B92 Blog    Članovi    Srđan Fuchs    Evropska Voša

Srđan Fuchs
09:47
PET
16
MAJ

Evropska Voša

dok se prekodunavski Srbi muče da odrade posao i izbegnu godine nacionalsocijalističke vladavine, u Voši se oseća pun ukus savezničke pobede. razmišljam o tome kakve bi implikacije za Vošu bile ako Sile Osovine ipak dođu u Beogradu na vlast.

pre svega, kod nas u Voši Musolinijeva Italija je kapitulirala i deo poraženih snaga se pripojio saveznicima. (naša Maja) posle dvadeset godina, izgleda da Voša može da odahne, barem kada je dominantna ideologija na vlasti u Pokrajini po sredi. međutim, šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast? da li ćemo morati da čekamo da se i kod srbijanskih nacionalsocijalista odigra evolucija političke svesti kakva se odigrala kod naših, prečanskih? ne postoji li bojazan za slobodarski i evropski Novi Sad da će ga totalitarni Beograd eksploatisati? nije li Novi Sad za zvanični Beograd danas ono što su mu nekada bili Ljubljana, Zagreb, Sarajevo ili Skopje? verujem da svakako ima ko o tome da razmišlja među službenicima koje smo upravo odabrali u pokrajinske institucije.

mislim da demokratska i evropska pobeda Novog Sada, naš simbolični 9. maj u političkom pogledu, ipak ne donosi stabilnost sama po sebi, ne sve dok u prekodunavskom susedstvu vlada potencijalni mrak. ono što se logično postavlja pred nas Vojvođane kao problem je treba li da trpimo još nekoliko godina iracionalizma u Beogradu, ili treba da krenemo svojim putem (kao i svi pre nas: Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skopje, Podgorica, pa i Priština na samom kraju)? jasno je šta je najbolje za nas u ovom trenutku, ali - hoće li mrak prestati da jaše za nama? koliko je mrak stvarno silan? da li da se Rohan okrene i ode od Gondora? koji put je najispravniji za evropsku Vošu današnjeg dana?

 

 

 





Komentari (203)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Zeks  09:55 16.05.2008
Preporuka: 0

Trofazno sveto trojsvo

#Link  Replika: 1
Bog.Prekrstimo se sa tri prsta.Srbija je i na ovom i na onom svetu.Bog je klon Amfilohija Radovica.
Vlast.CrnaTuznaRuzna Srbija: PacenikToma, ZanovetaloKostunica i DacicKlonMilosevic...
Granice.Vazno politicko pitanje.Ali lako resivo: granice su nam tamo gde pljujemo....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  17:31 16.05.2008
Preporuka: 0

Sta je?

Ne peca se niko....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  10:05 16.05.2008
Preporuka: 3

Put

#Link  Replika: 30
šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast?


Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  10:14 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad



Izvinite, ali ko je normalan za to?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  10:28 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Put

Kasper

Izvinite, ali ko je normalan za to?


izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  11:23 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Put

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad

Ako ovako bude ima da produzim taj putdo Kragujevca pa makar crk'o
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  11:42 16.05.2008
Preporuka: 4

Re: Put

izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....

*novo


Pitam vas za Vojvodinu u kojoj su Srbi vecinsko stanovnistvo. Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave? Pa bice jos izbora...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noob  11:49 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Put

šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast?

Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad


Nezavisnost.
Seveda!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchess  11:55 16.05.2008
Preporuka: 6

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!
Sta te manje boli : Kad te iz sve snage lupa po glavi neko "TUDJ" ili kad te iz sve snage lupa po glavi neko "SVOJ"?!!
Mene boli isto!!!!

Kakva retorika!!!!!!!
PONOSNA sam na VECINSKO SRPSKO STANOVNISTVO u VOJVODINI!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  11:57 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!


Pa izbori su pokazali da bas i nije. Ili su glasaci DS-a secesionisti?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noob  12:00 16.05.2008
Preporuka: 5

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!
Sta te manje boli : Kad te iz sve snage lupa po glavi neko "TUDJ" ili kad te iz sve snage lupa po glavi neko "SVOJ"?!!
Mene boli isto!!!!


Boli gore, kad me "MOJ" godinama drzi za manjeg patriotu i manje vrednog samo zbog toga da sam iz "sumnjivih" delova zajednicke zemlje. Nemam nikakvih vise "saosecanja" za Srbiju. Ne interesuje me ko u Beogradu vlada. Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  12:03 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Boli gore, kad me "MOJ" godinama drzi za manjeg patriotu i manje vrednog samo zbog toga da sam iz "sumnjivih" delova zajednicke zemlje. Nemam nikakvih vise "saosecanja" za Srbiju. Ne interesuje me ko u Beogradu vlada. Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.


A ti se lepo uclani u pokret 64 zupanije pa budi srecan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  12:05 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Put

Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave?


Jesmo vecinsko stanovnisto i ne odvajamo se od svoje "drzave" - Vojvodine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  12:08 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Jesmo vecinsko stanovnisto i ne odvajamo se od svoje "drzave" - Vojvodine.


A sta onda , hipoteticki : u toj "vasoj drzavi" na prvim izborima pobede radikali u nekoj regiji? Odcepicete se od nje? Izvinite ali pisete gluposti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noob  12:09 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Kasper
A ti se lepo uclani u pokret 64 zupanije pa budi srecan.

A kakve veze imaju 64 zupanije sa Vojvodinom? Ili to pokusavas da nas zadrzis strahom?
Vise se nicega ne plasim, oguglao sam na strah posle treniranja Beograda nad Vojvodinom. Nista ne moze biti gore...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  12:11 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

A kakve veze imaju 64 zupanije sa Vojvodinom? Ili


Idi u Idjos pa pitaj lokalce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  12:25 16.05.2008
Preporuka: 7

Re: Put

Bice Srbija - Beograd sa bundeve

Pa, ako se bundeva turi na Avalu, nije loše...

Jeli Sonja K. šta te tera da praviš zlu krv tamo gde je nema?
Do maločas si sa ldp-ovcima napadala prirodne saveznike, a sad kako je tikva pukla, sad da se čupetamo oko Vojvodine? Pa je l' to priča o Srbiji bez granica i o putu u EU? Šta, svađanjem ćemo ići brže u Evopu?
Ako te to čini srećnom, daj bar ponekad probaj da pomisliš i na druge.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:29 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Put

Kao što rekoh, Second Life...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  12:34 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Jelica Greganović
Bice Srbija - Beograd sa bundeve

Pa, ako se bundeva turi na Avalu, nije loše...

Jeli Sonja K. šta te tera da praviš zlu krv tamo gde je nema?


Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?
Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila zla kra?
Da li su po tebi svi oni imali zlu krv?
Da li si ti dozivela tu "zlu krv" u Sloveniji?

Prirodne saveznike?
Ko je to?
SPS i DS?
Za mene Milosevicevi podanici nikad nece biti prirodni saveznici demokrata.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:35 16.05.2008
Preporuka: 4

Re: Put

Idi i reci to Čedi, zla ženo :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  12:39 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Sonja
Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?


ma taman posla ... zasto bi i nezavisnost RS, Kosova, Sumadije, Srema, Dalmacije, Istre, Like etc bila zla krv?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:45 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Put

Zasto bi nezavisnost Palestine bila zla krv?
Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila dokaz da sam ja zla krava?
Da li su po tebi svi oni imali zlu kravu?
Da li si ti dozivela tu "zlu kravu" u Izraelu?

Prirodne saveznike?
Ko je to?
Likud i Kadima?
Za mene Šaronovi podanici nikad nece biti prirodni saveznici Avode.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  12:46 16.05.2008
Preporuka: 8

Re: Put

Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?

Obrati pažnju kako pišeš, možda ti uspe da primetiš da Srbija sa bundeve u Bgd, zvuči milo rečeno uvredljivo.

Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila zla kra?
Da li su po tebi svi oni imali zlu krv?
Da li si ti dozivela tu "zlu krv" u Sloveniji?

Zla krv je onda kada ti iznoseći svoje kao pozitivne želje, to radiš vređajući druge.
Da, jeste bila zla krv, na svim stranama. Da nije ne bi, na svim stranama, ostalo toliko mrtvih i unesrećenih za tim željama.
Da, jesam doživela tu zlu krv i u Sloveniji. Šta ti misliš, da je onih 18.000 ljudi neko izbrisao zbog "dobre krvi"?!

Prirodne saveznike?
Ko je to?

Ako ti ne znaš ko su ti prirodni saveznici, onda ja ne bih da trošim vreme i to ti objašnjavam.

Što se mene tiče, putuj Igumane ne pitaj za manastir...mada je i tvoja i ova priča ovde bez ikakve ozbiljne podloge. Ali, to te u ovom postizbornom trenutku očito teši...treba promeniti temu, pa napraviti svađu drugde, ono prvo nije prošlo...puklo. Naročito u Vojvodini.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchess  12:54 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Put

Nisam ni ja secesionista , ali mi je sve vise , i vise , i vise muka od solidarisanja ...
A druga stvar , videcemo kako ce reagovati glasaci DS (medju kojima sam i ja) , kako vreme bude prolazilo...a APSOLUTNO NISTA SE NE BUDE PROMENILO...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  12:57 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

Jelice preporuka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VladimirNenadovic-Deda  13:35 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Put

I terba da budete, moja podrska a mi cemo prvo morati da ocistimo Beograd ,pa resto ove nase drzavice,pa za vama.Nadam se. Ili mi ostaj e da vec sada oglasim da menjam stan u Bgd-u za Novi Sad. Ja vise Evropu ne mogu da cekam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  13:58 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Put

noob
Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.


Ako. I ja bi da sam koji kilometar severnije. A mozda i odem koji kilometar severnije na kraju.

Neverovatno kako je svakome bilo bolje istog trenutka kada su se odcepili od ovog stecista ludaka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  14:23 16.05.2008
Preporuka: 0

Citaj Dawngreeter...

Neverovatno kako je svakome bilo bolje istog trenutka kada su se odcepili od ovog stecista ludaka.

Nismo svi ludi.Ti mozda malo jesi,a ja kao i mnogi - ne...
Novi Sad je nas grad!
A ovoga trena,trenutka,sad,u ovoj nasoj sadasnjosti ... Boris Tadic je jedina faca!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  14:26 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Citaj Dawngreeter...

Novi Sad pripada stanovnicima Novog Sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  14:32 16.05.2008
Preporuka: 0

dobro...

...a Boris Tadic?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug clan  15:00 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Put

Kasper
izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....*novo Pitam vas za Vojvodinu u kojoj su Srbi vecinsko stanovnistvo. Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave? Pa bice jos izbora...



Pa zar i CG nije bilo vecinsko srpsko stanovnistvo?

Mislim da ce Vosa (nazalost) morati da saceka Sandzak jer tamo je ipak lakse zapoceti "nove procese"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  17:27 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Put

Kasper
Jelice preporuka!

I OD MENE :-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noob  09:41 20.05.2008
Preporuka: 0

Re: dobro...

Zeks
...a Boris Tadic?

Boris Tadic je trojanski konj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
levitan  10:07 16.05.2008
Preporuka: 4

Moje komšije Madžari

#Link  Replika: 0
su, hvala bogu, presudni faktor u Vojvodini.Samo zahvaljujući tome što se odlično sećaju sendviča koje su im kreature(feat. Maja Gojković) nudile tokom devdesetih, mi imamo osetnu branu prema radikalizmu.Kroz njihove glasove.
Znam da nije vojvođanski, i daleko je od našeg poimanja stvari, ali ako malo dublje zahvatimo u analize, videćemo da se Srbadija u Vojvodstvu polarizovala, baš kao i sunarodnici u užoj Srbiji.
S tim što se slažem da postoji trend opadanja radikala(sem u delovima Srema) koji je mnogo snažniji nego u ostalom delu Srbije.I Veliki meštar sviju hulja, samoproklamovani doživotni premijer, u Vojvodini je uglavnom sveden na mrvice na lokalu i u pokrajini, što je lep prizor za naše napaćene oči:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:24 16.05.2008
Preporuka: 7

Lepo je počelo...

#Link  Replika: 30
Vidim da će Srđan Fuchs ponovo da krene po "bosančerosima", kao onomad? Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija.

Nezavisnosti za Vojvodinu nema. Predlažem podelu: Bačka Mađarskoj, Banat Rumuniji - baš lepo, obe države u EU, svi mi koji nismo Mađari ili Rumuni možemo da očekujemo sva manjinska i ljudska prava koja se u EU garantuju i koja se efikasno i efektivno primenjuju u potpunosti u dotičnim državama. Što se Srema tiče, onaj nacional-socijalistički deo pripojiti Beogradu a ostatak Hrvatskoj jer je to njihova povijesna teritorija, a i nema nijedne države članice EU u blizini...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  10:27 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Lepo je počelo...

bravo Atomski ... steta sto mogu da ti dam samo jednu preporuku :-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BakerStreetIrregular  10:29 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Koliko to Rumuna u Banatu ima i na kojem procentu cele teritorije Banata?

Zasto ne moze i Banat Madjarskoj? Zasto mora Rumuniji?

: ))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
levitan  10:29 16.05.2008
Preporuka: 8

Re: Lepo je počelo...

Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija.

Si čuo nekad za šalu, ostrašćeni mravu?
BTW, moji su "Bosančerosi", pa me to ne izuzima od šale na sopstvei račun, ponekad.
Bolje se roditi bez razdeljka na dupetu nego bez smisla za humor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:32 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Zasto ne moze i Banat Madjarskoj? Zasto mora Rumuniji?

Zbog povijesnih razloga :) A možemo uvesti i etnički princip :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:33 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Lepo je počelo...

@levitan

Žao mi je zbog tvog razdeljka... :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BakerStreetIrregular  10:35 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Pa kakvi su to povijesni razlozi? Kad bismo po povijesti gledali, zacudili bismo se kako smo to zadrzali Banat a izgubili Kosovo. Povijest je misterija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
levitan  10:35 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Žao mi je zbog tvog razdeljka... :)


Hvala na sućuti, zaista nema smisla da ovde citiraš veliki hit grupe "Žetva":)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:37 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

Da, bilo bi degutantno :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
levitan  10:41 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

Da, bilo bi degutantno :)

Po pesmu, jašta:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:15 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Povijest je misterija.

Unatoč desetljećima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  12:33 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Vidim da će Srđan Fuchs ponovo da krene po "bosančerosima", kao onomad? Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija...



juft, koje si zlopamtilo, je l' ne znaš da je to mana? što se mene lično tiče, Bosanci su dobrodošli dokle god se integrišu u novu sredinu - a ovo glasanje mi se čini da je pokazalo da se integrišu... mada, pitanje je, jer vidim da je prema nekim rezultatima u NS glasalo oko 150 hiljada ljudi, a nezvanično imamo puno više stanovnika od toga...

i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.

čemu taj cinični ton?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  12:34 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Virtuelni Vasilije
bravo Atomski ... steta sto mogu da ti dam samo jednu preporuku :-)


obrisao sam ti post. ako ne možeš normalno da razgovaraš, onda nemoj bolje ni da razgovaraš? jesam ja vređao nekog od vas? nemojte ni vi mene. fala.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:36 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

čemu taj cinični ton?

Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  13:09 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
čemu taj cinični ton?Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?


dobro, ajde smiri se, popi nes-kafu, pa ćemo kasnije pričati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  13:13 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Ili da mi izbrišeš sve komentare a ja ću se samobanovati sa ovog posta. I gde nađe nes-kafu, od nje ne mogu da spavam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  13:13 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

obrisao sam ti post. ako ne možeš normalno da razgovaraš, onda nemoj bolje ni da razgovaraš? jesam ja vređao nekog od vas? nemojte ni vi mene. fala.


Bravo demokrato ... podnosis kritiku svaka ti cast? A da ti mozda ne smetaju moji argumetni?

Ne znam sta te je to uvredilo? Mozda zato sto sam ti rekao da si ekstremista ili da postajes to? Ako malo mucnes glavom moci ces da zakljucis da to NIKAKO ne moze biti uvreda po pravilima bloga ... inace bi se svaki post kojim se takva kvalifikacija uputi radikalima isto morao brisati ... To je samo kvalifikacija koja moze biti tacna ili netacna ... argumentovano se braniti ili demantovati. Naravno to moze tebe vredjati kao sto bi i mene vredjalo ako mi neko kaze da sam autnomas ... ali to je onda moja (ili tvoja) licna stvar ... a nikako krsenje pravila bloga ...

bravo majstore jos jednom ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  13:21 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?


Ma treba bre da ga je sramota ... on pise o "silama osovine" i "mraku" preko Dunava ... Sta je to nego VRHUNSKI CINIZAM. I jos brise kriticke postove ...

A sta je je poziv na nezavisnost i deljenje drzave na Balkanu nego poziv na rat i mrznju? Mozda je on bio klinac krajem 80-ih i pocetkom 90-ih pa ne zna da je sve i pocelo bezazlenim idejama "svoj na svome" ... pitanjima "autonomije" po ustavu iz 74.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  13:43 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Ili da mi izbrišeš sve komentare a ja ću se samobanovati sa ovog posta. I gde nađe nes-kafu, od nje ne mogu da spavam...


pa dobro, to baš nije fazon. samo stani na loptu malo... moš ti meni sve to isto reći i kad si miran. mislim, poznajem već dovoljno dugo tvoje replike da znam da ne misliš ništa ružno... ali ipak, u ovim teškim vremenima kada Ana gubi meč za mečom, Jelena ne osvaja turnire, Novak zaostaje za Nadalom svega jednu titulu, Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitao ;) ) a odbojkašice nikako da se kvalifikuju za Peking, možemo uvesti u komunikaciju nit sportskog duha više... ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  13:45 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

Virtuelni Vasilije

Atomski mravČekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?Ma treba bre da ga je sramota ... on pise o "silama osovine" i "mraku" preko Dunava ... Sta je to nego VRHUNSKI CINIZAM. I jos brise kriticke postove ... A sta je je poziv na nezavisnost i deljenje drzave na Balkanu nego poziv na rat i mrznju? Mozda je on bio klinac krajem 80-ih i pocetkom 90-ih pa ne zna da je sve i pocelo bezazlenim idejama "svoj na svome" ... pitanjima "autonomije" po ustavu iz 74.

Vasilije, izvini, ali ne drami. dobro znaš da ja nemam nikakav problem sa tvojim kriticizmima, ali ovo što ovde radiš nije nikakva kritika nego raspomama. i ti na kaficu, pa se kasnije vidimo. ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  13:49 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitao

Iskreno, bolje da si napisao post o tome :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  13:56 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitaoIskreno, bolje da si napisao post o tome :)


pretpostavio sam da ćeš ovo odgovoriti. ;)

eh, možda si i u pravu, ali sudbina Voše mi više bila na duši od opraštanja od profi tenisa Enanove... šta ćeš, i ja sam čovek iako imam rezervnu domaju... ;)


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  14:01 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Ja sam isto zabrinut za sudbinu svih građana koji žive u Vojvodini. U njoj sam rođen i u njoj živim čitav svoj život. Normalno je da mi je najviše stalo do moje porodice, mojih prijatelja i komšija... a to o čemu si ti pisao je vrlo opasno, s obzirom na to kako su prošle neke od stanice na tom putu koji si spomenuo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchess  14:10 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.


Evo malo iz zivota:
1.Kad pomenem Gdina Istvana Pastora - komentar : Stranka vojvodjanskih Madjara !
2.Kad pomenem Gdina.Nenada Canka - komentar : "Pa da nam dovede Madjare , pa da nas ponovo bacaju pod led...pricao je meni moj deda..." Za nerusenje ovog milosevicevskog stereotipa je kriv iskljucivo gdin Canak ...
A i za polovinu ovih komentara!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  14:31 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Ja sam isto zabrinut za sudbinu svih građana koji žive u Vojvodini. U njoj sam rođen i u njoj živim čitav svoj život. Normalno je da mi je najviše stalo do moje porodice, mojih prijatelja i komšija... a to o čemu si ti pisao je vrlo opasno, s obzirom na to kako su prošle neke od stanice na tom putu koji si spomenuo.


pa, evo, da prenesem i ja to na lični plan: moja žena je vekovna Vojvođanka i Novosađanka, a mali Fićke (sa avatara) je po toj liniji i sam Vojvođanin i Novosađanin dokle sećanje seže. meni je mama Vojvođanka i sama vekovima, tako da nam je do Voše stalo barem koliko i tebi. uzgred, žena ne voli ISR zbog nečega što je Wu spomenuo u nekom nižem postu, a kao što i sam znaš, Vojvođani su osetljivi na ta ugrožavanja etničkih prava. dakle, evo, ispovedam ti, na duže staze je meni Vojvodina više domaja nego Izra (što ne znači da dajem zeleno za pljuvku po potonjoj domaji).

zbog čega misliš, i šta tačno misliš da je opasno u onome što sam ja napisao?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  14:36 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

duchess
i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.Evo malo iz zivota: 1.Kad pomenem Gdina Istvana Pastora - komentar : Stranka vojvodjanskih Madjara ! 2.Kad pomenem Gdina. Nenada Canka - komentar : "Pa da nam dovede Madjare , pa da nas ponovo bacaju pod led... pricao je meni moj deda..." Za nerusenje ovog milosevicevskog stereotipa je kriv iskljucivo gdin Canak ... A i za polovinu ovih komentara!


poznata mi je ova stereotipija za Nešu. pa, pogledajte, nešto slično se dešavalo i sa Đinđićem (par meseci pred atentat je bila skoro totalna hajka na njega u medijima), potom i sa Jovanovićem, a ne sumnjam da će slično čekati i Tadića, pod uslovom da uspe da uspostavi vladu uopšte. pitam se ko je mozak koji stoji iza svega toga?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  15:06 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Lepo je počelo...

Pa seti se ranijih secesija na prostoru ex-Yu... i pročitaj komentare Jelice Greganović. Mislim da je dovoljno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mashan  16:31 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Lepo je počelo...

Preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
duchess  16:50 16.05.2008
Preporuka: 1