Planeta| Politika

Još jedni izbori

niccolo RSS / 03.11.2020. u 10:34

Za izbore crnogorske smo ima veoma kvalitetan blog, sa zanimljivom razmenom argumenata u dosta komentara. Zato ćemo se danas, a i, siguran sam, narednih dana, baviti američkim izborima.

 

 

Sličnost crnogorskih i američkih izbora je u maloj razlici između dve političke grupacije. Kao što je u crnogorskoj izbornoj večeri glavno pitanje bilo da li će opozicija ili DPS sa satelitima preći 40 poslanika, tako je i u slučaju američkih izbora potpuno neizvesno da li će do potrebnih 270 elektorskih glasova doći Tramp ili Bajden.

 

Razliku između ovih izbora vidim u tome što se nakon crnogorskih ipak može očekivati da se nešto promeni u Crnoj Gori. Nisam ubeđen da će do promene doći u Americi – ukoliko pobedi Tramp, nastaviće svoju dosadašnju politiku. Ukoliko Tramp izgubi, svi će se ponašati kao da je jedini problem bio sam Tramp i da je sad nakon njega sve savršeno. Drugim rečima, ne očekujem da će se pozabaviti sa realnim problemima u američkom društvu koji su i doveli do toga da Tramp bude izabran prvi put.

 

Još jedna razlika je u tome što je u Crnoj Gori potrebno osvojiti većinu glasova, dok je u Americi potrebno osvojiti većinu elektorskih glasova. Što potiče od toga Sjedinjene Američke Države predstavlja uniju država, pa je i pitanje koliko će koja država ima elektora pitanje odnosa između država i ne mora da odgovara odnosu između broja glasača u različitim državama (uostalom, setimo se samo da je Utah Territory primljena kao država Juta nakon 40 i kusur godina i sa značajno umanjenom teritorijom, pri čemu se kao glavni razlog navodi mormonska religija).

 

Treća, i poslednja razlika koju ću navesti u ovom blogu, je u tome što su rezultati crnogorskih izbora bili poznati praktično isto veče ili barem sutradan. Za američke izbore imamo različitih najava, od toga da se rezultati u nekim državama neće znati u izbornoj noći (uglavnom zbog glasova poslatih poštom), pa do teorija zavere kako će neki elektori da se preokrenu.

 

Sve u svemu, zanimljivi dani nas čekaju.

 

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 12:52 04.11.2020

Re: za benea i pajica

jinks
Фрка у Висконсину, а?

Evo Nevada izgleda da sa Bajdenovih >50% polako ide ka 50%.



Мења се из часа у час.

Лепо рече Атомски мрав, тесно к'о у мидеру.

(Он је старомодан тип, к'о зна када је последњи пут скидао неко женско до краја. Мидери се одавно не носе. Добро није поменуо комбинет и оне жабице за најлон чарапе.

Каже се, тесно к'о у вондербра.)


jinks jinks 13:14 04.11.2020

Re: za benea i pajica

I Mičigen izmiče Trampu izgleda.
Atomski mrav Atomski mrav 13:24 04.11.2020

Re: za benea i pajica

(Он је старомодан тип, к'о зна када је последњи пут скидао неко женско до краја. Мидери се одавно не носе. Добро није поменуо комбинет и оне жабице за најлон чарапе.

Каже се, тесно к'о у вондербра.)


Pa jes' ono nisam navikao da skidam ženske, obično se same skidaju... sad jesam li staromodan ili imam neke crnogorske gene, ne znam.
shmoo shmoo 15:04 04.11.2020

Re: za benea i pajica

Atomski mrav
(Он је старомодан тип, к'о зна када је последњи пут скидао неко женско до краја. Мидери се одавно не носе. Добро није поменуо комбинет и оне жабице за најлон чарапе.

Каже се, тесно к'о у вондербра.)


Pa jes' ono nisam navikao da skidam ženske, obično se same skidaju... sad jesam li staromodan ili imam neke crnogorske gene, ne znam.



У сриду! У сред среде!




emilia emilia 15:33 04.11.2020

Re: za benea i pajica

I Mičigen izmiče Trampu izgleda.




Mičigen, Nevada i Viskonsin, Bajdenova prednost, minimalne razlike, može do kraja u oba pravca.
Džordžija, S. Karolina i Pensilvanija, Trampova prednost, može slobodno da se bukira Trampu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 04.11.2020

Re: za benea i pajica

bene_geserit
bene živ li si? prinjela li je žena vode i šećera?

Jedva.
Sad deluje da će Biden da dobije Viskonsin (uz Nevadu, Arizonu i Džordžiju), u tom slučaju je na 272 tj. dobija izbore.


Drži se, druže bene, i ja ovde hiperventiliram. U pravu si bio za polls, naravno, rukovodeći se njima bio sam prilično siguran da će Bajden da odere Trampa kao jarca, pa sam onda depresivan otišao u krevet. Pogotovu što sam već nedeljama i mesecima dobijao i velike znakove spuvanosti od mojih drugara Trampovaca koji bi da flipnu, sad, da li su folirali, ili su to sve neki granični slučajevi Trampovaca (ne ove hard kor ovce koje idu i glasaju kako im se kaže), moguće je i to. I Ajova izdade, mada znam da je bilo nerealno očekivati da se oni preobrate u demokrate, njima da staviš smederevac za republikanskog kandidata, glasali bi za prokleti šporet.

Žena radila noćas u kauntiju, završili su manjeviše sa brojanjem, i proslavili, nije bilo nikakvih neregularnosti, dobila je i poklon šolju za kafu.

Kod nas je do sada bilo mirno, sem onih par trampovaca koje sam pomenuo dole u Springsu ili gde već, a čuo sam i za nekog čiču vlasnika trejler parka koji je zapretio podstanarima da će svima da im digne kiriju ako pobedi Bajden, pa su mu poslali ukor pred isključenje iz neke od državnih službi.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:20 04.11.2020

Re: za benea i pajica

srdjan.pajic
bene_geserit
bene živ li si? prinjela li je žena vode i šećera?

Jedva.
Sad deluje da će Biden da dobije Viskonsin (uz Nevadu, Arizonu i Džordžiju), u tom slučaju je na 272 tj. dobija izbore.


Drži se, druže bene, i ja ovde hiperventiliram. U pravu si bio za polls, naravno, rukovodeći se njima bio sam prilično siguran da će Bajden da odere Trampa kao jarca, pa sam onda depresivan otišao u krevet.


ne kloni duhom, dobiće ga plastic deka..
nego su se tvoji spuvali jer su po senatu prošli ko bosi po trnju pa ništa neće moći da rade bez da trguju..
a što je opet bolje od ovoga što je sada..
bene_geserit bene_geserit 16:45 04.11.2020

Re: za benea i pajica

ne kloni duhom, dobiće ga plastic deka

Pa hoće, izgleda da su dodali džakove glasova bez trunke blama, u Mičigenu za početak.
Vraćamo se na ono ako ekipa FBI, CIA, mainstream mediji, milijarderi, ... ne može da namesti izbore ko može.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 04.11.2020

Re: za benea i pajica

bene_geserit
ne kloni duhom, dobiće ga plastic deka

Pa hoće, izgleda da su dodali džakove glasova bez trunke blama, u Mičigenu za početak.
Vraćamo se na ono ako ekipa FBI, CIA, mainstream mediji, milijarderi, ... ne može da namesti izbore ko može.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:57 04.11.2020

Re: za benea i pajica

bene_geserit
ne kloni duhom, dobiće ga plastic deka

Pa hoće, izgleda da su dodali džakove glasova bez trunke blama, u Mičigenu za početak.
Vraćamo se na ono ako ekipa FBI, CIA, mainstream mediji, milijarderi, ... ne može da namesti izbore ko može.

У Мишигену к’о у Србији.
mlatisa mlatisa 17:59 03.11.2020

Резултати су небитни

Шта год да се деси "управљачи" су добили суштински шта су хтели. Огромну количину новца која се директно слива у џепове најбогатијих. Постоји само ситна разлика у непосредној манифестацији испољавања њихове силе. Већ цео мандат никога нису бомбардовали и то се под хитно мора исправити. Независно од исхода, извесно је да ће некога да измасакрирају после. Да ли Венецуелу или Иран није јасно?

Са друге стране не верујем да су се "управљачи" онолико акали да би сада допустили да Трамп победи. Једино ако победи убедљивом разликом има шансе да настави са својим председничким мандатом.

Што се тиче сличности са ЦГ изборима, ја немам утисак да су се избори завршили. Док не прође 6 месеци нове владе са неким видним резултатима, мени је све то сумњиво. Мило је то.
docsumann docsumann 18:12 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

Док не прође 6 месеци нове владе са неким видним резултатима, мени је све то сумњиво. Мило је то.


zdrav oprez je uvijek poželjan. naročito u politici.

ipak, cijenim da je Milo lagano krenuo nizbrdo...
omega68 omega68 18:42 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

mlatisa
Шта год да се деси "управљачи" су добили суштински шта су хтели. Огромну количину новца која се директно слива у џепове најбогатијих. Постоји само ситна разлика у непосредној манифестацији испољавања њихове силе. Већ цео мандат никога нису бомбардовали и то се под хитно мора исправити. Независно од исхода, извесно је да ће некога да измасакрирају после. Да ли Венецуелу или Иран није јасно?

Са друге стране не верујем да су се "управљачи" онолико акали да би сада допустили да Трамп победи. Једино ако победи убедљивом разликом има шансе да настави са својим председничким мандатом.

Што се тиче сличности са ЦГ изборима, ја немам утисак да су се избори завршили. Док не прође 6 месеци нове владе са неким видним резултатима, мени је све то сумњиво. Мило је то.


Amerika ili Rusija gde je bolji život
gedza.73 gedza.73 20:55 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

Већ цео мандат никога нису бомбардовали и то се под хитно мора исправити.

Da bre ovo je vrlo bitan momenat. Ako Bajden pobedi, dobije Nobelovu za mir i u toku mandata USA opet bombarduje neku random državicu da li je po tu državu bolje što se novci nisu slili u džepove bogatih ili što je bivšem predsedniku narandžasta frizura?

solo solo 20:56 03.11.2020

Re: Резултати су небитни


Ebeš predsednika koji ima preko 75 godina.

Naš bar mlad dečko.
bene_geserit bene_geserit 21:00 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

solo
Ebeš predsednika koji ima preko 75 godina.

Pa tek je 74, tek će u prvoj godini drugog mandata da napuni 75.
solo solo 21:03 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

tek će u prvoj godini drugog mandata da napuni 75.



Treći pik drugog talasa - e u qrac krasni


Ima li razlike?


shmoo shmoo 22:57 03.11.2020

Re: Резултати су небитни

solo
tek će u prvoj godini drugog mandata da napuni 75.



Treći pik drugog talasa - e u qrac krasni


Ima li razlike?





Која ти је ова комшика десно на слици?

Добра риба, бре!


Hi! I’m Afura Nefertiti Fareed, the founder of Alchemy Of Affluence. I’m teaching spirited starlets how to use occult wisdom and divination to manifest your most magickal life through witchcraft and self-mastery, all with a chalice of brut rosé hand! I believe your fairytale fantasy is not a pipe dream, but a premonition of the reality you're meant to create when you step into your magick!











За сада имамо активан резултат, што би рек'о покојни Миљан Миљанић.


solo solo 23:45 03.11.2020

Re: bene_geserit

Pa tek je 74,



g.radicevic g.radicevic 09:04 04.11.2020

Re: Резултати су небитни

Ako Bajden pobedi, dobije Nobelovu za mir i u toku mandata USA opet bombarduje neku random državicu da li je po tu državu bolje što se novci nisu slili u džepove bogatih ili što je bivšem predsedniku narandžasta frizura?


to je već deo protokola, takoreći
u prvi mandat se ulazi bombardovanjem tamo nekoga





Ribozom Ribozom 23:08 03.11.2020

Smorose

Americkim blogerima, nek su srecni izbori. I kod nas je odvratan tv prenos. Videcemo da li je film 'istervaci(ce) duhova 3'bio prorocki.
maliperica maliperica 23:42 03.11.2020

ZNAČI ...

haklberi_tom haklberi_tom 07:37 04.11.2020

Re: ZNAČI ...

maliperica

Fala Bogu!
Samo neka naš pobedi.
shmoo shmoo 10:28 04.11.2020

Re: ZNAČI ...

haklberi_tom
maliperica

Fala Bogu!
Samo neka naš pobedi.





А који је наш? За кога навијамо?







solo solo 10:30 04.11.2020

Re: ZNAČI ...

Samo neka naš pobedi.


Kako? Pa naš je već pobedio
shmoo shmoo 10:47 04.11.2020

Re: ZNAČI ...

solo
Samo neka naš pobedi.


Kako? Pa naš je već pobedio




Ма пустите вас двојица зајебанцију... Него, како ћемо се у боју распознавати?

По храбрости?


Или што би рекла она двојица домољуба разговарајући:


- Знадеш ли ти да је Ђон Фицђералд Кенеди бија једини предсједник Америке који је бија католик?

- Шта су сви остали били Срби, а?


Колико видим, у Тенесију Трамп води 60% : 37%, а у Алабами 63% : 35%...


“This is a major fraud on our nation. We want the law to be used in a proper manner, so we’ll be going to the US Supreme Court. We want all voting to stop,” Trump said.



Ако ме памћење добро служи, Supreme Court је 6:3 Трампов?


Бајбл Белт је ипак Бајбл Белт.






shmoo shmoo 10:56 04.11.2020

Re: П.С.

А је л' истина да је Бајден у некој дебати са својим противником током предизборне кампање чак три пута Доналда Трампа звао Џорџ?

Тако сам чуо од неких људи... И запамтио шта сам чуо.




niccolo niccolo 08:53 04.11.2020

Nije lepo

zaboraviti ni izbore za Kongres. Za sada da pomenemo da je Alsova i Beneova omiljena riba, AOC, ponovo dobila izbore.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:14 04.11.2020

Re: Nije lepo

niccolo
zaboraviti ni izbore za Kongres. Za sada da pomenemo da je Alsova i Beneova omiljena riba, AOC, ponovo dobila izbore.


Saće da se izbodu.
niccolo niccolo 18:18 04.11.2020

Re: Nije lepo

Saće da se izbodu.

Eh, navijali su oni da dobije, koga bi drugog gledali po tviterima i dr.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:30 04.11.2020

Re: Nije lepo

niccolo
Saće da se izbodu.

Eh, navijali su oni da dobije, koga bi drugog gledali po tviterima i dr.


Patroningovali je.
bene_geserit bene_geserit 09:23 04.11.2020

Ovo se ništa ne zna

Sem da su Republikanci zadržali Senat, istina jedva.
Demokrate najverovatnije će da zadrže Kongres ali sa jako tesnom većinom, ali to još nije sigurno.

A za predsednika ko bi znao. Bukmejkeri imaju Trampa kao ozbiljnog favorita trenutno, ali ja ne bi smeo da se zakunem ko će da dobije ni jednu od preostalih država (sem Maine-a koji naravno ide Bajdenu, ali to je samo 2 elektora).
- Nevada ide verovatno Bajdenu, ali 2.5% prednosti na 79% prebrojanih i trendom da se razlika smanjuje je daleko od sigurnog
- Arizona, koju je Fox odavno zvao za Bajdena, može lako da na kraju bude Trampova (5% predosti za Bajdena na 82% prebrojanih, sa preostalim glasovima 85% u većinski Trampovim okruzima, biće na kraju unutar 1% ali ko zna za koga), možda je Biden blagi favorit
- Georgia, 2.2% prednosti za Trampa na 92% prebrojanih, ali prognoza na NYT je 64% Biden, deluje da je puno više Bidenovih u neprebrojanim glasovima
- Severna Karolina, 1.4% prednosti za Trampa na 95% prebrojanih, prognoza na NYT je 86% Tramp, moguće da je više Bidenovih u neprebrojanim glasovima, favorit je Tramp
- Pensilvanija, 12.7% prednosti za Trampa na 74% prebrojanih, deluje da su džaba spremali one džakove sa glasovima, razlika je suviše velika
- Mičigen, 7.5% prednosti za Trampa na 71% prebrojanih, i ovde deluje da ne mogu da dodaju dovoljno džakova, ali ko zna
- Viskonsin, 4% prednosti za Trampa na 82% prebrojanih, ovo bi trebalo noćas da zovnu za Trampa

Sa Nevadom, Arizonom, Džordžijom i Mejnom Biden je na 262.
Ako nemaju šansu da ukradu Pensilvaniju, Mičigen ili Viskonsin, a po svemu sudeći nemaju, onda će da probaju sa sranjima u Severnoj Karolini (tu su ionako doneli zakon da glasovi poštom mogu da stižu do 12. tj. 9 dana posle izbora).
Atomski mrav Atomski mrav 09:30 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

Napeto kao u mideru.
haklberi_tom haklberi_tom 09:55 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

bene_geserit
Sem da su Republikanci zadržali Senat, istina jedva.
Demokrate najverovatnije će da zadrže Kongres ali sa jako tesnom većinom, ali to još nije sigurno.

A za predsednika ko bi znao. Bukmejkeri imaju Trampa kao ozbiljnog favorita trenutno, ali ja ne bi smeo da se zakunem ko će da dobije ni jednu od preostalih država (sem Maine-a koji naravno ide Bajdenu, ali to je samo 2 elektora).
- Nevada ide verovatno Bajdenu, ali 2.5% prednosti na 79% prebrojanih i trendom da se razlika smanjuje je daleko od sigurnog
- Arizona, koju je Fox odavno zvao za Bajdena, može lako da na kraju bude Trampova (5% predosti za Bajdena na 82% prebrojanih, sa preostalim glasovima 85% u većinski Trampovim okruzima, biće na kraju unutar 1% ali ko zna za koga), možda je Biden blagi favorit
- Georgia, 2.2% prednosti za Trampa na 92% prebrojanih, ali prognoza na NYT je 64% Biden, deluje da je puno više Bidenovih u neprebrojanim glasovima
- Severna Karolina, 1.4% prednosti za Trampa na 95% prebrojanih, prognoza na NYT je 86% Tramp, moguće da je više Bidenovih u neprebrojanim glasovima, favorit je Tramp
- Pensilvanija, 12.7% prednosti za Trampa na 74% prebrojanih, deluje da su džaba spremali one džakove sa glasovima, razlika je suviše velika
- Mičigen, 7.5% prednosti za Trampa na 71% prebrojanih, i ovde deluje da ne mogu da dodaju dovoljno džakova, ali ko zna
- Viskonsin, 4% prednosti za Trampa na 82% prebrojanih, ovo bi trebalo noćas da zovnu za Trampa

Sa Nevadom, Arizonom, Džordžijom i Mejnom Biden je na 262.
Ako nemaju šansu da ukradu Pensilvaniju, Mičigen ili Viskonsin, a po svemu sudeći nemaju, onda će da probaju sa sranjima u Severnoj Karolini (tu su ionako doneli zakon da glasovi poštom mogu da stižu do 12. tj. 9 dana posle izbora).

Ma!
Trump dobija glatko!
g.radicevic g.radicevic 10:47 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

A za predsednika ko bi znao.


a da lepo uvedu rotirajuće prCedništvo sa dva preCednika
i mirna Bačka, pardon Amerika
mislim nije da nije poznata fora odnekud



P.S. uz obavezu da zajedno žive u beloj kući, i obavezno piju ujutru prvu jutarnju
svi onako džumle, ko svaka srećna porodica


shmoo shmoo 11:05 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

g.radicevic


a da lepo uvedu rotirajuće prCedništvo sa dva preCednika
i mirna Bačka, pardon Amerika
mislim nije da nije poznata fora odnekud




Али никада неће имати 8 председника!

То је необориви рекорд!





zaharaga zaharaga 11:45 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

shmoo
g.radicevic


a da lepo uvedu rotirajuće prCedništvo sa dva preCednika
i mirna Bačka, pardon Amerika
mislim nije da nije poznata fora odnekud




Али никада неће имати 8 председника!

То је необориви рекорд!







Bese neka knjiga o psihologiji menidzmenta, ne secam se vise, ali je tamo pisalo ovo:

Nikakav komitet ni savet ni upravno telo nikada ne treba da ima 8 clanova. Pokazalo se da su sve organizacije kojima upravljase osmoclana uprava neizostavno propale.

Odmah sam se setio jednog primera.
shmoo shmoo 11:50 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

zaharaga
shmoo
g.radicevic


a da lepo uvedu rotirajuće prCedništvo sa dva preCednika
i mirna Bačka, pardon Amerika
mislim nije da nije poznata fora odnekud




Али никада неће имати 8 председника!

То је необориви рекорд!







Bese neka knjiga o psihologiji menidzmenta, ne secam se vise, ali je tamo pisalo ovo:

Nikakav komitet ni savet ni upravno telo nikada ne treba da ima 8 clanova. Pokazalo se da su sve organizacije kojima upravljase osmoclana uprava neizostavno propale.

Odmah sam se setio jednog primera.





И ја!

Успут, не каже се "menidzmenta", него минџамента.

Веруј мени, живим од тог посла како се шта каже и пише.




Atomski mrav Atomski mrav 13:36 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

Izlaznost na ovim izborima je najveća u poslednjih 120 godina (~67%), a Tramp je već osvojio više glasova (ovih "običnih", ne elektorskih) nego 2016. godine.
mlatisa mlatisa 20:27 04.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

Али никада неће имати 8 председника!


Има основа да буде 50 (?). Ко зна?
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:02 05.11.2020

Re: Ovo se ništa ne zna

Али никада неће имати 8 председника!


Caris Corfman - 'svedjanka' iz 'nesto izmedju'; fenomenalna replika...

'they can't even shoot the president, they have eight of them'...
aureus aureus 09:54 04.11.2020

Ček

Ako sam dobro shvatio, u Americi na pokradenim izborima ponovo pobijedio milijarder koji se bori protiv establišmenta?
aureus aureus 09:58 04.11.2020

Re: Ček

Izgleda da su u nekim državama prekinuli brojanje da bi brojači mogli malo da odspavaju.

Sutra kad se pojave na svom mjestu može se desiti da ugledaju još džakova...

- Ovo sinoć nije bilo ovdje?!
- Jeste, no se nisi dobro naspavao.
bene_geserit bene_geserit 10:02 04.11.2020

Re: Ček

Ako sam dobro shvatio, u Americi na pokradenim izborima ponovo pobijedio milijarder koji se bori protiv establišmenta?

Ej Zlatko gde si, dugo te nije bilo.
Nego ti to karikiraš. Ne postoji samo jedna grupa milijardera i nemaju sve grupe iste ideje, neki su više globalisti (koji čine veći deo establišmenta), neki više patriote. A izbori nisu pokradeni ako pobedi Tramp, nego su neuspešno pokušali da ih pokradu.
shmoo shmoo 11:02 04.11.2020

Re: Ček

aureus
Izgleda da su u nekim državama prekinuli brojanje da bi brojači mogli malo da odspavaju.

Sutra kad se pojave na svom mjestu može se desiti da ugledaju još džakova...

- Ovo sinoć nije bilo ovdje?!
- Jeste, no se nisi dobro naspavao.





Па је л' био Вучић код Трампа у посети или није?

vcucko vcucko 11:11 04.11.2020

Re: Ček

aureus
Izgleda da su u nekim državama prekinuli brojanje da bi brojači mogli malo da odspavaju.

Sutra kad se pojave na svom mjestu može se desiti da ugledaju još džakova...

- Ovo sinoć nije bilo ovdje?!
- Jeste, no se nisi dobro naspavao.

Poštovanje iz duboke izolacije

ČestItke, želje i pozdravi:

Za g. Aureusa od RS-a i g. Pajića od Koloradeta, srećnu i berićetnu 2021. i sve sledeće godine želi veštica MAGA od Patkovgrada




aureus aureus 11:42 04.11.2020

Re: Ček

vcucko

Poštovanje iz duboke izolacije

Momče, jesi ozdravijo?

Ajde, ajde, još malo.
Jebemu koronu i ko je donese.
angie01 angie01 12:01 04.11.2020

Re: Ček

Poštovanje iz duboke izolacije


vucko, doktorka pulmolog, koja radi u kovid bolnici, kaze da je potrebno da se pije vitamin C, D i cink,... a protiv temperature, viroznog stanja, nesto na bazi paracetamola- kao sto je Eferalgan npr,(a ne iboprufena)...ispiranje sluznice grla i nosa,... topli cajevi od korena djumbira....beli luk,...takodje kaze, da se kod svih pacijenata koje je imala, virus drugacije ponasao,...

...cim ti blogujes, nisi u kriznom stanju- drzi se...
g.radicevic g.radicevic 12:04 04.11.2020

Re: Ček

nisi u kriznom stanju- drzi se.


ujbt
ja pročitao u kriznom štabu
u strahusuvelikeoči


maksa83 maksa83 12:12 04.11.2020

Re: Ček

ja pročitao u kriznom štabu

Dizni štab, ili klizni štap.

Dršsevcucko!
angie01 angie01 12:36 04.11.2020

Re: Ček

u kriznom štabu



vcucko vcucko 13:06 04.11.2020

Re: Ček

angie01
Poštovanje iz duboke izolacije


vucko, doktorka pulmolog, koja radi u kovid bolnici, kaze da je potrebno da se pije vitamin C, D i cink,... a protiv temperature, viroznog stanja, nesto na bazi paracetamola- kao sto je Eferalgan npr,(a ne iboprufena)...ispiranje sluznice grla i nosa,... topli cajevi od korena djumbira....beli luk,...takodje kaze, da se kod svih pacijenata koje je imala, virus drugacije ponasao,...

...cim ti blogujes, nisi u kriznom stanju- drzi se...

Hvala na savetima, rekoh prepisali su mi neki AB koji navodno razbija (Levoxa, nikad čuo?) i gomilu tih vitamina, cinkova i raznih preparata, mislim da ima bar dva tuceta raznih tableta dnevno.
Đumbir sam redovno koristio u prvom krugu, kažu da korona beži od njega. I to nikakav čaj nego koren u džep/torbu pa svako malo odsečem i oljuštim parče i sažvačem. Ljuto je i prija mi (ne znam kako drugima), a možda je autosugestija - odmah čovek bolje prodiše. Posle sam to zanemario i možda zato i fasovao visrus. Sad sam opet navukao zalihe i seckam.
Atomski mrav Atomski mrav 13:23 04.11.2020

Re: Ček

Đumbir sam redovno koristio u prvom krugu, kažu da korona beži od njega. I to nikakav čaj nego koren u džep/torbu pa svako malo odsečem i oljuštim parče i sažvačem. Ljuto je i prija mi (ne znam kako drugima), a možda je autosugestija - odmah čovek bolje prodiše. Posle sam to zanemario i možda zato i fasovao visrus. Sad sam opet navukao zalihe i seckam


Tako se moja koleginica (koja ima celijakiju i ne sme da pije nijedan širokorasprostranjeni lek jer svi sadrže šećer) leči od prehlada. Mi kuvamo čaj od đumbira i zovemo ga čarobni napitak.
haklberi_tom haklberi_tom 13:49 04.11.2020

Re: Ček

Atomski mrav
Đumbir sam redovno koristio u prvom krugu, kažu da korona beži od njega. I to nikakav čaj nego koren u džep/torbu pa svako malo odsečem i oljuštim parče i sažvačem. Ljuto je i prija mi (ne znam kako drugima), a možda je autosugestija - odmah čovek bolje prodiše. Posle sam to zanemario i možda zato i fasovao visrus. Sad sam opet navukao zalihe i seckam


Tako se moja koleginica (koja ima celijakliju i ne sme da pije nijedan širokorasprostranjeni lek jer svi sadrže šećer) leči od prehlada. Mi kuvamo čaj od đumbira i zovemo ga čarobni napitak.

Kako se kuva taj čaj?
Npr. na pola litra vode koliko staviš đumbira?
Te, da li ga kuvaš sa vodom, ili ga samo preliješ vrelom vodom i čekaš da odstoji ili kako?
Atomski mrav Atomski mrav 14:18 04.11.2020

Re: Ček

Treba ti koren đumbira, otprilike 20-25 grama po šolji čaja. Đumbir treba oljuštiti i iseći na kolutove (cca. 3-5 mm debljine) koje treba ubaciti u ključalu vodu i kuvati 5-6 minuta (dakle, kuvati sa vodom, ne samo preliti vrelom vodom). Ostaviti ga da se prohladi, u njega može da se nacedi malo limuna i doda malo meda (da ne bude baš previše reskog ukusa koji može da bude neprijatan kod upale grla).
haklberi_tom haklberi_tom 14:24 04.11.2020

Re: Ček

Atomski mrav
Treba ti koren đumbira, otprilike 20-25 grama po šolji čaja. Đumbir treba oljuštiti i iseći na kolutove (cca. 3-5 mm debljine) koje treba ubaciti u ključalu vodu i kuvati 5-6 minuta (dakle, kuvati sa vodom, ne samo preliti vrelom vodom). Ostaviti ga da se prohladi, u njega može da se nacedi malo limuna i doda malo meda (da ne bude baš previše reskog ukusa koji može da bude neprijatan kod upale grla).

Kuul!
emilia emilia 15:39 04.11.2020

Re: Ček

Atomski mrav
Treba ti koren đumbira, otprilike 20-25 grama po šolji čaja. Đumbir treba oljuštiti i iseći na kolutove (cca. 3-5 mm debljine) koje treba ubaciti u ključalu vodu i kuvati 5-6 minuta (dakle, kuvati sa vodom, ne samo preliti vrelom vodom). Ostaviti ga da se prohladi, u njega može da se nacedi malo limuna i doda malo meda (da ne bude baš previše reskog ukusa koji može da bude neprijatan kod upale grla).




Lekovit čaj za prehlade. I ukusan. Meni prijaju ti sastojci.
angie01 angie01 15:41 04.11.2020

Re: Ček

malo odsečem i oljuštim parče i sažvačem.


jos bolje,...isto tako i persun, ili caj ili zvaces:)
stemajz stemajz 15:43 04.11.2020

Re: Ček

какве везе има целијакија са шећером?

ваљдаје глутен у питању
milisav68 milisav68 15:55 04.11.2020

Re: Ček


Dršsevcucko!



E, negde sam video da je bitna i koagulacija krvi (sto je veca, teze se podnosi korona), pa u tom smislu je savet, da kad se osete simptomi, i kad se potvrdi testom, treba uraditi test krvi na D-dimer, jer se onda ukljucuje i terapija za sporije zgrusavanje krvi
Atomski mrav Atomski mrav 16:46 04.11.2020

Re: Ček

ваљдаје глутен у питању

U pravu si, celijakija nije direktno povezana sa konzumiranjem šećera, nego je koleginica morala pored glutena da se čuva i šećera, toliko da je morala da vodi računa koliko šećera ima u tek skuvanoj šargarepi i onoj koja je podgrejana. Mislim da je mehanizam po kojem šećer izaziva karambol u organizmu sličan onom po kojem to radi gluten u njenom slučaju.
gedza.73 gedza.73 18:08 04.11.2020

Re: Ček

vcucko
Đumbir sam redovno koristio u prvom krugu, kažu da korona beži od njega.

Saću ko penzioneri na 'kako si' izvadi kilometarski papir sa bolestima.
Ponekad grickam neku mešavinu badem, suvo grožđe, papaja, lešnik, đumbir. Skoro sam bukvalno počeo da plačem od đumbira (inače volim kombinacije slatko-ljuto). Dal' su ga poprskali senfom u prahu ili nekim otrovom pojma nemam ali bilo je bogu dušu.

Tek mi posle rekli da je đumbir jak i da za jetru nije dobro da se jede više od one jedne šnite na dan. pošto kupio, poto prodao.

drš se Vcucko. Što kažu narodu koji tri meseca nosi jednu jedinu jednokratnu masku ne može niko ništa.




kamilo_emericki kamilo_emericki 19:34 04.11.2020

Re: Ček

shmoo
aureus
Izgleda da su u nekim državama prekinuli brojanje da bi brojači mogli malo da odspavaju.

Sutra kad se pojave na svom mjestu može se desiti da ugledaju još džakova...

- Ovo sinoć nije bilo ovdje?!
- Jeste, no se nisi dobro naspavao.





Па је л' био Вучић код Трампа у посети или није?


Sinoc na TV neki americki novinar, dopisnik iz Pariza, objasnjava kako je nepisano pravilo da na fotografijama koje se prave Bijeloj kuci niko ne moze biti visi od predsednika.
Mozda su zbog toga posadili Vucka na onu hoklicu.
shmoo shmoo 12:56 04.11.2020

Брате рођени!



Ако неко зна, зна Служба.


Шта уопште и ми овде разбијамо главу.

Има ко мисли уместо нас и за нас.

stemajz stemajz 13:23 04.11.2020

...

ех, опет најбитније ко броји гласове :)
bene_geserit bene_geserit 16:47 04.11.2020

Re: ...

Pazi magiju u Mičigenu, odjednom 3% glasova (138 hiljada) i svi do jednog za Bajdena.

haklberi_tom haklberi_tom 16:51 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Pazi magiju u Mičigenu, odjednom 3% glasova (138 hiljada) i svi do jednog za Bajdena.


Idemo na Vrhovni sud!
stemajz stemajz 16:54 04.11.2020

Re: ...

па видим, зато и кажем, мени таква прескакања у самом финишу после обрађених преко 70-80% гласова некако штрче као јако мало вероватна, те ми смрдуцка мало (без обзира са кога на кога скаче)

такве аномалије у корист трампа до сада нисам видео, можда сам пропустио, не пратим сваки детаљ

aureus aureus 16:59 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Pazi magiju u Mičigenu, odjednom 3% glasova (138 hiljada) i svi do jednog za Bajdena.


Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

Možda su glasovi iz gradskih, visokoobrazovanih sredina?

Kad god pogledam ove Googlove mape skoro svuda vidim crvenu boju po državama, a plave se najveći gradovi.
Zašto je taj kantrisajd toliko za Trampa?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:02 04.11.2020

Re: ...

aureus
bene_geserit
Pazi magiju u Mičigenu, odjednom 3% glasova (138 hiljada) i svi do jednog za Bajdena.


Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

Možda su glasovi iz gradskih, visokoobrazovanih sredina?

Kad god pogledam ove Googlove mape skoro svuda vidim crvenu boju po državama, a plave se najveći gradovi.
Zašto je taj kantrisajd toliko za Trampa?


idi ti u vukojebini pa tamo živi bez utoke..
inače reamde koji sam se upljuvala hvaleći je pravi literarni spomenik NRA članovima
bene_geserit bene_geserit 17:08 04.11.2020

Re: ...

Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

A, to su dodali u 4 ujutro, dok su svi spavali.
aureus aureus 17:10 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

A, to su dodali u 4 ujutro, dok su svi spavali.

Istraga treba da krene u pravcu toga ko je čuvao kutije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:11 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

A, to su dodali u 4 ujutro, dok su svi spavali.


dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot..
maksa83 maksa83 17:20 04.11.2020

Re: ...

dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot..

Ja se sa tim ne bih zajebavao !

stemajz stemajz 17:20 04.11.2020

Re: ...

мене не би чудило да једноставно нису бројали све оне силне гласове поштом раније, него избројали паралелно па крнули на постојећу гомилу резултат... неам појма, а и није моје да знам, само ми занимљиво да гледам, не могу да утичем
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:24 04.11.2020

Re: ...

maksa83
dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot..

Ja se sa tim ne bih zajebavao !



jel se dobro sjećam da je ono pred pajića preduzećem bila ovakva kocka složena?!
a i sam je prizno da mu je gospođa kao nešto brojala..
sad su neke stvari postale jasnije ja bih rekla
haklberi_tom haklberi_tom 17:28 04.11.2020

Re: ...

maksa83
dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot..

Ja se sa tim ne bih zajebavao !


Saglasan!
Mada, ako su toliko tupavi da dodaju toliko Bajdenu (Bene reče, ili ko već, 138 iljade glasova u cugu), bez ijednog Trumpu, onda bi Trump sa punim pravom trebalo da ih naguzi do jaja.
Pa nije USA Srbija.
Gou Donald!
aureus aureus 17:28 04.11.2020

Re: ...

Ja bih podsjetio na utakmicu u polufinalu SP-a '86. kad je Jugoslavija vodila 9 razlike 50 sekundi do kraja pa je Sovjetski Savez uspio da stigne i prestigne.

Nije kraj dok sudija ne odsvira.
emilia emilia 17:28 04.11.2020

Re: ...

stemajz
па видим, зато и кажем, мени таква прескакања у самом финишу после обрађених преко 70-80% гласова некако штрче као јако мало вероватна, те ми смрдуцка мало (без обзира са кога на кога скаче)

такве аномалије у корист трампа до сада нисам видео, можда сам пропустио, не пратим сваки детаљ






U pravu ste. Tramp je vodio do pre dva sata u Mičigenu sa 0.5% glasova razlike. U prvom sledećem updat-u Bajden prelazi u vođstvo sa 0.5%, zatim sa 0.6%. i ne menja se sledećih nekoliko update-ovanja.
bene_geserit bene_geserit 17:28 04.11.2020

Re: ...

dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot

Aha, pa nađi onda kako se kretalo brojanje glasova u Mičigenu minute by minute.
Ne možeš da nađeš ? E onda se nije ni desilo.

E bez zezanja, stvarno su to dodali u 4 ujutro.
haklberi_tom haklberi_tom 17:30 04.11.2020

Re: ...

aureus
Ja bih podsjetio na utakmicu u polufinalu SP-a '86. kad je Jugoslavija vodila 9 razlike 50 sekundi do kraja pa je Sovjetski Savez uspio da stigne i prestigne.

Nije kraj dok sudija ne odsvira.

Joj!
I kada mi neko kaže da je Divac bio igrač!
Igrač moj kuki.
bene_geserit bene_geserit 17:31 04.11.2020

Re: ...

мене не би чудило да једноставно нису бројали све оне силне гласове поштом раније, него избројали паралелно па крнули на постојећу гомилу резултат

I eto svih 138 hiljada za Bajdena, ni jedan za nekog drugog. Pa 5 random kuća da obiđeš nema šansi da svi glasaju za istog kandidata a ne 138 hiljada ljudi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:32 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
dobro ali to bi bilo toliko lako provjeriti da mora biti prosto koliko i lažirati ovaj screenshot

Aha, pa nađi onda kako se kretalo brojanje glasova u Mičigenu minute by minute.
Ne možeš da nađeš ? E onda se nije ni desilo.


pa dobro al brate ako možeš ti može valjda i Tramp, da mu neko od djece pomogne..
pa baš bi bilo malo much to much da dopisuju po volji..

kako ti sebi objašnjavaš onu Srkijevu elaboraciju koliko je teško lažirati listić?
emilia emilia 17:33 04.11.2020

Re: ...

emilia
stemajz
па видим, зато и кажем, мени таква прескакања у самом финишу после обрађених преко 70-80% гласова некако штрче као јако мало вероватна, те ми смрдуцка мало (без обзира са кога на кога скаче)

такве аномалије у корист трампа до сада нисам видео, можда сам пропустио, не пратим сваки детаљ






U pravu ste. Tramp je vodio do pre dva sata u Mičigenu sa 0.5% glasova razlike. U prvom sledećem updat-u Bajden prelazi u vođstvo sa 0.5%, zatim sa 0.6%. i ne menja se sledećih nekoliko update-ovanja.





U isto vreme u državama gde Bajden vodi sa tolikom razlikom, takođe minimalnom, ne dolazi do bilo kakvih promena. Čudno.
stemajz stemajz 17:34 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
мене не би чудило да једноставно нису бројали све оне силне гласове поштом раније, него избројали паралелно па крнули на постојећу гомилу резултат

I eto svih 138 hiljada za Bajdena, ni jedan za nekog drugog. Pa 5 random kuća da obiđeš nema šansi da svi glasaju za istog kandidata a ne 138 hiljada ljudi.


па добро, мало сортирали људи приликом бројања на две гомиле, па се друга гомила загубила ту негде... нестало тоалет папира, корона

maksa83 maksa83 17:35 04.11.2020

Re: ...

мене не би чудило да једноставно нису бројали све оне силне гласове поштом раније, него избројали паралелно па крнули на постојећу гомилу резултат... неам појма, а и није моје да знам, само ми занимљиво да гледам, не могу да утичем

Koliko sam shvatio mail in votes nisu brojali (ili prebrojali) do kraja, a znalo se da tu Trunpo gubi 8:2 do 7:3, to je i njemu bilo jasno i otud uostalom i ceo onaj cirkus sa postavljanjem onog njegovog megadonatora na čelo USPS-a, novim polisijima i uklanjanjem sandučića još letos. Trunpo je eksplicitno rekao da ne želi da stimuliše tj. da baš želi da destimuliše mail in voting jer će "tu da ga prevare".
bene_geserit bene_geserit 17:36 04.11.2020

Re: ...

kako ti sebi objašnjavaš onu Srkijevu elaboraciju koliko je teško lažirati listić?

Znaš kako su se kupovali glasovi pre 200 godina ?
E sad mi objasni kod ovog glasanja poštom šta sprečava nekoga da ide okolo i kupuje glasove, lepo pred njim zaokružiš koga treba, potpišeš, on spakuje u koverat i ubaci u poštansko sanduče i isplati kintu.
aureus aureus 17:37 04.11.2020

Re: ...

haklberi_tom

Idemo na Vrhovni sud!

Vrijedi razmisliti o korišćenju pravnih lijekova, ako postoje.
Ako ne, može se probati sa čajem od đumbira.
Mada - postoje i pravni, siguran sam.
haklberi_tom
Saglasan!
Mada, ako su toliko tupavi da dodaju toliko Bajdenu (Bene reče, ili ko već, 138 iljade glasova u cugu), bez ijednog Trumpu, onda bi Trump sa punim pravom trebalo da ih naguzi do jaja.
Pa nije USA Srbija.
Gou Donald!

Već vidim naslove:
- Eventually Trump trumps Biden
- Trump has got some trumps up his sleeve
- Trump can now play the trumpet...
maksa83 maksa83 17:38 04.11.2020

Re: ...

I eto svih 138 hiljada za Bajdena, ni jedan za nekog drugog.

Pa kad je Kanye odustao, ali vidim sad negde da se sprema za 2024. Vote Kanye 2024!
maksa83 maksa83 17:39 04.11.2020

Re: ...

E sad mi objasni kod ovog glasanja poštom šta sprečava nekoga da ide okolo i kupuje glasove, lepo pred njim zaokružiš koga treba, potpišeš, on spakuje u koverat i ubaci u poštansko sanduče i isplati kintu.

Sprečava ga to što bi takvo nešto moralo da ispliva jako lako. Znaš kako reče Bendžamin Frenklin - ako želiš da dvojica sačuvaju tajnu, jedan od njih mora da bude mrtav.
stemajz stemajz 17:45 04.11.2020

Re: ...

јел и тамо у висконсину мртви гласају?
vcucko vcucko 17:47 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

A, to su dodali u 4 ujutro, dok su svi spavali.

Ne, stvarno, to nema ni kod Zemljanina na Cannibal Islands. Možda u Maloj Moštanici.

Kako ide to glasanje poštom? Pošalješ bilo kakav papir da si za osobu a ili b, ili ima neki obrazac koji uzmeš u pošti, kako te otkače na biračkom spisku (i da li uopšte ili možeš da šalješ dok ti ne dosadi)?

Teoretski je nemoguće da Trump nije dobio ni jedan glas poštom, svako ko je polagao statistiku (ne nužno i položio) može to i da dokaže sa par tabela. To može da poveruje samo potpun kreten (koji ne kupuje alvu ćeten) ili droid sa zadatim programom.

Nego, tamo ispred kapije WH već su priklali nekoliko (valjda 3-4) Trumpovih pristalica. Pogledati onaj prastari nemi film "Birth Of A Nation", bio prorok taj D. W. Griffith.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:53 04.11.2020

Re: ...

vcucko
bene_geserit
Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

A, to su dodali u 4 ujutro, dok su svi spavali.

Ne, stvarno, to nema ni kod Zemljanina na Cannibal Islands. Možda u Maloj Moštanici.

Kako ide to glasanje poštom? Pošalješ bilo kakav papir da si za osobu a ili b, ili ima neki obrazac koji uzmeš u pošti, kako te otkače na biračkom spisku (i da li uopšte ili možeš da šalješ dok ti ne dosadi)?

Teoretski je nemoguće da Trump nije dobio ni jedan glas poštom, svako ko je polagao statistiku (ne nužno i položio) može to i da dokaže sa par tabela. To može da poveruje samo potpun kreten (koji ne kupuje alvu ćeten) ili droid sa zadatim programom.

Nego, tamo ispred kapije WH već su priklali nekoliko (valjda 3-4) Trumpovih pristalica. Pogledati onaj prastari nemi film "Birth Of A Nation", bio prorok taj D. W. Griffith.



objašnjavao je pajić.. listići su sa barkodom i manje više ih je nemoguće lažirati..
al mogu da idu i skupljaju samo listiće svoje stranke, ako sam dobro povatala..
pa da onda provjere jel se slaže potpis i šta još treba..
pa da đuture predaju..

bene_geserit bene_geserit 17:53 04.11.2020

Re: ...

Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:54 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
kako ti sebi objašnjavaš onu Srkijevu elaboraciju koliko je teško lažirati listić?

Znaš kako su se kupovali glasovi pre 200 godina ?
E sad mi objasni kod ovog glasanja poštom šta sprečava nekoga da ide okolo i kupuje glasove, lepo pred njim zaokružiš koga treba, potpišeš, on spakuje u koverat i ubaci u poštansko sanduče i isplati kintu.


to da..
ne vidim što ne može..
al realno pa čemu toliki sponzori ako dio priče nije i podmićivanje na visokom nivou..
ako je ispalo da ga je spasilo vote harvesting u tri sela.. jbg tako ispalo..
prošli put je za dlaku dobio, sad će za dlaku da izgubi..
ne vidim ja tu neku belosvjetsku zavjeru i nepravdu
bene_geserit bene_geserit 17:55 04.11.2020

Re: ...

Koliko sam shvatio mail in votes nisu brojali (ili prebrojali) do kraja, a znalo se da tu Trunpo gubi 8:2 do 7:3

A ponekad i 10:0 kao što se vidi.
"Znalo" se da tu Biden vodi, čitaj kao "priprema javnosti da progutaju izbornu krađu".
stemajz stemajz 17:56 04.11.2020

Re: ...

па то је бар лако да скупљаш гласов само својих гласача

идеш са бајденом на мајици, па кад те неко отера у три материне, идеш само до следећег :)

додуше, могли су и ови други тако да раде, само са трампом на мајици
emilia emilia 17:59 04.11.2020

Re: ...

Kako ide to glasanje poštom? Pošalješ bilo kakav papir da si za osobu a ili b, ili ima neki obrazac koji uzmeš u pošti, kako te otkače na biračkom spisku (i da li uopšte ili možeš da šalješ dok ti ne dosadi)?

Teoretski je nemoguće da Trump nije dobio ni jedan glas poštom, svako ko je polagao statistiku (ne nužno i položio) može to i da dokaže sa par tabela. To može da poveruje samo potpun kreten (koji ne kupuje alvu ćeten) ili droid sa zadatim programom.





Naročito iznenadna promena vođstva od celih 1% samo u Mičigenu. U ostalim državama gde brojanje glasova nije završeno promene su od 0.1%. Ako ih uopšte ima, vođstvo Bajdena u odnosu na Trampa se ne menja u procentima već pola dana.
Glasanje poštom je često bez legitimacije, samo potpis i glasacki list, dosta Amerikanaca nema nikakav id - pasoš ili vozačku dozvolu ili ni jedno od toga. Smešno.

maksa83 maksa83 18:01 04.11.2020

Re: ...

Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Ne treba meni da čestitaš, moj Predsednik je svoje predsednikovanje zaradio pošteno, di old fešnd uej - ćelavci u džipovima po provinciji koji uteruju izbornu volju, lojalni članovi u izbornim komisijama koji potpisuju celu izbornu komisiju ispod arbitrarnih brojeva, potpuna kontrola medija i tokova para, dakle sve pošteno, a ne ko ta vaša dedabiljka što obija sandučiće i ubacuje svoje glasove.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:05 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.


ne sikiraj se bre bene..
od Trampa ionako šta di dobio dobio si, više nema..
a ovi neće moći da te natjeraju da nosiš štikle na posao srijedom svakako jer će biti još slabiji od Trampa..
malo će sve ipak biti mirnije i izvjesnije a poso je taki da voli mirno i izvjesno pa ćeš i ti da omastiš brke..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana