Astrologija

Домаћин

omega68 RSS / 23.10.2021. u 00:58

Да, рекао ми је покојни деда тих осамдесетих година, увек се праве спољне степенице за горњи спрат.Никад не знаш  ко ће са ким да се посвађа, браћа су браћа док се не ожене, увек се оставља резервна варијанта...

А ја сам баш хтео да то буде пентхаус, мој мали свет у који ћу да се пењем степеницама из родитењске дневне собе док се са женом враћам из изласка, вечерњег и викендашког.

Какав данак неискуству би то био...

Да не образлажем, мада је и то потребно овим ретардираним генерацијама, не излази се само викендом и не враћаш се са женом, или без ње, увек  у репрезантивном издању.

Да не причам шта се дешава кад родитеља више нема и кад пролазиш кроз братовљеву зону конфора.

Или он твоју.

Било је то оне историјске 2000. године кад је падом Слобе требало све да буде боље и кад је зграда која је направљена педесет година пре, од стране затвореника у Петровцу који су умирали са Стаљином на уснама а одједном освањавали са  именом Ротшилдовог унука  на истим, почела да прокишњава и  руинира и кад је отац рекао да ,,мора то да се прода и заврши онај горе поменути пентхаус који смо започели и у коме ти и брат има да живите и после нас''.

Ја сам рекао да то не долази у обзир!

Иако деде више није било, мој генетски код ми је говорио да то не сме да се догоди. Некретнина на таквом месту ће увек само да расте, наћи ће  се неко ко ће да надзида и да реши проблем.

И нашао се.  

Спасао сам  неколико десетина тисућа евра вредности.

*

Иако неко мисли да је  добар, уопше није пријатан осећај кад  си свестан да ниси поженио кога треба и посахрањивао кога треба, што би рекао мој гружански пријатељ. Елем, крену матори да деле имовину и никад не могу да поделе онако како је праведно. Увек се испостави нека субјективна околност:

Овоме жена има више имовине - можда неће  увек да му буде жена.

Овај има више деце - можда ће тај други да добије децу мало касније.

Онај је више уложио - овај ће имати да исплати и више, ако треба.

 

И тако, мислећи на своје потомство и на његову срећу,  раскинем тај тестамент на своју штету и спасим своју и душу праунучића.

Зашто да народ испира уста и квари карму нерођених?

А жена?

Жена је увек небитна у тим стварима 

Није лако бити Домаћин.

 

 



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 01:14 23.10.2021

1.

macak_tosa macak_tosa 05:52 23.10.2021

M'da!

Drago mi je što nikada nisam osetio taj strašni nagon ... mojeeeeeeeee, i samo moje!
solo solo 09:39 23.10.2021

Kain i Avelj

Никад не знаш ко ће са ким да се посвађа, браћа су браћа док се не ожене, увек се оставља резервна варијанта...


,,Ko ti iskopa oko prijatelju?

Brat.

Aaaa zato je tako duboko,,


Жена је увек небитна у тим стварима

Није лако бити Домаћин.


Uf Omega sad si ga najebo kad te dovate ,,blogoAmazonke,,

No što bi reko brat Čarli mudro zboriš domaćine!

P.s. ova ti je dobra - blog pod Astrologija Izgubljeni horoskopski znak - Domaćin.
nsarski nsarski 10:30 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Izgubljeni horoskopski znak - Domaćin.


U knjizi "Vodeni cvetovi" njen autor, Sveta Lukić, kaže da domaćin i domaćinstvo kod Srba može da se održi najviše dve generacije. Već treća se pokvari, degeneriše, postanu raspikuće i domaćinstvo nestane kao kakav kratkoživeći vodeni cvet. I tako u krug.

omega68 omega68 11:48 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Ko ti iskopa oko prijatelju?

Brat.

Aaaa zato je tako duboko.

Моји матори из најбоље намере и мислећи да је тако поштено мени хтели да оставе мало више него мом брату.Ја сам се успротивио и тражим да буде 50:50 иако су они имали неке своје разлоге.Сматрам да би био грех да то прихватим
omega68 omega68 12:19 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

U knjizi "Vodeni cvetovi" njen autor, Sveta Lukić, kaže da domaćin i domaćinstvo kod Srba može da se održi najviše dve generacije. Već treća se pokvari, degeneriše, postanu raspikuće i domaćinstvo nestane kao kakav kratkoživeći vodeni cvet. I tako u krug.

Тако некако... народ одавно и искуствено то зна.
Ја верујем да је то због неких лоших дела које се учине у те две или три генерације и онда Божја казна дође на наплату.Мислим да се ког богобојажљивих људи више генерација задржава домаћинство.
Питам једном једног старијег колегу како су то некада људи решавали убиства без форензичара и других данашњих метода.
Он каже:
Просто, пусте да прође педесетак година и чија се кућа угаси знају да је неко од тих био злочинац.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:52 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Моји матори из најбоље намере и мислећи да је тако поштено мени хтели да оставе мало више него мом брату.Ја сам се успротивио и тражим да буде 50:50 иако су они имали неке своје разлоге.Сматрам да би био грех да то прихватим


bravo omega
shmoo shmoo 12:55 23.10.2021

А шта ће бити с кућом?

nsarski
Izgubljeni horoskopski znak - Domaćin.


U knjizi "Vodeni cvetovi" njen autor, Sveta Lukić, kaže da domaćin i domaćinstvo kod Srba može da se održi najviše dve generacije. Već treća se pokvari, degeneriše, postanu raspikuće i domaćinstvo nestane kao kakav kratkoživeći vodeni cvet. I tako u krug.




То је било некад, у 19. веку. Па до Другог светског рата.

Мада се већ и између два светска рата то полако убрзавало (Никола и Рада Пашић, на пример).

Колико сам приметио, у овом најмодернијем добу после 1945. код Срба се то нешто баш много убрзало и мултипликовало у мноштву породица па већ друга генерација у тим скоројевићко-скоростечајним породицама распикућари све оно што је зачетник династије током свог века створио на овај или онај начин.

Па се зато династија одмах са тим другим по реду и угаси.

Та појава се нарочито добро види код партијске аристократије после 1945.

Док сам читао твој коментар, све време ми се по глави врзмали Муштикле. Велика Муштикла (Жика) и Мала Муштикла (син му Саша).

Али нису они једини пример... Никако нису једини...

Не знам...

Сигурно до тога долази због начина на који се међ' Сербљима деца у кући и у породици васпитавају и билдује им се личност (метода ја па ја па хрпа гована због чега се на крају и добије толико егоцентрика у једном "друштву" ).

Нема шта друго.






alselone alselone 13:31 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Питам једном једног старијег колегу како су то некада људи решавали убиства без форензичара и других данашњих метода.
Он каже:
Просто, пусте да прође педесетак година и чија се кућа угаси знају да је неко од тих био злочинац.

Pa i nije da su ga rešili.
Omega brate, ti si se rodio 700 godina posle svog vremena.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:34 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

solo solo 15:15 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Моји матори из најбоље намере и мислећи да је тако поштено мени хтели да оставе мало више него мом брату.Ја сам се успротивио и тражим да буде 50:50 иако су они имали неке своје разлоге.Сматрам да би био грех да то прихватим


Najbolje sud i ostavinska rasprava. Nema sekiracije. Svima isto.
solo solo 15:20 23.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

Сигурно до тога долази због начина на који се међ' Сербљима деца у кући и у породици васпитавају и билдује им се личност (метода ја па ја па хрпа гована због чега се на крају и добије толико егоцентрика у једном "друштву" ).


Možda to ima dublje korene ali se slabo priča o tome ako je toga uopšte i bilo.

Pravilo prve bračne noći u doba Karađorđa?

https://milos.io/pravilo-prve-bracne-noci-u-doba-karadjordja/
shmoo shmoo 15:54 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

nsarski

Sveta Lukić












П.С. - Као и Београд који стално почиње из почетка, не зато што Београд тако хоће (јер и Београд живи као и сви ми, не онако како хоће него како мора), него зато што тако хоће људи који у њему живе као прва, друга, трећа,... генерација и због силних ратова који прелазе преко Београда, како то каже Света Лукић, тако и српске породице стално почињу из почетка као да немају претке и као да немају да наставе оно што су преци започели него свака генерација некако сматра да свет почиње и завршава се са њом.

Шарски, добар део овог народа је до почетка 19. века живео у земуницама и сваког пролећа мењао своје станиште, а све до половине 20. века у самој Шумадији су се правиле куће од блата и прућа, а не од чврстог материјала.

А и зашто би када нису били сигурни да ће и следеће пролеће дочекати на том истом месту.

Градски човек, специјално наш, обезљуђује се наглим преласком из села у град, наши градови су јучерашња села, нигде то не иде брже и шокантније него у земљи која је до пре сто година извозила само свиње и која грађанско друштво није ни имала, такорећи. Треба га зато тек оживети, оно тек настаје. Наш човек мора да прође прво фазу грађанина, човека у папучама пред телевизором, са колима због којих гладује и убија, са бесмисленим, лажним стилским намештајем, са пакетима услуга за кружна путовања, о викендима у село из кога је безглаво побегао, са децом која уче балете, и језике, и клавире... Том човеку, таквом, треба помоћи, ако га волиш. А он се може волети, ипак...


Можда је то и објашњење овога што си навео да је Света Лукић написао у књизи "Водени цветови".

Пример:

Ја: Кумо (стара Кума, њен муж ме крстио), како можете да се дивите том Милошевићу када знате и сами куда то води?

Стара Кума: Шта ме брига, ја ћу дотле већ да умрем.

Ја: Али имате две ћерке! Оне ће живети у томе...

Стара Кума: Шта ме се тиче, оне онда после када ја умрем нека себи праве Србију како им одговара.


Цитирани разговор који сам водио са старом Кумом на некој слави непосредно пошто су баш њене ћерке биле донеле тек написани Меморандум САНУ, откуцан на некој писаћој машини у САНУ, па смо га сви на слави читали. Пре 8. седнице и Газиместана...

Стара Кума рођена иначе у Лоћики код Алексинца, стигла у Београд као врло млада и удала се за Кума, рођеног Београђанина. Када смо је убеђивали да прода свој стан у Душановој улици јер је прескуп за одржавање, одговарала би нам:"Ја да идем из круга двојке? Не пада ми на памет!"

(У јбт, мислио се ја тада... Стара београдска аристократија. Мо'ш мислити...)

Стара Кума је иначе била службеница Беобанке одакле је и отишла у пензију, повелику, коју је уживала добраних три деценије.

Бундес лига (све су биле у бундама тада, те службенице Беобанке) са митинга подршке Слоби на Ушћу и надаље.

Упокојила се у дубокој старости без трунке гриже савести.

Да је жива данас, гласала би гарантовано за Вучића и ове његове пилићаре и башибозук.

shmoo shmoo 16:03 23.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

solo

Možda to ima dublje korene ali se slabo priča o tome ako je toga uopšte i bilo.



Можда.

Како год, али саможивост је свакако та покретачка снага за ту појаву.

Међ' Сербљима.

Мудрије, браћо, мудрије! (књиге), не тврдоглавије (звона и прапорци)!





omega68 omega68 16:05 23.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

Pravilo prve bračne noći u doba Karađorđa?

Mačka je istovremeno bila i zastrašujuća figura poput grčke boginje Hekate. Nastanak izreke "Prvi se mačići u vodu bacaju" stoga se može objasniti obredom plodnosti u kome se prvi okot žrtvovao boginji kako bi se osigurala buduća plodnost. Možda je to čak i metaforička zamena za ljudski porod. Njen nastanak bi mogao biti motivisan običajem žrtvovanja prvorođenčadi. Ovo ni ne čudi, kada se zna da za vreme turske vlasti postojao običaj da nevesta mora svoju prvu bračnu noć da provede sa agom, pa se nije moglo utvrditi ko je otac prvog deteta. Neretko su ta deca bivala odbačena i ubijana, upravo bacanjem u vodu.

Izvor: Glasnik Etnografskog instituta SANU, LVIII/, Beograd, 2010.


Prvi macici se u vodu bacaju i prva deca u Srba, zato Srbi nemaju tursku haplogrupu
nsarski nsarski 16:29 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Ko ti iskopa oko prijatelju?

Brat.

Aaaa zato je tako duboko.


Значи, обнавља се лектира из основне школе!
Похвално. (Tasa bi se složio).

J. Veselinović, Hajduk Stanko:



solo solo 16:32 23.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

Prvi macici se u vodu bacaju i prva deca u Srba, zato Srbi nemaju tursku haplogrupu


Pije vodu.

Ali zašto su crnpurasti i crnokosi/tamnooki. Slaveni su svetliji?

shmoo shmoo 16:33 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

nsarski

(Tasa bi se složio).



И онда Зека Буљубаша исуче сабљу и са својим голим синовима учини последњи јуриш на Турке...

Или тако некако...



Има то и код Селенића у "Очеви и оци" када деда Србин узме свог унука, полуенглешче, на крило па му прича нашу историју.






solo solo 16:36 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Значи, обнавља се лектира из основне школе!



Repetitio est mater studiorum.

Nije višak.
solo solo 16:39 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

И онда Зека Буљубаша исуче сабљу и са својим голим синовима учини последњи јуриш на Турке...

Или тако некако...



Има то и код Селенића у "Очеви и оци" када деда Србин узме свог унука, полуенглешче, на крило па му прича нашу историју.


...i onda Mitrovića Željko uđe u antologiju srpske svakidašnje jadikovke vaistinu.


A i prilagođeno je nastavi od kuće.

Čast otporašima. Veresija nikome!

Dobro može na veresiju Tasi i Čarliju. Nsarski je solventan.
solo solo 16:51 23.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

Како год, али саможивост је свакако та покретачка снага за ту појаву.


'ebeš Turke.

Eto šlagvorta na temu samoživosti.

Cenim da je to proizvod komunjara i brozovskih vremena.

Idealan tajming da se uključi drugi ešalon u ofanzivu.



Kakogod partizani su ispali pametniji. Jbg.
shmoo shmoo 19:13 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

solo

Има то и код Селенића у "Очеви и оци" када деда Србин узме свог унука, полуенглешче, на крило па му прича нашу историју.



...i onda Mitrovića Željko uđe u antologiju srpske svakidašnje jadikovke vaistinu.




Не, него то полуенглешче код Селенића погине на Сремском фронту са својих непуних 19-20 година.

Као и мој ујак, јбг.

Па су родитељи тог полуенглешчета ишли по ратишту и прекопавали раке и превртали мртве тражећи своје дете.

Исто као и моји баба и деда те 1945.

Исто као и главна јунакиња Убиства с предумишљајем 1991. која је тражила по ратишту леш свога суђенога па несуђенога.

А што се тиче Митровића, Вучића, Бебе Поповића и остатка те екипе, то су мртви људи. Само они тога нису још увек свесни. Али биће ускоро. Свесни. Последњим трачком свести.

Има још увек међ' Сербљима подоста Зека Буљубаша који ће им то лепо објаснити.

Ускоро.

Што се тиче партизана... Не знам за њих колико су испали паметнији. И од кога паметнији. Од Шваба свакако јесу испали паметнији.

Али ти вероватно, барем колико те ја познајем, не мислиш толико на партизане него на Тита и његове подгузне муве. Тито и титоисти који су себе гордо називали комунистима, а ни пришли близу нису комунизму.






Они, та екипа, јесу испали најпаметнији, нема збора. Али само у том првом моменту су испали најпаметнији.

Врло брзо им то свеједно није помогло да у овом народу не почну да их памте као џукеле.

Па су врло брзо, још док су тај Тито и његове подгузне муве били живи, неке деде у овом народу опет узимале на крило своје унуке и почињале причу:

"Знаш, сине, једном су Срби били довољно глупи да пусте да им криминалци и најгори олош и шљам у овом народу, најобичније џукеле од људи, кроје будућност. То треба памтити да се не би понављало..."

Ето тако.

Поздрављам те, друже, у том твом психо-мраку у којем се крећеш и размишљаш. Можда је теби лепо у томе.

Мени није.

Јер...

Као што рекох на самом почетку...


'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see--
--my mother, and my sisters...
and my brothers.
'Lo, there do I see the line--
--of my people, back to the beginning.
Lo, they do call to me.
They bid me take my place among them.




EDIT:


Нисам ја за сребро ни за злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих ја руком за царске дворе мако,
за онај блудницâ рај.
А шта је мени до тих мраморних двора
тучног поноћног сата,
што очима слепим одбијати мора,
сестри срамној од брата?
А шта је мени до велможа у свили,
са соколом на руци?
Отац ми је себар што на точку цвили,
а кћер ми глођу вуци.
Баш ништа ме за цркве душа боли,
за силнога цара дом.
За грчке иконе полегуша голих
у робовском храму мом.
Дао је њиној души опроштај
гуслара сељачки пој.
У њивама ми је сахрањен лелек тај,
у проклети вечан зној.
Нисам ја за сребро ни злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих ја руком за царске дворе мако,
за онај блудница рај.


solo solo 20:53 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Па су врло брзо, још док су тај Тито и његове подгузне муве били живи, неке деде у овом народу опет узимале на крило своје унуке и почињале причу:Знаш, сине, једном су Срби били довољно глупи да пусте да им криминалци и најгори олош и шљам у овом народу, најобичније џукеле од људи, кроје будућност. То треба памтити да се не би понављало..."


Ako sam dobro razumeo unuci su zapamtili to ,,jednom su bili....da puste,, i to se više nikad nije ponovilo?

Zekiš priznaj?

у том твом психо-мраку у којем се крећеш и размишљаш. Можда је теби лепо у томе.


Dobar izraz ,,psiho mrak,, za realnost u kojoj svedočimo mlevenju ljudi u industrijskim mašinama za mlevenje mesa,ubijanju cele porodice zbog para i da ne nabrajam.

Ostaje dilema samo ono ,,tvoj psiho mrak,,

Što je to moj? Ako je trebalo da bude neki ,,prc,, i nije.

Verujem da ima ljudi kojima je i pored svega lepo.

Samo neka uživaju u lepoti. I što duže.

p.s. Dok im ,,psiho mrak,, ne zakuca na vrata. Samo da li će tada biti ikoga da čuje kako dozivaju za pomoć.

Naravno g Nsarski . To je bio pastor Martin Nimeler.


shmoo shmoo 21:19 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

solo

Zekiš priznaj?



Морам мало.


Dobar izraz ,,psiho mrak,, za realnost u kojoj svedočimo



Свиђа ти се?

И мени.

Поносан сам.


Ostaje dilema samo ono ,,tvoj psiho mrak,,

Što je to moj?



Мора да буде нечији. Кад је већ ту.

А ја га нећу.

Узми га ти.

Dok im ,,psiho mrak,, ne zakuca na vrata.


Јбг... Гозба (пир) је завршена и сад не знамо шта бисмо са собом после толиког пировања, што рече Бодријар.

Па и даље глуматамо тај пир који се потрошио и к'о велимо, дај да одврнемо музику још јаче, можда тако нећемо чути то куцање на вратима.






solo solo 21:31 23.10.2021

Re: Kain i Avelj

Мора да буде нечији. Кад је већ ту.

А ја га нећу.

Узми га ти.


Pa će unuci unuka kada postanu dede stavljati neke nove unuke (liči na Balaševićevu ,,neki novi klinci,,) na krilo i pričati im istu priču o nezaboravu.

shmoo shmoo 22:08 23.10.2021

И само понекад...

solo
Мора да буде нечији. Кад је већ ту.

А ја га нећу.

Узми га ти.


Pa će unuci unuka kada postanu dede stavljati neke nove unuke (liči na Balaševićevu ,,neki novi klinci,,) na krilo i pričati im istu priču o nezaboravu.




У психомраку нема прича.

Само мрак.

И ништавило.

Зар не?

Зар неееееее?






solo solo 23:07 23.10.2021

Re: И само понекад...

У психомраку нема прича.

Само мрак.

И ништавило.

Зар не?

Зар неееееее?


Ne uklapa mi se ova količina narativa i analiza na blogu u mraku.
Mrak je mrak.
Dakle - NE
shmoo shmoo 08:02 24.10.2021

Re: И само понекад...

solo
У психомраку нема прича.

Само мрак.

И ништавило.

Зар не?

Зар неееееее?


Ne uklapa mi se ova količina narativa i analiza na blogu u mraku.
Mrak je mrak.
Dakle - NE




Ти ово на Блогу Б92 зовеш наративом?



(У мраку или не тренутно, свеједно... Кажу, после короне, одмах иза Нове године, следује после ковида и вакцине нови "наратив" о енергетској кризи па ће онда то свакако бити у мраку.)

Не, брате мој! (Све мој до мојега па преко мојега, copyright by моја кева.)

Ово су само алгоритамски генерисане реченице које су до сада штанцоване безброј пута у овим коментарима, па се чак и овај софтвер научио (што би рек'о Новковић) да их штанцује у коментарима сам од себе, ничим изазаван (на пример, коментари на Блогу Б92 о кајакању и кануисању и слично).

Ево ти за казну за ово твоје негативно бројање у твом очајничком блогерском даштању један пројекат за часове енглеског језика клинаца из школе.






solo solo 10:28 24.10.2021

Re: И само понекад...

Ти ово на Блогу Б92 зовеш наративом?


Krle ima autorska prava na uvođenje ,,narativa,, u blogoterminologiju a i zvuči otmeno. Idolima moraš da veruješ i kad zvečkama zveče.
Jel znaš da se jedinica za otmenost zove otm? Kolko bi ti dao za ovo Krletu otmova?

У мраку или не тренутно, свеједно... Кажу, после короне, одмах иза Нове године, следује после ковида и вакцине нови "наратив" о енергетској кризи па ће онда то свакако бити у мраку.


Pa šta. Hleba i igara. Važno da se nešto događa. Nije dosadno.

A u ,,mraku se sveće bolje vide,, - ovo mi poznato,beše iz profesionalca
I nije svejedno ko gasi - mislim na tu energetsku krizu.Božić Bata je licenciran.



Ово су само алгоритамски генерисане реченице које су до сада штанцоване безброј пута у овим коментарима, па се чак и овај софтвер научио (што би рек'о Новковић) да их штанцује у коментарима сам од себе, ничим изазаван (на пример, коментари на Блогу Б92 о кајакању и кануисању и слично).


Da,niko više ne preferira čaršafske narative. Opterećuju RAM memoriju.
Kratko i jebitačno kako Čarli to ume. Jbg prika sada jaše IT sektor.Nije se sa njima zajebavati.

magnus magnus 14:36 24.10.2021

Re: А шта ће бити с кућом?

Kakogod partizani su ispali pametniji. Jbg.
Ž
MALO čerčilovo prodavanje, malo Staljinova brutalna osveta . ...
Ironija je da nas ideološka djeca "staljinovih pulena " pričaju o euroatlanskim vrijednostima ..
Sovijeti su danas u Briselu a Hill je molotov
Черевићан Черевићан 11:24 23.10.2021

осврт

умети треба бити Домаћин

Домаћинство Сремско трудом одржавам
породична слога ..........(за сад ето траје),
200 се година тај.............Посед обнавља
и свих тих година .............резултате даје,

е сад.......... до кад.......пресудиће чељад
omega68 omega68 12:20 23.10.2021

Re: осврт

Свака част г. Чер!
omega68 omega68 12:36 23.10.2021

Re: осврт

Мени стварно није јасно како човек, ако је тачно, убије троје људи, још горе рођаке, због пара.
То јер човек који је одрастао у време када су моралне норме биле много више него данас, човек је и из средине где се стриктно води рачуна да се не огреши о неког.

Ништа ми није јасно.
angie01 angie01 13:14 23.10.2021

Re: осврт

.Сматрам да би био грех да то прихватим


za ovo,svaka cast-iako je to najnormalnije razmisljanje, ispede da je retkost-mislim, koji to kvadrati, ili lova mogu da zamene brata,sestru hebotebog...znam bas mnogo zahebanih situacija u podeli imovine-najtragicnija je, gde je bogata baba izgubila jednog sina jos dok je bio mlad,al joj srecom ostade od njega unuk- divan, pametan, dobar, obrazovan, preposten,...i ona za njega nije htela ni da cuje, jer nije volela njegovu majku-mislim, koj...rac, i daje najgora, a nije, njenog unuka nije sama pravila, nego u ljubavi sa njenim pokojnim sinom-i babac htela da zahebe unuka u nasledjivanju, no zakon je vec prdvideo takve idiotarije i sud zovne i unuka na ostavinsku, na kojoj ga rodjeni stric nagovori na odricanje, navodno, pokrice njegov deo na drugi nacin,...i smrad ga zahebe,...ono, poznati lekar iz centra BGD-a,...drugi primer, brat i sestra bogatih roditelja, kada se sve podeli, ostane i visak, al je on bio alav i ladno je nekako izradi- nemam pojama detalje,..posle se tesko raboleo i preminuo.


То јер човек који је одрастао у време када су моралне норме биле много више него данас,


ah,kakvo nesmoretno priznanje.

човек је и из средине где се стриктно води рачуна да се не огреши о неког.


kakva je ovo predrasuda-koja je to sredina, leba ti, kada je usla i u mitove i legende cinjenica, da Srbi u malim sredinama imaju obicaj da potegnu sekiricu na komsiju za 10cm medje,(u vecim, doduse je poznatija ona, da komsiji crkne krava,iakoje tu fakat nema,...krave).

a ona udica o zenama je bas smesna, pa tri coska od kuce drzi zena, jer je razumnija, mudrija,..bez nje nema nicega, jer je ona i zemlja i izvor.
zilikaka zilikaka 13:55 23.10.2021

Re: осврт

akva je ovo predrasuda-koja je to sredina, leba ti, kada je usla i u mitove i legende cinjenica, da Srbi u malim sredinama imaju obicaj da potegnu sekiricu na komsiju za 10cm medje,(u vecim, doduse je poznatija ona, da komsiji crkne krava,iakoje tu fakat nema,...krave).

Ima utorkom serija Branilac, o najtežim yločinima koje su branili Fila i Guberina. BAš poslednja priča bila o tome.
Onoliko mrtvih zbog malo zemlje.
Čudno je to koliko nešto nadrealno ume da povuče čoveka i da postane opsednut samo jednom stvari - recimo parčetom zemlje.
Obično je tu povređen nečiji osečaj za pravedno i to postaje najvažnija opsesija.

To ume mnogima da obeleži ili čak upraopasti život a ima slučajeva kada glavom plate.
A verujem da nije lako isplesti se racionalno iz toga. Kao bolest zavisnosti, kolektivna hipnoza...bem liga.

angie01 angie01 14:17 23.10.2021

Re: осврт

A verujem da nije lako isplesti se racionalno iz toga. Kao bolest zavisnosti, kolektivna hipnoza...bem liga.


bas tako,neka tripcina, lose stelovanje, koje te tera, da umesto da se radujes novom danu, zalivas begonije na toj medji i pijes sa komsijom kaficu, deleci zadovoljstvo sa njim,jer vam lepo cvetaju u ulepsavaju ambijent,ti lucis neko zlo i zakrvavljenih ociju odrzavas tu neprijatnost, koja truje sve oko tebe,...a to parcence zemlje, bas nikome ne menja nista bitno u zivotu i da ga ima i da ga nema...sto je najludje, jedan dolazak geometra bi laHko resio problem sa iscrtavanjem pravog stanja stvari po katastrskim zapisima...sto znaci da je to nesto iznutra, ipak presudno.
omega68 omega68 14:51 23.10.2021

Re: осврт

laHko

Žuta karta

Ima onaj kad zet dovodi drugara iz kafane kući, a živi kod tasta i tašte.Mrtvi pijani, zet traži da jedu a ovi svi poskakali pa se ne zna ko više mu ugađa - žena, tast ili tašta.Drugar ga pita kako je to postigao.
-Prvi dan, ja stigao a kuče zalaje na mene.Ja mu dan prvi žuti karton.Sutra zalaje ponovo, drugi žuti, izvadim pištolj i ubijem ga.E vidiš , ovi svi imaju po prvi žuti...
omega68 omega68 14:52 23.10.2021

Re: осврт

bez nje nema nicega, jer je ona i zemlja i izvor.

Jes, jes, posebno kad se spoje dve jetrve
razumnija, mudrija


gvozden1 gvozden1 15:02 23.10.2021

Re: осврт

BAš poslednja priča bila o tome.
Onoliko mrtvih zbog malo zemlje

Gledao.
Nije zbog zemlje nego zbog žene.

Ovaj nije hteo ni da kupi tu zemlju, žena ga naterala.
Hteo i da ih pusti da prolaze, žena mu zabranila.
Žene su zlo.

Aposolutno moguće čitanje tog slučaja, zar ne.

Ustvari, to je slučaj za sebe, i ne svedoči ničemu drugom, ni o ženama ni o srpskim seljacima, svedoči samo o sebi.

Ta fraza, stereotip, o seljačkoj gladi za zemljom je budalasta.

Baš bih voleo da pročitam ko se to tako lako odriče svoje imovine, svog vlasništva, ko se za njega ne bori.

Da li u gradu, ako jedan komšija napravi ogradu metar u tuđem dvorištu, ovaj kaže, ma nema veze, jebeš metar zemlje.

Ili frke oko garaža, parking mesta, prolaza, to sve teče lagano, nikad nema frke jer ljudima nije stalo do svog vlasništva i prava, lako od toga odustaju.
solo solo 15:25 23.10.2021

Re: осврт

Домаћинство Сремско трудом одржавам
породична слога ..........(за сад ето траје),
200 се година тај.............Посед обнавља
и свих тих година .............резултате даје,


Pa zato što je Sremačko. Austrougarska jbg.

alselone alselone 17:27 23.10.2021

Re: осврт

Ta fraza, stereotip, o seljačkoj gladi za zemljom je budalasta.

Baš bih voleo da pročitam ko se to tako lako odriče svoje imovine, svog vlasništva, ko se za njega ne bori.

Da li u gradu, ako jedan komšija napravi ogradu metar u tuđem dvorištu, ovaj kaže, ma nema veze, jebeš metar zemlje.

Ili frke oko garaža, parking mesta, prolaza, to sve teče lagano, nikad nema frke jer ljudima nije stalo do svog vlasništva i prava, lako od toga odustaju.


Po mom mišljenju nije pompa oko gladi za zemljom nego oko iracionalnog ponašanja tipa - tužićemo se celog života zato što na putu do svoje zemlje prođeš preko moje, kao da će da je uništi prolaskom.
gvozden1 gvozden1 18:02 23.10.2021

Re: осврт


Po mom mišljenju nije pompa oko gladi za zemljom nego oko iracionalnog ponašanja tipa - tužićemo se celog života zato što na putu do svoje zemlje prođeš preko moje, kao da će da je uništi prolaskom.

Ne treba to generalizovati, nekad neće, a nekad i hoće da napravi ozbiljnu štetu prolaskom.

Nema spora da ima i tih besmislenih tužakanja, znam za par takvih slučajeva, ali ima i slučajeva gde se suđenje oko međe, ili oko prava prolaska, nikako ne mogu podvesti pod inat, mentalitet, sitničarenje i slično.

Zato je taj stereotip "seljak - međa - inat" pogrešan i besmislen.
alselone alselone 18:03 23.10.2021

Re: осврт

a nekad i hoće da napravi ozbiljnu štetu prolaskom.

Ma ajde molim vas, ne prolazi tenk, prolazi čovek i u najgorem se napravi stazica široka 30 cm.
gvozden1 gvozden1 18:12 23.10.2021

Re: осврт

alselone
a nekad i hoće da napravi ozbiljnu štetu prolaskom.

Ma ajde molim vas, ne prolazi tenk, prolazi čovek i u najgorem se napravi stazica široka 30 cm.

Prolazi traktor, natovaren, po blatu.
A najčešći slučaj je da onaj kroz čiju njivu se prolazi mora da taj put, tih par metara zemlje ostavi neobrađeno, dakle da prestane da ga koristi, praktično da pokloni drugome svoje vlasništvo.

I još problema.

A sad zamisli da komšija iza tebe polaže pravo da prolazi kroz tvoje dvorište, samo peške recimo, ali sa ti o tome ne odlučuješ, nego da on na to polaže pravo šta god ti o tome mislio.

Jel bi ti bilo svejedno?
alselone alselone 18:14 23.10.2021

Re: осврт

Jel bi ti bilo svejedno?


Ne bi, ali ako on ne bi imao drugi put do svoje zemlje ili ako bi taj put uzimao duplo više vremena, bio bih razuman.
gvozden1 gvozden1 18:25 23.10.2021

Re: осврт

alselone
Jel bi ti bilo svejedno?


Ne bi, ali ako on ne bi imao drugi put do svoje zemlje ili ako bi taj put uzimao duplo više vremena, bio bih razuman.

Pa ne misliš valjda da su svi ti slučajevi takvi, da su svi koji spore pravo drugome nerazumni i inadžije?

Rekoh ima i takvih, ali ima, a po malom uzorku mog ličnog uvida više, onih drugih.

Traže jer im je lakše, jer su, dok su odnosi bilo ok, taj put koristili zato što im je komšija dopustao, kad se odnosi zategnu kažu, ko te jebe, pustao si me, zajebao si se, sad imam pravo i nema šta da se ti pitaš... i milion raznih situacija.
Zato kažem, stereotip je pogrešan, skroz pogrešan
alselone alselone 18:32 23.10.2021

Re: осврт

Zato kažem, stereotip je pogrešan, skroz pogrešan

Da ne zatežem ni ja dalje, slažem se da je pogrešan stereotip.
Ribozom Ribozom 19:19 23.10.2021

Re: осврт

Onoliko mrtvih zbog malo zemlje.


Ima jedno selo na Rudniku na cijem su groblju na nadgrobnim spomenicima napisano da su stradali u sukobu zbog medje. Danas njihovi unuci prodaju zemlju tog sela za cenu jednog mobilnog telefona.
by. Marko Vidojkovic
zilikaka zilikaka 19:33 23.10.2021

Re: осврт

Zato je taj stereotip "seljak - međa - inat" pogrešan i besmislen.

Gde sam ja uopšta pomenula da je u pitanju seljak i da toga nema u gradu.

Problem je univerzalan, ima ga gde god ima prilike da se stvori. I nema veze sa stepenom obrazovanja, mestom življenja... Ima veze samo sa nesrečnim okolnostima i kako pojedinac uspe sa tim da se nosi.
zilikaka zilikaka 19:36 23.10.2021

Re: осврт

A sad zamisli da komšija iza tebe polaže pravo da prolazi kroz tvoje dvorište, samo peške recimo, ali sa ti o tome ne odlučuješ, nego da on na to polaže pravo šta god ti o tome mislio.

Jel bi ti bilo svejedno?


O tome mogu knjigu da napišem.

E, vidiš, zato kažem da je prava umetnost držati taj problem pod kontrolom i u granicama takvim da ti ne postane suština življenja.

A kad nešto rešavaš, rešavaš fokusirano i direktno, i obuzdavaš sve emoUcije. Samo racionalno radiš.

U protivnom postaješ potpuna žrtva okolnosti.
gvozden1 gvozden1 19:45 23.10.2021

Re: осврт


Gde sam ja uopšta pomenula da je u pitanju seljak i da toga nema u gradu.

Istina, nigde.
Primer koji si navela, slučaj koji je Toma Fila branio, se dešava u selu, a i raširen je taj stereotip o klanju seljaka oko međe, retko se priča o drugima, uglavnom se podrazumeva seljak.
Otud sam se ja za to uhvatio.

U osnovi toga je ipak ljudska osobina da štiti svoje, ne ništa "iznutra", a ta potreba nije za osudu.

angie01 angie01 19:53 23.10.2021

Re: осврт

Zato je taj stereotip "seljak - međa - inat" pogrešan i besmislen.


a je l ima bilo sta, sto je ovde ikada receno- a zna se da je to nesto tako- da ti ne opovrgavas uvredjen, jer se radi o necem losem, a ti bi da prikazes da je drugacije?!

za-10-dana-krv-oko-medje-prolivena-cak-3-puta-komsije-skoncaju-zbog-parceta-zemlje-oko-kog-se-spore

ovo je prva vesta na temu, a izlistavaju se slicne do prekosutra.
gvozden1 gvozden1 20:49 23.10.2021

Re: осврт

a zna se da je to nesto tako

E ako se zna..... :)

Šta li ti o tome znaš jbt?

Nego, nisam do sad išao na taj telegraf rs, nije loš, ima interesantnih stvari, ne čudi me ni što ti je to omiljeni izvor informacija, niti što ovo što si linkovala piše tamo

omega68 omega68 21:01 23.10.2021

Re: осврт

by. Marko Vidojkovic

Za ovog ...ne znam kako da ga nazovem i da bude dovoljno gadno imaš žuti karton.
Ako mogu da te zamolim da to ime zaobiđeš
angie01 angie01 21:45 23.10.2021

Re: осврт

E ako se zna..... :)


zna se, dabome,ovde zivimo,znamo sta se i kako desava, samo sto ti stalno negiras cinjenice i tamponiras ih svojim interpretacijama.


Šta li ti o tome znaš jbt?


kao sto rekoh, ne zivim na Marsu, zivim ovde, a nisam u saksiji.


Nego, nisam do sad išao na taj telegraf rs, nije loš, ima interesantnih stvari, ne čudi me ni što ti je to omiljeni izvor informacija, niti što ovo što si linkovala piše tamo


nego, napisala sam da je to prvi izlistani link sa takvim vestima, a ima ih koliko hoces-pri cemu je to rubrika hronike, gde nema uobicajenih kreacija....a btw, tebi bi telegraf trebalo da je poznatiji nego meni, s obzirom da pise identicne gluposti kao i ti, ono, istog ste misljenja i politickog opredelenja.
angie01 angie01 21:49 23.10.2021

Re: осврт

Ako mogu da te zamolim da to ime zaobiđeš


pa ovo prevazilazi i zahebanciju,...ti o Vidojkovicu mozes da mislis sta god hoces, ali da pretnjom zabranjujes da ga neko drugi pominje je stvarno ridiculous.
omega68 omega68 21:56 23.10.2021

Re: осврт

ali da pretnjom zabranjujes da ga neko drugi pominje je stvarno ridiculous.


Ako mogu da te zamolim da to ime zaobiđeš

Šta nije jasno?
Stvarno si smor
angie01 angie01 21:59 23.10.2021

Re: осврт

imaš žuti karton.
Ako mogu da te zamolim da to ime zaobiđeš


sto zuti karton? jer je citirao nesto sto je tacno?...zato jer je to napisao Vidojkovic?...madaj...
gvozden1 gvozden1 22:04 23.10.2021

Re: осврт

znamo sta se i kako desava,

Sad si dvoje?

, ne zivim na Marsu, zivim ovde, a nisam u saksiji.

I imaš dobre izvore informisanja, vidim :)

napisala sam da je to prvi izlistani link sa takvim vestima, a ima ih koliko hoces-

Ima, u tim senzacionalističkim, verujem da ima.

Ima i kod onih koji olako tu frazu protežu kao istinu.


A šta ti predlažeš za sporove oko imovine, da se ne štiti, da se poklanja, odustaje od prava, sklanja s puta?
Ej, privatna svojina, svetinja od koje se ne odustaje.
U Srbiji mislim, na zapadu je, verujem, drugačije, tamo je to alajbegova slama, ko još o tome misli.
angie01 angie01 22:20 23.10.2021

Re: осврт


Ima, u tim senzacionalističkim, verujem da ima.


je l kapiras ti sta je senzacionalisticka vest, a sta izvestaj u rubrici-hronika?


A šta ti predlažeš za sporove oko imovine, da se ne štiti, da se poklanja, odustaje od prava, sklanja s puta?


pa rekoh jos u prvom komentaru.


Ej, privatna svojina, svetinja od koje se ne odustaje.


ja nekako ne vidim da 10,15sm medje vredi nekog decenijskog zahebavanja, mrznje i cesto zlocina-shebavanja i sopstvenog i tudjeg zivota, nekako mi se cini, da neko razumevanje, dogovor vrede mnogo vise, jer bi rezultat umesto navedenog, bio mir i ugodan odnos sa komsijama, sto je valjda u zivotu vaznije od inata i svadje.
gvozden1 gvozden1 22:55 23.10.2021

Re: осврт


je l kapiras ti sta je senzacionalisticka vest, a sta izvestaj u rubrici-hronika?

E rubrika hronika u Telegrafu je za poštovanje.

A jel kapiraš ti da je sve u toj tvojoj literaturi senzacionalustičko?
Ne, očigledno, čim to deliš po rubrikama.
Koju rubriku da pratim u Informeru?

ja nekako ne vidim da 10,15sm


Ne znam ni sa li geomatri gađaju u 10 cm, a znam da i oni imaju neku toleranciju, a da se neko sudi zbog toliko, ne verujem.

I ovim pokazuješ da blage veze nemaš o čemu pričaš, a hoćeš da pričaš, i još bi da me ubediš u nešto.

Ćuti, bolje ti je.
angie01 angie01 23:12 23.10.2021

Re: осврт

Ne znam ni sa li geomatri gađaju u 10 cm, a znam da i oni imaju neku toleranciju, a da se neko sudi zbog toliko, ne verujem.




informisi se malo, kako rade geometri,...i da, obicno je frka oko nekog malog parceta medje.


I ovim pokazuješ da blage veze nemaš o čemu pričaš, a hoćeš da pričaš, i još bi da me ubediš u nešto.


uglavnom se ti brukas svojim neznanjem, a tebe ne ubedjujem ni u sta-to je davno vec zabetonirana stvar.



E rubrika hronika u Telegrafu je za poštovanje.


koje rekao da je za postovanje, samo da to nije senzacionalisticka rubrika i da se u svim medijima slicno obradjuju takve vesti, dobijene od neke novinske agencije.
gvozden1 gvozden1 23:24 23.10.2021

Re: осврт


informisi se malo, kako rade geometri,...i da, obicno je frka oko nekog malog parceta medje.

Ja sa se informišem?
Jesi li ikad makar iz kola videla kako to u praksi izgleda?
Ja radio sa njima, poslednji put ovog leta.

Značke kojima obeležavaju tačke na terenu su, mislim, baš 10x10 cm, i šta to znači po tebi, da je pojas između dve parcele u širini 10 cm ničija zemlja?
Ne, nije, nema toga, granica je linija.
I čije je onda ono što je zahvatila značka?

Ja sam kriv, tebi koja nisi sposobna ništa da razumeš, crtam.
obicno je frka oko nekog malog parceta medje

Kolko malog?
Ako je sporan samo 1 metar, a parcela dugačka 100 metara, to je 100 kvadrata, to je ar zemlje.
Ako je površina parcele 20 ari, to je 5 posto površine.
Malo?
Samo metar, a seljaci zapeli.

Lupaš budalaštine, najozbiljnije ti kažem, bolje ti je prestani.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:43 23.10.2021

Re: осврт

gvozden1

I još problema.

A sad zamisli da komšija iza tebe polaže pravo da prolazi kroz tvoje dvorište, samo peške recimo, ali sa ti o tome ne odlučuješ, nego da on na to polaže pravo šta god ti o tome mislio.

Jel bi ti bilo svejedno?


Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.
angie01 angie01 23:44 23.10.2021

Re: осврт

Ja sam kriv, tebi koja nisi sposobna ništa da razumeš, crtam.


pricas gluposti.

..poslednji put sam videla iscrtavanje izmedju parcela pre par godina-jer je jedan lik zahebavao za bas 15 cm izmedju, tvrdeci da toliko parce zemlje nepravedno ulazi u komsijino dvoriste-dosao geometar i premerio po svojim papirama i ispalo je da je upravo obratno, da je on zaposeo 20 santimetara koji pripadaju ovomdrugom,...kako obicno stoji u tim vestima o klanju komsije sekiricom, radi se o slicnoj stvari,...ti sad do prekosutra tupi kako je to drugacije i bas velika svojina i truc,truc,kao sto rekoh- uzasno glupav razlog za unistavanje zivota,...kapiram da to tebi nije leglo, jer bi ti potezao kamu i jer neko nije srpske nacionalnosti.
nsarski nsarski 23:49 23.10.2021

Re: осврт

Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:53 23.10.2021

Re: осврт

nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.



Da, ali ne taj. Ja stavim ovaj

nsarski nsarski 00:00 24.10.2021

Re: осврт

vrabac_onaj
nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.



Da, ali ne taj. Ja stavim ovaj



Cool.

gvozden1 gvozden1 00:01 24.10.2021

Re: осврт

kapiram da to tebi nije leglo, jer bi ti potezao kamu i jer neko nije srpske nacionalnosti.

Lepojko, ajd ti malo na spavanje, možda ti sutra bude bolje.
gvozden1 gvozden1 00:02 24.10.2021

Re: осврт

nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.


vrabac_onaj vrabac_onaj 00:07 24.10.2021

Re: осврт

nsarski
vrabac_onaj
nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.



Da, ali ne taj. Ja stavim ovaj



Cool.



Ma ne, više ovako

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:10 24.10.2021

Re: осврт

gvozden1
nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.




To ti kažem. Inače, imao pre par dana "urbanu" raspravu oko parking mesta.
gvozden1 gvozden1 00:19 24.10.2021

Re: осврт

vrabac_onaj
gvozden1
nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.




To ti kažem. Inače, imao pre par dana "urbanu" raspravu oko parking mesta.

Jbt, kod mene u zgradi na krv i nož oko nekog cipelarnika ispred vrata.

Jedna komšinica ga stavlja, drugoj smeta, otišlo dotle da su se stanari podelili za koju navijaju.

Nešto su potpusivali, kačili neke klince na vrata, neki rat obaveštenja se vodio, ja, srećom, pobegnem od ludaka među moje seljake i milina.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:24 24.10.2021

Re: осврт

gvozden1


Nešto su potpusivali, kačili neke klince na vrata, neki rat obaveštenja se vodio, ja, srećom, pobegnem od ludaka među moje seljake i milina.


Da, ja mislim da je po gradovima mnogo gore u stvari (nadam se da je jasno da sam u prvom komentaru bio sarkastičan). Ali negde je i razumljivo, mislim za gradove, sedimo jedni drugima na glavama, dobro je da nije i gore.
gvozden1 gvozden1 00:36 24.10.2021

Re: осврт

vrabac_onaj
gvozden1


Nešto su potpusivali, kačili neke klince na vrata, neki rat obaveštenja se vodio, ja, srećom, pobegnem od ludaka među moje seljake i milina.


Da, ja mislim da je po gradovima mnogo gore u stvari (nadam se da je jasno da sam u prvom komentaru bio sarkastičan). Ali negde je i razumljivo, mislim za gradove, sedimo jedni drugima na glavama, dobro je da nije i gore.

Ima logike.

Gledano iz seljačkog ugla, frka oko cipelarnika je glupost, ali ne mora uvek ni da bude, a gledano iz ugla gradskog čoveka, može da izgleda kao glupost frka oko međe, kao ima bre još zemlje, šta je zapeo za taj metar, ali mnogo češće od tih besmislenih stvari su realni problemi, gde bi ogromna većina ljudi štitila svoje, a vrlo malo bi reklo, ma neka nema veze.
shmoo shmoo 08:11 24.10.2021

Матица и зунзаре, тзв. говнаре

vrabac_onaj
nsarski
Ja to ne bih tolerisao, koja god da je cena. Ako treba da robijam - da robijam.


Bolje da staviš znak zabrane.



Da, ali ne taj. Ja stavim ovaj






Гледам нешто ове твоје веслачке коментаре из блога у блог, а све време ми се по глави врзма једно питање...

Јеси ли икада карао нешто (мушко/женско, људско биће/неку животињку, вотевер) у такмичарском кајаку на мирним водама?

Ја нисам.

А баш ме занима какво је то искуство?


П.С. - Веслај правилно и добра те матица понела!






milisav68 milisav68 08:51 24.10.2021

Re: осврт

gvozde

Gledano iz seljačkog ugla, frka oko cipelarnika je glupost, ali ne mora uvek ni da bude, a gledano iz ugla gradskog čoveka, može da izgleda kao glupost frka oko međe, kao ima bre još zemlje, šta je zapeo za taj metar,

Gradski čovek treba da vidi koliki je kombajn uživo, i koliki mu je manevarski prostor, kad treba da započne vršu, pa da onda priča o jednom metru :)

A gde su traktori, prikolice i berači.

Baš bih voleo da živim u ulazu sa ovima što im metar nije bitan, pa da izbacim staru veš mašinu ispred vrata :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:09 24.10.2021

Re: осврт

Јеси ли икада карао нешто (мушко/женско, људско биће/неку животињку, вотевер) у такмичарском кајаку на мирним водама?


Ne, karao sam na štandu u steni, jedno 150 metara iznad tla. Bila relativno prostrana polica.
gvozden1 gvozden1 11:00 24.10.2021

Re: осврт


Gradski čovek treba da vidi koliki je kombajn uživo, i koliki mu je manevarski prostor, kad treba da započne vršu, pa da onda priča o jednom metru :)

A gde su traktori, prikolice i berači.

Baš bih voleo da živim u ulazu sa ovima što im metar nije bitan, pa da izbacim staru veš mašinu ispred vrata :)


Kažu da po tuđem dupetu ni sto batina nije mnogo, a po svom i jedna boli.

Tako i ovo, kad je tuđa imovina u pitanju ubiše se od tolerancije, od uviđavnosti i dobrote, a njihov centimetar nikad nikom nisu poklonili.
angie01 angie01 11:59 24.10.2021

Re: осврт

Da, ja mislim da je po gradovima mnogo gore u stvari


kako si smesan sa svojim stalnim pridrzavanjem dupeta gibanicarima u nesuvislim raspravama, koje su ocigledno zlonamerne i nategnute,...pa ne radi se ovde uopste o uporedjivanju seljaka i gradskog zivlja, nego o uobicajenoj ruznoj pojavi, koja secesto krvavo zavrsava, a slozices se, da svakako ima prostora za razumnije resenje, na obostrano zadovoljstvo i normalne odnose i zivot, nego se bezumno inati i lozi do tragedije,...btw, to nije moja izmisljotina i stav drugosrbijanca, na koje dobijas fleke- nego je tako, nazalost.

a sto se grada tice- pa naravno da tu ima kojecega-izbacivanja starih stvari u hodnik, ili na pozarne stepenice, naviklo se to na supe i nehebavanje drugih i tesko se usvajaju pravila, koja oko tih stvari postoje,...da ne pominjem bacenje kesa sa djubretom kroz prozor i slicne specije, tipa, da onog u prizemlju zabole sto prokisnjava krov,jer njega ne ugrozava, kao da je taj krov vlasnistvo onih stanara na poslednjem spratu, a ne cele zgrade, dok njih opet zabole, ako plavi podrum,...ima tu materijala za tri romana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:02 24.10.2021

Re: осврт

angie01
Da, ja mislim da je po gradovima mnogo gore u stvari


kako si smesan sa svojim stalnim pridrzavanjem dupeta gibanicarima u nesuvislim raspravama, koje su ocigledno zlonamerne i nategnute


odjebi
angie01 angie01 12:20 24.10.2021

Re: осврт

odjebi


tako ti lepo kazi svojoj zeni,...a inace-ti si se umesao-stoti put na isti nacin, pa mi dosadilo- ja ti samo rekla da je to smesno i da si promasio temu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:34 24.10.2021

Re: осврт

angie01
odjebi


tako ti lepo kazi svojoj zeni,...a inace-ti si se umesao-stoti put na isti nacin, pa mi dosadilo- ja ti samo rekla da je to smesno i da si promasio temu.


slušaj
ja se zaista trudim da ti se ne obraćam niti da reagujem na tvoje komentare.
izuzetno bih cenio ako bi se ti potrudila da se isto tako ponašaš kada sam ja u pitanju.
inače, izvoli primetiti da sam se ja osvrnuo na rapravu alselonea i gvozdena, tvoje komentare nisam ni čitao kao što ih uglavnom i ne čitam.
dakle, da ponovim: ODJEBI
angie01 angie01 12:53 24.10.2021

Re: осврт

ja se zaista trudim da ti se ne obraćam niti da reagujem na tvoje komentare.


isto tako i ja, uredno te preskacem.


izvoli primetiti da sam se ja osvrnuo na rapravu alselonea i gvozdena,


koliko vidim, alse je davno zavrsio i nije ni ucestvovao u delu gde je ubacen grad, kao da se radi o uporedjivanju stanovnistva grada i sela i njihovih nakaradnosti.

i tako sto puta, utrcis kao nehajno, da bi dao podrsku,...na sta isto tako nikada nisam reagovala,(jer sam ja obicno sa druge strane),...al eto, sada mi je dosadilo, pa jesam,...sad, ti bi da posolis, al te iznervira sto ti se kaze da si presolio-zanimljiv koncept.


da ponovim: ODJEBI


da ponovim- tako ti pricaj sa svojom zenom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:18 24.10.2021

Re: осврт

angie01
ja se zaista trudim da ti se ne obraćam niti da reagujem na tvoje komentare.


isto tako i ja, uredno te preskacem.


izvoli primetiti da sam se ja osvrnuo na rapravu alselonea i gvozdena,


koliko vidim, alse je davno zavrsio i nije ni ucestvovao u delu gde je ubacen grad, kao da se radi o uporedjivanju stanovnistva grada i sela i njihovih nakaradnosti.

i tako sto puta, utrcis kao nehajno, da bi dao podrsku,...na sta isto tako nikada nisam reagovala,(jer sam ja obicno sa druge strane),...al eto, sada mi je dosadilo, pa jesam,...sad, ti bi da posolis, al te iznervira sto ti se kaze da si presolio-zanimljiv koncept.


da ponovim: ODJEBI


da ponovim- tako ti pricaj sa svojom zenom.

angie01
ja se zaista trudim da ti se ne obraćam niti da reagujem na tvoje komentare.


isto tako i ja, uredno te preskacem.


izvoli primetiti da sam se ja osvrnuo na rapravu alselonea i gvozdena,


koliko vidim, alse je davno zavrsio i nije ni ucestvovao u delu gde je ubacen grad, kao da se radi o uporedjivanju stanovnistva grada i sela i njihovih nakaradnosti.

i tako sto puta, utrcis kao nehajno, da bi dao podrsku,...na sta isto tako nikada nisam reagovala,(jer sam ja obicno sa druge strane),...al eto, sada mi je dosadilo, pa jesam,...sad, ti bi da posolis, al te iznervira sto ti se kaze da si presolio-zanimljiv koncept.


da ponovim: ODJEBI


da ponovim- tako ti pricaj sa svojom zenom.

angie01
ja se zaista trudim da ti se ne obraćam niti da reagujem na tvoje komentare.


isto tako i ja, uredno te preskacem.


izvoli primetiti da sam se ja osvrnuo na rapravu alselonea i gvozdena,


koliko vidim, alse je davno zavrsio i nije ni ucestvovao u delu gde je ubacen grad, kao da se radi o uporedjivanju stanovnistva grada i sela i njihovih nakaradnosti.

i tako sto puta, utrcis kao nehajno, da bi dao podrsku,...na sta isto tako nikada nisam reagovala,(jer sam ja obicno sa druge strane),...al eto, sada mi je dosadilo, pa jesam,...sad, ti bi da posolis, al te iznervira sto ti se kaze da si presolio-zanimljiv koncept.


da ponovim: ODJEBI


da ponovim- tako ti pricaj sa svojom zenom.


odjebi
angie01 angie01 16:26 24.10.2021

Re: осврт

kako da ti kazem-moje je bilo reakcija, posle toliko cutanja i preskakanja istih ovakvih kukavickih-preko drugih-akcija.

a ovo sada sto siledzijski nastupas, pa nije to nista novo, tadejus je droca, koja je nameno htela da uvredi tudje dete, sto je iz svih mogucih uglova- budalastina, al se brate usudila da vam protivureci, tess-koja ti je isto skrenula paznju na nekorektnost-je kucka, (a bila je ok, dok je duvala u vasu tikvu),...i tako, ogledalo kako se pravi Srbin obracunava na blogu sa zenama, koje misle drugacije,...kako god-
svojoj zeni se tako obracaj x3,...ja necu vise da gubim vreme na dziberstine.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:05 24.10.2021

Re: осврт

odjebi
(jebote, štene labradora brže uči od ove, kažeš mu 3-4 puta i ukapira)
gedza.73 gedza.73 06:29 25.10.2021

Re: осврт

Ima jedno selo na Rudniku na cijem su groblju na nadgrobnim spomenicima napisano da su stradali u sukobu zbog medje. Danas njihovi unuci prodaju zemlju tog sela za cenu jednog mobilnog telefona.
by. Marko Vidojkovic

Ima jedno selo u Americi na čijem groblju na nadgrobnim spomenicima napisano da su stradali u sukobu zbog svinje. Danas njihovi unuci prodaju tu priču za velike pare.




gedza.73 gedza.73 06:46 25.10.2021

Re: осврт

Gvozden
Gledano iz seljačkog ugla

Gledano iz seljačkog ugla Baka Coka je ubica a nekima je bila heroj.
Gledano iz seljačkog ugla nisam skoro čuo da se bilo ko posvađao na krv i na nož oko međe, ako ima problema pozovu geometra i očas posla se reši. Čuo sam da se zbog pedesetak dinara za parking mesto biju mačetama po ulicama, pucaju jedni u druge što je neko nekog odsek'o u gužvi u saobraćaju, tuku što je neko zauzeo zajedničku prostoriju pa imam osećaj da se ta 'seljačka, retrogradna' osobina sukoba oko međa preselila u neke druge krajeve.
solo solo 17:39 23.10.2021

.


Dobiju dva brata flašu rakije od dede.
Kaže mlađi brat daj da potegnem iz svoje polovine.
Kako kad je gornja polovina u flaši moja - veli stariji brat.
Uzme mlađi brat slamku da povuče iz svoje donje polovine.
Ne može kaže stariji brat.
Zašto pita mlađi?
Ne dam kroz svoju polovinu!


Ako Nsarski i ovo izvuče iz neke knjige ja se izvinjavam.

Isparila mi lektira.
omega68 omega68 17:55 23.10.2021

Са једног сајта

Želeo bih da dobijem savete o tome da li da se vraćam u Srbiju ili ne. Naime, završavam ekonomiju i biznis u Beču i baš mi nedostaje Srbija. Lepo je ovde, ali nije to to, ko je osetio zna o čemu pričam. Znam vrlo dobro kakva je situacija u Srbiji po pitanju svega, pošto pratim. Ako bih se vratio, našao bih posao lako, znam nemački i engleski, plata bi bila oko 1000 evra verovatno, ako bih ostao ovde ili otišao dalje, plata bi mi duplo veća bila, čist vazduh, hrana kvalitetnija a jeftinija itd. Otprilike me u Srbiju vraća društveni život, porodica i prijatelji. Ovde su ljudi vrlo ljubazni, ali ni sa kim nisam uspeo da ostvarim nešto više od "kolega" ili "poznanik". Nemam pojma i nikako ne mogu da se odlučim. Šta je bolje, gde je bolje... Da li bih ovde ikad i upoznao neku devojku, kad je vrlo teško naći druga/drugaricu, da li bih funkcionisao na duže staze... Pišite molim Vas šta mislite, da mi pomognete da prelomim.


Žao mi je NAŠEG naroda koji misli da je na zapadu SVE SAVRŠENO i da oni trebaju samo preć granicu i život će im biti bajka. E pa buuuđenje. Živim u Australiji gdje itekako ima nepravde, štela i podmetanja na poslu, gdje političari su isti kao i tamo, gdje si uvjek građanin drugog reda, gdje postoji samo pidžama i radno odijelo, gdje je sve preskupo i gdje radiš kao konj godinu dana da bi otišao na odmor tih par nedelja i uživao. Da ne počinjem o vrtićima, koliko su prljavi i o privatnim školama koje su preskupe... Zadovoljna sam svojim životom jer sam zdrava, voljena i imam dovoljno ali mladima treba reći ISTINU o zapadu. Svako dobro!
solo solo 18:03 23.10.2021

Re: Са једног сајта

Želeo bih da dobijem savete o tome da li da se vraćam u Srbiju ili ne.





p.s. Podrazumeva se ,,tečno,, znanje srpskog jezika.
macak_tosa macak_tosa 18:20 23.10.2021

Re: Са једног сајта

solo
Želeo bih da dobijem savete o tome da li da se vraćam u Srbiju ili ne.





p.s. Podrazumeva se ,,tečno,, znanje srpskog jezika.

Ma!
Ne mora znanje srpskog da bude tečno.
Ni mnogi Srbi ga ne govore tečno.
Nivo B1 je dovoljan.
solo solo 18:41 23.10.2021

Re: Са једног сајта

Nivo B1 je dovoljan.


Nivo B92.
macak_tosa macak_tosa 19:41 23.10.2021

Re: Са једног сајта

solo
Nivo B1 je dovoljan.


Nivo B92.

Iskusno!
shmoo shmoo 20:03 23.10.2021

Re: Са једног сајта

macak_tosa
solo
Nivo B1 je dovoljan.


Nivo B92.

Iskusno!



И ја мислим да је то сасвим довољан ниво...


http://youtu.be/LeuHKa6sRZs?t=307

Ribozom Ribozom 19:57 23.10.2021

postoji i drugi put

Bas su mi neki domacini kad su sve stekli nasledjivanjem.
Mislim da je nasledjivanje imovine los nacin preraspodele drustvenog dobra. Samo sticanje bogatstva na taj nacin, uljujkuje i spotice ljude da se bore. Najvise cenimo ono sto sami stvorimo, a u smeni generacija uvek dodje neka koja za*ebe stvar i procerda nasledstvo.
Zato mislim da je najbolje da se imovina stice svakom novom generacijom iz pocetka, i da se svakome da podjednka sansa.
Moja preporuka je da majke svoje sinove nauce da kuvaju, jer je po modernim merilima to je najpozeljnija osobina muskarca sa strane gledista modernih devojaka.

Hteo sam i o tvom komentaru kako se negde u Becu i Australijama ne zivi dobro, lazu te zivi se dobro. Razlika je u konceptu botova koji pisu te komentare. Imas one evrobotove koji ce ulepsavati stvari, i sada dominantne sns botove koji suze liju nad nepravdom i siromastvom na bogatom zapadu (za bogati istok posao odradjuju oni prvi botovi).
omega68 omega68 21:11 23.10.2021

Re: postoji i drugi put

jer je po modernim merilima to je najpozeljnija osobina muskarca sa strane gledista modernih devojaka.

I za ovo bi pokazao žuti što bi značilo crveni ali neću
Šta ćemo mi koji moderno ne smatramo dobrim?Pa ni moderne devojke?
Ove što po ceo dan drže telefone, pa izbacuju slike,profuknjače koje bi prodale roditelje za veštačku sisu i lajk?
Ti uči svoje, ja mog sina učim da nađe normalnu devojku, a ako hoće da skuva neka skuva.
A ne da to radi jer to voli ''moderna devojka kojoj treba da se svidi''

majke svoje sinove nauce

Valjda sinove uče očevi.Gde ih uči majka tu od ''sina'' nema ni k...
Zato sve go peder i edipovac
bene_geserit bene_geserit 21:58 23.10.2021

Re: postoji i drugi put

Mislim da je nasledjivanje imovine los nacin preraspodele drustvenog dobra. Samo sticanje bogatstva na taj nacin, uljujkuje i spotice ljude da se bore. Najvise cenimo ono sto sami stvorimo, a u smeni generacija uvek dodje neka koja za*ebe stvar i procerda nasledstvo.
Zato mislim da je najbolje da se imovina stice svakom novom generacijom iz pocetka, i da se svakome da podjednka sansa.

Komunjare su uvek inventivne kako da opravdaju otimanje tuđeg. Ono gde nisu inventivne je da urade nešto korisno, nešto naprave i prodaju, zarade. Ali za preraspoređivanje su svetski prvaci, tačno znaju šta i kako treba.
Ne razumeju šta znači porodica ili porodični biznis koji se unapređuje iz generacije u generaciju. Niti razumeju da ljudi od 55 ili 60 godina koji su za sebe dovoljno zaradili moraju da imaju motivaciju da rade a ne samo da gledaju kako da sve proćerdaju do smrti.
I onda prosipaju ovakva sranja sa death tax koja su između ostalog nesprovodiva u praksi za one koje bi najviše trebalo da kači i sa milion načina da se zaobiđu.
Ako si neuspešan pa ti žao što tvoja deca imaju lošiju startnu poziciju od dece uspešnih, ne moraš da budeš toliko zavidan i da se zalažeš za otimačinu nego uradi nešto da postaneš uspešan.
angie01 angie01 22:08 23.10.2021

Re: postoji i drugi put

Moja preporuka je da majke svoje sinove nauce da kuvaju, jer je po modernim merilima to je najpozeljnija osobina muskarca sa strane gledista modernih devojaka.


moji sinovi znaju da kuvaju, maldji-vrhunski, volii da gleda emisije sa kuvanjem, skida fazone, nabavlja zacine i kojesta kada negde putuje,...navikli su na lepo pripremljenu hranu, imali prilike da probaju razne kuhinje i normalno je da znaju i sami da zadovolje tu potrebu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana