Evropska Voša

Srđan Fuchs RSS / 16.05.2008. u 09:47

11071-100x100.gifdok se prekodunavski Srbi muče da odrade posao i izbegnu godine nacionalsocijalističke vladavine, u Voši se oseća pun ukus savezničke pobede. razmišljam o tome kakve bi implikacije za Vošu bile ako Sile Osovine ipak dođu u Beogradu na vlast.

pre svega, kod nas u Voši Musolinijeva Italija je kapitulirala i deo poraženih snaga se pripojio saveznicima. (naša Maja) posle dvadeset godina, izgleda da Voša može da odahne, barem kada je dominantna ideologija na vlasti u Pokrajini po sredi. međutim, šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast? da li ćemo morati da čekamo da se i kod srbijanskih nacionalsocijalista odigra evolucija političke svesti kakva se odigrala kod naših, prečanskih? ne postoji li bojazan za slobodarski i evropski Novi Sad da će ga totalitarni Beograd eksploatisati? nije li Novi Sad za zvanični Beograd danas ono što su mu nekada bili Ljubljana, Zagreb, Sarajevo ili Skopje? verujem da svakako ima ko o tome da razmišlja među službenicima koje smo upravo odabrali u pokrajinske institucije.

mislim da demokratska i evropska pobeda Novog Sada, naš simbolični 9. maj u političkom pogledu, ipak ne donosi stabilnost sama po sebi, ne sve dok u prekodunavskom susedstvu vlada potencijalni mrak. ono što se logično postavlja pred nas Vojvođane kao problem je treba li da trpimo još nekoliko godina iracionalizma u Beogradu, ili treba da krenemo svojim putem (kao i svi pre nas: Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skopje, Podgorica, pa i Priština na samom kraju)? jasno je šta je najbolje za nas u ovom trenutku, ali - hoće li mrak prestati da jaše za nama? koliko je mrak stvarno silan? da li da se Rohan okrene i ode od Gondora? koji put je najispravniji za evropsku Vošu današnjeg dana?

MidEarthMap.jpg

 

 

 



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Zeks Zeks 09:55 16.05.2008

Trofazno sveto trojsvo

Bog.Prekrstimo se sa tri prsta.Srbija je i na ovom i na onom svetu.Bog je klon Amfilohija Radovica.
Vlast.CrnaTuznaRuzna Srbija: PacenikToma, ZanovetaloKostunica i DacicKlonMilosevic...
Granice.Vazno politicko pitanje.Ali lako resivo: granice su nam tamo gde pljujemo....
Zeks Zeks 17:31 16.05.2008

Sta je?

Ne peca se niko....
sonja k. sonja k. 10:05 16.05.2008

Put

šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast?


Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad
Kasper Kasper 10:14 16.05.2008

Re: Put

Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad



Izvinite, ali ko je normalan za to?
sonja k. sonja k. 10:28 16.05.2008

Re: Put

Kasper

Izvinite, ali ko je normalan za to?


izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....
antioksidant antioksidant 11:23 16.05.2008

Re: Put

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad

Ako ovako bude ima da produzim taj putdo Kragujevca pa makar crk'o
Kasper Kasper 11:42 16.05.2008

Re: Put

izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....

*novo


Pitam vas za Vojvodinu u kojoj su Srbi vecinsko stanovnistvo. Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave? Pa bice jos izbora...
noob noob 11:49 16.05.2008

Re: Put

šta donosi Saveznicima u Vojvodini povratak Sila Osovine u Beogradu na vlast?

Nezavisnost.

Put je jasan - Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Pristina, Novi Sad


Nezavisnost.
Seveda!
duchess duchess 11:55 16.05.2008

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!
Sta te manje boli : Kad te iz sve snage lupa po glavi neko "TUDJ" ili kad te iz sve snage lupa po glavi neko "SVOJ"?!!
Mene boli isto!!!!

Kakva retorika!!!!!!!
PONOSNA sam na VECINSKO SRPSKO STANOVNISTVO u VOJVODINI!
Kasper Kasper 11:57 16.05.2008

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!


Pa izbori su pokazali da bas i nije. Ili su glasaci DS-a secesionisti?
noob noob 12:00 16.05.2008

Re: Put

A da li ti je palo na pamet , da je VECINSKOM SRPSKOM STANOVNISTVU dosta "SVOJE" drzave?!
Sta te manje boli : Kad te iz sve snage lupa po glavi neko "TUDJ" ili kad te iz sve snage lupa po glavi neko "SVOJ"?!!
Mene boli isto!!!!


Boli gore, kad me "MOJ" godinama drzi za manjeg patriotu i manje vrednog samo zbog toga da sam iz "sumnjivih" delova zajednicke zemlje. Nemam nikakvih vise "saosecanja" za Srbiju. Ne interesuje me ko u Beogradu vlada. Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.
Kasper Kasper 12:03 16.05.2008

Re: Put

Boli gore, kad me "MOJ" godinama drzi za manjeg patriotu i manje vrednog samo zbog toga da sam iz "sumnjivih" delova zajednicke zemlje. Nemam nikakvih vise "saosecanja" za Srbiju. Ne interesuje me ko u Beogradu vlada. Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.


A ti se lepo uclani u pokret 64 zupanije pa budi srecan.
sonja k. sonja k. 12:05 16.05.2008

Re: Put

Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave?


Jesmo vecinsko stanovnisto i ne odvajamo se od svoje "drzave" - Vojvodine.
Kasper Kasper 12:08 16.05.2008

Re: Put

Jesmo vecinsko stanovnisto i ne odvajamo se od svoje "drzave" - Vojvodine.


A sta onda , hipoteticki : u toj "vasoj drzavi" na prvim izborima pobede radikali u nekoj regiji? Odcepicete se od nje? Izvinite ali pisete gluposti!
noob noob 12:09 16.05.2008

Re: Put

Kasper
A ti se lepo uclani u pokret 64 zupanije pa budi srecan.

A kakve veze imaju 64 zupanije sa Vojvodinom? Ili to pokusavas da nas zadrzis strahom?
Vise se nicega ne plasim, oguglao sam na strah posle treniranja Beograda nad Vojvodinom. Nista ne moze biti gore...
Kasper Kasper 12:11 16.05.2008

Re: Put

A kakve veze imaju 64 zupanije sa Vojvodinom? Ili


Idi u Idjos pa pitaj lokalce.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:25 16.05.2008

Re: Put

Bice Srbija - Beograd sa bundeve

Pa, ako se bundeva turi na Avalu, nije loše...

Jeli Sonja K. šta te tera da praviš zlu krv tamo gde je nema?
Do maločas si sa ldp-ovcima napadala prirodne saveznike, a sad kako je tikva pukla, sad da se čupetamo oko Vojvodine? Pa je l' to priča o Srbiji bez granica i o putu u EU? Šta, svađanjem ćemo ići brže u Evopu?
Ako te to čini srećnom, daj bar ponekad probaj da pomisliš i na druge.
Atomski mrav Atomski mrav 12:29 16.05.2008

Re: Put

Kao što rekoh, Second Life...
sonja k. sonja k. 12:34 16.05.2008

Re: Put

Jelica Greganović
Bice Srbija - Beograd sa bundeve

Pa, ako se bundeva turi na Avalu, nije loše...

Jeli Sonja K. šta te tera da praviš zlu krv tamo gde je nema?


Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?
Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila zla kra?
Da li su po tebi svi oni imali zlu krv?
Da li si ti dozivela tu "zlu krv" u Sloveniji?

Prirodne saveznike?
Ko je to?
SPS i DS?
Za mene Milosevicevi podanici nikad nece biti prirodni saveznici demokrata.


Atomski mrav Atomski mrav 12:35 16.05.2008

Re: Put

Idi i reci to Čedi, zla ženo :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:39 16.05.2008

Re: Put

Sonja
Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?


ma taman posla ... zasto bi i nezavisnost RS, Kosova, Sumadije, Srema, Dalmacije, Istre, Like etc bila zla krv?

Doctor Wu Doctor Wu 12:45 16.05.2008

Re: Put

Zasto bi nezavisnost Palestine bila zla krv?
Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila dokaz da sam ja zla krava?
Da li su po tebi svi oni imali zlu kravu?
Da li si ti dozivela tu "zlu kravu" u Izraelu?

Prirodne saveznike?
Ko je to?
Likud i Kadima?
Za mene Šaronovi podanici nikad nece biti prirodni saveznici Avode.

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:46 16.05.2008

Re: Put

Zasto bi nezavisnost Vojvodine bila zla krv?

Obrati pažnju kako pišeš, možda ti uspe da primetiš da Srbija sa bundeve u Bgd, zvuči milo rečeno uvredljivo.

Zasto bi moja zelja za nezavisnoscu, identicna sa vec vidjenim zeljama ex yu stanovnistva bila zla kra?
Da li su po tebi svi oni imali zlu krv?
Da li si ti dozivela tu "zlu krv" u Sloveniji?

Zla krv je onda kada ti iznoseći svoje kao pozitivne želje, to radiš vređajući druge.
Da, jeste bila zla krv, na svim stranama. Da nije ne bi, na svim stranama, ostalo toliko mrtvih i unesrećenih za tim željama.
Da, jesam doživela tu zlu krv i u Sloveniji. Šta ti misliš, da je onih 18.000 ljudi neko izbrisao zbog "dobre krvi"?!

Prirodne saveznike?
Ko je to?

Ako ti ne znaš ko su ti prirodni saveznici, onda ja ne bih da trošim vreme i to ti objašnjavam.

Što se mene tiče, putuj Igumane ne pitaj za manastir...mada je i tvoja i ova priča ovde bez ikakve ozbiljne podloge. Ali, to te u ovom postizbornom trenutku očito teši...treba promeniti temu, pa napraviti svađu drugde, ono prvo nije prošlo...puklo. Naročito u Vojvodini.
duchess duchess 12:54 16.05.2008

Re: Put

Nisam ni ja secesionista , ali mi je sve vise , i vise , i vise muka od solidarisanja ...
A druga stvar , videcemo kako ce reagovati glasaci DS (medju kojima sam i ja) , kako vreme bude prolazilo...a APSOLUTNO NISTA SE NE BUDE PROMENILO...
Kasper Kasper 12:57 16.05.2008

Re: Put

Jelice preporuka!
VladimirNenadovic-Deda VladimirNenadovic-Deda 13:35 16.05.2008

Re: Put

I terba da budete, moja podrska a mi cemo prvo morati da ocistimo Beograd ,pa resto ove nase drzavice,pa za vama.Nadam se. Ili mi ostaj e da vec sada oglasim da menjam stan u Bgd-u za Novi Sad. Ja vise Evropu ne mogu da cekam.
Dawngreeter Dawngreeter 13:58 16.05.2008

Re: Put

noob
Jedino mi je bitno da sto pre odemo od nase "NORMALNE" brace.


Ako. I ja bi da sam koji kilometar severnije. A mozda i odem koji kilometar severnije na kraju.

Neverovatno kako je svakome bilo bolje istog trenutka kada su se odcepili od ovog stecista ludaka.
Zeks Zeks 14:23 16.05.2008

Citaj Dawngreeter...

Neverovatno kako je svakome bilo bolje istog trenutka kada su se odcepili od ovog stecista ludaka.

Nismo svi ludi.Ti mozda malo jesi,a ja kao i mnogi - ne...
Novi Sad je nas grad!
A ovoga trena,trenutka,sad,u ovoj nasoj sadasnjosti ... Boris Tadic je jedina faca!
Dawngreeter Dawngreeter 14:26 16.05.2008

Re: Citaj Dawngreeter...

Novi Sad pripada stanovnicima Novog Sada.
Zeks Zeks 14:32 16.05.2008

dobro...

...a Boris Tadic?
drug clan drug clan 15:00 16.05.2008

Re: Put

Kasper
izvint'e ali zar vam nije dosadilo da stalno pitate za normalnost - slovenaca, hrvata, crnogoraca.....*novo Pitam vas za Vojvodinu u kojoj su Srbi vecinsko stanovnistvo. Zasto bi se oni zbog rezultata izbora odvojili od SVOJE drzave? Pa bice jos izbora...



Pa zar i CG nije bilo vecinsko srpsko stanovnistvo?

Mislim da ce Vosa (nazalost) morati da saceka Sandzak jer tamo je ipak lakse zapoceti "nove procese"
mariopan mariopan 17:27 16.05.2008

Re: Put

Kasper
Jelice preporuka!

I OD MENE
noob noob 09:41 20.05.2008

Re: dobro...

Zeks
...a Boris Tadic?

Boris Tadic je trojanski konj.
levitan levitan 10:07 16.05.2008

Moje komšije Madžari

su, hvala bogu, presudni faktor u Vojvodini.Samo zahvaljujući tome što se odlično sećaju sendviča koje su im kreature(feat. Maja Gojković) nudile tokom devdesetih, mi imamo osetnu branu prema radikalizmu.Kroz njihove glasove.
Znam da nije vojvođanski, i daleko je od našeg poimanja stvari, ali ako malo dublje zahvatimo u analize, videćemo da se Srbadija u Vojvodstvu polarizovala, baš kao i sunarodnici u užoj Srbiji.
S tim što se slažem da postoji trend opadanja radikala(sem u delovima Srema) koji je mnogo snažniji nego u ostalom delu Srbije.I Veliki meštar sviju hulja, samoproklamovani doživotni premijer, u Vojvodini je uglavnom sveden na mrvice na lokalu i u pokrajini, što je lep prizor za naše napaćene oči:)
Atomski mrav Atomski mrav 10:24 16.05.2008

Lepo je počelo...

Vidim da će Srđan Fuchs ponovo da krene po "bosančerosima", kao onomad? Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija.

Nezavisnosti za Vojvodinu nema. Predlažem podelu: Bačka Mađarskoj, Banat Rumuniji - baš lepo, obe države u EU, svi mi koji nismo Mađari ili Rumuni možemo da očekujemo sva manjinska i ljudska prava koja se u EU garantuju i koja se efikasno i efektivno primenjuju u potpunosti u dotičnim državama. Što se Srema tiče, onaj nacional-socijalistički deo pripojiti Beogradu a ostatak Hrvatskoj jer je to njihova povijesna teritorija, a i nema nijedne države članice EU u blizini...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:27 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

bravo Atomski ... steta sto mogu da ti dam samo jednu preporuku
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 10:29 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Koliko to Rumuna u Banatu ima i na kojem procentu cele teritorije Banata?

Zasto ne moze i Banat Madjarskoj? Zasto mora Rumuniji?

: ))
levitan levitan 10:29 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija.

Si čuo nekad za šalu, ostrašćeni mravu?
BTW, moji su "Bosančerosi", pa me to ne izuzima od šale na sopstvei račun, ponekad.
Bolje se roditi bez razdeljka na dupetu nego bez smisla za humor.
Atomski mrav Atomski mrav 10:32 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Zasto ne moze i Banat Madjarskoj? Zasto mora Rumuniji?

Zbog povijesnih razloga :) A možemo uvesti i etnički princip :)
Atomski mrav Atomski mrav 10:33 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

@levitan

Žao mi je zbog tvog razdeljka... :)
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 10:35 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Pa kakvi su to povijesni razlozi? Kad bismo po povijesti gledali, zacudili bismo se kako smo to zadrzali Banat a izgubili Kosovo. Povijest je misterija.
levitan levitan 10:35 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Žao mi je zbog tvog razdeljka... :)


Hvala na sućuti, zaista nema smisla da ovde citiraš veliki hit grupe "Žetva":)
Atomski mrav Atomski mrav 10:37 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Da, bilo bi degutantno :)
levitan levitan 10:41 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Da, bilo bi degutantno :)

Po pesmu, jašta:)
Doctor Wu Doctor Wu 11:15 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Povijest je misterija.

Unatoč desetljećima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:33 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Vidim da će Srđan Fuchs ponovo da krene po "bosančerosima", kao onomad? Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija...



juft, koje si zlopamtilo, je l' ne znaš da je to mana? što se mene lično tiče, Bosanci su dobrodošli dokle god se integrišu u novu sredinu - a ovo glasanje mi se čini da je pokazalo da se integrišu... mada, pitanje je, jer vidim da je prema nekim rezultatima u NS glasalo oko 150 hiljada ljudi, a nezvanično imamo puno više stanovnika od toga...

i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.

čemu taj cinični ton?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:34 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Virtuelni Vasilije
bravo Atomski ... steta sto mogu da ti dam samo jednu preporuku


obrisao sam ti post. ako ne možeš normalno da razgovaraš, onda nemoj bolje ni da razgovaraš? jesam ja vređao nekog od vas? nemojte ni vi mene. fala.
Atomski mrav Atomski mrav 12:36 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

čemu taj cinični ton?

Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
čemu taj cinični ton?Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?


dobro, ajde smiri se, popi nes-kafu, pa ćemo kasnije pričati.
Atomski mrav Atomski mrav 13:13 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Ili da mi izbrišeš sve komentare a ja ću se samobanovati sa ovog posta. I gde nađe nes-kafu, od nje ne mogu da spavam...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:13 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

obrisao sam ti post. ako ne možeš normalno da razgovaraš, onda nemoj bolje ni da razgovaraš? jesam ja vređao nekog od vas? nemojte ni vi mene. fala.


Bravo demokrato ... podnosis kritiku svaka ti cast? A da ti mozda ne smetaju moji argumetni?

Ne znam sta te je to uvredilo? Mozda zato sto sam ti rekao da si ekstremista ili da postajes to? Ako malo mucnes glavom moci ces da zakljucis da to NIKAKO ne moze biti uvreda po pravilima bloga ... inace bi se svaki post kojim se takva kvalifikacija uputi radikalima isto morao brisati ... To je samo kvalifikacija koja moze biti tacna ili netacna ... argumentovano se braniti ili demantovati. Naravno to moze tebe vredjati kao sto bi i mene vredjalo ako mi neko kaze da sam autnomas ... ali to je onda moja (ili tvoja) licna stvar ... a nikako krsenje pravila bloga ...

bravo majstore jos jednom ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:21 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Čekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?


Ma treba bre da ga je sramota ... on pise o "silama osovine" i "mraku" preko Dunava ... Sta je to nego VRHUNSKI CINIZAM. I jos brise kriticke postove ...

A sta je je poziv na nezavisnost i deljenje drzave na Balkanu nego poziv na rat i mrznju? Mozda je on bio klinac krajem 80-ih i pocetkom 90-ih pa ne zna da je sve i pocelo bezazlenim idejama "svoj na svome" ... pitanjima "autonomije" po ustavu iz 74.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:43 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Ili da mi izbrišeš sve komentare a ja ću se samobanovati sa ovog posta. I gde nađe nes-kafu, od nje ne mogu da spavam...


pa dobro, to baš nije fazon. samo stani na loptu malo... moš ti meni sve to isto reći i kad si miran. mislim, poznajem već dovoljno dugo tvoje replike da znam da ne misliš ništa ružno... ali ipak, u ovim teškim vremenima kada Ana gubi meč za mečom, Jelena ne osvaja turnire, Novak zaostaje za Nadalom svega jednu titulu, Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitao ) a odbojkašice nikako da se kvalifikuju za Peking, možemo uvesti u komunikaciju nit sportskog duha više...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:45 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Virtuelni Vasilije

Atomski mravČekaj, ti MENE pitaš čemu cinični ton?Ma treba bre da ga je sramota ... on pise o "silama osovine" i "mraku" preko Dunava ... Sta je to nego VRHUNSKI CINIZAM. I jos brise kriticke postove ... A sta je je poziv na nezavisnost i deljenje drzave na Balkanu nego poziv na rat i mrznju? Mozda je on bio klinac krajem 80-ih i pocetkom 90-ih pa ne zna da je sve i pocelo bezazlenim idejama "svoj na svome" ... pitanjima "autonomije" po ustavu iz 74.

Vasilije, izvini, ali ne drami. dobro znaš da ja nemam nikakav problem sa tvojim kriticizmima, ali ovo što ovde radiš nije nikakva kritika nego raspomama. i ti na kaficu, pa se kasnije vidimo.
Atomski mrav Atomski mrav 13:49 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitao

Iskreno, bolje da si napisao post o tome :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:56 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Enanova se oprašta od tenisa (uzgred, razmišljao sam da postavim blog o tome, ali ko bi to čitaoIskreno, bolje da si napisao post o tome :)


pretpostavio sam da ćeš ovo odgovoriti.

eh, možda si i u pravu, ali sudbina Voše mi više bila na duši od opraštanja od profi tenisa Enanove... šta ćeš, i ja sam čovek iako imam rezervnu domaju...


Atomski mrav Atomski mrav 14:01 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Ja sam isto zabrinut za sudbinu svih građana koji žive u Vojvodini. U njoj sam rođen i u njoj živim čitav svoj život. Normalno je da mi je najviše stalo do moje porodice, mojih prijatelja i komšija... a to o čemu si ti pisao je vrlo opasno, s obzirom na to kako su prošle neke od stanice na tom putu koji si spomenuo.
duchess duchess 14:10 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.


Evo malo iz zivota:
1.Kad pomenem Gdina Istvana Pastora - komentar : Stranka vojvodjanskih Madjara !
2.Kad pomenem Gdina.Nenada Canka - komentar : "Pa da nam dovede Madjare , pa da nas ponovo bacaju pod led...pricao je meni moj deda..." Za nerusenje ovog milosevicevskog stereotipa je kriv iskljucivo gdin Canak ...
A i za polovinu ovih komentara!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:31 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Ja sam isto zabrinut za sudbinu svih građana koji žive u Vojvodini. U njoj sam rođen i u njoj živim čitav svoj život. Normalno je da mi je najviše stalo do moje porodice, mojih prijatelja i komšija... a to o čemu si ti pisao je vrlo opasno, s obzirom na to kako su prošle neke od stanice na tom putu koji si spomenuo.


pa, evo, da prenesem i ja to na lični plan: moja žena je vekovna Vojvođanka i Novosađanka, a mali Fićke (sa avatara) je po toj liniji i sam Vojvođanin i Novosađanin dokle sećanje seže. meni je mama Vojvođanka i sama vekovima, tako da nam je do Voše stalo barem koliko i tebi. uzgred, žena ne voli ISR zbog nečega što je Wu spomenuo u nekom nižem postu, a kao što i sam znaš, Vojvođani su osetljivi na ta ugrožavanja etničkih prava. dakle, evo, ispovedam ti, na duže staze je meni Vojvodina više domaja nego Izra (što ne znači da dajem zeleno za pljuvku po potonjoj domaji).

zbog čega misliš, i šta tačno misliš da je opasno u onome što sam ja napisao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:36 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

duchess
i čemu taj strah za Srbe? DS drže Srbi, Ligu isto Srbi, u čemu je onda problem? uostalom, nisam ni ja podržao nezavisnost, nego sam postavio to kao problem.Evo malo iz zivota: 1.Kad pomenem Gdina Istvana Pastora - komentar : Stranka vojvodjanskih Madjara ! 2.Kad pomenem Gdina. Nenada Canka - komentar : "Pa da nam dovede Madjare , pa da nas ponovo bacaju pod led... pricao je meni moj deda..." Za nerusenje ovog milosevicevskog stereotipa je kriv iskljucivo gdin Canak ... A i za polovinu ovih komentara!


poznata mi je ova stereotipija za Nešu. pa, pogledajte, nešto slično se dešavalo i sa Đinđićem (par meseci pred atentat je bila skoro totalna hajka na njega u medijima), potom i sa Jovanovićem, a ne sumnjam da će slično čekati i Tadića, pod uslovom da uspe da uspostavi vladu uopšte. pitam se ko je mozak koji stoji iza svega toga?
Atomski mrav Atomski mrav 15:06 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Pa seti se ranijih secesija na prostoru ex-Yu... i pročitaj komentare Jelice Greganović. Mislim da je dovoljno.
Mashan Mashan 16:31 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Preporuka
duchess duchess 16:50 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Jeste,retorika "zle krvi" , je vrlo opasna , svi smo svedoci...
Goran67 Goran67 23:01 16.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Atomski mrav
Vidim da će Srđan Fuchs ponovo da krene po "bosančerosima", kao onomad? Pardon, vidim da postoji i novi naziv - Srbadija.Nezavisnosti za Vojvodinu nema. Predlažem podelu: Bačka Mađarskoj, Banat Rumuniji - baš lepo, obe države u EU, svi mi koji nismo Mađari ili Rumuni možemo da očekujemo sva manjinska i ljudska prava koja se u EU garantuju i koja se efikasno i efektivno primenjuju u potpunosti u dotičnim državama. Što se Srema tiče, onaj nacional-socijalistički deo pripojiti Beogradu a ostatak Hrvatskoj jer je to njihova povijesna teritorija, a i nema nijedne države članice EU u blizini...


Ovo mi je najbolje, nisam zaboravio kako su 90-te pričali da će Slovence progutati Austrija i Italija, samo ako se odvoje od Jugoslavije, slično i za Hrvatsku. Najnovije je da će Kosovo pripasti Albaniji. Prazna velikosrpska naglabanja.
Doctor Wu Doctor Wu 09:18 17.05.2008

Re: Lepo je počelo...

Prazna velikosrpska naglabanja.

Evo najboljeg načina: da se čestiti narod Vojvodine (majke, žene, starci & deca) lepo pokupi i u dugoj koloni uputi pravac Fruške gore, tamo da ih dočeka brkata Kristijan Amanpur, i da onda krene coverage na CNN-u, BBC-ju koji će naterati Hitlari onda pojavi i dramatično objavi kako je Srbija dosada počela već 4 svetska rata (naravno sa 1000x uvećanom mapom Srbije u pozadini) i da pozove svoje fellow Americans da pomognu poor people of Voivodina (da izgrade svoje multi-cultural and multi-ethnic society).

Ne znam samo šta ćete ako Hitlari ne pobedi...
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 10:27 16.05.2008

A Severni Banat?

Zaboravili ste Severni Banat.

Sta cemo sa njim?

Radikali opet osvojili lokalne, a ZES osvojio republicke. Mislim da stranke treba dobro da preispitaju koga tamo drze od lokalnih politicara. Ako ih nema tamo, nek se presele iz Novog Sada kad vec vrvi od evropske Vojvodine. Za dobru platu nece im ni banatska melanholija toliko smetati.
Doctor Wu Doctor Wu 10:35 16.05.2008

Zapravo je cela Srbija

(a ne samo Novi Sad) glasala za Evropu (=svetlo, za one koji pričaju i slušaju samo čedogovor) a samo je Beograd (sa svim svojim Narodnim pozorištima, Bitef teatrima, Ateljeima, JDP-ovima, galerijama, Vremenima, Peščanicima- kad se samo setim koliko se ovde po blogu pljuvalo po Šumadiji) glasao za Trojni pakt (=mrak, opet za one koji pričaju i slušaju samo čedogovor)

Prema tome, kapitol Srbije treba preneti u Novi Sad a Beograd treba poslati u drugu ligu, da se malo kali.

Ove Lord od the Rings parabole su nategnute. Pre nego na Gondor, Beograd liči na Gotham City. Prema tome, treba nam neki Batman.
Atomski mrav Atomski mrav 10:36 16.05.2008

Re: Zapravo je cela Srbija

Jes' ti to neki Čankov simpatizer? Mislim, onaj njegov slogan - za mene je Novi Sad glavni grad :)
Doctor Wu Doctor Wu 10:39 16.05.2008

Re: Zapravo je cela Srbija

za mene je Novi Sad glavni grad

:))))))).
Doctor Wu Doctor Wu 10:57 16.05.2008

I da citiram ministra finansija

u vladi Ivana Marovića
a za vojvodinu sam pogresila, mea culpa

vojtila vojtila 12:14 16.05.2008

Re: Zapravo je cela Srbija


(a ne samo Novi Sad) glasala za Evropu (=svetlo, za one koji pričaju i slušaju samo čedogovor) a samo je Beograd (sa svim svojim Narodnim pozorištima, Bitef teatrima, Ateljeima, JDP-ovima, galerijama, Vremenima, Peščanicima- kad se samo setim koliko se ovde po blogu pljuvalo po Šumadiji) glasao za Trojni pakt (=mrak, opet za one koji pričaju i slušaju samo čedogovor)


Preporucujem da kliknete na sledeci link:
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1309200

Naime Zemun je najbliza opstina centru grada u kojoj su Radikali&Co dobili, ostale opstine su Surcin, Obrenovac, Lazarevac, Mladenovac, Barajevo, Grocka... Neka se ne ljute oni koje sam izostavio...

Sa druge strane slazem se da prestonicu treba preneti iz Beograda, bilo gde drugo: Novai Sad, Nis, Kragujevac, Cacak, Sombor, Zrenjanin, Krusevac, Uzice, gde god... Sa prestonicom izneti svu industriju i bazirati ekonomiju Beograda na skolstvu i eventualno turizmu... ah da i onda naravno traziti autonomiju centralnih gradskih opstina u odnosu na ostatak drzave... Ah jos bolje: Nezavisna Drzava Ada Medjica! skraceno (NeDAM beton u drzavu!)

BTW, Ziveh godinama u naj-SPS-ovskoj opstini - Novi Beograd u kojoj sada DS i LDP imaju priliku da formiraju vlast... Zasto? - prosudite sami...

Zakljucak: Kad se primer iz Kragujevca, ponovi u Mladenovcu, Lazarevcu, Kikindi, Boljevcu, Cacku i oni ce glasati kao i Kragujevcani...
Doctor Wu Doctor Wu 12:30 16.05.2008

Re: Zapravo je cela Srbija

Naime Zemun je najbliza opstina centru grada u kojoj su Radikali&Co dobili,

Pa ja po ovome što ste poslali vidim da Radikali & Co (=Trojni pakt) nisu pobedili samo u 3 opštine: Savski Venac, Stari Grad i Vračar. Zvezdara i Novi Beograd su 50-50 a u svim ostalim opštinama fašisti su dobili i to prilično nadmoćno.

Ne znam šta je tome razlog. Možda to što glasači ne vole previše da ga političari nazivaju "džiberima" (makar tokom kampanje). Ko će ga znati?
vojtila vojtila 13:14 16.05.2008

Re: Zapravo je cela Srbija

Fakat!
Kada sam pre neki dan gledao listu, ustvari sam gledao gde je ZES dobio najvise glasova...
Razlog je jasan, ulaze se vise u centar grada, a takodje bih rekao da je stvar u nivou obrazovanja glasaca, po opstinama... Mozda ovo zvuci elitisticki, ali mislim da je vrlo povezano. Neobrazovani covek moze vrlo lako pogresno da proceni, a glasanje za nekoga iz Trojnog pakta mogu samo da nazovem ili pogresnom procenom ili glasanjem iz niskih pobuda.
niki m niki m 10:44 16.05.2008

Budala uvek dovoljno.

a li ćemo morati da čekamo da se i kod srbijanskih nacionalsocijalista odigra evolucija političke svesti kakva odigrala kod naših, prečanskih? ne postoji li bojazan za slobodarski i evropski Novi Sad da će ga totalitarni Beograd eksploatisati?


Neverovatno je kako je nekim ljudima tako lako da budu budale.
sonja k. sonja k. 11:11 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

Budala uvek dovoljno.


nakon sto ste u poslednjih dvadeset godina 20 miliona ljudi nazvali budalama, pretpostavljam da ce vam biti drago da tu titulu zadrzite samo za sebe
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:36 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

sonja k.
nakon sto ste u poslednjih dvadeset godina 20 miliona ljudi nazvali budalama, pretpostavljam da ce vam biti drago da tu titulu zadrzite samo za sebe


Koliko god miliona da ih je bilo koji su bili (ili su podlegli propagandi) ZA rasturanje jedne multinacionalne zemlje kao sto je bila ex-Yu da bi svi na kraju tezili da udju, SVAKA VASKA OBASKA, u multinacionalnu Evropu bez unutrasnjih granica i sa sto je manje moguce bilo kojih drzavnih atributa su bili i/ili ispali BUDALE (ratne profitere, zlocince i alike ne znam gde da svrstam) ... i ogromna vecina njih (osim Slovenaca) su to platili PRESKUPO ...

Radikali su svakako budale sa svojom parolom "Karlobag-Virovitica" ... ali cak i kad bi (ne daj boze) osvojili apsolutnu vecinu u parlamentu svakom je jasno da ni prstom ne bi mrdnuli (a cak i kad bi ... ne bi mogli nista da urade) da ostvare to svoje trabunjanje.

Oni koji pozivaju na rasutranje Srbije su po meni mnogo gori i opasniji ekstremisti i, nazalost, taj crni scenario bi mogao zbilja da donese i gore/crnje stvari nego sto su bile one u 90-im...

Srecan ti (ekstremisticki) rad ...
Atomski mrav Atomski mrav 11:39 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

Ima ljudi kojima samo neka virtuelna država može da odgovara... preporučujem Second Life.
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 11:41 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

Pa nije Vojvodina SRCE, DUSA, JETRA Srbije pa da Srbija ne moze bez nje ako joj se bude amputirala.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:42 16.05.2008

Eh, Srđane

šta ti ovo treba?
Ja sam Vojvodinu volela i u Vojvodinu dolazila i kad su u njoj vladale sile mraka. U vreme kada smo mi čekali da se kod vojvođanskih
nacionalsocijalista odigra evolucija političke svesti


Vlasti dolaze i odlaze, ljudi ostaju, a prijatelji se prepoznaju u nevolji.

Ove tri zvezdice sa vojvođanske zastave ja uvek nosim na jakni, jer mi ih je dao moj kum, Vojvođanin. I nosiću ih ma ko u Vojvodini trenutno vladao.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:45 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

BakerStreetIrregular
Pa nije Vojvodina SRCE, DUSA, JETRA Srbije pa da Srbija ne moze bez nje ako joj se bude amputirala.


Pa nije bila ni BiH ... nije bila ni Lika (o zapadnoj Hercegovini i da ne govorimo) za Hrvatsku ... pa znamo kako je proslo ...
Atomski mrav Atomski mrav 11:47 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

Pa nije Vojvodina SRCE, DUSA, JETRA Srbije pa da Srbija ne moze bez nje ako joj se bude amputirala.

Nisu ni Srem, Banat i Bačka srce, duša i jetra Vojvodine, pa da ne može bez njih ako joj se amputiraju... čekaj, pa i ne može! :)
Samostalna Vojvodina ne može da postoji. A takođe ni nezavisna (ne samo od Srbije).
sonja k. sonja k. 11:56 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

Oni koji pozivaju na rasutranje Srbije su po meni mnogo gori i opasniji ekstremisti i, nazalost, taj crni scenario bi mogao zbilja da donese i gore/crnje stvari nego sto su bile one u 90-im...


Vaske, zar i ti patis od koleltivne amnezije?
To sto pises je vec vidjeno, hiljadu puta, govorio je isto Milosevic, govorio Mladic govorili su svi politicari koji su nam potrosili dvadeset godina zivota.
Upravo to sto pises -, nazivali su ih opasnim ekstremistima, Slovence, pa Hrvate, govorili su da rasturaju, nazivali su izdajnicma Makedonce pa Crnogorce.
Svaki crni scenario na tlu bivse YU zapoceo je prozivanjem "ekstremista"


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:57 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Jelica Pametnica
Vlasti dolaze i odlaze, ljudi ostaju, a prijatelji se prepoznaju u nevolji.

Ove tri zvezdice sa vojvođanske zastave ja uvek nosim na jakni, jer mi ih je dao moj kum, Vojvođanin. I nosiću ih ma ko u Vojvodini trenutno vladao.


Ako su nekom potrebni Tara i Zlatibor onda je valjda to BAS Vojvodjanima (Sumadinci imaju dovoljno i svojih brda) ... I kom normalnom coveku iz bogate Kalifornije bi palo na pamet da se odvoji od siromasnih planinskih predela i Yellowstone parka???

Ma kazem ja, sa nasom kretenskom blakanskom logikom podelice se i "tri srca junacka" na tri drzave ... a mozda se i Backa podeli na Sever i Jug, kad u nekom sledecem izbornom ciklusu radikali ponovo dodju na vlast u Novom Sadu (posto je poznato da ih svaki autonomaski akt "dize iz pepela" ...

pozz
Doctor Wu Doctor Wu 12:05 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

kom normalnom coveku iz bogate Kalifornije bi palo na pamet da se odvoji od siromasnih planinskih predela i Yellowstone parka???

Šta će im Yellowstone kad imaju Yosemite i Old Faithful u Calistogi?
Jedino ako neće baš sve na jednom mestu.
A ne treba im ni Nevada (imaju Death Valley).
Evo, dozvolili juče i gay brakove.
Vaske, ovde se ne slažemo: Kaljifornija republjik.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:13 16.05.2008

Re: Budala uvek dovoljno.

sonja k.
Vaske, zar i ti patis od koleltivne amnezije?
To sto pises je vec vidjeno, hiljadu puta, govorio je isto Milosevic, govorio Mladic govorili su svi politicari koji su nam potrosili dvadeset godina zivota.
Upravo to sto pises -, nazivali su ih opasnim ekstremistima, Slovence, pa Hrvate, govorili su da rasturaju, nazivali su izdajnicma Makedonce pa Crnogorce.
Svaki crni scenario na tlu bivse YU zapoceo je prozivanjem "ekstremista"


Razni su govorili razne stvari a ti sa tvojom logikom "moralno-politicke podobnosti" i pokusajem da poistovetis ovo sto ja pisem sa onim sto su pricali/radili Milosevic i Mladic samo ispadas smesna i nista vise. Zelja i napori za deljenjem ex-Yu po etnickim granicama i "principu prava naroda na samoopredeljenje" ... odnosno deljenjem onoga sto je nedeljivo je razlog za sve sto se desilo u 90-im. A to da li su i koliko, i ko je vise doprineo (da li Maldic i Milosevic i njihova boraba za vlast i "svi Srbi u jednoj drzavi", ili "Kosovo je republika", ili "svoj na svome i slovenacka sebicnost", ili "jedinstvena Bosna" ... ili "tisuculjetni san" ... ili "islamska deklaracija" ) - mrzi me da diskutujem (o tome se ovde bezbroj puta pisalo ... a niko ne moze ni da izmeri) ...

Da je bilo po Vasketu, onda bi svi mi bili u EU vec (skoro) dve decenije ... jos sa Antom Markovicem ...

pozz
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 12:16 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Pa trebaju im u istoj drzavi samo ukoliko ne mogu da dobiju vize da uzivaju u njima ako su u drugoj drzavi.

Uostalom, koliko ljudi iz Vojvodine danas sebi mogu da priuste skijanje na Tari ili na Zlatiboru? Ja ih ne poznajem puno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:21 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Doctor Wu
Vaske, ovde se ne slažemo: Kaljifornija republjik


:))))) Ma ok, Wu, moze kod Vasketa i tako ... ali do kraja onda (nema nista samo "do pola":))) ... Onda lepo i Havaji i Aljaska republjik

A i mi Sremci imamo nasu Frusku Goru, sta ce nam Zaltibor ... a Bacvani nek se 'ebu i planinare po svojim bundevama :)))

pozz
sonja k. sonja k. 12:23 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

i mi Sremci imamo nasu Frusku Goru, sta ce nam Zaltibor ...


eto vidis Vaske, da moze i lepo ; )
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 12:25 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Sta ce Havajima i Aljasci nezavisnost kad evo dolazi im Obama?

Da im dolazi Kostunica sigurno bi se otcepili svi osim Jute, a i za njih bi bio previse posle odredjenog vremena.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:34 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

eto vidis Vaske, da moze i lepo ; )


sta i gde lepo ... na Fruskoj Gori ... il' na bundevi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:39 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Atomski mrav
šta ti ovo treba? Lako je njemu iz Izraela tuđim ***** gloginje mlatiti...


u NS-u sam.

oćeš da se prikuliraš sam, ili da te ja brišem (gluplja varijanta)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:42 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Jelica Greganović
šta ti ovo treba? Ja sam Vojvodinu volela i u Vojvodinu dolazila i kad su u njoj vladale sile mraka. U vreme kada smo mi čekali da se kod vojvođanskih
nacionalsocijalista odigra evolucija političke svesti Vlasti dolaze i odlaze, ljudi ostaju, a prijatelji se prepoznaju u nevolji.Ove tri zvezdice sa vojvođanske zastave ja uvek nosim na jakni, jer mi ih je dao moj kum, Vojvođanin. I nosiću ih ma ko u Vojvodini trenutno vladao.



ja sam samo preneo ono što pričamo između sebe na ulici u NS ovih dana. ne vidim čemu takve reakcije (ej! Mrav i Vasilije koji mene lično vređaju jer ja dotičem uopšteno neki problem?!)...

koliko straha...
Atomski mrav Atomski mrav 12:43 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Gde sam te vređao? Uostalom, rado bih prijavio čitav ovaj post Supermodu ali nažalost ne postoji ta opcija...
sonja k. sonja k. 12:47 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Atomski mrav
Rado bih prijavio čitav ovaj post Supermodu......


zasto?
Nije podoban?
Vredja?
Ekstremisticki elementi itajrad?
Blago nama.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:47 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Atomski mrav
Gde sam te vređao? Uostalom, rado bih prijavio čitav ovaj post Supermodu ali nažalost ne postoji ta opcija...



nije bitno. tuđim kurcem, itd, itd? je l' mene ne treba da se tiče budućnost NS-a? je l' to pokušavaš da mi kažeš?
Atomski mrav Atomski mrav 12:50 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Pa to je narodna poslovica, Srđane. Obnovi gradivo.
A ako te se tiče budućnost NS-a i Vojvodine, ti i tvoji šaptači sa ulice probajte da organizujete referendum u Vojvodini - pa da vidimo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:53 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Atomski mrav
Pa to je narodna poslovica, Srđane. Obnovi gradivo.A ako te se tiče budućnost NS-a i Vojvodine, ti i tvoji šaptači sa ulice probajte da organizujete referendum u Vojvodini - pa da vidimo.


koji bre šaptači, brate, jesi ti normalan? koja paranoja, Đura i Ilija Čvorovići... nisi ni svestan samo koliko uplašenosti odaješ. da nije tužno, bilo bi komično.
noob noob 12:54 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

ja sam samo preneo ono što pričamo između sebe na ulici u NS ovih dana. ne vidim čemu takve reakcije (ej! Mrav i Vasilije koji mene lično vređaju jer ja dotičem uopšteno neki problem?!)...

Misle da ako "zatru" pisanje o tome sta se ovih dana u Vojvodini ( ne samo po NS ulicama ) prica "izmedju sebe", to se nece pricati dalje.
Radije mislite o tome ZASTO se po Vojvodini "razmatra" da li da se "cepamo" sa Srbijom ako tvrdje patriote ( SRS DSS SPS ) zasednu umesto mekse iste takve varijante ( DS G17+)!
Atomski mrav Atomski mrav 12:57 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

Naravno da se plašim, ja nemam rezervnu domovinu poput tebe.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:02 16.05.2008

Re: Eh, Srđane

ja sam samo preneo ono što pričamo između sebe na ulici u NS ovih dana.

Ako ti to ne napišeš, ja to ne mogu da znam. Dakle, iz napisanog ja mogu da zaključim da ti otvaraš tu temu na osnovu tvojih razmišljanja.

ne vidim čemu takve reakcije

Ne vidim šta bi mogao da mi prebaciš u mojoj reakciji.

koliko straha...

Ne mogu da verujem da te to čudi. Strah, tačno tako. Strah je bio onaj koji je otvorio vrata zlu i mržnji na našim prostorima. Zato se treba bojati ponovnog puštanja straha.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana