Astrologija| Jubileji| Kućni ljubimci| Moj grad| Životinjski svet

Neuro-lingvističko programiranje za apsolutne početnike ...

Milan Novković RSS / 30.09.2021. u 21:02

... pet osnovnih tehnika.

Simples:

1. Nači treniranje uz pomoć sličica (tzv mentalno bubanje - posebno divna tehnika za početnike pošto je prosta i linearna: ključ je u zamišljanju jako detaljne slike the samog sebe u vrlo uspešnoj akciji. Tu su i saopouzdanje, odlučnost, samozadovoljstvo, energija, itd. Nismo samo mi urojeni u sve te goodies, nego ih širimo oko sebe. Tehnike ovog tipa su baš esencijalne za absolutne ubeđenosti i vere u sebe i svoje sposobnosti. Primer: zamislimo se u ambulanti, otišli da primimo vakcinu u rame, u potkošulji bez rukava, bicepsi 75cm obim, sve sa salom, tetovaža, ... ko bajkeri, smrknut izraz na preozbiljnom licu, otimamo uspavanoj medicinskoj sestri inekciju iz ruke i munjevito je sami sebi zabadamo u mišicu, pa praznimo ... Harlija Dejvidsona napolju nismo ni gasili.

AM-JKLXUQWqXjLmcEc7Vs_RiUdP1KoQF8sPsBNCntZehepTpi5SKi1sVvHTmrLn3LoZRiucF13FI9ZGBNBlEmgd0sV7meTPiunO2Z7436wBqD6Aiuirgzkzgq3GZbnrwkgvIR2uQYxf47DI53oYagVjm5BoA=w560-h356-no?authuser=0 

2. NLP Swish, normalno, kao što mu i ime kaže - to je onaj zvuk što lopta od trojke u košarci pravi kako prolazi kroz koš bez dodirivanja obruča. 

Napredna tehnika, al vrlo je prosta. Učenje kroz primer: zamislimo nešto što ne želimo, veliko i svetlo, tipa antivaksera u našoj kuhinji, kako je otvorio NAŠ frižider, i jede naše krempite! A sad zamislimo živopisnu sliku nečega sa čim želimo da zamenimo tu prvu sliku. Prizovimo je u prvi plan, sve svetliju i svetliju. Mi u prvom planu. Opet bicepsi, six-pack, telo ko ormar, tetovaže, ...Dodajmo trijumfalnu muziku, kretanje tigrasto ili bar leopardovsko, ala Kasijus Klej, i bacamo onu nepoželjnu sliku u pozadinu, nokautiramo uljeza, on odleće u tamo neku pozadinsku pripodnu ray-tracing ravan, siv i bezbojan. Iznabadamo ga tako tri do pet puta. Očigledno je - treniramo mozak da pojačava pozitive, a slabi negative ovom prostom metodom junački tihog davljenja negativnog.

3. Modeliranje - jedna od popularnijih tehnika među preduzimačima i sportistima, zasnovana na tzv „zakonu o privlačenju". Nije potrebno da nešto dobro znamo, nego da izaberemo uzore (modele), okružimo se njima, i sistematski i fokusirano radimo isto što i oni - Bajden u geo-politici, Bob Bimon u skoku u dalj, Elon Mask u pušenju marihuane, špijuniranju žene i slično. Što više uzora imamo, utoliko bolje.

4. Mirroring (tzv ogledaličarenje) - uz čuveno 7-38-55 pravilo: reči su 7% komunikacije, tonovi i intonacije 38%, govor telom 55%. Ovde uz pomoć ogledaričarenja, kao poluge, višestruko pojačavamo potencijal govora telom tako što počnemo da pravimo iste telesne gestove kao i naš sagovornik. Tako munjevito uspostavljamo harmoničnu komunikaciju sa sagovornicima i skoro trenutno zadobijamo njihovo poverenje. Primer: ako sagovornik energično zvekne nekoga i mi skočimo ko opareni pa ga isto zveknemo, ako je sagovornik tih i miran mi se uprepodobimo da nas ni rođena majka ne može prepoznati. Možemo čak i da pomerimo rečnik verbalnog dela komunicianja da se bolje poravna sa sagovornikovim. Setimo se viška violina u simfonijskom orkestru, zajednički dodajemo boju, znoj nabijen feromonima, ekspozivnoj atmosferi oko nas.

5. Mantranje, bajanje. Takoe, moćnija verzija afirmacije! Mainstream, znam, ovo smo svi i iznadoktorirali i na blogu - u kratkim verbalnim fragmentima (do dužim, takođe) uporno ponavljamo naša verovanja i ciljeve. O afirmaciji pričam. Mantranje, tj bajanje ide dalje - prevezuje nam ionako plastičan mozak pa tako menja fiziologiju, čini nas sve potentnijim u onome što potenciramo, dovodeći nas u stanje totalnog samopouzdanja. Otelotvorujemo, čak i u virtuelnom prostoru, ono što pričamo, svim intenzitetom koji možemo da iscedimo iz junačkog nam bića. Prebijamo namrtvo realnosti oko nas, ona oko nas počinje da se uvija. Od svoje vere krojimo sebi novi um, i on postaje najljuće oružje.

Ps: Potreba za zezajem je prosta - ja sam ko bolestan ako prenoćim u sred jednog baga. Tj tvrdoglavo pokušavam da fiksiram poslednji bag u nekom danu da bih sutra radio na sledećem. 

I danas isčeprkam sad stari Microsoft Surface Pro 3 tablet što sam ženi kupio pre dal 5 godina koji je jako brzo otišao u večna lovišta (vidi ponovo pod "Microsoft") . Od bar 10 laptopova u 25 godina ovaj joj je bio najdraži. Lila tastatura, jelte, ko somotska, al onda je Microsoft, u jednom Windows 8 apdejtu, mojoj ženi i još oko 300,000 judi u svetu onesposobio ove Surface mašine do te mere da nikakve factory reset, reinstall itd fore nisu pomogle - i meni je ovo jedinstveno iskustvo u karijeri.

Tada su ove mašinice bile skuplje pa su ih kupili i mnogi IT pros, i mnogi geeks. Pokušam danas mašinicu da povratim u život i počne da daje znake života. Ispostavilo se da je razlog potpuno isceđena baterija posle više godina nepunjenja. I neuspeh mi se posreći. Malo napunjena baterija mi ne dozvoli da probam ponovo.

Odem na web i nađem bar 20 saveta, silni geeks probali.

Najdalje dobace oni što periodično prazne bateriju do nule vozajući je naokolo po kraju u gepeku kola pri jako niskim temperaturama, ili duvaju što vreliji vazduh iz fena da bi šlogirali comp i dobili šansu da mu reinstaliraju operativni sa USB sticka.

Ja sam ponosno uspeo da ga šlogiram na novi način. živnuo, istovremenim pritiskanjem i držanjem audio volume up and down, on/off tipke, Shift-Ctrl-Windos-B tipki, udaranju po susednim činelama sa palicom u ustima, i pevanjem kroz tako stisnute zube "We can be Heroes ..." iz sveg glasa - i živnu ekran, pojavi se Windws logo, poče da se vrti vrtuljak ispod, USB Win 10 u slotu čeka ko napeta puška, ... i opet se sve ugasi.

Izgleda da mi ovi vešti potezi telom nisu deterministički (vidi gore tehniku 4. Mirroring) i ponovljena akcija mi nije uspela.

Pa ostavljam bag za sutra, ili za neku dalju budućnost, unezveren, al odoh da se tešim burekom (sa sirom :p), jogurtom, i sledećom epizodom Downton Abbey serije koju gledam po drugi put :-)



Komentari (270)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 20:17 02.10.2021

Re: Seinfeld

Imalo potencijal da bude ako ne najbolje ali ono najpopularnija serija svih vremena ali je doživela takav sunovrat da je to nezapamćeno u istoriji kinematotgrafije. NIkada do sada se nije desilo da nešto toliko popularno niko više ne želi da pogleda drugi put.

Otpr. tu negde kao i Matrix 1 -> 2 -> 3. Na trećem delu si već uveliko (hehe) imunizovan na leteći kung fu u 5 dimenzija pa to više nije nimalo zanimljivo, a radnja i rasplet glupi da otekneš. Inače u toku je pravljenje 4. dela, ali za razlku od prva tri dela koje su pravila braća Vačovski ovaj put to prave sestre Vačovski, siguran sam da će bene samo iz tog razloga da skoči iz džakuzija i pojuri u kino (valjda će se obući prethodno, mada u Kaliforniji je svašta prihvatljivo).
alselone alselone 20:21 02.10.2021

Re: Seinfeld

Inače u toku je pravljenje 4. dela,


Znaš šta ja čekam ko ozebo sunce - nastavak Avatara.
bene_geserit bene_geserit 21:05 02.10.2021

Re: Seinfeld

Znaš šta ja čekam ko ozebo sunce - nastavak Avatara.

I ja isto, ali me plaši i tamo šta mogu da sjebu tipa velike, plave, ne-binarne trandže.

Nego jel si vido casting za novu Dinu ?
Liet Kynes je magično postao žensko pa još crnkinja. Pol Atreid neki antipatični anoreksični Ješa.
Svi Harkoneni su naravno belci (uostalom Harkonen je finsko prezime). Bene Gesserit veštice su naravno belkinje. Dr. Yueh je Kinez. Toliko što se tiče negativaca. Ne znam da li će gej pedofilske sklonosti Barona Harkonena da nestanu u prostoru i vremenu, ali smeo bih da se kladim u to.
Thufir Hawat neki debeli crnac. Jason Momoa kao Duncan Idaho i Čani deluju OK. Javier Bardem kao Stilgar mi ne deluje baš dobar izbor, tu mi je logičnije da su išli sa nekim arab-looking glumcem.
Milan Novković Milan Novković 21:11 02.10.2021

Re: Seinfeld

maksa83
Imalo potencijal da bude ako ne najbolje ali ono najpopularnija serija svih vremena ali je doživela takav sunovrat da je to nezapamćeno u istoriji kinematotgrafije. NIkada do sada se nije desilo da nešto toliko popularno niko više ne želi da pogleda drugi put.

Otpr. tu negde kao i Matrix 1 -> 2 -> 3. Na trećem delu si već uveliko (hehe) imunizovan na leteći kung fu u 5 dimenzija pa to više nije nimalo zanimljivo, a radnja i rasplet glupi da otekneš. Inače u toku je pravljenje 4. dela, ali za razlku od prva tri dela koje su pravila braća Vačovski ovaj put to prave sestre Vačovski, siguran sam da će bene samo iz tog razloga da skoči iz džakuzija i pojuri u kino (valjda će se obući prethodno, mada u Kaliforniji je svašta prihvatljivo).

Ja sve odgledao po drugi put!

Ne samo to nego, blam, kraj mi se drugi put više svideo (sećam se tvoje odbrae kraja)

Nego, misim, el prative vi geopolitiku uošte:

"...Netflix has officially greenlit Three-Body Problem: a sci-fi drama created by True Blood‘s Alexander Woo and Game of Thrones writers David Benioff and D. B. Weiss. Three-Body Problem is an adaptation of the award-winning Chinese book trilogy of the same name, written by Liu Cixin. Netflix struck a deal with The Three-Body Universe and Yoozoo Group for the rights to produce an English-language adaptation of the books. The sci-fi drama will be produced by Game of Thrones duo’s Bighead Littlehead production company and will be one of the many projects in their overall deal with Netflix after the feature film Metal Lords....

... As revealed by THR, Derek Tsang (Oscar nominee onomad) has been set to direct the pilot episode of the TV series adaptation...


...Benioff and Weiss are set to serve as showrunners on The Three-Body Problem alongside co-creator Alexander Woo (The Terror: Infamy), while the series’ executive producers include Rian Johnson (Knives Out), Rosamund Pike (I Care a Lot) and Brad Pitt (Once Upon a Time in Hollywood)...."
alselone alselone 21:13 02.10.2021

Re: Seinfeld

Nego jel si vido casting za novu Dinu ?

Jao divno, lagao bih ako bih rekao da sam sačuđen. Sve ode dođavola, moraću i ja prelaziti na Koreance. Vidim danas po TW fale Squide games. Jes gledo?

Milan Novković Milan Novković 21:14 02.10.2021

Re: Seinfeld

bene_geserit
Znaš šta ja čekam ko ozebo sunce - nastavak Avatara.

I ja isto, ali me plaši i tamo šta mogu da sjebu tipa velike, plave, ne-binarne trandže.

Nego jel si vido casting za novu Dinu ?
Liet Kynes je magično postao žensko pa još crnkinja. Pol Atreid neki antipatični anoreksični Ješa. Svi Harkoneni su naravno belci (uostalom Harkonen je finsko prezime). Bene Gesserit veštice su naravno belkinje. Dr. Zueh je Kinez. Toliko što se tiče negativaca.
Thufir Hawat neki debeli crnac. Jason Momoa kao Duncan Idaho i Čani deluju OK. Javier Bardem kao Stilgar mi ne deluje baš dobar izbor, tu mi je logičnije da su išli sa nekim arab-looking glumcem.

Ae ne preterujte, bre, pa o Džejmsu Kamerunu pričamo
maksa83 maksa83 21:15 02.10.2021

Re: Seinfeld

Ja sve odgledao po drugi put!

Prvi Matrix sam gledao verovatno 7-8 puta, drugi verovatno 2x, treći 1x. Znaš šta je zanimljivo, deci je danas Matrix potpuno neimpresivan. Nama je bio vilica do poda a njima su pragovi pomereni, njima je to meh.
maksa83 maksa83 21:17 02.10.2021

Re: Seinfeld

Pol Atreid neki antipatični anoreksični Ješa.

Zajebavaš da se pojavljuje i obrezan penis Pola Atreida? Pa to nema u knjizi, da li su oni normalni.

Ko je trebao da ga igra, Hulk Hogan, John Cena?

P.S. Gde ti gledaš te trejlere?
maksa83 maksa83 21:20 02.10.2021

Re: Seinfeld

Vidim danas po TW fale Squide games. Jes gledo?

Nisi mene pitao ali pošto sam je ja ovde preporučivao na neviđeno, moji drugari koji ne gube vreme ovde na blogu nego gutaju serije su dobrim delom oduševljeni, ali kažu da na momente moraš da imaš povišene pragove za gore. Neki su odustali jako brzo, neki su otkinuli i kao supermnogodobro.
alselone alselone 21:21 02.10.2021

Re: Seinfeld

Prvi Matrix sam gledao verovatno 7-8 puta, drugi verovatno 2x, treći 1x.

Prvi dva, tri puta, ostale ni jednom.
Kao i ovim klincima, kada me je malo pustila napala zbog efekata, dalje mi se nije gledalo. Pogotovo kada su oni koji jesu gledali počeli da pljuju, i ona mala verovatnoća je nestala.
alselone alselone 21:22 02.10.2021

Re: Seinfeld

Nisi mene pitao ali pošto sam je ja ovde preporučivao na neviđeno, moji drugari koji ne gube vreme ovde na blogu nego gutaju serije su dobrim delom oduševljeni, ali kažu da na momente moraš da imaš povišene pragove za gore. Neki su odustali jako brzo, neki su otkinuli i kao supermnogodobro.

Možda probam. Sve mi je teže da gledam išta novije snimano.
nsarski nsarski 21:32 02.10.2021

Re: Seinfeld

Možda probam. Sve mi je teže da gledam išta novije snimano.


bene_geserit bene_geserit 21:40 02.10.2021

Re: Seinfeld

Ko je trebao da ga igra, Hulk Hogan, John Cena?

Kyle MacLachlan ?
Neko manje anoreksičan. Pored njega Čani deluje da može da ga nosi u zubima.
maksa83 maksa83 21:44 02.10.2021

Re: Seinfeld

Kyle MacLachlan ?

Sad ako kažeš da je i tebi prva Dina okej našli smo nešto oko čega se slažemo i posle više nikad ništa neće biti isto.

Neko manje anoreksičan. Pored njega Čani deluje da može da ga nosi u zubima.

On je već jednom pobrao lovorike kao The King, vođa ratnika - nikome nije smetalo što je žgoljavi ješa razbio Francuze kod Ažinkura.
bene_geserit bene_geserit 21:48 02.10.2021

Re: Seinfeld

Sad ako kažeš da je i tebi prva Dina okej našli smo nešto oko čega se slažemo i posle više nikad ništa neće biti isto.

Pa meni je prva Dina OKish, na granici. Linča baš, baš, baš ne volim. Tako da eto, ne moraš da brineš.
maksa83 maksa83 21:50 02.10.2021

Re: Seinfeld

Pa meni je prva Dina OKish, na granici. Linča baš, baš, baš ne volim. Tako da eto, ne moraš da brineš.

I meni je okish, što je nešto što ne smeš da priznaš javno osim ako nisi spreman da doživiš opštu osudu, 100% postoji i Telegram grupa Herbert fanova gde skupljaju i razmenjuju adrese ljudi kojima je ta Dina prihvatljiva i dogovaraju se da ih biju.

Ništa, zakazuj operaciju, spremaj svatove...
bene_geserit bene_geserit 21:52 02.10.2021

Re: Seinfeld

On je već jednom pobrao lovorike kao The King, vođa ratnika - nikome nije smetalo što je žgoljavi ješa razbio Francuze kod Ažinkura.

He, to sam probao par puta da počnem i nikako, nešto mi smetalo, sad mi je jasno i šta.
Btw, žgoljavi ješa ne bi mogao da podigne mačeve koje su koristili u to vreme.
shmoo shmoo 07:30 03.10.2021

Re: Доктор Соло, вил ај дрим?

solo
Лет дер би лајт!


Gdje nestade dr Nok,Nok?




Знам само за Nok Nok Labs.

Али не знам који доктори тамо раде...







macak_tosa macak_tosa 07:49 03.10.2021

Re: Доктор Соло, вил ај дрим?

solo
Е, тако!

Сад и Мачак може да се укрца на Тамну звезду!


Prvo mora da reši test. Koji su delovi tela koji u svom nazivu imaju slovo Đ (prihvata se i dj)?

Znam da ti znaš,jbg to ti je struka a i družio si se sa zvezdašima.

Mačak mudro ćuti i bavi se kinetikom turšije. Navukli ga na narativ neki zli blogeri/ke.

Ovo navukli nije u pežorativnom smislu tako da nema razloga da se izvinjavam.

Juče spremljeno 27 tegli krastavčića, te po cca 15 tegli cepkane paprike i ljutkaste paprike somborke.
Još da ukiselimo kupus - i zima može da počne.
macak_tosa macak_tosa 07:51 03.10.2021

Re: Seinfeld

bene_geserit
Znaš šta ja čekam ko ozebo sunce - nastavak Avatara.

I ja isto, ali me plaši i tamo šta mogu da sjebu tipa velike, plave, ne-binarne trandže.

Nego jel si vido casting za novu Dinu ?
Liet Kynes je magično postao žensko pa još crnkinja. Pol Atreid neki antipatični anoreksični Ješa.
Svi Harkoneni su naravno belci (uostalom Harkonen je finsko prezime). Bene Gesserit veštice su naravno belkinje. Dr. Yueh je Kinez. Toliko što se tiče negativaca. Ne znam da li će gej pedofilske sklonosti Barona Harkonena da nestanu u prostoru i vremenu, ali smeo bih da se kladim u to.
Thufir Hawat neki debeli crnac. Jason Momoa kao Duncan Idaho i Čani deluju OK. Javier Bardem kao Stilgar mi ne deluje baš dobar izbor, tu mi je logičnije da su išli sa nekim arab-looking glumcem.

Kakve vi gluposti gledate!
Strašno!
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:24 03.10.2021

Re: Seinfeld

macak_tosa
apacherosepeacock
alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.


Najbolja ikad napravljena.

Izvinjavam se!
Najbolja ikad napravljena su 'Mućke'!
Sajnfeld može da bude na drugom mestu.
Naravno, sa Krejmerom (u Sajnfeldu) na prvom mestu. Mada, svi su super!
Moj redosled je - Krejmer, Elejn, Džeri, Džordž.


Gledala sam posle 30 godina par epizoda Mućki i nije mi serija ostarila baš najbolje. Ne kažem protiv nje ali ni približno kao pre nekoliko decenija.

Seinfeld zato u svako doba.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:28 03.10.2021

Re: Seinfeld

bene_geserit
apacherosepeacock
alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.

Najbolja ikad napravljena.

Eh baš najbolja, ne preteruj.
Ništa Boston Legal, House, GoT ...


Ma ni prineti..

Evo Sopranos i Blackadder mogu da konkurišu ali ipak Seinfeld prvi.
vcucko vcucko 10:19 03.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock


Gledala sam posle 30 godina par epizoda Mućki i nije mi serija ostarila baš najbolje. Ne kažem protiv nje ali ni približno kao pre nekoliko decenija.





Uz dužno poštovanje, molim za objašnjenje
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:21 03.10.2021

Re: Seinfeld

vcucko
apacherosepeacock


Gledala sam posle 30 godina par epizoda Mućki i nije mi serija ostarila baš najbolje. Ne kažem protiv nje ali ni približno kao pre nekoliko decenija.





Uz dužno poštovanje, molim za objašnjenje


Kaži šta nije jasno sve ću da objasnim..
vcucko vcucko 11:49 03.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock
vcucko
apacherosepeacock


Gledala sam posle 30 godina par epizoda Mućki i nije mi serija ostarila baš najbolje. Ne kažem protiv nje ali ni približno kao pre nekoliko decenija.





Uz dužno poštovanje, molim za objašnjenje


Kaži šta nije jasno sve ću da objasnim..

Pa citirana tvrdnja mi nije jasna.

OFAH su bezvremenski i bezprostroni. Jednako razumljivi i urnebesni onda, sada i ubuduće, u Engleskoj i u Srbiji (gde ćeš veću razliku).

O Seinfledu ne bih, nikad me nije privukla ni jedna cela epizoda da je odgledam. Jedino što mi se čini da je stvar lokalna (čak ne američka nego NYC, naravno i svi po svetu koji su umislili da jesu ili bi hteli da su iz NYC).

Ali kažem, nisam gledao i Seinfeld nije tema mog upisa, dakle zanima me objašnjenje u vezi OFAH.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 03.10.2021

Re: Seinfeld

vcucko
Pa citirana tvrdnja mi nije jasna.

OFAH su bezvremenski i bezprostroni. Jednako razumljivi i urnebesni onda, sada i ubuduće, u Engleskoj i u Srbiji (gde ćeš veću razliku).

O Seinfledu ne bih, nikad me nije privukla ni jedna cela epizoda da je odgledam. Jedino što mi se čini da je stvar lokalna (čak ne američka nego NYC, naravno i svi po svetu koji su umislili da jesu ili bi hteli da su iz NYC).

Ali kažem, nisam gledao i Seinfeld nije tema mog upisa, dakle zanima me objašnjenje u vezi OFAH.


Pa dobro tebi i mnogima OFAH jesu, meni (ispalo je tako) nisu.

Da objasnim kako - zaista mi pre nedelju-dve kad sam gledala bilo skoro dosadno.

Da nisam ponovo pogledala, dakle ovih dana, bolje bi mi ostala ta serija u dalekom sećanju.

Mislim ako ćemo iskreno oko nekih kult status serija/filmova ali to je moj utisak, mišljenje.

U isto vreme su mi Seinfeld, Sopranos, Blackadder uvek dobri za gledanje, onda, sada..

tebi Seinfeld nije, ok. skroz mi ne smeta drugačije viđenje.



OFAH su bezvremenski i bezprostroni. Jednako razumljivi i urnebesni onda, sada i ubuduće, u Engleskoj i u Srbiji (gde ćeš veću razliku).

čak ne američka nego NYC, naravno i svi po svetu koji su umislili da jesu ili bi hteli da su iz NYC


Ajde?
Ovo je baš bezveze, oba pasusa, ne dopuštaš drugačije mišljenje/ukus, odmah bi presudio šta može a šta ne može, ko je šta umislio.. Svašta.


P.S. Univerzalnosti što se tiče pre bih svuda prepoznala Seinfeld prijatelje i situacije (minus neke specifičnosti u epizodama koje su baš vezane za grad Njujork) nego iz Pekama porodicu..
macak_tosa macak_tosa 13:45 03.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock
macak_tosa
apacherosepeacock
alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.


Najbolja ikad napravljena.

Izvinjavam se!
Najbolja ikad napravljena su 'Mućke'!
Sajnfeld može da bude na drugom mestu.
Naravno, sa Krejmerom (u Sajnfeldu) na prvom mestu. Mada, svi su super!
Moj redosled je - Krejmer, Elejn, Džeri, Džordž.


Gledala sam posle 30 godina par epizoda Mućki i nije mi serija ostarila baš najbolje. Ne kažem protiv nje ali ni približno kao pre nekoliko decenija.

Seinfeld zato u svako doba.

Jedne su 'Mućke'!
Naravno, gledam ja i Sajnfelda!
Znam gotovo sve epizode iz obe serije napamet.
Ali opet, gledam svaki puta kada naletim.
Ali!
'Mućke' iznad svega!

vcucko vcucko 14:35 03.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock


OFAH su bezvremenski i bezprostroni. Jednako razumljivi i urnebesni onda, sada i ubuduće, u Engleskoj i u Srbiji (gde ćeš veću razliku).

čak ne američka nego NYC, naravno i svi po svetu koji su umislili da jesu ili bi hteli da su iz NYC


Ajde?
Ovo je baš bezveze, oba pasusa, ne dopuštaš drugačije mišljenje/ukus, odmah bi presudio šta može a šta ne može, ko je šta umislio.. Svašta.


P.S. Univerzalnosti što se tiče pre bih svuda prepoznala Seinfeld prijatelje i situacije (minus neke specifičnosti u epizodama koje su baš vezane za grad Njujork) nego Pekam porodicu..

Ne presuđujem, i ne znam otkud ti to da nešto ne dopuštam?!
I jasno sam se ogradio da nije reč o Sajnfeldu (gledao 2-3 puta po pola epizode, znači nemam pojma i evidentno lupam) nego o Troterima
Troteri simbol generacije i Ex-Yu nacije, o tome pričam. Prvi TV sadržaj, koji je Jugoslovene objedinio ne po osnovu "mrnjaoo, hoću i ja tako" nego "pa ovi su isti kao mi"
solo solo 15:37 03.10.2021

Re: Seinfeld

Univerzalnosti što se tiče pre bih svuda prepoznala Seinfeld prijatelje i situacije (minus neke specifičnosti u epizodama koje su baš vezane za grad Njujork) nego Pekam porodicu.


Pre ili posle revakcinacije?
solo solo 15:39 03.10.2021

Re: Seinfeld

Naravno, gledam ja i Sajnfelda!
Znam gotovo sve epizode iz obe serije napamet.


apacherosepeacock apacherosepeacock 16:05 03.10.2021

Re: Seinfeld

Troteri simbol generacije i Ex-Yu nacije, o tome pričam. Prvi TV sadržaj, koji je Jugoslovene objedinio ne po osnovu "mrnjaoo, hoću i ja tako" nego "pa ovi su isti kao mi"


Pa ne znam baš, ako misliš generalno na popularnost/gledanost pre će biti da su masovno gledali neke Dinastije (1981-1989) u exJU a pre toga Dugo toplo leto, Pejton i slično, a posle devedesetih španske i turske serije - nego Trotere (1981-1991).
Publika OFAH nije bila masovna uopšte da bi mogli da budu simbol ondašnjih generacija kako ti kažeš.
vcucko vcucko 16:20 03.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock
Troteri simbol generacije i Ex-Yu nacije, o tome pričam. Prvi TV sadržaj, koji je Jugoslovene objedinio ne po osnovu "mrnjaoo, hoću i ja tako" nego "pa ovi su isti kao mi"


Pa ne znam baš, ako misliš generalno na popularnost/gledanost pre će biti da su masovno gledali neke Dinastije (1981-1989) u exJU a pre toga Dugo toplo leto, Pejton i slično, a posle devedesetih španske i turske serije - nego Trotere (1981-1991).
Publika OFAH nije bila masovna uopšte da bi mogla da bude simbol celog ondašnjeg prostora.

Eto, a ja se ubih ovde objašnjavajući da nismo živeli u istoj zemlji, iako se isto zvala. I ne veruju mi
Ne da je gledano masovno, nego je dosta stvari ušlo u žargon. Kao uostalom i Alo Alo (manje više sve iz tzv. Programa plus RTZ, ali te dve su bez presedana i bez premca). Govorim naravno pre svega generacijski, ali ne samo generacijski.
alselone alselone 16:26 03.10.2021

Re: Seinfeld

Pa ne znam baš, ako misliš generalno na popularnost/gledanost pre će biti da su masovno gledali neke Dinastije (1981-1989) u exJU a pre toga Dugo toplo leto, Pejton i slično, a posle devedesetih španske i turske serije - nego Trotere (1981-1991).


Alf je bio simbol generacije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:30 03.10.2021

Re: Seinfeld

vcucko
Eto, a ja se ubih ovde objašnjavajući da nismo živeli u istoj zemlji, iako se isto zvala. I ne veruju mi
Ne da je gledano masovno, nego je dosta stvari ušlo u žargon. Kao uostalom i Alo Alo (manje više sve iz tzv. Programa plus RTZ, ali te dve su bez presedana i bez premca). Govorim naravno pre svega generacijski, ali ne samo generacijski.


Pa ja sam rođena u Beogradu ali ga ne uzimam kao reper za priču o celoj zemlji (nekad/sad/ tema ova/ona). Isti slučaj i sa generacijama/godištima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:37 03.10.2021

Re: Seinfeld

Alf je bio simbol generacije.


Ja sam imala malog alfa/igračku i žapca Kermita/igračku original veliičine iz Mapet šopa (London).
bene_geserit bene_geserit 19:20 03.10.2021

Re: Seinfeld

Evo ja sam upravo probao Seinfeld-a ponovo da se potsetim, kad već Alse reče da su ih dodali na Netflix, i opet ne vredi, nije moj cup of tea.
Sa druge strane recimo Boston Legal mogu i po peti put da gledam, nema problema ...
bene_geserit bene_geserit 19:25 03.10.2021

Re: Seinfeld

ko misliš generalno na popularnost/gledanost pre će biti da su masovno gledali neke Dinastije (1981-1989) u exJU a pre toga Dugo toplo leto, Pejton i slično, a posle devedesetih španske i turske serije - nego Trotere (1981-1991).

Sad me potseti kako u vojsci nisam mogao da gledam najbolje košarkako finale plej-ofa ikad Jugoplastika-Partizan 1988. zato što je bio samo jedan televizor i većina je htela da gleda Dinastiju koja je bila u isto vreme.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:16 04.10.2021

Re: Seinfeld

bene_geserit
Evo ja sam upravo probao Seinfeld-a ponovo da se potsetim, kad već Alse reče da su ih dodali na Netflix, i opet ne vredi, nije moj cup of tea.
Sa druge strane recimo Boston Legal mogu i po peti put da gledam, nema problema ...


Pa nemoj da se mučiš bre, gledaš šta voliš i basta..

Nego, primetila sam da ti tvoji Koreanci baš osvajaju tržište, do skoro ih nigde nije bilo za gledanje ovamo na zapadnom tržištu sad ih vidim tu i tamo.
bene_geserit bene_geserit 06:08 05.10.2021

Re: Seinfeld

Kakve vi gluposti gledate!

Čarli ti si mi vazda delovao kao tip osobe koji ne gleda nikakvu fantastiku, ni naučnu ni nenaučnu. Nego istorijske filmove, dokumentarce, može i drame bez fantastičnih detalja i sl. Takav je recimo moj tata.
Mislim da su tom tipu ljudi neuralne mreže tako prepovezale da im fali mašte. Ključ za to je čitanje knjiga rano u životu npr. od 8. do 14. godine. OK, ako čitaš samo stripove tad, mogu filmovi sa superherojima.
macak_tosa macak_tosa 06:15 05.10.2021

Re: Seinfeld

bene_geserit
Kakve vi gluposti gledate!

Čarli ti si mi vazda delovao kao tip osobe koji ne gleda nikakvu fantastiku, ni naučnu ni nenaučnu. Nego istorijske filmove, dokumentarce, može i drame bez fantastičnih detalja i sl. Takav je recimo moj tata.
Mislim da su tom tipu ljudi neuralne mreže tako prepovezale da im fali mašte. Ključ za to je čitanje knjiga rano u životu npr. od 8. do 14. godine. OK, ako čitaš samo stripove tad, mogu filmovi sa superherojima.

Gluposti!
Istorijski dokumentarac nisam valjda nikada pogledao.
Gledam Mućke, Sajnfelda, ...
Prvi strip u životu sam pročitao na prvoj godini studija.
U Gimnaziji sam pročitao na hiljade knjiga, ponekada knjigu dnevno.
Eeee, da - od stripova sam najviše voleo Alana Forda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:23 05.10.2021

Re: Seinfeld

Gluposti!
Istorijski dokumentarac nisam valjda nikada pogledao.
Gledam Mućke, Sajnfelda, ...
Prvi strip u životu sam pročitao na prvoj godini studija.
U Gimnaziji sam pročitao na hiljade knjiga, ponekada knjigu dnevno.
Eeee, da - od stripova sam najviše voleo Alana Forda.


Tebi bi se mozda i Auf Wiedersehen, Pet dopala. Ne brini nije Klinika Svarcvald samo malo zvuci nemacki. Britanska serija iz 80ih - engleski gastarbajteri iz srednje i severne Engleske u Nemackoj. Ima i elemenata drame ali na dobar nacin pomesane sa komikom.


Moji su obozavali Sajnfeld kad se pojavio a meni nikada nije bas legao. Ali zato sam voleo The Royle Family i britansku verziju The Office.
mirelarado mirelarado 10:00 05.10.2021

Re: Seinfeld

Moji su obozavali Sajnfeld kad se pojavio a meni nikada nije bas legao.


Ni meni. Ali zato mi je Monti Pajton bio otkrovenje. Jeste da je do nas došao s dvadesetak godina zakašnjenja, ali je po meni vanvremenski.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:26 05.10.2021

Re: Seinfeld

Ni meni. Ali zato mi je Monti Pajton bio otkrovenje. Jeste da je do nas došao s dvadesetak godina zakašnjenja, ali je po meni vanvremenski.


O da!

Ovo je druga kategorija ali isto sjajno:


mirelarado mirelarado 10:33 05.10.2021

Re: Seinfeld

Ovo je druga kategorija ali isto sjajno:


Fawlty Towers, takođe jedna od omiljenih. Džon Kliz i Endru Saks, nezaboravni.
macak_tosa macak_tosa 14:15 05.10.2021

Re: Seinfeld

mirelarado
Moji su obozavali Sajnfeld kad se pojavio a meni nikada nije bas legao.


Ni meni. Ali zato mi je Monti Pajton bio otkrovenje. Jeste da je do nas došao s dvadesetak godina zakašnjenja, ali je po meni vanvremenski.

Ko mi dirne Pajtone, imaće ozbiljan problem!
Kako njih da zaboravim!

macak_tosa macak_tosa 19:32 01.10.2021

Da!

Za veselo društvo!

shmoo shmoo 08:16 02.10.2021

Absolute beginner

1. Nači treniranje uz pomoć sličica (tzv mentalno bubanje



Епитет?


2. NLP Swish, normalno, kao što mu i ime kaže - to je onaj zvuk što lopta od trojke u košarci pravi kako prolazi kroz koš bez dodirivanja obruča. Napredna tehnika, al vrlo je prosta. Učenje kroz primer: zamislimo nešto što ne želimo



Контраст?


3. Modeliranje - jedna od popularnijih tehnika među preduzimačima i sportistima, zasnovana na tzv „zakonu o privlačenju".



Компарација?


4. Mirroring (tzv ogledaličarenje)



Метафора?


5. Mantranje, bajanje. Takoe, moćnija verzija afirmacije!



Алегорија?




And what is the puppeteer doing?


Хм...





П.С. - Е да! Да не заборавим!






Milan Novković Milan Novković 17:00 02.10.2021

Re: Absolute beginner

shmoo
1. Nači treniranje uz pomoć sličica (tzv mentalno bubanje



Епитет?


2. NLP Swish, normalno, kao što mu i ime kaže - to je onaj zvuk što lopta od trojke u košarci pravi kako prolazi kroz koš bez dodirivanja obruča. Napredna tehnika, al vrlo je prosta. Učenje kroz primer: zamislimo nešto što ne želimo



Контраст?


3. Modeliranje - jedna od popularnijih tehnika među preduzimačima i sportistima, zasnovana na tzv „zakonu o privlačenju".



Компарација?


4. Mirroring (tzv ogledaličarenje)



Метафора?


5. Mantranje, bajanje. Takoe, moćnija verzija afirmacije!



Алегорија?




And what is the puppeteer doing?


Хм...

П.С. - Е да! Да не заборавим!


Može, ali moje je mnogo prozaičnije zamišljeno

Uzmi alegoriju vs mantranje, bajanje - ja stvano mislim na prizemno mantranje, tipa "u svakom pogledu, svakim danom, sve više napredujem", što je ok, čak zdrava dečija igrarija, ali kad počnem da preterujem s tim u odraslim godinama, pa poverujem u mantru, bez obzira što realno možda uopše ne napredujem, onda ja to vidim kao bitnu slabost do potencijalno opasnu po sebe naviku ...

... ne uvek, navavno, NLP može da ima lošu širinu u strukturi (na koje se sve teme reprogramiram), pa vremenu - koliko to temeljito i strasno radim, a da bude koristan u nekim izazovima.

Michael Hudson ima tu bitnu kjnigu, i ja je imam na Kindlu pa je njegov intervju i spominjanje NLP-ja bio povod za blog, tj potsetio me na svoju knjigu, pošto on ukazuje na fundamentalno i jako široko pogrešno pričanje priče od naj-ekonomista zapada posle WW2, pa njihovo verovanje u tu priču i tako opuštenost u oprezu, i na kraju zapadno relativno eknomsko urušavanje u odnosu na sad uglavnom Aziju.

A kad sam imao povod za blog onda sam samo odleteo na Google, da ne rabim svoje reči, pa našao prvih smešnih 5 pravila od nepoznatog "praktičara".

Opet, ovo je širi sentiment, u užim primenama svašta ume da bude moćno.

Primer - ja sam se nekad i nekako neuro-muzički preprogramirao tako da mi neke vrste glasne muzike pomažu da mi naglo skoči elan u novim izazovnijim projektima, a kako sam postao sam svoj smor na potezu kuhinja-internet pa poželeo da se trgnem iz letargije.

Još jedna rupa na saksiji, znam, ali ne vidim problem, tj bitno je da sam ja kupio svoju saksiju, znam gde je rupa i kako je iskoristiti (no pun intended
shmoo shmoo 19:08 02.10.2021

Re: Absolute beginner

Milan Novković


Još jedna rupa na saksiji, znam, ali ne vidim problem, tj bitno je da sam ja kupio svoju saksiju, znam gde je rupa i kako je iskoristiti (no pun intended



Једнога дана у будућности свако ће имати своју саксију.

И у њој само своју рупу.

Макар на 15 минута.






mlatisa mlatisa 13:43 02.10.2021

НЛП = Превара

Суштински рече је о уметности обмањивања. То поприлично ради врли нам председник. Идеја је да се ви свидите неком коме се иначе не би свидели у циљу остваривања личне користи.

У екстремном случају, чак је и кажљиво законом:

КЗ Србије
**********************
Prevara

Član 208

(1) Ko u nameri da sebi ili drugom pribavi protivpravnu imovinsku korist dovede koga lažnim prikazivanjem ili prikrivanjem činjenica u zabludu ili ga održava u zabludi i time ga navede da ovaj na štetu svoje ili tuđe imovine nešto učini ili ne učini,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina i novčanom kaznom.

(2) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini samo u nameri da drugog ošteti,
kazniće se zatvorom do šest meseci i novčanom kaznom.

(3) Ako je delom iz st. 1. i 2. ovog člana pribavljena imovinska korist ili je naneta šteta u iznosu koji prelazi četristopedeset hiljada dinara,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina i novčanom kaznom.

(4) Ako je delom iz st. 1. i 2. ovog člana pribavljena imovinska korist ili je naneta šteta u iznosu koji prelazi milion i petsto hiljada dinara,
učinilac će se kazniti zatvorom od dve do deset godina i novčanom kaznom.
*****************************

Није незанимљиво, неке делове тог ученија свакодневно сви користе. Мада што се мене тиче, коме се свиђа оно што причам ОК коме се не свиђа такође ОК.
omega68 omega68 01:01 03.10.2021

Јууу што ми непријатно

кад видим да се осипа имунитет блого-суши крда
omega68 omega68 01:16 03.10.2021

Re: Јууу што ми непријатно

А посебно ми је драго да видим лицемере који месецима јебу мајку онима који сумњају у вакцине, а своју децу не вакцинишу јер су прочитали на,, србин инфо" да не треба
Unfuckable Unfuckable 01:59 03.10.2021

Re: Ју srbinecrevniinfoe!

omega68
А посебно ми је драго да видим лицемере који месецима јебу мајку онима који сумњају у вакцине, а своју децу не вакцинишу јер су прочитали на,, србин инфо" да не треба


Ma ne, uništio si ga, postigosizabosijebosimukevusvedoIIIkolena









d j o l e d j o l e 09:20 03.10.2021

...

Koliko sam shvatio neke koji su zbog posla išli na NLP kurseve jedna od prvih lekcija jeste kako da, između ostalog, otkrijete i da li neko govori istinu ili ne, na osnovu sledećeg dijagrama:



Naime, ako, na primer, nekoga pitate da li je pojeo parče torte ako u tom trenutku nesvesno pogleda na gore udesno znači da zamljišlja tu scenu, a ako pogleda na gore levo znači da je tu scenu i doživeo i da je se priseća.

Gde se i ostali elementi gornjeg dijagrama, koliko sam shvatio, takođe obilato koriste u NLP-u (dobro, tu postoji i nekakvo prethodno "kalibrisanje" sagovornika u smislu kome je "levo" stvarno "levo" ili je "desno", i tako to).
maksa83 maksa83 09:24 03.10.2021

Re: ...

Naime, ako nekoga pitate da li je pojeo neko parče torte ako u tom trenutku nesvesno pogleda na gore udesno znači da zamljišlja tu scenu,

Ako to ne upali panično brisanje ustiju rukavom je dead giveaway.
alselone alselone 20:09 03.10.2021

Danas dobar hajk

4 i 15 efektivnog hoda, 19km, preko 700 metara visinske razlike. Na stazi bio već u 6 i 15 ujutru.




Moram se spremati za PCT.

Milan Novković Milan Novković 20:42 03.10.2021

Re: Danas dobar hajk

Aaaaa, pa video na Fejsu danas, žena te hvali samo tako
omega68 omega68 22:54 03.10.2021

Прича о пацовима

Пацови су врло интелигентне животиње, што је опште познато.
Људи су их тровали отровима који су одмах деловали, све док неки , онако ИТ - јевским мозгом међу осталим приглупим пацовчинама, нису генијално сахватили да чим поједу одређену храну неки од њих падну мртви.
Онако паметни, ти авангардни представници своје врсте су несебично пожелели да заштите остале суврснике и насилно им наметнули забрану конзумирања хране док се иста не провери.
Шема је била следећа - нађе се неки шкарт од пацова, олош који не заслужује да живи, неки кога ни рођена мајка пацовка или пацовица, нисам сигуран, није могла да воли.Онда се тај натера да се жртвује за опште добро читаве сорте и проба храну која је непознатог им порекла.
Он мамцу приђе храбро и с вољом баш као становник Титославије вакцини против вариоле вере.
Поједе.
Ништа.
Све је у реду, остали виде да није мртав и пуни захвалности према својим најпаметнијим, члановима, унапређеним верзијама, пацовима 2.0 који су осмислили план безбедне исхране почну халапљиво да једу јер су већ давно огладнели од изолације изазване закључавањем непроверене хране.
Сад је тренутак кад, као у античкој драми, настаје преокрет.
И од најпаметнијих, од елите иначе интелигентних створења постоје паметнији, лукавији и покваренији.Наиме, међу људима постоје такође унапређене верзије, постоје генетски модификовани појединци који су преварили и људе а не неке пацове.Наравно, погађате исправно, отров ипак почне да делује само те нове хемикалије раде одложено.
После неког времена пацови су мртви.
Живели најпаметнији међу нама који нам отровима решавају проблеме!
Са пацовима, наравно.



macak_tosa macak_tosa 09:26 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

omega68
Пацови су врло интелигентне животиње, што је опште познато.
Људи су их тровали отровима који су одмах деловали, све док неки , онако ИТ - јевским мозгом међу осталим приглупим пацовчинама, нису генијално сахватили да чим поједу одређену храну неки од њих падну мртви.
Онако паметни, ти авангардни представници своје врсте су несебично пожелели да заштите остале суврснике и насилно им наметнули забрану конзумирања хране док се иста не провери.
Шема је била следећа - нађе се неки шкарт од пацова, олош који не заслужује да живи, неки кога ни рођена мајка пацовка или пацовица, нисам сигуран, није могла да воли.Онда се тај натера да се жртвује за опште добро читаве сорте и проба храну која је непознатог им порекла.
Он мамцу приђе храбро и с вољом баш као становник Титославије вакцини против вариоле вере.
Поједе.
Ништа.
Све је у реду, остали виде да није мртав и пуни захвалности према својим најпаметнијим, члановима, унапређеним верзијама, пацовима 2.0 који су осмислили план безбедне исхране почну халапљиво да једу јер су већ давно огладнели од изолације изазване закључавањем непроверене хране.
Сад је тренутак кад, као у античкој драми, настаје преокрет.
И од најпаметнијих, од елите иначе интелигентних створења постоје паметнији, лукавији и покваренији.Наиме, међу људима постоје такође унапређене верзије, постоје генетски модификовани појединци који су преварили и људе а не неке пацове.Наравно, погађате исправно, отров ипак почне да делује само те нове хемикалије раде одложено.
После неког времена пацови су мртви.
Живели најпаметнији међу нама који нам отровима решавају проблеме!
Са пацовима, наравно.




I?
Šta će sada biti sa nama glupljim među ljudima koji su se vakcinisali?
Ili si nešto drugo hteo da kažeš ovom pričicom?!
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:01 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

macak_tosa

I?
Šta će sada biti sa nama glupljim među ljudima koji su se vakcinisali?
Ili si nešto drugo hteo da kažeš ovom pričicom?!


Pocrkaćemo. Pocrkaćemo u najtežim mukama.
vcucko vcucko 13:03 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

vrabac_onaj
macak_tosa

I?
Šta će sada biti sa nama glupljim među ljudima koji su se vakcinisali?
Ili si nešto drugo hteo da kažeš ovom pričicom?!


Pocrkaćemo. Pocrkaćemo u najtežim mukama.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:37 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

vrabac_onaj
macak_tosa

I?
Šta će sada biti sa nama glupljim među ljudima koji su se vakcinisali?
Ili si nešto drugo hteo da kažeš ovom pričicom?!


Pocrkaćemo. Pocrkaćemo u najtežim mukama.



Neki smo već crkli, ovo su sad posledni trzaji rukama po tastaturi.

Nego, pitanje iz groba za maksu, to jest dva:

- koliko pepela pravi ova ouuni pica peć, i kako ga prazniš tokom pečenja? Ili to tako dobro sagori da ostane samo malčice u uglu kutije?

- ona čantra za ugalj i drva - jel to traje duže od jedne ili dve sezone, ili vatra progori onu rešetku ispod pa možeš da baciš (ovo se dešava na primer na mojoj peći za grejanje kuće, ona rešetka koju koristim da drvo malo podignem od dna radi boljeg strujanja vazduha mi traje otprilike dve zime i izgori, jer nije napravljena kako treba. Ali to košta pet dolara da se zemeni pa me baš briga, inače bih napravio svoju).

Mislim, nije da je ovo sve mnogo bitno, nego dok čekam da stigne sprava... još jedan mesec.



vcucko vcucko 16:08 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

srdjan.pajic


Mislim, nije da je ovo sve mnogo bitno, nego dok čekam da stigne sprava... još jedan mesec.


Iz Nemačke?


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

vcucko
srdjan.pajic


Mislim, nije da je ovo sve mnogo bitno, nego dok čekam da stigne sprava... još jedan mesec.


Iz Nemačke?




Jok, iz ŠkoCke. I evo jedva čekam da stigne, čak sam uzeo i da skockam lep radni sto za tu peć.

Nego, dok sam gledao edukacione youtube uratke u vezi sa picopečenjem, malo sam se zabrinuo: primetio sam da su svi jutjuberi u toj oblasti onako malo do dosta zaokrugljeni. Bojim se da ću i ja tako da se usvinjim kad navalim da pečem i žderem pice. A svako stariji od 45 50 zna koliko je teško održavati kilažu na razumnoj meri. Srećom, peć je na drva pa ima tu dosta zajebancije da je spremiš, nije kao na gas ili elektriku okreneš gumbić i pečeš. Pa se nadam da će to da pomogne u samokontroli. Inače neće ni mene vrabac da primi na čamac, iako sam dosta manji od ovih drugih kandidata.





maksa83 maksa83 22:20 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

- koliko pepela pravi ova ouuni pica peć, i kako ga prazniš tokom pečenja? Ili to tako dobro sagori da ostane samo malčice u uglu kutije?

Ne brini oko pepela, tray je (ako je imalo kao ovaj moj) iz dva dela, u veći deo zapravo ubaciš pregradu/rešetku kroz koju pepeo propada dole, a sad, ne znam kakvo je utebe drvo, ali srpsko drvo kad ga spališ pravi malo pepela (koristio sam i brezu i cer i hrast, verovatno još poneko, za ova tri znam), tj. ne bih o tome brinuo uopšte - nikad nisam imao taj problem da moram da ga praznim, a trenutni rekord mi je 9 pica napravljenih jedna za drugom. Živ je tray evo već 2. sezonu, jes se malo izvitoperio mestimično ali ništa strašno, sve ok.

maksa83 maksa83 23:17 04.10.2021

Re: Прича о пацовима

primetio sam da su svi jutjuberi u toj oblasti onako malo do dosta zaokrugljeni.

Nisi ti to dobro gledao, najviđeniji pica jućuber Vito Iacopelli nije debo uopšte, ali ja njega ne volim, mnogo smara i dernja se i zapravo ne naučiš mnogo, ili ja nemam strpljenja za njega i njegovo pumpumpum okej gajza, lokadisnau, lokadis, omamamia, pumpumum pošto snima otpr. 5 istih videa non stop.

Ni ovi drugi od kojih stvarno možeš nešto da naučiš isto nisu debeli, dapače baš su šlank. Nemoj da gledaš kućne Amerikance.

Gino Sorbillio

Enzo Coccia

Vita Iacopellia ćeš lako da nađeš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:02 05.10.2021

Re: Прича о пацовима

Ne brini oko pepela, tray je (ako je imalo kao ovaj moj) iz dva dela, u veći deo zapravo ubaciš pregradu/rešetku kroz koju pepeo propada dole, a sad, ne znam kakvo je utebe drvo, ali srpsko drvo kad ga spališ pravi malo pepela (koristio sam i brezu i cer i hrast, verovatno još poneko, za ova tri znam), tj. ne bih o tome brinuo uopšte - nikad nisam imao taj problem da moram da ga praznim, a trenutni rekord mi je 9 pica napravljenih jedna za drugom. Živ je tray evo već 2. sezonu, jes se malo izvitoperio mestimično ali ništa strašno, sve ok.


Ok, ja obično nabavljam neko mešano drvo, to jest ono što ove firme koje sobaljuju stabla po lokalnim domaćinstvima imaju u tom trenutku na lageru, a ljudi vole svašta da sade po dvorištima. Nešto pravi pepeo, a nešto skoro ništa, mada to zavisi od toga koliko vrelu vatru teraš. I ova veća peć ima tu fijoku, na pola je rešetka a ispod komora za pepeo, ali nisam mogao da ocenim kolika je i da ukapiram na slikama kako se to čisti i prazni. Imaju ovde i lokalnog deistributera, ali taj nema nijednu 16 na peć na drva da vidim.

Fala za ove talijane, ja sam neke u početku gledao ali mi se nije sviđao attitude, pa su me nervirali i onda sam preša na ove domaće jutjubere, a oni su svi, mislim, vidi se da vole picu.





bene_geserit bene_geserit 06:11 05.10.2021

Re: Прича о пацовима

dok sam gledao edukacione youtube uratke u vezi sa picopečenjem, malo sam se zabrinuo: primetio sam da su svi jutjuberi u toj oblasti onako malo do dosta zaokrugljeni. Bojim se da ću i ja tako da se usvinjim kad navalim da pečem i žderem pice.

Meni je ovo zapravo bio najveći razlog što još nisam naručio tu pica-peć što će da stigne evo samo što neće za 16 nedelja. Nikako mi ne ide uz dijetu i obaranje kilaže, a to mi je neka vrsta permanentnog moda, sad kad sam napunio 50.
Milan Novković Milan Novković 08:31 05.10.2021

Re: Прича о пацовима

bene_geserit
dok sam gledao edukacione youtube uratke u vezi sa picopečenjem, malo sam se zabrinuo: primetio sam da su svi jutjuberi u toj oblasti onako malo do dosta zaokrugljeni. Bojim se da ću i ja tako da se usvinjim kad navalim da pečem i žderem pice.

Meni je ovo zapravo bio najveći razlog što još nisam naručio tu pica-peć što će da stigne evo samo što neće za 16 nedelja. Nikako mi ne ide uz dijetu i obaranje kilaže, a to mi je neka vrsta permanentnog moda, sad kad sam napunio 50.

Spring chicken
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:26 06.10.2021

Re: Прича о пацовима

bene_geserit
dok sam gledao edukacione youtube uratke u vezi sa picopečenjem, malo sam se zabrinuo: primetio sam da su svi jutjuberi u toj oblasti onako malo do dosta zaokrugljeni. Bojim se da ću i ja tako da se usvinjim kad navalim da pečem i žderem pice.

Meni je ovo zapravo bio najveći razlog što još nisam naručio tu pica-peć što će da stigne evo samo što neće za 16 nedelja. Nikako mi ne ide uz dijetu i obaranje kilaže, a to mi je neka vrsta permanentnog moda, sad kad sam napunio 50.


Eh, muke prvog sveta... mi se sekiramo da se ne ugojimo od previše home made pice (maksa nas teši ovim nekim ispijenim talijanima, a njima duša u nosu, picu verovatno očima ne mogu da vide a kamo li da je pojedu za večeru), dok u Africi deca umiru od gladi i zaraznih bolesti. Gorećemo u paklu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana