Društvo| Zdravlje

DAN(I) POSLE (4)

Boris Drenca RSS / 09.12.2020. u 01:34

Neću se praviti da razumem kako funkcionišu i šire se virusi. Vidim šta prave. Dovoljno mi je. Neću ni da se pravim da znam kakve mere je potrebno preduzeti da se virusi ne bi širili u društvu ili makar da se njihovo širenje smanji. Iskustvo drugih pokazuje kako mere rade. I poštujem te mere. Da li su mere dobre dovoljne, dobre, pravovremene drugo je pitanje. I neću da se pravim da znam kakve bi bile idealne.Falklands-Minefield.JPG

Tokom kakofonije koja do mene dolazi iz medija, sa ulice, od prijatelja i poznanika na društvenim i ostalim mrežama, setio sam se jedne od srpskih zen priča. Ide nekako ovako:

Na uskom pojasu uz provaliju stajala je grupa ljudi, veća grupa. Njih nekoliko stotina njih. Sa jedne strane pojasa provalija, a sa druge šuma, jasno obeležena kao minsko polje. Glavni (ranije izabran) u grupi odabere troje.

GLAVNI: Hajde vas troje. Bili ste u inžinjeriji. Neki od vas su i demineri sa iskustvom, hajde vodite nas na drugu stranu ove šume. Tamo je hrana, tamo je voda, tamo je sklonište.

Njih troje se odvoje na stranu, dogovore se i obrate ljudima u grupi, većoj grupi. Nekoliko stotina njih.

NJIH TROJE: Draga grupo, nas troje planiramo da vas provedemo kroz ovu šumu. Da budemo iskreni, ne znamo kakve su sve mine i zamke posejane. Svakako nameravamo da idemo polako da prepipamo svaki milimetar jednog, relativno uzanog, pojasa. Ukoliko na toj, nazvaćemo je staza, stazi naiđemo na minu ili zamku nećemo ih deminirati nego ćemo ih obeležavati i nastavljati dalje. Mine će biti obeležene da bi vi mogli da hodate tim putem i izbegavate ih.

Grupa ljudi prihvati informaciju i sedoše da sačekaju. Bilo je tu malo gunđanja ali, većina je sela I odlučila da sačeka da put bude obeležen.

Posle nekog vremena, recimo dva sata, njih troje su obeležili bar pet od bar 500 metara širine šume. Počela je kiša, nervoza se polako uvlačila u grupu ljudi, veću grupu ljudi. Čula su se razna pitanja I tvrdnje.

RAZNA PITANJA I TVRDNJE: Njih troje su neogovoravajući da nam probijaju put. Njih troje nemaju pojma. Njih troje hoće da nas upropaste sporim radom. Njih troje namerno hoće da nas muče. Njih troje su izbor Glavnog i sve rade zbog njega. Njih troje su korimpirani i ne žele da mi stignemo na drugu stranu. Siguran sam da postoji brži i sigurniji način da se prose minirana šuma. Zašto su njih troje izabrali baš ovaj put? Njih troje nas lažu, mina i nema, samo žele da sedimo ovde i ne pređemo na drugu stranu.

Neko se iz veće grupe setio da među njima ima još inžinjeraca i deminera i da sigurno nisu izabrani zbog toga što ne kriju da nisu saglasni sa glavnim. Malo po malo počele su da se javljaju nove tvrdnje.

NOVE TVRDNJE: Njih Troje nemaju pojma. Postoji Drugo troje koji su upućeniji, bolji, spremniji. Da je Drugo troje preuzelo obeležavanje mina, ko zna, možda bi došli na drugu stranu. Njih je izabrap Glavni, zbog toga su oni spori.

Drugo troje se obrti grupi ljudi, velikoj grupi. Ljude je interesovalo kako će Drugo troje to uraditi, Koliko su brži I tako neke stvari

DRUGO TROJE: Ukoliko bi preuzeli posao od Njih troje mi bi išli polako, svaki milimetar bi pregledali I svaku minu obeležili da bi napravili bezbedan koridor.

Ljudi se sada zbuniše. Drugo troje ne najavljuju da bi radili drugačije od Njih troje. Slepi pripovedač sve slušajući zbunjene se nasmeja.

SLEPI PRIPOVEDAČ: Pa šta ste očekivali? Da će nekim čudom da očiste mine I da ćemo se prošetati na drugu stranu? Minsko polje je zeznuto, mala greška I ode sve do đavola. Ukoliko se ne ide polako i pažljivo, uz poštovanje svih mera postoji samo opcija da krenemo. Neko bi, možda, uspeo bezbedno da stigne. Većina ne bi. Neki bi poginuli a neki bi bez udova ležali u šumi I nadali se da će neko doći da im pomogne.

Posle toga, nervozni, pokisli, gladni verovatno ljudi iz velike grupe ponovo su seli i čekali da Njih troje nastave da obeležavaju mine na stazi koju su odabrali. Gunđali jesu ali alternativa je ili isto to ili rizik sa malom šansom da se isplati.

Mala digresija: 

One večeri kada je predsednik Srbije uveo vanredno stanje dr Predrag Kon došao je kod Olje Bećković u Utisak nedelje.

‘Mi u Kriznom štabu smo u situacija da šta god da se dogodi ne možemo biti pobednici. Ili će broj obolelih I stradalih biti zanemarljiv, što svi žele ali će se nama zamerati zbog strogih mera . Ili će ti brojevi biti ogromni I svi će nam zamerati što nismo uveli oštrije mere.'

Možda bi mogli da pokušamo, da vidimo da li se odluke moraju preispitivati demonstrativnim odbijanjem istih I ćemo staviti masku bez da to smatramo ‘gužvanjem karaktera I slobode ličnosti'.

 

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 02:34 09.12.2020

đe veza

tvoje skaske i Dizni Štaba?
Boris Drenca Boris Drenca 09:33 09.12.2020

Re: đe veza

Možda bi mogli da pokušamo, da vidimo da li se odluke moraju preispitivati demonstrativnim odbijanjem istih I ćemo staviti masku bez da to smatramo ‘gužvanjem karaktera I slobode ličnosti'.


Ili: Da Vam poverujem da ne vidite vezu, šta mislite da bi neki bolji, kvalitetniji, krizni štab radio? Bio Dizni+ ?
freehand freehand 09:47 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca
Možda bi mogli da pokušamo, da vidimo da li se odluke moraju preispitivati demonstrativnim odbijanjem istih I ćemo staviti masku bez da to smatramo ‘gužvanjem karaktera I slobode ličnosti'.


Ili: Da Vam poverujem da ne vidite vezu, šta mislite da bi neki bolji, kvalitetniji, krizni štab radio? Bio Dizni+ ?


Mogu ja na neviđeno, pre čitanja teksta?
Uopšte nije problem u kvalitetu medicinskog dela kriznog štaba. Problem je u nepostojanju njegovog autoriteta i gaženju po integritetu i tih ljudi i čitave medicinske struke zajedno sa njima i posledično inteligencijom i dostojanstvomčitavog društva.

P.S. Sad sam i pročitao. Čist spin.
Nikakav krizni štab ovde nikad nije doneo nijednu odluku. Kakvi demineri, kakvi bakrači.
Sve je odluke donosio JA SAM.
JA SAM je odlučio da virusa nema, pa je JA SAM odlučio da može miting u Krušiku.
Pa je JA SAM odlučio da će svi dizginemo. Pa je JA SAM doveo stručnjake iz Kine koji će sve da odluče.
Pa je JA SAM nabavljao opremu i slikao se sa respiratorima.
Paje JA SAM pretio da ćeda leti u te magacine.
Pa je JA SAM od Srbije napravio konc logor.
Pa je JA SAM proglašavao pobede, ukidao mere i organizovao izbore.
Paje JA SAM dozvoljavao derbije sa 20.000 navijača.
JA SAM je taj koji je odbijao predloge jadnih čovečuljaka iz kriznog štaba i donosio svoje mere kad i kako je on to hteo.
Dakle, da se ne zajebavamo. Kakav Dizni, ovo je najjeftinija propagandna treš produkcija.
Boris Drenca Boris Drenca 10:05 09.12.2020

Re: đe veza

Hajde da probam: Naravno da nije. Ono što je problematično ne menja se pljuvanjem Kona, Jaankovića, Stevanovića... Plašim se da je u ovom trenutku prilično glupo i besmisleno njih optužiti za stanje zdravstvenog sistema, ekonomije, slobode štampe, pravosuđa... A u isti koš su stavljeni
freehand freehand 10:09 09.12.2020

Re: đe veza

A u isti koš su stavljeni

Sami su se u taj koš ugurali i svim se silama, zubima i noktima drže da iz njega ne ispadnu.
U prve dve nedelje epidemije branio sam Kona od napada, misleći da je on tamo da zaista zastupa struku i da bez obzira ko je vlast radi na dobrobit građana.
Posle prvih blamaža sa Nestorovićem i vučićem imao sam izvesne nedoumice. Poslle Vučićeve izjave na konferenciji za novine da će o daljem toku postupanja države u ovoj krizi odlučivati šef kineskog tima - rekao sam - e pa Kone - jedi gomna. kad tu nije ustao i izašao sve ostalo je samo jeftina farsa, gde on više svojim prisutvom ne sere samo po sebi kao ličnosti nego i po svim medicinarima koje, kobajagi, predstavlja.

Pomozi mi da skapiram: čemu služi lutka za kačenje ordena i predlagač unapred odvbijenih odluka? Dr Smokvin list na mlohavom spolovilu operetnog džirlo diktatora?
zilikaka zilikaka 10:14 09.12.2020

Re: đe veza

Ko je, kad i gde Kona, Jakovljevića, Stevanovića optužio za stanje zdravstvenog sistema, ekonomije, slobode štampe, pravosuđa... isti koš ?
Njih se optužuje što dozvoljavaju sebi da glume zavesu na pozornici, ispred koje stoji ON i izvodi performans.
Tačno tolika je njihova ukupna uloga.
Boris Drenca Boris Drenca 10:14 09.12.2020

Re: đe veza

Kakav Dizni, ovo je najjeftinija propagandna treš produkcija.


Zar nije sve?
Tačnije, zar nije svaka rasprava koja ljude, svesne da iz cele priče nikako ne izlaze kao pozitivci, stavlja u istu priču sa svim problemima ovog društva, samo 'najjeftinija treš produkcija'?
Boris Drenca Boris Drenca 10:16 09.12.2020

Re: đe veza

Ko je, kad i gde Kona, Jakovljevića, Stevanovića optužio za stanje zdravstvenog sistema, ekonomije, slobode štampe, pravosuđa... isti koš ?
Njih se optužuje što dozvoljavaju sebi da glume zavesu na pozornici, ispred koje stoji ON i izvodi performans.


Dobro je odgovorili ste na svoje pitanje
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:19 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca



Delim tvoje mišljenje o ovome. Eto samo to htedoh reči.
Da ne bude da si sam :)
freehand freehand 10:22 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca
Kakav Dizni, ovo je najjeftinija propagandna treš produkcija.


Zar nije sve?
Tačnije, zar nije svaka rasprava koja ljude, svesne da iz cele priče nikako ne izlaze kao pozitivci, stavlja u istu priču sa svim problemima ovog društva, samo 'najjeftinija treš produkcija'?

Čovek bira svoju poziciju.
Bajdvej, dvojica od tih pajaca juče smatraju na sledeći način: jedan da nema šanse da nemašanse da se stanje stabilizuje do Božića, drugi da sranje tek počinje posle praznika. Na stranu što su prodali dušu đavolu, al oni ni oko tih stvari ne mogu da se usaglase leptejebo!?
A oni su kobajagi slika belih mantila...

zilikaka zilikaka 10:34 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca
Ko je, kad i gde Kona, Jakovljevića, Stevanovića optužio za stanje zdravstvenog sistema, ekonomije, slobode štampe, pravosuđa... isti koš ?
Njih se optužuje što dozvoljavaju sebi da glume zavesu na pozornici, ispred koje stoji ON i izvodi performans.


Dobro je odgovorili ste na svoje pitanje

Ček, ček, pa ne ide tako, hajde da se ne igramo.
Kakve veze ima sa zavesom stanje pravosuđa?
Krizni štab je nadležan za pitanje epidemije i po tom pitanju glume zavesu.
Boris Drenca Boris Drenca 10:38 09.12.2020

Re: đe veza

Krizni štab je nadležan za pitanje epidemije i po tom pitanju glume zavesu.


Važi, hajde da stavimo neke druge. Imamo izbor, pojavljuju se na televizorima svakodnevno. To što su kolege ovih koji su 'problematični' i što o većini stvari misle isto je druga priča.

Dolazimo do toga da niko ko nešto zna ne treba da radi taj posao. OK. I to je izbor. Pretpostavljam da onda dolazi i svest o kompletnim posledicama toga
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:40 09.12.2020

Re: đe veza

Problem je u nepostojanju njegovog autoriteta i gaženju po integritetu i tih ljudi i čitave medicinske struke zajedno sa njima i posledično inteligencijom i dostojanstvomčitavog društva.


Upravo!

Svaka budala zna da je u ovakvim situacijama kljucno poverenje gradjana prema institucijama. A ovi su svojim cinjenjima doprineli da se poverenje koje je na pocetku postojalo munjevitom brzinom preobrazi u svoju suprotnost - nepovernenje.

I kako ce takvi uspeti bilo koga da motivisu da se vakcinise kad vakcina jednom stigne i u Srbiju? Navodno je stepen rasirenosti teorija zavere na temu vakcinacije protiv COVIDa na Zapadnom Balkanu visi od evropskog proseka. Za to naravno nisu direktno odgovorni ovi iz Staba ali jesu doprineli da se toliko ljudi zaludi tim pricama time sto su kompromitovali svoje uloge.

A onda su taj prostor iskoristili oni koji nikad nisu ni izlazili iz krupnog plana.

Boris Drenca Boris Drenca 10:43 09.12.2020

Re: đe veza

vrabac_onaj


Hvala.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 09.12.2020

Re: đe veza

Neues aus der Nachbarschaft

Upravo!

Svaka budala zna da je u ovakvim situacijama kljucno poverenje gradjana prema institucijama.


ma brate otkud ti ova teza?
pa evo u UK apsolutno niko ne bi doveo u pitanje bilo šta što dolazi od NHS.. ne samo da ne bi nego su dobrih 3 mjeseca svakog četvrtka u osam pljeksali na ulici i to takod a izađeš iz kuće ako već nisi na ulici pa plješćeš.. to je baš bilo rašireno.. po kućama (svaka druga ili treća možda)su plakati thank you NHS, NHS superstar, bla bla..
pa opet izgiboše u rekordnom broju..
očigledno se ne radi o povjerenju..
freehand freehand 10:46 09.12.2020

Re: đe veza

pa opet izgiboše u rekordnom broju..
očigledno se ne radi o povjerenju..

U pogrešno postavljenoj jednačini svaki je rezultat jednako tačan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:46 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca
vrabac_onaj


Hvala.



i moj je utisak da su ljudi kivni na znamo već koga a pošto njima ne mogu ništa onda se posebno obruše na pristojne ljude koji se od njih nisu distancirali..
jbg
Boris Drenca Boris Drenca 10:48 09.12.2020

Re: đe veza

Neues aus der Nachbarschaft
Kakve veze Ćirjaković ima sa celom pričom?
Boris Drenca Boris Drenca 11:06 09.12.2020

Re: đe veza

newimprovedtadejus


Sve vreme mi to smeta. Ima toga i u drugim oblastima (mediji, administracija, pravosuđe...)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:21 09.12.2020

Re: đe veza

Kakve veze Ćirjaković ima sa celom pričom?


Vrlo ocigledne. Kad javnost struku pocne da dozivljava kao pajace onda prestane da pravi razliku izmedju pravih pajaca (Cirjakovic) is ovih sto su dozvolili da ih AV takvima napravi. U takvoj situaciji jedan (ocigledno znacajan) deo javnosti se okrece alternativnim i lakim istinama tipa 'sve teorije zavere o Srbima/COVIDu/5G...' su tacne. Kad ti neko od gore svaki dan ilustruje anarhiju onda se i sam okrenes istoj.

Kljucno je da javnost opet pocne da veruje struci. Da li ce se to postici tako sto ce Kon i ostali jasno i uverljivo preuzeti odgovornost (ono 'ja preuzimam odgovornost ali i gradjani su krivi' se ne vazi) ili ce ih novi ljudi zameniti je prakticno pitanje.

freehand freehand 11:26 09.12.2020

Re: đe veza

Da li ce se to postici tako sto ce Kon i ostali jasno i uverljivo preuzeti odgovornost (ono 'ja preuzimam odgovornost ali i gradjani su krivi' se ne vazi) ili ce ih novi ljudi zameniti je prakticno pitanje.

Jedino što Kon i ostali mogu da urade jeste da se uz javno saopštenje povuku jer in nit ko šta pita nit ko šta sluša. I da time bar malo plaknu obraz, ako je i to moguće.
Pa da JA SAM dođe u situaciju da mora da moli nekog drugog da te poslove preuzme ali uz jasne andležnosti.







Milan Novković Milan Novković 11:27 09.12.2020

Re: đe veza

Neues aus der Nachbarschaft
... Navodno je stepen rasirenosti teorija zavere na temu vakcinacije protiv COVIDa na Zapadnom Balkanu visi od evropskog proseka ...

Ako je tako onda je Zapadni Balkan, iako, nažalost, velikim delom i iz pogrešnih razloga, za koplje ispred, na primer, UK.

Danas se pod "teorija zavere" svašta trpa, a ako teorija ide protiv glavne narativne niti MSM i onih koji imaju lak pristup MSMu onda i mišljenja stručnaka sa renomeom, i iskustvom u samom vrhu profesije koje ide unazad mnogo decenija.

Vakcine se s razlogom testiraju od nekoliko godina do preko deset godina. Svako ko pročita detaljan članak zašto je to tako će se složiti da je to pravi način.

Evo primera koji, možda (za Srbiju nagađam, za UK znam) daje jedan mali od, zasigurno, više razloga zašto i ekonomski zaostaliji kraj kao Zapadni Balkan i dalje može da ima "zdraviji" (polu zagrade) sentiment od UK, na primer:

- U Uk malo ljudi zna da je Dr. Tony Fauci vlasnik patenta vakcine za dengue groznicu, i da je i pored dugoročnijeg testiranja od ovog sad na Filipinima umrlo 600 dece od te vakcine pre nego što je vlada obustavila testiranje.

- Nema razloga da ekomonski manje razvijena sredina nema superiorniji open-mind pristup informacijama od razvijenijih - Tadejus ti je dala jedan razlog - u UK religiozno veruju NHS-u, pa je dovoljno da samo probrane propustiš do BBC-a.

- A logično je da je tu u Srbiji narod sumnjičaviji prema autoritetima posle sve ove istorije od poslednje tri decenije.

U odnosu na svet sofisticiranost UK medijskog prostora, pogrešno uposlena, ide dalje: ovde se, kad se pojavi "opasan" stručnjak koji zna šta priča, ne okomljuju na njega kao hijene, što imamo u nekim delovima sveta, pa im se takav publicitet onda odbije o glavu pošto sve više naroda počinje da posvećuje pažnju onom što ta osoba priča, nego takvu osobu u UK neverovatno efikasno ignorišu po medijima preko kojih, nagađam, 99% populacije dobija 100% informacija o onome što je tema.

A u svemu tome, onda, šarlatani samo mute vodu i čine pristup informacijama još teži.
solo solo 11:43 09.12.2020

Re: đe veza

Delim tvoje mišljenje o ovome. Eto samo to htedoh reči.
Da ne bude da si sam :)


Pa nije ni Kon sam. Šta to menja u suštini.
gvozden1 gvozden1 11:44 09.12.2020

Re: đe veza

Delim tvoje mišljenje o ovome. Eto samo to htedoh reči.
Da ne bude da si sam

Kako se ono kaže, +1, tako bi?

:)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:45 09.12.2020

Re: đe veza

ma brate otkud ti ova teza?
pa evo u UK apsolutno niko ne bi doveo u pitanje bilo šta što dolazi od NHS.. ne samo da ne bi nego su dobrih 3 mjeseca svakog četvrtka u osam pljeksali na ulici i to takod a izađeš iz kuće ako već nisi na ulici pa plješćeš.. to je baš bilo rašireno.. po kućama (svaka druga ili treća možda)su plakati thank you NHS, NHS superstar, bla bla..
pa opet izgiboše u rekordnom broju..
očigledno se ne radi o povjerenju..



Nije nedostatak poverenja jedini razlog velikog procenta obolelih. I vlasti u UK su zestoko kritikovane od strane struke (vidi recimo neki od zadnjih brojeva New Scientista) zbog losih ili pogresnih odluka.

Pretpostavljam da i u Srbiji ljudi veruju lekarima po bolnicama i ambulantama ali ne i ovom Stabu.

Niko ne tvrdi da je situacija jednostavna. Jos uvek je mnogo nesigurnosti i nepoznanica ali bas zbog toga je potrebno da se medjusobno poverenje izgradi a ne da sve radis da ga skroz urpropastis. U UK je procenat onih koji ne bi primili vakcinu u prolece bio 5% a sada je 15%. Znaci stepen poverenja u delotvornost vakcine se smanjio a strah od nezeljenih efekata je porastao - odlican primer kako je mnjenje promenljiva kategorija.

maksa83 maksa83 12:02 09.12.2020

Re: đe veza

Ili: Da Vam poverujem da ne vidite vezu, šta mislite da bi neki bolji, kvalitetniji, krizni štab radio? Bio Dizni+ ?

Minimalno ne bi čitao brojeve izvađene iz dupeta (a kad ih pitaš iz čijeg dupeta su izvađeni i odakle ti brojevi koje oni čitaju fijufić gledaju u plafon i konstatuju da je lep dan danas) dok se u bazu sa terena slivaju neki sasvim drugi brojevi. A to je samo za početak.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:10 09.12.2020

Re: đe veza

Ako je tako onda je Zapadni Balkan, iako, nažalost, velikim delom i iz pogrešnih razloga, za koplje ispred, na primer, UK.


Jeste problem da se drugacija misljenja trpaju u teoriju zavere zbog vladajuceg medijskog poretka koji u ovakvim situacija cesto deluje po principu ako je X tacno sve ostalo je smece. Na zalost takav stav - cak i kad se ima najbolja namera - ide samo na ruku mutivodama koje si pomenuo. U jednom momentu se cinilo da su recimo u Guardianu svesni ovog problema ali su brzo nastavili po starom.

Na Balkanu na zalost nisu ljudi kriticniji jer su bolje informisani nego su nepoverljiviji prema drzavi.

Vakcine se s razlogom testiraju od nekoliko godina do preko deset godina. Svako ko pročita detaljan članak zašto je to tako će se složiti da je to pravi način.


Ovo za testiranje nije sporno. Nije nepoznato ni da farmaceutski koncerni u ovome vide pre svega zaradu. Bas zato je zadatak i vlade i nezavisnih strucnjaka da jasno komuniciraju kako su ove firme uspele za tako kratko vreme da razviju vakcine, od cega vakcina stiti (recimo ne stiti od smrti), koji je stepen zastite, da ce biti potrebno da se ljudi vakcinisu dva puta godisnje, etc. I da preuzmu odgovornost za to.

- A logično je da je tu u Srbiji narod sumnjičaviji prema autoritetima posle sve ove istorije od poslednje tri decenije.


Ovo bi bilo dobro da je istina. Ali verovatno nije. Ljudi su sumljicavi prema drzavi i institucijama ali ne prema politicarima a trebalo bi da je obrnuto. I sada kad bi bilo uradjeno istrazivanje verovatno bi ispalo da ljudi vise veruju AVu vezano za COVID ili vakcinu nego bilo kojoj instituciji. To ovaj naravno zna pa zato i radi sve da kompromituje drzavu. Zbog toga Srbija nije jos uspela da se izgradi u drzavu. AV naravno nije prvi koji ovo radi. Dodje neki sibicar prevari ljude, onda kaze nisam ja nego ta i ta institucija i onda ljudi pljulju ove institucije a on zivi lepo i srecno do kraja zivota.
zilikaka zilikaka 12:41 09.12.2020

Re: đe veza

Boris Drenca
Krizni štab je nadležan za pitanje epidemije i po tom pitanju glume zavesu.


Važi, hajde da stavimo neke druge. Imamo izbor, pojavljuju se na televizorima svakodnevno. To što su kolege ovih koji su 'problematični' i što o većini stvari misle isto je druga priča.

Dolazimo do toga da niko ko nešto zna ne treba da radi taj posao. OK. I to je izbor. Pretpostavljam da onda dolazi i svest o kompletnim posledicama toga

Da li ti namerno ovo radiš ili stvarno ne razumeš?
Ko uopšte može da stavlja nekog drugog i ko uopšte zna šta ovi iz sadašnjeg štaba misle i kome je to važno. Važno je šta rade, a do sada su skoro iskljzčivo služili da njegove poteze upakuju u poželjne oblande.
Ako je ovaj tvoj tekst postavljen da sad upakuje krizni štab, onda ništa.
michiganac michiganac 17:23 09.12.2020

Re: đe veza

Evo da bacim i ja moja 2¢..

Neues aus der Nachbarschaft


Kljucno je da javnost opet pocne da veruje struci. Da li ce se to postici tako sto ce Kon i ostali jasno i uverljivo preuzeti odgovornost


..kod mene recimo Kon nije izgubio profesionalni kredibilitet onog trenutka kad je izasao sa glavnim pajacem i Nestorovicem onomad na binu, gdje su se ovi segacili ispred kamera, vec od onog kad je otpoceo papagajsko-diletantski svakodnevno ponavljati kako imaju zaravnanje krive zarazenih na minimalan broj testiranja - negdje vec od polovine marta.. Stavise, ne smatram cak i da je, makar ne taj prvi mjesec, to izjavljivao po direktivi arhipajaca.

I tako, dok su se ovi sprdali sa situacijom, druge (regularne) drzave su se pravovremeno naoruzavale dovoljnim brojem testova i inom logistikom da sirokofrontalno napadnu virusnu ekspanziju. Srbija je tih prvih martovskih sedmica, na zalihama vjerovatno imala samo simbolican broj PCR-testova - onih koje im je (tek toliko za prvu pomoc) ustupila SZO, pa je stoga ubrzano izgubila pregled i kontrolu nad COVID-19 situacijom. Tad su nastupila laziranja, prikrivanja stvarnih brojki (o kojima sam Dr. Kon ispocetka, moguce, nije ni imao direktnih saznanja) i sanacija kolateralne stete, koju su sami svojim nepravovremenim djelovanjem prouzrokovali.
niccolo niccolo 19:08 09.12.2020

Re: đe veza

Krizni štab je nadležan za pitanje epidemije

Nije. Krizni štab je nepoznat organ u pravnom sistemu Republike Srbije. Po Zakonu o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti postoji Republička stručna komisija za zarazne bolesti.
zilikaka zilikaka 19:48 09.12.2020

Re: đe veza

niccolo
Krizni štab je nadležan za pitanje epidemije

Nije. Krizni štab je nepoznat organ u pravnom sistemu Republike Srbije. Po Zakonu o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti postoji Republička stručna komisija za zarazne bolesti.

Uh, tim gore.
Čekaj, imaju li oni onda ikakva rešenja i kako su ih primili a da ne znaju kakavsu organ sakakvimnadležnostima.
...ili kanda to sve ide na poziv telefonom, burazerski
angie01 angie01 19:59 09.12.2020

Re: đe veza

Po Zakonu o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti postoji Republička stručna komisija za zarazne bolesti.


a gde je ta komisija, ko su clanovi i zasto niko za nju nije cuo?
niccolo niccolo 20:04 09.12.2020

Re: đe veza

Čekaj, imaju li oni onda ikakva rešenja i kako su ih primili a da ne znaju kakavsu organ sakakvimnadležnostima.

Ево га линк.

a gde je ta komisija, ko su clanovi i zasto niko za nju nije cuo?

Зато што не постоји, није образована.
gvozden1 gvozden1 20:13 09.12.2020

Re: đe veza

Krizni štab je nepoznat organ u pravnom sistemu Republike Srbije

A štab za vanredne situacije?
niccolo niccolo 20:15 09.12.2020

Re: đe veza

A štab za vanredne situacije?

On postoji. Po Zakonu o smanjenju rizika od katastofa i upravljanju vanrednim situacijama.
gvozden1 gvozden1 20:21 09.12.2020

Re: đe veza

niccolo
A štab za vanredne situacije?

On postoji. Po Zakonu o smanjenju rizika od katastofa i upravljanju vanrednim situacijama.

Što će reći, kad su to telo formirali nisu vodili računa kako da ga krste?

Ili je neki suštinskiji problem u pitanju?

Mislim, znam ja da je za vas pravnike suština u formulisanju stari, pitam za pravu suštinu :)
niccolo niccolo 20:25 09.12.2020

Re: đe veza

pitam za pravu suštinu

Ne znam šta je za tebe suština, po zakonu koji reguliše epidemije postoji Republička stručna komisija, a ne postoji štab. Po ovom drugom zakonu (koji se ne bavi epidemijama) postoji štab koji si ti pomenuo. Uzgred, odluka o kriznom štabu se ne poziva ni na taj drugi zakon.
zilikaka zilikaka 20:25 09.12.2020

Re: đe veza

niccolo
Čekaj, imaju li oni onda ikakva rešenja i kako su ih primili a da ne znaju kakavsu organ sakakvimnadležnostima.

Ево га линк.

a gde je ta komisija, ko su clanovi i zasto niko za nju nije cuo?

Зато што не постоји, није образована.

Ovaj krizni štab je političarski, skoro cela vlada u njemu a zadatak im je da "predlažu mere". Kome onda predlažu i ko ih donosi?
niccolo niccolo 20:26 09.12.2020

Re: đe veza

Kome onda predlažu i ko ih donosi?

Vladi, to je neko privremeno telo Vlade.
zilikaka zilikaka 20:34 09.12.2020

Re: đe veza

niccolo
Kome onda predlažu i ko ih donosi?

Vladi, to je neko privremeno telo Vlade.

Znači, vlada je sebi napravila još jedan organ gde je imenovala dobar deo svojih članova plus dovela neke stručnjake iz oblasti, sa zadatkom da vladi predlože mere.
U praksi onda verovatno Brnabićka iznese predlog Vladi al se ministar turizma il dijaloga uskopiste pa traže obrazloženje.
Nego, kad sam u kancelariji, da li je uobičajeno da nekom kao funkcija stoji "bivši direktor" i da li je ta stručna komisija po zakonu predviđena da stvarno bude stručna pa da radi ovo što je sebi uzeo Krizni štab?
gvozden1 gvozden1 20:34 09.12.2020

Re: đe veza

Ne znam šta je za tebe suština

Ovo otprilike

Da li zakon omogućava da se u ovoj situaciji formira tim ljudi, stručnjaka, koji će savetovati vlast, tj predlagati joj šta je najbolje da uradi.

Verujem da takvo telo treba da postoji, a ako to zakon ne dopušta, onda on nije dobar.
(ok, mora se poštovati, ali i menjati što pre)

Ako dozvoljava, i ako bi se u okvir tog zakona moglo ugurati ovo što imamo, kako god se zvalo, onda je rasprava koju ti iniciraš ipak za usku pravnu struku.
freehand freehand 20:45 09.12.2020

Re: đe veza

zilikaka
niccolo
Kome onda predlažu i ko ih donosi?

Vladi, to je neko privremeno telo Vlade.

Znači, vlada je sebi napravila još jedan organ gde je imenovala dobar deo svojih članova plus dovela neke stručnjake iz oblasti, sa zadatkom da vladi predlože mere.
U praksi onda verovatno Brnabićka iznese predlog Vladi al se ministar turizma il dijaloga uskopiste pa traže obrazloženje.
Nego, kad sam u kancelariji, da li je uobičajeno da nekom kao funkcija stoji "bivši direktor" i da li je ta stručna komisija po zakonu predviđena da stvarno bude stručna pa da radi ovo što je sebi uzeo Krizni štab?
Sve su to trivijalnosti u odnosu na činjenicu da ovde jedan čovek (ovo uzeti sa rezervom i kao retorski element), bez obzira na ustav i zakone o svemu odlučuje. I to je to jedno dupe iz koga se "podaci" presipaju u saopštenja pajaca koji glume struku koja oni posle prežvaću i ispljunu pred javnost.
E za to im je, za pristajanje na ulogu reciklatora i geštetner velikog trola, katran i perje (figurativno, naravno) viđena sudbina.
Javni prezir i gnušanje.
niccolo niccolo 20:47 09.12.2020

Re: đe veza

Nego, kad sam u kancelariji, da li je uobičajeno da nekom kao funkcija stoji "bivši direktor" i da li je ta stručna komisija po zakonu predviđena da stvarno bude stručna pa da radi ovo što je sebi uzeo Krizni štab?

Ovde postoje dva pitanja. Da li je predviđeno da bude stručna i šta treba da radi (pošto Krizni štab svakako ne radi ništa). Da, treba da bude stručna, a ima ovlašćenje da daje saglasnost na razne stvari (dakle, kao obavezan korak) i daje predloge koje formalno donosi Ministar (formalno u smislu da on nije ovlašćen da ne donese ako postoji predlog). Tu učestvuje i Zavod za javno zdravlje.

Verujem da takvo telo treba da postoji, a ako to zakon ne dopušta, onda on nije dobar.
(ok, mora se poštovati, ali i menjati što pre)

Zakon ne da predviđa da postoji telo već predviđa i šta sve to telo može/treba/ima ovlašćenje da radi. Ovo što imamo se ne bi moglo ugurati u to što je predviđeno zakonom, (a) pogledaj sastav kriznog štaba, (b) krizni štab nema nikakva ovlašćenja.
zemljanin zemljanin 20:56 09.12.2020

Re: đe veza

postoji svetski autoritet i zove se SZO ... iako nemam dodira sa koronom a ta vest je kod mene na nivou "Pluton vise nije planeta', pratio sam neko vreme sta se pricalo u Srbiji ... i ako se dobro secam taj Krizni stab je u startu pratio SZO ali je onda dosla kineska medicina sa AV na celu ... i tu je bio kraj struke ... barem kraj verovanju da je to strucno telo ... i Boris je tu u pravu, najlakse je pljuvati ali tesko je razumeti ... sva ova pravila koja se deklamuju po svetu, su rezultat proslih pandemija ... i tih 2m i maske i sl. ... od spanske groznice do danas se to prepisuje ... a ljudi veruju da smo mi mogo mocni i da sve mozemo da resimo za par dana ... ova pandemija je barem neke prizvala pameti a neke gurnula u mnogobrojne teorije ... nazalost, a to se videlo i na blogu tokom ranijih meseci, nagadjanja, poluinformacije i sarlatanstvo mnogo dobro prolazi ... mahanje grafikonima i statistikom je postalo bitnije od samog virusa ... a imali smo vremena, potrebno je par nedelja da bilo ko sa zavrsenom OS, pronadje relevatne podatke koji mu omogucavaju da razume problem i racionalno proceni kompetenciju bilo kakvih mera ... ali lakse je reci "oni su krivi'
zilikaka zilikaka 20:58 09.12.2020

Re: đe veza

Zakon ne da predviđa da postoji telo već predviđa i šta sve to telo može/treba/ima ovlašćenje da radi. Ovo što imamo se ne bi moglo ugurati u to što je predviđeno zakonom, (a) pogledaj sastav kriznog štaba, (b) krizni štab nema nikakva ovlašćenja.

Pa to sam mislila. Znači, mi znamo koje nam telo po zakonu treba, sa sve sastavom i ovlašćenjima ali to ne osnivamo nego pravimo neku nakazu koja nit zna šta radi nit čemu služi.
A predstavnici struke o kojima je ovde reč toj nakazi daju legitimitet.
gvozden1 gvozden1 21:04 09.12.2020

Re: đe veza


Pa to sam mislila. Znači, mi znamo koje nam telo po zakonu treba, sa sve sastavom i ovlašćenjima ali to ne osnivamo nego pravimo neku nakazu koja nit zna šta radi nit čemu služi.
A predstavnici struke o kojima je ovde reč toj nakazi daju legitimitet

Sa stanovišta prava, pravne države, u pravu si, verovatno.

A sa stanovišta korone, šta bi to drugo, legitimno telo uradilo različito, koje mere bi donelo, koje donete izostavilo, pa bi bilo bolje.

Tj, šta su prave mere, koja država ih je donosila?
zilikaka zilikaka 21:19 09.12.2020

Re: đe veza

sa stanovišta korone, šta bi to drugo, legitimno telo uradilo različito, koje mere bi donelo, koje donete izostavilo, pa bi bilo bolje.

Tj, šta su prave mere, koja država ih je donosila?

Ako je predviđeno da to telo bude od stručnih ljudi, onda orvo odstraniš pola Vlade pa onda kreneš da radiš korak po korak.
Ne znam koje bi SAD mere mogle raditi, nit je moje da znam, al sam videla i da smo imali krajnosti u merama a da se ni jedne nisu dobro pokazale.
Zapravo treba pitati one sa terena šta i kako im treba, pa njih pratiti plus preduzimati korake za unapred.
Ne kažem da je lako al taki poso.

gvozden1 gvozden1 21:36 09.12.2020

Re: đe veza

a da se ni jedne nisu dobro pokazale.

I tako po celom šaru zemaljskom, mora se to imati u vidu.

Tu skoro, pre prvog, drugog, stotog, koji li je ovo talas, bili smo u situaciji da imamo ekstremno male brojeve, među najnižim, sad, isti štab, ista vlast, evo nas na samom vrhu.

Nije do štaba, očigledno.

Šta je, teško je dobaciti, ovo što Milan piše se sigurno mora ozbiljno shvatiti.

Zato mi se čini da je kritikovanje Kona sa stanovišta da loše radi, da bi neko drugi bolje, da bi ujedinjeni protiv kovida bili uspešniji, da bi bilo bolje kad bi od*ebao Vučića, tek politikanstvo.

Nikakve garancije, ma ni naznake nema da bi po pitanju bolesti bilo bolje.
zilikaka zilikaka 21:53 09.12.2020

Re: đe veza

Nikakve garancije, ma ni naznake nema da bi po pitanju bolesti bilo bolje.

Možda bi umeli da obezbede stalke za infuziju, za početak.
Nije nešto al bi onima po bolnicama mnogo značilo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:57 09.12.2020

Re: đe veza

gvozden1


Zato mi se čini da je kritikovanje Kona sa stanovišta da loše radi, da bi neko drugi bolje, da bi ujedinjeni protiv kovida bili uspešniji, da bi bilo bolje kad bi od*ebao Vučića, tek politikanstvo.


Mislim da ne shvataš. Kon je jedan pajac, jedno đubre neopevano, neznalica i beskičmenjak.
Zašto je on sve to? Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti.

Da sve to radi za vakta nekog nama srcu dragog, bio bi pošten čovek koga ona đubrad radikalska kleveće.
(Što bi, izvesno đubrad radiklaska i radila. Zamisli samo da je korona bila 2008-2010. i Vučića tada kako histeriše)
gvozden1 gvozden1 22:01 09.12.2020

Re: đe veza

zilikaka
Nikakve garancije, ma ni naznake nema da bi po pitanju bolesti bilo bolje.

Možda bi umeli da obezbede stalke za infuziju, za početak.
Nije nešto al bi onima po bolnicama mnogo značilo.

Veruješ da njih nekoliko iz štaba i to treba da radi, da je Lončaru zabranjeno da nabavi stalke dok mu Kon ne kaže? :)

Ma naravno da ima hiljadu stvari koje mogu da se poprave, i ja imam neke ideje kako bi moglo da bude bolje, ali ovde se priča o "struci" u štabu, i da li bi trebalo da se suprotstave vlastima.

Kada bi postojalo neko rešenje koje vlast ne dopušta, onda da, tada bi zaista imalo smisla suprotstaviti se, i ostavke bi imale smisla, ovako, klinč radi klinča, ostavka radi ostavke, ne čini mi se to kao pametan put.
freehand freehand 22:06 09.12.2020

Re: đe veza

vrabac_onaj
gvozden1


Zato mi se čini da je kritikovanje Kona sa stanovišta da loše radi, da bi neko drugi bolje, da bi ujedinjeni protiv kovida bili uspešniji, da bi bilo bolje kad bi od*ebao Vučića, tek politikanstvo.


Mislim da ne shvataš. Kon je jedan pajac, jedno đubre neopevano, neznalica i beskičmenjak.
Zašto je on sve to? Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti.

Da sve to radi za vakta nekog nama srcu dragog, bio bi pošten čovek koga ona đubrad radikalska kleveće.
(Što bi, izvesno đubrad radiklaska i radila. Zamisli samo da je korona bila 2008-2010. i Vučića tada kako histeriše)

Ne vidim da je iko pomenuo Konovo znanje ili stručnost.
I bio je na istom mestu i za vreme pandemije svinjskog gripa. Interesantno je da se u to vreme nije mešao u posao medicinara. Ni Vlada ni predsednik. Nije bilo masovne histerije, nije bilo dramatičnih konferencija za štampu, predsednik nije dočekivao kineske stručnjake, nije nabavljao respiratore u tajnim operacijama sa agetima udbe. Političari su slušali i podržavali medicinare.
A blogeri su se podsmevali Tadićevoj majici.
Tako da je ovaj cinizam u pokušaju upravo to - sitan puvanjak.


Edit: Da ilustrujemo:






IO to bi,koliko me sećanje služi, bilo to.
gvozden1 gvozden1 22:07 09.12.2020

Re: đe veza

Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti

Ma da, to je poenta.

Zamišljam sad Mišića koji odbija da komanduje zato što je Aleksandar regent.

Neumesno je poređenje, znam, ali to je princip, profesionalac čije znanje je potrebno narodu kaže neću da pomognem jer ne volim ovoga na vlasti.

Nije to normalno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:10 09.12.2020

Re: đe veza

freehand
vrabac_onaj
gvozden1


Zato mi se čini da je kritikovanje Kona sa stanovišta da loše radi, da bi neko drugi bolje, da bi ujedinjeni protiv kovida bili uspešniji, da bi bilo bolje kad bi od*ebao Vučića, tek politikanstvo.


Mislim da ne shvataš. Kon je jedan pajac, jedno đubre neopevano, neznalica i beskičmenjak.
Zašto je on sve to? Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti.

Da sve to radi za vakta nekog nama srcu dragog, bio bi pošten čovek koga ona đubrad radikalska kleveće.
(Što bi, izvesno đubrad radiklaska i radila. Zamisli samo da je korona bila 2008-2010. i Vučića tada kako histeriše)

Ne vidim da je iko pomenuo Konovo znanje ili stručnost.
I bio je na istom mestu i za vreme pandemije svinjskog gripa. Interesantno je da se u to vreme nije mešao u posao medicinara. Ni Vlada ni predsednik. Nije bilo masovne histerije, nije bilo dramatičnih konferencija za štampu, predsednik nije dočekivao kineske stručnjake, nije nabavljao respiratore u tajnim operacijama sa agetima udbe. Političari su slušali i podržavali medicinare.
A blogeri su se podsmevali Tadićevoj majici.
Tako da je ovaj cinizam u pokušaju upravo to - sitan puvanjak.



angie01 angie01 22:11 09.12.2020

mere, autoriteti i kosava u Vrscu,

nesto se mislim, pa moja baba je bila veci autoritet od kriznog staba i njene mere su uredno funkcionisale,...kada samo bili mali, a krene da duva cuvena kosava, ona nas upakuje k'o paketice, kape, rukavice, kaputicii, salovi preko usta, nosa, usiju i obraza, samo ti oci vire i jedva hodas tako natrontan, al cik probaj da skines nesto od toga i razmontiras pakovanje, odmah padne zabrana od tri dana izlaska napolje,...a o njenom raspolozenju povodom takve eventualne neposlusnosti, da ne pricam.
zilikaka zilikaka 22:13 09.12.2020

Re: đe veza

Mislim da ne shvataš. Kon je jedan pajac, jedno đubre neopevano, neznalica i beskičmenjak.
Zašto je on sve to? Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti.

Pa nije. Sad je frka i sad se radi.
Eto, da sam moraš da se prihvatiš nekog posla, da li bi prihvatio tako, pod tim okolnostima da budeš deo tima?
Sa sve Darijom kao najistaknutijim članom struke?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:18 09.12.2020

Re: đe veza

gvozden1
Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti

Ma da, to je poenta.

Zamišljam sad Mišića koji odbija da komanduje zato što je Aleksandar regent.

Neumesno je poređenje, znam, ali to je princip, profesionalac čije znanje je potrebno narodu kaže neću da pomognem jer ne volim ovoga na vlasti.

Nije to normalno.


Pazi, baš sam pratio odnos te ekipe kako je krenulo. Prvo su se nadali da će Kon da im "ebe kevu" i uzdali se u njega (što je samo po sebi smešno, čovek nit je političar niti narodni tribun). Onda su navijali da da ostavku, da im sve saspe u lice, ode i ljutito tresne vratima za sobom.
Prelom je bio kada je ovaj u jednom momentu (negde krajem marta, ako se ne varam) izjavaio nešto tipa, nikada nismo imali bolju podršku od strane vlasti nego sada.
E tada je bilo gotovo, postao je satanin brat lično.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:20 09.12.2020

Re: đe veza

zilikaka
Mislim da ne shvataš. Kon je jedan pajac, jedno đubre neopevano, neznalica i beskičmenjak.
Zašto je on sve to? Zato što taj posao obavlja za vreme Vučićeve vlasti.

Pa nije. Sad je frka i sad se radi.
Eto, da sam moraš da se prihvatiš nekog posla, da li bi prihvatio tako, pod tim okolnostima da budeš deo tima?
Sa sve Darijom kao najistaknutijim članom struke?


Ako je zajebana situacija, da.
Sa sve Darijom, fatalnim Lončarom, plus da trpim što ludog što pokvarenog Nestoroviča.
gvozden1 gvozden1 22:24 09.12.2020

Re: đe veza

izjavaio nešto tipa, nikada nismo imali bolju podršku od strane vlasti nego sada.
E tada je bilo gotovo, postao je satanin brat lično.

Da, sećam se baš toga.
I baš sam se zapitao da li je stvarno tako (što nije nemoguće) ili je političarenje.
A onda, pred izbore, kad su ga optuživali što dozvoljava izbore (kao da on može i treba da ih odobri) je decidno rekao "ja na izbore neću izaći" ali ni to ga nije spasilo :)
zemljanin zemljanin 22:28 09.12.2020

Re: đe veza

jedini covek, za koga znam, da je krajnje profesionalno i predvidjajuce, razmatrao pitanje epidemije i virusa i ponasanja u takvoj situaciji, je Jovicic ... imao je i blog ovde a vecina se sprdala ... ukljucujuci i mene ... dobro i dans mislim slicno onome sto sam i tada komentarisao ali, gledajuci unazad, covek je bio apsolutno u pravu ...
zilikaka zilikaka 22:28 09.12.2020

Re: đe veza

Ako je zajebana situacija, da.
Sa sve Darijom, fatalnim Lončarom, plus da trpim što ludog što pokvarenog Nestoroviča

Da li misliš da bi u takvom okruženju mogao da daš doprinos? Pazi, jedan si od članova tima sa potpuno nedefinisanim ovlašćenjma, verovatno samo nekad imaš priliku da nešto kažeš i malu verovatnoću da ostali razumeju šta i zašto si to rekao. Više kao debatni klub.
...ne znam, i ja imam crtu da kad se mora zapušiš nos i zagaziš i u govna, al u tim situacijama svakako ne demonstriraš lojalnost nego na sve načine čupaš da nešto promeniš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:29 09.12.2020

Re: đe veza

gvozden1

Da, sećam se baš toga.
I baš sam se zapitao da li je stvarno tako (što nije nemoguće) ili je političarenje.


Ja sam čak prilično uveren da je zaista tako bilo. Neću da ulazim u motive vladajuće oligarhije zašto.


A onda, pred izbore, kad su ga optuživali što dozvoljava izbore (kao da on može i treba da ih odobri) je decidno rekao "ja na izbore neću izaći" ali ni to ga nije spasilo :)


A Srđa Janković baš u toba kada smo "pobedili koronu" odbijao da skine masku i sve vreme ponavljao "Ljudi ne opuštajte se, još nije gotovo, ništa još nije gotovo..."
gvozden1 gvozden1 22:33 09.12.2020

Re: đe veza

Preskočih

vrabac_onaj
da.
Sa sve Darijom

I to upravo zbog nje
:)
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:34 09.12.2020

Re: đe veza

zilikaka

...ne znam, i ja imam crtu da kad se mora zapušiš nos i zagaziš i u govna, al u tim situacijama svakako ne demonstriraš lojalnost nego na sve načine čupaš da nešto promeniš.


Demonstriraš lojalnost...
Pa nisam siguran da su se on ili Srđa ili Stevanović baš tako ponašali. Ja nisam stekao takav utisak.
Najviše sam ispizdeo na Kona, kada mu je Šizoje pogazio onu odluku o gradskom prevozu u BG. Onako, otreso ga ko krpu.
Opet , nisam bio u njihovim kožama tada pa ne znam šta se iza scene odvijalo.
angie01 angie01 22:37 09.12.2020

Re: đe veza

....i uredno su lazirali brojeve obolelih i danima umro jedan,...da bi bili moguci izbori-posle kojih je odmah sledeceg dana proglasena katastrofa,...pa muljanje oko toga ko je kriv za lazne podatke zvanicno iznesene,...taj Utisak je bio bas blamantan.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:38 09.12.2020

Re: đe veza

gvozden1

I to upravo zbog nje
:)


U jednoj stvari je naš drug Pajke u pravu, pravi si srpski Hillbilly.

Nema, vidiš sisatu plavušu i mozak ćao


zilikaka zilikaka 22:45 09.12.2020

Re: đe veza

gvozden1
Preskočih

vrabac_onaj
da.
Sa sve Darijom

I to upravo zbog nje
:)

Blog o kafanama je pored, a njoj samo mikrofon fali.
maksa83 maksa83 22:46 09.12.2020

Re: đe veza

Najviše sam ispizdeo na Kona, kada mu ke Šizoje pogazio onu odluku o gradskom prevozu u BG. Onako, otreso ga ko krpu.

Mene to sa kriznim štabom podseća na jednu skasku iz prethodnog života, kada smo menjali servere (u kasnom bumerozoiku dok su firme još držale sopstvene servere), naime ovaj Paja Patak dobije zadatak da argumentovano smisli da li da uzimamo AMD ili Intel servere. I Paja Patak radio zadatak i zaključio da je saberi oduzmi po pitanju performansi sve to tu negde u opštem slučaju, ali da bi bilo bolje da uzmemo Intele zato što u slučaju da dođe stani pani i treba da se cede performanse iz suve drenovine (a financial markets domen je takav da load samo raste, i mogu da te strefe neočekivani pikovi) možemo da uzmemo Intel C++ kompajer koji je umeo da izvodi Intel specifične optimizacione mađije i tako jeftino (za fiksnu cenu Intel kompajlera, koji nije bio dž, ali ni preskup, tipa $500) jeftino dobijemo još nekih 10-15% performansi u proseku, ali Intel kompajler, logično, kompajlira isključivo za Intel, pa, ako uzimamo nove servere bolje da uzmemo Intel.

Odgovor powers that be koje su naručile mišljenje je bio "aha, aha, važi, e, uzećemo AMD jer je jeftiniji".

Bukvalno šta god da sam rekao uzeli bi AMD-a jer je jeftiniji.

Tako nekako i ovaj Dizni Štab.

gvozden1 gvozden1 22:48 09.12.2020

Re: đe veza

vrabac_onaj
gvozden1

I to upravo zbog nje
:)


U jednoj stvari je naš drug Pajke u pravu, pravi si srpski Hillbilly.

Nema, vidiš sisatu plavušu i mozak ćao




Jok, gledaću u Kona dok je ona tu :)
zilikaka zilikaka 22:54 09.12.2020

Re: đe veza

Bukvalno šta god da sam rekao uzeli bi AMD-a jer je jeftiniji.

E, ali ti još nedostaje da deo odluke bude "konsultovali smo stručnjake"
freehand freehand 22:56 09.12.2020

Re: đe veza


Odgovor powers that be koje su naručile mišljenje je bio "aha, aha, važi, e, uzećemo AMD jer je jeftiniji".

Bukvalno šta god da sam rekao uzeli bi AMD-a jer je jeftiniji.

Tako nekako i ovaj Dizni Štab.


Meni ovo liči na epizodu "Vučić kupuje respiratore".
angie01 angie01 23:08 09.12.2020

Re: đe veza

A blogeri su se podsmevali Tadićevoj majici.


sta blogeri- maxa je voleo tu slicku:)...i nervirao krleta sa njom.
maksa83 maksa83 23:12 09.12.2020

Re: đe veza

sta blogeri- maxa je voleo tu slicku:)...i nervirao krleta sa njom.

Mora čovek da nađe neke konstante, osovine u životu, stabilne stvari kojima se uvek vraća. Moja je da nerviram Krstića.
freehand freehand 23:13 09.12.2020

Re: đe veza

maksa83
sta blogeri- maxa je voleo tu slicku:)...i nervirao krleta sa njom.

Mora čovek da nađe neke konstante, osovine u životu, stabilne stvari kojima se uvek vraća. Moja je da nerviram Krstića.

Mene je blokirao na svim nalozima. :( I na ovom najnovijem ruskom.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:47 09.12.2020

Re: đe veza

Kada vidim koliko ima bolesnih, bolje je nositi maske.
Hansel Hansel 00:52 10.12.2020

Re: đe veza

zemljanin
iako nemam dodira sa koronom a ta vest je kod mene na nivou "Pluton vise nije planeta"

Земо, а како се долази на ту твоју планету, молим те за упутство на П.П., одавно хоћу да те питам, не само због короне!
maksa83 maksa83 07:32 10.12.2020

Re: đe veza

I tako po celom šaru zemaljskom, mora se to imati u vidu.

Po tom šaru su trenutno po broju (preko 100) zaraženih na 100K ljudi najgori Rod Ajlend, Indijana, Srbija i Gruzija.





alselone alselone 08:48 10.12.2020

Re: đe veza

Milan Novković



Vidi ovo.




Dobrodošli u People's Republic of US.

Naravno, onima kojima su važnije kratkoročne pobede "naših kurvih sinova" ovo neće smetati, ali oni koji žele da gledaju principe i dugoročne trendove ovo se nikako ne može sviđati. Ulazimo u kineski model tech terora. Biće zanimljivo gledati kako će se ljudi ponašati i kako će se svest menjati kada "dođu po mene koji se nisam bunio" tj do vrednosti koje su meni od značaja.


Ali nema veze, bitno je da je Tramp izgubio, voleo ga je Orban i njegov gej drugar, pa je to prihvatljiva cena.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:09 10.12.2020

Re: đe veza

alselone


Naravno, onima kojima su važnije kratkoročne pobede "naših kurvih sinova" ovo neće smetati, ali oni koji žele da gledaju principe i dugoročne trendove ovo se nikako ne može sviđati. Ulazimo u kineski model tech terora. Biće zanimljivo gledati kako će se ljudi ponašati i kako će se svest menjati kada "dođu po mene koji se nisam bunio" tj do vrednosti koje su meni od značaja.


Ali nema veze, bitno je da je Tramp izgubio, voleo ga je Orban i njegov gej drugar, pa je to prihvatljiva cena.


Pa neće Rusi da ih razvlače po internetu ko prošli put kada su namestili izbore. Ovog puta Putin odlučio da igra tvrdo.
maksa83 maksa83 09:14 10.12.2020

Re: đe veza

Ali nema veze, bitno je da je Tramp izgubio, voleo ga je Orban i njegov gej drugar, pa je to prihvatljiva cena.



Izvini!
alselone alselone 09:17 10.12.2020

Re: đe veza

Pa neće Rusi da ih razvlače po internetu ko prošli put kada su namestili izbore. Ovog puta Putin odlučio da igra tvrdo.

Niko njima više treba bilo šta da namešta, ono će samo implodirati. Tj. implodirava, proces je u toku.

Siroma Slobo da je poživeo da vidi ovi, siguran sam da bi bio presrećan. Možda bi im bio i najveći partner kao Vučić danas.

alselone alselone 09:17 10.12.2020

Re: đe veza

Izvini!


Ne kontam.
maksa83 maksa83 10:33 10.12.2020

Re: đe veza

alselone
Izvini!


Ne kontam.

Ne kontam ni ja kako si ti tek sad kad je jućub rekao "e, dosta je bilo" (a što kažu bukvalno i svi američki sudovi pred koje su ovi došli) prepoznao kolaps zapadne civilizacije, a ne trenutak kad je na čelo najveće zapadne demokratije došao tip koji je po funkcijama rasporedio najbližu rodbinu, ima sledbenike koji veruju da postoje podzemni hodnici u kojima se drže deca od kojih se prave serumi za večitu mladost holivudskih zvezda koje su se isto urotile protiv njega, i iza koga su i ljudi sa puno para koji bi sve te pičkice koje nešto seru o renewable struji okačili na te njihove ventilatore (za koje Predsednik kaže da prave buku i tako izazivaju rak) i gađali iz porodične M5 puške, koji formira budžet po sovjetskom principu - za vojsku sve što treba a za ostale šta ostane, i koji tvrdi da se virus leči varikinom.


P.S. Kad pomenu' sledbenike, pre neki dan sam saznao da je druga najjača svetska QANON baza - Japan, a pošto su japanci uvek na svoju ruku tamo centralna figura nije Tramp (nije nebitan, samo nije glavni) nego Michael Flynn. Japan, ichiban...

P.P.S. Ako hoćeš da se nerviraš evo Apple izbacio bluetooth over the ear slušalice od $500. Dobra vest je što ne mora niko da ih kupi.
alselone alselone 11:07 10.12.2020

Re: đe veza

Ne kontam ni ja kako si ti tek sad kad je jućub rekao "e, dosta je bilo" (a što kažu bukvalno i svi američki sudovi pred koje su ovi došli) prepoznao kolaps zapadne civilizacije, a ne trenutak kad je na čelo najveće zapadne demokratije došao tip koji je po funkcijama rasporedio najbližu rodbinu, ima sledbenike koji veruju da postoje podzemni hodnici u kojima se drže deca od kojih se prave serumi za večitu mladost holivudskih zvezda koje su se isto urotile protiv njega, i iza koga su i ljudi sa puno para koji bi sve te pičkice koje nešto seru o renewable struji okačili na te njihove ventilatore (za koje Predsednik kaže da prave buku i tako izazivaju rak) i gađali iz porodične M5 puške, koji formira budžet po sovjetskom principu - za vojsku sve što treba a za ostale šta ostane, i koji tvrdi da se virus leči varikinom.

Svakoga nešto čudi. Mene eto na primer čudi kako ti ne vidiš koliko je ovo problematično. Čudi me da ne vidiš da je Tramp samo izgovor za uvođenje dodatnog sloja cenzue. I da ti je to OK jer je zaboga trebalo srušiti Trampa (neka je), ali da će cenzura ostati i pošto njega više ne bude na mestu predsednika.

Drugo, čudi me takođe da ne vidiš da Bajden nije ništa mnogo bolji, i da je svom sinu obezbedio džeparac od ukrajinaca, nego ti je bilo problematično što je neko hteo da piše o tome, kako je samo pokvaren.

P.P.S. Ako hoćeš da se nerviraš evo Apple izbacio bluetooth over the ear slušalice od $500. Dobra vest je što ne mora niko da ih kupi.

I treba da kupuju, dok je ćuraka, biće i podvarka.
Milan Novković Milan Novković 11:16 10.12.2020

Re: đe veza

alselone
Milan Novković


Vidi ovo.

Dobrodošli u People's Republic of US.

Naravno, onima kojima su važnije kratkoročne pobede "naših kurvih sinova" ovo neće smetati, ali oni koji žele da gledaju principe i dugoročne trendove ovo se nikako ne može sviđati. Ulazimo u kineski model tech terora. Biće zanimljivo gledati kako će se ljudi ponašati i kako će se svest menjati kada "dođu po mene koji se nisam bunio" tj do vrednosti koje su meni od značaja.

Ali nema veze, bitno je da je Tramp izgubio, voleo ga je Orban i njegov gej drugar, pa je to prihvatljiva cena.

To što Ameri sada imaju se zove tehno-medijska tiranija.

Tramp kao takav nije više toliko bitan, bitan je sve vreme bio taj Jacksoniens America-first pokret.

Kod mnogih od nas je doveo do neke vrste simpatija zato što je obećavao povlačenje Američke vojske iz sveta velikim delom, pa tako ubejanja nedužnih ljudi i urušavanja država u ime pljačkanja i geo-političkih ambicija.

Kod Amera je stekao popularnost obećavanjem više kvalitetnij poslova tako što će ih povratiti iz Kine pa nadalje.

Izazov mu je bio prevelik i ako je napravio jednu fatalnu grešku to je bilo kad je dozvolio u samom početku da mu oduzmu Flynna - znaš i sam iz šaha koja je jebada kad olako izgubiš i najsitniju sitnicu u otvaranju, a Flynn mu je, u stvari, sa svojim vojacima i armijom veterana doneo pobedu, plus imao mnoge bitne protivničke igrače u šaci (on je bio šef njihove vojne "cije"

Ameri sada imaju neku vrstu građanskog rata, blagog za sada, nadajmo se da će takav da ostane iako se neki right-wing generali skoro sigurno vrpolje u maštanju o državnom udaru - malo je verovatan iako je Tramp uz pomoć Flynna, al sad iz pozadine, preuzeo posle izora nedavno pentagonsku vrhušku.

Od kraja 18. veka sa jedno sad 4 građanska rata ovi Jacksnonians-like su uvek gubili na kraju protiv ekipe čija je srž još uvek u naslednicima Engleza koji su onomad tamo otišli (manja grupa iz Holandije) - trivija Bušovi su im direct descendants.

Moguće je, na sreću, da je Tramp uz pomoć vremena uradio svoju misiju i pošto im polako staju na crtu - Venecuela, Sirija, Irak, Iran, ... neko sirovo mlaćenje po drugima je više contraproduktivna strategija nego što je onomad bila, plus Kina pobeže u međuvremenu sa skoro svim, Rusi sa oružjem i spoljnom politikom.

Tj ko god sad da pobedi (Biden, iako igra još ni sad nije potpuno gotova) US će biti smiren malo po svetu, Kinezi su ih uštopali donekle uz pomoć love i nemoguće ih je manipulisati, Ruse zbog energije, male ali značajne divesification ekonomije, skidanja sa dolara itd.

I Big/Great reset je potencijalna priča koju je nemoguće sad ignorisati.

Ako odeš malo ispod medija, povrh tehnologije koja je mnogo šira, neka vrsta WW3 je u toku i najviše se vrti oko High Tech i Fintecha sada.

Kako izgleda Ameri sigurno, za zapad uopšte ćemo videti - gube taj rat.

Bizarne greške, kada se dođe na vrh vlastodršci se opuste, a ve više veruju u svoju zasluženu, mesijansku ulogu, ubrzava negativna selekcija, korupcija, projektovanje sile umesto da rade leveredging svojih vrlina koje zahtevaju pamet i znanje ... i imaš ...

... staru priču, mene su poslednjih par decenija često Ameri pitali šta je next big thing - ja im kažem imaš ih koliko hoćeš, ljudi u prometnoj ulici će ti reći, fora je da ideju sprovedeš u delo, i neke su ideje skupe.

I pogledaj sad hot-topic, na temu ideja i vrha, iz perspektive svemirskog istraživanja:

- US imaju NASA, onomad ultimativni vrh, i dok pumpaju 700 milijardi dolara godišnje u military-security complex NASA je prisiljena da ih moljaka za novac za projekte.

- Manje inteligentni na vrhu su videli NASA pre 10 godina kao ezoterično nepotrebno bacanje novca koje bi trebalo da se finansira sa liberanog tržišta ...

1. Enter Elon Musk, ali lirebala je spora kad imaš ...

2. ... informacije, ICT, novac države u vešto postavljenom strategijskom državnom planiranju, kao što je sad slučaj u Kini, koja ima superioran state-sponsored kapitalizam

Svi smo mi svesni moći heuristike, koja je dovela Muska, ali ako imaš dobar model i proste algoritme oni su brži - ako imaš y = f(vector promenljivih) i imaš (uglavnom ) sve promenljive brže raćunaš y preko neke closed-form funkcije f nego heuristikom.

Trajaće ovaj reset godinama, a ako je verovati nekim pričama on će pomeriti centar zapadnog sveta u Evropu (efektivno), US je toliko ogroman sistem da mu Prvi Njutnov zakon ne dozvoljava prebrzo pomeranje olako, ma kako nove analize bile dobre.

U ime te igre niko od igrača niej prejak da bi implementirao neku jasnu, "pravolinijsku" strategiju, pa je neke poteze i varke telom teško dokučiti - tekući hot topic je ponašanje Nemačke prema Rusiji, tj antagonističko do te mere da ide na strategijsku štetu Nemačkoj.

Ali, to možda uopšte nije deo dugoročne strategije, nego sitan taktički potez pošto ni Nemačka ne može olako da kaže njet onima koji od nje traže takav stat

Osim ako nema istine i u onome što neki tek dotiču govoreći kako je Nemačka možda spremna na takvu strategijsku žrtvu da bi konsolidovala kontrolu nad Evropom pomeraju delove onoga što je još uvek pod nacionalnom kontrolom i menadćemntom ka centralnom evropskom planiranju - tj možda na inteligentniji način pokušavaju nešto od onoga što su silom probali u WW1,2.

Itd ...
gvozden1 gvozden1 11:18 10.12.2020

Re: đe veza


Po tom šaru su trenutno po broju (preko 100) zaraženih na 100K ljudi najgori Rod Ajlend, Indijana, Srbija i Gruzija.

Da, primetih to gore.
A samo malo ranije su manji od nas bili samo Vatikan i valjda Lihtenštajn, tako nešto.

Kako je to moguće, bemliga.
niccolo niccolo 11:23 10.12.2020

Re: đe veza

Ako hoćeš da se nerviraš evo Apple izbacio bluetooth over the ear slušalice od $500. Dobra vest je što ne mora niko da ih kupi.

Čekaj, jel sad mora da bacimo ove airpodove?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:23 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
...prepoznao kolaps zapadne civilizacije, a ne trenutak kad je na čelo najveće zapadne demokratije došao tip koji je po funkcijama rasporedio najbližu rodbinu, ima sledbenike koji veruju da postoje podzemni hodnici u kojima se drže deca od kojih se prave serumi za večitu mladost holivudskih zvezda koje su se isto urotile protiv njega, i iza koga su i ljudi sa puno para koji bi sve te pičkice koje nešto seru o renewable struji okačili na te njihove ventilatore (za koje Predsednik kaže da prave buku i tako izazivaju rak) ...


Verovali ili ne ja se sa ovim u potpunosti slažem. Da, izbor sumanotog Trampa jeste bio ozbiljan znak da je mnogo toga otišlo dođavola.
Tako da tu možemo da postignemo 100% saglasnost.

Ono gde se verovatno razmimoilazimo je objašnjenje koji su uzroci tome.
niccolo niccolo 11:24 10.12.2020

Re: đe veza

Verovali ili ne ja se sa ovim u potpunosti slažem.

Pa sa time se valjda svi (ozbiljni) blogeri slažu. Kao i sa onim na šta Als ukazuje.
alselone alselone 11:31 10.12.2020

Re: đe veza

Pa sa time se valjda svi (ozbiljni) blogeri slažu. Kao i sa onim na šta Als ukazuje.

Pa da, nije velika mudrost reći da je Tramp bio je jedno koruptivno-nepotističko-klovnovsko-rasističko čudo koje je čudom i glupošću demokrata dobilo izbore.

Isto tako ne bi trebala biti prevelika mudrost pa prepoznati šta se sve izdešavalo kako bi se on skinuo sa vlast i da su crvi izašli iz konzerve, nema nazad više.

Takođe, trebalo bi prepoznati i ono što Milan kaže, kako je vratio deo poslova i kako je vratio većinu vojske nezapočevši novi rat, prvi put valjda, u koliko, 30 godina različitih predsednika, možda i jače. To mu je verovatno i došlo glave.
angie01 angie01 11:34 10.12.2020

Re: đe veza

Kako je to moguće, bemliga.


jer nema sustinski nikakvih mera....od silne price-nista.

pri tome, nije ovo prva pandemija, pa da se snebivamo sta se i kako radi, postoji i zakon o tome.

osnovno je u slucaju zaraznih bolesti, da se spreci kontakt, kontrolisu zarazeni i da se dezinfikuju prostori u kojima se krecu, borave ljudi,...sto se bGd tice- pre svega javni prevoz, poste, banke, prodavnice prehranbenih proizvoda, skolske ustanove,....a to se ne radi,...gradom uredno setaju zarazeni koji nemaju dramaticnu klinicku sliku....taj neko udje u autobusi svi koji se tog dana prevoze tim vozilom su potencionalno zarazeni, ili su potencijalni prenosioci...+ posledice ove dve masovne sahrane crkvenih glavesina, sa dodirivanjima, ljubljenjem kovcega, prminulog, kusanjem iz zajednicke kasicice i slicne nedopustive stvari u vreme zarza, pri cemu su pokojnici od istog virusa i prminuli,...pa posle ti ljudi putuju, svrcakju se i tako....
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:36 10.12.2020

Re: đe veza

alselone
... čudom i glupošću demokrata dobilo izbore.



Ne, ne, ne.
Nit je čudo nit neka prolazna glupost. Koreni toga su mnogo dublji.
freehand freehand 11:36 10.12.2020

Re: đe veza

Pa da, nije velika mudrost reći da je Tramp bio je jedno koruptivno-nepotističko-klovnovsko-rasističko čudo koje je čudom i glupošću demokrata dobilo izbore.

On je izbore dobio zato što mu je protivkandidat bila Hilari Klinton, ovaploćeno zlo.,
Inače, u Srbiji je onomad bila vrlo popularna parola "Neću manje zlo" kao da je to neka baš velika pamet i kado da izbor manjeg zla nije najčešći ljudski izbor. E Amerikanci su to imali x1000 u odnosu na nas ovde. I bolje su prošli, kudikamo. jer se Tramp pokazao kao daleko, neuproedivo manje zlo od onoga što smo mi sebi ovde priredili.
Hansel Hansel 11:48 10.12.2020

Re: đe veza

angie01
...gradom uredno setaju zarazeni koji nemaju dramaticnu klinicku sliku....taj neko udje u autobus i svi koji se tog dana prevoze tim vozilom su potencionalno zarazeni, ili su potencijalni prenosioci...

Улазе и превозе се и они који су јако болесни, јер немају другог начина, да подвучем.
alselone alselone 11:49 10.12.2020

Re: đe veza

Ne, ne, ne.
Nit je čudo nit neka prolazna glupost. Koreni toga su mnogo dublji.


Dobro.
alselone alselone 11:54 10.12.2020

Re: đe veza

Kako ide naš razgovor obično.

- Jebote pogledajte šta rade ove demokrate?!
- Ne, ne, ne, reci ti nešto protiv Trampa ako smeš.
- Brate, pričam o nečemu drugom, reci ti nešto na ovu temu.
- Ne, ne, ne, ne, reci ti nešto protiv Trampa ako smeš.
:kaže protiv Trampa:
:zrikavci:

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:55 10.12.2020

Re: đe veza

alselone
Ne, ne, ne.
Nit je čudo nit neka prolazna glupost. Koreni toga su mnogo dublji.


Dobro.


Pa dobro, misliš da to nije bio pokazatelj nekog ozbiljnijeg problema u društvu tj. sistemskog baga nego tek onako, da je bio neki drugi prijemčiviji kandidadat, sve bi bilo drugačije?

Pazi, taj drugi kandidat bi možda pobedio ali trend nezadovoljstva je jasan. Ne samo u SAD.
alselone alselone 12:00 10.12.2020

Re: đe veza

Pa dobro, misliš da to nije bio pokazatelj nekog ozbiljnijeg problema u društvu tj. sistemskog baga nego tek onako, da je bio neki drugi prijemčiviji kandidadat, sve bi bilo drugačije?


Mislim da je pokazatelj nekog ozbiljnije problema u društvu, tj. sistemskog baga. I mislim da je deo šireg svetskog trenda.

Takođe mislim da su demokrate imale boljeg kandidata da bi dobili.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:11 10.12.2020

Re: đe veza

alselone

Takođe mislim da su demokrate imale boljeg kandidata da bi dobili.


I onda izgubili ove izbore. Isto kao da je DS uspeo nekako da namakne neku večinu 2012. i da onaj smešni lik opet bude predsednik, na sledečim izborima (koji bi, siguran sam bili prevremeni) bi tek pukli ko zvečka.

U Francuskoj su se jedva izvukli, tako što su minirali Fijona onim skandalom pa ostavili izbor između strašila Lepenice i ovog retarda. Naravno, svi se uplašili strašila. I sa Trampom su imali sreće što je dileja, nekog ozbiljnijeg bi mnogo teže skinuli, a i njega teško da nije bilo pandemije.
U principu, toj libtardskoj ekipi najviše odgovaraju kao protivnici dileje ili strašila.

A pazi, pitanje je šta će biti u Francuskoj u budućnosti. Meni se čini veoma verovatnim da će FN na kraju dobiti izbore, ali ne sa ovom matorom nego sa naslednicom iz familije. A ta je izgleda još zajebanija.



P.S.
E vidiš Gvozdene, ovo je riba
angie01 angie01 12:19 10.12.2020

Re: đe veza

Улазе и превозе се и они који су јако болесни, јер немају другог начина, да подвучем.


uzas,...bukvalno nista nije pokriveno od bitnih stvari,...kaze mi drugarica koja ide busom na posao jer nema drugu opciju, da svaki dan ulaze Romi da prose, ispipakuju sve rukohvate, gurkaju putnike, izadju, pa u drugi bus i tako do uvece,....odmah se setim onog filma o Variola veri i kako se ona prenela, a i snimljen je spot o prenosenju Korone, kako bi ljudi shvatili da je nemanje kontekta i dezinfekcija osnovna stvar,...al dzba.

vesara jos dao 1,5 miliona jura za groblje kucnih ljubimaca u sred ovog sranja, dok se deca lece smsom, nema prevoza za bolesnike, nedovoljno kovid ambulnti sta sve ne....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana