Na današnji dan| Obaveštenja| Sex

Živjeli!

zilikaka RSS / 17.03.2021. u 06:07

Dame i gospodo, braćo i sestre, drugarice i drugovi. 

 

als 

 

Živeli.  

 

OiUlqKd.png 



Komentari (510)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 20:51 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Za to treba lova, i to je ono što nas zeza.


U pravu si. Ali, daj bar da se upotrebi ovo što je Šibicar (ko zna kako i po koju cenu koju mi plaćamo) nekako istrgovao.
mirelarado mirelarado 20:52 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

alselone
P.S. Bene, nisam ufrazio, nego ufrazila. Pol ne bih da menjam. :)


Ne samo glupava nego i štetočinska AOC sada ima tviter tag LetKidsPlay kada priča o odobravanju hormonskih terapija za decu ispod 10 godina. Neverovatno!

Ta zemlja kao da želi da propadne.


Horor, čoveče!
alselone alselone 20:55 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Horor, čoveče!


Ljudima se svest izokrenula ko čarapa, ono što je bilo pre samo par godina potpuno nezamislivo danas ne samo da je glavni pravac razmišljanja nego se i veoma agresivno brani.

gvozden1 gvozden1 21:00 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Situacija čista, i za ponos

I ponose se, i treba da se ponose, imaju itekako razloga da budu ponosni na taj rat.

Za borbu protiv Hitlera svaka čast, ali nama su, ta ista država, u to vreme, uradili dosta loše stvari.

Njima to nije bitno, ne razmišljaju o tome, to je za njih usputna sitnica.
Ali nama treba da bude bitno.

Svaka im čast za rat, za žrtve, za pobedu, ali za to što su nama nametnuli svoju vlast, svoju ispostavu instalirali na vlast ne pitajući građane ove zemlje ništa, e za to im nije svaka čast.
bene_geserit bene_geserit 21:00 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

ono što je bilo pre samo par godina potpuno nezamislivo danas ne samo da je glavni pravac razmišljanja nego se i veoma agresivno brani

Hormonske "terapije" (tj. sakaćenje) dece od 8 i 10 godina i third-trimestar abortusi (tj. ubistva nerođene dece) su dve najzlikovačkije stvari koje smo kao civilizacija iznedrili i napravili "normalnim".
zilikaka zilikaka 21:02 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

zilikaka
Objavila naša Danica na tviteru statistiku iz Izraela povodom "rezultata" vakcinisanja.
Ide prilično u korist vakcinisanih.

Ovo sam ostala dužna. Pročitajte sve lepo da kraja šta tip kaže


milisav68 milisav68 21:06 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

mirelarado
U pravu si. Ali, daj bar da se upotrebi ovo što je Šibicar (ko zna kako i po koju cenu koju mi plaćamo) nekako istrgovao.

E, to je već njemu obijanje u glavu što je okupio nesposobne ljude, pa je od smešnog virusa došlo do vanrednog stanja, pa dalje sa - oću kakim - neću kakim, gde je i mnogo pametnih i obrazovanih sluđeno, i pri kraju živaca.

A tu je i ekonomija, za koju verujem da je u velikom padu, i onda imamo ovo što imamo.

Ono što bi moglo da se uradi je drastično kažnjavanje, ali mislim da ni to ne bi imalo efekta koliko smo korumpirana zemlja.
milisav68 milisav68 21:15 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

gvozden1
ali za to što su nama nametnuli svoju vlast, svoju ispostavu instalirali na vlast ne pitajući građane ove zemlje ništa, e za to im nije svaka čast.

A jbga, to je posledica, uzrok celog problema je na našoj strani jer smo imali alavog kralja.

Mada, to sve više neće da bude bitno, pošto je korona okrenula svet naglavačke.
zilikaka zilikaka 21:17 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ono što bi moglo da se uradi je drastično kažnjavanje, ali mislim da ni to ne bi imalo efekta koliko smo korumpirana zemlja.


I ne samo to, to bi mu ozbiljno poljuljalo popularnost. Mislim da nismo ni svesni koliko )najblaže rečeno) bahatih je privilegovano jer su u talu sa njim. Ako na njih udari mogli bi nekako da uzvrate, a to mu ne treba.
bene_geserit bene_geserit 21:20 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

ponižavati jedno 400,000 poginulih, i popišavati se po tim žrtvama jer komunizam

Koliki su bili nemački gubitci u Jugoslaviji od početka ustanka do jeseni 1944-e ?
alselone alselone 21:26 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Koliki su bili nemački gubitci u Jugoslaviji od početka ustanka do jeseni 1944-e ?


I treba da budeš potpuno iskuljučiv. To je rešenje. Znači, apsolutno ništa ne priznaj ovim drugima. Ni jedan motiv, ni jednog čoveka jer je sve bilo pogrešno. S. V. E.

I ne samo da treba da budeš isključiv do krajnosti. Treba da budeš i ljut. To se zove pravednički gnev. Jer što više odašiljaš nervozu i ljutinu na nečiji stav, to znači da si više u pravu.

To je sjajan recept za rešavanje konflikta i pronalaženje istine. Jer ne može istina da bude negde između. Istina je uvek skroz u krajnosti, našoj krajnost.


crossover crossover 21:31 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

zilikaka
Pročitajte sve lepo da kraja šta tip kaže


Да, то је резултат који се и очекује од масовне вакцинације.
А ово што каже Даница је кључно за разумевање епидемија: "...epidemije su bolesti populacija, pa je tako i "izlečenje" stvar grupe."
Хвала, Зили.
bene_geserit bene_geserit 21:38 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Šta ti je bre Alse, moj omiljeni blogeru (makar dok nisi oterao Tadejus sa Bloga)?
Samo mi je suludo stavljanje borbe sa Nemcima u WW2 u Jugoslaviji u istu rečenicu sa borbom SSSRa. Ja tu borbu ne potcenjuem, uostalom oba deda su mi učestvovala u njoj, ali da bi imali neku realnu sliku o tome moramo da stavimo komunističku istoriju pardon indokrinaciju na stranu i da probamo realno da sagledamo razmere te borbe. Broj Nemačkih žrtava stradalih u toj borbi je najbitnija informacija da to razumemo.
alselone alselone 21:42 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Šta ti je bre Alse, moj omiljeni blogeru (makar dok nisi oterao Tadejus sa Bloga)?


Hoću samo da kažem da bismo kao narod trebali malo da spustimo loptu i cenimo se međusobno. Stvarno mislim da je poslednja stvar koja nam je potrebana, još jedna podela, pored svega što nam se dešava. Da se cenimo malo više, ne bi prolazilo sve ovo što prolazi.

To za Tadejus sam objasnio pre neku nedelju ovde na blogu.
milisav68 milisav68 21:47 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

zilikaka
I ne samo to, to bi mu ozbiljno poljuljalo popularnost. Mislim da nismo ni svesni koliko )najblaže rečeno) bahatih je privilegovano jer su u talu sa njim. Ako na njih udari mogli bi nekako da uzvrate, a to mu ne treba.

Ma da, to je tako kad se upleteš u bahatost i laž, pa šta god da uradiš - kajaćeš se.

On bi sad i da se stisne i da prdne.
maksa83 maksa83 21:49 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

mirelarado
bene_geserit
za pozitivnu diskriminaciju revakcinisanih

Što je isto što i negativna diskriminacija nevakcinisanih.
To što si ga tako ufrazio nije mu promenilo suštinu.


Može i negativna diskriminacija nevakcinisanih (osim onih koji ne smeju da se vakcinišu iz zdravstvenih razloga), da ne bude zabune.

P.S. Bene, nisam ufrazio, nego ufrazila. Pol ne bih da menjam. :)

E o tome si morao da razmišljlaš pre nego što si se vakcinisao.
gvozden1 gvozden1 21:55 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Šta ti je bre Alse,

Ne može s njom više da se razgovara:)

Stvarno Als, previše emotivno ovo doživljavaš.

Nije ispravno ovo kako ti vidiš stvari, ovo ajd da se nađemo na sredini, ali ne bih da sad obrazlažem jer se bre mnogo ljutiš.

Da je neko drugi u pitanju, dao bih gas namerno, ali evo ćutaću :)
alselone alselone 21:58 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Stvarno Als, previše emotivno ovo doživljavaš.


Dobro evo, vas dvojicu cenim iznimno što bi rekli braća ujaci, tako da prihvatam kritiku i ja prvi dajem primer o kom pričam spuštanjem lopte.

Edit: Benea ipak malo više pošto me je i hranio i pojio a to se ne zaboravlja.
gedza.73 gedza.73 22:16 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

ja prvi dajem primer o kom pričam spuštanjem lopte.


A ja taman spremio sličke

(kasniće momčeto bar dve nedelje, čeka popuštanje mera)
p.s.
Prednost života u malim sredinama da se ne čeka puno na vakcinaciju
alselone alselone 22:29 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

A ja taman spremio sličke


Reci ti bolje umesto toga šta misliš o štrojenju svinja?
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:48 19.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

gvozden1

ево једна кратка књижица, недавно изашла, о летонским СС војницима који су после заслужили своје пензије као агенти ЦИА - линак
макар сличке да се прегледају
као извор су коришћени и подаци са које је ЦИА скинула ознаку тајности

Može ovo da prevede Gugl, sad probao.
Hvala.

За преводе где је један од језика руски, изгледа да је Јандекс без премца.

О збивањима у Летонији знам врло мало, а нешто више о Литви, где је у јуну '41. убијено преко 200.000 Јевреја, више него што је било цело предратно јеврејско становништво (многи пољски Јевреји су избегли у Литву).

Књижевница Рута Ванагаите је заједно са Ефраимом Зуровим објавила књигу Our people која се бави "незгодним" истинама да су у убиствима Јевреја учествовале десетине хиљада обичних Литванаца и свега неколико стотина Немаца.

Њена књига је забрањена, а мислим да је у међувремену законом забрањен и "историјски ревозионизам" односно све што руши слику о Литванцима као невиним жртвама Совјета.
vcucko vcucko 10:49 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

principessa_etrusca


Књижевница Рута Ванагаите је заједно са Ефраимом Зуровим објавила књигу Our people која се бави "незгодним" истинама да су у убиствима Јевреја учествовале десетине хиљада обичних Литванаца и свега неколико стотина Немаца.

Њена књига је забрањена, а мислим да је у међувремену законом забрањен и "историјски ревозионизам" односно све што руши слику о Литванцима као невиним жртвама Совјета.

Ko je hteo da zna, mogao je da sazna.

Riga masakr, Liepaja masakr, Lvov (sad u Ukrajini, pre '39. u Poljskoj, onda sovjetski pa došli Nemci) masakr. Stotine takvih. Verovatno i hiljade. Pokolj Poljaka u Volinskom kraju od strane ukrajinskih seljaka. Sve su to odradili lokalci, komplet. Nemci su eventualno stajali sa strane, zobali kokice i aplaudirali.

U Kaunasu su okupili Jevreje na trgu i takmičili se, ko će da razbije više lobanja. Močugama, gvozdenim šipkama, kundacima od puške, šta god su našli. Ovaj je valjda pobedio, slikao se kao narodni heroj.

gedza.73 gedza.73 10:50 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

alselone
A ja taman spremio sličke

Reci ti bolje umesto toga šta misliš o štrojenju svinja?

I gde ima kavurme.
Kod mene štroje prasiće. A meso su počeli ljudi da kupuju kod lokalnih mesara.
- Dobar dan
- Dobar dan
- Može pola svinje u šniclama, ovo bez kostiju, ovo sušeno, ovo za mlevenje?
- Može. Evo baš ima za prodaju Radisav jedno u klasi a njegov komšija stariju ubojnicu preko 200 kila

I odma' znaš sve. Znaš ljude, znaš ko je veterinar, znaš koliko je staro, znaš čime je hranjeno i da li je pred klanje lečeno... Lakše izbunariš biografiju za svinju nego za nvo perjanice.

Kasapini registrovani, uređen prostor za preradu mesa...

p.s.
Al' ajde i sličku sa propratnim tekstom
Глава синодального отдела по взаимоотношениям церкви с обществом Владимир Легойда заявил, что с именем Сталина «связаны многие беды в жизни людей»


Pošto kupio, poto prodao. A diskusija oko žrtvovanja (često me taj narativ 'svi d'izginemo' podseća na žrtvovanja dece kako bi bila rodna godina) podsetila na Genadija Zjuganova (on pokušava kao i kod nas ponekad da spoji nespojive tradicije pravoslavlje-komunizam) posle sastanka sa Miloševićem (oko NATO agresije na Srbiju) da u Rusiji postoji svest kako je Jugoslavija Slobodana Miloševića jedina i poslednja brana pohodu Zapada ka granicama Rusije.

Jedino što u toj kupovini vremena jedna polovina nije htela da se žrtvuje i ratuje protiv NATO pakta zbog Slobodana Miloševića a druga koja je bila za Miloševića je izigravala dodole na mostovima.

Sve u svemu od žrtvovanja za Rusiju majčicu rodinu Srbima ostalo samo da pišu po netu kako zamalo svi nisu izginuli.

Ima zanimljivo svedočenje Ivašova na suđenju u Hagu kada kaže kako su oni znali (zajedno su radili sa našim obaveštajcima) kako je napad na Srbiju skoro neminovan.

A onda bratski pravoslavni Viktor Černomidin kaže
'Potpisuj sporazum inače se Rusija povlači'

Inače taj isti Černomidin (loš policajac) koga je Ivašov (dobar policajac) hteo da izbaci navodno iz aviona
Od 2001. do 2009. godine bio je ambasador Rusije u Ukrajini, a potom je imenovan za predsednikovog savetnika.


Tako da od Budimpeštankse konvencije (Rusija potpisala kako će biti neutralna u slučaju aneksije Bosne od strane KuK pa predala Srbe preko Drine a KuK pristala da se mi žrtvujemo na strani Rusije u predstojećim ratovima nje i Turske) preko našeg samožrtvovanja u II svetskom ratu (tad je instaliran sistem od strane njihovih agenata koji su podelili Srbiju pa posledično sa vezanim rukama i sluđena suprostavljenim tradicijama Srbija ulazi u period pada Berlinkskog zida ne znajući da li je Srbija ili je SFRJ ili i ona pokušavajući da pomiri 'izdajničke ćetnićke plaćenike' sa 'sps antifa-patrijotama' i poveže prekinutu srpsku tradiciju sa komunističko-jugoslovenskom) preko 'podrške' devedesetih je uglavnom ili kupovina vremena ili tuđi interesi.

Opet kažem nema prevelike razlike u žrtvovanju sosptvene dece na varvarskim oltarima bogovima vremenskim prilika ili žrtovanje sopstvene dece bogovima velikih sila.

U tome ne bi trebalo da ima ponosa već samo žalosti zbog sopstvene gluposti i uludo potraćenih života



haklberi_tom haklberi_tom 13:02 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

principessa_etrusca
gvozden1

ево једна кратка књижица, недавно изашла, о летонским СС војницима који су после заслужили своје пензије као агенти ЦИА - линак
макар сличке да се прегледају
као извор су коришћени и подаци са које је ЦИА скинула ознаку тајности

Može ovo da prevede Gugl, sad probao.
Hvala.

За преводе где је један од језика руски, изгледа да је Јандекс без премца.

О збивањима у Летонији знам врло мало, а нешто више о Литви, где је у јуну '41. убијено преко 200.000 Јевреја, више него што је било цело предратно јеврејско становништво (многи пољски Јевреји су избегли у Литву).

Књижевница Рута Ванагаите је заједно са Ефраимом Зуровим објавила књигу Our people која се бави "незгодним" истинама да су у убиствима Јевреја учествовале десетине хиљада обичних Литванаца и свега неколико стотина Немаца.

Њена књига је забрањена, а мислим да је у међувремену законом забрањен и "историјски ревозионизам" односно све што руши слику о Литванцима као невиним жртвама Совјета.

200 hiljadda ljdu pobijeno za samo mesec dana!?
To znači, 200 hiljada / 30 dana = 6666 ubijenih dnevno.
Ne sumnjam da su im to braća Jevreji zaboravili.
Nisu oni mi!
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:42 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

200 hiljadda ljdu pobijeno za samo mesec dana!?
To znači, 200 hiljada / 30 dana = 6666 ubijenih dnevno.
Ne sumnjam da su im to braća Jevreji zaboravili.
Nisu oni mi!

Ми смо фокусирани на Јасеновац, али ужасно много Срба је страдало пре него што је Јасеновац и основан.

Масовни покољи Срба у НДХ су почели у јуну 1941, у недељи између немачког напада на СССР и Видовдана. До почетка августа, отприлике за неких 5 или 6 недеља, убијено је преко 180.000 српских мушкараца, жена и деце.

Можеш да видиш више о томе у мом блогу о тим страдањима пре Јасеновца ОВДЕ.
Milan Novković Milan Novković 19:57 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

principessa_etrusca
...

Можеш да видиш више о томе у мом блогу о тим страдањима пре Јасеновца ОВДЕ.

Fali ti dvotačka u linku
haklberi_tom haklberi_tom 20:31 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

principessa_etrusca
200 hiljadda ljdu pobijeno za samo mesec dana!?
To znači, 200 hiljada / 30 dana = 6666 ubijenih dnevno.
Ne sumnjam da su im to braća Jevreji zaboravili.
Nisu oni mi!

Ми смо фокусирани на Јасеновац, али ужасно много Срба је страдало пре него што је Јасеновац и основан.

Масовни покољи Срба у НДХ су почели у јуну 1941, у недељи између немачког напада на СССР и Видовдана. До почетка августа, отприлике за неких 5 или 6 недеља, убијено је преко 180.000 српских мушкараца, жена и деце.

Можеш да видиш више о томе у мом блогу о тим страдањима пре Јасеновца ОВДЕ.

Ne mogu više!
Meni je to jasno - odavno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:55 20.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Fali ti dvotačka u linku

Хвала, исправила.
predatortz predatortz 15:50 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Mislim da sada možeš da odeš i nepozvan na Sajam.


Može, na Astra Zenecu.
To neće teći mojim venama.

Šalu na stranu, išla moja šveca da primi to...
Malo divanila sa lekarkom, ova joj na finjaka objasni neke stvari, nije joj rekla ništa direktno, ali ono što joj je rekla između redova svodi se na:

Beži ženo kući i ne glupuraj se! Ispravi prijavu, piši rusku ili kinesku i čekaj.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:19 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

To neće teći mojim venama.

Сви из ЕУ који су суспедовали вакцинисање оксфордском, односно АЗ вакцином су се цурикнули, а што се стварања угрушака тиче, АЗ је нешто боља од Фајзера.
mirelarado mirelarado 18:07 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

piši rusku ili kinesku i čekaj


Ruska stiže za koji dan, barem tako kažu, 100.000 doza.
haklberi_tom haklberi_tom 21:05 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

mirelarado
piši rusku ili kinesku i čekaj


Ruska stiže za koji dan, barem tako kažu, 100.000 doza.

Nedavno su javili da je stiglo pola miliona ruskih.
Žena insistirala da se prijavimo samo za rusku.
Prijavili se pre mesec dana, ali nas još nisu zvali.

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:41 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

mirelarado
piši rusku ili kinesku i čekaj


Ruska stiže za koji dan, barem tako kažu, 100.000 doza.

У УК има вакцина, али нема бирања између Фајзера и оксфордске. Прво су давали по једну дозу са идејом да више људи буде делимично заштићено, уместо мањи број са потпунијом заштитом, па су почели да заказују другу дозу са 12 недеља размака, а та друга доза не мора обавезно бити исте врсте као прва. У Француској нема ни довољно вакцина, чека се нека Санофијева.

Све у свему, у Србији је, колико видим, најбоље и најцивилизованије.
zilikaka zilikaka 23:08 21.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

а та друга доза не мора обавезно бити исте врсте као прва.

Čekaj, zar ne rekoše da su to vakcine drugačijeg mehanizma?
Koliko se sećan, oksfordska i ruska su isti mehanizam ali nešto različit u detaljima a Fajzer potpuno druga priča.
nsarski nsarski 00:54 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Čekaj, zar ne rekoše da su to vakcine drugačijeg mehanizma?
Koliko se sećan, oksfordska i ruska su isti mehanizam ali nešto različit u detaljima a Fajzer potpuno druga priča.


Ja mislim da je u pitanju drugačiji mehanizam delovanja, ali isti ishod. Proizvodnja antitela za covid. To je cilj.

Recimo od N. Sada do Zrenjanina možeš autobusom, a možeš i brodom. Rezultat je isti.
zilikaka zilikaka 09:03 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ja mislim da je u pitanju drugačiji mehanizam delovanja, ali isti ishod. Proizvodnja antitela za covid. To je cilj.

Pa dobro, to bi trebalo da se podrazumeva kod svih vakcina, nego taj mehanizam, da li ga je oametno kombinovati.
Mada,bolje da ne ulazim dublje u priču jer o tome ne znam mnogo više od prosečnog automeganičara. Jedino to što pročitam "iz novina"
Atomski mrav Atomski mrav 13:50 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Сви из ЕУ који су суспедовали вакцинисање оксфордском, односно АЗ вакцином су се цурикнули, а што се стварања угрушака тиче, АЗ је нешто боља од Фајзера.


Norveška još uvek nije ukinula suspenziju vakcinisanja AstraZeneca vakcinom jer je četvoro (relativno) mladih, zdravih i pravih ljudi umrlo od neverovatne kombinacije tromboze (zgrušavanja krvi) i trombocitopenije (manjka trombocita u krvi). Dosadašnja istraga upućuje na vezu između tih smrtnih slučaja i svih ostalih slučajeva zgrušavanja krvi i/ili unutrašnjih krvarenja sa vakcinacijom AZ vakcinom, čini se da je u pitanju nekakva autoimuna reakcija na vakcinu. Pošto se slične stvari dešavaju i mnogima koji obole od Covid-19, izgleda da u nekim slučajevima AZ vakcina isuviše dobro "imitira" korona virus... Norveška je insistirala da se ovakvi slučajevi zvanično uvrste u neželjene efekte AZ vakcine na sastanku EMA ali je to većinom glasova odbijeno.

Ja ću ipak da sačekam da vidim efekte svih tih zbrda-zdola razvijenih vakcina... što neko reče, sad kad je Johnson & Johnson razvio svoju vakcinu (a podizali su protiv njih tužbe i za običan bebi puder), čekam još samo da Dr Oetker razviju svoju pa ću da uzmem onu sa ukusom vanile...
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ne bih da zapodevam svađu, ali moram priznati da sam neprijatno iznenađena brojem ljudi (naizgled obrazovanih i kulturnih) koji izbegavaju da se vakcinišu, kao da žele da ovaj košmar od života potraje do kraja vremena... :(


I ja sam bio neprijatno iznenađen kad su neki obrazovani i kulturni ljudi pre godinu dana kukali kako se Italija zatvara zbog neke "nazovi" epidemije i kako je šteta što su toliki muzeji zatvoreni...
Atomski mrav Atomski mrav 14:04 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ma bre, samo mi je blam da poredim ono naše Alo, Alo drkanje sa Nemcima sa ruskom borbom protiv Hitlera. Imao sam transfer blama, ko ti sa Vučićevim sisama.


Alo Alo drkanje? Jebote, ponašate se kao da su svi za vreme rata prošli kao onaj Lala što mu je najveća muka tokom rata bila onomad kad se najeo šunke a Madžari bili na bunaru. Ja imam transfer blama kad čitam ovo tvoje kenjanje.
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Papadubi primio rusku i postao zemara dođoš.

Pa je Torbica ipak morao da sredi da ga revakcinišu američkom vakcinom da bi ga resetovao na fabrička podešavanja.
zilikaka zilikaka 16:54 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Atomski mrav
Ne bih da zapodevam svađu, ali moram priznati da sam neprijatno iznenađena brojem ljudi (naizgled obrazovanih i kulturnih) koji izbegavaju da se vakcinišu, kao da žele da ovaj košmar od života potraje do kraja vremena... :(


I ja sam bio neprijatno iznenađen kad su neki obrazovani i kulturni ljudi pre godinu dana kukali kako se Italija zatvara zbog neke "nazovi" epidemije i kako je šteta što su toliki muzeji zatvoreni...

Pa jeste, evo ja sam početkom marta prošle godine trebala da idem baš u Milano, i kako tad pojma nismo imali kakva je to bolest, stvarno sam mislila da preteruju.
Onda su počele da stižu vesti, pa se videlo da se nije šaliti.
Do sada sam bila svedok mnogih razboljevanja i slušala priče od preteklih. I normalno da sam korigovala stav o svemu.

nikvet pn nikvet pn 19:13 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

По мом искуству антивирусног шљакатора са лопатом (шприцем) није хрђаво променити фирму код ревакцине јер ће имунитет бити шаренији; шири. Али то се сме само са испитаним вакцинама, ово зеленило и шаренило антиковид вакцина још је шашаво за такву препоруку.

Морам да подвучем да сам напросто затечен развојем догађаја. По свим параметрима вирусне заразе требало је већ да се деси имунитет крда и стрмоглави пад новооболелих. Константни пораст природно имуних по пребољењу и артефицијелно имуних по вакцинацији до збирног нивоа 60-75% популације затвара врата ширењу вируса и пандемија се приводи крају.

Али то се не дешава. Зашто?

Прва варијанта је да се вакцинише превише људи у инкубацији. У моменту вакцинације то се не може знати. Том приликом догоди се да вероватно инапарентни (асимптоматски) ток пређе у симптоматски те отвори шансу и за фаталне компликације.

Друга варијанта је да се са вирусом дешава нешто неприродно тј. лабораторијског порекла. У то и даље не желим да поверујем.

Треће; у ветерини уобичајени развој антитела по вакцини иде до 15 дана за довољан заштитни ниво. Ово килављење са хуманим имуним одговором оставља ме без текста.

Што рече Сократ...



zilikaka zilikaka 20:18 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ово килављење са хуманим имуним одговором оставља ме без текста.

Kad se iskristalistalo nekoliko mogućih proizvođača vakcine, sećam se da sam negde videla uporednu tabelu gde su Fajzer, Sputnji davali preko 90 uspešnosti a kinez (i još neka, ne sećam se) tek oko 65%.
Posle se to višenije videlo.
Sad sve češće čujem da se neko 2-3 nedelje nakon revakcinacije kinezom ipak razboleo. Čak jedan stigao do respiratora.

Ja inače prošle nedelje bila da baš zbog toga proverim nivo Igg nakon mesec dana, al me u laboratoriji vratili da dođem nakon ukupno 6 nedelja. Kažu, nije završen proces imunizacije.
A privatnik, nema razloga da odbija mušteriju
nsarski nsarski 22:35 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Друга варијанта је да се са вирусом дешава нешто неприродно тј. лабораторијског порекла. У то и даље не желим да поверујем.


Možeš li da razradiš ovu misao, molim te.
bene_geserit bene_geserit 23:07 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Ово килављење са хуманим имуним одговором оставља ме без текста.

A četvrta varijanta je da virus mutira i da je izmeren efficacy vakcina pričam ti priču pošto je daleko slabiji kad uzmeš u obzir sve ove nove mutacije. Fajzer i Moderna sa svojih 94-95% efficacy su imali ispitivanja kad ove nove mutacije virusa nisu postojale ili nisu bile raširene. Johnson i Johnson ima velike razlike u efficacy na različitim teritorijma gde je prisustvo mutacija drugačije.
A corona virusi uspešno mutiraju i kao prirodni.

To je ona "najebali smo" varijanta, sa revakcinacijama svake godine, sezonskim virusom i forever nošenjem maski.
Milan Novković Milan Novković 23:42 22.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

nikvet pn
По мом искуству антивирусног шљакатора са лопатом (шприцем) није хрђаво променити фирму код ревакцине јер ће имунитет бити шаренији; шири. Али то се сме само са испитаним вакцинама, ово зеленило и шаренило антиковид вакцина још је шашаво за такву препоруку.

Морам да подвучем да сам напросто затечен развојем догађаја. По свим параметрима вирусне заразе требало је већ да се деси имунитет крда и стрмоглави пад новооболелих. Константни пораст природно имуних по пребољењу и артефицијелно имуних по вакцинацији до збирног нивоа 60-75% популације затвара врата ширењу вируса и пандемија се приводи крају.

Али то се не дешава. Зашто?

Прва варијанта је да се вакцинише превише људи у инкубацији. У моменту вакцинације то се не може знати. Том приликом догоди се да вероватно инапарентни (асимптоматски) ток пређе у симптоматски те отвори шансу и за фаталне компликације.

Друга варијанта је да се са вирусом дешава нешто неприродно тј. лабораторијског порекла. У то и даље не желим да поверујем.

Треће; у ветерини уобичајени развој антитела по вакцини иде до 15 дана за довољан заштитни ниво. Ово килављење са хуманим имуним одговором оставља ме без текста.

Што рече Сократ...

To da je virus iz laboratorije se zna sad već godinu dana. Tu sad više nema ni neke neodređenosti u tom osnovnom znanju

Ono što je sad mnogo preko 50% verovatno je da ju pušten namerno.

Ron Unz je to ovih dana sažeo u sat vremena čitanja u članku:

American Pravda: Covid-19, Its Impact and Origins After One Year

On je pedantno radio posao skoro godinu dana, a i sam je posebno impresioniran radom Philippe Lemoine, koji je u maniru Šerloka Holmsa sve to skupio u obliku za koji je potrebno mnogo više od sat vremena da se pročita. Sumnjam da to nekoga interesuje, ali je od linkova meni bio zabavan (ja sam sve ovo pročitao u delovima i znao i većinu od pre) članak OldMicrobiologist-a.

Izvesnost namernog puštanja od strana zapada (US u stvari) Ron Unz, s punim prvaom, zaključuje iz timeline procurelih vesti pre Covida (2019), čiju, opet, "verodostojnost" "potvrđuje" i pojava istih vesti u Izraelskim medijima isto u 2019.

Ron nagađa da je zapad (US) posle mlaćenja po kineskim kokoškama, svinjama, ... u dal 3 godine zaredom zapad oborio opreznost i da im se sa Covidm desio blowback.

Ja mislim da je to moguće, ali ne toliko verovatno, tj i u ovom članku se spominje onomad iranski smrtnosniji soj.

Tj blowback mi je naivnija varijanta (tipa kao da velemajstom greškom u prvih 15 poteza previdi figuru), ja mislim da je više od prostog plana krenulo u početnu igru i da je ...

... kao onomad posle tri izgorele kineske hemijske fabrike izgorela velika US rafinerija na istočnoj obali sasvim moguće da su i bar Kinezi ušli sa njima u bar sitnu bitku/rat i na ovu temu.

Neki prost dvopoteyni rat je, ipak, malo verovatan ovom prilikom pošto:

- Je teško razumeti zašto se po većini zapadnih MSM kriju prosti protokoli za lečenje Covida ako se krene dok su simptomi slabiji (virus je još u fazi intenzivnog delenja). To ide do te mere da u UK i proste zavete ignorišu, pa te rane poteze u bolesti u studijama povlače jako kasno (meni je ovo skoro sigurno namerno) pa tako diskredituju protokole.

- Teško je razumete kako se Great Reset priča otvorila odjednom (iako je sasvim moguće da su prosto iskoristili Covid koji se već desio)

- Uvek je prisutna i mračna priča Gejts fondacijskog vakcinisanja u Keniji i Indiji onomad, da ne mračim previše sad iako je priča sve mračnija.

Ideji sa kineskim uzvraćanjem udarca se suprotstavlja pisanje od onomad, poprilično pre Covida, ali donekle ignorisano, kako mi malo znamo o granicama do kojih su razni moćnici spremni ići preko farmakoloških firmi.

U to ime, nije isključeno da smo svedoci sve bizarnijeg pokušaja da se sad dal "sačuva" zapadna hegemonija (iako je ona već izgubljena).

Ali je verovatnije da sad već šuplja US ekonomija, i nekoliko još zapadnih, sa stravom gledaju na kinesko, rusko, iransko itd ubrzavanje dok je na zapadu stagnacija do urušavanje - ova razlika u brzinama razvoja ne obećava mnogo.

Od verovatnoća evo još jedne ovih dana - svi znamo da Sorosi ovog sveta operišu poprilično iznad raznih vlada, uključujući i US. A opet, oni su mali igrači u odnosu na ljude čiji su front na neki način, iako su pravila igre šarolika (npr Soros je skoro pa zvanično "front" Evelyn de Rothschild, a on je, Evelyn, opet, jedan od mnogih.

Njihova moć se poprilično zasnivala na bankarstvu, a kako se uloga Dolara kao ubedljivo najveće rezervne svetske valute podriva kinesko naglo uvođenje digitalne valute, dok je zapad sa njima "eksperimentisao", je egzistencijalna opasnost zbog opasnosti da se se vremenom zapadne banke i valute zaobiđu, .... al sad ovde ide puno sitnijih detalja strategijske fintech igre koji su za neki drugi blog.


Atomski mrav Atomski mrav 17:02 23.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

није хрђаво променити фирму код ревакцине јер ће имунитет бити шаренији; шири. Али то се сме само са испитаним вакцинама


AstraZeneca i razmatra opciju da se revakcinacija radi jednom od dve Sputnjik-V vakcine jer je Gamaleja izgleda sa tim različitim vakcinama (različitim adenovirusima "nosiocima" ) rešila problem autoimunog odgovora organizma na drugu dozu vakcine. Zanimljivo je da su tokom testiranja AZ vakcine nekim ljudima greškom dali pola prve doze a zatim ih normalno revakcinisali i pokazalo se da u tom slučaju efikasnost njihove vakcine raste, što su pripisali tome da se antitela stvorena nakon prve doze "bore" protiv virusa nosioca iz druge doze smanjujući tako efikasnost vakcine. Nije mi samo jasno zašto se onda ljudi ne vakcinišu sa pola prve doze AZ vakcine...

P.S. Norveška još uvek nije ukinula suspenziju vakcinacije AZ vakcinom, konačna odluka će biti donesena u petak.
Atomski mrav Atomski mrav 17:11 23.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Морам да подвучем да сам напросто затечен развојем догађаја. По свим параметрима вирусне заразе требало је већ да се деси имунитет крда и стрмоглави пад новооболелих. Константни пораст природно имуних по пребољењу и артефицијелно имуних по вакцинацији до збирног нивоа 60-75% популације затвара врата ширењу вируса и пандемија се приводи крају.

Али то се не дешава. Зашто?


Kažu da su mutacije virusa odgovorne za to. Te britanski soj, te južnoafrički... Angela Merkel kaže da ovo zapravo nije šurnaesti pik n-tog talasa pandemije Covid-19, već prvi talas potpuno nove pandemije. Obično ne prihvatam te "zna se" argumente, ali možda Novković ipak nije u krivu...
Milan Novković Milan Novković 18:08 23.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?


Atomski mrav
није хрђаво променити фирму код ревакцине јер ће имунитет бити шаренији; шири. Али то се сме само са испитаним вакцинама


AstraZeneca i razmatra opciju da se revakcinacija radi jednom od dve Sputnjik-V vakcine jer je Gamaleja izgleda sa tim različitim vakcinama (različitim adenovirusima "nosiocima" ) rešila problem autoimunog odgovora organizma na drugu dozu vakcine. Zanimljivo je da su tokom testiranja AZ vakcine nekim ljudima greškom dali pola prve doze a zatim ih normalno revakcinisali i pokazalo se da u tom slučaju efikasnost njihove vakcine raste, što su pripisali tome da se antitela stvorena nakon prve doze "bore" protiv virusa nosioca iz druge doze smanjujući tako efikasnost vakcine. Nije mi samo jasno zašto se onda ljudi ne vakcinišu sa pola prve doze AZ vakcine...

P.S. Norveška još uvek nije ukinula suspenziju vakcinacije AZ vakcinom, konačna odluka će biti donesena u petak.

Nije problem (još uvek) autoimunost, neko imunost na adenovirus nosioca kojeg imuni prebrzo ukoka kod revakcinacije pa ona nema previše smisla.

Sistemski koristiti pola doze od projektovane kod prve injekcije je obaranje efikasnosti po dizajnu - jeste, Rusi su ih tu značajno nadigrali.

Ta microkrvarenja, kao rezultate prejake reakcije imunog, su kod AZ višestruko manje nego kod Fajzera, do 5x, i eno se grupa Izraelaca organizuje da tuži njihovu vladu ko dMeđunarodnog Kriminalnog Suda - tamo je mrtvih i povređenih mnogo više nego kod vas, samo se pojava drugačije procesira.

A Vaccine-induced enhancement of viral infections/Antibody-dependent enhancement (ADE) je briga za sebe i treba vremena da se kvantifikuje rizik (mnogi vaccine trial su zbog toga propali, i ove sad vakcine su prošle samo emmergency approval).

Fajzer su Izraelce brzopletom govornom omaškom prozvali "laboratorija" i evo zaključka iz jednog rada u Nature:

"... ADE has been observed in SARS, MERS and other human respiratory virus infections including RSV and measles, which suggests a real risk of ADE for SARS-CoV-2 vaccines and antibody-based interventions. However, clinical data has not yet fully established a role for ADE in human COVID-19 pathology. Steps to reduce the risks of ADE from immunotherapies include the induction or delivery of high doses of potent neutralizing antibodies, rather than lower concentrations of non-neutralizing antibodies that would be more likely to cause ADE.

Going forwards, it will be crucial to evaluate animal and clinical datasets for signs of ADE, and to balance ADE-related safety risks against intervention efficacy if clinical ADE is observed. Ongoing animal and human clinical studies will provide important insights into the mechanisms of ADE in COVID-19. Such evidence is sorely needed to ensure product safety in the large-scale medical interventions that are likely required to reduce the global burden of COVID-19.
..."

Primer, RNA vakcine dosta obećavaju i baš je jedna za Malignant Melanoma (jako agresivan) prošla prvu fazu sa flying colours nad rudima koji su imali 4th stage cancer.

Ali za samo prvu fazu je bilo potrebno 4 godine.

Isto, MIT tim molekularnih biologa je pokazao da se, iako SARS-CoV-2 nije retrovirus, delovi njegovog coda integrišu u naš DNA uz pomoć nekih prastarih (preko 15% našeg DNA je evolutivno došlo od virusa) RT enzima (reverse transcriptase).

Ovo u pokušaju objašnjavanja pozitivnih Covid testova kod onih koji su preboleli Covid - tj šanse su da sad njihove ćelije transkripcijom viralnih fragmenata sad u našem DNA proizvode SARS-CoV-2 proteine.

Lik koji je dobio Nobela za otkriće RT mehanizma, David Baltimore, virolog sa Caltecha, kaže da je to "impresivno" i "neočekivano" otkriće (nažalost i neki Nobelovci pate pomalo od "posle mene potop" poimanja prirode našeg znanja i onoga što ostavljamo potomcima da spoznaju.

Sada se samo nadaju da te ćelije ginu a ne žive dalje pa se reprodukuju sa ovim novim SARS-CoV-2 fragmentima (ovi su još radili eksperimente u epruvetama, ako se ne varam, a fragmenti su u međuvremenu pronađeni u hromozomu 3, isto ako se ne varam.

Ne bi to bilo toliko čudno kad bi bili sigurni da se radi o prirodnom virusu koji je, eto samo malo mutirao pa preskočio species barijeru, al ostao slabašan i ubrzo se ugasio.

Verovatnoća da je virus iz laboratorije i prebacuje svoj RNA u naš DNA, ne u višehiljadugodišnim intervalima na sitno nego u mesecima i godinama na krupno daje novi "šmek" opasnostima od Gain of Function istraživanja, pogotovo netrivijalna verovatnoća da istraživači, kao ni ovaj Nobelovac, uopšte nisu o tome razmišljali pošto se ne radi o retrovirusima.

Poebno je sumanuto nadrealan deo cele priče vezan za uspešno ubeđivanje svetske raje kako treba sve vakcinisati, i pored nikakvih riziza za zdravu decu, pa ni za zdrave odrasle.


nikvet pn nikvet pn 18:14 23.03.2021

Re: Blogeri, jeste li se vakcinisali?

Atomski mrav

prvi talas potpuno nove pandemije


Ето одговора професоре, недобог тачног.
noboole noboole 13:55 19.03.2021

.

EEEEeeeeeee, nekad su se po blogu jurile cice, a sada pricate o kamenju u bubrezima i lepite jutjub grudi koje cak nisu ni 18+.
Atomski mrav Atomski mrav 14:21 19.03.2021

Re: .

Ostarilo se...
niccolo niccolo 14:25 19.03.2021

Re: .

sada pricate o kamenju u bubrezima

Ćuti, to je još i ok, ima i ovih koji divane o štrojenju krmača...
stemajz stemajz 14:33 19.03.2021

Re: .

niccolo
sada pricate o kamenju u bubrezima

Ćuti, to je još i ok, ima i ovih koji divane o štrojenju krmača...


па наше крмаче прате америчке трендове, оне су лгбт+-@#$&, родна равноправност у обору, зато и оне имају право на штројење
Atomski mrav Atomski mrav 14:50 19.03.2021

Re: .

па наше крмаче прате америчке трендове, оне су лгбт+-@#$&, родна равноправност у обору, зато и оне имају право на штројење


Krmače su se štrojile, tj. sterilisale i pre LGBTQ+ trendova.
stemajz stemajz 14:51 19.03.2021

Re: .

значи, трендсетерке
zilikaka zilikaka 15:51 19.03.2021

Re: .

Krmače su se štrojile, tj. sterilisale i pre LGBTQ+ trendova.

значи, трендсетерке


I onda se ti skini sa bloga...
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:00 19.03.2021

Re: .

Atomski mrav
па наше крмаче прате америчке трендове, оне су лгбт+-@#$&, родна равноправност у обору, зато и оне имају право на штројење


Krmače su se štrojile, tj. sterilisale i pre LGBTQ+ trendova.

Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane. LGBTQ društvo nije baš seksualno nezainteresovano.

nsarski nsarski 19:07 19.03.2021

Re: .

Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane. LGBTQ društvo nije baš seksualno nezainteresovano.


A ako bi ih uštrojio?
bene_geserit bene_geserit 19:17 19.03.2021

Re: .

Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane

Hm, jel su i sve krmače biseksualne osim onih koje su lezbejke ?
docsumann docsumann 19:20 19.03.2021

Re: .

nsarski
Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane. LGBTQ društvo nije baš seksualno nezainteresovano.


A ako bi ih uštrojio?


jednom prilikom kad smo išli do porodične kuće svratismo na piće u jednu drumsku kafanu u Cuce.
a preko puta, na jednom uzvišenju, divan prizor - seljaci pokušavaju da uškope bika.
prvo su ga privezali, rogovima skroz uz jedno veliko stablo, a onda su njih nekolicina poturili gredu, poprečno, ispred zadnjih nogu i podigli ih u vis.
i onda prilazi lik s ogromnim klještima-makazma. mučnina da te uvati.
međutim bik se toliko ritao i cimao, sa sve zadnjim nogama odignutim od tla, da je ta greda na koju su ga držali - pukla.

zamalo nam se oteo aplauz, al pošto smo znali da će ubrzo repriza, platismo piće, pa u auto i bris odatle.
nsarski nsarski 19:24 19.03.2021

Re: .

bene_geserit
Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane

Hm, jel su i sve krmače biseksualne osim onih koje su lezbejke ?


Za mlađu publiku...

gvozden1 gvozden1 19:24 19.03.2021

Re: .


zamalo nam se oteo aplauz

Za koga ti navijaš, za Hasu ili za međeda?
nsarski nsarski 19:26 19.03.2021

Re: .

prvo su ga privezali, rogovima skroz uz jedno veliko stablo, a ona je njih nekolicina poturilo gredu, popreno, ispred zadnjih nogu i podiglo ih u vis.
i onda prilazi lik s ogromnim klještima-makazma.


Pričala mi davno neka seljanka da im se bik u toj delikatnoj situaciji oteo.
Pa kaže žena: "A ti ne možeš da zamisliš kako je to kad bik postane zverovit!"

Nisam video, ali verujem.
docsumann docsumann 19:33 19.03.2021

Re: .

gvozden1

zamalo nam se oteo aplauz

Za koga ti navijaš, za Hasu ili za međeda?


pa nisu namjeravali bika da sunete
gvozden1 gvozden1 19:41 19.03.2021

Re: .

docsumann
gvozden1

zamalo nam se oteo aplauz

Za koga ti navijaš, za Hasu ili za međeda?


pa nisu namjeravali bika da sunete

Nego da prave evnuha od njega :)
docsumann docsumann 20:06 19.03.2021

Re: .

gvozden1
docsumann
gvozden1

zamalo nam se oteo aplauz

Za koga ti navijaš, za Hasu ili za međeda?


pa nisu namjeravali bika da sunete

Nego da prave evnuha od njega :)


ko u onom vicu - nisi ti evnuh, nego vo
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:07 19.03.2021

Re: .

nsarski
Krmače se štroje da postanu seksualno nezainteresovane. LGBTQ društvo nije baš seksualno nezainteresovano.


A ako bi ih uštrojio?

Zavisi od toga da li bi operacija štrojenja bila uspješna.
alselone alselone 18:48 19.03.2021

Gnar

Imate li termin za transfer blama. Ja sam čuo da ga neki zovu gnar.

Uglavnom, da li imate transfer blama kada vidite Vučića da se kao opušteno obuče, pošto je on jako kul jelte, pa mu onda ispadnu sisice kroz neku majicu.

Brrrrrrr. Isuse.
docsumann docsumann 19:11 19.03.2021

Re: Gnar

Uglavnom, da li imate transfer blama kada vidite Vučića da se kao opušteno obuče, pošto je on jako kul jelte, pa mu onda ispadnu sisice kroz neku majicu.


kako ti ono reče, jebeno prokletstvo imaginacije
stemajz stemajz 19:13 19.03.2021

Re: Gnar

код шваба - fremdschämen
alselone alselone 19:14 19.03.2021

Re: Gnar

kako ti ono reče, jebeno prokletstvo imaginacije


I dalje me proganja slika Milana u ženskim elastičnim gaćama koje su mu se... moram da stanem ovde, opet neću spavati.
alselone alselone 19:53 19.03.2021

Info iz prve ruke

Simens zapošljava ljude za rad na Rio Tinto projektu Jadar.

Živeli.
alselone alselone 22:19 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Ljudi, što ne komentarišete ovo?

Sa jedne strane vlast priča kako ništa tu još nije sigurno, razmatra se, neće to biti tako strašno itd, a sa druge Simens pogodio već posao i počinje da zapošljava ljude koji će raditi na automatizaciji postrojenja. Imam drugara koji je radio na kopovima na Kosovu i zvali su ga.
niccolo niccolo 22:24 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Rio Tinto na tom projektu radi već 4 godine, minimum. Prvo su proveravali ima li dovoljno rude, pa su to valjda utvrdili i sada idu dalje. Ne pratim šta laže vlast, ali svakako da ovi nisu to sve radili nezakonito nego na osnovu kakve dozvole za eksploataciju ili šta već (ne znam baš napamet kako to ide po propisima).
crossover crossover 22:25 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Нема шта ту да се коментарише, ја кад видим да негде пише Сименс само репетирам пиштољ.
alselone alselone 22:29 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Ja sam se sve nadao da nema ništa od toga i da će se odustati od projekata. Ali sada je definitivno da neće.

Ali da, Simens je kompanija generator korupcije širom sveta.
milisav68 milisav68 22:31 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

alselone
Sa jedne strane vlast priča kako ništa tu još nije sigurno, razmatra se,

A ti njima veruješ?

Gotovo je to, takva prilika se ne propušta (mislim iz njihovog ugla).

Peticija je napravljena (ja je potpisao), hteli su da predaju, ovi nisu hteli da je prime, kao nešto razgovarali, a okupljanje je zabranjeno zbog korone i jbga.

I zbog ovoga je korona zlo, svaka vlast može da radi šta hoće.
gvozden1 gvozden1 22:37 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Ja sam se sve nadao da nema ništa od toga i da će se odustati od projekata. Ali sada je definitivno da neće.

E da Misita ne pogibe na Loznici :)

(Šalim se, četnički komandant iz tog kraja je u pitanju :)

Šta komentarisati, stvarno?

Biće to, Kavčića će saplesti nekako.
Znamo da hoće, znamo zašto hoće, znamo i da ne treba tako da bude, a šta uraditi?

Opet se vraćamo na staro, ovu vlast nekako treba oduvati, to je neophodan uslov.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:12 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

alselone


Ali da, Simens je kompanija generator korupcije širom sveta.

Ti znaš za neku veliku kompaniju koja ne koristi korupciju da ostvari svoj cilj.
crossover crossover 23:38 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

kamilo_emericki
alselone


Ali da, Simens je kompanija generator korupcije širom sveta.

Ti znaš za neku veliku kompaniju koja ne koristi korupciju da ostvari svoj cilj.


Проблем са Сименсом је у томе што је корупцију подигао до индустријских размера, на глобалном нивоу, и то траје тако већ неких сто година. Сименсову подружницу Аушвиц да и не помињемо. Ја не могу да се сетим неке компаније која може да се мери са њима у тој дисциплини.
stemajz stemajz 23:53 19.03.2021

Re: Info iz prve ruke

ццц, шта си бре алсе тако затуцан и заостао, мора литијум да се вади, батерије за хипстерска електрична кола, да њима не смрди и не прди мотор док се возе

то је све за очување природе, не?

ја предлажем да грета дође и пресече врпцу кад се рудник буде отварао

а сименс,то је класични западни разбојник који је у својој породици и кући узоран, а чим мрдне напоље, башибозук

вриште ли правоверни прозападни срби против тога или је ни мукајет?
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:02 20.03.2021

Re: Info iz prve ruke

crossover
kamilo_emericki
alselone


Ali da, Simens je kompanija generator korupcije širom sveta.

Ti znaš za neku veliku kompaniju koja ne koristi korupciju da ostvari svoj cilj.


Проблем са Сименсом је у томе што је корупцију подигао до индустријских размера, на глобалном нивоу, и то траје тако већ неких сто година. Сименсову подружницу Аушвиц да и не помињемо. Ја не могу да се сетим неке компаније која може да се мери са њима у тој дисциплини.

Kad je General Electric odlučio da "kupi" Alstom američke vlasti su uhapsile i optužile za korupciju jednog od šefova Alstoma i držali ga dvije godine u zatvoru bez ikakve optužnice. Kao pokazni primjer glavnom šefu Alstoma.
Ovo je njegova priča o poštovanju sloboda, slobodnoj konkurenciji i francuskim pudlicama.



maksa83 maksa83 00:17 20.03.2021

Re: Info iz prve ruke

а сименс,то је класични западни разбојник који је у својој породици и кући узоран, а чим мрдне напоље, башибозук

A nenene, i u Austriji je poznat po tome. Poznato je da kad tamošnji "socijalisti" dođu na vlast Simens dobija sve poslove pošto ovi drže njihove političare u šaci tj. na platnom spisku.
stemajz stemajz 09:54 20.03.2021

Re: Info iz prve ruke

о па аустрија богатом шваби сименсу дође као вила у кицбилу, некад са породицом а некад са швалеркама тамо на скијање...
haklberi_tom haklberi_tom 13:06 20.03.2021

Re: Info iz prve ruke

maksa83
а сименс,то је класични западни разбојник који је у својој породици и кући узоран, а чим мрдне напоље, башибозук

A nenene, i u Austriji je poznat po tome. Poznato je da kad tamošnji "socijalisti" dođu na vlast Simens dobija sve poslove pošto ovi drže njihove političare u šaci tj. na platnom spisku.


Jedan je Siemens!
Atomski mrav Atomski mrav 17:07 23.03.2021

Re: Info iz prve ruke

Ljudi, što ne komentarišete ovo?







gvozden1 gvozden1 21:18 19.03.2021

Dve slike i hiljade reči



nsarski nsarski 21:20 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

gvozden1



Bela kuća kaže da je zbog vetra.
gvozden1 gvozden1 21:23 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

nsarski
gvozden1



Bela kuća kaže da je zbog vetra.

Onda je tako.

Mada, kažu da se i Kamala smeška :)
alselone alselone 21:44 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

niccolo niccolo 21:47 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

Pakao
gvozden1 gvozden1 21:51 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

alselone

Trebalo je da promeniš naslov, umesto dve slike, da staviš dve sise :)
stemajz stemajz 21:51 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

gvozden1




шерети су на ово декино спотицање додали кад путин пуца из неког снајпера, па испада као да га је погодио једном, па после још једном оверава, кад се дека спотакне...
mirelarado mirelarado 21:52 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

niccolo
Pakao


Hijeronimus Boš, verzija 2.0.
niccolo niccolo 21:55 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

Hijeronimus Boš, verzija 2.0.

Hijeronimus Boš za siromašne
alselone alselone 21:56 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

gynecomastia.
docsumann docsumann 22:01 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

alselone
gynecomastia.


gynecomesija
alselone alselone 22:01 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči

Slika pod nazivom "Dualni hormonski debalans".



Izvinjavam se na dimenzijama, ali reko da ne propustite neki detalj.
gvozden1 gvozden1 22:03 19.03.2021

Re: Dve slike i hiljade reči


шерети су на ово декино спотицање додали кад путин пуца из неког снајпера, па испада као да га је погодио једном, па после још једном оверава, кад се дека спотакне...

Meni ga malo i žao.
Nije normalno da čovek u njegovim godinama pokušava da trčkara uz stepenice, ali mu je verovatno tako naređeno, ili je on budala pa sam tako hoće.

Ne može to jbg, mogu da ga fiksaju čime hoće, ne može.

Ali ta ebena potreba za ultimativnom mladošću, zdravljem, snagom.

Starac je starac, šta fali i da ide u kolicima, ali to nije marketinški dobro.

I Ruzvelta su jadnog terali da krije bolest.

Ako je u Americi sramota biti slab i bolestan, onda treba da izaberu Putina za predsednika :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana