Život

Letnji sfumato

Boris Drenca RSS / 21.07.2021. u 18:19

Leto je počelo onako kako se stvari događaju godinama. Nisam bio spreman. Bez plana za bilo koju od letnjih aktivnosti. Ono je počelo a ja sam na 'milion' stepeni stajao, znojio se i čudio se. Kako je počelo a nisam spreman. Toliko o meni.

petrenko-svetlana-sfumato-natiurmort-suvenirnaia-zhivopis-os.jpg 


Počelo je fudbalom. U nekoliko rečenica, dok se ne jave stručnjaci:

Tragedija koja se, srećom, nije dogodila. Dve odlične utakmice, nekoliko pristojnih, dva bljeska ekipa i pojedinaca. Katastrofalna utakmica 'finala pre finala'. Rahim Sterling koji je u nekoliko navrata imao 'Perica Ognjenović' momente. Granit Džaka koji se, kada je bilo najpotrebnije, pokazao kao pravi vođa ekipe. I taj besmisleni sistem takmičenja sa putovanjima ekipa preko pola Evrope između utakmica.

Bio je i Vimbldon. Neprimetno prošao pored mene. Sport se nastavlja Olimpijskim igrama, bez publike. Nadam se da ću videti makar nešto, recimo boks (a boks su tri runde). Vremenska razlika mi se čini kao nepremostiv problem.

Priča oko otkupa prava za neke sportske prenose tek zvuči besmisleno. Zanima me, da li to znači da nikakvih prenosa neće biti kada prestanu da budu politički interesantni?

Srušila se zgrada tokom građenja druge zgrade. Kada date šusteru da mesi hleb lako se dogodi da je hleb tvrd kao đon a ima i ekserčiće unutra. Na žalost, sve deluje da će oštećeni proći isto kao da su žvakali đon. Bez zuba.

Regionalna prepucavanja političara definitivno su postala sezonska pojava. Nema vesti pa se trkaju ko će lakše da pljucne preko plota. A ljudi idu na more i uživaju u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Albaniji, Grčkoj...bez razmišljanja o temama medijskih pljuckanja.

Ima i potezanja argumenata istrebljenja severnoameričkih indijanaca, nemačkog/savezničkog bombardovanja, Jasenovca, Teslinih krvnih zrnaca, izmišljenih ili, čini se namerno, pogrešno navedenih brojeva i beskrajnog vređanja žrtava. I naravno uvek smo najbolji Mi, najveće žrtve Mi, najpouzdaniji Mi,....sve Mi. Ko god Mi bili.

Makar u magli

306276_1200_1200px_w.jpgP. S. Van magle: Dobar prevod Koenovih pesama, dobra knjiga Roberta Roklicera, uživanje u kiši i nekoliko dobrih pevača

 



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 19:26 21.07.2021

nesto smo

pogresno skrenuli kod Albukerkija.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:06 22.07.2021

Re: nesto smo

angie01
pogresno skrenuli kod Albukerkija.



Letnji spuvato.
Boris Drenca Boris Drenca 08:11 22.07.2021

Re: nesto smo

spuvato.


Može i tako
Boris Drenca Boris Drenca 08:13 22.07.2021

Re: nesto smo

pogresno skrenuli kod Albukerkija.


Daleko je taj Albukerki. Skretanje (da li i pogrešno) još kod Toponice
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:50 22.07.2021

Re: nesto smo

Pošto slabo idu komentari na zadatu temu, evo par slika sa prošlonedeljnog pogrešnog skretanja kod Albukerkija.



























































zilikaka zilikaka 18:14 22.07.2021

Re: nesto smo

Ovo nešto srednjih slika mi familijarno. Liči na solidan kompresor al mi čudno povezano. Ne vidi se dalje al ono veliko bi mogao biti skruber. Od ostalog sigurno orepoznajem stolicu i krevet iza zavese.
crossover crossover 18:22 22.07.2021

Re: nesto smo

Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.
gvozden1 gvozden1 18:27 22.07.2021

Re: nesto smo

zilikaka
Ovo nešto srednjih slika mi familijarno. Liči na solidan kompresor al mi čudno povezano. Ne vidi se dalje al ono veliko bi mogao biti skruber. Od ostalog sigurno orepoznajem stolicu i krevet iza zavese.

Ma neka dizelčina, stara a prefarbana, a ovamo kao ekologija, svest, Tesla, klinac palac :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 22.07.2021

Re: nesto smo

Ovo nešto srednjih slika mi familijarno. Liči na solidan kompresor al mi čudno povezano.


Blizu si, to je dizel motor-generator, za napajanje svega na ovim slikama. Kažu da može da radi i održava ljude u životu oko mesec dana bez kontakta sa površinom, pod uslovom da ovi imaju šta da jedu (posadu čine dva čoveka, koji imaju jedan i samo jedan posao, da kad im se naredi, lansiraju dvadesetak Peacemaker-a u silosima po ovoj poljani okolo, i sabiju ih Putinu u bulju, pod uslovom da ih ovaj pre toga sve ne sprži u podmuklom prvom napadu).

Ono što zoveš scrubber je upravo to, dakle filterčina za vazduh. Ona dva kao dimnjaka na livadi su air intake, koji se, u slučaju napada, spuste i zaptiju instalaciju i tad ovaj sistem za filtriranje kreće da cirkuliše vazduh. Ovo sve je jedno 20 metara pod zemljom, ako sam dobro čuo. A cela kapsula je zapravo okačena nekom hidraulikom i stabalisana tako da može da podnese seizmička kretanja pri eksploziji, možeš da vidiš crvene amortizere na jednoj od slika u pozadini. Navodno napravljeno da izdrži neki poveći nuklearni udar u neposrednoj blizini, ali srećom nikad nije testirano.





srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 22.07.2021

Re: nesto smo

crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Vidi se ko je ovde služio vojsku!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Vidi se ko je ovde služio vojsku!


Inače, saznao sam da ovi koji lansiraju rakete to ne mogu da urade sami, to jest kad se izda komanda ona se šalje u dva različita kontrolna centra udaljena ne znam koliko, par desetina ili sto milja, i samo ako u oba centra obojica raketaša u isto vreme okrenu ključeve, rakete mogu da se lansiraju.

A druga zanimiljivost, funkcionišu kao u streljačkom vodu - ovi lanseri (to su aktivni oficiri vazduPLOhovstva) ne znaju ni šta tačno lansiraju, ni koliko, ni na koga. To je valjda ako prežive da ne bi imali posle probleme sa savešću. Kao da je to mnogo bitno kad zagudi nuklearna zima.


predatortz predatortz 18:42 22.07.2021

Re: nesto smo

crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Meni na nešto što bi ove nove, hipersonične rakete učinile bespotrebnom i prevaziđenom skalamerijom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 22.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Meni na nešto što bi ove nove, hipersonične rakete učinile bespotrebnom i prevaziđenom skalamerijom.


Da, ovo je ražalovano još 2005. Pogledaj samo taj hardver, kao iz War Games filma. Ja sam, naravno, na svom ruskom engleskom pitao - i šta sad, u smislu tih hipersoničnih raketa, ali nisu hteli da mi kažu, samo su se nešto domunđavali sa centralom preko motorole, a ja sam posle nervozno gledao u retrovizor na putu za kuću.

predatortz predatortz 18:52 22.07.2021

Re: nesto smo

Da, ovo je ražalovano još 2005.


Logično, čim su prikazali opremu.
Nečemu aktivnom se ne može ni prismrdeti i to nema veze sa političkim uređenjem zemlje.
Vojske su, svugde, imune na demokratiju i "pravo građanina da zna".
Oprema izgleda kao iz poznih osamdesetih.
vcucko vcucko 18:55 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic


Inače, saznao sam da ovi koji lansiraju rakete to ne mogu da urade sami, to jest kad se izda komanda


A vama za to trebaju živi ljudi?
Zaostalo uprostoru i vremenu...

zilikaka zilikaka 18:56 22.07.2021

Re: nesto smo

na dva kao dimnjaka na livadi su air intake, koji se, u slučaju napada, spuste i zaptiju instalaciju i tad ovaj sistem za filtriranje kreće da cirkuliše vazduh. Ovo sve je jedno 20 metara pod zemljom, ako sam dobro čuo. A cela kapsula je zapravo okačena nekom hidraulikom i stabalisana tako da može da podnese seizmička kretanja pri eksploziji, možeš da vidiš crvene amortizere na jednoj od slika u pozadini. Navodno napravljeno da izdrži neki poveći nuklearni udar u neposrednoj blizini, ali srećom nikad nije testirano.

I samo zamišljam tu dvojicu koji su uspeli da prežive nuklearni udar, onako zakopani i negde bar podsvesno svesni kako bi moglo da izgleda gore, gde smisao i motiv za dalje život pronalaze u lansiranju još takvih projektila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 22.07.2021

Re: nesto smo

vcucko
srdjan.pajic


Inače, saznao sam da ovi koji lansiraju rakete to ne mogu da urade sami, to jest kad se izda komanda


A vama za to trebaju živi ljudi?
Zaostalo uprostoru i vremenu...




Pa dobro, tamo su svi non stop pijani, taman posla da im neko da ključeve za lansiranje u ruke.


Ne znam kako je to regulisano sad (stvarno se ne razumem u te vojne stvari, ovo sam slučajno svratio u ovaj lansirni centar da bacim pogled), ovako je bilo pre 15-20 godina (kad je Vajoming još bio normalna savezna država, pa su hipajderi (žene, majke, zapravo, žene u crnom znači) organizovale masovne demonstrancije kad je Regan postavio te Pismejkere po pašnjacima, pa su ih hapsili i prebijali. Ima gore na površini muzej u kome se to nemilo i nepatriotsko ponašanje pominje, doduše ne u tako negativnom svetlu kako bi se očekivalo).





srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 22.07.2021

Re: nesto smo

zilikaka
na dva kao dimnjaka na livadi su air intake, koji se, u slučaju napada, spuste i zaptiju instalaciju i tad ovaj sistem za filtriranje kreće da cirkuliše vazduh. Ovo sve je jedno 20 metara pod zemljom, ako sam dobro čuo. A cela kapsula je zapravo okačena nekom hidraulikom i stabalisana tako da može da podnese seizmička kretanja pri eksploziji, možeš da vidiš crvene amortizere na jednoj od slika u pozadini. Navodno napravljeno da izdrži neki poveći nuklearni udar u neposrednoj blizini, ali srećom nikad nije testirano.

I samo zamišljam tu dvojicu koji su uspeli da prežive nuklearni udar, onako zakopani i negde bar podsvesno svesni kako bi moglo da izgleda gore, gde smisao i motiv za dalje život pronalaze u lansiranju još takvih projektila.


A ja ih zamišljam kako tamo umiru od dosade, jebem ti takav život i zanimanje. To sam baš pitao ovu kustoskinju, pa mi je rekla da su im ugovori bili na 4 ili 5 godina, a da su im smene bile 24 sata pod zemljom, 72 na površini. I tako, jebote, 5 godina, pa ja bih se obesio o ovaj amortizer posle nedelju dana takvog života.

Ali mi je ova ženska rekla da su ljudi tu pod zemljom mahom završavali koledže, magistrature i doktorate, koristili to vreme da u miru naprave nešto od svog života posle vojske.




predatortz predatortz 19:20 22.07.2021

Re: nesto smo

A ja ih zamišljam kako tamo umiru od dosade, jebem ti takav život i zanimanje


Mene zanima mentalni sklop takvih osoba. To su osobe spremne na to da sprže stotine hiljada ljudi. Verujem da takvi ljudi moraju biti sociopate.
Znači, decu, bebe, stare, mlade, kučiće, mačiće... Sve!
To normalan čovek ne može da zamisli a da se ne strese. Onaj ko je spreman da to uradi, taj ne može biti normalan!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 22.07.2021

Re: nesto smo

A ono što sam zaboravio da pitam i sad se jedem zbog toga - šta se dešava ako se jedan od ove dvojice popišmani, i neće da okrene prokleti ključ? Jer, izgleda da je sve by design bilo usmereno ka tome da lansiranje ne može da se obavi ako neko od njih poludi i reši da svima jebe majku. Ali šta ako se neko od njih polibtardi, pa, baksuz, neće da spali Rusiju ili Kinu kad mu se naredi? Mislim, ovaj kolega ne može to sam nikako da uradi, a kako sam shvatio ne može ni taj drugi rendundantni lansirni centar da lansira ako se ovaj baš uzjogunio. Verovatno to nije mnogo bitno, jer tih raketa ima toliko puno, da ako neka i ne poleti, tamo će sve svejedno biti spaljeno i to nekoliko puta, za svaki slučaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 22.07.2021

Re: nesto smo

Mene zanima mentalni sklop takvih osoba. To su osobe spremne na to da sprže stotine hiljada ljudi. Verujem da takvi ljudi moraju biti sociopate.


Patriote. Ispereš im mozak nacionalnim interesom, ubediš ga da je patriotski da se sprži koji milion ljudi inače će oni da sprže naših milion, a svakako su kadri to da urade, i to je to.

Ja mislim da se taj posao uzima sa nadom i uverenjem da taj kluč nikad neće morati da se okrene, to jest da je samo njihovo postojanje i spremnost garant da do upotrebe neće nikad doći. Nikad nisam baš shvatio tu doktrinu, ali mislim da je to to.








haklberi_tom haklberi_tom 19:33 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
A ono što sam zaboravio da pitam i sad se jedem zbog toga - šta se dešava ako se jedan od ove dvojice popišmani, i neće da okrene prokleti ključ? Jer, izgleda da je sve by design bilo usmereno ka tome da lansiranje ne može da se obavi ako neko od njih poludi i reši da svima jebe majku. Ali šta ako se neko od njih polibtardi, pa, baksuz, neće da spali Rusiju ili Kinu kad mu se naredi? Mislim, ovaj kolega ne može to sam nikako da uradi, a kako sam shvatio ne može ni taj drugi rendundantni lansirni centar da lansira ako se ovaj baš uzjogunio. Verovatno to nije mnogo bitno, jer tih raketa ima toliko puno, da ako neka i ne poleti, tamo će sve svejedno biti spaljeno i to nekoliko puta, za svaki slučaj.

Ja to ne mogu da zamislim!
U odnosu na toliko snažnu anti-rusku kampanju.
Mislim, na primer, kada vidim kakve stavove imaš ti, šta onda reći za druge.
mentol mentol 19:36 22.07.2021

Re: nesto smo

vcucko

Zaostalo uprostoru i vremenu...

bolesnici američki...

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 22.07.2021

Re: nesto smo

E, da, pitao sam ovu žensku da li su ikad imali borbenu uzbunu, pri tome sam mislio na neku grešku, lažnu uzbunu, bag u softveru, usrala se ptica na antenu, ušla voda u koaksijalni kabl. Rekla je da su samo dva puta imali uzbunu do pred lansiranje, prvi put za vreme kubanske krize, i drugi put 9/11. Za kubansku krizu je jasno, a za 9-11 ne što je pretila opasnost od nuklearnog napada, nego je tad Buš digao borbenu gotovost kompletne vojske, pa su i ovi raketaši bili uzbuđeni.



predatortz predatortz 19:39 22.07.2021

Re: nesto smo

Patriote


Ma, ok...
Vojska je, po difoltu, patriotska institucija.
Ali, nije svaki vojnik spreman okrenuti ključ.
Mislim da takve biraju posebnim testiranjem, da budu sigurni u to, ako padne komanda, da će ključ okrenuti kao na vežbi.

Verujem da su takvi ljudi u potpunosti lišeni empatije.
To su oni koji se dobrovoljno javljaju da streljaju, koji će bez zadrške pucati u dete...
Visoko funkcionalni mentalni bolesnici.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 22.07.2021

Re: nesto smo

Ja to ne mogu da zamislim!
U odnosu na toliko snažnu anti-rusku kampanju.


Ne postoji ta kampanja, evo da ti javim sa lica mesta. Postoji samo Antiputin kampanja, u smislu vlasnika velesile, e, sad, ako ti misliš Putin - to smo svi mi, onda ok. Mislim da je mnogo ozbiljnija i jača antikinez kampanja, mada ja u njoj slabo učestvujem, pravo da ti kažem.
haklberi_tom haklberi_tom 19:47 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
Ja to ne mogu da zamislim!
U odnosu na toliko snažnu anti-rusku kampanju.


Ne postoji ta kampanja, evo da ti javim sa lica mesta. Postoji samo Antiputin kampanja, u smislu vlasnika velesile, e, sad, ako ti misliš Putin - to smo svi mi, onda ok. Mislim da je mnogo ozbiljnija i jača antikinez kampanja, mada ja u njoj slabo učestvujem, pravo da ti kažem.

Kako ti kažeš!
Usput - osetio sam ja veoma dobro tu personalizovanu antiMiloševićku kampanju, koja, jelte, protiv Srba nije imala ništa.
predatortz predatortz 19:52 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
Ja to ne mogu da zamislim!
U odnosu na toliko snažnu anti-rusku kampanju.


Ne postoji ta kampanja, evo da ti javim sa lica mesta. Postoji samo Antiputin kampanja, u smislu vlasnika velesile, e, sad, ako ti misliš Putin - to smo svi mi, onda ok. Mislim da je mnogo ozbiljnija i jača antikinez kampanja, mada ja u njoj slabo učestvujem, pravo da ti kažem.


Nisam neki ljubitelj diktatora, naročito ne oficira komunističkih službi, ali moram da priznam da meni Putin deluje odmerenije, ozbiljnije, obrazovanije i normalnije od svih američkih predsednika, u zbiru, u poslednjih tridesetak godina.
Meni američka politika, kampanje, komunikacija sa građanima, sve to, deluje kao vašarska.
Ok, Amere smatram za gomilu morona kojim rukovodi mali procenat ozbiljnih i zajebanih igrača, pa valjda tako mora.
Elem, američki predsednici mi u svojim istupima često deluju kao idioti. Putin nikad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 22.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
Patriote


Ma, ok...
Vojska je, po difoltu, patriotska institucija.
Ali, nije svaki vojnik spreman okrenuti ključ.
Mislim da takve biraju posebnim testiranjem, da budu sigurni u to, ako padne komanda, da će ključ okrenuti kao na vežbi.

Verujem da su takvi ljudi u potpunosti lišeni empatije.
To su oni koji se dobrovoljno javljaju da streljaju, koji će bez zadrške pucati u dete...
Visoko funkcionalni mentalni bolesnici.


Moguće, i ja bih rekao da za to mora da postoji nekakav psihološki profil koji se traži, uz nezaobilazno ispiranje mozga. To je kao i kod specijalaca, to ti sigurno bolje znaš, mislim, svakog možeš da naučiš da se ušunja u neprijateljski logor i tamo na spavanju zakolje koga treba i da se odšunja i da posle relativno mirno spava. Ali neće to svako moći da uradi uživo. Sad me baš zanima kako se to procenjuje pri regrutaciji, pogotovu kad su u pitanju relitivno klinci?

Ovo me podsetilo na onog Simu Hajhu, koji je ceo život pre i posle rata bio miran tih povučen građanin, mrava ne bi zgazio, ali kad je zatrebalo jebao je majku rusima i levo i desno. Da li je on bio u neku ruku psihopata? Vrlo moguće, iako nisam stručan to da procenim.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:01 22.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
srdjan.pajic
Ja to ne mogu da zamislim!
U odnosu na toliko snažnu anti-rusku kampanju.


Ne postoji ta kampanja, evo da ti javim sa lica mesta. Postoji samo Antiputin kampanja, u smislu vlasnika velesile, e, sad, ako ti misliš Putin - to smo svi mi, onda ok. Mislim da je mnogo ozbiljnija i jača antikinez kampanja, mada ja u njoj slabo učestvujem, pravo da ti kažem.


Nisam neki ljubitelj diktatora, naročito ne oficira komunističkih službi, ali moram da priznam da meni Putin deluje odmerenije, ozbiljnije, obrazovanije i normalnije od svih američkih predsednika, u zbiru, u poslednjih tridesetak godina.
Meni američka politika, kampanje, komunikacija sa građanima, sve to, deluje kao vašarska.
Ok, Amere smatram za gomilu morona kojim rukovodi mali procenat ozbiljnih i zajebanih igrača, pa valjda tako mora.
Elem, američki predsednici mi u svojim istupima često deluju kao idioti. Putin nikad.


Ma, ok, to je sve deo PR-a, prilagođenog pučanstvu u cilju odžavanja na vlasti, mada i kad se samoproglasiš za nesmenjivog cara to dodatno pomaže. Nisu prosečni Rusi (a ni ostali) ništa manje moroni nego prosečni Ameri, nego se prosto pale na drugačiji personaliti predsednika, da tako kažem, pa im se takav onda i nudi.




vcucko vcucko 20:07 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic

To sam baš pitao ovu kustoskinju, pa mi je rekla da su im ugovori bili na 4 ili 5 godina, a da su im smene bile 24 sata pod zemljom, 72 na površini. I tako, jebote, 5 godina, pa ja bih se obesio o ovaj amortizer posle nedelju dana takvog života.


24 sata bih odgulio makar kako, a onda imaš 3 dana fraj. I tako 5 godina, uz sigurno dobru platu, koju realno i nemaš gde da spiskaš (verujem da nisu baš imali slobodu u tome gde i kako provode slobodno vreme). Uopšte ne zvuči loše. Ne vidim čemu ova poslednja primedba (ovo o bešenju o amortizer).
No dobro, ima nas raznih...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 22.07.2021

Re: nesto smo

Nego, samo da proverim kod domaćina jel smo na smetnji ovim trolom, pa da završavamo, ili možemo slobodno da razrađujemo temu?

vcucko vcucko 20:12 22.07.2021

Re: nesto smo

mentol
vcucko

Zaostalo uprostoru i vremenu...

bolesnici američki...


Pazi, oni su stvarno prodavali karte za gledanje nuklearnih proba iz blizine, tamo po Nju Mehiku ili Nevadi, gde već... ima malo oko toga i u Indijana Džonsu beše 4, ono sa hebozovnom Sovjetskom naučnicom i kristalnim lobanjama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 22.07.2021

Re: nesto smo

vcucko
srdjan.pajic

To sam baš pitao ovu kustoskinju, pa mi je rekla da su im ugovori bili na 4 ili 5 godina, a da su im smene bile 24 sata pod zemljom, 72 na površini. I tako, jebote, 5 godina, pa ja bih se obesio o ovaj amortizer posle nedelju dana takvog života.


24 sata bih odgulio makar kako, a onda imaš 3 dana fraj. I tako 5 godina, uz sigurno dobru platu, koju realno i nemaš gde da spiskaš (verujem da nisu baš imali slobodu u tome gde i kako provode slobodno vreme). Uopšte ne zvuči loše. Ne vidim čemu ova poslednja primedba (ovo o bešenju o amortizer).
No dobro, ima nas raznih...


Fair enough. Ja sam ti pomalo kao belgijski malinoa, ono, mogu u pećinu samo ako ima nešto da se radi, istražuje, guzi u blatu. A da sedim u kanti i rešavam ukršetene reči ceo dan, svaki četvrti dan, ostalo vreme da se opijam, teško.

A vidi jelovnik koji su imali:




gedza.73 gedza.73 20:13 22.07.2021

Re: nesto smo

to je dizel motor-generator

Agregat za struju. Šestak sa automatskim gasom. Skoro svaki ozbiljan agregat na spoju ima ovu rešetkastu zaštitu. Dobro i neki kompresori imaju slične zaštite al' koji će im đavo farbara u podrumu.

Ma koji će đavo cela ova skalamerija, tvoji geolozi objavili kako su pronašli dokaze da jeste asteroid oduvao dinosauruse i usput napravio cunami visok oko kilometar i po. Ostali bi od nas samo dugmići, posle bi nas Marti Misterija otkopavao kao navodno neke napredne civilizacije koje su uglavnom ratovale između sebe kad nisu ratovale među sobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 22.07.2021

Re: nesto smo

vcucko
mentol
vcucko

Zaostalo uprostoru i vremenu...

bolesnici američki...


Pazi, oni su stvarno prodavali karte za gledanje nuklearnih proba iz blizine, tamo po Nju Mehiku ili Nevadi, gde već... ima malo oko toga i u Indijana Džonsu beše 4, ono sa hebozovnom Sovjetskom naučnicom i kristalnim lobanjama.


Eh, ne znam zašto vam smeta taj preduzimački kapitalistički duh, ako meni ne smeta. A evo, sad imaš da kupiš karte za let u svemir, samo su im malčice skupe, a i brate, to zagađuje atmosferu ko nenormalno. Dobro, kao i nuklearne probe.


predatortz predatortz 20:16 22.07.2021

Re: nesto smo

Fair enough. Ja sam ti pomalo kao belgijski malinoa, ono, mogu u pećinu samo ako ima nešto da se radi, istražuje, guzi u blatu. A da sedim u kanti i rešavam ukršetene reči ceo dan, svaki četvrti dan, ostalo vreme da se opijam, teško.


Moj ves je zahtevao da, ako situacija nalaže, mogu satima da ležim bez pomeranja, tako da bih ta 24 h odgulio bez ikakvih problema.
Ali, ključ ne bih mogao da okrenem.
vcucko vcucko 20:24 22.07.2021

Re: nesto smo

predatortz


To su oni koji se dobrovoljno javljaju da streljaju, koji će bez zadrške pucati u dete...


izvini, ali to nikako nije ista situacija.

Ovde (u pretpostavljenoj situaciji u ovom bunkeru) je već pola sveta, ako ne i trikvarta, otišlo u q. A i ono što je ostalo spržiće u roku max. mesec-dva veliki radioaktivni oblaci i akumulatorska kiselina koja padne iz njih. Tvoja šifra i dugme ne menja mnogo, skoro pa ništa. To je pre situacija da neko ko se, recimo, pali na basket obuče dres sa brojem 23 i uz povik zakuca dugme. Pa još proslavi kako je Džordan slavio.

Tako neka priča, ako me razumeš
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 22.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
Fair enough. Ja sam ti pomalo kao belgijski malinoa, ono, mogu u pećinu samo ako ima nešto da se radi, istražuje, guzi u blatu. A da sedim u kanti i rešavam ukršetene reči ceo dan, svaki četvrti dan, ostalo vreme da se opijam, teško.


Moj ves je zahtevao da, ako situacija nalaže, mogu satima da ležim bez pomeranja, tako da bih ta 24 h odgulio bez ikakvih problema.
Ali, ključ ne bih mogao da okrenem.


Jegnog mog drugara iz kluba, koji je bio frenkijevac, su tako živog izele neke bube dok je ležao satima, i pravio se mrtav.

Ja bih verovatno posle dan dva u ovoj kapsuli rekao, daj bre taj ključ da lansiramo, ili ću da se besim o ovaj amortizer ovde!
vcucko vcucko 20:37 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic

A ono što sam zaboravio da pitam i sad se jedem zbog toga - šta se dešava ako se jedan od ove dvojice popišmani, i neće da okrene prokleti ključ?

Ma setio si se ti, ali nisi smeo da pitaš.
Jer si se odmah setio i Simpsonovih, šta biva kad neko prEtisne independent thought thumb.
Pa ti odjednom na firmu udare neki sumanuti porezi, globe, svašta nešto.
Tko priznaje, pola mu se prašta
mariopan mariopan 20:47 22.07.2021

Re: nesto smo

Ali mi je ova ženska rekla da su ljudi tu pod zemljom mahom završavali koledže, magistrature i doktorate, koristili to vreme da u miru naprave nešto od svog života posle vojske.

To je jedini način da ovo prežive a ne polude.
crossover crossover 22:05 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Vidi se ko je ovde služio vojsku!


Pravo da ti kažem malo mi je laknulo kad sam video ove slike, to znači da nismo badava vežbali atomski zdesna i bacali se u prašinu. Tito i Partija su nas izveli na pravi put i naučili nas sve što treba da znamo da bismo preživeli strateški nuklearni udar.

Prvo sam pomislio da su neki vintidž preperi ali kad sam video žiroskop za balističku raketu na pretposlednjoj slici onda više nije bilo sumnje o čemu se radi.

crossover crossover 22:31 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
Ali šta ako se neko od njih polibtardi, pa, baksuz, neće da spali Rusiju ili Kinu kad mu se naredi? Mislim, ovaj kolega ne može to sam nikako da uradi, a kako sam shvatio ne može ni taj drugi rendundantni lansirni centar da lansira ako se ovaj baš uzjogunio.


Zato obojica imaju po beretu u kaseti. Onda taj koji ostane na nogama zove kuvara da otključaju zamrzivač da uzmu šrimps za omlet. E sad, da li će jesti šrimp omlet ili će pokrenuti Armagedon teško je reći.
vcucko vcucko 22:50 22.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
ko.

A vidi jelovnik koji su imali:


Ako dobro razumem sliku, cene su u centima za obrok?
Ovo kao kod nas skupštinski restoran.
Strpiš se tu pet godina i imaš lep kapital za dalje, šta god. Još ako si ubio krmka u sebi i zaista iskoristio vreme da nešto korisno naučiš, i-haj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:09 22.07.2021

Re: nesto smo

crossover
srdjan.pajic
crossover
Meni ovo liči na nešto što bi moglo da izazove nuklearnu zimu.


Vidi se ko je ovde služio vojsku!


Pravo da ti kažem malo mi je laknulo kad sam video ove slike, to znači da nismo badava vežbali atomski zdesna i bacali se u prašinu. Tito i Partija su nas izveli na pravi put i naučili nas sve što treba da znamo da bismo preživeli strateški nuklearni udar.

Prvo sam pomislio da su neki vintidž preperi ali kad sam video žiroskop za balističku raketu na pretposlednjoj slici onda više nije bilo sumnje o čemu se radi.



Aha, to je deo inercijalnog sistema za ICBM, ali se odozgo vidi samo žiroskop.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 22.07.2021

Re: nesto smo

vcucko
srdjan.pajic
ko.

A vidi jelovnik koji su imali:


Ako dobro razumem sliku, cene su u centima za obrok?
Ovo kao kod nas skupštinski restoran.
Strpiš se tu pet godina i imaš lep kapital za dalje, šta god. Još ako si ubio krmka u sebi i zaista iskoristio vreme da nešto korisno naučiš, i-haj.


Dabre, za deset dolara koliko sad košta osrednji burger, im pojedeš ceo meni (ne meni, nego meni)

Dobro, to je bilo pre inflacije, ko zna sad koliko je, još ako su morali da ubace gluten-free proizvoide, pa veganske "sireve" i "mesne" nareske od ovsenih pahulja i tratinčica iz prerije, a ako im se i neki piskaterijan zalomio među ovim lanserima, treba i njega naraniti, ne sme ruka da mu zadrhti kad okreće ključ, a gde ribu (pravu) naći usred kopnom okovane trampolendije (a, ne, da ne gređim dušu, tu je ipak caruje Čejni Dikov klan, Tramp je malo manje na ceni). Ne, bez zezanja, priprema i vođenje modernih nuklearnih ratova je dosta komplikovano.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:48 23.07.2021

Re: nesto smo

mariopan
Ali mi je ova ženska rekla da su ljudi tu pod zemljom mahom završavali koledže, magistrature i doktorate, koristili to vreme da u miru naprave nešto od svog života posle vojske.

To je jedini način da ovo prežive a ne polude.


Ili to, ili da uzmu da štrikaju čarape ili rade goblene. Vilerove, razume se.
gedza.73 gedza.73 06:57 23.07.2021

Re: nesto smo

ili da uzmu da štrikaju čarape ili rade goblene.

Ili Ajfelov toranj, kutije od šibica...


zilikaka zilikaka 07:18 23.07.2021

Re: nesto smo

Ili to, ili da uzmu da štrikaju čarape ili rade goblene. Vilerove, razume se.

Ej, kad aam ja još govorila da u svim vojnim školama treba uvesti obavezan predmet-štrikanje.
Tokom svih onih sati sedenja i dežuranja, em si konstruktivno angažovan i nemaš vremena za pijančenja, svađe i koješta, em imaš cilj koji postižeš, po malo, pa negde predupredi depresiju, em od proizvoda imaš neku korist. Sam sebe opremiš za zimu, a višak plasiraš.
Milan Novković Milan Novković 07:53 23.07.2021

Re: nesto smo

zilikaka
Ili to, ili da uzmu da štrikaju čarape ili rade goblene. Vilerove, razume se.

Ej, kad aam ja još govorila da u svim vojnim školama treba uvesti obavezan predmet-štrikanje.
Tokom svih onih sati sedenja i dežuranja, em si konstruktivno angažovan i nemaš vremena za pijančenja, svađe i koješta, em imaš cilj koji postižeš, po malo, pa negde predupredi depresiju, em od proizvoda imaš neku korist. Sam sebe opremiš za zimu, a višak plasiraš.

Štrikanje je lako, heklanje bih ja njima
predatortz predatortz 08:18 23.07.2021

Re: nesto smo


Ej, kad aam ja još govorila da u svim vojnim školama treba uvesti obavezan predmet-štrikanje.



mariopan mariopan 08:25 23.07.2021

Re: nesto smo

Milan Novković
zilikaka
Ili to, ili da uzmu da štrikaju čarape ili rade goblene. Vilerove, razume se.

Ej, kad aam ja još govorila da u svim vojnim školama treba uvesti obavezan predmet-štrikanje.
Tokom svih onih sati sedenja i dežuranja, em si konstruktivno angažovan i nemaš vremena za pijančenja, svađe i koješta, em imaš cilj koji postižeš, po malo, pa negde predupredi depresiju, em od proizvoda imaš neku korist. Sam sebe opremiš za zimu, a višak plasiraš.

Štrikanje je lako, heklanje bih ja njima

Heklanje je teže, zato za početak štrikanje. To je odlična terapija za zavisnike i koristi se u terapijama, bar kod nas u bolnici. Jedan takav bolesnik (sa psihijatrije ali kod nas se šetaju slobodno po celoj bolnici a i šire) mi je skuvao kafu dok sam čekala prijateljicu koja je tada radila na rendgenu. On se šetao kao domaći, ponudio mi kafu, skuvao i pohvalio se da štrika. Prihvatim razgovor i pohvalim ga što to radi....ne kapiram da je to terapija. Kad je stigla prijateljica tek ona mi je rekla da se čovek leči od alkoholizma i da je to terapija.
Kada sam htela da ostavim duvan setila sam se toga i počela da vezem. Nisam ostavila duvan ali imam par lepih šustikli.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:08 23.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
pa, baksuz, neće da spali Rusiju ili Kinu kad mu se naredi?

da, sram ga bilo..
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:18 23.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
Meni američka politika, kampanje, komunikacija sa građanima, sve to, deluje kao vašarska.
Elem, američki predsednici mi u svojim istupima često deluju kao idioti. Putin nikad.

Pa, bilo je i idiota ali se češće ta vašarska retorika/komunikacija koristi u svrhu prilagođavanja prosečnom glasaču.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:29 23.07.2021

Re: nesto smo

jelovnik

od čega su ove palačinke i sirup kad nemaju ni fat ni cholesterol
..i onaj engleski muffin

..za konjsku hranu je jasno
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:54 23.07.2021

Re: nesto smo

apacherosepeacock
jelovnik

od čega su ove palačinke i sirup kad nemaju ni fat ni cholesterol
..i onaj engleski muffin

..za konjsku hranu je jasno


E, nemam pojma od čega su, ali mislim da u testo za ove američke palačinke, standard issue, ne idu jaja, znači samo brašno, voda i nalo soli. Ali ne bih smeo da se zakunem. A nisu ni masne ako se prave na onoj metalnoj plotni, to samo malo špcneš ulje u spreju, nula kalorija. A sirup je, bre, javor, tu nema ništa osim šećera i boje, veštačke verovatno (nadam se da ovo ne čitaju neki kanađanini, da nam odma objave rat).

Što moja žena pravi dobro te palačinke, a imamo i neki specijalni sirup od ne sećam se čega sa Aljaske, izvanredan doručak. Stvarno ne znam ko normalan posle toga može da ide da sprži svet.






srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 23.07.2021

Re: nesto smo

apacherosepeacock
predatortz
Meni američka politika, kampanje, komunikacija sa građanima, sve to, deluje kao vašarska.
Elem, američki predsednici mi u svojim istupima često deluju kao idioti. Putin nikad.

Pa, bilo je i idiota ali se češće ta vašarska retorika/komunikacija koristi u svrhu prilagođavanja prosečnom glasaču.


E, bolje da ne ulazimo u to kako je Srbija, sa nesumnjivo nadprosečno pametnim i obrazovanim glasačkim telom (), na kraju završila sa Vučićem na čelu, pre toga sa Miloševićem, posle verovatno sa Vulinom, ili, što da ne, detetom od Šešelja, dobro, drug Tita je ipak bio sasvim drugačija kategorija vlastodršca i njegov fenomen i vreme u kome je iznikao, pa mogu da razumem. A zamisli samo tek da su Nemci pobedili u ratu, sa kakvim polupismenim koljačem na vlasti bismo se ponosili? Jeza me hvata od te pomisli, mada verovatno ne bih morao sad da brinem zbog toga jer bi mi deda još onomad bio zaklan u šljiviku kao antifašista partizan.



predatortz predatortz 17:14 23.07.2021

Re: nesto smo

A zamisli samo tek da su Nemci pobedili u ratu, sa kakvim polupismenim koljačem na vlasti bismo se ponosili?


Ne znam na koga misliš i bogu hvala nismo ni saznali šta bi bilo da su Nemci pobedili, ali sa njima su sarađivali armijski đeneral Milan Nedić, po obrazovanju u rangu doktorskih studija i Dimitrije Ljotić, advokat.

Ne znam ko je tu polupismen?

Ako si pak mislio na Dragoljuba Mihailovića, a verujem da jesi, on je polupismen koliko i De Gol. Najviše vojne škole u zemlji i inostranstvu.

Tako da, kako god, lupetaš.

A o njegovoj "saradnji sa Nemcima" najbolje se izrazio feldmaršal Ler na suđenju u Beogradu, nazvavši ga najveštijim gerilcem na Balkanu, koji mu je pravio velike probleme.
Ili odlikovanje tvoje nove države, koje je posthumno dobio za saradnju sa saveznicima tokom operacije "Vazdušni most".
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 23.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
A zamisli samo tek da su Nemci pobedili u ratu, sa kakvim polupismenim koljačem na vlasti bismo se ponosili?


Ne znam na koga misliš i bogu hvala nismo ni saznali šta bi bilo da su Nemci pobedili, ali sa njima su sarađivali armijski đeneral Milan Neduć, po obrazovanju u rangu doktorskih studija i Dimitrije Ljotić, advokat.

Ne znam ko je tu polupismen?

Ako si pak mislio na Dragoljuba Mihailovića, a verujem da jesi, on je polupismen koliko i De Gol. Najviše vojne škole u zemlji i inostranstvu.

Tako da, kako god, lupetaš.


Ja pričam o vremenu sadašnjem. Zamisli potomke nekog fašiste Ljotića ili koljača i kolaboracioniste Draže sad na vlasti. Njima nikakve škole sigurno ne bi trebale.




predatortz predatortz 17:24 23.07.2021

Re: nesto smo

koljača i kolaboracioniste Draže sad na vlasti. Njima nikakve škole sigurno ne bi trebale.


Ja sam potomak odlikovanog oficira JvUO? Ti bi da mi uskratiš građanska prava? Pravo da učestvujem u vlasti?
Možda bi i da me streljaš bez suda, kao što su nakon rata, napominjem nakon rata, činili oni iz ekipe tvog dede?
Ono, porodicu noću u šumu, pa neko govedo nepismeno u njihovu kuću?

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 23.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
koljača i kolaboracioniste Draže sad na vlasti. Njima nikakve škole sigurno ne bi trebale.


Ja sam potomak odlikovanog oficira JvUO? Ti bi da mi uskratiš građanska prava? Pravo da učestvujem u vlasti?
Možda bi i da me streljaš bez suda, kao što su nakon rata, napominjem nakon rata, činili oni iz ekipe tvog dede?
Ono, porodicu noću u šumu, pa neko govedo nepismeno u njihovu kuću?



Ma jok, samo razmišljam na šta bi sve to ličilo da se rat završio drugačije, i da danas na vlasti imaš potomke onih koji su bili kadri uz nacističku čizmu šeniti i pomagati im u nastojanjima da promene svet i naprave ga po svojim aršinima. Srećom, to se nije desilo.

predatortz predatortz 17:47 23.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
predatortz
koljača i kolaboracioniste Draže sad na vlasti. Njima nikakve škole sigurno ne bi trebale.


Ja sam potomak odlikovanog oficira JvUO? Ti bi da mi uskratiš građanska prava? Pravo da učestvujem u vlasti?
Možda bi i da me streljaš bez suda, kao što su nakon rata, napominjem nakon rata, činili oni iz ekipe tvog dede?
Ono, porodicu noću u šumu, pa neko govedo nepismeno u njihovu kuću?



Ma jok, samo razmišljam na šta bi sve to ličilo da se rat završio drugačije, i da danas na vlasti imaš potomke onih koji su bili kadri uz nacističku čizmu šeniti i pomagati im u nastojanjima da promene svet i naprave ga po svojim aršinima.



Mislim da je sloboda koju je doneo tvoj deda, nemoj da se ljutiš, mnogo pogubnija po Srbe i Srbiju nego četiri godine nemačke okupacije. Nemci bi odavde otišli i bez tvog, i bez mog dede, ali zločini koje su činili tvoji, rasturanje države, delenje srpskih teritorija ustašama i šiptarima, uništavanje građanske klase, inteligencije, privrede...te štete koje su napravili za tuđ račun - to višestruko nadmašuje štetu od okupacije koja je ionako bila osuđena na propast.

Ta šteta nam i danas na nos izlazi, dok Dačić peva Titu.



Uzgred, tvog dedu je bolela patka što su Nemci okupirali Srbiju, dok mu na Moskvu nije udarilo
Onu istu koju ti danas patološki mrziš.
U međuvremenu, moj deda se uveliko bavio, kako voliš da kažeš klanjem, ali ustaša.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:58 23.07.2021

Re: nesto smo

Da, da, slobodu je doneo moj deda, koji nikad nije bio komunjara, i to ne treba zabraviti.

Ta šteta nam i danas na nos izlazi, dok Dačić peva Titu.



Znači, čovek se prilagođava glasačkom telu, i toliko o tome.

Nego slušam juče onog nekog matorog Ješu iz novosadske sinagoge, u vezi sa firmom prigodnog naziva "Konačno rešenje", otvorenom tik uz Sinagogu (pazi, nisu znali značenje "konačnog rešenja", pa jel to moguće?), a koji priča usput i o revizijama istorije koje su sad u modi, a koje vidim i po vašim komentarima. I onda usput se taj deda priseća kako je za vreme rata njegova sestra prebegla u Srbiju užu, i pričala o tome kako su četnaje uredno sedele u kafanama sa esesovcima i šljokale, družile se, sarađivale, tapšale po guzama. To se baš čudno poklapa sa onim što sam i ja čuo od mog dede. Ok, možda su to bili neki sporedni četnici lošijeg kvaliteta, od kojih se sad odričete, dok je Draža zapravo bio pravi četnik, uvek na strani dobra, ali pravo da ti kažem, teško mi je da u to poverujem.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 23.07.2021

Re: nesto smo


U međuvremenu, moj deda se uveliko bavio, kako voluš da kažeš klanjem, ali ustaša.


Ma kakvi, sigurano je išao u neku pljačku, u formi razularene bande. Moj deda se, kao i njegov rođeni brat, koji je bio oficir (kapetan, ako se dobro sećam) u ondašnjoj vojci koja se raspala posle okupacije, video da od tih vajnih četinka ništa nema i pridružio se partizanima čim je mogao, i sukobio se sa nacistima uz koje su uvek nakako bili i četnici, dobro, i ustaše. Meni je sad žao što nisam bio u prilici da ga ispitam za više detalja, nije on baš o tome mnogo voleo da priča, pa je dosta toga nažalost otišlo sa njim u grob.


predatortz predatortz 18:10 23.07.2021

Re: nesto smo

Da, da, slobodu je doneo moj deda, koji nikad nije bio komunjara, i to ne treba zabraviti.


Najveću uslugu koju je tvoj deda mogao da učini Srbiji tih godina, učinio bi da je ostao kući i obrađivao zemlju.

Sve drugo što je činio, pa i sloboda u kojoj ne možeš da biraš, glasaš, menjaš, sloboda u kojoj robijaš jer hoćeš da budeš slobodan, sve je to bilo na štetu Srbije.

A tvoj deda je sa svojim Titom doneo slobodu koliko sam ja heftao Melaniju Tramp. Slobodu su doneli veliki i ozbiljni igrači, pobeđujući u velikim bitkama koje su se odigravale na značajnim frontovima.

Bez tih igrača, tvoj deda i njegov komandant bi još tragično glumatali vojsku, ginući u obručima po nekim vukojebinama, što i ne bi bilo tako strašno da nisu i narod izlagali pogibelji gde se god pojave da se igraju rata. Civilne žrtve koje je njihov diletantizam proizvodio su strašnih razmera. Kao i broj civila koje su oni pobili iz ideoloških i pljačkaških pobuda.
U Srbiji se stalo oko cifre od 60.000. Stalo se da krv ne bi pala.
Žao mi je što vinovnici tih zločina nikad nisu bili kažnjeni, sem što je neke, poput Cvijetina Mijatovića, kaznio bog gde najviše boli.
Njihova ideologija je osuđena i prezrena u skoro celom svetu i naziva se pravim imenom - zločinačka!
Svi su prodisali kad su je se oslobodili, oslobodićemo se valjda i mi! Daće Bog!
gvozden1 gvozden1 18:31 23.07.2021

Re: nesto smo

Da, da, slobodu je doneo moj deda, koji nikad nije bio komunjara, i to ne treba zabraviti.

Prvo, Srki, ili ga nemoj pominjati ili budi spreman da se po njemu pljuje.

Nikakvu on slobodu nije doneo, doneo je diktaturu.

A ako već razmišljaš šta bi bilo da je bilo, šta bi bilo, kakva bi država bila da su komunisti izgubili, pa zna se kakva bi bila, demokratska, višestranačka, sa slobodom govora organizovanja i sve što ide sa tim.

Ne odgovara ti to, jasno je, ali takva bi bila.
gvozden1 gvozden1 18:34 23.07.2021

Re: nesto smo

Meni je sad žao što nisam bio u prilici da ga ispitam za više detalja, nije on baš o tome mnogo voleo da priča,

Pa možda je imao zrno obraza pa ga bilo sramota da priča kolko je pobio nedužnih ljudi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 23.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
Ma kakvi, sigurano je išao u neku pljačku, u formi razularene bande


Kad dođeš u Srbiju, javi se da se nađemo i da mi ovo kažeš u lice.
Ako hoćeš kontakt, poslaću ti na PP.


Jel stvarno misliš da pretnjama možeš da promeniš nečije mišljenje? Naprotiv, samo ga učvršćuješ.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 23.07.2021

Re: nesto smo

gvozden1
Meni je sad žao što nisam bio u prilici da ga ispitam za više detalja, nije on baš o tome mnogo voleo da priča,

Pa možda je imao zrno obraza pa ga bilo sramota da priča kolko je pobio nedužnih ljudi.



Ma jasno je da je za tebe svaki Nemac bio nedužan.
haklberi_tom haklberi_tom 20:26 23.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
predatortz
Ma kakvi, sigurano je išao u neku pljačku, u formi razularene bande


Kad dođeš u Srbiju, javi se da se nađemo i da mi ovo kažeš u lice.
Ako hoćeš kontakt, poslaću ti na PP.


Jel stvarno misliš da pretnjama možeš da promeniš nečije mišljenje? Naprotiv, samo ga učvršćuješ.


Nisi u pravu!
Suviše ti to široko razmazuješ.
predatortz predatortz 20:54 23.07.2021

Re: nesto smo

milisav68
srdjan.pajic

Ma jasno je da je za tebe svaki Nemac bio nedužan.

Pajić junak.

:pobego u USA čija vojska seje smrt po celom svetu, zajedno sa pomenutim Nemcima :)


Stvarno, bre...
Odeš u Ameriku i sereš o prednostima komunizma, sve u nadi da će NATO prevaspitati neposlušne Srbe i Ruse.

Ako to nije šizofreno, onda ne znam šta jeste!
gvozden1 gvozden1 20:55 23.07.2021

Re: nesto smo



Ma jasno je da je za tebe svaki Nemac bio nedužan.

Gde ih je ubijao, da nije na Kadinjači, Sutjesci?

Ti Srki znaš kvalitetno da provociraš, priznajem, ali kad ti se ovako omakne da budeš ozbiljan, baš se vidi da ništa ne znaš o drugom ratu, kako je to stvarno teklo, kako se koja strana ponašala, koji su joj bili dometi i slično.

Kakvo bre ubijanje Nemaca jbt, oni su bežali od Nemaca.

Ili ovo, nepismeni četnici a pismeni partizani.
Pa gde tu čačkaš čoveče, tu ti stvarno ništa ne ide u prilog.

Sve što je bilo pismeno, akademici, univerzitetski profesori, oficiri, sve je to bilo na strani četnika, a na komunističkoj sve nepismeno i prosto.

Proveri sam, izguglaj centralni komitet partizanski, i centralni nacionalni komitet četnički, uporedi im nivo obrazovanja, pa se ne brukaj više.
predatortz predatortz 20:58 23.07.2021

Re: nesto smo

Gde ih je ubijao, da nije na Kadinjači,


Kažu izvori da su genijalnom taktikom ubili jednog na Kadinjači. Doduše, izvor kaže da je taj pao pod tenk, ali svejedno, pao je zbog mudro postavljenog bataljona koji je zbrisan dok je strateg nosio tetki lek u Sandžak.
milisav68 milisav68 21:07 23.07.2021

Re: nesto smo

predatortz

Odeš u Ameriku i sereš o prednostima komunizma, sve u nadi da će NATO prevaspitati neposlušne Srbe i Ruse.

Koji su oterali pomenute Nemce :)
gvozden1 gvozden1 21:10 23.07.2021

Re: nesto smo


Kažu izvori da su genijalnom taktikom ubili jednog na Kadinjači. Doduše, izvor kaže da je taj pao pod tenk, ali svejedno, pao je zbog mudro postavljenog bataljona koji je zbrisan dok je strateg nosio tetki lek u Sandžak.

Ma prevrnuo se kamion i poginuo vozač, klasična saobraćajna nesreća.
Blato, loši putevi, loše vreme.

To je toliki pomor bio da je tužno, bez obzira što je komunistička vojska bila.
Amateri, ušli u prazno Užice i pomislili da su oni neka vojska, da su nešto zauzeli, a onda se Nemci vratili i izbrisali ih sa lica zemlje.

Sutjeska još jedan dokaz dunsteraja vojničkog.
Tita drži najveće i najbolje jedinice uz sebe i tera ih da jurišaju sto puta na isto mesto, i ginu ko glineni golubovi.
Pojma nije imao da juriša na mesto gde nije bilo moguće probiti.

Koča se izvukao bez sadejstva, bez znanja Tita, eto kako su oni ratovali.
Tita ga posle optuživao za izdaju i smenjivao.

Ma luda kuća, kakva vojska.

apacherosepeacock apacherosepeacock 06:53 24.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
E, nemam pojma od čega su, ali mislim da u testo za ove američke palačinke, standard issue, ne idu jaja, znači samo brašno, voda i nalo soli.


Ma kakvi..

Self-Raising Flour
Baking Powder
Golden Caster Sugar
3 s Large Eggs
Melted Butter (plus extra for cooking)
Milk
Vegetable Oil (for cooking)
Maple Syrup
Toppings of Your Choice (such as cooked bacon, chocolate chips, blueberries or peanut b…

..dakle sve je tu ko što i mora da bude da bi se zvalo palačinAK.

I ovde ih jedu prelivene istim sirupom, mada, nutela ga s pravom prestiže.



(p.s. brašno/voda/so - to bi bili neki bezkvasni hlepčići a ne palačinke, naše, američke, whatever..)
haklberi_tom haklberi_tom 11:29 24.07.2021

Re: nesto smo

srdjan.pajic
zilikaka
na dva kao dimnjaka na livadi su air intake, koji se, u slučaju napada, spuste i zaptiju instalaciju i tad ovaj sistem za filtriranje kreće da cirkuliše vazduh. Ovo sve je jedno 20 metara pod zemljom, ako sam dobro čuo. A cela kapsula je zapravo okačena nekom hidraulikom i stabalisana tako da može da podnese seizmička kretanja pri eksploziji, možeš da vidiš crvene amortizere na jednoj od slika u pozadini. Navodno napravljeno da izdrži neki poveći nuklearni udar u neposrednoj blizini, ali srećom nikad nije testirano.

I samo zamišljam tu dvojicu koji su uspeli da prežive nuklearni udar, onako zakopani i negde bar podsvesno svesni kako bi moglo da izgleda gore, gde smisao i motiv za dalje život pronalaze u lansiranju još takvih projektila.


A ja ih zamišljam kako tamo umiru od dosade, jebem ti takav život i zanimanje. To sam baš pitao ovu kustoskinju, pa mi je rekla da su im ugovori bili na 4 ili 5 godina, a da su im smene bile 24 sata pod zemljom, 72 na površini. I tako, jebote, 5 godina, pa ja bih se obesio o ovaj amortizer posle nedelju dana takvog života.

Ali mi je ova ženska rekla da su ljudi tu pod zemljom mahom završavali koledže, magistrature i doktorate, koristili to vreme da u miru naprave nešto od svog života posle vojske.





Jedan dan radiš, ptom 3 dana slobodan!
Fenomenalno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:12 24.07.2021

Re: nesto smo

predatortz
milisav68
srdjan.pajic

Ma jasno je da je za tebe svaki Nemac bio nedužan.

Pajić junak.

:pobego u USA čija vojska seje smrt po celom svetu, zajedno sa pomenutim Nemcima :)


Stvarno, bre...
Odeš u Ameriku i sereš o prednostima komunizma, sve u nadi da će NATO prevaspitati neposlušne Srbe i Ruse.

Ako to nije šizofreno, onda ne znam šta jeste!


Šizofreno, a bogami i tragično, je da potomci saradnika okupatora danas analiziraju taktiku partizana u izgubljenoj bitci protiv nacista kojima su u toj istoj bitci ti razbojnici zdušno pomagali, i podsmevaju se učesnicima bitke što su neuki u njoj izginuli braneći odstupnicu komande.

Ali interesantno je i to kako su ti neuki partizani vrlo brzo i lako zbrisali tu razularenu bandu "školovanih" oficira, samo kad su malo navežbali osnovne vojničke veštine. Pretpostavljam da je i na toj četničkoj strani većina bila slabo obučenih vojnika, i onih koje je bagra usput prinudno mobilisala po selima pod pretnjom klanjem, nedisciplinovanih i sklonih alkoholu, i siledžijstvu prema nenaoružanim civilima, eventualno neki zanatlija sa (nezavršenom) srednjom koljačkom školom, pa tu bagru i nije bilo tako teško poraziti na bojnom polju.

Huči je pitao, pa da odgovorim: moj deda nije učestvovao na Kadinjači, samo Sutjeska i Neretva, i još neke manje bitke, i jako je dobro znao ko mu je bio na listi neprijatelja i zbog čega. Nikad komunjara, mada je voleo Tita, kad se završio rat služio u vojsci ondašnjoj još par godina i vratio se svojim poslovima i tako do kraja života, kao i većina njegovih ratnih drugova. A njegov brat je bio oficir pre rata, pa to ostao i posle rata, do penzije, vazduhoplovac, zaboravio sam sa kojim se činom penzionisao. Tako da ga ja ovde pominjem isključivo kao partizana, i za vas revizioniste dosta nezgodnog svedoka, koji se se nije kukavički krio od Nemaca i ostalih okupatora i njihovih pomagača, i čekao saveznike, koji god oni da na kraju budu, da dođu da ga oslobode. Ja mislim da za to zaslužuje samo priznanje, a nikako kritiku, pogotovu ne od vas dvojice.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 24.07.2021

Re: nesto smo

apacherosepeacock
srdjan.pajic
E, nemam pojma od čega su, ali mislim da u testo za ove američke palačinke, standard issue, ne idu jaja, znači samo brašno, voda i nalo soli.


Ma kakvi..

Self-Raising Flour
Baking Powder
Golden Caster Sugar
3 s Large Eggs
Melted Butter (plus extra for cooking)
Milk
Vegetable Oil (for cooking)
Maple Syrup
Toppings of Your Choice (such as cooked bacon, chocolate chips, blueberries or peanut b…

..dakle sve je tu ko što i mora da bude da bi se zvalo palačinAK.

I ovde ih jedu prelivene istim sirupom, mada, nutela ga s pravom prestiže.



(p.s. brašno/voda/so - to bi bili neki bezkvasni hlepčići a ne palačinke, naše, američke, whatever..)


E, pa onda nemam objašnjenje za odsustvo masti i holesterola. Možda su to neke vojne palačinke tipa drnč, pa u njima nema ništa. Bojim se da to nikad nećemo saznati i da ćemo umreti nezadovoljni zbog toga.
Черевићан Черевићан 01:49 22.07.2021

aut non tentaris,aut perfice

pa makar i u magli

гибањима свакодневним
баш смо оно.. бременити,
живот ...пичи ..не застаје
избор нам је ...Га пратити
mariopan mariopan 08:11 22.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Srušila se zgrada tokom građenja druge zgrade. Kada date šusteru da mesi hleb lako se dogodi da je hleb tvrd kao đon a ima i ekserčiće unutra. Na žalost, sve deluje da će oštećeni proći isto kao da su žvakali đon. Bez zuba.


Ovo će početi da se rešava po sistemu baka Coke, to i možda nešto drugo što ljudima prekipi? Da li je to kraj i nema dalje? Naoružamo se svi i krenemo da isterujemo svaki svoju "pravdu" jer nema ko drugi? Liči mi na "poslednje vreme", a vama?
Edit
Nije se srušila samo zgrada, srušila se cela država jer je vode i arče šusteri i njihove milosnice. Dok mi gledamo jednu po jednu ruševinu ne vidimo celu sliku.
maksa83 maksa83 08:49 22.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Ovo će početi da se rešava po sistemu baka Coke, to i možda nešto drugo što ljudima prekipi? Da li je to kraj i nema dalje? Naoružamo se svi i krenemo da isterujemo svaki svoju "pravdu" jer nema ko drugi? Liči mi na "poslednje vreme", a vama?

Nema. Vama u Zrenjaninu će iz česme da izlazi sok od radijatora dok neka vlast ne bude izbodena vilama. Sledeća će da vam obezbedi vodu.
mariopan mariopan 09:24 22.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

maksa83
Ovo će početi da se rešava po sistemu baka Coke, to i možda nešto drugo što ljudima prekipi? Da li je to kraj i nema dalje? Naoružamo se svi i krenemo da isterujemo svaki svoju "pravdu" jer nema ko drugi? Liči mi na "poslednje vreme", a vama?

Nema. Vama u Zrenjaninu će iz česme da izlazi sok od radijatora dok neka vlast ne bude izbodena vilama. Sledeća će da vam obezbedi vodu.

Znam, samo mi je krivo što nisam mlađa da uzmem te vile pa šta mi Bog da.
nikvet pn nikvet pn 20:45 22.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Не рчкај Максо, саће нестане блог.
Ribozom Ribozom 09:09 23.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Ja sam se nesto zaj*ebo, pa sam citajuci blog o energetici zaglavio na sajtu EPS-a i citao izvestaje. Pa oni otvoreno kradu, i nesto jeftino spinuju. Depresija me u'vatila od toga, jos se oporavljam.

Priča oko otkupa prava za neke sportske prenose tek zvuči besmisleno. Zanima me, da li to znači da nikakvih prenosa neće biti kada prestanu da budu politički interesantni?


Ja se nadam da ce se u buducnosti dostaviti faktura sa realnim cenama korisnicima Telekoma. Jbt. za male pare da gledaju tako skup program.

Zapravo, mislim da je vrhunac to sto tuzilastvo nije pozvalo preCednika da da izjavu ili njegovog sina, nakon sto je Belivuk oznacio kao nalogodavca za kriminal.
Izjava Belivuka je data 5/7.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:11 23.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Ribozom
Ja sam se nesto zaj*ebo, pa sam citajuci blog o energetici zaglavio na sajtu EPS-a i citao izvestaje. Pa oni otvoreno kradu, i nesto jeftino spinuju. Depresija me u'vatila od toga, jos se oporavljam.

Priča oko otkupa prava za neke sportske prenose tek zvuči besmisleno. Zanima me, da li to znači da nikakvih prenosa neće biti kada prestanu da budu politički interesantni?


Ja se nadam da ce se u buducnosti dostaviti faktura sa realnim cenama korisnicima Telekoma. Jbt. za male pare da gledaju tako skup program.

Zapravo, mislim da je vrhunac to sto tuzilastvo nije pozvalo preCednika da da izjavu ili njegovog sina, nakon sto je Belivuk oznacio kao nalogodavca za kriminal.
Izjava Belivuka je data 5/7.





E, a jesi čuo vest iz Novog Sada, gde je "investitor", zapravo jedan od stanara u nekoj zgradi, ladno skinuo krov sa cele zgrade, da bi sebi dozidao to jest "preuredio" potkrovlje, kao smetao mu krov u projektu. Pa taj krov nije vratio, i onda su krenule kiše, svima prokisli stanovi na tom poslednjem spratu. Onda se branio kako je učinio sve što je bilo u njegovoj moći i na tom poslednjem spratu umesto uklonjenog krova stavio nekakvu privremenu hidroizolaciju (verovatno kese za đubre zalepljene selotejpom) i to je onda, gle čuda, propusitilo vodu i kišnica je ušla komšijama u stanove, a na stepeništu - Nijagara). Inače je bio tužen pre toga od strane stanara zbog uzurpacije prostora, ali su stanari parnicu izgubili i ovom mamlazu su date odrešene ruke da zida.

Jebote, koja zemlja, ja stvarno ne mogu da se načudim dokle je to došlo, i kako će da se završi, gradovi će ličiti na brazilske favele.


Ribozom Ribozom 19:40 23.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

Te gradjevinske ludorije, nesmem da pratim, bilo bi previse za moj pritisak.
Ali kad se frljaju sa cirframa, 600 miliona, skrate mi zivot za par dana.
Sad se plasim da zavirim na telekomov sajt. Oni se vise i ne trude da zamagle malo. Valjda ocekuju da njohovi glasaci i nemaju kapaciteta da saberu 2+2.
Sad za ovih 600 miliona moraju da daju bar 100 miliona unapred, a banke nece da daju kredu jer telekom ima malo prihoda mislim 20 miliona godisnje, pa ce na racun telekoma prebaciti pare nekom magijom od para iz zdravstva, ekologije ili nbj dodjes mi, dodjem ti.




mariopan mariopan 09:25 24.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

srdjan.pajic
Ribozom
Ja sam se nesto zaj*ebo, pa sam citajuci blog o energetici zaglavio na sajtu EPS-a i citao izvestaje. Pa oni otvoreno kradu, i nesto jeftino spinuju. Depresija me u'vatila od toga, jos se oporavljam.

Priča oko otkupa prava za neke sportske prenose tek zvuči besmisleno. Zanima me, da li to znači da nikakvih prenosa neće biti kada prestanu da budu politički interesantni?


Ja se nadam da ce se u buducnosti dostaviti faktura sa realnim cenama korisnicima Telekoma. Jbt. za male pare da gledaju tako skup program.

Zapravo, mislim da je vrhunac to sto tuzilastvo nije pozvalo preCednika da da izjavu ili njegovog sina, nakon sto je Belivuk oznacio kao nalogodavca za kriminal.
Izjava Belivuka je data 5/7.





E, a jesi čuo vest iz Novog Sada, gde je "investitor", zapravo jedan od stanara u nekoj zgradi, ladno skinuo krov sa cele zgrade, da bi sebi dozidao to jest "preuredio" potkrovlje, kao smetao mu krov u projektu. Pa taj krov nije vratio, i onda su krenule kiše, svima prokisli stanovi na tom poslednjem spratu. Onda se branio kako je učinio sve što je bilo u njegovoj moći i na tom poslednjem spratu umesto uklonjenog krova stavio nekakvu privremenu hidroizolaciju (verovatno kese za đubre zalepljene selotejpom) i to je onda, gle čuda, propusitilo vodu i kišnica je ušla komšijama u stanove, a na stepeništu - Nijagara). Inače je bio tužen pre toga od strane stanara zbog uzurpacije prostora, ali su stanari parnicu izgubili i ovom mamlazu su date odrešene ruke da zida.

Jebote, koja zemlja, ja stvarno ne mogu da se načudim dokle je to došlo, i kako će da se završi, gradovi će ličiti na brazilske favele.




Čekaj samo da Dunav premeste (za nekih 5 kilometara obale, sitnica) tu u Novome Sadu da bi gradili "Novi Sad na vodi".

Trebaće nam vekovi da se oporavimo od njihovih "investitora" ako ikad?
gvozden1 gvozden1 10:12 24.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice


Trebaće nam vekovi da se oporavimo od njihovih "investitora" ako ikad?

To sa krovom iz Novog Sada, makar po tv prilogu sudeći, je bilo u redu.
To što je prokislo se može podvesti pod višu silu, nesrećan slučaj, propust, ali izgleda da je to bilo legalno.

Čak je i odgovor investitora zvučao korektno.

Naravno, možda i nije tako, ali pogrešno je odmah svaki pojedinačan slučaj po automatuzmu trpati u isti koš.

Evo pre neki dan pričasmo kako po centru Beograda ruše i grade samo njihovi, a onda dođosmo do primera firme koja se u to ne uklapa a gradi po strogom centru.

Realan pogled na stvari ne može da šteti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:28 24.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

To sa krovom iz Novog Sada, makar po tv prilogu sudeći, je bilo u redu.
To što je prokislo se može podvesti pod višu silu, nesrećan slučaj, propust, ali izgleda da je to bilo legalno.



Šta je bilo u redu? Tog su investitora stanari tužili pre nego što je skinuo krov, i pribojavali se upravo toga što se desilo, i izgubili na sudu. Prošlo je vreme kad se sve zidalo bez dozvole, to je tačno, sad izgleda svako dobija dozvolu bez ikakvog problema, pogotovu ako si u vezi sa vlastima lokalnim ili gradskim. Kažu i da je bila inspekcija na terenu kad je krov uklonjen i kad je ovaj loše postavio tu nekakvu kao privremenu hidroizolaciju i da nisu videli ništa neregularno. I naiđe viša sila, kiša, i u zgradi nastaše vodopadi, uništeni svi stanovi na tom gornjem spratu. Mislim, to je prosto nemoguće, sem ako je inspekcija kompletno nekompetenta, ili zapravo nije ni izašla na teren kako tvrde.

Videćemo da li će taj "investotor" da plati štetu, ja čisto sumnjam u to. Evo, i ona zgrada što su je potkopali valjda prošle ili pretprošle godine, isto tu u Novom Sadu ni danas nije popravljena, stanari žive o trošku grada u nekim hotelima valjda, i žale se da im plaćanje para za kiriju kasni nekoliko meseci.

A sad sam se setio kad pomenuh inspekcije i dozvole, šta je bilo sa onim smrdljivim zgradama na Novom Beogradu, jel zna neko? I to je sve imalo i dozvole i inspekcije su prošle i ljudi se uselili, i krenulo da smrdi, ispostavilo se da se neko zajebao sa onom valjda farbom za zidove, opasno po život.





mariopan mariopan 07:59 25.07.2021

Re: aut non tentaris,aut perfice

To sa krovom iz Novog Sada, makar po tv prilogu sudeći, je bilo u redu.

Ako gledaš državnu televiziju sve je u redu.
shmoo shmoo 09:54 24.07.2021

Летњи сфијукмато

predatortz predatortz 11:49 26.07.2021

Kako moderacija...

... ili domaćin brane američkog komsomolca, to je za sprdnju.
Drugi put mi brišu komentar, koji pre brisanja preporuči veliki broj ljudi.
Ajde, prvi, u kom sam ga oterao u lepu, pa da čovek i razume.

Drugi je bio prilično akademski, sa kontraargumentima njegovim navučenim tezama o značaju jugoslovenske partizanije u WWII.

Živ je Tito, zato se i davimo u septičkoj!

shmoo shmoo 13:08 26.07.2021

Re: Kako moderacija...

predatortz
... ili domaćin brane američkog komsomolca, to je za sprdnju.
Drugi put mi brišu komentar, koji pre brisanja preporuči veliki broj ljudi.
Ajde, prvi, u kom sam ga oterao u lepu, pa da čovek i ne razume.

Drugi je bio prilično akademski, sa kontraargumentima njegovim navučenim tezama o značaju jugoslovenske partitanije u WWII.

Živ je Tito, zato se i davimo u septičkoj!








Извини, али морам да се насмешим макар мало.

Са горчином.

Прошао сам све то о чему ти сада овде причаш.

И у мом случају џабе је била сва та моја прича тада.

Надам се да ћеш ти овде сада имати више успеха у томе.

Ипак се људи, и то сви без изузетака, мењају како време пролази. Можда ће макар тебе сада неко чути када сам ја већ узалудно говорио исто то пре пар година на Блогу Б92.

milisav68 milisav68 15:55 26.07.2021

Re: Kako moderacija...

predatortz
... ili domaćin brane američkog komsomolca, to je za sprdnju.
Drugi put mi brišu komentar, koji pre brisanja preporuči veliki broj ljudi.
Ajde, prvi, u kom sam ga oterao u lepu, pa da čovek i razume.

Drugi je bio prilično akademski, sa kontraargumentima njegovim navučenim tezama o značaju jugoslovenske partizanije u WWII.

Živ je Tito, zato se i davimo u septičkoj!



Tipujem na domaćina, nije mu prvi put.

Obrisao je i moj komentar, ali nije tvoj gde si me citiro :)
nikvet pn nikvet pn 19:08 26.07.2021

Re: Kako moderacija...

predatortz

Drugi put mi brišu komentar, koji pre brisanja preporuči veliki broj ljudi.


Моја препорука била је седма или осма.

Али не секирај се. Губе битку. Споро, милиметарски али губе. Време их гази. А време се мења. Нема више Друга да обрне телефон и реши проблем. Има га, али круг добитника је све ужи. Моћи су Му све мање, нервоза све већа.

Мало улице и ето помака:

Покренут поступак против судије

[/url][url=https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2021&mm=07&dd=26&nav_category=16&nav_id=1896628]

Наравно да ће бити појео вук магарца али ипак нек задрхти рука следећем судији послушнику.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:01 26.07.2021

Re: Kako moderacija...

predatortz
Drugi put mi brišu komentar


Briše Boris D. a briše i Filip (nešto je učestao, potonji, u poslednje vreme).
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:26 27.07.2021

Re: Kako moderacija...

Drugi je bio prilično akademski, sa kontraargumentima njegovim navučenim tezama o značaju jugoslovenske partizanije u WWII.


Mogu misliti kakvi su to bili jaki argumenti...

Ali nisam video da si me terao u lepu, samo ovo da si mi nudio da argumente razmenimo u 3 oka kad dođem sledeći put u Beograd.

Nego, čekaj, jel ti stvarno gledaš i brojiš preporuke na svoje komentare? Pa ovde ima nas trojica koji se svađamo, i još jedan ili dvoje koji čitaju, mislim, koliko to preporuka možeš da dobiješ, pet, šest, i to ti je toliko važno? Do sada sam mislio da to radi jedino huči, pošto se više puta žalio kad nije bio zadovoljan skorom. Dobro, i Tasa.

I ne znam što se toliko nerviraš, deda je bio to što je bio, nije to tvoja krivica, i razumem da to nije lak teret da se nosi. Mislim, jel ti ne kapiraš da čim se ovde uloguješ da napišeš nešto na ovu temu u startu na smrt uvrediš bar nekoliko blogera, kao i mene, samo ja te nikad nisam zato oterao u majčinu, nudio spolovilo na tacni, zvao na obračun kod OK korala, itd. Ako nisi u stanju da se kontrolišeš, nemoj onda ni komentarisati.






nikvet pn nikvet pn 05:27 27.07.2021

Re: Kako moderacija...

На смрт увређени...
На смрт осуђени...
Ма све су то спортске активности, како се коме заломило, јелда.
predatortz predatortz 06:10 27.07.2021

Re: Kako moderacija...

I ne znam što se toliko nerviraš, deda je bio to što je bio, nije to tvoja krivica, i razumem da to nije lak teret da se nosi


Teret?
To je oduvek bilo za ponos u našoj kući.
No, ti to ne možeš da shvatiš. Što kriv kurac napravi, vreme ne ispravi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana