Istorija| Ljudska prava| Mediji| Na današnji dan| Reč i slika

AIDA, JELENA, izvinite, ne znaju šta rade!

Filip Mladenović RSS / 09.11.2021. u 19:43

Fašizam i antifašizam
Fašizam i antifašizam
Današnji herojski čin koleginice antifašistkinje Aide Ćorović, koja je oprala obraz normalnom, čestitom, civlizovanom Beogradu gadjajući jajima sramni mural u Njegoševoj ulici sa likom osudjenog ratnog zločinca, nacionalne sramote celog srpskog naroda, kao da je najava prekretnice u odnosu prema nesrećnim, ratnim devedesetim godinama XX veka.

Ili ćemo i dalje većinski  zabijati glavu u pesak i ignorisati groznu činjenicu da su neljudi u ime srpskog naroda počinili najmonstruoznije ratne zločine nad civilnim stanovništvom ili ćemo doživeti javnu katarzu, ako ne u hrišćanskom, a ono barem u gradjanskom smislu, i kritički se odnositi prema huljama iz vlastitih redova.

Nikako se ne može opravdati većinsko ćutanje, guranje pod tepih, pileće pamćenje..., a kamoli licemerna simetrija u stilu "pa i oni su nama radili to isto"! Dobro kućno vaspitanje nalaže da se najpre očisti i sredi vlastito dvorište, a o susednom neka brine njegov vlasnik.

Način na koji je danas uhapšena i odvedena u nepoznatom pravcu Aida Ćorović, kao i umetnica Jelena Jaćimović, klasičan je fašistički čin i za svaku je osudu! Ćutanje zbog toga se svakom od nas može osvetiti, jer smo mi sledeći!

No, za istoriju ostaje da su jedna hrabra Bošnjakinja i jedna hrabra Srpkinja ovog 9. novembra 2021, dana posvećenog borbi protiv fašizma, zajedno branile i odbranile dostojanstvo slobodarske, demokratske Srbije 

I zato, hajde za početak da uzmemo četke i farbe u ruke i prekrečimo sve uvredljive grafite širom Srbije, a naročito one sa likovima ratnih zločinaca.

A komunalna milicija, opštinski inspektori, policija... neka se bave sirotinjom koja prodaje stare stvari i zeleniš po ulicama, džeparošima, švercerima, prosjacima...

Dok režim oličen u Vučiću, Vulinu, Ani Brnabić... i dalje više vodi računa o rejtingu i vlastitim džepovima, a ne o Ustavu Republike Srbije, važećim zakonima, radu i odgovornosti državnih službi, uključujući i one kojima je dužnost i za koje su plaćene da uklanjanju uvredljive i sramotne grafite!

 

 

Atačmenti



Komentari (1045)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:59 09.11.2021

Pošten predlog

Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu.
macak_tosa macak_tosa 20:06 09.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu.

Nije agenda.
Jer - je poznato da su zločine činili samo Srbi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:13 09.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu.


Kada bi tamošnje Aida i Jelena gadjale jajima table sa imenima ratnih zločinaca iz redova bošnjačkog naroda, isto bi ih 5 likova sa kačketima odvelo u nepoznatom pravcu.

Jer, fašizam je fašizam: danas dodju po Aidu i po Jelenu i odvedu ih u nepoznatom pravcu, a sutra dodju po tebe, pa te takodje odvedu u nepoznatom pravcu!
predatortz predatortz 20:21 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Kada bi tamošnje Aida i Jelena gadjale jajima table sa imenima ratnih zločinaca iz redova bošnjačkog naroda, isto bi ih 5 likova sa kačketima odvelo u nepoznatom pravcu.


Da, tamo bi ih odveli u nepoznatom pravcu. Ili poznatom - put Kazana, Miljacke...

Ovde su ih, zbog remećenja JRM, odveli u policijsku stanicu, sačinili zapisnik i pustili. Kaznu će, ako je dobiju, dobiti za prekršaj.

Ne može se Filipe silom, ni lažnim sudovima, ni sumnjivim presudama, ni plaćenim NGO, ničim od toga isterati Ratko iz srpskog naroda.


Biće on tu dugo, dok god postoje dupli aršini, dok postoje žrtve o kojima se ne govori, zbog čijih se grobova ne sudi...
I neka ga!
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:40 09.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
Kada bi tamošnje Aida i Jelena gadjale jajima table sa imenima ratnih zločinaca iz redova bošnjačkog naroda, isto bi ih 5 likova sa kačketima odvelo u nepoznatom pravcu.


Da, tamo bi ih odveli u nepoznatom pravcu. Ili poznatom - put Kazana, Miljacke...

Ovde su ih, zbog remećenja JRM, odveli u policijsku stanicu, sačinili zapisnik i pustili. Kaznu će, ako je dobiju, dobiti za prekršaj.

Ne može se Filipe silom, ni lažnim sudovima, ni sumnjivim presudama, ni plaćenim NGO, ničim od toga isterati Ratko iz srpskog naroda.


Biće on tu dugo, dok god postoje dupli aršini, dok postoje žrtve o kojima se ne govori, zbog čijih se grobova ne sudi...
I neka ga!


Ne može se ni silom sprečavati sprovodjenje zakona, čije odredbe obavezuju nadležne službe da po prijavi gradjana uklanjaju grafite sa fasada stambenih zgrada. Pa stanari te zgrade u Njegoševoj ulici su više puta zahtevali od Komunalne milicije i od komunalnog inspektora opštine Vračar da uklone taj grafit - i ništa!
predatortz predatortz 20:42 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Ne može se ni silom sprečavati sprovodjenje zakona, čije odredbe obavezuju nadležne službe da po prijavi gradjana uklanjaju grafite sa fasada stambenih zgrada. Pa stanari te zgrade u Njegoševoj ulici su više puta zahtevali od Komunalne milicije i od komunalnog inspektora opštine Vračar da uklone taj grafit - i ništa!


A nisu umeli, ili nisu baš svi to hteli, da ssmi prefarbaju?

Ja bih na mojoj zgradi prefarbao nešto što mi smeta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:45 09.11.2021

Re: Pošten predlog

I ja bih to isto učinio na svojoj stambenoj zgradi.
No, dopustimo da ima stanarki i stanara koji misle da se problem može rešiti obraćanjem opštinskim i gradskim službama, kojima je dužnost i za šta su plaćene da uklanjaju grafite.
predatortz predatortz 20:52 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Filip Mladenović
I ja bih to isto učinio na svojoj stambenoj zgradi.
No, dopustimo da ima stanarki i stanara koji misle da se problem može rešiti obraćanjem opštinskim i gradskim službama, kojima je dužnost i za šta su plaćene da uklanjaju grafite.


Ne drži me za reč, proveriću, ali mislim da je po zakonu upravo zajednica stanara dužna da to uradi.
loader loader 21:23 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Može da se desi da u toj zgradi svakako ima i onih kojima mural ne smeta previše, a i onih koji smatraju da je on tu opravdano. Što se mene tiče, da tu stanujem, krečio bih to, međutim, većinski se u ovom društvu podržava, ili makar ne osuđuje zločin koji je dotični počinio, a to može biti od 3 do 4 hiljade pobijenih ljudi, a zločin je koja god da je "cifra", s tim što ovdašnju tvrdu desnicu poletnijom čini podatak da je u Srebrenici ubijenih sve više (za razliku od Jasenovca gde je umorenih sve manje), pa se taj đavolski krug laži, morbidarija i licemerja samo jača i ubrzava. Da. Neka neko od Srba u Hrvatskoj jajima gađa mural Gotovine koji je ušuškan u "topničke dnevnike", ili nekog drugog po zakonima humanosti sličnog velikana. Bilo bi poučno videti reakcije formalnih i neformalnih .... /// Ogromna nesrazmera u tretmanu žrtava na ovim prostorima hrani jedino devijantne tipove, i ideologije, i mutne predstave mase o pravdi i nepravdi. Što se mene tiče, nikako ne bih da me kao pripadnika neke nacije predstavlja neko ko je masovno ubijao, kao što ne bih da u ime "pomirenja" i ko zna kakvih ljigavih ponovnih integracija svesno zaboravim na ogroman broj pobijenih i proteranih pripadnika sopstvenog naroda. Aidi svaka čast. Verujem da će joj biti manji rizik da jaja takođe baci i na murale, postere (itd) takođe zakrvavljenih likova iz redova sopstvenog naroda ili veroispovesti u Bosni, a potom i na iste u Hrvatskoj. Pošteno? Relativizacija s moje strane? I(li) nešto treće?

Kako god, zločin nije izbor. To je, samo, seme narednih zločina.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:24 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu



Sta ce tamo? Ona je drzavljanka Srbije i zivi u Beogradu.


Od kada je gadjanje nacrtanog Mladica mrznja prema Srbima?

A ovo da cuvaju mular i hapse ljude jeste Sramota sa veliko S!
loader loader 21:28 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Od kada je gadjanje nacrtanog Mladica mrznja prema Srbima?

Od 2012. to se ovde explicitno smatra za mržnju (prema Srbima). Pre 2012. neexplicitno, ili poluexplicitno, sa tendencijom tadašnje nesavršene ali perspektivne društvene varijante da se ovo explicit u bilo kom obliku potpuno izbaci, bez obzira na prefiks. A pre 2000. takođe explicitno... Deluje komplikovano, ali nije. Savršeno je jasno.


A ovo da cuvaju mular i hapse ljude jeste Sramota sa veliko S!


Nije loše da zbog remećenja javnog reda i mira, ili zbog oštećenja javnog/privatnog objekta privedu crtače murala. Tačka.

Crnokošuljaši nekada, danas crne kapuljače. Tu ne mislim na fašizam (što bi domaćin bloga žarko želeo), već na totalitarizam (bilo koji) i boju zla (crna, crvena i crno-crvena).
freehand freehand 22:54 09.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu.

Bio bi poštebn, da si ti prvi to učinio da ne mora ona. Jajetom na ratnog zločinca i komunjaru, šta ti je slađe od toga?
Al pošto nisi - neko je morao, pa makar i ona. Pri tome građanka republike Srbije, jednaka a u mnogo čemu poštenija i hrabrija od ogromne većine drugih građana republike Srbije.
Ali zajebi je sad pa ti idi u Sarajevo i obavi to što si njoj predložio.
ako nije indiskretno -- imaš i tamo državljanstvo?
Ako je indiskretno izvini što sam pitao.
freehand freehand 22:55 09.11.2021

Re: Pošten predlog

macak_tosa
predatortz
Imam pošten predlog za Aidu.
Da ode u Sarajevo i baci se jajetom na table sa nazivima ulica koje su nazvane po ratnim zločincima iz njenog naroda. Tako će dokazati da se vodi principima a ne (možda) prikrivenom mržnjom prema jednom narodu.

Nije agenda.
Jer - je poznato da su zločine činili samo Srbi.

Ali pošto nisu činili samo Srbi - nisui ni Srbi? jebo te Milan Lukić Repić. I Ratko Mladić Komunista.
predatortz predatortz 22:58 09.11.2021

Re: Pošten predlog

Ali zajebi je sad pa ti idi u Sarajevo i obavi to što si njoj predložio.
ako nije indiskretno -- imaš i tamo državljanstvo?


Imam i da uradim to što mi predlažeš, u Sarajevu bih bio linčovan.

Ona je u Beogradu privedena zbog učeša u okupljanju koje nije dozvoljeno i remećenja JRM.

Baš na tu razliku htedoh da ukažem.
freehand freehand 23:01 09.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
Ali zajebi je sad pa ti idi u Sarajevo i obavi to što si njoj predložio.
ako nije indiskretno -- imaš i tamo državljanstvo?


Imam i da uradim to što mi predlažeš, u Sarajevu bih bio linčovan.

Ona je u Beogradu privedena zbog učeša u okupljanju koje nije dozvoljeno i remećenja JRM.

Baš na tu razliku htedoh da ukažem.

Ma jok. Razlika je u tome što ona ima muda pa je uradila ono što misli da treba, kao građanka republike Srbije, a tebi nije ništa predlagala. Niti je razmišljala šta bi bilo.
Ti sedi gde si i smišljaj šta ćeš sledeće njoj da predložiš.
bene_geserit bene_geserit 05:53 10.11.2021

Re: Pošten predlog

A šta je uradila ? Gađala jajetom zid neke zgrade ? Šta je tu herojski ? Ako joj smeta grafit, što ga nije prekrečila, nego za to treba malo truda, lakše jaja.

Nego šta je to "antifašistkinja" ? Jel to neka titula ili nešto ? Kako se to postaje ?
Vidim i implicira se da je Vučićev režim fašistički. E kad bi to moglo kad je u pitanju banana država. Totalitaran jeste i lopovski i tu je kraj priče. A interese srpskog naroda prodaje svaki dan.
predatortz predatortz 08:48 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Nego šta je to "antifašistkinja" ?


To, liči mi, nekome treba da da na težini kada taj nema šta drugo da ponudi.

To ti je kao ono meštanin/meštanka, izrečeno kao da se doktorat sa Sorbone pominje.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:36 10.11.2021

Re: Pošten predlog

A šta je uradila ? Gađala jajetom zid neke zgrade ? Šta je tu herojski ? Ako joj smeta grafit, što ga nije prekrečila, nego za to treba malo truda, lakše jaja.


Pa zamisli tek sta bi bilo da je htela (ili neko drugi) da ga prekreci kad ni jaje ne mozes na njega da bacis. Cuvaju ga bre ko svetinju. Vidi ovog magarcinu sa pocetka snimka kako skakuce pokusavajuci da uhvati jajce. Eto ti kako oni shvataju drzavu - policija koja juri jaja u letu i Ministar policije koji ih obilazi i proverava da li su sva jaja na broju. I zamisli da placas pandure u civilu koji budu poslati na sledeci tajni zadatak: 'E, jesu svi tu? Ok, slusajte. Danas vam je zadatak da idete u Njegosevu i hvatate jaja. Jer mural ne sme pasti. Jel jasno?' 'Jasno!' 'Postupi po naredjenju!!!'

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Cuvaju ga bre ko svetinju. Vidi ovog magarcinu sa pocetka snimka kako skakuce pokusavajuci da uhvati jajce. Eto ti kako oni shvataju drzavu - policija koja juri jaja u letu i Ministar policije koji ih obilazi i proverava da li su sva jaja na broju.


KomeNdija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 10.11.2021

Re: Pošten predlog

KomeNdija



Stvarno je najveca steta sto danas ovo nema ko literarno da uoblici. Onako kao sto su Nusic i Kovacevic pisali o herojima svoga doba.
docsumann docsumann 11:03 10.11.2021

Re: Pošten predlog

ako ništa bitno nije uradila što je skočilo ovoliko ljudi da je u tome spriječi?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:25 10.11.2021

Re: Pošten predlog

ako ništa bitno nije uradila što je skočilo ovoliko ljudi da je u tome spriječi?


Da odgovorim parafrazom 'ej, zao im koka'.
maksa83 maksa83 11:30 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Stvarno je najveca steta sto danas ovo nema ko literarno da uoblici. Onako kao sto su Nusic i Kovacevic pisali o herojima svoga doba.

Kakvo literarno uobličavanje, ovo je XXI vek, ja bih napravio video igricu u kojoj lete jaja na zid iza tebe a ti treba da ih hvataš i štitiš zid telom. Napraviti kastmizabilno da može da se skinuje tako da svako može da aplouduje sliku koju hoće da bude na zidu. Inače igra dž. a za ovaj fičr $1.95. Vremenom skupljaš neki bonus, i onda npr. ako si spasao zid od 50 jaja zaredom, nijedno se nije provuklo dobiješ super moć i pritisneš gumbić koji prizove muriju da oduva ovog što baca jaja.

Alternativno igrica u kojoj si ti onaj koji gađa jajima, i treba i da bacaš jaja na zid a povremeno nadiru panduri u talasima koje ne možeš da gađaš jajima nego moraš da ih eskiviraš. Onda bos level - dolazi Vulin koji te gađa šurikenima u obliku petokrake i ocila.
milisav68 milisav68 11:31 10.11.2021

Re: Pošten predlog

docsumann
ako ništa bitno nije uradila što je skočilo ovoliko ljudi da je u tome spriječi?

"Privela" je tri "kožna mantila".

O kojim tačno "ovoliko" ljudi pričaš?
maksa83 maksa83 11:37 10.11.2021

Re: Pošten predlog

O kojim tačno "ovoliko" ljudi pričaš?

Imao si tamo koža klima full riot gear pandure koji su zapušili Prote Mateje i Smiljanićevu, žandarmerija, đipovi legitimisanje svih koji se zaustave prekoputa zida i povr' svega dolazi Ministar, ok, Vulin kao aproksimacija Ministra. Plus panduri u civilu plus navijači.

Ludilo kakva se sila digla.
angie01 angie01 11:45 10.11.2021

Re: Pošten predlog

O kojim tačno "ovoliko" ljudi pričaš?


o ovima,




zanimljivo,samo su je zene branile.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:48 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Kakvo literarno uobličavanje, ovo je XXI vek, ja bih napravio video igricu u kojoj lete jaja na zid iza tebe a ti treba da ih hvataš i štitiš zid telom.


To bi bila reinkarnacija one igrice iz Epohe Tetrisa kad su sa neba padala jaja a igrac je morao da ih skuplja u kosaricu. Ako se dobro secam bio i neki zli vuk od koga je moralo da se bezi. Grafika onako kao kod Marko Kraljevic vs Musa Kesedzija iz Video jela, zelen bor.

Inace, ovo tvoje ako napravis ima da udje u nastavni program Kriminalisticko Policijskog Univerziteta iz Cara Dusana. Tako da mozda ipak razmislis i o commercial use varijanti.
maksa83 maksa83 11:56 10.11.2021

Re: Pošten predlog

.
milisav68 milisav68 11:58 10.11.2021

Re: Pošten predlog

maksa83

Imao si tamo koža klima full riot gear pandure koji su zapušili Prote Mateje i Smiljanićevu, žandarmerija, đipovi legitimisanje svih koji se zaustave prekoputa zida i povr' svega dolazi Ministar, ok, Vulin kao aproksimacija Ministra. Plus panduri u civilu plus navijači.

Ludilo kakva se sila digla.

Pa kad je bila dojava :)

Sad vidim na snimku što je Endži okačila da je to bio jedan lep perfomans, sa mnogo ljudi.

Što bi reko jedan izmišljen lik - Bila lepa sahrana, milion ljudi bilo na sahrani...

I dalje me čudi kako vam je to bitnije od prodaje instituta Jaroslav Černi.
docsumann docsumann 12:00 10.11.2021

Re: Pošten predlog

I dalje me čudi kako vam je to bitnije od prodaje instituta Jaroslav Černi.


ih šta sve mene čudi, pa se opet ne čudim
maksa83 maksa83 12:01 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Sad vidim na snimku što je Endži okačila da je to bio jedan lep perfomans, sa mnogo ljudi.

Sledi nepopularno mišljenje, ali mislim da je dobro što je tamo bila murija (kao neka kontrola leta) pošto je razdvajala navijače i aktiviste.

Inače je danas neki tip uspeo da šljusne kantu bele farbe preko svega.

maksa83 maksa83 12:03 10.11.2021

Re: Pošten predlog

I dalje me čudi kako vam je to bitnije od prodaje instituta Jaroslav Černi.

Mislim da su ljudi oguglali. Ovi već uveliko mogu da rade šta 'oće, i tačno to i rade. Mogu da sruše šta im pada na pamet, sagrade šta im pada na pamet, nameste prodaju bilo čega, izglasaju bilo šta.

Gejm ouver.
mirelarado mirelarado 12:07 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Inače je danas neki tip uspeo da šljusne kantu bele farbe preko svega.


Kofa (farbe) delo krasi.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:15 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Inače je danas neki tip uspeo da šljusne kantu bele farbe preko svega.


Bravo za tipa. Ja verujem da takvih ima vise nego ovih cuvara murala. Nego su se ljudi umorili od borbe sa vetrenjacama pa ostave to kao kad se naviknes da ti klinci imaju razbacanu sobu. I cekas da prodje.

Kad smo kod klinaca, do nedavno nisam znao za seriju Jutro ce promeniti sve. Do sada sam odgledao nekoliko epizoda i dopalo mi se. Klinci (a i matorci) odlicno glume - nema prenemaganja, price su dobro razradjene a serija ima i dosta dobru atmosferu - nije da padnes u bedak.
docsumann docsumann 12:23 10.11.2021

Re: Pošten predlog


apropo visavi


angie01 angie01 12:24 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Jutro ce promeniti sve.


jedna od retkih zanimljivih.


Ja verujem da takvih ima vise nego ovih cuvara murala.


pametna deca bezi odavde,...a ima i dosta saboraca lika sa murala u bgdu i po sluzbama, partijama, pa su oni organizovani, za razliku od normalnog sveta, kome je dosta tog celog sranja,...niti su bili za rat, niti za ovu sramotu,...a posle se kuka kako nas svi nepravdeno mrze.
angie01 angie01 12:25 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Gejm ouver.


da, tako deluje.
freehand freehand 12:28 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Pa kad je bila dojava :)

Sad vidim na snimku što je Endži okačila da je to bio jedan lep perfomans, sa mnogo ljudi.

Pa normalno, kad šalješ poruku namera je da je što više publike vidi. Šta je tu problem?

I dalje me čudi kako vam je to bitnije od prodaje instituta Jaroslav Černi.

Mene čudi da ti trošiš vreme na ovakve stvari ako ti je bitnija prodaja instituta "Jaroslav Černi".
Neće niko da te ugosti da napišeš blog o tome?
Može kod mene, kad hoćeš.
milisav68 milisav68 12:34 10.11.2021

Re: Pošten predlog

mirelarado

Kofa (farbe) delo krasi.

E, tako se to radi :)

A ne sa najavom.
milisav68 milisav68 12:37 10.11.2021

Re: Pošten predlog

maksa83

Gejm ouver.

Pa ništa onda, da ispletemo čarapice, pošto ide zima, a vuče promaja odozdo.
shmoo shmoo 13:30 10.11.2021

Re: Pošten predlog

mirelarado
Inače je danas neki tip uspeo da šljusne kantu bele farbe preko svega.


Kofa (farbe) delo krasi.





Колико видим на слици, поред ђенерала као колатерална штета овог бомбардовања фарбом настрадао је и гробарски грб.

Неће то на добро да изађе.

Питај ове гробаре на Блогу Б92 ако мени не верујеш. Потврдиће ти то што ти кажем.







mirelarado mirelarado 14:05 10.11.2021

Re: Pošten predlog

angie01
Gejm ouver.


da, tako deluje.


Ništa od toga, rijaliti se nastavlja. Sada je u akciju stupila grupa mladića koja metodom flaše vode i sunđera za sudove pokušava da obriše farbu. Izgleda da su u pitanju strogi poštovaoci protivepidemijskih mera, jer svi nose maske, imaju i kapuljače, neki i naočare za sunce. Studio...
shmoo shmoo 14:05 10.11.2021

Назире се дно каце за купус













Policija je štitila građane od mogućeg sukoba






Reality must go on!

И вечерас такође у вашој вароши!





predatortz predatortz 14:09 10.11.2021

Re: Pošten predlog

mirelarado
angie01
Gejm ouver.


da, tako deluje.


Ništa od toga, rijaliti se nastavlja. Sada je u akciju stupila grupa mladića koja metodom flaše vode i sunđera za sudove pokušava da obriše farbu. Izgleda da su u pitanju strogi poštovaoci protivepidemijskih mera, jer svi nose maske, imaju i kapuljače, neki i naočare za sunce. Studio...


Serija će da traje par dana, gledanost će biti velika, kao i podeljenost publike.
Producenti AV i Aida Ć će da uberu prihode, svak prema dogovoru i u procentima koje su unapred dogovorili.
Ni jedno od njih neće ostati bez benefita.


mirelarado mirelarado 14:09 10.11.2021

Re: Pošten predlog

shmoo
Колико видим на слици, поред ђенерала као колатерална штета овог бомбардовања фарбом настрадао је и гробарски грб.


U fudbal i grbove timova ič se ne razbiram.
shmoo shmoo 14:16 10.11.2021

Re: Pošten predlog

mirelarado
shmoo
Колико видим на слици, поред ђенерала као колатерална штета овог бомбардовања фарбом настрадао је и гробарски грб.


U fudbal i grbove timova ič se ne razbiram.



Па ето, ова два су ти основна у Србији:







Упс, извини!

Они су, знаш, близанци. Вечити близанци. Па им ја често побркам оделца када их облачим.

Овако треба:






Али заједничко им је да оба имају црвену петокраку у средини грба. Зато и јесу вечити близанци. И онда није ни важно када им помешаш оделца.


mirelarado mirelarado 15:31 10.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
mirelarado
angie01
Gejm ouver.


da, tako deluje.


Ništa od toga, rijaliti se nastavlja. Sada je u akciju stupila grupa mladića koja metodom flaše vode i sunđera za sudove pokušava da obriše farbu. Izgleda da su u pitanju strogi poštovaoci protivepidemijskih mera, jer svi nose maske, imaju i kapuljače, neki i naočare za sunce. Studio...


Serija će da traje par dana, gledanost će biti velika, kao i podeljenost publike.
Producenti AV i Aida Ć će da uberu prihode, svak prema dogovoru i u procentima koje su unapred dogovorili.
Ni jedno od njih neće ostati bez benefita.


Tačno. Štetovaćemo jedino mi, prisilni posmatrači još jedne u nizu farsi kojima nas neprestano zasipaju e da bi nas ubedili da je to realnost.



gvozden1 gvozden1 15:40 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Neues aus der Nachbarschaft
KomeNdija



Stvarno je najveca steta sto danas ovo nema ko literarno da uoblici. Onako kao sto su Nusic i Kovacevic pisali o herojima svoga doba.

Teško da bi Nušić bio na Aidinoj strani
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:22 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Teško da bi Nušić bio na Aidinoj strani


Ne bi vala ni na Vulinovoj. Dobra umetnost je uvek na nicijoj strani.
gvozden1 gvozden1 16:28 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Neues aus der Nachbarschaft
Teško da bi Nušić bio na Aidinoj strani


Ne bi vala ni na Vulinovoj. Dobra umetnost je uvek na nicijoj strani.

Na srpskoj bi sigurno bio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:28 10.11.2021

Re: Pošten predlog

jedna od retkih zanimljivih.


Stvarno fino snimljeno. Odlicno uhvatili duh vremena i probleme tzv. mladih u Srbiji. Tzv. posto je jedna od odlika zivota ovih rodjenih od devedesetih na ovamo da nemaju prostor za svoj zivot ni mogucost da odrastu. Problemi kojima se serija bavi su ozbiljni i dzinovski ali nije depresivno uradjeno. I sto je jos zanimljivo da 90% stvari o kojima mi ovde - koji smo iz nekih drugih generacija - raspravljamo nisu njihovi problemi.
maksa83 maksa83 16:35 10.11.2021

Re: Pošten predlog

Na srpskoj bi sigurno bio.

100% bi stajao odma' pored ovoga.

gvozden1 gvozden1 17:10 10.11.2021

Re: Pošten predlog

maksa83
Na srpskoj bi sigurno bio.

100% bi stajao odma' pored ovoga.


Pa to ne znam, al da je stajao pored Voje Tankosića, jeste, a taj je bio sve osim cvećke.
Da je upisivao dobrovoljce da se ide na Bosnu, jer ju je smatrao srpskom, jeste.
shmoo shmoo 17:26 10.11.2021

Re: Pošten predlog

mirelarado

Tačno. Štetovaćemo jedino mi, prisilni posmatrači još jedne u nizu farsi kojima nas neprestano zasipaju e da bi nas ubedili da je to realnost.






А ако се не варам, овај блог је јуче почео као одбрана грађанске храбрости Аиде Ћоровић и Јелене Јаћимовић у њиховом политичком активизму.

Занимљиво, је л' да?
freehand freehand 17:49 10.11.2021

Re: Pošten predlog

predatortz
mirelarado
angie01
Gejm ouver.


da, tako deluje.


Ništa od toga, rijaliti se nastavlja. Sada je u akciju stupila grupa mladića koja metodom flaše vode i sunđera za sudove pokušava da obriše farbu. Izgleda da su u pitanju strogi poštovaoci protivepidemijskih mera, jer svi nose maske, imaju i kapuljače, neki i naočare za sunce. Studio...


Serija će da traje par dana, gledanost će biti velika, kao i podeljenost publike.
Producenti AV i Aida Ć će da uberu prihode, svak prema dogovoru i u procentima koje su unapred dogovorili.
Ni jedno od njih neće ostati bez benefita.



A ti sve pro bono... Pu.
Unfuckable Unfuckable 23:03 12.11.2021

Re: Pošten predlog

Али заједничко им је да оба имају црвену петокраку у средини грба


da su osnovani u Kraljevini imali bi nešta drugo.

Ali nisu.
shmoo shmoo 23:43 12.11.2021

Re: Pošten predlog

Unfuckable
Али заједничко им је да оба имају црвену петокраку у средини грба


da su osnovani u Kraljevini imali bi nešta drugo.

Ali nisu.




Па јес... Тачно.

Или како то рече ономад шоку президенте Вућићи када се потегло питање приватизације или ако не приватизације а оно гашења фудбалских клубова Звезде и Партизана као легла криминала и корупције, "жао нам је да угасимо ту традицију дугу 70 година."

Ето тако изгледа борба наше власти против криминала и корупције.

Жао им традиције, јбг.


Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.


nsarski nsarski 23:47 12.11.2021

Re: Pošten predlog

"жао нам је да угасимо ту традицију дугу 70 година."


Па јес... Тачно.

Pa jes...Tačno. S tim što to nije jedina 70 godišnja tradicija koju im je žao da ugase. U tome je izvor naše sreće. Ta tradicija duga 70 i više godina.
shmoo shmoo 00:12 13.11.2021

Размишљања једног обичног српског

Сунђер Боба:

nsarski
"жао нам је да угасимо ту традицију дугу 70 година."


Па јес... Тачно.

Pa jes...Tačno. S tim što to nije jedina 70 godišnja tradicija koju im je žao da ugase. U tome je izvor naše sreće. Ta tradicija duga 70 i više godina.



Дуга је то традиција... Седам деценија... Још пар година, па просечан животни век једног људског бића у Србији.





Можда је боље да ћутим...



П.С. - Знам да ћеш ми спочитавати што прецењујем вредност те метафоре - наш "фудбал" као слика нашег друштва у целини - али та "фудбалска" сличица у том мозаику је и међу највидљивијима нама, обичној раји, плебсу, па ми се ваљда зато и чини тако згодном да се кроз њу указује на сву трулежину и црвљивост целе ове наше јабуке са заставицом Србије на петељци.

(thanks to mister Corax на овој асоцијацији)






Unfuckable Unfuckable 00:20 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

inicijalna priča je bila, da podsetim - o petokraki?
shmoo shmoo 00:22 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

Unfuckable
inicijalna priča je bila, da podsetim - o petokraki?



Да?

Па зар не причамо управо о тој традицији са све њеним симболима на грбовима "наша два највећа фудбалска клуба"?

Unfuckable Unfuckable 00:25 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

iskreno, ja odavno ne kapiram o čemu ti pričaš.

Samo sam odgovorio na neutemeljenu primedbu

Али заједничко им је да оба имају црвену петокраку у средини грба
shmoo shmoo 00:27 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

Unfuckable
iskreno, ja odavno ne kapiram o čemu ti pričaš.

Samo sam odgovorio na neutemeljenu primedbu

Али заједничко им је да оба имају црвену петокраку у средини грба



Зар слике грбова фудбалских клубова Црвене звезде и Партизана не потврђују ту моју примедбу?

И ако већ не знаш о чему причам, на основу чега си закључио да је моја примедба неутемељена?

Unfuckable Unfuckable 00:28 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

po datumu kada su klubovi osnovani?
shmoo shmoo 00:50 13.11.2021

Re: Puštanje mastila

Unfuckable
po datumu kada su klubovi osnovani.



Сад ја тебе не разумем о чему причаш...

Покушаћу онда ја да објасним на шта сам мислио.

Причамо о симболу једног времена (црвена петокрака) која је захваљујући томе што се налази на грбовима два највећа српска фудбалска клуба током деценија постала симбол за вишедеценијску корупцију и криминал у Србији који долазе као резултат вишедеценијске негативне селекције засноване на политичким опредељењима и ставовима и припадности/неприпадању Партији (во времја она једној Партији), а у последњих 30 година политичким странкама.

(Ти и ја смо ту негде по годинама... Вероватно се сећаш да се пре званичног увођења вишестраначког система у Србији то називало плурализам интереса? Из тога нам је настао вишестраначки систем. Из тог некадашњег плурализма интереса. Па у ствари на крају испада да је то опет само та једна Партија, једино су ти интереси понели етикете политичких странака у вишестраначју у Србији у последњих три деценије.)

Е, сад...

Да ли то, та црвена петокрака на грбовима, нешто говори само о та два фудбалска клуба или ипак говори и о читавом овом друштву у Србији у тој седам деценија дугој традицији...

Боље да на овом месту станем и поновим








јер знам колико има њих који ће ме одмах хватати за гушу у још једној од небројених партизани/четници расправи у овом грађанском рату међу Србима који се није никада ни завршио.

А мене не занима учешће у том грађанском рату ни на једној од тих зараћених страна.

Само сам посматрач.

И то што кажем, то је само оно што видим у Србији.

Ништа више и ништа мање од тога... Назовимо то хроника једног времена.

Unfuckable Unfuckable 00:54 13.11.2021

Re: Puštanje mastila i mrsomuđenje

da su osnovani u Kraljevini imali bi nešta drugo.

Ali nisu.




Па јес... Тачно.


jesi ovo poslednje ti napisao?

Šta ti onda nije jasno?
shmoo shmoo 01:19 13.11.2021

Re: Puštanje mastila i mrsomuđenje

Unfuckable
da su osnovani u Kraljevini imali bi nešta drugo.

Ali nisu.




Па јес... Тачно.


jesi ovo poslednje ti napisao?

Šta ti onda nije jasno?




Играш на издржљивост?

К'о Фрихенд и остали Немци на Блогу Б92?

Са мном то неће да може.

Не падам на те форе, а немам ни воље ни жеље да се тиме бавим.

Мислим да ти одлично разумеш шта сам ја то написао али ти то што сам написао не одговара, смета ти из неког разлога који је само теби познат. (А можда и није само теби познат, ко ће то знати?)

Углавном, не треба да те нешто узнемирава то што сам ја написао. Ионако кажеш да ме уопште не разумеш.

(Успут да ти кажем, био сам убеђен да ти и не читаш моје коментаре исто као и још неки овде на Блогу Б92... Барем тако они тврде. Па сам се баш изненадио када сам видео да си се овде надовезао на мој коментар.)

Само опуштено како ти и приличи, не узбуђуј се.

Рекох ти већ, ја сам само посматрач и хроничар догађања у Србији.

Знаш оно:

"Само вас гледамо."

Ето, опет је то у моди... После двадесет година.

Unfuckable Unfuckable 01:38 13.11.2021

Re: Puštanje mastila i mrsomuđenje

kad nema šta drugo, a nije prošlo zatrpavanje mastilom i dalje mrsomuđenje preko četnikustašapartizan, žeksa i simbolike - 'ajmo lično.

Vidi, ne znam koga to "nas" gledate, i uopšte ne bih da se udubljujem u tmicu tvog psiha (psihoa?)

Gledaj, jadniče, možda nešto i naučiš.

Jednostavno, tvoje brojne frustracije i kompleksi, koji se ogledaju (između ostalih lupetanja) u ovakvim "krenem od nečega da bih završio nigde" - baljezgarijama mene ne obavezuju apsolutno ni na šta, osim da te vratim na početnu tezu (od koje si, a tvoja je, brže bolje utekao) a to je, zaboga - jebena petokraka.

U to ime, a videći da se daviš (ne kažem da je neprijatan prizor) u sopstvenim lupetanjima, kao primer koji bi mogao možda da ti pomogne u razmišljanju (ukoliko opcija postoji) ponudiću ti primer "dijaloga" iz devedesetih, znam da ti neće značiti, ali meni je ipak simpatičan jer je jebeno ilustrativan:

Naime, ova jadna prepiska me jako i žalosno podseća na davni intervju gde je napaljeni (i žalosni) srpski novinar neoprezno pitao Tonija Kukoča, netom draftovanog u Čikago Bulse, zašto ima baš tetovažu ajkule.

Dobio je odgovor u stilu (parafraziraću) -
„da sam iz Srbije imao bih tetoviran kukuruz, ali - ja sam sa mora“

Toliko o tvojoj besplodnoj tlapnji oko petokraka u grbovima naših, o, zaboga, najmilijih klubova, sa sve začinima četnikpartitzanžeksiunfuckablepedere.

Jadniče smušeni, meni samo i jedino nije jasno kako ti nije muka od samog sebe, tako doslednog.

daj sad neki dubokomisaoni jutjub, da se zamislimo.
A to da si posmatrač i hroničar, ahm važi - ti si go kurac.
Malen, i bez obostrane podrške


shmoo shmoo 10:35 13.11.2021

Симболи једног доба медиокритета у чопору

Unfuckable


Vidi

Gledaj



А баш сам се питао шта те је уопште и подстакло да се јавиш на мој коментар о црвеној петокраки на грбовима "два наша највећа фудбалска клуба", да не кажем вечитих близанаца и о тој "традицији коју нам је жао да угасимо".

И "гледам и видим" сада да сам погодио право у мету. У сриду, што би се рекло тамо одакле је Кукоч.

И видим да нисам једино код тебе погодио.

Има ту још медиокритета попут тебе којима тај буђави полураспаднути систем који траје седам и по деценија и који симболизују ти грбови "наша два највећа фудбалска клуба" одговара исто као и теби јер другачије не бисте ни могли да проживите своје животе фолирајући и себе и друге о сопственом значају и величини у овој Србији пошто сте сви заједно само онај "сировински састав негативне селекције" због којег и јесмо у говнима толике деценије.

И лепо вам је тако... Хај, хај, баш нас брига, возамо се на таљига...

И биће вам тако лепо све док не проради говњива мотка и све вас разјури и врати вас тамо где припадате по својим способностима и по својим људским квалитетима. Ако се то уопште и може назвати квалитет. Долазе неки нови клинци који ће вас отерати на место тамо где и треба да будете у овом друштву чим укапирају какви сте фолиранти.

И ти и остали медиокритети на Блогу Б92 то добро знате. Зато и не можете да поднесете да вам се то каже у лице.

И то је уједно и одговор на ону моју првобитну запитаност откуд ти да се качиш на мој коментар о црвеној петокраки на грбовима Звезде и Партиизана. Ето твог мотива.

Погодио сам у сриду.


А булшит о Кукочу ти је баш патетични несувисли клиначки покушај да прикријеш колико те је погодило то што си прочитао у мојим коментарима.

И не очекуј да ћу ти на све ове увреде које си ми сасуо у свом коментару узвратити на исти начин.

У RL са таквима, дрчнима, бучнима и агресивнима као ти, постоје и неке друге врсте комуникације. Али знаш ти то, Земунац си јбг.

А овде на Блогу Б92 ти то тако можеш да разговараш у том свом чопору са својим другарима и другарицама медиокритетима из тог сировинског састава негативне селекције који се у овој Србији негује деценијама у овом добу црвене петокраке јер ви другачије и боље и не умете.

И зато, због тебе и свих осталих медиокритета који и не умеју другачије али су врло агресивни, бучни и дрчни у свом јапајаизму, ова Србија и јесте већ деценијама у говнима.

Знате и ви то, али вам је тешко да то и признате себи, да будете искрени према самима себи.

А ако пожелиш уопште икада више да се са мном овде на Блогу Б92 дописујеш, онда то мораш много боље од овог твог фолирантског уличарског курчења и агресивног, бучног и дрчног наступа јер тиме не можеш са мном ништа да постигнеш. Знаш, има једно старо правило са исте те улице одакле ти неуспешно покушаваш да купиш форе за свој наступ у животу - џукела која лаје не уједа.

Капираш, дечко са ретким предњим зубима?

macak_tosa macak_tosa 20:05 09.11.2021

M'da!

Meni će ostati samo kao gorčina u još jednoj režiranoj predstavi.
Naravno - i nečijem pokušaju za nečije interese, koji nisu srpski, da se srpski narod dodatno anatemiše.
Čineći ga ustaškijim od ustaša i nacističkijim od nacista.
Strašno!
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:15 09.11.2021

Re: M'da!

macak_tosa
Meni će ostati samo kao gorčina u još jednoj režiranoj predstavi.
Naravno - i nečijem pokušaju za nečije interese, koji nisu srpski, da se srpski narod dodatno anatemiše.
Čineći ga ustaškijim od ustaša i nacističkijim od nacista.
Strašno!


Ne može se nijedan narod optužiti da je ovakav ili onakav.

Ratni zločinci imaju imena i prezimena i samo po tome ulaze u istoriju ljudskog beščašća!
macak_tosa macak_tosa 20:38 09.11.2021

Re: M'da!

Filip Mladenović
macak_tosa
Meni će ostati samo kao gorčina u još jednoj režiranoj predstavi.
Naravno - i nečijem pokušaju za nečije interese, koji nisu srpski, da se srpski narod dodatno anatemiše.
Čineći ga ustaškijim od ustaša i nacističkijim od nacista.
Strašno!


Ne može se nijedan narod optužiti da je ovakav ili onakav.

Ratni zločinci imaju imena i prezimena i samo po tome ulaze u istoriju ljudskog beščašća!

Ne može odjednom!
Ali upornim i sistematskim 'radom' itekako!
Što se na primeru Srba neprestano dokazuje!
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:42 09.11.2021

Re: M'da!

Upornim i sistematskim radom danas je Nemačka primer demokratske, civilizovane, prosperitetne, antifašiatičke zemlje, koja se ne bavi revizijom istorije niti nacističke ratne zločince toleriše na grafitima!
predatortz predatortz 20:46 09.11.2021

Re: M'da!

Filip Mladenović
Upornim i sistematskim radom danas je Nemačka primer demokratske, civilizovane, prosperitetne, antifašiatičke zemlje, koja se ne bavi revizijom istorije niti nacističke ratne zločince toleriše na grafitima!


Ali nastavlja da čini ratne zločine, nad tvojim narodom Filipe.

Da, evo:

O urednom stanju spoljnih delova zgrade dužan je da se stara vlasnik, odnosno korisnik zgrade u državnoj svojini. Kada je reč o zajedničkim spoljnim delovima poslovno-stambenih i objekata za kolektivno stanovanje, o njima se brinu svi vlasnici stanova i drugih posebnih delova zgrade, odnosno zakupci stanova u državnoj svojini – kažu u gradskom Sekretarijatu za komunalne i stambene poslove.

macak_tosa macak_tosa 20:54 09.11.2021

Re: M'da!

Filip Mladenović
Upornim i sistematskim radom danas je Nemačka primer demokratske, civilizovane, prosperitetne, antifašiatičke zemlje, koja se ne bavi revizijom istorije niti nacističke ratne zločince toleriše na grafitima!

Srbe porediti sa nacistima mogu samo gamad.
Jer - ništa ne može da se poredi sa nacistima, izuzev, možda ustaša.
Samo teški idioti i budalčine čine paralele Srba sa nacistima.
Gamad odvratna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:56 09.11.2021

Re: M'da!

predatortz
Filip Mladenović
Upornim i sistematskim radom danas je Nemačka primer demokratske, civilizovane, prosperitetne, antifašiatičke zemlje, koja se ne bavi revizijom istorije niti nacističke ratne zločince toleriše na grafitima!


Ali nastavlja da čini ratne zločine, nad tvojim narodom Filipe.


Koja ironija: pripadnici srpskog naroda masovno su odlazili i još uvek odlaze da žive i rade u Nemačkoj i Austriji!

Ekonomisti procenjuju da oko 15 odsto BDP Srbije čine doznake gastarbajtera!
predatortz predatortz 20:59 09.11.2021

Re: M'da!

Koja ironija: pripadnici srpskog naroda masovno su odlazili i još uvek odlaze da žive i rade u Nemačkoj i Austriji!


Pa to ratni zločin bombardovanja suverene zemlje, bez odluke SB UN, ubistva civila čini prihvatljivim?

E vidiš, zbog takvih kao ti će da postoje murali Mladiću!
Dok god postoji ovakvo licemerje, biće tuk na utuk.

I neka bude!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:04 09.11.2021

Re: M'da!

predatortz
Koja ironija: pripadnici srpskog naroda masovno su odlazili i još uvek odlaze da žive i rade u Nemačkoj i Austriji!


Pa to ratni zločin bombardovanja suverene zemlje, bez odluke SB UN, ubistva civila čini prihvatljivim?

E vidiš, zbog takvih kao ti će da postoje murali Mladiću!
Dok god postoji ovakvo licemerje, biće tuk na utuk.

I neka bude!


Nije bombardovana suverena zemlja, već zločinački režim Slobodana Miloševića, zbog koga je pre tog 24. marta 1999. stradalo na stotine hiljada civila!
maksa83 maksa83 21:07 09.11.2021

Re: M'da!

Nije bombardovana suverena zemlja, već zločinački režim Slobodana Miloševića, zbog koga je pre tog 24. marta 1999. stradalo na stotine hiljada civila!

Filipe ne seri, ipak je bombardovana suverena zemlja.
predatortz predatortz 21:10 09.11.2021

Re: M'da!

Nije bombardovana suverena zemlja, već zločinački režim Slobodana Miloševića, zbog koga je pre tog 24. marta 1999. stradalo na stotine hiljada civila!


Vidiš kako je teško osuditi zločin, a oni ubijeni u vozu su krivi koliko i oni u redu za hleb u Sarajevu...
Zločin je zločin. I dok budete pišali po našim mrtvim, kao što ti pišaš sada, živeće i Sloba, i Ratko, i Radovan...



Kako stvari stoje, živeće još dugo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:12 09.11.2021

Re: M'da!

maksa83
Nije bombardovana suverena zemlja, već zločinački režim Slobodana Miloševića, zbog koga je pre tog 24. marta 1999. stradalo na stotine hiljada civila!

Filipe ne seri, ipak je bombardovana suverena zemlja.


Suverena zemlja je bila i Nemačka, sa nacističkim režimom.

Srbija sa zločinačkim režimom Slobodana Miloševićem pre tog bombardovanja 1999. bila je jedan od krivaca za monstruozne ratne zločine nad civilima, etnička čišćenja, pljačke privatne imovine...
maksa83 maksa83 21:14 09.11.2021

Re: M'da!

Suverena zemlja je bila i Nemačka, sa nacističkim režimom.

O budale...
crossover crossover 21:15 09.11.2021

Re: M'da!

Filip Mladenović
predatortz
Filip Mladenović
Upornim i sistematskim radom danas je Nemačka primer demokratske, civilizovane, prosperitetne, antifašiatičke zemlje, koja se ne bavi revizijom istorije niti nacističke ratne zločince toleriše na grafitima!


Ali nastavlja da čini ratne zločine, nad tvojim narodom Filipe.


Koja ironija: pripadnici srpskog naroda masovno su odlazili i još uvek odlaze da žive i rade u Nemačkoj i Austriji!

Ekonomisti procenjuju da oko 15 odsto BDP Srbije čine doznake gastarbajtera!


Која иронија: економисти процењују да би дознаке гастарбајтера биле далеко веће од 15% да их Немци и Аустријанци нису побили током рата. Економисти процењују да је у Краљеву октобра ’41. године стрељана половина мушког радно способног становништва. За тај злочин нико није одговарао.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:16 09.11.2021

Re: M'da!

predatortz
Nije bombardovana suverena zemlja, već zločinački režim Slobodana Miloševića, zbog koga je pre tog 24. marta 1999. stradalo na stotine hiljada civila!


Vidiš kako je teško osuditi zločin, a oni ubijeni u vozu su krivi koliko i oni u redu za hleb u Sarajevu...
Zločin je zločin. I dok budete pišali po našim mrtvim, kao što ti pišaš sada, živeće i Sloba, i Ratko, i Radovan...

Kako stvari stoje, živeće još dugo.


Pa taj zločinački režim je hladnokrvno žrtvovao moje koleginice i kolege iz RTS-a. On je pišao po civilima ne samo drugih nacionalnosti, već i sopstvenog naroda!
predatortz predatortz 21:17 09.11.2021

Re: M'da!

Pa taj zločinački režim je hladnokrvno žrtvovao moje koleginice i kolege iz RTS-a. On je pišao po civilima ne samo drugih nacionalnosti, već i sopstvenog naroda!


Onda ste isti!
Hansel Hansel 21:38 09.11.2021

Re: M'da!

predatortz
Da, evo:

O urednom stanju spoljnih delova zgrade dužan je da se stara vlasnik, odnosno korisnik zgrade u državnoj svojini. Kada je reč o zajedničkim spoljnim delovima poslovno-stambenih i objekata za kolektivno stanovanje, o njima se brinu svi vlasnici stanova i drugih posebnih delova zgrade, odnosno zakupci stanova u državnoj svojini – kažu u gradskom Sekretarijatu za komunalne i stambene poslove.

И о чистоћи унутрашњих делова зграде, одржавању зграде итд. старају се власници. Међутим, ти власници најчешће имају потписан уговор о одржавању, чишћењу... зграде с Јавним стамбеним предузећем, а ставка "одржавање фасаде" је такође на рачунима које шаље Инфостан, с тим што треба истражити шта тачно подразумева, макар по тим уговорима.

С друге стране, зашто је Аида реметила јавни ред и мир више од оних који су сликали графит? Је л' то њихова имовина, па да су имали права да га осликавају? Није. Можда је то и неко друго прекршајно дело. Да ли Стамбена заједница треба да јури починиоце и има трошак зато што државни орган није заштитио њену имовину? Итд. Многа се питања могу отворити ако се тера мак на конац.

Аида је можда приведена зато што је скуп који је ту био пријављен – забрањен. А забрањен је, како се може прочитати, зато што је неко наводно проценио да може доћи до физичких сукоба супротстављених страна. Супер, зашто не забране фудбалске утакмице?

Кад поменусте Немачку, није тамо баш тако чиста ситуација. Препоручујем документарац "Добар отац – оптужница ћерке". Има у том филму и сцена у којој полиција не дира неонацисте али туче (или макар физилчки уклања, не сећам се апсолутно) "контрамитингаше" антифашисте. Можда су они били агресивни према мирним "митингашима" неонацистима, можда.

И још нешто о Немачкој, потпредседница Бундестага је ове године у Крагујевцу рекла да се у Немачкој не зна, да се не говори и у школама не учи о нацистичким злоделима у нашем делу света.

Све то није и не може бити никакво оправдање за било који злочин или затварање очију пред њим(а). Одвратна је неправда оличена у селективној и сумњивој "правди", ништа позитивнија нису ни уздизања злочинаца у јунаке ма из ког разлога, па и због "реципроцитета". Ако је Младић (су)одговоран за Сребреницу, ма која квалификација тог злочина била, он је злочинац. Ми се, нажалост, не можемо надати процесуирању злочинаца с других страна, то је јасно. Не видим зашто бисмо морали да останемо да се ваљамо у блату порицања истине. Но, ако је неко осећао идентификацију са починиоцима, можда макар у периоду када још нису били злочинци, донекле и могу да разумем тај конфликт.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:48 09.11.2021

Re: M'da!


Аида је можда приведена зато што је скуп који је ту био пријављен – забрањен. А забрањен је, како се може прочитати, зато што је неко наводно проценио да може доћи до физичких сукоба супротстављених страна. Супер, зашто не забране фудбалске утакмице?


To. Plus, obrati paznju kako dve zene cine neprijavljeni skup dok je bacanje jaja ozbiljnije unistavanje imovine od crtanja ratnih zlocinaca. Vulinova milicija. A sada vidim da se okupila i paramilicija.
maksa83 maksa83 21:52 09.11.2021

Re: M'da!

To. Plus, obrati paznju kako dve zene cine neprijavljeni skup dok je bacanje jaja ozbiljnije unistavanje imovine od crtanja ratnih zlocinaca. Vulinova milicija. A sada vidim da se okupila i paramilicija.

Da, došao lično Vulin da nadgleda odbranu murala.

Kakav cirkus od države.
predatortz predatortz 21:53 09.11.2021

Re: M'da!

maksa83
To. Plus, obrati paznju kako dve zene cine neprijavljeni skup dok je bacanje jaja ozbiljnije unistavanje imovine od crtanja ratnih zlocinaca. Vulinova milicija. A sada vidim da se okupila i paramilicija.

Da, došao lično Vulin da nadgleda odbranu murala.

Kakav cirkus od države.


Šta se bre vas dvojica ložite, k'o da ste bože mi prosti Filip?!

Pa ovo je klasičan dil, štima i jednim i drugim.
maksa83 maksa83 21:58 09.11.2021

Re: M'da!

Šta se bre vas dvojica ložite, k'o da ste bože mi prosti Filip?!

Pa nismo došli ovde da se vređamo.

Ja samo kažem da je cirkus.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:02 09.11.2021

Re: M'da!

Šta se bre vas dvojica ložite, k'o da ste bože mi prosti Filip?!

Pa ovo je klasičan dil, štima i jednim i drugim.



Ovo sto je Maksa gore napisao Idoli nekad, Mladic i navijaci danas pokazuje gde smo otisli. Jos pride Vulin. To otprilike kao da je Omega danas Ministar zdravlja. Doduse, tesko da bi bilo mnogo gore nego sto jeste.

Kome treba jebeni crtani Mladic u Njegosevoj dveilhadedvaesprve!?
freehand freehand 23:05 09.11.2021

Re: M'da!

Srbe porediti sa nacistima mogu samo gamad.

Ne seri?



Hoćeš da kažeš da ovi nisu Srbi ili da ti nisi game?
U oba slučaja grešiš.
freehand freehand 23:08 09.11.2021

Re: M'da!

Kome treba jebeni crtani Mladic u Njegosevoj dveilhadedvaesprve!?


Pazi, ne bi verovao koliko antikomunisti i demokratske duše sa novooslobođenim četničkim osećaijima vole te komunističke generale. Ja gledam i trljamoči.
shmoo shmoo 23:14 09.11.2021

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft

Kome treba jebeni crtani Mladic u Njegosevoj dveilhadedvaesprve!?



А је л' може онда у Борчи... Овчи... Крњачи... Миријеву... Калуђерици... Малој Моштаници...

Знаш, због оне изреке...

Боље патка у руци него риба у Миријеву.

Узгред, имам утисак да је онима који ово само гледају са стране пуна поменута дотична (патка) и разноразних Вулина и црних капуљача, али и разноразних Ћоровићки и Јаћимовићки...

Мислим да ту већину све ово уопште и не занима и не дотиче. Као да гледају неки ријалити отприлике... Тако се према томе односе.

freehand freehand 23:18 09.11.2021

Re: M'da!

Мислим да ту већину све ово уопште и не занима и не дотиче. Као да гледају неки ријалити отприлике... Тако се према томе односе.

Misliš - pišu ovolike čaršafe i za sobom ostavljaju ovolike gomile bulšita kao što ti radiš ovde na svaku temu koja te ne interesuje na mestu koje ti se gadi?
shmoo shmoo 23:28 09.11.2021

Re: M'da!

freehand
Мислим да ту већину све ово уопште и не занима и не дотиче. Као да гледају неки ријалити отприлике... Тако се према томе односе.

Misliš - pišu ovolike čaršafe i za sobom ostavljaju ovolike gomile bulšita kao što ti radiš ovde na svaku temu koja te ne interesuje na mestu koje ti se gadi?






Знаш, Кркар ми је још пре 10 година рекао:

"Шта ти је бре, Тасо, па на том Блогу Б92 имаш паћеника којима се читав живот претворио у то да се прегањају по коментарима на Блогу и да запишавају једни друге. Висе на Блогу јер немају ништа паметније да раде у свом животу сем да доказују један другоме чији је већи. К'о клинци у пубертету."

И ето... Десет година касније у мени се јавља слутња да је Кркиша изгледа најпре мислио на тебе.

Касно палим, јбг.

Шта ћу, глуп сам.


EDIT: Али не капирам зашто су ти паћеници које Кркар помиње и даље на Блогу Б92 када се твитер одавно појавио...

Ко то зна.

Знаш ли ти?

freehand freehand 23:31 09.11.2021

Re: M'da!


И ето... Десет година касније у мени се јавља слутња да је Кркиша изгледа најпре мислио на тебе.

Pogledaj malo količinu sranja koje si za sobomostavio samo u poslednja tri dana, pa razmisli još jednom.
A dobar ti je taj tvoj krkiša, baš ste par i drugari.
shmoo shmoo 23:40 09.11.2021

Шта се види у буљи Барака Обаме?

freehand

И ето... Десет година касније у мени се јавља слутња да је Кркиша изгледа најпре мислио на тебе.

Pogledaj malo količinu sranja koje si za sobomostavio samo u poslednja tri dana, pa razmisli još jednom.






За разлику од тебе који све саме мудрости збориш и свака ти је ка Његошева?





A dobar ti je taj tvoj krkiša, baš ste par i drugari.







freehand freehand 23:45 09.11.2021

Re: Шта се види у буљи Барака Обаме?

За разлику од тебе који све саме мудрости збориш и свака ти је ка Његошева?

Ne. Za razliku od mene koji ne pričam kako ovo što seovde piše u stvari nikog ne interesuje, za razliku od mene koji ne lkukamna ovo mesto kao ponort intelekta, za razliku od mene koji ne ostavljam beskrajne nizove vazda istih gluposti.
shmoo shmoo 23:49 09.11.2021

Види се мрак.

freehand
За разлику од тебе који све саме мудрости збориш и свака ти је ка Његошева?

Ne. Za razliku od mene koji ne pričam kako ovo što seovde piše u stvari nikog ne interesuje, za razliku od mene koji ne lkukamna ovo mesto kao ponort intelekta, za razliku od mene koji ne ostavljam beskrajne nizove vazda istih gluposti.











Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana