Eksperimenti u blogovanju| Kultura| Moj grad| Umetnost| Život

Luda vožnja

natasa_tasic_10 RSS / 28.08.2021. u 17:08

 

 Deco volite li brzu vožnju?

Pa sad da kažem iskreno, nije bila brza,ali je bila luda.

 

Auto put za Novi Sad, u automobilu sedimo Ramfis, Radames I Svestenica.

Sad, poenta je da je svestenica I vozač, koji sudeći po vožnji nikada nije izašao na auto put.

Radames jadan na zadnjem sedištu spominje sve Egipatske znane I neznane bogove nadajući se da će stići u jednom komadu, Ramis ubeđuje sveštenicu da vozi u petoj, a ona tera svoju pricu.

Ponašaš se ko Marija, kaže joj Radames.

E baš nije tako.

Jeste, samo govoriš neću, pa neću... 

Aman, smućkaću ti sudbinu pod onom Piramidom, vidiš da vozim lepo.

Ramfis, pa pretekao nas je kamion, I počinje da se smeje.

 

Na pola puta do NS,  vidi I sama da joj motor vapi za petom i gledajući Ramfisa po prvi put ubacuje auto u petu.

Motor se oduševljeno zahvaljuje I ona gazi na 110 po prvi put u źivotu. Radames se vezuje, Ramis se ispravlja na sedištu I prati sta se desava, a Sveštenica ne skida osmeh sa lica.

Molim te uzmi tel.i pozovi broj koji je obeležen kao Pedja Zlato.

Jel znaš gde sam?

Gde ?

Na auto putu.

Pa da li si normalna? I počinje da se smeje.

Da ti kažem bolje je što si krenula sama. 

Ali nisam sama.

Javi mi se čim stignes u Novi Sad.

Peđa je inače najbolji vozač na liniji Bg-NS. 

Stigli smo pod Piramidu svi živi I zdravi.

U petoj, sa 110 prvi put u životu jedna Sveštenica je vozila ka hramu umetnosti sa osmehom na licu I u slavu umetnosti.

 

U povratku je vođa  tima izrazio želju da se za noćnu vožnju pobrine Ramfis kao prvosveštenik Egipatskih hramova.

Sa pravom ekipom, život u petoj je lep.

 

Vođa-Aleksandar Nikolic. 

Ramfis- Goran Krneta

Radames -Stevan Karanac

Sveštenica u petoj- Nataša Tasić Knežević

Pratite priče o Aidi na blogu, a ja odoh da kupim jednu lepu votku I da smućkam sudbinu u egipatskom hramu jednoj podeli koja je za pamćenje.

 

 

Tagovi



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak_tosa macak_tosa 17:46 28.08.2021

M'da!

Ja ne volim ni brzu, a ni ludu vožnju.
Volim da mi vožnja bude uživanje.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:09 28.08.2021

Re: M'da!

Znas sta bilo je lepo, samo što do sada ja nisam nikada vozila na auto putu a imam dozvolu vec dve godine.
maksa83 maksa83 18:23 28.08.2021

Re: M'da!

Ja ne volim ni brzu, a ni ludu vožnju.
Volim da mi vožnja bude uživanje.

Ako bi da se voziš i uživaš kreni putem do Aranđelovca ali preko Sopota, ne preko Mladenovca, poslednjih 20 km je levo desno gore dole kroz predivne livade i brda oko Kosmaja. Kad stigneš tamo ako u međuvremenu nisi poveganio nađi restoran "Lovački raj" podno Bukulje, par stotina metara van grada uz brdo posle parka Bukovičke Banje. Nemoj da doručkuješ da bi mogao da uzmeš i lovačko predjelo. Tamo će ti savetovati da uzmeš pola porcije pošto je cela mnogo, poslušaj ih.
macak_tosa macak_tosa 18:41 28.08.2021

Re: M'da!

maksa83
Ja ne volim ni brzu, a ni ludu vožnju.
Volim da mi vožnja bude uživanje.

Ako bi da se voziš i uživaš kreni putem do Aranđelovca ali preko Sopota, ne preko Mladenovca, poslednjih 20 km je levo desno gore dole kroz predivne livade i brda oko Kosmaja. Kad stigneš tamo ako u međuvremenu nisi poveganio nađi restoran "Lovački raj" podno Bukulje, par stotina metara van grada uz brdo posle parka Bukovičke Banje. Nemoj da doručkuješ da bi mogao da uzmeš i lovačko predjelo. Tamo će ti savetovati da uzmeš pola porcije pošto je cela mnogo, poslušaj ih.

Mislim da sam već išao!
Inače prema tamo nikada ni ne idem autoputem, nego isključivo preko Avale!
U to ime za Gospodina Gedžu, tebe, mirelurado, soloa, Šmuua, mariopan, principesu - i svo ostalo veselo društvo, jedna narodna!



A tim putem bih mogao da se 'oturim' već sledeću subotu.
gvozden1 gvozden1 18:41 28.08.2021

Re: M'da!

Tamo će ti savetovati da uzmeš pola porcije pošto je cela mnogo, poslušaj ih.

E ovo sam doživeo u Gračanici, i još nisam odgonetnuo - zašto bre?

Uzimam obično parče mesa, dimnjenu vešalicu, sećam se.
Pita konobar, jel celu porciju, ja kažem, pa naravno, šta bih drugo.
Kaže, da donesem ja vama pola, pa ako bude malo doneću naknadno.
Bilo mi čudno, al 2000. godina, frka još uvek, pomišljam možda nemaju dovoljno, štede, hajd kažem, donesi tako.

Jebote, i to pola mi bilo mnogo.

Što porcijom zovu ono što nije porcija, bem li ga.

maksa83 maksa83 18:48 28.08.2021

Re: M'da!

E ovo sam doživeo u Gračanici, i još nisam odgonetnuo - zašto bre?

Mnogo je. Ja mogu da pojedem boga oca, otpr. sve manje od mene, nisam tražio ničeg pola, dečko sam rekao "ako mogu da vam savetujem pošto uzimate i predjelo da uzmete pola porcije" i ja reko' dobro, valjda zna šta priča, i stvarno to pola je bilo kao cela + nisam mogao sve. Neka srnetina pod sačOm, mrak. Docse izvini.

A oko veličine porcije, pominjao sam već (sada već možda pokojnog) Šoleta Šumadinca (koji nije nikakav Šumadinac, niti se zove Šole, nego je kineski Kinez iz Kine kog je gazda Milija devedesetih doveo da vrati restoran Peking iz mrtvih, što je ovaj i uspeo, ali su ga konobari koji nisu umeli da izgovore njegovo ime prozvali Šole, pa dodali Šumadinac, a on se posle oženio našom i krstio u Pravislavnoj crkvi), on je posle toga otvorio svoj restoran Makao (pa posle još dva takva), i tamo su porcije bile STRAOBALNO velike, stvarno prevelika. On je brzo ukapirao da Srbi Vole Da Ima Mnogo i to mu je bila poslovna filozofija koja je očigledno radila pošto je Makao uvek bio pun, bar dok je on bio živ i vodio posao (znam da je dobio onaj Hodžkinsov limfom u jednom trenutku, mislim da se nije izvukao). Otud porcijetine. Isto važi za restoran Pink (u kome sam bio jednom, ne znam da li je još živ) koji je čuven po tome što su porcije besmisleno velike.
alselone alselone 18:49 28.08.2021

Re: M'da!

E ovo sam doživeo u Gračanici, i još nisam odgonetnuo - zašto bre?

Ja sam to doživeo kod Ere Ojdanića u restoranu.
Pitao sam konobara pojede li iko celu porciju, kaže, "ima ljudi". :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:51 28.08.2021

Re: M'da!

On je vodio Makao restorane Njihova svinjetina sa ananasom I kiselo ljuta supa su najbolje. A tek prolecne rolnice. Uf,kada se setim toga I pirinac sa morskim plodovima I pohovani sladoled...
Dugo ne jedem tamo otkud mi je ustanovljen celijak,ali se rado secam toga.
macak_tosa macak_tosa 18:53 28.08.2021

Re: M'da!

maksa83
E ovo sam doživeo u Gračanici, i još nisam odgonetnuo - zašto bre?

Mnogo je. Ja mogu da pojedem boga oca, otpr. sve manje od mene, nisam tražio ničeg pola, dečko sam rekao "ako mogu da vam savetujem pošto uzimate i predjelo da uzmete pola porcije" i ja reko' dobro, valjda zna šta priča, i stvarno to pola je bilo kao cela + nisam mogao sve. Neka srnetina pod sačOm, mrak. Docse izvini.

A oko veličine porcije, pominjao sam već (sada već možda pokojnog) Šoleta Šumadinca (koji nije nikakav Šumadinac, niti se zove Šole, nego je kineski Kinez iz Kine kog je gazda Milija devedesetih doveo da vrati restoran Peking iz mrtvih, što je ovaj i uspeo, ali su ga konobari koji nisu umeli da izgovore njegovo ime prozvali Šole, pa dodali Šumadinac, a on se posle oženio našom i krstio u Pravislavnoj crkvi), on je posle toga otvorio svoj restoran Makao (pa posle još dva takva), i tamo su porcije bile STRAOBALNO velike, stvarno prevelika. On je brzo ukapirao da Srbi Vole Da Ima Mnogo i to mu je bila poslovna filozofija koja je očigledno radila pošto je Makao uvek bio pun, bar dok je on bio živ i vodio posao (znam da je dobio onaj Hodžkinsov limfom u jednom trenutku, mislim da se nije izvukao). Otud porcijetine. Isto važi za restoran Pink (u kome sam bio jednom, ne znam da li je još živ) koji je čuven po tome što su porcije besmisleno velike.

U to ime moja omiljena!


gvozden1 gvozden1 18:54 28.08.2021

Re: M'da!

Isto važi za restoran Pink (u kome sam bio jednom, ne znam da li je još živ) koji je čuven po tome što su porcije besmisleno velike.

Taj fazon je relativno čest, Srbija na Ibarskoj ima te velike porcije (bio par puta i uvek smažem sve na zgražavanje moje žene) ali ja sam provaljen kažu.
Uglavnom ljudi ne pojedu sve i konobari redovno predlažu da zapakuju ostatak.
Često se i prihvata.

Ali ne predlažu pola, naručiš, skrkaju ti brdo mesa pa gledaj šta ćeš s njim.

Ovde zovu porcijom a nude pola.
maksa83 maksa83 18:55 28.08.2021

Re: M'da!

On je vodio Makao restorane Njihova svinjetina sa ananasom I kiselo ljuta supa su najbolje. A tek prolecne rolnice. Uf,kada se setim toga I pirinac sa morskim plodovima I pohovani sladoled...
Dugo ne jedem tamo otkud mi je ustanovljen celijak,ali se rado secam toga.

Za utehu, Makao više ne postoji, a poslednjih nekoliko godina nije bio ono što je bio pre, ne znam da li su te dve stvari povezane, nasledila ih je Šoletova žena (koja je radila u onom prvom Makau). Postoji iks anegdota vezanih za njega, moj drugar koji je radio sa njim u Pekingu se sa njim sprijateljio za to vreme (i tako smo svi u društvu naučili da se "al' bih je kresnuo" na kineskom kaže "uo sijan čao ni" ), dakle zove Vlada jednom Šoleta da ga pita kako se pravi neko kinesko jelo, a Šole (koji je već uveliko naš) kaže, citiram: "ma pusti to, to ziv kurac, nego da vidis ti kako Sole zavija sarmu", završen citat.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:57 28.08.2021

Re: M'da!

ma pusti to, to ziv kurac, nego da vidis ti kako Sole zavija sarmu", završen citat.

Hahaha pa hit
alselone alselone 19:04 28.08.2021

Re: M'da!

Slična stvar sa porcijama je i sa ribljim paprasom. Svaki put kada jedem na mestima gde je zaista dobra, a takva su do 3 na svetu, čudim se zašto trpaju toliko ribe u samo tri ili četiri porcije. I onda sam skapirao da je zapravo tu fazon, ili bolje rečeno jedan od fazona dobrog paprikaša. Ribe ide mnogo više nego u "zvaničnim receptima".
vcucko vcucko 19:20 28.08.2021

Re: M'da!

maksa83
E ovo sam doživeo u Gračanici, i još nisam odgonetnuo - zašto bre?

Mnogo je. Ja mogu da pojedem boga oca, otpr. sve manje od mene, nisam tražio ničeg pola, dečko sam rekao "ako mogu da vam savetujem pošto uzimate i predjelo da uzmete pola porcije" i ja reko' dobro, valjda zna šta priča, i stvarno to pola je bilo kao cela + nisam mogao sve. Neka srnetina pod sačOm, mrak. Docse izvini.


Možda je simpatično, ali je pitanje koliko je poslovno.

Štede na mesu, šta li?

Iskreno, bliži mi je američki rezon. Regular. Large, X-Large pa biraj. Ako ti je ćeif da uzmeš 7X-Large, tvoj novčanik, tvoj stomak. Platio si, nosi. Doggy-Bag.

Ja sam ipak opatijski đak i student. Intimizacija sa gostima? Anatema!

maksa83 maksa83 19:26 28.08.2021

Re: M'da!

Možda je simpatično, ali je pitanje koliko je poslovno.

Štede na mesu, šta li?

Ne bih rekao da štede pošto je i to pola bilo baš mnogo, u normalnom restoranu to bi bila porcija, a kod kod njih je to "pola", verovatno postoje ljudi koji dođu i stuku sve, ali ja nisam taj ljud. A Lovačko predjelo je su neke seckane kobasice od divljači + neko sušeno meso od divljači + kajmak + sir + piKtije + domaći 'leba, i toga dobiješ puno plus je tako dobro da numeš staneš.

Mislim da su prosto fer.
macak_tosa macak_tosa 19:30 28.08.2021

Re: M'da!

maksa83
Možda je simpatično, ali je pitanje koliko je poslovno.

Štede na mesu, šta li?

Ne bih rekao da štede pošto je i to pola bilo baš mnogo, u normalnom restoranu to bi bila porcija, a kod kod njih je to "pola", verovatno postoje ljudi koji dođu i stuku sve, ali ja nisam taj ljud. A Lovačko predjelo je su neke seckane kobasice od divljači + neko sušeno meso od divljači + kajmak + sir + piKtije + domaći 'leba, i toga dobiješ puno plus je tako dobro da numeš staneš.

Mislim da su prosto fer.

Ja imam neku svoju tezu o predjelu.
Ukratko, predjelo bih ukinuo.
Jer - se od predjela, uglavnom, najedem pa ne mogu da normalno jedem jelo.
Ili bih predjelo 'prebacio' za postjelo.
Pa oni, koji, kako bi to Turci rekli, posle jela, meze, neka jedu to postjelo.
maksa83 maksa83 19:34 28.08.2021

Re: M'da!

Ukratko, predjelo bih ukinuo.

Nisi u pravu.
Ниси у праву!
You are wrong!
Vous avez tort!
Ты неправ!
Sie liegen falsch!
Սխալվում ես:
你錯了!
あなたは間違っている!

(posebno za vcucka: Та буруу!)

Ili bih predjelo 'prebacio' za postjelo.

Postjelo se na srpskom kaže "baklave".

docsumann docsumann 20:13 28.08.2021

Re: M'da!

Postjelo


zvuči kao neki electro progresiv fjužn

docsumann docsumann 20:40 28.08.2021

Re: M'da!

Docse izvini.


izvini se Bambiju
maksa83 maksa83 20:52 28.08.2021

Re: M'da!

docsumann
Docse izvini.


izvini se Bambiju

Da znaš da je bambi stvarno bio u minizoo prostoru koji okružuje restoran, zajedno sa još par nekih divokoza (oni spiralni rogovi ko muflon). Inače je mesto unutra horor za vegane pošto je svaki slobodan cm zida okićen lovačkim trofejima, mrtve glave tj. oguljene lobanje životinja sa rogovima te gledaju sa svih zidova + odrane kože raznih životinja po svim zidovima, prepoznao sam i jazavca, čak imaju i prepariranog dabra (kome je dabar nešto skrivio ne razumem). Tamo nikad neću voditi manje dete mislim da bi se ozbiljno istraumirao od tog horora.

Jepse bre oteraćeš me u vegane.

docsumann docsumann 20:58 28.08.2021

Re: M'da!

Jepse bre oteraćeš me u vegane.


mene je als otjerao. sabio me na blogu da više nisam mogao da se lažem.
morao sam da pređem na tamnu stranu.


EDIT: i DMT mi uvalio
Atomski mrav Atomski mrav 09:46 29.08.2021

Re: M'da!

Ukratko, predjelo bih ukinuo.


Ne, ne, mora sve po redu...





Što se predjela tiče, sećam se jednom davno kad smo na službenom proputovanju do Ukrajine svratili na ručak u jednu čardu (zapamtio sam i naziv - Pusta Čarda/Puszta Csarda) i naručili neko mesište za jelo, pa smo kontemplirali da li da naručimo i gulaš čorbu za predjelo - i naručimo, kontali smo ko zna šta nas još čeka usput, ja lično gledam uvek da se najedem kad god mogu jer ko zna šta može da se desi kasnije tokom dana i kad ću sledeći put imati priliku da jedem. I stigne svakome od nas po jedna činijetina gulaš čorbe bogate mesem i toliko ukusne da smo posle glavno jelo jedva načeli...


vcucko vcucko 09:55 29.08.2021

Re: M'da!

maksa83

Jepse bre oteraćeš me u vegane.

Nikako, bre.

Ni ja ne bih išao u kafanu koja se ponosi trofejima pijane fukare koja ubija po šumi. Koja zaplićuć jezikom puca po divljim životinjicama, čiji životi su x puta vredniji od njihovih. Koja pobaca mrtve živuljke po blatu i slika se s njima, dok krka pečene plodove tora. Kojima bih ja, da me se pita, priredio adrenalinski šok života (za kraj života). Oni goli sa pet minuta prednosti u šumu, samo nož da imaju (ekvivalent životinjskim kandžama ili roščićima). Nas koliko ima istomišljenika sa kalašima za njima. Pa da vidiš adrenalina.

Samo ono što su mi i đedovi jeli. Prase/svinja, tele/june, kokoš, može ćurka. Jagnjetinu sam jeo jedncifreno puta u životu, kad baš mora. Jaretinu nikad. Samo ono što i postoji da bi bilo pojedeno. Šta je svinja nego pokretni frižider. Da nije to, bila bi divlji vepar (anatema!).

alselone alselone 09:59 29.08.2021

Re: M'da!

Samo ono što i postoji da bi bilo pojedeno.


Često ovi argumenti, pa još upotpunjeni sa "da nas nema, ne bi ni oni postojali".

Pitaje za vas - da li biste želeli da dobijete dete u Jasenovcu?
alselone alselone 10:03 29.08.2021

Re: M'da!

mene je als otjerao. sabio me na blogu da više nisam mogao da se lažem.
morao sam da pređem na tamnu stranu.

EDIT: i DMT mi uvalio


Moram priznati i da sam i ja veoma zaintrigiran, i ne samo to nego i motivisan da razmišljam i da se preispitujem. Da budem potpuno iskren do kraja, jedan deo (ali svakako ne potpuno) mojih rasprava bio je i "fobičan".


maksa83 maksa83 10:16 29.08.2021

Re: M'da!

Nas koliko ima istomišljenika sa kalašima za njima.

Vatreno oružje smrdi, bučno je i ima zastoje.

vcucko vcucko 11:06 29.08.2021

Re: M'da!

alselone
Samo ono što i postoji da bi bilo pojedeno.


Često ovi argumenti, pa još upotpunjeni sa "da nas nema, ne bi ni oni postojali".

Pitaje za vas - da li biste želeli da dobijete dete u Jasenovcu?

Ne znam ko bi to želeo. Ali i kad bi se desilo, svakako ne bih imao iluzija.
Ili misliš da bi se Maks sažalio?
vcucko vcucko 11:09 29.08.2021

Re: M'da!

maksa83
Nas koliko ima istomišljenika sa kalašima za njima.

Vatreno oružje smrdi, bučno je i ima zastoje.



Znaš ono:
- Bog je stvorio ljude, Semjuel Kolt ih je učinio jednakim
A ja dodajem:
- Miša Kalašnjikov ih je učinio relativnim
maksa83 maksa83 12:25 29.08.2021

Re: M'da!

Znaš ono:
- Bog je stvorio ljude, Semjuel Kolt ih je učinio jednakim
A ja dodajem:
- Miša Kalašnjikov ih je učinio relativnim

Imaš inače u Americi gde je ta "kultura" lova iz razonode verovatno najjača i manijake koji love jelenove i međede lukom i strelom (ne samo onim compound lukom koji je zapravo mašina koja služi tome da isključi sve strelčeve manjkavosti iz jednačine i poveća mu snagu x5, nego i tradicionalnim lukom) i one koji se veru po drveću i kopljima love divlje veprove, čak i likove koji duvaljkom love manje životinje, zečeve i sl. što je sve kudikamo poštenije od karabina sa optičkim nišanom ali svejedno, na racionalnom nivou ja sve to razumem - stotine hiljada godina opstanak tebe i najmilijih ti je zavisio od nadmudrivanja sa životinjom u šumi, to je atavizam koji ne može da nestane preko noći, nekome ispliva i jači je od njega i to je tako, ali svejedno najblaže rečeno ne gajim poštovanje za tu stvar. Je l moraš da ubijaš da bi preživeo? Ne moraš, ćao.

Inače kod tih "luk i strela" američkih lovaca sam primetio eufemizam koji mi posebno ide na k. Oni naime često koriste izraz "harvest" za tu stvar. Kao, ne "ubijam" ja jelenove nego ih "žanjem". Ma jedeš govna debilu.
docsumann docsumann 14:00 29.08.2021

Re: M'da!

Šta je svinja nego pokretni frižider.


svinja je pas,

vcucko vcucko 14:33 29.08.2021

Re: M'da!

docsumann
Šta je svinja nego pokretni frižider.


svinja je pas,


Recimo da se slažem.

Ali to nije ništa, koliko se Korejanci i ostali Kinezi slažu.
docsumann docsumann 14:56 29.08.2021

Re: M'da!

vcucko
docsumann
Šta je svinja nego pokretni frižider.


svinja je pas,


Recimo da se slažem.

Ali to nije ništa, koliko se Korejanci i ostali Kinezi slažu.


reći ćemo da se i ja slažem. po obje tačke.
solo solo 15:11 29.08.2021

Re: M'da!

svinja je pas,


Svinja je i riba. Svinja je vanzemaljac.

vcucko vcucko 15:14 29.08.2021

Re: M'da!

solo
svinja je pas,


Svinja je i riba. Svinja je vanzemaljac.


Svinja je i elektromaterijal

solo solo 15:46 29.08.2021

Re: M'da!

Svinja je i elektromaterijal


Svakom prasetu je životni san da postane svinja.


Šta znači sanjati prase (svinju)? | Sanovnik - Sanjarica

https://www.sanovnik.org/snovi/sta-znaci-sanjati-prase-svinju.html


Zahvaljujući svinjama srpski jezik je jedinstven u tome što ima prošlo - buduće vreme koje se odigrava u sadašnjosti.

Seljak juri svinju koja je pobegla,oklizne se i padne u blato. Pogleda je i kaže: ,,Jebo sam te kad te stignem,,
Fantastično - perfekt i futur u prezentu.

Molio bih Tasu za pojašnjenje.
shmoo shmoo 16:08 29.08.2021

Re: M'da!

solo
Svinja je i elektromaterijal


Svakom prasetu je životni san da postane svinja.


Šta znači sanjati prase (svinju)? | Sanovnik - Sanjarica

https://www.sanovnik.org/snovi/sta-znaci-sanjati-prase-svinju.html


Zahvaljujući svinjama srpski jezik je jedinstven u tome što ima prošlo - buduće vreme koje se odigrava u sadašnjosti.

Seljak juri svinju koja je pobegla,oklizne se i padne u blato. Pogleda je i kaže: ,,Jebo sam te kad te stignem,,
Fantastično - perfekt i futur u prezentu.

Molio bih Tasu za pojašnjenje.





Ево, ево...






solo solo 16:16 29.08.2021

Re: M'da!

Ево, ево...




vcucko vcucko 17:02 29.08.2021

Re: M'da!

shmoo

Ево, ево...

Zar ti još nisi na stadionu

A ja se toliko uzdam u vas. Da rešite prvenstvo još u sezoni kupanja

Nema ga više Tralalat, sad vam je tamo Sale Hik Ilić

P.S. da ne bi bilo posle...
Idem da uplatim 5+ na Brdu. Osijek - Dinamo 2+ prvo. Treću ću da nađem na licinom mestu, 200 kinti uplata. Valja tražiti sreću u malim stvarima...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:15 29.08.2021

Re: M'da!

Inače kod tih "luk i strela" američkih lovaca sam primetio eufemizam koji mi posebno ide na k. Oni naime često koriste izraz "harvest" za tu stvar. Kao, ne "ubijam" ja jelenove nego ih "žanjem". Ma jedeš govna debilu.



Humane harvesting. To je generalan izraz, ne samo za luk i strelu, mada sam
ga i ja prvi put tu video (imam dve odlične knjige, kupio za nedajbože, kao moj prvi korak ka full fledged prepper-u, samo što sam tu i stao malo me smorio taj način života u večitom strahu i napetosti iščekivanja Sudnjeg Dana). Ali, dobro, izraz ide na q, ali je ideja ok, da kad već ideš da ubiješ životinju naučiš kako se to radi, to jest gde da gađaš i kako, da se ova ne bi nepotrebno mučila nego da umre tu na licu mesta.

Imamo mi u klubu one modele životinja (plastična mama od bambija, izvini dokse) sa spolja nacrtanim organima, pa onda ovi lovci na tom nastavnom učilu vežbaju: srce ili veće arterije - senk puan, jetra - zero puan.

shmoo shmoo 17:17 29.08.2021

Re: M'da!

vcucko
shmoo

Ево, ево...

Zar ti još nisi na stadionu






То само плебс мора раније да буде на капијама стадиона.

Аристократија крене од куће 15 минута пре почетка утакмице.


A ja se toliko uzdam u vas. Da rešite prvenstvo još u sezoni kupanja

Nema ga više Tralalat, sad vam je tamo Sale Hik Ilić






Јеси видео да је на крају Матијашевић отерао и Миросављевића.

Пролетос Игора Матића.

Рекох ти већ, пре њих је отерао и Милојевића и још неке из клуба.

Прави човек себи бизнис у Чукаричком, па да му нико не смета.



P.S. da ne bi bilo posle...
Idem da uplatim 5+ na Brdu. Osijek - Dinamo 2+ prvo. Treću ću da nađem na licinom mestu, 200 kinti uplata. Valja tražiti sreću u malim stvarima...




6:1 за Звезду?

'Ај погоди чији дрес носе испод кошуље и одела са краватом ови у управи Чукаричког?

Шаљем извештај са текме, ако не вечерас, онда сутра.

maksa83 maksa83 17:25 29.08.2021

Re: M'da!

Imamo mi u klubu one modele životinja (plastična mama od bambija, izvini dokse) sa spolja nacrtanim organima, pa onda ovi lovci na tom nastavnom učilu vežbaju: srce ili veće arterije - senk puan, jetra - zero puan.

To imaš zato što postoji disciplina koju zovu "3D archery", ideš po šumi i gađaš gumene životinje sa zadatih pozicija, napredniji poligoni čak imaju i zipline pa kao gađaš životinju u trku.

imam dve odlične knjige

Koje, o čemu?
Ja sam pre nekoliko meseci nabavio ovo pošto to preporučuje onaj mali Kaminsky (dva srebra sa olimpijade) i to mi je referenca + njegove korekcije za barebow specifičnosti (anchor prevashodno). Ne znam da li ta knjiga ili njegova sovjetovanja ali performanse su mi osetno skočile, sad sam recimo pa kao i možda ne baš zadovoljan ali ne skroz nezadovoljan, ne dovoljno da bih probao makar i indoor barebow amatersko takmičenje, ali osećam primetan boljitak pošto sam počeo da "merim performanse" sa 10x3 sesijama gde pribeležim i skor, i za ovih nekoliko meseci koliko merim dogurao sam sa početnih 90 od mogućih 300 na nešto preko 180. Ono što je zanimljivo je da mi performanse osetno padaju kada "merim", bukv. vidim da sam lošiji "kada se računa".

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 29.08.2021

Re: M'da!

maksa83
Imamo mi u klubu one modele životinja (plastična mama od bambija, izvini dokse) sa spolja nacrtanim organima, pa onda ovi lovci na tom nastavnom učilu vežbaju: srce ili veće arterije - senk puan, jetra - zero puan.

To imaš zato što postoji disciplina koju zovu "3D archery", ideš po šumi i gađaš gumene životinje sa zadatih pozicija, napredniji poligoni čak imaju i zipline pa kao gađaš životinju u trku.

imam dve odlične knjige

Koje, o čemu?
Ja sam pre nekoliko meseci nabavio ovo pošto to preporučuje onaj mali Kaminsky (dva srebra sa olimpijade) i to mi je referenca + njegove korekcije za barebow specifičnosti (anchor prevashodno). Ne znam da li ta knjiga ili njegova sovjetovanja ali performanse su mi osetno skočile, sad sam recimo pa kao i možda ne baš zadovoljan ali ne skroz nezadovoljan, ne dovoljno da bih probao makar i indoor barebow amatersko takmičenje, ali osećam primetan boljitak pošto sam počeo da "merim performanse" sa 10x3 sesijama gde pribeležim i skor, i za ovih nekoliko meseci koliko merim dogurao sam sa početnih 90 od mogućih 300 na nešto preko 180. Ono što je zanimljivo je da mi performanse osetno padaju kada "merim", bukv. vidim da sam lošiji "kada se računa".



Ovde u kraju ima jedan taj poligon za 3D, ali deru ko nenormalni sa članinarinom (mislim da ima i lista čekanja, kao za golf terene, ono, čeka se da neko rikne ili bude ustreljen, pu, pu, daleko bilo, pa da se otvori mesto za novog druga člana). A kod mene u klubu su pre nekoliko meseci dozvolili gađanje sa broadhead-ovima, pa su lovci navalili da dolaze, usput pobiše sve te guMane bambije

A za knjige, mislim na ove za lovce, i kačio sam ih već ovde:



Ne sećam se ko mi ih je preporučio, ili sam sam našao, ali su dosta dobro štivo, pod uslovom da te interesuje lov. Mene nešto nije interesovao, ali jesu moderne tehnilogije, pa sam jedno vreme razmatrao da kupim kompaund luk i naučim da gađam i sa njim, ali eto nisam, nestalo vremena, ali ostale knjige. U ovom mom klubu, to jest školi sad nude i to, mislim nastavu, imaju i takmičenja.




srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 29.08.2021

Re: M'da!

i indoor barebow amatersko takmičenje


A kakav je društveni život tu kod vas kad je u pitanju streličarstvo? Jel ima tih klubova i takmčenja? To jest vidim da ima nekakav streličarski savez i par klubova, pretpostavljam da onda organizuju i turnire.

Ja sam se oprobao u indoor recurve-u, ali samo u lokalnom klupskom takmičenju i bez značajnih rezultata, ne volim taj pritisak (to je ovo što ti kažeš, kad se boduje, sva tehnika ode dođavola, što znači da je to sve još uvek na tankim nogama). A i za takmičenja mora da se ulaže mnogo više vremena nego što imam, čak i za ta neka najnižeg ranga, tako da sam batalio. Dođem lepo na open termin, gađam za svoju dušu sat vremena, često i bez mete, i to je to.

maksa83 maksa83 19:44 29.08.2021

Re: M'da!

A kakav je društveni život tu kod vas kad je u pitanju streličarstvo? Jel ima tih klubova i takmčenja?

Ima, čak ima i barebow kao kategorija, vidim da neki tip otpr. naših godina ili nešto stariji tu pobeđuje već godinama. Najbliži meni je Beogradski Streličarski Klub, oni su leti tamo na brdu na terenu FK Trudbenik (restoran Pahuljica) to je otpr. 10 min. peške od Laze (ne Laze Lazarević nego Laze Laze).
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:57 30.08.2021

Re: M'da!

maksa83
A kakav je društveni život tu kod vas kad je u pitanju streličarstvo? Jel ima tih klubova i takmčenja?

Ima, čak ima i barebow kao kategorija, vidim da neki tip otpr. naših godina ili nešto stariji tu pobeđuje već godinama. Najbliži meni je Beogradski Streličarski Klub, oni su leti tamo na brdu na terenu FK Trudbenik (restoran Pahuljica) to je otpr. 10 min. peške od Laze (ne Laze Lazarević nego Laze Laze).


Super, drago mi je da cepaju, lep je to sport, pa i kad se netakmičarski praktikuje, ustvari tad još više verovatno. Mada je ok i povremeno da ti uzmu meru, da vidiš gde si otprilike.

E, nego ova knjiga što si linkovao, sad vidim da nema na amazonu i da se ne zna kad će biti. Čudno... ima 10 godina starija verzija, ali ne i ova. Baš sam hteo da je uzmem. Meni su u klubu preporučili ovu




ali nešto mi nije baš legla, ove babe su ga baš u sitna creva razložile kao robot da gađa sa sve nekim drilovima i DIF-ovskim metrikama i kurcima. I još jednu, za recurve bow tuning, ali sad ne mogu da je nađem, niti da se setim kako se zove, koristio sam je tačno nula puta. Nisam nikad tjunovao svoj luk mimo onih sitnih podešavanja, nego sam plaćao ovom našem baji, što liči na JP Searsa, on je imao lepu radionicu u školi i umeo to da radi korektno. Trebalo je da se organizuje kursić za tunovanje, ali od toga nije bilo ništa, jer skoro niko osim mene nije bio zainteresovan, a i taj Sears je posle otišao, prodao školu sadašnjim vlasnicima koji imaju zaposlenog tjunera i majstora za servisiranje lukova, i ne pada im napamet da organizuju kurs za to.




shmoo shmoo 09:02 30.08.2021

Извештај

vcucko



Физички много јачи. Не бржи нити кондиционо издржљивији, али физички много јачи.

Добили сваку дуел игру, одмах од првог минута заузели средину терена и после је све било само ствар рутине да приведу утакмицу до краја и да узму три бода са тих 2:1 за њих по истеку 90. минута.

И онај један гол пар минута пред крај смо дали због њихове грешке, не због наше неке организоване акције од средине терена.

maksa83 maksa83 18:57 30.08.2021

Re: M'da!

E, nego ova knjiga što si linkovao, sad vidim da nema na amazonu i da se ne zna kad će biti. Čudno... ima 10 godina starija verzija, ali ne i ova. Baš sam hteo da je uzmem.

Ja je nisam uzneo sa Amazona nego preko sajta ovog malog Kaminskog, tj. odavde, on je affiliate (ima i njega unutra na ilustracijama, verovatno sa treninga za Olimpijadu pošto je autor Kisik Lee Korejanac koji je trenirao australijsku pa posle američlu reprezentaciju) pa zaradi i on od toga neku paru, a i treba, toliko znanja dečko nesebično deli za dž. + autori verovatno ne žele da prilažu u Bezosov Fond Za Švrćkanje Po Svemiru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 30.08.2021

Re: M'da!

maksa83
E, nego ova knjiga što si linkovao, sad vidim da nema na amazonu i da se ne zna kad će biti. Čudno... ima 10 godina starija verzija, ali ne i ova. Baš sam hteo da je uzmem.

Ja je nisam uzneo sa Amazona nego preko sajta ovog malog Kaminskog, tj. odavde, on je affiliate (ima i njega unutra na ilustracijama, verovatno sa treninga za Olimpijadu pošto je autor Kisik Lee Korejanac koji je trenirao australijsku pa posle američlu reprezentaciju) pa zaradi i on od toga neku paru, a i treba, toliko znanja dečko nesebično deli za dž. + autori verovatno ne žele da prilažu u Bezosof Fond Za Švrćkanje Po Svemiru.


Slažem se, super, a i samo 39$, na amazonu $78 i to je nema, evo odma sam je naručio. Inače moja žena je trenutno više od mene "u sportu" (hehe, naravno da sam je uvukao u sve to, plus je i moj moj prvi luk dobila na poklon, samo samo joj kupio teže limbs), njoj će, verujem, ova knjiga još više da koristi. Hvala, druže!


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 30.08.2021

Re: M'da!

Usput samo da kažem me je ona sisa od Omege banovala, iako sam samo umereno srao, kako mi se čini, i čak uložio napor da ostanem na temi bloga. Eh, živote, lutalice.
maksa83 maksa83 19:46 30.08.2021

Re: M'da!

njoj će, verujem, ova knjiga još više da koristi.

Njoj će onda verovatno da koristi i da ode na njegov jućub kanal i odgleda njegov archery form serijal, ima dva - prvi za olympic recurve (tegovi-nišani-i-tako-to) a posle kad je počeo da gađa barebow isto to samo za barebow, što je otpr. ono što je opisano u knjizi, a i on to sam kaže - "sve ovo što vam pokazujem piše tamo", a ima i detaljnih videa o setapu što bi tebi možda godilo umesto tog izmaklog seminara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 30.08.2021

Re: M'da!

maksa83
njoj će, verujem, ova knjiga još više da koristi.

Njoj će onda verovatno da koristi i da ode na njegov jućub kanal i odgleda njegov archery form serijal, ima dva - prvi za olympic recurve (tegovi-nišani-i-tako-to) a posle kad je počeo da gađa barebow isto to samo za barebow, što je otpr. ono što je opisano u knjizi, a i on to sam kaže - "sve ovo što vam pokazujem piše tamo", a ima i detaljnih videa o setapu što bi tebi možda godilo umesto tog izmaklog seminara.



Moja gospoja je bare bow ljubitelj, moguće da sam ti to rekao ranije (kod nas u kući se zna ko nosi pantalone, ko ide u lov na mamute, a ko se zajebava sa gedžetima i šteluje nišane i tegove po ceo dan, jer joj nisam dao ništa osim golog luka, tačnije golog rajzera, a stabilizatore, nišane i sve ostalo sam samo premestio na moj novi luk). Odlično, preporučiću joj da pogleda i kanal!
macak_tosa macak_tosa 09:01 31.08.2021

Re: M'da!

srdjan.pajic
Usput samo da kažem me je ona sisa od Omege banovala, iako sam samo umereno srao, kako mi se čini, i čak uložio napor da ostanem na temi bloga. Eh, živote, lutalice.

Ne brini, navići ćeš se.
shmoo shmoo 10:02 31.08.2021

Re: M'da!

macak_tosa
srdjan.pajic
Usput samo da kažem me je ona sisa od Omege banovala, iako sam samo umereno srao, kako mi se čini, i čak uložio napor da ostanem na temi bloga. Eh, živote, lutalice.

Ne brini, navići ćeš se.






solo solo 18:31 01.09.2021

Re: M'da!

Ja imam neku svoju tezu o predjelu.
Ukratko, predjelo bih ukinuo.
Jer - se od predjela, uglavnom, najedem pa ne mogu da normalno jedem jelo.
Ili bih predjelo 'prebacio' za postjelo.
Pa oni, koji, kako bi to Turci rekli, posle jela, meze, neka jedu to postjelo.


Jel ovo ima veze sa sexom?

pitam za druga ujke mi.
gvozden1 gvozden1 17:51 28.08.2021

Pakleni vozači

I meni nekad dođe da divljam po autoputu, nekad i preko 100 nagazim.
Smetaju mi oni što voze sporije pa moram da im blicam da se sklone, a i zalepim im se za branik pre toga.
Jel i ti tako?
:)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:52 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ja drzim na sto, prvi put u petoj 110.
Nije stop u vožnji vec u njima sto su prebledeli sa mnom, a inace je bila lepa vožnja.
alselone alselone 18:28 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Smetaju mi oni što voze sporije pa moram da im blicam da se sklone, a i zalepim im se za branik pre toga.


Ti koji neće da se sklone su jedni od većih drkoša na putu.

Ovaj novi auto koji sam kupio ima neke te pametne softvere, i na primer neće da obiđe auto iz desne trake.

Kako radi - ima radar i softver pa može da adaptivno drži brzinu. Adaptivni tempomat. To radi što na primer izađem na autoput kod NS i do Niša ne pipnem ni kočnicu, ni gas. Namestim 130 i auto sam ubrza do te brzine, drži brzinu, uspori ako neko naiđe, pa ubrza ponovo.

E, sada, ako se neko baš zainati da neće da se skloni, ja pređem u desnu traku i on isprva vidi da ispred nema nikoga, ali kada sustigne onog u levoj, ne daje više gasa iako je manje od 130.

Ne obilazi se u desnoj traci.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:32 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Pa da ti kazem pravo, sta sam videla danas ne bi verovao. Prvo je neki drkos zaobilazio sa desne strane, umal sudar nije izazvao sa nekim kamionom, a drugi je krenuo da zaobilazi isto sa desne strane, i zabio se maltene u hitnu pomoc koja je isla zaustavnom trakom jer je bio zastoj.
gvozden1 gvozden1 18:34 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ti koji neće da se sklone su jedni od većih drkoša na putu.

Ne zna se ko je veći kreten, ti što voze 100 u levoj traci, ili oni što voze 200 i svima blicaju, kao da su svi dužni da njima ostavljaju prazan put.

Ja se budalama naravno sklanjam, ne bih baš da proveravam ludake da li će kočiti ako ja pipnem kočnicu, ili će me odneti bogu na istinu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:36 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Pa da ti kazem, ima puno drkosa, ako cemo pravo.
alselone alselone 18:52 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ne zna se ko je veći kreten, ti što voze 100 u levoj traci, ili oni što voze 200 i svima blicaju, kao da su svi dužni da njima ostavljaju prazan put.

To svakako. Jednom sam samo doživeo iz kola kako igleda takva vožnja. Na studijama sam se uvalio sa difovcima da idem na skijanje, oni su uvek imali povoljne ture, i kao ići ću kolima sa drugom, drug od druga vozi.

Ono što nisam znao je da se taj tip udo u tu neku porodicu dobitnika tranzicije i da će od žene uzeti mečku da ode na skijanje. Noćna vožnja NS- Kopaonik, prosek laganih 180 i samo blica. Prvi put sam video ta svetla tada, kada blicne kao da su svemirci došli zrakom da pokupe kravu za livade.
mirelarado mirelarado 20:20 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ono što nisam znao je da se taj tip udo u tu neku porodicu dobitnika tranzicije i da će od žene uzeti mečku da ode na skijanje. Noćna vožnja NS- Kopaonik, prosek laganih 180 i samo blica. Prvi put sam video ta svetla tada, kada blicne kao da su svemirci došli zrakom da pokupe kravu za livade.


Jeste li ljubili zemlju kad ste stigli?
alselone alselone 20:25 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Jesteli ljubili zemlju kad ste stigli?


Skoro. Sećam se i danas danas, došli u taj neki smeštaj i kao ajmo odmah negde u izlazak. I izađemo u neku diskoteku i ja kao pivo, koje ima, samo strano. Uf, bem vam kolje. Daj jedno.

300 dinara!

Pričamo o nekoj 2003, 2004. ili najkasnije 2005. Danas je 300 dinara puno za pivo, a tada mislim da mi je bilo pola budžeta za skijanje. :)

Drugi svet.
gedza.73 gedza.73 20:32 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Prvi put sam video ta svetla tada, kada blicne kao da su svemirci došli zrakom da pokupe kravu za livade.


Za sebe mogu da kažem da moja žena brže vozi od mene.
Pre ove korone kroz Sloveniju po nekoj kiši me obilazi sa leve strane sportski mercedes, s desne audi S4 a onda malo kombi sa sportskim nalepnicama. Posle par kilometara mercedes sa strane, kombi ispred njega, svi trče uzbrdo ka audiju u kanalu. Kaže sin
'ode stotka (iljada eura)'

Ima neka stranica ovih klinaca i napaljenih starijih ludaka koji pokušavaju da obore brzinske rekorde po gradovima i putevima koji su generalno u stanju za reli trke i profi vozače. Ovi naši znaju da stisnu gas, drže volan i kom obojci, kom opanci. Uglavnom kad zagusti zažmure i počnu da se krše po kanalima. S neke đavolske strane mi pada na pamet 'što više kamikaza, to manje kamikaza' nego što stradaju nedužni. Jednom sam se vozio sa takvim vozačem koji je nekako uspeo da se 'nauči' na svoj auto a onda morao da zameni za rentakar. Leg'o na gas, šeta po putu, oće dupe od kola da nas pretekne. Jedva sam ga ubedio da se zamenimo.

S obzirom da se sve češće dešavaju nesreće ne vidim svrhu prebrze vožnje u Srbiji koju ako se zamisliš pređeš za par sati s kraja na kraj.

Nije radio vatrogascima onaj sekač za metal pa smo lancima čupali vrata. Osoba za volanom u nesvesti i nekako sam se našao na mestu da je izvučem (doktorka u štiklama, brat počeo da povraća). Problem što je ruka bila prelomljena i zapletena u volan a noga smrljana ispod papuče. Za par minuta više.

alselone alselone 20:35 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Nije radio vatrogascima onaj sekač za metal pa smo lancima čupali vrata. Osoba za volanom u nesvesti i nekako sam se našao na mestu da je izvučem (doktorka u štiklama, brat počeo da povraća). Problem što je ruka bila prelomljena i zapletena u volan a noga smrljana ispod papuče. Za par minuta više.


Au brate....

Ja apsolutno nikada ne divljam, ali volim da vozim malo oštrije. Ne u smislu velike brzine, mada ne sporaćim, nego u smislu ubrzanja. Tj. mogao sam, danas sa automatikom više ne mogu, on ide kako on oće na ispod 2000 obrtaja.
gedza.73 gedza.73 20:49 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ja apsolutno nikada ne divljam, ali volim da vozim malo oštrije.

U'vati i mene nekad žuta minuta kad mi se neko zalepi uz dupe na pravcima a onda sa istom brzinom ne sme u krivine ali sam generalno postao dosta smiren u vožnji.
Najsmešniji su mi taksisti (naravno ne svi) koji nauče par ulica pa su onda kao profi vozači sa B, eventualno C kategorijom (koja im nikad nije zatrebala) a jedva dva puta godišnje izađu na autoput pa im prvo skretanje predstavlja problem ako delić sekunde kasno reaguje navigacija (nekad se vozilo po starim mapama koje su imale sekcije po vertikali sa brojevima, po horizontali sa slovima, nađeš mesto na zadnjim stranama sa kordinatama a onda pratiš put po kvadrantima... nije to neka tehnika čak je zanimljivo kad nije stresno).
gvozden1 gvozden1 21:00 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ja apsolutno nikada ne divljam, ali volim da vozim malo oštrije

Može da se vozi oštrije a da to bude i bezbedna vožnja a i da nikoga ne ometa.
Nisu problem ti koji voze brzo, već oni što blinkaju, ulaze u gepek, pretiču pa onda kilave ispred, ne koriste žmigavce i ti majstori.

Ja sam daleko od toga da vozim po ograničenju, ali neke stvari se moraju poštovati, puna linija npr, žmigavac, pristojno odstojanje (one tri sekunde su možda malo mnogo, a Gedžo?)
gedza.73 gedza.73 21:12 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

(one tri sekunde su možda malo mnogo, a Gedžo?)

Nisu. Meni se jednom desilo da sam se skoro u ga... dobro neću baš sad da opisujem... kad sam samo na sekundu (čuveno) pogledao na stranu a onda video da stižem kolonu koja skoro da stoji. Bukvalno sam video kako ih krcam, bem ti život skratio mi se u tom trenutku

alselone alselone 21:15 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

gedza.73
(one tri sekunde su možda malo mnogo, a Gedžo?)

Nisu. Meni se jednom desilo da sam se skoro u ga... dobro neću baš sad da opisujem... kad sam samo ne sekundu (čuveno) pogledao na stranu a onda video da stižem kolonu koja skoro da stoji. Bukvalno sam video kako ih krcam, bem ti život skratio mi se u tom trenutku


Taj problem ja ko lepo resava pomenuti radar. Auto sam koci kada proracuna sudar. I to radi jako lepo i dinamicki u zavianosti od svoje brzine i brzine prepreke ili drugih kola.
gedza.73 gedza.73 21:27 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Taj problem ja ko lepo resava pomenuti radar. Auto sam koci kada proracuna sudar.

Znaš onu epizodu kad priča Boškić o kamionima koji sami idu a Torbica kaže da vidim kako će kamion da da mađarskom cariniku pet evra u pasoš?
Sad jeste to modernizovano i poboljšana sigurnost od automatskih kočenja do mrtvih uglova (ja sam samo malo zakačio automatik) i definitivno se ide napred.
I kad se pogleda autoindustrija gde je bila i gde je sad verovatno samo može malo da se zaključi i zamisli gde će biti za jedno par decenija. Verovatno će mašina sama da sprečava divljanja neiživljenih likova.

Ono što ne mogu da shvatim da roditelji deci daju automobile za koje ni roditelji sami nemaju veštine da ih obuzdaju.

p.s.

Da ne kvarim Natašinu priču koja me je nasmejala posebno što sam ih zamislio (još u kostimima dok sveštenici pola kape kao vojvodi viri kroz prozor) kako 'jure' autoputem dok ih pretiče kamion
mirelarado mirelarado 21:56 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Nisu problem ti koji voze brzo, već oni što blinkaju, ulaze u gepek, pretiču pa onda kilave ispred, ne koriste žmigavce i ti majstori.


Moj utisak je da begoradski vozači pretežno misle da je migavac za ..čke. Svakodnevno koristim prelaz u jednosmernoj ulici iz koje može da se skrene levo ili produži pravo. Ti što skreću za mene pešaka su prava prilika da bezbedno pređem. Ali, šipak, ne daju migavac, samo naglo okrenu... Kako je do toga došlo, ne znam.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:59 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Zato sto ih mrzi da ga daju. Ni meni to nije jasno. Ima i deo kada stoji znak stop a prodju tek tako, kao da ga nema
maksa83 maksa83 22:14 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Moj utisak je da begoradski vozači pretežno misle da je migavac za ..čke.

I da je sirena magični pištolj iz budućnosti koji dezintegriše sve ispred tebe.
gvozden1 gvozden1 22:18 28.08.2021

Re: Pakleni vozači

Kako je do toga došlo, ne znam.

Pa mora da je ono, to je za .. čke, a ja sam baja.
Migavac vremenom postane refleks, i baš moraš da se potrudiš da ga savladaš i da ne koristiš, moraš da nećeš, namerno da nećeš.

O svojoj situaciji pričam, ruka sama to radi, ne volja, odluka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:44 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

Znaš onu epizodu kad priča Boškić o kamionima koji sami idu a Torbica kaže da vidim kako će kamion da da mađarskom cariniku pet evra u pasoš?
Sad jeste to modernizovano i poboljšana sigurnost od automatskih kočenja do mrtvih uglova (ja sam samo malo zakačio automatik) i definitivno se ide napred.


Pre mesec dana sam maznuo ženinog Teslu i vozikao se po Vajomingu, ono, da mi dupe vidi put, kao da izvidim neki kamp, i da kupim petarde i rakete deci. Mislim da sam prešao oko 600 milja tog dana, i toliko otprilike sledećeg, od čega je auto sam vozio jedno 3/4. Nema full self drive, ali ima taj neki auto cruise, ili kako se zove, gde AI sam upravlja volanom i drži auto u liniji i na zadatoj brzini i odstojanju od automobila ispred (ne može sam da obilazi, to je ta FSD opcija). Trebalo mi je malo vremena da se naviknem i steknem poverenje u to čudo, posle toga sam samo jednim okom gledao šta je na putu a ostatkom pažnje drkao telefon, navigaciju, fotoaparat, onaj teslafi app koji prati šta se sve zbiva u kolima i prikazuje to u milion grafikona i statistika. Auto ti u tom modu ne da da voziš više od 5 mph preko tekućeg ograničenja, sem na interstate putevima, i tera te da držiš ovlaš volan rukom, znači ne možeš baš da džonjaš u kolima, ili da bindžuješ seriju, ali ne moraš pomno da paziš kao kad sam voziš. Rezultat toga je da sam posle tih 600 milja bio u prilično dobrom stanju, to jest daleko manje umoran nego što bih bio da sam sve vreme ja vozio. Dobro, stajao sam jedno tri puta po 15 minuta da dopunim bateriju, usput da kupim nešto za klopu i to je bilo to.

Nadam se da će i taj FSD jednom da zaživi, da više ne moramo da se bavimo vožnjom, nego da to vreme koristimo za nešto produktivno ili bar zabavno.



alselone alselone 05:38 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

Znaš onu epizodu kad priča Boškić o kamionima koji sami idu a Torbica kaže da vidim kako će kamion da da mađarskom cariniku pet evra u pasoš?


Znam. Ili ona kada kupuju preko interneta namirnice pa pita kako robot ispipa lebac koji je najmekši ili kako vidi koji je komad krmenadle najlepši.

Sad jeste to modernizovano i poboljšana sigurnost od automatskih kočenja do mrtvih uglova (ja sam samo malo zakačio automatik) i definitivno se ide napred.

Jeste, jeste. Ja sam se zajebao, sada sa ove distance, što nisam uzeo i sledeći nivo asistencija, a to je da auto može sam da skreće. Prvi nivo je da sam daje gas i koči, jer ima radar napred i senzore ili možda čak i radare oko sebe (dobacuju 50ak metara i ovi od nazad i sa strane), i ima asistenciju da preponza da si kljoknuo i zaspao. Ali sa sledećim nivoom možeš da računaš da će ti pomoći ako nekada ne odreaguješ kako treba priliom skretanja - zaspao si, onesvestio si se, udarila te srčka na auto putu itd.

Ono što ne mogu da shvatim da roditelji deci daju automobile za koje ni roditelji sami nemaju veštine da ih obuzdaju.

Skorojevićski mentalitet.
Atomski mrav Atomski mrav 09:56 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

Moj utisak je da begoradski vozači pretežno misle da je migavac za ..čke.


Zli jezici kažu da je to posebno naglašeno kod vozača određenih marki automobila, uglavnom njemačke proizvodnje...





solo solo 10:27 29.08.2021

Re: Atomski mrav

zna li neko....


Ta zelena strelica pokazuje gde ti je najbliža pumpa kad ti je gorivo na minimumu.
gedza.73 gedza.73 10:50 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic
posle toga sam samo jednim okom gledao šta je na putu a ostatkom pažnje drkao telefon, navigaciju, fotoaparat, onaj teslafi app koji prati šta se sve zbiva u kolima i prikazuje to u milion grafikona i statistika


Lako je vama milenijalcima da se zajebavate.
da više ne moramo da se bavimo vožnjom, nego da to vreme koristimo za nešto produktivno ili bar zabavno.

Kad je dosadno na putu idući tamo, vamo pa pređeš sve čega si se setio po nekoliko puta, već si izbrojao drveće s obe strane počneš da tražiš šablone i sfatiš da ste otprilike svi u slično vreme na cilju. Zagledaš neki auto koji te već jednom obiš'o, pa te opet obiđe, pa eventualno još jednom i onda ga ugledaš ili u koloni nekih stotinak metara dalje ili na naplatnoj rampi u gužvi u drugoj traci za koju on misli da ide brže.

Da ga pita čovek što se cim'o toliko i jurc'o verovatno bi odgovorio kako žuri.

Što se tiče elektrike (radi se o 1919.)

(a pored delorijan i kadilak Eldorado)
Electric traction was successful both in Europe (the first person who drove faster than 100 kph was the Belgian Camille Jenatzy in 1899 in his electric torpedo “Jamais contente”) and in the USA, where in 1894 the first electric taxi cabs circulated in New York; in 1904 one third of the entire American car pool on the road had electric traction and in 1912, 10.000 electric vehicles were produced per year. The electric car was silent, simple, clean and easy to handle: in fact it was the favourite car of high class ladies, who could use it without the help of the chauffeur, that much needed drivermechanic for the complicated petrol cars at the beginning of the century. From the Twenties, electric traction was only used for commercial vehicles: who does not remember the milk delivery vans seen in the American movies?
The car on show was built by Baker, Rauch & Lang. It could be driven, by a bar, both from the front and rear seats: in this case the two front seats turn and the interior becomes a perfect lounge! Considering the dangerous situation, a mechanical system switches on the horn which sounds just like a tram. The car has a driving autonomy of about 70 kilometers.

Priča za ovu kompaniju je zanimljiva. Švabo, kovač, čeze, sanke, električni automobili, Ford...



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

gedza.73



Ne znam da li znaš, ali je prvu krštenu pogonsku bateriju za električna kola napravio Edison, pre 120 godina, tačnije zamenio je olovne akumulatore sa nikl/gvožđem. On je još onomad video budućnost koja dolazi jer su električna kola još tada postojala ali su olovni akumulatori bili neadekvatni za tu namenu. No, saranio ih je motor sa unutrašnjim sagorevanjem i jeftino fosilno gorivo, pa je i on kasnije batalio eksperimentisanje i usavršavanje svog izuma.

Ne računam se u milenijalse (mator sam ja za to, a i zakleo bih se da smo slično godište) ali priznajem da mi je vožnja električnog auta pravo zadovoljstvo koje ne prolazi evo već pola godine. I da živim malo dalje od posla uzeo bih još jednog Teslu i penzionisao ovog Priusčeta, poklonio ga NPR-u (pogotovu sad kad su cene benzina i kod nas otišle nebu pod oblake, skoro 4 dolara za galon, jebote, to nikad nije bilo). Nisam nikad vozio neki fensi jak automobil sa SUS motorom ogromne kubikaže i uporedivog obrtnog momenta, pa ne mogu da poredim, verovatno je sličan osećaj, minus buka, to je ono što, čini mi se, stvara tu magiju. Da ne pominjem važnu promenu u načinu života, da više ne moraš da ideš na benzinsku pumpu, bar dok ne krenu da na njih to jest uz njih stavljaju električne punjače. Dođeš kući, uštekaš onaj punjač koji izgleda kao crevo za benzin na benzinskoj pumpi, isprogramiraš kad hoćeš da te auto čeka napunjen i zagrejan, i zaboraviš na njega. Milina, the way of the future, što bi rekao Hauard Hjuz.


kamilo_emericki kamilo_emericki 17:58 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic


Nadam se da će i taj FSD jednom da zaživi, da više ne moramo da se bavimo vožnjom, nego da to vreme koristimo za nešto produktivno ili bar zabavno.




Ono što ćeš ti da odabereš ili neko drugi za tebe ali tako da misliš da si ti to izabrao?
Dok sam pamtio veliki broj telefonskih brojeva lako sam pamtio i sve ostalo. Dobro, bio sam i mlađi.
Bio sam utreniran, i to sam nesvjesno održavao, da pamtim razne podatke, da ih kombinujem i da donosim moje zaključke.
Tehnologija me je nagovorila da je to nepotrebno, da ne treba da pamtim i da razmišljam o riješenjima jer sve ima već gotovo. Svaki put kad shvatim šta radim imam grč u trbuhu i glupavo se tješim da je to progres.
Nadam se da ću do kraja mog vozačkog života uvijek biti u prilici da vozim vozilo sa ručnom promjenom brzina.
milisav68 milisav68 20:41 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

gvozden1
Ja sam daleko od toga da vozim po ograničenju, ali neke stvari se moraju poštovati, puna linija npr, žmigavac, pristojno odstojanje.

Pa da, oštrija vožnja koja nikoga ne ugrožava, tako i ja vozim, a ježim se od onih koji po gradu divljaju, gde bukvalno svuda može da izleti neko dete.

Idi na otveren put ako hoćeš brže da voziš, po gradu se vozi lagano.


gedza.73 gedza.73 20:53 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic
Ne računam se u milenijalse (mator sam ja za to, a i zakleo bih se da smo slično godište)

šalamala zbog gedžeta što skupljaš.
Ne znam da li znaš, ali je prvu krštenu pogonsku bateriju za električna kola napravio Edison, pre 120 godina, tačnije zamenio je olovne akumulatore sa nikl/gvožđem.

Nisam znao, čak me i ovaj stari električni iznenadio kad sam ga video.
Milina, the way of the future, što bi rekao Hauard Hjuz.

Ili što bi rek'o jedan drugi Hauard
I'm limited by the technology of my time, but one day you'll figure this out. And when you do, you will change the world. What is, and will always be, my greatest creation…is you


Neminovno neke stvari se menjaju. Nekad su ljudi konjima išli na vašar pa niko danas ne insistira da jaše konja do supermarketa. Verovatno su oni stariji mislili o nama koji nismo zapamtili parnjaču i rabadžije isto kao mi o deci koja ne znaju da koriste fiksni telefon (pre neku godinu smo se smejali dečkiću koji je na staroj nokiji pokušavao da nađe kameru i još par aplikacija).
Kompjuter k'o kuća, pa mnogo skup a danas svako koristi telefon koji je jači nego bilo koji kompjuter od pre tri decenije. Da ne pominjem internet koji, koliko god imao loših strana ima još više dobrih, jer možeš i da proveriš informacije i da vidiš ono što te interesuje i da nađeš ono što ti treba.

Odbaciti sve to bi bilo u rangu neću sečem drva motornom nego ručnom testerom.
Kamioni su gruvali pod teretom (ajde da kažeš kako je bilo pretovara) do pedeset litara na sto već sa novim tehnologijama se došlo na trideset a ide se i ispod toga. Postoje vozači koji imaju 'tešku' nogu, šaltaju kao da voze auto (kočnica-gas), ne koriste inerciju pa za nekoliko litara podignu potrošnju dok sad sa svom elektronikom (koja sa druge strane ima svoje mane) to radi u nekom optimalnom modu.

E sad što se tiče električnih auta bez sumnje je to budućnost i bez sumnje će sirotinjske zemlje (u koje spadamo i mi) da kasne nekoliko decenija za ostalima.
Meni se sviđa pomalo čudnjikav japanski dizajn električnih automobila. Ona tojotica za olimpijadu je idealan auto za gradsku i bližu međugradsku vožnju po Srbiji (s tim što bi se elektronika verovatno svako malo šokirala po našim džadama)

Opet ima zanimljivo istraživanje iz šezdesetih prošlog veka kako su tad ljudi videli budućnost odnosno našu sadašnjicu. Sve će da rade roboti a mi ćemo da imamo vremena za razonodu napretek. Što se jelte nije ostvarilo nego smo sami sebe naguzili (excuse my french) a za šta nam opet niko drugi nije kriv do nas samih.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:43 29.08.2021

Re: Pakleni vozači

Ono što ćeš ti da odabereš ili neko drugi za tebe ali tako da misliš da si ti to izabrao?



Mislim da nisam razumeo pitanje.


Ne znam za druge, ali meni je vožnja strahovito gubljenje vremena koje bih voleo da utrošim na nešto drugo (ok, može i autobusom da se ide na posao) i svaki pomak u tom pravcu mogu samo da pozdravim. Da živim u velikom gradu i da na posao i nazad moram da idem kolima kroz uobičajenu gradsku vrevu, tačno bih poludeo.



srdjan.pajic srdjan.pajic 01:10 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

šalamala zbog gedžeta što skupljaš.


Gedža protiv gedžeta!

E sad što se tiče električnih auta bez sumnje je to budućnost i bez sumnje će sirotinjske zemlje (u koje spadamo i mi) da kasne nekoliko decenija za ostalima.
Meni se sviđa pomalo čudnjikav japanski dizajn električnih automobila. Ona tojotica za olimpijadu je idealan auto za gradsku i bližu međugradsku vožnju po Srbiji (s tim što bi se elektronika verovatno svako malo šokirala po našim džadama)


Dobro, to je sad dosta skupo, ne samo automobil, to je manji problem, još su to male serije i još uvek nema ni ozbiljne konkurencije, nego ta infrastruktura punjača je stvarno velika investicija, pa i servis (da si video samo kako rotiraju točkove na Tesli, juče sam ga odvezao na prvu rotaciju, ko svemirski brod da im je sleteo u garažu, imaju neke posebne dizalice za njega jer ne sme da se diže kao običan auto sa onom viljuškom, da se ne iskrivi baterija valjda. A i skoro sve ostalo, većina servisa neće ni da ga pipne, dobro, za to i Tesla kompanija dosta jede govana, ne daju ljudima šeme, specifikacije, ne može niko da pravi after market delove, itd, nego moraju sami da se dovijaju za one najprostije stvari, srećom, održavanje je praktično ništa, sipaš jednom godišnje tekućinu za brisače, i rotiraš točkove, i promeniš filter za vazduh u kabini, i to je to. Recimo, paknovi za kočnice, predviđeni su da traju koliko i sam automobil, pošto 90% vremena kočiš regenerativno, dakle motorom, pa ne mogu da se potroše). Videćemo sad za bateriju, prve tesle 3 su tu oko 5 godina valjda, znači izlaze iz garancije za bateriju drive train, i nema za sada nekih velikih pritužbi na životni vek koliko ja pratim, da kucnem u drvo.


gvozden1 gvozden1 02:28 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

tekućinu

Ispravi ovo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:38 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

gvozden1
tekućinu

Ispravi ovo.


Bre, tvom srbomeru ništa ne promiče! Ni kad spavaš, verovatno.

A što da menjam, baš lepa reč, starosrBska?
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:58 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic
Ono što ćeš ti da odabereš ili neko drugi za tebe ali tako da misliš da si ti to izabrao?



Mislim da nisam razumeo pitanje.


Ne znam za druge, ali meni je vožnja strahovito gubljenje vremena koje bih voleo da utrošim na nešto drugo (ok, može i autobusom da se ide na posao) i svaki pomak u tom pravcu mogu samo da pozdravim. Da živim u velikom gradu i da na posao i nazad moram da idem kolima kroz uobičajenu gradsku vrevu, tačno bih poludeo.




Pitanje nije samo za tebe već za sve nas.
Šta radimo u slobodnom vremenu koje dobijamo tehnološkim napretkom?

Možda gledamo i razmišljamo o vijestima kao što je ova:
Link


gedza.73 gedza.73 09:13 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

Gedža protiv gedžeta!

I jesam i nisam. Ima i neophodnog i nepotrebnog.
U raznim sferama ljudi pronalaze različite balanse. Na primer do, ajde da kažem osamdesetih je bilo pomalo predimenzionirani u nekim industrijama. Previše kako bi proizvođač bio siguran. Do ajde opet uslovno dvehiljadite je taman kaša bila kako treba, ni prevruća ni prehladna. Dobar dizajn, praktično, pristupačno... Od tada na ovamo počinju sa komplikovanim sklopovima i zaštitama i qrcimapalcima koji manje više ničemu ne služe a komplikuju život. Opet razvoj tehnike od cnc na bušenim karticama je doveo do elektronike koja je pristupačna zahvaljujući masovnoj produkciji i šipingu poput onog kineskog Alibabe koji je iznenada nestao
prve tesle 3 su tu oko 5 godina valjda, znači izlaze iz garancije za bateriju drive train, i nema za sada nekih velikih pritužbi na životni vek koliko ja pratim, da kucnem u drvo.

Znaš koje su viljuškare najeftinije? One kojima odu baterije.

Tesla... paknovi za kočnice

U stvari izgleda kako smo danas ponovo na poziciji Berte


milisav68 milisav68 13:49 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

Pajiću, koja fora je to rotiranje točkova?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:37 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

milisav68
Pajiću, koja fora je to rotiranje točkova?


Pa to rade da bi se gume ujednačeno trošile i tako duže trajale. Skinu sa jedne strane i stave na drugu, obično po dijagonali. Usput ti izbalansiraju točkove. Mislim, to se, koliko ja znam, radi na svim automobilima na svakih ~5000 milja (na Tesli na 6.25, to jest 10 hiljada km).
milisav68 milisav68 18:41 30.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic

Pa to rade da bi se gume ujednačeno trošile i tako duže trajale. Skinu sa jedne strane i stave na drugu, obično po dijagonali. Usput ti izbalansiraju točkove. Mislim, to se, koliko ja znam, radi na svim automobilima na svakih ~5000 milja (na Tesli na 6.25, to jest 10 hiljada km).

A-ha, ja sam mislio nešto posebno za Teslu :)

Ako ti jede gume neravnomerno, onda radiš reglažu trapa (i balansiranje guma).

Dopuna.

Nije guma nego točkova :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:49 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

milisav68
srdjan.pajic

Pa to rade da bi se gume ujednačeno trošile i tako duže trajale. Skinu sa jedne strane i stave na drugu, obično po dijagonali. Usput ti izbalansiraju točkove. Mislim, to se, koliko ja znam, radi na svim automobilima na svakih ~5000 milja (na Tesli na 6.25, to jest 10 hiljada km).

A-ha, ja sam mislio nešto posebno za Teslu :)

Ako ti jede gume neravnomerno, onda radiš reglažu trapa (i balansiranje guma).

Dopuna.

Nije guma nego točkova :)


A, ok, začudilo me pitanje. Ma jok, sem što ima električne motore i bateriju i to regenerativno kočenje, sve osalo na Tesli je isto kao i na običnim autima. Reglažu trapa radiš kad ti se jedna ista guma neravnomerno troši na spoljnoj ili unutrašnoj ivici, ovo sa rotiranjem je dugo - kad imaš nejednak prenos snage na osovine, što je čest slučaj kod kola sa pogonom na obe osovine, pa i kod Tesle, ili kao kod običnih kola samo na jednoj osovini, onda se taj par guma troši brže, i tako sei rotiraju - zadnji točkovi idu napred i obrnuto, usput ih i okrenu, veroavtno zato što uvek postoji mali misalignment koji je teško propraviti reglažom. To rotiranje i balansiranje je inače džabe, ne plaća se, ako si kod njih kupio gume. Reglaža naravno nije džabe.

Kažu poznavaoci (a to sam proverio i kod ovih majstora za gume i točkove) da je kod Tesle, za razliku od nekih drugih detalja, taj trap urađen dosta dobro i da je misalignment prilično redak, sem ako ne zaseru nešto u QC, što se dešava ponekad.

Tesla inače ima točkove to jest gume koje se pumpaju da veći pritisak (42psi, umesto ~30 kao kod većine autobila), zbog dodate težine, pa su zato i skuplje, i onda ti se isplati da ih rotiraš redovno, da ne bi svakih par godina plaćao ~$1500 za set novih guma.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:25 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

Makso, Stihlovke su dobre testere (iako ja imam Huskvarnu, koje su najbolje, ali realno ti ne treba najbolja testera, nego dobra).

Samo, kumim te, pazi, kupi obavezno bar šlem sa onom metalnom mrežom preko lica, ako već nisi, i pregledaj youtube klipove o rukovanju, i opasnostima, sećaš se koliko sam te odgovarao da ne kupiš circkular, e, isto je i za motornu testeru, sem što je ja imam, pa da ne budem baš licemer, a i siguran sam da ako nije mene ubila ili osakatila do sada, neće ni tebe. Ali pazi, najzobiljnije. I nemoj da se stidiš ni da koristiš one plastične gej klinove, videćeš ako baš ne uzmeš neku jaču silovku kako stablo hoće da je ćapi i zablokira (to neće da te ubije, ali je jebada čupati je napolje). I napravi si konja, ako već nisi, da ne sečeš na zemlji, da ne sjebeš lanac.

E, da, kod tih testera ima malo i zezanja sa podešavanjima karbutarora (kod nas na velikoj nadmorskoj veštini to mora da se uradi pro kupovini testere, kod vas verovatno ne mora) pretpostavljam da to može da se uradi u radnji gde je ti kupiš, ali treba biti spreman i na sitna drkanja tokom rada. Mada obe, Huska i Stil, su baš zato dobre što je to drndanje svedeno na minimum, bar kod ovih novih modela sa elektronskim ubrizgavanjem goriva i tim čudima.



maksa83 maksa83 15:57 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

Makso, Stihlovke su dobre testere (iako ja imam Huskvarnu, koje su najbolje, ali realno ti ne treba najbolja testera, nego dobra).

E jeste, Husqvarna, njih sam zaboravio oni su brend svih brendova u tom svetu ali koliko vidim one su samo na bemzin a majka bi tog muju ipak da šiša na struju jer realno ne sečem ja neke sekvoje pa da mi treba neverovatna snaga i moć, stabla do 40cm prečnika i doduše ulete ponekad neki baš široki trupci cera, komadam breze i tako to. Što me podseti ne iseko' ja onaj oraj lude Rade koje ubr. nema da se pojavi od kad je letos napravila onaj kapitalni požar (četvrti po redu koliko sam shvatio od kad domordci broje) zbog kog su bili vatrogasci, dakle nema je više verovatno je rodbina skembala, a ona njena njiva koja je solidno uzorana i pođubrena se polako pretvara u prašumu od korova, ako je neko ne sredi za koju godinu će da postane bagremova šuma kao i sve okolo...

Imam ja i magare (to mi je bio prvi projekat) i bazičnu HTZ zaštitu u obliku cvikera i nekih HTZ patika sa metalnim vrhovima koje sam kupio u Okovu, što je najluđe patike skroz dobro izgledaju, po ulici da ih nosiš bez problema, ali su neudobne u pm...
crossover crossover 16:59 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

srdjan.pajic
iako ja imam Huskvarnu, koje su najbolje,


Ubedljivo najbolja motorna kosilica koju sam imao i video. Jedno vreme su bili klijenti mojoj firmi, znam im ceo asortiman, skroz su okej.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:16 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

crossover
srdjan.pajic
iako ja imam Huskvarnu, koje su najbolje,


Ubedljivo najbolja motorna kosilica koju sam imao i video. Jedno vreme su bili klijenti mojoj firmi, znam im ceo asortiman, skroz su okej.



Da, i uglavnom drže taj neki kvalitet, dok Stilovke oće malo da osciluju, bar koliko sam ja iščitao rivjueva, ne mogu da lažem da imam iskustva sa njima. Naravno, ove profi linije su im svakako dobre, mislim, vidim to i kod ovih drvoseča koje rade u mom kraju, stilovke ovde imaju čini mi se malo bolji servis (na više mesta možeš da ih nosiš) i njih češće koriste (a i psuju kad neće da upale).

Evo, kod mene u dvorištu sad ima da se sobale dve breze, 15ak metara svaka, to jest jasike, ja ne smem sam jer su mi blizu kuće a pored ulizce, i jedna je nagnuta na tu stranu prema kući. Ali sam rekao majstorima da mi ostave debla, pa ću posle da ih istranžiram sam za loženje. Zanimljivo da ni oni ne nemeravju da je obaraju tako sa zemlje, nego se popnu na susedno drvo i sa njega onda malo po malo iseku tu zajebanu brezu koja je umrla pa na nju ne mogu da se penju a i tanka je za to. A druga zanimljivost, velika većina drvoseča ovde kod nas su ozbiljni alpinisti, ovo drvosečarenje im je sporedna aktivnost, to jest tako zarađuju za život i penjanje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:21 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

E jeste, Husqvarna, njih sam zaboravio oni su brend svih brendova u tom svetu ali koliko vidim one su samo na bemzin a majka bi tog muju ipak da šiša na struju jer realno ne sečem ja neke sekvoje pa da mi treba neverovatna snaga i moć, stabla do 40cm prečnika i doduše ulete ponekad neki baš široki trupci cera, komadam breze i tako to.



Pa imaš i manje SUS motorne testere, ono 12-16 inča nož i ne treba ti ništa preko toga, čak i ako ćeš kod iščezle lude Rade da radiš za nadnicu. Ja nešto u te električne ne verujem, pa makar bile i štilovke, ali ok, evo, podnećeš nam raport kad nabaviš jednu, lako ću da promenim mišljenje (kad sam kupio testeru te električne su bile kao igračke, nisam ih uopšte razmatrao, poučen lošim iskustvom sa električnom kosačicom za travu).
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

Vidim da me se tamo pamprči kod her Sturmbannführer Omege, iako ne mogu da se branim.

Eh, prošla su izgleda ona zlatna vremena bloga, džentlmenska, kad je čak i onaj najveći drkoš, princi, sa kojim sam se manje više uvek svađao, umeo da se solidariše, i ne samo da obustavi paljbu, nego da uzme i iz protesta obriše sve svoje komentare jer mi je uskraćena sloboda izražavanja.

No, šta da se radi, neću sad ko Tasa da cmizdrim na svim blogovima u beskonačnosti, dok mu hemoroidi terciraju i prinose papirne maramice, ili ko Tramp da idem na drugu nepostojeću platformu, ali eto morao sam ovo da napišem i odam drugu princiju dužno priznanje.

Osim, toga, imam pametnija posla, te vas u to ime pozdravljam.





macak_tosa macak_tosa 18:24 31.08.2021

Re: Pakleni vozači

maksa83
Makso, Stihlovke su dobre testere (iako ja imam Huskvarnu, koje su najbolje, ali realno ti ne treba najbolja testera, nego dobra).

E jeste, Husqvarna, njih sam zaboravio oni su brend svih brendova u tom svetu ali koliko vidim one su samo na bemzin a majka bi tog muju ipak da šiša na struju jer realno ne sečem ja neke sekvoje pa da mi treba neverovatna snaga i moć, stabla do 40cm prečnika i doduše ulete ponekad neki baš široki trupci cera, komadam breze i tako to. Što me podseti ne iseko' ja onaj oraj lude Rade koje ubr. nema da se pojavi od kad je letos napravila onaj kapitalni požar (četvrti po redu koliko sam shvatio od kad domordci broje) zbog kog su bili vatrogasci, dakle nema je više verovatno je rodbina skembala, a ona njena njiva koja je solidno uzorana i pođubrena se polako pretvara u prašumu od korova, ako je neko ne sredi za koju godinu će da postane bagremova šuma kao i sve okolo...

Imam ja i magare (to mi je bio prvi projekat) i bazičnu HTZ zaštitu u obliku cvikera i nekih HTZ patika sa metalnim vrhovima koje sam kupio u Okovu, što je najluđe patike skroz dobro izgledaju, po ulici da ih nosiš bez problema, ali su neudobne u pm...

Nisam ja siguran da Husvarna caruje.
Pogledaj ti na linku MekKalahove, kako ih zovemo mi braća Srbi!
To su testere štogod!
Ne samo zbog najboljeg antivibracionog sistema i kik-bek zaštite - ikad!

https://www.mcculloch.com/int/products/chainsaws/#products

Eeee, sad.
Ali ti baš hoćeš na struju ... jbg.
Da prostiš, ja nikada ne bih uzeo takvu testeru na struju, jer mi petljavina sa kablom deluje preopasno dok paziš da ne posečeš nogu ili šta drugo lancem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana