Samo neka padaju maske

Belius RSS / 15.05.2008. u 15:44

Osetljiv na nepravdu i laž, volim da vidim kada se računi svedu, tj. kada, kako naš narod kaže, svako požanje što je posejao. Mesecima sam bio prinuđen da slušam iste one budalaštine koje su me i devedesetih naterale da okrenem život za 180 stepeni i aktivno dam svoj skroman doprinos u odbrani zdrave logike, tj. skidanja Slobinog režima s vlasti. Iako izgleda kao da još nije vreme žetve, mislim da je ona mnogo bliže nego što neki misle.

Prvu fazu razbijanja iluzija započeo je DSS. S jedne strane, pomiloševićavanje DSS-a je u neku ruku logično, ako uzmete u obzir da je stranka na brojnosti i jačanju infrastrukture najviše dobila posle 5. oktobra kada su preletači masovno prilazili Koštunici, koji je jedva čekao da ojača, gurne Dinđića u drugi plan i izađe iz njegove senke. Verujem da je ovaj momenat najviše doprineo da DSS-u otkaže kompas. Nije prvi slučaj da zbog jaza između mogućnosti i želja toliko izvitoperite svoju političku nit, da ona izgubi one elemente oko kojih ste se prvobitno okupili. Iako sam mislio da su „izdajnik”, „NATO marinac”, „Judin pečat” i odbijanje SSP-a dovoljni da potvrde uspešnost misije zauzimanja pozicije SPS-a iz devedesetih, ipak se otišlo korak dalje pa je koalicija sa radikalima definitivno pokazala u kom smeru će se kretati politika DSS-a u budućnosti.

Druga faza: SPS ili „što se grbavo rodi, to Bog ne ispravi”. I dok DSS sebi nabija i drugi autogol zatvaranjem vrata za bivšim koalicionim partnerima (nadam se na duži period), socijalisti su, kako god da prelome, već propustili istorijsku priliku da zauzmu novu kurs i presvuku se za male pare. Ako posle cele ove maskarade sa pregovorima ipak priđu Evropskom bloku, to će biti na mišiće i silu – ako nisu imali volju da se izjasne odmah posle izbora, znači da je u pitanju opet čista kalkulacija po kojoj su već poznati iz perioda posle 2000. godine. Ja i dalje priželjkujem da nas poštede radikalske vlasti, ali se ne zanosim da će cena njihove podrške biti mala i opštekorisna.

Što se tiče radikala, čini mi se da smo zaboravili Tomu Nikolića i njegovo obećanje da će prestati da se bavi politikom ako izgubi predsedničke izbore, kao i njegovih „bivši predsedniče” upućivanih na račun Borisa Tadića, da ne pominjem ostalo. Čekam ja i da pređem most i da odem u vrtić, ali najviše čekam da takve neodgovorne izjave budu kažnjene na izborima, što kaže Velja, onako demokratski. Već sada radikali beleže blagi pad popularnosti. I dalje imam dilemu da li je stvarno neophodno da SRS dobije vlast da bi se građani uverili šta su bajke i slatkorečive priče, pošto bi to moglo skupo da nas košta.

Bez obzira kakav bude konačan dogovor oko Vlade, mislim da su građani Srbije dovoljno jasno rekli šta misle o ovakvom pristupu i politici koja ga prati: izborna dandara DSS-u je pre svega poruka svima na političkoj sceni koji nisu shvatili da metode devedesetih više ne prolaze i da polako dolazi vreme kada će se političari poprilično namučiti da opravdaju ili zadobiju poverenje građana koji polako, ekonomski i u svakom drugom pogledu staju na noge i sve manje veruju u bajke sada kada vide da se stvarni život može pristojno živeti. Što više ljudi bude imalo mogućnosti da proviri kroz evropska vrata, to će više nas želeti da ih širom otvori i da uskrati podršku onima koji bi najviše voleli da smo pusto ostrvo na Pacifiku.

Atačmenti



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:55 15.05.2008

A, DS i LDP ?

Oni nisu krivi ni za sta ?
Ovi prvi na vlasti vec vise godina, a ovi drugi sa ustima punim sarenih laza i uvreda za one koji ne misle slicno ?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:50 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

NR

A, DS i LDP ?


Oni će da budu "treća faza razbijanja iluzija", ako žuti nisu već započeli tu fazu...
Belius Belius 18:00 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Poštovani Ninoslave,

naravno da deo krivice nose i ostale partije, kao u ostalom i većina nas, na ovaj ili onaj način. Ipak, ne mogu da u istu ravan dovedem partije koje sam kritikovao i DS i LDP.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:09 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Ipak, ne mogu da u istu ravan dovedem partije koje sam kritikovao i DS i LDP.

To Vas razumem, ali to sto Vi to ne mozete ne znaci da ta ravan (odgovornost za propadanje Srbije) nije zajednicka svim strankama.
Pozdrav !
WoO WoO 18:50 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Sada je valjda za toliko jasno zasto je DS sve vreme bio u vladajucoj koaliciji sa DSS-om.Ok mozda je Tadic imao prilika da nesto izmeni ali je cinjenica da je DSS kao kljucni faktor za formiranje vlade bio kocnica svega u vladi, doduse Kostunica je polako skidao navodno demokratsko odelo sa sebe da se ne primeti tek tako da on u stvari koci ceo sistem.Ja licno ne mislim da je DS kriv za ovakvo stanje, pre bih rekao da je DOS kriv sto je uopste ikada Kostunicu plasirao u politicku orbitu.Ali jbg, ko je mogao da zna da je ovakvav retard.
ivana23 ivana23 20:18 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

WoO
Ali jbg, ko je mogao da zna da je ovakvav retard.

Pa sad, mislim da je bar troje - cetvoro (iz DOS-a) moralo da zna!
Poznavali su ga godinama i pre nego sto se S.M. pojavio na sceni.
AlexDunja AlexDunja 20:20 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Pa sad, mislim da je bar troje - cetvoro (iz DOS-a) moralo da zna!

vise!
ivana23 ivana23 21:04 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

AlexDunja
Pa sad, mislim da je bar troje - cetvoro (iz DOS-a) moralo da zna!
vise!

Moguce. A onda sledi logicno (i retoricko) pitanje, zasto su ga 2000-te predlozili!?
AlexDunja AlexDunja 21:07 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

(i retoricko)

:)))
Maksa Maksa 21:07 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

ivana23
Pa sad, mislim da je bar troje - cetvoro (iz DOS-a) moralo da zna!
vise!
Moguce. A onda sledi logicno (i retoricko) pitanje, zasto su ga 2000-te predlozili!?


Zato što se retard retardom izbija?

WoO WoO 21:12 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Nije sporno da su znali da je nacionalista ali sigurno niko nije znao da je ovoliko lud, da je ludji i od Milosevica.A ime partije Demokratska stranka Srbije je bio odlican paravan iza koga je sve ovo krio.
ivana23 ivana23 21:16 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Maksa

ivana23 Pa sad, mislim da je bar troje - cetvoro (iz DOS-a) moralo da zna!
vise!
Moguce. A onda sledi logicno (i retoricko) pitanje, zasto su ga 2000-te predlozili!?
Zato što se retard retardom izbija?

Figurira i pitanje ko je veci retard. Ozbiljno.
Maksa Maksa 22:08 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

ivana23
Zato što se retard retardom izbija?
Figurira i pitanje ko je veci retard. Ozbiljno.


To je dobro pitanje, ali je i teško pitanje (sva dobra su teška). Teško je kao kad pitaš mamu koje joj je dete omiljeno. Nikad nisam bio neki VK ljubitelj ali priznajem da 2000-te nisam nazirao razmere te psihopatologije. Ideja nije bila bezveze - iterativni postupak, ali koji se zbog loših procena oteo kontroli. Zapravo sve zajedno - površno obavljen posao, a možda i šarena laža - dobro obavljen posao (zavisi od vizure).

Nego, da ne zna neko da li film Geto (onaj iz 1993, u produkciji B92) postoji u DVD/DivX varijanti? Ima ona recitacija Srđana Đileta Markovića koju ne bih da nagrdim permutovanjem i kvarenjem stihova koje sam u međuvremenu zaboravio.

Ide 'vako:

Jedan, dva, tri.
Mi smo stigli gde smo stigli.
Dole, ispod Grada Velike Šanse
A sve su šanse da ćeš izgubiti baš sve šanse - u Gradu Velike Šanse
....



kaiser kaiser 23:10 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Ovi prvi na vlasti vec vise godina, a ovi drugi sa ustima punim sarenih laza i uvreda za one koji ne misle slicno ?


Druze, daj da vidimo te odnose velicina. Voja je na vlasti koliko Sloba ako uracunamo i novi mandat, dakle neprekidno od 2000-te. Ds na vlasti 2001-2003, 2007-2008. LDP nikad na vlasti, Cheda samo dok je bio u DS. Radikali razorili Srbiju 1991-2000. Zakon o informisanju, prebijanja neistomisljenika. Seselj mlatio pistoljem onoliko, Djindjica mlatila policija. O cemu ti covece pricas.
Puerta Puerta 23:37 15.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Što se tiče radikala, čini mi se da smo zaboravili Tomu Nikolića i njegovo obećanje da će prestati da se bavi politikom ako izgubi predsedničke izbore, kao i njegovih „bivši predsedniče” upućivanih na račun Borisa Tadića, da ne pominjem ostalo. Čekam ja i da pređem most i da odem u vrtić, ali najviše čekam da takve neodgovorne izjave budu kažnjene na izborima, što kaže Velja, onako demokratski. Već sada radikali beleže blagi pad popularnosti. I dalje imam dilemu da li je stvarno neophodno da SRS dobije vlast da bi se građani uverili šta su bajke i slatkorečive priče, pošto bi to moglo skupo da nas košta.


On nije rekao da ce se povuci iz politike, vec da se vise nece kandidovati za predsednika! A rekao je da ce se povuci ako posle ovih izbora ne bude u vlasti! Za vreme dok je Tomislav Nikolic vodio stranku ona je belezila najvece uspehe od kad postoji, on je ubedljivo pobedio Tadica u prvom krugu na veliku izlaznost, u drugom je izgubio sa malom razlikom osvojio preko 2 100 000 sto nijedan radikal nece osvojiti.Na ovim izborima SRS osvojila 50 000 vise nego na proslim parlamentarnim, znaci SRS ne belezi pad, idalje je stranka sa najvise mandata u skupstini! Ali ja to nikad ne bi rekao, jer onda mnogi imaju razloga da se tome raduju, prosto napravili bi koaliciju bez Tome samo da bi ovaj ispunio obecanje i napustio politiku! Npr ja sam smatrao da je on trebao da ode u penziju posle proslih parlamentarnih, jer me je uvek nervirala politika SRS. Stranka koja dva puta osvoji preko 80 mandata a ne moze da obezbedi vecinu vodi losu politiku, i uvek me je nervirao T.N. zbog toga!
Sada nemam nijednu zamerku, sada je Tadic poceo da vodi tu politiku zato ce da se preseli u opoziciju!
Na kraju krajeva ako Tomini biraci glasaju za njega to znaci da ne zele da se on povuce, ako je razlog sto ga toliko pozivate principijelnost, mislim da ne bi bilo fino da otvorim temu principijelnosti u srpskoj politici, otisli bi daleko!
Puerta Puerta 00:32 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

kaiser
Ovi prvi na vlasti vec vise godina, a ovi drugi sa ustima punim sarenih laza i uvreda za one koji ne misle slicno ?Druze, daj da vidimo te odnose velicina. Voja je na vlasti koliko Sloba ako uracunamo i novi mandat, dakle neprekidno od 2000-te. Ds na vlasti 2001-2003, 2007-2008. LDP nikad na vlasti, Cheda samo dok je bio u DS. Radikali razorili Srbiju 1991-2000. Zakon o informisanju, prebijanja neistomisljenika. Seselj mlatio pistoljem onoliko, Djindjica mlatila policija. O cemu ti covece pricas.


Ja stvarno ne mogu da verujem! A Tadic nije bio predsednik drzave od 2004-2008?? Radikali su vladali 1998-2000, i to su cinjenice, stvarno me jako nervira kada o DS pricate onda iznosite tacne podatke u dan, a kada je SRS u pitanju onda 1991-2000. Stvarno ne kapiram sta vam znaci da sami sebe ubedjujete u neke stvari koje naprosto nisu tacne! Kao i oni performansi i spotovi gde se radikalima pripisuju one novcanice od milion nula i batinanje demonstranata, a to su upravo radili oni koji su sada za Tadica prihvatljiv partner!
Tako da bih zamolio da iznosite cinjenice, a ne insinuacije!!
Belius Belius 01:02 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Puerta
Na kraju krajeva ako Tomini biraci glasaju za njega to znaci da ne zele da se on povuce, ako je razlog sto ga toliko pozivate principijelnost...
Što se tiče T. N. , niko ga nije tukao po ušima da se izleće sa izjavama, pa u potpunosti imam pravo da ga zbog toga p(r)ozivam. Ja ga ne pominjem zbog principijelosti, već zbog neodgovornosti. Odgovornost za iskazanu reč bi trebalo da bude jako važan princip u politici, a u nezreloj demokratiji kao što je naša, direktno dovori o odnosu političara prema biračima.

Naravno da ni drugi političari nisu cvećke po ovom pitanju, ali ipak postoji velika i kvantitativna i kvalitativna razlika koja ide u korist SRS-DSS, a na štetu građana. Ako dodamo i vrednosni sistem, stvarno bi otišli daleko...
Belius Belius 01:11 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Ninoslav Randjelovic
Ipak, ne mogu da u istu ravan dovedem partije koje sam kritikovao i DS i LDP.

To Vas razumem, ali to sto Vi to ne mozete ne znaci da ta ravan (odgovornost za propadanje Srbije) nije zajednicka svim strankama.
Pozdrav !
Izjednačavati SPS, SRS i DSS sa DS i LDP-om po pitanju odgovornosti za propadanje Srbije?
Uz dužno poštovanje, stvarno nema osnove da dalje pokušavam da Vam objasnim svoj stav.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:45 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Uz dužno poštovanje, stvarno nema osnove da dalje pokušavam da Vam objasnim svoj stav.

Hvala na postovanju. I ja postujem Vas.
johanna29 johanna29 09:26 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Maksa
Zato što se retard retardom izbija?


...dobro a dje sad da nadjemo retarda (ili vise njih) da poizbijaju aktuelne??

Ne da ga je adekvatno odmenio vec se jos i razmnozio...

pi, pi, daleko bilo...
Puerta Puerta 12:04 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

Što se tiče T. N. , niko ga nije tukao po ušima da se izleće sa izjavama, pa u potpunosti imam pravo da ga zbog toga p(r)ozivam. Ja ga ne pominjem zbog principijelosti, već zbog neodgovornosti. Odgovornost za iskazanu reč bi trebalo da bude jako važan princip u politici, a u nezreloj demokratiji kao što je naša, direktno dovori o odnosu političara prema biračima.


A sta cemo sa Djilasom i njegovim obecanjem, posle koga se povukao, pa se vratio i postao ministar?
Belius Belius 17:02 16.05.2008

Re: A, DS i LDP ?

A sta cemo sa Djilasom

Nadam se da će biti gradonačelnik. Ne znam da je davao obećanja kao T. N. ili njemu slični, niti želim da ga branim pošto mu nisam ni advokat ni zastupnik, ali u svakom slučaju ne mogu da ih poredim. Čak i ako je Dj. nešto zeznuo, to ne smanjuje odgovornost T. N. Meni je simpatično to što ministarsku platu daje u dobrotvorne svrhe.
angie angie 16:00 15.05.2008

a gde si ti ovo prepoznao?

mislim da su građani Srbije dovoljno jasno rekli šta misle o ovakvom pristupu i politici koja ga prati


da je tako- sada ne bi postojao problem, kao shto ni zloba nije bio problem sam po sebi.
Zeks Zeks 16:23 15.05.2008

Nis te ne razbiram Angie...

zloba nije bio problem sam po sebi.


Samo u sebi.I oko sebe.I to veliki problem!
angie angie 16:30 15.05.2008

Re: Nis te ne razbiram Angie....

Samo u sebi.I oko sebe.


pa nije on vladao toliko dugo i na onaj nachin sam i zato shto je samo on takav.
Zeks Zeks 16:35 15.05.2008

Imao je harizmu...

Srbi vole takve.Preslikao se u narod.Steta sto nije bio bolji...bar ko Tito!
Sad cekamo novog Mesiju.Samo da ne bude neki zli narcis!
Neka bude neki fini cikica.Il' neka zena.Sto da ne!
angie angie 16:36 15.05.2008

Re: Imao je harizmu...

Srbi vole takve


kakva harizma za lozenje- takav narod!
Dawngreeter Dawngreeter 17:41 15.05.2008

Re: a gde si ti ovo prepoznao?

angie
da je tako- sada ne bi postojao problem, kao shto ni zloba nije bio problem sam po sebi.

Apsolutno se slazem. Previse se o Slobi govori kao nekom zlu koje nas je spopalo odnekud a mi se jadni bunili. Mi smo ga doveli i bio je deifikovan u procesu. Takodje, kao sto se sada nedvosmisleno pokazuje, mnogi koji su na kraju i bili protiv Slobe nisu bili protiv njega zato sto je radio to sta je radio nego zato sto nije bio uspesan u svojim zlodelima. Evo na primer kako onaj simpaticni ljigavac koji pise o Jasenovcu i Bljesku (i misevima) na B92 blogu klice i navija za Seselja u Hagu "da ih sve razbuca".

Ono sto je dovelo Slobu je i dalje tu, samo ga je dugo vremena bilo sramota da pomalja glavu. A sramota ga je sve manje, jer politikanti sve vise pokazuju da je to u redu.

mislim da su građani Srbije dovoljno jasno rekli šta misle o ovakvom pristupu i politici koja ga prati


Jesu. Rekli su da su vecinski za.
Zeks Zeks 18:15 15.05.2008

Slaganje ko laganje

Apsolutno se slazem.

To je problem.Apsolutne vrednosti.Mislim da sve treba preispitivati....
I sa Slobom su se mnogi,apsolutno slagali.I poverovali u lazi.
simpaticni ljigavac

...samo je na drugoj strani.
A izraz -"simpaticni ljigavac" - bas je simpatican.
Bogat je srpski jezik.
Belius Belius 18:32 15.05.2008

Re: a gde si ti ovo prepoznao?

angie
a gde si ti ovo prepoznao?

Ne volim da se bavim prognozama, ali imam utisak da je klupko počelo da se odmotava...
Zeks Zeks 16:06 15.05.2008

Aloha!

Što više ljudi bude imalo mogućnosti da proviri kroz evropska vrata, to će više nas želeti da ih širom otvori i da uskrati podršku onima koji bi najviše voleli da smo pusto ostrvo na Pacifiku.


SRBIJA KO HAVAJI!
Belius Belius 18:08 15.05.2008

Re: Aloha!

Misliš kao teritorija US ili venčići oko vrata, kokteli na plaži i nasmejane devojke ;-)
AlexDunja AlexDunja 16:09 15.05.2008

pozdrav:)

dugo te nije bilo,
dobro da si opet tu.
:))
znas, i ja mislim da su ovi
proevropljani malo bolje radili
svoj posao, sada ne bismo bili ovde.
a bilo je bas blizu.

ps. i mnogo je lose to pozoriste.
oni se sa takvim prezirom odnose prema
gradjanima, da se nesto i ne trude da se maskiraju.
Belius Belius 18:21 15.05.2008

Re: pozdrav:)

Apsolutno se slažem (i da je dobro da sam opet tu i da su proevropljani mogli bolje ))))

U svakom slučaju, verujem u princip da svako prolazi onako kako radi. Tako je i Evropski blok počeo da popravlja svoj rezultat onog trenutka kad je shvatio da dalja neodlučnost i popuštanje Koštunici definitivno donosi samo štetu.

Siguran sam da i svest birača polako raste i da će političari svih opcija u budućnosti morati mnogo više da se znoje i ne samo tokom kampanje...

;-) Veliki pozdrav
Gorio Gorio 16:22 15.05.2008

Pozdrav

povratniku.
Gorio Gorio 16:30 15.05.2008

Dovoljno jasno ili ne

Vidite, ja mislim da gradjani Srbije nisu baš jasno rekli šta misle i šta hoće.
angie angie 16:31 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

ja mislim da gradjani Srbije nisu baš jasno rekli šta misle i šta hoće.


gorio- pa jesu, od onoga shto im je ponudjeno i sa onim shto jesu-isapalo je ovo!

moj gornji komentar je bio na autorovu ideju, koja ima sasvim drugo vidjenje, barem kako sam ja shvatila- da su gradjani srbije jasno evropski orijentisani- shto nikako ne stoji! jer to shto je bt do sada pokazao, nije se valjda preko noci promenio, kao ni gradjani, to je samo nespretno ekvilibriranje u mutnim okolnostima, gde je svaki konkretan potez bio vishe-protiv tih vrednosti.
Doctor Wu Doctor Wu 16:54 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

moj gornji komentar je bio na autorovu ideju, koja ima sasvim drugo vidjenje, barem kako sam ja shvatila- da su gradjani srbije jasno evropski orijentisani- shto nikako ne stoji! jer to shto je bt do sada pokazao, nije se valjda preko noci promenio, kao ni gradjani, to je samo nespretno ekvilibriranje u mutnim okolnostima, gde je svaki konkretan potez bio vishe-protiv tih vrednosti.

pa može tako da se gleda a može da se gleda i da ideja evrope nije bila dovoljno lepo zapakovana.
tadić je na ovim izborima morao da se bori na dve strane (ok, jedan protivnik je bio neuporedivo slabiji), i mislim da je dobro odradio svoj deo posla. ledepe je po meni potpuno zakazao mada po njihovim obožavateljima ovde po blogu ispada da se oni i nisu borili za neku "evropsku srbiju" nego za još 3 mandata u skupštini.

svi koji pričaju o slobodarskom beogradu treba dobro da se zamisle nad činjenicom da je gotovo 500K beograđana glasalo za fašiste ove ili one vrste.
Gorio Gorio 16:57 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

barem kako sam ja shvatila- da su gradjani srbije jasno evropski orijentisani- shto nikako ne stoji!

Tako sam i ja shvatio, pa sa moja primedba na to odnosila.
Gradjani Srbije su se opredelili tako kako jesu, ali to nije, bar po meni, jasno evropsko opredelenje.
Više mi liči na ono "neopredeljeni".
angie angie 16:57 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

ledepe je po meni potpuno zakazao mada po njihovim obožavateljima ovde po blogu ispada da se oni i nisu borili za neku "evropsku srbiju" nego za još 3 mandata u skupštini.


pa to je po meni vishe skandal i dezavuisanje, nego ozbiljna politichka osmishljenost- i onda je to rad za sebe, a ne za gradjane.
Belius Belius 18:24 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

Mislim da će biti sve jasnije i jasnije, s obzirom da su i političari otvorili dobar deo svojih karata. Utiska sam da lagano ulazimo u sledeću fazu u kojoj birači polako počinju da mnogo više traže za svoj glas...

Gorio, hvala za pozdrav, vraćam istom merom ;-)
angie angie 18:35 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

u kojoj birači polako počinju da mnogo više traže za svoj glas...



to bi jedino i bilo normalno-iz tvojih usta,....
Belius Belius 18:38 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

u Božje uši, da ne ispadne da je to jedino normalno što sam rekao...
angie angie 18:41 15.05.2008

Re: Dovoljno jasno ili ne

Belius
u Božje uši, da ne ispadne da je to jedino normalno što sam rekao...


znsh shta- jedino neka vakcina bi ubrazalo to stizanje do Bozijih ushiju!
drug clan drug clan 16:35 15.05.2008

prva ljubav zaborava nema

nazalost ovaj narod od malena zadojen na Kosovskoj lazi u kojoj su Srbi pobedili turke i vaspitan pricom o "izdajnicima" (od Vuka Brankovica preko Milosa Obrenovica do Draze Mihajlovica) nece nista nauciti ni na sopstvenom iskustvu a jos manje na proslosti.

Zalosno ali ...
avemarija avemarija 17:11 15.05.2008

cao,vozdra,hi...

Ako su se svi stari i novopridosli lepo ispozdravljali, da se vratimo na temu : ovo je poslednji put da sam ja bila na izborima... E pa da jos moram da slusam Vucica ,u njegovom Beogradu , bez logopeda i kisobrana, e pa ovo sve je za mene mnogo... A sta bi to trebalo ,posle svega ,zameriti LDP? To sto Cedina zena nosi Manolo Blanik cipele? Ej bre Srbi ,bas ste zlobni. I ja licno sam zlobna al ne toliko! Ja sam mesanac.I A do kraja zivota cu zaliti za Djindjicem,i pitacu se kako nije shvatio da ovaj narod nije vredan zrtve! Prepametni a naivan Zoran.
Belius Belius 18:28 15.05.2008

Re: cao,vozdra,hi...

I ja licno sam zlobna al ne toliko!

:))))
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 19:50 15.05.2008

Re: cao,vozdra,hi...

avemarija
Ako su se svi stari i novopridosli lepo ispozdravljali, da se vratimo na temu : ovo je poslednji put da sam ja bila na izborima... E pa da jos moram da slusam Vucica ,u njegovom Beogradu , bez logopeda i kisobrana, e pa ovo sve je za mene mnogo... A sta bi to trebalo ,posle svega ,zameriti LDP? To sto Cedina zena nosi Manolo Blanik cipele? Ej bre Srbi ,bas ste zlobni. I ja licno sam zlobna al ne toliko! Ja sam mesanac.I A do kraja zivota cu zaliti za Djindjicem,i pitacu se kako nije shvatio da ovaj narod nije vredan zrtve! Prepametni a naivan Zoran.


Kratko i jasno.Svaka ti cast.Moj komentar je tvoj komentar.
Jos nesto: Boki Taki , taj kilavi covek, je najodgovorniji za sve, od trenutka kada je podvijena repa izvrsio naredjenje DSS-a, odnosno izvrsio sanitarni otklon, i sve drugo sto su mu trazili, i sto nisu...Kohabitirao(citaj rehabilitovao) sa onima koji su sve sa smeskom drzali politicki kisobran ubicama Djindjica...I gde smo sad...
Tu, da ja prekidam ovo pisanje, jer ne zelim da se nerviram.
Doctor Wu Doctor Wu 20:34 15.05.2008

Re: cao,vozdra,hi...

Tu, da ja prekidam ovo pisanje, jer ne zelim da se nerviram

a ni mi. dobra odluka.
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 00:47 16.05.2008

Re: cao,vozdra,hi...

Doctor Wu
Tu, da ja prekidam ovo pisanje, jer ne zelim da se nerviram

a ni mi. dobra odluka.


Imam razumevanja za tebe.Nije svakom "dato".
bradonja bradonja 18:03 15.05.2008

ludilo...

Nema nama srece dok Kostunicu ne smestimo tamo gde mu je i mesto, ispod cenzusa....
angie angie 18:11 15.05.2008

Re: ludilo...

gde mu je i mesto, ispod cenzusa


i ostalu ekipu!
avemarija avemarija 18:41 15.05.2008

Re: ludilo...

Od kad se CZ zove Cenzus??? Ej BEOGRADJANI ,sretan vam Nacelnik grada! Policijski cas od 22h do 6 !
angie angie 18:45 15.05.2008

Re: ludilo...

Policijski cas od 22h do 6 !


nemojmo se ogranichavati u startu!
AlexDunja AlexDunja 18:49 15.05.2008

Re: ludilo...

nemojmo se ogranichavati u startu!

saglasna.
policijski cas je pesma.
nevezano za duzinu trajanja.
basic basic 18:34 15.05.2008

god save the queen

koštunica je rođeni diktator koji je to oduvek bio, samo me čudi što su ga svi prihvatali kao uspavanog legalistu , bezopasnog. možda je najviše u svojim procenama pogresio đinđić koji je to najskuplje i platio. na žalost, koštunica je uspeo na svom putu da skloni najveću prepreku i hrabro krenuo u ostvarenje svoje vizije-koja se konačno ostvaruje uz pomoć uvek na rat spremnih radikala (ako treba i sa crnim đavolom bi on)...kosovo je srbija, kosovo je srbija ponavlja on pred ogledalom svakog jutra, a ja sam najveći, najmoćniji, najlepši...toliko o maskama. a sada da se vratimo u realnost koja nije ni malo optimistična, kažu da dačić beži u moskvu jer mu prete db-eovci da će ga ubiti ukoliko bude imao išta sa zevs-om, vučic skoro seo na gradonačelničku stolicu, toma otišao u hag da pita šešelja šta dalje, a koštunica pravi planove za nebesku srbiju. nek nam je bog na pomoci.
Unfuckable Unfuckable 18:57 15.05.2008

pošto se stvari, kao..."dešavaju"

moje lično opredeljenje je da se "ne primam" dok akteri malko ne odmaknu sa pregovnaranjima....

Lepo je Jakša Šćekić napisao neki dan da bi trebalo malo popričekati.....
Inače, slažem se s tobom da su ljudi, najzad, počeli da traže malo više & konkretnije za svoj glas - bez obzira kako to sada izgledalo - ja sam taj utisak, više osećaj, stekao još zimus, tokom predsedničkih izbora. ...dakle - malo više od puke retorike i zamazivanja očiju
Zato me i ne iznenađuje ekstremno dobar rezultat radikala u Bg (6% više nego na republičkom nivou) - jer Beograd - po problemima sa kojima se svakodnevno suočava - najlakše je napadati i "soliti ranu" - što je Vučić sjajno radio. Mislim da Djilas nije bio dovoljno "konkretan" kandidat naspram Vučića, kao i da je činio neke početničke greške, kao i da se DS previše oslonio na eventualnu podršku DSS....ali sada već ulazim u prognoze, što bih želeo ipak da izbegnem. Bilo koju novouspostavljenu koaliciju - pa i potencijalno realnu Zlu Koaliciju, treba sagledavati dvojako : kratkoročno ali i dugoročno, tako da se - ipak - vide potpuno različiti "uglovi" i posledice

Da rezimiram : srpski birač zaista - najzad - traži malo više. Problem je samo što ne shvataju to još svi na političkoj sceni Srbije, i što nisu baš svi uradili svoj domaći zadatak - što se več po kampanjama i spotovima lepo videlo
AlexDunja AlexDunja 19:00 15.05.2008

Re: pošto se stvari, kao..."dešavaju"

što se več po kampanjama i spotovima lepo videlo

to pricam, danima :)))
aj jope
pozdrav, anf
:))
Unfuckable Unfuckable 19:05 15.05.2008

Re: pošto se stvari, kao..."dešavaju"

pa hebiga, AD......
kad smo...istomišljenici
AlexDunja AlexDunja 19:10 15.05.2008

Re: pošto se stvari, kao..."dešavaju"

kad smo...istomišljenici

ali izgleda, da i mi samo
izmedjusebeakomerazumes:))
rekla bih da onikojimajenamenjeno
cuju samo samo svoje istomisljenike.
zatvoreni krug. poraz.
:) svasrecadasenebavimopolitikom
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:39 15.05.2008

da li je to komedija?

Dinkić navodno rekao da neće u koaliciju sa SPS ako ostvare savez sa radikalima i narodnjacima u BG.
Da li je to sve deo režije u kojoj SPS, u fantastičnom obrtu u poslednjoj sekundi, ispaljuje radikale i Koštunicu i ipak u dubini duše pronalazi privrženost "evropskim vrednostima" (ili koji već Q DS zastupa)?
Ili je Mlađo stvarno popizdeo i lupio šakom o sto? U svakom slučaju napravio je dobar potez, jer dokazana pi*kica Tadić na kraju bi se namestio i Dačiću i Grobaru i Profesoru na redaljku, a sve u prime time terminu u 19.30 umesto drugog dnevnika.
A SPS toliko bezobrazno ucenjuje- sad gledam na vestima, šatro dogovorili se o principima funckionisanja buduće gradske vlasti sa radikalima i Koštunjarom. Stvarno ne znam šta je pametnije: po ko zna koji put "manje zlo" da bi se završili poslovi- ili im reći jednom za svagda gde svi lepo mogu da se nose, i Ivica i Grobar i Profesor, a ako je toliko željan da se dogovori s njima, može i Tadić na isto mesto.
Nipošto se ne sme zaboraviti u šta se izleglo zmijsko jaje koje je DOS primio u nedra 5. oktobra- u današnju narodnjačku koaliciju oličenu u tandemu Profesor/Prostačina. A ako SPS nije dokazana otrovnica, onda ne znam ko ili šta jeste?
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:59 15.05.2008

LDP i principi

"Stvar je dodatno "začinio" Čedomir Jovanović: lider Liberalno-demokratske partije izjavio je da će njegova stranka podržati svaku koaliciju liste "Za evropsku Srbiju" i SPS-PUPS-JS, na republičkom i gradskom nivou.

Gostujući u "Nacionalnom dnevniku" TV Pink, Jovanović je rekao da time želi da razjasni nedoumice i podsetio da je "prvo i najvažnije predizborno obećanje" njegove stranke bilo da Vojislav Koštunica više neće biti premijer Srbije."


http://www.mtsmondo.com/news/world/text.php?vest=97171
Doctor Wu Doctor Wu 21:02 15.05.2008

Re: LDP i principi

"Stvar je dodatno "začinio" Čedomir Jovanović: lider Liberalno-demokratske partije izjavio je da će njegova stranka podržati svaku koaliciju liste "Za evropsku Srbiju" i SPS-PUPS-JS, na republičkom i gradskom nivou.

Gostujući u "Nacionalnom dnevniku" TV Pink, Jovanović je rekao da time želi da razjasni nedoumice i podsetio da je "prvo i najvažnije predizborno obećanje" njegove stranke bilo da Vojislav Koštunica više neće biti premijer Srbije."

Ko? Čeda? NemoguČe...
A 90-te? A zločinci? A ...
:))))))))))))))))))))))))
Brooklyn Brooklyn 21:21 15.05.2008

Re: LDP i principi

Ko? Čeda? NemoguČe...
A 90-te? A zločinci? A ...
:))))))))))))))))))))))))

sigurna sam da ce jj beba, hag i dragec biti zgrozeni bar koliko i ti!
Unfuckable Unfuckable 21:23 15.05.2008

Re: LDP i principi

ovo su već bravurozni preokreti nalik kolumbijskoj seriji

počinjem, pomalo, da se zabavljam gledajući sve ovo : masovno šutiranje lopte u aut, iz svih pozicija
ili : " kad bežimo - da se bar ne sudaramo" (taktika zbunjivanja protivnika)
AlexDunja AlexDunja 21:27 15.05.2008

Re: LDP i principi

pomalo,

good taktika,
bas.
Unfuckable Unfuckable 21:31 15.05.2008

Re: LDP i principi

pa, verovatno vežbam "obrambene mehanizme", ne ?
priprema je pola posla, hehehehehe
ali - kao što napisah gore : ne bih da se "primam" prerano - biće vremena, jel'te....

a videh na TV malopre : Trojni pakt - uživo - lepo se sa snimka sve vidi : i Ko Ga prima, i Ko Ga Meće i Tko drži sveću.....

općem bespolnom općenju pridružili su se i g17 svojom večerašnjom izjavom "ako hoće hoćo, onda neće Mlađo"
...plodno

p.s. - čudi me da se još uvek nije oglasilo neko Udruženje Invalida I srpskog ustanka sa nekim prigodnim zahtevom na temu
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:34 15.05.2008

Re: LDP i principi

ovo su već bravurozni preokreti nalik kolumbijskoj seriji

Ne. Vise je ovo nalik slobodnom padu.
AlexDunja AlexDunja 21:37 15.05.2008

Re: LDP i principi


Ne. Vise je ovo nalik slobodnom padu.

bice jos
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:43 15.05.2008

Re: LDP i principi

bice jos

Kako god.
Ako ima i tebe.
Sto bi se reklo....
AlexDunja AlexDunja 22:01 15.05.2008

Re: LDP i principi

Sto bi se reklo....

kako god da je. dobro je.
zoricag zoricag 22:07 15.05.2008

Re: LDP i principi

A 90-te? A zločinci? A ...


Ja, na primer, mislim da je "Kostunica na vlasti" direktna prepreka da se o 90tim i o zlocinu i zlocincima odredimo na nacin koji zastupa LDP tako da Jovanoviceva izjava, po meni, ne odstupa od njegovih dosadasnjih stavova za koje ima pristalica, koliko ima. Ne treba to ismejavati.

Meni je zao sto nije bilo lustracije, a mislim da je osim lustracije Kostunica ukocio jos stosta, raspirujuci pri tom ono sto ce nas skupo kostati u danima ispred nas.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:47 16.05.2008

Re: LDP i principi

kako god da je. dobro je.

Pa da, to sam mislio. I mislim.
:))))
jasnaz jasnaz 08:38 16.05.2008

RAZBIJANJE

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana