Eksperimenti u blogovanju| Sex| Život

Klopka

mariopan RSS / 20.07.2021. u 19:31

Unjkav glas spikera na železničkoj stanici u Beogradu objavio je da je voz iz Beograda za Bar postavljen na peronu četiri. Sudija Sreten Jović se ispravi, zagladi gustu sedu kosu i orlovskim pogledom prelete preko mase putnika. Sve se odvijalo po planu: automobil je natovaren na voz i on će istim vozom do  sutra ujutru biti u Baru. Za sada sve teče kako je predviđeno, jedino je u sebi molio Boga da u kupeu ne bude i  neko ko je pročitao njegovu knjigu o zločinima u prestonici,  i ko ima veliku želju da mu ispriča svoje rešenje zagonetke ko je ubica.

Izgleda da je Bog tada okrenuo glavu jer ga je u kupeu čekao baš takav putnik: stasit muškarac 40-45 godina obučen u elegantno odelo, kravata, košulja i lepe cipele. U ruci je držao knjigu sudije Jovića a na licu imao osmeh prepoznavanja. Sudija klonu u sedište jer se voz iznenada pokrenuo. On ogleda na sat. Bilo je rano, tek za pola sata bi trebalo da krenu pa zaključiše da se to još uvek formira kompozicija. Možda dodaju vagone reče mlađi putnik i sudija se složi jer je kretanje uskoro prestalo i tišina ispuni kupe.

 Putnik se nasmeši sudiji i reče:

"Prepoznavanje niste mogli da izbegnete, Vi ste poznata javna ličnost, uz to Vaša knjiga o zločinima u Beogradu postaje hit, slutim da će biti bestseler".

"Ma hajte molim Vas" odbi sudija ali mu talas zadovoljstva obli lice rumenilom. Skrenuo je pogled ka prozoru gde je mrkli mrak krio unutrašnjost stanice.

"Dva puta sam pročitao Vašu knjigu samo da bi proverio da nisam nešto pogrešno razumeo ili prevideo. Sve ste lepo napisali i nemam primedbe na već rešene slučajeve koje ste opisali u knjizi, iz svoje bogate karijere sudije, ali imam svoje mišljenje o nerešenom slučaju najstrašnijeg ubice koga tabloidi zovu "Beogradski kasapin".  Vidim da ste pošli na odmor i ne bih da Vas gnjavim, samo bih kratko, ako dozvolite, izneo svoje mišljenje? 

Sudija pogledom odmeri svog saputnika od vrha cipela do kravate i reče "A Vi putujete službeno"?

"Da, Da, službeno. Kada bih išao na odmor i ja bih, kao Vi, putovao u majci i patikama. Dozvoljavate?"

Uzeo je knjigu i okrenuo nekoliko stranica.

"Evo ovde, ugledni psihijatar kaže da je mahniti ubica sigurno psihijatrijski bolesnik. Ne slažem se sa tim mišljenjem. Mislim da je doktor bio emotivan i potresen jer je poslednja žrtva bila devojčica od samo 14 godina i da je to mišljenje izrekao više kao čovek nego strucnjak.

"Mislite da je normalan onaj ko može onako da iskasapi žrtve" upita sudija.

"Ne, sigurno nije normalan ali nije psihički bolesnik. Bolesnik bi iza sebe ostavio bar neki trag, biološki ili materijalni, a nijedna od šest žrtava nije na sebi imala nikakve tragove. A silovane su, ubijene i isečene, verovatno sekirom? Možete li da zamislite ludaka koji toliko dobro kontroliše sebe u trenutku dok vrši zločin da ne ostavi nikakav trag, i tako svih pet godina? Ja ne mogu. Ovi zločini su planirani i vešto izvedeni, ubica je sve vreme znao šta radi što se nikako ne slaže sa psihički bolesnim osobama. Oni to ne mogu. To je prvo u čemu se ne slažem sa pretpostavkama o tom zločincu.

Drugo: tvrdnja da je ubica mlad i snažan muškarac isto je neodrživa zato što su sve žrtve bile sitne građe, poslednja je bila čak devojčica. Njih bi lako savladao i stariji muškarac u rasponu godina čak i do Vaših 65 ako je vitalan i zdrav. To što su sitne građe takođe govori da je ubica birao žrtve, znači planirao, a to psihički bolesne osobe teško da bi mogle."

Sudija je sa zanimanjem slušao svog saputnika i vrteo glavom u neverici:

"A to što je kasapio tela, zar to može normalan čovek"

"Može ako mora. Ako mora da skrene istragu na stramputicu i da policija traga za ludakom, uzalud, pet godina. On je to morao jer je imao previše da izgubi ako ga prepoznaju.

I dobro mu je išlo. Policija se pet godina vrtela u krug tražeći opasnog psihičkog bolesnika. Zavarao je policiju da traži manijaka. Ustvari,  silovanje je osnovni zločin sa koga je on skrenuo pažnju. Gnusan zločin za koji bi, da ih je ostavio u životu sigurno bio prepoznat. Izgubio bi ono što mu je vrednije a to je ugled, karijera, poštovanje koje dobija u društvu sve dok se za njegov zločin ne zna. Zato ih je ubio.

Ali, svaki zločinac kad tad napravi grešku. Ne postoji savršen zločin."

Sudija začkilji očima u neverici "I kažete da je i ovaj ubica napravio grešku? Rešili ste najveći zločin samo čitajući moju knjigu"?

"Paaa...... da, rešili smo taj zločin. Nisam Vam se predstavio: ja sam inspektor Marković, policija opštine Palilula i  ovde sam službeno. Otud odelo.  Nemojte brinuti sve je u redu. Voz je otišao pre deset minuta a ovaj vagon je izdvojen na poseban kolosek. Zar Vam nije bilo čudno što smo sami u kupeu? 

"Ne razumem šta se događa" izusti sudija bled u licu ."

Pre mesec dana je Vaša knjiga izašla iz štampe. Tada je u  našu policijsku stanicu je utrčala uzbuđena žena koja nam je pokazivala korice knjige sa Vašom  fotografijom. Na toj fotografiji Vi držite neku knjigu koja je zatvorena ali iz nje viri tračak "obeleživač stranica" šaren i veselih boja.

Bila je to nastavnica u školi male Tanje Radović, poslednje žrtve "Beogradskog kasapina". Taj obeleživač  je rad u tehnici "makrame" koji su tog dana radili u školi i za koji je dobila odličnu ocenu. Taj tračak viri iz knjige koju držite u ruci....evo da vidite i Vi. On okrete korice  knjige ka sudiji"

*Tada se jedan naš policajac setio da ste gostovali u jutarnjem programu na televiziji, zajedno sa narečenim psihijatrom, dan pošto je nađeno telo devojčice, i da je video kako u ruci motate nešto šareno oko prstiju a kasnije to diskretno stavljate u džep. Našli smo snimak emisije i zaista, vi vrtite oko prsta tu traku! Pred očima celog sveta, javno je pokazujete? Rugate se svima? Kakva bahatost, kakva arogancija! Umislili ste da ste Bog? Samo što tada niko nije znao da je njena dok je nastavnica nije prepoznala. Ta traka je tog dana urađena u školi, ni njena majka je nije videla. Kada ste se ovako bahato slikali sa njom otkrili ste se sami. 

"To je greška, grešite, niste valjda ozbiljni?" Sudija skoči sa sedišta i pogleda kroz prozor. U mraku je mogao da nazre uniforme policajaca koji su stajali svuda oko vagona. Sruči se u sedište i pokri oči rukama.

Inspektor nastavi priču:

"Od tog dana Vi ste bili "na merama" a nalog je potpisao Vaš kolega. Ozvučili smo Vam kuću, hakovali kompjuter i pratili šta radite da ne bi ponovili zločin ali sve u velikoj tajnosti da ne uništite dokaze, one  male "suvenire" koje ste uzeli od svake žrtve. Nismo znali gde to može biti u onolikoj kući u kojoj živite pa smo Vas pustili da nas sami dovedete do toga. Mora da ste nešto naslutili jer ste uskoro svoj novac iz banke u Srbiji  prebacili u Cirih a kuću tiho prodali......našem operateru....jer ništa od toga nije stvarno. Potvrde od banaka poslali su Vam naši hakeri a mi  smo čekali da vidimo šta ćete dalje da uradite. I videli smo da najvrednije stvari pakujete u auto, stavljate ga na voz i krećete u Crnu Goru. Vi ne idete na odmor, Vi bežite.

Vaš auto je odavno skinut sa voza. 

U ovom času naši forenzičari pretresaju  Vaš auto. Vaše stvari.  Do sada su nađeni  "suveniri", sitni   predmeti koji pripadaju žrtvama, svi osim poslednjeg, onog malog obeleživača stranica koji je, pretpostavljam, u Vašem džepu? 

Ja sam Vas samo zamajavao dok mi ne jave da su dokazi zaista nađeni u Vašem prtljagu. Sve mora biti po zakonu da se ne izvučete kada dokaze budemo iznosili pred sudom. 

Inspektor kucnu na vrata kupea i pozva policajce da uđu. Sudija je u  džepu zaista imao šarenu traku, četvorostruki prepletaj u "makrame" tehnici. 

Na izlazu iz vagona zabljesnuli su ih blicevi novinara i reflektori kamera. takav trenutak u karijeri zaslužuje odelo i kravatu pomisli inspektor. Dok je sudija krio lice inspektor mu šapnu: "Nisam Vas ja uhvatio, uhvatila Vas je Vaša žrtva! Isplela je klopku za svog ubicu." 

Edit: dodala sam jedan pasus.* 



Komentari (130)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 20:43 20.07.2021

До виђења

Ne postoji savršen zločin.



Синоћ сам баш на ТВ гледао "Убиство у ноћном возу" телевизијски филм првенац Лордана Зафрановића по сценарију Мирка Ковача. Улоге Цица Перовић и Драган Николић.

(Узгред, толико крупњака, крупних кадрова, у животу нисам видео ни у једном филму. Очигледно се тада млади Зафрановић много ослонио на вештину глуме ове двојице горе поменутих.)

Филм је сниман по истинитом догађају а на крају филма кажу да убица никада није ухваћен.

Није ни чудо. Два до тога момента потпуна странца један другоме, сами у купеу полупразног воза који током ноћи јури пругом Загреб-Београд... Нема мотива, могу само инспектори да га измаштају јер никаква веза између убице и убијеног не постоји осим тог заједничког путовања за које нико други и не зна јер се ради о усамљеним и отуђеним људима, а које је за једног од њих било и последње.

Одлична ти је твоја прича, Мариопан. Волим такве.

Препорука за читање током летњих врућина:








Публицистичка проза, писано по документима, записницима, новинским чланцима из оног доба, 1933. Бави се једном од градских легенди, мистериозним нестанком најбогатије Београђанке тога доба Драге Митрићевић.

Књига је добила назив по натпису на надгробном споменику Драге Митрићевић на Новом гробљу.

mariopan mariopan 06:26 21.07.2021

Re: До виђења

Dobro jutro shmo :)
Izvini ja sam sinoć zaspala, probudila se u pola dva noću, šta tada da vam pišem?

Mislim da sam čitala o tom slučaju najbogatije Beograđanke, negde u medijima. Misterija i dalje traje, ne zna se kako i zašto je nestala. Baš lepo štivo za leto, ako nađem u biblioteci.
I da vidim taj film, možda sam ga gledala možda nisam a volim i filmove.

Upravo sam došla sa mora. Moja drugarica i sestra su došle vozom, kola su stavile na voz do Bara...itd....a ja volim vozove, i otud priča.

Hvala na čitanju i sviđanju. :)
zilikaka zilikaka 21:05 20.07.2021

Hej

Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.
docsumann docsumann 05:39 21.07.2021

Re: Hej

zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.


mariopan mariopan 06:28 21.07.2021

Re: Hej

zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.

hvala zili, lepo vi mene hrabrite.
mariopan mariopan 06:42 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.



Hvala na čitanju doks :)

upravo samo se vratila iz Crne Gore, (bila sam malo na moru) a nisam tamo bila tri godine.
Bilo je baš lepo, voda je bila topla i čista a ležaljke i suncobrane nam nisu ni naplatili. Doneli su ih na plažu i ostavili nam na izvol'te. Iznenadila sam se lepim promenama.
docsumann docsumann 07:03 21.07.2021

Re: Hej

mariopan
docsumann
zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.



Hvala na čitanju doks :)

upravo samo se vratila iz Crne Gore, (bila sam malo na moru) a nisam tamo bila tri godine.
Bilo je baš lepo, voda je bila topla i čista a ležaljke i suncobrane nam nisu ni naplatili. Doneli su ih na plažu i ostavili nam na izvol'te. Iznenadila sam se lepim promenama.


drago mi je da ti je bilo lijepo.

molim te, prenesi utiske tasi i čarliju, oni još žive u osamdesetima, misleći da ih na cg primorju očekuju neotesani konobari i loša usluga za velike novce
shmoo shmoo 07:54 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
mariopan
docsumann
zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.



Hvala na čitanju doks :)

upravo samo se vratila iz Crne Gore, (bila sam malo na moru) a nisam tamo bila tri godine.
Bilo je baš lepo, voda je bila topla i čista a ležaljke i suncobrane nam nisu ni naplatili. Doneli su ih na plažu i ostavili nam na izvol'te. Iznenadila sam se lepim promenama.


drago mi je da ti je bilo lijepo.

molim te, prenesi utiske tasi i čarliju, oni još žive u osamdesetima, misleći da ih na cg primorju očekuju neotesani konobari i loša uslaga za velike novce






Ма јок, Доксе, није из осамдестих.

Последњи пут сам био 2007. у Паштровићима (село Свети Стефан поред острва). Ландарао мало и низбрдо до Улциња и мало узбрдо до Будве.

И тада рекао:"Никад више, хвала лепо, нисам заинтересован."

Провео сам се исто као и осамдесетих, што би ти рекао.

Могао бих евентуално у Боку, у Ораховац код Гопчевића (и у остале све низ ред с обе стране залива, а на твоју страну до Превлаке), тамо ми је било лепо али и то само зато што сам имао свој посебан мол испред куће и тенду од трске са свежим тек убраним смоквама на столу свакога јутра.

Међутим, нешто ми се не да отићи ни тамо. Нешто ме нека ме тескоба сваки пут стисне после извесног времена проведеног у заливу са оним каменим громадама изнад залива које се огледају у води.

Не волим скучене просторе. Па још велику гужву у њима.

Шта ћу, такав сам.

EDIT: Што, наравно, не значи да нећу ићи у Црну Гору уопште. Спремам се да са другаром ових дана скокнем до Сињајевине да са његовом фамилијом мало обиђемо катуне итд.

Али црногорско приморје?

Не, хвала лепо, доста ми га је било.

Без увреде.

docsumann docsumann 08:03 21.07.2021

Re: Hej

Не волим скучене просторе. Па још велику гужву у њима.


jbg, ljeti gužvu na moru možeš da izbjegneš samo ako imaš dosta novaca...to je ta "cijena" slobode, valjda.

baš gledam ove bogatune što se odmaraju u Porto Novom rizortu. extra plaže, bazeni, klubovi tik uz more, a sve poluprazno, široko... za cijenu ne pitaj.

inače, HN nema taj klasutrofobni efekat koji je prisutan u kotorskom dijelu zaliva.

kažu da je Sutomore popularno u običnog puka, najeftiniji, a ne zaostaje za kvalitetom plaža, hrana, usluga generalno.
mada i zabava im je takva masovna, pinkasta ...voledu ljudi, šta da im radiš
shmoo shmoo 08:22 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Не волим скучене просторе. Па још велику гужву у њима.


jbg, ljeti gužvu na moru možeš da izbjegneš samo ako imaš dosta novaca...to je ta "cijena" slobode, valjda.

baš gledam ove bogatune što se odmaraju u Porto Novi rizortu. extra plaže, bazeni, klubovi tik uz more, a sve poluprazno, široko... za cijenu ne pitaj.

inače, HN nema taj klasutrofobni efekat koji je prisutan u kotorskom dijelu zaliva.



Знам за ХН и слажем се са тобом.

А за ово осамљивање на мору... Може да се нађе, ако си упоран, и за просечне новце.

Него смо сви ми мало маторији (тебе не рачунам у то) навикли још у оној Југи да се под појмовима "море" и "летовање" подразумевају искључиво Црна Гора, Хрватска и оно нешто мало Словеније па нисмо ни тражили даље од тога.

А има, може да се нађе и на другим странама. И не мора да буде само Грчка на шта се обично прво помисли.


kažu da je Sutomore popularno u običnog puka, najeftiniji, a ne zaostaje za kvalitetom plaža, hrana, usluga generalno.
mada i zabava im je takva masovna, pinkasta ...voledu ljudi, šta da im radiš



То ме је у БудвУ и по околини највише и убијало.

(Нису само келнери и остали трговци једини проблем - примера ради и за њих, последњи пут у Светом Стефану те 2007. морао сам да купим јапанке за плажу - 14 јеврића. Месец дана касније исте такве јапанке сам у Београду купио за 5 евра.)

Брате рођени, па то исто имам на сваком вашару у Србији, шта ће ми то.

А тим поводом, јеси видео ово?


"Sledeće godine idem u Egipat, ali u hotel bez Srba": Samo je falilo OBORI, zbog ovog snimka i Srbima je preselo što su Srbi


Piše: Ivona Dubičanin, 20.07.2021. 12:40


"Sledeće godine idem, ali tražim od agencije da mi garantuje da u hotelu neće biti Srba", rekla je Jovana nakon povratka. A šta je problem sa našim ljudima?

Pa sudeći po brojnim turistima, više ih je, a nisu ni paprika ni paradajz u pitanju.

Put Hurgade ove sezone dva puta nedeljno kreće osam aviona iz Beograda. Dakle, Egipat je baš popularan.

Toplo more, prostrane plaže i domaća muzika. Da, dobro se pročitali. Domaća muzika.

Ljudi iz Srbije hrle na plaže, u svoje parče raja, ali njihov raj nije i raj ostalih turista. Jer, u raju ljudi iz Srbije osim plavog mora i savršenih plaža u pozadini odzvanja "Miki, Milane". Naravno, na ripit.

Sećate se snimak od prošle godine sa plaže iz Hurgade kada su srpski turisti igrali kolo? Toga je bilo i ove godine, samo nije kolo bilo na plaži, već uveče u bašti hotela. Dakle, posle trbušnog plesa i njihove muzike, veče je moralo da se začini. Jedno kolce, pa u krevet. Ovaj video smo mi snimili. Dakle, veče izgleda ovako.

Ali sada se širenje domaće kulture iz hotela prenelo i na plaže. Jer, kako da uživaš ako ti na uvce ne svira domaćica? Da se razumemo, "širenje kulture" i "kako da uživaš" su čista ironija.

Grupa srpskih turista u jednom hotelu je ponela zvučnik na plažu i od nekih devet sati ujutru, pa sve do šest turisti su se sunčali i odmarali na ležaljkama uz zvuke turbo folka. "Sreća" plaža radi samo do šest sati, pa nismo morali baš ceo dan da slušamo: "Probaću te jabuko od zlata, s tobom ću da budem iz inata".

Ova muzika je smetala čitavoj plaži, verovatno manje strancima koji nisu razumeli reči pesama, pa im je bilo podnošljivo. Ali, srpski turisti nisu bili oduševljeni. Ljudi su kolutali očima, gurali se i pokazivali rukom u pravcu ove vesele družine.

Kako su hoteli u Egiptu po principu "all inclusive" usluge, neograničeno piće je dostupno veći deo dana, pa je tako ekipa sa zvučnikom bila opuštena na plaži i dodatno upadala u oči ostalim turistima.

"Kada sam pomislila da samo nisam imala sreće sa odabirom hotela i da je samo kod mene bila ova situacija, na aerodromu sam čula da je isto bilo i u par drugih hotela", rekla je Jovana.

Prethodnih godina nije bilo mnogo srpskih državljana u ovoj afričkoj zemlji, pa se tek ponegde mogao čuti naš jezik. Međutim, ove godine je drugačije.

Na ulicama pored arapskog i ruskog, čuo se i srpski jezik. A ulični prodavci pored onog "kako si" koje su godinama vežbali, sada znaju više srpskih reči, a neki čak i imena pojedinih domaćih političara. Ali dobro, Egipćani su promorani da nauče i srpski, jer se klijentela ove godine značajno promenila.



ЛИНК


Рекох ти већ тамо код Филипа на блогу... Знаш ти нас, јебо ти нас.

Без неке Циглајете Сафир Турковић ни на море не умемо да одемо.

А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


П.С. - А је л' још увек по мору тамо око тог Светог Стефана плутају поцепане пластичне кесе са ђубретом које се расуло из њих?

Далматинци су ме научили да се за такво море у хрватском приморју не каже "прљаво море" него то "море цвета". Тако они објашњавају ту појаву.



docsumann docsumann 08:37 21.07.2021

Re: Hej

Далматинци су ме научили да се за такво море у хрватском приморју не каже "прљаво море" него то "море цвета". Тако они објашњавају ту појаву.


cvjetanje mora, bar kod nas, znači da ima puno morske trave, algi, ili koje li je morske ambrozije, na površini vode...to se dešava periodično, al ne često.
plastika s tim nema nikakve veze.

pošto je Sveti Stefan i okoliš već godinama u privatnom zakupu čisrto sumnjam da su zapušteni.
shmoo shmoo 08:45 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Далматинци су ме научили да се за такво море у хрватском приморју не каже "прљаво море" него то "море цвета". Тако они објашњавају ту појаву.


cvjetanje mora, bar kod nas, znači da ima puno morske trave, algi, ili koje li je morske ambrozije, na površini vode...to se dešava periodično, al ne često.
plastika s tim nema nikakve veze.



Знам ја то, него ми је било смешно то објашњење локалаца код којих сам боравио и у хрватском и у црногорском делу Јадрана. Кажу "цвета море" а око мене док се купам плутају кесе са ђубретом.


pošto je Sveti Stefan i okoliš već godinama u privatnom zakupu čisrto sumnjam da su zapušteni.



Дај боже да је тако. Крајње је време и било да морски туризам у Црној Гори макар на тај начин престане да вазда себи пуца у ногу.


EDIT: Да те мало насмејем кад си већ поменуо неотесане конобаре осамдесетих (а ја на то додао како сами себи пуцамо у ногу).

Моја другарица која је радила за немачки Атлас у Дубровнику у склопу договора половином осамдесетих да се помогне црногорском туризму довела неке главоње из те своје немачке фирме у СФРЈ да им покаже црногорско приморје, пре свега Боку Которску и Котор који је могао бити други Дубровник да су домороци хтели да се потруде.

И поведе те Немце који треба да цалну лову за развој туризма у Црној Гори на Жабљак на пословни ручак са Црногорцима.

Све је текло некако док у једном моменту, после неколико чашица, није чула једног Црногорца како урла објашњавајући Немцу (мисли ваљда да ће га овај тако боље разумети):

"Мој деда је твог деду по овим гудурама та-та-та-та!"

(Имитира покрете и звук пуцања из шмајсера ала Бата Животиња у партизанским филмовима.)




Наравно, од немачког инвестирања у црногорски туризам у то време није онда било ништа.

Виспрен неки момак тај црногорски туристички упосленик из осамдесетих.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:21 21.07.2021

Re: Hej

Нису само келнери и остали трговци једини проблем - примера ради и за њих, последњи пут у Светом Стефану те 2007. морао сам да купим јапанке за плажу - 14 јеврића. Месец дана касније исте такве јапанке сам у Београду купио за 5 евра.

Откуд очекивање да нешто треба да кошта исто на најексклузивнијој туристичкој локацији у ЦГ и на чукаричкој пијаци?
Него, да ли ико зна нешто о реституцији Св Стефана?
docsumann docsumann 09:31 21.07.2021

Re: Hej

ne znam da li će Boka ikad biti drugi Dubrovnik, to je prilično ambiciozna ambicija , al da se investira u kapacitete i sadržaje, investira se žestoko.

recimo ovo je hotel iz Porto Novi rizorta, gdje sam radio potonjih 5 godina



s vanjske strane zaliva, na Luštici niče čitavo novo naselje, u čijem sastavu će biti i 2 terena za golf.



Luštica je trenutno najveće gradilište u CG

od aktuelnih projekata u Boki tu je i Mamula,



dok se još čeka što će nići na mjestu bivšeg brodogradilišta

docsumann docsumann 09:33 21.07.2021

Re: Hej

Него, да ли ико зна нешто о реституцији Св Стефана?


jedino što znam je da je crkva na Sv. Stefanu vraćena SPC.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:42 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Него, да ли ико зна нешто о реституцији Св Стефана?


jedino što znam je da je crkva na Sv. Stefanu vraćena SPC.


Мислила сам на село, т.ј. куће, па да наследници власника постану деоничари у хотелском предузећу.
docsumann docsumann 09:58 21.07.2021

Re: Hej

principessa_etrusca
docsumann
Него, да ли ико зна нешто о реституцији Св Стефана?


jedino što znam je da je crkva na Sv. Stefanu vraćena SPC.


Мислила сам на село, т.ј. куће, па да наследници власника постану деоничари у хотелском предузећу.


nisam baš pratio.

jedino što sam ukačio zadnjih dana je da je dagradonačelnik Budve , Marko Carević predložio da se SV.SDtefan vrati Karađorđevićima, na što se nakostriješila i pozicija i opozicija.
mariopan mariopan 10:01 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
mariopan
docsumann
zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.



Hvala na čitanju doks :)

upravo samo se vratila iz Crne Gore, (bila sam malo na moru) a nisam tamo bila tri godine.
Bilo je baš lepo, voda je bila topla i čista a ležaljke i suncobrane nam nisu ni naplatili. Doneli su ih na plažu i ostavili nam na izvol'te. Iznenadila sam se lepim promenama.


drago mi je da ti je bilo lijepo.

molim te, prenesi utiske tasi i čarliju, oni još žive u osamdesetima, misleći da ih na cg primorju očekuju neotesani konobari i loša uslaga za velike novce



Stvarno ništa od toga tamo nismo videle ni doživele, sve je bilo odlicno. Plaža je lepo sređena pa sam očekivala da se korišćenje mobilijara plaća i uzalud tražila kome da platim, rekli su nam u kafiću pored plaže da se slobodno poslužimo. A konobari su unapred znali šta nas tri naručujemo i samo pogledom se razumemo, odmah donesu. Plus, u tom kafiću je i biblioteka, mogu da se uzmu knjige i vrate za par dana što sam ja obilato koristila.
Šaljem sinu slike i kažem da sam u kafiću a on kaže ne, ti si u biblioteci.
Eto Taso slobodno možeš da odeš i proveriš.
mariopan mariopan 10:04 21.07.2021

Re: Hej

principessa_etrusca
Нису само келнери и остали трговци једини проблем - примера ради и за њих, последњи пут у Светом Стефану те 2007. морао сам да купим јапанке за плажу - 14 јеврића. Месец дана касније исте такве јапанке сам у Београду купио за 5 евра.

Откуд очекивање да нешто треба да кошта исто на најексклузивнијој туристичкој локацији у ЦГ и на чукаричкој пијаци?
Него, да ли ико зна нешто о реституцији Св Стефана?

Ne znam ništa jer sam iz protesta kad su ga prodali prestala da idem u Miločer. Nisam više nikad otišla i neću. Najlepši biser prirode su prodali, kao da su dušu đavolu prodali, baš sam se naljutila. :(
nikvet pn nikvet pn 10:06 21.07.2021

Re: Hej

Гле чуда, баш на Миришту, наспрам Мамуле било је пар војних барака, напуштених и додељених војним пензосима у надзор. Један од њих, мој стриц, обезбедио нам је баш ту пар красних летовања. Ништа пут-струја-вода, права Робинзон шема. А види сад.
mariopan mariopan 10:16 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Далматинци су ме научили да се за такво море у хрватском приморју не каже "прљаво море" него то "море цвета". Тако они објашњавају ту појаву.


cvjetanje mora, bar kod nas, znači da ima puno morske trave, algi, ili koje li je morske ambrozije, na površini vode...to se dešava periodično, al ne često.
plastika s tim nema nikakve veze.

pošto je Sveti Stefan i okoliš već godinama u privatnom zakupu čisrto sumnjam da su zapušteni.

To "cvetanje mora" se dešava i u Grčkoj, kada je more izuzetno toplo i kad su povoljni uslovi za razvoj te prirodne pojave, to nije od prljavog mora nego se te živuljke namnože kada im uslovi baš odgovaraju. I kratko to traje, brzo prođe i more opet bude čisto i bistro.
docsumann docsumann 10:18 21.07.2021

Re: Hej

nikvet pn
Гле чуда, баш на Миришту, наспрам Мамуле било је пар војних барака, напуштених и додељених војним пензосима у надзор. Један од њих, мој стриц, обезбедио нам је баш ту пар красних летовања. Ништа пут-струја-вода, права Робинзон шема. А види сад.


da, to je cijena "napretka".

nema više tih divljih, strancima nepoznatih mjesta, gdje smo kao mladi odlazili barkom sa ekipom.

što reče Sergej Cjetković - to su bili dani
solo solo 10:23 21.07.2021

Re: Hej

Plus, u tom kafiću je i biblioteka, mogu da se uzmu knjige i vrate za par dana što sam ja obilato koristila.
Šaljem sinu slike i kažem da sam u kafiću a on kaže ne, ti si u biblioteci.
Eto Taso slobodno možeš da odeš i proveriš.



mariopan mariopan 10:31 21.07.2021

Re: Hej

solo
Plus, u tom kafiću je i biblioteka, mogu da se uzmu knjige i vrate za par dana što sam ja obilato koristila.
Šaljem sinu slike i kažem da sam u kafiću a on kaže ne, ti si u biblioteci.
Eto Taso slobodno možeš da odeš i proveriš.





Da, baš tako, bila sam član bibiloteke.
shmoo shmoo 10:33 21.07.2021

Re: Hej

principessa_etrusca
Нису само келнери и остали трговци једини проблем - примера ради и за њих, последњи пут у Светом Стефану те 2007. морао сам да купим јапанке за плажу - 14 јеврића. Месец дана касније исте такве јапанке сам у Београду купио за 5 евра.

Откуд очекивање да нешто треба да кошта исто на најексклузивнијој туристичкој локацији у ЦГ и на чукаричкој пијаци?



Па знам, Принцезо, али три пута скупље...

Да нису мало претерали?

И откад је то село Свети Стефан 2007. "најекслузивнија туристичка локација у Црној Гори"?

Ако је тако како ти кажеш, да га јебем ја онда у тај екскллузивитет.

Када од обећане собе са купатилом, како нам је речено у Београду, добијеш на крају у селу Свети Стефан купатило које делиш са још четири собе у којима је десеторо клинаца од по 17-18 година (уз газдино слегање раменима које значи ко вас јебе, узмите ако хоћете, ако нећете идите кући у ваш Београд, тако типично за туристичке упосленике на том делу Јадрана када унапред узму паре), посерем се онда на такав ексклузивитет, право да ти кажем.

Ако сам и могао да прогутам на плажи 15 евра дневно за сунцобран и две лежаљке без пића (ексклузивитет, јеботе, са све ђубретом које плута по мору код те плаже!), смештај као у војничкој касарни иако је плаћено као да је ексклузивни смештај није могао да прође без последица.

Да не дуљим, најебао сам се миле мајке и том кретену од газде и тој агенцији у Бгд. у којој су после летовања када сам отишао да им се пожалим на исти начин слегали раменима као и њихов бизнис сарадник у селу Свети Стефан, иначе поносни Паштровић.

И то најебавање мајке није се састојало од мог свађања са њима и псовања.

На други начин су добили по својој поносној паштровићевској пичЦи.

Има Бата Таса и за такве начина да им покаже шта мисли о њима и њиховом пословању.

Платили су више него што су зарадили на мени.


П.С. - Чукаричка пијаца је најскупља пијаца у Београду.


shmoo shmoo 10:40 21.07.2021

Re: Hej

mariopan

Stvarno ništa od toga tamo nismo videle ni doživele, sve je bilo odlicno.

Eto Taso slobodno možeš da odeš i proveriš.



А где си тачно била ако није тајна?

(Можда си и поменула, а ја нисам видео. Видео сам само воз до Бара.)

mariopan mariopan 11:20 21.07.2021

Re: Hej

shmoo
mariopan

Stvarno ništa od toga tamo nismo videle ni doživele, sve je bilo odlicno.

Eto Taso slobodno možeš da odeš i proveriš.



А где си тачно била ако није тајна?

(Можда си и поменула, а ја нисам видео. Видео сам само воз до Бара.)


Nije tajna, bila sam u Baošiću. Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.

Plaža je betoniran kej visoko nad vodom, oko metar visine, sa koga se ulazi u vodu preko niklovanih stepenica (stepenice kao za bazen) pa se tako ulazi direktno u duboku vodu, do metar dubine ujutru a popodne nešto više zbog plime.
Tu su domaćini izneli četiri ogromna suncobrana i gomilu ležaljki onih belih udobnih sa dušecima i ostavili nam da se sami služimo. Baš lep gest. A more je sve vreme bilo čisto i lepo ugrejano, ni previše ni premalo. Milina.
docsumann docsumann 12:01 21.07.2021

Re: Hej

Nije tajna, bila sam u Baošiću. Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.


heh, pa skoro u komšiluk mog radnog mjesta...

Papagaj je inače kafić-restoran na glasu.


P.S. jesi svraćala do Porto Novog?
alselone alselone 12:03 21.07.2021

Re: Hej

Papagaj je inače kafić-restoran na glasu.

Zlatni papagaj?
alselone alselone 12:09 21.07.2021

Re: Hej

što reče Sergej Cjetković - to su bili dani


Ako bih sabirao sate slušanja muzike po autoru, Sergej mi je pri vrhu, što je potpuno neverovatno.

Kda sam počinjao da putujem, pričam sa ženom šta da slušam u avionima na dugim putovanjima. Kaže ona - kada sam bila trudna prijao mi je Sergej Ćetković. Ja reko ma ajde, to je muzika za lift. Em znam nju i da je školovana muzičarka (samo osnovna doduše), em šta je sve slušala u životu. Kaže ona probaj.

I tako ti ja snimim za jedno od prvih putovanja neki Best of Sergej album i slušam ga narednih 7, 8 godina svako putovnje. :)

- prijatan glas
- prijatna muzika za spavanje i kuliranje. Niti previše dobra da me budi iz zombi stanja i vraća u realnost da je slušam, a niti glupa i iritanta pa da mi radi isto
- tekstovi korektni, ne glupi da me nerviraju, ne odlični da moram da razmišljam o njima
- "mekani" instrumenti i melodija, tačno da ti se prispava

Nadam se da ću jednom upoznati tog čoveka, da mu stisnem ruku, zahvalim se i kažem mu gde je sve bio "sa mnom". .)
alselone alselone 12:12 21.07.2021

Re: Hej

neotesani konobari i loša uslaga za velike novce


Mogu i ja da potvrdim. Konobari veoma ljubazni i predusetljivi. Školovani konobari a ne klinci koji su došli na primorje da uzmu koji dinar preko leta. Ljubazno osoblje i na plažama. Ljubazno osoblje i u hotelima i apartmanima.

Eto, zamerke nisam imao a došao sam pun predrasuda.
shmoo shmoo 12:17 21.07.2021

Re: Hej

mariopan

Nije tajna, bila sam u Baošiću.



Хвала, Мариопан.

shmoo shmoo 12:18 21.07.2021

Re: Hej

alselone
neotesani konobari i loša uslaga za velike novce


Mogu i ja da potvrdim. Konobari veoma ljubazni i predusetljivi. Školovani konobari a ne klinci koji su došli na primorje da uzmu koji dinar preko leta. Ljubazno osoblje i na plažama. Ljubazno osoblje i u hotelima i apartmanima.

Eto, zamerke nisam imao a došao sam pun predrasuda.



Да поновим оно што рекох Доксуману, хвала богу да смо већ једном престали да сами себи пуцамо у ногу барем што се тиче овога о чему причамо.


docsumann docsumann 12:23 21.07.2021

Re: Hej

alselone
Papagaj je inače kafić-restoran na glasu.

Zlatni papagaj?


just Papagaj

alselone alselone 12:24 21.07.2021

Re: Hej

just Papagaj


Znaš na šta mislim kada kažem zlatni papagaj?
docsumann docsumann 12:25 21.07.2021

Re: Hej

alselone
just Papagaj


Znaš na šta mislim kada kažem zlatni papagaj?


ne (ako ne misliš na pjesmu od Orgazma)
mariopan mariopan 12:28 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Nije tajna, bila sam u Baošiću. Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.


heh, pa skoro u komšiluk mog radnog mjesta...

Papagaj je inače kafić-restoran na glasu.


P.S. jesi svraćala do Porto Novog?

Nisam svraćala a isle smo svuda, svaki dan ili Zelenika, Tivat, H. Novi...i u Trebinje smo išle.
alselone alselone 12:29 21.07.2021

Re: Hej

ne (ako ne misliš na pjesmu od Orgazma)


Da, pesmu, ali pesma je zapravo o kafiću. I to baš onakvom kakvim ga je Mara opisala

Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.
shmoo shmoo 12:30 21.07.2021

Re: Hej

docsumann

ne znam da li će Boka ikad biti drugi Dubrovnik, to je prilično ambiciozna ambicija



Па ето. У том тренутку, неких 5-6 година после земљотреса када су још увек пристизале и оне паре као помоћ коју је издвајала цела тадашња Југославија, помислило се да би могло бити нешто од тога.

Не баш Дубровник јер је Дубровник један и непоновљив, али Котор и цела Бока сами и самосвојни и посебни на свој начин какви су одувек и били. А да му Дубровник буде само углед за ту експлоатацију и зараду од туристичког динара које не подразумева само море и летовање него и много историје у позадини.

Али ето, не би од та посла ништа половином осамдесетих, дакле пре неких 30-35 година, јер су нечије деде биле партизани или четници, а швапске деде залутале у балканске гудуре 1941-1945 па после једва нашли излаз одатле. А унуци много гледали домаће вестерн филмове.

docsumann docsumann 12:40 21.07.2021

Re: Hej

alselone
ne (ako ne misliš na pjesmu od Orgazma)


Da, pesmu, ali pesma je zapravo o kafiću. I to baš onakvom kakvim ga je Mara opisala

Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.


ustvari Zlatni Papagaj nije ništa posebn za današnje standarde. prolazio sam pored njega kao student xy puta. već tada se bio ofuc'o
mariopan mariopan 12:42 21.07.2021

Re: Hej

shmoo
mariopan

Nije tajna, bila sam u Baošiću.



Хвала, Мариопан.


Molim Taso :)

Knjiga koja mi se dopala je "Milena i druge drustvene reforme" (Olja Knežević) pa je preporučujem za odmor.
shmoo shmoo 12:55 21.07.2021

Re: Hej

mariopan

Knjiga koja mi se dopala je "Milena i druge drustvene reforme" (Olja Knežević) pa je preporučujem za odmor.




Миле Транзиција у обличју и телу жене?

Једна таква Милена у кући ми је сасвим довољна.

Шалим се, Мариопан. Хвала на препоруци.





principessa_etrusca principessa_etrusca 12:56 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
principessa_etrusca

Мислила сам на село, т.ј. куће, па да наследници власника постану деоничари у хотелском предузећу.


nisam baš pratio.

jedino što sam ukačio zadnjih dana je da je dagradonačelnik Budve , Marko Carević predložio da se SV.SDtefan vrati Karađorđevićima, na što se nakostriješila i pozicija i opozicija.

Ја мислим на сам Св Стефан, на хриди, данашњи хотел. Власници из Паштровића су исељени педесетих. вероватно се радило о принудној експропријацији каква може бити неопходно када гради пут или нешто слично, али је сасвим без везе истеривање да би се правио ексклузивни хотел, осим да су сви власници одлучили да се иселе и направе хотелско насеље.
mariopan mariopan 12:58 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
alselone
ne (ako ne misliš na pjesmu od Orgazma)


Da, pesmu, ali pesma je zapravo o kafiću. I to baš onakvom kakvim ga je Mara opisala

Kafić o kome pričam se zove "Papagaj" fino je sređen a konobari ekstra uslužni i fini. Nije prost kafić nego baš elegantno i udobno sređen, i enetrijer i eksterijer.


ustvari Zlatni Papagaj nije ništa posebn za današnje standarde. prolazio sam pored njega kao student xy puta. već tada se bio ofuc'o

Onda su ga renivirali i ponovili? Ovaj uopste nije takav. Fotelje su nove ili skoro presvučene u veoma lepu golubije sivu boju platna,garniture za sedenje veoma udobne a enterijer zanimljiv, lepo je unutra, nije nagurano. Doduše imaju jedan starinski kredenac, onaj kuhinjski iz pedesetih, i to mi je baš zanimljiv detalj u inače modernom enterijeru.

Eh, da znaš u kakvim sam kafićima i tavernama po Grckoj sedela, na kakvim stolicama "sikterušama" što te nažulje da izdržiš taman da ručaš pa onda moraš da ustaneš i lepo oslobodiš stolicu za sledećeg gosta! Mislim da je to namerno? *
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:02 21.07.2021

Re: Hej

А да му Дубровник буде само углед за ту експлоатацију и зараду од туристичког динара које не подразумева само море и летовање него и много историје у позадини.

Туризам није усрећио Дубровник, као што није усрећио ниједан град који се 100% ослонио на њега.
docsumann docsumann 13:02 21.07.2021

Re: Hej

Onda su ga renivirali i ponovili?


ma als je unio zbrku.

pričamo o Zlatnom Papagaju, legendarnom kafiću u Beogradu. nekadašnjem stjecištu šminkera...
predatortz predatortz 13:08 21.07.2021

Re: Hej

heh, pa skoro u komšiluk mog radnog mjesta...

Papagaj je inače kafić-restoran na glasu.



Imaju li još one hlebčiće-štapiće?
Na to smo se bili navukli. Po tri korpe spucamo dok nam donesu večeru. Razne piletine su bile sasvik ok.
shmoo shmoo 13:12 21.07.2021

Re: Hej

principessa_etrusca
А да му Дубровник буде само углед за ту експлоатацију и зараду од туристичког динара које не подразумева само море и летовање него и много историје у позадини.

Туризам није усрећио Дубровник, као што није усрећио ниједан град који се 100% ослонио на њега.



Ех... Много тога није усрећило ни Дубровник ни све остале у бившој Југославији, али од нечега се морало живети.

Као што се и данас мора живети.

Не како хоћемо него како морамо.

mariopan mariopan 13:30 21.07.2021

Re: Hej

docsumann
Onda su ga renivirali i ponovili?


ma als je unio zbrku.

pričamo o Zlatnom Papagaju, legendarnom kafiću u Beogradu. nekadašnjem stjecištu šminkera...

Aaaaa.. izvinite onaK.
docsumann docsumann 13:42 21.07.2021

Re: Hej

principessa_etrusca
А да му Дубровник буде само углед за ту експлоатацију и зараду од туристичког динара које не подразумева само море и летовање него и много историје у позадини.

Туризам није усрећио Дубровник, као што није усрећио ниједан град који се 100% ослонио на њега.


mislim da je Dubrovniku više naškodila visoka cijene kvadrata u starog gradu.
ogroman broj stanova u kojima se nekad živjelo prodat je strancima parajlijama, koji tu sad žive tek 2-3 mjeseca godišnje.
zajedno sa gradom "zatvorenih škura" došlo je do zatvaranja mnogih malih zanatskih radnji, frizeraja, i sl. koji činili živo tkivo grada.
alselone alselone 13:43 21.07.2021

Re: Hej

nije ništa posebn za današnje standarde


Današnja restoranska ponuda beograda se ne bi osramotila ni pred Njujorkom, Parizom ili Londonom.
jinks jinks 13:48 21.07.2021

Re: Hej

alselone
nije ništa posebn za današnje standarde


Današnja restoranska ponuda beograda se ne bi osramotila ni pred Njujorkom, Parizom ili Londonom.

Razlika između kapitalizma i socijalizma ... kad već pominješ ondašnja kultna mesta.
docsumann docsumann 13:50 21.07.2021

Re: Hej

jinks
alselone
nije ništa posebn za današnje standarde


Današnja restoranska ponuda beograda se ne bi osramotila ni pred Njujorkom, Parizom ili Londonom.

Razlika između kapitalizma i socijalizma ... kad već pominješ ondašnja kultna mesta.


heh, al u isto vrijeme, Akademija je u to vrijeme bila klub na evropskom nivou.


alselone alselone 13:52 21.07.2021

Re: Hej

heh, al u isto vrijeme, Akademija je u to vrijeme bila klub na evropskom nivou.


Od autora Bobe i Stevana - Nevolje na demiji.




Brate ovo je bilo pre 14 godina. Vreme leti kad se zabavljamo.
jinks jinks 13:53 21.07.2021

Re: Hej

Možda na nekoj underground sceni, ali na ovoj overground, tipa restorani i slično ...
docsumann docsumann 14:01 21.07.2021

Re: Hej

jinks
Možda na nekoj underground sceni, ali na ovoj overground, tipa restorani i slično ...


realno, andergraund je keva, mislim u kreativnom smislu.

ovo iznad je masovni vašar potrošačkog društva
maksa83 maksa83 14:14 21.07.2021

Re: Hej

Da, pesmu, ali pesma je zapravo o kafiću. I to baš onakvom kakvim ga je Mara opisala

Zlatni Papagaj nije bio ništa specijalno po enterijeru i eksterijeru, po današnjim aršinima bi ga verovatno okarakterisali kao rupu, mislim da je bio otpr. veličine garsonjere, ali je bio prvi kafić u Beogradu i samim tim prvo mesto gde su se pojavili espreso/kapućino i sl. Pošto je bio SveCka stvar tamo su skupljali (pazi sad kako govorim strane jezike) kremaši, tj. tadašnja mlada buržoazija i oni koji su se tako osećali.
predatortz predatortz 14:20 21.07.2021

Re: Hej

maksa83
Da, pesmu, ali pesma je zapravo o kafiću. I to baš onakvom kakvim ga je Mara opisala

Zlatni Papagaj nije bio ništa specijalno po enterijeru i eksterijeru, po današnjim aršinima bi ga verovatno okarakterisali kao rupu, mislim da je bio otpr. veličine garsonjere, ali je bio prvi kafić u Beogradu i samim tim prvo mesto gde su se pojavili espreso/kapućino i sl. Pošto je bio SveCka stvar tamo su skupljali (pazi sad kako govorim strane jezike) kremaši, tj. tadašnja mlada buržoazija i oni koji su se tako osećali.


Sećam se, kao klinac dođem u Beograd - i nema kafića!
Za Zagreb, Sarajevo, Tuzlu, Mostar, Banjaluku, to je uveliko bila uobičajena stvar.


docsumann docsumann 14:22 21.07.2021

Re: Hej


maksa83 maksa83 14:36 21.07.2021

Re: Hej

Sećam se, kao klinac dođem u Beograd - i nema kafića!

Zlatni Papagaj je otvoren 1979. kao prvi, i mislim da nije dugo bio jedini, već od ranih osamdesetih ih je bilo iha-ha.

Evo sad gledam, prvi kafić u pok. SFRJ je izgleda otvorio neki fudbaler Veleža u Zagrebu, ne piše kad, a u Mostaru (zbog jakih Zagreb - Mostar veza) je posle otvoren 1972 i da su posle nicali ko pečurke.

U Beogradu su do Zlatnog Papagaja postojale samo kafane, i omladina je i tamo blejala. U ulici u kojoj sam živeo je bio restoran Lovac koji je bio dobar roštilj/divljač restoran (i danas je, one lovačke lepinje tamo su jedna od retkih konstanti u ovom gradu) ali je u jednom trenutku postao fensi mesto za blejanje mada mu to uopšte nije namena, tako da sam kao klinac sa terase ispred mogao da vidim i Idole sa sve Krstićem. Pravili su takvu gužvu da nije moglo da se prođe kolima, a to je potpuno zadavilo restoran dotle da su ga bukv. zatvorili na preko 6 meseci ne bi li ga omladina "zaboravila". Drugo takvo mesto je bio Manjež, pa Pevac, pa...
predatortz predatortz 14:43 21.07.2021

Re: Hej

Evo sad gledam, prvi kafić u pok. SFRJ je izgleda otvorio neki fudbaler Veleža u Zagrebu, ne piše kad, a u Mostaru (zbog jakih Zagreb - Mostar veza) je posle otvoren 1972 i da su posle nicali ko pečurke.


Ne znam koje godine je otvoren prvi tuzlanski kafić, "Dundo", ali me je tad keva još vodila za ruku preko ulice.
Kad prođemo pored "Dunde", ubrza da ne gledam "besprizornike".
Posle su, što kažeš, nicali kao pečurke.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:22 21.07.2021

Re: Hej

predatortz
Evo sad gledam, prvi kafić u pok. SFRJ je izgleda otvorio neki fudbaler Veleža u Zagrebu, ne piše kad, a u Mostaru (zbog jakih Zagreb - Mostar veza) je posle otvoren 1972 i da su posle nicali ko pečurke.


Ne znam koje godine je otvoren prvi tuzlanski kafić, "Dundo", ali me je tad keva još vodila za ruku preko ulice.
Kad prođemo pored "Dunde", ubrza da ne gledam "besprizornike".
Posle su, što kažeš, nicali kao pečurke.

У Београду су кафићи каснили не због одсуства предузетништва, већ зато што су приватни локали на Кнезу и попречним улицама могли на прсте да се броје. Они који су их користили су били занатлије у традиционалном смислу, Горанци који су држали “Корзо”, радња за поправку телевизора до њих, обућар Краљ код тадашње америчке читаонице, посластичар Петровић у Змај Јовиној, козметичарка Катарина у Ђуре Јакшића и разне поправке по пасажима, да не заборавим столаре Ђорђевиће.
Не знам ко је био власник Злазног папагаја, али рецимо кафић који је отворен убрзо после њега, Галерију, држао је Капоња, удбашки син и новопечени капиталиста.
maksa83 maksa83 15:35 21.07.2021

Re: Hej

Не знам ко је био власник Злазног папагаја, али рецимо кафић који је отворен убрзо после њега, Галерију, држао је Капоња, удбашки син и новопечени капиталиста.

Galeriju je mislim otvorio Jovov sin, Dragan, koji je bio uspešan košarkaš u vreme Moke i Simonovića, ne znam da li je bio neposredno posle Zlatnog Papagaja pošto sam u to vreme bio mali za kafiće (a i u kasnijim tinejdž godinama kafići nisu nekako bili mesto za nas, mahom smo blejali ispred SKC-a, kad uspemo da nas puste na Akademiju super, mada je to kad se moja drugarica smuvala sa Mitom iz Blokauta postalo mnogo jednostavnije pošto je on kao i svi studentni umetnosti radio dole), ali posle tj. devedesetih smo ponekad išli u Galeriju i tamo si mogao da vidiš sve generacije Kapičića - i matorog ubicu Jovoa (koji je, uzgred, tamo okupljao druge beogradske Crnogorce i držao banku i vrlo glasno i eksplicitno Crnogorovao (pandan Srbovanju) i sina Dragana i unuka Stevana (onaj mnogo lep dečko glumac)

Kafić je bilo problematično otvoriti i zato što kafe-bar nije postoja u nomenklaturi, mogao si samo da otvoriš nešto sa hranom i onda su kafići u zamrzu držali neku hranu da zadovolje formu tj. izbegnu kaznu.

Posle osamdesete je kafića bilo svuda.
docsumann docsumann 15:41 21.07.2021

Re: Hej

Mitom iz Blokauta


si gledao Vranjkovića kod Galeba? meni baš legao intervju. ima puno tih reminiscencija vezanihza Akademiju, bg rock scenu 90-tih generalno, odličnih anegdota...



a pokupio sam i par novih predloga za slušanje.


EDIT: jest poduži intervju, al obično stavim brzinu na 1,25, a i ne odlušam sve iz cuga
Jaril Jaril 16:09 21.07.2021

Re: Hej

А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.
shmoo shmoo 17:32 21.07.2021

Re: Hej

Jaril
А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.



Где је тачно Ратац? Нисам до сад чуо за то место...



crossover crossover 21:32 21.07.2021

Re: Hej

docsumann

si gledao Vranjkovića kod Galeba? meni baš legao intervju. ima puno tih reminiscencija vezanihza Akademiju, bg rock scenu 90-tih generalno, odličnih anegdota...


Jedan od najluđih koncerata na kojima sam bio, UK Subs na Akademiji 1986. Akademija je i inače bila zadimljena kao ABHO poligon, a onda je neki dileja u sred svirke bacio suzavac, bend nije ni trepnuo, pevač samo stavio maramu preko usta i nastavio da peva, publika je jedno četiri pet puta išla gore dole, čini mi se da se i bina zapalila u nekom trenutku ali koncert nije ni jednom prekinut. Danas bi nas sve pohapsili i odveli u ludnicu.
maksa83 maksa83 07:01 22.07.2021

Re: Hej

si gledao Vranjkovića kod Galeba? meni baš legao intervju. ima puno tih reminiscencija vezanihza Akademiju, bg rock scenu 90-tih generalno, odličnih anegdota...

E, nisam, ali sad jesam odslušao sat vremena, a zapravo nisam ni znao ko je ovaj tip, nisam fan Blokauta, znam za jednu njihovu pesmu (mislim da se zove Trenje) za njih sam prvi put saznao tada u drugoj polovini osamdesetih, ta moja drugarica je imala penchant za dip andrgraund rok zvezde, prvo je bila sa nekim tipom iz Morbida u Noći (mislim da su se tako zvali) pa sa Mitom iz Blokauta. Odslušao sam za početak sat vremena ovoga (mada nemam puno nerava za Galeba, a ni podkaste generalno, slabo mi drže pažnju) i zanimljiv tip, "osećam ga", ali vidim da je siroma te najbolje godine Beograda i Akademije što je druga polovina osamdesetih proveo u Moskvi i vratio se kada je sranje počelo 1991. što doduše još uvek nije bilo loše vreme za muziku, ta prva polovina devedesetih je bila fenomenalna po tom pitanju, koliko se za tih 5 godina napravilo razne dobre muzike u Srbiji (70% toga u Vojvodini) nije se napravilo u sledećih 25.

Sad se setih, odgledao sam jednu Galebovu emisijicu o K-Pop supkulturi u Srbiji, to je bilo zabavno. Sećam se da je neko pre neku godinu uspeo da navuče originalne azijske "K-Pop kids" (svojevrsna Internet pošast, guglovati pojavu) na vrat nekoj viđenoj SNS botulji, čega bi real life ekvivalent bio "pustili su na tebe nepregledno jato dresiranih stršljenova" i nije joj ostalo ništa osim da ugasi nalog.
docsumann docsumann 07:47 22.07.2021

Re: Hej

nisam fan Blokauta


ni ja, priznajem, al mi Nikola uvijek djelovao kao autentičan lik, mračni pjesnik dobrog srca.

on i u samom intervjuu više priča o svojim iskustvima kao tonca, inžinjera zvuka, il šta već radi na koncertima drugih bendova, o likovima koji su se muvali okolo, nego o sebi i Blok Out-u.

Morbida u Noć


Morbidi i Mnoći

što doduše još uvek nije bilo loše vreme za muziku, ta prva polovina devedesetih je bila fenomenalna po tom pitanj


da, upravo. još jedan primjer sivih vremena koje iscjede potonji atom kreativnosti iz kreativnih ljudi.
i to više dođe kao odbrana od ludila, nego umjetnost kao nadogradnje društva nakon zadovoljene materijanle strane života, jer ta strana nije tad ni mogla biti zadovoljena.

znam da cross ne gotivi Galeba, al ja mu dajem šansu (Galebu, ne crossu ) ima par stvari koje cijenim kod njega. recimo, usput sam saznao da potiče iz siromašne porodice (neko od njegovih je porijeklom iz Somalije) a meni uvijek drago kad neko iz autsajderske pozicije uspije da se ostvari u životu.
ponekad mu zamjeraju da previše priča u svojim emisijama ( Ajs Negrutin se negdje zajebavao na tu temu - najbolji podkast je kod Geleba, on sve sam ispriča, ti ne moraš ništa da kažeš)) al ja te emisije i ne doživljavam kao klasični intervju, već kao razgovor dvoje ljudi, nerjetko uz čašicu.

emisija s Rambom mu je bila odlična, sa Kaličaninom pravo otkrovenja (zbog Kaličanina, nisam znao koliko je lik zaista kvalitetan) i ova s Vranjkovićem zbog sve te duhovite reminiscencije na devedesete.

"pustili su na tebe jato dresiranih stršljenova"


to me podsjeti na posljednju epizodu o Hulku (ne da je to posljednji strip nacrtan o njemu, nego upravo prikazuje Hulkove zadnje dane). e, u toj epizodi na uništenoj planeti preživio je samo Hulk, već sijed i star, al i dalje jak i ogroman.
njega s vremena na vrijeme maltretira jato nekih mutant insekata (svaki velik kao vrana, i s čeličnim klještima)...tu ni sva snaga ovog svijeta ne pomaže.

maksa83 maksa83 08:18 22.07.2021

Re: Hej

znam da cross ne gotivi Galeba, al ja mu dajem šansu (Galebu, ne crossu ) ima par stvari koje cijenim kod njega. recimo, usput sam saznao da potiče iz siromašne porodice (neko od njegovih je porijeklom iz Somalije) a meni uvijek drago kad neko iz autsajderske pozicije uspije da se ostvari u životu.

Ma okej je Galeb 95% vremena samo ponekad stisneš oči uz "ajoj brate ne seri", ima mišljenje, ima stav, proaktivan je, zapravo lepo radi to što radi.

da, upravo. još jedan primjer sivih vremena koje iscjede potonji atom kreativnosti iz kreativnih ljudi.
i to više dođe kao odbrana od ludila

Jeste, to je bio umirući urbani duh izgrađen i odrastao pre toga u odbrani od narastajućeg ludila. Koje se evo ponavlja i opet zalaufava, ali ne vidim da je išta ostalo da se pobuni i brani, što i nije skroz čudno pošto potke nema, ta deca/ljudi su odrasli u onom ludilu i za drugo ne znaju.

Morbidi i Mnoći

E jes, tako su se zvali, mada mislim da su u nekom momentu bili samo Morbidi, ona je bila sa nekim mislim Mariom koji je valjda bio gitarista ili basista, pamtim ga po tome što je nosio isključivo crvene čarape.

Ali super je bilo to vreme - svirke viđenih bendova u SKC-u, anonimnih bendova po školama, u Dadovu, svašta se nešto dešavalo, sećam se početaka Kazne za Uši po školama (kakva su to nema-se-ništa-nigde vremena bila, tip koji je nama lupao bubnjeve je pozajmljivao palice od Iveka iz pomenute Kazne za Uši), moj drug iz škole Kraka još nije bio svestan da će posle da napravi Pressing (ima zanimljiva epizoda kad mu ćale kenja kako on i njegovi "pandrkaši" tu nešto drndaju umesto kao oni momci što sviraju Suadu da pravi dobru muziku koju će omladina da sluša, na šta mu je Kraka odsvirao Suadu i ovaj ga više nije smarao), kao ni ludi Kiza (pominjao sam već možda živeo je iza ćoška od mene, sećam ga se kao godinu dana starijeg introvertnog mračnog klinca koji uvek ide u školu i nazad sam, gleda pred sebe i mrmlja sam sa sobom kao da je nešto ljut, hronično ispizdeo, kad sam ga posle iks godina prepoznao kao pevača Pressinga pao sam na dupe). On i Kraka su bili nešto kao Morisi i Džoni Mar u ovim okvirima, savršen kreativni spoj.
mariopan mariopan 08:21 22.07.2021

Re: Hej

Jaril
А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.

Gde si Jarile.

Reset je da se ode bilo gde na sunce i vodu. Meni je bilo najvažnije da na kratko razbijem rutinu.
haklberi_tom haklberi_tom 08:21 22.07.2021

Re: Hej

docsumann
mariopan
docsumann
zilikaka
Odlučna ti oriča. I opisi baš slikoviti. Dakle, nema stajanja, čekamo sledeću.



Hvala na čitanju doks :)

upravo samo se vratila iz Crne Gore, (bila sam malo na moru) a nisam tamo bila tri godine.
Bilo je baš lepo, voda je bila topla i čista a ležaljke i suncobrane nam nisu ni naplatili. Doneli su ih na plažu i ostavili nam na izvol'te. Iznenadila sam se lepim promenama.


drago mi je da ti je bilo lijepo.

molim te, prenesi utiske tasi i čarliju, oni još žive u osamdesetima, misleći da ih na cg primorju očekuju neotesani konobari i loša usluga za velike novce

Ja nisam kompetentan da pišem o bilo čijem moru, pa ni o crnogorskom.
Jer me ta tema uopšte ne zanima.
Ono kada sam ja bio tamo, jedini puta, je bilo tako da sam nakon trećeg dana spakovao ranac - i otišao u Istru.
Bez obzira što sam imao uplaćenih 10 dana.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:19 22.07.2021

Re: Hej

У Београду су кафићи каснили


Pabovi (pubs) su zakon..

'Men to the left... because women are always right!' Hilarious toilet humour signs for male and female bathrooms.

shmoo shmoo 09:32 22.07.2021

Re: Hej

mariopan
Jaril
А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.

Gde si Jarile.





Натерасте ме да копам, Ратац је код Сутомора.

Хвала на помоћи и ђе чули и ђе не чули.






apacherosepeacock apacherosepeacock 09:40 22.07.2021

Re: Hej

Ja nisam kompetentan da pišem o bilo čijem moru, pa ni o crnogorskom.

More nema konkurenciju.. pod uslovom da si kilometrima daleko od najezde turista.
mariopan mariopan 10:13 22.07.2021

Re: Hej

Ja nisam kompetentan da pišem o bilo čijem moru, pa ni o crnogorskom.

Dobro, neko voli neko ne voli. Imam sestru koja ne voli more nego voli šumu i planine i tako ide na odmore i često idemo zajedno. Meni su i ti odmori fantastični, samo da se maknem od rutine i svakodnevnice. Ti možda putuješ često poslom pa ne osećaš da ti treba neka promena ali mi što sedimo kod kuće kao kvočke cele godine moramo negde da odemo.
docsumann docsumann 10:47 22.07.2021

Re: Hej

Ратац је код Сутомора.


ma lako ćeš ga prepoznati.
tamo su vagine dijagonalne
shmoo shmoo 10:51 22.07.2021

Re: Hej

docsumann
Ратац је код Сутомора.


ma lako ćeš ga prepoznati.
tamo su vagine dijagonalne








Па морају да буду.

Зарад равнотеже у свемиру.


mariopan mariopan 10:59 22.07.2021

Re: Hej

docsumann
Ратац је код Сутомора.


ma lako ćeš ga prepoznati.
tamo su vagine dijagonalne

crossover crossover 16:25 22.07.2021

Re: Hej

docsumann
emisija s Rambom mu je bila odlična,


Sa Rambom bi i Beogradska hronika bila odlična. Doduše, on je najbolji kad ga ne snimaju kamere.
docsumann docsumann 16:49 22.07.2021

Re: Hej

crossover
docsumann
emisija s Rambom mu je bila odlična,


Sa Rambom bi i Beogradska hronika bila odlična. Doduše, on je najbolji kad ga ne snimaju kamere.


ustvari kad je u prisustvu troje i manje ljudi.
čim se društvo ukrupnja njemu proradi egzibicionistički gen.

Davie Davie 17:59 22.07.2021

Re: Hej

maksa83
Sećam se, kao klinac dođem u Beograd - i nema kafića!

Zlatni Papagaj je otvoren 1979. kao prvi, i mislim da nije dugo bio jedini, već od ranih osamdesetih ih je bilo iha-ha.

Evo sad gledam, prvi kafić u pok. SFRJ je izgleda otvorio neki fudbaler Veleža u Zagrebu, ne piše kad, a u Mostaru (zbog jakih Zagreb - Mostar veza) je posle otvoren 1972 i da su posle nicali ko pečurke.

U Beogradu su do Zlatnog Papagaja postojale samo kafane, i omladina je i tamo blejala. U ulici u kojoj sam živeo je bio restoran Lovac koji je bio dobar roštilj/divljač restoran (i danas je, one lovačke lepinje tamo su jedna od retkih konstanti u ovom gradu) ali je u jednom trenutku postao fensi mesto za blejanje mada mu to uopšte nije namena, tako da sam kao klinac sa terase ispred mogao da vidim i Idole sa sve Krstićem. Pravili su takvu gužvu da nije moglo da se prođe kolima, a to je potpuno zadavilo restoran dotle da su ga bukv. zatvorili na preko 6 meseci ne bi li ga omladina "zaboravila". Drugo takvo mesto je bio Manjež, pa Pevac, pa...


Pazi kad niko (od novinara) tacno ne zna kad je otvoren "Zlatni papagaj", iste 2008-me u Blicu je otkucan tekst gde kazu da je otvoren u aprilu 1978 (kao tridesetogodisnjica od otvaranja) a u Novostima kazu u septembru 1979, nije zanemarljivo godinu i po. Nema JJBebe da nam iz prve ruke potvrdi jer u u Beogradu nista nije otvoreno jos od starih Rimljana a da to ona nije overila

Kafici i restorani imaju nalete popularnosti u talasima, ono sto je mesto koje je ultra popularno medju danasnjim klincima sutra ce postati napustena rupetina sa pokojim zalutalim nostalgicnim matorcem sa pojavom nove generacije onoga sto zovu "partijanera". Samo par skadarlijskih kafana se odrzalo decenijama ili duze, menjali su se drustveni sistemi, vlasnici, potrebe i navike, menjale su se i kafane.
Davie Davie 18:20 22.07.2021

Re: Hej

maksa83
Не знам ко је био власник Злазног папагаја, али рецимо кафић који је отворен убрзо после њега, Галерију, држао је Капоња, удбашки син и новопечени капиталиста.

Galeriju je mislim otvorio Jovov sin, Dragan, koji je bio uspešan košarkaš u vreme Moke i Simonovića, ne znam da li je bio neposredno posle Zlatnog Papagaja pošto sam u to vreme bio mali za kafiće (a i u kasnijim tinejdž godinama kafići nisu nekako bili mesto za nas, mahom smo blejali ispred SKC-a, kad uspemo da nas puste na Akademiju super, mada je to kad se moja drugarica smuvala sa Mitom iz Blokauta postalo mnogo jednostavnije pošto je on kao i svi studentni umetnosti radio dole), ali posle tj. devedesetih smo ponekad išli u Galeriju i tamo si mogao da vidiš sve generacije Kapičića - i matorog ubicu Jovoa (koji je, uzgred, tamo okupljao druge beogradske Crnogorce i držao banku i vrlo glasno i eksplicitno Crnogorovao (pandan Srbovanju) i sina Dragana i unuka Stevana (onaj mnogo lep dečko glumac)

Kafić je bilo problematično otvoriti i zato što kafe-bar nije postoja u nomenklaturi, mogao si samo da otvoriš nešto sa hranom i onda su kafići u zamrzu držali neku hranu da zadovolje formu tj. izbegnu kaznu.

Posle osamdesete je kafića bilo svuda.


I ja sam bio mali za prve kafice u BGD ali sam krajem '80-tih dolazio u KB (Kafe Beograd) na Bulevaru, bio je poprilicno prazan pa smo mi kao studenti sedeli tamo dok cekamo da nam u obliznjoj fotokopirnici kopiraju beleske sa predavanja i ispitna pitanja. Vlasnik toga kafea koji je otvoren ranih '80-tih medju prvima u gradu je onako pod gasom pricao da se kafic u BGD nije mogao otvoriti ako Komitet sa opstine ili grada nije dao odobrenje za to (zarad uticaja zapadne propagande na socijalisticku omladinu), on je inace bio sin nekog visokog policijskog funkcionera zvucnoga imena.

U sustini mene nikad nisu interesovala blejacka mesta te sam ih izbegavao pa sam cesto u nekom drustvu bio totalno "out", povede se prica o kafeima i ko gde izlazi a ja cutim.

zilikaka zilikaka 18:25 22.07.2021

Re: Hej

Kafici i restorani imaju nalete popularnosti u talasima, ono sto je mesto koje je ultra popularno medju danasnjim klincima sutra ce postati napustena rupetina sa pokojim zalutalim nostalgicnim matorcem sa pojavom nove generacije onoga sto zovu "partijanera". Samo par skadarlijskih kafana se odrzalo decenijama ili duze, menjali su se drustveni sistemi, vlasnici, potrebe i navike, menjale su se i kafane.

Da, i mene od mladosti kopkalo koja to sila prevuče onolke ljzde s jednog na drugo mesto, ko nožem odsečeno.
Sećam se togana lokalu. Jednog leta svi visimo u, ispred i oko neke, skoro pa rupetine. Nema mesta da priđeš, a po piće idu najhrabriji.Sledeće sezone, drugo mesto, a ono lanjsko zvrji prazno. Bukvalno.
A kad pogledaš, ništa ni bolje ni gore od većine ostalih.
I nikad nisam otkrila ko i kako povlači te migracije.
alselone alselone 20:16 22.07.2021

Re: Hej

Нудистичка плажа Ратац.


Jaril Jaril 11:09 23.07.2021

Re: Hej

alselone
Нудистичка плажа Ратац.



Ратац да добије статус бање. За лечење нејебице.
Jaril Jaril 11:15 23.07.2021

Re: Hej

mariopan
Jaril
А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.

Gde si Jarile.

Reset je da se ode bilo gde na sunce i vodu. Meni je bilo najvažnije da na kratko razbijem rutinu.

Ја на неком сеоском базен туризму данас.

Огрешио се о тебе. Радим неки deep editing неког божемесачувај тешког романа па истрошио капацитет за читање мрачних прича, типа убиства, злостављање у детињству и тако то...

Тако да ћу твоје да читам тек кад истекне седам дана. Или два месеца.

Извини.
mariopan mariopan 22:46 23.07.2021

Re: Hej

Jaril
mariopan
Jaril
А мени треба, Доксе, неки ресет од Београда када већ одем из њега на неко време.


Нудистичка плажа Ратац.

Gde si Jarile.

Reset je da se ode bilo gde na sunce i vodu. Meni je bilo najvažnije da na kratko razbijem rutinu.

Ја на неком сеоском базен туризму данас.

Огрешио се о тебе. Радим неки deep editing неког божемесачувај тешког романа па истрошио капацитет за читање мрачних прича, типа убиства, злостављање у детињству и тако то...

Тако да ћу твоје да читам тек кад истекне седам дана. Или два месеца.

Извини.

Čitaš kad možeš a ni čitanje nije ni obavezno. Ovde je običaj da se blog ni ne čita nego se odmah prelazi na komentare i troluje jer zato postoji blog. :)
Da se družimo i pričamo o svemu što nam odgovara. Uživaj.
Черевићан Черевићан 22:22 20.07.2021

клопком ка својем убици

- Nisam Vas ja uhvatio, uhvatila Vas je Vaša žrtva!

колоплет у причи .........уме да намами
заврзламу ...богме смишљено водите,
миц .....по.....миц се изњушкано слаже
mariopan богме дами Kristi браздите
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:16 20.07.2021

Re: клопком ка својем убици

mariopan,

bas si me prijatno iznenadila.

verujem da bi ti i agata da je ziva imale o cemu da prozborite.

indije indije 23:33 20.07.2021

Re: клопком ка својем убици

motiv..?

(brez motifa - ništa)
mariopan mariopan 06:45 21.07.2021

Re: клопком ка својем убици

Черевићан
- Nisam Vas ja uhvatio, uhvatila Vas je Vaša žrtva!

колоплет у причи .........уме да намами
заврзламу ...богме смишљено водите,
миц .....по.....миц се изњушкано слаже
mariopan богме дами Kristi браздите

Kako lep kompliment, hvala g. Čer, na čitanju i ohrabrenju.(
mariopan mariopan 06:50 21.07.2021

Re: клопком ка својем убици

jednarecfonmoi
mariopan,

bas si me prijatno iznenadila.

verujem da bi ti i agata da je ziva imale o cemu da prozborite.


Hvala na čitanju draga,
Agata je bila i ostala nenadmašna, ima se šta od nje naučiti. Ja sebe zabavljam tim pričicama dok radim nešto dosadno po kući tad smišljam, pa onda hajde da malo zabavim i vas.
mariopan mariopan 06:58 21.07.2021

Re: клопком ка својем убици

indije
motiv..?

(brez motifa - ništa)

Zdravo indije, (novi bloger?)

Motiv je uvek nešto što samo zločinac zna, mi možemo samo da nagađamo. Seksualni zločini imaju potku, nisu samo seksa radi. Tu se prepliće osećaj moći nad žrtvom, tada je zločinac Bog, on odlučuje šta će uraditi sa žrtvom. Možda mu je to primaram motiv a ne seks kao takav? Oni nikad ne priznaju šta
je pravi motiv.

Recimo ovde je sudija možda učinio zločin samo zato što je mogao, što je poverovao da može da prođe nekažnjeno, da zavara istragu i dokaže da je veštiji i pametniji od svih?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:09 21.07.2021

Re: клопком ка својем убици

mariopan
jednarecfonmoi
mariopan,

bas si me prijatno iznenadila.

verujem da bi ti i agata da je ziva imale o cemu da prozborite.


Hvala na čitanju draga,
Agata je bila i ostala nenadmašna, ima se šta od nje naučiti. Ja sebe zabavljam tim pričicama dok radim nešto dosadno po kući tad smišljam, pa onda hajde da malo zabavim i vas.



daleko je od ubijanja dosade….

uzivaj u svom daru draga mariopan
predatortz predatortz 07:34 21.07.2021

Bravo, Maro!

Pitka priča, lako se čita.
mariopan mariopan 10:06 21.07.2021

Re: Bravo, Maro!

predatortz
Pitka priča, lako se čita.

Hvala predatore, vežbam, vežbam....
jinks jinks 10:47 21.07.2021

...

Dok sam čitao pomislio sam da je onaj drugi gospodin ubica ... gde je ovo još komplikovaniji obrt.
mariopan mariopan 11:26 21.07.2021

Re: ...

jinks
Dok sam čitao pomislio sam da je onaj drugi gospodin ubica ... gde je ovo još komplikovaniji obrt.

Baš sam ga zapetljala
Hvala na čitanju, vežbam da budem pisac.

Kako se to kaže u rodno ravnopravnom, pisica?
jinks jinks 11:44 21.07.2021

Re: ...

Moglo bi spisateljka, a ima i spisateljica, književnica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana