i projekti (Siemens nuclear energy, poznate elekrtofirme u USA i Canadi, Silicijumska dolina itd) a da apsolutno nigde ne postoji dokaz da je i u jednoj od njih radio. A opet, da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras tako da o tebi kao inzenjeru zauvek ostaje trag, o Radulovicu kao inzenjeru ne postoji nikakav trag. On se u sustini na blogu i u Srbiji pojavio kao "finansijski i privredni strucnjak" a ne kao inzenjer. Radulovih je tada, pre 10-15 godina, bio maher medju nasim politicarima, vesto je koristio internet u stvaranju svog imidza i biografije, kod naivnih je to i uspeo, no danas su ga svi sem clanova njegovog udruzenja (pozdrav Krugolini) procitali i vrti se ispod 1% izaslih glasaca.

Stvarni zivot a pogotovo internet su puni laznih informacija, jos laznijih biografija, ko se jos seca kako je Comic 1984 u 26-toj godini zivota postala asistent-pripravnik, "istina" je ono sto ona napise u svojoj biografiji, par ljudi koji se jos kroz maglu secaju prave istine niti ko zeli da saslusa niti, verovatno, ni oni nemaju volje da se packaju u to. Ista prica i sa Radulovicem, mene je samo iznenadilo da mu Vucic jos nije ponudio neku funkciju zbog razbijanja bojkota opozicije ali ko zna, mozda uskoro procitamo da je Radule ili zena mu direktor neke drzavne agencije.
podbarac podbarac 22:46 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

Poenta je sto su svi ti ljudi koje sam pobrojao neostvareni u svojim strukama, odnosno nisu ni pokusali da naprave nesto u njima vec su se presaltali u politiku i svima nama su skrojili ovu ludacku kosulju u kojoj se danas koprca Srbistan.

Danas takvi likovi ni ne pokusavaju da izgube vreme i oznoje se na nekim medicinama, masinstvima ili nekom drugom drzavnom fakultetu, odu ljudi do Megableje ili Fabulusa, iskaparisu diplomu i guraju u politici. Zato jedna Comicka, Radulovic ili Vucic dekuju kao par-exelans intelektualci u odnosu na Zivkovica, Stefanovica ili predesdnika opstine Surdulica recimo.


stemajz stemajz 22:46 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras


ово није тачно, ја сам у немачкој од 2004 и нико ме никад ништа није питао
што се дизајна хардвера и софтвера тиче, пичи брате ако знаш да радиш то шта им треба, не питају много где си то научио

како је за друге инжењерске струке, неам појма
podbarac podbarac 23:04 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

stemajz
da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras


ово није тачно, ја сам у немачкој од 2004 и нико ме никад ништа није питао
што се дизајна хардвера и софтвера тиче, пичи брате ако знаш да радиш то шта им треба, не питају много где си то научио

како је за друге инжењерске струке, неам појма


Ti mozda jesi designer ali nisi inzenjer i ne mozes da potpises projekat. U USA postoji nesto sto se zove IEEE, adekvatnu organizaciju imaju i Svabe, tamo se uclanis dobijes pecat i onda gazdi recimo potpisujes projekat za uvodjenej softwarea za kontrolu parkiranja u Sacramentu. Bez cage si obican developer, designer ili sta vec.

Tako je u svim inzenjerskim strukama, medicini, farmaciji, stomatologiji, profesuri...
stemajz stemajz 23:35 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

пази, у фирми овде си ти оно што ти послодавац каже да јеси, а не оно што ти са подбаре дефинишеш :)

немам ја, нити било ко други ко на неком пројекту (и још мораш да дефинишеш шта је то за тебе "пројекат" ) ради коме да "потписујем пројекат", тога у овој области једноставно - нема

можда за неке друге области, не знам (знам да мој буразер, машинац у нс, има неки печат и овлашћен је да потпише и печатира то нешто што ради)

што се иеее тиче, ја сам тамо члансвто добио још као награду после дипломског у нс, мада после нисам ништа око тога водио рачуна, то је међународна организација, имаш чланова из свих земаља света

има овде на блогу сигурно активних чланова а да ли им се за било који посао у америци поставља чланство у иеее као услов, не знам, можда ти неко и одговори

тако да, батали са оваквим глупостима
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:46 26.10.2020

Re: Zanimljivo...

freehand
predatortz
I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti.


Kad smo kod poljuljane struke... Šta to puca kod tebe večeras?

Čarli zaboravio lozinku pa pokušava da pogodi vrata?

Ili kuca jedan što je rekao da će da me nađe?

Šalim se, nemam pojma. Ništa odavde.


E, sad bez shale. Ozbiljno.
Od svih ovde, najvishe cenim ovog freehand-a, maksu i pajtica.

To se ostvarilo i dokazalo - a shto je to pametno... U pitch*u materinu.

Jedan trbushasti pitch*o pacenik shto prepada klinke ispred prodavnice i dva tehnichara zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Njih posebno volem.
Zashto, pitate?

Pa... Zato shto dokazuju da je srpska duboka provincija bolja od svake selendre tamo u nekom belom svetu.
I jeste... niko ne moze tako da gaji kokoshke i prasce kao nashi "zeleni borovi i vite jele"... pa nek je i u "Lazy Acres" Colorado.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:47 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

stemajz
da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras


ово није тачно, ја сам у немачкој од 2004 и нико ме никад ништа није питао
што се дизајна хардвера и софтвера тиче, пичи брате ако знаш да радиш то шта им треба, не питају много где си то научио

како је за друге инжењерске струке, неам појма


Tako je, floki, PE se traži za određene vrste inženjerije, obično tamo gde postoji šansa dizgine mnogo ljudi ako nešto zasereš. Ja isto nemam PE licencu, niti mi je iko ikad tražio (lažem, jeste, tražili su mi iz imigracionog kad sam aplicirao za zelenu kartu, ali se to lako dalo izvrdati), a evo već 10 godina imam svoj design house (hehe, kako ovo moćno zvuči, moraću češće da upotrebljavam) i nemam licencu, niti mi ju je ikad ijedna mušterija tražila. A i u tim strukama je često dovoljno da jedan u birou ima licencu, pa on potpisujue.

Ja sam inače posle te avanture sa imigracionom službom hteo da polažem za tu licencu, reko, neće se baci, ali ne može. Prvo moraš da položiš za neku drugu licencu, zaboravio sam joj ime, što ovde rade još na završnoj godini fakulteta, pa onda moraš da radiš pod nadzorom PE licenciranog inženjera neki niz godina, pet kad sam poslednji put gledao, pa tek onda da polažeš sa svoju PE. Nijedna od firmi u kojoj sam radio pre ovog mog preduzetništva nije imala nijednog PE licenciranog inženjera, tako da taj uslov nikako nisam mogao da steknem.


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:16 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

podbarac
stemajz
da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras


ово није тачно, ја сам у немачкој од 2004 и нико ме никад ништа није питао
што се дизајна хардвера и софтвера тиче, пичи брате ако знаш да радиш то шта им треба, не питају много где си то научио

како је за друге инжењерске струке, неам појма


Ti mozda jesi designer ali nisi inzenjer i ne mozes da potpises projekat. U USA postoji nesto sto se zove IEEE, adekvatnu organizaciju imaju i Svabe, tamo se uclanis dobijes pecat i onda gazdi recimo potpisujes projekat za uvodjenej softwarea za kontrolu parkiranja u Sacramentu. Bez cage si obican developer, designer ili sta vec.

Tako je u svim inzenjerskim strukama, medicini, farmaciji, stomatologiji, profesuri...


Neko te je izgleda pogrešno informisao, IEEE nema nikakve veze sa licenciranjem, inženjerske profesionalne licence izdaje država (evo pogledaj ovde, za Kolorado na primer). A, evo, ja radim inženjerski posao, imam to zvanje još iz Beograda, a nisam član ni IEEE-a, skupa im pretplata bezobrazno, no na konto phd-ja imam doživotni pristup svim njihovim publikacijama, kao i bilo kojim drugim koje se mogu naći preko univerzitetske biblioteke (eto bar neke vajde i od tog minulog rada).

Samo da dodam, IEEE publikacije (a ne članstvo), ako si elektroinženjer ti trebaju ako ćeš da apliciraš za posao na nekom fakultetu, ili institutu (nacionalnoj laboratoriji). Ali čak ni za objavljivanje radova kod njih ne moraš da budeš drug član.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:49 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

cane.srbljanovic
freehand
predatortz
I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti.


Kad smo kod poljuljane struke... Šta to puca kod tebe večeras?

Čarli zaboravio lozinku pa pokušava da pogodi vrata?

Ili kuca jedan što je rekao da će da me nađe?

Šalim se, nemam pojma. Ništa odavde.


E, sad bez shale. Ozbiljno.
Od svih ovde, najvishe cenim ovog freehand-a, maksu i pajtica.

To se ostvarilo i dokazalo - a shto je to pametno... U pitch*u materinu.

Jedan trbushasti pitch*o pacenik shto prepada klinke ispred prodavnice i dva tehnichara zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Njih posebno volem.
Zashto, pitate?

Pa... Zato shto dokazuju da je srpska duboka provincija bolja od svake selendre tamo u nekom belom svetu.
I jeste... niko ne moze tako da gaji kokoshke i prasce kao nashi "zeleni borovi i vite jele"... pa nek je i u "Lazy Acres" Colorado.


Cane, trebalo bi da smanjiš konzumaciju alkohola u sitne sate. I ne znam tačno što si se kao majmun za lijanu uhvatio za to odakle je ko potekao, i gde ko živi, pa uporno iz bloga u blog forsiraš tu svoju blesavu teoriju i njene varijacije. Mislim, nije problem, slobodno nastavi ako te to uveseljava ili bar izvlači iz bedaka, nije teško preskakati tvoje komentare, sigurno lakše nego čitati ih s obzirom da i dalje ne umeš da podesiš tastaturu (ako ne umeš, pitaj maksu ili mene, rado ćemo pomoći da se bar sa tom poteškoćom izboriš).
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:51 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:57 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

cane.srbljanovic
srdjan.pajic
cane.srbljanovic
freehand
predatortz
I to kod onih koji imaju neku struku, to je bilo do pre dolaska ove pošasti.


Kad smo kod poljuljane struke... Šta to puca kod tebe večeras?

Čarli zaboravio lozinku pa pokušava da pogodi vrata?

Ili kuca jedan što je rekao da će da me nađe?

Šalim se, nemam pojma. Ništa odavde.


E, sad bez shale. Ozbiljno.
Od svih ovde, najvishe cenim ovog freehand-a, maksu i pajtica.

To se ostvarilo i dokazalo - a shto je to pametno... U pitch*u materinu.

Jedan trbushasti pitch*o pacenik shto prepada klinke ispred prodavnice i dva tehnichara zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Njih posebno volem.
Zashto, pitate?

Pa... Zato shto dokazuju da je srpska duboka provincija bolja od svake selendre tamo u nekom belom svetu.
I jeste... niko ne moze tako da gaji kokoshke i prasce kao nashi "zeleni borovi i vite jele"... pa nek je i u "Lazy Acres" Colorado.


Cane, trebalo bi da smanjiš konzumaciju alkohola u sitne sate. I ne znam tačno što si se kao majmun za lijanu uhvatio za to odakle je ko potekao, i gde ko živi, pa uporno iz bloga u blog forsiraš tu svoju blesavu teoriju i njene varijacije. Mislim, nije problem, slobodno nastavi ako te to uveseljava ili bar izvlači iz bedaka, nije teško preskakati tvoje komentare, sigurno lakše nego čitati ih s obzirom da i dalje ne umeš da podesiš tastaturu (ako ne umeš, pitaj maksu ili mene, rado ćemo pomoći da se bar sa tom poteškoćom izboriš).


Ah, evo tebe... proradio dial-up u toj vukojebini, a?

BTW - shto "blesava teorija"? Znash i sam da zivish qrcu iza ledja, a i u domovini si ziveo u nekoj qrchevoj zabiti.
I shto onda "blesava teorija"?
Znash da si seljober bio, seljober ostao.
Mali, seljoberski isprdak koji se dovatio neke shume tamo u koloradu, US of (bre) A.
Pa sad dosho da kenja "svojima".
Sikter bre. Idi na'rani zivinu (i postavi slike) i nadaj se da nece taj free aol da "pukne".
govedo jedno.


O, bože, morona.
maksa83 maksa83 06:22 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Da li si ti upravo sopotsku rivijeru nazvao selendra i vukojebina?

Sram te bilo.

Čekdaviš. Ovo na kraju što šljašti nije trava koju je zapalila luda Rada, nego sunce koje se tako zadesilo.


freehand freehand 06:24 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

maksa83
zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Da li si ti upravo sopotsku rivijeru nazvao selendra i vukojebina?

Sram te bilo.


Meni je nepojmljivo nešto drugo: ko je taj drugi što ide za Tsanetom i lajkuje njegove prolome svesti?
looping looping 06:38 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

freehand
maksa83
zagubljena u nekim belosvetskim selendrama i vukojebinama...

Da li si ti upravo sopotsku rivijeru nazvao selendra i vukojebina?

Sram te bilo.


Meni je nepojmljivo nešto drugo: ko je taj drugi što ide za Tsanetom i lajkuje njegove prolome svesti?

A ko je ovaj prvi?

To sve treba autovati.
macak_tosa macak_tosa 07:41 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

b92_wen
Sve to stoji, ima ih koji se prave važni svojim strukama i diplomama, a da nikad prakse omirisali nisu niti uradili ič korisnu stvar.

Opet, na ovaj blog da dođe da piše kakav god stručnjak, pa čak i neko ko je suvi genije u svojoj struci, ovi lelemudi bi ga opampučili i oterali samo tako.

Blog ovdašnji, koliko ja pratim, a malo komentarišem, ima neke sjajne i genijalne ljude od kojih možeš puno da naučiš, ali i takve dalebu, da je to konglomerat čudo jedno.

Saglasan!
macak_tosa macak_tosa 07:46 27.10.2020

Re: Zanimljivo...

podbarac
Da, mislim na tog Milosevica, a ne, on isto nije radio u struci (na Pravima nije postajao smer Bankarsko pravo vec samo jedan predmet koji se tako zvao), prvo radno mesto bilo na poziciji pomocnika generalnog direktora Tehnogasa zaduzen za ekonomiju, pa je zatim postao i generalni direktor tog preduzeca i posle toga i Beobanke. A jos od sredjsoskolskih dana je bio partijski radnik.

Radulovic je u tom videu koji je sam kao "dokaz" prosirio po internetu predstavljen kao CEO nekog preduzeca koje je proizvelo software za obradu grafike, nije predstavljen ni kao elektroinzenjer, ni kao programer. U svojoj biografiji koju je tako nestedimice okolo delio spominju se mega-giga firme i projekti (Siemens nuclear energy, poznate elekrtofirme u USA i Canadi, Silicijumska dolina itd) a da apsolutno nigde ne postoji dokaz da je i u jednoj od njih radio. A opet, da bi bilo gde na Zapadu radio kao inzenjer moras da budes P.Eng odnosno da se licenciras tako da o tebi kao inzenjeru zauvek ostaje trag, o Radulovicu kao inzenjeru ne postoji nikakav trag. On se u sustini na blogu i u Srbiji pojavio kao "finansijski i privredni strucnjak" a ne kao inzenjer. Radulovih je tada, pre 10-15 godina, bio maher medju nasim politicarima, vesto je koristio internet u stvaranju svog imidza i biografije, kod naivnih je to i uspeo, no danas su ga svi sem clanova njegovog udruzenja (pozdrav Krugolini) procitali i vrti se ispod 1% izaslih glasaca.

Stvarni zivot a pogotovo internet su puni laznih informacija, jos laznijih biografija, ko se jos seca kako je Comic 1984 u 26-toj godini zivota postala asistent-pripravnik, "istina" je ono sto ona napise u svojoj biografiji, par ljudi koji se jos kroz maglu secaju prave istine niti ko zeli da saslusa niti, verovatno, ni oni nemaju volje da se packaju u to. Ista prica i sa Radulovicem, mene je samo iznenadilo da mu Vucic jos nije ponudio neku funkciju zbog razbijanja bojkota opozicije ali ko zna, mozda uskoro procitamo da je Radule ili zena mu direktor neke drzavne agencije.

Mudro zboriš čoveče!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana