Moj grad

Sale mutavi i Velja nevolja - 2 od 30 fantomki u Savamali?

Filip Mladenović RSS / 13.02.2021. u 03:06

Da li će tužioci za organizovani kriminal Mladen Nenadić i Saša Ivanić u spisak istražnih radnji protiv Veljka Belivuka, Marka Miljkovića i ostalih dvadeset nedavno uhapšenih uvrstiti i slučaj rušenja Savamale, u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine? Jer, posle hapšenja ove kriminalne grupe koja se sumnjiči za otmice, brutalne likvidacije, držanje oružja i trgovinu drogom, istraga se nastavlja...

Uskoro će 5. godišnjica ovog terorističkog akta u strogom centru Beograda, a do danas je jedino osudjen, i to simbolično, šef smene policije Goran Stamenković. On je sporazumno sa Višim javnim tužilaštvom priznao krivicu za nesavestan rad u noći rušenja u Savamali, za šta je dobio uslovnu kaznu od 5 (pet) meseci!?

Jedno je, ipak, nesumnjivo: jedan od glavnih organizatora noćnog rušenja u Savamali, uz pomoć 30 do sada nepoznatih osoba pod fantomkama, jeste tadašnji gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Dokaz za to su izjave dva svedoka: Marija Mali, tadašnja supruga Siniše Malog i Aleksandar Vučić.

Bivša supruga Siniše Malog rekla je u intervjuu za "KRIK" 2017. godine da joj se Siniša pohvalio da je organizovao rušenje „nekih kolibica", jer su predstavljale prepreku izgradnji projekta „Beograd na vodi". "KRIK" je iste godine objavio i detalje izveštaja policije, koji ukazuju da su rušitelji te noći imali podršku beogradskih javnih preduzeća.

Dan nakon bespravnog rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici, Siniša Mali se pohvalio da je učestvovao u tome. Objasnio je, kako je Marija Mali tvrdila, da je morao da otkloni smetnje u izgradnji projekta „Beograda na vodi".

„Ja sam u to vreme bila u Crnoj Gori sa decom koja su bila na raspustu. Izbori su bili 24. aprila, on je odmah sutradan došao avionom. Ispričao je to kao najobičniji događaj. 'Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio.' To su bile, po njegovim rečima, neke barakice tamo, kolibice", ispričala je Marija Mali za „KRIK".

U tom trenutku, kako je navela, nije se očekivalo da će slučaj „kao bomba" odjeknuti u medijima.

Uopšte se nije pretpostavilo da iko može da primeti da se rušilo. Valjda dok je trajala izborna euforija, dok se narod radovao pobedi premijera, taj događaj je trebalo da padne u senku. Siniša je imao zadatak da očisti taj prostor, jer je ispregovarao sa Arapima da tu izgradi ʼBeograd na vodiʼ."

Marija Mali kaže da joj je Siniša Mali rekao ime kompanije čijim se bagerima rušilo, ali taj detalj nije želela da iznese u javnost.

Drugi svedok koji sumnjiči Sinišu Malog je Aleksandar Vučić:

„Siguran sam da nisu znali kakvi će detalji da budu, siguran sam da im namera nije bila kriminalna ni loša, ali je urađeno nešto veoma loše, urađeno je nešto što ne sme da se ponovi i iza toga stoje najviši gradski organi u Beogradu i oni će snositi i krivičnu pravnu i prekršajnu i svaku drugu vrstu odgovornosti", rekao je Vučić 8. juna 2016. godine.

Na žalost, Sinišu Malog do danas nikada nije ispitalo ni tužilaštvo, niti policija u vezi sa ovim slučajem. Istraga godinama tapka u mestu. Medjutim!

Možda će nastavak istrage protiv Belivuka, Miljkovića i ostalih potvrditi ili otkloniti sumnje da su oni, tada predvodjeni u medjuvremenu ubijenim Aleksandrom Stankovićem, zvanim Sale mutavi, pod fantomkama, istim kao na ovom video zapisu, rušili Savamalu uz pomoć bagera firme "Milenijum tim", koja je inače angažovana na izgradnji "Beograda na vodi": https://www.youtube.com/watch?v=0Z85fJeoe5U

Osnove za sumnje da je možda bilo tako je i u prijateljstvu Andreja Vučića, brata Aleksandra Vučića, sa Predragom Malim, bratom Siniše Malog.

Zbog velikog rizika (mogao je neko od noćnih čuvara magacina u Savamali da upotrebi oružje ili neko od slučajnih prolaznika - gradjana, kojima su otimani mobilni telefoni), Siniša Mali nije smeo da angažuje regularne pripadnike gradske policije ili komunalne policije i da im namakne fantomke na lica. Doduše, sudeći po odbijanje obe policije da reaguju na očajničke telefonske pozive zarobljenih gradjana, očigledna je i umešanost tadašnjeg vrha srpske policije, ili direktora ili ministra ili obojice.

Šta je onda preostalo Siniši Malom? Naravno, da angažuje tzv. navijače, pa ako nešto podje po zlu, da se putem medija saopšti javnosti da se radilo o mafijaškom obračunu u Savamali. Medjutim, sve je prošlo bez žrtava, ako se izuzme noćni čuvar Slobodan Tanasković, koji je preminuo mesec dana kasnije, 24. maja 2016. na VMA. Kao čuvar objekata u Hercegovačkoj ulici bio je svedok noćnog rušenja. Njemu su maskirani napadači oduzeli mobilni telefon i lična dokumenta, a potom ga vezali!

Dakle, može se pretpostaviti da je Siniša Mali zamolio brata Predraga da vidi sa Andrejom Vučićem da nadje i angažuje ljude da reše problem u Savamali: "...neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali."

Da li će tužioci za organizovani kriminal Mladen Nenadić i Saša Ivanić tokom istrage ispitati uhapšene i za rušenje u Savamali u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine ostaje da se vidi!? I čuje!

 



Komentari (454)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 11:16 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

crossover
Да замислимо немогуће, ево рецимо да имамо савршен сценарио, перфектну продукцију, савршен кастинг и неограничен буџет, ја бих режију за Бој на Косову дао Питеру Џексону или Никити Михалкову. :)

Da, možda bi neko sa strane to bolje uradio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:12 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
* skoro naiđem na info o holandskom pokretu otpora za vreme WWII. Ako mene lažu i ja lažem vas, ali nastao je pred kraj rata i brojao je 3 puta manje ljudi nego onih koji su bili u nacističkoj vojsci.



Nije, imali su od početka rata (pa nemačke okupacije) nekoliko pokreta otpora.
*A tačno je to da su imali višestruko više dobrovoljaca u nemačkim trupama.



'The German bombing of Rotterdam in World War II, also known as the Rotterdam Blitz, was the aerial bombardment of Rotterdam by the Luftwaffe on 14 May 1940, during the German invasion of the Netherlands in World War II. The objective was to support the German troops fighting in the city, break Dutch resistance and force the Dutch army to surrender. Almost the entire historic city centre was destroyed, nearly 900 people were killed and 85,000 more were left homeless'.




*Posle rata je uhapšeno, suđeno i osuđeno 6806 Holanđana za direktno učešće u nacističkim trupama (3000-4000 je poginulo boreći se na nacističkoj strani), preko tog broja 3283 je osuđeno za bilo koju vrstu pomoći okupatoru i 1344 osobe za izdaju. Smrtna kazna je izrečena nad *163 osobe u totalu.

*Zapadnjaci (zapadnije/severnije/protestanti) štede svoje ljude bez obzira kako grešili i ogrešili se, samo mi na Istoku em nas satire okupator em sami sebe satiremo za greške.


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:57 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Još jedna zanimljivost o (u) Holandiji..

Grupa građana (pod imenom 'Istina o virusu/ludilo virusa') danas na sudu oborila vladine mere u vidu policijskog časa.

Vlada uložila žalbu na presudu.

Dobra strana priče je da na sudu možeš oboriti vladine mere, loša strana je vežbanje efikasnosti pravne države na pandemiji.

Sudija - obrazlaže presudu na TV, oborene vladine mere jer nije urgentna situacija.
Novinarka - ako WHO proglašena pandemija nije urgentna situacija, šta onda jeste urgentna situacija!?
Sudija - tuc, muc..

Lekarska struka u šoku.


P.S. Ove nedelje je mesec dana od uvođenja policijskog časa od 21h - 04.30h.
Na grafikonu prikazan pad obolelih(hospitalizovanih) i umrlih za cirka 4/5 u odnosu na pre uvođenja ove mere. Vakcinacija koja je u toku nije mogla da utiče na pad jer još nisu sumirani rezultati a i premalo ljudi je do sada ovde vakcinisano da bi bilo od nekog uticaja na drastičan pad obolelih.

Jbg.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:17 17.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Šta misliš onda o onima koji pišu kako je loš?


Pa mozda ga je neko od tih sto pisu i video film. Ako je los sto ne bi rekli da je los? Zasto je Basara kako neki dan rece Jergovic jedan od najznacajnijih pisaca na ovim prostorima danas? Zato sto ukazuje upravo na stanje svesti gde se fikcija ne razaznava od cinjenica.

To sto neko negira estetske i druge vrednosti filma o Jasenovcu ne znaci da negira jasenovacki genocid. Na stranu ona sramna kritika u LA Timesu (koja je pisana u istom ovom stanju svesti) ali stice se utisak da svaki rodoljub mora 'stati' iza 'Dare' jer sve drugo je izdaja. Isto na drugoj strani, svaki domoljub ima duznost da pljulje ovaj film inace ce biti proglasen za Jugosrbina - neprijateljsko bice iz hrvatske savremene mitologije.

Najveci primitivizam i stepen neobrazovanja pokazuju oni koji istoriju uce iz narodnih pesama i legendi. To bi bilo kao kad bi biologiju ucili iz Crven bana. Sto zapravo nije ni iskljuceno.
freehand freehand 23:30 15.02.2021

Utisak bloga

... svakako je trud i postignuće onih koji su vazda spremni da fokus uvek skolne sa teme koju je autor - ko god da je - pomere na svoje opsesije i fantazije.
Što je demokratsko pravo svakog trola, al i nije baš dobronamerno prema društvu u kome svi živimo ako je reč o probnlemima koji svim građanima uništavaju živote, sadašnjost i budućnost na srednji i dugi rok. jer ono što se u Srbiji dešava je apsolutna devastacija, materijalna i duhovna, obrazovna i kulturna. Ono tšo se i ovde da pročitati, jednačenje po zlu bilo čegasa zlom sa kojim sad imamo posla polomiće nam noge za nekoliko decenija unapred.
Što je svakako manje bitno od toga dali su samoupravljači krali pokilo eksera a rang-liste za dobijanje stanova bile štelovane tokom šezdesetih i sedamdesetih. jer to su bili komunisti a ne Srbi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:02 16.02.2021

Re: Utisak bloga

Uprkos neveštim pokušajima bežanja od teme bloga, Siniša Mali će pre ili kasnije morati biti ispitan u policiji i u nadležnom tužilaštvu za organizovanje terorističkog akta u Savamali, u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine!
freehand freehand 00:38 16.02.2021

Re: Utisak bloga

Filip Mladenović
Uprkos neveštim pokušajima bežanja od teme bloga, Siniša Mali će pre ili kasnije morati biti ispitan u policiji i u nadležnom tužilaštvu za organizovanje terorističkog akta u Savamali, u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine!

Ne zajebavaj da je Siniša Mali bežao od teme bloga?!
Brate, znao sam da je hulja, ali tolika...
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:50 16.02.2021

Re: Utisak bloga

Nije jedini, na žalost!
gvozden1 gvozden1 20:07 16.02.2021

N1

Šta se o o desilo sa N1?
Liči da su izrežirali neku brljotinu u vakcinaciji?

Ne mogu da podnesu da Srbija išta dobro radi :)

Ako su stvarno režirali, pa previše je, ljudi.
alselone alselone 20:32 16.02.2021

Re: N1

Ja nisam ispratio ali me baš zanima.
gvozden1 gvozden1 20:55 16.02.2021

Re: N1

alselone
Ja nisam ispratio ali me baš zanima.

Ovako otprilike

Pred nekim mestom za vakcinaciju bilo nekih ljudi koji su tvrdili da imaju zakazanu vakcinaciju a centar zatvoren.
Tu se nekako nađu i novinari N1, intervjuišu, čak se nađe i neko ko priča o tome kako je staru majku doveo i poljubio vrata.
To, vest, se raširi i po svetu.

Ispostavi se da nisu imali zakazano, da centar i ne treba da radi, a novinarima nije palo na pamet da traže taj mejl, sms, šta li, na kome piše da je vakcinacija stare majke zakazana, da provere.
alselone alselone 20:58 16.02.2021

Re: N1

Šljam.

Ali nema veze, budi se istok i zapad, budi se sever i jug. :)
gvozden1 gvozden1 21:06 16.02.2021

Re: N1

alselone
Šljam.

Ali nema veze, budi se istok i zapad, budi se sever i jug. :)

Najteže mi što serviraju Brnabićki takve zicere, da naprosto moraš da je podržiš i da kažeš da je u pravu.
freehand freehand 21:49 16.02.2021

Re: N1

gvozden1
alselone
Ja nisam ispratio ali me baš zanima.

Ovako otprilike

Pred nekim mestom za vakcinaciju bilo nekih ljudi koji su tvrdili da imaju zakazanu vakcinaciju a centar zatvoren.
Tu se nekako nađu i novinari N1, intervjuišu, čak se nađe i neko ko priča o tome kako je staru majku doveo i poljubio vrata.
To, vest, se raširi i po svetu.

Ispostavi se da nisu imali zakazano, da centar i ne treba da radi, a novinarima nije palo na pamet da traže taj mejl, sms, šta li, na kome piše da je vakcinacija stare majke zakazana, da provere.


Xexe... Standardni govnarski bulšit.


niccolo niccolo 21:50 16.02.2021

Re: N1

naprosto moraš da je podržiš i da kažeš da je u pravu.

Čuo si i da je rekla da je zabranila direktoru eUprave da im odgovori da li je navod tih ljudi tačan ili ne?
freehand freehand 21:52 16.02.2021

Re: N1

niccolo
naprosto moraš da je podržiš i da kažeš da je u pravu.

Čuo si i da je rekla da je zabranila direktoru eUprave da im odgovori da li je navod tih ljudi tačan ili ne?

Joj kad je govedu govnarskom najteže da podrži čaleta, brata lažova...
gvozden1 gvozden1 21:59 16.02.2021

Re: N1


Čuo si i da je rekla da je zabranila direktoru eUprave da im odgovori da li je navod tih ljudi tačan ili ne?

Što bre komplikuješ stvari?

Vidiš neke ljude na ulici (Ajd, kao slučajno nabasaš na njih) žale se, pričaju za medije kako su nasamareni, imaju zakazano a nikoga nema.

Ima li išta logičnije nego da pogledaš da li stvarno imaju zakazano?

Ja, da sam nasamareni, prvo što bih novinaru pokazao je dokaz da imam zakazano.
A oni ništa.

Pusti sad e upravu, pitanje je jednostavno, jesu li ili nisu imali zakazano?
alselone alselone 22:00 16.02.2021

Re: N1

Šta god da se ispostavi kao tačno, ja ne sumnjam da je N1 imao loše namere. Taj čeripiking je manir CNN-a. Počevši od sivog neba i APSOLUTNO UVEK nekih baba sa glavama pokrivenim u maramama koje idu u fejdu kadra (ako se tako kaže).

Sa druge strane, N1 je neophodan našoj ubogoj državi i potpuno sam na njihovoj strani i potpuno se zalažem da treba da postoje, a protiv zlotvora.
freehand freehand 22:05 16.02.2021

Re: N1

alselone
Šta god da se ispostavi kao tačno, ja ne sumnjam da je N1 imao loše namere. Taj čeripiking je manir CNN-a. Počevši od sivog neba i APSOLUTNO UVEK nekih baba sa glavama pokrivenim u maramama koje idu u fejdu kadra (ako se tako kaže).

Sa druge strane, N1 je neophodan našoj ubogoj državi i potpuno sam na njihovoj strani i potpuno se zalažem da treba da postoje, a protiv zlotvora.

Meni ovo liči na ozbiljan problem.
Imaju nesumnjivo loše namere a tin si apsolutno na njihovoj strani.

Kudikamo je jednostavnija stvar: to je apsolutno najobjektivnija televizija koju imamo (ne sa nacionalnom frekvencijom, samo kabl). I za to nisu krivi oni, N1. Nego država koja je sve sasekla i mi koji to pihvatamo. Bolji i viši odoše boljima i višima, jebiga. I tako će do daljnjeg dok postoji ta potreba da se uvek kaže i ovo i ono.
gvozden1 gvozden1 22:14 16.02.2021

Re: N1


Sa druge strane, N1 je neophodan našoj ubogoj državi i potpuno sam na njihovoj strani i potpuno se zalažem da treba da postoje, a protiv zlotvora.

Ma neka ga, kad može Pink da postoji, mogu i oni sto puta pre.

Ali je problem što vrišti zla namera prema Srbiji iz njih.
Nemoguće ne videti.

Evo pre neko veče sa onim ustašom koji kaže da su proterali sve četnike u oluji.
N1 ništa, novinarka, ona Fratucan, kaže da će ga opet zvati.

Ili, sećam se pričaju nešto o obrazovanju u "regionu" (Ebo ih region)
Gosti su, iz Zagreba i Sarajeva neki ministri, zamenici, šta li, a iz Beograda predstavnik sindikata.

I naravno ovi iz zagreba i sarajeva, obrazlažu, brane, ističu dobra mesta u svojim sistemima, a sindikalka pljuje po srpskom sistemu (to joj i posao)

I ispade da je srpski sistem krš, a ova dva ili savršeni ili samo što nisu.

Sve tako postavljaju, a onda kažu nisu antisrpski.
Jok o nisu.
alselone alselone 22:15 16.02.2021

Re: N1

Imaju nesumnjivo loše namere a tin si apsolutno na njihovoj strani.


Pa da. To je rečeno još pre par stotina godina.

- Iako mislim da nisi u pravu i da govoriš laži i neistine, braniću do smrti tvoje pravo da ih govoriš.

Ili tako već nešto beše, parafrazirao sam i prilagodio za N1.

Oni jesu najobjektivniji u Srbiji ali to nije nikakav kompliment.

niccolo niccolo 22:23 16.02.2021

Re: N1

Pusti sad e upravu, pitanje je jednostavno, jesu li ili nisu imali zakazano?

Ne znam, eUprava nije htela da se oglasi tim povodom.
alselone alselone 22:24 16.02.2021

Re: N1

Ne znam, eUprava nije htela da se oglasi tim povodom.


Neka su i imali. Vakcinacija relativno u odnosu na druge države ide odlično. Vest je komotno mogla da bude u tom fazonu.
niccolo niccolo 22:27 16.02.2021

Re: N1

alselone
Ne znam, eUprava nije htela da se oglasi tim povodom.


Neka su i imali. Vakcinacija relativno u odnosu na druge države ide odlično. Vest je komotno mogla da bude u tom fazonu.

Tako je, vakcinacija ide veoma dobro. Jedino što ja sa kolegom komentarišem njegovu sklonost da podrži Brnabićku. Što mi je malo pederski, jer je ista ta Brnabićka sprečila da novinari provere informaciju dobijenu od građana, pa je napravila konferenciju za štampu da napada medij kako ruši vakcinaciju. A da je odgovor stigao videli bismo i demanti i ne bi bilo nikakve “afere”.
gvozden1 gvozden1 22:28 16.02.2021

Re: N1

niccolo
Pusti sad e upravu, pitanje je jednostavno, jesu li ili nisu imali zakazano?

Ne znam, eUprava nije htela da se oglasi tim povodom.

Dobro.
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Ta zakazivanja, koliko sam upućen, idu elektronski.

Znači, nasamareni izvadi telefon, pokaže sms, kamera krupno snimi datum i sat, i to je to.
Ana može da ga puši sa sve e upravom.
Bilo teško, nisu se setili?

Pa objave lažnu vest, a zato im kriva e uprava.

Daj bre nic.
alselone alselone 22:29 16.02.2021

Re: N1

Tako je, vakcinacija ide veoma dobro. Jedino što ja sa kolegom komentarišem njegovu sklonost da podrži Brnabićku. Što mi je malo pederski, jer je ista ta Brnabićka sprečila da novinari provere informaciju dobijenu od građana, pa je napravila konferenciju za štampu da napada medij kako ruši vakcinaciju. A da je odgovor stigao videli bismo i demanti i ne bi bilo nikakve “afere”.


Ma Brnabićka je teško đubre i podguzna muva, nema sumnje da se oko toga svi slažemo.

Moj komentar je bio u pravcu kako bismo i oko klasifikacije N1 mogli da se saglasimo.
niccolo niccolo 22:30 16.02.2021

Re: N1

Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.
freehand freehand 22:32 16.02.2021

Re: N1


Pa da. To je rečeno još pre par stotina godina.

- Iako mislim da nisi u pravu i da govoriš laži i neistine, braniću do smrti tvoje pravo da ih govoriš.

Ili tako već nešto beše, parafrazirao sam i prilagodio za N1.

Parafrazi8rao si Voltera. Koji nije rekao "da govoriš laži i neistine" nego "ne slažem se sa vama". Razlika je... Možda sitna, ali ogormna. Pravo na neistinu u javnom prostoru ima jedino okrivljeni u svojoj odbrani, al tu ti je Nikolo da to objasni. Niko drugi u javnom prostoru nema pravo na laž, aVolter je poslednji koji bi tako nešto branio.
Oni jesu najobjektivniji u Srbiji ali to nije nikakav kompliment.

Pročitaj ovo ponovo. Ono što ne razumem je šta te tera da se izjašnjavaš tamo gde si nesiguran?
N1 je možda najobjektivnija televizija ali svakako nije najobjektivniji medij u Srbiji. Mada i to prvo nije ni malo ni za potcenjivanje.
niccolo niccolo 22:36 16.02.2021

Re: N1

nema sumnje da se oko toga svi slažemo.

Kako nema sumnje, kolega se izgleda ne slaže.
freehand freehand 22:37 16.02.2021

Re: N1

niccolo
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

Sad vidim - to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona na uvid a govedo se primilo na autoritet?!
gvozden1 gvozden1 22:39 16.02.2021

Re: N1

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

:)

Tanko ti je ovo.

Znači ja kažem šta mi padne na pamet, novinar to uzme zdravo za gotovo i objavi.
Baš ga briga, što bi i pokušao da mu građanin bilo kako dokaže da je tačno to na šta se žali.

Odgovornost, nic, odgovornost za istinitu vest.

Prvo, nije logično da bi građaninu smetalo da pokaže dokaz, drugo, važnije, novinar ne sme da objavi ono što nije proverio.

Moglo je ovako, građanin ne da dokaz, on pozove e upravu, ova neće da priča i novinar objavi to, da jedni tvrde nešto, a drugi neće da pričaju.

Ali ne, novinar objavljuje da JESTE bilo zakazano bez ikakve provere.

Kako zna da jeste?
Veruje na reč nekom Simi?

Znači Sima nam je kriv što je N1 objavio lažnu vest?
alselone alselone 22:40 16.02.2021

Re: N1


Parafrazi8rao si Voltera. Koji nije rekao "da govoriš laži i neistine" nego "ne slažem se sa vama". Razlika je... Možda sitna, ali ogormna. Pravo na neistinu u javnom prostoru ima jedino okrivljeni u svojoj odbrani, al tu ti je Nikolo da to objasni. Niko drugi u javnom prostoru nema pravo na laž, aVolter je poslednji koji bi tako nešto branio.


Dobro de, nisam nešto u elementu večeras da pišem pažljivo. Uglavnom, ne laži i neistine ali interpretacije koje nekako uvek nama idu na štetu. Onako kako to samo mediji mogu da urade. Te interpretacije i tumačenja pa i navlačenja činjenica uvek su usmerena u istom pravcu i na mnogim sličnim primerima koji se dešavaju na drugim stranama, drugačije se tumače. Siguran sam da znaš o čemu pričam samo nećeš da priznaš iz meni nepoznatog razloga.

Pročitaj ovo ponovo. Ono što ne razumem je šta te tera da se izjašnjavaš tamo gde si nesiguran?

Ma siguran sam da oni imaju agendu. Tu nema dileme za mene.
niccolo niccolo 22:40 16.02.2021

Re: N1

freehand
niccolo
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

Sad vidim - to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona na uvid a govedo se primilo na autoritet?!

Da
gvozden1 gvozden1 22:40 16.02.2021

Re: N1

to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona

A ti se nisi setio toga pre nje?
Ti beše neki novinar:)
Idi na N1, ko stvoren si za njih.
gvozden1 gvozden1 22:42 16.02.2021

Re: N1

niccolo
freehand
niccolo
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

Sad vidim - to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona na uvid a govedo se primilo na autoritet?!

Da

Šta bre da nicolo, šta to i ti lupaš?

Hiljadu puta su pokazivani smsovi po televizijama, sad od toga pravite tabu kako biste one skotove opravdali iako vas lažu.
niccolo niccolo 22:45 16.02.2021

Re: N1

gvozden1
niccolo
freehand
niccolo
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

Sad vidim - to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona na uvid a govedo se primilo na autoritet?!

Da

Šta bre da nicolo, šta to i ti lupaš?

Hiljadu puta su pokazivani smsovi po televizijama, sad od toga pravite tabu kako biste one skotove opravdali iako vas lažu.

Ma ti lupetaš jer želiš da učestvuješ sa Brnabićkom u pljuvanju medija koji nisu pod šapom njenog šefa. Kako bi oni mogli da tebe lažu do toplotne smrti svemira.
freehand freehand 22:46 16.02.2021

Re: N1

gvozden1
to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona

A ti se nisi setio toga pre nje?
Ti beše neki novinar:)
Idi na N1, ko stvoren si za njih.

Ma jok, no ću kod tebe, da prvo iz Londona jave šta je dobro za našu nstvar. A onda posle nema ni veze šta je istina, mrtva usta svakako ne govore, ako bi se neko i pobunio.

A to šta je novinar radio, da li je na licu mesta proveravao ili nije mi nemamo pojma a tebe svakako i ne interesuje. Tebi je bitno da jedeš govna i lažeš ko pas uzimajući sebi za pravo da mašeš srpstvom određujući ko je Srbin, ko voli Srbiju, ko ne voli, ko mrzi Srbe i slična šovinistička sranja.
I da se izvinem goveđem soju što ih bespotrebno ovde vređam po njima zovućui kojekakve govnare.
freehand freehand 22:49 16.02.2021

Re: N1

niccolo
gvozden1
niccolo
freehand
niccolo
Ima li novinar drugi, zapravo prvi način, da proveri vest pre nego što je objavi?

Nema. Novinar nije policajac niti je građanin učinio neko delo da mu se oduzima telefon i proverava šta se u njemu nalazi. Dakle, samo ako građanin hoće dragovoljno da pokaže telefon.

Sad vidim - to je Brnaba smislila kao argument, to traženje telefona na uvid a govedo se primilo na autoritet?!

Da

Šta bre da nicolo, šta to i ti lupaš?

Hiljadu puta su pokazivani smsovi po televizijama, sad od toga pravite tabu kako biste one skotove opravdali iako vas lažu.

Ma ti lupetaš jer želiš da učestvuješ sa Brnabićkom u pljuvanju medija koji nisu pod šapom njenog šefa. Kako bi oni mogli da tebe lažu do toplotne smrti svemira.

Pa eto, u Zadruzi i Farmi što je vrhunski domet ovog govnara stalno pokazuju sms. A i navikli su da se za izrečeno nikad ne traži ni argument kamoli dokaz. Đe je problem?
gvozden1 gvozden1 22:52 16.02.2021

Re: N1

jer želiš da učestvuješ sa Brnabićkom u pljuvanju medija

Vidi nik, ja prvo napisah da mi je žao što s njom moram da se složim, tako da ti je ovaj pokušaj da etiketiranjem sprečiš priču o lažno vesti na N1 prilično bedan.
Neočekivan ali bedan.

Imamo situaciju da N1 kaže jedno, Brnabićki drugo.
Ispostavi se da N1 laže, a da je Brnabićka u pravu.
N1 kaže jeste bilo zakazano, Brnabićka kaže nije.

A nije.

S kim se ti tu slažeš?
Sa N1 da jeste iako nije?
Zato što je na drugoj strani Brnabićki.

Pa ala ti vera.
gvozden1 gvozden1 22:54 16.02.2021

Re: N1

A evo ga i ovaj opet laje, komentar za komentarom.
alselone alselone 22:55 16.02.2021

Re: N1

A nije.

A ja kažem još jednom, neka i jeste. Da li tako mora da se oboji vest o vakcinaciji u Srbiji?
niccolo niccolo 22:55 16.02.2021

Re: N1

Sa N1 da jeste iako nije?

U pravu je Free, stvarno si teška pizda sa ovim podmetanjima.

Ali ajde da ponovim za druge koji čitaju, ne slažem se sa pederskim postupkom Brnabićke da zabrani direktoru eUprave da odgovori mediju na pitanje, kako bi to mogla da koristi za napad na taj medij. A sve iz razloga jer se na svaki način trudi da sve medije u Srbiji podjarmi njenom šefu.
gvozden1 gvozden1 22:57 16.02.2021

Re: N1

, ne slažem se sa pederskim postupkom Brnabićke da zabrani direktoru eUprave da odgovori mediju na pitanje

Dobro.

A slažeš li se da N1 objavljuje lažne vesti?
gvozden1 gvozden1 23:00 16.02.2021

Re: N1

alselone
A nije.

A ja kažem još jednom, neka i jeste. Da li tako mora da se oboji vest o vakcinaciji u Srbiji?

Pa nije.

Dve stvari su jedino nesporne.
Da je N1 objavio da jeste bilo zakazano, prva.
I druga, da nije bilo zakazano.

Ostalo je cinculiranje.

Sve i da ih je Brnabićka navukla na ovo, ispali su ovce.

A tvrde da su ljuti profesionalci :)
freehand freehand 23:01 16.02.2021

Re: N1

alselone
A nije.

A ja kažem još jednom, neka i jeste. Da li tako mora da se oboji vest o vakcinaciji u Srbiji?

Kako je obojena ta vest o vakcinaciji u Srbiji?
U državi koja je od početka kjorone - a i inače - slika šizofrenije, kontradiktornosti i aposlutne neodgovornosti, diletantizma, voluntarizma i ludačkih poteza za koje ni danas niko nikog ne sme da pita?
Kako je obojeno pitanje ko je, na osnovu čega odlučivao koji će se respiratori nabavaljati? Po kojoj ceni su i čijom odlukom respiratori nabavljan<? Koliko Srbija ima respiratora? Ko je odlučivao o uspostavljanju i ukidanju mera? Da li je istina da je prva smrt u Evropi od korone zabeležena u Srbiji početkom februara?
Ko i na osnovu koje odluke ugovara i nabavlja vakcine? Po kojoj se ceni vakcine nabavljau?

I da li je moguće da su uvek kriva itanja a nikad odgovori, naročito kad ih nema, kao danas od eUprave, i to zato što je eUpravi zabranjeno da odgovori?
alselone alselone 23:03 16.02.2021

Re: N1

U državi koja je od početka kjorone - a i inače - slika šizofrenije, kontradiktornosti i aposlutne neodgovornosti, diletantizma, voluntarizma i ludačkih poteza za koje ni danas niko nikog ne sme da pita?
Kako je obojeno pitanje ko je, na osnovu čega odlučivao koji će se respiratori nabavaljati? Po kojoj ceni su i čijomodlukom respiratori nabavljani' Koliko Srbija ima respiratora? Ko je odlučivao o uspostavljanju i ukidanju jera? Da li je istina da je prva smrt u Evropi od korone zabeležena u Srbiji početkom februara?
Ko i na osnovu koje odluke ugovara i nabavlja vakcine? Po kojoj se ceni vakcine nabavljau?

Sve je ovo nesporno i ne moraš mi govoriti kao da zastupam suprotnu stranu.
freehand freehand 23:05 16.02.2021

Re: N1

alselone
U državi koja je od početka kjorone - a i inače - slika šizofrenije, kontradiktornosti i aposlutne neodgovornosti, diletantizma, voluntarizma i ludačkih poteza za koje ni danas niko nikog ne sme da pita?
Kako je obojeno pitanje ko je, na osnovu čega odlučivao koji će se respiratori nabavaljati? Po kojoj ceni su i čijomodlukom respiratori nabavljani' Koliko Srbija ima respiratora? Ko je odlučivao o uspostavljanju i ukidanju jera? Da li je istina da je prva smrt u Evropi od korone zabeležena u Srbiji početkom februara?
Ko i na osnovu koje odluke ugovara i nabavlja vakcine? Po kojoj se ceni vakcine nabavljau?

Sve je ovo nesporno i ne moraš mi govoriti kao da zastupam suprotnu stranu.

Pa dobro, majku mu jebem, ako n1 to bude pitao jer nema ko drugi -hoćeš li to nazvati obojenim pitanjima?
niccolo niccolo 23:07 16.02.2021

Re: N1

Uglavnom, ne laži i neistine ali interpretacije koje nekako uvek nama idu na štetu.

Da, na deo onog prethodnog komentara koji je pričao o N1 ti nisam odgovorio. Da, postoji kod njih na određenim pitanjima crta da se i neutralne stvari gledaju kao negativne. Ali mislim da je to u mnogo manjoj meri nego što oni koji ih napadaju prikazuju. Često postavljaju sasvim legitimna pitanja, koja se iz neopravdanih razloga od određenih ljudi gledaju kao “nepatriotska”.
alselone alselone 23:08 16.02.2021

Re: N1

Pa dobro, majku mu jebem, ako n1 to bude pitao jer nema ko drugi -hoćeš li to nazvati obojenim pitanjima?


Apsolutno da neću. Čudi me da me i pitaš tako nešto.
alselone alselone 23:09 16.02.2021

Re: N1

Da, na deo onog prethodnog komentara koji je pričao o N1 ti nisam odgovorio. Da, postoji kod njih na određenim pitanjima crta da se i neutralne stvari gledaju kao negativne. Ali mislim da je to u mnogo manjoj meri nego što oni koji ih napadaju prikazuju. Često postavljaju sasvim legitimna pitanja, koja se iz neopravdanih razloga od određenih ljudi gledaju kao “nepatriotska”.


Evo ti frihend, nemoj se praviš toša da jedini ne primećuješ te stvari a one koji primete stavljaš na vučićevu stranu.
freehand freehand 23:09 16.02.2021

Re: N1

niccolo
Uglavnom, ne laži i neistine ali interpretacije koje nekako uvek nama idu na štetu.

Da, na deo onog prethodnog komentara koji je pričao o N1 ti nisam odgovorio. Da, postoji kod njih na određenim pitanjima crta da se i neutralne stvari gledaju kao negativne. Ali mislim da je to u mnogo manjoj meri nego što oni koji ih napadaju prikazuju. Često postavljaju sasvim legitimna pitanja, koja se iz neopravdanih razloga od određenih ljudi gledaju kao “nepatriotska”.

I to je superinteresantno: Vučićkaže "Kosovo nije naše", kosovska mreža nije u EPS a Gazivode su sad jezero Tramp. N 1 to prenese a ovde skoče "N1 (Đilas i Šolak) daju Kosovo"? aloe?!
freehand freehand 23:14 16.02.2021

Re: N1

alselone
Pa dobro, majku mu jebem, ako n1 to bude pitao jer nema ko drugi -hoćeš li to nazvati obojenim pitanjima?


Apsolutno da neću. Čudi me da me i pitaš tako nešto.

Ne znam šta mi je. Znam samo da je do mene, uvek isto jebiga.
gvozden1 gvozden1 23:14 16.02.2021

Re: N1

Da, postoji kod njih na određenim pitanjima crta da se i neutralne stvari gledaju kao negativne.

Jel moguće da ne vidiš jbt?

Evo ti jedan detalj.
Nisam u poslednje vreme pratio ali do pre par nedelja izveštaji o broju obolelih i umrlih su uvek išli u formatu : u Sloveniji xxx, u Hrvatskoj xxx, u BiH xxx, u Srbiji, zvanično, xxx

Samo za Srbiju je naglašavano da je to zvanično, za ostale ne, ni za koga.

To je naravno sa ciljem da se ostavi prostor za zaključivanja, ko zna koliko je al se krije, i za, ne verujemo im, ali ovo kažu.

Svi podaci su zvanični, države saopštava ju, što se to samo za Srbiju naglašava?
alselone alselone 23:16 16.02.2021

Re: N1

Znam samo da je do mene, uvek isto jebiga.


Ima do toga, ima.
Ako se komentator ne saglasi sa tobom u dva komentara, vrlo brzo ćeš preći u mod svađe pozicionirajuči sagovornika na suprotnu ideološku stranu i zauzimajući ispravnu, iako razlike nisu zapravo "na suprotnim stranama stolova" nego mnogo manje. Evo, nismo se saglasili na ovaj jedan događaj i kako se N1 poneo i ni manje ni više nego sam morao da se opravdavam da nisam potpuni Vučičevac, nešto kao Bizon u najmanju ruku.
freehand freehand 23:18 16.02.2021

Re: N1

Svi podaci su zvanični, države saopštava ju, što se to samo za Srbiju naglašava?

Možda zato što je evidentno i nesumnjivo - eno ti Dr Kon sa brojevima mrtvih od onomad - da su u Srbiji ti ivzeštaji štimovani i lažirani kao da si ih ti lično pisao?
alselone alselone 23:22 16.02.2021

Re: N1

Možda zato što je evidentno i nesumnjivo - eno ti Dr Kon sa brojevima mrtvih od onomad - da su u Srbiji ti ivzeštaji štimovani i lažirani kao da si ih ti lično pisao?


Jesu počeli i za Ameriku da koriste "zvanično"?
BBC Governor Cuomo admits to withholding nursing home deaths
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:22 16.02.2021

Re: N1

Bavimo se N1, a ne primećujemo masovne i masivne laži RTS, Prve, Pinka...

Nadrealizam na kub!
alselone alselone 23:23 16.02.2021

Re: N1

Bavimo se N1, a ne primećujemo masovne i masivne laži RTS, Prve, Pinka...

Nadrealizam na kub!


Primećujemo, to je svima jasno gluperdo. Ne podmeči ti da zbog RTS Prve i Pinga treba da ne primećujemo podmetanja N1.
niccolo niccolo 23:24 16.02.2021

Re: N1

Nadrealizam na kub!

Ovde bih morao da se složim. Pri tome ova tri pomenuta imaju i nacionalnu frekvenciju.
alselone alselone 23:27 16.02.2021

Re: N1

Ovde bih morao da se složim.


A što?
Da se saglasimo da RTS, Pink i Hepi besomučno lažu? Saglasni svi na blogu a i šire siguran sam.
Mislim, šta ima da pričamo oko stvari oko kojih smo saglasni u potpunosti.

Diskusija ide prirodno u pravcu nesaglasja.
freehand freehand 23:28 16.02.2021

Re: N1

alselone
Bavimo se N1, a ne primećujemo masovne i masivne laži RTS, Prve, Pinka...

Nadrealizam na kub!


Primećujemo, to je svima jasno gluperdo. Ne podmeči ti da zbog RTS Prve i Pinga treba da ne primećujemo podmetanja N1.

Koja podmetanja N1?
gvozden1 gvozden1 23:28 16.02.2021

Re: N1

Možda zato što je evidentno i nesumnjivo - eno ti Dr Kon sa brojevima mrtvih od onomad - da su u Srbiji ti ivzeštaji štimovani i lažirani kao da si ih ti lično pisao?

Koji ti je bre klinac, čoveče?
Pa zar ne vidiš da te izbegavam?
Ko krpelj si jebote.

Ajd kad si navalio.

U sve se može i treba sumnjati, ali je važno da imaš isti odnos prema svima.
Ovi samo u Srbiju sumnjaju, i to zdrav ne može pripisati objektivnosti nego antisrpstvu.

Drugo, oko ovoga od čega bežiš, o lažno vesti.
Dokazano lažnoj.

N1 je objavio lažnu vest, vi krivicu za to prebacuje te na nekog drugog, na e upravu.
To je debilno.
Kriv je onaj ko je slagao, niko drugi.

Novinar nije mogao da proveri vest?
Nemoj rođače onda da je objavljuješ.
Neće država da ti odgovori?
Pa pucaj po njoj što neće da ti odgovori, a nemoj objavljivati neprovereno.

Osnove, a ti ni to ne znaš, novinaru.

niccolo niccolo 23:29 16.02.2021

Re: N1

Saglasni svi na blogu a i šire siguran sam.

Ja nisam baš uveren u potpunu saglasnost oko toga.
alselone alselone 23:32 16.02.2021

Re: N1

Ja nisam baš uveren u potpunu saglasnost oko toga.

Pa dobro, evo ako napišeš komentar kako RTS, Pink ili Hepi lažu, ja ću se sigurno saglasiti. Eto, toliko mogu da garantujem, samo za sebe.
freehand freehand 23:32 16.02.2021

Re: N1

gvozden1
Možda zato što je evidentno i nesumnjivo - eno ti Dr Kon sa brojevima mrtvih od onomad - da su u Srbiji ti ivzeštaji štimovani i lažirani kao da si ih ti lično pisao?

Koji ti je bre klinac, čoveče?
Pa zar ne vidiš da te izbegavam?
Ko krpelj si jebote.

Ajd kad si navalio.

U sve se može i treba sumnjati, ali je važno da imaš isti odnos prema svima.
Ovi samo u Srbiju sumnjaju, i to zdrav ne može pripisati objektivnosti nego antisrpstvu.

Drugo, oko ovoga od čega bežiš, o lažno vesti.
Dokazano lažnoj.

N1 je objavio lažnu vest, vi krivicu za to prebacuje te na nekog drugog, na e upravu.
To je debilno.
Kriv je onaj ko je slagao, niko drugi.

Novinar nije mogao da proveri vest?
Nemoj rođače onda da je objavljuješ.
Neće država da ti odgovori?
Pa pucaj po njoj što neće da ti odgovori, a nemoj objavljivati neprovereno.

Osnove, a ti ni to ne znaš, novinaru.


Dokazano utočište hulja i nitkova. Uvek bilo. Govno ljotićevsko koje je sebi uzelo pravo da određuje ko je, koliko i kakav Srbin a ko je antisrbin.
Mrš bre.
gvozden1 gvozden1 23:35 16.02.2021

Re: N1

Dokazano utočište hulja i nitkova. Uvek bilo. Govno ljotićevsko koje je sebi uzelo pravo da određuje ko je, koliko i kakav Srbin a ko je antisrbin.
Mrš bre.

Eto :)
Zalepi ti se, pričalo bi nešto, ti mu pokažeš da pojma nema ni o svom zanatu, i umesto da pokuša da pokaže da je u pravu, on, jadan, krene da vređa.

Pa što si počinjao jebote? :)
freehand freehand 23:39 16.02.2021

Re: N1

gvozden1
Dokazano utočište hulja i nitkova. Uvek bilo. Govno ljotićevsko koje je sebi uzelo pravo da određuje ko je, koliko i kakav Srbin a ko je antisrbin.
Mrš bre.

Eto :)
Zalepi ti se, pričalo bi nešto, ti mu pokažeš da pojma nema ni o svom zanatu, i umesto da pokuša da pokaže da je u pravu, on, jadan, krene da vređa.

Pa što si počinjao jebote? :)

Pa rekoh dal prvo da tražim licencu za srpstvo ili mogu da pričam o nečemu što ti, kao i sve drugo, znaš bolje? Što opet i nije mnogo važno pošto imaš tu sposobnost isto kao Vučić da lažeš bez grimase i ne trepnuvši i u stanju si istu laž da vrtiš beskonačno. Još kad ti se pridruže dvojica-trojica postajete nesagledivi i nepobedivi.
alkod Gige u šupu.
gvozden1 gvozden1 23:45 16.02.2021

Re: N1

I, jel sad u redu?
Dosta?
niccolo niccolo 23:46 16.02.2021

Re: N1

alselone
Ja nisam baš uveren u potpunu saglasnost oko toga.

Pa dobro, evo ako napišeš komentar kako RTS, Pink ili Hepi lažu, ja ću se sigurno saglasiti. Eto, toliko mogu da garantujem, samo za sebe.

Ne samo da lažu, već i stvaraju paralelnu stvarnost - početkom mislim decembra kod ćaleta i keve i oni gledaju Pink, neka emisija gde se priča o tome kako nikad više beba (dal u Beogradu samo ili sveukupno). Ja na to pitam, kako to misle nikad više beba kad je zavod za statistiku objavio podatke zaključno sa oktobrom da je bilo ne znam koliko manje rođene dece tokom 2020. Vest o podacima koje je Zavod objavio si mogao da vidiš samo na sajtu N1 (ne znam za vesti na tv, nisam gledao).

Osim toga, po meni nije dovoljno reći samo da lažu. Posledica toga je da ispadne da mi u sopstvenoj zemlji nemamo kršten medij (ili barem tv stanicu) pa moraju stranci da naprave neki gde ćemo poneku istitinu informaciju da saznamo (pa nam onda kriv đavo što ovi usput furaju i svoju agendu). To je suština problema sa rtsovima, prvama i ostalim b92ovima...
alselone alselone 23:49 16.02.2021

Re: N1

Ne samo da lažu, već i stvaraju paralelnu stvarnost - početkom mislim decembra kod ćaleta i keve i oni gledaju Pink, neka emisija gde se priča o tome kako nikad više beba (dal u Beogradu samo ili sveukupno). Ja na to pitam, kako to misle nikad više beba kad je zavod za statistiku objavio podatke zaključno sa oktobrom da je bilo ne znam koliko manje rođene dece tokom 2020. Vest o podacima koje je Zavod objavio si mogao da vidiš samo na sajtu N1 (ne znam za vesti na tv, nisam gledao).

Osim toga, po meni nije dovoljno reći samo da lažu. Posledica toga je da ispadne da mi u sopstvenoj zemlji nemamo kršten medij (ili barem tv stanicu) pa moraju stranci da naprave neki gde ćemo poneku istitinu informaciju da saznamo (pa nam onda kriv đavo što ovi usput furaju i svoju agendu). To je suština problema sa rtsovima, prvama i ostalim b92ovima...


Ma sve si u pravu, i ja sam isto govorio više puta na ovom mestu. Uzmimo samo poslednji primer sa Kavčićem i besplatnim udžbenicima. Da nema N1 razjebali bi ga ko Panta pitu, ne bi ostalo ništa od njegove inicijative a uložio je silne pare da nama bude bolje. Nerealno.
niccolo niccolo 23:53 16.02.2021

Re: N1

Uzmimo samo poslednji primer sa Kavčićem i besplatnim udžbenicima.

Da, sad vidim da su krenuli ovi iz udžbeničkog lobija da ga čereče po tabloidima u fazonu to je radulović blablabla...Da nema par medija, svi bismo plaćali silnu kintu na udžbenike kao i do sada.
freehand freehand 23:53 16.02.2021

Re: N1

Osim toga, po meni nije dovoljno reći samo da lažu. Posledica toga je da mi ispadne da mi u sopstvenoj zemlji nemamo kršten medij (ili barem tv stanicu) pa moraju stranci da naprave neki gde ćemo poneku istitinu informaciju da saznamo (pa nam onda kriv đavo što ovi usput furaju i svoju agendu). To je suština problema sa rtsovima, prvama i ostalim b92ovima..

Pa sve su ili podjarmili ili sahranili. Eno Radoica ima ne znam koliko lokalnih i regionalnih TV stanica, i sve isto emituju.
Al to je već u Filipovoj temi: u Pančevu je prošle godine pred lokalne izbore odjednom pukla tikva između genuine SNS baraba i kriminalaca i onih koje je SNS unajmio poput ovih Nevoljinih. I onda je taj jedan nevoljin lokalni pulen napravio svoju listu i što na silu, što za gudru što na lovu ni manje ni više - 14 odbornika. Alčoe - 14 odbornika u SO?!
Opozicija? Pa jebiga, rrođaci, to su žuti lopovi, i svi su isti. Sahranili smo je, paralelno sa medijima. Nije nam bilo bitno. Sad kad ubice i koljači budu vadili iz kuća i stanova neće imati ko da čuje. Jer strani mediji imaju agendu.

Jebote, strašno je što sam ja ubeđen da većina mukača nije svesna šta se dogodilo i koliko je ovo daleko otišlo.
gvozden1 gvozden1 23:58 16.02.2021

Re: N1

Pink, neka emisija gde se priča o tome kako nikad više beba

Evo dokaza nam Nik da pink laže.
Nisam znao jebote!

O Pinku se ovde nikad nije razgovaralo, pomene se ponekad isključivo kao simbol laži ili neukusa.
Podrazumeva se šta se misli kad neko kaže Pink.
A o N1 se razgovara.
To čini značajnu razliku.

I čudi što se za laž objavljenu na N1, krivac traži mimo N1.

Umesto da se analizira kako je do toga došlo, da li su oni osmislili, ili su im smestili (ni jedno ni drugo im nije na čast) otkud tih desetak ljudi na istom mestu u isto vreme, kad niko nije imao zakazano, ko ih je skupio i zašto, ovde se pokušava zatrpati činjenica da je N1 slagao, ili za njihovu laž optužiti neko drugi.

Ej, mi objektivni i nepristrasni.

Do k...a
freehand freehand 00:03 17.02.2021

Re: N1

Umesto da se analizira kako je do toga došlo, da li su oni osmislili, ili su im smestili (ni jedno ni drugo im nije na čast) otkud tih desetak ljudi na istom mestu u isto vreme, kad niko nije imao zakazano, ko ih je skupio i zašto,

Antisrbi. Treba utvrditi samo da li su Hrvati ili Turci ili mešano.
Da govedo bude zadovoljno.
milisav68 milisav68 00:07 17.02.2021

Re: N1

niccolo
Osim toga, po meni nije dovoljno reći samo da lažu. Posledica toga je da ispadne da mi u sopstvenoj zemlji nemamo kršten medij (ili barem tv stanicu) pa moraju stranci da naprave neki gde ćemo poneku istitinu informaciju da saznamo (pa nam onda kriv đavo što ovi usput furaju i svoju agendu). To je suština problema sa rtsovima, prvama i ostalim b92ovima...

Nemamo ni granice, ni površinu, ni broj stanovnika, ni vojsku, ni finansije, ni školstvo, ni još mnogo toga (tj ne pitamo se nizašta kao država)...Zašto bi mediji bili izuzetak?

N1 je izduvni ventil za nezadovljne ljude, on pisne, tviter (i ostale mreže) eksplodira, i svi odu na spavanje sa razmišljanjem - sutra će da im jebemo majku.

A sutra - nova koska.
gvozden1 gvozden1 00:11 17.02.2021

Re: N1

Antisrbi. Treba utvrditi samo da li su Hrvati ili Turci ili mešano.
Da govedo bude zadovoljno

Možda, a možda su i Vučićevi.
Namestili ih pa pozvali N1.
A ovi profesionalci dotrčali.
Al šta ih briga, kad oni slažu kriva je e uprava.

Tako kaže novinar, a bogami i advokat :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:12 17.02.2021

Re: N1

Tačno: svako sutra - nova koska!

Srpski švedski sto!
freehand freehand 00:15 17.02.2021

Re: N1

Al šta ih briga, kad oni slažu kriva je e uprava.

Tako kaže novinar, a bogami i advokat :)

Tako laže primitivno govedo, jer ovde, sem tebe, niko ništa nije slagao. Al to dokazivati primitivnom lažljivom šovinisti, objašnjavati mu šta je reporterski posao a šta nije besmisleno je traćenje vremena. Drži se ti samo Brnabe, kao stvoreni ste jedno za drugo.
gvozden1 gvozden1 00:35 17.02.2021

Re: N1

objašnjavati mu šta je reporterski posao a šta nije

A on može da laže?

:)
crossover crossover 00:39 17.02.2021

Re: N1

niccolo
Osim toga, po meni nije dovoljno reći samo da lažu. Posledica toga je da ispadne da mi u sopstvenoj zemlji nemamo kršten medij (ili barem tv stanicu) pa moraju stranci da naprave neki gde ćemo poneku istitinu informaciju da saznamo (pa nam onda kriv đavo što ovi usput furaju i svoju agendu). To je suština problema sa rtsovima, prvama i ostalim b92ovima...


Наравно да немамо јер је власт голом силом подавила све што се усудило да пусти макар мало другачији глас од овог њиховог симулакрума. Н1, какав год да је, је овде најмањи проблем.
angie01 angie01 01:03 17.02.2021

Re: N1

A on može da laže?


o boze dargi,je lima nesto sto ti uopste znas- reporter izvestava sa lica mesta, a to je bilo ovo,


Podsegtimo, više desetina građana koji tvrde da su za danas dobili poziv za vakcinaciju protiv koronavirusa u Belekspo centru, zateklo je jutros zatvorena vrata.

Jedan Beograđanin sa kojim je ekipa TV N1 razgovarala ispred Belekspo centra, objasnio je da je došao sa majkom koja je, kako je naveo, preko eUprave dobila poziv da danas u 10.05 dođe na vakcinaciju.

belekspocentar vakcinacija zatvorena vrataIzvor: N1
„Međutim, nema nikoga unutra i ne znamo šta je razlog. Niko nas nije obavestio. Imamo imejl u kom jasno piše da treba da se dođe danas u 10.05“, rekao je on.

Kazao je i da se njegova majka prijavila za Fajzer vakcinu, i da ne zna kome sada da se obrati, niti gde dalje da ide.

U Kancelariji za eUpravu za N1, međutim, kažu da građani nisu dobijali pozive da se danas vakcinišu u Belekspocentru, kao i da je čovek koji je govorio za TV N1 pokazao saglasnost za vakcinaciju, a ne poziv.

Reporterka N1 kaže da je jutros, za četrdesetak minuta ispred Belekspocentra, videla više desetina građana koji su došli da se vakcinišu, ali su zatekli zatvorena vrata.
gvozden1 gvozden1 08:19 17.02.2021

Re: N1

o boze dargi,je lima nesto sto ti uopste znas- reporter izvestava sa lica mesta, a to je bilo ovo,

Ene izguglala Endžika, zlato moje :)
Kako mi je ono pametno.

Samo, Endžika, to je vest koja je stavljena umesto one prve.

Što su je menjali, zlato moje?
Ajd izguglaj i to.
angie01 angie01 11:09 17.02.2021

Re: N1

Samo, Endžika, to je vest koja je stavljena umesto one prve.


pa objasnjeno ti je u tvitu martinovom,..znaci ide lajv izvestavanje, reporter-izvestac sa terena:), je snimio to neko desavanje, N1 zove eUpravu da proveri, oni dobili zabranu od caleta, kako bi se iskoristila situacija na vanrednoj kzn,.. sad ti meni kazi, da l su svi oni gradjani sto su dosli da se vakcinisu ludi, ili sta, da ne prave razliku izmedju poziva sa navedenim vremenom kada da dodju i maila o potvrdi prijave,...al sta god, kada su se stvari razjasnile u potpunosti, tako je i preneseno, kao sto seto 1000 puta desava u takvimsituacijama, neke velike drame, oko uobicajenih stavri-znaci,roman moze da senapiseotim zehebancijama- sa bilo cime sto se ovde zakazuje preko e uprave i odradjujei nije bilo- u kojoj zemlji premijer saziva konferenciju za stampu, da bi se obratio javnosti da objasnjava ovakve stvari,...
gvozden1 gvozden1 11:55 17.02.2021

Re: N1

znaci ide lajv izvestavanje, reporter-izvestac sa terena:), je

Ide izveštavanje da je država zabrljala.
A nije.
N1 objavljuje vest da jeste zabrljala, bez ikakve provere.

Posle, kad vide da nisu bili u pravu, vest sklanjaju sa sajta, i stavljaju ovu koju si ti, sunce moje malo, otkrila pa pomislila da je to objašnjenje.

Što su objavljivali da je zabrljala ako nisu mogli da provere?
Što nisu objavili samo to da država neće da im odgovori?

Bilo im malo, nije dovoljno bombastično.

A onda ide opravdava je kak je neko drugi kriv što su oni lagali.
Čak neki njihov krivi i te građane jer "su bili neiskreni"
Novinar!

A da je verovatni cilj vlasti bio da ih nasankaju, sasvim moguće.
I nasankali su ih.
Ko mlade majmune.

Najprifesionalnije i najodgovornije novinare u Srbiji :)

Tako oni sebe zovu.


Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 17.02.2021

Re: N1

Čak i da je to istinito u vezi sa nasankavanjem i da je N1 naseo, to više i ubedljivije govori o AV korumpiranom i kriminalizovanom režimu.

Ovde u Srbiji nije dovoljna samo sloboda medija.
Potrebna je i sloboda od straha!
angie01 angie01 13:22 17.02.2021

Re: N1

Ide izveštavanje da je država zabrljala.
A nije.
N1 objavljuje vest da jeste zabrljala, bez ikakve provere.


kako si ti komican u svojoj akciji odbrane,...objasnjeno ti je sta se i kako desilo, reporetrski izvestaj je ono sto se desilo na terenu, a desilo seupravo tako-dosli ljudi sa pozivima i tacnim vremenom i naleteli na zatvorena vrata, e uprava nije htela da se reporeteru javi, dok nije smisljeno kako da se pokrije situacija i jos premijerka drzave ucestvuje u tome:)))
a ne znam o kojoj drzavi pricas,
nabroj mi institucije sistema koje funkcionisu?
da li si imao bilokakvo iskustvo sa e-upravom?
Posle, kad vide da nisu bili u pravu, vest sklanjaju sa sajta, i stavljaju ovu koju si ti, sunce moje malo, otkrila pa pomislila da je to objašnjenje.


hebote,ne znam zasto mi ovo tvoje tepanje zvuci rogobatnije od tvog uobicajenog obracanja!

je lti kapiras, da u SVIM situacijama,kada neki slucaj zapocinje izvestajem sa terena, tokom vremena se ta vest uoblicava u ono sto se u medjuvremenu otkriva, znaci da ovde nije nista drugacije- s tim, sto i da lje ne znamo, da li su svi oni ljudi sa pozivima ludi i ne prave razliku izmedju poziva sa naznacenim datumom i vremenom i potvrde o prijave- to mi nekako preskaces.


A onda ide opravdava je kak je neko drugi kriv što su oni lagali.


da li ti kapiras da nisu lagali- preneli su uzivo ono sto se desavalo.



A da je verovatni cilj vlasti bio da ih nasankaju, sasvim moguće.


ma nije, nego je e uprava, kao i hiljadu puta do sada nesto zabrljala- recimo, nije vodila racuna prilikom zakazivanja, da li tog datuma taj neki objekat radi, jer je recimo praznik, pa su dezurstva drugacije rasporedjena,...a cale je tu zbrlju, koja se svakodnevno desava u raznim institucijama, sada iskoristila ovako, jer ima ideju da to oko vakcinisanja nesto specijalo doprinosi ugledu Srbije, pa hebiga da se ne kvari, a ujedno da se opljune omrazena tv.

da zakljucimo,
reporter nije slagao- preneo je ono sto je zatekao,
-verovatno jeste doslodo nekog nesporazuma oko zakazivanja e-uprave, najverovatnije onako kako sam pretpostavila,-premijerka to koristi na ovaj nacin, opet smo vec objasnili,...a ono najbitnije-ovakve vesti svoj konacni oblik UVEK dobiju tokom vremena, kada se sve kockice sloze,znaci,nista neuobicajeno,samo je tako predstavlljeno.




Najprifesionalnije i najodgovornije novinare u Srbiji :)


u poredjenju sa svim ostalim botovskim lazljivcima-jesu.
gvozden1 gvozden1 14:47 17.02.2021

Re: N1

dosli ljudi sa pozivima i tacnim vremenom i naleteli na zatvorena vrata

Ti nisi normalna jbt.

Ženo, u tome i jeste problem, nije na pozivima pisalo to vreme.

Da li si u stanju da shvatiš tu jednostavnu činjenicu?

Filip je vidim ipak shvatio, ti, teško.
milisav68 milisav68 15:12 17.02.2021

Re: N1

gvozden1
u tome i jeste problem, nije na pozivima pisalo to vreme.

Ma cela situacija je kao iz glupog vica.

Čak i da su došli u zakazano vreme, dođeš, vidiš nema nikoga, sačekaš 10-15 minuta i vratiš se kući.

Ne blejiš tu sat i više vremena, i čekaš da se slučajno pojavi neka televizija da daš izjavu.

Ljudi su na sajam dolazili bez poziva i vakcinisali se bez problema.

Čak je o tome pisala Vedrana Rudan.

Ono što meni pada na pamet je, da ako je možda došlo do neke zabune, to je zato što su 15. i 16. februar neradni dani, pa je to neko zaboravo, pa hajde da od toga pravimo priču.
gvozden1 gvozden1 15:25 17.02.2021

Re: N1


Ma cela situacija je kao iz glupog vica.

Čak i da su došli u zakazano vreme, dođeš, vidiš nema nikoga, sačekaš 10-15 minuta i vratiš se kući

Ma to bi bio tek neinteresantan detalj da se N1 nije istrčao.

Njihova vađevina sad ne ide u pravcu, nismo slagali, nismo objavili lažnu vest.
Ne, i oni sami kažu da jesu, i da su zato što je bila lažna tu lažnu zamenili drugom.

Vade se na to da nisu proverili jer direktor nije hteo da priča sa njima.
Diletantski.
Nisi proverio a objavio si.
Ko tu drugi može da bude kriv osim onoga ko je to uradio?

Drugi nivo vađevine im je motiv da naprave tu početniku grešku.

Brnabićka ih optužuje da su namerno hteli da kompromituju ono što Srbiji zaista solidno ide, vakcinaciju, da im teško pada bilo kakav uspeh Srbije, pa sve rade, čak i ove početničke greške namerno prave, da bi bacili senku na to.

Oni to, naravno, poriču.

Šta im je bio motiv, da li je uopšte bilo motiva, nikad se neće sa sigurnošću znati, ali imajući u vidu njihov nastup, njihovu agendu, uopšte nije nemoguće da je tačno ovo što Brnabićka kaže.

angie01 angie01 15:43 17.02.2021

Re: N1

Ono što meni pada na pamet je, da ako je možda došlo do neke zabune, to je zato što su 15. i 16. februar neradni dani, pa je to neko zaboravo


to i ja mislim da se desilo-i ne bi bilo prvi put.


Ženo, u tome i jeste problem, nije na pozivima pisalo to vreme.


ti si video te pozive? Svi ti ljudi koji su poljubili vrata su znali da se registruju preko e uprave, al su toliko glupi, da nisu znali da prepoznaju sta je pozivii da li pise mestoi vreme vakcinacije:)))

neko koje zakazivao se jednostavno prevideo da su 15.i 16. bili neradni dani, to je nekako najlogicnije objasnjenje.



Ne blejiš tu sat i više vremena, i čekaš da se slučajno pojavi neka televizija da daš izjavu.


kada bi televizija dosla da snimi svaki zaheb koje gradjani svakodnevno dozivljavaju u raznim institucijama- ne bi bilo mesta za bilo sta drugo u vestima,...ovde se mozda neko bas iznervirao pa javio, recimo taj lik sto je doveo staramajku, jer mu sigurno nije bas najzgodnije da taj poduhvat-kako to vec ide sa starim ljudima-lagana ponovi opet.


kako god, reporter je dao ozvestaj onoga sto se desavalo uzivo, svako naknadno objasnjenje i jeste uobicajena procedura kod takvih vesti, samo sto je cale od toga napravio nesto drugo- kome je jasno dobro, kome nije, ne zeli da shvati ono sto je ocigledno.
angie01 angie01 15:48 17.02.2021

Re: N1

Vade se na to da nisu proverili jer direktor nije hteo da priča sa njima.
Diletantski.
Nisi proverio a objavio si.
Ko tu drugi može da bude kriv osim onoga ko je to uradio?




huci, je l ti pravis razliku izmedju lazne vesti i izvestavanja sa terena uzivo?

znaci,to sto je prikazano se jeste desilo, spornoje bilo samo zbog cega je do toga doslo-a i to smo ti razresili milisav i ja,...a ti ga tupi dalje, kao i obicno, mozda te primeti vucicevic, to je taj isti glupi, agresivni i dosadan manir.
gvozden1 gvozden1 15:50 17.02.2021

Re: N1

ti si video te pozive

Pa jbt :)

Nisam, hajd.

Cela frka izbije zbog toga što se ispostavilo, dokazalo, da nisu, dakle NISU, imali pozive za to mesto i to vreme, to i N1 prizna, ti pitaš, jesam li ih video.

Jbg, kako to objasniti osim nekim kapacitetima, tj nedostatkom istih.
gvozden1 gvozden1 15:53 17.02.2021

Re: N1

sto je prikazano se jeste desilo, s

Prikazano je da jesu imali pozive?

Šta je onda trebao da potvrdi taj direktor?

Endži, ustručavam se da direktno upotrebim reč glupa, ali bogami izgleda da je to prava reč.
milisav68 milisav68 16:10 17.02.2021

Re: N1

angie01
kako god, reporter je dao ozvestaj onoga sto se desavalo uzivo, svako naknadno objasnjenje i jeste uobicajena procedura kod takvih vesti, samo sto je cale od toga napravio nesto drugo- kome je jasno dobro, kome nije, ne zeli da shvati ono sto je ocigledno.

To nije vest koja bi tebala da ide bez provere.

U Srbiji mnogo toga ne funkcioniše kako treba, za razliku od vakcinacije gde smo ispred mnogih zemalja.

Reporter je možda odradio svoj posao, ali je kreten urednik koji je to pustio u etar.

I još nešto.

Kao ne treba kritikovati N1 (može i NovaRS nije bitno).

Ne treba nam AntiPink, neću svaki put da razmišljam da li je neka vest tačna ili laž ili naduvana, jer ako ja moram da proveravam tačnost vesti na nekom mediju, kojćemi taj medij.

A ako neće da aplaudiraju vlasti zbog vakcinacije, ne moraju da stvaraju pometnju koja inače postoji zbog antivaksera.
freehand freehand 16:14 17.02.2021

Re: N1

Najprifesionalnije i najodgovornije novinare u Srbiji :)

Tako oni sebe zovu.


Ima li negde neki link na kome može da se vidi da oni sebe tako zovu? Ili primitivno fašističko govedo opet laže bez da trepne?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:05 17.02.2021

Re: N1

Pa šta ako su novinari i urednici N1 pogrešili!?

Pa Novak Nedić, generalni sekretar Vlade Republike Srbije, čija je premijerka Ana Brnabić, saradjivao je sa Belivukom.

A Vlada ćuti, Ana Brnabić ne odgovara na pitanja novinara u vezi sa generalnim sekretarom Vlade, ali zato N1!!!???
angie01 angie01 17:17 17.02.2021

Re: N1

To nije vest koja bi tebala da ide bez provere.


aman ljudi, to nije vestu osnovnom smislu pojma, nego izvestaj sa terena,...znaci, izbije negde pozar, dodje reporter na lice mesta, vidi gori kuca i to snimi, pita ljude ispred, sta se desilo, oni kazu, nesto nije bilo u redu sa naponom struje, evo pogledajte ove kablove, oni ne mogu da se drugacije zapale nego promenom napona,(ovo lupam, nego samo zbog crtanja), reporter pokusao da proveri kod edba, oni mu se ne javljaju, sve to ide uzivo,....onda posle dodje premijerka, pazi premijerka ne direktor edba i kaze, kakva lazna vest se pojavila od novinara kuce koja radi proticv drzave, kakvi kablovi, kakva promena napona, je l to ova placenicka televizija hoce da prikaze da u Srbiji napon struje nije po standardima i da unizava nasu zemlju, pozar je izbio zbog lose spojenih elektroinstalacija, koje je uradio vlasnik kuce.

u ono mprvom izvestavanju su ljudi koji su dali izjavu reporteru, pokazali te primljene pozive,...sta u njima pise, ja nisam licno videla,...al pitam jos jednom, je l neko ko tvrdi,(vise desetina njih, koliko ih je tada tamo bilo), da mu pise, 16.02. u 10 30h, na tom i tom mestu, mozda stvarno ne ume da procita mail u kome u stavri stoji stoji, hvala vasa prijava je zabelezena, dobicete poziv za termin za vakcinaciju na vasu adresu.


gvozden1 gvozden1 17:39 17.02.2021

Re: N1

Pa šta ako su novinari i urednici N1 pogrešili!?

Fićo, evo složiću se s tobom da nije ništa, ali pod uslovom da Endži objasniš sa jesu pogrešili.

Ubi se žena da shvati, al ne ide joj.
I N1 kaže da jesu, priznali i promenili vest, ali Endži ne priznaje :)

Ako ti ne uspeš da joj objasniš, ako ni tebi neće da veruje, onda njoj pomoći nema.

Meni je savest mirna, sve od sebe sam dao da joj tu jednostavnu stvar približim, al ne ide.


A o Anici, zameram ja njoj mnogo toga, ali Fićo, budimo realni, ona je takođe dete komunističkog miljea, ne može iz toga ništa dobro da ispadne.
gvozden1 gvozden1 17:42 17.02.2021

Re: N1

freehand
Najprifesionalnije i najodgovornije novinare u Srbiji :)

Tako oni sebe zovu.


Ima li negde neki link na kome može da se vidi da oni sebe tako zovu? Ili primitivno fašističko govedo opet laže bez da trepne?

Znači nisu?

Pa dobro, hajd i s tobom da se složim da niti su profesionalni niti odgovorni.

Iako se tako reklamiraju.

A link, evo sad ću da ga tražim, sačekaj malo.
angie01 angie01 18:08 17.02.2021

Re: N1

Fićo, evo složiću se s tobom da nije ništa, ali pod uslovom da Endži objasniš sa jesu pogrešili.


je l moze samo neko/ti da mi objasni ovo,

al pitam jos jednom, je l neko ko tvrdi,(vise desetina njih, koliko ih je tada tamo bilo), da mu pise, 16.02. u 10 30h, na tom i tom mestu, mozda stvarno ne ume da procita mail u kome u stavri stoji, hvala vasa prijava je zabelezena, dobicete poziv za termin za vakcinaciju na vasu adresu.


je l neko, sem brnabe retoricki, demantovao i pokazao da u onom pozivu u stvari stoji potvrda?....iako to ne menja cinjenicu da je reporter samo preneo ono stoje video i sta su gradjani rekli- na svaku takvu izjavu, bi morale da se jave prozvane institucije i da daju svoju izjavu, objasnjenje, a ne da to premijerka radi za njih,...tvrdeci jos da reporter i tv rade protiv interesa Srbije-na isti glupavi nacin kao sto to radi huci.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana