Istorija| Ljudska prava| Mediji| Na današnji dan| Reč i slika

AIDA, JELENA, izvinite, ne znaju šta rade!

Filip Mladenović RSS / 09.11.2021. u 19:43

Fašizam i antifašizam
Fašizam i antifašizam
Današnji herojski čin koleginice antifašistkinje Aide Ćorović, koja je oprala obraz normalnom, čestitom, civlizovanom Beogradu gadjajući jajima sramni mural u Njegoševoj ulici sa likom osudjenog ratnog zločinca, nacionalne sramote celog srpskog naroda, kao da je najava prekretnice u odnosu prema nesrećnim, ratnim devedesetim godinama XX veka.

Ili ćemo i dalje većinski  zabijati glavu u pesak i ignorisati groznu činjenicu da su neljudi u ime srpskog naroda počinili najmonstruoznije ratne zločine nad civilnim stanovništvom ili ćemo doživeti javnu katarzu, ako ne u hrišćanskom, a ono barem u gradjanskom smislu, i kritički se odnositi prema huljama iz vlastitih redova.

Nikako se ne može opravdati većinsko ćutanje, guranje pod tepih, pileće pamćenje..., a kamoli licemerna simetrija u stilu "pa i oni su nama radili to isto"! Dobro kućno vaspitanje nalaže da se najpre očisti i sredi vlastito dvorište, a o susednom neka brine njegov vlasnik.

Način na koji je danas uhapšena i odvedena u nepoznatom pravcu Aida Ćorović, kao i umetnica Jelena Jaćimović, klasičan je fašistički čin i za svaku je osudu! Ćutanje zbog toga se svakom od nas može osvetiti, jer smo mi sledeći!

No, za istoriju ostaje da su jedna hrabra Bošnjakinja i jedna hrabra Srpkinja ovog 9. novembra 2021, dana posvećenog borbi protiv fašizma, zajedno branile i odbranile dostojanstvo slobodarske, demokratske Srbije 

I zato, hajde za početak da uzmemo četke i farbe u ruke i prekrečimo sve uvredljive grafite širom Srbije, a naročito one sa likovima ratnih zločinaca.

A komunalna milicija, opštinski inspektori, policija... neka se bave sirotinjom koja prodaje stare stvari i zeleniš po ulicama, džeparošima, švercerima, prosjacima...

Dok režim oličen u Vučiću, Vulinu, Ani Brnabić... i dalje više vodi računa o rejtingu i vlastitim džepovima, a ne o Ustavu Republike Srbije, važećim zakonima, radu i odgovornosti državnih službi, uključujući i one kojima je dužnost i za koje su plaćene da uklanjanju uvredljive i sramotne grafite!

 

 

Atačmenti



Komentari (1045)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:38 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

freehand
predatortz
Vidiš ti kako je Jokara najbolji i zasluži divljenje kad napravi sranje, inače je izdajnik.


Ajde ti malo pročitaj šta sam ja pisao kada je Jokara rekao da neće igrati za reprezentaciju.



Izvinjavam se ako sam pogrešio i svaka čast za stav u onom momentu, ako je tako bilo.


Kažem ti, idi pa pročitaj. Sve piše.
vcucko vcucko 14:15 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

apacherosepeacock
Јокића


Idi bre ja reko' nokautirao ga Jokic u najmanju ruku.

I to posto ga je protivnicki igrac mucki gurnuo i onemogucio u napadu a da sudija nije ni svirao faul.


Pa se jos valja po podu (taj sto ga je Jokic gurnuo) kao da mu je neko nogu slomio hahaha (koji moron).


Ok. Jokic naravno nije smeo da ga za osvetu gurne, ono sto je trebalo da uradi je da ga faulira u igri po propisu..

Nije ga samo mučki gurnuo i onemogućio u napadu, vidi se iz drugog ugla da mu je gađao koleno i težu povredu (mislim ovaj Moris Jokiću). I nije bilo u žaru igre, utakmica je već bila rešena. Nego ovi očigledno ne mogu da smisle belca sa nekakvim MVP statusom i biće ovakvih stvari sve više.

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.

Ali svakako zasluženo (na stranu ova posle prepucavanja braće i sl.)

Inače, slažem se sa Shmoo-om, ne treba ga više zvati u reprezentaciju. Ako se sam javi, pa da se vidi šta i kako. Jbg, ovo leto je bilo to leto, di je bija kad je grmilo...
shmoo shmoo 14:49 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.


macak_tosa macak_tosa 14:53 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.



Jedan je Nikola Jokić!
maksa83 maksa83 14:57 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.


Jedan je Nikola Jokić!


Saglasan!


docsumann docsumann 15:11 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

И то зато што никада није стао сам испред некога.


kako netačno

docsumann docsumann 15:12 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.



Jedan je Nikola Jokić!


jedan i jedini. nejjedniniji!
crossover crossover 16:22 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

docsumann
predatortz
nikvet pn

И Младић је тако узвратио...


Upravo razmišljam kako je ovo sa Jokarom najslikovitiji prikaz onoga što se desilo u BiH devedesetih.


ne sjećam se nešto da je u Bosni neko udario pa okrenuo leđa

još manje da je neko rekao da je to što je uzvratio bio loš potez.
tako da je paralelnost te dvije situacije u oku geometra


Ја се сећам. Не само да се сећам него сам у том тренутку био на лицу места и све гледао својим очима и слушао својим ушима. Жао ми је само што уместо Изетбеговића нисмо ухватили Ејупа Ганића, мање крви би било. Имао је среће говнар.
shmoo shmoo 17:17 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

maksa83
macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.


Jedan je Nikola Jokić!


Saglasan!






Па ти си у ствари исти карактер као и Никола Јокић.

Само с леђа смеш да удариш.

Зато га вероватно толико и волиш.

Капирам.

Тешко је носити на својим нејаким плећима титулу МВИП Блога Б92.


shmoo shmoo 17:18 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.



Jedan je Nikola Jokić!



Није један.

Има он и браћу.


macak_tosa macak_tosa 17:18 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

shmoo
maksa83
macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.


Jedan je Nikola Jokić!


Saglasan!






Па ти си у ствари исти карактер као и Никола Јокић.

Само с леђа смеш да удариш.

Зато га вероватно толико и волиш.

Капирам.

Тешко је носити на својим нејаким плећима титулу МВИП Блога Б92.



Ja se ne tučem!
Ali Nikolu Jokića obožavam.
shmoo shmoo 17:19 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

docsumann
И то зато што никада није стао сам испред некога.


kako netačno




Вероватно су му браћа седела одмах у првом реду, у близини... Да му се нађу.





shmoo shmoo 17:24 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

macak_tosa
shmoo
maksa83
macak_tosa
shmoo
vcucko

Ako baš tražimo "e ovako je trebalo" - trebao je Jokić levom da ga okrene i isti čas desnim krošeom da ga prostre po patosu. Ovako je ispalo malo bezveze, s leđa i klinački.




Размажени балван је уз све још и кукавица.

И то зато што никада није стао сам испред некога.

'Ебала га његова браћа силеџије.


Jedan je Nikola Jokić!


Saglasan!






Па ти си у ствари исти карактер као и Никола Јокић.

Само с леђа смеш да удариш.

Зато га вероватно толико и волиш.

Капирам.

Тешко је носити на својим нејаким плећима титулу МВИП Блога Б92.



Ja se ne tučem!
Ali Nikolu Jokića obožavam.



Само напред, Мачак, не браним ти ја то.

Него, нисам се ни обратио теби...

Чек' да поновим да би било јасно коме сам то рекао.


maksa83




shmoo

Па ти си у ствари исти карактер као и Никола Јокић.

Само с леђа смеш да удариш.

Зато га вероватно толико и волиш.

Капирам.

Тешко је носити на својим нејаким плећима титулу МВИП Блога Б92.



Ти Мачак ниси МВИП Блога Б92.

Што се трпаш тамо где ти није место?

И тако...

Видиш и сам. Јокић и Јокићевци су храбри само у чопору.

Чим остану сами, осећају се некако несигурно, угрожено,...



maksa83 maksa83 17:30 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Па ти си у ствари исти карактер као и Никола Јокић.

Само с леђа смеш да удариш.

Зато га вероватно толико и волиш.

Ti si Taso vrlo zahvalan sagovornik za ovakve diskusije - živ se ubi pokazujući prstom i prozivajući i objašnjavajući ko je ovde kakav karakter, a sagovornik ne mora apsolutno ništa da radi, samo se zavali i pusti te da sam iskazuješ tvoj sopstveni velelepni.

Edit: Inače da vas pitam - da li samo meni ovde pola komentara izlazi kao kurziv a definitivno nisu tako pisani? Probao iz dva brauzera.
crossover crossover 17:54 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Inače da vas pitam - da li samo meni ovde pola komentara izlazi kao kruziv


Не, то се дешава само вама са Епл АРМ процесорима, код нас на Винтелу је све у реду. :)
maksa83 maksa83 17:57 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Не, то се дешава само вама са Епл АРМ процесорима, код нас на Винтелу је све у реду. :)

Ja sam na Intel procesoru (a biću za nekoliko nedelja dajbožzdravlja na M1 Max sa 64 Gb, ta pćela kad ućini dzzzuuu pitaj boga koja će to da bude brzina), a ovo sa kurzivom se dešava i na Safariju i na Firefoxu koji bi morali da koriste različite rendaljke. Sve od ovog alseovog root komentara pa na dole do kraja strane je u kurzivu, a sledeća strana je opet normalna.
crossover crossover 18:02 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

ovo sa kurzivom se dešava i na Safariju i na Firefoxu koji bi morali da koriste različite rendaljke. Sve od alseovog root komentara pa na dole do kraja strane je u kurzivu, a sledeća strana je opet normalna.


Исто и код мене на Фајерфоксу и Хрому. Прво сам мислио да је то нека фора, нешто као суптилни типографски цинизам неких блогера, сад ми је јасно да се нешто скршило.
maksa83 maksa83 18:19 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Исто и код мене на Фајерфоксу и Хрому. Прво сам мислио да је то нека фора, нешто као суптилни типографски цинизам неких блогера, сад ми је јасно да се нешто скршило.

Zanimljivo, nije neki odbegli nezatvoren tag, prvi komentar je taj njegov gde mu je telo uredno zamotano u <i></i>, a odande se sve osulo, prva žrtva je futer tog komentara koji je isto zamotan u <i>, i onda je sve ovo dole što mi dalje pišemo zajedno zamotano u jedan veeeeeliki zajednički <i></i>. Softver je odlučio da je sve od tog njegovog komentara pa na dole italic i nikako drugačije, do sledeće strane kada je sve ok.

alselone polomio si blog
crossover crossover 18:54 10.11.2021

ремоте дебуггинг

Zanimljivo, nije neki odbegli nezatvoren tag,


Чудно се понаша, неки футери су италик неки нису, на различитим тредовима. Кад уђем у овај блог онда ми је и листа линкова десно италик, а кад гледам насловну страну онда није италик. Гледао сам мало у фајерфоксовог инспектора али ништа паметно нисам схватио за сад.

едит: привју ми је био италик, кад сам објавио више није италик.
едит2: кад сам едитовао коментар није италик. побрљавио је нешто, много неконзистентно се понаша.
maksa83 maksa83 18:58 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Кад уђем у овај блог онда ми је и листа линкова десно италик,

To je sve od onog veeeeelikog <i></i> koji je zamotao sve ostalo đuture iza alseloneovog komentara.

едит: привју ми је био италик, кад сам објавио више није италик.

Nije, zato što smo sad već na drugoj strani gde se sve volšebno saomoopravilo.
crossover crossover 19:09 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Nije, zato što smo sad već na drugoj strani gde se sve volšebno saomoopravilo.


Алселоне је за све крив, то је једино могуће објашњење.
maksa83 maksa83 19:15 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Алселоне је за све крив, то је једино могуће објашњење.

Jeste da je odsutan, ali Brajović je svakako prvi počeo.
zilikaka zilikaka 19:21 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг


crossover
Zanimljivo, nije neki odbegli nezatvoren tag,


Чудно се понаша, неки футери су италик неки нису, на различитим тредовима. Кад уђем у овај блог онда ми је и листа линкова десно италик, а кад гледам насловну страну онда није италик. Гледао сам мало у фајерфоксовог инспектора али ништа паметно нисам схватио за сад.

едит: привју ми је био италик, кад сам објавио више није италик.
едит2: кад сам едитовао коментар није италик. побрљавио је нешто, много неконзистентно се понаша.


Ih, šta ste se upalili, pa nije prvi put. Dešavalo se već. Čak nešto mislim da i posle zaključavanja uvek takav ostaje nego nemam nameru da čačkam okolo i nađem prethodni takav primer.

Nego, sećate se da je nekad bilo da se neko pojavi trećeg dana komentarisanja i uspe da ostavi prvi komentar. Ne vidim da toga sad ima al nikad nisam saznala šta su takvi radili. Ima neko ideju?
crossover crossover 19:30 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Nego, sećate se da je nekad bilo da se neko pojavi trećeg dana komentarisanja i uspe da ostavi prvi komentar. Ne vidim da toga sad ima al nikad nisam saznala šta su takvi radili. Ima neko ideju?


Десило се мени једном давно али немам појма зашто. Мени је у таквим ситуацијама увек главни осумњичени база и онај који је дресирао да ради те ствари.
maksa83 maksa83 19:39 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Ih, šta ste se upalili, pa nije prvi put. Dešavalo se već.

Ovo sa italikom? Ja to prvi put vidim ovde.
macak_tosa macak_tosa 19:45 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

crossover
Nego, sećate se da je nekad bilo da se neko pojavi trećeg dana komentarisanja i uspe da ostavi prvi komentar. Ne vidim da toga sad ima al nikad nisam saznala šta su takvi radili. Ima neko ideju?


Десило се мени једном давно али немам појма зашто. Мени је у таквим ситуацијама увек главни осумњичени база и онај који је дресирао да ради те ствари.

Bitno je, što bi Maksa rekao, da se samorešilo, i to ne makar kako, nego - volšebno!
Nema zezanje!
predatortz predatortz 19:46 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

maksa83
Ih, šta ste se upalili, pa nije prvi put. Dešavalo se već.

Ovo sa italikom? Ja to prvi put vidim ovde.


U svakom slučaju, manji problem od ispravljanja tuđih komentara. Doduše, ne u ovom ruhu, ali na ovom mestu je i toga bivalo.
maksa83 maksa83 19:50 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

U svakom slučaju, manji problem od ispravljanja tuđih komentara. Doduše, ne u ovom ruhu, ali na ovom mestu je i toga bivalo.

Ma to su ljudski bagovi, to me ne zanima.

Zanima me ZAŠTO OVO OVDE OVAKO OVAJ ITALIK SAMO DOĐE I ODE?
macak_tosa macak_tosa 19:53 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

maksa83
U svakom slučaju, manji problem od ispravljanja tuđih komentara. Doduše, ne u ovom ruhu, ali na ovom mestu je i toga bivalo.

Ma to su ljudski bagovi, to me ne zanima.

Zanima me ZAŠTO OVO OVDE OVAKO OVAJ ITALIK SAMO DOĐE I ODE?

Nije mogao bez open i kloz i tagova oko bloka teksta.
Mora da je neka diverzija - nema druge.
freehand freehand 19:57 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

macak_tosa
maksa83
U svakom slučaju, manji problem od ispravljanja tuđih komentara. Doduše, ne u ovom ruhu, ali na ovom mestu je i toga bivalo.

Ma to su ljudski bagovi, to me ne zanima.

Zanima me ZAŠTO OVO OVDE OVAKO OVAJ ITALIK SAMO DOĐE I ODE?

Nije mogao bez open i kloz i tagova oko bloka teksta.
Mora da je neka diverzija - nema druge.

Da nisu neki komunisti?
Nema šta durgo da bude, sigurno su oni.
shmoo shmoo 20:59 10.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

maksa83

Edit: Inače da vas pitam - da li samo meni ovde pola komentara izlazi kao kurziv a definitivno nisu tako pisani?



Јес, јес, и мени.

Пријавио сам случај одмах у коментару на Алселонов коментар.


Ti si Taso vrlo zahvalan sagovornik za ovakve diskusije - živ se ubi pokazujući prstom i prozivajući i objašnjavajući ko je ovde kakav karakter, a sagovornik ne mora apsolutno ništa da radi, samo se zavali i pusti te da sam iskazuješ tvoj sopstveni velelepni.



Упс, изгледа да сам стварно ушао у погрешан шор... Сокак... Махалу... Вотевер.

ОК, пренећу поруку Рафаелу.





Hansel Hansel 22:27 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

maksa83
Zanima me ZAŠTO OVO OVDE OVAKO OVAJ ITALIK SAMO DOĐE I ODE?



Мене занима (и) да ли ће нестати ако Алс едитује тај свој коментар и избаци тај иницијални италик.

Ја се, иначе, не сећам са сигурношћу да ли је тога раније било у коментарима, али десно, у прегледу последњих блогова, јесте сигурно.
predatortz predatortz 22:31 10.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Da nisu neki komunisti?


Neka ljudsks pogan jeste, jer to samo pogan može da radi.

Kommunisti? Moguće! Pogan je to velika...
nikvet pn nikvet pn 10:16 11.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Наскроз опичено, јајаре нападају Младића Србина, дезертер брани Младића комунисту...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 11.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер


Edit: Inače da vas pitam - da li samo meni ovde pola komentara izlazi kao kurziv a definitivno nisu tako pisani? Probao iz dva brauzera.


I meni je sve u italiku od tog alsovog komentara, moj i svi komentari, sledeca stranica sve normalno, m.edge i chrome kod mene.
angie01 angie01 12:46 11.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер


И Младић је тако узвратио...


tako sto je 4 godine maltretirao gradjane Sarajeva-granatiranjem, gadjanjem snajperima i ostalim smrtonosnim specijama i masovno likvidirao civile u Srebrenici,..kakav morlni necovecni smrad bi trebalo da bude onaj koji takve strahote negira i opravdava.
freehand freehand 19:19 11.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Kažem ti, idi pa pročitaj. Sve piše.

Izvinjenje je bilo iskreno i ozbiljno, vnema potrebe da proveravam ako tako kažeš.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:10 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

angie01

tako sto je 4 godine maltretirao gradjane Sarajeva-granatiranjem, gadjanjem snajperima i ostalim smrtonosnim specijama i masovno likvidirao civile u Srebrenici,..kakav morlni necovecni smrad bi trebalo da bude onaj koji takve strahote negira i opravdava.

Понавља се та СиЕнЕн верзија догађаја о малтретирању грађана Сарајева, а интересантно је да је никада не прати питање зашто нпр. тзв. Армија БиХ није дала сарајевским цивилима да слободно изађу из града ако желе, већ их је све време држала заточене у њему као таоце.

Та верзија је имала своју политичку сврху којој је служила, али ускоро ће се навршити 30 година од почетка рата у БиХ. На западу је у међувремену објављено мноштво сведочанстава професионалних војника који су имали стварни увид у догађаје на терену, а то су пре свега генерал Моријон, сер Мајкл Роуз, генерал Мекензи, генерал Карлос Мартинс Бранко и Милош Станковић, а.к.а. Мајк Стенли. (Овима бих додала и сведочанство о рату на КиМ, L'Europe est morte a Pristina, француског пуковника Жака Огара.)
freehand freehand 09:10 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Понавља се та СиЕнЕн верзија догађаја о малтретирању грађана Сарајева, а интересантно је да је никада не прати питање зашто нпр. тзв. Армија БиХ није дала сарајевским цивилима да слободно изађу из града ако желе, већ их је све време држала заточене у њему као таоце.

Zato što je predmet osude trajno, neselektivno, namerno gađanje civila artiljerijskom i snajperskom vatrom sa hiljadama žrtava kao težak ratni zločin. To što su markale montirana priča ne znači da hiljade nisu zločinački pobijene.
Taj argument koji ti koristiš isti je onaj koji NATO i njegovi apologeti u Srbiji i van nje koriste: što nisu pobegli kad smo im rekli da ćemo da ih gađamo.
angie01 angie01 11:15 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер


Та верзија је имала своју политичку сврху којој је служила,


sram te bilo!



Hiljade ljudi u Sarajevu je tri i po godine živelo pod stalnom pretnjom eksplozija granata ili hica snajpera.

Snage bosanskih Srba pucale su na grad sa okolnih brda sa pozicija na kojima su bile od aprila 1992. do povlačenja posle potpisivanja mirovnog sporazuma u Dejtonu krajem 1995. godine.

U najdužoj takvoj opsadi jedne prestonice od Drugog svetskog rata, život je izgubilo više od 10 hiljada žrtava. Ubijeno je 1601 dete.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:10 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

зашто нпр. тзв. Армија БиХ није дала сарајевским цивилима да слободно изађу из града ако желе, већ их је све време држала заточене у њему као таоце.


Kuda da izadju? Recimo krenu preko Romanije ups stop. Preko Hadzica ups stop. Preko Lukavice ups stop. Na stranu da se jos nije desilo da se CEO grad sa svim prigradskim mestima moze iseliti cak i da su odlucili da se ne brane. Eventualno su mogli onako kao Afganistanu da se predaju. Ali nisu. A i pitanje je da li su oni sto su s brda gadjali hteli da udju u grad ili im je opsada vise odgovarala. Ova CNN etiketa tu ne pomaze. Grad jeste bio pod opsadom i vojska RS ga je drzala u saci. To je nemoguce poreci.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:12 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Grad jeste bio pod opsadom i vojska RS ga je drzala u saci.


Ne nije, to je elementarno poznavanje tog rata. Bio je pod opsadom samo u onih nekoliko dana kada je VRS zauzela Igman i Bjelašnicu (povukla se ubrzo nakon toga pod pritiskom zapadnih sila).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:21 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер




Ne nije, to je elementarno poznavanje tog rata. Bio je pod opsadom samo u onih nekoliko dana kada je VRS zauzela Igman i Bjelašnicu (povukla se ubrzo nakon toga pod pritiskom zapadnih sila



I tvoja i moja recenica kazu bio pod opsadom. Nisam pominjao period. A kad smo kod perioda ako se oduzme tih par dana kako se onda ovo posle zove? Moj rodjak sa Ilidze koji je bio tamo bukvalno do kraja rata rado pricao kako su odozgo pucali po Balijama.
alselone alselone 21:28 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

vrabac_onaj


Verovatno najlepša slika koju sam do sada uslikao.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:29 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Neues aus der Nachbarschaft
Bio je pod opsadom samo u onih nekoliko dana kada je VRS zauzela Igman i Bjelašnicu (povukla se ubrzo nakon toga pod pritiskom zapadnih sila).


Kako se onda ovo posle zove?


Posle čega?

Nego pogledaj linije fronta u Sarajevu tokom rata i biće ti jasno da nikakve opsade sem tog kratkog perioda '93 nije bilo.
Dakle stvar je egzaktna i veoma jednostavna, minimum inteligencije je dovoljan da se shvati.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:47 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

alselone
vrabac_onaj


Verovatno najlepša slika koju sam do sada uslikao.



Odlična, da ti odgovorim sa jednom jučerašnjom :)



P.S.
Juče sam se čak i dva puta okupao u moru.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:59 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Neues aus der Nachbarschaft

Moj rodjak sa Ilidze koji je bio tamo bukvalno do kraja rata rado pricao kako su odozgo pucali po Balijama.


To kad pucaš sa brda dole na nekoga se ne zove opsada. Na primer Bugari su pucali sa Kajkmakčalana na Srbe (dakle sa više kote) a niko tu nije nikoga opseo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:17 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

vrabac_onaj
alselone
vrabac_onaj


Verovatno najlepša slika koju sam do sada uslikao.



Odlična, da ti odgovorim sa jednom jučerašnjom :)



P.S.
Juče sam se čak i dva puta okupao u moru.


Nego, dve crtice.

1. Danas sam pri u ulasku u Kotor po već uigranoj kombinaciji staroj više od deset godina parkirao kola ispred pravoslavnog groblja u Škaljarima. Zatim sam otišao da pokupim robu od braće Škaljaraca. Paket nisam otvarao niti će biti otvaran dok ne bude isporučen naručiocima iz Beograda ali sam siguran da je roba kao i uvek prvoklasna i tanko sečena.

2. Što se tiče fotografija. Vozim u utorak, kroz celu Srbiju neka kiša ili suvo al magla, oblačno, tako i na samom ulasku u CG. I onda iza Kolašina krećem iza Crkvina spust dole ka Morači a sunce probilo, oblaci negde probijeni negde se drže. Pogled puca na stenovite vrhove, Kapa Moračka, Stožac, tamo malo dalje Maganik...
Boje šuma jesenje, od zelene prako zlatne do tamno smeđe. Osvetljenje zbog tih "rupa" u oblacima nestvarno. Sve vreme sam ponavljao sebi, "vozi i gledaj u put ili ćeš da se strmekneš jedno 500 metara dole". Monogo mi žao što nisam stao da fotografišem ali nešto sumnjam da bi fotka dočarala momenat. Nestvarno i fenomenalno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:24 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

To kad pucaš sa brda dole na nekoga se ne zove opsada. Na primer Bugari su pucali sa Kajkmakčalana na Srbe (dakle sa više kote) a niko tu nije nikoga opseo


Ok, nije opsada. Kako se onda TO zove kada neko duze vreme redovno puca na grad sa okolnih brda i kad ne smes kao civil da izadjes iz zgrade jer se plasis da ce te razneti ovaj odozgo?

Kome nedostaje maste da zamisli kako je to tamo izgledalo moze da prelista dnevnik Miroslava Prstojevica - nije ni Drugosrbijanac, ni Bosnjak. Pominje i koliko je on puta pokusavao da izvuce zivu glavu i koliko je to bilo jednostavno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:33 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Neues aus der Nachbarschaft


Ok, nije opsada. Kako se onda TO zove kada neko duze vreme redovno puca na grad sa okolnih brda i kad ne smes kao civil da izadjes iz zgrade jer se plasis da ce te razneti ovaj odozgo?


Nisam siguran, ali mislim da se zove rat u urbanom okruženju. Pogledati pod Bejrut ili u skorije vreme Alepo (a primera u istoriji koliko hoćeš).
Uzgred, pojedine četvrti Sarajeva su bile i pod kontrolom VRS tokom rata (dakle urbani delovi ne neke pripizdine koj samo spadaju pod teritoriju grada). Na njih je takođe dejstvovano snajperima i artiljerijom i bilo je civilnih žrtava.
No dobro, te žrtve se verovatno ne računaju. To su ipak samo Srbi.
predatortz predatortz 23:46 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

No dobro, te žrtve se verovatno ne računaju. To su ipak samo Srbi.


Prvo masovno stradanje civila u Sarajevu je bilo maja '92. u Pofalićima i stradali su Srbi.

Link
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:55 12.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

No dobro, te žrtve se verovatno ne računaju. To su ipak samo Srbi


Ja upravo pomenuh jednog Srbina gore.

Nisam siguran, ali mislim da se zove rat u urbanom okruženju. Pogledati pod Bejrut ili u skorije vreme Alepo (a primera u istoriji koliko hoćeš

Znaci terminolosko neslaganje. Pojma nemam kako se to zove u vojnoj terminologiji. Istoricari ga zovu opsadom. Ne mislim na hobi istoricare nego strucnjake poput Sundhaussena. Mozemo da koristimo i neki opisni termin, sve jedno. Poenta je da TO nije CNN propaganda. Kao sto nije ni bombardovanie RTSa ruska propaganda bez obzira koji termin koristili.
Hansel Hansel 23:59 12.11.2021

Re: ремоте дебуггинг

Hansel
maksa83
Zanima me ZAŠTO OVO OVDE OVAKO OVAJ ITALIK SAMO DOĐE I ODE?

Мене занима (и) да ли ће нестати ако Алс едитује тај свој коментар и избаци тај иницијални италик.

Изгледа да сам добио одговор! Или је сређено још нешто?


vrabac_onaj vrabac_onaj 00:02 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Neues aus der Nachbarschaft
Istoricari ga zovu opsadom. Ne mislim na hobi istoricare nego strucnjake poput Sundhaussena. Mozemo da koristimo i neki opisni termin, sve jedno. Poenta je da TO nije CNN propaganda.


To jeste CNN propaganda i Zundhausen joj bojim se vrlo svesno ide niz dlaku.
predatortz predatortz 00:04 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Znaci terminolosko neslaganje. Pojma nemam kako se to zove u vojnoj terminologiji. Istoricari ga zovu opsadom


Zovimo ga okruženjem, opsadom, ksko god.
Samo, nije VRS u okruženju držala civile, nego 1. Korpus A BiH, koji je brojao preko 47.000 boraca sa snagama MUP-a.

Vojne instalacije su bile svud po gradu. Po školama, bolnicama, institucijama, snajperski položaji po zgradama i stanovima.

Po tim ciljevima je i dejstvovao.

Uzgred, vlasti RS su uvek odobravale organizovan izlazak civila iz Sarajeva. To nisu dozvoljavale civilne i vojne vlasti u Sarajevu.
Eto, tek da se stvari malo sagledaju van romansirane priče o zlim Srbima koji tuku sa brda i sličnim glupavim žvakama za malo tupaviju publiku.
angie01 angie01 00:05 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Mozemo da koristimo i neki opisni termin, sve jedno.


opisni tremn-opsada.

OPSADA SARAJEVA
predatortz predatortz 00:08 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Duplo
nsarski nsarski 00:08 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

To nisu dozvoljavale civilne i vojne vlasti u Sarajevu.
Eto, tek da se stvari malo sagledaju van romansirane priče o zlim Srbima koji tuku sa brda i sličnim glupavim žvakama za malo tupaviju publiku.


Ja sam upoznao u usa nekog Đurovića koga su "prijatelji" muslimani izveli iz Sarajeva po ceni od 50.000 maraka. Kad im je dao lovu, sve je išlo kao po loju, bez opasnosti.
predatortz predatortz 00:12 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

nsarski
To nisu dozvoljavale civilne i vojne vlasti u Sarajevu.
Eto, tek da se stvari malo sagledaju van romansirane priče o zlim Srbima koji tuku sa brda i sličnim glupavim žvakama za malo tupaviju publiku.


Ja sam upoznao u usa nekog Đurovića koga su "prijatelji" muslimani izveli iz Sarajeva po ceni od 50.000 maraka. Kad im je dao lovu, sve je išlo kao po loju, bez opasnosti.


Naš interes je bio da iz Sarajeva izađe što više ljudi. Alijin nije. Njemu je trebalo stratište. Što više mrtvih, to bolje za propagandu.

Vidiš, ovde to drugovi i drugarice jako lepo kapiraju na slučaju RTS.
Za Sarajevo nikako da ukapiraju.
Majku mu, tako bistri, a tako glupi...
nsarski nsarski 00:19 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Naš interes je bio da iz Sarajeva izađe što više ljudi. Alijin nije. Njemu je trebalo stratište. Što više mrtvih, to bolje za propagandu.


Jasno mi je. Ne znam samo da li u Sarajevi, ili federaciji, postoji neki mural, neko znamenje Aliji za njegov doprinos čovečnosti. Ako postoji, da pošaljemo Aidu da ispravi krivu Drinu putem bacanja jaja.
crossover crossover 00:20 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Neues aus der Nachbarschaft
A kad smo kod perioda ako se oduzme tih par dana kako se onda ovo posle zove? Moj rodjak sa Ilidze koji je bio tamo bukvalno do kraja rata rado pricao kako su odozgo pucali po Balijama.


То после се зове држање 1. корпуса армије БиХ под контролом. Однос у људству према сарајевско-романијском корпусу ВРС је био приближно 5:1 у корист муслимана.

Питај тог твог рођака ко је са Игмана радо гранатирао српску војну болницу на Илиџи и ко је пуцао снајперима на санитетска возила, сигурно ће знати ако је био тамо.
predatortz predatortz 00:21 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

nsarski
Naš interes je bio da iz Sarajeva izađe što više ljudi. Alijin nije. Njemu je trebalo stratište. Što više mrtvih, to bolje za propagandu.


Jasno mi je. Ne znam samo da li u Sarajevi, ili federaciji, postoji neki mural, neko znamenje Aliji za njegov doprinos čovečnosti. Ako postoji, da pošaljemo Aidu da ispravi krivu Drinu putem bacanja jaja.


Ćuti, crni profo!

Ja to predložio u prvom komentaru, pa najeb'o!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:08 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер


Uzgred, vlasti RS su uvek odobravale organizovan izlazak civila iz Sarajeva. To nisu dozvoljavale civilne i vojne vlasti u Sarajevu


Na papiru. U praksi ne. Opstepoznato.

Vojne instalacije su bile svud po gradu. Po školama, bolnicama, institucijama, snajperski položaji po zgradama i stanovima.

Po tim ciljevima je i dejstvovao


Ovo covek cita i pita se kako onoliki ljudi izgibose u toj Bosni a sve bilo po najvisim standardima i u skladu sa pravom. Mislim malo je cudno da na prostoru gde u mirnodopskim uslovima ne umeju ni gradski prevoz da organizuju neki 'komunisticki generali' u haosu rata sve organizuju da funkcionise ko Svajcarac. I sve bi i bilo kako treba da se cnn nije umesao.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:23 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

nsarski
To nisu dozvoljavale civilne i vojne vlasti u Sarajevu.
Eto, tek da se stvari malo sagledaju van romansirane priče o zlim Srbima koji tuku sa brda i sličnim glupavim žvakama za malo tupaviju publiku.


Ja sam upoznao u usa nekog Đurovića koga su "prijatelji" muslimani izveli iz Sarajeva po ceni od 50.000 maraka. Kad im je dao lovu, sve je išlo kao po loju, bez opasnosti.

Ту је изгледа ”пријатељи” значило да су знали која цена може да се постигне.

Тзв. Армија БиХ, односно муслиманској војсци, одговарало је да задрже цивиле као таоце, а у самом граду, српски живот је био врло јефтин.

Академик Милорад Екмечић је изашао из Сарајева без торбице, без књиге, са празном флашом од млека у руци да не би излазећи из зграде на улици привукао ичију пажњу.

Муж мајчине другарице са студија, зет писца Исака Самоковлије чији споменик вероватно још стоји у ”мултикултурном Сарајеву”, професор Милутин Најдановић је убијен (ЛИНК).
predatortz predatortz 10:55 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Ovo covek cita i pita se kako onoliki ljudi izgibose u toj Bosni a sve bilo po najvisim standardima i u skladu sa pravom


Ne postoji rat "po najvišim standardima". Ko god ti je rekao da postoji, slagao te.
Kako je toliko ljudi izginulo?
Ako na livadu, između zgrada, postaviš bateriju minobacača, ili bestrzajne topove postaviš na krov bolnice, snajper u stan solitera, pa dejstvuješ po protivniku, moraš biti glup ili naivan ako misliš da protivnik neće uzvratiti na vatru.
Koliko će civilnih žrtava biti, to ne zavisi od njega nego od tvog izbora vatrene tačke.

Ali, onda tvoj protivnik nije dejstvovao po civilima, ni po bolnici, ni po stambenoj zgradi.
Legitimno je dejstvovao po vojnom cilju koji si ti, svojim izborom, napravio legitimnom metom. To onda nije ni zgrada, ni bolnica, ni škola, ni obdanište - to je vatrena tačka koju će neprijatelj neutralisati da smanji svoje gubitke.
Onda svi civili koji tu stradaju idu na tvoju dušu.
Muslimani u Sarajevu, odnosno njihovo političko i vojno rukovodstvo, svesno su radili takve stvari zarad političke koristi.
Groblja u Sarajevu su velika i strašno ih je videti, ali su ih punili Alija, Sefer i jarani, svesno provocirajući odgovor artiljerije VRS, stavljajući svoja oruđa u škole, bolnice, javne ustanove.
Ratko je mogao da uzvrati, ili da gleda kako mu vojska gine.
Ja bih uzvratio!
Ti?
zilikaka zilikaka 13:03 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Jasno mi je. Ne znam samo da li u Sarajevi, ili federaciji, postoji neki mural, neko znamenje Aliji za njegov doprinos čovečnosti. Ako postoji, da pošaljemo Aidu da ispravi krivu Drinu putem bacanja jaja.

Ma i tamo i ovde i svuda, za te takve murale i krečenje i čišćenje (koje se već koji put događa sa ovim što je tema bloga), meni samo nije jasno zašto bre ne završe posao kad kranu u njega.
Jedni namoluju, drugi bacaju farbu, pa onda ovi tu farbu skinu, očiste, pa ovi posle bacaju jaja, pa opet farbu...da li je moguće da se to ne može trajnije rešiti.

Proveriš na kojoj bazi su te farbe od murala (to mora da je poznat podatak) pa šta da brzo i efikasno rastvara, pa onda to molovanje možda samo preprskaš tim rastvaračem, ili bojom na drugoj bazi.
Ne znam možda me profi deformacija tera, al ja se ne bih onoliko puta zamajavala.
Sa kojim god muralom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:07 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Ne postoji rat "po najvišim standardima". Ko god ti je rekao da postoji, slagao te


Ma nije me niko slagao nego to sledi iz ovog pravdanja svakog VRS snajpera ovim sto kazes. Otac moje dobre prijateljice raznesen pred kucnim pragom iako u tom naselju nije bilo nikakvih vatrenih tacaka.

A ako se prihvati ova logika pravdanja VRS onda se tako mogu pravdati i nato zlocini u RS i SRJ.



Ja bih uzvratio!
Ti?


Pri ovoj pameti koju sad imam nikada ne bih pucao po civilima. Ne verujem da bi i ti. Nije Mladic tu imao ili ili izbor.

Ovo Sarajevo je nama u Srbiji bas slaba tacka. Pokusavamo da krivimo, sirimo, suzavamo, secemo pa opet lepimo sve kako bi nekako zavarali sebe i druge da se to sto se desilo nije desilo. Ali ne vredi.
gvozden1 gvozden1 21:52 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Ovo Sarajevo je nama u Srbiji bas slaba tacka

Ma nije.
Nebitan detalj koga forsiraju muslimani i njihove mecene kojih je sve manje i manje, i to se sve ređe pominje.
Brzo će to da izbledi, jer je zaista samo jedan detalj u nekom ratu.

Jedino što je bitno i što ima stvarne posledice u tom ratu je crtanje granica i formalizovanje da sa one strane Drine postoji srpska zemlja.
Sa granicama, sa srpskim imenom, sa međunarodnom verifikacijom, ostalo je mnogo manje bitno.

Ne postoji rat bez kršenja normi, i toj hvaljenoj, s pravom, i slavnoj srpskoj vojsci iz prvog rata se mogu naći primeri kršenja normi i "običaja ratovanja" a pominje li to iko sad?

Tako će jednom biti i sa Sarajevom, rat će se pamtiti po stvaranju srpske države a ne po nekom Sarajevu
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:51 13.11.2021

Re: Срце 'оће, али дупе клопоће-профи бустер

Ovo Sarajevo je nama u Srbiji bas slaba tacka.

Мислим да то није случај, а не знам ни зашто би био, посебно када су се сви бавили Сарајевом и белосветски селебритији долазили само тако да се ту запљуну.

Оно што је за нас ваљда од превасходног интереса су Казани и генерално судбина сарајевских Срба за које је слабо било саосећања.
predatortz predatortz 09:06 10.11.2021

Anti a fašisti

Nego, da se odredim i o Aidinom "antifašizmu". I ne samo njenom...
Osobe koje se pozivaju na presude Tribunala u Hagu, znajući da su za ista dela neki oslobađani, a neki osuđeni za genocid, da su neki pušteni na slobodu jer su pobili svedoke protiv njih, sve su sem antifašisti.

Zapravo, oni su knjiški fašisti.
Jer, Hitlerovi sudovi su sudili po istom, rasnom i etničkom, aršinu.

Pa je Nemac, čineći genocid, čistio Evropu, a nad Jevrejinom, Rusom, Srbinom, svaki zločin je bio legalan.

Naročito, kako ovde neki rekoše, ako je uredno najavljen.

freehand freehand 09:26 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Nego, da se odredim i o Aidinom "antifašizmu". I ne samo njenom...
Osobe koje se pozivaju na presude Tribunala u Hagu, znajući da su za ista dela neki oslobađani, a neki osuđeni za genocid, da su neki pušteni na slobodu jer su pobili svedoke protiv njih, sve su sem antifašisti.

A ako bi se pozvala na, na primer,reči srbskih nacionalista gde je razlika u odnosu na haške presude samo to što se tvrdi da JESTE bilo masovnih ratnih zločina a NIJE bilo genocida (sa čime se ja potpuno slažem) - šta joj onda fali? Da li to što hje kaški tribunal političko sredstvo znači da Mladić nije zločinac? I da to što neki drugi zločinci nisu osuđeni znači da ni njega ne treba osuditi i da je ok da te gleda sa zidova po gradovima?
Logika do moga.

Zapravo, oni su knjiški fašisti.
Jer, Hitlerovi sudovi su sudili po istom, rasnom i etničkom, aršinu.

Pa je Nemac, čineći genocid, čistio Evropu, a nad Jevrejinom, Rusom, Srbinom, svaki zločin je bio legalan.

Oni su knjiški fašisti zatošto je Hitler bio pravi fašista i zločine činio po zakonima koje je sam doneo?
Do jaja. Zaboravio si samo da je Hitler pobeđen,njegovi zakoni ponišpteni, mnoštvo njegovih suđeno i pogubljeno a njegova i dan-danas zabranjena u kulturnom i normalnom svetu koji ne pokušava da relativizujesve što dohvati u zanosu svoje ignorantske mudrosti.
predatortz predatortz 09:35 10.11.2021

Re: Anti a fašisti


A ako bi se pozvala na, na primer,reči srbskih nacionalista gde je razlika u odnosu na haške presude samo to što se tvrdi da JESTE bilo masovnih ratnih zločina a NIJE bilo genocida (sa čime se ja potpuno slažem) - šta joj onda fali?


Fali nastavak, odnosno kritika institucije koja za iste stvari nije sudila i druge.

Dakle, priznavanje presuda suda koji ima evidentne, etnički motivisane, dvostruke aršine je priznavanje nasilja nad pravom i pravdom. Silovanja, ali bukvalnog.


Zaboravio si samo da je Hitler pobeđen,njegovi zakoni ponišpteni,


Samo na prvi pogled tako izgleda. Mislim da bi Hitler bio jako ponosan na neke stvari u EU.
freehand freehand 09:40 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Fali nastavak, odnosno kritika institucije koja za iste stvari nije sudila i druge.

Dakle, priznavanje presuda suda koji ima evidentne, etnički motivisane, dvostruke aršine je priznavanje nasilja nad pravom i pravdom. Silovanja, ali bukvalnog.

Ne fali ništa. Ja bih, na primer, ladno mogao da krečimmural pozivajući se na tvoje stavove o zločinima i Mladića i drugova iz komunističke bande koja je harala Bosnom.
To što se u mnogome slažeš sa Haškim tribunalom ne bih zloupotrebljavao kao što ti ovde radiš sa Hitlerom.


Samo na prvi pogled tako izgleda. Mislim da bi Hitler bio jako ponosan na neke stvari u EU.

A bogami i na SAD, Britaniju, , Izrael, Srbiju i ne bi verovao - jako bi bio ponosan na neke stvari u republici Srpskoj.

Mislim, to kad hoćeš da izvrćeš i relativizuješ jeftinim spinovanjem može začas, nikakav problem nije.
predatortz predatortz 09:50 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ja bih, na primer, ladno mogao da krečimmural pozivajući se na tvoje stavove o zločinima i Mladića


Ja bih, recimo, želeo da je Mladiću pošteno suđeno, zajedno sa svim vinovnicima građanskog rata na teritoriji SFRJ. Pa šta fer sud, koji ima jedan metar za sve zločine, kaže...

Mural?

Reći ću ti svoje mišljenje.
Ne vole Srbi toliko Mladića, koliko ih boli nepravda. Da nije te nepravde, smestili bi Srbi njega u fioku u kojoj i treba da bude - među ostalim zločincima.

Ovako, nažalost, Mladić će postati (postao je?) simbol otpora toj nepravdi.

Uostalom, vi komunisti bi trebali najbolje da razumete. Vi ste Mladićevom učitelju oprostili sva nepočinstva, dan danas vam je on simbol.

Meni nisu ni on, ni Mladić. Ali, mogu da razumem zašto Mladićev mural stoji u centru Beograda.


freehand freehand 09:52 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ne vole Srbi toliko Mladića, koliko ih boli nepravda. Da nije te nepravde, smestili bi Srbi njega u fioku u kojoj i treba da bude - među ostalim zločincima.

A dotle pošten i svestan čovek uradi sve da ga sa zida ne gleda neko koga i sam smatra zločincem.
toliko može. Ono oko suda - kad bude.



Uostalom, vi komunisti bi trebali najbolje da razumete. Vi ste mladićevom učitelju oprostili sva nepočinstva, dan danas vam je on simbol.

I ja vidim da vi fašisti svom učitelju sve praštate i sve ga češće pominjete.
predatortz predatortz 09:59 10.11.2021

Re: Anti a fašisti


I ja vidim da vi fašisti svom učitelju sve praštate i sve ga češće pominjete.


Ako izuzmemo ovu glupost oko fašizma, jer DM samo jugoslovenski komunisti tako vide, ne znam šta te onda zbunjuje?

Ako je OK da se kače Titove slike, murali, slave postignuća, a znamo za brojne zločine, onda je sve ok. Pa i Mladić.
Ne postoji da je snajka malo trudna.
freehand freehand 10:12 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ako izuzmemo ovu glupost oko fašizma, jer DM samo jugoslovenski komunisti tako vide, ne znam šta te onda zbunjuje?

Svakako si merodavan za glupost. U to spada, na primer, što ne kapiraš da na tvoje "vi komunisti" sledi "vi fašisti". no nemoj da se zamaraš.

Ako je OK da se kače Titove slike, murali, slave postignuća, a znamo za brojne zločine, onda je sve ok. Pa i Mladić.
Ne postoji da je snajka malo trudna.

A ovo je još jedna ilkustracija plitkoumlja i jeftinog spina.
Nego, možda je lakše ovako, da povučem paralelu sa tim haškim tribunalom: ako vlada opšte uverenje da su ovdašnji lekari, policajci i sudovi korumpirani, da ne rade svoj posao kako treba, ne izleče sve bolesnike, ne uhapse i ne osude sve kriminalce - ti onda ne priznaješ nikog od njih, ne jebeš ni dijagnoze ni prijave, ni presude?
Ili ipak ne?
predatortz predatortz 10:15 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Nego, možda je lakše ovako, da povučem paralelu sa tim haškim tribunalom: ako vlada opšte uverenje da su ovdašnji lekari, policajci i sudovi korumpirani, da ne rade svoj posao kako treba, ne izleče sve bolesnike, ne uhapse i ne osude sve kriminalce - ti onda ne priznaješ nikog od njih, ne jebeš ni dijagnoze ni prijave, ni presude?
Ili ipak ne?


Ovo je za master award glupog spina.

Ne, ne glasam za njih, što se vlade tiče. Što se lekara tiče, tražim onog koji je po mom mišljenju stručniji.

A pokušaj odbrane Tribunala u Hagu na ovaj načij je tup do bola.


edit:


što ne kapiraš da na tvoje "vi komunisti" sledi "vi fašisti". no nemoj da se zamaraš.


A ovo je dokaz kako glup čovek gleda na svet. Krunski dokaz!

Dakle, nasuprot komunista stoje fašisti! Niko i ništa drugo, samo fašisti!
freehand freehand 10:23 10.11.2021

Re: Anti a fašisti


Ne, ne glasam za njih, što se vlade tiče. Što se lekara tiče, tražim onog koji je po mom mišljenju stručniji.

Ko pominje glasanje? Rekao si da ne priznaješ tribunal zato što ne donosi presude po tvom ukusu i ne osuđuje sve zločince. Pa te pitam da li je to neki princip ili priznaješ i ne priznaješ institucije onako ofrlje i kako ti se kad ćefne?


A pokušaj odbrane Tribunala u Hagu na ovaj načij je tup do bola.


Kakve odbrane? Ja mislim da je taj tribunal pravni i politički krš od suda sa jasnom namenom i namerom.
Ali da drugi nemamo i ako ništa drugo ne valja u njemu bar je osudio neke koji nikad ne bi bili osuđeni.
Ali nije to poenta: poenta je da TI tvrdiš da je Mladić zločinac ali pristaješ da te taj zločinac gleda sa zida u centru gradai sereš po ženamakoja imaju jaja da ga njima gađaju.
Kad već pošteni, čestiti i hrabri to nikako da stignu od silnih obaveza da mrsomude o pravdi i poštenju.
predatortz predatortz 10:27 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ko pominje glasanje? Rekao si da ne priznaješ tribunal zato što ne donosi presude po tvom ukusu i ne osuđuje sve zločince.


Ako je po tebi to stvar ukusa, onda su stvari mnogo jasnije. Ne sme tu da bude ni tvog, ni mog, ni bilo čijeg ukusa. Treba da bude isti metar, pa koliko kome izmeri.



Ali nije to poenta: poenta je da TI tvrdiš da je Mladić zločinac ali pristaješ da te taj zločinac gleda sa zida u centru


E, vidiš, ovo si skapirao. Pristajem da zločinac gleda sa zida u centru grada i šalje poruku šta biva kada se sudi kako su sudili.


freehand freehand 10:37 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ako je po tebi to stvar ukusa, onda su stvari mnogo jasnije. Ne sme tu da bude ni tvog, ni mog, ni bilo čijeg ukusa. Treba da bude isti metar, pa koliko kome izmeri.

To ti kažem. Tretiraš li, dakle,ovdašnje sudove i druge institucije isto kao tribunal?

E, vidiš, ovo si skapirao. Pristajem da zločinac gleda sa zida u centru grada i šalje poruku šta biva kada se sudi kako su sudili.

Dosta solidno u licemerju. Može zločinac da gleda MOJE dete koje pored njega prolazi svakog dana zato što ja mislim da oni što su mu sudili to rade loše.

freehand freehand 10:39 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

A ovo je dokaz kako glup čovek gleda na svet. Krunski dokaz!

Dakle, nasuprot komunista stoje fašisti! Niko i ništa drugo, samo fašisti!

Opet kažem - retki su ovde merodavniji za glupost od tebe.
Nasuprot komunista stoje razni, ali tvojoj binarnoj logici primereno a i tvom mentalno-pšolitičkom sklopu fašisti su upravo odgovarajući.
milisav68 milisav68 10:42 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand

A dotle pošten i svestan čovek

Iskenjam se ja na to poštenje.

Inače, taj mural stoji tu više od pola godine, a i takvih murala po Srbiji koliko hoćeš, odavno.

I niko ništa, dok na red nije došao predlog zakona o referendumu i prodaja instituta za korišćenje javnih voda.
freehand freehand 10:44 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

milisav68
freehand

A dotle pošten i svestan čovek

Iskenjam se ja na to poštenje.

Inače, taj mural stoji tu više od pola godine, a i takvih murala po Srbiji koliko hoćeš, odavno.

I niko ništa, dok na red nije došao predlog zakona o referendumu i prodaja instituta za korišćenje javnih voda.

Stašno!
Pa gde si ti bio sve to vreme, Milisave, kenjaču na tuđe poštenje? Skupa jaja, šta li?
predatortz predatortz 10:45 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

To ti kažem. Tretiraš li, dakle,ovdašnje sudove i druge institucije isto kao tribunal?


Naravno! Svako ko misli da je adekvatna kazna za za ubistvo devojke na pešačkom prelazu da se sinu bandita dosudi devet meseci nanognice je govno koliko je i onaj koji poštuje Tribunal u Hagu.

Svako ko smatra da se za isto delo ratnog zločina u Sudu BiH, kog uzgred Ustav BiH ne poznaje kao instituciju, Srbinu sudi po novom zakonu, a ne zakonu koji je važio u momentu izvršenja dela, pa Srbin dobije 40 godina i presudu za genocid koji kao krivično delo nije postojao u zakonodavstvu kada se zločin desio, a muslimanu se sudi po zakonu iz SFRJ, po kom je maksimalna kazna bila 20 godina šta god da si uradio, opet je govno.

Potom, ako pred istim tim sudom Srbin za ubistvo zarobljenog neprijateljskog vojnika dobije 20+ godina, a muslimanka za klanje i rasparanje stomaka srpskom dečaku dobije 10, i taj sud je pun govana a poštovaoci njegovih presuda su govna.

Sud koji rasteže proces Atifu Dudakoviću, čekajući da ovaj umre neosuđen za hiljade mrtvih, desetine spaljenih sela, preko sto hiljada proteranih (po broju daleko više nego iz Srebrenice), je govnjiva institucija, a poštovaoci su govna.

Treba li još, ili je dovoljno?
freehand freehand 10:50 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Treba li još, ili je dovoljno?

Ne treba, i previše je.
Znači, pošto je to tako sasvim je ok da narko dileri,ubice šetaju slobodni i da ih slikaju po zidovima. Mašala.
predatortz predatortz 10:54 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand
Treba li još, ili je dovoljno?

Ne treba, i previše je.
Znači, pošto je to tako sasvim je ok da narko dileri,ubice šetaju slobodni i da ih slikaju po zidovima. Mašala.


Da, onda je poruka jasna - ne postoji pravda!
Ako nisu svi dileri, sve ubice i svi zločinci jednako tretirani, onda je sve to farsa, kao što i jeste.

Jer, podobne ubice, podobni dileri, podobni satirači dece na pešačkim ionako šetaju. To što su osuđeni oni koji nisu podobni je samo simulacija pravde.
milisav68 milisav68 11:01 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

freehand

Pa gde si ti bio sve to vreme, Milisave, kenjaču na tuđe poštenje? Skupa jaja, šta li?

Ne bre, ja nisam pošten, ja sam srBski domaćin i gibaničar.

Vi pošteni antifašisti ste zakazali, ali razumem situaciju, nema jasne direktive iz Moskve ko nekad :)
predatortz predatortz 11:05 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

I niko ništa, dok na red nije došao predlog zakona o referendumu i prodaja instituta za korišćenje javnih voda.


Ma, naravno!

A dok budu izbacivali Kosovo i Metohiju iz ustava, braniće Mladića i VBR-ovima.
A ove će na mig napadati.

Narodski, jeb'o im ja mater! I jednim i drugim!

I Mladiću bih isto poručio, da ga ona govna iz Tribunala nisu amnestirala u mojim očima. uZkurac, što bi rekli...
predatortz predatortz 11:37 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Opet kažem - retki su ovde merodavniji za glupost od tebe.


Šta da ti kažem, umem da je prepoznam. Čak i kada se kiti kitnjastim frazama.
zilikaka zilikaka 11:55 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

predatortz
freehand
Treba li još, ili je dovoljno?

Ne treba, i previše je.
Znači, pošto je to tako sasvim je ok da narko dileri,ubice šetaju slobodni i da ih slikaju po zidovima. Mašala.


Da, onda je poruka jasna - ne postoji pravda!
Ako nisu svi dileri, sve ubice i svi zločinci jednako tretirani, onda je sve to farsa, kao što i jeste.

Jer, podobne ubice, podobni dileri, podobni satirači dece na pešačkim ionako šetaju. To što su osuđeni oni koji nisu podobni je samo simulacija pravde.

Koliko god taj osećaj nepravde razumela,jer imamo manje više svi, ne razumem da braniš ovo sa muralom.
Mislim da je jasno da je to pravo lice ove vlasti koja podilazi crtačima murala jer su im oni glavna udarna pesnica.
Nisam tamo i ne znam od kada stoji nacrtan, i prihvatam da je možda ovo sve namešteno da odvuče pažnju sa bitnijih stvari, al bilo kad i u bilo kojoj situaciji odbrana takvih murala je sramotna i nedopustiva za državu. Bilo koju.
Najmanje što se može i treba je da se sve lepo prekrečilo u belo i onda,ako već hoćeš javni red, čuvaj da niko ne sme ni cvetić da nacrta.


predatortz predatortz 12:04 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Koliko god taj osećaj nepravde razumela,jer imamo manje više svi, ne razumem da braniš ovo sa muralom.


Razumem da ne razumeš.
Kofu sa farbom na mural je danas bacio čovek iz Rasimove stranke, a Rasim se od Alije oprostio sa "naš dragi predsjedniče".

Ne čuh ni njega, ni Aidu, da su se ikad ogradili od Alije.

Dozvoli da ih ja vidim kao Alijine vojnike u Srbiji.




freehand freehand 12:09 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

predatortz
freehand
Treba li još, ili je dovoljno?

Ne treba, i previše je.
Znači, pošto je to tako sasvim je ok da narko dileri,ubice šetaju slobodni i da ih slikaju po zidovima. Mašala.


Da, onda je poruka jasna - ne postoji pravda!
Ako nisu svi dileri, sve ubice i svi zločinci jednako tretirani, onda je sve to farsa, kao što i jeste.

Jer, podobne ubice, podobni dileri, podobni satirači dece na pešačkim ionako šetaju. To što su osuđeni oni koji nisu podobni je samo simulacija pravde.

Još da skapiraš da je to, u stvari, TVOJA poruka...
predatortz predatortz 12:13 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Još da skapiraš da je to, u stvari, TVOJA poruka...


Da, to je moja poruka. No, čini mi se da ima još dosta onih koji Mladićem nešto poručuju.

Ne bih bio protiv ankete koja bi to prebrojala u Srbiji i RS, niti bih se iznenadio rezultatom.

A ta vaša izmaštana građanština, verujem da je nje daleko više u nekim medijima nego u narodu.



freehand freehand 12:14 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Ne bre, ja nisam pošten, ja sam srBski domaćin i gibaničar.

Ako tin to tako kažeš, što bih se ja protivio?

Vi pošteni antifašisti ste zakazali, ali razumem situaciju, nema jasne direktive iz Moskve ko nekad :)

Tako je. Mi pošteni antifašisti davimo se u konformizmu i sranju čekajući da neko drugi uradi nešto umesto nas usput pametujući kao, na primer, ja ovde.
A što se Moskve tiče interesantno je koliko se gibaničara prešaltalo i gleda u Moskvu čekajući znak istovremeno pljujući "besramni Zapad".
freehand freehand 12:20 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Da, to je moja poruka. No, čini mi se da ima još dosta onih koji Mladićem nešto poručuju.

Dobro je, skapirao si konačno.
Što se tiče broja takvih slažem se da je zabrinjavajući, al to je manje zlo od činjenice da im je ova država vlasništvo.
zilikaka zilikaka 20:00 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

Inače, taj mural stoji tu više od pola godine, a i takvih murala po Srbiji koliko hoćeš, odavno.

I niko ništa, dok na red nije došao predlog zakona o referendumu i prodaja instituta za korišćenje javnih voda.


Sasvim je moguće da je ovo ugovoren tajming, ali spram pola godine niko ništa, sad naleteh na snimak
zilikaka zilikaka 20:00 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

dvaput
predatortz predatortz 20:03 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

zilikaka
dvaput


Svaka čast!
zilikaka zilikaka 20:16 10.11.2021

Re: Anti a fašisti

predatortz
zilikaka
dvaput


Svaka čast!

U ovim godinama!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana