Astrologija| Gradjanske inicijative| Hobi| Religija| Životni stil

Stazama revolucije

maksa83 RSS / 20.10.2021. u 23:25

... na rezervni položaj. 

Ovo je blog posvećen Pajinom oblaganju stola limom i naravno temi c) razno.

Čisto da se nađe, ako bi neko nešto intelektualno evo i malo istočnjačke filozofije, a može i nutricionizam.

 

 4O4m5m6.jpg 

 

 



Komentari (600)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 09:11 26.10.2021

Re: Domaćinski

Agresija avaksa postaje nesnošljiva.


I opasna. Prete Konu pod prozorom, javno pozivaju na linč Šeklera. Nadležni se, normalno, prave mrtvi.
macak_tosa macak_tosa 09:21 26.10.2021

Re: Domaćinski

mirelarado
Agresija avaksa postaje nesnošljiva.


I opasna. Prete Konu pod prozorom, javno pozivaju na linč Šeklera. Nadležni se, normalno, prave mrtvi.

Užas!
freehand freehand 09:29 26.10.2021

Re: Domaćinski

maksa83
Pitanje je samo u kom će se momentu sprega ludila i kriminala oteti kontroli i razliti ulicama.

Mislim da je ovo taj momenat - antivakseri sa glavama punim govana (da ne kačim sad snimke, bukvalno ludaci, jasno ti je da je svaki od njih slučaj) su stavili žute trake oko ruke i otišli sa megafonom ispred kuće Jevrejina da mu prete.

Što bi rekli ju kenot mejk dis šit ap.

Ako je išta do sada uzdrmalo ovdašnji režim to je bio onaj ludački protest iz juna prošle godine sa upadom u skupštinu.
Ne zato što je bio dobro organizovan već upravo suprotno: zato što je bio potpuno neorganizovan, a u njemu su učestvovale anjrazličitije vrste političkoei ine agresije. Doduše, mnoštvu je tada dopizdilo zatvaranje i ludovanje vlasti, ali paralela sa ovim danas je upravo u iracionalnosti i energiji ekspres lonca.
Ovo što se razliva mrežom i ulicama skup je đavoljih slugu i njihovim najluđim pojavnim oblicima. Još luđe nego na blogu: najrazličitija ludila i histerije, čak i tamo gde se apsolutno ne slažu oko toga da li je u pitanju ravna zemlja, kemtreils, 5 g ili iskrcavanje marsovaca - imaju zajedničku tačku u tome da ništa što im nauka i institucije kažu jednostavno nije istina.
Kao ovi ovdašnji što je svejedno da li su liberali ili radikali, monarhisti ili republikanci, za Ljotića ili za Dražu. da li više mrze Hrvate, Muslimane ili crnce i Meksikance, za klanje ili za streljanje - antikomunizam im je lepak koji ih veže kao snop pruća da budu jaki i nesalomivi.
A problem koji vlast ovde ima sa antivakserima je što ne možeš da stalno sluđuješ javnost, da seješ teorije zavere i da ti atentati na Vučića i mozak ne silaze sa naslovnica a da onda kontrolišeš produkte tog sopstvenog propagandnog ludila.
Možeš da probaš, al posledice niko ne može da predvidi.
maksa83 maksa83 09:37 26.10.2021

Re: Domaćinski

A problem koji vlast ovde ima sa antivakserima je što ne možeš da stalno sluđuješ javnost, da seješ teorije zavere i da ti atentati na Vučića i mozak ne silaze sa naslovnica a da onda kontrolišeš produkte tog sopstvenog propagandnog ludila.

Fantazmagorična srpska varijanta Fukoovog Klatna.
freehand freehand 09:51 26.10.2021

Re: Domaćinski

maksa83
A problem koji vlast ovde ima sa antivakserima je što ne možeš da stalno sluđuješ javnost, da seješ teorije zavere i da ti atentati na Vučića i mozak ne silaze sa naslovnica a da onda kontrolišeš produkte tog sopstvenog propagandnog ludila.

Fantazmagorična srpska varijanta Fukoovog Klatna.

Gore. Utoliko što u "Klatnu" država ne produkuje ludilo direktno, ovde je to 24/7 proces.

P.S. Ovo je sve što treba znati da bi bilo jasno šta se događa:


gedza.73 gedza.73 10:03 26.10.2021

Re: Domaćinski

antivakseri sa glavama punim govana (da ne kačim sad snimke, bukvalno ludaci, jasno ti je da je svaki od njih slučaj) su stavili žute trake oko ruke i otišli sa megafonom ispred kuće Jevrejina da mu prete.

Ovo stvarno sa žutim trakama, nije zajebancija?

gedza.73 gedza.73 10:09 26.10.2021

Re: Domaćinski

F.
Kao ovi ovdašnji što je svejedno da li su liberali ili radikali, monarhisti ili republikanci, za Ljotića ili za Dražu. da li više mrze Hrvate, Muslimane ili crnce i Meksikance, za klanje ili za streljanje - antikomunizam

Samo ti povrati one tvoje u kožnim mantilima sa oznaško-nkvd značkama sve će da bude kako treba. I pravna država i slobode. Ionako su njima i liberali i socijaldemokrate i republikanci isti kao nacisti i to treba sve ili pobiti ili pohapsiti. Dok ne ostanu samo najbolji od najboljih najposlušnijih komunista.
da seješ teorije zavere i da ti atentati na Vučića i mozak ne silaze sa naslovnica

Ti se upravo svojim stavovima zalažeš za takav sistem. Kalif umesto kalifa samo bez ikakvih promena. Kad vidim da je Borko Stefanović opozicija i levica lepo mi dođe da na ove moje oči povratim.

bene_geserit bene_geserit 10:15 26.10.2021

Re: Domaćinski

Negde si rekao da postaješ težak vakser sa sve "merama"

Pa nikad neću postati vakser u smislu da vakcinacija bude obavezna, ali kako vreme ide pomeram na dole granicu godišta za koga mislim da treba da primi vakcinu. Sve više mi deluje da je OK i vakcinisati decu. I da su praktično svi side efekti vakcine isti oni koje imaš od kovida, samo sa manjom verovatnoćom. Potrudim se da pročitam svaku novu dostupnu statistiku koja stigne.

A umesto maltretiranja nevakcinisanih, treba se koncentrisati na ljude koji se dvoume da li da prime vakcinu ne na onih 10% zagriženih avaksa. Transparentna statistika vakcinisani vs. nevakcinisani i ne laganje broja mrtvih od kovida je tu ključ (good luck with that, baš će SNS da prizna kako smo najgori). I na poslu kad treba nešto da proguraš razvališ se od ubeđivanja dok ne postigneš konsenzus. Ljudi su u Srbiji nepoverljivi prema državi (sa dobrim razlogom), umesto prisile, transparentnost će uvek bolje da radi.
maksa83 maksa83 10:33 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ovo stvarno sa žutim trakama, nije zajebancija?

Nije.
mirelarado mirelarado 11:06 26.10.2021

Re: Domaćinski

A umesto maltretiranja nevakcinisanih, treba se koncentrisati na ljude koji se dvoume da li da prime vakcinu ne na onih 10% zagriženih avaksa. Transparentna statistika vakcinisani vs. nevakcinisani i ne laganje broja mrtvih od kovida je tu ključ (good luck with that, baš će SNS da prizna kako smo najgori). I na poslu kad treba nešto da proguraš razvališ se od ubeđivanja dok ne postigneš konsenzus. Ljudi su u Srbiji nepoverljivi prema državi (sa dobrim razlogom), umesto prisile, transparentnost će uvek bolje da radi.


Mislim da si u pravu, ali da je ta šansa ovde već propuštena, tj. da je kasno i da ovu većinu kojoj ni 10 - 11 meseci nije bilo dovoljno da se obavesti i odluči, više niko ne može ubediti. Ako se izuzme uspešna nabavka vakcina, vlast je sve radila i radi pogrešno.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:41 26.10.2021

Re: Domaćinski

maksa83
antivakseri sa glavama punim govana (da ne kačim sad snimke, bukvalno ludaci, jasno ti je da je svaki od njih slučaj) su stavili žute trake oko ruke i otišli sa megafonom ispred kuće Jevrejina da mu prete.
….

Ovo stvarno sa žutim trakama, nije zajebancija?

Nije.


Evo odličnog primera gde policija treba da umlati u 21 veku.


P.S. avaxeri su po pravilu i ljubitelji raznih protokola sionskih mudraca i antisemiti tako da je sve to isti paket idiota sa promajom među ušima.
mirelarado mirelarado 11:44 26.10.2021

Re: Domaćinski

Evo odličnog primera gde policija treba da umlati u 21 veku.


Ovdašnja policija, međutim, pokazala im je gde Kon stanuje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:50 26.10.2021

Re: Domaćinski

mirelarado
Evo odličnog primera gde policija treba da umlati u 21 veku.


Ovdašnja policija, međutim, pokazala im je gde Kon stanuje.


Jasno mi je koja je to Stradija tamo.. nažalost.
angie01 angie01 11:51 26.10.2021

Re: Domaćinski

P.S. Ovo je sve što treba znati da bi bilo jasno šta se događa:


granicni poremecaj na delu-manipulacija sa najvise instance, na jednom tasu fiktivni krizni stab, koji fakat javno govori ono sto mu se kaze i nedovoljno je angazovan oko odlucivanja oko ustanovljavanja pravih mera i obezbedjivanja njihovog sprovodjenja, a na drugom, razni lakrdijasi, koji podgrevajui hrane sveopstu glupost, koja vec postoji...a sve u istoj reziji.

sve skupa rezultira najgorim statusom u Evropi i onolikim smrtima-da li ce neko da odgovara i zasto ne.

za Kona-on je sam pristao da ucestvuje u salonskom odradjivanju ovako opasne stvari, zar nije on pred izbore rekao, kako smo pobedili, jer je tako bilo potrebno, zar nije on sedeo po kaficima, kad je to trebalo da upravo on zabrani,..zasto nije izasao iz kriznog staba, posle one sramotne i opasne izjave premijerke, koja svakako nije kompetentna da je da-kako ne veruje u mere,...pa hebiga, takve prevare se i zavrsavaju tako sto se krivica svaljuje na drugoga- na nevakcinisane, na Kona-da li je taj napad na njega organizovan, da bi se podrzala ideja da nema mera, koje su potrebne kome,...i gde je policija, ona sto je prebijala prolse godine mladice koji su sedeli naklupi u parku, bacala suzavce i sa konjima i psima krnula na demonstrante,...
gedza.73 gedza.73 12:22 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ovo stvarno sa žutim trakama, nije zajebancija?

Nije.

Evo odličnog primera gde policija treba da umlati u 21 veku

Ne sećam se dal' je igranje antivakser kola bilo tokom zabrane okupljanja ili ne. Ako je bilo u doba 'Otvorenih vrata' imali su poptuno pravo da igraju Užičko.
Ovo odlaženje na vrata bilo kome (da se ogradim kako smo u vreme Miloševića sa pištaljkama isto radili drug'rc'i Slavici Đukić Dejanović) je za kažnjavanje po zakonu ali ne za prebijanje. Prebijanje otvara nova Otvorena vrata. Ponekad mogu da se složim ali država ne bi trebalo tako da funkcioniše. Čas posla to ode u neku krajnost koja nije baš najbolja za normalno uređeno društvo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:33 26.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73
Ovo stvarno sa žutim trakama, nije zajebancija?

Nije.

Evo odličnog primera gde policija treba da umlati u 21 veku

Ne sećam se dal' je igranje antivakser kola bilo tokom zabrane okupljanja ili ne. Ako je bilo u doba 'Otvorenih vrata' imali su poptuno pravo da igraju Užičko.
Ovo odlaženje na vrata bilo kome (da se ogradim kako smo u vreme Miloševića sa pištaljkama isto radili drug'rc'i Slavici Đukić Dejanović) je za kažnjavanje po zakonu ali ne za prebijanje. Prebijanje otvara nova Otvorena vrata. Ponekad mogu da se složim ali država ne bi trebalo tako da funkcioniše.


Ajde ne filozofiraj, neka idu pred vrata Vučiću ako smeju. On kolo vodi.

I da, da ponovim još jednom - treba ih namlatiti ko volove (uz izvinjenje volovima na 4 noge) u kupusu.. da su štetočine sami sebi - ko ih jebe - nego su štetočine drugima. Tačka.
gedza.73 gedza.73 12:38 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ajde ne filozofiraj, neka idu pred vrata Vučiću ako smeju.

Zato što može i on njima na vrata. A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna. Inače će da bude vrlo zanimljiva trka. Nevakcinisanih ima negde oko 60 posto. Baš me zanima kako će koja stranka pred izbore da im se obraća.
treba ih namlatiti ko volove (uz izvinjenje volovima na 4 noge) u kupusu.

Dobro.

mirelarado mirelarado 12:42 26.10.2021

Re: Domaćinski

Zato što može i on njima na vrata. A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna. Inače će da bude vrlo zanimljiva trka. Nevakcinisanih ima negde oko 60 posto. Baš me zanima kako će koja stranka pred izbore da im se obraća.


Jednostavno, ni za jedne ni za druge to neće biti tema. Ni sada nije. Ovaj virus što voli da lumpuje 22-01h ne računam.
nikvet pn nikvet pn 13:13 26.10.2021

Re: Domaćinski

apacherosepeacock

I da, da ponovim još jednom - treba ih namlatiti ko volove


Не слажем се. То никако.

Њима је најгора казна - правна држава. Са законом до зареза, до динара пореза. За свакога без изузетка. Сасвим довољно.

Памтим како су само пиштали стари СПС-овци после 2000.-те кад их спустило у народ да плаћају дажбине ко и сви. До јуче богови а сад нико и ништа. Још ме зајебавају а толико сам им чинио. (Аха, јеси, пздтмтрна). Али шлаг на торти - саобраћајне казне. Шокантно, доводило их је у немоћни бес до лудила.
freehand freehand 14:32 26.10.2021

Re: Domaćinski

mirelarado
A umesto maltretiranja nevakcinisanih, treba se koncentrisati na ljude koji se dvoume da li da prime vakcinu ne na onih 10% zagriženih avaksa. Transparentna statistika vakcinisani vs. nevakcinisani i ne laganje broja mrtvih od kovida je tu ključ (good luck with that, baš će SNS da prizna kako smo najgori). I na poslu kad treba nešto da proguraš razvališ se od ubeđivanja dok ne postigneš konsenzus. Ljudi su u Srbiji nepoverljivi prema državi (sa dobrim razlogom), umesto prisile, transparentnost će uvek bolje da radi.


Mislim da si u pravu, ali da je ta šansa ovde već propuštena, tj. da je kasno i da ovu većinu kojoj ni 10 - 11 meseci nije bilo dovoljno da se obavesti i odluči, više niko ne može ubediti. Ako se izuzme uspešna nabavka vakcina, vlast je sve radila i radi pogrešno.


Bogami, ja sam danas "ubedio" dvoje. navodnici su tu da kažu da nisam misionario
ali sam na pitanje odgovarao i izgleda bio prilično ubedljiv. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:50 26.10.2021

Re: Domaćinski

Не слажем се. То никако.

Њима је најгора казна - правна држава. Са законом до зареза, до динара пореза. За свакога без изузетка. Сасвим довољно.


To po novčaniku preko umlaćivanja..


P.S. A tu pravnu državu će da pravi ko, onih 60% avaxera pametnijih od doktora i naučnika (..ma od svih) sa sve žutim trakama oko ruke, i kada - limburga meseca?
mirelarado mirelarado 14:56 26.10.2021

Re: Domaćinski

Bogami, ja sam danas "ubedio" dvoje. navodnici su tu da kažu da nisam misionario
ali sam na pitanje odgovarao i izgleda bio prilično ubedljiv. :)


Verujem, ja sam nešto pogubila strpljenje, a i nadu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:01 26.10.2021

Re: Domaćinski

A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna.


Ne pričam ja o tome, Kon je Jevrejin kome je sigurno skoro cela familija (preci) nosila žute trake i poubijana u konc-logoru 2.sv.rat..

I sada mu se pojavljuje na vratima gomila poremećenih kretena sa žutom trakom oko ruke.


Ključne reči - rid maj lips - na vrata, žuta traka, Jevrejin.


Ne znam dal mogu da budem jasnija od ovoga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 26.10.2021

Re: Domaćinski

apacherosepeacock
A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna.


Ne pričam ja o tome, Kon je Jevrejin kome je sigurno skoro cela familija (preci) nosila žute trake i poubijana u konc-logoru 2.sv.rat..

I sada mu se pojavljuje na vratima gomila poremećenih kretena sa žutom trakom oko ruke.


Ključne reči - rid maj lips - na vrata, žuta traka, Jevrejin.


Ne znam dal mogu da budem jasnija od ovoga.


Jebote, pa jel moguće da je dotle došlo? A ja paničio ovde kad su onom Gorancu u Borči stavili odsečenu svinjsku glavu na auto, i opsedali mu pekaru uz nožžicasrebrenica muzičku podlogu i nikom ništa.

Da sam ja na mestu dr. Kona, rekao bih im da se nose svi u pičku lepu materinu, i klizni štab i vlast, i Sisićka, i kovid, i mere, i otišao na pecanje.




freehand freehand 16:41 26.10.2021

Re: Domaćinski


Jebote, pa jel moguće da je dotle došlo? A ja paničio ovde kad su onom Gorancu u Borči stavili odsečenu svinjsku glavu na auto, i opsedali mu pekaru uz nožžicasrebrenica muzičku podlogu i nikom ništa.

Da sam ja na mestu dr. Kona, rekao bih im da se nose svi u pičku lepu materinu, i klizni štab i vlast, i Sisićka, i kovid, i mere, i otišao na pecanje.

Uopšte nije u tome poenta. Moroni te žute trake vezuju ne bi li sebe proglasili žrtvama i na taj način izjednačili sa jevrejima, pokazujući da su ih time što se uvode makar i ove govnjive od 22h propusnice za kafiće načinili građanima drugog reda.
Ali to je manje bitno od toga što su direktno čoveku pod prozor otišli sa megafonima da lično prozovu i objasne mu kako ih eto baš on ugrožava.
Niti su govna otišla Brnabi i Vučiću pod prozor, niti je Vučić reagovao na ovaj uvod u kristalnu noć i napad na čoveka kome je kroz Krizni štab isisao sve što ga je činilo čovekom i stručnjakom.
kako sad simpatično izgleda podrugivanje od onomad na sve nagoveštaje ovoga što nam se dešava poslednjih devet godina, a još nismo ni svesni gde smo i u čemu smo.


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:25 26.10.2021

Re: Domaćinski

srdjan.pajic
apacherosepeacock
A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna.


Ne pričam ja o tome, Kon je Jevrejin kome je sigurno skoro cela familija (preci) nosila žute trake i poubijana u konc-logoru 2.sv.rat..

I sada mu se pojavljuje na vratima gomila poremećenih kretena sa žutom trakom oko ruke.


Ključne reči - rid maj lips - na vrata, žuta traka, Jevrejin.


Ne znam dal mogu da budem jasnija od ovoga.


Jebote, pa jel moguće da je dotle došlo? A ja paničio ovde kad su onom Gorancu u Borči stavili odsečenu svinjsku glavu na auto, i opsedali mu pekaru uz nožžicasrebrenica muzičku podlogu i nikom ništa.

Da sam ja na mestu dr. Kona, rekao bih im da se nose svi u pičku lepu materinu, i klizni štab i vlast, i Sisićka, i kovid, i mere, i otišao na pecanje.



Znaju oni dobro da je Kon Jevrejin zato njemu prave poentu sa žutim trakama nimalo slučajno.. (kao što nije bila slučajna ni svinjska glava muslimanu)


evo i da citiram samu sebe iz komentara odozgo zašto tako mislim, da nije slučajno

apacherosepeacock
P.S. avaxeri su po pravilu i ljubitelji raznih protokola sionskih mudraca i antisemiti tako da je sve to isti paket idiota sa promajom među ušima.


angie01 angie01 17:49 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ali to je manje bitno od toga što su direktno čoveku pod prozor otišli sa megafonima da lično prozovu i objasne mu kako ih eto baš on ugrožava.
Niti su govna otišla Brnabi i Vučiću pod prozor, niti je Vučić reagovao na ovaj uvod u kristalnu noć i napad na čoveka kome je kroz Krizni štab isisao sve što ga je činilo čovekom i stručnjakom.


pa da ponovim- covek je sam pristao na tu igru-jos od svinjskog gripa, pa se zaboravilo-a sada je uredno pao-izmedjuostalog, objavom bezbednog stanja, kada je to bilo potrebno za izbore, pa samo ucestvovanje u tom javnom skecu, koji je organizovan da zamajava, sem sto je nemoralno, povlaci za sobom i odgovornost za ovo katastrofalno stanje, koje se za mnoge zavrsilo tragicno...a njegova je tragedija, sto je od gazdi upravo on odabran za krivca u poznatoj igri manipulacije, a to nije prepoznao,...gde prvo master preko posrednika kaze masi da ne veruje u mere i da ih zato nema, ( sutra ladnomoze da kaze daon sa time nema nista), da su za stanje krivi antivakseri, a da posle, kada se "uvedu" glupave "mere", bude kriv neko ko je sve vreme provlacio tu magicnu rec kroz svoje nastupe, peruci valjda svoju sasvest, al ne cineci konkretno nista. maestralnan scenario
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ali to je manje bitno od toga što su direktno čoveku pod prozor otišli sa megafonima da lično prozovu i objasne mu kako ih eto baš on ugrožava.


Pa to i ja kažem, kad počneš ljudima da dolaziš na kućni prag sa ovom ili onom porukom, a može i neka ćuška da padne, je pokazatelj da je sve otišlo u kurac krasni, te da je vreme za samoorganizovanje. I nema veze koliko je nekom Kon antipatičan zbog ovog ili onog, da li se prodao ili ugradio, ja to stvano ne znam, niti me zanima u ovoj situaciji. On je naš sugrađanin, i nemaju šta budale da traže pod njegovim prozorom, remete mir i red i prete čoveku.





gedza.73 gedza.73 18:23 26.10.2021

Re: Domaćinski

apacherosepeacock
Ne pričam ja o tome, Kon je Jevrejin kome je sigurno skoro cela familija (preci) nosila žute trake i poubijana u konc-logoru 2.sv.rat..
I sada mu se pojavljuje na vratima gomila poremećenih kretena sa žutom trakom oko ruke.
Ključne reči - rid maj lips - na vrata, žuta traka, Jevrejin.
Ne znam dal mogu da budem jasnija od ovoga.

Mislim da malo mašiš (al na osnovu komentara jer nisam čitao vesti). Oni sebe smatraju za Jevreje koje nacisti guraju u geto i zabranjuju im slobodu kretanja.

A da su ludaci jer su izabrali taj način da se bune i što su otišli čoveku na vrata jesu. Čak je strašnije da neki navodno umereni navodni borci za navodna ljudska prava smatraju da je Kon sam kriv pošto je pristao na neku igru pa eto ga neka vidi. Poenta je u pravnoj državi za svakoga podjedanko. Moje mišljenje da batinama tu nije mesto.

Po nekom rangiranju policija im lepo prikupi generalije, podeli kazne (ovo što kaže Nikvet) i zavede u tefter. Pa ako ponovo delo onda se uporedi spisak i dupliraju kazne. Pa opet. Ako ih prebiješ dobiješ mučenike koje želiš da ućutkaš.
gedza.73 gedza.73 18:30 26.10.2021

Re: Domaćinski

srdjan.pajic
te da je vreme za samoorganizovanje.

Nije Pajke bem mu miša. Jer onda svako može da se samoorganizuje. Jeste da bije adrenalin kad Čarls Bronson po filmovima krene sa upucavanjem kriminalaca al' ko će da kontroliše samoorganizovanja?



Država ima verovatno neki zakon po kome bi kaznila ove što su došli ispred Konove kuće. Još ako i on preko države može da ih tuži, ili se pridruži gonjenju pa im i on na vrat nakalemi troškove to je mnogo bolje nego da se mi sa lukovima i strelama na primer samoorgaizujemo protiv njih koji imaju pištolje i pancire. MOže da bude divan početak vrlo zajebanog građanskog rata.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:50 26.10.2021

Re: Domaćinski

Nije Pajke bem mu miša. Jer onda svako može da se samoorganizuje. Jeste da bije adrenalin kad Čarls Bronson po filmovima krene sa upucavanjem kriminalaca al' ko će da kontroliše samoorganizovanja?


Jeste, jeste, ja da ti kažem. Kad sam ovde zapomagao što po Novom Sadu zighajluju nacisti pored onog spomenika, i slikaju se dok to rade, ovde se mahalo harvardskim studijama po kojima smo bili najbolji. A vidi sad, trake, posete ljudima na kućnu adresu, svinjsku glavu i zighajlovanje ispred poslastičarnice smo već zaboravili.

Mogla bi da se organizuje neka straža, neighborhood watch, pa kad ti ovi crnokošuljaši dođu da urlaju ili da mlate nekog po svom izboru, imaš spremne ljude da se suprotstave. Ne mora tu uopšte da bude neke šorke, ti levijatani i ovi antivekseri su obične pičkice, dovoljno je samo da izađe par komšija i da obeshrabri budale.

Mislim, ko se u državu Srbiju uzdaje da ga zaštiti, taj je najebao.





nikvet pn nikvet pn 18:50 26.10.2021

Re: Domaćinski

Нисмо баш пилећег памћења.

Непосредно пре 5.10. током демонстрација код мене у чаршији на кеју друга зграда од моје где сам порастао испод стана истакнутог СПСовца на првом спрату скупе се гимназијалци и скандирају: Бандо црвена! Ништа насиље, само урлање али довољно да се овај одузме од стаха и сакрије у орман. Разлаз, крај. У исто време, можда и исте вечери испред куће председника општине пар стотина људи исто. Ништа насилно али факат језиво.

После пар месеци овај наш кејац сретне мог кумашина:
- Твој син ми урлао испод прозора! Лепо си га васпитао!
- Јесам! Учио сам га да не лаже, у праву је, јеси банда црвена!
gedza.73 gedza.73 18:53 26.10.2021

Re: Domaćinski

srdjan.pajic
Mogla bi da se organizuje neka straža, neighborhood watch, pa kad ti ovi crnokošuljaši dođu da urlaju ili da mlate nekog po svom izboru, imaš spremne ljude da se suprotstave. Ne mora tu uopšte da bude neke šorke, ti levijatani i ovi antivekseri su obične pičkice, dovoljno je samo da izađe par komšija i da obeshrabri budale.

Ja sam priznao ovo što Nikvet priča. Ali bih voleo zbog naše dece da pravna država rešava stvari na drugi način. Ovako nikad nećemo da izađemo iz začarnog kruga.

angie01 angie01 18:56 26.10.2021

Re: Domaćinski

I nema veze koliko je nekom Kon antipatičan zbog ovog ili onog, da li se prodao ili ugradio, ja to stvano ne znam, niti me zanima u ovoj situaciji.


nema veze za siledzijsko ponasanje ovih sto su dosli njemu ispred kuce, naravno da nema i da je nedopustiv taj vandalizam-ja samo pokusavam da prikazem kako izgleda scenario-jer je celo ovo stanje stvarno velika tragedija i necija odgovornost,... a pazi, taj isti lekar je navodno nesto zvanicno- a u stvari fiktivno, jer ks nema nikakav legitimitet, nego je izmisljeno telo- svojim imenom i prezimenom radio da to spreci.

....i sada jos uobicajena zavrsnica, gde ga av brani-spasilac iz smetova,...pahebotebog, a zsto sinoc policajci nisu rasterali budale, koje sigurno nisu imale najavljene proteste...i zasto ne.
gvozden1 gvozden1 19:12 26.10.2021

Re: Domaćinski


Ja sam priznao ovo što Nikvet priča. Ali bih voleo zbog naše dece da pravna država rešava stvari na drugi način. Ovako nikad nećemo da izađemo iz začarnog kruga.

Samo malo principijelnosti i stvar postaje komplikovanija :)

Ne znam za Beograd, ali u manjim mestima, za Valjevo znam sigurno, tokom šetnji 96-7, stajanje ispred kuća ili stanova značajnih SPSovaca, i koncert pištaljki i uvreda je bilo obavezno.

Sad, problem.
Jeste problem, al hajd da ne glumimo nevinašca.

Žute trake
Pa pošto je sve devalvirano i relativizovano, posebno fašizam od silne zloupotrebe, i za žute trake je logičan sled.

Ono što je interesantno je što su izabrali doktore, kad je zrno pameti dovoljno da se zna da oni ne odlučuju i ne mogu ništa da nametnu.

To sigurno znaju i ovi, a opet otišli baš tamo.
Biće da ih je neko poslao.
zilikaka zilikaka 19:40 26.10.2021

Re: Domaćinski

To sigurno znaju i ovi, a opet otišli baš tamo.
Biće da ih je neko poslao


Ili su ih doživeli kao neopasnu tačku preseka okupljenih.
Ono, da su udarili na predstavnike političke vlasti na bilo koji način, brzo bi bili slupani. A garant je i među njima bilo onih koji su tamo po zadatku.
Ovako su doktori poslužili kao boks vreća, potpuno nebitna i lako zamenljiva, al odlična da kanališe nezadovoljstvo i drži ga u okvirima bezopasnog ispusnog ventila.
shmoo shmoo 19:50 26.10.2021

Момци из Бразила

freehand

A ludaci su se sinoć okupili i pred kućom Doktora Kona sa pištaljkama i megafonima.



А зашто "Доктор" има велико Д?

Тко ће то знати?

Ето нама нове медијске занимације са жутим тракама и фашистоидним Србима нацистима, будалама, поклоницима Сионских протокола и благоугодних ћаскања Монтескјеа и Макијавелија у паклу којима изгледа смета овај нови тоталитаризам Њу Ејџа. (Ово би као стилска фигура било оксиморон, је л' да?)

Има ту на медијском пољу још, онако тек да се зачини:

"Katastrofalne vesti za naš narod, novi plan Albanaca na Kosovu i Metohiji"
Beograd --

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić kaže da Albanci planiraju da zauzmu Valač u opštini Zvečan u narednom periodu.

IZVOR: B92 UTORAK, 26.10.2021. | 18:22 -> 19:12

...


Затим, вечерашњи ударни дневник на РТС у 19:30 у првих 15 минута искључиво о корони и вакцинацији (С.Т.Р.А.Х. од смрти), па увреде за Кона и Тиодоровића, бла-бла-бла...

Па онда 2-3 минута о вакцинисању деце у свету.

Али Доктора Кона је ипак највише погодило што су му скандирали да је Менгеле.

Па зар њему? Баш њему?

Приличан број људи не памти проглашење ванредне ситуације у Србији, због пандемије респираторног корона вируса типа АХ1Н1, у новембру 2009. године. Тада је, тај исти господин, Предраг Кон, председник тадашње Радне групе за борбу против пандемије изјавио је да ће број оболелих у Србији бити већи од два и по милиона и да је, због тога, потребно вакцинисати целокупно српско становништво.

Предложио је набавку СЕДАМ и ПО милиона доза тадашњем Министарству здравља. Наручена су 3 милиона вакцина. На основу препорука садашњег епидемиолога Бранислава Тиодоровића, а тадашњег председника тендерске комисије за набавку вакцина, купљене су, наравно, скупље вакцине фирме Новартис по цени од 8 евра, уместо јефтиније дозе КОЈЕ ЈЕ ОБЕЗБЕДИО ИНСТИТУТ ТОРЛАК по цени од 3.5 евра. Уместо 3 милиона грађана , вакцинисано је свега 149.882 људи., а остало је уништено и бачено. Уместо два и по милиона тешко заражених, хоспитализован је свега 6021 пацијент. Умрло је 137 људи. Од тога више од пола на респираторима. Вакцина, коју су тражили и одобрили за увоз велики стручњаци, господа Кон и Тиодоровић, при томе је била здравствено веома опасна и недовољно испитана од исте Новартис вакцине у Италији је 2009 год преминуло 19 грађана после чега су повучене из оптицаја осталих Европских земаља. Нарочито дечја, лажна сплит вакцина, забрањена у већини земаља које заиста брину о својим грађанима. Ту дечју вакцину су такође одобрила оба наведена господина. Од 16 тада вакцинисаних трудница том вакцином 11 их је родило децу са знацима аутизма. Ово су чињенице које лако могу да се провере.

Потпуно иста екипа данас износи исте шарлатанске закључке, прогнозе и наредбе, радећи искључиво за интересе великих корпорација у овом случају НОВАРТИС. Који је 2013 постао стратешки партнер ТОРЛАКУ када је нашем институту забрањено да више производи вакцине и серуме а исте године је НОВАРТИС тражио од владе Србије да им влада обезбеди заштиту од кривичне одговорности од начињене штете њиховим вакцинама грађанима(пацијентима), што су ови одмах и одобрили. Тако да без икаквих сметњи могу на нама да експериментишу уз благослов владе Србије.
Ко је све ту још умешан, сазнаћемо врло скоро. Ревизија ће бити спроведена и биће испитан сваки детаљ ове гнусне работе. Опасне су игре у питању, врти се велики новац, нема ту много бриге за слабије.


И онда мала кратка вест, краћа од 30 секунди, у ударном ТВ Дневнику вечерас у 19:30 на РТС да су Предраг Бубало и екипа ослобођени оптужби за криминалну приватизацију.

Не знам шта бих вам на све ово рекао осим...

Јбг.

Такав ти је живот. Онакав.








П.С. - Одох да гледам филм. Гледао сам га већ више пута, али боље и то него да читам, гледам и слушам вести по медијима.






angie01 angie01 19:53 26.10.2021

Re: Domaćinski

zanimljiva je "spontanost", sa sve saznanjem gde doktori zive.
solo solo 19:59 26.10.2021

Re: donald duck

Mislim, ko se u državu Srbiju uzdaje da ga zaštiti, taj je najebao.


Šta se ti gicaš, zapalio si na sigurno preko bare pa se brineš na daljinu.

gvozden1 gvozden1 20:00 26.10.2021

Re: Domaćinski

zilikaka
To sigurno znaju i ovi, a opet otišli baš tamo.
Biće da ih je neko poslao


Ili su ih doživeli kao neopasnu tačku preseka okupljenih.
Ono, da su udarili na predstavnike političke vlasti na bilo koji način, brzo bi bili slupani. A garant je i među njima bilo onih koji su tamo po zadatku.
Ovako su doktori poslužili kao boks vreća, potpuno nebitna i lako zamenljiva, al odlična da kanališe nezadovoljstvo i drži ga u okvirima bezopasnog ispusnog ventila.


Neka manipulacija jeste.
Ne uklapa se.

Verujem da je kod tih antivaksera dominantna misao zavera, a nije moguće biti toliko glup da misliš da neki doktor može učiniti da se Srbija odupre toj zaveri.

Iz njihovog ugla gledano, meta mora da im bude neko ko se zaveri može odupreti, to isključivo znači vlast, doktori su tu irelevantni.

Ne znam protiv koga su usmereni slični protesti u svetu, protiv vlasti ili lekara, ali nikako ne mogu da povežem lekare i moć da država u zaveri učestvuje ili joj se suprotstavi.
freehand freehand 20:16 26.10.2021

Re: Момци из Бразила


А зашто "Доктор" има велико Д?

Slučajno, greška u kucanju.

Ето нама нове медијске занимације са жутим тракама и фашистоидним Србима нацистима, будалама, поклоницима Сионских протокола и благоугодних ћаскања

Mrzi me da sad da gledam al mislim da niko sem tebe nije pomenuo Srbe u opisu morona pod Konovim prozorom.
shmoo shmoo 20:25 26.10.2021

Re: Момци из Бразила

freehand

А зашто "Доктор" има велико Д?


Slučajno, greška u kucanju.


А ја мислио да је из поштовања према Доктору.

Е, јбг.


Ето нама нове медијске занимације са жутим тракама и фашистоидним Србима нацистима, будалама, поклоницима Сионских протокола и благоугодних ћаскања


Nrzi me da sad gledam al mislim da niko sem tebe nije pomenuo Srbe u opisu morona pod Konovim prozorom.



Тако то обично крене,
па стигнем под прозоре њене...


Некако.

freehand freehand 20:25 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ne znam za Beograd, ali u manjim mestima, za Valjevo znam sigurno, tokom šetnji 96-7, stajanje ispred kuća ili stanova značajnih SPSovaca, i koncert pištaljki i uvreda je bilo obavezno.

Interesantno je da je gospođa Lebl, ako se dobro sećam u dokumentarcu koji sam, čini mi se, prvi bar dva puta kačio na blogu a koji je posle nestao sa YT, koji je načinio Danilo Kič - dakle da je ona pričala kako je kao skojevka sa svojim drugaricama i drugovima posle 27. marta išla pod prozore svojoj školskoj drugarici nemici da skandira i da su joj razbijali prozore.
Meni je, na primer, taj detalj ostao u sećanju kao nešto što je slika svih nas, bez obzira na por, rasu, veru ili naciju.
Doduše, za razliku od domaćinske fajte, to su tek (ne)ljudi posebnog kova.



shmoo shmoo 20:28 26.10.2021

Re: donald duck

solo
Mislim, ko se u državu Srbiju uzdaje da ga zaštiti, taj je najebao.


Šta se ti gicaš, zapalio si na sigurno preko bare pa se brineš na daljinu.




Sensimilla, буразеру, sensimilla!

Ради га.





freehand freehand 20:29 26.10.2021

Re: Момци из Бразила

shmoo
freehand

Nrzi me da sad gledam al mislim da niko sem tebe nije pomenuo Srbe u opisu morona pod Konovim prozorom.



Тако то обично крене,
па стигнем под прозоре њене...


Некако.


E to već ne može da bude slučajno. Kao kad pacijenti guglaju na tražene fraze za podupiranje sopstvene fiksacije pa ond akače najopskurnije spodobe sa dna interneta čiji je kvalitet da su saglasni sa predodređenim zaključkom.
maksa83 maksa83 20:30 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ne znam protiv koga su usmereni slični protesti u svetu, protiv vlasti ili lekara, ali nikako ne mogu da povežem lekare i moć da država u zaveri učestvuje ili joj se suprotstavi.

Kačio sam već link na članak u kome se opisuju žabari koji su na Telegram grupi razmenjivali adrese lekara i med. sestara koje vakcinišu pa se dogovarali da ih sačekuju i štangliraju i onda im je ugasilo Telegram grupu.

Ne znam da li ste videli te likove (šteta što u ovaj ubogi zaboravljeni softver ne može da se embeduje ništa sem jućuba) ali ono nije neka mračna sila organizovala, kakve su to priče i face. Tip koji je snimao slika neku klinku i kaže "evo nam je nova koleginica <Ime>, i ona od pre neki dan piše za srbin.info" (ne zajebavam se) i onda usput intervjuiše razne omege koje su se okupile, počevši od tipa koji insistira da sve počnu sa pravoslavnim pesmama preko lika koji izbacuje neki nepovezan tok svesti, pa do onog doktora u penziji koji kao covid preventivu savetuje da se nos zamaže Pavlovićevom mašću iznutra pa neka tetka koja kaže da joj jućub namerno ne da da lajkuje klipove koji ne odgovaraju Onima tamo, ludilo. Autentične budale, kao povađene iz Felinijevih filmova.


freehand freehand 20:35 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ne znam da li ste videli te likove (šteta što u ovaj ubogi zaboravljeni softver ne može da se embeduje ništa sem jućuba) ali ono nije neka mračna sila organizovala, kakve su to priče i face. Tip koji je snimao slika neku klinku i kaže "evo nam je nova koleginica <Ime>, i ona od pre neki dan piše za srbin.info" (ne zajebavam se) i onda usput intervjuiše razne omege koje su se okupile, počevši od tipa koji insistira da sve počnu sa pravoslavnim pesmama preko lika koji izbacuje neki nepovezan tok svesti, pa do onog doktora u penziji koji kao covid preventivu savetuje da se nos zamaže Pavlovićevom mašću iznutra. Autentične budale, kao povađene iz Felinijevih filmova.

Ok. Očekujte blog sa naslovom "Đavolje sluge".
shmoo shmoo 20:35 26.10.2021

Re: Момци из Бразила

freehand
shmoo
freehand

Nrzi me da sad gledam al mislim da niko sem tebe nije pomenuo Srbe u opisu morona pod Konovim prozorom.



Тако то обично крене,
па стигнем под прозоре њене...


Некако.


E to već ne može da bude slučajno. Kao kad pacijenti guglaju na tražene fraze za podupiranje sopstvene fiksacije pa ond akače najopskurnije spodobe sa dna interneta čiji je kvalitet da su saglasni sa predodređeni zaključak..



Е јесте, брате!

То сам и ја приметио.

То се зове confirmation bias.


A confirmation bias is a type of cognitive bias that involves favoring information that confirms your previously existing beliefs or biases.



Још увек, ево после више од 10 година, нисам упознао ниједну особу на Блогу Б92 која не пати од те болештине.

Да није и то заразно?

Да тражимо од Доктора Кона вакцину и за то?

crossover crossover 20:39 26.10.2021

Re: Domaćinski

maksa83

Mislim da je ovo taj momenat - antivakseri sa glavama punim govana (da ne kačim sad snimke, bukvalno ludaci, jasno ti je da je svaki od njih slučaj) su stavili žute trake oko ruke i otišli sa megafonom ispred kuće Jevrejina da mu prete.

Što bi rekli ju kenot mejk dis šit ap.


Moraš da imaš u vidu da ne znaju baš svi kako se obeležava biološka opasnost, boju su pogodili samo im fali znak za biohazard.
zilikaka zilikaka 20:39 26.10.2021

Re: Domaćinski

šteta što u ovaj ubogi zaboravljeni softver ne može da se embeduje ništa sem jućuba

PA podaj link, kolko da vidimo
gvozden1 gvozden1 20:44 26.10.2021

Re: Domaćinski

počevši od tipa koji insistira da sve počnu sa pravoslavnim pesmama preko lika koji izbacuje neki nepovezan tok svesti, pa do onog doktora u penziji koji kao covid preventivu savetuje da se nos zamaže Pavlovićevom mašću iznutra. Autentične budale, kao povađene iz Felinijevih filmova.

Pa to stvarno ludaci jbt!

Nisam se udubljivao u strukturu te skupine, verovao sam, onako paušalno, da postoji makar onaj neophodan nivo logike potreban da neko ne bude smatran retardiranim, ali izgleda da se to mora pominje pratiti :)
milisav68 milisav68 20:51 26.10.2021

Re: Domaćinski

zilikaka

A garant je i među njima bilo onih koji su tamo po zadatku.
Ovako su doktori poslužili kao boks vreća, potpuno nebitna i lako zamenljiva, al odlična da kanališe nezadovoljstvo i drži ga u okvirima bezopasnog ispusnog ventila.

Odlična analiza, čovek zadatka Boško Obradović, ali da ne bi bilo sumnjivo, organizator na terenu neka Nada iz njegove partije.
mlatisa mlatisa 20:53 26.10.2021

Re: Domaćinski

Skoro sam čitao neko naučno istraživanje koje je radio NHS u Velikoj Britaniji, po njima, najveći broj antivaksera i nevakcinisanih je među republikancima i komunistima.


Републиканци у ВБ? Веома сумњив извор.
zilikaka zilikaka 20:57 26.10.2021

Re: Domaćinski

Nisam se udubljivao u strukturu te skupine, verovao sam, onako paušalno, da postoji makar onaj neophodan nivo logike potreban da neko ne bude smatran retardiranim, ali izgleda da se to mora pominje pratiti :)

Ali najstrašnije je kas shvatiš da osoba koju poznaješ desetinama godina, obrazovana, učena da razmišlja, u krajnjem slučaju morala da neka znanja usvoji i o tome ima potvrdu u vidu položenog ispita počne da talasa na temu tumačenja fizičkih pojava i tumači ih kao potvrdu teorije zavere.
Da, oni tragovi aviona su standard ali ima i dalje.

I kad je u razgovoru vratiš na naučeni mod, počneš sa njom da razgovaraš prepoznatljivim jezikom gde vidiš po očima da prepoznaje šta pričaš, momentalno prestaje da razgovara o tome i prelazi na sledeće.

I to kako vreme ide postaje sve radikalnije. Ljudi, kod nekih je to stanje svesti koje nije naivno. Verovatno je posledica straha al ide do neprepoznatljivosti.
Bojim se da pomislim u kakvom će (mo) stanju izaći iz pandemije, ako izađemo.
maksa83 maksa83 20:58 26.10.2021

Re: Domaćinski

PA podaj link, kolko da vidimo

Ovde je isečak sa luđacima: E'o.

Na ovom klipu nema one gospođe koja kaže "stave te na respirator i izvade ti organe" to je iz prethodne epizode.

Ko baš ne zna šta bi sa sobom ovde je njihov jućub kanal sa puno sati takvog kvalitetnog programa.

freehand freehand 21:02 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ko baš ne zna šta bi sa sobom ovde je njihov jućub kanal sa puno sati takvog kvalitetnog programa.

Srbin.imfo?
mlatisa mlatisa 21:06 26.10.2021

Re: Domaćinski

Odlična analiza, čovek zadatka Boško Obradović, ali da ne bi bilo sumnjivo, organizator na terenu neka Nada iz njegove partije.


Иста прича као пршлог лета. АВ креира нереде тако што
- иницира да се као неко буни. Почело је да бива неконтролисано.
- мислим да протест организује управо Бошко, придружују се необавештени и наивни
- шаље беливука да упадне у скупштину
- другу групу шаље да их бије
- онда долази полиција која разрешава ствар

ко се упеца упеца се. Може добро да послужи за наставак сатанизације опозиције (ако тако нешто постоји), по потреби за увођење ванредног стања и слично. Чуди ме да овде има оних који се примају на ову стереотипну радњу. Али добро, бар би бели листићи требало да буду задовољни.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
crossover crossover 21:15 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ali najstrašnije je kas shvatiš da osoba koju poznaješ desetinama godina, obrazovana, učena da razmišlja, u krajnjem slučaju morala da neka znanja usvoji i o tome ima potvrdu u vidu položenog ispita počne da talasa na temu tumačenja fizičkih pojava i tumači ih kao potvrdu teorije zavere.


A jbg, bar nemaju gliste i šugu. Svako zlo ima svoje dobro.
bene_geserit bene_geserit 21:15 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ovde je isečak sa luđacima: E'o

Ma daj, ovde nema 50 ljudi ukupno. I ima jedna i po žuta traka.
A nisu ni neki posebni ludaci, svaka ekipa koja pije pivo ispred zgrade ima iste takve i bolje.
milisav68 milisav68 21:16 26.10.2021

Re: Domaćinski

mlatisa
Али добро, бар би бели листићи требало да буду задовољни

Misliš da je to presudilo, a ne što ja američki ambasador čestitao pobedu još u pet sati :)
maksa83 maksa83 21:28 26.10.2021

Re: Domaćinski

Ma daj, ovde nema 50 ljudi ukupno. I ima jedna i po žuta traka.
A nisu ni neki posebni ludaci, svaka ekipa koja pije pivo ispred zgrade ima iste takve i bolje.

Pa to i ja kažem, nije ovo neko ludilo kalibra prošle godine v sodelovanju z državo, ima ih sve zajedno 100-150 u vrh glave (doduše iskreno su začuđeni što ih nema milion pošto su Ozbiljne Stvari U Pitanju), autentični ludaci koji su se skupili preko neke Fejsbuk grupe. Osim što su slučajevi zapravo su verovatno bezopasni osim ako nekom od njih ne padne na pamet da krene u neku solo akciju i štanglira lekare. Posle su krenuli da ulaze u kafane posle 10 pa ih izbacivali konobari, cirkus sve u svemu.

Kako bi se osećao da ti se pedes' takvih skupi ispred kuće a policija glumi gjlivu?
freehand freehand 21:30 26.10.2021

Re: Domaćinski

milisav68
mlatisa
Али добро, бар би бели листићи требало да буду задовољни

Misliš da je to presudilo, a ne što ja američki ambasador čestitao pobedu još u pet sati :)

Američki ambasador nije čestitao pobedu u pet sati.
Niti je čestitka presudila.
Inače, američki ambasador odradio je posao ranije, a bogami i kasnije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:08 27.10.2021

Re: Domaćinski

Kako bi se osećao da ti se pedes' takvih skupi ispred kuće a policija glumi gjlivu?



Morao bi da izađe iz džakuzija da rastera govna.

I nemoj da budeš previše strog prema drugu beneu, sad kad je počeo da prelazi na našu hard core vaksersku stranu a da napušta znojave dekice poludele nobelovce koji ne znaju ni da li su došli ili su pošli, a kad su mu se statistike napokon složile, iako to isto sve vreme pričaju vlasti i CDC, od kad je vakcina testirana, da je bolje da sa vekcinišu svi koji mogu, nego samo neko, i ista puštena u promet.

No, vidim da moja ideja o organizovanju milicija nije prošla, a već sam se video kao El Comadante Mirjevske Milicije, onako vratio se iz emigracije da branim svoje, prašnjav, blatnjav, pustio bradu, ali lenjinovsku jareću, ne onaj četnički gunj pod kojim izgubiš polovinu materijalnih sredstava za pružanje otpora, i rizikuješ da ti se u njoj nastane voluharice i prerijski antivekser ku(r)čići koji nadiru iz pravca Malog Mokrog Luga i donose buboničku kugu, dakle bradica, beretka, lahko raskopčana košulja i razume se Sredoje, sa optičkim nišanima i sredstvima za noćna Serengeti dejstva (kad krenu ovi što ih nisu pustili u kafane posle 22 jer nemaju kovid propusnicu, da se svete nad nejači i doktorima).

To sam sad malo pod uticajem jer gledam ponovo filmove o drugu Ernestou Gevari, dok je ratovao na Kubi, rame uz rame sa drugim Fidelom i Raulom, a Kuba liči na Mirjevo u nekim svojim delovima, pa me malo poneo revolucionarni duh, izvinjavam se, saću da se unormalim.
bene_geserit bene_geserit 02:24 27.10.2021

Re: Domaćinski

nemoj da budeš previše strog prema drugu beneu, sad kad je počeo da prelazi na našu hard core vaksersku stranu a da napušta znojave dekice poludele nobelovce koji ne znaju ni da li su došli ili su pošli, a kad su mu se statistike napokon složile,

E čuj, ja sam se vakcinisao pre tebe a i deca su mi vakcinisana za razliku od većine vas "hard core vaksera".
Nego kad je vakcinacija mladih i dece u pitanju tek zadnjih par meseci se javljaju statistike gde možeš da porediš side efekte vakcine sa efektima kovida i promenu verovatnoće zaražavanja, ... A statistike su blizu da mi se slože, mada nije baš sve još uvek čisto. U svakom slučaju otvoreniji sam za to da je vakcinacija mladih korisna (za njih, ne za društvo, argumenti da mladi treba da se vakcinišu i ako je štetno za njih su irelevantni i sumnjivo etični).
maksa83 maksa83 07:33 27.10.2021

Re: Domaćinski


Doduše nije da nema i opasnih budala:

Napao nožem ekipu Hitne pomoći u Beogradu jer nije hteo da nosi masku

"Razlog je što je pacijent kašljao, naš tehničar ga je zamolio da stavi masku, a on je rekao da ne veruje u maske i ne veruje u mere. Izvadio je nož i pošao da ga ubode. Hvala bogu, sve se dobro završilo, pozvali smo MUP koji je intervenisao"

Doktorka je rekla da ih je upravo pozvao pacijent kako bi pitao ko će njega da odveze u Dom zdravlja da mu se izmeri temperatura, jer nema u kući toplomer.
gedza.73 gedza.73 08:03 27.10.2021

Re: Domaćinski

gledam ponovo filmove o drugu Ernestou Gevari, dok je ratovao na Kubi, rame uz rame sa drugim Fidelom i Raulom,

Zahvaljujući drugu Gevari i Fidelu nakon oslobođenja iz zemlje sa oko šest miliona u roku od odma' pobegne milionče. I to ni manje ni više nego baš u SAD.

Prosto je nemoguće da su postojale tolike nejednakosti u takvom socijalizma u kome drugovi Če Gevara i Fidel Kastro nose nasjkuplje kapitalističke satove za koje je bi prosečni kubanski radnik u proizvodnji tompusa (koje je 'rabio' i naš veliki drug kome su na noge donosili ni manje ni više nego 'vazduplohovom') morao da radi godinama ako ne i decenijama.

Fidel, kao najveći drug, sve u interesu radničke klase je čak nosio dva komada. Ako jedan kapitalistički roleksa zakaže da zna tačno vreme kako ne bi zakasnio na partijski sastanak i time pokazao radničku neodgovornost koju bi posle sledile niže kaste. A posle ode revolucionarna socijalistiĆka država u propas'. Koji je prorok bio onaj Orvel sa svinjama koje su jednakije od drugihživotinja je za neverovati. I da su toliko drugovi komunistički rukovodioci bili opterećeni statusnim simbolima i koliko su po pravilu uživali u svim tekovinama kapitalističkog društva.



Iz tkvog blagostanja su bežali samo bogataši i neprijatelji svetske revolucije balserosi


što kažu nisu jurili američki san nego su bežali od kubanske more.

Čitao sam pre nekoliko godina tekst o internetu na Kubi. Na nivou morzeove azbuke.
When it comes to the Internet, Cuba is considered to be one of the least connected countries in the world. The Internet is limited and costly, and public access to free Wi-Fi is virtually non-existent.

In terms of telecommunications, Cuba is rated 125th out of 166 countries in the world. Until 2012, Cuba was connected to the Internet via old, Russian satellites—this made the connection slow and limited the amount of data that could be sent into and out of Cuba.

The cost of using the Internet is prohibitively expensive for most Cubans. At an Etecsa office, it costs CUC4.50 for one hour of access to the international Internet network, and is CUC1.50 for access to the Intranet and email. Most Cubans receive a monthly salary around CUC20 (about $20), making it nearly impossible for them to afford regular access to the Internet.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:09 27.10.2021

Re: Domaćinski

Ne pričam ja o tome, Kon je Jevrejin kome je sigurno skoro cela familija (preci) nosila žute trake i poubijana u konc-logoru 2.sv.rat..

I sada mu se pojavljuje na vratima gomila poremećenih kretena sa žutom trakom oko ruke.


Ključne reči - rid maj lips - na vrata, žuta traka, Jevrejin.


Ne znam dal mogu da budem jasnija od ovoga.


Sve si dobro objasnila. Srbija dalje tone.
gedza.73 gedza.73 08:18 27.10.2021

Re: Domaćinski

Srbija dalje tone.

Ja moram opet moje. Ove dilkice su iz drugog razloga koristili žute trake smatrajući da su žrtve (uopšte ih ne opravdavam) i između njih i onih neonacističkih grupa postoji velika razlika. Prvi misle da su žrtve ove druge ideologije (čiji se sledbenici zalažu za sve ono što je nacizam načinio u prošlosti) koja ih nabija u kaveze, stavlja brnjice kako kažu, prati ih, odvaja, obeležava... Oni otprilike smatraju da su antifašistički borci koji se bore za slobodu sveta protiv zlih farmaceutskih kompanija i fašističkih diktatora koji hoće da ih porobe pa kao najnenormalniji mogući protest izaberu žute trake.

Inače
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:33 27.10.2021

Re: Domaćinski


Ja moram opet moje. Ove dilkice su iz drugog razloga koristili žute trake smatrajući da su žrtve (uopšte ih ne opravdavam) i između njih i onih neonacističkih grupa postoji velika razlika. Prvi misle da su žrtve ove druge ideologije koja ih nabija u kaveze, stavlja brnjice kako kažu, prati ih, odvaja, obeležava... Oni otprilike smatraju da su antifašistički borci koji se bore za slobodu sveta protiv zlih farmaceutskih kompanija i fašističkih diktatora koji hoće da ih porobe pa kao najnenormalniji mogući protest izaberu žute trake.



Verujem da nisu klasicni neonacisti - mogu samo da sudim po onom Maksinom linku. Ali ne verujem da su potpuno naivno isli tamo. Pre onako smisljeno bezobrazno da udare tamo gde najvise boli. Takvih kretena ima svuda. Ono 'Srbija dalje tone' se odnosilo na celokupnu situaciju sa tolikim stepenom smrtnosti, radikalizovanim antivakserima kojih ocito nije malo i Drzavu koja se pravi luda.

shmoo shmoo 08:33 27.10.2021

Re: Domaćinski

angie01
zanimljiva je "spontanost", sa sve saznanjem gde doktori zive.



Искусно!


gedza.73 gedza.73 08:38 27.10.2021

Re: Domaćinski

Takvih kretena ima svuda.

Meni je među top pet Nada Kostić kad u Skupštini prepričava Stivena Kinga.



apacherosepeacock apacherosepeacock 09:53 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73Inače


Na slici tekst ima ključnu reč - arrests.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:16 27.10.2021

Re: Domaćinski

Zahvaljujući drugu Gevari i Fidelu nakon oslobođenja iz zemlje sa oko šest miliona u roku od odma' pobegne milionče. I to ni manje ni više nego baš u SAD.


(ovo je sad dvestaposto na temu/naslov bloga)

Pa, u SAD zato što im je na 60km od Kube a i zato što su tamo imali račune u banci..

Inače i Kastro i Če su iz povlašćene kaste' tj. iz imućnih porodica. Mogli su ladno i da naslede i da ih boli đoka za revolucije.

Sve u svemu, Kubanci su mogli i pod Kastrom da žive sasvim dobro da im SAD nije zviznula sankcije 50+ godina.. blagosloveni na odličnom geografskom položaju za turizam, šećerna trska, cigare itd. njih malo na ostrvu, i eto.


Još da je Fidel malo skratio govore sa 48 na 24 sata bez pauze, ihaaa

Ali ok. ostrvljani koji su ostali tamo da žive, a velika većina jeste (zato je Kastro i mogao da smeni prethodnika na vlasti), Kastra obožavaju.


Znači - ako je njima bilo dobro, i meni je dobro kad je Kuba u pitanju.


I mali kuriozitet, na Kubi je bilo jako malo revanšizma novih vlasti. (delimično zato što su u jednom cugu zbrisali svi koji bi bili na meti, ali dobro:)
maksa83 maksa83 10:33 27.10.2021

Re: Domaćinski

Ja moram opet moje.

Gedžo je l smem prvi da ti čestitam što ćeš od 1. novembra imati skuplji sat parkinga nego Beograd, da se zna ko je prava prestonice.
vcucko vcucko 10:34 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73
Ajde ne filozofiraj, neka idu pred vrata Vučiću ako smeju.

Zato što može i on njima na vrata. A Kona antivakseri smatraju za Vučićevog pijuna. Inače će da bude vrlo zanimljiva trka. Nevakcinisanih ima negde oko 60 posto. Baš me zanima kako će koja stranka pred izbore da im se obraća.
treba ih namlatiti ko volove (uz izvinjenje volovima na 4 noge) u kupusu.

Dobro.


Ovi na slici možda mlate kučiće, koze, ljude i ostalu živinu. Volove sigurno ne
maksa83 maksa83 10:34 27.10.2021

Re: Domaćinski

(ovo je sad dvestaposto na temu/naslov bloga)

To je 1000% u temi bloga pošto smo eksplicitno u tekstu naveli da je tema c) razno.
gedza.73 gedza.73 10:37 27.10.2021

Re: Domaćinski

apacherosepeacock
gedza.73Inače

Na slici tekst ima ključnu reč - arrests.

Da. Ključna reč.
Sve u svemu, Kubanci su mogli i pod Kastrom da žive sasvim dobro da im SAD nije zviznula sankcije 50+ godina.. blagosloveni na odličnom geografskom položaju za turizam, šećerna trska, cigare itd. njih malo na ostrvu, i eto.

Dobro sad, pa nije SAD ceo svet mogli su oni sasvim lepo da žive od turizma, šećera, trske od ostatka od nekoliko milijardi svetskog življa pa je pitanje zašto nisu.
Inače na sankcijama Kubi insistiraju neki Kubanci u SAD (mnogi od njih pobegli sredinom šezdesetih što znači da nisu Batistini)

Ali ok. ostrvljani koji su ostali tamo da žive, a velika većina jeste (zato je Kastro i mogao da smeni prethodnika na vlasti), Kastra obožavaju.

Znači - ako je njima bilo dobro, i meni je dobro kad je Kuba u pitanju.

Da li bi ova premisa opstala kad bi se promenilo ime države i ime vladara?


gedza.73 gedza.73 10:44 27.10.2021

Re: Domaćinski

Gedžo je l smem prvi da ti čestitam što ćeš od 1. novembra imati skuplji sat parkinga nego Beograd, da se zna ko je prava prestonice.

'fala, fala. Čuo sam lepe vesti. Mada tu ima sitna malecna začkoljica koja se prepoznaje po tablicama. Oni kojima je posao znaju ko će da plaća a ko baš i ne.
Ja ću kao moj pradeda rabažija. On dođe kolima do Lovačkog sastanka... to ti je danas centar a nekad bila štala, tu se parkira poput ostalih prevoznika i transportera i peške siđe do grada. A zdravo.
ovo je nekad bila najmodernija tržnica u ovom delu Balkana (Rus projektovao)

Ovo je danas a tu su bili oni ružni kiosci sa viršlama koje sam spominjao i bioskop sa pornićima.

i tu treba da bude parking. Doduše kad su radili parking majstori su srušili zid koji je stajao skoro sto godina. U stvari taj deo se sto godina nije promenio ni za jotu osim što je vremenom propadao.
vcucko vcucko 10:49 27.10.2021

Re: Domaćinski

srdjan.pajic

rizikuješ da ti se u njoj nastane voluharice i prerijski antivekser ku(r)čići koji nadiru iz pravca Malog Mokrog Luga i donose buboničku kugu

Vidi što se navrz'o na prairie dogs.

Neće selo iz Kolorada, pa to ti je. Svi seljaci sveta su isti, glavno da se ubije neka živuljka i to je rešenje za svaki problem.
Ej, kuga, jaka stvar u XXI veku. To rešava kutija bilo kog antibiotika, pa nije medieval

Ne dirajte mi red Rodentia, koji vam je

gedza.73 gedza.73 10:50 27.10.2021

Re: Domaćinski

Ovi na slici možda mlate kučiće, koze, ljude i ostalu živinu


gedza.73 gedza.73 11:00 27.10.2021

Re: Domaćinski

A evo srpska prestonica nekad

i posle decenija 'sređivanja'



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73
apacherosepeacock
gedza.73Inače

Na slici tekst ima ključnu reč - arrests.

Da. Ključna reč.
Sve u svemu, Kubanci su mogli i pod Kastrom da žive sasvim dobro da im SAD nije zviznula sankcije 50+ godina.. blagosloveni na odličnom geografskom položaju za turizam, šećerna trska, cigare itd. njih malo na ostrvu, i eto.

Dobro sad, pa nije SAD ceo svet mogli su oni sasvim lepo da žive od turizma, šećera, trske od ostatka od nekoliko milijardi pa je pitanje zašto nisu.
Inače na sankcijama Kubi insistiraju neki Kubanci u SAD (mnogi od njih pobegli sredinom šezdesetih što znači da nisu Batistini)

Ali ok. ostrvljani koji su ostali tamo da žive, a velika većina jeste (zato je Kastro i mogao da smeni prethodnika na vlasti), Kastra obožavaju.

Znači - ako je njima bilo dobro, i meni je dobro kad je Kuba u pitanju.

Da li bi ova premisa opstala kad bi se promenilo ime države i ime vladara?


Da počnem otpozadi dizviniš..


Opstala bi premisa naravno. Ako je većini dobro.


Pa ne može jer pogledaj položaj ostrva.. Najveći deo od turizma i izvoza je od najbogatijeg suseda, sigurno na letovanje neće da im dolaze iz Kolumbije ili Kine ili SSSR-a.. koji im je jedno vreme uvozio šećer ali ljubav nije (po)trajala dugo.

Ti Kubanci (i ne samo oni) koji su za sankcije svojoj zemlji i sugrađanima iz bilo kog razloga su u mojoj knjizi ispod crte.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 27.10.2021

Re: Domaćinski

Vidi što se navrz'o na prairie dogs.


Jeste, Pajiću leave them kids* alone.. (*papagaje i glodare:)
gedza.73 gedza.73 11:51 27.10.2021

Re: Domaćinski

Ti Kubanci (i ne samo oni) koji su za sankcije svojoj zemlji i sugrađanima iz bilo kog razloga su u mojoj knjizi ispod crte.

Nisam se opredeljivao samo možda iz njihovih cipela deluje da su pobegli iz logora i kako moraju da obore s vlasti zapovednika i čuvare tog logora.

A komplikovana je priča posebno što su Amerikanci pomogli Kubancima da se oslobode Španaca pa su se posle sami Amerikanci posvađali kako Kuba treba da izgleda.
Da uvedem još jednu stranu u priču otprilike u isto vreme. Holanđani su bili jedni od glavnih svetskih trgovaca robljem. Čak i posle zabrane oni su nastavili da otimaju ljude i pretvaraju ih u robove. To ti je ona strana u SAD koja se zalagala da Kuba bude pod patronatom SAD i da uzimaju šećer za džabe od Kube kao Holanđani (koji su se poslednji povukli iz tog posla... Srbija je pre Holandije neke tri decenije donela zakon a zabrani ropstva... zamisli da je Srbija akumulirala u to doba tri decenije bogatstvo koje je ništa ne košta ni kao sirovine ni kao radna snaga) i šećer i radnu snagu od Afrike. A u SAD je postojala i ona druga koja se tome protivila.

U Kubi su pod Kastrom nastradali ljudi koji su bili protiv Batiste. Ali i protiv njega. Posle ide Hladni rat... i jebaj ga dizvineš

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:12 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73
Ti Kubanci (i ne samo oni) koji su za sankcije svojoj zemlji i sugrađanima iz bilo kog razloga su u mojoj knjizi ispod crte.

Nisam se opredeljivao samo možda iz njihovih cipela deluje da su pobegli iz logora i kako moraju da obore s vlasti zapovednika i čuvare tog logora.

A komplikovana je priča posebno što su Amerikanci pomogli Kubancima da se oslobode Španaca pa su se posle sami Amerikanci posvađali kako Kuba treba da izgleda.
Da uvedem još jednu stranu u priču otprilike u isto vreme. Holanđani su bili jedni od glavnih svetskih trgovaca robljem. Čak i posle zabrane oni su nastavili da otimaju ljude i pretvaraju ih u robove. To ti je ona strana u SAD koja se zalagala da Kuba bude pod patronatom SAD i da uzimaju šećer za džabe kao Holanđani radnu snagu. A postojala je i ona druga. U Kubi su pod Kastrom nastradali ljudi koji su bili protiv Batiste. Ali i protiv njega. Posle ide Hladni rat... i jebaj ga dizvineš




Ne može da bude iz njihovih cipela kad su kako kažeš zbrisali u doba Batiste.. znači nisu iskusili Kastrovu vladavinu.


Dobro, Holanđani su bili kolonizatori i trgovali robljem u prošlosti mada ne znam otkud oni u kubanskoj priči?



Pre revolucije je Kuba imala najtešnju saradnju sa SAD (izvoz, standard - vrlo nepravilno raspoređen doduše..ono velika sirotinja gro i bogataši nasuprot) a i Kastro je bio voljan da se saradnja nastavi što opet dovodi do početka moje priče da su ih, Kubance, SAD sjebale stručno em sankcijama em pokušajem vojskom, em Kastra pokušali da likvidiraju samo četres puta..



gedza.73 gedza.73 12:23 27.10.2021

Re: Domaćinski


Ne može da bude iz njihovih cipela kad su kako kažeš zbrisali u doba Batiste.. znači nisu iskusili Kastrovu vladavinu.

Nisu bežali samo iz vremena revolucije jer su onda osamdesetih i devedesetih bili starci. Te prve sam samo naveo kao možda neko opravdano proterivanje pošto su podržavali diktatora. I koji su isto tako obožavali Batistu kao neki drugi Kubanci Kastra. Ali ovo su sledeći talasi u pitanju iz šezdesetih, sedamdesetih, osamdesetih u onim cipelima od čamaca a sva ta bežanija je od Kastra i to baš u SAD što ne bi trebalo da ima neku logiku. Doduše pričao sam sa jednim Kubancem koji sezonski prodaje granitu i sladoled pa možda ih ima i van SAD ali sigurno ne u tolikom broju i ne toliko organizovani i ne sa tolikim uticajem na politiku države u kojoj se nalaze kao u SAD
Dobro, Holanđani su bili kolonizatori i trgovali robljem u prošlosti mada ne znam otkud oni u kubanskoj priči?

Da su i oni radili isto po Africi kao i Amerikanci na Kubi pa je izgleda pljačka 'onih drugih' pravilo a ne izuzetak. A da je u SAD postojao glas protiv.
Kubance, SAD sjebale stručno em sankcijama em pokušajem vojskom, em Kastra pokušali da likvidiraju samo četres puta..

K'o što rek'o Hladni rat.


vcucko vcucko 12:45 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73


Kubance, SAD sjebale stručno em sankcijama em pokušajem vojskom, em Kastra pokušali da likvidiraju samo četres puta..

K'o što rek'o Hladni rat.

Elementarna istorija kaže:

- Fidel izvorno nije bio komunista; Če verovatno jeste, Fidel nije.
- Fidel je poveo revoluciju protiv polufeudalnog, korumpiranog mafijaškog režima, koji je većinu populacije držao tu negde na rubu gladi.
- Reakcija velikog brata nije usledila zbog povezanosti nove vlasti sa Moskvom (koje povezanosti nije ni bilo, koga je Hruščov mogao da vodi tamo preko okeana jbtdragibog, ej Hruščov), nego zbog opasnosti po interese krupnih investitora (u prevodu mafije).
- Upravo je reakcija velikog brata oterala Fidela u Moskvu, na Čeovo zadovoljstvo.
- Amerika tih godina je bila sve samo ne cvetna bašta; pre streljana pod upravom suludog gej pedofila, nesuđenog SS-ovca Džej Edgara Huvera.

Možda se ove činjenice ne uklapaju u tvoje viđenje sveta, nekakav prozapadni fanatizam, ali to je u krajnjoj liniji tvoj problem.
gedza.73 gedza.73 12:56 27.10.2021

Re: Domaćinski

nekakav prozapadni fanatizam

ne razdvajam ja puno prozapadni od istočnog fanatizma. Niti branim Amerikance. Koji su daleko od cvetne bašte u koje su ipak Kubanci bežali sa Kube što znači da je KUba bila gopra cvetna bašta

A pričam o ovome
: „Ја сам марксиста-лењинста и остаћу то до своје смрти“. Раних 1960-их Кастро је отворено пригрлио комунизам и успоставио блиске везе са Совјетским Савезом примајући све већу совјетску војну и економску помоћ.

Ako je dobro postavljanje ruskih raketa uz dupe AMerikancima onda je dobro i postavljanje američkih raketa uz dupe Rusiji.
Fidel je poveo revoluciju protiv polufeudalnog, korumpiranog mafijaškog režima, koji je većinu populacije držao tu negde na rubu gladi.

Ovo je zanimljivo ako se pogleda istorija tog doba i uporedi sa našim žalopojkama što JNA nije izvela vojni puč devedesetih.

Batista je doneo poprilično demokratski ustav, regularno dobio na izborima, nije bio na strani nacista, Kuba nije bila sigurna zona za naciste posle rata a ponašao se otprilike kao i svaki drugi diktator. Bilo komunistički ili pod američkim (zapadnim) patronatom. Samo im izbriši prefikse i imaju skoro istovetnu politiku ponašanja prema neistomišljenicima. Korumpiranost, tajne policije, sirotinja, izrabljivanje...

Dobro ode sad gegula da se zajebava, svima sreću i zdravlje želim
vcucko vcucko 13:01 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73

A pričam o ovome
: „Ја сам марксиста-лењинста и остаћу то до своје смрти“. Раних 1960-их Кастро је отворено пригрлио комунизам и успоставио блиске везе са Совјетским Савезом примајући све већу совјетску војну и економску помоћ.


Sve što tu piše gađa se sa svime što sam napisao.

Revolucija (gerilski rat) je počela '53., Batista je svrgnut '58., ranih 60-ih je Kastro prigrlio marksizam - lenjinizam.

Znači sve u bob
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:26 27.10.2021

Re: Domaćinski

K'o što rek'o Hladni rat.


Pa to ti kažem, da su ga, Fidela, prigrlili ko brata rođenog s juga, mazili i negovali mu bradu, nastavili da letuju, kupuju sećer, cigare za svoje guzonje, ne bi ni imali na dupetu onolike rakete.. i svima fino, Kubancima da slušaju epske besede, Amerikancima sve nabrojano.. i tako..
zilikaka zilikaka 14:37 27.10.2021

Re: Domaćinski

gedza.73
A evo srpska prestonica nekad

i posle decenija 'sređivanja'





Da li treba da pitam ko drži stakleni objekat koji je tako strateški pozicioniran, sa sve bilbordom na krovu?
Tako se kod nas jedan bio namerio da postavi splav na jezeru u samom centru, pri čemu je to zapravo korito nekadašnjeg Begeja , tesno i usko.
Dugo se lomila koplja al nekako uspeli da mu ne daju.
Zapravo, kažu da je tip pripadao jednoj od dve frakcije lokalne vlasti, raspoređene uz kako to inače ide, dvojicu moćnika u borbi za prevlast. Slučaj je hteo da njegova frakcija bude poražena. I to je naravno bilo presudno.
freehand freehand 14:49 27.10.2021

Re: Domaćinski

U Kubi su pod Kastrom nastradali ljudi koji su bili protiv Batiste. Ali i protiv njega.


freehand freehand 15:21 27.10.2021

Re: Domaćinski

Sve što tu piše gađa se sa svime što sam napisao.

Semda je Batista održao fer izbore, bio krajnje liberalan i istovremeno bio diktator kao i svi drugi. A Kubanci su bežali iz države koju su Amerikanci skoro hermetički zatvorili, u čemu su ih sledili i njihovi saveznici i vazali, zato što u takvoj ugušenoj državi svakako nije moglo da bude standarda kao što je bio onaj na komšijskoj Floridi, na kojoj su bajdvej ti što su pobegli bili narko-dileri, kurve, pucači i Huverove kučke spremne da se vrate ne bi li za račun mafije i dobrog Batiste povratili vlast na Kubi.
Inače, deo Kube nije bio pod sankcijama, to je onaj čuiuveni Guantanamo. Interesantno je da je to deo koji kontrolišu demokratske SAD ali na kome ne važe, iz nekog čudnog razloga, zakoni SAD.
A rakete su na Kubu krenule baš kao i one u Japanu, Južnoj Koreji i drugim demokratskim zemljama sličnih političkih karakteristika.

freehand freehand 11:46 24.10.2021

Metalci rulez

freehand freehand 16:20 26.10.2021

I posle

... ne zna Omega šta priča?!
Kad te jednom ubode to su posle otvorena vrata.



maksa83 maksa83 17:42 26.10.2021

Re: I posle

vrabac prodaje kajak i kupuje baržu
alselone alselone 17:43 26.10.2021

Re: I posle

vrabac prodaje kajak i kupuje baržu

ne, ne, ne, uzima kredit i kupuje baržu. kajak nikad neće prodati pošto je toliko lepih sećanja udenuo.
angie01 angie01 12:41 27.10.2021

Re: ,

upravo sam saznala da je iznenada-verovatno srcka-preminuo neki lik iz moje gimnazije, koji je poslednje tri godine bio bajbokovan jer je provaljen da je imao dva zbuna trave u dvoristu za licnu upotrebu, nije dilovao, ziveo je skromno, bio roker, vecita opozicija i andergaund, izasao je pre par meseci, ali zgleda da su posledice bile jace od njega,...a ovi drzavni za dzovanicu, imaju drugi tretman,...

isto tako, vec par puta, po mom kraju, razni ljudi glasno agituju za prvorodjenog, ono ladno stanu i pricaju nekima na koje naidju, a i ne poznaju ih, samo glasno, da ih svi na par metara cuju, drze neke govorancije, cak i ako ih teraju i ucutkujuoni ne odustajuod projekta, znaci ovaj grad je otisao u ..rac krasni,...dosla stoka i preplavila, nametnula svoje vrednosti i obicaje, razgrnula domace u coskice, obrazovani klinci pobegli i eto, smrdljivi, prljavi grad, koji je izgubio svoju dusu i identitet, uredno se lista kao najgori u Evropi po raznim parametrima [u][/u]i nikoga nije briga, rusi se sve sto je bio neki njegov karakte i pravi se neki novi novokomponovani po meri novih stanovnika, lece se kompleksi nepripadanja i nerazumevanja jedne sredine koja je nekada bila svet a sada je kopija selendre najstarsnije, koja se takmici u primitivizmu i kriminalu sa Kolumbijom.
shmoo shmoo 12:31 27.10.2021

Црвено или црно?

De gustibus non disputandum est.


Не знам за вас, али мени се ова сличка баш допала.







Поздрав свима пред закључавање и овог блога.







П.С. -





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana