Čedo oženi me!

Ivan Marović RSS / 15.05.2008. u 21:33

n568199617_169992_9515.jpgNe pišem više o politici, od sada samo o ekologiji. Dva su razloga za to. Prvi i najvažniji je taj što je većina ljudi na prethodnom postu glasala tako (51% glasalo za ekologiju, 49% za politiku). Drugi razlog je Čeda Jovanović. Da, Čeda je uradio pravu stvar, a ja podržavam one koji urade pravu stvar. Tako sam podržao i Borisa Tadića u prvom krugu predsedničkih izbora i tako danas podržavam Čedomira Jovanovića.

Čeda je večeras izjavio da će, ako treba, podržati vladu u kojoj sedi SPS. Ovom izjavom, on je konačno odbacio NVOvštinu, nove vrednosti, moralisanje i prenemaganje, prihvatio realpolitik i postao jedan od nas. Čeda came out of the closet i zaslužuje da mu uputim punu podršku u tome. Zato:

Čedo oženi me!

Ovo je naravno čisto figurativno, kao znak podrške, ja sam inače već oženjen, a pošto sam katolik ne mogu se razvesti. Sad nam samo ostaje da vidimo da li će Ivica preći sa Ušća na Trg slobode, a meni preostaje da poželim drugu Jovanoviću i LDP-u mnogo uspeha u daljem radu. Ovo je kraj političarenja, pa stoga neću ni ja da političarim.

(Na slici Čedomir Jovanović, Ivan Marović i Ivica Dačić, poslednjem se vidi samo ruka)

P.S. Uskoro kreće serijal "Suočavanje sa budućnošću", hvala svima koji su glasali, pa glasajte za mene opet, za jedno pet godina.

P.P.S Mislim zadržaću pravo da političarim na tuđim blogovima u vidu malicioznih, zajedljivih ali duhovitih komentara

P.P.P.S. Sad me ispravi antioksidant, nije ono ruka Ivice Dačića, nego Dušana Maljkovića.

P.P.P.P.S. Povodom svega oglasila se i Liberalno demokratska partija



Komentari (416)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cecas cecas 23:27 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Pa mi smo opozicija svakako . Nije pitanje da LDP udje u vladu , vec samo da podrzava formiranje takve vlade ! Ne
Doctor Wu Doctor Wu 23:33 15.05.2008

For fuck sake, ima li nečeg

a da "naša Bilja" nije rekla?
to nikada ne bi smelo da se prihvati jer se interesi glasaca bolje stite snaznom i doslednom opozicijom nego kohabitacijom sa takvima.


opet, samo Peščanik 14.01.2005.
:
...To je ovo moje zažmurivanje na jedno oko i u tom smislu izbegavam da pričam o Čedi, da ne bih rekla tačno ono što me strašno boli u svemu tome. Mislim, jedan užasno interesantan, sposoban, zanimljiv čovek. Ako ništa drugo, on je taj koji je priveo Miloševića, ali dok se meni ne objasni kuća u Ripnju sa bazenima, konji, stanovi. Dok se meni to ne objasni, ja jednostavno ne bih želela ništa da kažem, da ne bih rekla ono što bih rekla.


Ili je možda, što kaže Marović, sve ovo deo cunning plana da se Partija mazne iz Čedinih ruku?
sonja k. sonja k. 23:33 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

To je mozda bolje za ldp, al za zemlju nikako. Najlakse je biti dosledna opozicija...


Ne radi se o LDP, radi se o zemlji u kojoj je Miloseviceva stranka jedina koja je istovremeno i na lokalu i u vladi.
To ne moze da bude dobro. NIkad
sonja k. sonja k. 23:36 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Pa mi smo opozicija svakako . Nije pitanje da LDP udje u vladu , vec samo da podrzava formiranje takve vlade ! Ne


Pa mislim da gresis.
Ne biste bili opozicija vec stranka koja podrzava, rehabilituje i pre svega omogucuje vladavinu SPS

cecas cecas 23:37 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Naravno da ne moze biti dobro . Kako god okrenes na.ebali smo !
trener trener 23:41 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Dawngreeter
U opste nije bitno. Ne zanima me kalkulacija. Glasao sam za LDP jer se ne bavi takvim kalkulacijama. Secam se emisije u kojoj je, na direktno pitanje sta bi radili kada bi SPS bio odlucujuci element nove vlade, Biljana rekla da to nikada ne bi smelo da se prihvati jer se interesi glasaca bolje stite snaznom i doslednom opozicijom nego kohabitacijom sa takvima. Na to je otisao moj glas.

Ovo sam baš i ja hteo da napišem. Ali ne vodi BS politiku LBP, nego Čeda J.Nešto drugo je ovde zanimljivo, ljudi sa bloga , a koji kažu da podržavaju ovu priču,bui trebalo da pročitaju šrta su sve pisali o ovakvoj varijanti pre izbora ,koliko je samo tu bilo žestine i kakva je to retorika bila, a sada se ubiše da objasne kako je ova izjava Čede J ok. Neverovatno.

Čeda Jovanović "odgovoran, principijelan,dosledan,nepokolebljiv" političar "pravi moderni lider"...

Pa njegova životna opsesija je da sj@@e Borisa Tadića
ducaty ducaty 23:42 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ne radi se o LDP, radi se o zemlji u kojoj je Miloseviceva stranka jedina koja je istovremeno i na lokalu i u vladi.
To ne moze da bude dobro. NIkad


Da, ali kad pogledas rezultate izbora jasno ti je da ce Miloseviceva stranka u svakom slucaju biti u vladi. Sad je samo pitanje u kojoj meri. Nesto se mora sklopiti, a ovo izgleda najbezbolnije...
sonja k. sonja k. 23:44 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

ducaty
Da, ali kad pogledas rezultate izbora jasno ti je da ce Miloseviceva stranka u svakom slucaju biti u vladi. Sad je samo pitanje u kojoj meri. Nesto se mora sklopiti, a ovo izgleda najbezbolnije...


bice. ne sporim
ali ko ce onda biti opozicija, ako svi imaju iste principe i ideologiju?

trener trener 23:48 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Razmisli da je to samo pametnije resenje , a ne podrska Gljivici. Ima li mozda neko bolje resenje ?

Naravno. Ako ipak ubede SPS da ne uđe u priču sa DSS i Vadikalima, već da pruži podršku manjinskoj vladi DS, što će se verovatno na kraju i dogoditi.
cecas cecas 23:52 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

sonja k.

Ne biste bili opozicija vec stranka koja podrzava, rehabilituje i pre svega omogucuje vladavinu SPS



Pa opet mi krivi ?! Ne rehabilitujemo ih mi nego glasaci koji su ih napravili vaznim ciniocem za formiranje vlade ! A sta onda radi DS ? Sto ne kazu onda " evo idemo u opoziciju , jer necemo sa SPS " ! Nije to pitanje u opste , vec sudbina drzave. Nemamo vremena da se skenjiramo i cekamo da dobijemo apsolutnu demokratsku vlast . Ne mozemo ni da se igramo jos izbora , jer nista se znacajno ne bi promenilo. Veruj mi da ni meni nije svejedno , nakon onoga sta smo svi prosli pod njihovom vlascu , ali dali nam sada treba jos jedna takva i to gora vlast sa DSS i SRS ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:53 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

trener
Naravno. Ako ipak ubede SPS da ne uđe u priču sa DSS i Vadikalima, već da pruži podršku manjinskoj vladi DS, što će se verovatno na kraju i dogoditi.

Podrska SPS-a manjinskoj Vladi je prihvatljiva, tada bi svi ministri i Premijer bili iz DS-a. Ali nije prihvatljivo da DS-SPS naprave koalicionu Vladu, sa ministrima iz te dve stranke - mislim razlika je drasticna.
cecas cecas 23:53 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

trener
Razmisli da je to samo pametnije resenje , a ne podrska Gljivici. Ima li mozda neko bolje resenje ?

Naravno. Ako ipak ubede SPS da ne uđe u priču sa DSS i Vadikalima, već da pruži podršku manjinskoj vladi DS, što će se verovatno na kraju i dogoditi.


To bi bio lep i pozeljan zavrsetak ove igrarije .
Dawngreeter Dawngreeter 23:54 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

cecas
A sta onda radi DS ?

E bas mi je to trebalo. Znas kako se super osecam sada posto znam da je stranka za koju sam glasao ista kao DS. Nije kao da je glavni razlog postojanja stranke za koju sam glasao cinjenica da je DS pun kalkulantskih kohabitacionih seronja.
Dawngreeter Dawngreeter 23:56 15.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Bojan Zdravic
Podrska SPS-a manjinskoj Vladi je prihvatljiva


Da, tu sam i ja negde odlucio da povucem liniju. Razmislio bih eventualno o prihvatanju Palme bez SPS-a u vladi, to bi bilo cupavo.
Oscar Z. Acosta Oscar Z. Acosta 00:01 16.05.2008

Re: For fuck sake, ima li nečeg



opet, samo Peščanik 14.01.2005.
:...Dok se meni to ne objasni, ja jednostavno ne bih želela ništa da kažem, da ne bih rekla ono što bih rekla,....


pa,.. a mozda je i objasnio,...?
sonja k. sonja k. 00:02 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

cecas

Pa opet mi krivi ?!....


ne razumem zasto opet?
cinjenica jeste da je vecina gradjana glasala za njih i njihove prirodne koalicione partnere.
sta sad hoce LDP?
Da bude DS?
pa onda izvolte, zgazite sve vase principe, ofarbajtee se u zuto, nazovite se levodesno krilo, kako god. To na kraju krajeva uopste nije lose.
Samo je timing uzasan. Mogao je LDP to da uradi i pre.
Onda ne bi bilo potrebe da iko pravi koalicije sa SPS-om.

Oscar Z. Acosta Oscar Z. Acosta 00:03 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ja sam cuo da Jehovini Svedoci ne pristaju na transfuziju krvi po cenu smrti.
cecas cecas 00:03 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Nije ista ! Tu noc nakon izbora , kada sam videla rezultate , kao hard core LDP sam rekla da bi bilo pametno da vladu naprave DS i SPS , a da LDP podrzi proevropske zakone ! Ne vidim u tome nista lose . Konfrontacija oko svega nije dobra , nekada treba gledati i malo dalje od sisaka. Lepo je drzati se principa , ali te ti principi mogu odvesti i na stranputicu . Hocemo li se onda nakon deset godina pitati sto nismo malo olabavili kada je trebalo? Ne bih volela da ponovo prozivljavam devedesete . Znam reci ces pa tu je SPS .Jeste ali kao manji partner u vladi . Izdrzacemo ih cetiri godine ili manje. Ja sam ideoloski cvrsta a princip mi je dobrobit sviju nas iznad svega. Koliko ce biti dobrobit ne znam ali za sada tako stvari stoje da je ovo manje bolno .
vucko vucko 00:03 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..


Da, tu sam i ja negde odlucio da povucem liniju. Razmislio bih eventualno o prihvatanju Palme bez SPS-a u vladi, to bi bilo cupavo.

Jes, pa i tebi da napravi zoo vrt i akva park. Ne može! Palma Jagodini!

P.S.: Lezi, spavaj - prolupao si :)
Dawngreeter Dawngreeter 00:03 16.05.2008

Re: For fuck sake, ima li nečeg

Oscar Z. Acosta


opet, samo Peščanik 14.01.2005.
:...Dok se meni to ne objasni, ja jednostavno ne bih želela ništa da kažem, da ne bih rekla ono što bih rekla,....


pa,.. a mozda je i objasnio,...?


Cisto da napomenem da ja nikad nisam sumnjao u iskrenost Biljane Srbljanovic, niti u svetlu ovoga menjam to misljenje. Da ne ispadne da sam rekao nesto sto nisam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:09 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Prvo si postavila pitanje:
A sta onda radi DS ? Sto ne kazu onda " evo idemo u opoziciju , jer necemo sa SPS " ! Nije to pitanje u opste , vec sudbina drzave

A onda si sama na njega i odgovorila:
Nemamo vremena da se skenjiramo i cekamo da dobijemo apsolutnu demokratsku vlast . Ne mozemo ni da se igramo jos izbora , jer nista se znacajno ne bi promenilo.

i:
ali dali nam sada treba jos jedna takva i to gora vlast sa DSS i SRS
cecas cecas 00:12 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Da Jelice , nije bilo pitanje kao kritika DS , vec kao razumno resenje. Proradio mi je ratio posle ovih izbora . Jednostavno vidim da se jos dugo nista bitnije nece promeniti na ovim prostorima.
angie angie 00:16 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Mogao je LDP to da uradi i pre.


pa vera im nije dozvoljavala!:))))
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:16 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

ali dali nam sada treba jos jedna takva i to gora vlast sa DSS i SRS
Bez brige! To su vas samo ovi iz DS bezveze zastrasivali da bi ste za njih glasali, u stvari SRS je sjuper, sada cemo svi to da vidimo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:16 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Dawngreeter
Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu.

Fuck you Cedo.

ni ja.
ja sam apsolutno protiv bilo kakvih kalkulacija.
sps je neprihvatljiv iz milion razloga. nema kome to nije jasno.
prirodna pojava su miloševićevci, šešeljevci i arkanovci. uz spavače imaju sve
što treba da ponovo okupiraju zemlju.
sreća da su se susedi odvojili.
mlatili bi oni i tamo.
iznova i iznova.

91. je bilo jedan posto protiv politike miloševića.
nadala sam se da smo porasli na 5 i nešto.
zato sam glasala.

bivša skojevka i budući apsinent per sempre!
Nenad M. Nenad M. 00:19 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Dawngreeter
Bojan Zdravic
Podrska SPS-a manjinskoj Vladi je prihvatljiva


Da, tu sam i ja negde odlucio da povucem liniju. Razmislio bih eventualno o prihvatanju Palme bez SPS-a u vladi, to bi bilo cupavo.



nisi shvatio, nece Ldp u Vladu niti im treba podrska Ldp-a. Ldp svakako mora da glasa za EU zakone al danas to predstavlja kao pomoc Ds-u kako bi se pokazali konstruktivni a mozda i dobili ( ako Vlade ds + sps uopste bude) deo vlasti u Bg. CJ se predsevlja kao radikalska brana i prepreka Kostucniciom trecem mandatu.

Ako si ti drugacije razumeo ovu izjavu CJ onda stvarno ...
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:19 16.05.2008

AA apstinents anomimus

Zovem se Hag. Ja sam apstinent.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:20 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

91. je bilo jedan posto protiv politike miloševića.

ovo nije tacno, odgovorno mogu da tvrdim da posle 9. marta, 91. godine, kada je izveo tenkove na ulice Bgd-a, Milosevic NIKAD vise nije imao vise od 30% pristalica
Dawngreeter Dawngreeter 00:21 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Exitus Letalis
bivša skojevka i budući apsinent per sempre!


Trebalo bi napraviti klub za takve, ozbiljno. Ja nisam bivsi skojevac, rodio sam se tek '81. Al' se nadam clanstvu preko veze.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:23 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Da, tu sam i ja negde odlucio da povucem liniju. Razmislio bih eventualno o prihvatanju Palme bez SPS-a u vladi, to bi bilo cupavo.

palme?
jel sam dobro pročitala?
arkanovca?
never!
naravski kao ni sps.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:25 16.05.2008

Re: AA apstinents anomimus


Zovem se Hag. Ja sam apstinent.



detektive, detektive...

Dawngreeter Dawngreeter 00:26 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Exitus Letalis
palme?
jel sam dobro pročitala?
arkanovca?
never!


Znam. Sve znam. Mozda sada samo retroaktivno smisljam kojekakve olaksice za ovu katastrofu. Ne znam vise ni sta da kazem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:28 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

ovo nije tacno, odgovorno mogu da tvrdim da posle 9. marta, 91. godine, kada je izveo tenkove na ulice Bgd-a, Milosevic NIKAD vise nije imao vise od 30% pristalica

naravno da je tačno. u raznim formama.
Dawngreeter Dawngreeter 00:29 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

A i onako to samo govori u prilog da masa ljudi nije bila protiv onoga sto je Milosevic radio nego samo nisu bil izadovoljno sto to nije radio efikasno i uspesno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:29 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Trebalo bi napraviti klub za takve, ozbiljno. Ja nisam bivsi skojevac, rodio sam se tek '81. Al' se nadam clanstvu preko veze.

nisam ni ja skojevka. tako me zove dr i kapetan, pa da mu učinim
Dawngreeter Dawngreeter 00:31 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Pa da, al' ja ne mogu nikako da budem nazvan bivsim skojevcem kada nisam bio ziv tada. A svidja mi se ko se sve proziva takvim epitetima, pa ko reko, ono, malo preko veze... :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:31 16.05.2008

Re: AA apstinents anomimus

jasno je jasno...
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:33 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

nisam ni ja skojevka.


da li to znaci da ovde nema pravih skojevaca?
STRASNO!
Aj sad, ako ima neko ko je stvarno bio skojevac a cita ovaj blog, ili makar neko iz AFZ-a, javite se.
vucko vucko 00:36 16.05.2008

Član biblioteke

Pa da, al' ja ne mogu nikako da budem nazvan bivsim skojevcem kada nisam bio ziv tada. A svidja mi se ko se sve proziva takvim epitetima, pa ko reko, ono, malo preko veze... :)

Eh da sam sačuvao člansku kartu SSOJ, sad bi mogao da kupiš titulu - cijena prava sitnica...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:38 16.05.2008

Re: AA apstinents anomimus

i ja. dok sam živa životom :)))
i ako sad ne uđu u koaliciju sa ds i palmom.

i šta je tu sporno?
i dalje tako mislim.
p.s. zaboravila sam da dodam sps al to sam mislila da se podrazumeva.


trener trener 00:39 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Bojan Zdravic
trener
Naravno. Ako ipak ubede SPS da ne uđe u priču sa DSS i Vadikalima, već da pruži podršku manjinskoj vladi DS, što će se verovatno na kraju i dogoditi.

Podrska SPS-a manjinskoj Vladi je prihvatljiva, tada bi svi ministri i Premijer bili iz DS-a. Ali nije prihvatljivo da DS-SPS naprave koalicionu Vladu, sa ministrima iz te dve stranke - mislim razlika je drasticna.

Naravno , slažem se i to je ustvari prava ideja Borisa Tadića, ja bar ,mislim da nije takav idiot da sa SPS pravi vladu, ali mora da igra na kvarno da bi ih izvukao iz vadikalskih kandži, iako realno mislim da vadikali iskreno neće da prave nikakvu vladu,to je opet ona stara priča ,mislim da je Vučić negde pričao, otprilike, "Mi smo jedini žaslužni što nema nemira na ulicama, što je formirana vlada..."Seti se samo formiranja vlade u pet do 12, A u DSS takvu vladu jedino hoće Lonjčar ,možda Samardžić i onaj imbecilni potparol,naljigavije stvorenje koje se pojavilo na ovim prostorima (naravno posle starog Bore Jovića)
AlexDunja AlexDunja 00:42 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Aj sad, ako ima neko ko je stvarno bio skojevac a cita ovaj blog

sha ti je bre , dejane???
ukinuto cetres' seste, alo:)))
angie angie 00:44 16.05.2008

Re: Član biblioteke

Eh da sam sačuvao člansku kartu SSOJ, sad bi mogao da kupiš titulu - cijena prava sitnica...


pa da znash da si mi bio sumnjiv odma'-na pmf-u ssoj vodila mama cvetkana i bili uchlanjeni svi iz provincije , koji su hteli da napreduju- shto se i obistinilo i to bez zavrashenog fakulteta- to se zove rad, a ne ovaj paceraj danas.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:46 16.05.2008

cecas

samo da proradi, kako stvari stoje bolje ikad nego nikad :) mada ratio u priči o politici ili još bolje o političarima možda i nije toliko bitan, politika je umetnost mogućeg, a 10 godina je jedinica za promene...zato je najvažnije da se ne napravi korak unazad.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:47 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..


Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu.


trener trener 00:48 16.05.2008

Re: For fuck sake, ima li nečeg

Cisto da napomenem da ja nikad nisam sumnjao u iskrenost Biljane Srbljanovic,

Niko ne sumnja u iskrenost BS, a ovi ostali...hm ...hm...
umberto umberto 00:51 16.05.2008

Re: For fuck sake, ima li nečeg

Cisto da napomenem da ja nikad nisam sumnjao u iskrenost Biljane Srbljanovic, niti u svetlu ovoga menjam to misljenje.

ovo je genijalno!
aj ti sada nama iznesi svoje misljenje o postojanju Dede Mraza.
vucko vucko 00:55 16.05.2008

Re: Član biblioteke


pa da znash da si mi bio sumnjiv odma'-na pmf-u ssoj vodila mama cvetkana i bili uchlanjeni svi iz provincije , koji su hteli da napreduju- shto se i obistinilo i to bez zavrashenog fakulteta- to se zove rad, a ne ovaj paceraj danas.

Ja sam bio samo član, nisam bio funkcioner. Učlanjen sam kad sam prerastao godine u kojima se bude pionir. Posle su hteli u vojsci da me izaberu za nekog četnog omladinskog funkcionera, pa sam morao da lobiram na izborima za protiv-kandidata (1987/88, tad je bilo popularno da ima više kandidata). Kad sam bio na trećoj godini fakulteta, moj cimer, koji je bio ranije neki funkcioner u SSO, tada se učlanio u Novu Demokratiju, gde su se skupili bivši SSOJ-ovci. Odustao je s gnušanjem kad je video kako se Brka ljubi sa Vukom :)
Ivan Marović Ivan Marović 00:59 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti...

Dawngreeter
Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto.
Respect, Dawngreeter, svaka čast na prinicipijelnosti, i seti se ove svoje rečenice za jedno pet godina.
Dejan Stanković Dejan Stanković 01:01 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti...

seti se ove svoje rečenice za jedno pet godina.

evo moje recenice za pamcenje. e da glasam, ima da govorim po tvojim mitinzima, epski, ko Vuk.
trener trener 01:15 16.05.2008

Re: For fuck sake, ima li nečeg

umberto
Cisto da napomenem da ja nikad nisam sumnjao u iskrenost Biljane Srbljanovic, niti u svetlu ovoga menjam to misljenje.

ovo je genijalno!
aj ti sada nama iznesi svoje misljenje o postojanju Dede Mraza.

Mani Dedu, ona učiteljica u Amerima dobila otkaz kada je rekla deci da Deda Mraz ne postoji!
Inner Party Inner Party 01:38 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Dawngreeter
Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu.

Fuck you Cedo.


Sta ti je snaga uverenja...

angie angie 01:51 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Sta ti je snaga uverenja...


on je bar chist- za razliku od gomile loshih demagoga ovde i tamo gore, ovi ovde se fajtu iz istih govana u kojima nas drze oni gore, koji rade za svoj dzep i nishta drugo, samozaljubljeni, samozvani i beskorisni za drzavu i nas.
trener trener 01:52 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Dejan Stanković
nisam ni ja skojevka.


da li to znaci da ovde nema pravih skojevaca?
STRASNO!
Aj sad, ako ima neko ko je stvarno bio skojevac a cita ovaj blog, ili makar neko iz AFZ-a, javite se.

Sreten Žujović Crni, Mijalko Todorović Plavi
....
Inner Party Inner Party 02:05 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

angie
Sta ti je snaga uverenja...


on je bar chist- za razliku od gomile loshih demagoga ovde i tamo gore, ovi ovde se fajtu iz istih govana u kojima nas drze oni gore, koji rade za svoj dzep i nishta drugo, samozaljubljeni, samozvani i beskorisni za drzavu i nas.


Pa ako si idealista - uvek ces se razocarati i biti dobrano prevarena nakon svih izbora. Bilo gde u svetu.

Valja biti realan i proceniti kako da se prave sitni, ali sto krupniji koraci napred. Ne nazad.

Sve osim vlade SRS-a - za Srbiju znaci kretanje napred.

Ako ces da bacas svoj glas, zato sto su te velike stranke razocarale, onda bolje nemoj ni da se trudis...

angie angie 02:14 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Pa ako si idealista - uvek ces se razocarati i biti dobrano prevarena nakon svih izbora. Bilo gde u svetu.


sasvim je prirodno da ako si mlad-budesh idealista, to samo znachi da si odrastao u sredini koja te nije prerano nauchila shta je ovd "normalno".

A to bilo gde u svet-ne stoji, iz prostog razloga, shto npr, u normalnim zemljama, razlika u opcijama je figurativno 2 sm trave, koliko se koja zalaza da bude pravilo da se ona shisha, a sve ostalo je postavljeno i funkcionishe, a kod nas je pitanje te osnovne konstrukcije, jer nje nema ni u tragovima.
adam weisphaut adam weisphaut 07:29 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Nenad M.

nisi shvatio, nece Ldp u Vladu niti im treba podrska Ldp-a. Ldp svakako mora da glasa za EU zakone al danas to predstavlja kao pomoc Ds-u kako bi se pokazali konstruktivni a mozda i dobili ( ako Vlade ds + sps uopste bude) deo vlasti u Bg.


Pa naravno, neverovatno koliko ljudi nepažljivo tumače tu vest.
Nema potrebe za desperacijom, red je da Bori-se nastavi da "prlja ruke".
Vračarac Vračarac 08:30 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti...

Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu

Da li pecate? Imam višak opreme.
Dawngreeter Dawngreeter 08:38 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Inner Party
Pa ako si idealista - uvek ces se razocarati i biti dobrano prevarena nakon svih izbora.


Ja mislim da svako ima pravo i obavezu da zahteva nista menje nego najbolje moguce. Sve drugo je povladjivanje sistemu koji nas jebe u zdrav mozak. Disappointment doesn't really factor in that equation.
Dawngreeter Dawngreeter 08:48 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Vračarac
Da li pecate? Imam višak opreme.


Samo ti nemoj da se nosis mislju da smo mozda slicni i sve ce biti ok.
Vračarac Vračarac 08:57 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Samo ti nemoj da se nosis mislju da smo mozda slicni i sve ce biti ok.

Ovo je bila više terapeutska ponuda. Ništa lično. Teško mi pada kada se toliko srdite.
Veliki pozdrav
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:02 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Teško mi pada kada se toliko srdite

Ne, ne , ne, ne..... ! Momak je samo neobicnog izgleda i preferenci i nista vise, verujte ! Ali, ima posao.
Razumete ?
antioksidant antioksidant 09:07 16.05.2008

.

Sve osim vlade SRS-a - za Srbiju znaci kretanje napred.
Ne mora da znaci.
Da bi se Srbija pomerila napred mora se ispuniti vise uslova od tog jednog:
u vlasti jeophodno zaobici i Tunu (ima preveliki uticaj na Kena)
Ken mora da sprovodi svoju politiku (a ne Gljivicinu)

Nije nemoguca ni situacija da se DS/SPS vlada napravi i da nema evropski kapacitet kao i prethodna (koju je vise obelezavala DSS nego DS)

Sve politicke zahteve SPSa svesti u domen socijalne politike (penzije, zdravstvo, skolstvo (ali ih drzati dalje od programa)). Kostace uzas puno (pitajte Sasu Radulovica - poceo je ponovo da pise) ali bolje to platiti nego u paketu sa SPSom dobiti i DSS i SRS.

I jos jedna stvar - uzas je da se sa 40(+5)% osecas ovako nemocno. Samo zamisljam sta bi Zoran uradio sa ovakvom loptom u svom posedu.
Vračarac Vračarac 09:12 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ne, ne , ne, ne..... ! Momak je samo neobicnog izgleda i preferenci i nista vise, verujte ! Ali, ima posao.
Razumete ?

Ma razumem ja. I verujem. Ali jako mi je teško kada neko koga poznajem (makar i samo preko bloga, nebitno da li se slažemo ili ne) pati. Razumem i da je mlad i gnevan, zato sam mu ponudio pecarošku opciju koja poznata po svom blagotvornom uticaju na nerve. Možda bi bilo bolje da ponudim neku šok terapiju npr, stadionsko-navijačku groznicu. Ukoliko je problem u višku adrenalina i testosterona, onda je stadion pravo rešenje. Jedino mesto u Srbiji (pored skupštine) gde možeš da urlaš i da se dereš koliko hoćeš.
Ja više nemam šta da ponudim. Od mene dovoljno.
antioksidant antioksidant 09:13 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti...

Dawngreeter
Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu.Fuck you Cedo.

Dawngreeter - razumevanje sa ove strane, ali ja sam u drugomfilmu. Meni su 10 godina ukrali kao da ih nemam (sto i nije tako lose - osecam se 10 godina mladje) ali sad svako vece uspavljujem jednog malog od 4 godine. Pokusavam da zastitim njegovo vreme. I imam trudnicu u kuci (7mi mesec) i svako vece place - od straha.
Pali smo na to da zavisimo od Gljivice - ali on nam ne gine. Ako dobijem Gljivicu uz ispunjenje evropske politike (a to zavisi od Kena) ... i nisam toliko lose prosao
Vračarac Vračarac 09:20 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti...

Pali smo na to da zavisimo od Gljivice - ali on nam ne gine. Ako dobijem Gljivicu uz ispunjenje evropske politike (a to zavisi od Kena) ... i nisam toliko lose prosao

Upravo tako. Život moramo gledati ipak malo ružičastije.
Dawngreeter Dawngreeter 09:21 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ne mogu ni da nagadjam kako bi mi linija razmisljanja izgledala da sam u situaciji kao ti, antioksidant. Postujem, svakako. Ali mislim da je post-2000. period pokazao da svaki kompromis sa "silama mraka" u narednih nekoliko godina donosi do goreg stanja nego sto bi bilo da se kompromis nije napravio i da smo pretrpeli trenuni setback. Ne postoje kompromisi sa huljama i slinama zbog kojih smo stajali u redovima za hleb i mleko, zbog kojih je toliko ljudi izginulo (i iz ove i iz drugih drzava) i zbog kojih smo, na kraju krajeva, gutali suzavac isped skupstine onomad.

Jedini nacin da se zastiti nasi interesi je da se iz opozicije radi sta je moguce da bi se zaustavili idioti. I protesti i gerilske akcije ako treba. Nije mi drago zbog toga, ali vecina je dala svoj glas.
antioksidant antioksidant 09:37 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ali mislim da je post-2000. period pokazao da svaki kompromis sa "silama mraka" u narednih nekoliko godina donosi do goreg stanja nego sto bi bilo da se kompromis nije napravio i da smo pretrpeli trenuni setback.

Posto si napisao 2000tu samo jedan komentar. Cinjenica je da je od 2000te do 20003ce pravljeno mnogo kompromisa ali smo gurnuti jako napred. Mi se i dalje vozimo na leru te 2 godine. Kompromisi koje je Ken pravi su nam se olupali u glavu (Marovic se svakako ne slaze- vec je pisao kako stranka raste i raste i raste i porasla je do SRSa - da bude najaca a da ne moze nista).
Kazem - meni je uzas jer samo zamisljam sta bi se desilo da je DS imala podrsku 40% glasackog tela pre 2003ce (a da ne pricam GS 5%). I onda se pitam - cega se ja plasim? Pa Kena. Da ne napravi neki kompromis koji bi nas odveo u Mordor.

Ako se sve ovo raspadne - vidimo se na ulici.
A ako Ken uspe da napravi dil sa Gljivicom a Gljivica nam vrati Miru i MArka iz Rusije, Mladic ponovo pocne da dolazi na Marakanu - vidimo se na ulici
A ako Ken ispadne Boris pa napravi dil sa Gljivicom koji podrazumeva penzije po svajcarskom modelu, SPS sa clanstvom u socijalistickoj internacionali, Mira i Marko sa poternicom Interpola, Mladic postane cimer sa Seseljom... vidimo se na Tasu na kafi
Dawngreeter Dawngreeter 09:43 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Deal.

Ali se plasim da je ta zadnja, najpozeljnija varjanta jako slabo moguca.
antioksidant antioksidant 09:45 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Ali se plasim da je ta zadnja, najpozeljnija varjanta jako slabo moguca.

I ja
Maksa Maksa 09:50 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

A ako Ken uspe da napravi dil sa Gljivicom a Gljivica nam vrati Miru i MArka iz Rusije


Ja ti garantujem da će se ovo zadnje navedeno desiti, sa (Šuri)Kenom ili bez njega.

rayzippo rayzippo 12:38 16.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

I protesti i gerilske akcije ako treba. Nije mi drago zbog toga, ali vecina je dala svoj glas.


knindzu za generala...)))
man ray loves me man ray loves me 00:12 17.05.2008

Re: Znao sam da ce se ovo kad-tad desiti..

Jedini nacin da se zastiti nasi interesi je da se iz opozicije radi sta je moguce da bi se zaustavili idioti. I protesti i gerilske akcije ako treba. Nije mi drago zbog toga, ali vecina je dala svoj glas.

Da, ali sta ces ti licno da uradis? "svako od nas ima pravo i obavezu da trazi najbolje" - too much tv. Ako nemas cime da se izboris za najbolje, ostaju ti samo prazne reci.
Cesto se pitam to isto - sta cu da uradim? Jasno je da oni pobedjuju zato sto su spremni da idu do kraja - nemaju sta da izgube. U sistemu koji radi oni nemaju nikakvu nadu.
Zeks Zeks 11:04 17.05.2008

DawngreeterClanskaKarta

Trebalo bi napraviti klub za takve, ozbiljno. Ja nisam bivsi skojevac, rodio sam se tek '81. Al' se nadam clanstvu preko veze.

Kao što nesumnjivo već znate, pre nekoliko dana je bio jedan od najvažnijih praznika za pravoslavne Srbe. Da, po Julijanskom kalendaru SPC-a koji je u stvari Gregorijanski kalendar sa svim živim praznicima pomerenim za 12 dana, u nedelju 27. Aprila (15. Aprila po normalnom računanju vremena) je bila Gozba Svetog Drakule. Što bi onda, koristeći logiku Srpske Nove Godine, trebalo nazvati Srpska Gozba Svetog Drakule. Ozbiljno.

Izmesana SrpskaCrkva i RumunskiVampiri.ProvokativanSimbolAliSKOJevski.
AliNijeSkojevacNegoSkolskiRazredniSindikalacDrakulaPametnjakovic. VredjaAliSimbolickiSlab.
Ja vise nemam za koga da glasam. Mozda za zelene, ili tako nesto. Ili da konacno odem da se uclanim u ASI. Apsolutna katastrofa, zaista ne mogu da spavam znajuci da moj glas podrzava jebenog Gljivicu.
Fuck you Cedo.

Nemogu da prikacim sliku J.R."Bob"Dobbs-a.Samo nam jos ona fali!


Dawngreeter Dawngreeter 19:05 18.05.2008

Re: DawngreeterClanskaKarta

Osim sto pokazujes primenjenu sizofreniju na zavidnom nivou, ovo je trebalo da znaci tacno sta?
Saša Milošević Saša Milošević 23:18 15.05.2008

Nazire se koalicija

DS+DSS+LDP+SPS+SRS+Manjine minus onaj jedan, jedini, gle' kakav je.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:21 15.05.2008

Re: Nazire se koalicija

DS+DSS+LDP+SPS+SRS+Manjine minus onaj jedan, jedini, gle' kakav je.

Vec sam rekao da ce Marijan Risticevic na kraju da pali i zari po Parlamentu kao ljuta opozicija!
trener trener 01:17 16.05.2008

Re: Nazire se koalicija

Vodzo Modzo
DS+DSS+LDP+SPS+SRS+Manjine minus onaj jedan, jedini, gle' kakav je.

Vec sam rekao da ce Marijan Risticevic na kraju da pali i zari po Parlamentu kao ljuta opozicija!


Mrđane majstore

man ray loves me man ray loves me 00:18 17.05.2008

Re: Nazire se koalicija

"Da su mi rekli studenti sa nase liste da im *************, ja bih im ************...Ali ovima iz Beograda necu da *************. Oni ce VAMA **************" - timeless classic.
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:23 15.05.2008

katolik

a pošto sam katolik ne mogu se razvesti


oce to.
zuti semafor zuti semafor 00:31 16.05.2008

Ej bre

Izgleda da je nekima ovde usla voda u usi.

Moze jos sto puta da se Ceda premetne.

Stvar je gotova.

SRS DSS SPS


p.s.

just i sad 2 days before..
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:34 16.05.2008

Re: Ej bre

Izgleda da je nekima ovde usla voda u usi.

Moze jos sto puta da se Ceda premetne.

Stvar je gotova.

SRS DSS SPS


p.s.

just i sad 2 days before..


Ne se znaje - Zare igra:)))
zuti semafor zuti semafor 00:40 16.05.2008

Re: Ej bre

Ne se znaje


Srbi,mnogo ste naivni bre.

Stvar je dogovorena jos pre dva dana.Ljudi oko Dacica nece ni da razgovaraju u vezi saradnje sa DS.

Batalite fantazije,nego da se mi polako navikavamo na nove okolnosti..
dzouzi dzouzi 00:48 16.05.2008

Re: Ej bre

Putuj Evropo

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:49 16.05.2008

Re: Ej bre

just i sad 2 days before..

i ako nije tačno, prirodno je.
srbija je glasala za srs & sps-pups-palma & dss-ns i šta sad.
ds se turao u istu gomilu ali očigledno wihtout eny visible success.
bila sam uverena da je ldp nešto drugo.

zuti semafor zuti semafor 00:51 16.05.2008

Re: Ej bre

bila sam uverena da je ldp nešto drugo.


cekaj da se ..buuaahhhaaahhaaa ..nasmejem..buaahhhaaaaa..

pa da ti odgovorim za ovo,da nije tacno.

jel si ti to ljubomorna??
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:55 16.05.2008

Re: Ej bre

bila sam uverena da je ldp nešto drugo.


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Može crvena žabica?

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:57 16.05.2008

Re: Ej bre

zuti semafor
Srbi,mnogo ste naivni bre.

ok, prihvatam samo jedno od ova dva:
1. ili smo mi Srbi naivni, ili
2. ti ne poznajes dobro Srbe

Inace Zare ti je bio centarhalf leskovacke Dubocice, koji je u poslednja 2 minuta zabo 3 autogola, i od 2:0, napravio 3:2 za goste:))))
Kao satro - slucajno....

Tako ti je u Srbiji, nikad nije gotovo i ne zna se rezultat sve dok Zare igra, a Zareta ti je puna Srbija, u svakoj stranci imas Zareta koliko hoces:)))

Zato kupi semenke, gledaj i uzivaj Smehotresnu Olimpijadu - bice ovde jos svasta:)
You ain't see nothing yet:)!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:00 16.05.2008

Re: Ej bre


Jelice pa mogu valjda ove zabice da se spreme malo na francuski nacin, da ljudi uzivaju u hrani, olaksaj im malo - imas li milosti, ko da guta zive zabe:)
Maksa Maksa 01:03 16.05.2008

Re: Ej bre

zuti semafor
Izgleda da je nekima ovde usla voda u usi.
Moze jos sto puta da se Ceda premetne.
Stvar je gotova.
SRS DSS SPS


Da, ovi blogovi su poslednje ostrvce tužnog samozavaravanja. Da predmet samozavaravanja nije tragičan, ovo bi bilo samo zanimljivo kolektivno poricanje.

Nalazim alarmantnim to što se slažem sa tobom pošto do sad nisi baš ispoljavao neku ekstremnu koherentnost, i moja poslednja nada je što je to baš tvoja prognoza. Mora čovek za nešto da se u'vati. Sve zajedno baš nezgodno.

just i sad 2 days before..


E, batice, mojne sad tako, pre 2 dana si pričao drugu priču.


Exitus Letalis Exitus Letalis 01:05 16.05.2008

Re: Ej bre

zuti semafor
bila sam uverena da je ldp nešto drugo.


cekaj da se ..buuaahhhaaahhaaa ..nasmejem..buaahhhaaaaa..

pa da ti odgovorim za ovo,da nije tacno.



pazi da se ne zagrcneš.....

jel si ti to ljubomorna??

na koga ili na šta?
čitam sutra.
laku noć.
zuti semafor zuti semafor 01:05 16.05.2008

Re: Ej bre

You ain't see nothing yet:)!


ja u klin,ti u plocu..

bas srpski.

na zalost,sve je gotovo.

ovo su ti informacije iz prve ruke.

ajd cao
Palilula Palilula 01:05 16.05.2008

Re: Ej bre

Stvarno svi se pale ko hepo kockice, kao pricaju o LDP-u a grickaju nokte.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:09 16.05.2008

Mogu Bojane,

nego ja mislila da je ovako lakše, ali ako ti smatraš...



Laku noć...
man ray loves me man ray loves me 01:10 16.05.2008

Re: Ej bre

Izgleda da je nekima ovde usla voda u usi.

just i sad 2 days before..

evo predloga, orthographically challenged - zasto ne odmoris malo i ne bacis se na nesto korisno, kao sto je ucenje engleskog? mozda nesto i naucis, pa budes nekom koristan i uradis neki posao - onda neces morati da ides unaokolo i da vredjas ljude koji su bili ljubazni prema tebi.
cecas cecas 01:12 16.05.2008

Re: Ej bre

Palilula
Stvarno svi se pale ko hepo kockice, kao pricaju o LDP-u a grickaju nokte.


Grickaju nesto vise od noktiju... Ja se jos 11. na vece pomirila sa nemirljivim . Podsecam se kako je bilo onomad , sve ne bi li ta zaba lakse prosla
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:13 16.05.2008

Re: Ej bre

ja u klin,ti u plocu..

bas srpski.

na zalost,sve je gotovo.

ovo su ti informacije iz prve ruke.

ajd cao


Pa dobro, malo se zezam - da mi lakne, vidim i ja gde sve ovo ide. Udba je to sve lepo nastelovala. Ne bi Kostunica tek tako raspustio Vladu - videlo se da je bio ubedjen u pobedu. Ja mislim da je na svakom birackom mestu bio bar po jedan Zare iz udbe.

Cao:)
zuti semafor zuti semafor 01:15 16.05.2008

Re: Ej bre

sta bulaznis?koga vredjam?

uh,izgleda da te je uznemirila moja informacija,od izvora,iz prve ruke..
zuti semafor zuti semafor 01:16 16.05.2008

Re: Ej bre

Udba je to sve lepo nastelovala


eto,kad se potrudis...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:17 16.05.2008

Re: Ej bre

sta bulaznis?koga vredjam?

???????????????????????????
jel' si ti dobro procitao moj komentar?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana