Društvo| Istorija| Na današnji dan| Nauka

Sveti Ilija i vatrene kočije protiv Nacizma

natasa_tasic_10 RSS / 01.08.2021. u 23:38

 

sveti_ilija2_dnevne.jpg 

Danas je Sveti Ilija. Ja ga volim, ne samo što je živ svetac u vatrenim kočijama odleteo na nebo, već i što je veliki pravednik, jedan od najvećih svetaca koji postoje.

Pre mnogo  godina sam operisana baš na Svetog Iliju. U Tiršovoj je mojoj majci  doktorka Ljiljana Maksimović rekla sada je samo Bog može spasiti, mi ne možemo više ništa. I otišla je majka u crkvu Svetog Georgija, a otac Bogdan je celu noć čitao molitve u oltaru, sve dok se nisam ujutru probudila iz kome. Lekari nisu mogli da veruju. Od tada moja majka nosi kolač i žito svake godine u crkvu i deli za zdravlje sve dece i svih ljudi.

Kasnije kada sam se udala Sveti Georgije je postala i moja slava, a moja svekrva koja ikonopiše izradila je najlepšeg Svetog Georgija koga sam ikada videla, onoga koji mačem ubija Aždaju i spašava devojku od zla.

Spašava sve nas od zla, vidljivog i nevidljivog, mačem seče sve loše.

Danima  razmišlajm o ovome.Danas je Sveti Ilija, i  Dan sećanja na stradale Rome u Drugom svetskom ratu, na Svetog Savu je Holokaust, dan sećanja na stradale Jevreje, a Matija Bećković je pre dve nedelje otprilike rekao u Srpskoj Akademiji Nauka i Umetnosti da bez Jevreja i njihove borbe, ni Srbi, a ni Romi nikada ne bi znali ni za Jasenovac, Gardišku, Niški logor, Sajmište... ne bi znali jer su se jedni plašili tadašnjeg režima, a drugi su bili nepismeni da bi bilo šta zabeležili ili pokrenuli.

Na Svetog Iliju su Nemci u Ausvicu, u „Ciganskom“ logoru pobili sve do jednog Roma, nikakav trag nisu ostavili, nikakvo sećanje, svi su stradali.

Jednostavno moglo im se, imali su zakon o rasama, silu, i podbornike ideologije koja u nekim sferama i dalje živi.

Gledajući film, Hitler poslednji dani, Gebelsova žena ubija svu svoju decu, jer ne želi da žive u svetu u kome nema nacizma, arijevaca i čistih rasa, nije ni sanjala da će kasnijom sterilizacijom žena ta propaganda biti nastavljena.

Shomo, ovo nema veze sa onim tekstom, a da ti pravo  kažem bila sam izrevoltirana komentarima, i iskrena da budem, ljudi koji su pozitivno komentarisali onakvo kasapljenje, ne bi se ni čas časa libili da urade istu stvar i sada, a i ubuduće.

Elem da se vratiim na Svetoga Iliju, Svetoga Savu i na Svetoga Georgija, i na najveću vezu sviih naših svetaca sa svim stradalima, od Nacista.

Na putu za Jasenovac,na Đurđevdan su svi i Jevreji, Srbi i Romi vagonima odvedeni za Jasenovac. U jednom od njih je nastala  i čuvena pesma, a samo je 1/3 došla do Jasenovca, umrli su na putu do njega. Na Svetog Savu je oslobodjen  Aušvic, a ja duboko verujem da se Sveti Ilija spustio sa svojim vatrenim kočijama i spasio sve  nesrećne romske duše i odveo ih je na bolje mesto.

Danas je Sveti Ilija, danas je Dan sećanja na stradale u Drugom Svetskom ratu. Moja majka je spremila i kolač i žito kao što i svake godine radi da deli za zdravlje i napredak svih, a ako se neko zadesi pored crkve, neka upali sveću za pokoj duša svih stradalih od nacista, bez obzira na veru, naciju, polnu pripadnost, i neka upali sveću za zdravlje i mir preživelih. Jer se oni i dalje sećaju i žive sa tim sećanjem sve dok ne sklope oči i ne odlete u vatrenim kočijama na mesto gde će se sresti sa svima koje su izgubili u bezumlju jednog poremećenog društva.

 

 August 2. th, Memorial Day of the victims of the Holocaust

On the night between August 2., 1944, about 3,000 men, women and children of Roma were killed in gas chambers at the ′′ Family Camp for Gypsies ′′ in Auswitz-Birkenau.

The resolution of the European Parliament, which was adopted on April 15., 2015., is officially declared the Day of Remembrance of the Roma Holocaust victims.

#nabistar #romagenocide #2august

 

 

 



Komentari (398)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 18:43 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ima verujem, i to je margina o kojoj pričam, i skroz je okej da Mila iznosi svoja viđenja sveta na takvim mestima.
Pa nije ok jer se i jedno i drugo kosi sa zakonskom regulativom koja uređuje tu materiju.
Eto imaju Ju Tjub, za sad.
stemajz stemajz 18:55 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

информација да су тестови у многим европским земљама бесплатни није баш скроз тачна, ако је веровати шпиглу (само у 3 земље је тест бесплатан за све)

линак:

»Derzeit sind die Tests nur in Dänemark, in den Niederlanden und in Österreich kostenlos«, sagt Peter Juhani Koop vom Europäischen Verbraucherzentrum Deutschland (EVZ)
haklberi_tom haklberi_tom 19:02 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
Negde preko 70k ljudi je vakcinisano u Srbiji

Ček bre to je baš smešno bezveze malo, ako je verovati onom infografiku gore. Ako uzmemo da nas je grubo 7 miliona, i neka recimo pola od toga budu punoletni, i ako smo vakcinisani 40% to bi moralo biti bar milion i po. Sve su ovo grube procene ali je to taj red veličine, 70K mi je nesuvislo, odakle je taj broj?

Edit: Neću da brišem nek ostane da se vidi kakav sam brljivi tantuz, sad shvatam da kažeš da je 70K stranaca vakcinisano u Srbiji.

Ok, ok!
Ali - molim malo više koncentracije!

Milan Novković Milan Novković 19:06 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
...

Nego se Milanče nešto ućutao oko antivakcinacije, nadam se da nije ono najgore (žena ga primorala da se pelcuje).

Prisutan!

OPET šut iznosim Slupo neku malu prostoriju da je posebno sredim za pick-and-place mašinicu, tipa prodam 100 IoT senzora dnevno, £10 profita po senzoru - crkavica za stare dane u idle trenucima, inače male R&D serije ... (ovde je raj gde se selimo, pa da ne moram da se zamajavam odlaskom u kancelarija povrh R&D-ja koji sam sebi ljubomorno odvojio.

Covid, znao sam da te kopka - nači ja nisam protiv vakcina, nego mislim da su nepotrebne za mlađe od 70 godina koji nemaju kompromitovani imuni pa ni ozbiljne zdravstvene probleme.

Naravno da se nismo vakcinisali, mi smo zdravi ko drenovi, čak mlatim sad po Londonu po metroima, restoranima i sličnom -nama bi vakcina bila više ptete nego koristi.

U Londonu odavno više nema Covida, ni u Engleskoj, u stvari, samo neki zabačeni pockets, ako i oni, ima samo teške folirancije i sada se, uglavnom znaju detalji igre:

- Već sam ti rekao da se već više od godinu dana zna da je virus iz laboratorije.

- Znaju se i dodatni detalji - istraživanje ide od 1998., otprilike, prve bitne stvari 2002-3. (prvi patenti, jedan Nemac je deo tima što pripremaju ogroman class-action lawsuit pa su pedantno išli unazad u vremenu kroz patente - jeste, davno se jurila vakcina za HIV> pa se otišlo u više strana.

- Ove genetske terapije (to u stvari nisu vakcine) su dosta toksične (oko 60% vakcinisanih na D-dimer testu krvi, u prvih nekoliko nedelja posle vakcinisanja, pokazuje sitne procese zgrušavanja na mikroskopskom nivou ("an abnormally high level of fibrin degradation products" - retki umiru i statistički su nebitni, kod onih što su malo bolovali posle vakcine nije trivijalno, za ostale se ne zna - rizik je da se neki sitni kapilariri trajno oštete, aj mozak nije toliko strašan nego u plućima rizikuješ da ti dena komora podiže pritisak da bi napunila krv sa dovoljno kiseonika pa ti srce brže stari).

- Oko 20% čestica iz vakcine ti se "procesira" gde si uboden, ostatak ide do prvih limfnih čvorova prvo, pa kroz krvotok na sve strane po telu - jajnici neke kumulativno slažu bez procesiranja, od ostatka neki uđu u ćeliju i štancuju spike-proteine, koji već kako izlaze iz ćelija signališu lokalnu "ranicu" (otud i ugrušci.

- Sada je neverovatan pritisak na vakcinisanje iako se sad, na većini "established" lokacija, razboljeva više vakcinisanih nego nevakcinisanih (ovde su prestali da objavljuju te cifre kako su počele to da pokazuju) - veliko je pitanje zašto je taj pritisak toliki?!

- Sveži "konspiracijoni" teoretičari (tj i neki stari, nego im ono pre što su proglasili konspiracijom nije bila konspiracija) nagađaju da možda gnjave nevakcinisane (osim jurnjave za profitom i kontrolom) pošto su oni opasna kontrolna grupa ako se u sledećih N godina među vakcinisanima pokaže ubrzani rast srčanih i plućnih oboljenja, pa smrtnosti (i dok su radili emergency approval vakcina imali su kontrolen grupe, pa su onda navalili da ih brišu vakcinisanjem pod izgovorom da nije etički ne dati tim ljudima vakcine).

- Panika je sada i zato što big reset kreće iz Evrope (old money, aristokratija, i nisu uglavnom Britanci što su matretirali Brexitovce, kako sam mislio, iako se zna da im je aristokratija bila ljuti neprijatelj, nego su Nemci "jači" ovog puta).

- Jeste, big reset jeste pokušaj da se centar zapadnog sveta prebaci u Evropu tako što će, između ostalog, US i Kina sad da se tuku malo da bi Evropa pristigla i profitirala - ali su se big US komercijalne banke trgnule (zamisli ko treba da nas spašava) i pošto je FED chairman Jerome Powell njihov čovek "probno" su podigli reverse repo rates za 5bp i sitan karambol u jurnjavi za dolarima je osvestio big resetaše malo - sada im je panika i izgleda da ili su na vrhuncu moći ili su krenuli nizbrdo) ...


... itd, šta bi još moglo da te interesuje?!

- ... da, ima nešto za šta sam ja mislio da je naivnija consp teorija - da virus nije bio izolovan onomad na zapadu nego se vakcina radila po kodu koji je Kina prijavila u bazu - i to, zamisli, CDC obajvili pre nedelju-dve, ko bi rekao - vakcina rađena po "teoretisanju" jednog nemca na temu "sekvenci" (obrazovanom teoretisanju, I must say).

- i ovo su ti nežniji delovi, a pošto znam da ništa od ovog nećeš kupiti, i ništa ne čitaš na ovu temu, truba je da udaram sa mračnijim hard-coreom

Ps: Moram da se pohvalim - oborio sam si IQ za 8 Kg-poena poslednjih meseci, od rmbačenja, a da ni sekunda nisam bio na dijeti, naprotviv

Ps: Emerging topics:

- Faza sa Ukrajinom, Poljskom, NS2, Bliski Istok (Sirija, a ostatak se, možda reorganizuje) ... je pukla i Rusi rokaju, Nemci osvajaju Evropu.

- Cena gasa u Evropi (će) naglo skače - po dogovoru - Evropa, bez Nemačke (i možda Francuske) tako plaća WW3 otšetu.

... itd, geo-evreything interesantnije nego ikad
haklberi_tom haklberi_tom 19:11 04.08.2021

Re: О скотовима и људима

shmoo

...

А Вама, Емилија, дугујем неизмерну захвалност што тако помно већ на другом блогу узастопце пратите моје дописивање са господином benedyktом и исправљате ме у грешкама насталим због урођене ми немарности према ономе што ме превише и не занима него га одрађујем тек реда ради.



Šta ti je gospodstvo i prava bečka škola - finoća i manirizam.
Bravo Šmuu!
haklberi_tom haklberi_tom 19:14 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
Ono gde je usrala motku je što je dozvolila da na istim šundovizijama koje narod gleda da mu se saopšti Istina od Vučića gostuju pajaci i budale tipa Nestorović, i što nije iskoristila svoju propagandnu mašineriju (koja inače radi unisono kao satić kad treba da se oblati neki neprijatelj SNS kartela) da podigne svest o vakcinaciji.


I ona ludača, Mila Sorbona Alečković, vidim da prži antivaks sve u 16, doduše na tviteru uglavnom, srećom da joj ne daju da prismrdi nijednoj televiziji uključujući i šundovizije. Ja bih i to dodao u pohvalu napora vlasti oko vakcinacije, ako je neko ativno drži u tegli.

Nego se Milanče nešto ućutao oko antivakcinacije, nadam se da nije ono najgore (žena ga primorala da se pelcuje).



Ili što bi Frihend pre neki dan rekao, a ja nisam čuo decenijama - da se imfuje!
haklberi_tom haklberi_tom 19:15 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
I ona ludača, Mila Sorbona Alečković, vidim da prži antivaks sve u 16, doduše na tviteru uglavnom, srećom da joj ne daju da prismrdi nijednoj televiziji uključujući i šundovizije.

Mislim da ona živi u Francuskoj pa je te objektivne okolnosti sprečavaju da se ističe.
Inače ona je bila na listi ludog Radula na poslednjim izborima.

U najnovijim vestima, Radule i Boško su privedeni k nozi tj. pošto je Šešelj potrošen a Čeda odlepio (bukv. jednom mesčno pravi neki incident, prsne ko lajsna, nešto lomi, sa nekim se pobije) a LDP bi sada imao konjugovano-kompleksno procenta na izborima, našli smo novu konstruktivnu opoziciju da glumimo Parlamentarizam.



Štaaa!?
Boško preverio?!
Nije moguće!
bene_geserit bene_geserit 19:23 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

što nije iskoristila svoju propagandnu mašineriju (koja inače radi unisono kao satić kad treba da se oblati neki neprijatelj SNS kartela) da podigne svest o vakcinaciji.

Ja uopšte ne mislim da se radi o propagandi.
To njihovo, ne znam kako da ga nazovem gaslajtovanje ili šta već, je toliko besmisleno da je jasno da nema za cilj da ikoga u bilo šta ubedi, ima za cilj da demonstrira silu i ponizi (pokupili su komunistički recept).
Evo pre neki dan vest kako će Vučić da tuži sam sebe zbog nečega. Nisam bio dovoljno zaludan da stvarno otvorim vest i pročitam detalje. I tako par puta mesečno neke besmislenosti sličnog tipa.
maksa83 maksa83 19:23 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

OPET šut iznosim

Ja više ovo ne mogu da gledam i slušam ovde, daj neku radnu akciju da organizujemo bar tebi da pomognemo, eno Pleki otvorio first investment round 5 milki, ti iznosiš taj šut od kad je umro Tito (ok, preterujem, ali tako izgleda) a ja bušim beton pogrešnom bušilicom i tri meseca sečem dve grede, pa kakvi smo mi to kurčevi programeri...
maksa83 maksa83 19:26 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Evo pre neki dan vest kako će Vučić da tuži sam sebe zbog nečega. Nisam bio dovoljno zaludan da stvarno otvorim vest i pročitam detalje. I tako par puta mesečno neke besmislenosti sličnog tipa.

Jeste, ludilo, i protivzakonito je, ali ta njegova stvar i sva ta ludila, b'ate - rade. Što luđe to bolje, i imaš onda dve vrste - one koji se prime i one koji od svog tog ludila postanu u fazonu makoimjebemater i odu u svoj bubble. Win-win.
Milan Novković Milan Novković 19:30 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Milan Novković
...
- Ove genetske terapije (to u stvari nisu vakcine) su dosta toksične (oko 60% vakcinisanih na D-dimer testu krvi, u prvih nekoliko nedelja posle vakcinisanja, pokazuje sitne procese zgrušavanja na mikroskopskom nivou ...

BITNO, bre, zaboravih - bitno za domovinu - jednom sam par sati jurio vesti (pre mesec dana) i bar što se tiče ozbiljnijih zgrušavanja (D-dimer vest je od pre par nedelja tek) SVI koji se dotaknu Sputnik V vakcine kažu da kod nje nema tih zgrušavanja!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Mislim da ona živi u Francuskoj pa je te objektivne okolnosti sprečavaju da se ističe.


A jel, nisam znao, mislio sam da smrdi iz Beograda.

A i ja, budala, svašta gledam na tviteru, mada si ti uglavnom kriv za to jer kad te iznervira pa je retvituješ pa onda i ja pročitam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:36 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

информација да су тестови у многим европским земљама бесплатни није баш скроз тачна, ако је веровати шпиглу (само у 3 земље је тест бесплатан за све

Hvala! Preterao sam priznajem. Trebalo je 'nekim'. Bio je jedno vreme u CH i IR cini mi se gratis.

Ali, ako AV vec hoce da je lider mogao je recimo pored proizvodnje Sputnjika sa obezbedi i proizvodnju antigen testova. Kod ovako skromnog procenta vakcinisanih to uopste ne bi bilo nebitno za kontrolu/pracenie sirenja zaraze.
bangyahead bangyahead 19:37 04.08.2021

Re: О скотовима и људима

shmoo


Прешли смо на "ти"?

Без моје дозволе која би требало да означи обострани пристанак на такво обраћање саговорнику?

То неће да може.

Толико блиски Ви и ја ипак нисмо, много смо даље један од другог него што Ви то можете и да замислите.

А такве ликове који то не виде ја заобилазим у широком луку и у реалном животу, а камоли у овом виртуелном.





maksa83 maksa83 19:37 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

SVI koji se dotaknu Sputnik V vakcine kažu da kod nje nema tih zgrušavanja!

Prema mojoj računici tog dana kada smo spazili rupu u algoritmu (nekako su uspeli da imaju vakcine i ne zakažu ništa dva dana) se nas 60-100 fraktalno metodom (neka doktorka tamo rekla nekoj ženi, ona rekla jednom drugaru, drugar rekao nama desetorici, od nas desetorice svako rekao još petorici itd.) vakcinisalo Sputnikom i niko se nije zgrušao, ni pupupu razboleo, do sada. Istina je da ja živim prilično izolovano ako zanemarimo 2 nedelje na Kritu gde je bilo nešto Vikinga (Danaca, ostali nisu došli pošto im je vraćanje komplikovano zbog karantina) i domorodaca.
bene_geserit bene_geserit 19:39 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

U Londonu odavno više nema Covida, ni u Engleskoj, u stvari, samo neki zabačeni pockets

Ovo je moguće tačno, excess mortality je već 5 meseci oko nule i nešto ispod.
- Ove genetske terapije (to u stvari nisu vakcine) su dosta toksične (oko 60% vakcinisanih na D-dimer testu krvi, u prvih nekoliko nedelja posle vakcinisanja, pokazuje sitne procese zgrušavanja na mikroskopskom nivou (... rizik je da se neki sitni kapilariri trajno oštete, aj mozak nije toliko strašan nego u plućima rizikuješ da ti dena komora podiže pritisak da bi napunila krv sa dovoljno kiseonika pa ti srce brže stari).
... jajnici neke kumulativno slažu bez procesiranja, od ostatka neki uđu u ćeliju i štancuju spike-proteine

Ajd recimo da je ovo istina. Zanimaju me onda dve stvari:
1. Kako je kad uporedimo primanje vakcine i kad zakačiš kovid ? Deluje da će većina populacije da bude izložena ili jednom ili drugom, OK vakcinu kad primiš primio si je sigurno a kovid ćeš da zakačiš možda.
2. Kako se forsiranje vakcinacije uklapa u "great reset" ? Disciplinovanje raje ? Smanjena plodnost populacije ?
nači ja nisam protiv vakcina, nego mislim da su nepotrebne za mlađe od 70 godina koji nemaju kompromitovani imuni pa ni ozbiljne zdravstvene probleme.

Ja bi spustio broj godina na 50-tak (svakako posle reproduktivnog perioda), ali se generalno slažem.
Problem je što trenutno u punom jeku ide kampanja za vakcinaciju dece i omladine.
Studenti ne mogu da se vrate na kampus nevakcinisani. Već se vidi da će srednjoškolcima da naprave gomilu problema ako se ne vakcinišu (tipa malo malo pa par nedelja ne mogu u školu), tako da se kod mene u kraju verovatno pola srednjoškolaca već vakcinisalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Prisutan!

OPET šut iznosim Slupo neku malu prostoriju


Ma, ok, samo proveravam da li si još među nama. A vidim da je među vama nevakserima zavladao pravi pomor, kažu >90% trenutno bolesnih u bolnicama sa najtežim simptomima ste vi što ste se pravili pametni i niste hteli da se vakcinišete. Dobro, šta da se radi, prirodna selekcija na delu.

A moje klinke su pravile neki toranj od tegova za fizikalnu terapiju (ne pitaj, imam sve od 1 funte to 40 funti, zavisi šta me zaboli i na kakvog mengelea naletim pa mi zada tjelovježbe) i onda im je onaj skoro najmanji tegić od dve funte pao sa vrha tornja i slupao pločicu na patosu. Da vidiš kako je lepo pukla, samo ona glazura to jest porcelan, napravio se krater, ali sama pločica je izgleda ispod cela. A možda je i sasvim pukla, to ću videti tek kad je izvadim.

Ma, ako su je slomile (gdfe su bili neodgovorni roditelji kad se to desilo, to je pravo pitanje!), nek su žive i zdrave, pločicu ću da zamenim, evo sad gledam znojave dekice na jutjubu koje pokaziju kako se to radi (imam onu neku ditra membranu ispod pločica, ne pitaj, i nisam siguran da li moram i nju da čupam ili mogu da stavim novu pločicu na postojeću membranu samo da izgrebem dovoljno starog cementa. Srećom da nemam ispod žice ili nedajbože cevi od podnog grejanja ).


bangyahead bangyahead 19:45 04.08.2021

Re: О скотовима и људима

shmoo


Прешли смо на "ти"?

Без моје дозволе која би требало да означи обострани пристанак на такво обраћање саговорнику?

То неће да може.

Толико блиски Ви и ја ипак нисмо, много смо даље један од другог него што Ви то можете и да замислите.

А такве ликове који то не виде ја заобилазим у широком луку и у реалном животу, а камоли у овом виртуелном.




Ako smem da primetim, bangyahead i benedykt su dva različita korisnika. Izgleda kao da ste ih pomešali.



Јао, Емилија, у праву сте!

Нека ми гос'н bangyahead не замери, догодило би се то свакоме када се у нечему учествује без неке нарочите заинтересованости за то у чему се учествује.

А Вама, Емилија, дугујем неизмерну захвалност што тако помно већ на другом блогу узастопце пратите моје дописивање са господином benedyktом и исправљате ме у грешкама насталим због урођене ми немарности према ономе што ме превише и не занима него га одрађујем тек реда ради.





hvala Emiliji, rekoh, da zagrlim brata iz judejske sparine i daljine, a on kragnu i krene da puni virtuelnom pesnicom u zbunjenu glavu, kao onaj Alžirac danas kada je dohvatio našeg bronzanog Olimpijca.
stemajz stemajz 19:58 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
A vidim da je među vama nevakserima zavladao pravi pomor, kažu >90% trenutno bolesnih u bolnicama sa najtežim simptomima ste vi što ste se pravili pametni i niste hteli da se vakcinišete. Dobro, šta da se radi, prirodna selekcija na delu.


да је бар тако...

ево ти ово из кејп кода - линак

кад би човек гледао само ове резултате, испало би да вакцина тамо против делте не ради уопште

отприлике је 70% људи тамо вакцинисано...

онда се зарази 469 људи, од којих је 340 (таман ту негде 70%) потпуно вакцинисаних

даље, од тих заражених њих петоро заврше у болници (значи, озбиљно) а од тога је четворо скроз вакцинисано (хајде нека буде и то неких 70%, иако је више, али је узорак мали)

по тим подацима, испаде да је потпуно свеједно јеси ли се вакцинисао или не

нико није одапео од тих људи, на срећу, па нема статистике о смртности...
predatortz predatortz 20:23 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

да је бар тако...


U Vojnoj bolnici na Karaburmi leži 47 pacijenata. 30 je nevakcinisano, 17 je vakcinisano sa obe doze. Tih 17, samim tim što su hospitalizovani, ne mogu se podvesti pod blaži oblik.

Tako da...

Da ne bude zabune, vakcinisan sam i ne mislim da sam pogrešio.
Samo, izgleda da efikasnost vakcina nije ni izbliza onakva kakvom bi da je predstave.
Imam osećaj da smo, planetarno, što se borbe protiv kovida tiče, na nivou lečenja pijavicama.
maksa83 maksa83 20:25 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

U Vojnoj bolnici na Karaburmi leži 47 pacijenata. 30 je nevakcinisano, 17 je vakcinisano sa obe doze

Nije nebitno ni obe doze čega. Inače gde dođe delta soj tu reklo bi se pravila prestaju da važe. Ko voli da se plaši eno Kaliforniji izolovali neki epsilon soj sa tri nečega pa ga vakcine izgleda potpuno ne primećuju.
Milan Novković Milan Novković 20:36 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
OPET šut iznosim

Ja više ovo ne mogu da gledam i slušam ovde, daj neku radnu akciju da organizujemo bar tebi da pomognemo, eno Pleki otvorio first investment round 5 milki, ti iznosiš taj šut od kad je umro Tito (ok, preterujem, ali tako izgleda) a ja bušim beton pogrešnom bušilicom i tri meseca sečem dve grede, pa kakvi smo mi to kurčevi programeri...

Ma ovo je malecka sobica, da smestim ovu bebicu

Inače ima moćnu strategiju za kupovanje ovih zezalica:
- Ameri prednjače sa malim, kućnim biznisima, u elektronici za R&D, prototyping itd za veće igrače.
- Mnogi vole da naprave mali video kad ovako nešto kupe, opišu na šta treba obratiti pažnju (sitnice obično, pošto su i oni iskusni i ne kupuju stvari koje su ozbiljno sumnjive - primer, za kinesku rermnu što sam ja kupio da ovo peče jedina mana je bila da joj jedan metalni poklopac nije bio uzemljen - dva bušenja tvojom makitom, dva šrafa sa maticama i parče flexi žuto-zelenog cabla, iako radi i bez toga)
- Ja odgledam par komada, i kupim
- I onda mi to stoji godinu plus i kupi prašinu pošto mi nije bilo potrebno u trentuku kad sam ga kupio



Milan Novković Milan Novković 20:38 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
SVI koji se dotaknu Sputnik V vakcine kažu da kod nje nema tih zgrušavanja!

Prema mojoj računici tog dana kada smo spazili rupu u algoritmu (nekako su uspeli da imaju vakcine i ne zakažu ništa dva dana) se nas 60-100 fraktalno metodom (neka doktorka tamo rekla nekoj ženi, ona rekla jednom drugaru, drugar rekao nama desetorici, od nas desetorice svako rekao još petorici itd.) vakcinisalo Sputnikom i niko se nije zgrušao, ni pupupu razboleo, do sada. Istina je da ja živim prilično izolovano ako zanemarimo 2 nedelje na Kritu gde je bilo nešto Vikinga (Danaca, ostali nisu došli pošto im je vraćanje komplikovano zbog karantina) i domorodaca.

Da ne bude zabune - ja sam mislio na ne-balkanske profesionalce što iznose mišljenja/rezultate sitnih eksperimenata
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

да је бар тако...



Evo za Kolorado:

State epidemiologist Dr. Rachel Herlihy said Colorado documented 2,074 cases, 92 hospitalizations and three deaths among fully vaccinated residents from July 1 to July 24. The unvaccinated accounted for 80 percent of cases, 87 percent of hospitalizations and 92 percent of deaths.


Za Floridu je još gore, kažu ~95% obolelih u bolnicama sa teškim simptomoma su nevekcinisani.

Ali sad ovaj delta soj mrsi račune i registruju vakcinisane koji su oboleli, ali uglavnom bez nekih veliki simptoma. Vidim da ovaj naš guverner traži da se ubrza sertifikovanje te neke buster vakcine a i nošenje maski na javnim mestima uvode ponovo bez obzira da li si vakcinisan ili ne. Mislim, ne bih da širim paniku, ali Milanče bi mogao malo manje da se kurči nevakcinisan po londonskim kafanama.


edit, zaboravih link.


Milan Novković Milan Novković 20:44 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

stemajz
srdjan.pajic
A vidim da je među vama nevakserima zavladao pravi pomor, kažu >90% trenutno bolesnih u bolnicama sa najtežim simptomima ste vi što ste se pravili pametni i niste hteli da se vakcinišete. Dobro, šta da se radi, prirodna selekcija na delu.


да је бар тако...

ево ти ово из кејп кода - линак

кад би човек гледао само ове резултате, испало би да вакцина тамо против делте не ради уопште

отприлике је 70% људи тамо вакцинисано...

онда се зарази 469 људи, од којих је 340 (таман ту негде 70%) потпуно вакцинисаних

даље, од тих заражених њих петоро заврше у болници (значи, озбиљно) а од тога је четворо скроз вакцинисано (хајде нека буде и то неких 70%, иако је више, али је узорак мали)

по тим подацима, испаде да је потпуно свеједно јеси ли се вакцинисао или не

нико није одапео од тих људи, на срећу, па нема статистике о смртности...

Nešto se dešava sa CDC-jem - video sam ovo i još nekoliko sličnih vesti, jedna je i ova o neizolovanom virusu (i neuslikanom) u trenutku kad su vakcine odobrene. Ko bi ga znao šta se dešava:

- Možda samo peru ruke od budućih potencijalnih problema

- A možda je ovo samo osnova sa jače mere pošto MSM ne smeju da prenosi niti interpretiraju ove vesti (pre neki dan su jednom NYT novinaru promptno dali otkaz)
stemajz stemajz 20:44 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
U Vojnoj bolnici na Karaburmi leži 47 pacijenata. 30 je nevakcinisano, 17 je vakcinisano sa obe doze

Nije nebitno ni obe doze čega. Inače gde dođe delta soj tu reklo bi se pravila prestaju da važe. Ko voli da se plaši eno Kaliforniji izolovali neki epsilon soj sa tri nečega pa ga vakcine izgleda potpuno ne primećuju.


то сам и ја видео за тај епсилон, испада да је мРНА ту превише прецизна, оно, циља као снајпер али не види ништа около
спутњик му ту више дође ваљда као калашњиков

ово у америкама горе, сви су практично тамо са фајзером или модерном вакцинисани, нешто мало џонсоном (који је исти као спутњик лајт)

из израела је било сличних вести као ово што преда пише, мрзи ме сад да копам линк...

код руса, мађара, аргентинаца, где су се изболи спутњиком, нисам налетео на такве податке, а мрзи ме да проактивно тражим...
stemajz stemajz 20:48 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Milan Novković
Nešto se dešava sa CDC-jem - video sam ovo i još nekoliko sličnih vesti, jedna je i ova o neizolovanom virusu (i neuslikanom) u trenutku kad su vakcine odobrene. Ko bi ga znao šta se dešava:

- Možda samo peru ruke od budućih potencijalnih problema

- A možda je ovo samo osnova sa jače mere pošto MSM ne smeju da prenosi niti interpretiraju ove vesti (pre neki dan su jednom NYT novinaru promptno dali otkaz)


ма наравно, такве вести, ако су са домаћег терена, тешко пролазе

иначе, швабе су имале акцију да привуку људе да се вакцинишу - свако ко се пелцује добије роштиљ кобасицу
"о јебем те србијо са 20 ојра..."
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:51 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Milan Novković
maksa83
OPET šut iznosim

Ja više ovo ne mogu da gledam i slušam ovde, daj neku radnu akciju da organizujemo bar tebi da pomognemo, eno Pleki otvorio first investment round 5 milki, ti iznosiš taj šut od kad je umro Tito (ok, preterujem, ali tako izgleda) a ja bušim beton pogrešnom bušilicom i tri meseca sečem dve grede, pa kakvi smo mi to kurčevi programeri...

Ma ovo je malecka sobica, da smestim ovu bebicu

Inače ima moćnu strategiju za kupovanje ovih zezalica:
- Ameri prednjače sa malim, kućnim biznisima, u elektronici za R&D, prototyping itd za veće igrače.
- Mnogi vole da naprave mali video kad ovako nešto kupe, opišu na šta treba obratiti pažnju (sitnice obično, pošto su i oni iskusni i ne kupuju stvari koje su ozbiljno sumnjive - primer, za kinesku rermnu što sam ja kupio da ovo peče jedina mana je bila da joj jedan metalni poklopac nije bio uzemljen - dva bušenja tvojom makitom, dva šrafa sa maticama i parče flexi žuto-zelenog cabla, iako radi i bez toga)
- Ja odgledam par komada, i kupim
- I onda mi to stoji godinu plus i kupi prašinu pošto mi nije bilo potrebno u trentuku kad sam ga kupio





E i ja danas baš gledao te neke pick and place mašine (Manncorp pravi dobre kako sam čuo, za prototyping) i one komere za solder reflow, ima moj gazda koji ima firmu pored moje, praktično malecna fabrika za pravljenje štampi mali serija. Malo mi dojadilo da lemim ili da mučim (to jest plaćam) tehničare, a i godine stižu, slabije se vidi na blizinu, treba robotu dati da radi ono za šta je robot dobar.
Milan Novković Milan Novković 21:01 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
Milan Novković
maksa83
OPET šut iznosim

Ja više ovo ne mogu da gledam i slušam ovde, daj neku radnu akciju da organizujemo bar tebi da pomognemo, eno Pleki otvorio first investment round 5 milki, ti iznosiš taj šut od kad je umro Tito (ok, preterujem, ali tako izgleda) a ja bušim beton pogrešnom bušilicom i tri meseca sečem dve grede, pa kakvi smo mi to kurčevi programeri...

Ma ovo je malecka sobica, da smestim ovu bebicu

Inače ima moćnu strategiju za kupovanje ovih zezalica:
- Ameri prednjače sa malim, kućnim biznisima, u elektronici za R&D, prototyping itd za veće igrače.
- Mnogi vole da naprave mali video kad ovako nešto kupe, opišu na šta treba obratiti pažnju (sitnice obično, pošto su i oni iskusni i ne kupuju stvari koje su ozbiljno sumnjive - primer, za kinesku rermnu što sam ja kupio da ovo peče jedina mana je bila da joj jedan metalni poklopac nije bio uzemljen - dva bušenja tvojom makitom, dva šrafa sa maticama i parče flexi žuto-zelenog cabla, iako radi i bez toga)
- Ja odgledam par komada, i kupim
- I onda mi to stoji godinu plus i kupi prašinu pošto mi nije bilo potrebno u trentuku kad sam ga kupio





E i ja danas baš gledao te neke pick and place mašine (Manncorp pravi dobre kako sam čuo, za prototyping) i one komere za solder reflow, ima moj gazda koji ima firmu pored moje, praktično malecna fabrika za pravljenje štampi mali serija. Malo mi dojadilo da lemim ili da mučim (to jest plaćam) tehničare, a i godine stižu, slabije se vidi na blizinu, treba robotu dati da radi ono za šta je robot dobar.

Ja sam ovu kupio nešto pre Covida, pa onda zbog dotičnog menjao planove i mašina mi kupila prašinu, i evo sad joj spremam radnu okolinu.

Od tih rerni sam ja kupio jednu za oko 500-1000 dolara, zaboravih, do u sitna crevca je onomad pojasnio i pohvalio isto jedan Amer što radi male serije (kad kažeš "pravljenje štampe" misliš, naravno, na stavljanje i lemljenje komponenti - gola štampa je prejeftina danas da bi se zezao, i tu ja koristim ili Amere ili UK koji su već probrali Kineze koji su kvalitetni I ona ima podešljive profile grejanja za razne kalaj-mešavine. I opet sve možeš munjevito da dobiješ za najsitnije pare.

Ja sam, DEBIL, kupio trivijalno nepraktičnu napravu za nanošenje paste za lemljenje na pločice, nulta lova skoro ali neupotrebljivo, ko da idem u posao štampanja majica, treba kupiti mali "ink jet similar" printer.

A ova pick-and-place je cool - vidi se gde svaku komponentu (ako su jako male) dovede do optike gde je uslika, odozdo, pa sotver prepozna sliku i izračuna translacione i ugaone korekcije da bi bila precizno pozicionirana - ako su ti na štampi samo veće komponente onda ti ne treba optika i skoro duplo brže radi.

Moj drugar, koji živi od elektronike i kao ti je napravio ozbiljan biznis kupuje polovne japanske mašine pretrhodne generacije - to ako su ti serije malo veće, a ne trebaju ti najmanje componente za novije mobilne i slično, koje jedva vidiš golim okom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:44 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

gvozden1
srećom da joj ne daju da prismrdi nijednoj televiziji

Tako je Srki, na televiziju mogu samo podobni.
Moralno politički, naravno.

Otišao si ti iz komunizma, al komunizam iz tebe ne odlazi.
Čak i ne popusta.
:)

Где ће већа цензура од оне коју практикују код Сркија где су суспендовали могућност комуникације и сопственом председнику! (А није комунизам.)
zilikaka zilikaka 22:06 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Samo, izgleda da efikasnost vakcina nije ni izbliza onakva kakvom bi da je predstave.
Imam osećaj da smo, planetarno, što se borbe protiv kovida tiče, na nivou lečenja pijavicama.

Kad se prvi put pričalo koje vakcine uopšte postoje, tada je išla i neka statistika efikasnosti, gde je Kinez bion na oko 60%. Fajzer je jedini išao na preko 95. ako se dobro sećam. Posle se ta priča zabašurila al izgleda da je tu negde suština.
Evo, moj kum posle obe doze Kineza imao 0 ali 0 antitela.
Nije nebitno ni obe doze čega. Inače gde dođe delta soj tu reklo bi se pravila prestaju da važe. Ko voli da se plaši eno Kaliforniji izolovali neki epsilon soj sa tri nečega pa ga vakcine izgleda potpuno ne primećuju.

Ako sam ja dobro uspela da sebi objasnim, na način kako mogu da razumem, ako mutira taj spajk protein kojim se virus vezuje za ćeliju, onda je FAjzer skroz nekoristan, a ostali redom tako-tako.
Kod tog scenarija se najviše nade polaže u Kineza jer računaju da će organizam prepoznati bar nešto, ne može skroz da mutira, nije ko grip.
bene_geserit bene_geserit 22:20 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Где ће већа цензура од оне коју практикују код Сркија где су суспендовали могућност комуникације и сопственом председнику!

Boli Srkija Đoka za to pošto su zaklopili usta sve ovima što ne misle ko on.
Milan Novković Milan Novković 22:59 04.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

bene_geserit
U Londonu odavno više nema Covida, ni u Engleskoj, u stvari, samo neki zabačeni pockets

Ovo je moguće tačno, excess mortality je već 5 meseci oko nule i nešto ispod.
- Ove genetske terapije (to u stvari nisu vakcine) su dosta toksične (oko 60% vakcinisanih na D-dimer testu krvi, u prvih nekoliko nedelja posle vakcinisanja, pokazuje sitne procese zgrušavanja na mikroskopskom nivou (... rizik je da se neki sitni kapilariri trajno oštete, aj mozak nije toliko strašan nego u plućima rizikuješ da ti dena komora podiže pritisak da bi napunila krv sa dovoljno kiseonika pa ti srce brže stari).
... jajnici neke kumulativno slažu bez procesiranja, od ostatka neki uđu u ćeliju i štancuju spike-proteine

Ajd recimo da je ovo istina. Zanimaju me onda dve stvari:
1. Kako je kad uporedimo primanje vakcine i kad zakačiš kovid ? Deluje da će većina populacije da bude izložena ili jednom ili drugom, OK vakcinu kad primiš primio si je sigurno a kovid ćeš da zakačiš možda.
2. Kako se forsiranje vakcinacije uklapa u "great reset" ? Disciplinovanje raje ? Smanjena plodnost populacije ?
nači ja nisam protiv vakcina, nego mislim da su nepotrebne za mlađe od 70 godina koji nemaju kompromitovani imuni pa ni ozbiljne zdravstvene probleme.

Ja bi spustio broj godina na 50-tak (svakako posle reproduktivnog perioda), ali se generalno slažem.
Problem je što trenutno u punom jeku ide kampanja za vakcinaciju dece i omladine.
Studenti ne mogu da se vrate na kampus nevakcinisani. Već se vidi da će srednjoškolcima da naprave gomilu problema ako se ne vakcinišu (tipa malo malo pa par nedelja ne mogu u školu), tako da se kod mene u kraju verovatno pola srednjoškolaca već vakcinisalo.

Evo, proizvoljnim redosledom:

UK grafovi ovih dana (od trane Harward virusologa preko Quore, jbg, al ovo su grafovi, da ne gubim vreme na traženje istog grafa na drugom mestu - isto, skroluj desno):



- Crvena linija, pri dnu, i dalje uključuje ljude čija smrt nema veze sa Covidom, negu su u 28 dana pre smrti testirani pozitivni, a mislim da je prosečna smrt kod nas ljudi 82.5 godina starih, i sa 2.5 ozbiljna zdravstvena problema

- Siva, hospital admission - pre neki dan su priznali da postoji greška u ovoj krivoj pošto oko 25% ljudi uopšte nije došlo u bolnicu zbog Covida.

- Kobajagi "slučajevi" - plava linija:

1. Asimptomatic je ovde i dalje "slučaj" (sad se sećam, od pre nekoliko dana je CDC, od ovih čudnih vesti, rekla da PCR nije dobar - ovde je u početku PCR threshold bio 45, ne znam koliko je sada, sve preko 30 je besmisleno i to nam koriste za putovanje). Sa 45 sada bi false-positives bilo oko 97%, a skoro sigurno preko 90%. Sada je ovaj prag ispod 40 sigurno, ne znam koliki je, ali sve preko 30 je poprilično besmisleno, i što je manja zaraza u društvu to je besmislenije.

2. Primer: sa 45 pragom bi preko pola nas sada bili HIV positive.

3. Primeti uzan vrh krive - nama su 17. Jula ukinuta ograničenja, ali da je to uzrok vrh ne bi bio ovako šiljat.

4. Usput je bitan fakat da ja mislim da u Londonu nismo imali ni drugi talas, a u celoj Engleskoj je, izgleda, herd imunity postignut u januaru ove godine.

5. Pazi ovo: nagađaju, bukvalno, da je ovako oštar špic zbog polufinala kupa šampiona Moguće, ali je mnogo veća verovatnoća da su naši šampioni u lupetanju.

6. Ovi vrhovi su sad poprilično dobro korelisani po svetu sa talasima propagande za vakcinisanje pa vakcionisanja raznih grupa. Naime:

7. Vakcina za koronoviruse se juri decenijama, neuspešno. Kažu da su dva razloga:

7.1 Virus dosta mutira, kao grip, ali je manje opasan (ovi "stari", ne novel) pa ti cost-benefit analiza ne daje nikakav smisao pravljenju nove vakcine svako malo.

7.2 Coronoviru vakcine u pokušaju notorno dovode do Antibody-dependent enhancement (ADE) gde si sub-optimal antibodies u stvari pomažu mnogim virusnim česticama da uđu u ćeliju i počnu da se štancuju). Pa je to ...

8... dosta verovatno dovelo do ovih pojava gde se unutar nekoliko nedelja po vakcinaciji vakcinisani naglo razboljevaju od Covida, ili su bar pozitivni na teastovima - mislim da je u Izraelu smrtnost mladih što su se zarazili unutar tri nedelje po vakcinisanju 20 PUTA veća od onih koji se nisu tada vakcinisali. Dobor, ovo je gimmic, pošto su absolutne cifre jako male, pa jedan mladi na 50,000 ili 20 na 50,000 i dalje zvuči statistički manje bitno, ali je faktor neverovatan.

9. Ako se ne varam kod vas je prijavljeno oko 11,000 umrlih od vakcine. Kažu neki stručnjaci (ne znam koliko je pouzdana vest, ali dosta ih se javlja, vaših) da je ta cifra bar 5x veća. A ljudi sa ozbiljnim problemima ima jako mnogo. U UK smatraju da se ov vaccine injur prijavljuje samo 1% u proseku (iskusan stari čovek blizak procesu) - e sad, ovo ne važi za umrle, ali njih statistički ima ionako malo, ali se ostale povrede nonšalantno igrorišu iz raznih praktičnih ili nepraktičnih razloga.

10. Postoji ogromna gomila bulažnjenja, ali su svi koji dižu glas protiv toga ućutkani - ne da im se pristup medijima, a ako su već iole poznate ličnosti unutar profesije preti im se gubitkom posla. A oni pri R&D u virusologiji kažu bar ovde u UK da im je dizanje glasa ravno "caree-suicide". Oni što ipak dignu glas kažu da im silne kolege nasamo kažu da i oni slično misle, ali ne smeju to glasno da kažu).

11. Innate imuni ti je jači početkom 60tih nego početkom 50tih. Fora je što ti je veća verovatnoća da početkom 60tih imaš neku pzbiljniju boljku. Ali ako je nemaš ljdui iz vrha profesije savetuju da se zdravi ispod 70te ne vakcinišu - veća im je šansa, i ignorišimo fatalne ishode, da će sebi skratiti život i/ili načiniti ga bolesnijim ako se vakcinišu.

12. A i te nesretne "šanse" - ne zna se kolike su, naravno, tj radi se o potencijalnim opasnostima, ali svakim danom se saznaje sve više, i zato ovi sad neki "teoretičari", u vremenu kad niko ne razume čemu ovolika jurnjava da se svi vakcinišu, sugerišu da se možda tako briše kontrolna grupa ako bude ozbiljnih zdravstvenih posledica za nekoliko godina. Ja mislim da je ovo malo verovatno pošto ...

12.1 postoje indikacije da je vakcinisano manje ljudi nego što se prijavljuje. Ali ako ti u US kažu da je vakcinisano samo 30% teže je ubediti ostale da se vakcinišu

12.2 Pošto je mnogo veća verovatnoća da K. Švab i Davos ekipa paniče, krenula im je utakmica nizbrdo.

13. Ovih dana su isčeprkali stariji snimak Bila Gejtsa - on ima neki socijalni problem pošto se jako naivno izražava i piči priče o eugenici, profitima, bez imalo ustručavanja - 3x je u jednom intervjuu razdragano, neuvijeno rekao da su mu vakcine 20:1 profit, što je jako tečko danas naći u drugim industrijama ako želiš da uložiš dosta novca - a on priča o 10 milijardi dolara onomad.

14. I kad je već ušao u biznis, gde je i dalje mala maca u odnosu na velike, ide i nužan marketing i igre na sve strane.

15. I onda je on, u smislu moći, i dalje malecki igrač prema old-money aristokratiji čak i kad oni imaju mnogo manje novca - oni su stari. višegeneracijski pajtosi i imaju razne forme moći.

16. Ali, dobra vest, nedavno je i jedan lik što ima pristupa analitičkim insiderima pojasnio - panika među great resetašima se dosta uzburkala i zbog fakta da su oni suludo moćni i zbog saradnika koji nisu tu iz ljubavi prema velikim vođama, nego interesima. A takvi, čim nešto počne da pkripi, napuštaju brod ili kreći prvo da se nećkaju.

17. A to je poslednje što ti treba kad su ti kola krenula nizbrdo, pozitivna povratna sprega u formi kočnice koja otkazuje

A za innate imuni response kako stariš evo starog, ali reprezentativnog primera:




bene_geserit bene_geserit 04:10 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Inače gde dođe delta soj tu reklo bi se pravila prestaju da važe

A "lambda" soj što nam stiže iz Perua ?
Recimo kako su prošli Peruanci u odnosu na Italijane ...
Mada Peruanci su biološki jako vitalni u ovom trenutku (recimo 2011. se rodilo 794 hiljade a umrlo 118 hiljada Peruanaca, poslednjih godina se rodi oko 600 hiljada a umre oko 150 hiljada godišnje), tako da nema previše bioloških problema za njih kao naciju. Za razliku od Evropskih naroda, gde bezmalo duplo više umre nego što se rodi godišnje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:15 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Od tih rerni sam ja kupio jednu za oko 500-1000 dolara, zaboravih, do u sitna crevca je onomad pojasnio i pohvalio isto jedan Amer što radi male serije (kad kažeš "pravljenje štampe" misliš, naravno, na stavljanje i lemljenje komponenti - gola štampa je prejeftina danas da bi se zezao, i tu ja koristim ili Amere ili UK koji su već probrali Kineze koji su kvalitetni I ona ima podešljive profile grejanja za razne kalaj-mešavine. I opet sve možeš munjevito da dobiješ za najsitnije pare.


Naravno, mislim na lemačenje, to jest assembly. Samo, ja i štampe pravim "u kući", doduše samo dvoslojne, na cnc mašini (LPKF), to sam doktorirao, ono 10 mikrona dimenzionu tačnost izvlačim bez mnogo muke, one njihove lasere nisam nikad probao). To je super jer za dan mogu da izvrtim par iteracija štampi a to nijedan PCB šop ne može da uradi. Pa kad proradi prototip, ako proradi, onda naručim iz pravog PCB šopa. Ali sa tim in-house štampama je jebada grounding to jest plated vias, za to imam jeftinu radnu snagu. Ima da se kupe nekakvi kitovi za to, ali nešto nikad nisam bio zadovoljan kako to radi. Za pravi pouzdani via proces ti trebaju kade, elektroliza, hemikalije, a ja nemam za to uslova. Pa se dovijam.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:16 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

principessa_etrusca
gvozden1
srećom da joj ne daju da prismrdi nijednoj televiziji

Tako je Srki, na televiziju mogu samo podobni.
Moralno politički, naravno.

Otišao si ti iz komunizma, al komunizam iz tebe ne odlazi.
Čak i ne popusta.
:)

Где ће већа цензура од оне коју практикују код Сркија где су суспендовали могућност комуникације и сопственом председнику! (А није комунизам.)


Čekaj, jel ti ono prdenje i podrigivanje i pozivanje na oružanu pobunu kad ti se ne sviđaju rezultati izbora nazivaš "komunikacijom"?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:21 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
U Vojnoj bolnici na Karaburmi leži 47 pacijenata. 30 je nevakcinisano, 17 je vakcinisano sa obe doze

Nije nebitno ni obe doze čega. Inače gde dođe delta soj tu reklo bi se pravila prestaju da važe. Ko voli da se plaši eno Kaliforniji izolovali neki epsilon soj sa tri nečega pa ga vakcine izgleda potpuno ne primećuju.


Kakav sad epsilon soj? Vidim da je to još prošle godine izolovano kod ovih Benetovih trampovaca koji neće da se vakcinišu, a da su (WHO) ga sad skinuli sa liste briga, u fazonu ovo nije opasno imamo preča posla. Jesam li nešto propustio?
bene_geserit bene_geserit 04:29 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

el ti ono prdenje i podrigivanje i pozivanje na oružanu pobunu kad ti se ne sviđaju rezultati izbora nazivaš "komunikacijom"

Kad god se pokrene tema slobode govora ti skrećeš temu na Trampa, koga briga za Trampa.
Ako vam se ne sviđa kako je sloboda govora regulisana USA ustavom, promenite ga, umesto ovako, ko sisice, ispod žita branite ustavom zagarantovana prava neistomišljenicima. Čista sila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:40 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

bene_geserit
el ti ono prdenje i podrigivanje i pozivanje na oružanu pobunu kad ti se ne sviđaju rezultati izbora nazivaš "komunikacijom"

Kad god se pokrene tema slobode govora ti skrećeš temu na Trampa, koga briga za Trampa.


Nisam ja skrenuo temu na Trampa, nego je drugarica prinčipesa ukazala na navodnu nemogućnost "komunukacije" kad se našem predsedniku onomad oduzeo mikrofon i platforma da sa nje laže, sere i poziva svoje istomišljenike na nasilje i rušenje ustavnog poretka koje je rezultovalo sa koliko ono beše mrtvih? Takvu "slobodu govora" moš da okačiš mačku o rep čak i u USA, prestonici slobodnog sveta, demokratije i slobode govora. Nego, mene čudi da tebe to još uvek toliko muči, i da se uopšte i sećaš ko ti je bio predsednik pre Bajdena. Ti si se izgleda baš jako primio na to da magarac sigurno dobija izbore.

bene_geserit bene_geserit 05:10 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

laže, sere i poziva svoje istomišljenike na nasilje i rušenje ustavnog poretka koje je rezultovalo sa koliko ono beše mrtvih?

Laže i sere je tvoje moronsko mišljenje,
a za ovo treće, da je istina, bi do sada bio u zatvoru. Zbog čega nije u zatvoru ? Ili si ti onaj koji laže i sere ?
takvu "slobodu govora" moš da okačiš mačku o rep

Ne priznaješ Ustav, tj. priznaješ samo sud svoje partije ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:23 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Nisam ja skrenuo temu na Trampa, nego je drugarica prinčipesa ukazala na navodnu nemogućnost "komunukacije"

Друже, најлакше је сваки наратив који ти се не свиђа прогласити за “прђење и подригивање”.

Када председнику онемогућиш приступ јавности и укинеш слободу говора (негде друго се то ради тако што га физички затвориш и чуваш 24/7), то се зове државни удар.

Трамп на страну, ко по твом мишљењу има право да одређује ко сме, а ко не сме да говори?
shmoo shmoo 05:34 05.08.2021

Re: О скотовима и људима

bangyahead


hvala Emiliji, rekoh, da zagrlim brata iz judejske sparine i daljine, a on kragnu i krene da puni virtuelnom pesnicom i zbunjenu glavu, kao onaj Alžirac danas kada je dohvatio našeg bronzanog Olimpijca.



Такви смо ти ми Алжирци кад се дочепамо неког Јуде(јца)

Нема милости.

Без обзира на колатералну штету.

Извини.

maksa83 maksa83 06:14 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Kakav sad epsilon soj? Vidim da je to još prošle godine izolovano kod ovih Benetovih trampovaca koji neće da se vakcinišu, a da su (WHO) ga sad skinuli sa liste briga, u fazonu ovo nije opasno imamo preča posla. Jesam li nešto propustio?


SARS-CoV-2 immune evasion by the B.1.427/B.1.429 variant of concern

predatortz predatortz 08:42 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

čak i u USA, prestonici slobodnog sveta, demokratije i slobode govora.


Hajde da ovo malo rasvetlimo.

Svi američki predsednici, od WWII na ovamo, rade istu stvar - tvrde da je američki narod izabran (od koga?) da se brine o planeti i da štiti slobodu i demokratiju. U to ime su vodili nebrojeno ratova, a da ni jedan nije bio na njihovoj teritoriji niti su ikad bili napadnuti od strane druge vojske ili države, u kojim su počinili niz genocida. Čak su i svoju, inače pozitivnu ulogu u WWII, zasrali počinivši strašne genocide u Japanu, ciljano pobivši civile, žene, decu, kučiće, mačiće i to oružjem za koje su znali da će ostaviti dugoročne posledice čak i na one rođene daleko posle tog rata.
Da ironija bude veća, napadajući te zemlje, svrgavajući vlade, kreirajući i finasirajući terorističke organizacija, tvrdili su da brane svoj način života.

Kad staviš prst na čelo, to isto je radio i Hitler. I on je verovao i propagirao da je njegov narod izabran, i on je nemački način života, odnosno njegovu viziju Evrope i sveta "branio" hiljade kilometara od granica Nemačke.
Da je imao nuklearni arsenal, iskoristio bi ga, u to ne sumnjam.
No, nije, pa ostaje činjenica da je taj arsenal, kukavički i bolesno se iživljavajući, iskoristila ta tvoja kolevka slobode. Time su se upisali u red onih umobolnika koji su zaista spremni da sa lica zemlje zbrišu kompletne gradove jer im se može, a američka nacija u red bolesnih naroda koja tu činjenicu prihvata sa ponosom, kao što se i ne pita koji je njihov "način života", po kom je ok rušiti države, ubijati decu, rušiti im kuće, škole...

Tako da ta priča o prestonici slobodnog sveta vređa zdrav razum i opasno smrdi po nacizmu.

E, da...
Pojavi se jedan predsednik koji nije takav, koji jeste kreten, ali za razliku od ostalih kretena koji su vodili USA nije zlikovac i "slobodarska, liberalna, demokratska javnost" ga rastrgne i atakuje na njega poput besnih pasa.

Bolesna nacija!
Jedini problem je u tome što je ta nacija odlično naoružana i uvek spremna da to oružje iskoristi.
No, svaka boljka ima svoju travku...
freehand freehand 08:45 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

niti su ikad bili napadnuti od strane druge vojske ili države,

Napao ih je Japan 7. decembra 1941.
Na Havajima, koji su teritorija SAD.

Bolesna nacija!
Jedini problem je u tome što je ta nacija odlično naoružana i uvek spremna da to oružje iskoristi.
No, svaka boljka ima svoju travku...

Uđeš u NATO i sjebo si im znanje.
predatortz predatortz 08:52 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Napao ih je Japan 7. decembra 1941.
Na Havajima, koji su teritorija SAD.


Govorim o periodu nakon WWII, ako nisi primetio. Stoji u drugoj rečenici.


Uđeš u NATO i sjebo si im znanje.


NATO nije samo Amerika, NATO je i Francuska, Grčka, Rumunija, Španija...
Ali te ulazak u NATO štiti od američkog ludila.

Usput, dolazi na red ono za šta sam tvrdio da će se događati ako se ne priključimo savezu.
O Srbiju oštri kurac čak i Crna Gora, pederski, podmuklo i sa dosta cinizma u ponašanju i izjavama njihovih političara.
Šta mi možemo i smemo?
Ništa?
Šta radimo?
Režimo u sebi, a podvijamo rep.
Najveće štetočine po narod su oni koji emocije stave ispred interesa naroda, države, opstanka, razvoja...
Ti ne samo da su glupi, oni su i opasni.
freehand freehand 09:04 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Govorim o periodu nakon WWII, ako nisi primetio. Stoji u drugoj rečenici.

Dobro, meni je ono "ikad" zazvučalo kao zasebna tvrdnja. Nebitno, inače mnogo ljudi zaboravlja kako su SAD ušle u rat iznoseći istu tvrdnju.

NATO nije samo Amerika, NATO je i Francuska, Grčka, Rumunija, Španija...
Ali te ulazak u NATO štiti od američkog ludila.

I svi koji su u NATO pod direktnom američkom su komandom. Dobro, sem Turske u poslednje vreme al i nju tretiraju kao otpadnika jer je Erdoan imao muda da se suprotstavi.




Usput, dolazi na red ono za šta sam tvrdio da će se događati ako se ne priključimo savezu.
O Srbiju oštri kurac čak i Crna Gora, pederski, podmuklo i sa dosta cinizma u ponašanju i izjavama njihovih političara.
Šta mi možemo i smemo?
Ništa?
Šta radimo?
Režimo u sebi, a podvijamo rep.
Najveće štetočine po narod su oni koji emocije stave ispred interesa naroda, države, opstanka, razvoja...
Ti ne samo da su glupi, oni su i opasni.

Prvo, NATO nije dobrovoljno pevačko društvo, niti se u njega ulazi tako što dođeš i prijaviš se.
Drugo, u slučaju Srbije to bi koštalo prilično, i išlo do toga da bi cena bila i jedan mali, slatki građanski ratić jer se kroz tu prizmu prelama sve i svašta.
Treće, fantastično je to kako smo mi što se protivimo ulasku u organizaciju koju vode ludaci i zločinci koji prave zločine i genocide po čitavom svetu - dakle da smo mi "ne samo glupi nego i opasni".
Prilično informerovski sročeno za potrebe kampanje, ako smem da primetim.

predatortz predatortz 09:12 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Prvo, NATO nije dobrovoljno pevačko društvo, niti se u njega ulazi tako što dođeš i prijaviš se.


Tačno, no nama je nuđeno. Ponuda je i sad na stolu.


Drugo, u slučaju Srbije to bi koštalo prilično, i išlo do toga da bi cena bila i jedan mali, slatki građanski ratić jer se kroz tu prizmu prelama sve i svašta.


Prelama se. To direkto zadire u interes struktura iz vojne i civilne bezbednosti, koje godinama Srbe drže u režimu "što gore to bolje", održavajući svoju moć. Takvi su sa Tuđmanom dogovorili ono čije posledice gledamo na tv ovih dana, takvi organizuju sećanja na genocid i progon u kom su debelo saučestvovali i faktički ga dogovorili.
Bili bi otvoreni dosijei tajnih službi, saznala bi se cela mreža žbirova, denucijanata, saradnika iz pozicije i opozicije, saznalo bi se mnogo toga.

Da, ti koji bi, da to spreče, napravili građanski rat, a verujem ti da bi, su opasni po Srbiju, ne žele joj dobro i u njoj vide samo kravu muzaru. Do poslednjeg srpskog uveta su spremni da brane svoju poziciju moći, pravdajući to bulajićevskim nacionalizmom, kog se grozi svaki iskreni srpski nacionalista.


freehand freehand 09:29 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Tačno, no nama je nuđeno. Ponuda je i sad na stolu.
Može li negde da se vidi taponuda?
Dozvoli da baš jako sumnjam da tako nešto postoji.
Inače, Jugoslavija je početkom pedesetih praktično bila pridružena članica NATO. Da, ona Titova. Prva koja je pored USAAF dobila F-86, dogovorio Koča Popović.

Bili bi otvoreni dosijei tajnih službi, saznala bi se cela mreža žbirova, denucijanata, saradnika iz pozicije i opozicije, saznalo bi se mnogo toga.

Eto na primer Momčilo Perišić ili Stanišić.


Da, ti koji bi, da to spreče, napravili građanski rat, a verujem ti da bi, su opasni po Srbiju, ne žele joj dobro i u njoj vide samo kravu muzaru. Do poslednjeg srpskog uveta su spremni da brane svoju poziciju moći, pravdajući to bulajićevskim nacionalizmom, kog se grozi svaki iskreni srpski nacionalista.

Pričaš o nama što smo apsolutno protiv ulaska u NATO, ili o nekom drugom?
Mi smo izdajnici spremni da potroše poslednje srpsko uvo?

Nije da prvi put čitam ovakve spirale besmisla ali i dalje mi je neverovatno. Kao kraj "Radovana III" kad on kaže čuveno "Bolje mi oko njih nego oni oko nas! A najbolje mi oko nas! Za mnom vilotići, juriš na kurvu Georginu!"
predatortz predatortz 09:40 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Može li negde da se vidi taponuda?


Ona je davno javno izrečena:


Generalni sekretar NATO-a Anders Fog Rasmusen uputio je
nedvosmislenu poruku Srbiji da želi "jaču i osnaženu saradnju između Srbije i NATO", što može da dovede do njenog punopravnog članstva i ovoj vojnoj alijansi i u Evropskoj uniji.


IZVOR

Na ostalo mer mrzi da odgovaram.
Ne slažemo se, niti ćemo se ikad slagati po nizu pitanja.
Da ovo ne bi preraslo u još jedan niz nadmudrivanja, prepucavanja, uvreda, pametnije je da se ostane na dosad izrečenom.
Ja bih progutao tu žabu, ti ne bi - to je to.

Slažemo se da žaba jeste, za ostalo ne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Mislim da ona živi u Francuskoj pa je te objektivne okolnosti sprečavaju da se ističe.


Pa može da se ističe u Francuskoj (jedna manje u Srbiji) gde trenutno danima besne antivakseri po ulicama.
(btw. i po *Londonu..)

Ako je meni jasno koji je q. tim ljudima?!

*jedan imbecil tamo je udario policijskog konja, pandura nije smeo ili nije mogao da dohvati, e takve bih tejzirala do ugljenisanja.
freehand freehand 15:13 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...


Ona je davno javno izrečena:


Generalni sekretar NATO-a Anders Fog Rasmusen uputio je
nedvosmislenu poruku Srbiji da želi "jaču i osnaženu saradnju između Srbije i NATO", što može da dovede do njenog punopravnog članstva i ovoj vojnoj alijansi i u Evropskoj uniji.

IZVOR

To nije ponuda. To je navlakuša.
Otprilike kao priča o čanstvu u EU onomad, kad je iskočila saradnja sa Hagom kao prioritet.


Ne slažemo se, niti ćemo se ikad slagati po nizu pitanja.

Nećemo, naravno. Niks Treći rajh onomad, niks NATo danas.
Bar ja ne umem da po Amrikancima i NATO pljunem kao ti ovde a onda kažem - jesu govna, tamo nam je mesto.

predatortz predatortz 15:21 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Niks Treći rajh onomad


Jbte, pa ti si Broj Jedan!
freehand freehand 15:32 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

predatortz
Niks Treći rajh onomad


Jbte, pa ti si Broj Jedan!
Zapamti ovu mudrost, trebaće ti kad se dohvatiš stručnih analiza ustanaka, pa balkanskih i svetskih ratova.
A nisam, nego volim istoriju a čini mi se da ti se otelo par puta da pričaš o tim opredeljivanjima od onomad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:56 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

principessa_etrusca
Nisam ja skrenuo temu na Trampa, nego je drugarica prinčipesa ukazala na navodnu nemogućnost "komunukacije"

Друже, најлакше је сваки наратив који ти се не свиђа прогласити за “прђење и подригивање”.

Када председнику онемогућиш приступ јавности и укинеш слободу говора (негде друго се то ради тако што га физички затвориш и чуваш 24/7), то се зове државни удар.

Трамп на страну, ко по твом мишљењу има право да одређује ко сме, а ко не сме да говори?


Nije Trampu ukinut pristup javnosti (evo i sad lupeta i kenja sve u 16, i to neko sluša, pretpostavljam Bene), samo je najuren sa tvitera i fejsbuka jer je tamo iznosio laži, širio mržnju i ložio mase da im je neko pokrao izbore, praktično huškao na građanski rat, i na kraju ih (ove svoje q-onanon šamane) i pozvao na juriš na Kongres, koji se i desio, i iza čega je ostalo 4 mrtva. A i dalje je mogao da sere koliko hoće na svojim konferencijama za štampu koje su mediji uredno prenosili. Tako da vam je ova tobožnja odbrana prava na slobodu govora i komunukaciju, ja mislim, dosta kilava i najverovatnije prouzrokovana neuspehom te njegove opcije na izborima sa čime je nekima teško da se pomire.

Ono što je propušteno da se uradi je da se magarac impične da više ne može da se kandiduje za izbore posle svega što je uradio. A to je zasluga ovih maloumnih poltrončina, republikacana, dakla hvala Bene.


freehand freehand 16:01 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

samo je najuren sa tvitera i fejsbuka jer je tamo iznosio laži, širio mržnju i ložio mase da im je neko pokrao izbore, praktično huškao na građanski rat, i na kraju ih (ove svoje q-onanon šamane) i pozvao na juriš na Kongres, koji se i desio, i iza čega je ostalo 4 mrtva. A i dalje je mogao da sere koliko hoće na svojim konferencijama za štampu koje su mediji uredno prenosili.

Ček, Šabane: pričaš o tada aktuelnom i važećem predsedniku SAD?
I to u smislu da postoji neka komisija koja određuje ko može a ko ne može na Tviter i Fejsbuk? I to kao dokaz demokratije a da ni Klintona, ni njegovu gospođu ni Buša ni Olbrajtovu ni bilo koga od tih masovnih ubica pre toga niko nikad nije sprečio da pričaju kao je, na primer, smrt stotina hiljada iračke dece ok?
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:13 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Tako da vam je ova tobožnja odbrana prava na slobodu govora i komunukaciju, ja mislim, dosta kilava i najverovatnije prouzrokovana neuspehom te njegove opcije na izborima sa čime je nekima teško da se pomire.


Ih + ajde? Ako ćemo pravo i pošteno kad je izabran Tramp druga strana se satirala mesecima od uličnih protesta i huškanja mase, negiranja da je on njihov predsednik, češljanja izbornog sistema koji je tada bio dovođen u pitanje da bi na poslednjim izborima opet bio skroz dobar i divan.. u stvari, nisu mu se skinuli s grbače do kraja mandata.

Nemoj sad ti da pričaš kilave bajke, nemamo svi pamćenje akvarijumske ribe, nije ok. ok?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:33 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Tako da ta priča o prestonici slobodnog sveta vređa zdrav razum i opasno smrdi po nacizmu.

E, da...
Pojavi se jedan predsednik koji nije takav, koji jeste kreten, ali za razliku od ostalih kretena koji su vodili USA nije zlikovac i "slobodarska, liberalna, demokratska javnost" ga rastrgne i atakuje na njega poput besnih pasa.

Bolesna nacija!


Gde ćeš većeg nacizma od proglašavanja cele nacije bolesnom? I to par puta u istom komentaru. Sreća naša da niste doterali dalje od ostvarivanja nacionalnog interesa marisanjem televizora i bele tehnike komšijama.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ih + ajde? Ako ćemo pravo i pošteno kad je izabran Tramp druga strana se satirala mesecima od uličnih protesta i huškanja mase, negiranja da je on njihov predsednik, češljanja izbornog sistema koji je tada bio dovođen u pitanje da bi na poslednjim izborima opet bio skroz dobar i divan.. u stvari, nisu mu se skinuli s grbače do kraja mandata.


Izivni, koja druga strana se satirala od uličnih protesta? Potrešeni da takav debil može da bude izabran za predsednika (uz pomoć Rusa), malo se bunili, mahali transparentima par dana, i to je bilo to. A vidi šta su trampovci napravili. To je bre neuporedivo, ili si taj deo već zaboravila?
predatortz predatortz 16:47 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Gde ćeš većeg nacizma od proglašavanja cele nacije bolesnom? I


Ima! Kad tu naciju smatraš izabranom da vodi svet i kad ta nacija veruje u to da jeste i ubija silan svet verujući u to.

Onda samo konstatuješ bolest, nije do tebe, nisi kriv što je primetiš.


Sreća naša da niste doterali dalje od ostvarivanja nacionalnog interesa marisanjem televizora i bele tehnike komšijama.


Vickasto. Doduše, kad neko ponavlja stalno istu foru i malo dosadno.

Ti se, jarane, na tu belu tehniku izgleda seksualno ložiš. Stalno ti na pameti...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ček, Šabane: pričaš o tada aktuelnom i važećem predsedniku SAD?


Ne, nego pričam o mojoj pokojnoj babi.

Kakve veze ima što je Tramp bio predsednik, a pogotovu kakve veze sa svim ovim imaju Hilari i Bil i Medlinka? Jesu li i oni zasipali narod lažnim vestima i huškali na oružanu pobunu i rušenje ustavnog poretka zemlje? Jel fesjbuk i tviter uopšte postojao za vreme Klintona i Medlinke? Meni se čini da nisu i da nije. Tako da ne razumem šta me pitaš.





apacherosepeacock apacherosepeacock 16:54 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
Ih + ajde? Ako ćemo pravo i pošteno kad je izabran Tramp druga strana se satirala mesecima od uličnih protesta i huškanja mase, negiranja da je on njihov predsednik, češljanja izbornog sistema koji je tada bio dovođen u pitanje da bi na poslednjim izborima opet bio skroz dobar i divan.. u stvari, nisu mu se skinuli s grbače do kraja mandata.


Izivni, koja druga strana se satirala od uličnih protesta? Potrešeni da takav debil može da bude izabran za predsednika (uz pomoć Rusa), malo se bunili, mahali transparentima par dana, i to je bilo to. A vidi šta su trampovci napravili. To je bre neuporedivo, ili si taj deo već zaboravila?



Ona strana koja je tada izgubila regularno sprovedene izbore pa nahuškala svoje glasače da izlaze na ulicu i šire mržnju prema Trampovim glasačima.

I to je trajalo sve do kraja njegovog mandata, jer, gledamo iste vesti jbg. nećemo sad ko, gde, šta i taj rad. Jes' ja zaboravila a ti se pred publikom praviš Toša..


Jednom delu Amerike je Tramp debil, drugom delu je Hilari ili Bajden debil, ali nije to, za koga ti lično glasaš ili ne, poenta.



Edit. E, da, čitam po britanskoj štampi (Gardian i sl.) da vam je potpredsednica na najnižem mestu po popularnosti u poslednjih 70 godina mereno.. a mislili su da je kandiduju na sl. izborima.

A i onoj tvojoj, nazovi, promising AOC pod prozorima nezadovoljna učinkom demonstrirala čak i Suzan Sarandon, cc

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:15 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ima! Kad tu naciju smatraš izabranom


Jedan od najupecatljivijih komentara u pop kulturi na ovu temu i genijalno povezivanje 'americke posebnosti*' i nacizma preko jednog kultnog filma i jedne kultne pesme:




*Iako je postojao od ranije navodno je termin usao u siru upotrebu posto je pozamljen iz jednog Staljinovog komentara.
gvozden1 gvozden1 17:17 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

huškao na građanski rat, i na kraju ih (ove svoje q-onanon šamane) i pozvao na juriš na Kongres, koji se i desio

Jel to kažnjivo u toj vašoj Americi?
Trebalo bi da bude Srki, to je svud krivično delo, za to se ide na sud.

Dakle Srki, ili na sud ili sloboda govora, ovo što ti i Amerika radite je najtipičnije moguće ukidanje slobode.
Po nekim paušalnim kriterijumima, po kriterijumima političke podobnosti.

I nije najveći problem što ti ne kapiraš, a ne kapiraš očigledno, nije problem ni to što Ameriku guta diktatura, ebe mi se za Ameriku u slobodu u njoj, sloboda u Srbiji mi je mnogo bitnija nego sloboda u Americi, problem je što inercija iz hladnog rata traje do danas pa ljudi često pod slobodom podrazumevaju ono što se dešava u Americi, pa i ovo sad, što sigurno nije sloboda, tako vide.
Misle, u Americi se tako radi, znači u redu je.

Samo širiti svest da Amerika više nije slobodna i demokratska država i to je sve, a vi, kojima se nesloboda dopada, divite se ukidanju iste, dok i vas jednom ne dokači.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ima! Kad tu naciju smatraš izabranom da vodi svet i kad ta nacija veruje u to da jeste i ubija silan svet verujući u to.


Ma kakvi, većinu nacije ovde zabole za ostatak sveta i ko će taj svet da vodi u bolje sutra, to je obična fraza koja se ponavlja i ne znači ništa, sem kod ono malo Trampovaca koji u to možda i veruju. Istina, kad neko uzme da genocidira komšije ili da otima teritorije, i televizore i belu tehniku, onda se malo podigne obrva na to, jer nikad ne znaš odakle će novi Hitler da krene pa da mora opet da se iskrcava u Normandiji ili gde već i spašavaju saveznici.

Ne znam za tu vezu seksa i bele tehnike ali vidim da ti to često pominješ, tako da stvarno kod tebe možda ima i toga, đavo će ga znati.
predatortz predatortz 17:37 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ne znam za tu vezu seksa i bele tehnike ali vidim da ti to često pominješ, tako da stvarno kod tebe možda ima i toga, đavo će ga znati.


Otrcana ti je fora sa belom tehnikom. Viševekovni sukob tri religije i istoriju sukoba u BiH, svesti na belu tehniku može samo ograničen čovek.

gvozden1 gvozden1 18:04 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Istina, kad neko uzme da genocidira komšije ili da otima teritorije, i televizore i belu tehniku, onda se malo podigne obrva na to, jer nikad ne znaš odakle će novi Hitler da krene pa da mora opet da se iskrcava u Normandiji ili gde već i spašavaju saveznici.

Nikako da te pitam, šta bi sa onim Asadom u Siriji, kažu bio diktator pa otišli da pomognu narodu da ga skine.
Skinuše li ga?

Ili onaj dečko u Venecueli, onaj Gvaido što je usnio sanak pusti da je predsednik, a tvoji mu obećali da će mu ispuniti snove.
Jel predsednik?

Znam da su se tvoji baš trudili, a Rusi rekli njet.
Pa šta na kraju bi, nisam ispratio?

Nije valjda da ste prvo digli obrvu a posle podvili repove?

Nisu vas valjda Ruje najurile otud?
haklberi_tom haklberi_tom 18:05 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

apacherosepeacock
srdjan.pajic
Ih + ajde? Ako ćemo pravo i pošteno kad je izabran Tramp druga strana se satirala mesecima od uličnih protesta i huškanja mase, negiranja da je on njihov predsednik, češljanja izbornog sistema koji je tada bio dovođen u pitanje da bi na poslednjim izborima opet bio skroz dobar i divan.. u stvari, nisu mu se skinuli s grbače do kraja mandata.


Izivni, koja druga strana se satirala od uličnih protesta? Potrešeni da takav debil može da bude izabran za predsednika (uz pomoć Rusa), malo se bunili, mahali transparentima par dana, i to je bilo to. A vidi šta su trampovci napravili. To je bre neuporedivo, ili si taj deo već zaboravila?



Ona strana koja je tada izgubila regularno sprovedene izbore pa nahuškala svoje glasače da izlaze na ulicu i šire mržnju prema Trampovim glasačima.

I to je trajalo sve do kraja njegovog mandata, jer, gledamo iste vesti jbg. nećemo sad ko, gde, šta i taj rad. Jes' ja zaboravila a ti se pred publikom praviš Toša..


Jednom delu Amerike je Tramp debil, drugom delu je Hilari ili Bajden debil, ali nije to, za koga ti lično glasaš ili ne, poenta.



Edit. E, da, čitam po britanskoj štampi (Gardian i sl.) da vam je potpredsednica na najnižem mestu po popularnosti u poslednjih 70 godina mereno.. a mislili su da je kandiduju na sl. izborima.

A i onoj tvojoj, nazovi, promising AOC pod prozorima nezadovoljna učinkom demonstrirala čak i Suzan Sarandon, cc


Što ima budala, to je čudo jedno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Otrcana ti je fora sa belom tehnikom. Viševekovni sukob tri religije i istoriju sukoba u BiH, svesti na belu tehniku može samo ograničen čovek.



Laskaš sam sebi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Nikako da te pitam, šta bi sa onim Asadom u Siriji, kažu bio diktator pa otišli da pomognu narodu da ga skine.
Skinuše li ga?

Ili onaj dečko u Venecueli, onaj Gvaido što je usnio sanak pusti da je predsednik, a tvoji mu obećali da će mu ispuniti snove.
Jel predsednik?

Znam da su se tvoji baš trudili, a Rusi rekli njet.
Pa šta na kraju bi, nisam ispratio?

Nije valjda da ste prvo digli obrvu a posle podvili repove?

Nisu vas valjda Ruje najurile otud?


Jebi ga, nismo ni mi svemoćni u svojim pravedničkim nastojanjima, valjda se i trud boduje. U Siriji našla rupa zakrpu, Venecuela isto, plus udarila korona, onaj naš magarac veći deo mandata nije znao gde mu je dupe i gde mu je glava, sve napore i ne baš velike kapacitete uložio u to da ne završi u zatvoru bar za vreme svog madata, i, šta da se radi, ne znam samo što se sad praviš blesav.



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:01 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ona strana koja je tada izgubila regularno sprovedene izbore pa nahuškala svoje glasače da izlaze na ulicu i šire mržnju prema Trampovim glasačima.

I to je trajalo sve do kraja njegovog mandata, jer, gledamo iste vesti jbg. nećemo sad ko, gde, šta i taj rad. Jes' ja zaboravila a ti se pred publikom praviš Toša..



Šta je trajalo do kraja mandata, demonstracije protiv izbora Trampa? Pa jel ti gledaš samo Sputnik? Ili je to ono, Tramp - to smo svi mi, Što je više kleveta i laži Trampo nam je... itd? Protiv izbora Trampa nije bilo demonstracija odavno, tako da stvarno ne znam o čemu pričaš.

Svejedno, evo da ti javim da otkad je ovaj pao sa vlasti ovde se mnogo bolje živi i lakše se diše i zemlja liči opet na koliko toliko normalnu, bar ne moramo da se sablažnjavamo posle svakog predsedničkog tvita, crvenimo i gledamo u pod. Dobro, bene možda ne misli tako, ipak je njemu dosta teško u džakuziju dok stiska laptop, lezbejke i trandže mu nadiru preko plota, pribojava se za slobodu misli i izražavanja mržnje i ponižavanja manjina.



gvozden1 gvozden1 19:03 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

znam samo što se sad praviš blesav.

Ma jok, samo ono da vi silni podignete obrvu i stvari se srede, malo smešno.
Pa reko da te posetim da to više nije tako.

E i kad prođoše one devedesete.
Zamisli da je ono ostalo večno, vi vedrite i oblačite, ne fermate ni cara ni ćesara.

Al prođe jbg.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:16 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

gvozden1
znam samo što se sad praviš blesav.

Ma jok, samo ono da vi silni podignete obrvu i stvari se srede, malo smešno.
Pa reko da te posetim da to više nije tako.

E i kad prođoše one devedesete.
Zamisli da je ono ostalo večno, vi vedrite i oblačite, ne fermate ni cara ni ćesara.

Al prođe jbg.


Uf, a sad je kao bolje, sad vedrimo i oblačimo i mi i Rusi, a bogami i Kinezi, ne znam kako ćete u tome da se snađete sa tri šefa, kad niste mogli ni sa jednim. To je kao kad deci iz specijalnog odeljenja koja se jedva snalaze u između dve, ne, između jedne vatre, zadaš da igraju između četiri vatre.
gvozden1 gvozden1 19:34 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...


Uf, a sad je kao bolje

Mnogo, mnogo bolje.

Nikad ne valja kad je jedan siledžija najjači i svi moraju da ga slušaju.
Kad ih ima nekoliko svi moraju da podviju malo repove, pa svima bude bolje.
Ono je bila greška evoluciji čovečanstva, dešava se to, al uglavnom kratko traje, kao i vaša supermoć.

maksa83 maksa83 20:17 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Ono je bila greška evoluciji čovečanstva, dešava se to, al uglavnom kratko traje, kao i vaša supermoć.

Pa sad, ta greška evolucije čovečanstva se ponavlja od kad postoji čovečanstvo, pošto si uvek, uvek, uvek imao imperiju, s tim da je taj imperijalizam bio ograničen dometom kretanja, tako da je jedna Persija bila imperija (za koju u Kini verovatno nisu znali da postoji), pa je jedan Rim bio imperija (za ovo su već u Kini znali da postoji, bilo je ambasadora i komunikacije), pa Vizantija (ozbiljna imperija) pa je Engleska bila imperija, pa je Amerika postala imperija. Samo smo vremenom učili brže i dalje da se krećemo pa se te nekad udaljene imperije koje su bile nesvesne jedna druge sada vrlo svesne i sudaraju i krljaju po svetu za resurse. Rimska imperija koja je bila jedini strah i trepet na vrlo širokom regionu (koji je za tadašnje vreme bio "ceo naš svet" ) je trajala 1000 godina. To nije bilo kratko a Rim je za to vreme imao supermoć.
bene_geserit bene_geserit 20:52 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Rimska imperija koja je bila jedini strah i trepet na vrlo širokom regionu (koji je za tadašnje vreme bio "ceo naš svet" ) je trajala 1000 godina. To nije bilo kratko a Rim je za to vreme imao supermoć.

650, 700 godina maksimum. Tek su oko 200 godine BC mrdnuli van teritorije današnje Italije.
maksa83 maksa83 21:09 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

650, 700 godina maksimum. Tek su oko 200 godine BC mrdnuli van teritorije današnje Italije.

Da, mislim da se to BC vreme formalno ni ne računa u Rimsku Imperiju. Al kad su mrdnuli onda su se baš razastrli od Engleske do Afrike. Minus jedno malo galsko selo u kome su živeli...
bene_geserit bene_geserit 21:42 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

evo da ti javim da otkad je ovaj pao sa vlasti ovde se mnogo bolje živi i lakše se diše i zemlja liči opet na koliko toliko normalnu, bar ne moramo da se sablažnjavamo posle svakog predsedničkog tvita, crvenimo i gledamo u pod.

Lepo je videti da je neko od vas libtarda optimista, inače non stop nešto mračite te klimatske promene i propast sveta te ovo te ono.
Nego šta se to promenilo na bolje od kada je Tramponja zglajzno ?
(ti twitovi, koliko god su entertaining, toliko su nebitni)
Ja koliko vidim samo ste pokrenuli inflaciju, ponovo dovlačite milone iz shitholes južno (treba zameniti stanovništvo pošto ovo nedovoljno sluša) i ne radite ništa pametno i smisleno.
Dobar vam je ovaj infrastrukturni paket što ste izglasali, samo 2.7 hiljada strana (ovo nije preterivanje, stvarno ima toliko strana, moš misliti koliko su dilova napakovali u to da navuku glasove). Zamisli te senatore kako glasaju za nešto sa toliko strana za šta su imali jedan dan da pročitaju. Stvarno se lakše diše ...
freehand freehand 21:59 05.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Jesu li i oni zasipali narod lažnim vestima i huškali na oružanu pobunu i rušenje ustavnog poretka zemlje?

Ne znam za zemlju baš, al važi li se čitav ostatak sveta? Jer tu ne da jesu nego baš angro.
kao i Buš posle, i Obama posle, dakle biznis ez južul. E sad, uvek možeš da kažeš "Sputnjik" i "RT", al to je neozbiljno kad se govori o neprikosnovenom svetskomn šampionu vladavine prava i ljudskih prava u gaženju ljudskih prava i ismevanju vladavine prava.

bangyahead bangyahead 07:46 06.08.2021

Re: О скотовима и људима

shmoo



Такви смо ти ми Алжирци кад се дочепамо неког Јуде(јца)

Нема милости.

Без обзира на колатералну штету.

Извини.




opušteno. sličan je stil i naziv nikova, a i neko od stare, pobožno bezgrešne levičarske raje... nego - pazi, Čuka gazi! ajd pa da se gledamo u Makabijevom laundžu na tekmi! sada smo radili sa Sutjeskinima - a dobra ekipa, prosrpska*...

fut-fut-fut; jesam rekao prosrpska? to je zabranjeno ovde, možeš da izgubiš opciju blogovanja zbog toga. titići će krenuti da seku vene odmak... pro-internacionalistička...
bangyahead bangyahead 07:51 06.08.2021

Re: О скотовима и људима

nego, Šlomo, da sa vratimo temi - srpska holokaustologija. opet je ubijena tema beskorisnim tlapnjama koje su simpatične, ruku na srce - ovo kada se dva Srbina kače oko američke politike, kao da nekog republikanca ili demokratu bole ušesa šta dva Srbina misle... hoćeš do nas u MŽG na kaficu?
shmoo shmoo 07:53 06.08.2021

Re: О скотовима и људима

bangyahead
shmoo



Такви смо ти ми Алжирци кад се дочепамо неког Јуде(јца)

Нема милости.

Без обзира на колатералну штету.

Извини.




opušteno. sličan je stil i naziv nikova, a i neko od stare, pobožno bezgrešne levičarske raje... nego - pazi Čuka gazi! ajd pa da se gledamo u Makabijevom laundžu na tekmi! sada smo radili sa Sutjeskinima - a dobra ekipa, prosrpska*...

fut-fut-fut; jesam rekao prosrpska? to je zabranjeno ovde, možeš da izgubiš opciju blogovanja zbog toga. titići će krenuti da seku vene odmak... pro-internacionalistička...







Ма пусти титиће, гледај од чега се живи.

А Чукарички?

Све по рецепту "сам свој мајстор". Више од пола екипе има мање од 23 године, а од тога опет више од половине из нашег подмлатка.

Лепо смо тај исти рецепт давали и Звезди и Партизану, али неће да нас слушају.

Поздрав брату у Светој земљи!

О.С. - Читам тренутно "Српски витешки код" Марка Алексића и свако мало помислим на тебе јербо се често помињу и Јерусалим и сви репери у Светој земљи које ми и ти често помињеш.



shmoo shmoo 08:01 06.08.2021

Re: О скотовима и људима

bangyahead
nego, Šlomo, da sa vratimo temi - srpska holokaustologija. opet je ubijena tema beskorisnim tlapnjama koje su simpatične, ruku na srce - ovo kada se dva Srbina kače oko američke politike, kao da nekog republikanca ili demokratu bole ušesa šta dva Srbina misle... hoćeš do nas u MŽG na kaficu?



Ма видео сам... Зато и кажем Наташи да се не секира због тога, то је овде стандардна пракса у "светој и богом одобреној борби за демократију, братство и јединство, једнакост и слободу".

Не исплати јој се уоште да обраћа пажњу на то на Блогу Б92.

Нисам тренутно у Бгд.

Ландарам по Србији.

bangyahead bangyahead 08:09 06.08.2021

Re: О скотовима и људима

i ja sam u Jeri isto... u Septembru će se skupiti ekipa pa ako si za, zvrcni, zanimljiva je ekipa - desnolevocentralna, s akcentom na srpsku kulturu.

PS. zavidim Ti na landaranju Srbijom.
maliperica maliperica 08:22 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic




Uf, a sad je kao bolje, sad vedrimo i oblačimo i mi i ...

Dakle, Mi - Amerikanci, kao nekadašnji slučajni Srbi ...

Usput
Ko još može da očekuje od Srkija, da ne podržava zločinačku USA Imperiju ?

I po čemu se neko ko podržava politiku takve Imperije, razlikuje od nekog ko je u vreme Hitlera podržavao njegovu politiku ?
Voleo ih da mi neko ukaže na bitne razlike te dve politike .

I na kraju svako ima pravo na svoje političko opredeljenje, samo mi se čini da pre svega sam sebi treba da razjasni šta to opredeljenje podrazumeva.
maliperica maliperica 08:31 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic


I ona ludača, Mila Sorbona Alečković, vidim da prži antivaks sve u 16, doduše na tviteru uglavnom, srećom da joj ne daju da prismrdi nijednoj televiziji uključujući i šundovizije. Ja bih i to dodao u pohvalu napora vlasti oko vakcinacije, ako je neko ativno drži u tegli.


Da li i sebe vidiš u kaci sa kupusom ?

Žena je u nauci više od svih prisutnih i na činjenice se poziva, ali sad to nikome od svih zagovornika poverenja u nauku, ništa ne znači.


freehand freehand 08:34 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Žena je u nauci više od svih prisutnih i na činjenice se poziva, ali sad to nikome od svih zagovornika poverenja u nauku, ništa ne znači.

Gospođa najveći doprinos može da da kao zamorac na nekoj psihijatrijskoj klinici.
maliperica maliperica 08:37 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
Zato je najbolje da te granice nema, ako neko hoće Milu za gosta, onda Milu.

Pa postoji nešto što se zove društvena odgovornost, i ne bih lavirao i mahao rukama kako su sve to ravnopravna viđenja univerzuma i da treba da cveta hiljadu cvetova. Ne treba. Za to smo se drugovi borili, da praznoverje i budalaštine žive na margini. To je ono što zovemo napredak civilizacije.


Mnogi bi tvoje stavove i izjave itekako nazvali - ideološkim predrasudama i besmislicama.
Kao i da o tome šta je društvena odgovornost i napredak civilizacije imaš sasvim pogrešnu predstavu.

maliperica maliperica 08:40 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

freehand
Žena je u nauci više od svih prisutnih i na činjenice se poziva, ali sad to nikome od svih zagovornika poverenja u nauku, ništa ne znači.

Gospođa najveći doprinos može da da kao zamorac na nekoj psihijatrijskoj klinici.


A Kona kandiduješ za SANU ?
freehand freehand 08:44 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Mnogi bi tvoje stavove i izjave itekako nazvali
Iz nekog neobjašnjivog razloga mam neki utisak da su to isti oni koji čačkaju nos prstom kojim su pre toga čačkali dupe. Mada možda i grešim, ne kažem, ipak je ozbiljan argument u pitanju kad se pozoveš na neimenovane "mnoge". Možda su neki drugi mnogi?

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:15 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

srdjan.pajic
Ona strana koja je tada izgubila regularno sprovedene izbore pa nahuškala svoje glasače da izlaze na ulicu i šire mržnju prema Trampovim glasačima.

I to je trajalo sve do kraja njegovog mandata, jer, gledamo iste vesti jbg. nećemo sad ko, gde, šta i taj rad. Jes' ja zaboravila a ti se pred publikom praviš Toša..



Šta je trajalo do kraja mandata, demonstracije protiv izbora Trampa? Pa jel ti gledaš samo Sputnik? Ili je to ono, Tramp - to smo svi mi, Što je više kleveta i laži Trampo nam je... itd? Protiv izbora Trampa nije bilo demonstracija odavno, tako da stvarno ne znam o čemu pričaš.

Svejedno, evo da ti javim da otkad je ovaj pao sa vlasti ovde se mnogo bolje živi i lakše se diše i zemlja liči opet na koliko toliko normalnu, bar ne moramo da se sablažnjavamo posle svakog predsedničkog tvita, crvenimo i gledamo u pod. Dobro, bene možda ne misli tako, ipak je njemu dosta teško u džakuziju dok stiska laptop, lezbejke i trandže mu nadiru preko plota, pribojava se za slobodu misli i izražavanja mržnje i ponižavanja manjina.



E baš si vickast, misliš da je Sputnik neka čarobna reč koja te vadi kad nemaš argumenata. Ne bih imala pojma šta je Sputnik tv da ne trunite o njemu po blogu.

Naprotiv, pomenula sam ti britansko levičarsko glasilo Gardian koje tu tvoju vlast zbog koje lakše dišeš, čak i oni, vide kao prilično nesposobnu.

Eto pomenuh ti i gospođu Sarandon (ne može više na levo od nje) koja očigledno ima donju crtu preko koje ne prelazi u očekivanjima za razliku od tebe i sa ispod crte zadovoljnim..

Nemaš šta, ti naročito, da mi javljaš o situaciji, kao što vidiš, pratim šta se dešava kod vas iz, očigledno, objektivnijih izvora pa još sa levice.
maliperica maliperica 09:29 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

freehand
Mnogi bi tvoje stavove i izjave itekako nazvali
Iz nekog neobjašnjivog razloga mam neki utisak da su to isti oni koji čačkaju nos prstom kojim su pre toga čačkali dupe. Mada možda i grešim, ne kažem, ipak je ozbiljan argument u pitanju kad se pozoveš na neimenovane "mnoge". Možda su neki drugi mnogi?



Na primer - ovi .



Sve mi se čini da su oni prestali da čačkaju nos pre mnogih drugih.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:31 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Žena je u nauci više od svih prisutnih


Kad neko kaze da je "zena U NAUCI vise od svih" dalja protivargumentacija vise nije potrebna.
gedza.73 gedza.73 10:45 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

freehand
Inače, Jugoslavija je početkom pedesetih praktično bila pridružena članica NATO. Da, ona Titova. Prva koja je pored USAAF dobila F-86, dogovorio Koča Popović.

Inače je odličan primer kako komunistička propaganda kroz razne Informer tabloide pretvori ratove sa Evroazijom u savez a dojučerašnjeg saveznika Okeaniju u neprijatelja.
Već sama sintagma 'Titova Jugoslavija' govori o kršu od države a tzv. dogovaranje Koče Popovića sa NATO ima svoju predistoriju.


Ceo komunistički vrh je sovjetsko-komunistički (prvi posleratni ustav je dobrim delom prepisan staljinistički) a ne prozapadni.

Kad je došlo do sukoba Staljin-Tito, kad je 'Titova Jugoslavija' ostala bez sovjetske pomoći, kad su na naplatu počeli da dolaze eksperimetni poput kolektivizacija, nacionalizacije, prve petoletke, oduzimanja građanskih prava protivnicima komunizma koje su predvodili nepismeni fanataici zadojeni baš sovjetskom ideologijom Titina Jugoslavija je počela da gladuje a Tito da strahuje da ne pođe putem komunističkih prvaka koji su se suprostavili Staljinu.

Ono što komunisti u svojoj istoriji tumače kao brilijantan strateški potez je u stvarnosti bilo gaženje po svim principima za koje su se borili i u ime kojih su ubijali upravo one prozapadno orijentisane građane Jugoslavije.

Američka pomoć je imala svoje uslove (a ne 'dogovor' kako se vezuje za Koču Popovića). S jedne strane smo mogli da umremo od gladi, pošto se komunizam u praksi pokazao kao neefikasan i zavisan od kapitalističke pomoći a sa druge smo mogli da nagrabusimo od dojučerašnjih partijskih saboraca koji su sa svojom Crvenom armijom oslobodili titinu jugu.

Amerikanci pragmatično pristupaju problemu i rešavaju ga u svoju korist jugolsovenski komunisti (od rupe u EU tepihu postaju 'faktor stabilnosti u regionu') sebi pripisuju zasluge dok zahvaljujući kreditima SAD jugoslovenska industrija dobija preko potreban novac (od kog manje, više nisu uspeli ništa da naprave gledajući ostale evropske zemlje) a jugoslovenski građani preko potrebnu hranu.

Najvažnija američka pomoć se ogledala u delimičnim slobodama na koju su jugoslovenki komunisti bili primorani jer jednostavno nisu imali izlaz.

taj salto mortale se najbolje vidi i na primeru Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima iz 1948. koju jedino nisu potpisali SSSR i FNRJ (još dva, tri sovjetska satelita) da bi samo par godina kasnije Tito prešao Amerikancima a onda, nakon smrti Staljina nazad Rusima (u američkim izveštajima se piše i o tom preoretu)

Tako da argument 'Koča pregovarao' je na nivou manjka informacija u vezi slučaja Mercedes (Milan Stojadinović), martovskih pregovora sa Nemcima i sličnih događaja koje je komunistička istorija prepravljala i prilagođavala tumačenju 'neogrešivog Velikana Tita'





maliperica maliperica 11:36 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Neues aus der Nachbarschaft
Žena je u nauci više od svih prisutnih


Kad neko kaze da je "zena U NAUCI vise od svih" dalja protivargumentacija vise nije potrebna.

Tako je .
Svima onima kojima su naučni autoriteti jedini nosioci Istine.
Kao dr.Kon, npr.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:36 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Hvala! Preterao sam priznajem. Trebalo je 'nekim'. Bio je jedno vreme u CH i IR cini mi se gratis.

Ali, ako AV vec hoce da je lider mogao je recimo pored proizvodnje Sputnjika sa obezbedi i proizvodnju antigen testova. Kod ovako skromnog procenta vakcinisanih to uopste ne bi bilo nebitno za kontrolu/pracenie sirenja zaraze.



U CH je i dalje gratis, antigene dele po samoposlugama, i valjda ako si pozitivan ides na PCR koji je i dalje gratis
maliperica maliperica 13:59 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

maksa83
freehand
Žena je u nauci više od svih prisutnih i na činjenice se poziva, ali sad to nikome od svih zagovornika poverenja u nauku, ništa ne znači.

Gospođa najveći doprinos može da da kao zamorac na nekoj psihijatrijskoj klinici.

Ne mogu da nađem čiji je to brejnfart pa pretpostavljam da je ona dementna budaletina Anonanus pošto je to ta ista pamet.

Žena u nauci:



Da , to je upravo ta budaletina - beskompromisni protivnik svih uglađenih, obrazovanih,slatkorečivih,dušebrižnih i lepo začešljanih zagovornika naci ideologije.
magnus magnus 20:53 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Pa kako se Aurelija udala ?
bene_geserit bene_geserit 21:24 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

isti oni koji čačkaju nos prstom kojim su pre toga čačkali dupe

Jednom sam bio na dečjem rođendanu gde su krenuli da pričaju "Confucius say" viceve.
Najveće ovacije je doživeo: "Confucius say: Man that go to bed with itchy butt wake up with smelly fingers!".
Meni ih bilo onako žao, gomila glupih amerikanaca (neka vojna lica i tako) koji se sprdaju na račun Kineza, a u školskom distriktu u kome su najgluplji Kinez je pametniji od najpametnijeg od njihove dece.
bene_geserit bene_geserit 21:46 06.08.2021

Re: Globalni eksterminizam ...

Innate imuni ti je jači početkom 60tih nego početkom 50tih. Fora je što ti je veća verovatnoća da početkom 60tih imaš neku pzbiljniju boljku. Ali ako je nemaš ljdui iz vrha profesije savetuju da se zdravi ispod 70te ne vakcinišu - veća im je šansa, i ignorišimo fatalne ishode, da će sebi skratiti život i/ili načiniti ga bolesnijim ako se vakcinišu

Snimi ovo, excess mortality by age (Engleska i Vels).
Šteta što su strpali sve mlađe od 65 u istu kategoriju, ali je indikativno da u 2021. lošije prolazi ta nalmlađa grupa od svih ostalih. Naravno ljudi tog godišta mnogo manje umiru pa su brojke relativne.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana