Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Vaks i antivaks

loader RSS / 01.04.2021. u 23:13
Pozoveš ljude, javno, da ne jedu hleb, jer se sumnja da to nije pečeno na idealan način, i kažeš, ko preživi glad - preživi, pa nakon toga od nejedenja hleba pomre od gladi masa ljudi, zbog čega te na kraju uhapse, a ti aplaudiraš samom sebi što si "im doakao".
Kome si doakao? Nmvz: slikali te, svi znaju za tebe...
_109790701_twoboys_jennertrust.jpg
A sad ide vrlo osetljivo pitanje, nekome za ideološki sport, nekome kao muka:  
Sloboda.  
Ako hoćeš slobodu i braniš slobodu, ne čini to preko grbače drugih ljudi i zdravlja drugih ljudi. Onda to nije sloboda, već tvoja sloboda.
Uživancija u sopstvenoj popularnosti? Da, naravno. Dopamin sa aditivima koji se trpaju gde? Pa, sestro, brate, baš u taj isti nesavršeni hleb.
Eto, dolaze da te brane ovi koji (takođe) od svog ispraznog pojma slobode ne vide dalje od (svog) ega. A samo na korak dalje su ljudi koji umiru, od epidemije.
Ima gde se osvaja sloboda. Tada si žrtva, za visoku cenu. Ima i gde se prisvaja sloboda. Za nisku cenu.
Uistinu, uistinu, teško je definisati slobodu, ali je ipak, evo, lakše definisati onoga koji zloupotrebljava pojam slobode radi zaptivanja sopstvenih rupa i praznine, a po cenu drugih.
Eno, ljudi umiru. Ne od neslobode, već od virusa.
Da li je svejedno kad ti neko iz bliskog vidokruga strada od ovog virusa? Nije. Osim ako nisi poremećene empatipatije.
Primio sam vakcinu, prvu, rusku, koju sam i tražio, zatim sam primio kinesku, koju sam i tražio kao revakcinu, a ukoliko bude potrebno da se primi i treća, izabrao sam ovu severnokorejsku. Ukoliko ni ta treća ne stvori pun džak antitela, tražiću neku zapadnoevropsku, kao samokažnjavanje, mada znam da će mi za njeno primanje prethodno tražiti da se izjasnim kako se odričem Kosova. Metohiju ne pominju. Logičnije bi bilo odreći ih se u paketu. Makar bi tako bilo zapisano. Ovako, ni zapisano. No, nadamo se da barem sledećih sto godina (dok neke medicine ne ojačaju) neće biti potrebna i ta četvrta doza. Što kažu poznati i medijski priznati antivakseri, ne primaj vakcinu, a ako preživiš ležanje kovida, zahvali nama, antivakserima.
Vratimo se temi. Hapšenja i represalije, upadanja na tuđ posed i sve slično tome ne podnosim, ni kad se tiče mog slučaja, ni kad je bilo ko drugi u pitanju. Sa druge strane, ne podnosim ni to da mi prijatelji i rodbina umiru zbog verovanja da je vakcina rizičnija od zaraze. Nije lak taj ispit. Primio je vakcinu, a zarazio se. Pa, šta? Ko je rekao da nakon vakcine nije moguća zaraza? Ko je ikada rekao da maske štite (tako zvuči kao da štite 100%)? Štite, 50-60-70-80%, ne 100'%. Bitno smanjuju verovatnoću. Ok. Hoćete li da verovatnoća vaše zaraze i eventualnog nepreživljavanja, ili rupetina na plućima, bude veća, ili manja? Otkud ja znam. Kažite sami. Volite ovako, ili onako? Nije teško pitanje. Sloboda. Eh. Sloboda? Pa, da ste kao pojedinci sami i izolovani u nekom parčetu Svemira (mada je to nemoguće, jer će se stvari u nekom xxx trenutku spojiti u Jedno, pa će se svi zaraziti ili izlečiti, kao ovde, sada), možemo i da razumemo svojeglavost, gde ćete sami za sebe izazvati virus na dvoboj i sami (ne daj bože) stradati. No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila? Ne znam. Antivakser? Pa, ne morate da budete bundžija na svakom mestu i po svaku tuđu cenu. Isterajte svoju šupljinu na neki drugi način, koji ne ugrožava moje danas već relativno vremešne školske drugove. O drugaricama da i ne pričam. Taj deo teme je još radikalniji. Antivakser? Pa, ne morate... Ako ištete nekakav dokaz posebnosti, imate razne klubove, koji ne bole sve druge. Recimo, klub pecaroša. Ili... klub ljubitelja maslačaka. Evo ih - dok dlanom o dlan, a oni, lepotani, već iznikli, kao hiljadu malih sunaca, i zauzeli Svet.  


Komentari (1134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:05 04.04.2021

Re: hihihihihih

U tuči su oni međusobnoj, ne treba tu nikom verovati.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:47 04.04.2021

Re: hihihihihih

dobrosavljevic_m
Jedan od pet antivaksera u Srbiji, koji su privedeni u kampanje protiv vakcinacije, bio je vakcinisa protiv korona virusa

Bilo je već reči da se Jovana vakcinisala, ali ovo je potvrda samo.

Брнабина натукница без наведеног имена као потврда за рекла-казала?

А да се радило о Јовани и да је то истина, Брнаба не би пропустила прилику да је именује и постигне гол. Think about it.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:49 04.04.2021

Re: hihihihihih

А да се радило о Јовани и да је то истина, Брнаба не би пропустила прилику да је именује и постигне гол. Think about it.

Pa jeste, onda da je tuži zbog otkrivanja medicinski poverljiviih informacija kao što već mesecima preti svima koji to napišu.
maliperica maliperica 11:50 04.04.2021

Re: hihihihihih

dobrosavljevic_m
Veruješ Brnabićki?

Ne bih da se već nedeljama unazad ne priča da je Jovana špricana Fajzerom.

Јесте.

А онај шести на слици поред ње .
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:46 04.04.2021

Re: hihihihihih

Pa jeste, onda da je tuži zbog otkrivanja medicinski poverljiviih informacija kao što već mesecima preti svima koji to napišu.

Каква год пресуда била резултат тог хитотетичког суђења, то би била мала цена за капитални политички добитак.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:53 04.04.2021

Re: hihihihihih

Takva vrsta iznošenja nečije medicinske dokumentacije sigurno neće da se desi, a i Une femme vakcinable je za njih odlična opozicija, nema razloga da je dotuku.
maksa83 maksa83 13:00 04.04.2021

Re: hihihihihih

Takva vrsta iznošenja nečije medicinske dokumentacije sigurno neće da se desi, a i Une femme vakcinable je za njih odlična opozicija, nema razloga da je dotuku.

Odlična. "Možete da glasate za nas, a možete i za ove degene." To je Slobodanu bio Šešelj (i Vučić, u paketu).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:08 04.04.2021

Re: hihihihihih

Odlična. "Možete da glasate za nas, a možete i za ove degene." To je Slobodanu bio Šešelj (i Vučić, u paketu).

Ali to ima savršenog smisla. Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.
maksa83 maksa83 14:07 04.04.2021

Re: hihihihihih

Ali to ima savršenog smisla. Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.

Sve ti je ovde Varka Telom.
docsumann docsumann 15:31 04.04.2021

Re: hihihihihih

maksa83
Ali to ima savršenog smisla. Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.

Sve ti je ovde Varka Telom.


najbolje telo za varanje, ever



mislim da će biti interesantno i onima koji ne prate nfl. pa čak i samom čarliju.
sokerskom terminologijom rečeno, Beri Senders je najbolji dribler američkog fudbala, sviju vremena. Maradona i Mesi NFL-a

inače, po mišljenju velike većine nfl fanova Beri je najbolji raning bek koji je igrao ovu igru.
loader loader 18:02 04.04.2021

Re: hihihihihih

dobrosavljevic_m
Odlična. "Možete da glasate za nas, a možete i za ove degene." To je Slobodanu bio Šešelj (i Vučić, u paketu).

Ali to ima savršenog smisla. Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.


Neko tu nešto laže.


Msm, ne govori stopostotnu istinu.
bene_geserit bene_geserit 23:23 04.04.2021

Re: hihihihihih

Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.

Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ? Koliko trenutno vidim na njenom Facebooku samo se zalaže za slobdu izbora, ne znam jel bilo nešto pre toga što je skinula.
Ako se samo zalaže za slobodu izbora (da li da se vakcinišete ili ne) u čemu je problem ako se sama vakcinisala ?
loader loader 23:57 04.04.2021

Re: hihihihihih

Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ?


Video sam par njenih klipova. Pomalo histerična, bez ikakvih argumenata po pitanju svojih "stavova", ima sindrom oštre i brižne majke nacije, i svakako voli da bude viđena u javnosti. I način šminke pomalo čudan.
Na kraju, reših da ne sledim tu njenu sektu. :)
docsumann docsumann 06:57 05.04.2021

Re: hihihihihih

I način šminke pomalo čudan.


definiši pomalo...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 07:38 05.04.2021

Re: hihihihihih

Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ?

Nijedan antivakser nije u potpunosti protiv vakcina jer su svesni šta bi se dogodilo u slučaju da svi Turci krenu kud i mali Mujo. Oni očekuju da budu zaštićeni vakcinacijom ljudi okolo, kolektivni imunitet bez individualnog rizika.

Meni uopšte nije problem što je Jovana pelcovana i mislim da sledbenici treba da poštuju njeno pravo na izbor I oni bi vagali svoj rizik od vakcine i covida da rade u crvenoj zoni. A ako ne, pa sama je kriva što je skupila toliko ludo stado.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:20 05.04.2021

Re: hihihihihih

loader
Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ?


Video sam par njenih klipova. Pomalo histerična, bez ikakvih argumenata po pitanju svojih "stavova", ima sindrom oštre i brižne majke nacije, i svakako voli da bude viđena u javnosti. I način šminke pomalo čudan.
Na kraju, reših da ne sledim tu njenu sektu. :)


Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.

Јована увек наглашава да никоме не саветује да се вакцинише или не вакцинише, већ да је за слободу избора. Веома је речита и прецизна (за разлику од Миле), само некада преоштра на твитеру.
predatortz predatortz 09:25 05.04.2021

Re: hihihihihih

Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.


Pored toga što je histerična, ona širi opasne laži. Naime, njena tvrdnja da virus nije izolovan, te su i vakcine neefikasne, je veoma opasna.
docsumann docsumann 09:46 05.04.2021

Re: hihihihihih

predatortz
Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.


Pored toga što je histerična, ona širi opasne laži. Naime, njena tvrdnja da virus nije izolovan, te su i vakcine neefikasne, je veoma opasna.


Mila ili Jovana?

Mili bih prebacio i to što je (u pomenutoj emisiji) iznjela tvrdnju da je smrtnost od kovida ista kako i kod gripa!?
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:07 05.04.2021

Re: hihihihihih

dobrosavljevic_m
Jedan od pet antivaksera u Srbiji, koji su privedeni u kampanje protiv vakcinacije, bio je vakcinisa protiv korona virusa

Bilo je već reči da se Jovana vakcinisala, ali ovo je potvrda samo.


Будући да је Јовани забрањен приступ свим интернет налозима, њен муж је објавио одговор.
Дакле, цитирам:
"Јована каже да је примила вакцину као што је Брнаба примила курац".
Крај цитата.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:10 05.04.2021

Re: hihihihihih

bene_geserit
Vučić, glavni zagovornik vakcinacije, neošprican i Jovana, najglasniji avaks, ošpricana.

Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ? Koliko trenutno vidim na njenom Facebooku samo se zalaže za slobdu izbora, ne znam jel bilo nešto pre toga što je skinula.
Ako se samo zalaže za slobodu izbora (da li da se vakcinišete ili ne) u čemu je problem ako se sama vakcinisala ?


Ни ја нисам разумео у чему је проблем.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:13 05.04.2021

Re: hihihihihih

dobrosavljevic_m
Nisam baš pratio previše, jel Jovana stvarni antivakser ili se samo zalaže za slobodu izbora ?

Nijedan antivakser nije u potpunosti protiv vakcina jer su svesni šta bi se dogodilo u slučaju da svi Turci krenu kud i mali Mujo. Oni očekuju da budu zaštićeni vakcinacijom ljudi okolo, kolektivni imunitet bez individualnog rizika.

Meni uopšte nije problem što je Jovana pelcovana i mislim da sledbenici treba da poštuju njeno pravo na izbor I oni bi vagali svoj rizik od vakcine i covida da rade u crvenoj zoni. A ako ne, pa sama je kriva što je skupila toliko ludo stado.



Шта је по теби дефиниција једног антиваксера? И колико су такви процентуално заступљени у Србији?
nikvet pn nikvet pn 10:25 05.04.2021

Re: hihihihihih

predatortz
njena tvrdnja da virus nije izolovan, te su i vakcine neefikasne, je veoma opasna.


Још увек нису баш тако ефикасне као што би сви волели. За сада то је реалност, у овој фази пандемије чисто чудо би било да су 100% ефикасне. Али већ сама чињеница да постоје (за ХИВ вирус и даље не постоје), да нешто раде, да има пуно произвођача са више врста (нека цвета хиљаду цветова) довољно је да се антиваксери заокруже као себичне будале. И препусте Дарвину у надлежност.

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:53 05.04.2021

Re: hihihihihih

Miri bih prebacio i to što je (u pomenutoj emisiji) iznjela tvrdnju da je smrtnost od kovida ista kako i kod gripa!?

Мила, Мира је била њена мајка, песникиња из читанке ('Југославијо, борба те створила,...'). Мила је узела мајчино презиме, а изоставила очево, Николић.

Мила (1959) лаже о својим годинама: каже да је у шестој години вакцинисана против вариоле, а епидемија је била 1972.

Весић јој се више пута обраћао као лекару, некоме ко је положио Хипократову заклетву, али Мила га није исправљала, иако није лекар, односно није психијатар.
docsumann docsumann 14:37 05.04.2021

Re: hihihihihih

Мила, Мира је била њена мајка, песникиња из читанке ('Југославијо, борба те створила,...'). Мила је узела мајчино презиме, а изоставила очево, Николић.


da. moja greška. ispravio.
maliperica maliperica 15:20 05.04.2021

Re: hihihihihih

predatortz
Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.


Pored toga što je histerična, ona širi opasne laži. Naime, njena tvrdnja da virus nije izolovan, te su i vakcine neefikasne, je veoma opasna.

Ко је иизоловао Вирус.
Подели ту информацију са нама.
predatortz predatortz 15:26 05.04.2021

Re: hihihihihih

maliperica
predatortz
Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.


Pored toga što je histerična, ona širi opasne laži. Naime, njena tvrdnja da virus nije izolovan, te su i vakcine neefikasne, je veoma opasna.

Ко је иизоловао Вирус.
Подели ту информацију са нама.


Kod nas, recimo...
nsarski nsarski 15:44 05.04.2021

Re: hihihihihih

Ко је иизоловао Вирус.
Подели ту информацију са нама.


Evo, na primer, 28 Jan, 2021

Genome Sequencing of a Novel Coronavirus SARS-CoV-2 Isolate from Iraq

Genomics and Evolution of Novel Corona Virus 2019

Complete Genome Sequence for Coronavirus in Brazil Published

Sekvenciranje je danas rutinska procedura, kao oprilike kad uzmeš otiske prstiju. Ovaj virus ima oko 30.000 baznih parova, što je poprilično, i to je sve. Fazon je kako napraviti vakcinu za njega.
Već na samom početku epidemije, genom SARS-cov 2 je bio sekvenciran. Danas se pojavljuju pozivi da se nova saznanja o sekvenci kolegijalno dele (virus mutira, pa se i sekvenca menja), što je sramota za nauku. Očevidno neki ljubomorno čuvaju svoje rezultate, imajući profit na prvom mestu.

Evo ovaj poziv od pre dva meseca objavljen u najprestižnijem časopisu Nature

Daily briefing: Call for fully open sharing of coronavirus genome

Hundreds of scientists are urging that SARS-CoV-2 genome data should be shared more openly. Plus, the long road to long-read assembly, and an algorithm that creates tough new maths problems for humans to solve.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:41 06.04.2021

Re: hihihihihih

ošpricana.


kakav odvratan termin za vakcinisane.

uvek kad ga cujem, pogotovo u zenskom rodu, imam skroz drugu asocijaciju...


loader loader 13:12 06.04.2021

Re: hihihihihih

docsumann
I način šminke pomalo čudan.


definiši pomalo...





To su one nijanse koje se ne mogu prepričati. Skapirate da je to to.

principiesa_etrussa

Хистерична? Па ти онда ниси видео Милу Алечковић.

Јована увек наглашава да никоме не саветује да се вакцинише или не вакцинише, већ да је за слободу избора. Веома је речита и прецизна (за разлику од Миле), само некада преоштра на твитеру.


Video sam.
Ali je ništa nisam razumeo.
loader loader 13:14 06.04.2021

Re: hihihihihih

principessa_etrusca
Miri bih prebacio i to što je (u pomenutoj emisiji) iznjela tvrdnju da je smrtnost od kovida ista kako i kod gripa!?

Мила, Мира је била њена мајка, песникиња из читанке ('Југославијо, борба те створила,...'). Мила је узела мајчино презиме, а изоставила очево, Николић.

Мила (1959) лаже о својим годинама: каже да је у шестој години вакцинисана против вариоле, а епидемија је била 1972.

Весић јој се више пута обраћао као лекару, некоме ко је положио Хипократову заклетву, али Мила га није исправљала, иако није лекар, односно није психијатар.


Milu za gradonačelnicu.
bene_geserit bene_geserit 01:26 07.04.2021

Re: hihihihihih

ošpricana.
kakav odvratan termin za vakcinisane.
uvek kad ga cujem, pogotovo u zenskom rodu, imam skroz drugu asocijaciju

Šta tebi budi kakve asocijacije je već tvoj problem.
solo solo 11:38 04.04.2021

Za kraj bloga


Lepe vesti za penzionere.



Izvor

YouTube
novosadskatelevizija
maliperica maliperica 14:13 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

solo

Lepe vesti za penzionere.


Жив Ти био нама , Председниче.
loader loader 16:27 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

solo

Lepe vesti za penzionere.

Izvor

YouTube
novosadskatelevizija


Za kraj bloga?

Blog ima da traje sve dok traje nevakcinacija.
Nema igre.
Mr Solo, dali ste veliki doprinos popularizaciji ove teme. Znate kako je u Srbiji - ako kažete da je kraj bloga, ima da teraju barem još 1000 komentara, i to žustrih, oprečnih, sa humoresknim digresijama, obiljem statistika i negiranjem istih.

solo solo 17:46 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

Mr Solo, dali ste veliki doprinos popularizaciji ove teme. Znate kako je u Srbiji - ako kažete da je kraj bloga, ima da teraju barem još 1000 komentara, i to žustrih, oprečnih, sa humoresknim digresijama, obiljem statistika i negiranjem istih.


Kako napisa g.Nsarski jednom - ,,blog je samo blagougodna zabava,,- pa da razbijemo malo teskobu i zabrinutost ovog dugogodišnje napaćenog življa.

A kvantnim fizičarima se treba verovati.

Samo nek je veselo,živo i zdravo.
loader loader 18:03 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

,,blog je samo blagougodna zabava,,- pa da razbijemo malo teskobu i zabrinutost ovog dugogodišnje napaćenog življa.


... blogougodna.




Samo nek je veselo,živo i zdravo.



Da. Vidim, igralo se neko kolo.
Uzmimo svakog učesnika kola kao nultog igrača
i pratimo koji će procenat zaraze biti u njegovom okruženju narednih 15-20 dana.

Čisto radi statistike koja .... kazuje .... ne pokazuje ... pokazuje, ... ne kazuje ... kazuje i pokazuje, ne pokazuje i ne kazuje ...

Sačekajmo tih još 7-8 godina, dok se ne donese relevantan medicinski zaključak, takoreći naučni.
Sve je ovo prebrzo.
Mitrović dao gol za Fulam.
solo solo 19:20 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

Sačekajmo tih još 7-8 godina, dok se ne donese relevantan medicinski zaključak, takoreći naučni.
Sve je ovo prebrzo.


warp brzo

Izvinjavam se mr Loader što mi se učinilo da se vama negde žuri sa ovom temom.

Zaključak bi uvek trebao da bude naučni (kad je nauka u pitanju) a ,,takoreći,, je rezervisano za bezopasne laike.

Kad laik poveruje da je naučnik,pa još na blogu - postaje opasno.

A i naučnika ima raznijeh k'o i molera.

Što bi moj drug Tasa reko ima ih raznih i u SANU.

Teška su ovo vremena za arbitražu.

Zato veselo i opušteno drugovi i drugarice (samo na blogu).

Bude to sve dobro.

Veži konja gde ti nauka kaže !
shmoo shmoo 19:29 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

loader

Mitrović dao gol za Fulam.



А Чукарички прекјуче тукао Спартак са 5:1.

Војводина нам бежи само два бода за то треће местио иза вечитих близанаца српског фудбала.

Живот је леп.





solo solo 23:15 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

Da. Vidim, igralo se neko kolo.
Uzmimo svakog učesnika kola kao nultog igrača
i pratimo koji će procenat zaraze biti u njegovom okruženju narednih 15-20 dana.


Još kad pridodate mr Loader ovo večeras u studenjaku - katastrofa,totalna katastrofa. Šta je sa tim mladim ljudima? Šta je u njihovim glavama? Gde se pogrešilo?

https://nova.rs/vesti/drustvo/studenjakom-odzvanja-sinan-studenti-ipak-slave-svoj-dan/
solo solo 23:17 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

Strašno!
loader loader 23:31 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

solo
Da. Vidim, igralo se neko kolo.
Uzmimo svakog učesnika kola kao nultog igrača
i pratimo koji će procenat zaraze biti u njegovom okruženju narednih 15-20 dana.


Još kad pridodate mr Loader ovo večeras u studenjaku - katastrofa,totalna katastrofa. Šta je sa tim mladim ljudima? Šta je u njihovim glavama? Gde se pogrešilo?

https://nova.rs/vesti/drustvo/studenjakom-odzvanja-sinan-studenti-ipak-slave-svoj-dan/

Ništa oni nisu pogrešili. Tu ima dve priče. Jedna je da su mladi, puni snage i ovakve stvari su u skladu sa njihovim zanesenjaštvom i hormonima. Druga stvar je što su oni i njihovi kriterijumi, shvatanje sveta ... posledica ovih godina koje su za nama, i ovih koje upravo traju, pa se iz tog krša i životne neuređenosti sve izražava nekim neprirodnim (mladalačkim) bundžijstvom, koje je nekako teturavo, koje je više nekakav osvetnički nagon, nego onaj kreativni bunt za kakav znamo u nekim ranijim vremenima.
solo solo 23:46 04.04.2021

Re: Za kraj bloga

Ništa oni nisu pogrešili. Tu ima dve priče. Jedna je da su mladi, puni snage i ovakve stvari su u skladu sa njihovim zanesenjaštvom i hormonima. Druga stvar je što su oni i njihovi kriterijumi, shvatanje sveta ... posledica ovih godina koje su za nama, i ovih koje upravo traju, pa se iz tog krša i životne neuređenosti sve izražava nekim neprirodnim (mladalačkim) bundžijstvom, koje je nekako teturavo, koje je više nekakav osvetnički nagon, nego onaj kreativni bunt za kakav znamo u nekim ranijim vremenima.


,,No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila?,,


Sad me baš zbunjujete mr Loader. Nekako ste oprečni u narativu. Ako dobro pratim fabulu radnje. Ako ne, prihvatam pojašnjenje.

Ovo nije samo širenje panike i uznemiravanje javnosti, ovo je najdirektnije širenje zaraze.

Da pojasnim - ako nema te drage reči odgovornost a ovo večeras je krajnje neodgovorno u studenjaku - ko treba i kad da im objasni tu dragu reč i da zaštiti odgovorne?
loader loader 00:02 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

ovo je najdirektnije širenje zaraze

Nesumnjivo. Nisam ni pominjao da li jeste ili nije širenje zaraze.
Kazao sam svoje mišljenje zašto se to s njihove strane desilo.

Odgovornost im se ne može na brzinu objasniti, jer su odrasli u ambijentu neodgovornosti. Na žalost.



U svakom slučaju, država treba da se mane ovih isplaniranih cirkuskih hapšenja i pod hitno da povede široku, dobro tempiranu, stručnu kampanju koja će ljudima pojasniti nekoliko najbitnijih tačaka vezano za vakcine i tako stvari pomeriti iz ove agonije.
solo solo 00:05 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

Odgovornost im se ne može na brzinu objasniti, jer su odrasli u ambijentu neodgovornosti. Na žalost.


Da, kao i antivakserima na ovom blogu, na žalost.

Ali nikada nije kasno,zar ne?
loader loader 00:07 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

Ali nikada nije kasno,zar ne?

Za mnoge jeste kasno.

Ali generalno nikada nije kasno.
nsarski nsarski 17:13 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

Još kad pridodate mr Loader ovo večeras u studenjaku - katastrofa,totalna katastrofa. Šta je sa tim mladim ljudima? Šta je u njihovim glavama? Gde se pogrešilo?

https://nova.rs/vesti/drustvo/studenjakom-odzvanja-sinan-studenti-ipak-slave-svoj-dan/


Da, ovo je totalna strahota! Jebeš virus, jebeš pandemiju, ovo je istinska tragedija sadašnjice. Studenti, ej, studenti! slušaju Sinana i Šabana! Sinan. Šaban.
A pre neki dan na pijaci kupujem jabuke kod "mog" piljara - neodređeno godište oko 60 - i neki prolazi sa uključenim tranzistorom, čuje se muzika, a moj piljar kaže: "Aaaa, Cepelini, sećam ih se!".

Pa jebote lebac, šta je ovo?!
Tebi se obraćam Shmoo, tebi se obraćam solo. Reagujte, dušu mi moju jadnu smirite.
loader loader 18:52 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

Sinana i Šabana


Sećam se jedne radio emisije početkom 90-ih. Zadesio sam se slučajno tog popodneva na nekoj našoj stanici. Muzika, nekakvi komentari voditelja, rat po Bosni bukti, stižu mladi leševi nazad u Srbiju, ali nema kolebanja. A onda direktno uključenje, i blago iznenađenje - na vezi borci RS na položajima. Javljaju se, komentarišu... I, kroz krčanje radio talasa(nja) jedan od njih veli - Eto, mi smo ovde, u rovu, a oni, Turci, tamo su, dole, na ivici šume. Mi ovde branimo... Jedva čekamo da natrče opet..!
Zašto je ova sekvenca bitna?
U pozadini, tu negde, blizu njih, u rovu, čuje se muzika - islamo-stupido-tehno-folk!! Ovde Srbi sa oružjem, puni naboja i hrabrosti (u kom god to danas istorijskom kontekstu bilo), ali iznutra ide proces razaranja, vrvi, razlaže tkivo - slušaš muziku svog krvnika. Uvukao ti se u sluh, u rebra, u kulturu, u deseterac maltene.
O užasa! O tragedijo, ironijo...

Ovo sa studentima je isto tragedija, samo na drugačija pakovan način i sa drugim datumom proizvodnje.

Ako se nečim precizno meri stanje društva, onda je to muzika. Mogu da objasnim i zašto je u tome muzikla najbolji lakmus, ali otići ćemo daleko od epidemije.

(Da ne bude talasanja među liberal-multinacionalistina: Pomenuta muzika je predivna, u svom izvornom ambijentu, zaista. Ali kad si zagasio svoju etno osnovu, muzičku osnovu, a umesto nje stavio strani muzički organ, ne piše ti se dobro, osim ako te Bog onoliko voli, da ćeš na kraju ipak opstati.)
vcucko vcucko 20:14 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

loader

Mitrović dao gol za Fulam.

Šta im vredi, kad su za deset minuta fasovali tri

Poslednji sam koji bi uzdizao naše fuzbalere, ali izgleda da on tamo fakat nema s kim da igra.
Neka posluša glasine i pređe kod Tadića u Ajaks. To je liga bez briga, level Čempionšip, ali se igra mnogo otvorenije. Nadavao bi se golova uz po muke.

Samo neka pripazi na biciklo. Da ga dobro veže lancom
vcucko vcucko 20:28 05.04.2021

Re: Za kraj bloga

shmoo

Живот је леп.

Jeste. Zna da bude.

Samo, kad je naš fuzbal u pitanju, meni prva asocijacija upravo to, ali na specifičan način:




P.S. u sredu - Bože, ako te ima...

Ta utakmica, to je jedino što nam je ostalo.
Ako i tu ne narede neki iks, da se narod ne sikira previše
loader loader 13:18 06.04.2021

Re: Za kraj bloga

Šta im vredi, kad su za deset minuta fasovali tri


Mitrović igra za nas. U Fulamu samo trenira
shmoo shmoo 20:29 06.04.2021

Re: Za kraj bloga

vcucko
shmoo

Живот је леп.

Jeste. Zna da bude.

Samo, kad je naš fuzbal u pitanju, meni prva asocijacija upravo to, ali na specifičan način




Зависи...

Ако баш инсистираш на навијању за једног од два понуђена вечита близанца у избору, онда ти верујем.


solo solo 20:56 04.04.2021

Re: mr Loader

Sputnjik Lajt dvostruko smanjuje rizik od infekcije?

Upotrebom vakcine Sputnjik Lajt dvostruko se smanjuje rizik infekcije koronavirusom, izjavio je direktor ruskog Centra "Gamaleja", Aleksandar Gincburg.
Izvor: Tanjug nedelja, 4.04.2021. | 14:22 -> 16:35


"Postoji opcija 'Lajt' koja je i prva komponenta vakcine 'Sputnjik V'. Ako se upotrebi posebno, bez druge vakcinacije, smanjuje se mogućnost zaraze ovim virusom za 50 odsto, pa čak i za 60 odsto", rekao je Gincburg televiziji "Rusija 1“, a prenosi Sputnjik.

Ministarstvo zdravlja Rusije registrovalo je 29. marta vakcinu "Sputnjik lajt". Od 27. februara u Moskvi je počela vakcinacija ovim preparatom.


loader loader 23:34 04.04.2021

Re: mr Loader

Očekuje se i ona vakcina sa okusom jagode.
Kažu, biće to bum ove sezone.
solo solo 23:59 04.04.2021

Re: mr Loader

Očekuje se i ona vakcina sa okusom jagode.
Kažu, biće to bum ove sezone.


Nemojte tako, budimo dosledno ozbiljni - do kraja bloga.
loader loader 00:02 05.04.2021

Re: mr Loader

Atomski mrav Atomski mrav 09:41 05.04.2021

Re: mr Loader

Među revakcinisanim nema umrlih


Lažu, ima.
predatortz predatortz 09:48 05.04.2021

Re: mr Loader

Atomski mrav
Među revakcinisanim nema umrlih


Lažu, ima.



Verovatno ima, ili će ih biti.

Zašto?

Pa, ne postoji cepivo koje pruža apsolutnu zaštitu.
Potom, postavlja se tu i pitanje imuniteta jedinke, ako je on do te mere ugrožen da sve predstavlja rizik, nema tu cepiva koje će pomoći.
Korist od vakcinacije će imati velika većina. Nažalost, nekom (jednom od milion, možda) će sama vakcina biti okidač za smrt.
Ovo se ne može, i što je važnije - ne sme popsmatrati binarno, pa da kažemo kako su svi vakcinisani potpuno bezbedni, a onda kada neko od njih izgubi život to poljulja našu veru u vakcinu.

Gospodo, nekoga ubije hiljaditi popijeni aspirin.
solo solo 10:43 05.04.2021

Re: mr Loader

Gospodo, nekoga ubije hiljaditi popijeni aspirin.


Da li ova rečenica može da se podvede pod izazivanje panike i uznemiravanje javnosti - recimo. Pitam za prijatelja. Isprič'o sam mu ovo za aspirin koji on troši redovno i jako se uplašio a blizu je hiljaditog.
mariopan mariopan 10:51 05.04.2021

Re: mr Loader

LJUDI!!!

Pa da li je ovo normalno?

Upravo su me zvali telefonom. Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA", ako pristanem nema da se smaram po lekarima jer se radi u mojoj kući, preko odeće, ne treba ništa da se skida. Pregledaju srce, krvne sudove, dijagnostikuju dijabetis i, praktično, tako nude pregled za sve vitalne organe. Veovatno nude i "lekove" samo nisam to pitala jer već sam prošla tu školu.

Eldorado za prevarante, "doktore", uvaljivanje šećerne vodice i lečenje kristalnom kuglom.

Sad je starima i hroničnim bolesnicima veoma otežan pristup specihalistčkim pregledima i praćenju bolesti i u taj prostor se ubacuju "doktori" koji sada prodaju narodu "kvantnu metodu", to je moderniji način umesto one vidovite Zorke, Klepoatre i horoskppa. Prilagodili se.
Ala se radi biznis, oni ne spavaju.

solo solo 10:59 05.04.2021

Re: mr Loader

Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA",


Ja bih prvo konsultovao kvantne fizičare sa bloga da pojasne metodu ako to ima veze sa fizikom.
mariopan mariopan 11:21 05.04.2021

Re: mr Loader

solo
Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA",


Ja bih prvo konsultovao kvantne fizičare sa bloga da pojasne metodu ako to ima veze sa fizikom.


Bila sam na tim "promocijama" sa komšinicom, nju je zanimalo a uvek traže da i nekog povedeš. Valjda im se dnevnica isplaćuje po komadu žrtava? I smorila se jer je cilj tih "pregleda" da ti uvale svoje proizvode, lekove u ovom slučaju, pregled je džabe ali lekovi nisu.

Sad su samo te "promocije" preselili u kuće jer u restorane zbog kovida ne mogu. A naroda koji ne može do specijaliste ima kao pleve. Milina za "posao".

Isti tip prevare, to jest uvaljivanja, rade i sa robom. Prekrivači, jastuci, posteljina...

To je kao ono kad ti veseli glasić saopšti preko telefoha da si dobio nagradu, baš tebe su izvukli, to je divno i lepo ćebe, recimo, samo platiš "poštarinu" sano nekoliko hiljada dinara. Kupio moj komšija penzioner baš to ćebe, i nije mogao ni kolena da pokrije, tanko ko krpa i kratko, sve redom je pcovao, probao da vrati ali ne vraćaju pare...... taknuto maknuto.
solo solo 11:27 05.04.2021

Re: mr Loader

Kupio moj komšija penzioner baš to ćebe, i nije mogao ni kolena da pokrije,




Nije pročito ono sitnim slovima da je to ,,ćebe za stomak,,
nsarski nsarski 11:30 05.04.2021

Re: mr Loader

solo
Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA",


Ja bih prvo konsultovao kvantne fizičare sa bloga da pojasne metodu ako to ima veze sa fizikom.


Po mom skromnom znanju, kvantna metoda u medicini nema nikakve veze ni sa medicinom ni sa kvantnim fenomenima. Ali, ima veze sa verovanjem.
Kada bi metodu nazvali Teslina Kvantna Metoda, ljudi bi joj verovali još više. Istina ovim im dajem ideje. Svet je potpuno spreman da mu se objasni Kvantna Astrologija, pa Kvantna Dijeta...mogućnosti su bezgranične.

vlad_aleksh vlad_aleksh 11:32 05.04.2021

Re: mr Loader

solo
Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA",


Ja bih prvo konsultovao kvantne fizičare sa bloga da pojasne metodu ako to ima veze sa fizikom.


Већ дуго постоји област медицине која се зове квантна медицина. То је почело да се развија у СССР-у. Укратко, метода се заснива на парадигми по којој је тело макроскопски квантни систем, те се провером фреквенција и променом истих ради дијагностика и терапија, респективно. Давно сам се бавио тиме, али мислим да постоје специјализације из те области и то би требало да се води под алтернативна медицина. Мислим да има пуно превараната у тој области.
solo solo 11:37 05.04.2021

Re: mr Loader

Po mom skromnom znanju, kvantna metoda u medicini nema nikakve veze ni sa medicinom ni sa kvantnim fenomenima. Ali, ima veze sa verovanjem.
Kada bi metodu nazvali Teslina Kvantna Metoda, ljudi bi joj verovali još više. Istina ovim im dajem ideje. Svet je potpuno spreman da mu se objasni Kvantna Astrologija, pa Kvantna Dijeta...mogućnosti su bezgranične.



Moša ! Merio sam vreme kad ćeš da se javiš.



Kada bi metodu nazvali Teslina Kvantna Metoda,Istina ovim im dajem ideje.


Već su patentirali. Kasniš. Ovo šiba bozone pa rastura.

Srednja lilava a ima i manja za oko vrata. Kakva li je tek vel'ka.



Pazi kad je i kanap lilav. Ništa se ne prepušta slučajnosti.
Atomski mrav Atomski mrav 11:47 05.04.2021

Re: mr Loader

predatortz
Atomski mrav
Među revakcinisanim nema umrlih


Lažu, ima.



Verovatno ima, ili će ih biti.

Zašto?

Pa, ne postoji cepivo koje pruža apsolutnu zaštitu.
Potom, postavlja se tu i pitanje imuniteta jedinke, ako je on do te mere ugrožen da sve predstavlja rizik, nema tu cepiva koje će pomoći.
Korist od vakcinacije će imati velika većina. Nažalost, nekom (jednom od milion, možda) će sama vakcina biti okidač za smrt.
Ovo se ne može, i što je važnije - ne sme popsmatrati binarno, pa da kažemo kako su svi vakcinisani potpuno bezbedni, a onda kada neko od njih izgubi život to poljulja našu veru u vakcinu.

Gospodo, nekoga ubije hiljaditi popijeni aspirin.


Slažem se, ali ako ti likovi na TV tako samouvereno tvrde da niko ko se revakcinisao nije umro a ljudi znaju komšije i rođake koji jesu, sa velikim nepoverenjem će prihvatati sve što ti ljudi govore, između ostalog (i najviše) da su vakcine "bezbedne" i da svi treba da se vakcinišu.
mariopan mariopan 17:42 05.04.2021

Re: mr Loader

nsarski
solo
Rade se "pregledi" "KVANTNA METODA",


Ja bih prvo konsultovao kvantne fizičare sa bloga da pojasne metodu ako to ima veze sa fizikom.


Po mom skromnom znanju, kvantna metoda u medicini nema nikakve veze ni sa medicinom ni sa kvantnim fenomenima. Ali, ima veze sa verovanjem.
Kada bi metodu nazvali Teslina Kvantna Metoda, ljudi bi joj verovali još više. Istina ovim im dajem ideje. Svet je potpuno spreman da mu se objasni Kvantna Astrologija, pa Kvantna Dijeta...mogućnosti su bezgranične.



I ja sam vidovita pa sam ih pročitala, ne moram da pitam naučnike.
loader loader 19:02 05.04.2021

Re: mr Loader

mariopan

ali ne vraćaju pare......


Nemojte tako. A fiskalna stabilnost? Hvala penzionerima što su podneli žrtvu. Tako beše?

Nego, znam baš puno slučajeva gde je penzionerima na otplatu uvaljivana neka medicinska aparatura. Možda je ponešto i bilo inventivno i od neke koristi, ali, generalno, zlokobna prevara. I to naivnih i nemoćnih. Nema milosti. Sto po turu.
V....skom žilom.
Odjava.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:27 05.04.2021

Да се Власи не досете

Ко о чему - баба о уштипцима.
Читам статистику вакцинације у Србији и имам шта да видим. Најмањи проценат вакцинисаних је у општини Жагубица. Ви се сад питате где је то. То је нека мала општина на истоку Србије.
У тој општини углавном живе Власи. Ово је доказ да се вакцинишу урбани, образовани и културни људи. Власи су сточари и јако чудни људи. Купају се два пута у току живота - по рођењу и након смрти. Они грешни мисле да не могу да се заразе корола вирусом ако живе на планини, чувају овце и хране се здраво. Ако нисам био довољано јасан, ова наведена статистика је доказ да су највећи антиваксери крезуби и прости људи.
Предлажем коначно решење за овај проблем антиваксераја. Ја мислим да би најбоље било да председник државе оде у ту Жагубицу и да прими вакцину. Па кад Власи буду видели, да се и они досете да се боцну.
aureus aureus 11:54 05.04.2021

Re: Да се Власи не досете

Купају се два пута у току живота - по рођењу и након смрти.

Kako im polazi za rukom da se okupaju u toku života onda kad umru?

Znam da neki ljudi kažu da je smrt sastavni dio života, ali svejedno vrijedi priupitati.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:08 05.04.2021

Re: Да се Власи не досете

aureus
Купају се два пута у току живота - по рођењу и након смрти.

Kako im polazi za rukom da se okupaju u toku života onda kad umru?

Znam da neki ljudi kažu da je smrt sastavni dio života, ali svejedno vrijedi priupitati.


Да ли си чуо за влашку магију? Струка тврди да је то најјача магија на свету, одмах после вуду магије.
tess1 tess1 15:13 05.04.2021

Re: Да се Власи не досете

У тој општини углавном живе Власи.

Моје најбоље искуство овде у послу и приватно до сада је било са Власима, Румунима и Словацима. Мислим на женске и мушке.
gvozden1 gvozden1 15:18 05.04.2021

Re: Да се Власи не досете

Да ли си чуо за влашку магију? Струка тврди да је то најјача магија на свету, одмах после вуду магије.

Meni objasnili da, po najnovijim istraživanjima, savremene Vlajne gube na ubojitosti, trend je zabrinjavajući.

Potencijalnih zet, ćerkin momak, je poluvlah, pa se zezam sa njim na tu temu. :)
loader loader 19:03 05.04.2021

Re: Да се Власи не досете

Potencijalnih zet, ćerkin momak, je poluvlah,


Mutirao, znači?!
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:20 06.04.2021

Re: Да се Власи не досете

tess1
У тој општини углавном живе Власи.

Моје најбоље искуство овде у послу и приватно до сада је било са Власима, Румунима и Словацима. Мислим на женске и мушке.


Е хвала најлепше. Добри су и Румуни и Словаци, али ми Власи смо најбољи!
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:21 06.04.2021

Re: Да се Власи не досете

gvozden1
Да ли си чуо за влашку магију? Струка тврди да је то најјача магија на свету, одмах после вуду магије.

Meni objasnili da, po najnovijim istraživanjima, savremene Vlajne gube na ubojitosti, trend je zabrinjavajući.

Potencijalnih zet, ćerkin momak, je poluvlah, pa se zezam sa njim na tu temu. :)


Та најновија истраживања финансира "дубока држава". Тако да све то мачку о реп.
tess1 tess1 15:07 05.04.2021

Пропаст

Стварно шта је са тим гарењем студената по београдским подземљима и народа око споменика? Па добро људи поставите знак с прекриженом медвјеђом главом, нови знак, забрањена међедија, шта се дешава?

Моји кући чекају позив ево већ пар дана за вакцину, мама и тата, они су уморни од пандемије, уморни, што каже моја мама нећу ја живјети још сто година, недостаје јој унук, затим, ујак и ујна прије неки дан вакцинисани у БЛ, њихове ћерке и зетови ишли у Србију и њихови пријатељи, свих профила и образовања, какви бре ритмови и послaнице са Сокоца, цинцулање Гаре, јача је од судбине, дал сте нормални? Дешава се да протекле три деценије неких хајде кажем хиљаду људи и њихових хајде нека буде десет хиљада фанова и поданика, прво је било далека стварност, да су постали језгро друштва, све гола будала до будале, пањеви, и у политици и у култури, мегаломани и егзибиционисти.. и шта се дешава са тим људима кад пређу Дрину и дођу у Београд, да ли је то несигурност, дал је могуће да смо толико дивљи? Осјетиш се мали, донесеш звуке родног краја и кренеш метастазирати, а Србијанци ћуте јербо су фино кућно васпитани и антифашисти?, или шта?, али то је погрешност, погрешан начин, имате право, молбу, и у име моје урођеничке крајишке фамилије, међедима поставити знак забрањена међедија, човјече. И пањ на знак ставите и прекрижите.
gvozden1 gvozden1 15:36 05.04.2021

Re: Пропаст

какви бре ритмови и послaнице са Сокоца, цинцулање Гаре

Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara, ali neka Gare u Beogradu.
I frula i gara i Maksa sa stratokasterom, treba da budu tu.
Sve je to Srbija, samo da ozvaničimo još.
tess1 tess1 15:42 05.04.2021

Re: Пропаст

Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara,

Ти си свјеж, такорећи. Нетакнут. :)

Рекох шта сам имала о гарењу по Београду, исто мислим, исто лоше, грдно, и о сарајевском махаларењу, ал то сад није тема.

predatortz predatortz 15:51 05.04.2021

Re: Пропаст

tess1
Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara,

Ти си свјеж, такорећи. Нетакнут. :)

Рекох шта сам имала о гарењу по Београду, исто мислим, исто лоше, грдно, и о сарајевском махаларењу, ал то сад није тема.



Evo, da se pridružim. Neka gare koliko im volja po Sokocu i Mrkaljima, tamo je tome i mesto. Lokalni melos za lokalnu ekipu.

No, ne želim da se to sranje poistovećuje sa Republikom Srpskom i da nam to postane izvozni brend.

Isto mislim da i ono sranje sa Ibarske treba da ostane na Ibarskoj, te da Srbija nije Ibarska.

O Sarajlijicama, njihovoj šanersko-mahalskoj subkulturi mislim čak i gore od ove dve pojave.
tess1 tess1 15:54 05.04.2021

Re: Пропаст

Evo, da se pridružim. Neka gare koliko im volja po Sokocu i Mrkaljima, tamo je tome i mesto. Lokalni melos za lokalnu ekipu.

No, ne želim da se to sranje poistovećuje sa Republikom Srpskom i da nam to postane izvozni brend.

Isto mislim da i ono sranje sa Ibarske treba da ostane na Ibarskoj, te da Srbija nije Ibarska.

O Sarajlijicama, njihovoj šanersko-mahalskoj subkulturi mislim čak i gore od ove dve pojave.

Жив био. :)
gvozden1 gvozden1 16:51 05.04.2021

Re: Пропаст

ne želim da se to sranje poistovećuje sa Republikom Srpskom

A misliš li da bi Laloši voleli da se Srbija poistoveti sa frulom, dvojnicama i Užičkim kolom, ili Šumadinci da se poistoveti sa Janikom Balaš i Zvonko Bogdanom, ili Vranjanci sa braćom Bajić....
A sve je to Srbija.

Ne može nikad RS biti poistovećena sa Garom, ni Srbija nije sa Moravcem iako je tipičniji Moravac za Srbiju.

Suviše je velika Srbija da bi se svela na Moravac, ili RS na garu.
A Gara je, ako ja dobro razumem, ipak taze stvar.

To, proterajte Garu, mi malo vuče na elitizam, ono, dođoše provincijalci pa nas rođene Beograđane potiskoše.

Ma šta da je motiv ovima, strah, nesigurnost, nostalgija, neka ih, sve će to jednom proći, tanka je Gara, nema tu kvaliteta sa bi išta pobedila, oni ili njihova deca će je prevazići, a Šumadija će ostati Šumadija.

Bezopasni su, istrpiš ih malo, okreneš glavu, požuriš da prođeš, nije to ništa strašno.
predatortz predatortz 16:59 05.04.2021

Re: Пропаст

Bezopasni su, istrpiš ih malo, okreneš glavu, požuriš da prođeš, nije to ništa strašno


Verovatno si u pravu. Samo, ne volim primitivizam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:19 05.04.2021

Re: Пропаст

Bezopasni su, istrpiš ih malo, okreneš glavu, požuriš da prođeš, nije to ništa strašno.

Што би окретао главу? Београду не дају енергију и шарм лажно углађена мртва пувала, него баш такви аутентични људи.
Verovatno si u pravu. Samo, ne volim primitivizam.

Шта је примитивизам за тебе?
tess1 tess1 17:27 05.04.2021

Re: Пропаст

To, proterajte Garu, mi malo vuče na elitizam, ono, dođoše provincijalci pa nas rođene Beograđane potiskoše.

Није истина, пристајање на Гару у Београду је ваш осјећај супериорности над нашим примитивизмом. Што смо примитивнији лакше нас је имати на оку, довести у ред, васпитати, а и не морате од нас направити просвјећен народ, коме треба данас жена из РС којој је гарење у стиховима и примање боце на Сокоцу увриједљиво? Мислим, разумијеш ти да ми нисмо расплодне краве које пањеви подводе под себе као под волове.
maksa83 maksa83 17:33 05.04.2021

Re: Пропаст

Што би окретао главу? Београду не дају енергију и шарм лажно углађена мртва пувала, него баш такви аутентични људи.

Da se ne foliramo, garo gara garišlisesada košto sise garilanekada ne daje šarm i energiju Beogradu, tj. bar ne Beogradu u kome sam ja rođen i odrastao. Šta ćemo sad, svaki šund da proglašavamo za multikulti egzotiku koja čini grad metropolom? Pa, nećemo, bar ne ovde.

Inače, ovih dana se silom kapitalizma zatire zametak supkulture koji se nekako samogenerisao u ovom duhovno spaljenom gradu. Zgrada BIGZ-a je prodata i sve što je tamo u međuvremenu samoniklo nema gde. Ne postoji takav prostor - u Vesićevom Dubaijiziranom Beogradu nije planirano da se neki tamo skupljaju i nešto stvaraju.


predatortz predatortz 17:37 05.04.2021

Re: Пропаст

Шта је примитивизам за тебе?


Ako ono što predstavlja "bend" nije primitivizam, onda ne znam šta jeste.
Mislim na izvođače famozne "Gare".
Pisao sam pre podosta godina, deca su mi tad bila mala, kako sam komandovao nalevo krug porodici, kada sam na Badnji dan čuo eminentne umetnike kako u porti crkve pevaju:

Oj Turčine hoćeš li slanine
Da ti Zoka sa tavana skine!
Istruli mi puška na tavanu
Ostari se, a ne zarati se!

E, to je primitivizam!
To nisam ja!
Uz takve ja ne mogu i neću da đuskam! Ni u Beogradu, ni bilo gde na kugli zemaljskoj.

Ako si pomislila da je za mene kolo primitivizam, pogrešila si. Ja ga ne umem da igram, trapav sam za to, a voleo bih da umem.
Stariji sin mi je išao na folklor, žena igra u kolu kad joj se za to ukaže prilika. Mlađi sin i ja ne umemo.
Ali, kolo, harmonika, frula, gusle - to za mene nije primitivizam. To je naša kultura, naša tradicija. Kolu jeste mesto u Beogradu, treba da se igra.

Gari nije mesto nigde, sem na vašaru u Mrkaljima, Goci i Lazo, ili kako se već zovu, nisu deo naše kulture. To su krkani koji raspiruju najniže strasti i najjeftiniju zabavu. Oni su za mene primitivizam.
Eto...
gvozden1 gvozden1 17:40 05.04.2021

Re: Пропаст


Што би окретао главу?

Pa ako ti se ne dopada.
Okretao bih glavu i od gej scene, a ne bih ih proterivao.

Nije obavezno voleti, ali je obavezno prihvatiti da Srbija, Beograd... nije samo ono što ja volim.
Sve je to srpsko.

ваш осјећај супериорности над нашим примитивизмом


Ma daj...
Ja bih sebe pre svrstao u drugu, nego u prvu grupu, pre u one što "kvare" Beograd, nego u one što ga "brane"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:46 05.04.2021

Re: Пропаст

Kačila sam ovde celu Garu, ali ko nije poslušao, ovo je ceo tekst:

Nece Gara da primi vakcinu
ona bocu prima na Sokocu

Zaklela se i sebi i Bogu
da virusi nista joj ne mogu
za rijec kovid ne zeli da cuje
u koronu ona ne vjeruje


Ref.
Nece Gara da primi vakcinu
ne priznaje svjetsku medicinu
nece Gara da primi vakcinu
ona bocu prima na Sokocu

Da se ne bi ipak nervirala
tri puta se dnevno testirala
rakija joj mirise k'o prije
nikad ukus izgubila nije

Bliski kontakt imala je, brate
u krevetu provodila sate
korona joj ocigledno godi
Romanijom sad blizance vodi

Što se mene tiče, ovo bi imalo bar neku edukativnu vrednost da Gara na Sokocu prima bocu infuzije, ali avaj.
tess1 tess1 17:47 05.04.2021

Re: Пропаст

Ma daj...
Ja bih sebe pre svrstao u drugu, nego u prvu grupu, pre u one što "kvare" Beograd, nego u one što ga "brane"

Не, не, нисам мислила на Београђане, можемо ми бити и Фате у вицу (ни ратом се нисмо из вица о глупим Босанцима извукли), у групи доњих Фата, ради се о томе да ви прихватате нешто што ево и Предаторз и ја кажемо да оставите то тамо у вукојебинама гдје им природно окружење.
predatortz predatortz 17:59 05.04.2021

Re: Пропаст

Suviše je velika Srbija da bi se svela na Moravac, ili RS na garu.


Gde bre da porediš Moravac, Čačak i ono?

Ono nit' je folklor, nit' je iz naroda! Ono su krkani pravili za krkane, profita radi.
nsarski nsarski 18:02 05.04.2021

Re: Пропаст

Šta ćemo sad, svaki šund da proglašavamo za multikulti egzotiku koja čini grad metropolom? Pa, nećemo, bar ne ovde.


A onda da pređemo i na izvorni beogradski šljam. Evo ga u Knez Mihailovoj danas (malopre).

Knez Mihailova u dimu - građani beže u radnje VIDEO/FOTO

haklberi_tom haklberi_tom 18:12 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
какви бре ритмови и послaнице са Сокоца, цинцулање Гаре

Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara, ali neka Gare u Beogradu.
I frula i gara i Maksa sa stratokasterom, treba da budu tu.
Sve je to Srbija, samo da ozvaničimo još.

Iskusno!
haklberi_tom haklberi_tom 18:15 05.04.2021

Re: Пропаст

tess1
Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara,

Ти си свјеж, такорећи. Нетакнут. :)

Рекох шта сам имала о гарењу по Београду, исто мислим, исто лоше, грдно, и о сарајевском махаларењу, ал то сад није тема.


Nikada nisam bio tamo odakle potiče Gara.
No, ja volim takve napeve u kojima, u principu, dominiraju oni koji terciraju i basiraju.
haklberi_tom haklberi_tom 18:16 05.04.2021

Re: Пропаст

principessa_etrusca
Bezopasni su, istrpiš ih malo, okreneš glavu, požuriš da prođeš, nije to ništa strašno.

Што би окретао главу? Београду не дају енергију и шарм лажно углађена мртва пувала, него баш такви аутентични људи.
Verovatno si u pravu. Samo, ne volim primitivizam.

Шта је примитивизам за тебе?

Mudro zboriš gospođo!
haklberi_tom haklberi_tom 18:27 05.04.2021

Re: Пропаст

maksa83
Што би окретао главу? Београду не дају енергију и шарм лажно углађена мртва пувала, него баш такви аутентични људи.

Da se ne foliramo, garo gara garišlisesada košto sise garilanekada ne daje šarm i energiju Beogradu, tj. bar ne Beogradu u kome sam ja rođen i odrastao. Šta ćemo sad, svaki šund da proglašavamo za multikulti egzotiku koja čini grad metropolom? Pa, nećemo, bar ne ovde.

Inače, ovih dana se silom kapitalizma zatire zametak supkulture koji se nekako samogenerisao u ovom duhovno spaljenom gradu. Zgrada BIGZ-a je prodata i sve što je tamo u međuvremenu samoniklo nema gde. Ne postoji takav prostor - u Vesićevom Dubaijiziranom Beogradu nije planirano da se neki tamo skupljaju i nešto stvaraju.



Sa prvim boldovanim se ne slažem.
Za drugo boldovano mogu samo da kažem da idioti koji nemaju sluha da obezbede alternativu za BIGZ, sigurno nisu bili u Domu omladine, recimo, 76-te, na 'povratničkom' koncertu Duška Prelevića.
Niti su na Kalemegdanu, okačeni na zidu, gledali basket kada igraju juniori Partizana i Zvezde.
Stoga, što bi rekao Gvozden, garimo se, pa kako nam bude.
U Beogradu mora da bude mesta za Džetro Tal, ali i za Garu.
Što se tiče Karleuše i kojekakvih sličnih tome ... pa dobro, toga baš i ne mora da bude.
Nisam ja solo da baš sve tolerišem.
gvozden1 gvozden1 18:37 05.04.2021

Re: Пропаст

Gde bre da porediš Moravac, Čačak i ono?

Dobro, mogu Braća Bajić

Niste vi izmislili šund, on postoji i nije opasan dok država ne počne da ga popularizuje.
Mnogo je opasnija farma od Gare, neka i Gare i Bajić braders banda.
Ko voli neka mu ga.

Mada je Andrija po stare dane krenuo da se bavi ozbiljnijim poslom.
docsumann docsumann 18:37 05.04.2021

Re: Пропаст

Da se ne foliramo, garo gara garišlisesada košto sise garilanekada ne daje šarm i energiju Beogradu, tj. bar ne Beogradu u kome sam ja rođen i odrastao.



nisam beograđanin, al volio sam ovaj duh beograda



alselone alselone 18:40 05.04.2021

Re: Пропаст

Što se tiče ovih politeista što igraju oko totema:

1. U nekom zrncetu svesti mi je malčice drago zbog toga pošto je to onaj isti gen inata koji je igrao po trgovima dok su nas bombardovali. Zamislite nekog visokog službenika u Pentagonu kako izveštava generalu na pitanje "kako ide bombardovanje" sa "eno 20 hiljada budala igra na trgu i peva "klintone puši Q"".

2. Škart muzika nije srpski problem, eno ceo svet prelazi u totalni šund. I te devedeeset u kojima smo slušali pank i rok za vreme protesta je zapravo naše kašnjenje za svetom, koji je već tada prelazio u neki glupi dance, lošu elektronsku muziku i loš rep.

3. Ceo događaj uopšte ne deluje kao spontan.

4. Ključno je da Garišu tog, kako se zove, što je spevao pesmau, vrbuje CIA i farmakomafija da okrene ploću.

5. Ali čak i za loš period muzike na svetu, ovo je zaista dno.
predatortz predatortz 18:41 05.04.2021

Re: Пропаст

Niste vi izmislili šund, on postoji i nije opasan dok država ne počne da ga popularizuje.


Ovo ti je Dodikova svita!
Kakav vožd, takvi mu i trubaduri.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana