Društvo| Obrazovanje| Porodica| Roditeljstvo| Zdravlje

Zašto Mađarska mrzi svoju decu?

Jaril RSS / 25.06.2021. u 12:21

[Твој став је живот другог] 

Фудбал само за 18+

E4mN8NtXIAEYxqU?format=jpg&name=small

За утакмицу репрезентација Немачке и Мађарске, град Минхен је тражио да се стадион осветли дугиним бојама. Овај захтев је настао као одбрана вредности на којима се (макар декларативно) темељи Европска Унија, а које је Мађарска отворено напала. Мађарски напад на хуманост је дошао у облику усвајања закона којим се забрањује јавно образовање малолетним лицима на ЛГБТ теме.

УЕФА је стала на страну Мађарске и донела политичку одлуку да покаже средњи прст вредностима Европске Уније и осветљење у дугиним бојама забранила.

То је подстакло немачке навијаче да изразе хуманистичке вредности па су многи од њих носили и махали заставицама у дугиним бојама, а један је истрчао на терен током мађарске химне и махао заставом у дугиним бојама испред њих. Стрелац победоносног гола за немачку, Леон Горецка, послао је љубав мађарским навијачима.

Претпостављам да је утакцмица приказана на мађарској телевизији иако је 18+.

УЕФА је издала саопштење како се залаже за укључујуће и разнолико друштво, као да су они који прате фудбал глупи.

Као и ономад Русија, када је донела сличан закон забране јавног образовања, и Мађарска је показала да мрзи своју децу ускраћујући им здрав психички развој.

 

Изградња идентитета

- - - - - - - - - -

TLDR: Изградња идентитета је много за*ебан подухват. Идентитет усклађује потребе тела са захтевима друштва. Ако омане његова изградња, настају психичке и друштвене сметње. Здраво друштво обезбеђује својим члановима потребне елементе за изградњу идентитета.

- - - - - - - - - -

Детињство

boy-69723_960_720.jpg

Још од детињства покушавамо себи да разјаснимо са којим смо то људима слични, од којих смо различити. По чему? Шта то 'ја' значи? Када нам други кажу 'ти, на шта мисле? Који доживљај 'себе' нам је исправан, а који погрешан?

Ако се већ ово постављање идентитета наруши конфузним порукама из окружења, особа може касније у животу да има много психолошки, социјалних, па и физичких проблема. Пример конфузне поруке би био прећутно саопштавање детету да је вољено кроз бригу о њему - бригу о исхрани, игрању, дружењу, а онда сопштавање „мрзим те“ кроз 'убијањем бога у њему'.

Постоји много нивоа на којима свој идентитет градимо целог живота. Још од детињства смо склони утврђивању сличности у директном контакту („ја и ти смо такви и такви“) или кроз индиректно поређење („ја и она/он смо такви и такви“). Мало нам теже пада утврђивање разлика, али су и оне важне за изградњу идентитета („ја сам овакав, а ти си таква и таква“, или „ја сам овакав, а она је таква и таква“).

У детињству, људи који су нам извор поређења долазе из непосредног окружења: из породице, уже или шире, или кроз посредовану социјализацију: у вртићу, школи, на тренинзима...

Пубертет

У пубертету, неколико година пре пунолетства, резервоар људи кроз које градимо свој идентитет - експлодира. Тада се постепено отварамо према ширем друштву, постајемо мање зависни од породице и најближег окружења, и трагамо за мање уређеним начинима социјализације.

Уколико навигација кроз велики број људи и изградња сопственог идентитета у све ширем друштвеном контексту омане, настају многи психолошки проблеми. Управо је у овом периоду најчешћи почетак паничних напада, биполарних епизода, депресивних епизода, психотичних епизода и схизофреније, почетак болести зависности од наркотика, дувана, алкохола...

Да бисмо избегли психичке тегобе и обезбедили себи осећај свог места у све већем и већем броју људи, свој идентитет градимо упоређујући себе са друштвеним групама и или ојачавамо сличности са појединим групама („ми смо овакви и овакви“) или ојачавамо разлике са групама са којима смо у контакту („ми смо овакви и овакви, а ви сте такви и такви“) или смо индиректно свесни да постоје („ми смо овакви и овакви, а они су такви и такви“). Овим дефинишемо себи шта је прихватљиво мислити, осећати, рећи, веровати и које је понашање прихватљиво.

shutterstock_137425832.0.0.jpg

У пубертету користимо друштвене узоре (моделе улога) да себи одговоримо на питање шта значи бити женско/мушко, другарица/другар, девојка/момак, успешна/успешан, прихваћена/прихваћен, навијачица/навијач, лепа/леп, гејмерка/гејмер, политичарка/политичар, музичарка/музичар... - листа може да се настави у бескрај.

Кроз друштвене узоре, који могу да потекну и из медија, књига, филмова -  и кроз схватање њих на одређени начин, ми процењујемо да ли су те особине и начин живота за нас - да ли нам пријају или сметају.

Функција идентитета је да усклади потребе тела (за храном, водом, дружењем, љубављу...) са захтевима друштва. У пубертету сакупљамо и испробавамо елементе за изградњу сопственог идентитета који ће нам послужити за даљу социјализацију.

Одрасло доба

Уколико је читав овај комплексан процес прошао како треба, у маторим годинама имамо идентитет који нам омогућава квалитетну социјализацију. То обично значи да смо аутентични, да смо јединствени пресек скупова друштвених узора, модела, група... Да умемо да се идентификујемо са различитим групама, а опет са сваком само делимично. Аутентичност је резултат тога што је свако тело различито и што та телесна различитост захтева и различит идентитет.

Уколико завршимо са идентитетом који је дисфункционалан, онда смо у сталном стресу, анксиозности, параноји, пред пуцањем, напети, деструктивни и по себе и по друге.

Да бисмо достигли аутентичност нужно је да будемо изложени великом броју постојећих друштвених улога и фигура, како бисмо могли да изаберемо оно што је за наше тело функционално. Здраво друштво обезбеђује својим члановима што више елемената да буду доступни за изградњу функционалног идентитета.

- - - - - - - - - -

Злостављање законом

Child-Neglect-1024x683.jpeg

Мађарска је донела закон којим се забрањује доступност идентитетских елемената ЛГБТ особама у детињству и пубертету. Иако се овде ради о два различита телесна импулса - сексуалном (ЛГБ) и родном (Т), злостављање функционише на исти начин - друштвеним занемаривањем психолошких потреба деце. (Пубертетлије рачунам у децу.) И овим мађарско друштво показује да је болесно, да се окренуло против своје деце.

Како ће деца доћи до одговора на питања: шта значи бити ЛГБ или Т, какви све облици изражавања сексуалности постоје, који су конструктивни (на корист), а који деструктивни (на штету); како ускладити родност са полом? До одговора на на питање какви су у романтичним односима: страствени и драматични, или пре суптилни и деликатни, или су можда нека комбнација или нешто треће?

Ако је изражавање сексуалности и родности забрањено, где ће да чују то изражавање и дођу до своје приче? Како ће да самеравају себе, ако остану без метра? Како ће створити свест о томе какви су, ако остану без огледала?

Зашто је Мађарска осудила своју децу на психолошко мучење? Зашто им је ускратила прилику да поставе и изграде свој идентитет у критичним периодима живота, у периодима чија је функција управо то - поставка и изградња идентитета? Зашто се покушава са психолошким сакаћењем?

Зашто Мађарска жели стварање дисфункционалних идентитета? Дисфункционално друшто?

Зашто Мађарска мрзи своју децу?

Данима већ покушавам да дођем до назнаке одговора на ово питање.

Да је ово националистички трип, Мађарска би прихватила мађарску децу. Она је и њих оштетила. Можда је показна вежба, демонстрација моћи да држава може да злоставља како кога хоће и како се политичарима ћефне? И да то може да учини легалним? Да сутра могу тако са било ким?

Ово најмање личи на идеолошку причу. Можда је само политичко препуцавање као ономад код нас са Прајдом. Када се испоставило да је цела расправа око легитимности и легалности ЛГБТ особа само празно наклапање и трабуњање, а да се радило о борби политичких и финансијских центара моћи у Србији, преко леђа обичног човека.

80

Суманута рационализација Орбана је да треба родитеље оставити на цедилу и пребацити сву одговорност и посао на њих када је изградња сексуалног и родног идентитета у питању. Као да су захтеви које савремено доба ставља на родитеље мали и безначајни, па хајде да им отежамо.

Задатак државе је да омогући и олакша родитељима да се побрину за своју децу. Да организује економију тако да родитељи могу да прехране, обуку и својој деци пруже кров над главом. Да организује дечји живот тако да деца могу да се школују, да се играју и забаве спортовима, концертима и другим активностима.  Да организује такву културу која ће деци омогућити да се психолошки развијају. Замислите да све ово падне на леђа родитеља?

Да ствар буде гора, то важи само за родитеље ЛГБТ деце. Сада се у Мађарској дискриминација ЛГБТ деце проширила и на њихове родитеље. Ово  као да је отворени позив родитељима да мрзе своју децу јер су их изложила дискриманицији које не би било када та деца не би постојала. Божемесачувај.


 



Komentari (496)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 15:36 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ako to prihvatimo, moramo prihvatiti i da nije negativno sve što je društveno indukovano, pa nije dovoljno reći, društvo je proizvelo, znači pogrešno je.

Društveno indukovano su i stid, moral, poštenje....


ok, da pojasnim, to društveno uslovljavanje je bazirano na predrasudama, represivnim kulturološkim mehanizmima, religijskim atavizmima, odbojnošću prema drugačijem, netolerantnošću, neznanjem...baš kao što su društveno uslovljeni i ksenofobija, šovinizam, rasizam, mizoginija.

je l dovoljno negativno, il da nastavim?

Tačno, ali opet isto, to što je ovo vreme ovakvo, a ono bilo onakvo, nije dokaz ničemu osim činjenici da su vremena različita.
Koje je bolje, kako ćemo da utvrdimo?


to samo pokazuje da se radi o krajnje relativnim kategorijama, neutemeljinim u elementranom ljudskom moralu (onom koji kaže - ne ubij, ne kradi, ne čini preljubu, ne svjedoči lažmo...)
to su prolazni kulturološki fenomeni, što je skroz lako uvidjeti.
samo se osvrni na blisku prošlost i vidi koliko se mjenjanjem društvene klime promjenio odnos prema homoseksualizmu (nabolje).


Pa ne znam, nategnuto je ovo. Ne znam kako, sa stanovišta biologije, razmnožavanja, nije anomalija nešto što sprečava razmnožavanje.


homoseksualizam ne spriječava razmnožavanje, baš zbog toga što je njegova stopa prisutnosti u populaciji konstantna (oko 10%). homoseksualizam ne utičle na opadanje reproduktivne moći društva.
takođe, određen broj homoseksualaca se odlučuje i na produženje vrste. a tu je i biseksualizam, doniranje sperme...

a nije ni razmnožavanje jedina funckija čovjeka. homoseksualne jedinke su imale posebnu ulogu u prvobitnim zajednicama, pa i kasnije kroz istoriju, kao iznimno lojalni saborci (primjer Sparte, recimo), kao bonus ujaci i stričevi, s bitnom ulogom u podizanju potomstva svojih suplemenika.

imaš dosta antropoloških radova na tu temu.

u savremenom društvu, moglio bi se reći da homoseksualci imaju bitnu ulogu u doprinosu kultivizacije društva (znam, znam nisu svi gejevi umjetnički nadareni, ali su proporcionalno senzibilniji za artističke artikulacije).

tako da, bez obzira da li su navedene teorije apsolutno tačne, sigurno su manje nategnute od onog tvog - anomalija.
tess1 tess1 15:37 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Svoje.

Šta ti je samilosno srce.
Šta je, tanka si sa rečnikom pa mora italik?

Znam šta hoćeš da pitaš, ali neću da ti odgovorim dok ne formulišeš domaćinski, kako bog zapoveda.

Ajd, nije teško, vežbaj.

Pa normalnije zato što znam tvoj odgovor o normalnosti na blogu nenormalnog čovjeka?

Gvozdene, pismena sam ja za petoricu. Nađi drugu crkvu za šibicarenje.
tess1 tess1 15:38 28.06.2021

Re: Sta je bre ovo,

pa majkuvamvasu primitivnu, koliko nepatvorenog prostakluka agresivno prosutog bez da se trepne, dok se sibicari sa bolesnom decom i gejevima,...ma jeste li vi normalni, da ovako cakulate.

Angie, opet sam uzela pažnju, bljuckaš?
docsumann docsumann 15:41 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Zato mi i smešno sve ovo. A konto toga što neki vole da ga pandrknu muškarcu, vi bi da zaustavite kuglu kao Supermen. Pa da sve (iz)okrenete ispočetka, od potopa na dalje. Genetskim inžinjeringom da stvarate novočoveka. Sa guzom u osnovi.

Jel' zaista niste svesni da je to stara, više (mnogo) puta pokušavana priča? I da je uvek pobedila ona druga strana?


ajoj
angie01 angie01 16:09 28.06.2021

Re: Sta je bre ovo,


Angie, opet sam uzela pažnju, bljuckaš?


tebi se nisam ni obratila, slobodno se vrati odakle si izmilela,...to sto imas neki ocigledan problem i mislis da ovo trckanje po blogovima i kacenje agresivnih zlostavljackih komentara, dok se vajkas da tebe neko mrcvari, zavredjuje neku paznju-doduse od istih takvih, koji na najvece bedastoce lupaju preporuke, pa ti mislis da si poletela,....- verujmi da ne, samo pojacavac svoj vec ucrtani profil, koji si vec pokazala, onaj gde necijoj mrtvoj baki nudis felacio ratnom zlocincu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:53 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann

znam, znam nisu svi gejevi umjetnički nadareni, ali su proporcionalno senzibilniji za artističke artikulacije


mislim da bi trebalo obrnuti redosled.

kod ljudi koji su "senzibilniji za artističke artikulacije" postoji veća verovatnoća da će im se seksualnost razvijati u tom pravcu nego kod onih "manje senzibilih".

nije nebitno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

samo da provjerima da li sam pravilno povatao...
ovih sedam dana, to je rok koji mu daješ da pokupi stvari, nađe sebi dom na novoj adresi?
čak i kad bi sinovljevu homoseksualnost otkrio u njegovoj 14. 16. godini života?


Ja sve mislim da se vcucko zajebava, samo ja možda ne kapiram taj nivo zajebancije iako mi sprdnja na bilo koju temu stvarno nije strana.


Inače, da ispričam i ovo. Moj drugar i kolega sa kojim sam radio dosta godina, posle smo i ovu firmu napravili, ima dete koje je transrodna osoba. Rodilo se kao devojčica, sad je dečak, sem što nije još promenio pol. Pominjao sam ga ranije ovde, inače je konzervativan tip, mada ne onako domaćinski zatucan, iako je bivši Trampovac, ali svejedno sasvim normalno ljudsko biće i ja mislim jako dobar otac (ima još jednu ćerku). Uglavnom, njemu je dete kad je imalo ~12 godina valjda došlo i reklo da se ne oseća kao devojčica. Naravno, nije joj dao rok od 7 dana da to reši inače leti iz kuće na ulicu kako to domaćinski kanoni nalažu, ali je krenuo sa time da je ubeđuje da je to samo faza, da će proći, verovatno joj se samo čini, da ne treba da žuri za zaključcima, itd. Mislim, naoko najbezbolnije moguće pristupanje problemu od strane jednog konzervativca i roditelja. E, danas, taj klinac ima 18 godina, i ovaj moj drugar kaže da ne može sebi da oprosti to svoje ponašanje, jer nije mogao da prihvati to što mu rođeno dete kaže, zbog svojih ličnih predubeđenja. To je, po njemu, načinilo ogromnu štetu tom detetu i najverovatnije je razlog za mnoge psihičke probleme koje to dete, to jest sada momak, ima.

Taj moj drugar je i dalje konzervativac, ali je na svom primeru shvatio to što mi ovde pričamo i bistrimo na teorijskom nivou. Te stvari se ne leče, pogotovu ne tako što dete ubeđuješ da nije ono što jeste, ili tako što mu odma daš rok za iseljenje i problem rešen.







srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

angie01
To si nešto gadno pobrkala.


ne, nego ti nemas pojma,imam par primera u okruzenju- do 26. je obaveza roditelja za izdrzavanje dece, ako su redovni studenti.



Jeste, i mora i alimentacija da se plaća do 26. godine ako dete studira. Ovo znam iz prve ruke.
gedza.73 gedza.73 17:16 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann
(na brzinu pokupljeno sa neta)

tako i izgleda

Ali kad se ukrsti sa onim što se dešavalo Virdžinama, kako su se te devojke menjale, nesigurnost, nezrelost u tom uzrastu, pritisak zajednice (bilo plemenske ili poput ove male devojčice koju su proglasili za LGBTQ+ teen ikonu) nije baš za preko kolena.

stravičan običaj jeste ali ima dosta i o promenama koje se dešavaju

Stana Cerović je već neko vrijeme jedina, posljednja, virdžina u Crnoj Gori.
24.08.2015.

Počela je pušiti u petoj godini, orati u sedmoj, a ubrzo je naučila i pucati. Suknju je, kako kaže, nosila jednom, samo kad je počela ići u školu. Ulogu domaćina je preuzela ranije nego što se nadala – otac joj je umro kad je imala 15 godina.

Prezir prema ženama nikad nije krila, a ravnopravnost spolova smatra nemogućom jer „nikad nije bilo da je žena pametnija od muškarca“.

Zanimljiv je slučaj Tone Bika, o kojem Šarčević također govori.

„Rođena je početkom 20. vijeka u sjevernoj Albaniji, ali je kasnije živjela u mestu Tuzi, u Crnoj Gori, nedaleko od Podgorice. Bila je najstarije dijete u porodici. Imala je dva mlađa brata koji su rano umrli, tako da je u svojoj devetoj godini odlučila da ona sama postane “sin”






vrabac_onaj vrabac_onaj 17:16 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

srdjan.pajic
angie01
To si nešto gadno pobrkala.


ne, nego ti nemas pojma,imam par primera u okruzenju- do 26. je obaveza roditelja za izdrzavanje dece, ako su redovni studenti.



Jeste, i mora i alimentacija da se plaća do 26. godine ako dete studira. Ovo znam iz prve ruke.


To je inače besmisleno. U tom slučaju bi trebalo "deci" koja se pozivaju na to pravo na izdržavanje oduzeti i poslovnu sposobnost, sve dok ne diplomiraju ili imaju manje godina.

Posle sticanja punoletstva, svako dalje izdržavanje bi trebalo da bude dobra volja roditelja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tess1
Sama ideja da bi neko svoje dete menjao za neko drugo je, hajd da budem blag, čudna.

Hipotetički, evo cijelo prijepodne je tema Vcuckov nepostojeći sin gej kojeg bi on izbacio iz kuće, na blogu jednog gej?



Ja sam jednom davno pitao druga Omegu, kad je bio baš zapenio na ovu temu, onako baš nadrkano i domaćinski (a kad ga vidiš uživo, čovek je fin miran staložen gospodin koji tiho govori i mrava ne bi zgazio) da njegovo dete nedajbože ispadne gej da li bi ga olešio od batina i posle izbacio na ulicu, i nije baš rekao direktno "da", ovako kao vcucko, ali se videlo da mu to nije bila strana ideja.

I ja isto mislim, da ga od malena nisu jebali u glavu sa tim da je homo Veliki nono, ma, da mu nisu ništa govorili, ni da je dobro ni da je loše, verovatno bi danas drugačije na to sve gledao.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:26 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

problemi koje roditelji imaju sa homoseksualizmom svoje djece su društveno indukovani, i ne predstavljaju iskonski instinkt, takodakažem.


Ili, što huči ovde sve vreme pokušava neistomišljenicima da natukne - mnogi od njih su žrtve propagande.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

To je inače besmisleno. U tom slučaju bi trebalo "deci" koja se pozivaju na to pravo na izdržavanje oduzeti i poslovnu sposobnost, sve dok ne diplomiraju ili imaju manje godina.

Posle sticanja punoletstva, svako dalje izdržavanje bi trebalo da bude dobra volja roditelja.



Oko ovog bih mogao mirne duše da se složim sa tobom, bez obzira što u najbližoj familiji imamo baš takav slučaj. Mada, kad se pogleda kakvo govno od čoveka je bio otac, kožu sa leđa bi mu trebalo odrati. Iako to formalno-pravno i moralno-etički nije u redu.

milisav68 milisav68 17:56 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

srdjan.pajic
Jeste, i mora i alimentacija da se plaća do 26. godine ako dete studira. Ovo znam iz prve ruke.

Samo ako je redovan student, čim izgubi status redovnog studenta gubi pravo na alimentaciju.

Isto važi ako mu je roditelj umro, pa je primao njegovu penziju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:09 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Nego, imam ja pitanje za sve koji tvrde da je homoseksualnost naprosto stvar rođenja i da to nema nikakve veze sa kasnijim razvojem i društvenim odnosima.

Otkud u antičkoj Sparti toliko homoseksualaca?

Da li bi svi ti momci bili homoseksualci i da su kojim sluačajem bili i Heloti ili je to pomalo uslovljeno i onim što je društveno tj. "kastinski" poželjno ponašanje, pa i specifičan odgoj mladih muškaraca?

(slično bi se moglo pitati i za samuraje)
alselone alselone 18:09 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ljudi, šta danas znači "redovan student"?
alselone alselone 18:12 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Nego, imam ja pitanje za sve koji tvrde da je homoseksualnost naprosto stvar rođenja i da to nema nikakve veze sa kasnijim razvojem i društvenim odnosima.


Moje mišljenje je da postoje homoseksualci i homoseksualci.

Oni koji se zaljube u isti pol, ali odistinski, kojima bukvalno miriše partner na prijatan način. Rade feromoni.

I postoje oni kojima je to sport, kao mastrurbacija. Samo da se roka.

Ne znam gde sam to čitao, možda je i kamasutra, da su u Indiji postojali ljudi koji su pružali oralne usluge kao što je danas masaša. To su bile i žene i muškarci i dođeš kod njih da se opustiš i smanjiš tenziju i ništa više. Nije bilo shvaćeno kao homo ili hetero seksualnost nego prosto kao masaža.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:15 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Nego, imam ja pitanje za sve koji tvrde da je homoseksualnost naprosto stvar rođenja i da to nema nikakve veze sa kasnijim razvojem i društvenim odnosima.


Moje mišljenje je da postoje homoseksualci i homoseksualci.

Oni koji se zaljube u isti pol, ali odistinski, kojima bukvalno miriše partner na prijatan način. Rade feromoni.

I postoje oni kojima je to sport, kao mastrurbacija. Samo da se roka.

Ne znam gde sam to čitao, možda je i kamasutra, da su u Indiji postojali ljudi koji su pružali oralne usluge kao što je danas masaša. To su bile i žene i muškarci i dođeš kod njih da se opustiš i smanjiš tenziju i ništa više. Nije bilo shvaćeno kao homo ili hetero seksualnost nego prosto kao masaža.


Ma ja samo hoću da kažem da je pitanje seksualnosti prilično složena (a i zajebana) stvar, a obe sukobljene strane bi onako da je svedu na crno/belo.
alselone alselone 18:22 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

a obe sukobljene strane bi onako da je svedu na crno/belo.


Jeste. I ljute se na svaki nagoveštaj ispravnog argumenta druge strane.

Možda bi trebali definisati homo i hetero kao zaljubljenost a ne kao rokanje. Rokaj brate, pa ga makar metio međ dve šnicle zaglavnjenje u rebra radijatora, ako ti prija, a kvalifikuje te, ako je to uopšte i potrebno, ono u koga si se zaljubio.
haklberi_tom haklberi_tom 18:22 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

maksa83
Verovatno bi isto uradio da sam doveo muškarca i krnuo mu jezičinu

Raditi to pred roditeljima bi se smatralo za neukus (u mom svetu bar, a ja teško da sam konzervativan) sve i da si ti najmuškiji muškarac a partner najženskija žena na svetu. Ne baš za izbacivanje iz kuće alil svakako "alo sine? ŠKK?".

Inače nije baš da je socijalno neprihvatljivo kao homoseksualnost, ali žena koja se razvede ovde jeste pod teškom porodičnom stigmom ako je porodica i za dlaku tradicionalna. U toj vizuri ima da ćutiš trpiš da održiš brak inače velika sramota, postaješ raspuštenica i sl.

Niko ne treba da trpi nasilje!
Ni muškarci, a kamoli žene!
Svaka žena bi trebalo da 'odjebe' nasilnika na prve naznake siledžijstva.
Boleći je patka šta će za to reći familija, tradicionalna ili ne!

Dužnost svakoga živog stvora je da se štiti od nasilnika.

Siledžije (muškarci, naravno) koji se iskazuju (i) fizički ugrožavajući ženu, nemaju nikakve potrebe da žive, a kamoli nešto drugo.
Govna!
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:26 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

pa ga makar metio međ dve šnicle zaglavnjenje u rebra radijatora


Jebiga kad više nema takvih radijatora, sad ovi novi, milimetarska šupljina između rebara. Oni stari tučani su bili keva.
Danas čovek više nema ni u šta da se zaljubi...
alselone alselone 18:31 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Oni stari tučani su bili keva.


Za ćune pionirske.

Nego da se nadovežem na ono što si rekao da je seksualnost zajebana stvar. I jeste, i mnogo drugačija od naših predaka, skoro neobjašnjiva. Kao što je ljubav prema muzici ili umetnosti neobjašnjiva sa evolutivnog stanovišta.

Sam se sebi čudim šta pišem, eto kako tri dana sa Docsom utiče na desničara.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:33 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone

Sam se sebi čudim šta pišem, eto kako tri dana sa Docsom utiče na desničara.


Mnogo si mi ti povodljiv
Jaril Jaril 18:38 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Kao što je ljubav prema muzici ili umetnosti neobjašnjiva sa evolutivnog stanovišta.

Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?
alselone alselone 18:39 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Mnogo si mi ti povodljiv


E, da znaš koliko ne, i koliko me neće, šokirao bi se, kao što sam se i ja šokirao. :=)
docsumann docsumann 18:39 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

vrabac_onaj
Nego, imam ja pitanje za sve koji tvrde da je homoseksualnost naprosto stvar rođenja i da to nema nikakve veze sa kasnijim razvojem i društvenim odnosima.

Otkud u antičkoj Sparti toliko homoseksualaca?

Da li bi svi ti momci bili homoseksualci i da su kojim sluačajem bili i Heloti ili je to pomalo uslovljeno i onim što je društveno tj. "kastinski" poželjno ponašanje, pa i specifičan odgoj mladih muškaraca?

(slično bi se moglo pitati i za samuraje)


meni se smislenim čini teorija po kojoj smo svi mi biseksualci, sa manje-više naglašenom jednom stranom.
što uvijek ostavlja prostora da se ona pritajena strana rasplamsa u adekvatnim socijalnim uslovima (Sparta)

naravno, kod većine ljudi, uslijed vaspitanja, društvenih normi, ta alternativna seksualnost se nikad i ne razvije. jednostavno zakržlja.

recimo, zašto među rejverima ima dosta gejeva, pogotovo onih što su to postali nakon adolescenvije.
jbg, MDMA (ekstazi), hormonski pikovi, pojačane emocije, pa i sama antimačo atmosfera rejvova, oće da pogura seksualnost na homo stranu
alselone alselone 18:40 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.
haklberi_tom haklberi_tom 18:41 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tess1
Mislim da ga treba i udariti nogom u glavu. Jer je glup kao kurac.

Strašno!
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:45 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Mnogo si mi ti povodljiv


E, da znaš koliko ne, i koliko me neće, šokirao bi se, kao što sam se i ja šokirao. :=)


Pazi ja bih mogao da poverujem da je uspeo da te obrlati u sve i svašta, ali za jedno sam siguran da nikako ne bi uspeo. Da postaneš vegeterijanac.

Jednog Bačvanina da nateraš na takve muke? Nema šanse

Nego, ostavimo sad zajebanciju, kako je na srpskom moru?
docsumann docsumann 18:46 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Mnogo si mi ti povodljiv


E, da znaš koliko ne, i koliko me neće, šokirao bi se, kao što sam se i ja šokirao. :=)


tvrdo IT kefalo ne voli da mu se prčka po komandama
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:47 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann


meni se smislenim čini teorija po kojoj smo svi mi biseksualci, sa manje-više naglašenom jednom stranom.


Da, i ja slično mislim.
To je ono staro Jungovo o Animi i Animusu u svakom od nas.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:48 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.



Uf, o ovome bi se dalo polemisati.
alselone alselone 18:48 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Nego, ostavino sad zahebanciju, kako je na srpskom moru?


Fantastično. Uživali smo tih par dana, zaista. Ima mali udeo u tome što smo prvi put zbrisali na odmor bez klinaca posle 5 godina. :)

Jako je lep HN i kul, i po muzici se vidi. Kafići furaju dobru muziku, neki džez, instrumentale, malo "kukajuće hrvate" ali i to je OK, morska muzika. Nema seljane.

Pričao sam ranije kako bismo žena i ja voleli da u četvrtoj četvrtini živimo na moru. Ovo nam je ušlo u uži izbor.
alselone alselone 18:49 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tvrdo IT kefalo ne voli da mu se prčka po komandama


Definicija koju moja žena ima.
docsumann docsumann 18:50 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.


oćeš reći da je ona nus produkt evolucije, a ne njen vektor?

haklberi_tom haklberi_tom 18:51 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

maksa83
To je posebno bilo izraženo kad smo bili, što je ponekad bio i argument na blogu a vidim i da ga Marija Milošević zdušno podržava, jedna od 'najjačih armija u svetu'.

"Ko nije za Cara nije ni za curu" govorilo se i pre pok. SFRJ tamo gde je vladao Car, a i drugde je bilo "ne možeš da se oženiš ako nisi služio vojsku" fazon.

Inače nije bila jedna od najjačih armija u svetu nego četvrta po veličini stajaće vojske u Evropi.


Odavno je poznata jedna izreka, slično sledećem ... da svaki civil plaća vojnika, svoga ili tuđeg!
Kojega je bolje plaćati?
Mislim da bi odgovor na ovo pitanje jedino znao Pajić.
docsumann docsumann 18:51 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jako je lep HN i kul, i po muzici se vidi. Kafići furaju dobru muziku, neki džez, instrumentale, malo "kukajuće hrvate" ali i to je OK, morska muzika. Nema seljane.


nisam im dao da idu u Igalo
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:53 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann

oćeš reći da je ona nus produkt evolucije, a ne njen vektor?



Odmah da se svrstam :)

Ja mislim da je vektor.
docsumann docsumann 18:54 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

vrabac_onaj
alselone
Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.



Uf, o ovome bi se dalo polemisati.


upravo. baš krenuh da razmišljam na tu temu i svašta mi oprečno pada na pamet, između ostalog i banalna stvar da su ribe uvijek padale na gitariste (nekad davno, na tamburaše(
alselone alselone 18:55 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи


Uf, o ovome bi se dalo polemisati.


De zapodeni.

Ja sam spreman.
alselone alselone 18:55 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

oćeš reći da je ona nus produkt evolucije, a ne njen vektor?


Da, baš to.
Jaril Jaril 18:55 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

vrabac_onaj
alselone
Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.



Uf, o ovome bi se dalo polemisati.

Да. Музика нам помаже да развијемо свест о емоцијама и њихову регулацију. Плус, ако је та свест развијана на истој музици у једном друштву, велике су шансе да ће кохезија тог друштва бити већа. Мада су ово све индиректни закључци. Колико знам, нема студија на ову тему.

Али сад већ тролујем свој блог.
alselone alselone 18:56 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

su ribe uvijek padale na gitariste

da, ali zašto?
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:58 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jaril


Али сад већ тролујем свој блог.


Ма не, управо супротно.
Управо га уз нашу скромну помоћ доводиш у нормалу.

docsumann docsumann 18:59 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Али сад већ тролујем свој блог.


i bilo je krajnje vrijeme da se iskobeljamo iz onog homofobnog blata
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:00 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone


De zapodeni.


Рецимо да ми је блиско ово Јарилово размишљање:


Музика нам помаже да развијемо свест о емоцијама и њихову регулацију. Плус, ако је та свест развијана на истој музици у једном друштву, велике су шансе да ће кохезија тог друштва бити већа. Мада су ово све индиректни закључци. Колико знам, нема студија на ову тему.




alselone alselone 19:01 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

i bilo je krajnje vrijeme da se iskobeljamo iz onog homofobnog blata


Nek ostane zapisano ko je prelomio niz.
Jaril Jaril 19:01 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Možda bi trebali definisati homo i hetero kao zaljubljenost a ne kao rokanje.

Ово је иначе најиритантија подметачина у дискусији која се редовно дешава. Да се људска права гејева врте око права да се гура у рупу. Једно од редовних питања је ко је ту 'мушко' а ко 'женско', као да је то најважнија ставка. Ништа љубав, држање за руке, цмакање на месечини... Само је рупа важна. Да хоћу да будем злочест, помислио бих да пројектују.
alselone alselone 19:02 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Рецимо да ми је блиско ово Јарилово размишљање:


Obajsni onda kako je Sparta pobedila Atinu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:02 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann
Али сад већ тролујем свој блог.


i bilo je krajnje vrijeme da se iskobeljamo iz onog homofobnog blata


Полепљеног у милитантни либтардизам, додао бих
alselone alselone 19:05 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

милитантни либтардизам

iritantni libtardizam
docsumann docsumann 19:06 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jaril
vrabac_onaj
alselone
Како мислиш да је необјашњива са еволутивног становишта?


Mislim na to da ljubav prema muzici nije evolutivna odlika koja nas je profilisala. Mogli smo biti isto ovoliko prospetitetna vrsta a da uopšte ne cenimo muziku. Uopšte nema "opravdanja" sa evolutivnog stanovišta zašto volimo muziku.



Uf, o ovome bi se dalo polemisati.

Да. Музика нам помаже да развијемо свест о емоцијама и њихову регулацију. Плус, ако је та свест развијана на истој музици у једном друштву, велике су шансе да ће кохезија тог друштва бити већа. Мада су ово све индиректни закључци. Колико знам, нема студија на ову тему.

Али сад већ тролујем свој блог.



ima tu nešto.
generalno, umjetnost nas nadograđuje na nesvjesnom nivou, tako da je teško detektovati koje nam befite konkretno donosi.
oću reći, nije tako očigledno kako nas to poboljšava al vjerujem da nam širi emotivno-duhovne receptore i antene, samim čime obogaćuje našu neverbalnu komunikaciju i socijalnu povezanost.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:06 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone
Рецимо да ми је блиско ово Јарилово размишљање:


Obajsni onda kako je Sparta pobedila Atinu.


Posmatraj sa malo većeg rastojanja. Ko je u stvari pobedio, sa civilizacijskog stanovišta?
Doduše, bitka se negde još uvek vodi.
Međutim, ono u šta sam siguran je da je Atina samo u jednom momentu bila vojnički poražena ali ne u tom civilizacijskom smislu. Trenutno, ona mnogo više živi nego Sparta.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:10 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann



ima tu nešto.
generalno, umjetnost nas nadograđuje na nesvjesnom nivou, tako da je teško detektovati koje nam befite konkretno donosi.
oću reći, nije tako očigledno kako nas to poboljšava al vjerujem da nam širi emotivno-duhovne receptore i antene, samim čime obogaćuje našu neverbalnu komunikaciju i socijalnu povezanost.


Ma podstiče apstraktnost u razmišljanju. Mnogi slavni matematičari su bili veliki ljubitelji muzike, a ne retko i dobri izvođači.

BONUS TRACK:

Richard Feynman Plays The Bongos

docsumann docsumann 19:11 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

vrabac_onaj
alselone
Рецимо да ми је блиско ово Јарилово размишљање:


Obajsni onda kako je Sparta pobedila Atinu.


Posmatraj sa malo većeg rastojanja. Ko je u stvari pobedio, sa civilizacijskog stanovišta?
Doduše, bitka se negde još uvek vodi.
Međutim, ono u šta sam siguran je da je Atina samo u jednom momentu bila vojnički poražena ali ne u tom civilizacijskom smislu. Trenutno, ona mnogo više živi nego Sparta.


da, u ovom smislu sam nešto i sam kanio napisati.
alselone alselone 19:12 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Posmatraj sa malo većeg rastojanja. Ko je u stvari pobedio, sa civilizacijskog stanovišta?
Doduše, bitka se negde još uvek vodi.
Međutim, ono u šta sam siguran je da je Atina samo u jednom momentu bila vojnički poražena ali ne u tom civilizacijskom smislu. Trenutno, ona mnogo više živi nego Sparta.


Posmatram ali i dalje ne vidim potpunu uzročnost. I dalje nema odgovora "zašto" nego neke vague interpretacije kako je tako bolje. Zašto širenje svesti dovodi do više parenja? Zašto žene biraju da se pare sa onima šire svesti?

Po jednoj teoriji to nas je profilisalo. Kod majmuna na primer ženke ne biraju nego se pare sa najjačim. Zašto smo civilizacijski prešli na "najpametnijeg"? Ili "sa najrišom svešću" kada se desetinama ili milionima godina merila samo snaga. Mož ti biti pametan koliko hoćeš kad dođe konjina dva puta veća i odnese ti ženku.
docsumann docsumann 19:14 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Mnogi slavni matematičari su bili veliki ljubitelji muzike, a ne retko i dobri izvođači.


Hajzenberg, takođe.
u Fizici i Metafizici, na više mjesta spominje kako je muzicirao (na violini, čini mi se) sa ženom i/ili prijateljima
alselone alselone 19:14 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Doduše, bitka se negde još uvek vodi.


U neku ruku da. Pobedila je kapitalistička Amerika a ne slovenska ili francuska duša.

Znam, znam, upošćeno je do imbecilnosti, ali to je pravac razmišljanja. Zašto Kina danas kida, sigurno ne zbog svoje kulturne supremacije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:26 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Zašto Kina danas kida, sigurno ne zbog svoje kulturne supremacije.


Ne bih ja potcenjivao tu kulturnu komponentu kineskog uspeha. Nisu globalno nametnuli (još uvek) svoju kulturu ali im je ona pomogla da totalno ne potonu u prethodna dva (za njih traumatična) veka i da se vrate veči nego što su ikada bili.
To što je nama ta kultura prilično strana je druga stvar.
Ali niko ne može sporiti da se tu radi o nekoj kulturi i to veoma staroj kulturi.
angie01 angie01 19:26 28.06.2021

Re: Sta je bre ovo,

Aaa, da, svaki put si me


sem sto si ocigledno nestabilna i agresivna prostakusa, jos i lazes,...to kako idu tvoji ulicarski krugovi samozadovoljnog napadanja, vidi se na svim blogovima, vezano za mene-iako ti se ni tada nisam obratila- poslednji put si dobila napad kod lidijez, ako nije obrisala te baljezgarije, moze i dalje da se vidi kako to izgleda.


aha, pa vidi, ja ću to tebi opet reći, ok, neću sada, ali napomenućeš ti mene ko si, potuljena i traljava, čekaš svojih pet minuta da bljucneš..


bozemeprosti,...mene je tebe zao.
docsumann docsumann 19:27 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

U neku ruku da. Pobedila je kapitalistička Amerika a ne slovenska ili francuska duša.

Znam, znam, upošćeno je do imbecilnosti, ali to je pravac razmišljanja. Zašto Kina danas kida, sigurno ne zbog svoje kulturne supremacije.


al bih dodao i da USA i dalje drži svoj uticaj na globalnom planu (bolje nego što ekonomski stoji) i zbog (pop)kulturnog modela koji su uvalili svijetu
Jaril Jaril 19:30 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann
U neku ruku da. Pobedila je kapitalistička Amerika a ne slovenska ili francuska duša.

Znam, znam, upošćeno je do imbecilnosti, ali to je pravac razmišljanja. Zašto Kina danas kida, sigurno ne zbog svoje kulturne supremacije.


al bih dodao i da USA i dalje drži svoj uticaj na globalnom planu (bolje nego što ekonomski stoji) i zbog (pop)kulturnog modela koji su uvalili svijetu


Ово подсети на ону да нису варвари нападали Рим да би га уништили, него да би живели к'о Римљани.
alselone alselone 19:31 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

al bih dodao i da USA i dalje drži svoj uticaj na globalnom planu (bolje nego što ekonomski stoji) i zbog (pop)kulturnog modela koji su uvalili svijetu


Jeste i to, ali je to aberacija kulture.
alselone alselone 19:33 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ово подсети на ону да нису варвари нападали Рим да би га уништили, него да би живели к'о Римљани.


Nisam baš siguran.
Da, da bi živeli lagodno kao rimljani ali da donesu i svoje pesme i svoju umetnost. U tim vremenima se umetnost protivnika palila i zatirala.
Seti se samo kako su Rimljani zasuli solju Kartaginu.

Znači, ima nešto više od toga. Želeli su da donesu svoje "pesme". Što, ako su rimske tako dobre i prosperitetne?
alselone alselone 19:34 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ne bih ja potcenjivao tu kulturnu komponentu kineskog uspeha.


Siguran sam da će im ta komponenta jako nedostajati na putu ka prvoj supersili.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:37 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone

Znači, ima nešto više od toga. Želeli su da donesu svoje "pesme". Što, ako su rimske tako dobre i prosperitetne?


Ali opet svoje pesme. Nisu došli da ukinu pevanje
alselone alselone 19:41 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ali opet svoje pesme. Nisu došli da ukinu pevanje


Slažem se, ali su pobedili i uništili Rim imajući mnogo niži nivo umetničkog razvoja pa im to nije predstavljalo problem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:47 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

alselone


Slažem se, ali su pobedili i uništili Rim imajući mnogo niži nivo umetničkog razvoja pa im to nije predstavljalo problem.


Nije to bila baš tako diskretna promena, pre je u pitanju kontinuum, jedan proces da tako kažem. Rim je sve više slabio i klizio u dekadenciju. Varvari su postajali vremenom sve jači ali i sve softisciraniji. Na kraju su se našli na sredini.

Priča o "mračnom srednjem veku" je jedna od najgorih podmetačina.
gvozden1 gvozden1 19:47 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи


Šta ti je samilosno srce

Da, takva ti je ljudska vrsta.
Uglavnom.

Pa normalnije zato što znam tvoj odgovor o normalnosti na blogu nenormalnog čovjeka?

Znaš odgovor a pitaš?

Možda i znaš odgovor , al ne znaš da postaviš pitanje.
Evo pomoći ću ti, putanje je:šta smatram većom anomalijom, homoseksualnost, ili to drugo.

Evo ti i odgovora:
Zavisi šta je to drugo.

Gvozdene, pismena sam ja za petoricu.

U redu, ako ti tako kažeš.

Odgovorio bih i Doksu, al vidim zaneli se, a meni se srušio neki lepak.
Al stvarno, CM 17, odličan, a kamen je, koji drugi nego RAVNOGORSKI
alselone alselone 19:51 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Nije to bila baš tako diskretna promena, pre je u pitanju kontinuum, jedan proces da tako kažem. Rim je sve više slabio i klizio u dekadenciju. Varvari su postajali vremenom sve jači ali i sve softisciraniji. Na kraju su se našli na sredini.

Priča o "mračnom srednjem veku" je jedna od najgorih podmetačina.


Da.

Mislim da ću morati da se povučem iz nastavka pošto sam sam sebi ugrizao rep.


Zapravo bi moglo da se kaže da mi i dalje živimo Rim iako on više ne postoji. Celokupna Evropa je nastavila rimski vektor. Što zapadni, što istočni, ali rimski vektor. Ili još bolje grčki, kao potka rimskom. Ili pre toga mesopotamijski. Sve je to isti vektor.

alselone alselone 19:52 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Drugi Svetski rat je nastavak dva rimska vektora. Vidi se po odnosu prema ratu i prema žrtvama.
milisav68 milisav68 19:53 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ljudi, šta danas znači "redovan student"?

Pa valjda oni koji upišu državni fakultet, a nisu vanredni.

Mislim, tako je bilo nekad.

Sad ima puno privatnih fakulteta, ne znam da li ih država "priznaje", bar neke od njih, koji imaju smerove kojih nema na državnim fakultetima.
tess1 tess1 20:02 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

- Angie, dosadna si

- Gvozdene, ok

- Emsi, prestani izvlačiti moje komentare od prije par sati koji su već prošli sito i rešeto, nekoliko puta sam ti rekla
docsumann docsumann 20:07 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Zapravo bi moglo da se kaže da mi i dalje živimo Rim iako on više ne postoji. Celokupna Evropa je nastavila rimski vektor. Što zapadni, što istočni, ali rimski vektor. Ili još bolje grčki, kao potka rimskom. Ili pre toga mesopotamijski. Sve je to isti vektor.


Vavilon je kriv za sve

alselone alselone 20:09 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Vavilon je kriv za sve

Babilon
haklberi_tom haklberi_tom 20:21 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tess1
- Angie, dosadna si

- Gvozdene, ok

- Emsi, prestani izvlačiti moje komentare od prije par sati koji su već prošli sito i rešeto, nekoliko puta sam ti rekla

Ja komentarišem ono što mi je, na bilo koji način, zanimljivo!
Kada stignem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:29 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

docsumann


Vavilon je kriv za sve



alselone

Babilon


angie01 angie01 20:36 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

- Angie, dosadna si


koja si ti mucenica-ti meni dosadjujes, a vices da sam ja dosadna,...druge vredjas i napadas, a vices, kako su drugi zlostavljaci,...brljavis neke bedastoce, a drugima zameras da to rade,... vitlas samodopadno prostaklucima, a trzas se kada ti se upute slicni,...osilila si se da drugima zameras autorsku, a pri tome postujes "blog" od jedne gramaticki neispravne recenice,... nesto si pobrkala,...kako god, mene zaobidji, ja nisam iz te tvoje price.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:57 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Samo onako...

Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...
tess1 tess1 21:13 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ja komentarišem ono što mi je, na bilo koji način, zanimljivo!
Kada stignem.

Ne znam, Emsi, jel to dobro ili loše..
angie01 angie01 21:15 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...


sad izvini, al bas cudna postavka,...moze on da ti se svidja i da ga postujes, a ona sve suprotno, al je ovde ona u pravu, velika je svinjarija taj slucaj i normalno je da se odgovorno lice pravda novinarki koja je zaduzena za temu...jer ona pita njega zbog gradjana, gradjanima se pravda.

...kako da ti kazem, to su necija deca, cerke, koje su predate s punjim poverenjem...
angie01 angie01 21:21 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Hm, moram priznati da mi se nikad nije desila ova dragost kad vidim da žena crče od ljubomore na mene.. :)

Al si se nakupila muke i usroljala, pa sjajno.


dobro zeno, sredi se malo, ovo bulaznjenje je pretuzno...
gvozden1 gvozden1 22:51 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

vrabac_onaj
Samo onako...

Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...

Ne bih baš tako rekao, jedan Vigor Majić, alu gledam ih trenutno, pa ova Gligorijevićka, pa ona slavi, ona je pobedila, ona je puna sebe.

Ona nema pojma.
maksa83 maksa83 22:59 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...

Vigor se pravda pred Jovanom zato što je ona od njega svojevremeno napravila ličnost godine po izboru Vremena.

Inače Vigor treba da se pravda ako je istina da je rekao "mi smo taj hard disk formatirali jer te slike ne treba niko da vidi" ali ne Jovani nego pravosudnim organima.. Ti si baćo pri punoj svesti uništavao dokazni materijal, i to ne iz nehata nego da zataškaš da ste tolerisali i pokrivali pedofila neko nemalo vreme.
gvozden1 gvozden1 23:13 28.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Inače Vigor treba da se pravda ako je istina da je rekao "mi smo taj hard disk formatirali jer te slike ne treba niko da vidi"

Večeras je pričao nešto drugo, u smislu, poslao sam čoveka koji to zna da pregleda i da vidi ima li šta, ovaj rekao da nema i, formatirao ga.

Nikad mi taj Vigor nije bio simpatičan, ta ekipa oko Dušana Mihailovića je čudan svet bila, braća bizMismeni, valjevski Karići, jedan vladika, Dušan, odatle je sve to krenulo, ali ovo večeras na N1, stvarno neukusno.

Ova Jovana se postavila u ulogu boga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:04 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Ova Jovana se postavila u ulogu boga.



E, jebi ga sad, nisam gledao Jovanu, ali ubeđen sam da po običaju preteruješ, da ne kažem nešto teže. Šta ti više smeta, što je žensko, ili što je nagazila ovog vašeg domaćina Majića pa ovaj više ne zna šta da kaže i kako da se izvuče iz te nezgodne situacije u koju se sam uvalio?


tess1 tess1 05:42 29.06.2021

Re: Sta je bre ovo,

bozemeprosti,...mene je tebe zao.

dobro zeno, sredi se malo, ovo bulaznjenje je pretuzno...

Moram početi nositi nešto crveno, protiv uroka. Nabaciće mi ovaj mračnjak bedu neku.

tess1 tess1 05:45 29.06.2021

Re: Sta je bre ovo,

Ionako ovde samo održava pomene, i mrači. Ženturača svilena i pakosna.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:43 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

maksa83
Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...

Vigor se pravda pred Jovanom zato što je ona od njega svojevremeno napravila ličnost godine po izboru Vremena.

Inače Vigor treba da se pravda ako je istina da je rekao "mi smo taj hard disk formatirali jer te slike ne treba niko da vidi" ali ne Jovani nego pravosudnim organima.. Ti si baćo pri punoj svesti uništavao dokazni materijal, i to ne iz nehata nego da zataškaš da ste tolerisali i pokrivali pedofila neko nemalo vreme.


nemam ja problem sa tim što on sedi na "optuženičkoj klupi".
imam problem sa tim ko je sudija.
haklberi_tom haklberi_tom 16:05 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

maksa83
Jebem ti zemlju u kojoj se jedan Vigor Majić pravda pred jednom Jovanom Gligorijević...

Vigor se pravda pred Jovanom zato što je ona od njega svojevremeno napravila ličnost godine po izboru Vremena.

Inače Vigor treba da se pravda ako je istina da je rekao "mi smo taj hard disk formatirali jer te slike ne treba niko da vidi" ali ne Jovani nego pravosudnim organima.. Ti si baćo pri punoj svesti uništavao dokazni materijal, i to ne iz nehata nego da zataškaš da ste tolerisali i pokrivali pedofila neko nemalo vreme.

Gamad!
haklberi_tom haklberi_tom 16:07 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tess1
Ja komentarišem ono što mi je, na bilo koji način, zanimljivo!
Kada stignem.

Ne znam, Emsi, jel to dobro ili loše..

Jbg!
Tako je kako je!
omega68 omega68 16:07 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Vigor se pravda pred Jovanom zato što je ona od njega svojevremeno napravila ličnost godine po izboru Vremena.

Значи њини су.
Дабогда очи повадили
haklberi_tom haklberi_tom 16:09 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

angie01
- Angie, dosadna si


koja si ti mucenica-ti meni dosadjujes, a vices da sam ja dosadna,...druge vredjas i napadas, a vices, kako su drugi zlostavljaci,...brljavis neke bedastoce, a drugima zameras da to rade,... vitlas samodopadno prostaklucima, a trzas se kada ti se upute slicni,...osilila si se da drugima zameras autorsku, a pri tome postujes "blog" od jedne gramaticki neispravne recenice,... nesto si pobrkala,...kako god, mene zaobidji, ja nisam iz te tvoje price.

Nisi u pravu!
Ona je zanimljiva, za razliku od tebe.
Mislim, nemoj da se ljutiš, jer sam se potrudio da izaberem reči.
omega68 omega68 16:09 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

E, jebi ga sad, nisam gledao Jovanu, ali ubeđen sam da po običaju preteruješ, da ne kažem nešto teže. Šta ti više smeta, što je žensko

Знам им целу фамилију и знам им наратив
Глобалисти.
Али неке будале и то воле
tess1 tess1 16:13 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

nemam ja problem sa tim što on sedi na "optuženičkoj klupi".
imam problem sa tim ko je sudija.

Nisam čitala tekst, Jovana je nešto presudila tom čovjeku? Il je sam njen tekst gdje se i on spominje (s nekim razlogom?) presuda? Malo nelogično. Ko je onda dostojan pisati o tome tj zašto ona nije dostojna?
tess1 tess1 16:17 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

Jbg!
Tako je kako je!

Ok, razmisliću o svemu. :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:17 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

tess1
nemam ja problem sa tim što on sedi na "optuženičkoj klupi".
imam problem sa tim ko je sudija.

Nisam čitala tekst, Jovana je nešto presudila tom čovjeku? Il je sam njen tekst gdje se i on spominje (s nekim razlogom?) presuda? Malo nelogično. Ko je onda dostojan pisati o tome tj zašto ona nije dostojna?


ne govorim o tekstu
bili su zajedno sinoc u nekoj emisiji.
tess1 tess1 16:20 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

ne govorim o tekstu
bili su zajedno sinoc u nekoj emisiji.

Aha, ok. Što bi rekli, ima tu svega.
milisav68 milisav68 16:44 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

ili što je nagazila ovog vašeg domaćina Majića

Majić nije domaćin nego dirEktor.

A to je Đuro komunistička zaostavšina.
gedza.73 gedza.73 17:04 29.06.2021

Re: Нико их не мрзи

srdjan.pajic
Jovanu,... što je žensko, ili što je nagazila ovog vašeg domaćina Majića


ovaj razgovor s višedecenijskim direktorom Istraživačke stanice "Petnica", jedinstvenog u svetu modela naučno-obrazovne ustanove. Vigor Majić je i naša "Ličnost godine 2008". Uređivački kolegijum "Vremena" izabrao ga je tada jednoglasno, zbog pozitivnog doprinosa unapređenju društvenih institucija.
VREME 19. NOVEMBAR 2020.

Jovana Gligorijević... kao brucoškinja počinje saradnju sa nedeljnikom “Vreme” gde je od 2014. godine, pomoćnica glavnog urednika.


na pitanje da su mogli da prijave da u Stanici postoji čovek koji pravi fotografije nagih maloletnica, Božić je rekao: "Iskreno, bili smo u šoku i nismo se setili toga".



Izgleda da se o ovim slučajevima 'govorkalo', da je taj S. otpušten 2017. Vreme objavljuje intervju sa Majićem 2020, e cela priča se pokreće godinu dana kasnije, Vreme tvrdi da se znalo a opet se baš Vreme hvali kako je kolegijum drugosrbijanca (ne bacaj đubre u tuđe domaćinsko dvorište, nije lepo ) Vigora Majića proglasilo za ličnost godine.






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana