Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak_tosa macak_tosa 15:09 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gedza.73
macak_tosa
Godišnji cena studija inženjeringa na Kembridžu, koji je studiralo moje mlađe dete, je 52 hiljade funti.
Jedini skuplji studij je medicina.

Sve sam ubeđeniji da smo flipnuli skroz i da nam je ovako upravo onako kako smo zaslužili jer ne znamo šta oćemo. Niti znamo da cenimo, niti znamo da rangiramo, vrednujemo niti da platimo znanje, rad, trud, iskustvo, sposobnosti nego bi kroz neke uranilovke da svi budemo jednaki ssa poslom do kraja života na kome se uglavnom vegetira. Do kraja života.
...

Na žalost, svojoj deci, trenutno London i Pariz, ne mogu da kažem da se vrate ovde - a voleo bih.
Dosta razloga si ti naveo u svojim pisanjima.
maksa83 maksa83 15:12 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa kako možeš da slušaš te ludake!

Polagao sam nade u to da kad mi nako kaže da sam pao s Marsa klimnem glavom potvrdno i kažem "nisam ja, ali jesu moji, evo rek'o doktor".

I sad to više nema...

Mada sad mogu da kažem "a ti kao nisi?!".
maksa83 maksa83 15:42 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Edit: Ili možda Fitbit pomenuti. Jako mi se svidja njihov dizajn.

Kao što je Donesi je sada Glovo tako je i Fitbit je sada Google. Mislim da je to najgori izbor, u tvom kontekstu. Ili Garmin za ozbiljan pošumaAamaigooraAama outdoor, ili Apple Watch za udoban urbani suživot sa svim spravama koje imaš.
alselone alselone 15:50 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

ili Apple Watch za udoban urbani suživot sa svim spravama koje imaš.


I suživot sa sobom posle iskustva na kajaku.

Koje, btw, kao workout type ne postoji na Apple satu ali postoji na Garminu.


Da, ako je Gugl kupio Fitbit to je onda najlošija opcija za moj "slučaj". Mada su mi zaista kul a i štujem ih što su izmislili celu ovu podgranu industrije.
Milan Novković Milan Novković 16:07 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Edit: Ili možda Fitbit pomenuti. Jako mi se svidja njihov dizajn.

Kao što je Donesi je sada Glovo tako je i Fitbit je sada Google. Mislim da je to najgori izbor, u tvom kontekstu. Ili Garmin za ozbiljan pošumaAamaigooraAama outdoor, ili Apple Watch za udoban urbani suživot sa svim spravama koje imaš.

Ja sam pre tri godine izgubio fitbit (ostavio na plaži) pa kupio Garmin fintess tracker - Fitbit je rocket science za fitness tracking za ovu sad mašinicu, iako ovaj malecki Garmin ima GPS i muziku (nikad ne koristim).

Nije mi više potreban ni fitness tracking pošto se dosta krećem, i sad ga držim na ruci samo da mi daje notifikacije sa mobilnog Tako da vi posh bratija iz grada možete da se opustite.

A za planinu Garmin, cepa, baš, nema rupe gde mi ne kaže tačno gde sam - 3 minuta od šume krenem kad je već mrak, rani mrak pošto su ove šume ovde popularne među biciklistima pa da ne moram da im se sklanjam pre nego što malo dalje pobegnem od njihovih staza, a i radim peko dana.
maksa83 maksa83 16:15 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Nije mi više potreban ni fitness tracking pošto se dosta krećem, i sad ga držim na ruci samo da mi daje notifikacije sa mobilnog Tako da vi posh bratija iz grada možete da se opustite.

Ma notifikacije bi ti slao i EI Niš sat, to nije frka. Ovo radi sve ostalo - i NFC plaćanje, i otključavanje kompjutera čim priđeš, i otključavanje telefona FaceIDjem kada imaš masku, i da primiš poziv i SMS i odgovoriš i pričaš u njega ko Captain Kirk, i EKG, i blood saturation, pušća muziku na bluetooth slušalice, kažem - samo fali da meri šećer, to bi u ovim godinama bilo super. Kod nas je nemoguće dobiti dva eSIM-a na jedan telefonski broj (može, ali to daje samo mt:s, i to samo najnabudženijim budžovanima), da je to moguće uzeo bih onaj model sa eSIMom i onda ne bih morao da nosim sa sobom ni telefon ni novčanik, to bi bilo baš rasterećujuće.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:30 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja te fitbitove ne bih smela. Kad zalegnem da bindžujem serije, pomisli da sam mrtva, možda obavesti najbližu rodbinu. Sledeće što znaš- kuvaš kafu i izvinjavaš se zabrinutim nenadanim gostima. Kome šta to treba u životu.
Jaril Jaril 16:44 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
ili Apple Watch za udoban urbani suživot sa svim spravama koje imaš.


I suživot sa sobom posle iskustva na kajaku.

Koje, btw, kao workout type ne postoji na Apple satu ali postoji na Garminu.


Da, ako je Gugl kupio Fitbit to je onda najlošija opcija za moj "slučaj". Mada su mi zaista kul a i štujem ih što su izmislili celu ovu podgranu industrije.


Зна ли неко где има фитбит да се купи у Србији?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Vidi ove iz kluba "100+" kako kenjaju i podjebavaju druga vrapca, iz čiste pakosti što ne mogu da zadovolje propisanu normu i stanu mu u čamac, makar i gladni i u dvoklek poziciji.

Nego, jel se seća neko ove knjige: "Tri čoveka u čamcu, psa i da ne spominjemo". To mi je prvo palo napamet kad je vrapče krenuo da vabi naivne na blogu da mu se pridruže na čamcu, a i psa je nabavio. A ne ovi gej motivi i fantazije.



alselone alselone 16:54 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Зна ли неко где има фитбит да се купи у Србији?


kupujemprodajem.
maksa83 maksa83 17:25 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Nego, jel se seća neko ove knjige: "Tri čoveka u čamcu, psa i da ne spominjemo"

To je fantastična knjiga, u najboljoj engleski humor tradiciji, nastavak Three Men on The Bummel je nešto slabija.
predatortz predatortz 17:29 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Nego, jel se seća neko ove knjige: "Tri čoveka u čamcu, psa i da ne spominjemo"

To je fantastična knjiga, u najboljoj engleski humor tradiciji, nastavak Three Men on The Bummel je nešto slabija.


Čitao je noću i glasno se smejao. Majka ušla u sobu da vidi jesam li drogiran.
gedza.73 gedza.73 18:10 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

macak_tosa
Na žalost, svojoj deci, trenutno London i Pariz, ne mogu da kažem da se vrate ovde - a voleo bih.

Nemoj da im kažeš i nemoj da ti bude žao. Predugo se ovde zapatilo da mediokriteti vladaju a opcija koja bi promene je u modu 'neka ga Kurta samo da uzjašimo i mi Murte' koju smo već imali kao i onu sa 'samo Kurtama'.
alselone alselone 18:11 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Predugo se ovde zapatilo da mediokriteti vladaju

Na kolenima te molim...
maksa83 maksa83 18:12 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Predugo se ovde zapatilo da mediokriteti vladaju

Na kolenima te molim...

gedza.73 gedza.73 18:18 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Na kolenima te molim...

Opušteno, neću. 'be mi se i za politiku i za promene.
Možemo komotno o receptima.
solo solo 18:22 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Морам да питам...

А зашто од короне до сада није умро ниједан, ама баш ниједан, политичар?




Izgubitićeš ti i komentatorsku zbog radoznalosti.

No libu te tuki.

Hu kerz.
alselone alselone 18:24 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Opušteno, neću. 'be mi se i za politiku i za promene.
Možemo komotno o receptima.




Zamalo. Kad sam video da zabacuješ pecaljku, probio me ladan znoj.
maksa83 maksa83 18:26 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Zamalo. Kad sam video da zabacuješ pecaljku, probio me ladan znoj.

Aha! Znoj! Misliš - znoj - kao što su se nekad znojili naši stari na radnim akcijama dok su gradili ovu zemlju iz ničeg uspevši pri tome da im se ne sruši brdo tri puta.

<silazi polako u pakao, gleda da li je poneo dovoljno lightning kablova, sa svakim korakom sve jasnije čuje kako odozdo dopire Windows chimes zvuk>
gedza.73 gedza.73 18:27 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Zamalo. Kad sam video da zabacuješ pecaljku, probio me ladan znoj.

.
alselone alselone 18:29 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Aha! Znoj! Misliš - znoj - kao što su se nekad znojili naši stari na radnim akcijama dok su gradili ovu zemlju iz ničeg uspevši pri tome da im se ne sruši brdo tri puta.

Misliš dok su ubijali nejač i otimali kuće po dedinju znoj? Da, baš na taj znoj i mislim!

Ima kod mene u selu jedan čovek, njegov otac je bio komunista, deda mu je bio komunista i ne znam šta je bilo dalje ali se na kraju ispostavilo da su jako loši ljudi i da su bili ovi drugi bilo bi bolje (ne prodaje se piletina zbog ovih demoktara, da su ovi drugi onda bi moglo).

U to ime slika malo da razbije monotoniju. Mećali ste slike mačaka na nekom drugom blogu ovih dana, pa da ne vijam gde je to:

gedza.73 gedza.73 18:31 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

<silazi polako u pakao, gleda da li je poneo dovoljno lightning kablova, sa svakim korakom sve jasnije čuje kako odozdo dopire Windows chimes zvuk>

pusti ti kablove.
Norwegian archery and arrow killings are acts of terrorism, police told BBC News

gedza.73 gedza.73 18:33 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

ne prodaje se piletina

Šta sad ne valja piletini leba ti?
maksa83 maksa83 18:33 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Norwegian archery and arrow killings are acts of terrorism, police told BBC News

Objasnio sam već na drugom blogu da je to sve deo strele vremena koja je obrnula smer i ubrzava. Vikinzi se prihvatili 'ladnog oružja.

Meanwhile (moji omiljeni) Žabarezi:

Italy set a new bar on Friday for major Western democracies seeking to move beyond the pandemic by putting in place a sweeping law that requires the nation’s entire work force — public and private — to have government-issued health passes.

The measure requires workers to show proof of vaccination, a negative rapid swab test or recent recovery from Covid-19 before returning to offices, schools, hospitals or other work places.

Under the new rules, those who do not have a Green Pass, as Italy’s health pass is called, must take unpaid leave. Employers will be responsible for verifying the certificates, for the most part a cellphone app. Workers risk fines of up to 1,500 euros ($1,760) for not complying.


Forza Italia!
alselone alselone 18:35 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Šta sad ne valja piletini leba ti?

To je citat iz onog videa kad deda prodaje piletinu za vreme pičijeg gripa.
gedza.73 gedza.73 18:41 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Meanwhile (moji omiljeni) Žabarezi:

To su oni najavljivali a kovid pasoš je krenuo pre neki mesec. Letos bukvalno za par dana klinac nije mogao u Ferarijev muzej. Mi smo otišli ranije (mada nam niko ništa nije tražio ni po granicama) a sad imam duplu potvrdu. Mog' se zajebavam.

Inače kod nih je moglo sve. Negde svi sa maskama, negde niko, negde mešano... Doduše ono prvo kad je korona stupila na pozornicu nisi mogao nigde da nađeš rukavice jer se tad virus prenosio dodirom a za maske je bilo lakše. Posle su rukavice otišle u drugi plan i niko ih više nije pominjao a maska preuzela vođstvo.

bem li ga kako će ovo da im prođe.
Ekonomija ih kolje debelo i mislim da su zato uveli ovakav zakon. Najluđu teoriju zavere koju sam čuo je bila 'smanjivanje broja penzionera'. Umrlo im ugrubo 50 000 a privreda stoji skoro dve godine. Računica koja potvrđuje teoriju.
gedza.73 gedza.73 18:43 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Šta sad ne valja piletini leba ti?

To je citat iz onog videa kad deda prodaje piletinu za vreme pičijeg gripa.

Setio sam se. Na kartonskoj kutiji beše.

A kad pomenu ptičiji grip. Zakačio sam par priča kako će sad da nam nanu naninu obični grip pošto ga nismo imali od pojave korone pa nam oslabio imunitet.
Ribozom Ribozom 18:51 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

a sam odlgedao video (info junkie, urođena mana, sorry) - skro sve što ona kaže je tačno, koliko je meni poznato.

Reč "skoro" zato što još uvek stoji upitnik oko tog izolovanja relativno čistog uzorka virusa u količinama dovoljnim za razborito laboratorijsko istraživanje - ovo je bila tema koja se meni najduže održala kao konspiraciona teorija nerazboritih, do pre, recimo mesec dana.

Ljude zbunjuju naizgled prosti argumenti tipa pa prosto je, skeniraju se tolike hiljade genoma.

Al nije prosto, a tehnike postoje pa ipak nema nekih svedočanstava purifikacije virusa - mnogi probaju da saznaju pozivajući se na razne državne zakone o slobodi informisanja, i svi bojijaju "njet" odgovor, nemam.

Naime, jednu virusnu česticu ne možemo da držimo ti za glavu, ja za rep, dok je Maksa šiša, iako mi Srbi što držimo do sebe "osećamo" da sve možemo.

Pa je "snimanje" genoma nepurifikovanog virusa sitna umetnost za sebe, i umetnik može da bude klasični, popularni, ili con artist.

Nači idemo dalje za iste pare, a najsitniju radoznalost da pojasnim prostim, radi se sa gragmentima, uglavnom, u svemu i svačemu.

Kad je Nemac dizajnirao PCR test koji se sada svuda koristi, on nije imao SAV materijal na rspolaganju - velika sloba pošto se samo radi o jbnih 20tak nukleotida, od ukupno oko 30,000, nego je i u sekvenci od 20tak slova iz azbuke od 4 slova nešto "interpolirao", poredio valjda sa ostalim virusima itd - naime, Kinezi jesu 28 Jan 2020 (otprilike) objavili genom, pa ga povukli.

I tih šačica kandidata od 20 slova je otišlo svima.

A Nemca su co-finnansirali ko? Pa Gates and Melinda Foundation, naravno.

A najnovije konspiracione teorije (samo one sa više od 50% verovatnoće da su tačne rabim) ... pa neću da vam kažem, za vaše je dobro

Šire pravilo je prosto - što manje znamo to smo više ubeđeni da više znamo od onih koji su manje ubeđeni u svoje znanje. I kad je već tako naša patriotska dužnost, prema Srbiji i čovečanstvu, je da po svaku cenu to znanje širimo

Ps: Jesam li rekao da je humor dobar za imuni (ne zezam se)?!

Kakva ti je ovo corba ?
Sledece nedelje proslavljamo milion analiza i jos nisam cuo za 'lazne pozitivne' rezultate. Moze da se desi ako nije 'nastelovana' PCR masina ali trebas biti tezak idiot da ne shvatis posle 5 sekunde. Pored toga taj pojam opusta zarazene sa slabijim simptomima da sire zarazu.
'Nepurifikovan (nepreciscen) genom virusa' ti ne igrad nikakvu ulogu, jer u telu i nemas mnogo genoma od sis-misa.
PCR aparati rade na principu memorije genoma mikroba. Prvo snimis uzorak koji sadrzi uzorak genom kovida, repliciras u standarnom postupku, i kada je postane vidljiv u spektru, snimis ga u biblioteci i onda uporedjujes sa raznim koncentracijama virusa da proveris da li je dobro snimljen. Novi uzorci samo uporedjuju sliku multiplikovanih genoma. Tacnost 99,98 %. Standard je napravljen jos u Wuhanu i poslat svim zainteresovanima. Malo varira sa mutacija, ali opet se uzorak najveci delom prklapa sa onim pocetnim iz Kine. Dakle, Nemac nije ni morao da ubaci sve genome (sekvance) u PCR-u.



bene_geserit bene_geserit 18:54 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

najluđu teoriju zavere koju sam čuo je bila 'smanjivanje broja penzionera'. Umrlo im ugrubo 50 000 a privreda stoji skoro dve godine. Računica koja potvrđuje teoriju.

Lapot je vazda bio koristan ekonomski, nisu to bezveze naši stari praktikovali, smanjiš broj gladnih usta koja ionako ništa korisno ne rade nego sede u parku i hrane golubove.
gedza.73 gedza.73 19:00 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Lapot je vazda bio koristan ekonomski,

Da, samo što ovo veze s vezom nema. S jedne strane se smanjio broj penzionera sa penzijama od kojih im ne ostane ni za mrvicu za golubove a sa druge zaustavio skoro celu privredu. Berluskoni je imao bolju ideju početkom dvehiljaditih da sve što zaradiš u Italiji ostaje u Italiji. Onda podigli za pet godina granicu za penzionisanje i mnogi su ostali bez penzija. A sve radi normalno.

Sever, koji je industrijski, je u nekim sektorima u kolapsu. Ako je kovidom 'telo da se smanji broj starih onda su istovremeno još gore upropastili omladinu i privredu. Niđe veze.
shmoo shmoo 19:04 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan Novković
shmoo
maksa83
Али то и не значи аутоматски да су у праву када нешто тврде.

Ne vidim baš kuda ovo vodi.



ОК, онда ћемо ту и да станемо.

Нека свако од нас двојице остане удобно уваљен у свој confirmation bias да не бисмо непотребно улагали даље напоре у овај дијалог.

П.С. - Надам се да су сви схватили да се моји коментари уопште не односе ни на корону ни вакцине, већ на медије који нам преносе инфформације о томе?



Ja sam odlgedao video (info junkie, urođena mana, sorry) - skro sve što ona kaže je tačno, koliko je meni poznato.





Кључни искази у клипу - "Признајте да ми ништа не знамо о томе..." и "Ја не смем људима да саветујем ни да се вакцинишу ни да се не вакцинишу јер ништа не знамо о томе..."

Зато је тај видео клип ту постављен.


shmoo shmoo 19:10 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

solo
Морам да питам...

А зашто од короне до сада није умро ниједан, ама баш ниједан, политичар?




Izgubitićeš ti i komentatorsku zbog radoznalosti.

No libu te tuki.

Hu kerz.



Да, ху керз.

Него, како ћемо да се бранимо од ових што би да нас упуцавају стрелицама-вакцинама са кровова?

Јебеш ми све, ако неко од њих то и покуша, ја ћу да узвратим паљбу и то правим мецима.

Либо ме туки.

А ти?






maksa83 maksa83 19:13 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Него, како ћемо да се бранимо од ових што би да нас упуцавају стрелицама-вакцинама са кровова?

Pazi uvek možeš i da ih zajebeš i sam odeš da se vakcinišeš.
shmoo shmoo 19:15 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Него, како ћемо да се бранимо од ових што би да нас упуцавају стрелицама-вакцинама са кровова?

Pazi uvek možeš i da ih zajebeš i sam odeš da se vakcinišeš.



Ма јок...

357 је боље решење како да се човек отараси агресивних будалетина.

zilikaka zilikaka 19:16 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Predugo se ovde zapatilo da mediokriteti vladaju

Na kolenima te molim...


Nije da mi je važno, al kad si već načeo temu

mirelarado mirelarado 19:25 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

А зашто од короне до сада није умро ниједан, ама баш ниједан, политичар?


Ruku na srce, stradao je jedan, na samom početku epidemije. Link
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:29 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

357 је боље решење како да се човек отараси агресивних будалетина.

Iju, Tasa će da me upucava
Moram da priznam da mi je ovo prva pretnja za evo danas tačno 13 godina blogovanja, ali od koga je, to shvatam kao kompliment.

Nego, stvarno ste bre poslednji. Vazdan bi Srpstvo branili tuđim mesom, a doš'o trenutak da vaše dupence samo bocku dobije, a vi "Ali nuspojavyyyyy". Pizde prvosrbijanske
solo solo 19:54 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Него, како ћемо да се бранимо од ових што би да нас упуцавају стрелицама-вакцинама са кровова?


ShVati to kao izduvni ventil sexualne frustracije dotične i pridruženih 12 pa im nemoj zameriti. To su isti oni koji šetaju sa pištaljkama ubeđeni da rade nešto ozbiljno i društveno angažirano.

Jebo više taj IT sektor.

Nego brine me Čarli koji posle dva Sputnjika razmišlja o busteru Pfizera.

To reteriranje sa istoka na zapad je malo signifikantno kaj ne?

Priznajem nisam to očekivao od Čakija.

A možda Mačak nešto zna što mi...... a neće da podeli sa nama.

Kako god.



macak_tosa macak_tosa 20:02 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

solo
Него, како ћемо да се бранимо од ових што би да нас упуцавају стрелицама-вакцинама са кровова?


ShVati to kao izduvni ventil sexualne frustracije dotične i pridruženih 12 pa im nemoj zameriti. To su isti oni koji šetaju sa pištaljkama ubeđeni da rade nešto ozbiljno i društveno angažirano.

Jebo više taj IT sektor.

Nego brine me Čarli koji posle dva Sputnjika razmišlja o busteru Pfizera.

To reteriranje sa istoka na zapad je malo signifikantno kaj ne?

Priznajem nisam to očekivao od Čakija.

A možda Mačak nešto zna što mi...... a neće da podeli sa nama.

Kako god.




Nema tu ništa misteriozno!
Jer - je, kao i sve ostalo, pitanje kojom vakcinom si vakcinisan, postalo politizovano.
Naravno, znao sam ja to i pre negoli sam se vakcinisao.
Ali - žena navalila ... Sputnjik V - i gotovo!
Ja sam je upozoravao da naša deca nisu na Istoku, nego na Zapadu - i da će biti bitno čime smo vakcinisani.
Tako da ćemo, ako se budemo busterizovali - treću vakcinu uzeti Fajzer.
predatortz predatortz 20:05 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Tako da ćemo, ako se budemo busterizovali - treću vakcinu uzeti Fajzer.


Ne znam koliko vam je to pametno kada proizvođač Sputnik V kaže da se kao treća doza uzima samo prva komponenta Sputnika.
Milan Novković Milan Novković 20:11 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ribozom
a sam odlgedao video (info junkie, urođena mana, sorry) - skro sve što ona kaže je tačno, koliko je meni poznato.

Reč "skoro" zato što još uvek stoji upitnik oko tog izolovanja relativno čistog uzorka virusa u količinama dovoljnim za razborito laboratorijsko istraživanje - ovo je bila tema koja se meni najduže održala kao konspiraciona teorija nerazboritih, do pre, recimo mesec dana.

Ljude zbunjuju naizgled prosti argumenti tipa pa prosto je, skeniraju se tolike hiljade genoma.

Al nije prosto, a tehnike postoje pa ipak nema nekih svedočanstava purifikacije virusa - mnogi probaju da saznaju pozivajući se na razne državne zakone o slobodi informisanja, i svi bojijaju "njet" odgovor, nemam.

Naime, jednu virusnu česticu ne možemo da držimo ti za glavu, ja za rep, dok je Maksa šiša, iako mi Srbi što držimo do sebe "osećamo" da sve možemo.

Pa je "snimanje" genoma nepurifikovanog virusa sitna umetnost za sebe, i umetnik može da bude klasični, popularni, ili con artist.

Nači idemo dalje za iste pare, a najsitniju radoznalost da pojasnim prostim, radi se sa gragmentima, uglavnom, u svemu i svačemu.

Kad je Nemac dizajnirao PCR test koji se sada svuda koristi, on nije imao SAV materijal na rspolaganju - velika sloba pošto se samo radi o jbnih 20tak nukleotida, od ukupno oko 30,000, nego je i u sekvenci od 20tak slova iz azbuke od 4 slova nešto "interpolirao", poredio valjda sa ostalim virusima itd - naime, Kinezi jesu 28 Jan 2020 (otprilike) objavili genom, pa ga povukli.

I tih šačica kandidata od 20 slova je otišlo svima.

A Nemca su co-finnansirali ko? Pa Gates and Melinda Foundation, naravno.

A najnovije konspiracione teorije (samo one sa više od 50% verovatnoće da su tačne rabim) ... pa neću da vam kažem, za vaše je dobro

Šire pravilo je prosto - što manje znamo to smo više ubeđeni da više znamo od onih koji su manje ubeđeni u svoje znanje. I kad je već tako naša patriotska dužnost, prema Srbiji i čovečanstvu, je da po svaku cenu to znanje širimo

Ps: Jesam li rekao da je humor dobar za imuni (ne zezam se)?!

Kakva ti je ovo corba ?
Sledece nedelje proslavljamo milion analiza i jos nisam cuo za 'lazne pozitivne' rezultate. Moze da se desi ako nije 'nastelovana' PCR masina ali trebas biti tezak idiot da ne shvatis posle 5 sekunde. Pored toga taj pojam opusta zarazene sa slabijim simptomima da sire zarazu.
'Nepurifikovan (nepreciscen) genom virusa' ti ne igrad nikakvu ulogu, jer u telu i nemas mnogo genoma od sis-misa.
PCR aparati rade na principu memorije genoma mikroba. Prvo snimis uzorak koji sadrzi uzorak genom kovida, repliciras u standarnom postupku, i kada je postane vidljiv u spektru, snimis ga u biblioteci i onda uporedjujes sa raznim koncentracijama virusa da proveris da li je dobro snimljen. Novi uzorci samo uporedjuju sliku multiplikovanih genoma. Tacnost 99,98 %. Standard je napravljen jos u Wuhanu i poslat svim zainteresovanima. Malo varira sa mutacija, ali opet se uzorak najveci delom prklapa sa onim pocetnim iz Kine. Dakle, Nemac nije ni morao da ubaci sve genome (sekvance) u PCR-u.

Sve je to tako, samo malo sutras, i u tvojim amaterskim snovima - pa većsu i WHO i CDC priznali da to nije tačno.

I jeste, 45 thermal cycles su varirali između 91 i 97% false positives.

Mi konkrento smo to imali, sada je na razboritih 25-29 (doduše ovde uglavnom kažu "manje od 30".

A nad tom pandemijom lažnog testiranja su političari i "asset" manageri, pa tehno-feudalisti slupali nekoliko godina sveta, ubili stotine hiljada ljudi Covidom kojima je stvarno bila potrebna zaštita (ajd više jebeno naučite kako to japanci rade, ta tri CCCs, pa kako se odnose prema starima, slabašnijima, i njihovoj zaštiti od infekcija, i šta hoša rade - šta su oni za vas lažne stručnjake, sa nekog Marsa?!
solo solo 20:12 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jer - je, ako i sve ostalo, pitanje kojom vakcinom si vakcinisan, postalo politizovano.


Pa neće da bidne,ima valjda i razlike u tehnologiji no to će već Milanče od Londona bolje da objasni ako je raspoložen jer onaj zli Tasa sve naplaćuje pa ga ne bi preporučio za ove analize.

A i počeo je mlogo da pcuje na blogu od kad se busterovao Raifajzenom.
macak_tosa macak_tosa 20:17 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

solo
Jer - je, ako i sve ostalo, pitanje kojom vakcinom si vakcinisan, postalo politizovano.


Pa neće da bidne,ima valjda i razlike u tehnologiji no to će već Milanče od Londona bolje da objasni ako je raspoložen jer onaj zli Tasa sve naplaćuje pa ga ne bi preporučio za ove analize.

A i počeo je mlogo da pcuje na blogu od kad se busterovao Raifajzenom.

Ma!
Jedan je Šmuu!
Laku noć, ne mogu ja celu noć kao neki!
solo solo 20:20 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Laku noć, ne mogu ja celu noć kao neki!


Da, mudro zboriš.

Ipak opali Sputnjika budi dosledan. Jedan je Putin.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Iju, Tasa će da me upucava
Moram da priznam da mi je ovo prva pretnja za evo danas tačno 13 godina blogovanja, ali od koga je, to shvatam kao kompliment.e dupence samo bocku dobije, a vi "Ali nuspojavyyyyy". Pizde prvosrbijanske


Ma, ne obaziri se, krmača grokće iz blata iz čiste dosade, a ako reaguješ ima da se u dva komentara tako silno umelja u sopsteni izmet i to blato, i onda da demonstrativno krene da odlazi sa bloga, lupajući vratima od svinjca.

I ja sam primetio to odsustvo patriotizma kod kolega prvih srbijanaca, štaviše, ubeđen sam da među njima dominiraju antivekseri, mada nemam konretnu statistiku da to potkrepim. A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

solo solo 20:29 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ma, ne obaziri se, krmača grokće iz blata iz čiste dosade, a ako reaguješ ima da se u dva kopmentara tako silno umelja u sopsteni izmet i to blato i onda da demonstrativno krene da odlazi, lupajući vratima od svinjca.

I ja sam primetio to odustvo patriotizma kod kolega prvih srbijanaca, štaviše, ubeđen sam da među njima dominiraju antivekseri, mada nemam konretnu statistiku da to potkrepim. A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!




Greh je vređati te.

Imigrantska pesma
Ah
Dolazimo iz zemlje
Snega i leda
Iz ponocnog sunca
Gde teku topli izvori

Cekic bogova ce odvesti
Nas brod u novu zemlju
Da se borimo sa hordama,pevajuci i vicuci:
Valhala,ja dolazim

Nastavljamo da zamahujemo bucnim veslom
Nas jedini cilj ce biti zapadnjacke obale

Ah
Dolazimo iz zemlje
Snega i leda
Iz ponocnog sunca
Gde teku topli izvori

Kako su meka tvoja zelena polja
Sapcuci krvave price
O tome kako smo smirili plime rata
Mi smo tvoji gospodari

Nastavljamo da zamahujemo bucnim veslom
Nas jedini cilj ce biti zapadnjacke obale

Bolje prestani sada
I izgradi ponovo sve tvoje rusevine
Da mir i poverenje mogu danas pobediti
Uprkos tvojim gubitcima

mirelarado mirelarado 20:42 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

I ja sam primetio to odustvo patriotizma kod kolega prvih srbijanaca, štaviše, ubeđen sam da među njima dominiraju antivekseri, mada nemam konretnu statistiku da to potkrepim.


Nemam ni ja takvu statistiku, ali bojim se da ih ima u svim porama društva. Naprosto, u većini su, što atomatski znači da im se vlastodršci, a i slabašna opozicija neće zamerati. To nam je što nam je.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:48 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

Dabome, Pajiću. Nije drugosrbijanac snena štrumpfizla da idealizuje vakcinu, al boljeg, bato, ne-ma. I svestan si da ćeš eventualno da se zaraziš u svakom slučaju i da ćeš možda imati neke nuspojave ili posledice, ali to je rizik koji se preuzima za opšte dobro. A ne dupence uza zid dok sve ide u materinu.
solo solo 20:50 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A ne dupence uza zid dok sve idu u materinu.


G. Jarile očekujem od vas amandman na ovo.
predatortz predatortz 20:53 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

dobrosavljevic_m
A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

Dabome, Pajiću. Nije drugosrbijanac snena štrumpfizla da idealizuje vakcinu, al boljeg, bato, ne-ma. I svestan si da ćeš eventualno da se zaraziš u svakom slučaju i da ćeš možda imati neke nuspojave ili posledice, ali to je rizik koji se preuzima za opšte dobro. A ne dupence uza zid dok sve idu u materinu.


Samo, mislim da vam je matematika loša...
Najveći procenat vakcinisanih je među 60+ populacijom, a tu je vas, drugovi i drugarice, jako malo.
Najmanji procenat vakcinisanih je među mladim, a poznato je da su mladi i oni koji još nisu sazreli skloni tim drugosrbijanskim budalaštinana.
Potom, vojska i policija su vakcinisani u velikom procentu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

dobrosavljevic_m
A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

Dabome, Pajiću. Nije drugosrbijanac snena štrumpfizla da idealizuje vakcinu, al boljeg, bato, ne-ma. I svestan si da ćeš eventualno da se zaraziš u svakom slučaju i da ćeš možda imati neke nuspojave ili posledice, ali to je rizik koji se preuzima za opšte dobro. A ne dupence uza zid dok sve idu u materinu.


Tako je, drugarice Dobrosavljević, ko će drugi, ako ne mi, kada, ako ne sada, i tako dalje, u tom smislu.

Ni meni se ne mre od nusefekata, pravih ili izmišljenih, ali mi se ni na aparatima baš ne završava, niti mi se drugi šalju na iste, ili u grob, jer sam, neuk, slušao sumanute dekice koji seru po internetu, i tako zaključio da vakcina nija 120% pouzadana i bar 200% sigurna pa da zato, jelte, ne treba da se vakcinišem, usput u to ubedio još pedeset omega oko mene.

Da im sad ne psujem mater, ja se iskreno nadam da će neki bar da robijaju, kad se jednom podvuče crta, prebroje mrtvi i osakaćeni od kovida.



solo solo 21:07 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Da im sad ne psujem mater, ja se iskreno nadam da će neki bar da robijaju, kad se jednom podvuče crta, prebroje mrtvi i osakaćeni od kovida.


Šta sa vama osakaćenima pre kovida?
gedza.73 gedza.73 21:08 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic
Tako je, drugarice Dobrosavljević, ko će drugi, ako ne mi, kada, ako ne sada, i tako dalje, u tom smislu.


Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić pozvala je danas mlade da se vakcinišu, jer sve više obolevaju od kovida-19.

„Najvažnija tema je ipak vakcinacija, posebno mladih, koji sve više obolevaju od kovida-19. Osim putem vakcinacije, ne postoji način da se pobedi pandemija“, kazala je Ana Brnabić u Novom Sadu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:11 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Najveći procenat vakcinisanih je među 60+ populacijom, a tu je vas, drugovi i drugarice, jako malo.


Odakle ti to, pa oni su mahom vakcinisani zato što im je Vučić tako rekao, a ne zato što su zreli i pametini kao drugosrbijanci. Da nije Njega, ne bi se niko tog godišta vakcinisao, dok ih bar 2/3 ne crkne.

Mladi se ne vakcinišu jer su im ili roditelji dileje, ili ih prosto zabole đoka za sve te priče o kolektivnoj odgovornosti. Među njima teško da ima drugosrbijanaca, ipak su to naprednije ideje do kojih još nisu sazreli, mada im se već uveliko utrpava neki jalovi srpski nacionalizam, zašta su uvek zreli.


maksa83 maksa83 21:13 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ма јок...

357 је боље решење како да се човек отараси агресивних будалетина.

Ali ja sam shvatio da bi dete Milena vakcinisala Serengeti metodom one koji su igrali kolo oko spomenika Stefanu Nemanji, a ne znam baš koliko je uputno skakutati neki Moravac sa 357 zadenutim za pojas, deluje mi pomalo nebezbedno no dobro ne mogu ja stalno tuđe brige da brinem...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

solo
Ma, ne obaziri se, krmača grokće iz blata iz čiste dosade, a ako reaguješ ima da se u dva kopmentara tako silno umelja u sopsteni izmet i to blato i onda da demonstrativno krene da odlazi, lupajući vratima od svinjca.

I ja sam primetio to odustvo patriotizma kod kolega prvih srbijanaca, štaviše, ubeđen sam da među njima dominiraju antivekseri, mada nemam konretnu statistiku da to potkrepim. A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!




Greh je vređati te.

Imigrantska pesma
Ah
Dolazimo iz zemlje
Snega i leda
Iz ponocnog sunca
Gde teku topli izvori

Cekic bogova ce odvesti
Nas brod u novu zemlju
Da se borimo sa hordama,pevajuci i vicuci:
Valhala,ja dolazim

Nastavljamo da zamahujemo bucnim veslom
Nas jedini cilj ce biti zapadnjacke obale

Ah
Dolazimo iz zemlje
Snega i leda
Iz ponocnog sunca
Gde teku topli izvori

Kako su meka tvoja zelena polja
Sapcuci krvave price
O tome kako smo smirili plime rata
Mi smo tvoji gospodari

Nastavljamo da zamahujemo bucnim veslom
Nas jedini cilj ce biti zapadnjacke obale

Bolje prestani sada
I izgradi ponovo sve tvoje rusevine
Da mir i poverenje mogu danas pobediti
Uprkos tvojim gubitcima



Taso, zaboravio si hemoroid.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Ма јок...

357 је боље решење како да се човек отараси агресивних будалетина.

Ali ja sam shvatio da bi dete Milena vakcinisala Serengeti metodom one koji su igrali kolo oko spomenika Stefanu Nemanji, a ne znam baš koliko je uputno skakutati neki Moravac sa 357 zadenutim za pojas, deluje mi pomalo nebezbedno no dobro ne mogu ja stalno tuđe brige da brinem...


Pa verovatno nisu svi đipali oko žira, neki su sedeli u okolnim kafanama i lokali vinjačiće, magnum na stolu pored mobilnog, uživali u prizoru i vibracijama koje je odašiljao taj spomenik, i ovi što cupkaju okolo u ritmu narodnjaka, da ne pominjem sad opet životne sokove prostrujale u venama.
gvozden1 gvozden1 21:22 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

E sad moram (Als, zatvori oči)

Tipično komunistički način rezonivanja, proglase sebe za vrhovnog tumača istine, i onda se hvale kako oni čuvaju srpstvo, jer je pametno samo ono što oni rade, sve drugo je izdaja.


Primer iz NOBa
(Bilećka škola)

Razgovaraju Nemci i komunisti o saradnji, i konstatuju da su im četnici zajednički neprijatelj.
Kažu komunisti, nemamo razloga da ratujemo protiv vas, hajde da sklopimo primirje i da teramo četnike.

Nemci kažu, važi, nego, kod vas je najviše Srba, kako će Srbi tući četnike?

A komunisti, nije to problem, kod nas jeste najviše Srba, ali oni ne odlučuju, mi smo njima objasnili da je za njih najbolje da se ništa ne pitaju, i da će Hrvati najbolje braniti srpske interese.

E tako i Srki brani srpstvo.

PS
Ovo gore nije priča, to je zaista tako bilo.
U komunističkoj knjizi piše.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gvozden1
A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

E sad moram (Als, zatvori oči)

Tipično komunistički način rezonivanja, proglase sebe za vrhovnog tumača istine, i onda se hvale kako oni čuvaju srpstvo, jer je pametno samo ono što oni rade, sve drugo je izdaja.


Primer iz NOBa
(Bilećka škola)

Razgovaraju Nemci i komunisti o saradnji, i konstatuju da su im četnici zajednički neprijatelj.
Kažu komunisti, nemamo razloga da ratujemo protiv vas, hajde da sklopimo primirje i da teramo četnike.

Nemci kažu, važi, nego, kod vas je najviše Srba, kako će Srbi tući četnike?

A komunisti, nije to problem, kod nas jeste najviše Srba, ali oni ne odlučuju, mi smo njima objasnili da je za njih najbolje da se ništa ne pitaju, i da će Hrvati najbolje braniti srpske interese.

E tako i Srki brani srpstvo.

PS
Ovo gore nije priča, to je zaista tako bilo.
U komunističkoj knjizi piše.


Ja samo iz sažaljenja prema kolegama neću da odgovorim na ovaj niz budalaština koji si napisao.

Samo ću da kažem da nema većeg patriotizma od toga da se vakcinišeš, sad kad je naciji najteže. I to je bila teza koju zastupa drugarica Milena, a ja je zdušno podržavam.


maksa83 maksa83 21:37 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

(Als, zatvori oči)

Zatvori oči
daj mi ruku
dragi
osećaš li moje srce kako kuca
da li razumeš
da li osećaš isto
da li samo sanjam
ili ovo gori večni plam

gvozden1 gvozden1 21:42 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
(Als, zatvori oči)

Zatvori oči
daj mi ruku
dragi
osećaš li moje srce kako kuca
da li razumeš
da li osećaš isto
da li samo sanjam
ili ovo gori večni plam


Ima i Dino nešto.
Onaj što mu život Švicarska :)

gvozden1 gvozden1 21:43 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


Ja samo iz sažaljenja prema kolegama neću da odgovorim na ovaj niz budalaština koji si napisao.

Ccccc
Pa ti ne čitaš ni vaše knjige!

Srki, Srki
bene_geserit bene_geserit 21:47 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

e dupence samo bocku dobije, a vi "Ali nuspojavyyyyy". Pizde prvosrbijanske

Najveće pizde su ovi što su se vakcinisali, ali su toliko u strahu od virusa da teraju i druge da se vakcinišu, i silu bi primenili da mogu, koliko su im u strahu velike oči.
crossover crossover 21:51 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

predatortz
dobrosavljevic_m
A mi, autodrugošovinisti, žderači slučajnog sušija, opet smo u prvom redu kad je u pitanju odbrana vaskolikog srBstva. Pa, mislim, dokle više tako?!

Dabome, Pajiću. Nije drugosrbijanac snena štrumpfizla da idealizuje vakcinu, al boljeg, bato, ne-ma. I svestan si da ćeš eventualno da se zaraziš u svakom slučaju i da ćeš možda imati neke nuspojave ili posledice, ali to je rizik koji se preuzima za opšte dobro. A ne dupence uza zid dok sve idu u materinu.


Samo, mislim da vam je matematika loša...
Najveći procenat vakcinisanih je među 60+ populacijom, a tu je vas, drugovi i drugarice, jako malo.
Najmanji procenat vakcinisanih je među mladim, a poznato je da su mladi i oni koji još nisu sazreli skloni tim drugosrbijanskim budalaštinana.
Potom, vojska i policija su vakcinisani u velikom procentu.


I ja bih tako rekao ali mi žao da ih nerviram kad se ovako lepo raduju. A oboje imaju solidan dril iz matiša. Nije lako biti drugosrbijanac. :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:53 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Najveće pizde su ovi što su se vakcinisali, ali su toliko u strahu od virusa da teraju i druge da se vakcinišu, i silu bi primenili da mogu, koliko su im u strahu velike oči.

Ovo je već stvarno kreativna kenjaža. Ja imam 38 godina, nemam nikakve pridružene bolesti, dobila dva fajzera, radim privatno, skoro sve mogu od kuće. Uopšte se ne radi o pojedincu kada je vakcinacija u pitanju.
gvozden1 gvozden1 21:56 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

, ali su toliko u strahu od virusa da teraju i druge da se vakcinišu, i silu bi primenili da mogu, koliko su im u strahu velike oči.

Ali baš to, strah, panika, baš na to liči, najmanje ja neku racionalnu odluku, stav zasnovan na razmišljanju.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:57 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Samo, mislim da vam je matematika loša...

Ne radi se o procentima, nego o tome koji tip populacije je sklon kakvim metodama. Drugosrbijanac će najpre da se uhvati za zapadno moderno šta god, dok če prosečan prvosrbijanac da prska svetu vodicu. Mada ni jednog ni drugog ne positovećujem sa nekom opštom populacijom, to su za mene krajnosti.
gedza.73 gedza.73 21:59 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

i silu bi primenili da mogu

Podela na A i B građane. Zbog toga mi na pamet pali oni eksperimenti i koliko je lako nahuškati ljude jedne na druge.

A to može da se nastavi u raznim pravcima i raznim oblicima. Ako sam dobro shvatio vakcinisani kao i nevakcinisani prenose delta soj virusa. Onda u grupi A imamo ove koje bi mogli stvarno strelama da gađamo jer su se vakcinisali kineskom (najmanje efikasna) ili ruskom (polupriznata). Ili da im ograničimo kretanje. Ili da budu posebno obeleženi.
maksa83 maksa83 21:59 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Najveće pizde su ovi što su se vakcinisali,

Ako ćemo da biramo najveće pizde, to su prvo oni koji su se vakcinisali kao Dr Jovana (yet another avax imbećile iz srpskog unverzuma) a lože druge da se na vakcinišu. To su, što se kaže, kosmičke pizdurine. Al' baš ono, govna, pacov sa sifilisom pa još tri nivoa niže.

Odmah iza njih su debili u fazonu "pa šta sad, vakcinisao si se, bezbedan si, što mene teraš" pošto imbecil ne kapira da mentoli kao što je on filuju bolnice i transformišu ih u kovid bolnice zbog čega niko drugi ne može da se leči. Ovo je posebno izraženo u sirotijim zemljama kao što je naša koje su i bez kovida imale ćopav zdravstveni sistem i okrunjenih su resursa i infrastrukturno i kadrovski.

E da - jebem mater i jednim i drugim.
predatortz predatortz 22:08 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ali baš to, strah, panika, baš na to liči, najmanje ja neku racionalnu odluku, stav zasnovan na razmišljanju.


Ne bih se složio da je panika u pitanju. Više racinalna odluka. Raditi se mora, kretati se mora, među ljude se mora...
Ovo sranje, šta god da je u pozadini, postoji.
Šta čovek može da učini da smanji mogućnost obolevanja? Da se vakciniše.

Pritom, nisam sam na svetu. Imam oca koji živi sam. Jebe ga pritisak i niz drugih stvari. Trebam mu, treba mu moja pomoć. Ni ženini nisu u cvetu mladosti. Trebamo i njima, znaš i sam da odem i pomognem koliko umem i koliko mi obaveze dozvoljavaju.

Ne bih baš da ih pobijem. Ako mogu da smanjim mogućnost da zarazim sebe i njih, primaću vakcinu na svaki mesec ako treba.
Ovo nije strah, ovo je odgovorio ponašanje.
Strah je upravo među onim koji se pitaju šta je tu sve smućkano. Ni za jedan lek nemam pojma šta je smućkano u njemu. No, kad mi zatreba, a lekar mi ga preporuči, uzmem i popijem.

Eto, to su moji razlozi...
gvozden1 gvozden1 22:13 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Podela na A i B građane

To je najgore.
Ima li neko pravo da se ne vakciniše?
Ima.
Pa pusti ga bre neka na miru koristi to svoje pravo, a uz to obavezno ide i pravo da svoj stav javno brani, zastupa, promiviše.

Isto važi i za vaksere, naravno.

Samo kad ne bi bilo satanizovanja, proglašava ja izdajnicima, štetočinama, ludacima, zatucanima.... sve bi bilo ok.

A nije teško videti da je više takvih stvari na ovoj provakcinalnoj strani, oni češće sebe lroglašavaju superpametnima, superpatriotama, a ove druge ludacima i štetočinama.

Kad čovek čita te ostrašćenosti zaista se javi inat, e neću.

A kad pročita racionalan argument tipa, jbg, pune se bolnice, ne mogu da se leče drugi, oseti neku potrebu da učini nešto.
maksa83 maksa83 22:16 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

I ja bih tako rekao ali mi žao da ih nerviram kad se ovako lepo raduju. A oboje imaju solidan dril iz matiša. Nije lako biti drugosrbijanac. :)

Nisam ispratio matematiku ali Pajina i Milenina računica je dobra - avaks starter pack pod obavezno sadrži 1244, Pravoslavlje, Krstove, Kocobo, slike Ostroga i Putina i sav taj džez. Morao bi baš da se potrudiš da nađeš avax drugosrbijanca.
gvozden1 gvozden1 22:21 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


Ne bih se složio da je panika u pitanju.

Pa ne važi to za svaki pojedinačni slučaj jbt.

Moja ćera, vakcinisana, ni malo, ali ni malo nema niti je imala straha od korone.

Drugarica joj bila pozitivna, ona kaže, ma i ja sam verovatno (a nije imala simptome) pitam kako znaš, kaže kroz smeh, pa koristile smo istu masku :)

Ono, zatreba joj da uđe negde, ne može bez maske a nema je, onda uzme od drugarice.

I da, i ona je imala virus.
Sve to se dešavalo prošle godine.

Dakle bez trunke frke od virusa, a ipak se vakcinisala.

Pričam o ovim vatrenim.
predatortz predatortz 22:21 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Nisam ispratio matematiku ali Pajina i Milenina računica je dobra - avaks starter pack pod obavezno sadrži 1244, Pravoslavlje, Krstove, Kocobo, slike Ostroga i Putina i sav taj džez. Morao bi baš da se potrudiš da nađeš avax drugosrbijanca.


Budalama ne možeš uskratiti ikonografiju, ali stav SPC nije antivakserski.
Putin nije antivakser.
maksa83 maksa83 22:23 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Budalama ne možeš uskratiti ikonografiju, ali stav SPC nije antivakserski.
Putin nije antivakser.

Uopšte ne pričam o tome, nego šta je obavezno obeležje ovdašnjih antivaksera. Svakako ne drugosrbijanština, au contraire mon frère.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:24 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ako ćemo da biramo najveće pizde, to su prvo oni koji su se vakcinisali kao Dr Jovana (yet another avax imbećile iz srpskog unverzuma) a lože druge da se na vakcinišu. To su, što se kaže, kosmičke pizdurine. Al' baš ono, govna, pacov sa sifilisom pa još tri nivoa niže.


Ovo kao da si opsao našeg benea. On se još pre mene vakcinisao, i od tada ne zatvara svoju antiveksersku radnju, ubeđuje sve druge da su se ili džabe vakcinisali, ili nepotrebno, jer... i onda izvuče neku levu statistiku koju je našao ko zna gde, uz obaveazno pozivanje na nekakve slobode, ljudska prava, libtarde, itd.


mirelarado mirelarado 22:26 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
I ja bih tako rekao ali mi žao da ih nerviram kad se ovako lepo raduju. A oboje imaju solidan dril iz matiša. Nije lako biti drugosrbijanac. :)

Nisam ispratio matematiku ali Pajina i Milenina računica je dobra - avaks starter pack pod obavezno sadrži 1244, Pravoslavlje, Krstove, Kocobo, slike Ostroga i Putina i sav taj džez. Morao bi baš da se potrudiš da nađeš avax drugosrbijanca.


Možda je tako na društvenim mrežama, ali u životu je najmanji procenat vakcinisanih u populaciji 18-30 godina starosti. Sa stanovišta širenja epidemije svejedno je da li su u pitanju poklonici svakovrsnih teorija zavere, ili prestrašeni, ili oni koje jednostavno boli uvo i neće. Što reče Preda, nema tu svrhe bilo kakvo ubeđivanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

predatortz
Ali baš to, strah, panika, baš na to liči, najmanje ja neku racionalnu odluku, stav zasnovan na razmišljanju.


Ne bih se složio da je panika u pitanju. Više racinalna odluka. Raditi se mora, kretati se mora, među ljude se mora...
Ovo sranje, šta god da je u pozadini, postoji.
Šta čovek može da učini da smanji mogućnost obolevanja? Da se vakciniše.

Pritom, nisam sam na svetu. Imam oca koji živi sam. Jebe ga pritisak i niz drugih stvari. Trebam mu, treba mu moja pomoć. Ni ženini nisu u cvetu mladosti. Trebamo i njima, znaš i sam da odem i pomognem koliko umem i koliko mi obaveze dozvoljavaju.

Ne bih baš da ih pobijem. Ako mogu da smanjim mogućnost da zarazim sebe i njih, primaću vakcinu na svaki mesec ako treba.
Ovo nije strah, ovo je odgovorio ponašanje.
Strah je upravo među onim koji se pitaju šta je tu sve smućkano. Ni za jedan lek nemam pojma šta je smućkano u njemu. No, kad mi zatreba, a lekar mi ga preporuči, uzmem i popijem.

Eto, to su moji razlozi...



Ja sve ovo isto mislim, iako ti ona gore matematika ne ide baš najbolje, ili prosto ne poznaješ svoj narod dovoljno dobro.
maksa83 maksa83 22:28 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Možda je tako na društvenim mrežama, ali u životu je najmanji procenat vakcinisanih u populaciji 18-30 godina starosti.

Dobro to da su mladi govna je opšte poznato.
Ribozom Ribozom 22:29 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

PCR cycle number determination
PCR steps of denaturation, annealing, and extension are repeated (or “cycled”) many times to amplify the target DNA. The number of cycles is usually carried out 25–35 times but may vary upon the amount of DNA input and the desired yield of PCR product. If the DNA input is fewer than 10 copies, up to 40 cycles may be required to produce a sufficient yield. More than 45 cycles is not recommended as nonspecific bands start to appear with higher numbers of cycles. Also, accumulation of by-products and depletion of reaction components drastically lower PCR efficiency, resulting in a characteristic plateau phase for a PCR amplification curve (Figure 7). Conversely, low cycle numbers are preferable for unbiased amplification (as in next-generation sequencing) and accurate replication of target DNA (as in cloning).

Link
U PCR aparatu staje 96 uzoraka, jedan prazan i jedan sa sigurnim sadrzajem virusa.
Ama nemoguce je tu izvlaciti neku konspiraciju, sumnju, cetnike.
šta su oni za vas lažne stručnjake

Govorim kao antivakser, manipulisem podacima kao antivakser, *ebem kao antivakser al eto nisam ja antivakser.








mirelarado mirelarado 22:33 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Dobro to da su mladi govna je opšte poznato.


Eh, a kod Italijana njihov preCednik Matarela odlikovao neke đake i studente za uspešne akcije popularisanja vakcinisanja. Tamo je problematična populacija 50-60 godina.
bene_geserit bene_geserit 22:34 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja imam 38 godina, nemam nikakve pridružene bolesti, dobila dva fajzera

Ti se to hvališ ili žališ ?
I kod mene u kući su oba (zdrava) tinejdžera vakcinisana, so what ?
Uopšte se ne radi o pojedincu kada je vakcinacija u pitanju.

O čemu god da se radi ne možeš da teraš bilo koga da radi sa svojim telom što ne želi.
Hoćeš ti da ga izdržavaš ako mu ulete side efekti vakcine pa postane nesposoban za posao?
maksa83 maksa83 22:35 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Mislim da ti je loš uzorak, tako je možda na tviteru ali u stvarnom životu

Pusti tviter nego pogledaj i ovo mesto.

Sfaćaš?

(Doduše mladih ovde nemamo, ovo je već neko vreme Trećepozivačkačesma92).
gvozden1 gvozden1 22:35 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Tamo je problematična populacija 50-60 godina.

Ajd naštekuj nekako taj raspon da zahvati Maksu ko boga te molim :)
maksa83 maksa83 22:35 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Eh, a kod Italijana njihov preCednik Matarela odlikovao neke đake i studente za uspešne akcije popularisanja vakcinisanja. Tamo je problematična populacija 50-60 godina.

Dobro to da su Italijani naopaki i to je opšte poznato. <smajli gondolijer>
maksa83 maksa83 22:37 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gvozden1
Tamo je problematična populacija 50-60 godina.

Ajd naštekuj nekako taj raspon da zahvati Maksu ko boga te molim :)

Nema potrebe ja sam problematičan u svim godinama.
predatortz predatortz 22:39 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Meni se juče lik, u Shop & Go na Bulevaru, najebao majke vučićevske kad sam mu rekao da stavi masku.


Nebrojeno puta sam čuo od ovih za koje Maksa tvrdi da ne postoje da kažu:

Jeb'o vas Vučić i njegove vakcine!

Ne shvatajući da su te vakcine jedina jebena dobra stvar koju je uradio. I ako ih primiš, te skučene glave te odmah svrstavaju u njegovo stado.

Tako da bih rekao da su glupost i isključivost po pitanju vakcina ravnomerno raspoređene.

Rekoh već, dva najtvrđa antivaksera koja poznajem su jedan lekar, levo nastrojen i jedan IT-evac, koga boli patka za bilo kakvom politikom.

bene_geserit bene_geserit 22:40 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ovo kao da si opsao našeg benea. On se još pre mene vakcinisao, i od tada ne zatvara svoju antiveksersku radnju, ubeđuje sve druge da su se ili džabe vakcinisali, ili nepotrebno, jer... i onda izvuče neku levu statistiku koju je našao ko zna gde, uz obaveazno pozivanje na nekakve slobode, ljudska prava, libtarde, itd.

Iš bre Pajiću.
Ja mislim da je korisno za ljude da se vakcinišu, svakako stariji od nekog godišta (prilično niskog tipa 40 godina), nigde i nikad nisam tvrdio drugačije.
Nikoga ne teram da se vakciniše ili nevakciniše (ni u okviru porodice) jer znam o tome koliko i ti. Tebi to što ništa o tome ne znaš ne smeta da teraš druge da se vakcinišu. To je definicija pizde kojoj su u strahu velike oči.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:42 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Hoćeš ti da ga izdržavaš ako mu ulete side efekti vakcine pa postane nesposoban za posao?

A kakve će on posledice da snosi ako nevakcinisan zarazi nekog ili više njih? Ako zauzme bolnički krevet i zbog toga neki nekovid pacijent ne može da bude primljen? Verovatnoća za to je mnogo veća od invalidnosti od vakcine. Jeste, možeš i sa vakcinom da prenosiš virus, ali je verovatnoća mnogo manja i uradio si ono što je do tebe.
crossover crossover 22:46 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Mislim da ti je loš uzorak, tako je možda na tviteru ali u stvarnom životu

Pusti tviter nego pogledaj i ovo mesto.

Sfaćaš?

(Doduše mladih ovde nemamo, ovo je već neko vreme Trećepozivačkačesma92).


Sfaćam šta oćeš da kažeš ali ovo mesto je vrlo specijalan slučaj, ovde vole jedni drugima da idu uzkurac samo zato jer su tako u mogućnosti. Ko baba i deda posle pedeset godina braka dok piju kafu za stolom ispod bagrema.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:46 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pa ne važi to za svaki pojedinačni slučaj jbt.

Moja ćera, vakcinisana, ni malo, ali ni malo nema niti je imala straha od korone.


Huči, totalno si omašio, na stranu ovo tvoje zapanjujuće odsustvo patriotizma koje demonstriraš (dobro, kenjam, nije zapanjujuće, svi vi nacionalisti ste obični prevaranti i pičkice), verovatno ne bi prošao svoj srbomer test da smeš da ga administriraš sam sebi.

Dakle, evo, ja nemam neki strah od korone, iako daleko od
toga da sam hrabar i neustrašiv (u pećine i jame smem da uđem samo zato što je mrak pa ne vidim da nema dna, a što ne vidim - nije tu, to jest lako apstrahujem). Čuvali smo se kao i svi drugi, i prošli bez zaraze, dok nije vakcina postala dostupna i onda se vakcinisali, ali se i dalje čuvamo, i sebe i druge. Ali sam se jako sekirao i plašio za moje roditelje, oboje sa nekim hroničnim staračkim boljkama, za mog sestrića koji ima tip 1 dijabetes a radi u medicinskoj ustanovi, tačnije laboratoriji baš sa pacijentima koji dolaze da se testiraju na kovid, ali i na sve ostalo. A i kad su se vakcinisali, nije im baš život postao sjajan, jer zbog budala koje neće da se vakcinišu pa ih pokosi korona, moja keva, na primer, nije mogla a ni sad ne može da ode u svoju bolnicu da je skinu sa nekih lekova, jer je tamo kovid pomor, i nju ne smatraju za hitan slučaj. Ćale isto tako. Sestrić je na kraju dobio kovid jer je odugovlačio sa vakcinacijom, ali se srećom izvukao kao lakši slučaj. No se svejedno vakcinisao posle toga, i sad ponovo, i za njega se manje brinemo.

Plašim se i za moje klinke, jer iako većina prođe sa lakim simptomima, malo malo pa jave da je neko dete na respiratoru, ili je prosto umrlo od kovida, a one ne mogu da se vakcinišu jer su još suviše male, vakcina za njih nije odobrena. I one se boje mnogo više, jer ovo sranje traje već dve godine, prvenstveno zbog budala antiveksera, i ovih njihovih teoreričara koji ne vole da ih tako zovu, iako jesu to.

Dakle o tome se radi, i ja svakog od vas koji serete o vakcinaciji smatram za nekog ko mi radi o glavi, meni manje više, ali mojim najmilijima. Zato, to što mi ovde malo jače pizdimo nije zbog straha od kovida za nas, nego za ljude, kako naše najmilije, tako i sve ostale.

...

Sad mi pade biznis ideja napamet - kad bi ova vakcina mogla nekako da se pretaba u aerosol, pa da se ljudi prosto isprskaju iz aviona. I gotova stvar, nema više kovida.
gvozden1 gvozden1 22:47 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


A kakve će on posledice da snosi ako nevakcinisan zarazi nekog?

Nikakve naravno.
I je treba da ih snosi.
Ako na nešto imaš pravo onda to pravo moraš koristiti bez posledica, inače nemaš pravo.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:50 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gvozden1

A kakve će on posledice da snosi ako nevakcinisan zarazi nekog?

Nikakve naravno.
I je treba da ih snosi.
Ako na nešto imaš pravo onda to pravo moraš koristiti bez posledica, inače nemaš pravo.

Sad je sve rečeno.
gvozden1 gvozden1 22:53 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


Sad mi pade biznis ideja napamet - kad bi ova vakcina mogla nekako da se pretaba u aerosol, pa da se ljudi prosto isprskaju iz aviona. I gotova stvar, nema više kovida.

U al ti je ideja, ja za to čuo u prvoj nedelji posle Vuhana :)
plašio za moje roditelje,......... Plašim se i za moje klinke

Ajd ne zezaj Srki, svi imamo roditelje i klinke, svi brinemo za njih, ali kod nekih se vidi panika kod drugih ne.
bene_geserit bene_geserit 22:54 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

kad bi ova vakcina mogla nekako da se pretaba u aerosol, pa da se ljudi prosto isprskaju iz aviona. I gotova stvar, nema više kovida.


Pajiću pa ti nisi čuo ni za: "self-spreading, self-propagating, transmissible vaccines".
To već postoji za neke bolesti, ali koristi se kod životinja.
gvozden1 gvozden1 22:55 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

dobrosavljevic_m
gvozden1

A kakve će on posledice da snosi ako nevakcinisan zarazi nekog?

Nikakve naravno.
I je treba da ih snosi.
Ako na nešto imaš pravo onda to pravo moraš koristiti bez posledica, inače nemaš pravo.

Sad je sve rečeno.

A treba da snosi?

Imaš pravo, ali ćemo da te kaznimo ako ga koristiš.
Zanimnjiva ideja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A ekonomiju nisam ni pomenuo, toga se najviše plašim, posledica nevakcinacije i antivekserskog palamuđenja. Eno 80 kontejnerskih brodova u luci LA, zakrčili pristup, sve stalo, kondenzatore ne možeš nigde da kupiš, posao mi stoji, dedlajni... haha, dobar vic. Nema ko da ih istovari ni posle da ih razveze po zemlji.

Ne, keve mi, sve sam više pristalica toga da se antivekseri a pogotovu ovi kreteni koji idu po internetu i skupljaju đubre od nazovi naučnih nazovi radova, pa se predstavljaju za nekakve znalce i truju ostale, vešaju javno na trgovima. Ali dobro, onda se setim da nije srednji vek, pa se malo smirim, odem da lemim nešto, ako imam komponente, ili cepam drva za ogrev ako nemam.

bene_geserit bene_geserit 22:56 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A kakve će on posledice da snosi ako nevakcinisan zarazi nekog ili više njih? Ako zauzme bolnički krevet i zbog toga neki nekovid pacijent ne može da bude primljen?

Sve to isto i vakcinisan može da uradi, i da prenese bolest nekome, i da zauzme bolnički krevet.
crossover crossover 22:58 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gvozden1

Sad mi pade biznis ideja napamet - kad bi ova vakcina mogla nekako da se pretaba u aerosol, pa da se ljudi prosto isprskaju iz aviona. I gotova stvar, nema više kovida.

U al ti je ideja, ja za to čuo u prvoj nedelji posle Vuhana :)
plašio za moje roditelje,......... Plašim se i za moje klinke

Ajd ne zezaj Srki, svi imamo roditelje i klinke, svi brinemo za njih, ali kod nekih se vidi panika kod drugih ne.


Meni se čini da je veći zort kod onih koji neće da se vakcinišu. Ako strah nije razlog zbog kog neće da se vakcinišu onda je nešto skroz iracionalno u pitanju.
bene_geserit bene_geserit 22:59 15.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

posledica nevakcinacije i antivekserskog palamuđenja. Eno 80 kontejnerskih brodova u luci LA, zakrčili pristup, sve stalo, kondenzatore ne možeš nigde da kupiš, posao mi stoji, dedlajni... haha, dobar vic. Nema ko da ih istovari ni posle da ih razveze po zemlji

Sve i sve ali povezivati probleme sa supply chain-om sa antivakserizmom.
Možda u vašem libtardskom svetu je to razlog.
Mrzi me i da objašnjavam kolika je to budalaština.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana