Astrologija| Sex

Kanabe

angie01 RSS / 18.11.2020. u 18:49

blog za uspostavljanje dijaloga

pricaonica-2.jpg

 

 Idem juce zamisljeno ulicom  i  slucajno naletim na nekog lika.

-Imas neki problem ? -obrusi ljutito me gledajuci.

Ostali smo dva sata dok sve ne ispricah, malo plakali, smejali se... eto.

 

.............................. 

slobodan prostor za razgovor na sve slucajne i namerne teme. 

 



Komentari (684)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 17:12 21.11.2020

Re: Hajde da se učipim

joj znaš šta.. ja sam ćorava ko koka.. i sinoć u neko gluvo dobar đipim iz kreveta u potrazi za telefonom jer sam se nečeg sjetila i ne mogu da nađem naočale..
jao očaja..
ne zna ko nije doživio..
prepivala sam na sve četri okolo dok nisam nabasala na telefon (naočale sam našla jutros)..


pošto dijelimo iste muke, pade mi na pamet dobar patent - naočare sa oglašivačem. mogu da se povežu na mobilini, a još bolja varijanta (već imam i upgrejdovan model) sa javljanjem na dozivanje.
daš naočarim neko ime (recimo - Oćelinko) i kad ih ne mož naći, samo ih dozoveš - oćelinko ... oćelinko
- ovdje sam, ćoravi

zilikaka zilikaka 21:11 18.11.2020

Uzgred

Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem
solo solo 21:18 18.11.2020

Re: Uzgred

Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem


Samo ako je u dodiru sa respiratornim organima, kapljičasto.

Eventualno može i preko organa vida.

Ako se zažmuri šanse su 50%.

Debelo crevo se podrazumeva.
zilikaka zilikaka 21:20 18.11.2020

Re: Uzgred

Gazdarice, izvini što sam (ti) otela mikrofon. Evo, sad ću malo da odmorim, da i drugi nešto kažu.
solo solo 21:21 18.11.2020

Re: Uzgred

Gazdarice, izvini što sam (ti) otela mikrofon. Evo, sad ću malo da odmorim, da i drugi nešto kažu.



Neeeeeeeeeeeeee....
angie01 angie01 21:36 18.11.2020

Re: Uzgred

zilikaka
Gazdarice, izvini što sam (ti) otela mikrofon. Evo, sad ću malo da odmorim, da i drugi nešto kažu.


taman posla, nek prica ko hoce i sta voli, pa tako i ti.


meni trenutno frka od drustva i ljudi koje volim, svi su nesto u fazonu, da dodju da se druzimo, pa organizuju neke rodjendane, pa najavljuju tri puta, da slucajno ne zakazemo, pa neke svirke,...aman ljudi, nije vreme za sve to....dosta sto ce biti gurka s ovim mali, sad ce njemu rodjendan, pa mora unapred kuvanje da ce moci samo nesto umereno, kamerno,...ovo mora da prodje, a dotle, tihovanje, spremanje spolja i iznutra,...nema razloga za izazivanje....
angie01 angie01 21:37 18.11.2020

Re: Uzgred

Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem


zar nisu kacili one sheme kako da se sejf rade one stvari,...:))))
mariopan mariopan 13:09 19.11.2020

Re: Uzgred

zilikaka
Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem

Pa nemoj da kašlješ na onu stvar?
haklberi_tom haklberi_tom 13:17 19.11.2020

Re: Uzgred

mariopan
zilikaka
Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem

Pa nemoj da kašlješ na onu stvar?

Užas!
vcucko vcucko 13:31 19.11.2020

Re: Uzgred

mariopan
zilikaka
Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem

Pa nemoj da kašlješ na onu stvar?

Meni prva asocijacija nešto drugo, ali dobro
solo solo 13:42 19.11.2020

Re: Uzgred

Užas!


Zašto. Nije tehnički nemoguće a komentar krajnje logičan.

Mary je bar blogerka sa iskustvom. Na blogu.
mariopan mariopan 14:42 19.11.2020

Re: Uzgred

vcucko
mariopan
zilikaka
Nigde ne rekoše da li se kovid prenosi i polnim putem

Pa nemoj da kašlješ na onu stvar?

Meni prva asocijacija nešto drugo, ali dobro

Iju sram te bilo.
cmix909 cmix909 15:03 19.11.2020

Re: Uzgred

zilikaka
...Evo, sad ću malo da odmorim, da i drugi nešto kažu.

Na primer da se sada pokazuje da je Desanka Maksimovic bila veci vizionar od Tesle, a i da su ona oka dva jos privlacnija ako je ispod njih maska.

Plus da ne znam koliko je vremena potrebno virusu da prodre u celiju i da li se on u disajnim putevima ponasa kao perce u uraganu, te da upraznjavam jedan mozda sujeverni ritual. Po izlasku iz punijeg busa (gde ne otvaram usta), prsnem usne i nozdrve alkoholom iz mini spreja, udahnem na usta, pa snazno izdahnem na nos, a onda kontra. To ponovim jednom ili dvaput. (Sama usta ne dezinfikujem vise od jednom-dvaput nedeljno --hidrogenom-- jer u njima ima i dobrocudnih podstanara.)
loader loader 17:24 19.11.2020

Re: Uzgred

prsnem usne i nozdrve alkoholom iz mini spreja, udahnem na usta, pa snazno izdahnem na nos, a onda kontra

Pa, da - što mora iz pljoske, kad može i na snif!


solo solo 22:26 18.11.2020

Nego pazi vamo

Klinički centar Srbije raspisao je konkurs za prijem zdravstvenih radnika u radni odnos na određeno vreme u kom traži 252 doktora, 15 farmaceuta i čak 1.010 zdravstvenih radnika sa višom i srednjom stručnom spremom, od čega 878 medicinskih sestara.


http://www.kcs.ac.rs/index.php/oglasi-i-konkursi/5097-konkurs-za-prijem-u-radni-odnosna-odredeno-vreme-za-potrebe-klinickog-centra-srbije-kovid-bolnice


....što će reći Đuro šta?
gvozden1 gvozden1 22:32 18.11.2020

Re: Nego pazi vamo

Listam ove kanale i vidim neku utakmicu, da prebacim, kad ugledam Srbija 5 Rusija 0.

Ne znam koliko je to bitna utakmica, ali lepo bre videti.
loader loader 22:50 18.11.2020

Re: Nego pazi vamo

Bitna je u tom smislu da nismo ispali iz grupe B Lige nacija. Uteha za EU.
maksa83 maksa83 00:12 19.11.2020

terapija

za lečenje neplodnosti u mlađih žena dodirom slike

angie01 angie01 00:26 19.11.2020

Re: terapija



videla sam, monin potpis, nesto tipa, generacija sa faxa, zajedno na poslu,...paoni Pajtonovci morali ovakve stavri da smisljaju, kod nas je to realnost.
loader loader 17:26 19.11.2020

Re: terapija

maksa83
za lečenje neplodnosti u mlađih žena dodirom slike



Morbidna fotografija. Treba da piše 18+.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 19.11.2020

Re: terapija

maksa83
za lečenje neplodnosti u mlađih žena dodirom slike



A ko je ovaj "levi" gospodin?

(pazi kad mi dođe da se upucam sredojem što znam ko su ova druga dvojica)
Черевићан Черевићан 00:33 19.11.2020

има томе

kad ono ulicom ... naletim na

случајан сусрет
тема безазлена,
(има ...50 леета
како ми је жена)
angie01 angie01 00:40 19.11.2020

Re: има томе

(има ...50 леета
како ми је жена)


svaka cast- cestitam!



...kako izdrza gospodja sve ono iz vasih prica:)
Черевићан Черевићан 01:19 19.11.2020

nullus effectus sine causa

kako izdrza gospodja

истрајала Сремица
Ово помињање......,
(док ...ја након свега
пребирам.....кајање,

што наруших полну квалитету
па немогу више ни у штету)
zilikaka zilikaka 09:27 19.11.2020

Re: nullus effectus sine causa

Черевићан
kako izdrza gospodja

истрајала Сремица
Ово помињање......,
(док ...ја након свега
пребирам.....кајање,

што наруших полну квалитету
па немогу више ни у штету)

De, de, vi muškarci niste ni svesni koliko ste (u slučajevima ozbiljnih godišnica) zapravo dobro prošli.
Našla se persona kadra da istraje.
Čestitam i ja ovaj poštovanja vredan jubilej.
angie01 angie01 12:55 19.11.2020

Re: nullus effectus sine causa


De, de, vi muškarci niste ni svesni


...nekako ispada, da je dovoljno dovde.:)))
Черевићан Черевићан 15:50 19.11.2020

never enough*

што каз'ли* би .....Сремци:
- кад већ немош' кресање,
Боже....мозга ...ми сачувај
нек' бар траје...... сећање


п.с.
опаска на указ Ваш
ispada, da je dovoljno dovde
иако има и :))) .....гђо angie
principessa_etrusca principessa_etrusca 04:16 20.11.2020

Re: never enough*

Најсрдачније честитке!

Уместо букета, ево једне песме за госпођу и Вас:

kamilo_emericki kamilo_emericki 09:45 19.11.2020

Odavno hoću ovo da postavim

Za mene prilično lična pjesma.
Ako nastavim kačiti Drageca i 220 Anđo banuj poslije 5. pjesme
vcucko vcucko 11:51 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

kamilo_emericki
Za mene prilično lična pjesma.
Ako nastavim kačiti Drageca i 220 Anđo banuj poslije 5. pjesme

vcucko vcucko 11:57 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

vcucko
kamilo_emericki
Za mene prilično lična pjesma.
Ako nastavim kačiti Drageca i 220 Anđo banuj poslije 5. pjesme


Da ti još malo pomognem

kamilo_emericki kamilo_emericki 13:44 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

Da ti još malo pomognem

Ovo ću sam

kamilo_emericki kamilo_emericki 13:50 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

kamilo_emericki
Da ti još malo pomognem

Ovo ću sam


angie01 angie01 16:13 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

tako mi draga znaj, izgledas ti, dok sa smjeskom promatras svjet

bila sam dete koje presvlaci lutke,kada sam ovo prvi put cula:))),...tako sto su momci ispred zgrade svirali ovo na gitarama devojkama u zvanocarama....hvala kamilo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:58 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

angie01
tako mi draga znaj, izgledas ti, dok sa smjeskom promatras svjet

bila sam dete koje presvlaci lutke,kada sam ovo prvi put cula:))),...tako sto su momci ispred zgrade svirali ovo na gitarama devojkama u zvanocarama....hvala kamilo.

Kako je jednom rekao Zoran Miščević: "Kad su bile Siluete dugmići su bili dete"
Evo još nešto iz tog doba


pecaros pecaros 18:14 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

Imam sve Mlinarčeve ploče iz vremena SFRJ. Nisam fan, ima tu dosta pesama koje su 'nako, ali kad je napravi...


haklberi_tom haklberi_tom 18:47 19.11.2020

Re: Odavno hoću ovo da postavim

pecaros
Imam sve Mlinarčeve ploče iz vremena SFRJ. Nisam fan, ima tu dosta pesama koje su 'nako, ali kad je napravi...



Ja volim i sada da čujem Mlinareca!
A ponekada i Ivu Fabijana - i njegove debele žene.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:16 19.11.2020

Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Nije covid tema nego nesto sto je raspravljano na Filipovom blogu: sta bi bilo da je JNA dobila ovlascenja da 'spreci' rat. Posto je juce bila godisnjica pada Vukovara a posto je na pomenutom blogu izrecena tvrdnja da mi ne znamo kako bi izgledala alternativa evo u par recenica kako bi i kako je ta alternativa izgledala.

Izvor: Novi dokumenti o ratu u Vukovaru 1991.
KOSTA NIKOLIĆ Institut za savremenu istoriju, Beograd
Casopis: Tragovi : časopis za srpske i hrvatske teme, Vol. 3 No. 1, 2020.
Glavni urednik: Prof. Dr. Dejan Jovic

Znaci, nije 'ustaska' propaganda.

Citat:

Кrajem juna jake oklopno-mehanizovane jedince JNA došle su na istočne hrvatske granice i preuzele kontrolu nad mostovima na Dunavu. Usledio je pokret jedinica JNA prema istočnoj Slavoniji koji je naredio potpukovnik Mirko Broćeta,7 komandant kasarne u Zrenjaninu. On je zadatke JNA objasnio na sledeći način: snage "unutrašnjeg neprijatelja", uz pomoć stranog faktora, već duže vreme izazivaju nacionalističke sukobe "s ciljem da nasilno srušile legitimnu vlast, proteraju komunizam i uspostave separatističko-secesionističku vlast u republikama. Ovakve aktivnosti najintenzivnije su na teritoriji Republike Hrvatske i Slovenije, posebno izražena žarišta nacionalističkih sukoba su Baranja, Slavonija, zapadni Srem i Krajina gde preti da svakog momenta dođe do nezapamćenih sukoba i krvoprolića....."



Početkom avgusta na područje istočne Slavonije i Srema uvedene su veće snage mehanizovanih brigada JNA iz Pančeva i Sremske Mitrovice. Jedna brigada došla je pred Osijek i Vukovar, a druga je stacionirana na pravcu Šid– Vinkovci. Srpske vođe najavile su borbu za oslobađanje svih mesta u istočnoj Slavoniji. Borivoje Milinković, ministar za kulturu i vere u Vladi SAO Slavonije, Baranje i Zapadnog Srema: “Oslobodićemo sve do Virovitice, Osijeka i sva sela u okolini Vukovara. Vukovar će tada sam pasti, što znači da nećemo uludo pro- livati krv. Sada nam je važno da imamo slobodu. [...] Svima je jasno da se srpski narod nije digao uzalud. Digli smo se protiv proustaške vlasti, protiv ustaša koji tu vlast vode i sprovode. [...] Vukovaru sledi kompletna izolacija.”


Vukovar je pod kontrolu JNA i srpskih paravojnih formacija stavljen tokom 18. novembra 1991. godine [znaci na danasnji dan pre 29 godina) Goran Hadžić je 19. novembra najavio podizanje “novog, lepog grada”. Dobrosav Bjeletić, v.d. generalnog direktora Televizije Beograd, u Erdutu je izjavio da oslobađanje Vukovara “predstavlja veliku pobedu srpskog naroda na ovom prostoru”.
....

Sta je rezultat ove mirnodopske akcije dobro je poznato.

Primetiti odakle je JNA krenula. Primetiti da JNA nije stitila drzavu Jugoslaviju vec jednu etnicku grupu. A toliko je dobro zastitila da su onda pripadnici te etnicke grupe par godina kasnije istom trasom kojom su isli JNA tenkovi samo u drugi smer morali da beze u iste one gradove iz kojih je JNA krenula.

Toliko o na prethodnom bloku pomenutoj alternativi o kojoj ne znamo nista (a koju je sprecio onaj peder izdajnik koga se eno i uza i sira familija odrekla).


Napomena: sve sto se desilo sa okupacijom Vukovara naravno ne opravdava ono sto se desilo u Oluji i Biljesku.






haklberi_tom haklberi_tom 13:20 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Neues aus der Nachbarschaft
Nije covid tema nego nesto sto je raspravljano na Filipovom blogu: sta bi bilo da je JNA dobila ovlascenja da 'spreci' rat. Posto je juce bila godisnjica pada Vukovara a posto je na pomenutom blogu izrecena tvrdnja da mi ne znamo kako bi izgledala alternativa evo u par recenica kako bi i kako je ta alternativa izgledala.

Izvor: Novi dokumenti o ratu u Vukovaru 1991.
KOSTA NIKOLIĆ Institut za savremenu istoriju, Beograd
Casopis: Tragovi : časopis za srpske i hrvatske teme, Vol. 3 No. 1, 2020.
Glavni urednik: Prof. Dr. Dejan Jovic

Znaci, nije 'ustaska' propaganda.

Citat:

Кrajem juna jake oklopno-mehanizovane jedince JNA došle su na istočne hrvatske granice i preuzele kontrolu nad mostovima na Dunavu. Usledio je pokret jedinica JNA prema istočnoj Slavoniji koji je naredio potpukovnik Mirko Broćeta,7 komandant kasarne u Zrenjaninu. On je zadatke JNA objasnio na sledeći način: snage "unutrašnjeg neprijatelja", uz pomoć stranog faktora, već duže vreme izazivaju nacionalističke sukobe "s ciljem da nasilno srušile legitimnu vlast, proteraju komunizam i uspostave separatističko-secesionističku vlast u republikama. Ovakve aktivnosti najintenzivnije su na teritoriji Republike Hrvatske i Slovenije, posebno izražena žarišta nacionalističkih sukoba su Baranja, Slavonija, zapadni Srem i Krajina gde preti da svakog momenta dođe do nezapamćenih sukoba i krvoprolića....."



Početkom avgusta na područje istočne Slavonije i Srema uvedene su veće snage mehanizovanih brigada JNA iz Pančeva i Sremske Mitrovice. Jedna brigada došla je pred Osijek i Vukovar, a druga je stacionirana na pravcu Šid– Vinkovci. Srpske vođe najavile su borbu za oslobađanje svih mesta u istočnoj Slavoniji. Borivoje Milinković, ministar za kulturu i vere u Vladi SAO Slavonije, Baranje i Zapadnog Srema: “Oslobodićemo sve do Virovitice, Osijeka i sva sela u okolini Vukovara. Vukovar će tada sam pasti, što znači da nećemo uludo pro- livati krv. Sada nam je važno da imamo slobodu. [...] Svima je jasno da se srpski narod nije digao uzalud. Digli smo se protiv proustaške vlasti, protiv ustaša koji tu vlast vode i sprovode. [...] Vukovaru sledi kompletna izolacija.”


Vukovar je pod kontrolu JNA i srpskih paravojnih formacija stavljen tokom 18. novembra 1991. godine [znaci na danasnji dan pre 29 godina) Goran Hadžić je 19. novembra najavio podizanje “novog, lepog grada”. Dobrosav Bjeletić, v.d. generalnog direktora Televizije Beograd, u Erdutu je izjavio da oslobađanje Vukovara “predstavlja veliku pobedu srpskog naroda na ovom prostoru”.
....

Sta je rezultat ove mirnodopske akcije dobro je poznato.

Primetiti odakle je JNA krenula. Primetiti da JNA nije stitila drzavu Jugoslaviju vec jednu etnicku grupu. A toliko je dobro zastitila da su onda pripadnici te etnicke grupe par godina kasnije istom trasom kojom su isli JNA tenkovi samo u drugi smer morali da beze u iste one gradove iz kojih je JNA krenula.

Toliko o na prethodnom bloku pomenutoj alternativi o kojoj ne znamo nista (a koju je sprecio onaj peder izdajnik koga se eno i uza i sira familija odrekla).


Napomena: sve sto se desilo sa okupacijom Vukovara naravno ne opravdava ono sto se desilo u Oluji i Biljesku.







Gluposti!
Inače, taj Jović ne sme ni slova dalje da napiše, a što bi moglo da ugrozi 'veličajni domovinski rat protiv srbo-agresora'.
Dakle, najobičnije tlapnje.
Koje ni slova ne kažu o tome da šta bi bilo da je Bogićević (peder, nePeder, slučajni ili neslučajni Srbin) glasao da se uvede vanredno stanje.
A kako je glasao - rezultat smo videli.
Na žalost!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:51 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Inače, taj Jović ne sme ni slova dalje da napiše, a što bi moglo da ugrozi 'veličajni domovinski rat protiv srbo-agresora'.


Sucim je tom Jovicu sigurno lakse Srbin biti u Hrvatskoj posle JNA intervencije nego tebi u Srbiji.

Ostatak recenog je naravno tlapnja. Pretpostavljam da bi malo drugacije laprdao da si ovu 'Glupost!' na svojoj kozi osetio. Hocu reci, nisi spreman/sposoban za dijalog.

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:18 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic


Sucim je tom Jovicu sigurno lakse Srbin biti u Hrvatskoj posle JNA intervencije nego tebi u Srbiji.

Kako vi znate da je taj Jović, inače bloger bloga B92, Srbin? Mislim, ako je to uopšte važno.
mariopan mariopan 14:34 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Napomena: sve sto se desilo sa okupacijom Vukovara naravno ne opravdava ono sto se desilo u Oluji i Biljesku.

Naravno, i meni da se ne uzme za zlo što pominjem još neke detalje iste priče?

samo mi je čudno da ne pominju ništa o tome šta se događalo tamo pa je poslata vojska da "brani Srbe"? Zašto ih je trebalo braniti i je li to bilo potrebno ili je bio izgovor da se počne rat?
Koliko mrtvih Srba je trebalo Merčepu i Špegelju da bi vojska došla da "brani samo Srbe" i da bi zli Srbi započeli rat?

Nema ništa o tome kako su paravojne snage sastavljene od ustaša iz dijaspore i kriminalaca + vojne snage Hrvatske dobile zeleno svetlo (iskaznice MUPa) da upadaju u kuće, pljačkaju i ubijaju Srbe. Da zavode teror, pa su pre početka rata, pre ijednog metka sa srpske strane, pobili od 126, koliko priznaje šef Tuđmanove obaveštajne službe SUZUP u Vukovaru Ferdinand Jukić do 400 civila srpske nacionalnosti koliko tvrdi JNA?
Kako su dizani u vazduh kafići i kiosci čiji su vlasnici Srbi u proleće 1991.?

Kafić "Krajišnik" 15. 04.
"Sarajka" 03. 05.
"Tufo" 03. 05.
"Brdo" 06. 05.
"Mali raj" 28. 06.
"Popaj" 02. 07.
"Točak" 21. 07."
Čokot bar" 24. 07.
"Šid" 30. 07

Kako su sprovodili teror nad Srbima koji je predvodio Šeks, Merčep i gomila kriminalaca koji su upadali u kuće Srba, pljačkali i ubijali koga su hteli? Otuda onaj broj žrtava koji se na početku pominje i koji priznaje i hrvatska strana.

To što se u brojevima žrtava razlikuju izveštaji Hrvatske i JNA nije bitno, jedni umanjuju drugi uveličavaju, bitno je da oni priznaju da su taj rat oni započeli i izazvali, te žrtve govore o tome.

Nastale su pre dolaska vojske i pitam se koliko mrtvih Srba (ili bilo kojih ljudi, ali tada isključivo Srba jer su oni bili meta) bi bilo "podnošljiva žrtva" pa da se, tada još uvek zajednička država, ogluši o njihovo stradanje i ne pošalje vojsku?
Da licitiramo?

Kakav je to dijalog ako se lažemo od početka kako je srpska vojska došla u Hrvatsku iz čista mira da izazove rat?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:55 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Kako vi znate da je taj Jović, inače bloger bloga B92, Srbin? Mislim, ako je to uopšte važno



Tako se politicki ponasa. A izjasnjava se kao Srbin i Hrvat.


"Hrvatska je podijeljena zemlja, u kojoj ima mnogo nas koji se suprotstavljamo totalitarnim tendencijama, bez obzira na to pripadamo li etničkoj manjini ili većini, ili čak i većini i manjini istovremeno, kao što je slučaj sa mnom, koji sebe smatram istovremeno Srbinom i Hrvatom, šokirajući time i kod Hrvata i kod Srba one koji misle da je nemoguće pomiriti ta dva aspekta mog osobnog identiteta."
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:01 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Kakav je to dijalog ako se lažemo od početka kako je srpska vojska došla u Hrvatsku iz čista mira da izazove rat?



Ne lazemo. Nismo o tome ni razgovarali. Pocetna pozicija o kojoj smo razgovarali nije bio cist mir.
haklberi_tom haklberi_tom 15:07 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Neues aus der Nachbarschaft
Inače, taj Jović ne sme ni slova dalje da napiše, a što bi moglo da ugrozi 'veličajni domovinski rat protiv srbo-agresora'.


Sucim je tom Jovicu sigurno lakse Srbin biti u Hrvatskoj posle JNA intervencije nego tebi u Srbiji.

Ostatak recenog je naravno tlapnja. Pretpostavljam da bi malo drugacije laprdao da si ovu 'Glupost!' na svojoj kozi osetio. Hocu reci, nisi spreman/sposoban za dijalog.


Gluposti!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:14 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Gluposti


Tupost!
predatortz predatortz 15:25 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

A izjasnjava se kao Srbin i Hrvat.


A Eskim?
To bi tek bilo cool! Srbin, Hrvat i Eskim!
Do jaja!

vcucko vcucko 16:25 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

mariopan
Napomena: sve sto se desilo sa okupacijom Vukovara naravno ne opravdava ono sto se desilo u Oluji i Biljesku.

Naravno, i meni da se ne uzme za zlo što pominjem još neke detalje iste priče?

samo mi je čudno da ne pominju ništa o tome šta se događalo tamo pa je poslata vojska da "brani Srbe"? Zašto ih je trebalo braniti i je li to bilo potrebno ili je bio izgovor da se počne rat?
Koliko mrtvih Srba je trebalo Merčepu i Špegelju da bi vojska došla da "brani samo Srbe" i da bi zli Srbi započeli rat?

Nema ništa o tome kako su paravojne snage sastavljene od ustaša iz dijaspore i kriminalaca + vojne snage Hrvatske dobile zeleno svetlo (iskaznice MUPa) da upadaju u kuće, pljačkaju i ubijaju Srbe. Da zavode teror, pa su pre početka rata, pre ijednog metka sa srpske strane, pobili od 126, koliko priznaje šef Tuđmanove obaveštajne službe SUZUP u Vukovaru Ferdinand Jukić do 400 civila srpske nacionalnosti koliko tvrdi JNA?
Kako su dizani u vazduh kafići i kiosci čiji su vlasnici Srbi u proleće 1991.?

Kafić "Krajišnik" 15. 04.
"Sarajka" 03. 05.
"Tufo" 03. 05.
"Brdo" 06. 05.
"Mali raj" 28. 06.
"Popaj" 02. 07.
"Točak" 21. 07."
Čokot bar" 24. 07.
"Šid" 30. 07

Kako su sprovodili teror nad Srbima koji je predvodio Šeks, Merčep i gomila kriminalaca koji su upadali u kuće Srba, pljačkali i ubijali koga su hteli? Otuda onaj broj žrtava koji se na početku pominje i koji priznaje i hrvatska strana.

To što se u brojevima žrtava razlikuju izveštaji Hrvatske i JNA nije bitno, jedni umanjuju drugi uveličavaju, bitno je da oni priznaju da su taj rat oni započeli i izazvali, te žrtve govore o tome.

Nastale su pre dolaska vojske i pitam se koliko mrtvih Srba (ili bilo kojih ljudi, ali tada isključivo Srba jer su oni bili meta) bi bilo "podnošljiva žrtva" pa da se, tada još uvek zajednička država, ogluši o njihovo stradanje i ne pošalje vojsku?
Da licitiramo?

Kakav je to dijalog ako se lažemo od početka kako je srpska vojska došla u Hrvatsku iz čista mira da izazove rat?


Pisao već, ne da mi đavo mira moram da ponovim neke stvari, ipak su mi hteo ne hteo obeležile i uslovile život.

Franjo Tuđman u osovi nije bio ustaša. Hrvatski nacionalista par ekselans, ali ne ustaša. On se u mladosti borio protiv ustaša.

HDZ nije bila (prevashodno) ustaška stranka, kako se ovde često i pogrešno generalizuje. HDZ nije bila ni stranka u punom smislu te reči. Nego njihov opštenarodni, populistički pokret sa jednom jedinom ideologijom sadržanoj u dve reči: nezavisnost, juče! U tom pokretu i sa tim ciljem su se ujedinili svi i svja, od potomaka pravih ustaša do dece iz komunističkih kuća, nebitno.
Više je HDS bila ustaška stranka, oni su čak i izgledali kao da su sišli sa Starčevićevog portreta, ta estetika. Više ih je tamo bilo sa ustaških derneka po svetu negu u HDZ.

Tuđman i HDZ su naveliko sarađivali sa ustašama, ali nisu imali ni najmanju nameru da im prepuste ni mrvicu vlasti (sva ta banda iz Australije i otkuda već je likvidirana uglavnom s leđa). Trebali su im da bi Srbe isprovocirali da pređu Rubikon i dignu oružanu pobunu. U odnosu snaga koji je tada uspostavljen u svetu, to je značilo da se nameste na zicer. Da im se, kako je sam Tuđman više puta rekao, zada konačni udarac i da nestanu kao bilo kakav faktor. To je osnova svega.

Ja sam u Bg došao marta '90., redovnom linijom JAT-a. Znači godinu i jače pre uskrsa na Plitvicama i početka prangijanja. Baš na taj uskrs '91. sam poslednji put bio u Rijeci, zaključan u kupeu kola za spavanje Učka ekspresa, mislim sam ili max. još dvoje u vagonu. Ne znam, niko ni sa kim nije komunicirao, otkud znaš ko je ko. U Rijeci Jugoslavije već nije bilo ni tragom. Tu negde pojavila se i ona pjesma (Hegedušić) "zbogom jugoslavijo - nikada nam više ne kucaj na vrata - za te nismo ovdje, ti kopile rata!". Sve rečeno, ko baš nije slep i gluv.

Čuo da je miniran Kuletov kafić u Marčeljevoj Dragi (to je blizu nas, Zamet prema Kantridi) - Miodrag Kustudić Kule, najčuveniji centarfor NK Rijeka ikad, samo zato što je Srbin. U najpoznatijoj novinarnici u gradu, na Korzu ispod hotela Bonavia, kupujem Politiku i Novosti, izlazim mašeći s tim da se vidi, na ulazu sve vreme stoji neki sa po santimetra čela, piše mu na nosu (ne na čelu jer ga, rekoh nema) "dalmatinska zagora", ćuti i osmatra. Pitam ga "jesi li me upisao, blago meni", on se kezi i tapše me po leđima "e, eee, ee". Tako neka otkačena atmosfera.

Znam, to je Rijeka, nije nedobog Zadar i sl., mogu samo da zamislim kako je tamo bilo.

Poanta? Sve je to bilo pre, dosta pre nego što je JNA odavde preduzela bilo šta. Svi navedeni planovi generalštaba-ovog-onog su verovatno postojali, mislim ne bi me iznenadilo da su planirali i desant na Severni Borneo. Ali to je bila samo katastrofalna i besmislena reakcija na već neizbežan i u toku raspad zemlje. Ispali smo međedi, ali reagujući, glupo, dupetom, na svoju štetu.
Ko tvrdi drugačije, naprosto laže.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:55 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic


Poanta? Sve je to bilo pre, dosta pre nego što je JNA odavde preduzela bilo šta. Svi navedeni planovi generalštaba-ovog-onog su verovatno postojali, mislim ne bi me iznenadilo da su planirali i desant na Severni Borneo. Ali to je bila samo katastrofalna i besmislena reakcija na već neizbežan i u toku raspad zemlje. Ispali smo međedi, ali reagujući, glupo, dupetom, na svoju štetu


Upravo! Samo o tome je ovde rec. Iluzija je da je u bilo kom mogucem svetu JNA mogla ili imala nameru da u citavom nemiru konstruktivno reaguje. A jos je veca iluzija da su politicari u pominjanom kontekstu imali nameru da vojska igra bilo kakvu konstruktivnu ulogu.
loader loader 18:07 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

JNA


Trula iznutra, kao što je bila i država. Nije to vojska, nego konfederalna vojska, i to konfederalnih članica koje se mrze i rade jedna drugoj o glavi. JNA je uvek bila raspad na odloženi način. Bajke o toj vojsci su drugo. Da li je nekada ratovala? Nije. Opet neki dan čujem - Ali to je bila četvrta-peta vojna sila na svetu u ono vreme...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:15 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

To bi tek bilo cool! Srbin, Hrvat i Eskim!
Do jaja!


Niesto mozda malo kulje nego bosanski Srbin
haklberi_tom haklberi_tom 18:49 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

mariopan
Napomena: sve sto se desilo sa okupacijom Vukovara naravno ne opravdava ono sto se desilo u Oluji i Biljesku.

Naravno, i meni da se ne uzme za zlo što pominjem još neke detalje iste priče?

samo mi je čudno da ne pominju ništa o tome šta se događalo tamo pa je poslata vojska da "brani Srbe"? Zašto ih je trebalo braniti i je li to bilo potrebno ili je bio izgovor da se počne rat?
Koliko mrtvih Srba je trebalo Merčepu i Špegelju da bi vojska došla da "brani samo Srbe" i da bi zli Srbi započeli rat?

Nema ništa o tome kako su paravojne snage sastavljene od ustaša iz dijaspore i kriminalaca + vojne snage Hrvatske dobile zeleno svetlo (iskaznice MUPa) da upadaju u kuće, pljačkaju i ubijaju Srbe. Da zavode teror, pa su pre početka rata, pre ijednog metka sa srpske strane, pobili od 126, koliko priznaje šef Tuđmanove obaveštajne službe SUZUP u Vukovaru Ferdinand Jukić do 400 civila srpske nacionalnosti koliko tvrdi JNA?
Kako su dizani u vazduh kafići i kiosci čiji su vlasnici Srbi u proleće 1991.?

Kafić "Krajišnik" 15. 04.
"Sarajka" 03. 05.
"Tufo" 03. 05.
"Brdo" 06. 05.
"Mali raj" 28. 06.
"Popaj" 02. 07.
"Točak" 21. 07."
Čokot bar" 24. 07.
"Šid" 30. 07

Kako su sprovodili teror nad Srbima koji je predvodio Šeks, Merčep i gomila kriminalaca koji su upadali u kuće Srba, pljačkali i ubijali koga su hteli? Otuda onaj broj žrtava koji se na početku pominje i koji priznaje i hrvatska strana.

To što se u brojevima žrtava razlikuju izveštaji Hrvatske i JNA nije bitno, jedni umanjuju drugi uveličavaju, bitno je da oni priznaju da su taj rat oni započeli i izazvali, te žrtve govore o tome.

Nastale su pre dolaska vojske i pitam se koliko mrtvih Srba (ili bilo kojih ljudi, ali tada isključivo Srba jer su oni bili meta) bi bilo "podnošljiva žrtva" pa da se, tada još uvek zajednička država, ogluši o njihovo stradanje i ne pošalje vojsku?
Da licitiramo?

Kakav je to dijalog ako se lažemo od početka kako je srpska vojska došla u Hrvatsku iz čista mira da izazove rat?


Mariopan!
Pa kako to sada!?
Zašto im kvariš priču kada znaš da je to srbo-četnička propaganda!?
loader loader 19:02 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

srbo-četnička propaganda


Odavno nisam čuo ...

Inače, sjajna fraza ! :)
predatortz predatortz 19:17 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Odavno nisam čuo ...

Inače, sjajna fraza ! :)


Ima bolja:

Croati su u naletu goleme inspiracije spojili nespojivo -

Srbo-ćetnićka-boljševička armada!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:47 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Inače, sjajna fraza ! :)


Predrag Lucic je znao da kaze "ustase, picka vam materina cetnicka!"

Nesto malo manje zabavno je kako su Zrenjaninci slati da ociste Vukovar od ustasa:

O pokretu 2. motorizovanog bataljona Tribunalu u Hagu iskaz je dao major Aleksandar Filković, komandir 2. mehanizovane čete: “Potpukovnik Broćeta nam usmeno naređuje da budemo maksimalno oprezni kada pređemo granicu sa Hrvatskom jer su svi pripadnici hrvatske zajednice ustaše, a ujedno i njihove domaće životinje. Ja sam to naređenje doslovce preneo svojim potčinjenima, kako mi je bilo naređeno. U datom momentu 70% ljudstva je re- zervno. Njihovi roditelji i rodbina se okupljaju oko kasarne i ne dozvoljavaju nam da izvršimo pokret. To je bio vid mirnih demonstracija i nije bilo nikakvog nasilja. Među 90% rezervnog sastava bilo je antiratno raspoloženje, bez obzira na nacionalnost, pošto je i rezervni sastav održavao etničku sliku Zrenjanina koji je bio multietnički grad. Intervenisala je milicija ali ne nasiljem, i nije postigla ništa. Iskoristili smo noć 30.06 – 01.07.1991, kada se većina roditelja i prijatelja razišla zbog umora, i izvršili pokret” (Tribunal: Hadžić, dokaz P02093.1.)

Major Aleksandar Filkovic je bio Hrvat po nacionalnosti, katolik po veroispovesti a srpski mu je bio maternji jezik. Porodica Filkovic je inace bila stara poznata zrenjaninska ili bolje receno velikobeckerecka porodica. Filkovica ima u Slavoniji pa je medju onim ustasama na koje je trebao da puca Aleksandar mozda imao i neku rodbinu.

Ovog Brocetu je Predatortz moze biti i licno sreo u Bosni.


loader loader 20:48 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

predatortz
Odavno nisam čuo ...

Inače, sjajna fraza ! :)


Ima bolja:

Croati su u naletu goleme inspiracije spojili nespojivo -

Srbo-ćetnićka-boljševička armada!


Hm ... to je već razvijena demagoško-napadačka ofenziva!
loader loader 20:54 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Major Aleksandar Filkovic je bio Hrvat po nacionalnosti, katolik po veroispovesti a srpski mu je bio maternji jezik.


Te stvari nikako ne prolaze u trostrukom verskom ratu jednog, na troje rasečenog naroda. Zato ... ovde je izginuće ljudi konstanta, samo se taj potenciometar spolja navija kako kome u određenoj istorijskoj stihiji zatreba. Da se ovdašnji ljudi pitaju - razvijali bi zajednički sport, i rok.


magnus magnus 21:32 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Kako vi znate da je taj Jović, inače bloger bloga B92, Srbin? Mislim, ako je to uopšte važno.
pa to ti je ona mediska kategorija "srbin al pošten" , ko ona budaletina što se zadesio u HV pa sad nema "razumjevanja za srbe dok se ne samoubiju" , inače ima tu raznih nesretnika , dvojicu koji su samnom išli u školi znam , jedan je suviše čudno pogino krajem ljeta 91. a jednog jeddva ufatili , vatali tenkiste , sad je alkos, kronični , omiljena fora je da ga napiju "pred trgovinom" i onda pitaju Rxxx kako je bilo u xxx ... " U majku ti jebem ,mi krenuli a NAŠI odande udri ponama topovima "
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:50 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Te stvari nikako ne prolaze u trostrukom verskom ratu jednog, na troje rasečenog naroda. Zato ... ovde je izginuće ljudi konstanta, samo se taj potenciometar spolja navija kako kome u određenoj istorijskoj stihiji zatreba.


Slazem se.

Da se ovdašnji ljudi pitaju - razvijali bi zajednički sport, i rok.


Ostaje dilema zasto to ne rade.

Ima vise mogucih odgovora. Visak istorije. Korumpirana i pokvarena politicka elita koja kad nesto krene naopako vice 'Vidi sta nam Srbima/Hrvatima rade!'. Nesposobna politicka i kulturna elita koja trosi vreme trajanja nacije na pogresne teme. Pogresni mitovi i lose postavljeni ciljevi. Lenje i konzervativno gradjanstvo.

U takvim okolnostima zajednicki sport, rok i ostalo se ne mogu razvijati spontano nego uz veliki napor i uvek su na ivici opstanka.

magnus magnus 21:52 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Čuo da je miniran Kuletov kafić u Marčeljevoj Dragi (to je blizu nas, Zamet prema Kantridi) - Miodrag Kustudić Kule, najčuveniji centarfor NK Rijeka ikad, samo zato što je Srbin. U
pa več se početkom devedesete pucalo se po kućama po Bilogori, a [url=http://www.slobodnaevropa.org/a/1186010.html]sredinom 91. več je bilo oko 600 kuća minirano u široj okolici Bjelovara
[/url] meni su jedno 5-6 puta dolazili , oće neće, bilo malo jebeno za postavit a da ne sjebu susjedu, al su mi pesu zato dali tucanog stakla u nečemu da krepa .
HDZ nije bila (prevashodno) ustaška stranka, kako se ovde često i pogrešno generalizuje. HDZ nije bila ni stranka u punom smislu te reči. Nego njihov opštenarodni, populistički pokret sa jednom jedinom ideologijom sadržanoj u dve reči: nezavisnost, juče! U tom pokretu i sa tim ciljem su se ujedinili svi i svja, od potomaka pravih ustaša do dece iz komunističkih kuća, nebitno.
da HDZ je stranka nastala iz "ratnog SKH" ona Hebrangovsko Kapičičevska struja kojoj je SFRJ bila nužnost,a ne želja.NJihovo koketiranje sa emmigracijom se svodio na eliminiranje ludih ustaša i proguravanje "umjerenih" prije svega onih koji ne bi njih "posmicali" tako je tuđman stvorio mitskog branitelja , hibrida " JUCU RUKAVINU ŠAJNA " ili kako je sad u Slavonskom Brodu da je "Đuro Đaković" u ulici Mile Budaka
haklberi_tom haklberi_tom 21:52 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Neues aus der Nachbarschaft
Te stvari nikako ne prolaze u trostrukom verskom ratu jednog, na troje rasečenog naroda. Zato ... ovde je izginuće ljudi konstanta, samo se taj potenciometar spolja navija kako kome u određenoj istorijskoj stihiji zatreba.


Slazem se.

Da se ovdašnji ljudi pitaju - razvijali bi zajednički sport, i rok.


Ostaje dilema zasto to ne rade.

Ima vise mogucih odgovora. Visak istorije. Korumpirana i pokvarena politicka elita koja kad nesto krene naopako vice 'Vidi sta nam Srbima/Hrvatima rade!'. Nesposobna politicka i kulturna elita koja trosi vreme trajanja nacije na pogresne teme. Pogresni mitovi i lose postavljeni ciljevi. Lenje i konzervativno gradjanstvo.

U takvim okolnostima zajednicki sport, rok i ostalo se ne mogu razvijati spontano nego uz veliki napor i uvek su na ivici opstanka.


Saglasan!
... za boldovano.
Stoga, najbolje da svako gleda svoj posao - i svoju muku.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:14 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

pa več se početkom devedesete pucalo se po kućama po Bilogori,


Zapravo organizovani terorizam.
Nesto sto je u Hrvatskoj 'palo u zaborav'.
mariopan mariopan 22:17 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Neues aus der Nachbarschaft
Kakav je to dijalog ako se lažemo od početka kako je srpska vojska došla u Hrvatsku iz čista mira da izazove rat?



Ne lazemo. Nismo o tome ni razgovarali. Pocetna pozicija o kojoj smo razgovarali nije bio cist mir.

Možda bi trebalo razgovarati, ali iskreno i istinom, možda zato nema mira ni danas? Eto predloga.
mariopan mariopan 22:20 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

U takvim okolnostima zajednicki sport, rok i ostalo se ne mogu razvijati spontano nego uz veliki napor i uvek su na ivici opstanka.

Jok. Tiha okupacija. Evo moj sin se oženio Hrvaticom, tako ćemo pre da im doakamo.
mariopan mariopan 22:31 19.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Poanta? Sve je to bilo pre, dosta pre nego što je JNA odavde preduzela bilo šta. Svi navedeni planovi generalštaba-ovog-onog su verovatno postojali, mislim ne bi me iznenadilo da su planirali i desant na Severni Borneo. Ali to je bila samo katastrofalna i besmislena reakcija na već neizbežan i u toku raspad zemlje. Ispali smo međedi, ali reagujući, glupo, dupetom, na svoju štetu.
Ko tvrdi drugačije, naprosto laže.
Preporučeno / Preporu


Tačno tako, to i ja kažem. Tim zločinima je isprovocirana reakcija vojske a upravo su to hteli. Da je bilo pameti moglo je i drugačije, mnogo drugačije, ali je u tom trenutku bilo previše usijanih glava i previše zakulisnih interesa u igri. I nimalo pameti.
solo solo 08:45 20.11.2020

Re: Prilog uspostavljanju dijaloga: opet Bogic

Saglasan!
... za boldovano.
Stoga, najbolje da svako gleda svoj posao - i svoju muku.


Mudro bolduješ čoveče.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:01 19.11.2020

Српски медији

Поново унапред спремљене вести.
Патријарх Иринеј НИЈЕ преминуо, иако су јавили да јесте.
Да ли је реално да не могу да ПРЕНЕСУ вест?
loader loader 17:57 19.11.2020

Re: Српски медији

Да ли је реално да не могу да ПРЕНЕСУ вест?

Realno je.
solo solo 09:05 20.11.2020

Re: Српски медији

Да ли је реално да не могу да ПРЕНЕСУ вест?


Taso pitanje za struku. Vesti se prenose ili se objavljuju/saopštavaju?

iqiqiq iqiqiq 14:19 19.11.2020

Unaored se izvinjavam

Uglavnom je nepodobna tema za ćaskanje ali pošto je danas Svetski dan klozeta, ja bih imala šta da kazem na tu temu. Nekom nesrećom od malena imam taj neki zdravstveni problem pa sam često morala u gradu da potražim javni klozet. Pre čuvene tranzicije, tj u doba SFRJ ma koliko hvalili ta blagorodna vremena, javni klozeti su bili retkost, a po tadašnjim kafanama retko gde si mogao ući sa ulice, osim one gradske kafane u Bgdu ali tu te je čekalo ono dva dinara druže, što današnji klinci ne bi razumeli.
Elem posle ratova i početka nam demokratije 2000 pozamasan broj novih kafića je uložio i pažnju na wc pa je u nekima bilo lepse ući i boraviti nego u samom restoranu ili kaficu.
Ipak i dalje je ostao manjak javnih klozeta pa sam nebrojeno puta na brzinu srucila naručenu kafu kako bih otrčala u wc.

O wcima po školama, zgradama mupa, ministarstvima itd ne bih ovog puta, jer je vreme ručka a i ne umem da opišem taj fenomen, tj da su prljaviji i smrdljiviji od javnih klozeta... Valjda treba korisnici posle ove korone da nauče šta je higijena, pranje ruku itd pa da i ova mesta budu podnosljiva.
mariopan mariopan 14:38 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

O wcima po školama, zgradama mupa, ministarstvima itd ne bih ovog puta, jer je vreme ručka a i ne umem da opišem taj fenomen, tj da su prljaviji i smrdljiviji od javnih klozeta... Valjda treba korisnici posle ove korone da nauče šta je higijena, pranje ruku itd pa da i ova mesta budu podnosljiva.

Nisi videla toalete po bolnicama, sreća tvoja.
iqiqiq iqiqiq 15:03 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

mariopan
O wcima po školama, zgradama mupa, ministarstvima itd ne bih ovog puta, jer je vreme ručka a i ne umem da opišem taj fenomen, tj da su prljaviji i smrdljiviji od javnih klozeta... Valjda treba korisnici posle ove korone da nauče šta je higijena, pranje ruku itd pa da i ova mesta budu podnosljiva.

Nisi videla toalete po bolnicama, sreća tvoja.

Ih nisam... To je tek van kategorije jer je mesto gde bi higijena trebala da bude prioritet
loader loader 18:01 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

iqiqiq
Uglavnom je nepodobna tema za ćaskanje ali pošto je danas Svetski dan klozeta, .............
..
.....................
O wcima po školama, zgradama mupa, ministarstvima itd ne bih ovog puta, jer je vreme ručka a i ne umem da opišem taj fenomen, tj da su prljaviji i smrdljiviji od javnih klozeta... . ............


Kažu neki - karakter države se vidi po tome kakvi su javni wc-i.


loader loader 18:03 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

Nisi videla toalete po bolnicama, sreća tvoja.


Kažu da su kovid-wc varijacije u onoj ogromnoj prolećnoj kovid-hali prevazišli svaku avangardu.


zilikaka zilikaka 19:13 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

Nisi videla toalete po bolnicama, sreća tvoja.

Ovde je šteta ne citirati meni izuzetno drag komentar iz davnih vremena ovog bloga:
Armitage
13:32 04.12.2008
Odgovor?
"i da je izigrana javnost Srbije."
Javnost Srbije vam i postavlja pitanja. Ogovorite...

"Ja lično osećam veliku uvredu koju ste naneli meni lično i svim zaposlenima širom porodilišta Srbije."
A šta osećaju žene koje se u vašoj ustanovi porađaju može da se pročita na www.majkahrabrost.com


"Naj časnije sam pristupio ovom zadatku ..."
Zanči li da ima zadataka kojima pristupate časnije, i onih kojima pristupate samo časno?

"U jednom trenutku sam shvatio da je vaša politička opcija, odnosno da se zalažete za uvodjenje robovlasničke demokratije u Srbiji."
Pogrešno ste shvatili. Ona se zalaže za bolje uslove u porodilištima u Srbiji. Ako je to po vama politička opcija, onda niste ama baš ništa shvatili.

"Neću vam objašnjavati ko je bio Spartak, jer sam shavtio iz daljeg dopisivanja sa vama da vi o tome pojma nemate i da nije vredno truda da saznate."
Nemojte. Objasnite nam zašto su zasrani toaleti u bolnici kojom rukovodite? Za Spartaka vas niko nije nikada ni pitao, niti će vas pitati. Pitani ste za toalete. Odgovorite o toaletima! Ili vi o njima pojma nemate?

"... što sam kao veoma radoznao čovek bio znatiželjan da saznam kako su ljudi toga doba u tako surovim društvenim uslovima preživljavali. "
A mene kao prosečnog čoveka zanima da saznam kako žene ovog doba preživljavaju u tako surovim porodilišnim uslovima?

"Zbog toga sam nećete verovati izuzetno dobro naučio grčki jezik da čitam i pišem, a o govoru i da ne govorimo."
Pa, i ne govorimo o govoru. Ta vaša veština je veoma dragocena kada porađate Grkinju. Svaka vam čast. Ali to nema nikakve veze sa porodiljama koje se porađaju na srpskom. Dakle, zašto su vam toaleti zasrani?

"I uvek kada vidim neko gradjevinarsko delo antičke kulture, kao Partenon na primer, ne znam da li da mu se divim ili da ga poštujem kao spomenik jednoj strašnoj ljudskoj patnji. Trebalo je ogromne komade mermera prebaciti iz majdana Penetelis koji se nalazi na desetine kilometara od Atine do Akropolja gde je Partenon podignut."
Pa šta? A zašto su toaleti zasrani?

"Pre nego što predjem na stvar ... "
Dokle da čekamo? Zašto su toaleti zasrani, recite?


"Da li mislite da ja kao direktor najvećeg porodilišta u zemlji ne znam koji su stavovi SZO."
Mislim da vi kao V.D. direktora najvećeg porodilišta u zemlji NE PRIMENJUJETE stavove SZO, sa kojima ste svakako upoznati. Zašto direktore ne primenjejuete standarde SZO sa kojima ste upoznati? Zašto su vam toaleti zasrani?

"Vi mislite da su u SZO samo amerikanci i englezi. Nedavno je kod mene u gostima bio doktor iz Bombaja. Hteo je da bude nedelju dana i ostao sedam nedelja. Rekao mi je da u Beograd treba doći da se uči medicina. "
I da li ste mu pokazali zasrane toalete? Da li ih je sam video? Da li vas je pitao zašto su vam toaleti zasrani?

"Još nešto. U Staroj Grčkoj porodjaju su prisustvovale robinje. U retkim prilikama kada žena ne može da se porodi dolazila je školovana babica. Gospodjama je bilo ispod časti da brišu pod i porodilju. Ne znam da li znate da robinje nisu imale nikakva prava i da je gospodar mogao da ih ubije na licu mesta"
Pa šta? Pa šta ako su Asirci imali babicu koja je čistila, a? Jesu li Stari Grci primenjivali standarde SZO ili ne? Što se malo na njih ne ugledate i ne očistite toalete koji su SADA zasrani?

"Uvoda je bilo dosta."
A rekoste da nemate vremena...

"Dakle da se vratimo na otvoreno pismo. Navešću inkriminisanu rečenicu. Vi se u ime SZO zalažete u pasusu prisustva oca na porodjaju da žena treba da se poradja u prisustvu partnera , najboljih prijateljica ili prijatelja, dula ili primalja. Doktora nema nigde."
Niste naveli rečenicu, nego ste je izvukli iz konteksta. U rečenici se nigde ne pominje ni bolnica, a nju podrazumevate?

"Da li imate zadatak da blatite srpsku medicinu ne birajući sredstva."
Sami je blatite poređenjima sa Starim Grcima, dok su vam toaleti zasrani.

"Za vašu informaciju DULOS je rob na grčkom a DULA robinja koja je takodje mogla da prisustvuje porodjaju. Ove reči su izvedene od glagola dulevo, što znači raditi. Dula je rodjena robinja, dakle devojčica koju je rodila neka druga rodbinja. Postoji i izraz SKLAVOS što znači da je rob nastao porobljavanjem nekog drugog grada. I izraz EHMALOTOS što obično označava zarobljenika."
Za našu informaciju recite nam zašto su vam toaleti zasrani? Evo, recite nam na Grčkom. Na bilo kom jeziku, samo nam recite zašto su vam toaleti zasrani? Niko vas nije pitao koji je izraz obično označavao zarobljenika, već zašto sz toaleti zasrani?

"Dakle vi se zalažete da porodjaju ni manje ni više prisustvuju robinje."
Ne, nego očevi, ili lica koja mogu da pruže podršku ženi. Očevi, ne robinje. Za to se zalažemo. Dakle, zašto ne mogu očevi?

"Pametnije bi vam bilo da uzmete da čitate knjige"
Hoćemo li time očistiti zasrane toalete u bolnici čiji ste vi načelnik?

"Sada se samo postavlja pitanje da li su i užasne priče koje ste nam pričali izmišljene."
I sami znate da nisu. Sada se postavlja pitanje ZAŠTO SU VAM TOALETI ZASRANI???



LINK
vcucko vcucko 21:09 19.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

iqiqiq

Uglavnom je nepodobna tema za ćaskanje ali pošto je danas Svetski dan klozeta

Bome je i svetski dan muškaraca, to si zaboravila da spomeneš.
Doduše i nije nešto upareno, muškarci i klozeti, to mora da su feministkinje uparivale

solo solo 08:43 20.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

svetski dan muškaraca



solo solo 09:07 20.11.2020

Re: Unaored se izvinjavam

Nisi videla toalete po bolnicama, sreća tvoja.

Ih nisam... To je tek van kategorije jer je mesto gde bi higijena trebala da bude prioritet


Drugovi/drugarice pola odgovornosti snose i korisnici toaleta.

mikele9 mikele9 14:47 19.11.2020

i tako

Kaže meni Frojd: Lezite na kanabe, zažmurite, opustite se... počni ravnomerno da dišeš, udiši kroz nos a izdiši kroz usta, ponavljajući OM MANI PADME HUM dok potpuo ne očistiš um...... otvorim oči a preko puta mene Buda!!!
mariopan mariopan 15:00 19.11.2020

Re: i tako

mikele9
Kaže meni Frojd: Lezite na kanabe, zažmurite, opustite se... počni ravnomerno da dišeš, udiši kroz nos a izdiši kroz usta, ponavljajući OM MANI PADME HUM dok potpuo ne očistiš um...... otvorim oči a preko puta mene Buda!!!



Kada ja sve to uradim zaspim dok stignem do pola mantre.
angie01 angie01 16:43 19.11.2020

Re: i tako

pecaros pecaros 18:44 19.11.2020

Re: i tako

loader loader 18:11 19.11.2020

Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!


haklberi_tom haklberi_tom 18:52 19.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Ne veruješ?!
loader loader 19:04 19.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Ne mogu da verujem :)

Ali to otvara ozbiljno pitanje kao što je - Hoće li ta zlatara biti raspodeljena po glavi svakog stanovnika,
ili po džepu svakog stanovnika?

Nije svejedno.

solo solo 08:40 20.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Ali to otvara ozbiljno pitanje kao što je - Hoće li ta zlatara biti raspodeljena po glavi svakog stanovnika,
ili po džepu svakog stanovnika?



Oće kad se vrati Faraon. Tada si znao kako je to biti čovek.



predatortz predatortz 08:43 20.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Tada si znao kako je to biti čovek.



Čovek nije čovek ako živi u strahu, ako se plaši da iznese svoje mišljenje. Ako je čovek biti sit, onda je kuče mog tasta čovek.
solo solo 09:00 20.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Čovek nije čovek ako živi u strahu, ako se plaši da iznese svoje mišljenje.


Nemoj da se plašiš i sve je ok.
loader loader 17:58 20.11.2020

Re: Srbija drastično uvećala rezerve zlata !!

Ako je čovek biti sit, onda je kuče mog tasta čovek.


Jezbre! Rečenica dana!

Vidim ja da me moja velika bela kuja sa skupocenom pufnastom bundom i crnom njuškom iz fotelje "gleda ko čovek". Znači, pojela granule, tj. sita.



predatortz predatortz 13:48 20.11.2020

Nego...

Mene kod Krla banovalo!

A pojma nemam kad sam se tamo oglasio i čime sam tu čast zaslužio.

Hteo sam nešto pametno da kažem na temu "nezavisnih medija", odnosno da pitam šta je to zapravo "nezavisni medij".
solo solo 14:57 20.11.2020

Re: Nego...

Mene kod Krla banovalo!


Čaki se bori hrabro u ime neovisnih blogera a do kad će ne znamo.

Napred Mačak mi smo uz tebe - mi banovani/nedostojni.

Krstić dobio šimiku na twiteru pa sad mu dobar i 92 za prckanje sa starim prijateljima odabranim.

Kome je Sarapin fruštuk doktor uopće interesantan.
mariopan mariopan 15:50 20.11.2020

Re: Nego...

predatortz
Mene kod Krla banovalo!

A pojma nemam kad sam se tamo oglasio i čime sam tu čast zaslužio.

Hteo sam nešto pametno da kažem na temuu "nezavisnih medija", odnosno da pitam šta je to zapravo "nezavisni medij".



Zato te i banovalo. Nemoj pametno, sve drugo može da ti oprosti.

Ja sam trajno banovana kao i veliki broj blogera, dobrodošao na ovu stranu tarabe.

Vidim tamo tri komentatora, pardon, dva....jedan....nijedan?
angie01 angie01 16:26 20.11.2020

Re: Nego...

Ja sam trajno banovana kao i veliki broj blogera, dobrodošao na ovu stranu tarabe.


ja ne znam sto mu dajete na vaznosti, pomazete mu da radi,... bori se za baticu,...pazi jos ovo vezano za medije i slobodu javnog informisanja, kako je lose skocako- majkomila,pa dok je bio savetnik, oni su preko agencija prodavali reklamni prostor od cega se mediji i finansiraju i tako ucenjivali i pravili selekciju i kontrolisali sve -kao i sada ova nova postavka,...stvarno nam se obraca kao da smo debili.
niccolo niccolo 16:31 20.11.2020

Re: Nego...

ja ne znam sto mu dajete na vaznosti, pomazete mu da radi

Jbg, neki ljudi prosto moraju da zagaze u govno, jače je od njih...
angie01 angie01 16:43 20.11.2020

Re: Nego...

Jbg, neki ljudi prosto moraju da zagaze u govno, jače je od njih.


:))),...eno principesa sa jos razmahala svojim losim PRom, brani lazima postavljenu teoriju-koja ne stoji,...valjda se preporucuje, da joj ide to muljanje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:56 20.11.2020

Re: Nego...

angie01
Jbg, neki ljudi prosto moraju da zagaze u govno, jače je od njih.


:))),...eno principesa sa jos razmahala svojim losim PRom, brani lazima postavljenu teoriju-koja ne stoji,...valjda se preporucuje, da joj ide to muljanje.

Где је потврда да “моралне громаде” Јована Глигоријевић, Дубравка Стојановић & другарице говоре истину? Њихова реч је довољна?

Па смо добили ућуткавање човека методом јавне денунцијације и политичког притиска, док стаљинисти трљају руке.
maksa83 maksa83 16:59 20.11.2020

Re: Nego...

Па смо добили ућуткавање човека методом јавне денунцијације и политичког притиска, док стаљинисти трљају руке.

loader loader 17:49 20.11.2020

Re: Nego...

mariopan

Nemoj pametno, sve drugo može da ti oprosti.


Auh, brate, sestro, kako nemilosrdno..!
loader loader 18:02 20.11.2020

Re: Nego...

predatortz
Mene kod Krla banovalo!

A pojma nemam kad sam se tamo oglasio i čime sam tu čast zaslužio.

Hteo sam nešto pametno da kažem na temu "nezavisnih medija", odnosno da pitam šta je to zapravo "nezavisni medij".


Mr predatorz,
citirajte šta ste napisali,
pa da isto tamo iskomenmtarišem i ja.
Ako ne bude banovalo, znači da je lična antipatija,
a ako bude banovalo
znači da je princip.


(Msm, eksperiment je majka nauke )
predatortz predatortz 18:11 20.11.2020

Re: Nego...

Mr predatorz,
citirajte šta ste napisali,
pa da isto tamo iskomenmtarišem i ja.
Ako ne bude banovalo, znači da je lična antipatija,
a ako bude banovalo
znači da je princip.


Ma, bre...
Ja ušao da ostavim komentar, kad ono banovan!
Kad, zbog čega, pojma nemam.
Stvarno ni ne naslučujem šta bi mogao biti povod, osim što mu se moj odgovor na opasku da sam glup verovatno nije dopao. A nije sadržao ni jednu uvredu.

Našao sam mogući okidač:

Rek'o čovek da smo glupi i da ovde objavljuje jer mu treba prostor na netu.
Ja mu kaz'o da moj mlađi sin (13) godina ima neki sajt i da će ga pustiti da gostuje.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana