Društvo| Region| Sport| Život

Srbija ima Novaka Đokovića, Hrvatska ima Luku Modrića

loader RSS / 22.06.2021. u 22:32

Гледам вечерас дуел Хрватска - Шкотска на Европском првенству у фудбалу. 

Пошаљем током првог полувремена поруку једном другару, који такође прати фудбал, а која отприлике гласи да је Лука Модрић право фудбалско благо. Он најпре не одговори ништа (видим да је одмах видео поруку), па је тек после десетак минута казао, парафразирам - да Лука није лош играч, али да га ја прецењујем. Наглашавам, што се Луке тиче немам на уму само ову, вечерашњу утакмицу против горопадних острвљана, већ имам на уму последњих 7-8 година колико га активно уочавам, што у клубу, што у репрезентацији, а у обе варијанте је врхунски. Након неких пола сата или нешто више, кад је поврх невероватне игре у пољу Лука Модрић са дистанце забио ретко леп, префињен "школски" гол десном спољном, и то у баш незгодном тренутку кад се резултат клацкао, и то на утакмици која је "бити или не бити", опет контактирам поменутог другара, но, он ми овога пута ништа не одговори. 

Онда кажем у себи - ми имамо Новака, они Луку. 

  HMH6ixo.jpg

 

Могло би да се овде дода још једно поређење. Како Новак на систематичан начин добија тениске снагаше, тако Лука везе између злонамерних крампона сировог противника. Што се тениског дела ове приче тиче, не бих да причам (јер ко до сада није видео неће ни да види), али око фудбала желим да напоменем како сам од срца срећан што је фудбал вечерас победио над јурњавом и тучњавом. И не баш "широки" коментатор утакмице кренуо је са устањеним одушевљавањем како ови трче, скачу, имају упорност, како су ношени невероватном енергијом... Уз то, и судије су на овом првенству (мада и иначе током последњих година у свим такмичењима) храбриле тучу и прљавштине у односу на фудбал креације (то не значи без снаге). Вечерашња утакмица између хрватског фудбала и шкотског грувања донела је победу фудбалу самом. Да, променио се фудбал у ових последњих неколико деценија. Претворио се у снагу и нешто мало креације. На жалост. Међутим, вечерас је један секунд игре Луке Модрића вредео више него шкотска "мушка игра" током целих 94 минута. 

Ето, ми Новака, они Луку. 

 :)  



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 12:59 25.06.2021

Re: srdjan pajic zvani srdžo

Ствар перцепције. Пола чаше воде кад гледаш одозго - еее, фали пола, или одоздо - ихај, супер и оволико.
zaharaga zaharaga 21:42 27.06.2021

Re: Dakle...

gvozden1


Eno dečka timari konje.



A gde su mu konji? U Americi ili u Somboru?

Ako su u Somboru, a gde mu je zena? Ako je i ona u Somboru, kada misli da leti za Ameriku? Nije preporucljuvo leteti u devetom mesecu. A zena treba da se porodi u Americi, kako bi deca odmah bili americki drzavljani.
NNN NNN 19:41 23.06.2021

dnevnosportski trol

Dobro je što je otvoren tekst o sportu, pa možemo da nastavmo :)
(ja sam ovih dana nešto malo sprečen, pa nisam ništa otvarao)

Danas su naši odbojkaši ispušili za polufinale u Ligi nacija porazom od Kanade posle 2:0 (15:17 u 5. setu)
mada i Francuzi su posle pobedili Poljsku 3:2
Nas je prolaza koštao iznenadni poraz od Argentine, a sada i od Kanade od kojih smoobjektivno jači (oslabila nas povreda Uroša Kovačevića, a i Lisinac se povredio pre par nedelja na početku). Naša šansa je bila što mnogi timovi igraju u "kombinovanim" sastavima zbog OI...

Košarkaši su u 20h počeli pripremnu utakmicu protiv Meksika, a sledećeg utrka počinjemo kvalifikacije za OI

Košarkašice od 21h igraju četvrtfinalni meč protiv Španije i to baš i nije fer jer je repriza finala prošlog EP, ali Španjolke su kiksnule u grupi protiv Belorusije na otvaranju i sada se tako namestilo...

od 21h je i rasplet u najjačoj grupi na EP, najzanimljiviji meč bi mogao biti repriza finala prošlog EP Francuska - Portugalija

Uzgred Novak se priprema za Vimbldon igrajući dubl u Majorci sa svojim prijateljem lokalcem Gomez Hererom i da stvar bude luđa stigli su do polufinala posle dva supertesna meča, a najluđa stvar je što su Špancu (koji je 90. godište) ovo jedine dve pobede na ATP mečevima u karijeri! Čovek je prethodnih desetak godina igrao gotovo isključivo Fjučerse i nešto manje na Čelendžerima!
loader loader 20:09 23.06.2021

Re: dnevnosportski trol

Dobro je što je otvoren tekst o sportu, pa možemo da nastavmo :)


Хајдмо ...
:)
NNN NNN 22:05 23.06.2021

Re: dnevnosportski trol

Košarkašice od 21h igraju četvrtfinalni meč protiv Španije
Pobedile posle produžetaka!
na +1 za nas sudije poklonile Španiji bacanja na sekund i po do kraja, srećom dale samo 1. pa se otišlo u produžetke, a tamo su naše bile mnogo bolje!
Za 3 dana igramo protiv Belgije za finale :)
alselone alselone 22:34 23.06.2021

Re: dnevnosportski trol

sudije poklonile Španiji

Generalno rečeno, kako se Španci uopšte i raduju njihovim sportskim uspesima?
loader loader 22:44 23.06.2021

Re: dnevnosportski trol

NNN
Košarkašice od 21h igraju četvrtfinalni meč protiv Španije
Pobedile posle produžetaka!
na +1 za nas sudije poklonile Španiji bacanja na sekund i po do kraja, srećom dale samo 1. pa se otišlo u produžetke, a tamo su naše bile mnogo bolje!
Za 3 dana igramo protiv Belgije za finale :)

Гледао. Оно је тешка судијска срамота. А да ли сам се изненадио? Никако. Мирно сам пропратио те секунде. Чак, био сам сигуран да ће да им свирају нешто. Могла је и намерна... Шта год. Само да домаћице добију победу. Е, после је било још слађе што смо их одували. Хвала судијама на томе.

alselone alselone 21:14 23.06.2021

Đokovićev uspeh u istoriji sporta

može da se meri jedino sa Muhamedom Alijem.

Dok su fudbaleri zaštićene životinje, čak i ako potiču iz neke favele, iz neke sirotinje, menađeri ih uhvate u šemu već sa 14 godina, potpišu za Barselonu ili Real i od tog momenta oni su Španci, oni su vođeni najsposobnijim trenerima, fizioterapeutima, lekarima, psiholozima, kondicionim trenerima, finansijskim stručnjacima, sponzorima i tako dalje.

Ali Đoković je bukvalno sve morao sam. I to ne samo da je morao sam i da je nailazio na prepreke kao i drugi, nego su prepreke na koje je nailazio bile veće, neuporedivo veće, nego drugi, danas najuspešniji, teniseri ili sportisti.

Uspeh koji je napravio verovatno je najveći u tenisu ikada, ali relativni uspeh, tj. put koji je prešao da bi tamo stigao, verovatno je najveći u istoriji sporta.
loader loader 22:46 23.06.2021

Re: Đokovićev uspeh u istoriji sporta

Да.
Но, Али је имао навијаче на својој страни.., а Ђоковић скоро увек против себе. Пута, његове су титуле најтеже. Пута, пута на квадрат...
Углавном, редак, можда и јединствен спортски гигант.
Без пристрасности кажем ово.
alselone alselone 22:49 23.06.2021

Re: Đokovićev uspeh u istoriji sporta

Jeste.

Što kaže onaj već postali kliše - time što su ga nameštali, podmetali i urlali kao na fudbalskoj utakmici protiv njega, napravili su nepobedivim.
loader loader 22:51 23.06.2021

Re: Đokovićev uspeh u istoriji sporta

Енглеска сточурда на Вимблдону... Џаба беле рукавице и титуле у публици. Из њих прорикне исконска сировост и дивљина. Ту су дрндања њихових љубимаца најслађа.
alselone alselone 22:03 23.06.2021

Najbolji košarkaš

Što se tiče titule najboljeg košarkaša, ja sam tu malo pristrasan. Reprezentacija Srbije u košarci je jedini deo sporta koji zaista pasionirano pratim i to mogu reći oduvek.

Pratim i Đokovića ali samo polufinale i finale GS-ova. :) Voleo sam i ranije gledati tenis, ali to je bilo samo finale Vimbldona i RG-a i to kada je bilo na TV-u a nije bilo uvek.

Košarkašku reprezentaciju volim toliko da sam jednom skratio letovanje na moru za dan, samo da bih gledao utakmicu. Pogodi se da za finale Srbija USA treba da vozim nazad. I kažem ženi kako treba da skratimo letovanje i da se vratimo jedan dan ranije. :) Mislila je da se zezam.

Posle manje rasprave smo se ipak vratili. :)

Da, još nešto, to je jedini sport koji gledam sam kod kuće. Finale Lige šampiona - može u kladionici sa 10 drugara, svi se deru, ja malo gledam, više pijem pivo. Tenis, ma može i to u kafiću. Odbojka, vaterpolo, naravno da ćemo gledati kod druga nas petorica. Ali košarkaška reprezentacija, samo Šarenac i ja. :)

Prema tome, reprezentacija je jedini reper koji ja imam da procenim kako ko igra. Sa neke strane to je malo i poštenija procena jer se ne igra za lovu, nego zbog same igre i zbog države.

Na kraju ne dobiješ ništa osim slave. Nekima to ne znači ništa, drugima sve.
loader loader 22:48 23.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

Finale Lige šampiona - može u kladionici sa 10 drugara, svi se deru, ja malo gledam, više pijem pivo.




Na kraju ne dobiješ ništa osim slave.


Тако је. Лова се троши. А ово је отпорно на време.


NNN NNN 00:47 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

Ali košarkaška reprezentacija, samo Šarenac i ja. :)
Ja košarku volim sa kumom da pogledam (i sa ženom, šurakom, burazerom... Milisave, znaš možda Bobana Marinkovića iz matematičke gimnazije, iako je doktor matematike i profesor onim nadarenim đacima koje vodi po matematičkim olimpijadama - još je bolji poznavalac košarke, sa njim sam ranije pratio F4 jer se zalomi kada je burazeru slava).
...dakle za košarku imam neko omanje poželjno društvo,
ali kada igra Đoković finala GS, onda to moram sam!
...međutim za finale Vimbldona 2019. mi se najave kum i kuma koji nisu neki fanovi tenisa, kažem im da mogu da dođu, ali su rigorozna pravila: nema pričanja u toku poena (tj. da se meni niko ne obraća) i defetizam je najstorže zabranjen

Inače, nemem reči da opišem (uglavnom) uživanje kada igra naša košarkaška reprezentacija,
a kada je pomenut povratak s mora, 1995. sam se vraćao s mora baš kada smo igrali finale protiv Litvanije, uglavnom 2. poluvreme sam odgledao na železničkoj stanici sa nekim majstorima u njihovoj radionici


alselone alselone 00:53 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

Inače, nemem reči da opišem (uglavnom) uživanje kada igra naša košarkaška reprezentacija,


Ni ja. Bukvalno praznik.

Toliko ih volim i toliko ih cenim, da se uopšte ni ne nerviram kada izgube. Bude mi žao i to, ali nema nerviranja.

Kada gledam Noleta, pojedem se ko mesečina što se kaže, kao da sam ja tamo. Mislim da je to zbog svih nepravdi upućenih njemu pa sada žarko želim da uspe uinat.

Ali repku, laganica, kokice, sok (čak ni pivo ne pijem), puna koncentracija za uživanje. Jedini put kada sam basket gledao uz alkohol je bilo F4 Partizan kada je nenormalni Teodosić promašio tablu u poslednjoj sekundi, nekom njihovom konju u ruke. Navijam za Zvezdu ali mi je bilo žao kao drugarima sa kojima sam gledao. Drugar držao kafić, otvorio frižider i rekao, uzimajte u kurac ko šta hoće, ko ima neka plati, ko nema neka donese to isto sutra.
milisav68 milisav68 08:44 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

...dakle za košarku imam neko omanje poželjno društvo,

Da, ovo sam zaboravio.

Srbija (koja prati košarku) je prilično košarkaški pismena, pa tako u hali, u nekom kafiću ili privatnom aranžmanu može da bude baš lep doživljaj.

To se često moglo čuti od stranih igrača koji su izjavljivali da publika razume ritam utakmice, a ne ono glupavo američko - difens, difens.

I to nije bila kurtoazija, već se videlo da su impresije iskrene.

Potvrda toga je što su neki ljubitelji košarke iz Evrope, tražili karte za evroligaške utakmice Partizana i Zvezde, samo da lično osete tu atmosferu.

Lično, u trenutnom okruženju nemam društvo za praćenje utakmica (otišlo to belom svetu), pa uglavnom gledam sam, uz - SAT VREMENA DA BUDE TIŠANA KREĆE SERIJA O DŽORDŽU.

ps.
Bobana verovatno znam, al sad nešto ne mogu da se setim, a zvuči mi poznato.

dopuna.

als
Toliko ih volim i toliko ih cenim, da se uopšte ni ne nerviram kada izgube. Bude mi žao i to, ali nema nerviranja.

E, to je zato što uglavnom daju sve od sebe, za razliku od fudbalera koji se neretko vuku po terenu.

Zato je naša košarkaška krilatica - srce na teren (parket).
tess1 tess1 09:22 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

Zato je naša košarkaška krilatica - srce na teren (parket).


haklberi_tom haklberi_tom 20:13 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

NNN

...
...dakle za košarku imam neko omanje poželjno društvo,
ali kada igra Đoković finala GS, onda to moram sam!
...

Moja žena mnogo voli Novaka!
Na žalost, više nije u stanju da prati stresne mečeve.
Nakon drugog seta protiv Nadala, bez obzira na izjednačenje, više nije mogla da gleda.
I ja se približujem tom stadijumu, odnosno, da Nola gledam samo reprizno i, naravno, samo ako pobedi.
I naravano, samo one setove koje pobedi.
Davie Davie 22:11 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

To se često moglo čuti od stranih igrača koji su izjavljivali da publika razume ritam utakmice, a ne ono glupavo američko - difens, difens.

Ma da, glupi Amerikanci uopste ne razumeju tu igru pa treba da dodju u Srbistan da se obuce kod Grobara iz okoline Fontane, kao da je odbrana u kosarci bitna.
Ozbiljno, sine jel' si ti ikad trenirao kosarku?

Davie Davie 22:17 24.06.2021

Re: Najbolji košarkaš

haklberi_tom
NNN

...
...dakle za košarku imam neko omanje poželjno društvo,
ali kada igra Đoković finala GS, onda to moram sam!
...

Moja žena mnogo voli Novaka!
Na žalost, više nije u stanju da prati stresne mečeve.
Nakon drugog seta protiv Nadala, bez obzira na izjednačenje, više nije mogla da gleda.
I ja se približujem tom stadijumu, odnosno, da Nola gledam samo reprizno i, naravno, samo ako pobedi.
I naravano, samo one setove koje pobedi.

Ja sam prestao da gledam njegove meceve od cetvrtfinala jos 2016, jednostavno nemam zivce, izadjem iz kuce, setam, vozim bajk, odem na basket igraliste i sam ubacujem loptu... i na svakih pola sata na telefonu (kako se blzi kraj i sve cesce) gledam rezultat

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GH_1H8IdULc[/youtube]

tess1 tess1 09:30 24.06.2021

-/+

Meni je na ovog Luku Modrića prva asocijacija Thompson i Gradiška stara, ok, kaže da voli ustašu Thompsona zato što su mu četnici ubili dida.


I iz zanimljivosti iz svijeta, žena u J. Africi rodila desetero djece.
tess1 tess1 16:36 24.06.2021

Re: -/+

Hm, u desetercu sam. :)
tess1 tess1 16:44 24.06.2021

Re: -/+

Detalje će Tasa da ti objasni ako bude raspoložen.

Nek' ti intimni krmak mami objasni.
solo solo 16:45 24.06.2021

Re: -/+

Nek' ti intimni krmak mami objasni.


Njaoooooooo!

tess1 tess1 16:53 24.06.2021

Re: -/+

Tačno ovde samo sa skriptom dolaziti da ove virtuelne gmazove više ne gledam.
tess1 tess1 07:26 25.06.2021

Re: -/+

Krmeća pičkice, opet nešto cmizdriš?
tess1 tess1 08:02 25.06.2021

Re: -/+

Umal' da se sažalim kad sam vidjela da si u maštariji pravi fudbaler, k'o ovde pravi Srbin, hehe..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:15 25.06.2021

Re: -/+




Будалу која такође може само да ми попуши овог мог православног исто као и поменути пумојебац ауслендер унд гастарбајтер.

Али да буде одмах јасно, и то пушење дозвољавам само поред аут линије када изађем на тренутак са терена да се мало одморим.

Док радим ја радим, када се одмарам и релаксирам, онда се одмарам и релаксирам.

...

Само стани у ред, немој да се гураш преко реда, има ту и за тебе. Али прво пумојебац, он се први јавио као добровољац.

И полако, имаш времена, још си млада.

Уживаћеш и ти


Sta je ovo? Neki citat? Od manijaka iz Petnice?
tess1 tess1 11:06 25.06.2021

Re: -/+

Sta je ovo? Neki citat? Od manijaka iz Petnice?

Ma jok, to učitelj i domaćin iz milošte.

Psiho tek kad spomene Dorothy.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:33 28.06.2021

Re: -/+

Neues aus der Nachbarschaft



Будалу која такође може само да ми попуши овог мог православног исто као и поменути пумојебац ауслендер унд гастарбајтер.

Али да буде одмах јасно, и то пушење дозвољавам само поред аут линије када изађем на тренутак са терена да се мало одморим.

Док радим ја радим, када се одмарам и релаксирам, онда се одмарам и релаксирам.

...

Само стани у ред, немој да се гураш преко реда, има ту и за тебе. Али прво пумојебац, он се први јавио као добровољац.

И полако, имаш времена, још си млада.

Уживаћеш и ти


Sta je ovo? Neki citat? Od manijaka iz Petnice?



I takav ima pristup najmlađima. Da znam u kojoj školi radi, odmah bih ga prijavio, i priložio ove citate. Pa posle neka pije pivo ispred dragstora i dobacuje ženama u prolazu.
bene_geserit bene_geserit 01:13 28.06.2021

Re: -/+

Da znam u kojoj školi radi, odmah bih ga prijavio, i priložio ove citate

Evo ga DB-ovac, ništa nije pomoglo što je otišao u Ameriku, odma bi da cinkari ko mu se ne sviđa.
shmoo shmoo 05:19 28.06.2021

Поздрав за

фрау Психо, фрау Дороти и фрау Габријелу са Најновијим Вестима из Комшилука:





alselone alselone 20:23 24.06.2021

U današnjoj epizodi

Državnog Posla, gost Bobi Marjanović.

Zovu ga velikim majstorom.
docsumann docsumann 21:03 24.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

alselone
Državnog Posla, gost Bobi Marjanović.

Zovu ga velikim majstorom.


čim sam vidio komentar odoh da odgledam.

alselone alselone 21:30 24.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

čim sam vidio komentar odoh da odgledam.


Vidimo se sutra pa ćemo pričati o epizodi.
gedza.73 gedza.73 21:52 24.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

alselone
Državnog Posla, gost Bobi Marjanović.

Zovu ga velikim majstorom.

Mene sin malopre naterao da gledam.

Inače Alse ovi novi klinci kažu da ste mnogo dobar fakultet. Da su dobri profesori, da zainteresuju za temu, da izlazite u susret, imate razumevanja... pravi evropski fakultet.

Šteta što to nije svuda.
alselone alselone 21:55 24.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Hvala Gedzo.

Od ove godine sam uveo praksu da kad poloze poslednji ispit a to obicno bude moj posto je jedini u desetom semestru, razgovaram sa njima kao sa kolegama sta jeste valjalo na smeru, sta nije, sta bi menjali a sta ne. I to nam je vazan input za akreditacije i realizacije a na tome dosta i radim u poslednje vreme.
gedza.73 gedza.73 22:31 24.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Od ove godine sam uveo praksu da kad poloze poslednji ispit a to obicno bude moj posto je jedini u desetom semestru, razgovaram sa njima kao sa kolegama sta jeste valjalo na smeru, sta nije, sta bi menjali a sta ne. I to nam je vazan input za akreditacije i realizacije a na tome dosta i radim u poslednje vreme.

Svaka čast stvarno. Iz tih prepričanih iskustava vidim da studenti znaju da prave razliku između 'dobrog' i 'lošeg'. 'Umreženi' su pa lakše razmenjuju iskustva i upoređuju.

Izgleda da je sledeći stepenik uvođenje takvog pristupa od osnovne škole pa na dalje. Ko je spreman na promene, stalno učenje i prilagođavanje dobro. Ko nije, zahvaliti mu na dosadašnjem radu i trudu pa pronaći nekog drugog.

Mislim da nam je jedan od osnovnih problema obrazovanje.
alselone alselone 05:29 25.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Svaka čast stvarno. Iz tih prepričanih iskustava vidim da studenti znaju da prave razliku između 'dobrog' i 'lošeg'. 'Umreženi' su pa lakše razmenjuju iskustva i upoređuju.


Kod nas na fakultetu postoji 5 softverskih smerova, 4 akademskih studija i jedan strukovnih. Pored toga što svi imaju objektivnu želju da urade dobar posao, postoji i zdrava konkurencija među smerovima ko će biti bolji, ko će privući više najboljih srednjoškolaca, koji smer će nezvančno biti "najbolji" ili "najteži" ili "sa najlaksim zaposlenjem kasnije".

Kod nas se desila smena generacija prošle godine, mi "klinci" smo preuzeli, tako da je moj kolega koji je čak i mlađi od mene preuzeo rukovođenje katedrom a ja jednim od tih studijskih smerova. Mi druge želje osim da to bude najbolji smer i katedra nemamo. Niti imamo onu profesorsku sujetu koja dolazi sa godinama (i sa ličnošću naravno), niti nam treba da se talimo i pravimo kompromise za 500 evra mesečno pošto smo finansijski nezavisni, niti smo došli preko političke veze, niti smo ikome išta dužni. Jedino želja da napravimo najbolji smer i katedru, da napravimo okruženje koje će će i nama odgovarati za rad i to je to, pošto samim tim ako je studentima dobro i ako je nama dobro, onda je to zaista objektivno dobro. :)

Potenciramo na zdravom balansu "svetog trojstva": Nastava, Nauka, Privreda. Pošto ništa ne sme da prevagne, niti treba svu energiju dati samo u nastavu, niti se treba baviti samo istraživanjem i pisanjem članaka, niti katedru treba pretvoriti u preduzeće koje pravi lovu šefovima. A nije retko zastranjivanje u bilo koja od tri pravca, i ignosiranje ostalih. Nego, balans kvalitetne i posvećene nastave, naučnog razvoja i obaveznog nivoa objavljivanja članaka, knjiga, poseta konferencija i tako dalje, i obavezna limitirana privredna saradnja kako bi se ostalo "sharp" šta je to što traži tžište pošto se menja ludom brzinom.

Hvala ti Gedžo na šlagvortu da napišem sve ovo. :)

gedza.73 gedza.73 10:48 25.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Hvala ti Gedžo na šlagvortu da napišem sve ovo. :)

Nisam zadovoljan. Blog da napišeš i na naslovnu stranu. Ovo što si napisao je važnija tema od mnogih oko kojih se raspravljamo

Potenciramo na zdravom balansu "svetog trojstva": Nastava, Nauka, Privreda. Pošto ništa ne sme da prevagne, niti treba svu energiju dati samo u nastavu, niti se treba baviti samo istraživanjem i pisanjem članaka, niti katedru treba pretvoriti u preduzeće koje pravi lovu šefovima. A nije retko zastranjivanje u bilo koja od tri pravca, i ignosiranje ostalih. Nego, balans kvalitetne i posvećene nastave, naučnog razvoja i obaveznog nivoa objavljivanja članaka, knjiga, poseta konferencija i tako dalje, i obavezna limitirana privredna saradnja kako bi se ostalo "sharp" šta je to što traži tžište pošto se menja ludom brzinom.



p.s.
Čitam detetu. nema komentar, samo razočarano sleže ramenima. Jedino što je rekao
'razlika između Turske i Beča'
alselone alselone 17:30 25.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Nisam zadovoljan. Blog da napišeš i na naslovnu stranu. Ovo što si napisao je važnija tema od mnogih oko kojih se raspravljamo


Voleo bih da pišem o tome, mada sam već "dužan" blogove o energetici. I to najmanje tri komada, prvi o tome gde smo bili i zašto smo ušli u ovu transformaciju, drugi o tome šta se trenutno dešava i koji su izazovi i treći o tome šta je možda budućnost i šta bih ja voleo da bude budućnost.

Ali otom potom, sada smo žena i ja došli kod Docsa da upoznamo vanzemaljce, tako da ako se ne javim smatrajte da sam shvatio da je ovo sve sranje i odlučio da ostanem sa njima.
alselone alselone 17:33 25.06.2021

Re: U današnjoj epizodi

Čitam detetu. nema komentar, samo razočarano sleže ramenima. Jedino što je rekao
'razlika između Turske i Beča'


Ostah dužan odgovor na ovo.

Univerzitet u Novom Sad a pogotovo Fakultet Tehničkih Nauka, i pored problema koji se dešavaju, kontinualno godinama idu unapred. I to lepim korakom. Sam grad se pičuje kao jedan lep, mali univerzitetski gradić, te svi fakulteti na jednom mestu u kampusu, te domovi su tu, te Dunav je tu, te parkić, Fruška Gora i tome slično. Kao Boston.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:08 24.06.2021

Jugoslovenski pobednički gen...

Luka je sin Srpkinje i Hrvata, dok je Novak sin Hrvatice i Crnogorca!

Jugoslovenski pobednički gen!
docsumann docsumann 21:20 24.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

Filip Mladenović
Luka je sin Srpkinje i Hrvata, dok je Novak sin Hrvatice i Crnogorca!

Jugoslovenski pobednički gen!


jesi li siguran da se Srđan Đoković nacionalno izjašnjava kao Crnogorac?
alselone alselone 21:30 24.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

jesi li siguran da se Srđan Đoković nacionalno izjašnjava kao Crnogorac?


Filip prebrojava krvna zrnca.

Ponestaje mi reči kojima bih ga vređao.
gedza.73 gedza.73 22:51 24.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

Filip Mladenović
Luka je sin Srpkinje i Hrvata, dok je Novak sin Hrvatice i Crnogorca!

Jugoslovenski pobednički gen!

Nemoj da si skroman.
I ti si jugoslovenski gen-ski šampion u filipikama. To ne može biti svak.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:55 24.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

Filpe, ne daj se omesti!
Ovi što se javljaju da ti oponiraju su sve nacoši!
Nisu vredni pomena!

P.S.
Nadam se da sam ostavio dovoljno uzvičnika.
tess1 tess1 07:31 25.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

Jugoslovenski pobednički gen!

haklberi_tom haklberi_tom 15:57 25.06.2021

Re: Jugoslovenski pobednički gen...

vrabac_onaj
Filpe, ne daj se omesti!
Ovi što se javljaju da ti oponiraju su sve nacoši!
Nisu vredni pomena!

P.S.
Nadam se da sam ostavio dovoljno uzvičnika.

Jesi!
Mada bi rerečenica posle PS. trebalo da završi ovako -
Nadam se da sam ostavio dovoljno uzvičnika!?

Dakle, znak pitanja i uzvika zajedno.

milisav68 milisav68 20:11 25.06.2021

Vratio se Željko :)

Došla meni moja ćerka Katica, sad ću da im jbm majku :)
shmoo shmoo 20:32 25.06.2021

Re: Vratio se Željko :)

milisav68
Došla meni moja ćerka Katica, sad ću da im jbm majku :)













NNN NNN 17:16 27.06.2021

Re: Vratio se Željko :)

Vratio se Željko
Odlična vest za našu košarku!

(znam da je bilo gomila komentara o finansijama, "mešanju države" i sl., ali i pored toga - ovo je veliki korak napred za našu košarku)
NNN NNN 17:18 27.06.2021

Re: Vratio se Željko :)

sad ću da im jbm majku

Inače Radonja već penzionisao Dula, penzionisaće i Željka
(osim ako se ne desi nešto suludo tipa dobijete budžet F4 evroligaša, što jeste Željkov nivo, ali je predaleko od finansijskih mogućnosti ove siromašne države)
milisav68 milisav68 22:24 27.06.2021

Re: Vratio se Željko :)

NNN

Inače Radonja već penzionisao Dula, penzionisaće i Željka



Željka možeš samo da mrziš, iza njega stoje rezultati :)
haklberi_tom haklberi_tom 17:59 28.06.2021

Re: Vratio se Željko :)

NNN
sad ću da im jbm majku

Inače Radonja već penzionisao Dula, penzionisaće i Željka
(osim ako se ne desi nešto suludo tipa dobijete budžet F4 evroligaša, što jeste Željkov nivo, ali je predaleko od finansijskih mogućnosti ove siromašne države)

Ko kaže da država mora da finansira takve projekte?
haklberi_tom haklberi_tom 10:31 26.06.2021

Da!

Samo da prijavim da mi je mlađe dete završilo školovanje na Triniti koledžu, Kembridž, departman electrical engineering, sa ocenom 'Distinction'.
Viša ocena ne postoji.
Odoh stoga malo u debelu Srbiju da se provezem i proslavimo žena i ja.
U to ime, živeli svi skupa!
A i šire!
solo solo 11:08 26.06.2021

Re: Da!

Samo da prijavim da mi je mlađe dete završilo školovanje na Triniti koledžu, Kembridž, departman electrical engineering, sa ocenom 'Distinction'.
Viša ocena ne postoji.
Odoh stoga malo u debelu Srbiju da se provezem i proslavimo žena i ja.
U to ime, živeli svi skupa!
A i šire!


Mashala, nek' je sa srećom!
haklberi_tom haklberi_tom 11:33 26.06.2021

Re: Da!

solo
Samo da prijavim da mi je mlađe dete završilo školovanje na Triniti koledžu, Kembridž, departman electrical engineering, sa ocenom 'Distinction'.
Viša ocena ne postoji.
Odoh stoga malo u debelu Srbiju da se provezem i proslavimo žena i ja.
U to ime, živeli svi skupa!
A i šire!


Mashala, nek' je sa srećom!

Danke šn!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:05 26.06.2021

Re: Da!

haklberi_tom
Samo da prijavim da mi je mlađe dete završilo školovanje na Triniti koledžu, Kembridž, departman electrical engineering, sa ocenom 'Distinction'.
Viša ocena ne postoji.
Odoh stoga malo u debelu Srbiju da se provezem i proslavimo žena i ja.
U to ime, živeli svi skupa!
A i šire!


Svaka cast cerci! Nek se odmori i uziva u tome sto je postigla.
NNN NNN 17:21 27.06.2021

Re: Da!

haklberi_tom
Samo da prijavim da mi je mlađe dete završilo školovanje na Triniti koledžu, Kembridž, departman electrical engineering, sa ocenom 'Distinction'.
Viša ocena ne postoji.
Odoh stoga malo u debelu Srbiju da se provezem i proslavimo žena i ja.
U to ime, živeli svi skupa!
A i šire!

Saglasan!
Svaka čast i sve najbolje u daljoj karijeri, deca su najveće bogatstvo (bukvalno planetarno!).
haklberi_tom haklberi_tom 18:37 26.06.2021

Da!

Vratio se iz Valjeva.
Bio sa ženom da proslavimo uspeh mlađeg deteta.
Obišli manastir Ćelije, te potom svratili u restoran 'Paviljon Markova stolica' na ručkić.
Najeli se samo tako.
Jebote, Valjevo sada u komšiluku, stigao za sat i 10 minuta.
gvozden1 gvozden1 20:49 26.06.2021

Re: Da!

Paviljon Markova stolica

Prevara :)

Ok je restoran, ali ime je prevara.

Tvrde da je restoran dobio ime po mestu, toponimu, steni, koja se nalazila na mestu današnjeg restorana, na kojoj je nekad Marko Kraljević sedeo i prao noge u Kolubari.
Ona protiče ispod, tu se zapravo formira.

Međutim, istina je da se stena u obliku stolice nalazi sa druge, južne, restoran je na severnoj, strani brda, i da je Marko mogao da pere noge u reci Gradac.

Inače, to brdo na kom je sada restoran, (i spomenik Stevanu Filipoviću) je bilo groblje za umrle od tifusa u prvom ratu (čuvena valjevska bolnica)
Kad se brdo napunili grobovima osnovano je sadašnje gradsko groblje.

Nema obeležja na tom mestu, na žalost.

Čestitam za ćeru, i mogao si se javiti.
haklberi_tom haklberi_tom 17:14 27.06.2021

Re: Da!

gvozden1
Paviljon Markova stolica

Prevara :)

Ok je restoran, ali ime je prevara.

Tvrde da je restoran dobio ime po mestu, toponimu, steni, koja se nalazila na mestu današnjeg restorana, na kojoj je nekad Marko Kraljević sedeo i prao noge u Kolubari.
Ona protiče ispod, tu se zapravo formira.

Međutim, istina je da se stena u obliku stolice nalazi sa druge, južne, restoran je na severnoj, strani brda, i da je Marko mogao da pere noge u reci Gradac.

Inače, to brdo na kom je sada restoran, (i spomenik Stevanu Filipoviću) je bilo groblje za umrle od tifusa u prvom ratu (čuvena valjevska bolnica)
Kad se brdo napunili grobovima osnovano je sadašnje gradsko groblje.

Nema obeležja na tom mestu, na žalost.

Čestitam za ćeru, i mogao si se javiti.

Odluku gde idemo smo doneli na brzinu - pola sata nakon što smo doznali vest.
Ja sam nešto čituckao o Justinu - i rekoh, idemo do manastira Ćelije.
Onda sam guglao i taj restoran je bio na vrhu preporuka.
A kada smo prolazili ka Ćelijama, ispalo da nam se neplanski uklopilo - i spomenik Filipoviću, a malo potom i taj restoran.
Uglavnom, bilo kako bilo, retko mesto gde su konobari fenomenalno ljubazni.
Ali ne (samo) zbog toga da dobiju bakšiš, nego onako, prirodno, iskreno.
Dočekali su nas srdačno, tokom klope obilazili, te ispratili kao svoje.
mirelarado mirelarado 21:43 26.06.2021

Србија има и кошаркашице!

Браво, девојке! Било је драматично, али су у финалу!
vcucko vcucko 22:46 26.06.2021

Re: Србија има и кошаркашице!

mirelarado
Браво, девојке! Било је драматично, али су у финалу!

Kako su uspele da se ritnu i sve prospu u sekund i po, aman. Srećom prošlo vreme.
Ono kad ih je samo bog sačuvao, iz nekog njemu znanog razloga. Valjda su sad, kad je ovo prošlo, potrošile zalihu gluposti pa će protiv Francuzica da odigraju najjače što mogu
mirelarado mirelarado 22:54 26.06.2021

Re: Србија има и кошаркашице!

vcucko
mirelarado
Браво, девојке! Било је драматично, али су у финалу!

Kako su uspele da se ritnu i sve prospu u sekund i po, aman. Srećom prošlo vreme.
Ono kad ih je samo bog sačuvao, iz nekog njemu znanog razloga. Valjda su sad, kad je ovo prošlo, potrošile zalihu gluposti pa će protiv Francuzica da odigraju najjače što mogu


Управо тако, Вчучко! Надамо се и навијамо.

P.S. Значајан допринос репрезентацији даје и српска патриоткиња Ивон Андерсон, родом из Спрингдејла.
NNN NNN 17:24 27.06.2021

Košarkašice

Marinine izabranice ponovo napadaju krov Evrope!
Večeras od 21h protiv Francuske.
NNN NNN 17:31 27.06.2021

Re: Košarkašice

od svih ženskih sportova, najmanje mi prija ženska košarka,
nekako nema atleticizma ni u tragovima (kad očekuješ da skoči - ona protiči..),
ali je uživanje kako igra Sonja Vasić (nekad Petrović), bukvlno kao Bodiroga nekad, ili Jokić sada, kada protivnika na postu izbaci naizgled lakom, a svakako jednostavnom i efikasnom fintom.
Ana Dabović nije u formi kao pre neku godinu, ali vidi se nekadašnji sjaj.
Jelena Bruks (nekada Milovanović) je takođe jedna od glavnih nosilaca igre,
a na prošlom prvenstvnu je njen malecki sinčić bio pravi hit i najveća talija i maskota naše reprezentacije.

Ove 3 dame su 1989. godište i moguće da se posle Tokija opraštaju od reprezentacije, pa bi bilo lepo da se oproste sa medaljama. Obeležile su poslednjih nekoliko godina koje ćemo pamtiti po velikim uspesima.
NNN NNN 17:46 27.06.2021

Re: Košarkašice

Ono što donekle bode oči - to su stranci u reprezentacijama.
Kategorički sam protiv toga, nije ovo klupska košarka - igraš sa onim sa čim raspolažeš.
Ako se ovako nastavi - i reprezentativna takmičenja će postati isključivo privilegija bogatih, sve ima da padne na nivo katarske rukometne reprezentacije

O Andersonovoj sam stekao dobro mišljenje na osnovu onoga što vidim na parketu,
a o "Danijeli Pejić" (Dainel Pejdž - Danielle Page) bukvalno mislim sve najbolje, način kako je igrala za našu reprezentaciju, kako je "ginula za nacionalni dres",
njene izjave, pevanje himne...
ali to ipak nije klupska košarka.
Jedano od njenih glavnih razloga priključivanja našoj reprezentaciji je da joj je bio san da nastupi na OI, ali nije mogla da zaigra za američku reprezentaciju. Devojka je dala 120% onoga što je Marina tražila od nje, ali...
Ima puno kriterijuma: poreklo, država rođenja, mesto prebivališta, venčanjem... itd.
ali da neko "tek tako" zaigra za neku reprezentaciju to upravo suprotno od onoga šta bi reprezentacije trebalo da predstavljaju.
Od "stranih" NBA igrača na osnovu porekla za nas imaju pravo da igraju Frenk Kaminski (iz Finiksa Sansa - po majčinoj strani ima srpsko poreklo) i Džon Končar (iz Memfisa Grizlisa - očevoj strani iz Čikaga mili moji...)
haklberi_tom haklberi_tom 18:35 27.06.2021

Re: Košarkašice

NNN
Marinine izabranice ponovo napadaju krov Evrope!
Večeras od 21h protiv Francuske.

Ja ih toliko volim da neću moći da gledam!
Slično kao i što mi je sve veći problem da gledam i Noleta.
NNN NNN 21:37 27.06.2021

Re: Košarkašice

Bravo!

Srbija je prvak Evrope!

NNN NNN 21:44 27.06.2021

Re: Košarkašice

Iver ne pada daleko od klade,
Marina je zategla odbranu u stilu svog oca,
možda se sećate sigurno najružnijeg finala Evrolige Limož - Beneton 1993.
Maljković kad zategne odbranu i "igra na 0:0" pa se odlepi na 5 razlike i to deluje nedostižno.
Nisam hteo da slavim pre zvaničnog kraja, ali bili smo mnogo bolji da čak ni ova relativno ubedljiva pobeda nije realan rezultat koliko smo stvarno bili bolji!
Francuskinje su na krajevima četvrtina (2, 3. i sada na karju) koliko toliko hvatale rezulčtatski prikjučak i nekim nerezonskim trojkama.

Sonja Vasić možda i MVP,
Jelena Bruks - kapitenski,
Anderson - fenomenalna!
Svaka čast i ostalima, Tina Krajišnik je dominirala u reketu, Ana Dabović je pogodila par važnih trojki, Jovanović isto važnu trojku u 4. četvrtini (a pogađala je i protiv Španije kada niko drugi nije uspevao)...
NNN NNN 21:47 27.06.2021

Re: Košarkašice

Sonja Vasić možda i MVP
Vaistinu i zvanično!


shmoo shmoo 22:04 27.06.2021

Re: Košarkašice

NNN
Bravo!

Srbija je prvak Evrope!




НЕсам пратио, али гледам сада имена и презимена оних најбољих на терену девојака обе екипе које су играле то финале па закључујем да је то у ствари играла Србија против Србије прошарана са другарицама из пријатељских несврстаних земаља?


vrabac_onaj vrabac_onaj 22:04 27.06.2021

Re: Košarkašice

NNN
Ono što donekle bode oči - to su stranci u reprezentacijama.
Kategorički sam protiv toga, nije ovo klupska košarka - igraš sa onim sa čim raspolažeš.
Ako se ovako nastavi - i reprezentativna takmičenja će postati isključivo privilegija bogatih, sve ima da padne na nivo katarske rukometne reprezentacije

O Andersonovoj sam stekao dobro mišljenje na osnovu onoga što vidim na parketu,
a o "Danijeli Pejić" (Dainel Pejdž - Danielle Page) bukvalno mislim sve najbolje, način kako je igrala za našu reprezentaciju, kako je "ginula za nacionalni dres",
njene izjave, pevanje himne...
ali to ipak nije klupska košarka.
Jedano od njenih glavnih razloga priključivanja našoj reprezentaciji je da joj je bio san da nastupi na OI, ali nije mogla da zaigra za američku reprezentaciju. Devojka je dala 120% onoga što je Marina tražila od nje, ali...
Ima puno kriterijuma: poreklo, država rođenja, mesto prebivališta, venčanjem... itd.
ali da neko "tek tako" zaigra za neku reprezentaciju to upravo suprotno od onoga šta bi reprezentacije trebalo da predstavljaju.
Od "stranih" NBA igrača na osnovu porekla za nas imaju pravo da igraju Frenk Kaminski (iz Finiksa Sansa - po majčinoj strani ima srpsko poreklo) i Džon Končar (iz Memfisa Grizlisa - očevoj strani iz Čikaga mili moji...)


Daj ne zajebavaj. Bije snajka ko da je iz Ivanjice, himnu peva ko da je iz Topole.
milisav68 milisav68 22:16 27.06.2021

Re: Košarkašice

Niko nije znao uzet' trofej ko Marina :)

Ukrao sa tvitera :)

Dopuna isto sa tvitera.

Srbija ima najviše MVP-a po glavi stanovnika :)
NNN NNN 22:39 27.06.2021

Re: Košarkašice

Daj ne zajebavaj. Bije snajka ko da je iz Ivanjice, himnu peva ko da je iz Topole.
Anderson je carica, igrala je odlično celo prvenstvo, a u finalu je bila fenomenalna + što volim kada vidim kako pevaju himnu, ali mi se ne sviđa da se reprezentacije sastavljaju kao klubovi.
Trenuno je valjda dozvoljeno da bude jedan naturalizovan igrač, tako da mi nismo ništa prekršili, samo ne vidim svrhu toga kada su u pitanju reprezentcaije.

Neka se uda za nekog našeg i sve super

Videli smo Francuskinju Valerijen Vukosavljević (od pre dve godine nosi naše prezime, teoretski mislim da bi mogla da igra za nas, ali pošto već igra za Francusku mislim da bi morala da pauzira neko duže vreme).
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:42 27.06.2021

Re: Košarkašice

Neka se uda za nekog našeg i sve super


Će joj nađemo nekog đuvegiju i rešena stvar :)

P.S.
Baš sam srećan zbog devojaka, svaka im čast!
haklberi_tom haklberi_tom 18:10 28.06.2021

Re: Košarkašice

vrabac_onaj
Neka se uda za nekog našeg i sve super


Će joj nađemo nekog đuvegiju i rešena stvar :)

P.S.
Baš sam srećan zbog devojaka, svaka im čast!

Ja sam virio, jer mi je veoma teško da gledam takve utakmice.
Ali - kada sam video kraj, vratio sam da gledam od početka ... gledao sam čak i reklame.
Te da ponovim tvoju mudru konstataciju - svak im čast!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana