B92 Blog    Članovi    Jelena Milić    jedan čovek jedan glas-jedna soba jedna utičnica

Jelena Milić
18:40
PET
16
MAJ

jedan čovek jedan glas-jedna soba jedna utičnica

Ovo je post o tome kako sam ja pronašala  rešenje za novonastalu situaciju u kojoj je, kad se gleda na prvu loptu,  narod dao više glasova suverenistima, ali Tadić kaže da se izborna volja građana koji su se većinski opredelili za EU mora poštovati. No, tajna mog idola Mila  koji je onomad kupovao jaja  na Siciliji za 15c, prodavao ih u Napulju za 12c, i zaradjivao 4c po transakciji, ostaće mi i dalje nedostupna. Ma ne taj Milo, onaj iz Kvake 22.  

 

Elem, ja u novoj gajbi. Da, da, preživela sam. Skoro. Sve OK na prvi pogled, solidna zgrada, solidna drvenarija, šezdesete-sedamdesete, rekla bih. Pomisao na sedamdesete meni je pomisao na skijanja, moje roditelje u spidu, toska gramofon,  prvi TV u boji, mislim ono modernizacija, neki iskorak veći od fiće ka NSU princu i tako to, pomislim nova gajba, mlađa, biće bolje. Al provalim da je i u ovoj novijoj zgradi, isti koncept ko u prethodnoj, koja je bila mislim starije godište-JEDNA SOBA JEDNA UTIČNICA. Jel bilo neko pravilo tad, standard grđevinski, ili ideološki, jer tad Kardelj utripovao nešto, pomagajte? Ili je to bila samo puka realizacija „prosečnog načina života“ na koju se i nije obraćala pažnja, jer nije smetalo. I dalj je moguće da se od tad do sad toliko toga promenilo?   

Odlučim da malo odmorim od vucaranja knjiga i da raspakujem pisaći sto i radnu okolinu kao takvu, dok sam čekala da se ispuni nadasve složena operacija prebacivanja adrese kablovskog modema. Nije bilo lako, Srbija mandatari, Ivan bloguje, a ja odsečena od sveta. Otpakujem komp, raspetljam sve kablove, postavim se na svoje mesto sa razdvojenim kablovima, miša, tastaturu, lampu za krevet, lampu za sto, modem, odmerim gde će Anin sto, gde će TV, gde ću da peglam, sva sam organizacija i anticipacija, sama se sebi divim. I krenem da uključujem.

 

Dakle, jedna utičnica, soba brat bratu 22m kv. Pa sam je prvo okružila produžnim kablovima u nastavcima. Preko njih u istom pravcu idu oni za kablovsku, terasa se jedva zatvara, vrata se rendaju....odvojim krak za moj ćošak, ko Horgoš –Požega, kraći ali vredan, onaj sa desetak utičnica, pola male duguljaste, pola klasične okruglaste. Kraći jeste, al ga ima, koga pedesete opeku, taj je i na sedamdesete spreman, nema šanse da ga lepo savijem i vežem onim žičicama kojima se pakuju tanki kablovi za telefone i punjače npr, a koje sam u nekom napadu revnosnosti nekad skupila i sačuvala. Kabl em lepljiv od prethodnih integracija izolir trakom, em prašnjav, em krut od krečenja il farbanja cevi od radijatora uz koje je puzao u prethodnoj gajbi, ni gumice sa tegli ne pomažu. Šacnem krevet, šacnem sto, gurnem malo jedno prema drugom, gurnem krevet malo više od zida, ha, eto rešenja, naguraću sve tamo. Tako ode moja new gajba resolution da ću sve lepo da složim, od peškira preko fijoka do kablova. Cimnem u tu rupu i skretnicu za kablovsku, krkljanac već solidan, kablovi kruti, debeli, al ne dam se, prebrojim trafoe, halogenke puta dva, modem puta jedan,  odmerim najduže gajtane, pa najduži najdalje gurnem, pa ona dva kraća poređam, pa im gajtane od sprava ka njima provučem jednom stranom, a one od njih ka utičnicama  drugom. Vratim od razvodnika kabl od interneta natrag ka modemu, krut, vuce onaj modem da padne, umotam power cable oko ručke od fijoke, a sa druge pustim mrežni, kabl –komp, ja levak, miš mi nadesno, komp nalevo, kratak gajtan, provućem jedva ispod tako uvezanog modema, može, vratim kablove od tastature i monitora, ka kompu, poređam 2 utičnice u one veće rupe, jednu okrenem onako, drugu ovako, i divim se. Gledam, ima još jedno mesto! Ola la, kamo punjač od mobilnog, a da tamo kod TV i gde treba da peglam, to je produžni No3, Anin krak još nisam bila razvela, odem gurnem komodu, izvučem produžni, pomislim a što sam ga i gurala, kad oću tu i da peglam, kao ne vide se ionako kablovi po celom stanu,  isčupam utičnicu za punjač za mobilni, sva sretna, gurnem budžu od gajtana od risivera za HBO, TV, CD etc natrag,  isčupam većinu kod kompa koju sam  upravo bila poređala jer mu je trafo u samoj utičnici, frikombinujem jedno pola sata sat  i uspem i nju da ubodem. Aleluja, pomislim, čoveče živ sam mandatar! Kad sam ovo složila, sabrala bih i pro-reformsku-pro-hašku vladu od DS i LDP još bi bilo lufta. Mislim jedna utičnica jedna glas, al sve je stvar kreativnosti.  Evo, u ostalom, kako se glasa na Eurosongu, čista demokratija.

I onda ih ugledam. Zvučnike za komp. Nepovezane. Sa sopstvenim napajanjem. Sa trafoom, naravno. Gordijev čvor. Tadićev čvor. Jelenin čvor.  Pao mi je mrak na oči, al dunulo mi je da jednu određenu stvar pustim do daske da mi svira, dok se sa dušom od selidbe rastajem, stanem, pomislim , ajde Jelena bila si i u gorim situacijama. I bingoooo, kako sam  stvar rešavala  devedesetih u gjabama iz šezdesetih! Vratim se na suštinu problema, iščupam prvi produžni iz zida, uštekam lopova sa dve utičnice, uštekam moj produžni i zvučnike. Počnimo razvođenje ispoooočetkaaaaaa. Ako ima nekih problema sa  sastavljanjem pro-EU vlade, tu sam da pomognem.  

A evo šta slušam od tad.





Komentari (182)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

antioksidant  18:57 16.05.2008
Preporuka: 0

.

#Link  Replika: 3
Vratim se na suštinu problema, iščupam prvi produžni iz zida, uštekam lopova sa dve utičnice, uštekam moj produžni i zvučnike.

Koliko vidim nama za formiranje vlade treba da nekog iscupamo pa onda da utnemo lopova.

Dobrodosla na novu gajbu. Blago tebi, ja jos trazim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  00:59 17.05.2008
Preporuka: 1

Re: .

Dobrodosla na novu gajbu. Blago tebi, ja jos trazim.


Bravo za uspešno preseljenje !



Nemoj da sad "padneš" - kad je najvažnije !


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  08:33 17.05.2008
Preporuka: 2

hvala oboma na cestitkama

evo kako sanjam



dok spavam...



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  17:39 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: hvala oboma na cestitkama

evo kako sanjam dok spavam...

hajde bolje nego




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  19:02 16.05.2008
Preporuka: 2

Frikombinovanje

#Link  Replika: 48
Kad sam ovo složila, sabrala bih i pro-reformsku-pro-hašku vladu od DS i LDP još bi bilo lufta. Mislim jedna utičnica jedna glas, al sve je stvar kreativnosti.


Ma ove demokratske opcije stalno nastupaju kao neki naivni pregovarači koji mole za poštovanje volje građana, dok se ovi sa druge strane ortače, trange-frange, šenluče i galame... Izglada da su odrastali u sobama sa više utičnica :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  19:23 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Frikombinovanje

Srecko,

Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?

Izvinjavam se za trol.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  19:46 16.05.2008
Preporuka: 4

Re: Frikombinovanje

Palilula
Srecko,

Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?

Izvinjavam se za trol.


Sta znaci ovo bio je hrabar? Po meni je bio bezobrazno netolerantan prema onome sto moze da predstavlja volju gradjana. Je l imaju 58 odbornika? - imaju. Je l to vecina - jeste!

Stvarno ne razumem recenicu NE DAMO TI BEOGRAD kao da je Bg vlasnistvo odredjene grupe ljudi i niciji vise. Nije mi drago sto je 320 hiljada glasalo za Vucica ali to se postuje kao sto nisu za postovanje agresivno - besmislene kampanje Evropa nema alternativu na kojima nema ni 320 ljudi. Akcije tipa - Barace Obama budi uvek s nama ili nosenje kafe Kostunici pre pristaju nekoj pozorisnoj trupi a ne pokretu koji pretenduje da se bavi EU i to bez alternative.

Meni je Srecko pre licio na zlu macehu koja se nepozvana pojavljuje na zurku resena da sve poubija jer je nisu pozvali :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  19:49 16.05.2008
Preporuka: 3

U idealnom svetu bi bilo sledeće:

Nenad M.
Izvinite što se uopšte javljam.
Izvinjenje prihvaćeno, al' gledaj da se ne ponovi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  19:50 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

Nenade -- kakvo iznenađenje! Sve potpisujem što ste rekli.

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...

A za Srećka ste sigurno mislili kao o vili Grdani iz Trnove ružice... Samo još da je neke mađije bacio na Vučića i to bi bilo to! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  19:53 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Nenade,

Koliko se tebi ove akcije svidaju ili ne zavisi od starosne grupe kojoj pripadas. Ovi performansi nisu namejeni penzionerima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  19:55 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Frikombinovanje

S obzirom da su izrazito ejdžistički, svakako da nisu. Ali kakve to veze ima sa Evropom -- podsmevati se starijim građanima zbog njihovih godina i unapred ih otpisivati kao legitimne političke subjekte?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  19:57 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković
Nenade -- kakvo iznenađenje! Sve potpisujem što ste rekli.

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...

A za Srećka ste sigurno mislili kao o vili Grdani iz Trnove ružice... Samo još da je meke mađije bacio na Vučića i to bi bilo to! :)


eto, ko bi reko da cemo se sloziti oko pokreta EU nema alternativu. Srecko je stvarno preterao juce, i inace, ne mogu da se setim njihove akcije koja je bila smisljena, izuzev zamene prozora na slovenackoj ambasadi. Mislim da je korektnije da se pouclanjavaju po partijama ( bar 2 nude EU bez alternative) , ovako deluju neiskreno u formi pokreta.

Tacno, vila Grdana :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  19:57 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

Palilula
Nenade,

Koliko se tebi ove akcije svidaju ili ne zavisi od starosne grupe kojoj pripadas. Ovi performansi nisu namejeni penzionerima.


ovo je super, aman mladji sam ja izgleda i od Srecka :)))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  19:58 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Ja se ni u jednom momentu nisam podsmevala nikome. Samo sam htela da kazem da ENA performansi imaju svoju publiku koja je jako mlada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  19:58 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

Ivan Marović
Nenad M.
Izvinite što se uopšte javljam.
Izvinjenje prihvaćeno, al' gledaj da se ne ponovi.


nece cika zeleni
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  20:03 16.05.2008
Preporuka: 3

Re: Frikombinovanje

Nemam ništa protiv performansa u politici, ali imam problem sa pozicijom -- ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede pozivajući se na nekakvu apstraktnu tezu a la Boris Tadić -- "građani su glasali za Evropu". Jesu, jer je većina stranaka za EU integraciju i SSP će proći i u Skupštini, ali su takođe izabrali stranačke delegate onako kako su izabrali i sad tu nema nazad -- ko obezbedi većinu vladaće.

Ni meni se ne dopada da Aleksandar Vučić bude gradonačelnik, ali ja sam samo jedan os stanovnika grada od 2 miliona i ne mogu svoj glas da stavljam ispred volje većine... Ili pak mogu, ali onda nisam demokrata, ali tada ne mogu biti ni za "Evropa nema alternativu".

Apsurd -- to je naša politička scena. Long live Jonesko!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  20:12 16.05.2008
Preporuka: 2

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković
Nemam ništa protiv performansa u politici, ali imam problem sa pozicijom -- ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede...
Druže Maljkoviću, čudi me vaše insistiranje na demokratiji kao buržoaskoj tekovini. Ako govorimo o legitimitetu unutar buržoaskih institucija, onda levica (DS i SPS) nemaju većinu u gradskoj skupštini, dok desnica (SRS, DSS i LDP) imaju. Sa jučerašnjom najavom ulaska LDP-a u Socijalističku internacionalu (a to se dogodilo zahvaljujući Vama druže Maljkoviću) konačno će i buržoaske institucije da odražavaju volju revolucionarnih masa, koje predvodi avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  20:15 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede pozivajući se na nekakvu apstraktnu tezu a la Boris Tadić -- "građani su glasali za Evropu".


ne samo da nije demokratski vec je i implicitno poziv na nasilje kroz demonstracije jer tesko je ocekivati da se nece pojaviti ( ili ce ih neko vec organizovati) neka druga deca sa druge strane uz istu poruku - Djilase, ne damo ti Beograd.
I svi znamo da bi se ovi Sreckovi povukli ( isto kao i u februaru) jer s ovim drugim se nije zezati, mislim ljudi su naprosto fizicki jaci :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  20:28 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Institucija demokratije malo je starija od buržoazije, ali se ja sa vama generalno slažem tj. pre sa Badjuom -- danas je demokratija glavni problem, ovako koncipirana demokratija. Ali ako se neko poziva na demokratiju i evropske vrednosti -- ma koje one bile -- onda je on obavezan da je poštuje. A "Evropa nema alternativu" je deklarativno na toj poziciji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  20:37 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Da li bi građanska neposlušnost bila nedemokratska? Izbori su sredstvo da se dokaže legitimitet, da se ubedi građanstvo da vlast ima pravo da vlada. Ako je građanstvo neposlušno, vlast ne može ništa sa tim svojim izborima. Ne možeš da ubediš nekoga u svoj legitimitet stečen na izborima ako on taj legitimet, rezutate izbora, pa i same izbore ne priznaje. Dakle nama samo ostaje da vidimo da li će biti građanske neposlušnosti, jer to će odrediti sudbinu svake vlasti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  21:06 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Dakle nama samo ostaje da vidimo da li će biti građanske neposlušnosti, jer to će odrediti sudbinu svake vlasti


bice, kao i u NS zbog Maje Gojkovic. Aman Ivane o cemu ti pricas !? Kakva crne neposlusnost? Pola Beogradjana ne zeli da zna ko im je gradonacelnik, dobar deo zna al ih ne dotice a ti potencijalno neposlusni su oduvek to i bili.

Smehotresno je slusati Tadica kako se danas protivi principi koji je sam uvek prepustivsi Kostunici premijesko mesto, to da gubitnik moze postati premijer smo vec videli u reziji onih koji nam danas sole pamet kako je to nedopustivo ( valjda, samo kada nije u njihovom interesu)

Pricali smo mi ( i zato smo bili ektremisti) i ukazivali da to bas i nije pravilo u razvijenim demoratijama al bese dzaba. Tadic je danas zrtva principa koji je sam uveo i zato su danas iritantne licemerje izjave istog bas kao i agresivne budalastine Sekeljica & co.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  21:13 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...


Ulazak u EU nema bas nikakve veze sa demokratijom nego sa spasavanjem zive glave od propadanja u ovoj izolaciji u kojoj se Srbija nalazi. Mozda ima vise demokratije u Srbiji danas nego u USA ili EU, mozda u Iraku danas ima mnogo vise demokratije nego za vreme Sadama pa sta???

J..BE MI SE ZA DEMOKRATIJU, TREBA DA SE PONASAMO KO VECINA RAZVIJENOG ZAPADNOG SVETA, POSTAMO DEO TOG SVETA I GOTOVA STVAR.

izvinte za vel slova omaklo se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  21:22 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

Nenad M.
Aman Ivane o cemu ti pricas !?
Pričam o onome što najbolje umem da radim.
Nenad M.
nece cika zeleni
Ovde si me zezn'o ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  21:31 16.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.


Ja ih tako vidim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
piliF  21:44 16.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

Nenad M.

PalilulaSrecko,Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?Izvinjavam se za trol.Sta znaci ovo bio je hrabar? Po meni je bio bezobrazno netolerantan prema onome sto moze da predstavlja volju gradjana. Je l imaju 58 odbornika? - imaju. Je l to vecina - jeste! Stvarno ne razumem recenicu NE DAMO TI BEOGRAD kao da je Bg vlasnistvo odredjene grupe ljudi i niciji vise. Nije mi drago sto je 320 hiljada glasalo za Vucica ali to se postuje kao sto nisu za postovanje agresivno - besmislene kampanje Evropa nema alternativu na kojima nema ni 320 ljudi. Akcije tipa - Barace Obama budi uvek s nama ili nosenje kafe Kostunici pre pristaju nekoj pozorisnoj trupi a ne pokretu koji pretenduje da se bavi EU i to bez alternative.Meni je Srecko pre licio na zlu macehu koja se nepozvana pojavljuje na zurku resena da sve poubija jer je nisu pozvali :)

Svaka cast za komentar! Mislim da je jadno sto pojedinci koriste ovu tragicnu situaciju u zemlji(Seselj i M. Markovic odlucuju o vladi) za licnu promociju. Ne treba da cudi mali broj studenata koji ucestvuje u njihovim akcijama jer studenti ne zele da budu sa Sreckom i njegovim prijateljima na istom mestu i budu zloupotrebljeni. Zar mislite da samo pedesetak studenata BU misli da Evropa nema alternativu ili da samo stotinu studenata zeli da protestuje protiv cena skolarina? Pre ce biti da znaju njihovo prethodno delovanje i kako oni uteruju demokratiju kada im se ne svidi sta odluci vecina.

P.S. Moze lii neko da mi objasni ko je taj ko ima pravo da tumaci sta je to volja gradjana? Da li iko misli da glasaci SPS-a zele Djilasa za gradonacelnika ili npr. Djelica za premijera? Da li ce SPS ostati socijaldemokratska partija sa slicnim programom kao i DS cak i ako napravi vladu sa Kostunicom i Seseljem?
Naravno da se jezim od pomisli da Vucic bude gradonacelnik ali sam siguran da vecina Beogradjana to zeli a DS ne zasluzuje da ima to mesto ako nema boljeg kandidata od Djilasa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  09:49 17.05.2008
Preporuka: 2

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković

Ali kakve to veze ima sa Evropom -- podsmevati se starijim građanima zbog njihovih godina i unapred ih otpisivati kao legitimne političke subjekte?


Ne sumnjam da je, od Dačićevih 7,9%, barem polovina donešena/dovezena na glasanje i da još barem polivna veruje da je Slobodan Milošević još uvek živ.
Stariji građani u konsolidovanim demokratijama za svog dugog života naučili su da koriste svoje glasačko pravo, ako ništa bar u većoj meri nego naši. Naši stariji sugrađani još uvek žive u svetu glasanja po zadatku, ćoravih kutija itd. Čast izuzecima naravno. Nisu oni krivi za to, sistem u kojem su živeli im je tako formirao mozgove. Pritom treba naglasiti da postoje 2 grupe starijih građana: preko 75 godina, naginju ka senilnosti, glasali za SPS- i preko 55 godina, zbunjeni, glasaju za Koštunicu "zato što je pošten čovek i zato što ne da Kosovo".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  10:11 17.05.2008
Preporuka: 1

i još nešto o "studentskom udruživanju"

Zna se da u Savezima studenata, kao osnovnoj formi studentskog udruživanja, sede najgori ološi, partijski podmladak, špijuni, poltroni, podvodači i ljigavci. Tako je barem bilo na mom faksu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pedjamarkovic  10:18 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.

Da, sad ce neko pametan i nacitan reci 'ali i to je Beograd'. E meni nije.

Ne volim kaljave cipele.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  10:30 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

pedjamarkovic

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.


Ovo je fakat. Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:43 17.05.2008
Preporuka: 7

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Trinidad Tobagović
pedjamarkovic

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.


Ovo je fakat. Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.

Pa sad. Rezultati SRS+DSS+SPS po centralnim beogradskim opštinama:
Vračar 37.5%
Stari Grad 38.2%
Zvezdara 47.7%
Novi Beograd 48.5%
Voždovac 50.5%
Palilula 51.5%

kaljavi nešto ovi cipelići.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  10:45 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  10:47 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Kad smo već kod toga, Vračar i Stari Grad su se izjasnili za proE opciju i treba da poglase otcepljenje. Kad može Vojvodina...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:57 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Trinidad Tobagović
Kad smo već kod toga, Vračar i Stari Grad su se izjasnili za proE opciju i treba da poglase otcepljenje. Kad može Vojvodina...

Pa i Zvezdara i Novi Beograd.
Zemun je overwhelmingly antiEuropski.
Mogao bi Vuk da počne sa njegovom "tigrovom kožom", mme Hague već imamo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:01 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje

onda levica (DS i SPS)

???????????????????????????????????????????????????????????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  12:55 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Pa sad. Rezultati SRS+DSS+SPS po centralnim beogradskim opštinama:
Vračar 37.5%
Stari Grad 38.2%
Zvezdara 47.7%
Novi Beograd 48.5%
Voždovac 50.5%
Palilula 51.5%

kaljavi nešto ovi cipelići.


Centralne gradske opstine sve ispod pola!!

Vozdovac i Palilula ukljucuju i Kumodraz, Zuce, Grocku, Obrenovac, Borcu, Ovcu, Krnjacu.

Nemam nista protiv tih ljudi, ali ne mogu njima biti isti prioriteti kao nama iz centra Beograda.
Oni traze kanalizaciju i bolji vodovod, a mi mostove, manje guzve u saobracaju i cisto priobalje.

Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  12:59 17.05.2008
Preporuka: 0

Elitizam kao ubedjenje

Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.

Uzviknuse jedni drugima.... I nikom nije bilo bolje od toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  13:00 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.

sad glasaci nisu vise ni dziberi nego su postali to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:06 17.05.2008
Preporuka: 5

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Centralne gradske opstine sve ispod pola!!

I to smatrate uspehom?

U Vršcu radikali nisu prešli cenzus (2.04%). A ni u Bačkom Petrovcu. U Kovačici su možda dobacili do 7-8%. Ako se % glasača uzimaju kao mera "prioriteta" onda vi, iz centra Beograda" imate još dosta da sanjate dok ne dostignete prioritete seljana iz okolina ovih varošica u Vojvodini.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dušan Maljković  13:19 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Svi koji nisu glasali za Biljanu Srbljanović su teški džiberi i treba ih proterati iz Beograda po srpskim (može i ruskim) selendrama jer im je tamo i mesto, a ne u "našem" svetom i čistom belome gradu u kome samo fina i kulturna gospoda obitavaju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
piliF  13:56 17.05.2008
Preporuka: 2

Re: Frikombinovanje

Trinidad Tobagović
Pritom treba naglasiti da postoje 2 grupe starijih građana: preko 75 godina, naginju ka senilnosti, glasali za SPS- i preko 55 godina, zbunjeni, glasaju za Koštunicu "zato što je pošten čovek i zato što ne da Kosovo".

Da li u ovu prvu grupu spada i prof. Micunovic, prvi sa liste ZES. Ako cemo vec da banalizujemo...
Ne svidja mi se sto se gradjani okrivljuju za ovakve rezultate pa pritom i vredjaju. Pre ce biti da smo imali lose ljude koji su zastupali nasu stranu pa zbog toga i nisu prosli ocekivano. Kampanja je posebna prica- Vuciceva za klasu bolja od ostalih, tj. od Djilasove a Biljana i nije imala kampanju pa je i ovakav rezultat uspeh.
Da li ste videli onaj prilog kada je Djilas u predizbornoj kampanji prilikom otvaranja parka za decu sa posebnim potrebama seo u invalidska kolica i sa njima igrao basket? Ja jesam i jos mi je muka. Zar takav covek zasluzuje da vodi Beograd? Kao sto sam vec i rekao, ako nemaju boljeg kandidata od Djilasa onda i ne zasluzuju da budu vlast u Beogradu!

P.S. Ako broj koji zaokruzujemo prilikom glasanja odredjuje da li smo Beogradjani ili ne onda je jadan taj "vas Beograd"!
P.P.S. "Nema promena dok korov ide protiv korova" ili iz iste pesme "Ako hoces protiv njih onda budi bolji od njih"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  15:26 17.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

U Vršcu radikali nisu prešli cenzus (2.04%). A ni u Bačkom Petrovcu. U Kovačici su možda dobacili do 7-8%. Ako se % glasača uzimaju kao mera "prioriteta" onda vi, iz centra Beograda" imate još dosta da sanjate dok ne dostignete prioritete seljana iz okolina ovih varošica u Vojvodini.


Dzabe mi podmecete elitizam.

Stvar je prosto u drugacijim prioritetima.

Kovacica je pretezno naseljena Slovacima, Madjarima i Rusinima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:59 17.05.2008
Preporuka: 3

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Dzabe mi podmecete elitizam.

Elitizam? Ne, vaš gornji argument mi se pre učinio glupim. Kao što mi se glupim (pa i prljavim) čini ovo nacionalno prebiranje po Kovačici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  21:05 17.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Elitizam? Ne, vaš gornji argument mi se pre učinio glupim. Kao što mi se glupim (pa i prljavim) čini ovo nacionalno prebiranje po Kovačici.


Opet podmetanje koje najvise govori o vasoj ogranicenosti.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  21:37 17.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Opet podmetanje koje najvise govori o vasoj ogranicenosti.

Moguće, mada sam uveren da ćete i sami uočiti problematičnost vaših argumenata kad se smirite i na miru pročitate ovu seriju postova.

Uzgred, glupost se odnosi samo na gore iznesene argumente nikako i na vašu ličnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  00:01 18.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Dušan Maljković
Svi koji nisu glasali za Biljanu Srbljanović su teški džiberi i treba ih proterati iz Beograda po srpskim (može i ruskim) selendrama jer im je tamo i mesto, a ne u "našem" svetom i čistom belome gradu u kome samo fina i kulturna gospoda obitavaju!

Ukoliko nije ironija, ovoliku glupost teško ko može odvaliti.
Koja bre gospoda, koja čistoća. Pa pogledajte ulice, kontejnere, fasade. nazovi grafite. To što neki misle da su gospoda samo zato što će da pričaju: znš brte ono kao u fzonu jbte na Dorčolu do jaja, mslm, prosto,fenomenalno, ono kao jbte genijalno.,znači, ustvari dodži, blejim i gledam gde da se ugradim,imm projekat.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  13:58 18.05.2008
Preporuka: 2

Re:

Izvinjavam se što sam tek sad stigao da ponovo pročešljam po blogu i da komentarišem komentre:


Prvo, drago mi je kad me Dušan Maljković proziva - onda znam da sam na pravom putu :)

Drugo, mi ne pozivamo na prekrajanje volje građana iz prostog razloga zato što iza Vučića ne stoji većina - u suprotnom, on bi već bio nekrunisani gadonačelnik. Možete imati zamerke za druge kandidate (Biljanu i Đilasa), ali ne verujem da te zamerke imalo idu u prilog Vučiću.

Treće, nema ničeg neobičnog pojaviti se na konferenciji za javnost i uputiti javno pitanje i komentar, tamo je mogao da dođe svako ko je želeo da porazovara sa Vučićem & Co. Uostalom, on ima pravo da se samoproklamuje za gadonačelnika u obraćanju javnosti, a mi imamo pravo da na tom istom mestu kažemo da se sa time ne slažemo. Ili neko možda želi da nas ućutka?

Četvrto, građani imaju odgovornost da utiču na vođenje javnih poslova i ta odgovornost se ne završava ubacivanjem naškrabanog papirića u glasačku kutiju, kako to neki rado zamišljaju. Svojim apelima, akcijama i inicijativama građani mogu da utiču na formirnje javnog mnenja i na odluke političara, kojima ne treba preneti svu vlast iz ruku naroda. To je suština civilnog društva. Lična odgovornost, lični stav, lična inicijativa i udruživanje snaga!

A na prebacivanja da sam bio arogantan, dodaću još samo ovo:

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  15:20 18.05.2008
Preporuka: 0

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Moguće, mada sam uveren da ćete i sami uočiti problematičnost vaših argumenata kad se smirite i na miru pročitate ovu seriju postova.

Uzgred, glupost se odnosi samo na gore iznesene argumente nikako i na vašu ličnost.


Gore su navedeni samo statisticki podaci o stanovnistvu, a svima je poznato da manjine cine mali deo glasackog tela SRS-a.

Zakljucak koji ste vi iz toga izvukli - objasnjava kako vas mozak funkcionise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  18:06 18.05.2008
Preporuka: 0

Re:

Prvo, drago mi je kad me Dušan Maljković proziva - onda znam da sam na pravom putu :)


e Srecko, ako ti je jedino zadovoljstvo sto si necija negacija onda blago tebi.
Drugo, mi ne pozivamo na prekrajanje volje građana iz prostog razloga zato što iza Vučića ne stoji većina - u suprotnom, on bi već bio nekrunisani gadonačelnik. Možete imati zamerke za druge kandidate (Biljanu i Đilasa), ali ne verujem da te zamerke imalo idu u prilog Vučiću.

zasto nisi/ste protestvovali kada je Tadic dao Kostunici mandat, i tada je posotojala vecina koja je glasala protiv toga?
Vucic nije pobedio al vecina jeste 58 odbornik! Podsecanja radi, radikali su vec duze vreme najjaca stranka pa bi oni trebalo uvekilo da budu u Vladi al eto nisu imali s kim! Ako je stvar principa trebao si da protestvuje jos tada.

Treće, nema ničeg neobičnog pojaviti se na konferenciji za javnost i uputiti javno pitanje i komentar, tamo je mogao da dođe svako ko je želeo da porazovara sa Vučićem & Co. Uostalom, on ima pravo da se samoproklamuje za gadonačelnika u obraćanju javnosti, a mi imamo pravo da na tom istom mestu kažemo da se sa time ne slažemo. Ili neko možda želi da nas ućutka?

ok, ti imas pravo da uradis to sto jesi kao sto mi imamo pravo da iznesemo stav o tome kao i o bilo kojoj akciji pokreta EU nema alternativu. Da si preterao - preterao si. I ne zaboravi - nisi ( samo) ti Beograd!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:13 18.05.2008
Preporuka: 3

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Zakljucak koji ste vi iz toga izvukli - objasnjava kako vas mozak funkcionise.

Izgleda da sam ja vas ipak precenio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  12:27 19.05.2008
Preporuka: 1

Re: Frikombinovanje

avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.


Ja ih tako vidim


Promenite dioptriju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  14:15 19.05.2008
Preporuka: 0

Re:

Nenad M.
zasto nisi/ste protestvovali kada je Tadic dao Kostunici mandat, i tada je posotojala vecina koja je glasala protiv toga?


Trebalo je. Međutim, nismo stigli da se organizujemo jer nam je fokus bio na dovršavanju drugih inicijativa koje su već uveliko bile u toku. Tada smo još uvek vodili dve kampanje: za zaštitu prava diplomiranih (tzv. master kampanja) i za iniciranje izrade Nacionalne strategije za mlade. Voleo bih da se tada našao makar neko drugi...

Da si preterao - preterao si. I ne zaboravi - nisi ( samo) ti Beograd!


Preterali su tvoji favoriti. A Beograd je veći i od tebe i od mene!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  16:57 19.05.2008
Preporuka: 0

Re:



Preterali su tvoji favoriti. A Beograd je veći i od tebe i od mene!


aman Srecko ala ti tesko podnosis kritiku, kakvi crni moji favoriti? Ja sam za BS bio 200%, ovi su mi manje vise svi isti ili premalo razliciti.

Beograd je veci i od tebe i od mene - poeticno al sta sa tim? Mnogima je zasmetalo tvoje vikanje kako Bg necete dati nekome, u tom kontekstu sam ti rekao da Bg nije tvoj niti bilo ciji. I dalje mi nisi objasnio - sta je sporno ako neko sakupi 58 odbornika? Da li je to protiv volje gradjana?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  21:13 19.05.2008
Preporuka: 0

Re:

Nenad M.
Ja sam za BS bio 200%, ovi su mi manje vise svi isti ili premalo razliciti.


Možda si pre izbora bio 200% za BS, ali ovi tvoji komentari 100% idu u prilog Vučiću.

sta je sporno ako neko sakupi 58 odbornika? Da li je to protiv volje gradjana?


Pa ako si za Vučića, onda ništa nije sporno. Većina poslanika može da bude i na drugoj strani. Kome je to sporno?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  19:02 16.05.2008
Preporuka: 1

preziveti

#Link  Replika: 0
pa ocigledno da jesi
cim se javljas
osim ako nije reinkarnacija
al za tako brzu jos nisam cuo
kad sam zavrsavao gajbu
jedini uslov majstorima
necu produzni da vidim
ako se za*bete, sve iz pocetka,
al bez para
i nisu se ....
sad imam problem druge vrste
nemam gde namestaj
smetaju uticnice
al zato struje
kolko oces
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  19:11 16.05.2008
Preporuka: 0

Dobra prica....

#Link  Replika: 7
JEDNA SOBA JEDNA UTIČNICA

Sad je tako.Preporuke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.