Društvo| Na današnji dan| Obrazovanje| Religija

Mitropolija

natasa_tasic_10 RSS / 05.09.2021. u 08:07

Rekoh sebi nemoj Nataša danas da bloguješ.

Lepo se spremi za crkvu, da stigneš na molitvu za školarce, al eto uključih FB i iskoči mi twiter i šta ćeš reči mi same došle.

Zašto i zašto se ne pomeri ustoličenje i zašto mora na Cetinju, zar ne može negde drugde...i milion pitanja koja se postavljaju a odgovor je jedan.

Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju  i nema šta tu da se bilo ko buni.

 

Nema pomeranja, jer za razliku od ovih huškača pravi Crnogorci nikada veru za večeru prodati neće već će braniti i čast i poštenje.

Što se tiče barikada mogli su ih staviti milion, sleteli su na Cetinje helikopterom i hvala Bogu što je Njegova svetost Patrijarh Srpski gospodin Porfirije zabranio medije, jer bi uneli samo jos veći razdor no što jeste trenutno napravljen.

Poenta je da Mitropolit Joanikije, čovek koji je verom dokazao da se država moje odbraniti i to mnogima smeta.

 

Sve što mogu reći je da od povlačenja nema ništa, a stati i učiniti i svedočiti pravdu u ova teška vremena je breme koje mu neće biti lako za nošenje.

Neka je sretno i blagosloveno ustoličenje,a usijane glave i ovde i tamo neka idu pod tuš, nama je svima dosta podela. 

Pravi razlog za sve ove nerede je samo sakriven i dobro upakovan,a to verujem da nema veze sa ustoličenjem,već sa nečim drugim. 

Ovaj trenutak ne bismo trebali ispustiti jer je prvi posle dugo godina, trenutak pruzene ruke ka pomirenju i smirivanju strasti.

 



Komentari (906)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:09 08.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vrabac_onaj
maksa83
Gurnula ga eu da dobije izbore. Nisu mu dali orden ali su mu dali novce, medijsku podrsku i hvalospeve eu funkcionera.

Nije im smetalo nista

Nisu hteli namerno da nam naude.


Omaklo im se, živi su ljudi.
Ništa im se nije omaklo, Muti je lepo najavila svo što treba. Ali nije Muti glasala, nego glasači ovde, nego udarila amnezija.
Pa je sad i Marijan Rističević u liku blogera počeo da piše kako SNS nije imao medije vo vremja ono, iako su imali po pola Dnevnika i gotovanja na svim kanalima sve vreme, i uz to bar tri tabloida.
freehand freehand 20:20 08.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nije striktno, jesu oni gurali grčke komuniste ali je u jednom trenutku tj. brzo shvatio da će ta stvar da bude vrlo čupava i da ne može tu ništa specijalno da uradi, da im je pozicija nedovoljno jaka da zapravo stvaro ućeraju Grčku u komunizam, a Tita ga je krljao po cevanicama puštajući grčke komuniste da se odmaraju u Makedoniji, zbog čega su nas Grci držali na viznom režimu do Šengena.
Pa jeste striktno, i neslaganje oko Grčke jedan je od bitnih momenata u razlazu Jugoslavija - SSSR.
Sem toga, ima tu još jedna stvar - u Grčkoj su u pitanju bili partizani a ne komunisti. I linija podele je bila linija kolaboracije, baš kao i - niko ne bi poverovao - i u Koreji. Dakle, čudo ali oni na severu bili su smrtni neprijatelji japanaca, za razliku od onih na jugu.
Da se vratimo na Grčku: Grcima su, da bi sačuvali demokratiju, Britanci i Amerikanci uveli vojnu huntu. A dobro se zna da su te hunte - Danice šta?
Ok, Grci koje je Jugoslavija prihvatila - a nije ih bilo baš malo, mislim čak da su hiljade u pitanju - naseljeni su i dobili državljanstvo. Komšija u zgradi u kojoj sam odrastao zvao se Georgios, radio sa mojim ćaletom, sinovi su mu bili Aca i Kosta. Aleksandros i Kostas.

I da - ovo nije za meke mozgoveovdašnje, ali Južna Koreja je decenijama imala strahovitu diktaturu a brojna su i dokumentovana svedočanstva o ponašanju Jenkija tamo, u kojima je rasizam uz odlike okupatorske metodologije jedna od glavnih karakteristika.


nikvet pn nikvet pn 21:38 08.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Приватно рокање противградних (градобитних) ракета? Наравно, а како друкчије? (Изненађујеш ме Хучи повремено.)

После бомбардовања '99 јесен, отвор лова, Делиград (гуглајте) некадашња српско-турска граница за коџа-Милоша вакта. Кол8ба у пољу је зборно, домаћин је кома'дант на градобитну артилерију надалеко, гуда врућа, пиће ладно, све има. Леп лов био, ведар јесењи дан и лети млазњак високо горе види се траг. Домаћин каже: Саћу га собалим ко фазана! и приђе до градобитне станице, нишани па рокне хвуш једну па другу па трећу ракетЛу! Тајац, сви прате и ништа. Ућута се екипа и ускоро разиђе. Увече код куће домаћина покупи ражањска мурија и угази ко балегу. И одузме градобитна овлашћења наравно.

Опичена је земља Србија фундаментално, ваљда зато толико је и волим.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 08.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83

Sve te države su iz feudalizma grabile prema industrijalizaciji dok su jedna drugu ne saplitale nego krljale u bespoštednim ratovima.

Ovo je vjerovatno važilo prije Prvog svjetskog rata. Poslije je samo saplitan SSSR, kao danas Kuba.
Ako nađem knjgu o Rusiji, koju si preporučio, na srpskom ili francuskom pročitat ću je i uporediti sa ovom knjigom:

Ima ta medalja i drugu stranu - ko god nije srećan da mu Rusi uvoze svoje ustrojstvo, bio to komunizam ili neofeudalizam/kapitalizam rusko-meksičkog tipa sa doživotnopredsednikizmom bude ofarban kao Rusofob.

Moram priznati da baš ne vidim puno dokaza da današnja Rusija izvozi svoj svjetonazor po svijetu, čitam samo tvrdnje da to postoji ali niko ne nudi ništa konkretno.
Francuska, zvanična politika i njeni sateliti se žale kako im se Rusija ugurava u njihovu interesnu zonu u Africi i možeš zamisliti šok kad jedan gost u tv debati, čije zanimanje se može prevesti kao "bivši špijun", kaže da Rusi nisu tamo došli sami već su ih ti afrikanci pozvali jer im je preko glave francuske dominacije.
Još nigdje ne pročitah da je neki ruski zvaničnik rekao da predsednik neke države mora otići ili da ne prizna zvaničnu vlast neke države ili nekog samoproglašenog sa ulice smatra legalnim predsednikom nečega.



alselone alselone 05:15 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Kamilo desničar rusofil.
bene_geserit bene_geserit 05:26 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Kamilo desničar rusofil.

Mene ta tema zbunjuje, jel su rusofili desničari ili levičari ?
Ili su levičari SSSR-ofili a desničari rusofili ? Šta je onda sa carskom Rusijom, jel su carsko-rusofili desničari ponovo ?
Ili je rusofil(fob)stvo ortogonalna osa na lev(desn)ičarstvo ?
alselone alselone 05:31 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Mene ta tema zbunjuje, jel su rusofili desničari ili levičari ?

Rusofili su desničari zato što to pogrdno zvuči.

Nego upravo čitam na tviteru - moj omiljeni profesor Peter Boghossian dade otkaz na fakultetu, ne može više da trpi maltretiranje. PIsao sam o njemu ranije. Ako te ne mrzi baci pogled. Siguran sam da ćeš uživati.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grievance_studies_affair

Objavio je najjaći rad svih vremena: Human reactions to rape culture and queer performativity at urban dog parks in Portland, Oregon

I onda ti neko kaže - pokaži mi radove ili ti ne verujem. Pa brate, ako je ovo prošlo u ćasospis, prolazi sve. Kakav bre Bajatović, Bajatović je mala maca za ono što prolazi u Americi danas.
bene_geserit bene_geserit 06:03 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Objavio je najjaći rad svih vremena

"Grievance studies affair" je genijalna. Šteta što su ih provalili u sred zabave.
I posle zašto ne želiš da ti dete studira te razne woke socijalne studije.

Objavili su i:
- "Going in Through the Back Door: Challenging Straight Male Homohysteria and Transphobia through Receptive Penetrative Sex Toy Use"
- "An Ethnography of Breastaurant Masculinity: Themes of Objectification, Sexual Conquest, Male Control, and Masculine Toughness in a Sexually Objectifying Restaurant"
- "Who Are They to Judge? Overcoming Anthropometry and a Framework for Fat Bodybuilding"

a da ne pominjem (ovi su under review ili odbijeni ili resubmitovani):
- "Stars, Planets, and Gender: A Framework for a Feminist Astronomy"
- "Rubbing One Out: Defining Metasexual Violence of Objectification Through Nonconsensual Masturbation"
- "Queering Plato: Plato's Allegory of the Cave as a Queer-Theoretic Emancipatory Text on Sexuality and Gender"
- "Grappling with Hegemonic Masculinity: The Roles of Masculinity and Heteronormativity in Brazilian Jiu Jitsu"
maksa83 maksa83 06:14 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ili je rusofil(fob)stvo ortogonalna osa na lev(desn)ičarstvo ?

Evo ne znam ti mi reci.

maksa83 maksa83 06:23 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ovo je vjerovatno važilo prije Prvog svjetskog rata. Poslije je samo saplitan SSSR, kao danas Kuba.

Hajde ipak da kažemo drugog, pošto su se i tu Evropljani međusobno krljali i za sada stali, ali se Ruska Imperija o toj zgodi proširila na 7 centralno i istočnoevropskih država, 8 ako računaš nas (da ih nije Hromi Daba zajebao).

Ja ne kupujem taj mit o mirnoj dobrohotnoj imperiji koja samo gleda svoja posla dok je svi sirotu spotiču a ona se za 600 godina od pomenute Moskovske Grofovije uvećala samo dvadesetak puta, poslednji put 1945, nauštrb baš te Evrope.
bene_geserit bene_geserit 07:17 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ruska Imperija o toj zgodi proširila na 7 centralno i istočnoevropskih država

Nije se proširila Ruska Imperija već komunistiko govno od države.
Koje kad se raspalo, Rusi su izgubili grdne teritorije koje su bile deo Ruske Imperije pre komunista.
Komunisti su Rusima uradili isto što i Srbima.
Rusko carstvo pre WW1:

maksa83 maksa83 07:57 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nije se proširila Ruska Imperija već komunistiko govno od države.

Ceo taj obod levo je nekad bio Poljsko Livanski Komonvelt koji je pripojen carstvu sa konstantnim ustancima, kao i Finska koju su apili u 19. veku, dakle osvajanje i ekspanzija i pripajanje država sa drugim narodima, što je bila moja poenta. Onda su posle WW2 prišljamčili i Rumuniju i Bugarsku i Mađarsku i Čehoslovačku i pola Nemačke i zamalo i nas, tj. oni su se lepo ofajdili od raspada i otomanske i AU imperije.

Da više čitaš video bi kako je sve to isti k. a da je komunizam samo delić svega toga koji je još i najkraći period u istoriji ruske ekspanzije, a i došao im je glave pošto tako nešto budalasto može da opstane samo uz mnogo gole sile (a imaš debilno centralno upravljanje svime pa ne možeš da napraviš dovoljno 'leba za sve), a kada ima još sila okolo onda je to baš komplikovano.

Komunisti su Rusima uradili isto što i Srbima.

Da, da, komunisti doleteli sa Marsa i napravili haos, isto k'o Srbima.
freehand freehand 08:07 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Ili je rusofil(fob)stvo ortogonalna osa na lev(desn)ičarstvo ?

Evo ne znam ti mi reci.


Ima li negde neki citat ili snimak na kome Putin kaže kako su Srbi divljaci, kolju decu i masovno siluju žene i treba ih sabiti u zemlju,ili nešto tome slično?
Ok, ne mora za Srbe, može za bilo koju naciju?
Čisto da uporedimo sa govorima Klintona, Bajdena, Buša, Ramsfelda, Šarpinga i šredera, Širaka i Blera.
Pa posle možemo, eventualno, i dela da uporedimo.
Znam da nema smisla, al eto.


freehand freehand 08:10 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da, da, komunisti doleteli sa Marsa i napravili haos, isto k'o Srbima.

Pa nisu, Došli su iz Zapadne Evrope.
Inače, i zu Grčkoj, i u Jugoslaviji, i u Italiji, i u Francuskoj, i u Španiji partizani,mahom komunisti su bili autohtoni pokreti i politička snaga. Da pogađamo šta se sa njima desilo?
"Gladio" je jedno sasvim solidno objašnjenje. Teror i sila.
Putin ih sjebo, demokratski.
maksa83 maksa83 08:11 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ima li negde neki citat ili snimak na kome Putin kaže kako su Srbi divljaci, kolju decu i masovno siluju žene i treba ih sabiti u zemlju,ili nešto tome slično?

Pa nema jer smo mii drugari koji za njihov račun jedemo govna.

Ima doduše ono kada sad skoro kaže negde nekom trećem "ako vi tako i tako onda će da se desi Srebrenica", pri čemu nisam siguran da je Srebrenica u njegovom narativu tu imala baš pozitivnu konotaciju.

Ali to je drugar Putin, siguran sam da nije mislio ništa loše, tj. ne bi nam naudio nAmERno.
maksa83 maksa83 08:14 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Inače, i zu Grčkoj, i u Jugoslaviji, i u Italiji, i u Francuskoj, i u Španiji partizani,mahom komunisti su bili autohtoni pokreti i politička snaga.

Jesu, ali samo za potrebe ove rasprave, inače komunistička internacionala uopšte nije postojala i centrala joj nije bila u Moskvi.

Aman...
freehand freehand 08:20 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pa nema jer smo mii drugari koji za njihov račun jedemo govna.

Ma jok. Nema zato što - nema. Ne samo za nas. Ni za Korejance, Libijce, Egipćane, Iračane, Avganistance. U stvari - ni za koga. Valjda zato što ni Putin ni Lavrov, pa čak ni onaj Šojgu nisu toliko obrazovani i okrenuti ljudskim pravima, demokratiji i slobodi generalno.
A "desiće se Srebrenica" može da znači svašta i ništa, u zavisnosti od konteksta. Ovako iščupano iz konteksta može da ne znači ništa tako kako si je ti izuvrtao a može i da ne znači ništa generalno.
I zašto nikad ne pominješ "mog druga Džoa" (Bajdena), Markonove budoare i Merkelkine šnicle, da ne pitam sad za prijatelja Šredera ili savetnika Blera?
Da ne pitam sad otkud ta vezanost za Informer, to mi je baš skeri.




freehand freehand 08:22 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

inače komunistička internacionala uopšte nije postojala i centrala joj nije bila u Moskvi.

Mislim da nisi pažljivo čitao. Pitao sam za komunističke partije i pokrete i njihove rezultate na demokratskim izborima i u političkom životu nabrojanih zemalja.
predatortz predatortz 08:25 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Evo ne znam ti mi reci.


Šešelj je najiskrenija komunjara na ovim prostorima. To što su on, njegov kum i Nenad Čanak iz Centrale dobili zadatak da gflume nešto drugo, to ne znači i da jesu to što glume.

alselone alselone 08:27 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

tj. ne bi nam naudio nAmERno.


Tebi je to sprdnja ali je zapravo krucijalna razlika.
alselone alselone 08:29 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

The Roles of Masculinity and Heteronormativity in Brazilian Jiu Jitsu"



Meni je ideja ovog rada genijalna:
Nonconsensual Masturbation


Zaista im svaka čast. Treba ipak biti dovoljno lud pa smisliti ovako nešto, plus dovoljno lud kao recezent pa odobriti slične radove. Sećam se da je autor pričao kako je za neke od ovih radova dobijao hvalospeve od recezenata.
bene_geserit bene_geserit 08:30 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da, da, komunisti doleteli sa Marsa i napravili haos, isto k'o Srbima.

Pa nisu, Došli su iz Zapadne Evrope.

Jbte, zna se i kojim su vozom došli. Ješe, manje više.
Ceo taj obod levo je nekad bio Poljsko Livanski Komonvelt koji je pripojen carstvu sa konstantnim ustancima

Ne seri, misliš to je bila autohtona Poljska teritorija, istina bez Poljaka (današnja Ukrajina i Belorusija). Poljaci i Litvanci su to držali dobra 2-3 veka, red je bio da im se vrati, šteta samo što nije duže potrajalo. Komunisti prvo šta su uradili je da im poklone to nazad. A onda pojedinci bez mozga, kad je SSSR vratio današnju Ukrajinu i Belorusiju to zove "podelom Poljske".
komunizam samo delić svega toga koji je još i najkraći period u istoriji ruske ekspanzije, a i došao im je glave pošto tako nešto budalasto može da opstane samo uz mnogo gole sile (a imaš debilno centralno upravljanje svime pa ne možeš da napraviš dovoljno 'leba za sve)

Tebi Makso nije dobro, počeo si da mi objašnjavaš zašto komunizam ne valja.
bene_geserit bene_geserit 08:35 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zaista im svaka čast

Meni je najbolji:
"Going in Through the Back Door: Challenging Straight Male Homohysteria and Transphobia through Receptive Penetrative Sex Toy Use"
Mislim, to je objavljen rad. Čista nauka.
Šta li je imao u glavi majstor koji je ovo odobrio za publikaciju i kako je prošlo peer review ?
Inkvizicija se ne bi postidela.
freehand freehand 08:35 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Jbte, zna se i kojim su vozom došli. Ješe, manje više.

Da ne preterujemo baš. Par desetina nikad ništa ne bi uradilo da ih nisu čekale desetine hiljada kolega i milioni besnih i nezadovoljnih, potlačenih i gladnih spremnih da ginu bez ikakve drugačije perspektive.
ali iz Zapadne Evrope došla je ideja koja je tamo u razvijenom kapitalizmu sazrela i formulisana kudikamo ranije. Nisu Rusi i Rusija ideje socijalizma i komunizma iznedrili, samo je Rusija - inače pre toga članica i predvodnica Svete alijanse u gušenju svakog vida otpora - igrom slučaja bila dovoljno zrela da se u njoj revolucija dogodi.
maksa83 maksa83 08:37 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da ne pitam sad otkud ta vezanost za Informer, to mi je baš skeri.

Ne znam šta te zbunjuje oko Informera, pa to je zvanični narativ koji ti se servira non faking stop sa najvišeg mesta. Mogu da kačim i linkove na Vreme, ali to je nedeljničić sa malom čitanošću.

Nezahvalno je viriti u tuđu dušu ali ja bih rekao da je tebi više skeri što to na šta se ti ložiš koincidira sa onim što ti Vučić servira kroz to đubre, nego to što ja ovde kačim ta sranja.

Nego, kapiram ja tu fascinaciju Putinom, tip je opasan, ozbiljan igrač, kada treba kozer zajebant (+ stvarno ume da se bije ako treba), beskrupulozan i šarmantan, i ozbiljan državnik. Ja razumem taj man crush, svako bi voleo biti kao Putin, da emanira coolnes i moć, ali nije svakom dato, većina nas ipak mora da živi te svoje neprimetne svakodnevne živote, tak'a je priroda sveta.

Moje viđenje cele ove rusko srpske stvari se opet (naizgled paradoksalno) najviše poklapa sa vcuckovim, on kapira šta se ovde dešavalo, šta se dešava, koja je priroda te Imperije, Putina, nas, svega, bukvalno se u dlaku slažemo oko činjenica, a razilazimo se oko vrednosnog suda (i to je ok, vrednosni sud je kao dupe, svako ima svoj) i meni to nije važno.

Ima jedan super intervju sa Putinom negde na jućubu gde on sedi sa nekoliko evropskih novinara, i jedan od njih ga pita nešto tipa "a da li ste vi prijatelj Evrope?" na šta Putin kaže "nisam bre ja nikakav prijatelj - ja nisam ni drug, ni mlada, ni mladoženja (baš tim rečima, car) - ja sam Predsednik Ruske Federacije i moj posao je da brinem o interesima njenih građana".

E sad još ti to da shvatiš, i da vidiš da li se tvoji interesi poklapaju sa interesima građana Ruske Federacije, a što se opet svede na kraju na neki vrednosni sud (koji je kako smo rekli kao dupe, svako ima svoje) o čemu ja u principu izbegavam da raspravljam pošto je besmisleno koliko i poređenje dupeta.
maksa83 maksa83 08:39 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Par desetina nikad ništa ne bi uradilo da ih nisu čekale desetine hiljada kolega i milioni besnih i nezadovoljnih, potlačenih i gladnih spremnih da ginu bez ikakve drugačije perspektive.

E to su oni sa Marsa.

alselone alselone 08:43 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ima jedan super intervju sa Putinom negde na jućubu gde on sedi sa nekoliko evropskih novinara, i jedan od njih ga pita nešto tipa "a da li ste vi prijatelj Evrope?" na šta Putin kaže "nisam bre ja nikakav prijatelj - ja nisam ni drug, ni mlada, ni mladoženja (baš tim rečima, car) - ja sam Predsednik Ruske Federacije i moj posao je da brinem o interesima njenih građana".


Predsednici svih država ovako razmišljaju (samo ne za Rusiju) ali se foliraju i koriste reči kao prijatelj, partner i slično.
alselone alselone 08:43 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Šta li je imao u glavi majstor koji je ovo odobrio za publikaciju i kako je prošlo peer review ?
Inkvizicija se ne bi postidela.


Razmišljao je o Bajatoviću i kako mora da odobri što veće sranje kako Bajati ne bi bio najgori na svetu.
maksa83 maksa83 08:47 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Predsednici svih država ovako razmišljaju (samo ne za Rusiju) ali se foliraju i koriste reči kao prijatelj, partner i slično.

Predsednici većine država najveći deo vremena razmišljaju o tome "kako da budem reizabran", a Putin se time ne opterećuje, pa sad ima ko tako voli ima ko ne voli (opet vrednosni sud, tj tjorsokak).

Na tom nivou se razmišlja o sasvim drugim stvarima, a na ovom našem narodnom imaš "nas i rusa 300 belorusa", "rusi braća" i sl. budalaštine.
alselone alselone 08:52 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Predsednici većine država najveći deo vremena razmišljaju o tome "kako da budem reizabran", a Putin se time ne opterećuje, pa sad ima ko tako voli ima ko ne voli (opet vrednosni sud, tj tjorsokak).


Ovo je sada već dosetka.

Činjenica je da se danas vi foliraju sa tim izrazima, partner, prijatelj, samo što se ne zažvale kada se sretnu a u stvari misle potpuno jednako - kako odgovaraju samo svojoj državi i samo se o njoj brinu.
freehand freehand 08:54 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ne znam šta te zbunjuje oko Informera, pa to je zvanični narativ koji ti se servira non faking stop sa najvišeg mesta. Mogu da kačim i linkove na Vreme, ali to je nedeljničić sa malom čitanošću.

I sa Makronovim budoarom, i sa prijateljem Džoom,i sa Angelinom šniclom?= Ili se to ne važi?
U stvari, Informer je obično đubre koje služi za sluđivanje naroda a korišćenje bilo čega iz njega sem u svrhu pokazivanja da je đubre - čist je bulšit.


Nezahvalno je viriti u tuđu dušu ali ja bih rekao da je tebi... na šta se ti ložiš...


Nego, kapiram ja tu fascinaciju Putinom

E sad još ti to da shvatiš

Primetio si kad si skliznuo u taj lični blago nipodaštavajući diskurs?
Lakše je bilo da odgovoriš na ponuđene činjenice nego da se baviš pretpostavkama, pogotovo tim zalaženjem u tuđu dušu i podsvest, to je opasan bulšit, nekorektan u svakom slučaju.
Dakle

Ima jedan super intervju sa Putinom negde na jućubu gde on sedi sa nekoliko evropskih novinara, i jedan od njih ga pita nešto tipa "a da li ste vi prijatelj Evrope?" na šta Putin kaže "nisam bre ja nikakav prijatelj - ja nisam ni drug, ni mlada, ni mladoženja (baš tim rečima, car) - ja sam Predsednik Ruske Federacije i moj posao je da brinem o interesima njenih građana".

... ovo je sve što treba reći o toj stvari. Bukvalno. Putin je predsednik Ruske federacije i posao mu je da se bavi njenim interesima na najbolji mogući način. Da li mu to uspeva ne znam, koliko mogu da domašim Rusija na svim poljima stoji neuporedivo bolje nego decenijama unazad.

E sad još ti to da shvatiš, i da vidiš da li se tvoji interesi poklapaju sa interesima građana Ruske Federacije, a što se opet svede na kraju na neki vrednosni sud (koji je kako smo rekli kao dupe, svako ima svoje) o čemu ja u principu izbegavam da raspravljam pošto je besmisleno koliko i poređenje dupeta.

I ovde se do pola slažemo. Ja o interesima Rusa i Ruske federacije razmišljam i govorim baš kao i svi drugi koji nisu tamo - kao posmatrač koga interesuje politika. Inače me prvenstveno interesuje država Srbija i njeni građani. Pa u skladu sa tim, gledajući šta se dešava imam svoj sud o tome ko se i kako u međunarodnoj politici i "na terenu" ponaša sa mojom državom i sugrađanima.
I apsolutno nemam ni emocionalne ni ideološke favorite baš nigde.


maksa83 maksa83 08:55 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Činjenica je da se danas vi foliraju sa tim izrazima, partner, prijatelj, samo što se ne zažvale kada se sretnu a u stvari misle potpuno jednako - kako odgovaraju samo svojoj državi i samo se o njoj brinu.

Pa nije isto partner i prijatelj, a pravo da ti kažem ja to prijatelj ne čujem često osim ovde ("rusi naši prijatelji" ). Partner je sasvim validan izraz, neko ti u nekom periodu u nekom pothvatu jeste partner, sarađujete oko zajedničkog cilja, ne vidim ništa nepošteno u tome, ne glumiš ni da si drug (ni mlada ni mladoženja).
alselone alselone 09:00 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

a pravo da ti kažem ja to prijatelj ne čujem često osim ovde ("rusi naši prijatelji" ).


Ima koliko hoćeš. Evo na prvu loptu Dojče vele

„Nemačka, naš poslednji pravi prijatelj“. Misli se na Nemačku i Izrael.
https://www.dw.com/sr/nema%C4%8Dka-na%C5%A1-poslednji-pravi-prijatelj/a-18443558

Veliko prijateljstvo na čelu EU
https://www.dw.com/sr/veliko-prijateljstvo-na-%C4%8Delu-eu/a-47174503

Znam, znam, nisu Rusi pa nisi primetio a i opravdano je.

Može i ovako:
Vučić poručio: Srbija se ne plaši da bude prijatelj Nemačke
https://www.slobodnaevropa.org/a/vucic-srbija-se-ne-plasi-da-bude-prijatelj-nemacke/25328757.html


Partner je sasvim validan izraz, neko ti u nekom periodu u nekom pothvatu jeste partner, sarađujete oko zajedničkog cilja, ne vidim ništa nepošteno u tome, ne glumiš ni da si drug (ni mlada ni mladoženja).

Folirancija i prenemaganje. Najbolje je kada kažu partner za zemlju koju su bombarodvali ili planiraju da napadnu. Ili ekonomski unište.
maksa83 maksa83 09:06 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Znam, znam, nisu Rusi pa nisi primetio a i opravdano je.

Silly me, upravo sam se setio kako se Putin oprostio od SNS mase koju je Vučić okupio ispred Hrama da mu se divi:

"Hvala vam za prijateljstvo."

alselone alselone 09:06 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Makso, u principu, mnoge stvari koje ovako pravednički zameraš Rusiji, Zapad radi još gore.

Možda bi mogao da razmotriš da prestaneš, pošto realno ne ide.

Dovoljno je samo da kažeš "ja sam za zapad" i to je sasvim OK. I ja sam, na primer. Srbiju vidim kao deo EU, u nekoj vrsti partnerstva (sic!) sa Amerikom, ali i u dobrom odnosima sa Kinom i Rusijom. Jasno mi je koja strana ne želi ovo ovako, ali dobro, treba probati, možda je i moguće.
freehand freehand 09:07 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Činjenica je da se danas vi foliraju sa tim izrazima, partner, prijatelj, samo što se ne zažvale kada se sretnu a u stvari misle potpuno jednako - kako odgovaraju samo svojoj državi i samo se o njoj brinu.

Pa nije isto partner i prijatelj, a pravo da ti kažem ja to prijatelj ne čujem često osim ovde ("rusi naši prijatelji" ). Partner je sasvim validan izraz, neko ti u nekom periodu u nekom pothvatu jeste partner, sarađujete oko zajedničkog cilja, ne vidim ništa nepošteno u tome, ne glumiš ni da si drug (ni mlada ni mladoženja).


Solana, “kao prijatelj”, pozvao građane Crne Gore “na oprez”: “Ne dozvolite prekrajanje istorije posle samo 15 godina”
[url=https://www.danas.rs/politika/bajden-jos-smo-blizi-prijatelji/]
Bajden: Još smo bliži prijatelji
[/url]

Mrzi me da guglam dalje, al toga je tona, uključujući najveće neprijatelje koje je Srbija imala od isterivanja nacista i njihovih kolaboracionista.
maksa83 maksa83 09:10 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Srbiju vidim kao deo EU, u nekoj vrsti partnerstva (sic!) sa Amerikom, ali i u dobrom odnosima sa Kinom i Rusijom.

Pa to je super što je ti tako vidiš, ali je ruski prij... partn.. ne znam sad kako se to kaže baš tako i ne vidi. Zapad ti gurka neka Poglavlja, ti to kao nešto otvaraš (ali ne zatvaraš, pošto bi stvarna implementacija tih stvari za tebe značila u najboljem slučaju gubitak vlasti, a u najgorem i 'aps), dakle tamo ovako nećeš stići, tj. kako ono kažu "hvala za prijateljstvo".


alselone alselone 09:14 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zapad ti gurka neka Poglavlja


Zapad je jasno rekao da nema proširenja do sudnjega dana pa je sve to sa poglavljima meni potpuno nejasno što se dešava.
freehand freehand 09:14 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Znam, znam, nisu Rusi pa nisi primetio a i opravdano je.

Silly me, upravo sam se setio kako se Putin oprostio od SNS mase koju je Vučić okupio ispred Hrama da mu se divi:

"Hvala vam za prijateljstvo."


Interesantna je stvar da nije Putin taj koji je građanima Srbije izabrao SNS vlast. Sami su, uz malu pomoć prijatelja, ali sa druge strane.
Ovo o čemu govoriš, za razliku od onog sa Šrederomn nije bio SNS partijski kongres. A Putin je odbio da se obrati tim građanima za potreba Vučića i njegove bande, ako si zaboravio. Kao ozbiljan državnik koji drži do sebe, svoje države, države-domaćina (koja ima kriminalce kao vlast) a bogami i kao pametan čovek koji nikad i nigde neće biti viđen kao saučesnik onoga što se ovde odvija.
Jaril Jaril 09:24 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Kao američki saveznici smo dobili Vršac i okolinu, kao ruski izgubili Kosovo. Američki saveznici su dobili Kosovo, ruski izgubili.


Ја сам слушао сведочења жена да кад су Руси као ослободиоци прегазили Србију, да су силовали српкиње редом. Нисам чуо сведочења да су Амери или Енглези силовали српкиње.

Колико су приче тачне не знам. И јасно је да нисам набасао на сваку причу о ослободилачком силовању.
maksa83 maksa83 09:27 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

a bogami i kao pametan čovek koji nikad i nigde neće biti viđen kao saučesnik onoga što se ovde odvija.

U do toga mu je posebno stalo. Primeti kako idalizuješ nekoga ko je pošteno i otvoreno rekao šta mu je posao, a ponekad taj posao uključuje i da se zahvališ za prijateljstvo ljudima koji nisu baš uzor pristojnih državnika, ako to od tebe zahtevaju interesi građana RF.

Zanima me tvoje objašnjenje - kako to da rusofilni i putinofilni establišmenti po pravilu ja l' skliznu ja l' poteknu iz apsolutizma, populizma, krljanja pravne države, crony kapitalizma i sl. Kako su recimo onog Štrasea (isto srpski prijatelj inače, kada mu trebaju glasovi austrijskih Srba) nahvatali tako što su mu podmetnuli "Ruskinju" čiji bi "ujak" da ulaže u njegovu desničarsku partiju? Kako to da ga nisu nahvatali na, šta znam, "ovo je 200K EUR od moje tetke sa Jamajke kojoj je sloboda austrijskog naroda od EU čizme baš bliska srcu"?

Čime se objašnjava ta koincidencijica?

P.S. Hvala ti za prijateljstvo. (Ovo ću da koristim neko vreme kao ceterum censeo, samo strpljivo, prođu me takve stvari za dan dva.)
freehand freehand 09:29 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Ја сам слушао сведочења жена да кад су Руси као ослободиоци прегазили Србију, да су силовали српкиње редом. Нисам чуо сведочења да су Амери или Енглези силовали српкиње.

To je dosta interesantno da Amerikanci i Englezi koji nikad ovde nisu ušli kao vojska nisu silovali Srpkinje.
Ali možda da probaš da guglaš o Talijankama, Francuskinjama, Nemicama, Japankama, Korejankama ili vijetnamkama?
freehand freehand 09:38 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


U do toga mu je posebno stalo. Primeti kako idalizuješ nekoga ko je pošteno i otvoreno rekao šta mu je posao, a ponekad taj posao uključuje i da se zahvališ za prijateljstvo ljudima koji nisu baš uzor pristojnih državnika, ako to od tebe zahtevaju interesi građana RF.

Opet učitavaš. Ne idealizujem nikoga, nabrajam ono što vidim kao činjenice. Dakle, ako me pitaš za Šredera ili Merkelku, ili Blera, ili Bajdena verovatno ću ti reći nešto drugo.
Inače, generalno, kod mene apsolutno nema rusofilije. Ako postoji lični odnos i nekakva emocija to je razočaranja (sopstvenim zabludama) Zapadom. I mnogo opreznije prihvatanje "fakata" koji su u stvari mahom namerno posađeni stereotipi o narodima, sistemima i državama.

Zanima me tvoje objašnjenje - kako to da rusofilni i putinofilni establišmenti po pravilu ja l' skliznu ja l' poteknu iz apsolutizma, populizma, krljanja pravne države, crony kapitalizma i sl. Kako su recimo onog Štrasea (isto srpski prijatelj inače, kada mu trebaju glasovi austrijskih Srba) nahvatali tako što su mu podmetnuli "Ruskinju" čiji bi "ujak" da ulaže u njegovu desničarsku partiju? Kako to da ga nisu nahvatali na, šta znam, "ovo je moja tetka sa Jamajke kojoj je sloboda italijanskog naroda od EU čizme baš bliska srcu"?

Sad već govoriš o metodima koji su stari koliko i države. Ali ja sam starovremenski čovekkoji je navikao da gleda u Batistu,Somozu, Perona, Štrasnera,Pinočea, Papa Doka, Bokasu, Markosa, i pre toga Franka, da ne zaboravim, Salmana, i našeg brata Muharema. Izvinjavam se što sam izostavio bar 20 diktstora i hunti, nije namerno.

Dakle, šta si me ono pitao?
maksa83 maksa83 09:46 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Dakle, šta si me ono pitao?

Prvo, hvala za prijateljstvo.

Ponoviću:

Zanima me tvoje objašnjenje - kako to da rusofilni i putinofilni establišmenti po pravilu ja l' skliznu ja l' poteknu iz apsolutizma, populizma, krljanja pravne države, crony kapitalizma i sl. Kako su recimo onog Štrasea (isto srpski prijatelj inače, kada mu trebaju glasovi austrijskih Srba) nahvatali tako što su mu podmetnuli "Ruskinju" čiji bi "ujak" da ulaže u njegovu desničarsku partiju? Kako to da ga nisu nahvatali na, šta znam, "ovo je 200K EUR od moje tetke sa Jamajke kojoj je sloboda austrijskog naroda od EU čizme baš bliska srcu"?

Ako je teško pitanje "ne znam" je skroz validan odgovor.

Sad već govoriš o metodima koji su stari koliko i države.

Pa naravno. Kao što USA apsolutno boli k. to što House of Saudi seče glave na ulici dok god se lepo sve dogovore oko nafte, tako i Putina boli dupe što je tebi ovde na vlasti psihopata i secikesa, dok god je min. vojni nešto što zovu Vulin a Dr. Bajatović zapravo zadužen za energetski sektor. Dočim bi npr. po svoj prilici Vučićev (hvala mu za drugarstvo) drug Belivuk još uvek mleo ljude u Ritopeku i uterivao izbornu volju u Titelu kao hobi, a Jovanjica bila najveća džavno sponzorisana plantaža gandže da nije bilo nečeg što se zove FSB. Šalim se, ne FSB nego DEA i FBI.

macak_tosa macak_tosa 09:50 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Dakle, šta si me ono pitao?

Prvo, hvala za prijateljstvo.

Ponoviću:

Zanima me tvoje objašnjenje - kako to da rusofilni i putinofilni establišmenti po pravilu ja l' skliznu ja l' poteknu iz apsolutizma, populizma, krljanja pravne države, crony kapitalizma i sl. Kako su recimo onog Štrasea (isto srpski prijatelj inače, kada mu trebaju glasovi austrijskih Srba) nahvatali tako što su mu podmetnuli "Ruskinju" čiji bi "ujak" da ulaže u njegovu desničarsku partiju? Kako to da ga nisu nahvatali na, šta znam, "ovo je 200K EUR od moje tetke sa Jamajke kojoj je sloboda austrijskog naroda od EU čizme baš bliska srcu"?

Ako je teško pitanje "ne znam" je skroz validan odgovor.

Sad već govoriš o metodima koji su stari koliko i države.

Pa naravno. Kao što USA apsolutno boli k. to što House of Saudi seče glave na ulici dok god se lepo sve dogovore oko nafte, tako i Putina boli dupe što je tebi ovde na vlasti psihopata i secikesa, dok god je min. vojni nešto što zovu Vulin a Dr. Bajatović zapravo zadužen za energetski sektor. Dočim bi npr. po svoj prilici Vučićev (hvala mu za drugarstvo) drug Belivuk još uvek mleo ljude u Ritopeku i uterivao izbornu volju u Titelu kao hobi, a Jovanjica bila najveća džavno sponzorisana plantaža gandže da nije bilo nečeg što se zove FSB. Šalim se, ne FSB nego DEA i FBI.


Ja volim Ruse!
Da li to znači da sam vučićevac?
Ili šta drugo?
Naravno, to ne znači da mrzim Amerikance ili bilo koje druge.
zaharaga zaharaga 09:52 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1

Ispaljuju se protivgradne rakete, znam i ja, ali, po dobrom srpskom domacinskom obicaju, privatno. Ko je blesav da ceka na drzavu! Sreca te, kad je nevreme, ne lete helikopteri i dronovi bez oznaka.

Kako bre privatne rakete?
Za to do sad nisam čuo.


I meni bese neverovatno!

Neki domacini nabave komad dva godisnje, nek se nadje. Mucis se cele godine, rano ranis, znojis, ledja lomis, i onda za 15 minuta sve ode. Cost/benefit, isplati se nabaviti. Ja sam bio vrlo pristojan da ne postavljam suvisna pitanja, ali mi se cini da postoje neki delovi naoruzanih struktura moci koji uopste nisu saglasni sa drzavnom vlascu, a postoje i delovi koji imaju sklonost i dar za trgovinu i zaradu, i da postoji i delimicno preklapanje ovih dvoje. Ukratko, nabaviti je moguce, ne skodi, a moze i da koristi.
Milan Novković Milan Novković 09:52 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
Zapad ti gurka neka Poglavlja


Zapad je jasno rekao da nema proširenja do sudnjega dana pa je sve to sa poglavljima meni potpuno nejasno što se dešava.

Zapad je pukao, bukvalno, tj ovo nije stilska figura:

- US poludeo, isto bukvalno, teška ekonomska folirancija koja je do sada (poslednjih nekoliko decenija) bila moguća zbog dolara kao glavne svetske rezervne valute, pa vojne sile i više nego spremmnosti da se ona prjektuje (čitaj bombardovanje slabijih sa bezbede udaljenosti, inače im je i morski "primat" kilav primat gde ih sad i Rusi i Kinezi mogu potopiti ako im to zatreba. Dok GDP folirancija nema veze sa realnim GDPjem - priča za sebe gde se kilo krompira za pomfrit uračana nekoliko puta u GDP, sa $9+, u Kini ni jednom, uglavnom.

- Evropa se raspada, bukvalno isto, i pitanje je da li će je Nemci podeliti na dva dela (Luongo ovih dana, za ljude koji ga (ponekad) pročitaju), Nemačka-Holandija-Danska osovina, pa Francusko-Španska, uz borbu za Italiju kao premiju, .... ili će nastaviti da krvari pod imperijalističkim bulažnjenjem Davos ekipe (K Švab, G Soros, ...) ... gde je, bre, Floki kad je najpotrebniji, da komentariše Nemačke (pred)izbore i šanse davosovaca (krvoločni Zeleni i ostali, ja nikako da im popamtim one akronime)

Evo ovih dana zaokružuju i dogovore oko Bliskog Istoka (Thierry Meyssan pište, a on jako retko greši)

Budućnost je u Evroazijskoj integraciji, oko toga i Nemci, valjda, prave strategijske planove ...

Svaka sitna povoljnost (domaći interes, ok) je dobrodošla, il da krenemo od Džingis i Kublaj Kana, s posebnim osvrtom na partizani-četnici i jednom to već pojasnimo i dogovorimo se

Evropa bez Azije, dokle je dobacija, je potpuno disfunkcionalna i svodi se na ogromni, kilavi Diznilend - bogatu istoriju za pokazivati novom svetu.
freehand freehand 10:00 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ako je teško pitanje "ne znam" je skroz validan odgovor.
Važi.

Pa naravno. Kao što USA apsolutno boli k. to što House of Saudi seče glave na ulici dok god se lepo sve dogovore oko nafte, tako i Putina boli dupe što je tebi ovde na vlasti psihopata i secikesa,

Ne razumem kakve veze ima Putin sa dovođenjem ovdašnje vlasti? Ok, poslao je Montgomerija, šetao Nikolića i Vučića od prestonice do prestonice, napravio im stranku, finansirao i onda Nikoliću čestitao na pola izbornog dana.
šalim se, nije.
Njegovo je da kao ozbiljan političar koji predstavlja svoju državu prihvati izbornu volju SAD, EU i građana Srbije i sa njima sarađuje onoliko koliko je to interes njegove države.
Ups... Nije valjda da sam opet rekao ko je ovde doveo ološ i kriminalce na vlast, i to apsolutnu?
Doduše, evropski prijatelji upravo su nam doneli preporuke kako da se to stanje održi do daljnjeg i podržavaocima ideje o Srbiji u EU rekli da ćute i ne jedu govna i da je sve ok saizbornim uslovima.
Ili je to uradio Putin?!
Nije. Čudno, al nije.

Dr. Bajatović zapravo zadužen za energetski sektor.

a Dr. Bajatović zapravo zadužen za energetski sektor.

Zapravo ne. Za energetski sektor do skora je bila zadužena članica one Ist-Vest pizdarije i američka čovečkinja Zorana Mihajlović.
Bajatović je samo tu da oko drži na ruskom vlasništvu. Dakle NIS i Srbijagas.
Kad kažem "vlasništvo" mislim na plaćene stvari, a molio bih da sad ne ulazimo ponovo u pitanja cene, to je gotova priča.

Dočim bi npr. po svoj prilici Vučićev (hvala mu za drugarstvo) drug Belivuk još uvek mleo ljude u Ritopeku i uterivao izbornu volju u Titelu kao hobi, a Jovanjica bila najveća džavno sponzorisana plantaža gandže da nije bilo nečeg što se zove FSB. Šalim se, ne FSB nego DEA i FBI.

Sve razumem al ne razumem zašto se očekuje da se FSB bavi američkim čovekom Vučićem, nejgovim koljačima i narko kartelom koji deluje u saradnji sa američkim čovekom Đukanovićem?

Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane, iako ih mrzimo?
maksa83 maksa83 10:03 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zapad je pukao, bukvalno, tj ovo nije stilska figura:

Pa to drug Uljanov bio u pravu...
gvozden1 gvozden1 10:09 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zapad ti gurka neka Poglavlja

A što to ne nazoveš pravim imenom, zapad teži da ti on uređuje državu, postavlja uslove, ucenjuje, daje domaće zadatke kakvo sudstvo treba da ti bude, kakva policija, kakve NVO, kako sa pederima, kako sa Arnautima, kako da dišeš, kako da ebeš....
Rusija ništa od toga ne radi, pušta te da svoju državu uređuje kako god hoćeš, ako joj se to dopadne družiće se sa tobom, ako ne odjebaće te i to je sve.


Zar to nije poštenije?
maksa83 maksa83 10:14 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane,iako ih mrzimo?

Ja sam već u par navrata rekao da je mrzeti ili voleti neki narod debilna kategorija rezervisana za čitaoce zvaničnih glasila narodne vlasti (i ponekog blogera koji nipošto ne konzumira takve sadržaje), da ne kačim sad naslovne strane pošto te to uznemiruje, a i hvala za prijateljstvo, pa da o'ladimo sa tom tupavom diskreditacijom.
Važi.

Da li je "ne znam" vaš konačan odgovor? "Ne želim da odgovorim na to pitanje" je isto okej.

Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane,iako ih mrzimo?

Ne znam. Jesu ti problem?

Ja ti samo ilustrujem kako stvari funkcionišu kako to Zapad "podržava Vučića", što je ovde popularan mim koji zapavo veze nema sa životom, a ono što je dodatno smešno je što isti koji ti serviraju Putin-prijatelj-donosi-S800-haha-jebaćemo-Hrvate i sutra-ofanziva-na-Kosovu-Putin-podviknuo serviraju i "Zapad stavlja omču Vučiću oko vrata" otpr. isto tako jednom nedeljno. Članci kojima ga karaju i izveštaji EU komisija koje ne vidiš nigde ali na njih onda odgovaraju Ana Brabić i Vulin da ne pominjemo.

Tako da, hvala za prijateljstvo, pošto lepše zvuči od "pazite šta radite moš se desi Srebrenica".
maksa83 maksa83 10:15 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zar to nije poštenije?

Jeste, evo uživaj u takvoj državi. Bezbedan si od pedera ali ne i od nekog ko je bačio oko na tvoje imanje. Možeš da se tešiš time da ima istetoviran Ostrog na ramenu.
alselone alselone 10:16 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da li je "ne znam" vaš konačan odgovor? "Ne želim da odgovorim na to pitanje" je isto okej.


Evo mogu ja? Odgovor je taj da si pogrešio u pretpostavci, u samoj postavci pitanja. Ima i zapad itekako svoje tirane, pa čak i svoje teroriste.
alselone alselone 10:18 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ja ti samo ilustrujem kako stvari funkcionišu kako to Zapad "podržava Vučića", što je ovde popularan mim koji zapavo veze nema sa životom

Šališ se, zar ne?

Nadam se da ne misliš da je Peščanik Vuićevo glasilo?

Zašto EU više hvali Vučića nego Đinđića

U najnovijem Mostu Radija Slobodna Evropa razgovaralo se o tome kakav je odnos zvaničnika Evropske unije prema Aleksandru Vučiću. Sagovornici su bili dvojica inostranih stručnjaka za Balkan – Eric Gordy, profesor na Univerzitetskom koledžu u Londonu i Bodo Weber, analitičar u Veću za demokratizaciju politike iz Berlina.

Bilo je reči o tome zašto se Brisel razočarao u Borisa Tadića i prihvatio Aleksandra Vučića kao svog saveznika,
freehand freehand 10:24 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da li je "ne znam" vaš konačan odgovor? "Ne želim da odgovorim na to pitanje" je isto okej.

Ako si preskočio...
Ali ja sam starovremenski čovek koji je navikao da gleda u Batistu, Somozu, Perona, Štrasnera, Pinočea, Papa Doka, Bokasu, Markosa, i pre toga Franka, da ne zaboravim, Salmana, i našeg brata Muharema. Izvinjavam se što sam izostavio bar 20 diktstora i hunti, nije namerno.

Dakle, šta si me ono pitao?



Ja sam već u par navrata rekao da je mrzeti ili voleti neki narod debilna kategorija rezervisana za čitaoce zvaničnih glasila narodne vlasti (i ponekog blogera koji nipošto ne konzumira takve sadržaje), da ne kačim sad naslovne strane pošto te to uznemiruje, a i hvala za prijateljstvo, pa da o'ladimo sa tom tupavom diskreditacijom.

Izvini. Evo porpavio sam:
Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane?


Ja ti samo ilustrujem kako stvari funkcionišu kako to Zapad "podržava Vučića", što je ovde popularan mim koji zapavo veze nema sa životom

Dobro, što ne kažeš da se zajebavaš? Izgiboh pokušavajući da još bolje ilustrujem neupitno i neporecivo a ti udario na zezanje...
gvozden1 gvozden1 10:32 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Zar to nije poštenije?

Jeste, evo uživaj u takvoj državi. Bezbedan si od pedera ali ne i od nekog ko je bačio oko na tvoje imanje. Možeš da se tešiš time da ima istetoviran Ostrog na ramenu.


Ako mi je loše moram sa se potrudim da menjam, a gore od toga je da mi neko drugi moju kuću sređuje.
Ko god bio taj drugi, Vašington, Brisel ili Moskva.

Moskva za sad ne pokazuje tu nameru, za razliku od druge dvojice.

I jel misliš da će ta druga dvojica da nam srede kuću zato što nas vole, što se baš sekiraju što je meni neko bacio oko na imanje, oni će da me zaštite?

Eno bačeno oko na imanja oko Loznice, potresaju li se Brisel i Vašingtin oko toga, ima li u tim poglavljima tačka kojom, ako ispunimo, imanja bivaju zaštićena.

zaharaga zaharaga 10:33 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
zaharaga
Da ne tupim, kada je Kosovo okupirano, Rusija nije bila saveznik Srbije, nego saveznik Amerike.

A onda je tog istog saveznika Amerike (a Rusa) Putin postavio za svog savetnika i poslao u Ukrajinu kao bitnu tačku za ruske interese.


I usrecio se toliko da mu je NATO dosao pod Rostov, a bilo najavljeno iseljavanje iz Sevastopolja, pa je morao da dize vojsku, i to ne malu, i strahovito, strahovito rizikuje. Eto, to ga je usrecio Jeljcinov kadar u Ukrajini.

Ali je Tito presudio u SKJ ko je u pravu kad je bio protiv viđenja diplomatskih odnosa sa Rusijom koje su iznosili Popović, Mićunović, Nikezić a posebna je bila afera sa jugoslovenskim ambasadorom u Bugarskoj.


Vojnog saveza izmedju Srbije-SFRJ i Rusije-SSSR bilo nije. Komunjarska proseravanja ne uzimam u obzir, to je bilo izmedju njih. Svakako, svaki pravi komunista i ako je bio srbin, samog sebe je za to prezirao.





pijani Jeljcin ih bar nije ubijao. A nešto se Rusi nisu usrećili ni sa Putinom koliko vidim. A posebno je smešna priča kako je Ruse osiromašio američki Jeljcin kao da su pre toga uživali u bogatstvu i raskoši kod ruskog Brežnjeva.


Pijani Jeljcin je artiljerijom zasuo narodnu skupstinu sa sve ljudima unutra. I bio proglasen za to od strane Amerike velikim borcem za demokratiju. Inace, Jeljcin nije mnogo ubijao, sami su ljudi umirali u bedi. Otud i slucaj sa skupstinom.

Putin je u pocetku imao podrsku samo dela vojske. Za politicare i tajkune, on je bio prezreni stranac. I danas je. I dan danas Putin mora da se bori s Jeljcinovim americkim kadrovima, i sve mora fino s njima. I Putin ima svoje Cedomire, Canke, i Ljajice kojih se jako tesko oslobadja. Tek je ove godine malkice skrajnuo Cubajsa i neke sudije i generale. Jedva se oslobodio Medvedeva, koga je morao cak da trpi jedan mandat kao predsednika. Putin u Rusiji stoji na vrlo klimavim nogama. Tako da se u Putina ne bi trebalo uzdati sve i da jeste prijatelj Srbije. A nije, ponajpre zato sto ni domaca vlast nije prijatelj njemu, svako malo pa mu se poseru u mleko.





Inače trivija da je u Moksvi jugoslovenski otpravnik poslova a zatim i ambasador bio čovek, partizan i komunista, koji je naredio streljanje svog sugrađanina u Užicu lažno ga optužujući (sačuvan dokument koji je Baja sam napisao) kako bi mu pokrao deo imovine. Iz kuće je na ulicu izbacio ženu i petoro dece. Inače su u zaštitu svog sugrađanina stali mnogi komunisti tog kraja ali je budućem predsedniku Srbije (eeej predsednik Srbije... da je obio kiosk bez ubistva verovatno je mogao da dogura samo do ministra policije) ipak bila važnija kuća i escajg.





Ma, verujem!

Samo ne treba kriviti Rusiju sto nije uletela i ne ulece da pomaze vojno Srbiji. Srbija nije saveznik Rusije. Rusija nema ni obavezu ni interes da ispravlja nase gluposti.
Milan Novković Milan Novković 10:34 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Zapad je pukao, bukvalno, tj ovo nije stilska figura:

Pa to drug Uljanov bio u pravu...

Ovo je nešto stariji materijal, i poprilično netačan

Neoliberalizam - dok bi imperializam pametnoj ekipi dao edge, dok traje, a posle trajanja ide minuli uradak.

Tačnije neoliberalizam bez (sin/sans/senza/ohne/بدون (koliko gugle dozvoljava)) pameti
maksa83 maksa83 10:43 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ako mi je loše moram sa se potrudim da menjam, a gore od toga je da mi neko drugi moju kuću sređuje.

Šta da ti kažem, ne ide ti baš najbolje. Imaš krimosa koji je bez odgovarajućih papira na vr' Kopaonika sagradio restoran na ime žene koja ne postoji, lokalna vast ga retroaktivno prebacuje s parcele na parcelu k'o mice trakalice, a država koja bi po svim zakonima morala da ga sruši ne sme da mu priđe ni bagerom ni policijom. Imaš i jednog Brajovića kome je ovdašnji SNS velmoža (čak ne ni neki mnogo visoki ešelon) falsifikatima oteo firmu sa 600K aseta a nadležni sudija sa istorijom koruptivnih radnji glumi Zagorku Dolovac.

Je l' da ti dobro ide?

A imaš i Hrvatsku koja je da bi mogla da uđe u EU uskladila svoje zakonodavstvo pa je morala da uhapsi jednog Sanadera, dok ovde za to vreme imaš min. finansija sa 90 domaćih računa i neznanim brojem off shore računa i nejasnom imovinskom kartom a što mu sve menadžuje advokat koji ima dilove i sa Premijerkom.

Mislim, srećno.

PS 15 od 18 uhapšenih za Jovanjicu je pušteno na slobodu. Predsednik kaže "ne znam zašto drže onog Koluviju u zatvoru evo dve godine, kao da je nekog ubio". A on čovek samo zasadio 6 hektara gandže koje su mu obezbeđivali VOA i BIA operativci.
maksa83 maksa83 10:47 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Dobro, što ne kažeš da se zajebavaš? Izgiboh pokušavajući da još bolje ilustrujem neupitno i neporecivo a ti udario na zezanje...

Šta je zezanje? Da su se DEA i FBI išorali Vučiću u supu sa Jovanjicom i Belivukom? Da svakih par meseci imaš članak u mejdžr novinama o ovdašnjim muljanjima, ili da EU komisija izbacuje ne baš stelarne izveštaje o našem napretku, a na koje "šatitumenibrekojkurac" odgovaraju Ana Brnabić i Vulin otpr. istim "a vi mučite crnce" argumentima koji se ovde plasiraju.

Šta tačno od ovoga gore nije istina?

P.S. Umal da zaboravim - hvala za prijateljstvo. Phu...
alselone alselone 10:51 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

da EU komisija izbacuje ne baš stelarne izveštaje o našem napretku


Oh, kakav pritisak na Vučića i to posle 10 godina iživljavanja po nama.

Nego, jesi pogledao onaj članak na Peščaniku sa RSE? Ima li tamo nešto netačno?
freehand freehand 10:53 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Šta je zezanje? Da su se DEA i FBI išorali Vučiću u supu sa Jovanjicom i Belivukom? Da svakih par meseci imaš članak u mejdžr novinama o ovdašnjim muljanjima, ili da EU komisija izbacuje ne baš stelarne izveštaje o našem napretku, a na koje "šatitumenibrekojkurac" odgovaraju Ana Brnabić i Vulin otpr. istim "a vi mučite crnce" argumentima koji se ovde plasiraju.

Šta tačno od ovoga gore nije istina?

Dovedu ti Vučića i ekipu, gledaju kako Belivuk i društvo dave novinare na inauguraciji,Jovanjica radi godinama, kokain samo piči dok se Kavčani i Škaljarci kokaju, Beba (Putinov čovek) drži vezu među Vučićem i Milom i onda Maks apriča o šoranju u supu i - ovo već prelazi u sferu SF - Da svakih par meseci imaš članak u mejdžr novinama o ovdašnjim muljanjima, ili da EU komisija izbacuje ne baš stelarne izveštaje o našem napretku
I još kažeš da se ne zajebavaš?!
gvozden1 gvozden1 10:56 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Šta da ti kažem, ne ide ti baš najbolje. Imaš krimosa koji je bez odgovarajućih papira na vr' Kopaonika sagradio restoran na ime žene koja ne postoji, lokalna vast ga retroaktivno prebacuje s parcele na parcelu k'o mice trakalice, a država koja bi po svim zakonima morala da ga sruši ne sme da mu priđe ni bagerom ni policijom. Imaš i jednog Brajovića kome je ovdašnji SNS velmoža (čak ne ni neki mnogo visoki ešelon) falsifikatima oteo firmu sa 600K aseta a nadležni sudija sa istorijom koruptivnih radnji glumi Zagorku Dolovac.

Sve ovo je višak.
Višak, jer se to zna i niko ne poriče, ja sigurno ne.

Pitanje je kako to ispraviti, tako što ćeš sam uzeti vile i bosti koga treba, ili radeći domaće zadatke koje ti pregleda Brisel.

Nisam siguran da bi sve i da donesemo to famozno evropsko zakonodavstvo (a nije baš da se mnogo razlikuje i ovo sad) ne bi bilo igrarija po Kopaoniku, jer ne verujem da će neko iz Brisel doći da ruši i apsi.

Hrvatska je uhapsila Sanadera, toliko znam, da li imaju i oni svojih Kopaonika ne znam, ne zanimaju me, a ako bih morao da se izjasnim rekao bih da imaju.
Poverovati da je Hrvatska država idealna se može, onome ko to voli.
Mene samo ne interesuju.

Dakle zakone slične evropskim imamo, pa opet imamo i divljanja po Kopaonik nije ih moguće popraviti toliko da sami od sebe rešavaju stvar, moraju to ljudi odavde.

A ako je tako, šta će nam o da Brisel sa svim njegovim ucenama?
freehand freehand 10:59 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pitanje je kako to ispraviti, tako što ćeš sam uzeti vile i bosti koga treba,

Bože, ovi revolucionari su uvek spremni da uzmu pravdu u svoje ruke...
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:16 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

džaba vam posao ljudi, nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.
ja odavno odustao.

nego Makso, koji luk preporučuješ da kupim u ovoj Streli?

pre desetak dana malo probao i do jaja mi se svidelo.
maksa83 maksa83 11:17 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Dakle zakone slične evropskim imamo, pa opet imamo i divljanja po Kopaonik nije ih moguće popraviti toliko da sami od sebe rešavaju stvar, moraju to ljudi odavde.

Ne, nemaš zakone slične evropskim, nemaš nezavisno sudstvo, a kliziš ka još ne-nezavisnijem sudstvu. Imaš republičkog javnog tužioca koji je predmet mimova i zajebancije, i ceo sistem napravljen tako da ne radi, tj. radi za onog na vrhu.

Poenta je - ne, ne umeš da napraviš državu, ili nećeš, ko zna, možda ti je ova dobra, prosto si nesposoban da je urediš, nebitno, rezultat je isti - go qrtz. "Jeste go qrtz ali ja sam je sam napravio neće meni Brisel ovo-ono!" je izvini glup rezon, što ne bi bilo strašno da od toga strada samo onaj sa tim rezonom, ali kad je to zvanična strategija onda je rezultat - ovo. I sad tu opet dođu vrednosni sudovi, nekome je to super, nekome okej, nekome nije.
gedza.73 gedza.73 11:19 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

nikvet pn
После бомбардовања '99 јесен...
Домаћин каже: Саћу га собалим ко фазана! и приђе до градобитне станице, нишани па рокне хвуш једну па другу па трећу ракетЛу!
...
Опичена је земља Србија фундаментално, ваљда зато толико је и волим.

Čuo sam priču, možda je urbana legenda, iz okoline Niša u vreme bombardovanja.

Valjda neko vojno čudo koje ima cev i benzinski motor kojim se okreće ta cev. Ovi naši se ponapijali a onda se kladili ko će duže da ostane da ne ispadne i da ne povrati dok se topče obrće u krug kao ringišpilska balerina.


maksa83 maksa83 11:20 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

nego Makso, koji luk preporučuješ da kupim od u ovoj Streli?

Rećiću ti isto što i mladen-mladenu koji je ispao zadovoljan pošto je poslušao savet. Odeš ti lično svojenožno tamo, sve im lepo kažeš "dobar dan ja bih da gađam", tamo te pogledaju i ocene koliki si, koliko si jak, koji ti je raspon ruku i kažu "za tebe najbolje ovo". Fini momci i predusretljivi, neće ti otimati pare zato što mogu nego će gledati da budeš zadovoljan, sve će da ti objasne.
maksa83 maksa83 11:22 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Dovedu ti Vučića i ekipu, gledaju kako Belivuk i društvo dave novinare na inauguraciji,

Ako dobro shvatam trebala je usred svega toga da se iskrca Anhela premazana ratnim bojama sa heklerom? Onda su oni nešto uradili. Razumem razočarenje, to bi bio prizor.
freehand freehand 11:24 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ako dobro shvatam trebala je usred svega toga da se iskrca Anhela premazana ratnim bojama

Mislim da shvataš al se praviš blesav ko dete kad se inati. Ale evo, pošto Vljadimir ne može dolazi tetka Angela Vučiću u gosteovijeh dana. Možda će da ga prekori, ako do sada nije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:25 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
nego Makso, koji luk preporučuješ da kupim od u ovoj Streli?

Rećiću ti isto što i mladen-mladenu koji je ispao zadovoljan pošto je poslušao savet. Odeš ti lično svojenožno tamo, sve im lepo kažeš "dobar dan ja bih da gađam", tamo te pogledaju i ocene koliki si, koliko si jak, koji ti je raspon ruku i kažu "za tebe najbolje ovo". Fini momci i predusretljivi, neće ti otimati pare zato što mogu nego će gledati da budeš zadovoljan, sve će da ti objasne.


Hvala, samo još nešto, koja je otprilike kinta koju treba izdvojiti (red veličine, ne mora u dinar) za neki početnički komplet?
gedza.73 gedza.73 11:30 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

nemaš nezavisno sudstvo

khm. Samo da uđe u zapisnik kad je to institucionalizovano.

Prvim ustavom FNRJ je po ugledu na prvi ustav Sovjetskog Saveza ukinuta podela vlasti koja je postojala u ranijoj jugoslovenskoj, tj. ruskoj državi.

Jugoslovenskim ustavotvorcima je kao model pri pisanju ustava koji je utemeljio državno-pravno poredak FNRJ na načelima komunističke ideologije, poslužio Staljinov ustav iz 1936. godine

Zajeban igrač taj Zapad koji nas je naterao da na slobodnim izborima prihvatimo ruske zakone podređene volji jedne partije, ruske ispostave, koja je postavljala svoje sudije.

Ako se ne varam ustavno uređenje Srbije je promenilo nekih stopedesetak ljudi u Jajcu.






gvozden1 gvozden1 11:34 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.


Ima ih još takvih

Drašković: Iza svega stoji Moskva

Maksa, stari Vukovac :)

Ma zajebavam se, nego ovaj Vuk baš prolupao ili je neka ozbiljna kinta u pitanju.
Milan Novković Milan Novković 11:37 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vrabac_onaj
džaba vam posao ljudi, nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.
ja odavno odustao....

Misliš tvrdoglav ko mazga kad se ukopa u stav

Ja bih ipak nastavio da ga provociram, za njegovo dobro


maksa83 maksa83 11:37 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Hvala, samo još nešto, koja je otprilike kinta koju treba izdvojiti (red veličine, ne mora u dinar) za neki početnički komplet?

Recimo da sa svim-svim-svim (da ostanemo u Vuk Drašković skinu) strelama i štitnicima i tabovima i neophodnim džidžama kojih nema puno ne bi smelo da pređe 200 EUR, a ako pređe onda malo.

Edit: ovde nisam računao metu a tu stvari baš variraju u zavisnosti od trenutne dostupnosti, tvojih transportnih mogućnosti, mobilnosti i potreba.
macak_tosa macak_tosa 11:40 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane,iako ih mrzimo?

Ja sam već u par navrata rekao da je mrzeti ili voleti neki narod debilna kategorija rezervisana za čitaoce zvaničnih glasila narodne vlasti (i ponekog blogera koji nipošto ne konzumira takve sadržaje), da ne kačim sad naslovne strane pošto te to uznemiruje, a i hvala za prijateljstvo, pa da o'ladimo sa tom tupavom diskreditacijom.
Važi.

Da li je "ne znam" vaš konačan odgovor? "Ne želim da odgovorim na to pitanje" je isto okej.

Opet ona priča - nisu problem Amerikanci što nas mlate, problem su Rusi što nas ne brane,iako ih mrzimo?

Ne znam. Jesu ti problem?

Ja ti samo ilustrujem kako stvari funkcionišu kako to Zapad "podržava Vučića", što je ovde popularan mim koji zapavo veze nema sa životom, a ono što je dodatno smešno je što isti koji ti serviraju Putin-prijatelj-donosi-S800-haha-jebaćemo-Hrvate i sutra-ofanziva-na-Kosovu-Putin-podviknuo serviraju i "Zapad stavlja omču Vučiću oko vrata" otpr. isto tako jednom nedeljno. Članci kojima ga karaju i izveštaji EU komisija koje ne vidiš nigde ali na njih onda odgovaraju Ana Brabić i Vulin da ne pominjemo.

Tako da, hvala za prijateljstvo, pošto lepše zvuči od "pazite šta radite moš se desi Srebrenica".

Mrzeti neki narod jeste debilna kategorija.
Voleti neki narod je lepo.
Što se tiče blogera koji ne konzumiraju takve sadržaje, čak i kada ih ti linkuješ, izjavljujem da sam taj ... dakle, nikada ne otvaram Kurir, Informer i te slične gluposti, kao i da se u našoj kući ne gleda Pink, Hepi i slične splačine.
Ne gledam ni Sajnfelda na tim televizijama.
Ne bih gledao ni Mućke na tim televizijama.
Usput - joj Putinu, šta nam radiš!
Milan Novković Milan Novković 11:46 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Milan Novković
vrabac_onaj
džaba vam posao ljudi, nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.
ja odavno odustao....

Misliš tvrdoglav ko mazga kad se ukopa u stav

Ja bih ipak nastavio da ga provociram, za njegovo dobro

To mu je lički gen, višestruko transcribed - takva je bila moja keva, pa sad starija ćerka
alselone alselone 11:49 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

džaba vam posao ljudi, nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.
ja odavno odustao.

Nije stvar samo do Rusije nego i do EU i US odnosa prema nama.
Ali u principu se slažem da nema selameta od rasprave. Kada neko radi slalom između komentara pa ih preskače cele ili delove, pa odgovori samo na ono gde paše doskočica, onda je to znak da od rasprave nema ništa nego da je cilj samo da činjenice ne bole previše.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:53 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

džaba vam posao ljudi, nema šanse da Maksu bilo šta ubedite ili da mu promenite stav kada su Rusi u pitanju.
ja odavno odustao.


Pa slaba vam argumentacija nešto, mož' biti da je (i) zbog toga, a?
Još kad se skupite ovako u roju ko stršljeni, dizviniš..

A i gedža dobro odoleva napadima, gedžo drš' se i ti, hehe
maksa83 maksa83 12:03 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ali u principu se slažem da nema selameta od rasprave. Kada neko radi slalom između komentara pa ih preskače cele ili delove, pa odgovori samo na ono gde paše doskočica, onda je to znak da od rasprave nema ništa nego da je cilj samo da činjenice ne bole previše.

Misliš ono kad pokažeš da je Rusija kao Imperija porasla 20x od svog početka i da se širila na narode koji nemaju veze sa Rusima (tipa Finci, Poljaci, Mađari, Rumuni, Kazahstanci i ostali) a na to odgovor bude fijufić?

Ili kad kažeš "bez DEA i FBI i Jovanjica i Belivuk bi dan danas veselo i neomtano radili za Vučića" a onda ispadne da je problem što Johanes Han nije odmah poslao komandose (čije?) da to razjebu? Ili kad na svaki "ali evo Rusi su..." bekend slajs paralela bude "zapad muči crnce".

Pa cela fora je da se ovde sve vreme mrsi o tome kako ti je Zli Zapad namestio Vučića a zapravo si ga neglasajući izglasao TI sam (evo uz moju pomoć ako ti je lakše), pošto ti je ista ova tabloidna ekipa koji ga sada veliča (i Putin šalje Putin ne da Putin zagrmeo) pričali o tenderima, Kolesarima i Dulićima?

Mislim, šta reći sem hvala za prijateljstvo.
freehand freehand 12:07 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pa cela fora je da se ovde sve vreme mrsi o tome kako ti je Zli Zapad namestio Vučića

Esencija, iz tvog omiljenog izvora citata:
MONTGOMERI: Vučić spreman na teške odluke koje vode napred!
maksa83 maksa83 12:08 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Voleti neki narod je lepo.

Kakav si ti hipik.

Ne razumem, voliš Ruse, šta to znači? Voliš Staljina, voliš Brežnjeva, Alu Pugačovu? Voliš i onog Čikatila koji je silovao ubio i po šumi zakopao pedeset žena i dece? Voliš Amerikance pa voliš i, ne znam, Bajdena, Mensona (Merilina i Čarlsa) ili nedajbože Bena Stilera? Dafuq...
Milan Novković Milan Novković 12:13 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


apacherosepeacock
...
Još kad se skupite ovako u roju ko stršljeni, dizviniš..
...

Ma gde bre, to možda kad ga vabimo i fatamo na iOvoono, VB (aj, ne koristi, ali mu povećava elastičnost krvnih sudova samo pominjanje) ...

... a ovde smo baš fini i imamo puno obzira
maksa83 maksa83 12:16 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Esencija, iz tvog omiljenog izvora citata:
MONTGOMERI: Vučić spreman na teške odluke koje vode napred!

U pa to ti je nešto baš bajato.

Može nešto svežije od ove godine (malo šaramo ali imaš istu stvar u Informeru):

Opozicija i Šiptari uz pomoć Zapada stavljaju Vučiću omču oko vrata!
alselone alselone 12:16 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Misliš ono kad pokažeš da je Rusija kao Imperija porasla 20x od svog početka i da se širila na narode koji nemaju veze sa Rusima (tipa Finci, Poljaci, Mađari, Rumuni, Kazahstanci i ostali) a na to odgovor bude fijufić?

Šta ima da se odgovori na to?

Ili kad kažeš "bez DEA i FBI i Jovanjica i Belivuk bi dan danas veselo i neomtano radili za Vučića" a onda ispadne da je problem što Johanes Han nije odmah poslao komandose (čije?) da to razjebu? Ili kad na svaki "ali evo Rusi su..." bekend slajs paralela bude "zapad muči crnce".

Nije problem Han. Ovo ti je baš čudna konstrukcija. Kakav Han? Mislim stvar je jasna ovde, šta uopšte želiš da čuješ kao odgovor?

Pa cela fora je da se ovde sve vreme mrsi o tome kako ti je Zli Zapad namestio Vučića a zapravo si ga neglasajući izglasao TI sam (evo uz moju pomoć ako ti je lakše), pošto su ti je ista ova tabloidna ekipa koji ga sada veliča (i Putin šalje Putin ne da Putin zagrmeo) pričali o tenderima, Kolesarima i Dulićima?

Ne mrsi se nego ti se daju činjenice a ti ih preskačeš kao kod one igre Flor is lava, samo što je flor skup činjenica.

Mislim, šta reći sem hvala za prijateljstvo.

MIsliš na Angelu?
freehand freehand 12:21 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Esencija, iz tvog omiljenog izvora citata:
MONTGOMERI: Vučić spreman na teške odluke koje vode napred!

U pa to ti je nešto baš bajato.

Može nešto svežije od ove godine (malo šaramo ali imaš istu stvar u Informeru):

Opozicija i Šiptari uz pomoć Zapada stavljaju Vučiću omču oko vrata!

Ovo sad liči na Omegu.
Dam ti citat ozbiljnog američkog igrača i savetnika Aleksandra Vučića, iz ... onog nečega, ti meni odgovaraš njihovom konstrukcijom. Ok, ja znam da je to Vučić, od pra-pra početka, i znam šta je Informer, dok je to još bio genuine Kurir, ali zna i Montgomeri.
Kapiraš gde je razlika?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:22 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Milan Novković

apacherosepeacock
...
Još kad se skupite ovako u roju ko stršljeni, dizviniš..
...

Ma gde bre, to možda kad ga vabimo i fatamo na iOvoono, VB (aj, ne koristi, ali mu povećava elastičnost krvnih sudova samo pominjanje) ...

... a ovde smo baš fini i imamo puno obzira



Misliš blamirate se, to da.
Milan Novković Milan Novković 12:25 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


apacherosepeacock
Milan Novković

apacherosepeacock
...
Još kad se skupite ovako u roju ko stršljeni, dizviniš..
...

Ma gde bre, to možda kad ga vabimo i fatamo na iOvoono, VB (aj, ne koristi, ali mu povećava elastičnost krvnih sudova samo pominjanje) ...

... a ovde smo baš fini i imamo puno obzira



Misliš blamirate se, to da.

Znaš kako to ide kod dečaka: ako tvoj iskreni drugar nije spreman i da se blamira da napravi što više što ubojitijih fazona na tvoj račun onda ti nije iskreni drugar
maksa83 maksa83 12:30 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nije problem Han. Ovo ti je baš čudna konstrukcija. Kakav Han? Mislim stvar je jasna ovde, šta uopšte želiš da čuješ kao odgovor?

Ako sam dobro shvatio argument na "DEA i FBI su sjebali Vučićeve kriminalce" (što je, uzgred, jedan od najozbljnijih lomova koji mu se desio, i ovako, a i kao vrlo loš PR za domaće tržište) odgovor je "ali EU je to godinama gledala i tolerisala i nije sprečila!" pa računam da bi zadovoljavajuće bilo da je EU poslala komandose da sjebu Vučićeve kriminalce, što koliko sam shvatio nije u FSB ingerencijama ali nekako sad jeste u EU ingerencijama. Mislim, kakva famOzna varka telom.

Ne mrsi se nego ti se daju činjenice a ti ih preskačeš kao kod one igre Flor is lava, samo što je flor skup činjenica.

Šta je činjenica? Da je EU skovala SNS kao Urukhai u mračnim lagumima i anlišovala je na ništanesluteću Srbiju? Pa ne brate, SNS ti je 100% orgenik domaći proizvod napravljen od Srpskih Radikala koji su tradicionalno naklonjeni ... Sovj... Ru.. nekim našim prijateljima. Da se ne pravimo belsavi. Nisu oni poslati ni iz EU ni pali s Marsa (kao srpski i ruski komunisti), nego su ti tu sve vreme, zna im se i otac i majka. Malo ublažili antizapadnu retoriku, malo sipali Kolesare i Duliće sa Putin-Šalje tabloida, malo ti i ja legli na rudu, i - opsa.
maksa83 maksa83 12:33 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Znaš kako to ide kod dečaka: ako tvoj iskreni drugar nije spreman i da se blamira da napravi što više što ubojitijih fazona na tvoj račun onda ti nije iskreni drugar

To se kaže "hvala za prijateljstvo".
alselone alselone 12:37 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Nije problem Han. Ovo ti je baš čudna konstrukcija. Kakav Han? Mislim stvar je jasna ovde, šta uopšte želiš da čuješ kao odgovor?

Ako sam dobro shvatio argument na "DEA i FBI su sjebali Vučićeve kriminalce" (što je, uzgred, jedan od najozbljnijih lomova koji mu se desio, i ovako, a i kao vrlo loš PR za domaće tržište) odgovor je "ali EU je to godinama gledala i tolerisala i nije sprečila!" pa računam da bi zadovoljavajuće bilo da je EU poslala komandose da sjebu Vučićeve kriminalce, što koliko sam shvatio nije u FSB ingerencijama ali nekako sad jeste u EU ingerencijama. Mislim, kakva famOzna varka telom.

Ne mrsi se nego ti se daju činjenice a ti ih preskačeš kao kod one igre Flor is lava, samo što je flor skup činjenica.

Šta je činjenica? Da je EU skovala SNS kao Urukhai u mračnim lagumima i anlišovala je na ništanesluteću Srbiju? Pa ne brate, SNS ti je 100% orgenik domaći proizvod napravljen od Srpskih Radikala koji su tradicionalno naklonjeni ... Sovj... Ru.. nekim našim prijateljima. Da se ne pravimo belsavi. Nisu oni poslati ni iz EU ni pali s Marsa (kao srpski i ruski komunisti), nego su ti tu sve vreme, zna im se i otac i majka. Malo ublažili antizapadnu retoriku, malo sipali Kolesare i Duliće sa Putin-Šalje tabloida, malo ti i ja legli na rudu, i - opsa.



gvozden1 gvozden1 12:57 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

"DEA i FBI su sjebali Vučićeve kriminalc

Super, sad nam je mnogo dobro u Srbiji.
Ili baš i nije?

Imamo problem jer gledamo drvo, a trebali bismo šumu.

Evo, sjebali su Jovanjicu, i šta s tim?

Jedna akcija je kap u moru, odnos zapada prema Srbiji i srpskim interesima je mnoooogo komplikivaniji da bi se sve svelo na, dobri su nam oni, sjebali su Jovanjicu.
freehand freehand 12:58 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ako sam dobro shvatio argument na "DEA i FBI su sjebali Vučićeve kriminalce" (što je, uzgred, jedan od najozbljnijih lomova koji mu se desio, i ovako, a i kao vrlo loš PR za domaće tržište) odgovor je "ali EU je to godinama gledala i tolerisala i nije sprečila!" pa računam da bi zadovoljavajuće bilo da je EU poslala komandose da sjebu Vučićeve kriminalce, što koliko sam shvatio nije u FSB ingerencijama ali nekako sad jeste u EU ingerencijama. Mislim, kakva famOzna varka telom.
Ovo je tvoja varka telom, od početka do kraja, al ko ono kad Miloš Šestić zaboravi koja je koja strana terena a koji su njegovi a koji su oni drugi pa još istrči sa stadiona i onda za njim ko u Monti Pajtonu trče trener, panduri, vatrogasci i hitna pomoć.
Tako si skovao besmislenu priču van konteksta ne bi li nekako uvukao FSBRusePutina u nešto sa čime apsolutno niti imaju veze niti ih je iko pominjao.

Da je EU skovala SNS kao Urukhai u mračnim lagumima i anlišovala je na ništanesluteću Srbiju? Pa ne brate, SNS ti je 100% orgenik domaći proizvod napravljen od Srpskih Radikala koji su tradicionalno naklonjeni ...

Ja se još sećam Šešelja na čelu tih grupe Čet...Rad... Kogagod kako Džordžu Bušu onomad pred prvi Zalivski rat nudi pomoć i dobrovoljce.
sad, u tom tvom sistemu to ne znači ništa, bitno je da se rukovao sa Putinom.
Al to su i onako šašave stvari, da se držimo ozbiljne priče, koliko je to moguće. Dakle, nastanak SNS je osmišljen, ohrabren i delom organizovan od strane nekih EU zemalja i SAD, da bi se razbila SRS i tako olašao put Srbije ka EU.
Pogodi šta je bilo prvo što je Toma uradio kad je skinuo bedž a pre nego što je i javno razbio SRS? Glasao sa svojim poslanicima za Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju.
I valjalo bi pogledati njegovu i Vučićevu maršrutu iz tog doba. Fun fact je da nisu bili u Moskvi. Rudi Đulijani, na primer, može da ti o tome posvedoči.

Evo malo interesantne hronologije iz tog doba, nećeš se ljutiti što nije Informer:


Politika, 16. 1. 2008. godine

Nikolić je, međutim, kasnije tvrdio da nikad nije ni odstupao od podrške EU i podsećao da je to i bio jedan od razloga sukoba sa radikalima.

„Kako naglašava (Nikolić, prim. aut.), poslednjih šest godina ukazivao je na to da Srbija treba da bude članica EU, ali da tamo ne treba da uđe na kolenima i da treba da ima partnere i na istoku i na zapadu.

‘Kao čovek uopšte nisam promenio ideologiju i politiku koju sprovodim. I SRS sam doveo do toga da izjavimo da ćemo glasati za SSP, a onda je stigao nalog iz Haga’.“

Politika, 4. 7. 2009. godine

Naglašavao je i da je sad poželjan u evropskim političkim krugovima.

„On dodaje da je nakon njegovog sastanka sa evropskim zvaničnicima jasno da ‘više niko iz Brisela nikada neće poručivati Srbiji da će snositi posledice ako na izborima pobedi Tomislav Nikolić’.“

Press, 4. 7. 2009. godine

Evropska orijentacija naprednjaka više se ne dovodi u pitanje, a Nikolić kaže da je opredeljenje Srbije za EU „nesporno“.

„Jasno je da političar koji želi da se u Srbiji živi bolje i normalnije, u skladu sa pravilima i demokratski, i koji želi da predstavlja političku snagu u Srbiji, ne može da kaže da je protiv ulaska Srbije u EU. EU je ispravan put Srbije i od njega nema odustajanja… Nikolić je posebno istakao da je SNS svojim opredeljenjem za evropske integracije doprineo većoj podršci građana tom procesu i da zbog toga ‘EU više ne može da zaustavlja taj put ili ga osporava pričom da se ne zna šta će biti kada se u Srbiji promeni vlast’.“

Beta, 4. 1. 2010. godine
maksa83 maksa83 13:07 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

I valjalo bi pogledati njegovu i Vučićevu maršrutu iz tog doba. Fun fact je da nisu bili u Moskvi.

Pa ja upravo to i pričam, da su došli na vlast sa "mi smo sad Evropejci a što Žuti kraduuuu" pričom.

Gde poslednjih recimo 8 godina Vučić tradicionalno ide neposredno pre formiranja Vlade i vrati se sa mišljenjem da u Vladi treba da bude nešto što se zove Vulin i neki (nikad pre čuo) Nenad Popović, i stari (hvala što je) prijatelj Dačić, a da ona sisata malo oladi sa prozivanjem Dr. Bajatovića?

Recimo, 2016. i 2020.?
alselone alselone 13:11 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pošto na ovom blogu tema Crna Gora, evo malo o blagotvornom uticaju zapada na demokratiju u toj zemlji.
Više diplomatskih izvora je kazalo “Vijestima” da su predstavnici Kvinte, koju čine SAD, Velika Britanija, Njemačka, Francuska i Italija, razgovarali s Krivokapićem kako bi ga ubijedili da odustane od smjena.


Sjajno!
alselone alselone 13:11 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Gde poslednjih recimo 8 godina Vučić tradicionalno ide neposredno pre formiranja Vlade

U Nemačku.
maksa83 maksa83 13:15 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Jedna akcija je kap u moru, odnos zapada prema Srbiji i srpskim interesima je mnoooogo komplikivaniji da bi se sve svelo na, dobri su nam oni, sjebali su Jovanjicu.

A ja sam ti malo kratkovid, kad me zanima šta će da bude za 1000 godina uzmem pa čitam neki SF, a kada je ril lajf u pitanju zagledan sam u neposredne svakodnevne stvari koje nas vode ka manje razjebanom društvu, u kome je npr. nemoguće i neprihvatljivo da država dotira farmu gandže koju čuva DB, a republički javni tužilac ne ide okolo sa facom pokrivenom fasciklom da ga slučajno ne prepoznaju i pitaju radi li se štogođ, kako ide, i tako to.
freehand freehand 13:18 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pa ja upravo to i pričam, da su došli na vlast sa "mi smo sad Evropejci a što Žuti kraduuuu" pričom.

A ja ti pričam kako je nastao SNS, o čemu si ti govorio u prethodnom komentaru, sećaš se?
Da ne komentarišem sad to o Evropljanima i Žutima koji kradu, tu smo priču odavno ispričali. I mnogo bih više voleo da su Žuti lopovi tada pobedili a da se meni i danas nabija na nos kako "oni moji" kraduckaju nego što su fašistima širom otvorena vrata.

Gde poslednjih recimo 8 godina Vučić tradicionalno ide neposredno pre formiranja Vlade i vrati se sa mišljenjem da u Vladi treba da bude nešto što se zove Vulin i neki (nikad pre čuo) Nenad Popović, i stari (hvala što je) prijatelj Dačić, a da ona sisata malo oladi sa prozivanjem Dr. Bajatovića?

Vulin jeste apsolutno nebitan, baš kao i Popović, za koga možda nisi čuo ali je bio i Koštuničin ministar pre toga.
BTW - u onu vladu onomad Dačića u naručje Tadiću nije gurnula Moskva, nego - pogodi ko?
Al da se razumemo - to je bio mudar potez, koji je vodio spuštanju tenzija i omogućavao Srbiji da krene napred.

P.S. E da, tu je preinteresantna i izjava istog tog Dačića odmah po formiranju vlade 2012. koja je glasila, otprilike, "a pogodite ko me je zvao i rekao mi - zašto ti ne bi razmislio o koaliciji sa Vučićem i SNS?"
Hint - nije Putin.
docsumann docsumann 13:23 09.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vrabac_onaj
Pošto na ovom blogu tema Crna Gora, evo malo o blagotvornom uticaju zapada na demokratiju u toj zemlji.
Više diplomatskih izvora je kazalo “Vijestima” da su predstavnici Kvinte, koju čine SAD, Velika Britanija, Njemačka, Francuska i Italija, razgovarali s Krivokapićem kako bi ga ubijedili da odustane od smjena.


generalno ovaj policijski tim se dobro nosi s pravim kriminalom.

oko ovih međunacionalnih trvenja trude se da budu što neutralniji, da minimalno koriste silu.

jedan od problema je zašto su uopšte dopustili nenajavljeni skup u Nedelju.
nenajavljeni skupovi, bez oficijelnog organizatora (DPS, u ovom slučaju), tj. bez odgovornog lica i pravne adrese su rizični glede mogućih incidenata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana