Životni stil

Mijazma

srdjan.pajic RSS / 06.11.2021. u 03:45

Lepa reč, ne znam zašto mi pada napamet u poslednje vreme, ali nema ni veze.

Otvaram blog za koju god temu, tamo kod Zili smo ga zapušili, srećom je zatvoreno, pa da pređemo u moju kafanu.

Poruka na margini (Budimac™), drugu Omegi, pošto vidim da se raznežio tamo na kraju bloga, kad je napokon shvatio da je preterao: druže, ako te opet banuju (a neće), kod mene možeš uvek da gostuješ, makar i namazan ivermektinom i palmotićevom kremom.

Koju sliku da stavim? 

AM-JKLVPRKpKNjm2bDg4THLwNk0cBDsx5TliY6m6a0ORSyHk79WOM2DGyCR5vB9C7n29Tf3k2MieTkUewQYwSMQ9Bhlnx_urT9KSbHogdr1-8uhcuxF5zAoGyt0hJhUkx-OnUw2IH5x6tk71g9f9DnjfE4CYGA=w524-h698-no?authuser=0 



Komentari (414)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 11:00 09.11.2021

Re: Ode Zukorlić

Da nije ono najgore?


za ovu uzrecicu ima autorska prava da uvedem =))
zaharaga zaharaga 22:37 09.11.2021

Re: Ode Zukorlić

mirelarado


Svaka populistička vlast (a ova ovde je takva 1000%) podilazi većini populacije,



A demokratska vlast kome podilazi? Manjini populacije? Uopste, kome vlast treba da podilazi? I kakvu bi ti drzavu zelela: mladice u crnom na trgovima i u patrolama koji proveravaju cistotu antitela, konc logore za antivaksere, a vakcinisani da veselo marsiraju uz vojne koracnice ? Ili drzavu u kojoj se rasprava vodi argumentovano, promisljeno i strpljivo, i u kojoj se ce se zakljucak koji prihvati vecina postovati?




zbog mogućih pobuna i nemira, zbog "kazne" koja bi usledila na izborima, itd.



Je li se ti to plasis da bi neko mogao, smeo, da se pobuni protiv ove vlasti?

Hajde, reci iskreno, da ti se ponudi izbor : paket aranzman, Vucic na vlasti do kraja zivota, tvog, i cela Srbija vakcinisana, ili, nema vise Vucica ali nema ni prinudne vakcinacije, od toga dvoga, sta bi izabrala? Ali iskreno?




Tako da ovom našem Maloumniku ne pada na pamet da se svojim pristalicama zamera zbog vakcinacije,




On se svojim pristalicama ne zamera. On se zamera antivakserima.

Vuciceve su se pristalice vakcinisale jos pre juna, po partijskoj direktivi. A sa njima i "demokratska" druga Srbija, koja Vucicu nadeva tako neke epitete, npr. Maloumnik, ali iz postovanja, s velikim slovom. Ali druga Srbija na delu sprovodi isti program kao i Vucic.

Antivakseri jedina su prava, iskrena opozicija sadasnjem rezimu.




mirelarado mirelarado 09:23 10.11.2021

Re: Ode Zukorlić

Hajde, reci iskreno, da ti se ponudi izbor : paket aranzman, Vucic na vlasti do kraja zivota, tvog, i cela Srbija vakcinisana, ili, nema vise Vucica ali nema ni prinudne vakcinacije, od toga dvoga, sta bi izabrala? Ali iskreno?


Pitanje je hipotetičko, a odgovor i sam znaš: nisam za prinudnu vakcinaciju ni u kom slučaju, a za Srbiju bez Vučića i naprdnjaka sam u svakom slučaju. Nemam političke miljenike, volela bih da se pojavi neko s iskrenom namerom da utemelji državne institucije, da se zakoni poštuju, ne svrstavam se ni u prvu ni u drugu, treću, petu Srbiju.
Samo konstatujem kako stvari stoje, tj. da većina neće da se vakciniše. I žao mi je zbog toga, a posledice trpimo svi zajedno.
Učitavaš, brate, za sve pare. Veliko slovo nije iz poštovanja, poštovanje se ne može iskazati pogrdnim izrazom, već označava da je u pitanju meni odbojan pojedinac.

Mislim da nema potrebe za daljim besmislenim prepucavanjem. Svako dobro ti želim.
freehand freehand 11:06 07.11.2021

Gospođa

... sve složila ko lego kockice:

"Vakcinisala sam se protiv Covida. I ne, nemam pojma šta je u vakcini, niti u svim onima koje sam dobila kao dete, kao što nemam pojma ni šta sve zapravo ima u lekovima poput Brufena, Paracetamola, Nimulida ili Andola koje uzmem kada glava zaboli ili skoči temperatura..
...niti šta je u drugim tretmanima - anesteziji prilikom operacije ili najobičnije popravke zuba, antibiotiku protiv upale, niti u vakcini protiv tetanusa, gripa, ili u vakcinama za decu. Verujem svom doktoru kad kaže da je potrebno.
Takođe, ne znam tačno ni pouzdano...
...sta je sve u kroasanu, bureku ili ćevapima. Nemam pojma ni šta je sve u drugoj hrani koju pojedem, piću kojeg popijem...
Ne znam ni svaki sastojak mog sapuna, ili šampona, ili dezodoransa. Ne znam dugoročni učinak korišćenja mobilnog telefona, niti da li su u kafiću...
....u kom sam upravo popila espreso zaista korišćene čiste šoljice i da li je osoblje opralo ruke.
Uglavnom...
Puno je stvari koje ne znam i nikada ih neću znati.
Znam samo da je život kratak, jako kratak, a ja i dalje želim da radim nešto drugo, osim da sedim kod kuće.
...I dalje želim da izlazim, da se družim i putujem, da grlim ljude bez straha i pronađem onaj osjećaj života "od ranije".
Kao dete i kao odrasla osoba vakcinisala sam se svim vakcinama iz kartona obavezne vakcinacije . Moji roditelji i ja smo verovali nauci i nikada nismo...
...oboljevali niti prenosili bilo koju od zaraznih bolesti protiv kojih smo vakcinisani.
Vakcinisala sam se, ne zato jer Vlada kaže da to tako treba, nego:
* da se ne razbolim i ne umrem od Covida-19,
* da ne zarazim svoje najbliže i najdraže, ali i one malo manje bliske..
...pa čak i one potpuno nepoznate,
* da ne zauzimam bolnički krevet ako se razbolim i oduzmem to jesto nekome kome je zbog akutnog oboljenja i životne ugroženosti taj krevet mnogo potrebniji,
* da zagrlim svoje najdraže,
* da ne moram da radim PCR ili antigenske testove...


Sve ove tačkice su tu jer je preneto sa tvitera, pa su u pitanju tvitovi u nizu.
Svejedno, ono što sam i sam više puta na više načina govorio i pisao ali nikad ovako jasno, precizno, staloženo i pametno.
voleo bih da Omega i ekipa koja se zabola do dupeta u kojekakve budalaštine pročita ovo, mada nije citat nikakvog ruskog akademika sa opskurnih sajtova za širenje ludila.





shmoo shmoo 11:26 07.11.2021

Нема повратка на старо

Да се не заносимо тиме и не губимо време на нешто чега неће бити.


freehand

Gospođa
... sve složila ko lego kockice:



Слажем се, стварно је госпођа за све у праву.

Има само једну малу грешку у закључивању:


I dalje želim da...pronađem onaj osjećaj života "od ranije".



Нема повратка на оно старо, на онај осећај живота од раније.

Ово што нам се свима догађа јесте глобални ресет човечанства (већ има и свој назив), економски, политички, војни, образовни, културни, медијски, у међуљудским односима, у поштовању права и слобода човека... На свим пољима.

Пандемија корона вируса је само окидач за то што нам се свима догађа.

Неки то помпезно називају "преломни тренутак у историји".

(Ништа ново, само још један у низу таквих тренутака човечанства јер Време има тај манир да тече па не можемо да га задржимо као у неком фриз фрејм у филмовима.)

Уосталом, зар нарушавање људских права која смо неговали од Француске револуције на овамо није довољан показатељ за то?

(Слобода кретања, слобода изражавања, слобода мишљења, право на одлучивање о сопственом телу и о сопственом животу... Ово претпоследње, тело, као да је постало нечије туђе власништво па тај нови власник одлучује шта ми морамо да радимо са својим телима, зар не?)

И због свега наведеног мени је ово ближе истини од госпођиног "повратка на старо":

niste u stanju da razlikujete terminološki ,,antivaksere,,od ljudi koji su zbunjeni,sluđeni,uplašeni,dezinformisani i koji bi u toj suludoj podeli terminološki preciznije ako već treba bili nazvani ,,antikovidvakseri,, što mnoge nije sprečilo da šire atmosferu linča,psovanja,huškanja,snajper Serengejt vakcinisanja,jebanja majki i svega onoga što grupa simpatizera blogogurua širi na ovom blogu.

Izmišljene podele i govor mržnje je jedino što ja vidim ovde na blogu vezano za covid pandemiju.

A šta očekivati od bloga kada tamo gde treba ništa nije kako treba.

Ljude treba smiriti,informisati na pravi način i objasniti im sve što je potrebno tamo gde to treba da se uradi.Društvene mreže nisu pravo mesto.

Neko je očigledno hteo da ovako bude.

Uspeo je.

Sad ga možeš jebat.




Нема "повратка на старо".

Може да буде само нешто ново. Или "ново", да будем прецизан.

Барем за нас који живимо у овом времену биће ново, не кажем да се није већ и раније догађало и (х)историји/повијести човечанства.












П.С. - А ти си, Фрихенде, барем у мојој представи о теби остао као неко ко се залаже за демократски уређена друштва. Са свим манама које таква друштва имају и морају да имају, али демократски уређена друштва.


Размисли мало о овоме:



"Тиранија је када твоја влада зна све о теби. Демократија је када ти знаш све о својој влади. Врло једноставно." (ЛИНК)


shmoo shmoo 12:04 07.11.2021

А у Србији на прагу ЕУ

И онда, Фрихенде, отворим главну страницу сајта Б92 и прочитам ово:


"Mogli smo to da rešimo, a da ne bude protivno Ustavu. Da se vakcinisani leče besplatno, a nevakcinisani da se leče besplatno ali u visini plaćenog osiguranja", naveo je Vučić. (ЛИНК)


О чему он то прича?

Плаћено осигурање?

Моја супруга је била позитивна, ја сам морао у изолацију на 14 дана јер сам невакцинисан.

Обоје деценијама од своје плате дајемо и за то "плаћено осигурање".

А за лекове, витамине, имунотерапије, лабораторије, разне снимке итд. дали смо преко 15 000 динара за те две недеље јер не може другачије.

При томе, по уредби Владе Србије, као невакцинисанима током тих две недеље боловања одузима нам се 35% плате.

Срећом, па за сада то није захтевало неко озбиљније болничко лечење и одласке специјалистима. Не знам где бисмо намакли паре за то сем да се позајмљујемо.

(А знаш и сам да свако озбиљније лечење у Србији већ годинама, деценијама, не само откако је корона, захтева силан новац за приватне лекаре, лекове, све што затреба... Да не причамо о онима који на своју несрећу морају да путују у иностранство да би се лечили због неспособних лекара у Србији. Па ко има пара, живеће а ко нема... Шта ћемо му ми... Сам је крив што је сиротиња, је л' те?)

И шта онда да кажеш на овакву изјаву председника сем да је у тој и таквој ситуацији лицемерна до сржи?

И још онда треба да верујем и њему и његовом Кризном штабу?

Извини, али не могу. Овакве ствари ми онда баш вређају и ово мало памети што имам.

freehand freehand 12:18 07.11.2021

Re: Нема повратка на старо

Слажем се, стварно је госпођа за све у праву.

Slažeš se, sve je u pravu. Ok.
A onda sa Omeginog bloga na kome ogovaraš sve ovde preneseš bulšit čaršaf svog hemoroida - to je onaj što insistira na tuđem formalnom obrazovanju oholo odbijajući da se legitimiše svojim - koji kaže sve suprotno od onoga što sam ja citirao, usput mašeći svaku loptu koju probaš da šutneš.
Jer nije pandemija nikakav okidač, sem za budale i đavolje sluge. Pandemija je realni horor sa kojim se čovečanstvo suočilo i protiv koga se bori najbolje što ume a sreća je da je nauka toliko napredovala da se sredstva nalaze i brže i efikasnije nego ikad ranije. Sad, uvek je bilo da se ljudi služe ljudskim a konji konjskim sredstvima s time što do sada konji nisu imali pristup medijima.

.


П.С. - А ти си, Фрихенде, барем у мојој представи о теби остао као неко ко се залаже за демократски уређена друштва. Са свим манама које таква друштва имају и морају да имају, али демократски уређена друштва.

Tako je, i demokratska društva na krajnje opasnosti poput poplava, požara, zemljotresa pa i teških zaraznih bolesti opasnih po ljudsku vrstu reaguju adekvatno. Po pravilu to podrazumeva i neka ograničavanja prava a bogami i primenu nekih oblika prisile dok takve situacije traju.
Tako su i košulje sa spojenim rukavima nastale, da bi se sprečilo da bolestan čovek povredi i sebe i druge.
shmoo shmoo 12:37 07.11.2021

Re: Нема повратка на старо

freehand

Slažeš se, sve je u pravu. Ok.
A onda sa Omeginog bloga na kome ogovaraš sve ovde preneseš bulšit čaršaf



Ма зајеби те форе!

Или ћемо да причамо озбиљно сада, без тих кафанских доскочица и пошалица или да се разилазимо?

Иначе, заборавих да ти кажем уз ово:


При томе, по уредби Владе Србије, као невакцинисанима током тих две недеље боловања одузима нам се 35% плате.



Вакцинисани добијају 100% плату док су на боловању због короне.

Невакцинисанима се плата умањује за 35%.

И то је у реду? Не видиш да ту нешто није у реду?

Зар се то не зове сегрегација грађана?

А на основу чега?

На основу уредбе Владе Србије од пролетос а по питању вакцинације коју сама та Влада Србије не сме да прогласи обавезном за све грађане јер тиме крши Устав Србије.

Подсећа мало на оно што смо мислили да смо оставили иза себе у прошлости.

Као некада они делови трамваја у Њу Орлеансу само за црнце (задња платформа), а?

И натписи да је забрањен улаз црнцима и псима?

И то прође овом народу, подметне му се без икаквих проблема и без икакве реакције грађана јер се на друштвеним мрежама води мали грађански рат ваксера и антиваксера па то привлачи сву пажњу јавности?

(И отуд тај "чаршаф" мог "хемороида" овде ако већ инсистираш да ти и то објасним.)

О чему је овде реч, Фрихенде?

То свакако није демократија за коју се ти залажеш.

Па како онда то да називамо?

Зашто нема обавезне вакцинације у Србији за корону ако је већ опасност по јавно здравље као што је то било за вариолу веру?

(Знам да се и ти тога сећаш, ту смо негде генерацијски.)

Зато што су све вакцине за корону још увек у фази испитивања и зато што се не знају све могуће последице по организам човека.

А видим, најављују већ и 4. бустер дозу без обзира на ово горе наведено.

И власт у Србији то добро зна и исто тако зна да ће их евентуални оштећени вакцинисањем тужити до Стразбура и добити спор и да ће морати онда да плаћа милијарде и милијарде оштећенима јер ни власт у Србији не зна о тим вакцинама много пошто су у фази испитивања.

Али је та екипа у Србији укапирала да је ово добра прилика да се мазне нека лова и стрпа у приватне џепове, је л' те? (Као и за ону вакцину за свињски грип 2009. године.)

Дакле, Фри...

Молим те, немој и ти да ми вређаш ово мало памети што имам оваквим својим коментарима у којима би ти сада да се ја онако кафански надгорњавам са тобом уз птоцикивање и доскочице доконих блогера и да подјебавамо један другог уз гомиле увреда као што смо се синоћ онако добро зезали.

Или ћемо сада да причамо озбиљно, без брејнвошинга медисјког мејнстрима у Србији или да се разилазимо.

Одлука је на теби.

Слободан си човек.

Исто као и ја.

За сада.

solo solo 12:51 07.11.2021

Re:Tasa debeli

Tako su i košulje sa spojenim rukavima nastale, da bi se sprečilo da bolestan čovek povredi i sebe i druge.


Izvini Taso obećo sam ali ovo je ključno u celoj priči.

Tako su i košulje sa spojenim rukavima nastale, da bi se sprečilo da bolestan čovek povredi i sebe i druge.


Apsolutno samo što TI i slični tebi klenovi nisu licencirani,naučeni i ovlašćeni da procenjuju i navlače košulje sa dugim rukavima drugima pozivajući se na svoju amatersku širinu i nadogradnju.

Jedan moler je onomad nešto ,,prčkao,, sa tim rukavima, samo on je kačio nešto žuto oko ruke Jevrejima i drugima po vlastitoj umobolnoj metodologiji. Znamo kako se završilo.

Moguće da ti je ovo sa ,,rukavima,,izletelo ali princip je isti.
solo solo 12:52 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

deja vu

shmoo shmoo 12:53 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

solo
Tako su i košulje sa spojenim rukavima nastale, da bi se sprečilo da bolestan čovek povredi i sebe i druge.


Izvini Taso obećo sam ali ovo je ključno u celoj priči.

Tako su i košulje sa spojenim rukavima nastale, da bi se sprečilo da bolestan čovek povredi i sebe i druge.


Apsolutno samo što TI i slični tebi klenovi nisu licencirani i ovlašteni da procenjuju i navlače košulje sa dugim rukavima drugima pozivajući se na svoju amatersku širinu i nadogradnju.

Jedan moler je onomad nešto ,,prčkao,, sa tim rukavima, samo on je kačio nešto žuto oko ruke Jevrejima i drugima po vlastitoj umobolnoj metodologiji. Znamo kako se završilo.

Moguće da ti je ovo sa ,,rukavima,,izletelo ali princip je isti.



Не мораш мени да се извињаваш.

Извини се Фрихенду што си му указао колико фула у својој логици исто као и она госпођа коју је он овде цитирао.

Нема повратка на старо.

Ово је глобални ресет.

И Србија је само коцкица у том мозаику.


shmoo shmoo 12:54 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

solo
deja vu




Да.

Но, што каже Чарли... Само нека је весело!





apacherosepeacock apacherosepeacock 13:01 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

samo on je kačio nešto žuto oko ruke Jevrejima i drugima po vlastitoj umobolnoj metodologiji.


Ma ne bi taj (Hitler) siroma' nego ga platili Jevreji.


Za istoriju napisane gluposti+ đon obraza+beščašća.
omega
Puno čitam o tim zaverama ( ne teorijama već baš zaverama ) ali nisam na nivou da bih ih sam smišljao, tako da nemam pojma šta se valja.
Ali znam da je gotovo nemoguće pomisliti da su bogati Jevreji finansirali Hitlera da pobije onoliko Jevreja, ali se baš to dogodilo.

zaharaga zaharaga 13:07 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

apacherosepeacock
samo on je kačio nešto žuto oko ruke Jevrejima i drugima po vlastitoj umobolnoj metodologiji.


Ma ne bi taj (Hitler) siroma' nego ga platili Jevreji.


Pa da, kao sto antivakseri placaju Gejca. Ili Gejc antivaksere, ne vidi se dobro, suvise je ravna ova zemlja.
freehand freehand 13:09 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Izvini Taso obećo sam ali ovo je ključno u celoj priči.

Stigao i Stanlio jbt!
Pa kako ćete sad kod Omege da serete o kakanom blogu i gađenju prema ovdašnjimklenovima?

Apsolutno samo što TI i slični tebi klenovi nisu licencirani,naučeni i ovlašćeni da procenjuju i navlače košulje sa dugim rukavima drugima pozivajući se na svoju amatersku širinu i nadogradnju.

Apsolutno jedeš govna naširoko o amaterizmu i tuđem formalnom obrazovanju ujedno držeći predavanja na razne teme uključujući ovu pandemijsku bez sopstvenog legitimisanja. Kad te Zilikaka pita kakva je tvoja profesionalna licenca odgovaraš sa "zini da ti kažem".
Razumem da je to dovoljno dobro za tvog kompanjona ali je apsolutno seratorski u svakom drugom smislu.
Normalno -- mogu da skviče i kmeče ali maska na labrnju i ne ulaze tamo gde su test ili vakcina propisana kao obavezna.

Što se košulčje tiče - da probam još jednom za ove sa problemima u razumevanju: to je bila ilustracija da društvo nekad pribegava opresivnim merama da bi pojedinca koji čini nerazumne stvari sprečilo da naudi sebi i okolini.
I to je ono što ludaci rade naokolo.

I nije da u jednom segmentu tvoj domaćin nema pravo: ja bih, na primer, ako je to stav zvanične medicine da imam tu odgovornost ozakonio obaveznu vakcinaciju protiv korone ne trepnuvši. Poštoovom zemljom vlada šljam u svakom mogućem smislu to se, verovatno, bez ogromnog pritiska neće dogoditi.
E zato se gutači konjskih tableta i šmrkači masti od Pavlovića moraju navići na poštovanje onoga što jeste doneto kao pravna mera i važi za sve.

P.S. Normalno je da smeju da kmeče i skviče ali će maske morati da natakare i da će morati da imaju test ili budu vakcinisani da bi ušli među normalne ljude gde god je to tako propisano.

solo solo 13:18 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Stigao i Stanlio jbt!
Pa kako ćete sad kod Omege da serete o kakanom blogu i gađenju prema ovdašnjimklenovima?

Apsolutno jedeš govna naširoko o amaterizmu i tuđem formalnom obrazovanju ujedno držeći predavanja na razne teme uključujući ovu pandemijsku bez sopstvenog legitimisanja. Kad te Zilikaka pita kakva je tvoja profesionalna licenca odgovaraš sa "zini da ti kažem".
Razumem da je to dovoljno dobro za tvog kompanjona ali je apsolutno seratorski u svakom drugom smislu.

Što se košulčje tiče - da probam još jednom za ove sa problemima u razumevanju: to je bila ilustracija da društvo nekad pribegava opresivnim merama da bi pojedinca koji čini nerazumne stvari sprečilo da naudi sebi i okolini.
I to je ono što ludaci rade naokolo.

I nije da u jednom segmentu tvoj domaćin nema pravo: ja bih, na primer, ako je to stav zvanične medicine da imam tu odgovornost ozakonio obaveznu vakcinaciju protiv korone ne trepnuvši. Poštoovom zemljom vlada šljam u svakom mogućem smislu to se, verovatno, bez ogromnog pritiska neće dogoditi.
E zato se gutači konjskih tableta i šmrkači masti od Pavlovića moraju navići na poštovanje onoga što jeste doneto kao pravna mera i važi za sve.


Odjavljujem se a Tasa ako ima volje da se nagnanjava sa kako kaže već viđenim kafanskim narativima ....mashala.
freehand freehand 13:20 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Odjavljujem se a Tasa ako ima volje da se nagnanjava sa kako kaže već viđenim kafanskim narativima ....mashala.

Daj samo tu diplomu pre toga, da vidimo na čemu se zasniva taj nadmeni stav u propitivanju drugih. Pa onda možemo da e pravimo kao da nisi ni dolazio, nije problem.
solo solo 14:26 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Daj samo tu diplomu pre toga, da vidimo na čemu se zasniva taj nadmeni stav u propitivanju drugih. Pa onda možemo da e pravimo kao da nisi ni dolazio, nije problem.


Nedoreka radi da ne ostaneš uskraćen.



..i prateći ti trabanti.

Nisam ni dolazio.Ok?
freehand freehand 14:57 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

solo
Daj samo tu diplomu pre toga, da vidimo na čemu se zasniva taj nadmeni stav u propitivanju drugih. Pa onda možemo da e pravimo kao da nisi ni dolazio, nije problem.


Nedoreka radi da ne ostaneš uskraćen.



..i prateći ti trabanti.

Nisam ni dolazio.Ok?

Ovo ste ti i pokojni Tasa na zajedničkoj fotografiji?
Slatki ste.
Nego šta bi od diplome?
shmoo shmoo 17:20 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

solo

Tasa ako ima volje da se nagnanjava sa kako kaže već viđenim kafanskim narativima ....mashala.



Немам.


Odjavljujem se



Рекох своје, савест ми је чиста.
shmoo shmoo 17:25 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

freehand



Супер си, Фри! Ти си наш идол!

Доминираш!

И тапшаће те по гузи у знак захвалности овде на Блогу, гарантовано. Већ слутим тај развој догађаја у овом мом покушају озбиљног разговора са тобом.

Него, демократо мој, уместо што се просераваш, волео бих да ми кажеш шта заиста мислиш о оном клипу који сам линковао?

(Али искрено, молио бих те. Шта мислиш о томе што видиш и чујеш на овом клипу?)


"Тиранија је када твоја влада зна све о теби. Демократија је када ти знаш све о својој влади. Врло једноставно." (ЛИНК)







(од 29:00)


А туђе дипломе свакако не треба да буду твоја брига. Основни ред и домаће васпитање и теби и свакоме од нас ипак налаже да се свако брине само о својој дипломи, зар не?

Наравно, под условом да ту диплому уопште и поседујеш (и да није од ових штанцованих у последње време мегатрендсуперсоникултрамаркет врсте).

freehand freehand 17:34 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

А туђе дипломе свакако нне треба да буду твоја брига.

Bio bi potpuno u pravu da tvoj šulj nije počeo postrojava i preslišava po tom pitanju, ne bi li na taj način druge blogere prikazao nekompetentnim da se nekim temam uopšte bave. Pa sam ja, u tom smislu, samo hteo da proverim sa kakve pozicije to čini.
Nije valjda da si taj momenat propustio?
shmoo shmoo 17:58 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

freehand



Извини, али стварно бих волео да чујем од тебе шта заиста мислиш, онако искрено без релативизација, скретања пажње на небитне ствари и спиновања као у овим досадашњим коментарима, о ономе што се може чути и видети у клипу који сам окачио?

И то баш зато што смо генерацијски блиски.

Када ми то будеш рекао, отићи ћу и оставићу те да благоугодно ћаскаш са својим блогодругарима/-ицама и на овом и на свим будућим блоговима где се потегне као тема корона и вакцина и више вам се нећу мешати у ваше разговоре.

Најозбиљније ти то кажем.

Само ми одговори на ово питање без скретања у оно што није битно за то питање.

Да поновим:


"Тиранија је када твоја влада зна све о теби. Демократија је када ти знаш све о својој влади. Врло једноставно." (ЛИНК)







(од 29:00)



shmoo shmoo 18:04 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

freehand

Bio bi potpuno u pravu da tvoj šulj nije počeo postrojava i preslišava po tom pitanju, ne bi li na taj način druge blogere prikazao nekompetentnim



Ала си се, бре, увредио!

Па рећи ћу ти само да он зна шта прича за разлику од многих овде. И зато и има право да преслишава јер му се компетенције за то не могу оспорити.

А иначе је по професији музичар. Са дипломом. И отишао је да тетки да лек.

И ја ћу за њим да му помогнем, тетка нам је много тешка персона, морају двојица да јој дају лек, један је држи док је други кљука лековима.

Само када будем од тебе добио искрени одговор на оно питање које сам ти поставио у претходном коментару (и у оном првом коментару од којег смо и почели да причамо озбиљно... Барем се ја надам да си ме за то питање схватио озбиљно).



freehand freehand 18:12 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Ала си се, бре, увредио!

Iz kog detalja tačno si zaključio da sam se ja uvredio?

macak_tosa macak_tosa 18:35 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

shmoo
freehand



Извини, али стварно бих волео да чујем од тебе шта заиста мислиш, онако искрено без релативизација, скретања пажње на небитне ствари и спиновања као у овим досадашњим коментарима, о ономе што се може чути и видети у клипу који сам окачио?

И то баш зато што смо генерацијски блиски.

Када ми то будеш рекао, отићи ћу и оставићу те да благоугодно ћаскаш са својим блогодругарима/-ицама и на овом и на свим будућим блоговима где се потегне као тема корона и вакцина и више вам се нећу мешати у ваше разговоре.

Најозбиљније ти то кажем.

Само ми одговори на ово питање без скретања у оно што није битно за то питање.

Да поновим:


"Тиранија је када твоја влада зна све о теби. Демократија је када ти знаш све о својој влади. Врло једноставно." (ЛИНК)







(од 29:00)




Gde ćeš, bre, Šmuu!?
Što bi odlazio bilo gde zbog bilo koga?
Da li si ti to Friju nešto dužan?
Šta te boli patka za bilo koga, pišeš za sebe, a kome smeta neka se žali 'upravi vodovoda'.
shmoo shmoo 20:42 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

freehand
Ала си се, бре, увредио!

Iz kog detalja tačno si zaključio da sam se ja uvredio?




И опет ми ниси одговорио на директно питање већ си пронашао врло патетичан начин да то избегнеш.

И вероватно сада већ и самог себе тапшеш по гузи, уз ове твоје блогодругаре/-ице који те такође тапшу по гузи, мислећи да си тиме показао да си страховито интелигентан.

Само... Да ти шапнем... Интелигенција није исто што и мудрост. Размисли мало о томе пре него наставиш да тапшеш самог себе по гузи.

Но, добро.

Важи, схватам. Не желиш да одговориш.

Толико о теби као човеку којег треба уважавати као саговорника достојног било какве комуникације.

Енде.


shmoo shmoo 20:45 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

macak_tosa

Gde ćeš, bre, Šmuu!?
Što bi odlazio bilo gde zbog bilo koga?
Da li si ti to Friju nešto dužan?
Šta te boli patka za bilo koga, pišeš za sebe, a kome smeta neka se žali 'upravi vodovoda'.



Ко каже да одлазим?

Ниси ме разумео.

Само сам рекао да се више нећу укључивати у било коју причу на Блогу Б92 о корона вирусу и вакцинама.

Чему ако имаш овакве саговорнике као што је Фрихенд и екипа која га подржава у томе.

Пази, Чарли написао сам ово врло озбиљно:



Нема повратка на старо

Да се не заносимо тиме и не губимо време на нешто чега неће бити.


freehand

Gospođa
... sve složila ko lego kockice:




Слажем се, стварно је госпођа за све у праву.

Има само једну малу грешку у закључивању:


I dalje želim da...pronađem onaj osjećaj života "od ranije".




Нема повратка на оно старо, на онај осећај живота од раније.

Ово што нам се свима догађа јесте глобални ресет човечанства (већ има и свој назив), економски, политички, војни, образовни, културни, медијски, у међуљудским односима, у поштовању права и слобода човека... На свим пољима.

Пандемија корона вируса је само окидач за то што нам се свима догађа.

Неки то помпезно називају "преломни тренутак у историји".

(Ништа ново, само још један у низу таквих тренутака човечанства јер Време има тај манир да тече па не можемо да га задржимо као у неком фриз фрејм у филмовима.)

Уосталом, зар нарушавање људских права која смо неговали од Француске револуције на овамо није довољан показатељ за то?

(Слобода кретања, слобода изражавања, слобода мишљења, право на одлучивање о сопственом телу и о сопственом животу... Ово претпоследње, тело, као да је постало нечије туђе власништво па тај нови власник одлучује шта ми морамо да радимо са својим телима, зар не?)

И због свега наведеног мени је ово ближе истини од госпођиног "повратка на старо":

niste u stanju da razlikujete terminološki ,,antivaksere,,od ljudi koji su zbunjeni,sluđeni,uplašeni,dezinformisani i koji bi u toj suludoj podeli terminološki preciznije ako već treba bili nazvani ,,antikovidvakseri,, što mnoge nije sprečilo da šire atmosferu linča,psovanja,huškanja,snajper Serengejt vakcinisanja,jebanja majki i svega onoga što grupa simpatizera blogogurua širi na ovom blogu.

Izmišljene podele i govor mržnje je jedino što ja vidim ovde na blogu vezano za covid pandemiju.

A šta očekivati od bloga kada tamo gde treba ništa nije kako treba.

Ljude treba smiriti,informisati na pravi način i objasniti im sve što je potrebno tamo gde to treba da se uradi.Društvene mreže nisu pravo mesto.

Neko je očigledno hteo da ovako bude.

Uspeo je.

Sad ga možeš jebat.




Нема "повратка на старо".

Може да буде само нешто ново. Или "ново", да будем прецизан.

Барем за нас који живимо у овом времену биће ново, не кажем да се није већ и раније догађало и (х)историји/повијести човечанства.

П.С. - А ти си, Фрихенде, барем у мојој представи о теби остао као неко ко се залаже за демократски уређена друштва. Са свим манама које таква друштва имају и морају да имају, али демократски уређена друштва.


Размисли мало о овоме:



"Тиранија је када твоја влада зна све о теби. Демократија је када ти знаш све о својој влади. Врло једноставно." (ЛИНК)


А у Србији на прагу ЕУ

И онда, Фрихенде, отворим главну страницу сајта Б92 и прочитам ово:


"Mogli smo to da rešimo, a da ne bude protivno Ustavu. Da se vakcinisani leče besplatno, a nevakcinisani da se leče besplatno ali u visini plaćenog osiguranja", naveo je Vučić. (ЛИНК)


О чему он то прича?

Плаћено осигурање?

Моја супруга је била позитивна, ја сам морао у изолацију на 14 дана јер сам невакцинисан.

Обоје деценијама од своје плате дајемо и за то "плаћено осигурање".

А за лекове, витамине, имунотерапије, лабораторије, разне снимке итд. дали смо преко 15 000 динара за те две недеље јер не може другачије.

При томе, по уредби Владе Србије, као невакцинисанима током тих две недеље боловања одузима нам се 35% плате.

Срећом, па за сада то није захтевало неко озбиљније болничко лечење и одласке специјалистима. Не знам где бисмо намакли паре за то сем да се позајмљујемо.

(А знаш и сам да свако озбиљније лечење у Србији већ годинама, деценијама, не само откако је корона, захтева силан новац за приватне лекаре, лекове, све што затреба... Да не причамо о онима који на своју несрећу морају да путују у иностранство да би се лечили због неспособних лекара у Србији. Па ко има пара, живеће а ко нема... Шта ћемо му ми... Сам је крив што је сиротиња, је л' те?)

И шта онда да кажеш на овакву изјаву председника сем да је у тој и таквој ситуацији лицемерна до сржи?

И још онда треба да верујем и њему и његовом Кризном штабу?

Извини, али не могу. Овакве ствари ми онда баш вређају и ово мало памети што имам.




Ма зајеби те форе!

Или ћемо да причамо озбиљно сада, без тих кафанских доскочица и пошалица или да се разилазимо?

Иначе, заборавих да ти кажем уз ово:


При томе, по уредби Владе Србије, као невакцинисанима током тих две недеље боловања одузима нам се 35% плате.




Вакцинисани добијају 100% плату док су на боловању због короне.

Невакцинисанима се плата умањује за 35%.

И то је у реду? Не видиш да ту нешто није у реду?

Зар се то не зове сегрегација грађана?

А на основу чега?

На основу уредбе Владе Србије од пролетос а по питању вакцинације коју сама та Влада Србије не сме да прогласи обавезном за све грађане јер тиме крши Устав Србије.

Подсећа мало на оно што смо мислили да смо оставили иза себе у прошлости.

Као некада они делови трамваја у Њу Орлеансу само за црнце (задња платформа), а?

И натписи да је забрањен улаз црнцима и псима?

И то прође овом народу, подметне му се без икаквих проблема и без икакве реакције грађана јер се на друштвеним мрежама води мали грађански рат ваксера и антиваксера па то привлачи сву пажњу јавности?

(И отуд тај "чаршаф" мог "хемороида" овде ако већ инсистираш да ти и то објасним.)

О чему је овде реч, Фрихенде?

То свакако није демократија за коју се ти залажеш.

Па како онда то да називамо?

Зашто нема обавезне вакцинације у Србији за корону ако је већ опасност по јавно здравље као што је то било за вариолу веру?

(Знам да се и ти тога сећаш, ту смо негде генерацијски.)

Зато што су све вакцине за корону још увек у фази испитивања и зато што се не знају све могуће последице по организам човека.

А видим, најављују већ и 4. бустер дозу без обзира на ово горе наведено.

И власт у Србији то добро зна и исто тако зна да ће их евентуални оштећени вакцинисањем тужити до Стразбура и добити спор и да ће морати онда да плаћа милијарде и милијарде оштећенима јер ни власт у Србији не зна о тим вакцинама много пошто су у фази испитивања.

Али је та екипа у Србији укапирала да је ово добра прилика да се мазне нека лова и стрпа у приватне џепове, је л' те? (Као и за ону вакцину за свињски грип 2009. године.)

Дакле, Фри...

Молим те, немој и ти да ми вређаш ово мало памети што имам оваквим својим коментарима у којима би ти сада да се ја онако кафански надгорњавам са тобом уз птоцикивање и доскочице доконих блогера и да подјебавамо један другог уз гомиле увреда као што смо се синоћ онако добро зезали.

Или ћемо сада да причамо озбиљно, без брејнвошинга медисјког мејнстрима у Србији или да се разилазимо.

Одлука је на теби.

Слободан си човек.

Исто као и ја.

За сада.




То је оно што се мени догађа у стварном животу.

И не само мени, многима.

И на то сам добио вицкаста подјебавања, избегавања директних одговора на моја питања, врлудања у покушајима да се релативизује суштина онога што сам написао...

Чему онда било какав озбиљан разговор на тему короне и вакцинисања у Србији на Блогу Б92?

Овде се о томе очигледно не може озбиљно разговарати већ корона и вакцинисање служе само за још један ријалити шоу Блога Б92 са јахањем, пуцањем и веселим потцикивањем учесника уз затварање очију пред реалношћу, игнорисањем када се саопшти нешто што је битно и што је тачно али што подрива њихову ископану бусију из које воде неке своје битке и окретањем главе пред оним што нам се свима догађа у спољном свету, те уз пристајање на некакву наопаку логику и извлачење закључака јер се у ствари овде и не жели доћи до некаквог макар зрнца истине него се само жели надвикивањем и спиновањима и извртањима чињеница доказати да је у праву само једна страна у овој причи.

Пошто не видим чему служи тај ниво комуникације, осим пукој естрадној забави а ради се о врло озбиљним стварима које већ погађају већину нас и тек ће нас погодити у будућности, и пошто ми је неизмерно досадан такав начин забаве да бих га и пратио и учествовао у томе, повлачим се из сваке будуће дискусије о корони и вакцинисању у Србији на Блогу Б92.

Пази, Чарли, чак више немам жељу ни да подјебавам ту наопаку логику учесника у тим дискусијама. Чак ни то...

Свако од нас је на ту тему рекао шта има, показао се какав је и како размишља и нека се на томе заврши.

И зато, Чарли...

Не повлачим се са Блога Б92.


Хтео сам Солоу да докажем да није у праву када ме је убеђивао да овакви покушаји као што је овај мој данас на овом блогу не вреде толиког и таквог труда какав сам уложио данас овде на Блогу Б92.

Није ми успело, Соло је у праву. Не исплати се. А уз то је и досадно.

Зато се само повлачим из овог ријалитија на Блогу Б92.

А ако се појави нека тема која би ме заинтересовала, свакако ћу се укључити с намером да се о томе дописујем на начин који ни мене ни остале учеснике на тим блоговима неће понижавати и вређати и мени ово мало памети које имам и другима њихову памет колико год да је имају. Не троши ми се више време на та глупераста естрадна ријалити препуцавања и подјебавања.

И ако се и будем укључивао, при томе ћу врло, врло пажљиво бирати своје саговорнике и коме ћу одговарати на његове коментаре упућене мени, јер довољно сада знам о свакоме овде да могу то себи да приуштим и да прескачем сваког оног чим га видим ако ми баш нешто и није до комуникације са њим.

То радим и у RL па зашто не бих и овде.

Боље онда буде и мени и том прескоченом.

Досадило ми је, Чарли. Не одлазим, само ми је овако нешто, овакви испразни блогови недостојни трошења времена, досадило па ћу од сада бити много пробирљивији када се будем укључивао у било који блог на Блогу Б92.

Дакле, биће ме и даље на Блогу Б92, али само тамо где сматрам да вреди, ту мислим само на себе не и на друге, да будем.

Једноставна формула коју ћу применити да не би овај Блог Б92 баш толико пао у мојим очима као место на којем смо, многи од нас, провели толико времена.

Боље да га онда памтим по неким лепим стварима него по оваквим ријалитијима недостојним људских бића.




П.С. - А у реакцијама на ово што сам ти сада написао видећеш колико сам у праву, то јест колико је Соло у праву, за све ово што ти рекох.




freehand freehand 21:08 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Ко каже да одлазим?

Ниси ме разумео.


gvozden1 gvozden1 21:13 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli


"Mogli smo to da rešimo, a da ne bude protivno Ustavu. Da se vakcinisani leče besplatno, a nevakcinisani da se leče besplatno ali u visini plaćenog osiguranja", naveo je Vučić.


I prolazi, ladno.
Čista diskriminacija.
Ljudi se razdvajaju po tome da li su poslušni ili neposlušni.

Ništa nevakcinisani nisu prekršili osim poziva vlade i Vučića da se vakcinišu, nikakav propis.
Sve zakone poštuju, plaćaju sve što je propisano da se plaća, a onda Vučić kaže, e za vas ne važi ono što za druge važi, jer niste mene poslušali, i jer ja tako kažem.
I narediću nekome da to upakuje u neku formu, nategnutu, istegnutu, nenormalnu, ali tako će da bude.

I prolazi, ne samo kod sendvičara nego i kod druge Srbije.
Konačno ih je Vučić ujedinio.

Samo sloga Vučića spasava.
Alal vera.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Не повлачим се са Блога Б92.

Само се повлачим из ријалитија на Блогу Б92.



Ok, onda
Ribozom Ribozom 21:57 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Вакцинисани добијају 100% плату док су на боловању због короне.
Невакцинисанима се плата умањује за 35%.
И то је у реду? Не видиш да ту нешто није у реду?
Зар се то не зове сегрегација грађана?


Glup potez, zato sto ce sada nevakcinisani a sa simptomima da idu na posao, kako ne bi isli na bolovanje i sacuvali 35% plate.
Sa druge strane, ne vidim cemu drama o nepravdi nanete tebi, kada je nepravda sve sto se desava u toj jadnoj zemlji, pa nesto te ne citah da kukas na vlast. I sta mislis, da najavis protest; aktiviras sindikate, tuzbu da li bi mogao nesto da promenis i da li bi mogao da skupis par hiljada istomisljenika?
I sta dobijamo diskusijom o slucaju krsenja radnickih prava, ako je krsenje? Kod mene je to nezakonito.



zilikaka zilikaka 22:10 07.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Glup potez, zato sto ce sada nevakcinisani a sa simptomima da idu na posao, kako ne bi isli na bolovanje i sacuvali 35% plate.

Možda ovo važi u državnim ustanovama. Kod mene je bolovanje uvek 65%, bilo i biće, osim ako nije povreda na radu.
Još na početku pandemije su pričali kako je na bolovanju od kovida puna plata ali to je očigledno bila neka preporuka koju verovatno ni jedna od privatnih firmi nije prihvatila jer za njih su to samo povećani troškovi na koje nisu obavezni.

Jedina razlika između vakcinisanih i nevakcinisanih je po pitanju izolacije. Ako si bio u kontaktu sa obolelim a vakcinisan si, nastavljaš da radiš osim ako ti se pojave simptomi.
Ako nisi vakcinisan (ili skoro preležao, ne znam koliko je to skoro) a neko iz kuće je pozitivan, i on te je prijavio prilikom pregleda u ambulanti, neka služba ti dostavi rešenje o izolaciji 2 nedelje a na poslu imaš pravo na naknadu od 65% za to vreme, isto kao da si na bolovanju, mada moji uglavnom koriste godišnji ili troše ranije zarađene sate ako ih imaju.

solo solo 23:30 07.11.2021

Re: freehand

da tvoj šulj.... pa sam ja, u tom smislu, samo hteo da proverim sa kakve pozicije to čini.


Proveri,ko ti brani.

freehand freehand 23:59 07.11.2021

Re: freehand

solo
da tvoj šulj.... pa sam ja, u tom smislu, samo hteo da proverim sa kakve pozicije to čini.


Proveri,ko ti brani.


Vas dvojica ste ko petaci, počeli ste ovde da kačite te zajedničke slike ko da vam je blog spomenar
alselone alselone 09:44 08.11.2021

Re: Re:Tasa debeli

Još na početku pandemije su pričali kako je na bolovanju od kovida puna plata ali to je očigledno bila neka preporuka koju verovatno ni jedna od privatnih firmi nije prihvatila jer za njih su to samo povećani troškovi na koje nisu obavezni.


Jeste, oni na državnim jaslama, kao ja na primer, dobijali smo 100% za bolovanje od korone a vi koji punite budžet da bismo mi dobili plate, dobijali ste 65% prilikom koronašenja.

Tako da, pijte čaja i sunčajte se, treba da se radi i plaća porez. Nemojte se razboljevati preko moje grbače.
shmoo shmoo 14:24 08.11.2021

"Религија је опијум за народ"

solo

Proveri,ko ti brani.




Проверио је.

Каже, не види се ништа к'о у буљи Барака Обаме.











freehand freehand 15:26 08.11.2021

Re: "Религија је опијум за народ"

shmoo
solo

Proveri,ko ti brani.




Проверио је.

Каже, не види се ништа к'о у буљи Барака Обаме.



E sad će onaj dobri i nepristrasni časni mačak toša da dođe da ti kaže kako nije lepo da budeš tako zločest i da ti kaže da mi se izviniš!


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 07.11.2021

Ćera, umEtnica

angie01 angie01 22:05 07.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Ćera, umEtnica
zilikaka zilikaka 22:29 07.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Bravo za ćeru.
Samo je drži dalje od kutije s alatom, objasnila sam ti zašto.
gvozden1 gvozden1 22:35 07.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Bravo za ćeru

Ovako talentovano dete od oca komuniste - stvarno neverovatno.

A prva preporuka je moja, za dete, Srkiju nikad ni jednu nisam kucnuo :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:17 07.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

gvozden1
Bravo za ćeru

Ovako talentovano dete od oca komuniste - stvarno neverovatno.

A prva preporuka je moja, za dete, Srkiju nikad ni jednu nisam kucnuo :)



Da vidiš kako piči klavir... najteže i najdraže mi je kad sedne i za par sati iz nota nauči neku kompoziciju sa kojom se ja mučim kao pas, čisto da me podjebava.

Samo, sudeći po svemu, izgleda da će ona prew u neke performing umEtnike, džaba sam ja sa njom radio generalke ka priusu i motoru, to je sad ič ne zanima. Mada se dosta zapalila kad sam joj pre neku nedelju objašnjavao kompleksne brojeve...

Ali zato ova manja, ta voli u sve da zabode nos, ali kad joj ponudim da nešto odvrne, zalemi, nabudži, boji se. Videćemo, možda sa njom imam više sreće...








docsumann docsumann 07:59 08.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

srdjan.pajic


sjajno!

koliko se sjećam i bocvenina ćerka je imala likovnu dragon fazu.


mi, homm3-ovci, to itekako poštujemo
gvozden1 gvozden1 08:55 08.11.2021

Re: Ćera, umEtnica


Ali zato ova manja, ta voli u sve da zabode nos, ali kad joj ponudim da nešto odvrne, zalemi, nabudži, boji se. Videćemo, možda sa njom imam više sreće...

Nema od toga ništa, žensko je to.
Lepo, pametno, umiljato, al smotano jbg.
Iz iskustva ti govorim, i ja sam se nadao:)

Nego vidi ti da napraviš muško, da taj alat, i onakva stega, ne skuplja prašinu džabe, šteta je :)
maksa83 maksa83 09:38 08.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Nego vidi ti da napraviš muško, da taj alat, i onakva stega, ne skuplja prašinu džabe, šteta je :)

Pajo ne slušaj ga ušinućeš se sjebaćeš nešto, nismo mi više u godinama za te vratolomije...
macak_tosa macak_tosa 10:19 08.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

srdjan.pajic
gvozden1
Bravo za ćeru

Ovako talentovano dete od oca komuniste - stvarno neverovatno.

A prva preporuka je moja, za dete, Srkiju nikad ni jednu nisam kucnuo :)



Da vidiš kako piči klavir... najteže i najdraže mi je kad sedne i za par sati iz nota nauči neku kompoziciju sa kojom se ja mučim kao pas, čisto da me podjebava.

Samo, sudeći po svemu, izgleda da će ona prew u neke performing umEtnike, džaba sam ja sa njom radio generalke ka priusu i motoru, to je sad ič ne zanima. Mada se dosta zapalila kad sam joj pre neku nedelju objašnjavao kompleksne brojeve...

Ali zato ova manja, ta voli u sve da zabode nos, ali kad joj ponudim da nešto odvrne, zalemi, nabudži, boji se. Videćemo, možda sa njom imam više sreće...



Ne mora da znači!
Moje mlađe dete je kada je bilo dete neprestano crtalo.
Dve godine smo dozvolili da crta i po zidovima.
Dakle, umetnost joj ne škodi, samo može da pomogne.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 09.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

docsumann
srdjan.pajic


sjajno!

koliko se sjećam i bocvenina ćerka je imala likovnu dragon fazu.


mi, homm3-ovci, to itekako poštujemo


Da, ima ta faza kad deca čitaju Wings of Fire serial (bar ovde kod nas, to je još gore od Hari Potera, valjda, bar po merilima naših časnih dedekanja džangrizavih, koji provode vreme na blogu sa nama, ostalom decom, umesto da idu u parkić, hrane golubove, igraju mice i bave se ozbiljno revizijama istrorijskih istina). Pre toga je pročitala How to Train Your Dragon, a onda joj to nije bilo dovoljno nego je zahtevala da joj ga i ja čitam pred spavanje, i onda je uzimala da me ispravlja kad nešto pročitam ili izgovorim pogrešno).

Ona je onda čak dobijala narudžbine od drugara i drugarica iz razreda da im crta te zmajeve. A pričao sam kako je posle uzela to da unapredi, dakle da pređe na nivo industrijske proizvodnje, pa je zmajeve nalazila na internetu, malo ih pretaba u nekom programu za crtanje koji su dobili u školi, i onda odštampa na kućnom štampaču, pa to samo oboji ručno. Gotov proizvod dok si rekao keks. Pri tome nije htela da prosto uzme i odštampa na kolor štampaču, pošto isti i nemamo.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:43 09.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

gvozden1

Ali zato ova manja, ta voli u sve da zabode nos, ali kad joj ponudim da nešto odvrne, zalemi, nabudži, boji se. Videćemo, možda sa njom imam više sreće...

Nema od toga ništa, žensko je to.
Lepo, pametno, umiljato, al smotano jbg.
Iz iskustva ti govorim, i ja sam se nadao:)

Nego vidi ti da napraviš muško, da taj alat, i onakva stega, ne skuplja prašinu džabe, šteta je :)


Što reče Maksa, malo kasno sam se setio da je vreme da se ženim i da decu rađam, pa zato - šta je tu je, daj da ovih pravim inženjere. Ne da bih ja lečio neke komplekse, nego mi se, iz prve ruke, čini da je to ok zanimanje i da može pristojno da se živi od toga. A i da onda nađu nekog sličnog muža, vičnog, a ne nekog nesposobnog ćurana da ga maltretiraju.

Ova manja (napunila 4 pre neku nedelju, namćor u božju mater, ko da su nam je zamenili u porodilištu) mi došla i tražila da je učim da igra šah. Videla kako ova matora delje Magnusa Karlsona na mom telefonu, pa oće i ona tako. I evo, učimo kako se koja figura zove.

A tako se zaletela i pre par nedelja pa iznela zahtev da je vodimo na klizanje. Matora klinka i ja idemo svake subote na klizu, pa onda u kafanu, i ova je to videla, mora i ona. Ok, povedem je, hrabro je podnela stavljanje u klizaljke, i sva nabusita se odgegala do klizališta, ali kad je sa vrata snimila da je to nekakav led, i osetila da je klizavo, rekla je da je dosta, i da oće da idemo kući. Morali smo da zovemo gospoju da je spašava.

Onda sledeći vikend nije tražila da je vodimo, ali evo ovaj prošli opet jeste. I sve ispočetka, sva puna sebe, klizaljke na nogama, do vrata od klizališta, dalje ni makac. Presedela u boksu. Ja je vabio, nudio da je nosim, ama ni da čuje, opet je mama dolazila u spasilačku akciju. Pretpostavljam da sledećo vikend neće da pita, ali onaj sledeći će da proba ponovo.







gvozden1 gvozden1 22:54 09.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Videla kako ova matora

i ova je to videla, mora i ona

Ma sjajno :)
Klasika, ali uvek dražesno.

Uživaj Srki.
angie01 angie01 22:56 09.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

namćor u božju mater,


kakva slatka cufta!
zilikaka zilikaka 23:10 09.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Pretpostavljam da sledećo vikend neće da pita, ali onaj sledeći će da proba ponovo.

Tako i treba, a vi lepo uhvatite ritam, to vam poso.
Sećam se i ja tih prvih koraka na klizaljkama dok se ne ohrabri, pukle mi noge, al onda to krene i ti štrikliraš da si odradio i taj deo roditeljstva.
Skatke su to muke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 10.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

zilikaka
Pretpostavljam da sledećo vikend neće da pita, ali onaj sledeći će da proba ponovo.

Tako i treba, a vi lepo uhvatite ritam, to vam poso.
Sećam se i ja tih prvih koraka na klizaljkama dok se ne ohrabri, pukle mi noge, al onda to krene i ti štrikliraš da si odradio i taj deo roditeljstva.
Skatke su to muke.


Jesu, pogotovu što i ja volim klizanje i led i ovo mi je bila odlična prilika da se malo vratim u formu, pošto nisam klizao bar 20 godina pre toga. Ova prva je čak htela hokej da igra, nije ni znala šta je to, čula od nekog, za šta ovde mora da ide prvo na obično klizanje 3 neka nivoa a onda ih prebace na learn to play. Međutim, kad je videla jednu tekmu, gde su igrali osnovci, kako se jure i krljaju, isprepadala se i rekla neka hvala, ona će na umetničko (koje je, btw, neuporedivo opasnije i za trening i za takmičenja od hokeja, ali to ova nije znala). Sad je povezala da je to jako slično baletu i tražila da je ponovo upišem, nakon Kovid pauze kad je i izgubila interesovanje.

Da se ne žalim sad koliko sam mator i koliko je teško klizati za 50 godina...ustvari klizanje je lako, ali padanje nije.


zilikaka zilikaka 20:12 10.11.2021

Re: Ćera, umEtnica

Jesu, pogotovu što i ja volim klizanje i led i ovo mi je bila odlična prilika da se malo vratim u formu, pošto nisam klizao bar 20 godina pre toga

Jeste, i meni bilo interesantno, jedino što sam ja klizala po zaleđenim barama gde si imao prostora i uvek svež i gladak led, i mogo si ko čovek da upadneš ako nemaš sreće, pa mi ovo sa klizaštima jako neudobno i truckavo.

Da se ne žalim sad koliko sam mator i koliko je teško klizati za 50 godina...ustvari klizanje je lako, ali padanje nije.

Uh, nisam nešto padala (dobro, nisam se nešto ni zaletala nego ono, lagano, koliko mogu) al mi posle klizanja pucale noge. To bre boli ko tuđe, nikad na prođe.
zilikaka zilikaka 22:40 07.11.2021

Može ovde

Juče sam pomenula pevanje a danas čujem da naslednik hoće da se oproba u Krsmancu, (tačnije Obiliću, al za moju generaciju je kasno da se prilagođava).
Lepo, meni puno srce, taman jesen vreme za nove al možda je već kasno. Pogledam, imaju neki sajt na FB ali ne i zvanični. Nešto sa ovim drugim ne štima.

Posle nađem da su ove godine imali isključenu struju više meseci, da kubure na svaki način, te je možda i ovo razvlačenje sa audicijom zbog toga. Pitanje šta će do kraja i biti, koliko će ti ljudi moći da opstanu bez love, a država im daje na kašičicu.
Tuga bre jedna, hajde što su pukli svi KUD po manjim mestima, al da država neće da održi ni najjače, to je sramotno.
Ovde stvarno neće ostati kamen na kamenu...




srdjan.pajic srdjan.pajic 23:28 07.11.2021

Re: Može ovde

zilikaka
Juče sam pomenula pevanje a danas čujem da naslednik hoće da se oproba u Krsmancu, (tačnije Obiliću, al za moju generaciju je kasno da se prilagođava).
Lepo, meni puno srce, taman jesen vreme za nove al možda je već kasno. Pogledam, imaju neki sajt na FB ali ne i zvanični. Nešto sa ovim drugim ne štima.

Posle nađem da su ove godine imali isključenu struju više meseci, da kubure na svaki način, te je možda i ovo razvlačenje sa audicijom zbog toga. Pitanje šta će do kraja i biti, koliko će ti ljudi moći da opstanu bez love, a država im daje na kašičicu.
Tuga bre jedna, hajde što su pukli svi KUD po manjim mestima, al da država neće da održi ni najjače, to je sramotno.
Ovde stvarno neće ostati kamen na kamenu...




Šteta... moraće ženske da traži na nekom drugom mestu.
zilikaka zilikaka 07:21 08.11.2021

Re: Može ovde

Ma nema ih nigde, ko da su ilegalni. Nešto se nađe na sajtu Filharmonije kao da im je to rezevnipoložaj. Hajde se raspitaj privatno kako stoji stvar, ako imaš kod koga, molim te.
Da, i obavestila sam moderatora greškom za tvoj komentar. Jutro, a sitna slova...
angie01 angie01 11:15 08.11.2021

Re: Može ovde

Hajde se raspitaj privatno kako stoji stvar, ako imaš kod koga, molim te.


ja sam jos proletos od starih Krsmanaca cula da hoce da ih skenjaju, jer je cerkaodjedne od njih isto htela da nasledi mamu, uspela da stigne do audicije,prosla i onda nikako da krenu probe, pa s mama raspitalai saznala da se bore zaopstanak- ne znam koje sada dirigent, aod toga zavisi,...mada su i pozoriste i folkorni ansabl bas bili jaki u svojim kategorijamai izrodili mnoge poznate glumce,...folklorje vodio brat Radeta Markovicai u to vreme je bio prvi u Evropi,kao i hor...al pitacu,...imam ortaka koji je sada u ansamblu Pozorista na Terazijama, koje je prekoputa, pa moze da ode u kancelarije na prvom spratu da pita iz prve ruke...heboih, pa Pitic je bio u Krsmancu, a sada je neko mudo, mogao bi da nesto uradi,...al ima pametnija posla.

mnogi poznati su tu dolazili da skupljaju vokale za svoje potrebe-ceo Bregovicev hor npr,...ja ne znam kako se niko ne ukljuci u spasavanje.
angie01 angie01 11:49 08.11.2021

Re: Može ovde

...evo,javila sam mu da pita,...zvala sam sve telefone koje imam od Krsmanca i svi su iskljuceni.
angie01 angie01 13:28 08.11.2021

Re: Može ovde

dok ne pita ortak-javila mi je drugarica,cija cerka je prosle godine polozila audiciju, koju sam isto kontaktirala, da je dete odustalo, jer je sve jedno vreme bilo stalo, pa kao krenulo, a posle bilo neizvesno,...sad, da l je zbog kovida il zbog skenjavanja, ne znam, vidim na slikama novog hora, da ih nema ni cetvrtina od onog starog.
pecaros pecaros 15:08 08.11.2021

Re: Može ovde

zilikaka
Juče sam pomenula pevanje


Kad već ima prisutnih kvalifikovanih pevača, da pitam - oduvek me zanimalo kako u praksi ide uvežbavanje višeglasnog pevanja?

Mislim na ono kad se pevaju dve - tri različite melodije, harmonijski usklađene, pa to zvuči fino. Obično dominira, čini mi se, jedna osnovna melodija a ove druge se negde naokolo prepliću. Nekada sam pokušavao da "skinem" neki od tih sekundarnih glasova, nekada je i uspelo, ali je problem što me uvek spontano "odvlačilo" na dominantnu melodiju.

Dakle - je l' se u horu posebno vežbaju te melodijske linije, pa se jednom negde sastanu da zajedno pevaju, ili su tamo sve takvi talenti da bez problema i bez uticaja sa strane pevaju koji hoćeš glas?
macak_tosa macak_tosa 15:21 08.11.2021

Re: Može ovde

pecaros
zilikaka
Juče sam pomenula pevanje


Kad već ima kvalifikovanih pevača, da pitam - oduvek me zanimalo kako u praksi ide uvežbavanje višeglasnog pevanja?

Mislim na ono kad se pevaju dve - tri različite melodije, harmonijski usklađene, pa to zvuči fino. Obično dominira, čini mi se, jedna osnovna melodija a ove druge se negde naokolo prepliću. Nekada sam pokušavao da "skinem" neki od tih sekundarnih glasova, nekada je i uspelo, ali je problem što me uvek spontano "odvlačilo" na dominantnu melodiju.

Dakle - je l' se u horu posebno vežbaju te melodijske linije, pa se jednom negde sastanu da zajedno pevaju, ili su tamo sve takvi talenti da bez problema i bez uticaja sa strane pevaju koji hoćeš glas?

Ja volim horsko pevanje.
I u tome posebno volim one glasove koji terciraju i basiraju.
Mnogo više nego prve glasove.
angie01 angie01 16:42 08.11.2021

Re: Može ovde

Dakle - je l' se u horu posebno vežbaju te melodijske linije


prvo se sa korepetitorom uci odvojeno, svaki glas svoju melodijsku liniju, a posle se sa dirigentom sve sastavlja- naravno da se radi sa notama ispred sebe.
pevaju koji hoćeš glas?


ne moze svako i da hoce,da peva glas koji mu se svidja- njegove glasovne mogucnosti to odredjuju,...neko ima veliki raspon glasa,pa moze da bira,ali u vecini slucajeva su odredjeni glasovi-osnovni zenski-sopran i alt, muski- tenor i bas,...postoje i medjuglasovi mecosopran i bariton,...obicnu glavnu melodijsku liniju pevaju soprani i tenori.
zilikaka zilikaka 16:56 08.11.2021

Re: Može ovde

pecaros
zilikaka
Juče sam pomenula pevanje


Kad već ima prisutnih kvalifikovanih pevača, da pitam - oduvek me zanimalo kako u praksi ide uvežbavanje višeglasnog pevanja?

Mislim na ono kad se pevaju dve - tri različite melodije, harmonijski usklađene, pa to zvuči fino. Obično dominira, čini mi se, jedna osnovna melodija a ove druge se negde naokolo prepliću. Nekada sam pokušavao da "skinem" neki od tih sekundarnih glasova, nekada je i uspelo, ali je problem što me uvek spontano "odvlačilo" na dominantnu melodiju.

Dakle - je l' se u horu posebno vežbaju te melodijske linije, pa se jednom negde sastanu da zajedno pevaju, ili su tamo sve takvi talenti da bez problema i bez uticaja sa strane pevaju koji hoćeš glas?

Da, vežbaju se posebno deonice. Uvek imaš posebne probe po glasovima, gde se uvežbava to što peva glas, bilo to osnovna melodija bilo prateća. Mada, često je teško izdvojiti osnovnu melodiju. Nekako je uglavnom dobija sopran ali neretko se preuzima po glasovima.
A imaš i gde baš i nema osnovne melodije, svi nešto pevaju, svi različito ali ni jednu ne bi mogao da izdvojiš da je to glavno.
Imaš i kad je sve u čudnim harmonijama pa je tek teško ne samo izdvojiti melodiju nego i pevati višeglasno a da te neko ne povuče.
Pazi, nekom to teže ide, nekom lakše. Uvek imaš stabilne pevače-sigurne glasove koji vuku i ovi drugi iz glasa pevaju sa njima, čuju ih.
Kad se ozbiljno uvežbeva idu i probe po oktetima. Tad si ostavljen sam sebi, nema nikog da se na njega osloniš nego sam vodiš svoj glas ili se pogubiš.

Sve to se vežbanjem prilično dotera i iskustvo mnogo znači ali pre svega znači dobar, stabilan sluh.
I te uobičajene harmonije su uglavnom i predvidive, pa posle nekog vremena ti nije teško da naslutiš kako ide deonica. Ili da to primeniš u neobaveznoj prilici, pevaš prateći glas improvizacijom.

Imaš i nezgodu ako je neko apsolutni ili bar perfektni sluhista. Taj peva svoje aposlutno tačno, ali ako hor počne da pada, on se ne povlači nego peva svoje u drugom (tačnom ali trenutno nevažećem) tonalitetu. Zato je jako važno da i se pored pevanja nauči i slušanje drugih, da ti se ne desi da ostaneš sam na ledini. To sazvučje je mnogo važnije od istrajavanja na tačnosti.

Znači, kao i svuda, vežba je ključ svega.
P.S: Evo, ovo sam na brzinu našla, prvo mi palo na pamet kao zbućkane i melodije i harmonije. Jedino što ovde malo baš nisu istrajali na tim čudnim tonovima koji čine neobične harmonije, slabo se čuju. Treba to ćoškastije, tako je pisano

zilikaka zilikaka 17:43 08.11.2021

Re: Može ovde

vidim na slikama novog hora, da ih nema ni cetvrtina od onog starog.

Da, i ja sam to primetila, nema ih 30-40 ukupno. Hvala ti i na ovim informacijama. Po svemu sudeći mrka kapa.
Nego, postoji li Lola. Ni njih nigde nema, poslednje objave su od pre 3-4 godine. I oni su imali dobru lokaciju u Resavskoj i nešto se sećam da je i oko toga bilo problema. Možda su odavno deo istorije.
angie01 angie01 19:25 08.11.2021

Re: Može ovde

Nego, postoji li Lola.


nemampojma,culasam dasu ioni u slicnoh situaciji,al treba provriti-Spanacsu valjda prvodotukli.

EVO KAKO IZGLEDA SLAVA U KRSMANCU
21. novembar-uvek se dolaziprve nedelje posle datumaidodju svi ikada clanovi,..ovoje neka mirna varijanta, valjda za snimak:),,,kako je bilo mnogo poznatih medju nekadasnjim clanovima,bude dosta zanimljivo utomsmislu.

A EVO SNIMAK SA PLOCE

Povodom 120godina Krsmanca u Kolarcu

i fantasticna Missa Criolla








zilikaka zilikaka 20:00 08.11.2021

Re: Može ovde

Nije baš za porediti, al evo i ja pronašla nešto od mog nekadašnjeg hora.
Treba uzeti u obzir da su ovde većinom srednjoškolci, znači neformirani glasovi.

Posle smo bili materijal za beogradske horove, ko je tamo studirao. Ja sam jedno vreme provela i u Loli (nekako mi taj stil više ležao) ali mi nezgodno bilo zbog vikend proba, pa mi karijera nije dugo potrajala.

P.S. A u oje vreme je slabo bilo dostupnih snimaka, bar se nije moglo amaterski, pa je ovo neko postavio nešto sa snimljenih ploča iz onog (mog) vremena.
NA žalost, jedva se šta čuje, al eto ostalo je bar toliko.
JA ni ne znam gde su mi te ploče. TAd mi nije izgledalo da su mnogo bitne.

E, starosti...

pecaros pecaros 20:36 08.11.2021

Re: Može ovde

zilikaka
ali ako hor počne da pada, on se ne povlači nego peva svoje u drugom (tačnom ali trenutno nevažećem) tonalitetu. Zato je jako važno da i se pored pevanja nauči i slušanje drugih, da ti se ne desi da ostaneš sam na ledini. To sazvučje je mnogo važnije od istrajavanja na tačnosti.


Hvala vam obema na odgovoru, sad imam nešto bolje mišljenje o sopstvenom sluhu, mada svakako nisam neki ekstra.

Nego, zar može hor toliko da "padne" da promaši tonalitet?
angie01 angie01 20:43 08.11.2021

Re: Može ovde

Treba uzeti u obzir


lepo je.
zilikaka zilikaka 20:52 08.11.2021

Re: Može ovde

Nego, zar može hor toliko da "padne" da promaši tonalitet?

Kad je akapela pevanje i nisu svi u formi, pola tona se standardno padne. Padaju i profesionalci. Najčeđće je stvar trenutnog fizičkog stanja mada ima stvari gde se lako održava tonalitet i onih (obično sporih, razvučenih kompozicija) gde se pada ko iz puške. Tek kad su 100% našpanovani lako ga održe.
Znam da su pričali da je negde ovde Glinka pao ceo ton na koncertu.
A čim je pola tona, to više nije taj tonalitet pa zvuči falš ako se peva iz oba.
Ima i fora kako se diže tonalitet, kad si mator i čuješ da ovi okolo posustaju, al i tu treba biti oprezan da ne istrčiš i ostaneš da štrčiš, il povučeš toliko da se svi popnu.
Ako se to desi znači da je hor u izuzetnoj kondiciji i strašno motivisan.
maksa83 maksa83 21:00 08.11.2021

Re: Može ovde

E, starosti...

Samo da ti kažem da si bila u pravu oko Zlokolica, i ti i pecaros_slukom. Ta baba Jula se udavala dva puta, prvi put za Zlokolicu, drugi put za izvesnog Aleksandra Moča. E taj Moč je bio kažu Slovak, mada meni to zvuči madžarski. Bio je i mason između ostalog.
zilikaka zilikaka 21:07 08.11.2021

Re: Može ovde

Samo da ti kažem da si bila u pravu oko Zlokolica, i ti i pecaros_slukom.

Eto, vidiš, i još ispada da smo skoro pa rod.
angie01 angie01 21:10 08.11.2021

Re: Može ovde

vidi majka, novija postava decaka u Krsmancu, pokazi mladuncu kako su sjajni,

...ja i dalje ne mogu da verujem, da neko hoce da unisti najbolji hor u Evropi, star vise od 120 godina.



zilikaka zilikaka 21:16 08.11.2021

Re: Može ovde

angie01
vidi majka, novija postava decaka u Krsmancu, pokazi mladuncu kako su sjajni,

...ja i dalje ne mogu da verujem, da neko hoce da unisti najbolji hor u Evropi, star vise od 120 godina.


Ma ok je, ali da li uopšte ima hora, to mi saznaj:)
zaharaga zaharaga 21:26 08.11.2021

Re: Može ovde

zilikaka
pecaros
zilikaka
Juče sam pomenula pevanje


Kad već ima prisutnih kvalifikovanih pevača, da pitam - oduvek me zanimalo kako u praksi ide uvežbavanje višeglasnog pevanja?

Mislim na ono kad se pevaju dve - tri različite melodije, harmonijski usklađene, pa to zvuči fino. Obično dominira, čini mi se, jedna osnovna melodija a ove druge se negde naokolo prepliću. Nekada sam pokušavao da "skinem" neki od tih sekundarnih glasova, nekada je i uspelo, ali je problem što me uvek spontano "odvlačilo" na dominantnu melodiju.

Dakle - je l' se u horu posebno vežbaju te melodijske linije, pa se jednom negde sastanu da zajedno pevaju, ili su tamo sve takvi talenti da bez problema i bez uticaja sa strane pevaju koji hoćeš glas?

Da, vežbaju se posebno deonice. Uvek imaš posebne probe po glasovima, gde se uvežbava to što peva glas, bilo to osnovna melodija bilo prateća. Mada, često je teško izdvojiti osnovnu melodiju. Nekako je uglavnom dobija sopran ali neretko se preuzima po glasovima.
A imaš i gde baš i nema osnovne melodije, svi nešto pevaju, svi različito ali ni jednu ne bi mogao da izdvojiš da je to glavno.






angie01 angie01 21:29 08.11.2021

Re: Može ovde

ne bi da serem, al kod Dare to sa padanjem glasa, nije moglo, ona je bila kao gonic robova-zbog cega je posle nekog festivala otisla celae jedna ekipa,jer je drzala stojece probe za kaznu,...sve je u dovoljnoj uzvezbanosti, kondiciji i formi, koju pred nastuup odrzavas, a i sto kako su u postavi rasporedjenj pevaci drzaci, koji vuku na teskim deonicama i ne daju da padne tonalitet,...ona je nas masirala, kao da smo profi-zato tako i zvuci, ono pred Bemus,SC,ili bilo koji nastup, to su meseci svakodnevnog rada, do perfekcije-tako da stvarno moras da volic- probe od 7 do 11 uvece sa jednom pauzom,...za takmicenja ili letljeigre u DU, ili turneje, samo sto ne dovede onog crnca sto lupa bubnjeve i bicem na galijama,...ja je bas nisam mnogo volela,iako meni nije nista lose uradila,al je u amaterskom horu izivljavala neku svoju ambiciju, mada moram da priznam da je bila vrsan dirigent,..al bio su i Babic i Antun Kolar, koji se nisu tako ponasali, a imali isto vrhunske rezultate...al je bilo super drustvo i nevidjeno zezanje.
angie01 angie01 21:33 08.11.2021

Re: Može ovde

to mi saznaj:)


..rekoh ti, zvala sam,javice sta sazna-odmah cu da prenesem,..mene buni sto su im telefoni iskljuceni,...
zilikaka zilikaka 21:56 08.11.2021

Re: Može ovde

ne bi da serem, al kod Dare to sa padanjem glasa, nije moglo, ona je bila kao gonic robova-zbog cega je posle nekog festival aotisla celae jedna ekipa,jer je drzala stojece probe za kaznu,...sve je u dovoljnoj uzvezbanosti, kondiciji i formi, koju pred nastuup odrzavas, a i sto kako su u postavi rasporedjenj pevaci drzaci, koji vuku na teskim deonicama i ne daju da padne tonalitet,...

Pa sve sam to i ja rekla. Ne mora da se padne ali za to treba mnogo uslova. Pre svega dobri pevači ali i kondicija.


ona je nas masirala, kao da smo profi-zato tako i zvuci, ono pred Bemus,SC,ili bilo koji nastup, to su meseci svakodnevnog rada, do perfekcije-tako da stvarno moras da volic- probe od 7 do 11 uvece sa jednom pauzom,...za takmicenja ili letljeigre u DU, ili turneje, samo sto ne dovede onog crnca sto lupa bubnjeve i bicem na galijama,...ja je bas nisam mnogo volela,iako meni nije nista lose uradila,al je u amaterskom horu izivljavala neku svoju ambiciju, mada moram da priznam da je bila vrsan dirigent,..al bio su i Babic i Antun Kolar, koji se nisu tako ponasali, a imali isto vrhunske rezultate...al je bilo super drustvo i nevidjeno zezanje.


A možeš misliti kako je to izgledalo u mestu gde imaš daleeeko manji izbor i priliv pevača, a dva dobra hora.
Ovaj naš je bio po odnosu prema pevačima kao Dara. Sećam se da smo jednog leta otišli negde, na neki festival, i bili smešteni u studentskom domu (da li je Debrecin, više nisam sigurna), i bio neki bife gde si mogao da poručiš sok, kafu i slično, a ovaj naš naredio da se odvoji jedna količina gaziranog soka, izvadi iz frižidera i svaki otvori, i da jedino takve smeju da nam služe.
JEdnom nas je zaključavao redom po sobama, da ne orljamo pred nastup, pa izbila frka.
Jedino što smo tad svi mahom bili klinci pa trpeli. Sa starijima već teško tako možeš.
Ja sam isto napustila uz svađu jer zbog bolesti tadašnje kuce (morala svakog dana da je nosim na terapiju, nije imao ko drugi) nisam htela da idem na Mokranjčeve dane. To mi nikad nije oprostio pa sam po njihovom povratku vratila garderobu (za neupućene, to je gest konačnog raskida sa horom).
Posle me je godinama pominjao kao negativan primer. Tek posle 30 godina smo se izmirili, kad je na kratko ponovo okupio seniore.
A inače, znala sam za te Darine bisere pa sam se zato javila kod Pančića. On je bio umereniji.
zilikaka zilikaka 22:01 08.11.2021

Re: Može ovde

Nego, nisam se do sada autovala, ja sam uvek bila drugi sopran.
Ti?
angie01 angie01 22:24 08.11.2021

Re: Može ovde

odvoji jedna količina gaziranog soka, izvadi iz frižidera i svaki otvori, i da jedino takve smeju da nam služe.




Ti?


u svojoj "pevackoj karijeri" sam bila i sopran i alt,...sad bih zbog pusackog staza, tesko mogla da dobacim bilo sta u visinama...bas sam se urnisala i zao mi je zbog toga...al je fazon bio,da to nije islo postepeno,samo u jednom momentu vise nije islo, kao da se okrenuo registar.
maksa83 maksa83 22:30 08.11.2021

Re: Može ovde

Nego, nisam se do sada autovala, ja sam uvek bila drugi sopran.

Izvinjavam se što ometam razgovor, ali da li kao domorodac možeš da potvrdiš da li je ovo istina:

Čitava okolina zrenjaninskog Linglonga prekrivena zamkama za srne

zilikaka zilikaka 22:54 08.11.2021

Re: Može ovde

maksa83
Nego, nisam se do sada autovala, ja sam uvek bila drugi sopran.

Izvinjavam se što ometam razgovor, ali da li kao domorodac možeš da potvrdiš da li je ovo istina:

Čitava okolina zrenjaninskog Linglonga prekrivena zamkama za srne


I ja sam za to čula iz medija, ništa više.
Činjenica jeste da su država u državi, da imaju čuvano gradilište (bili oni slučajevi pokušaja snimanja gde su neki njihovi došli i oterali novinare i to van ograde gradilišta a da se policija pravila luda).

Ne znam za ovo, nadam se da će lokalni lovci i još neki zainteresovani istražiti slučaj.

Onaj pokret koji je formiran zbog kafilerije se angažuje, šalje prijave, tužbe ali niko nema nameru da reaguje.
Biće to vrlo ozbiljna borba. Tek je počelo.
maksa83 maksa83 22:58 08.11.2021

Re: Može ovde

Ne znam za ovo, nadam se da će lokalni lovci i još neki zainteresovani istražiti slučaj.

Lovci to sigurno znaju - postoji zakonski osnov da se nekome tamo jebe majka, pošto nije lovna sezona. A i da jeste lovna sezona ne može svaki Ping Pong bez lovačke dozvole da brsti šumu od divljači.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:08 08.11.2021

Re: Može ovde

@angie01, @zilikaka
Djevojke, hvala vam za ove insajderske priče.
maksa83 maksa83 23:12 08.11.2021

Re: Može ovde

Djevojke, hvala vam za ove insajderske priče.

A jas' izvinjavam što sam ih prekinuo.
crossover crossover 23:21 08.11.2021

Re: Može ovde

Поздрав за старе другаре из Крсманца од колеге тезгароша. :)


zilikaka zilikaka 23:23 08.11.2021

Re: Može ovde

kamilo_emericki
@angie01, @zilikaka
Djevojke, hvala vam za ove insajderske priče.

Ih, to su bile samo mrvice, mogle bi mi o tome onoliko. I blog u 4 ruke da napišemo. Radni naslov: "Kad sam bio mlad"

zilikaka zilikaka 23:42 08.11.2021

Re: Može ovde

crossover
Поздрав за старе другаре из Крсманца од колеге тезгароша. :)




Vidi, pa ima ovde još takvih, al ćute.
Ti si bio u ovoj ekipi?
angie01 angie01 23:48 08.11.2021

Re: Može ovde

kako-ko, Rovinj, Skarabe, Zak( sada u Legendama), svira bubnjeve, a mladi Mikica,( sada svira u nekom dvojcu)u belom pilotskom kombinezonu przi po gitari, al sara i ocima po publici,a tamo pola Beograda i Inspektor Blaza i Nesa Leptir-isto Krsmanovic,...imam negde i Fotke,..Zlaja, dr Sale-pravio u prstace u sterilizatoru, Kiza, Marina Perazic u najboljoj fazi...
zilikaka zilikaka 23:52 08.11.2021

Re: Može ovde

Sa vama je bila i naša Sanja Uzelac. Posle sa Dašom i ekipom Ođila.
crossover crossover 23:57 08.11.2021

Re: Može ovde

zilikaka
crossover
Поздрав за старе другаре из Крсманца од колеге тезгароша. :)




Vidi, pa ima ovde još takvih, al ćute.
Ti si bio u ovoj ekipi?


Да, упознао сам их у Крсманцу (тамо сам углавном само пио пиво и гледао женске, значи често сам долазио) па сам касније свирао са њима, са њима сам и прве озбиљније паре зарадио од свирке, на турнеји са Франом Ласићем. Ово је снимак са плоче, мене нема ту.

Тамо сам касније упознао и лика, фотомодел и новинар, који ми је набацио неки посао за Венити Фер. Тај тип је сада професор на Богословији у Бгд. Чудо је био тај Крсманац. :)
crossover crossover 00:01 09.11.2021

Re: Može ovde

a mladi Mikica,( sada svira u nekom dvojcu)u belom pilotskom kombinezonu przi po gitari, al sara i ocima po publici


Ево га још млађи Микица (овај последњи) са Лимуновим дрветом на пешачком испред моје зграде. :)


angie01 angie01 00:46 09.11.2021

Re: Može ovde

Sa vama je bila i naša Sanja Uzelac. Posle sa Dašom i ekipom Ođila.


znam Sanju i Dasu.
zilikaka zilikaka 00:51 09.11.2021

Re: Može ovde

Ja našla upravo jedan zajednički snimak sa Krsmancem. To je bilo valjda prvo nešto u SC a posle se snimalo na Košutnjaku. Stanko Crnobrnja režirao. Sečeno je, brzo idu snimci ali se pojavljuju likovi iz oba hora i oba dirigenta a i sećam se tih snimanja. Mislim sa se ton radio u Braći Stamenković.
zilikaka zilikaka 00:52 09.11.2021

Re: Može ovde

znam Sanju i Dasu.

E, pa videla sam je baš ovde. Taman je bila postala vaša
angie01 angie01 00:52 09.11.2021

Re: Može ovde

на пешачком


mis'is,na onoj fotki, Bitlsi stajl.

...a sta si ti svirao?
crossover crossover 01:03 09.11.2021

Re: Može ovde

angie01
на пешачком


mis'is,na onoj fotki, Bitlsi stajl.


То. Само није Еби Роуд него Милентија Поповића стрит.
Бубњеве.
angie01 angie01 01:04 09.11.2021

Re: Može ovde

kod nas su stalno dolazili i vodili nas na takva snimanja-za razne emisije,ili za necije koncerte, od Bjelog Dumeta,pa nadalje,...dolazili su i na zurke posle nasih nastupa razni poznati, jer se tu dobro pevalo.
zilikaka zilikaka 01:10 09.11.2021

Re: Može ovde

dolazili su i na zurke posle nasih nastupa razni poznati, jer se tu dobro pevalo.

Pa da, te žurke posle koncerta su bile najbolje izgleda svuda. Mi pravili i proslave Novih godina redovno, pa se tu skupljlo ljudi. Naš je bio i Branimir Brstina pa jednom kao već mlad glumac pravio šou za Novu.
Sa ove distance...da mi je 10% prilika za tako nešto,niko srećniji
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:23 09.11.2021

Re: Može ovde

То. Само није Еби Роуд него Милентија Поповића стрит.
Бубњеве.




sad gledam iz nekoliko puta, jebote kako je mocna fotka.

ovo je steta sto nije negde vise objavljivano.

sta reci. brutalizam beograda na vrhuncu. na slici je sve cisto, uklopljeno, njihova pozicija fantasticna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana