Planeta

Наше хероје вакцинишите присилно

omega68 RSS / 19.01.2021. u 23:38

Наше хероје ( у даљем тексту НХ)  вакцинишите присилно

Или их цепајте цепивом, присилно, јабоме.

Што?

Зато што већина неће да прими вакцину против вируса Ковид19.

Добро, неће, па шта? То је њино људско право.

Е па нећемо тако Дино! Као прво,  не желим да ме за моје паре које одвајам од плате, или моје ближње, заразе приликом неке рутинске интервенције коју исти тако, рутински углавном, обављају ,,левом руком'' но то је тек друга и тужна прича. Као друго, где су били кад је грмило , кад је сивало, кад је

Ako odbiju vakcinaciju roditeljima prete novčane kazne, ali i ODUZIMANJE DECE

Кад су сужњи вапили да су као родитељи најбоље упућени шта је за њихово дете најбоље.

Кад ...

 Ukoliko roditelj ne želi da vakciniše dete, čak i kada je od strane profesionalca medicinske struke procenjeno da takav postupak ugrožava zdravlje deteta i njegovo pravo na adekvatnu zdravstvenu zaštitu, sud opšte nadležnosti u parničnom postupku može delimično lišiti roditelje roditeljskog prava, odnosno može ih lišiti prava da odlučuju o pravu deteta na zdravstvenu zaštitu.

- U tom slučaju detetu se postavlja privremeni staratelj, koji će se starati o zdravlju deteta i umesto roditelja dati saglasnost i time obezbediti da dete bude vakcinisano - kažu za "Danas" u Ministarstvu za rad, zapošljavanja, boračka i socijalna pitanja, povodom izjave ministra prosvete Mladena Šarčevića da država neće biti blagonaklona prema roditeljima koji odbiju da vakcinišu decu i da će oni snositi sankcije, među kojima je krajnja – izuzeće iz porodice.

Кад је, дакле, легализован нацизам.

А знате за оно 

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.
Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.
Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.
Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Као треће, ко вас је терао да будете Хипократови заветници?

Могли сте опуштено да будете машинбравари, на пример.Или програмери.Проститутке или молери.

Бели мантил има одговорност пријатељи и пријатељице.

У мом одељењу средње школе од двадесет седам ученика, данас је двадесет лекара.

Ја нисам.  Не зато што сам био интелектуално инфериоран. Не, ја сам имао страх од одговорности. Нисам смео да преузмем ризик за нечији живот. Било ми је незамисливо да неко умре, па чак и нанамерно, због неке моје потенцијалне грешке.Наравно да сам касније схватио да су многи моји одељенски, па чак и оне хиперзензибилне, врло брзо и лако превазишли тај назови проблем.

Моју мајку су НХ једне године  држали четрдесет дана у болници без операциј, шатро лечећи је, а  слободни сте да читате да су чекали, српски речено - паре. Онда су јој рекли да почињу одмори и да се јави за два месеца. Е онда је ургирала моја рођака, из БГД наравно, па су је оперисали за 24 сата. Џабе јакако.

Ко за кривак смо за три дана имали прославу матуре на којој сам, правилно погађате, начинио скандал у виду причања ове приче пред еминентним и врсним лекаркама и лекарима срца Србије. И онако припит, е да бих скрио порив  да им уделим ките цвећа, направио сам све да ме мрзе и да ми не дају упут за, не дај Боже, неку озбиљну институцију Престонице.

Е да, на крају четврте године средње сам им  рекао да је супер што их познајем и да ћу ваљда лако да добијам упуте за Београд.И тад су се јако љутили на мене.

Љутио сам се и ја што моја другарица, у 4. години, схватите то је матуранткиња  који   тада има момка каже да су мушке полне жлезде - ФЕСТИСИ. Јбг, погрешно преписала са табле.

Ја је питам да ли је у  животу и у кревету чула за тестисе? Бадава.

Друга за ,,земљу хиљаду језер'' каже славодобитно да је то Венеција. Трећа за ракете ССССР које су се тада звале СС-20, пита који је то авион итд. Данас су то уважене стручњакиње и немоте случајно да будете родно неодговорни и да их назовете само стручњацима. Само не у мушком роду, молим.

Елем, позивам НХ да поштују своју науку коју су успешно, све не кријући интелигенцују, тако успешно завршили и шире је међу бесловесним становништвом. Нека покажу примером да верују у оно у шта нас убеђују. Ок, оно кад нема возила Хитне помоћи јер ординирајући лекар у том битном тренутку ординира са делом женског особља по шумаричким јебодромима се десило у неком паралелном универзуму. Или кад ти жена премире на порођају а идиот неће да је породи  царским резом. Мислим, хоће он али ти преко колеге тражи 50 евра, у кутији флаше вискија. Није важно ког, ако морам да признам.

Зато, цепајте НХ цепивима, присилно, да их ми неконтролисано не цепамо.

П.С.

Зарад историјске истине и смираја своје душе морам да одам признање изузетним али, на жалост ретким, институцијама као што су ,,Дедиње'' или Џодићев Институт за радиологију и онкологију.

Хвала им што постоје, бар тако понеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 09:28 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

To čoveka baš ispuni nekim ponosom.


Jeste, realno jeste. Magarac veliki :) eno mama plakala neki dan kada je u žurbi da otvori kapiju na dvorištu greškom zagrnula njegov duks na kopčanje i bio joj taman. A prekjuče se rodio.

Moj čovek! Sva pečenja na jednu stranu, vruća jaretina na drugu i pretegnuće.

Docs ne čitaj dalje. Meni je ipak jagnje janje, mada prepoznajem kvalitet u jaretu ali nisam navikao.
omega68 omega68 09:37 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Alse brate rođeni ili se ne slavi ili se danas slavi uz posnu hranu.
Mislim može sve, ali ne ide
Srećna NAM slava svima koji slavimo.
Jutros u crkvi burazer, sin i ja sa maskama,sveštenik preležao koronu pa dela bez maske.Upalili sveće za mrtve i žive.Građanisti na aparatima, ali biće tako nar još nekoliko tisuća godina, minimum
alselone alselone 09:40 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srećna ti slava domaćine.

Nemoj biti toliko izričit.
Biće ribe ali samo za sveštenika kog imamo u porodici.

predatortz predatortz 09:44 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Biće ribe


Kod mene je uvek. Slavim Svetog Nikolu. Neki imaju i posni i mrsni meni, u nekim krajevima (Romanija, neki delovi Hercegovine...) uvek se slavio mrsno.

No, ja imam osećaj da bi pokojna baba iz groba iskočila i opalila mi šamarčinu kada bih na taj dan išta mrsno na astal izneo. U mom kraju su oko toga striktni. E sad, sreda i petak za druge slave, koje nisu po difoltu posne... Tu sveštenici hoće da progledaju kroz prste.
Inače, spremiti posnu ili mrsnu slavu - nebo zemlja razlika.
niccolo niccolo 09:47 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srećna NAM slava svima koji slavimo.

Srećna slava!
alselone alselone 09:54 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

u nekim krajevima (Romanija, neki delovi Hercegovine...) uvek se slavio mrsno.


Juče je zasedao kolegijum Alselonovića i zaključili smo da ćemo slaviti mrsno jer smo tako oduvek slavili. Dodali smo malo ribe, eto da se ne naljute oni koji poštuju.
gvozden1 gvozden1 10:12 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

po jagnjetinu i jaretinu

Post, Alse, post, sreda.

Evo ja se s ribom akam.

Srećna slava.
gvozden1 gvozden1 10:14 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Uh, vidim da ste raspravili.
Naravno, nema opravdanja za meso, il slavi il ostavi, stara mudrost.
alselone alselone 10:15 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srećna slava valjevskim četnicima, u zdravlju i veselju proslavili i riblji paprikaš kuvati naučili.
alselone alselone 10:16 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

gvozden1
Uh, vidim da ste raspravili.
Naravno, nema opravdanja za meso, il slavi il ostavi, stara mudrost.


Nemoj propisivati drugima kako će slaviti slavu, nije lepo.
predatortz predatortz 10:16 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Post, Alse, post, sreda.

Evo ja se s ribom akam.


A "gudi, gudi, riba budi"?


Srećna slava!
gvozden1 gvozden1 10:17 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

riblji paprikaš kuvati naučili.

Trudimo se jadni, nije da se ne trudimo, al bolje nam ide ražanj, iskreno :)
gvozden1 gvozden1 10:18 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
gvozden1
Uh, vidim da ste raspravili.
Naravno, nema opravdanja za meso, il slavi il ostavi, stara mudrost.


Nemoj propisivati drugima kako će slaviti slavu, nije lepo.

Ne propisuje ja, svevišnji tako kaže :)
gvozden1 gvozden1 10:23 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

predatortz
Post, Alse, post, sreda.

Evo ja se s ribom akam.


A "gudi, gudi, riba budi"?


Srećna slava!

Neko malo manje masno, mršavije :)
Hvala


solo solo 10:26 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Alse brate rođeni ili se ne slavi ili se danas slavi uz posnu hranu.
Mislim može sve, ali ne ide




Tako i sa tvojom ,,temom,,. Može i vako i nako.

Nije do struke, nije do crkve i vere - DO LJUDI JE kao i uvek.

Tako i sa vakcinom,sa doktorima, popovima.... kurcima palcima.

kamilo_emericki kamilo_emericki 10:31 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

predatortz
spremiti posnu ili mrsnu slavu

Moj đed Gojko, kad se prekrstio i zaklao prvu pečenicu za Svetog Nikolu, je rekao da grijeh izlazi iz usta a ne u usta.
Biti ohol, zloban, sebičan, nasilan, pakostan, a slaviti. Ruganje, šta drugo.

predatortz predatortz 10:35 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

kamilo_emericki
predatortz
spremiti posnu ili mrsnu slavu

Moj đed Gojko, kad se prekrstio i zaklao prvu pečenicu za Svetog Nikolu, je rekao da grijeh izlazi iz usta a ne u usta.
Biti ohol, zloban, sebičan, nasilan, pakostan, a slaviti. Ruganje, šta drugo.



Mudro je zborio đed!

Samo, pečenica se kolje za Božić. Na Tucindan, 5. januara.

nikvet pn nikvet pn 10:44 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Срећна слава!

Него браћо домаћини, не будимо накрај срца, нека Лалоша да славе како им воља; њима су и чварци посни
predatortz predatortz 10:47 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

nikvet pn
Срећна слава!

Него браћо домаћини, не будимо накрај срца, нека Лалоша да славе како им воља; њима су и чварци посни


Meni je jedan mudri prota rekao da slavu čini par stvari. Pre svega molitva, sveća, žito, a iznad svega iskrena zahvalnost Gospodu i svetitelju kojeg domaćin praznuje.

Ostalo je gozba. Dakle, on nije izričit, mada mu firma nalaže da bude.

Ja slavim posno jer su svi oni pre mene tako činili, tako ću decu da naučim. Jer, suština jesu oni koji su bili i oni koji će biti. Mi smo tu trenutno.
alselone alselone 11:23 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Ne propisuje ja, svevišnji tako kaže :)


Јеси сигуран у ово?

Две ствари имам рећи на ово:
- Изабрао си један српски хришћански пропис који поштујеш и сада машеш њиме и ни мање ни више него кажеш како или се има тако радили или никако. Веома сумњам да си остатак живота устројио у складу са хришћанским правилима.
- Ја нисам неки превелики верник, то сам пар пута напоменуо, али сам традиционалиста и са друге стране велики поштовалац оригиналне хришћанске филозофије. Прописа шта је слава и како се слави нема тамо.
alselone alselone 11:24 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Него браћо домаћини, не будимо накрај срца, нека Лалоша да славе како им воља; њима су и чварци посни



Пилетина је реално посна. Нема ту нешто масти, поготово ако се испече бело месо на уљу.
predatortz predatortz 11:27 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

- Ја нисам неки превелики верник, то сам пар пута напоменуо, али сам традиционалиста и са друге стране велики поштовалац оригиналне хришћанске филозофије.


Isti slučaj. Plus, dodao bih, u mom slučaju, poštovalac SPC zbog njene ogromne uloge u održanju sabornosti naroda, očuvanju jezika, kulture, tradicije, običaja, prosvetiteljske uloge...


omega68 omega68 11:30 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

slavu čini par stvari. Pre svega molitva, sveća, žito, a iznad svega iskrena zahvalnost Gospodu i svetitelju kojeg domaćin praznuje.

Ostalo je gozba.

Eto i tu koronu je Svevišnji poslao da bi Srbima pokazao i podsetio one koji su zaboravili kako se slavi.Neće kreteni moći da slave slavu u restoranima gde mu mesto nije, nećè majmuni moći da se svađaju oko gluposti sve zanemarujući razlog zbog koga su tu.Ja sam juče svojim gostima poslao poruku:
Zbog pogoršane epidemiološke situacije ove godine nismo u situaciji da organizujemo žurku povodom slave već ćemo je provesti tihujući u toplini porodičnog doma.
Porodica ......
alselone alselone 11:30 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Isti slučaj. Plus, dodao bih, u mom slučaju, poštovalac SPC zbog njene ogromne uloge u održanju sabornosti naroda, očuvanju jezika, kulture, tradicije, običaja, prosvetiteljske uloge...

Апсолутно, апсолутно.
Веома велики поштовалац.

Ми имамо ту привилегију да нам је вера а и српство базирано на Светом Сави, да је идеја Светог Саве уткана у наш народ. То је за мене заиста дивно.
gvozden1 gvozden1 11:37 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Изабрао си један српски хришћански пропис који поштујеш и сада машеш њиме и ни мање ни више него кажеш како или се има тако радили или никако.

Samo sam naveo prastaru izreku, ili slavi il ostavi, koja se upravo na to odnosi, ili slavi kako je propisano ili nemoj nikako.

To kaže izreka, a da li će je neko poštovati ili neće, njegova stvar.

Ona ima smisla, ali nikoga ni na šta ne obavezuje.



Веома сумњам да си остатак живота устројио у складу са хришћанским правилима.


Ni izbliza, ali ako nešto već radim pokušavam da radim što približnije "propisu"
Tek tad to što radim dobija smisao, drugačije ga ne bih video.

To ja tako, drugima široko polje.
omega68 omega68 11:40 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Прописа шта је слава и како се слави нема тамо.

Gde nema?
Pa valjda su tamo obeleženi dani kad je post.
Današnji dan jeste.
Možemo mi pametni dans i tooplu vodu da izmislimo, ali je post
To je kao ono " ma može da bude i inženjer ali je mali"
alselone alselone 11:40 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

ali ako nešto već radim pokušavam da radim što približnije "propisu"


Pretpostavljam onda da jedeš sredom i petkom posno.

Mislim, pošto već moraš da jedeš pa kada to radiš, radiš po propisu.
alselone alselone 11:43 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Gde nema?

Видим да ме ниси разумео али нема везе.

Немам превелике жеље да се даље расправљам на ову тему.
nikvet pn nikvet pn 11:48 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

gvozden1

ili slavi il ostavi


Слава се слави од срца а не од астала
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:52 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

omega68
Neće kreteni moći da slave slavu u restoranima gde mu mesto nije.

Evo priznanja jednog od kretena: Poudavala se i poženila deca, dobila svoju decu, i njihovi kumovi i kume isto tako i društvo im iz detinstva, tu su naravno i prijatelji (roditelji snahe i zeta), a i rođaci i stari kumovi i prijatelji, komšije, poneki poslovni partneri, bez kojih slava, ako se slavi, ne sme da prođe. Stan postao mali, iako nije, čak i da se slavi Ivkova slava.

Ne želeći da uvredim neke od gostiju za koje znam da su ortodoksni u svojim stvovima po pitanju slave, pitam starog sveštenika da li je greh slaviti slavu u restoranu (ili u bašti restorana, jer je reč o Đurđevdanu). Evo, njegovog odgovora: Prvo sveća, slavski kolač, žito i vino, sa rođenima, a posle domaćine sa ostalim gostima, volj ti kafana, volj ti mejana, to nije greh.

I tako bi. Naravno, da gosti nisu imali ništa protiv, uživalo se u jelu i piću i u muzici.

A što se korone tiče, nadam se da ćemo do narednog Đurđevdana, zahvaljujući vakcini, i mi domaćini i naši gosti steći imunitet, pa da nastavimo kao i do sada.

Srećna slava, kako god je slavili.



omega68 omega68 12:03 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

pitam starog sveštenika da li je greh slaviti slavu u restoranu (ili u bašti restorana

Pa i meni je jedan odobrio da budem kum na krštenju usred Petrovdanskog posta!!!
Pretpostavljam da taj ne pali sveću u kafani.Onda ok, tako treba shvatiti-too je žurka a žurka može i na drvetu da se pravi.
Ja pričam o slavskom ručku koji je pomen preminulima iz te kuće nešto kao zadušnice koje se obavljaju u kući.Ako se na taj čin pozovu gosti da uveličaju događaj onda nije red da se unižav sveća, žito, kolač i ceo događaj nekim incidentima.
Otome pričam
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:11 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

omega68

Pretpostavljam da taj ne pali sveću u kafani.Onda ok, tako treba shvatiti-too je žurka a žurka može i na drvetu da se pravi.
Ja pričam o slavskom ručku koji je pomen preminulima iz te kuće nešto kao zadušnice koje se obavljaju u kući.Ako se na taj čin pozovu gosti da uveličaju događaj onda nije red da se unižav sveća, žito, kolač i ceo događaj nekim incidentima.
Otome pričam


Nisi razumeo - slavska sveća, kolač, žito i sve što ide uz to sa najužim članovima porodice je u kući, a posle je kafana.
zemljanin zemljanin 12:12 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

'oce kaki - nece kaki
nsarski nsarski 12:16 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Него браћо домаћини, не будимо накрај срца, нека Лалоша да славе како им воља; њима су и чварци посни



Пилетина је реално посна. Нема ту нешто масти, поготово ако се испече бело месо на уљу.


Neka moja drugarica dovodi svog budućeg iz Amerike da ga upozna sa roditeljima u Bg. Roditelji uzbuđeni da upoznaju budućeg zeta, itd. Spremaju veliki ručak, ali ih ćerka upozori da je njen dečko vegetarijanac. Gospođa mama zblanuta - juuu, mlad čovek a ne jede meso, da nije bolestan? Nije, mama, nego jednostavno ne jede; može salate, riba, ali ne meso. A keva će: ju, ju, ju...dobro spremiću krompir, salate, trt-mrt, a i piletinu, ona je lagana! Ali, mama, ne jede meso, ne jede piletinu! Kako ne jede piletinu?! Pa, piletina nije meso, to može.
alselone alselone 12:21 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

'oce kaki - nece kaki

Scarlett my dear, frankly, I don't give a fuck.
alselone alselone 12:23 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Neka moja drugarica dovodi svog budućeg iz Amerike da ga upozna sa roditeljima u Bg. Roditelji uzbuđeni da upoznaju budućeg zeta, itd. Spremaju veliki ručak, ali ih ćerka upozori da je njen dečko vegetarijanac. Gospođa mama zblanuta - juuu, mlad čovek a ne jede meso, da nije bolestan? Nije, mama, nego jednostavno ne jede; može salate, riba, ali ne meso. A keva će: ju, ju, ju...dobro spremiću krompir, salate, trt-mrt, a i piletinu, ona je lagana! Ali, mama, ne jede meso, ne jede piletinu! Kako ne jede piletinu?! Pa, piletina nije meso, to može.


Evo jedan stari blog na tu temu. Bokte, 11 godina je prošlo kao tren.

A jedeš li supu.
omega68 omega68 12:52 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

slavska sveća, kolač, žito i sve što ide uz to sa najužim članovima porodice je u kući, a posle je kafana.

Ok.Ja sam mislio na kretene koji kolač i sveću nose u restoran
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:00 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Znači nisam pravoslavni kreten. Hvala, pade mi kamen sa srca.
niccolo niccolo 16:31 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srbijanci ugnjetavaju Vojvođane...
predatortz predatortz 16:34 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
Srbijanci ugnjetavaju Vojvođane...


Nisu ljudi kompromisa, kao ja.
alselone alselone 16:50 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Nisu ljudi kompromisa, kao ja.


tako je.

Nego, povela se diskusija za stolom - da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač.

Šta kaže blog?
alselone alselone 16:52 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Srbijanci ugnjetavaju Vojvođane...


Mislim stvarno nije u redu da naše lepršavo tumačenje crkvenih propisa tumače na pogrešan način.


omega68 omega68 17:28 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Nisu ljudi kompromisa, kao ja.


tako je.

Nego, povela se diskusija za stolom - da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač.

Šta kaže blog?

Primicač
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:38 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Nisu ljudi kompromisa, kao ja.

Nego, povela se diskusija za stolom - da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač.


Svašta. Naravno da je zaponjak.
Po srpskim zapadnim krajevima, dakle kraj'nama kažu špinjetak.

P.S.
Srećna slava!
gvozden1 gvozden1 17:45 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

nikvet pn
gvozden1

ili slavi il ostavi


Слава се слави од срца а не од астала

Pa da.
A ako je tako, ako nije važno šta je na astalu, što da ne bude posno?

Meso je tu da bi krkanluk bio bolji, a ako je krkanluk nevažan tog dana?

I iz ugla iz kog ja posmatram, a to je više ugao srpske tradicije, nego ugao religije, (a slava i jeste više stvar srpskog nego pravoslavnog) mrsna slava nije greh, ali jeste odstupanje od tradicije.
niccolo niccolo 17:49 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač

A šta su ti ta tri?
predatortz predatortz 17:53 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač

A šta su ti ta tri?


Papak!
alselone alselone 17:56 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Svašta. Naravno da je zaponjak.
Po srpskim zapadnim krajevima, dakle kraj'nama kažu špinjetak.

P.S.
Srećna slava!


Hvala tebi i hvala drugima koji su čestitali.

Ovde kod mene govore zapinjač i to svi redom. A hvala bogu pečenjara imam koliko ti srce ište u krugu od par kilometara.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:56 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
da li se kaže zaponjac, zaponjak ili zapinjač

A šta su ti ta tri?


Daj bre Nidžo ne brukaj se
alselone alselone 17:57 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

A šta su ti ta tri?

Najlepši deo jagnjeta.

Možda je i najlepši kada je iz furune a ne sa ražnja ali ne pravim pitanje.
gvozden1 gvozden1 17:57 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Prečnjak.
To kod jagnjeta, stavlja se na ražnju preko, popreko, u odnosu na ražanj i na položaj u kom je stajalo dok jagnje nije utihnulo.
niccolo niccolo 17:59 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Papak!

Pa onda ih je valjda 4
gvozden1 gvozden1 18:02 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
Papak!

Pa onda ih je valjda 4

2 :)
Delovi prednjih nogu, ono što su kod ljudi nadlaktice.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:02 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

gvozden1
Prečnjak.


Da, ima i ta verzija. Neki kažu i čaponjak.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:04 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

gvozden1
niccolo
Papak!

Pa onda ih je valjda 4

2 :)


Da, da, samo prednje.
Pozadi su pikljevi.
gvozden1 gvozden1 18:04 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

vrabac_onaj
gvozden1
Prečnjak.


Da, ima i ta verzija. Neki kažu i čaponjak.

I svaka verzija je podjednako dobra ako se dobro usoli :)
niccolo niccolo 18:10 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

vrabac_onaj
gvozden1
niccolo
Papak!

Pa onda ih je valjda 4

2 :)


Da, da, samo prednje.
Pozadi su pikljevi.

Ma 4 naziva, tri Alsova + Predov

(ne može čovek ljudski ni da troluje, svi ga ozbiljno shvataju)
alselone alselone 18:11 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

(ne može čovek ljudski ni da troluje, svi ga ozbiljno shvataju)


Da, tako sam i ja hteo da malo trolujem dok varim zaponjce. :)

Tako mi govorimo a zapinjač sam prvi put čuo po pečenjarama.


Još smešnije pitanje je kako se zove ono što ostane kada okruniš klip kukuruza. Za to ima bar 10, 20 imena.
crossover crossover 18:15 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

vrabac_onaj
gvozden1
Prečnjak.

Da, ima i ta verzija. Neki kažu i čaponjak.


Да, код нас поред Мораве се каже чапоњак.
niccolo niccolo 18:16 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Da, tako sam i ja hteo da malo trolujem

A pazi ovo
alselone alselone 18:24 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
Da, tako sam i ja hteo da malo trolujem

A pazi ovo


Kul!
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:25 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone

Još smešnije pitanje je kako se zove ono što ostane kada okruniš klip kukuruza. Za to ima bar 10, 20 imena.


Imam jedan za koji sumnjam da je mnogo njih čulo: "rucek".
Mada dobro, to baš i nije srpski
crossover crossover 18:25 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Слава је икона, свећа, колач и жито, све остало је фолклор. И наравно литургија за све парохијане који славе исту славу. У граду је био обичај да ручак буде само за укућане, а за госте само колачи, пиће и кафа; сад се то променило.

Срећан Свети Јован, домаћини.
alselone alselone 18:27 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?
predatortz predatortz 18:29 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?


Kad ta stoka pusti suzu, sigurno je samo jedno - mnogima će u svetu majka zaplakati zbog tih lažnih suza i lažne brige.
crossover crossover 18:48 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?


Мислим да га је потресло оно кад је Џенифер Лопез рекла libertad y justicia para todos.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:51 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

crossover
alselone
Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?


Мислим да га је потресло оно кад је Џенифер Лопез рекла libertad y justicia para todos.


Rekla mu da je libtard?!
crossover crossover 18:58 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

vrabac_onaj
crossover
alselone
Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?


Мислим да га је потресло оно кад је Џенифер Лопез рекла libertad y justicia para todos.


Rekla mu da je libtard?!


Los libtardos. :)
niccolo niccolo 18:59 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Rekla mu da je libtard?!

Dokle to nasilje svuda oko nas...logično da se deka rasplakao.
gedza.73 gedza.73 19:13 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
Eno i Bajden plače na TVu. Šta je sa tim libtardima i plakanjem?

Ne dao bog da Bajden položi svečanu zakletvu na Bibliji.

Tek tad će da se vidi šta je suza drugosrbijanksa muška (i aj sad nađi ti politički korektnu reč a da te neko ne prozove).

Još plakanje u kombinaciji sa sekularnim tradicionalnim tužbalicama nema koje srce neće da potrese

p.s.
Jel' ovo to to?






vrabac_onaj vrabac_onaj 19:14 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
Rekla mu da je libtard?!

Dokle to nasilje svuda oko nas...logično da se deka rasplakao.

stemajz stemajz 19:14 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

срећна слава домаћинима :)

е пајићу, на шта сте либтарди спали, овако вам инаугурација изгледа, са златни микрофон... јбт, певаљке под шатром

predatortz predatortz 19:17 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

јбт, певаљке под шатром


Prepisuju od Dodika!
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:17 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

stemajz
срећна слава домаћинима :)

е пајићу, на шта сте либтарди спали, овако вам инаугурација изгледа, са златни микрофон... јбт, певаљке под шатром



Ovo neka sestričina Branke Sovrlić?
stemajz stemajz 19:43 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

и нова министар(ка) здравља, или тако нешто, ваљда:

predatortz predatortz 19:46 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

и нова министар(ка) здравља, или тако нешто, ваљда:


Au, žarko ti sunce!
Naša premijerka, brat Pantela, je riba za ovo!
crossover crossover 19:50 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

stemajz
е пајићу, на шта сте либтарди спали, овако вам инаугурација изгледа, са златни микрофон... јбт, певаљке под шатром


Још бољи јој је овај златни голуб са маслиновом гранчицом - на инаугурацији председника земље која је од Другог светског рата непрекидно у рату. Ове две глупаче што су певале су савршен показни пример за амерички либтардизам.
stemajz stemajz 19:51 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

колико сам ја чуо, ова жена је рођена као мушко, има и двоје деце, али је пре неких десетак година променила пол ваљда...

то не би требало да игра неку улогу ако се људи бирају по стручности... но, није моје да коментаришем

мене, лично, не занима нимало што је немачки министар здравља (који је иначе неки банкар по струци) хомосексуалац, његова ствар

мени је много већи проблем што је он у сред короне купио вилу од неких 4 милиона (у којој је раније живео ричард гренел, док је био амбасадор), а да се не зна баш одакле му паре за то...

zilikaka zilikaka 20:18 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

ako nešto već radim pokušavam da radim što približnije "propisu"
Tek tad to što radim dobija smisao, drugačije ga ne bih video.

Da li tu spada i onaj "sam svoj majstor" obred sa kolačom?
omega68 omega68 20:28 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

zilikaka zilikaka 20:31 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

У граду је био обичај да ручак буде само за укућане, а за госте само колачи, пиће и кафа; сад се то променило.

Da, ja se toga sećam. I to ne samo u gradu.
gvozden1 gvozden1 21:00 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

zilikaka
ako nešto već radim pokušavam da radim što približnije "propisu"
Tek tad to što radim dobija smisao, drugačije ga ne bih video.

Da li tu spada i onaj "sam svoj majstor" obred sa kolačom?

Sa panaijom :)

Da, naravno.
Pa krenuo sam da sve to uradim, baš zato što pokušavam da bude što vernije originalu, ali eto, desilo se da zakasnim, pa sam sve to prilagodio trenutnim okolnostima, nema popa, prelijem ja.

Rekoh gore, nema greha ni ovako ni onako, ni sa prečnjakom ni sa ribom, ni sa popom ni bez popa, ali treba se truditi da se tradicija što vernije sledi ako se time ne remeti ništa (i ako je pop tu:)
zilikaka zilikaka 21:08 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Meni je ta tvoja priča jedna od najdražih. Iskreno, nekad kad ovde zajuniš do fanatizma, setim se toga, pa negde pomislim da se samo veselo zabavljaš terajući kontru.
gvozden1 gvozden1 21:20 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Iskreno, nekad kad ovde zajuniš do fanatizma, setim se toga, pa negde pomislim da se samo veselo zabavljaš terajući kontru.

Ne, stvarno ne.
Dobro, ne uvek :)

Ali češće su situacije kad sam uveren da sam u pravu, i da mi samo malo fali pa da svima objasnim :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:48 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

predatortz

Samo, pečenica se kolje za Božić. Na Tucindan, 5. januara.

Izvinjavam se zbog nepreciznosti.
Inače, kod nas pečenicom zovemo praseće pečenje za vjerske praznike. Za sva druga slavlja je jednostavno pečeno prase.


omega68 omega68 22:56 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

predatortz

Гледао сам филм о коридору.
Хвала браћо Срби!!!
predatortz predatortz 22:59 20.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

omega68
predatortz

Гледао сам филм о коридору.
Хвала браћо Срби!!!


Hvala Bogu, Krajišnicima i Srbiji!

mentol mentol 07:46 21.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

gvozden1

Srećna slava.


Hvala!

nikvet pn
Срећна слава!
Него браћо домаћини, не будимо накрај срца, нека Лалоша да славе како им воља; њима су и чварци посни


Ne svima....
bangyahead bangyahead 17:42 21.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

niccolo
Srbijanci ugnjetavaju Vojvođane...


Jesi video, pa ti posle budi čovek prema četnicima. Sa bradonjama i na slavu samo preko nišana.




vrabac_onaj vrabac_onaj 13:17 23.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

Jesi video, pa ti posle budi čovek prema četnicima. Sa bradonjama i na slavu samo preko nišana.


Samo izvoli. Ne bih mogao da kažem da pomalo ne priželjkujem takav rasplet situacije.
mariopan mariopan 11:23 24.01.2021

Re: Revolucija za roditelje

alselone
- Tata dođi da vidiš nešto u moju sobu!
- Slikaj pa mi pošalji Vajberom.


Živeo Omegito.
Srećna slava svima koji slave, pa i meni.

Srećna ti slava domaćine.

Nasmejao si me pa da ti kažem da moj sin naručuje kafu tako, porukicom iz svoje sobe.
Черевићан Черевићан 10:16 20.01.2021

бееее

ja se nisam pobunio

још мало па мир у стаду
(тек понеко .....ту одстоји),
без гурања - позив следи
инфовање нам предстоји
zilikaka zilikaka 20:33 20.01.2021

Tebi Alse

I svima koji su svečari, SREĆNA SLAVA!
A što se astala tiče, pusti njih. Moja jedna baba je pa redovno umela da puni ćurku, što i jeste neko srednje rešenje. Ni mrsna ni posna.
haklberi_tom haklberi_tom 21:26 20.01.2021

Re: Tebi Alse

zilikaka
I svima koji su svečari, SREĆNA SLAVA!
A što se astala tiče, pusti njih. Moja jedna baba je pa redovno umela da puni ćurku, što i jeste neko srednje rešenje. Ni mrsna ni posna.

Mene kod ćurke nerviraju one jake tetive na bataku - taman se zalaufam kao Fred Krmenko, a tetive hoće da otkinu zube.
petargli petargli 19:58 21.01.2021

optimalna praksa

Pajz ovaj primer iz Amerike ... Roditelji nisu vakcinisali dete i dete umre od te neke zarazne bolesti za koju postoji vakcina, i državni tužilac odluči da podigne optužnicu protiv roditelja da su direktno krivi za detetovu smrt. Nisam pratio kako se završio slučaj ali to u principu nije ni bitno ...

Po meni, država ne sme da primorava njene stanovnike na vakcinaciju ili preti oduzimanjem deteta, ali isto tako ima puno pravo da optuži one koji ugrožavaju ili su direktno ugrozili život svoje dece ili živote drugih. Pa onda vidi šta ćeš da radiš, uglavnom imaš pravo izbora.
zilikaka zilikaka 20:26 21.01.2021

Re: optimalna praksa

Po meni, država ne sme da primorava njene stanovnike na vakcinaciju ili preti oduzimanjem deteta, ali isto tako ima puno pravo da optuži one koji ugrožavaju ili su direktno ugrozili život svoje dece ili živote drugih. Pa onda vidi šta ćeš da radiš, uglavnom imaš pravo izbora.

Osim u slučaju kada taj izbor sa velikom verovatnoćom ide na štetu deteta. Ono, ne daju da primi transfuziju ili slično. Onda nikakve koristi od prava na izbor, jer deteta nema ili trpi drastične posledice.
haklberi_tom haklberi_tom 21:12 21.01.2021

Re: optimalna praksa

petargli
Pajz ovaj primer iz Amerike ... Roditelji nisu vakcinisali dete i dete umre od te neke zarazne bolesti za koju postoji vakcina, i državni tužilac odluči da podigne optužnicu protiv roditelja da su direktno krivi za detetovu smrt. Nisam pratio kako se završio slučaj ali to u principu nije ni bitno ...

Po meni, država ne sme da primorava njene stanovnike na vakcinaciju ili preti oduzimanjem deteta, ali isto tako ima puno pravo da optuži one koji ugrožavaju ili su direktno ugrozili život svoje dece ili živote drugih. Pa onda vidi šta ćeš da radiš, uglavnom imaš pravo izbora.

Šta si ti tu sada rekao?
omega68 omega68 23:19 21.01.2021

Re: optimalna praksa

Po meni, država ne sme da primorava njene stanovnike na vakcinaciju ili preti oduzimanjem deteta, ali isto tako ima puno pravo da optuži one koji ugrožavaju ili su direktno ugrozili život svoje dece ili živote drugih. Pa onda vidi šta ćeš da radiš, uglavnom imaš pravo izbora.

Recimo da sam najbliži ovome.
Koje pol. stranke u svetu se zalažu za ovo?
petargli petargli 03:46 22.01.2021

Re: optimalna praksa

Ovde kod mene, ni jedna stranka ne pominje prinudnu vakcinaciju niti neke eventualne kaznene mere za one koji ne žele da se vakcinišu tj niko ni ne pomišlja da menja zakon koji daje slobodu izbora oko vakcinacije iako je situacija sa kovidom zabrinjavajuća. Trenutno se vodi kampanja o dobrim stranama vakcinacije protiv korone i uglavnom se ide na to, da te ubede da se vaksinišeš ne bi li se vratili normalnom životu.

Digresija, ako može tako da se kaže, ovde npr. pedijatri ti prvo ukažu da je trenutak za neku vakcinu, predlože vakcinaciju, odgovore na eventualna pitanja koja imaš i posle toga ti se odlučiš da li hoćeš da vakcinišeš dete ili ne. Imaš pravo da odeš kući ako hoćeš da dodatno razmisliš ili posavetuješ se sa drugim doktorom i onda se vratiš sa odlukom. I pored svega ovoga, i dalje je veliki procenat vakcinisane dece tj. populacije.
omega68 omega68 08:37 22.01.2021

Re: optimalna praksa

Izvini koja beše zemlja je u pitanju?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana