The hills are alive with the sound of torture

Tibor Jóna RSS / 17.05.2008. u 18:28

Izvesno vec provodim vreme u Austriji u zivopisnom seocetu u sred Alpa. Kad kazem zivopisno mislim na istu onu morbidnu zivopisnost koju ima Twin Peaks. Ne smem da kazem da sam odusevljen, ali sta je - tu je. Zabavljam se pevusheci score iz "the Sound of Music" - sto da ne, scenografiju vec imam!

Austrijom ovih dana dominiraju price o podrumima, njihovim zatocenicima, te grozomornim porodicnim ubojstvima sekirama. Nakon sto je Natasa Kampush oslobodjena decenijskog pritvora otkriven je jos jedan slican u kojem je jedan "posve normalan" Austrijanac drzao ne samo cerku vec i skoro citavu obitelj dece sto ju je napravio svojoj rodjenoj kcerci.

Hrvati sa kojima ovde provodim vreme, veseli kakve ih Bog dao, pricaju unaokolo vic o tome da se Hrvati i Austrijanci razlikuju po tome sto Hrvati u podrumima drze vino. Austrijanci ih ili ne razumeju ili se kiselo smeskaju.

No kako mozes odvesti decka iz domovine, ali nikako i domovinu iz decka, tako se i ja bavim svojom rodinom u kojoj dominiraju bizarnosti druge, politicke, prirode. Medjutim, na marginama svepoliticke orgije desavaju se bizarniji slucajevi.

Secate se panike koja je dignuta nakon onog stripa u "Zabavniku" sto je otkrio svetu postojanje bica koja su do tada postojala, ravnopravno uz gobline, baba roge i walkire, samo u bajkama, legendama i strasilicama za decu, imenom - pedera? Secate se sto se dogodilo kad su neki ljudi shvatili da bi im djecica preko stripa mogla biti obavestena o postojanju ovih (subverzivnih) elemenata?

Prihvatimo li objasnjenje da bi deca mogla i sama postati lezbama i pederima jer su videla taj stripchich o nesretnome ubijenom Prosperu, ili whoever, moramo da se pitamo sta su gledala deca kada su odlucila postati sadistima koji u choporima muche i zlostavljaju svoje vrsnjake, snimajuci sve to spielbergovskom priljeznoscu?

Sta su to nasi estradni dusebriznici za dobrobit vascjeloga djeteshtva promashili da primete u nasem drustvu, a sto je zivote nase dece pretvorilo u scene iz "Nocnog cuvara" ili "Republike Salo"? Istini za volju, mozemo odahnuti, ako su i sadisti barem nisu pederi i lezbe!

I dok su deca u Novom Sadu odlucila da teraju drugaricu da jede travu shutirajuci je i vredjajuci, i biensure snimajuci, devojcice iz Pirota su odlucile da mnogo temeljnije pridju maltretiranju, te su cak dve zrtve odvele u stan, gde su ih zakljucale, maltretirale, vredjale i oo koncu cak seksualno zlostavljale.

Ne mogu a da se ne pitam koji je strip u "Zabavniku" odgovoran za tako nesto?

Drustvo opsednutno dnevnom politikom postaje slepo da vidi da su do pre samo par dana hit medju Nasim Andjelima bili snimanje pornica, da je to vremenom postalo snimanje osmoljetskih orgija, da je to danas snimanje sadistickih ekskurzija i da je samo pitanje vremena kada ce se pojaviti snimak u kojem ce Nasi Andjeli snimiti svoje prvo osnovnoskolsko ubistvo (i ako o tome nije izasao niti jedan strip u "Zabavniku").

Ali barem ce, jel, biti strejt.

Mozda Vam se danas ideja cini nemogucnom, ali porazmislite da li je bilo moguce da osnovnoskolci pushe, pa da li je, kad su propusili, bilo moguce da se drogiraju, pa da li je kad su krenuli i da se overdoziraju postalo moguce da rade sve ono sto je kulminiralo u seksualnom izivljavanju nad nesretnom devojcicom iz Pirota ili sutiranju u glavu nesretne Novosadjanke.

Da li je neko izmedju razgovora o tome ko ce u sledecu vladu, primetio podatke o tome koliko deca u Srbiji (ne) citaju? Pa potom, i ako ne delim misljenje sa Aleksandrom Vucicem (surprise, surprise) o tome da su nam skole narkomanski megamarketi, mislim da niko ko je u kontaktu sa realnoscu ne misli da su one bezbedne i drugs free.

Suma sumarum - deca piju, puse, gutaju, ne chitaju, orgijaju, sadisticki se izivljavaju... Nestali su Sara Key, Winnie the Pooh, Vetar u Vrbaku, Alisa i Kraljica srca, Marry Poppins - zamenili su ih porno glumci, Goran Davidovic - Fuhrer i Jeka, Seka i prateci silikonski acesoar...

Ako ste bas dokoni, odite na razne myspace, facebook i ine druge strancie neonacistickih pokreta i slicnih udruga koje operishu po Srbiji pa pogledajte koliko je tamo "dece" 89,90 ili 91 godiste... Na kraju krajeva, koliko je imao onaj deckic koji je poginuo pri demoliranju americke ambasade, a koliko njegovi drugari na ulici? Koje je prosecno godiste jednog fudbalskog "huligana"?

Ja, recimo, ne mislim da je "drustvo" bilo kako odgovorno za ovakvo stanje, mislim da bi glavne krivce trebalo potraziti u roditeljima koji su dozvolili da im se deca pretvore u pirotske ili novosadske monstrume, ali mislim da bas nije najzdravije da se ovakviim pojavama bavimo iskljucivo na senzacionalistickoj te razini bombasticno-pateticnih naslova po zutoj stampi, te estradnog moralisanja po "serioznoj" tj. manje zutoj stampi i medijima.

Potpuno svestan da mnogo vise dece ne cini ovakve grozomorije nego sto ih cini, ne mogu da se otrgnem pitanju sta ce biti ako se ovim aktivnim zatvaranjem ociju pred golemim problemom stvori klima apsolutne tolerancije za zivotinjski zakon jaceg?

Mi danas samo znamo da se ovakve stvari dogadjaju, ali ne znamo zasto - uzroke trazimo u prvim razlozima koji nam se ucine pogodnim - poput tranzicije, ekonomske krize, rata... . Cak i da se slozimo da su ovo uzroci gde su resenja a jos vise gde je akcija (umesto reci) Kamo sistematskog bavljenja decom i nudjenja alternativa nasilju, izivljavanju, silovanju, paljenju, otimachini kao modus vivendi?

Ja bih tako JAKO voleo da predsednik Republike ostavi za tren Ivicu, Vojislava, Cedomira i ostale i primi u Starom dvoru decka koji je u Pirotu uz zgrazavanje prekinuo zlostavljanje nad nesretnim devojcicama i obavestio o tome roditelje, da mu cestita i oda duzno priznanje.

Voleo bih tako i da se oda duzno priznanje roditeljima tog Coveka koji su uprkos tranziciji, ekonomskoj nestabilnosti i chemu sve ne od svog deteta napravili Ljudsko Bice sposobno da prepozna bol i patnju bliznjeg i sto je jos vaznije da na nju pravilno reaguje.

Dajte tom malom stipendije, skolujte ga do kraja njegovog skolovanja o trosku drzave, nagradite adekvatno te roditelje ucinite od njih primer, pokazite da u nasem drustvu Dobrota i Covekoljublje nisu tek leksikografske odrednice.

Pokazite da je on heroj price, da ne zasluzuje samo usputnu referencu u kratkoj vesti vec drustveni pijedestal dostojan Heroja jednog drustva.

 

Ili ce nam plasim se brda uskoro i zaista poceti odjekivati zvucima torture...

 




Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 19:19 17.05.2008

Sta reci?

Prvo bih pozdravila Hrvate koji u podrumima drze vino.
Onda bih prozvala sve novinare koji su sliku zlostavljane devojcice stavili svima nama na uvid, sasve onim smesnim kockicama koje su kao nesto trebale da zastite da ne vidimo...ali se lice i celo golo telo zlostavljane devojcice videlo u domovima svih nas, na radost pedofila i bolesnika. Oni su mogli, ladno, da kupe novine i da svoje bolesne fantazije zadovolje gledajuci uplakano, prestraseno izubijano lice deteta. Da li ce krivicno odgovarati bar neko od njih ili ce im veliki sudija reci samo "no,no" ? Da li bi tu vest tako preneli i da je u pitanju njuiihovo dete? Zgrozena sam.
A tek direktor skole koji je reagovao kada je video da se snimak ne moze sakriti? Uzas.

Sve cestitke hrabroj devojcici koja je svoje zlostavljace prijavila. Iako volim decu, navijam za promenu zakona da se te zlostavljacice mogu krivicno goniti kao odrasle, jer ono sto su ucinile, prevazilazi moje poimanje deteta.
dragoljub dragoljub 20:31 17.05.2008

Re: Sta reci?

Da li ce krivicno odgovarati bar neko od njih ili ce im veliki sudija reci samo "no,no"

mariopan!da li ti to hoćeš da kažeš da bi naša draga dečica trebala da snose neku odgovornost za svoje postupke ili ne daj bože, čak štaviše, da budu kažnjenas.nemoj da te pročitaju humanitarci....
mariopan mariopan 22:33 17.05.2008

Re: Sta reci?

dragoljub
Da li ce krivicno odgovarati bar neko od njih ili ce im veliki sudija reci samo "no,no"

mariopan!da li ti to hoćeš da kažeš da bi naša draga dečica trebala da snose neku odgovornost za svoje postupke ili ne daj bože, čak štaviše, da budu kažnjenas.nemoj da te pročitaju humanitarci....

Bas to mislim i neka me citaju...ko god hoce, za ovo sto su uradile te zlocinke ( to nisu deca) za to bih i roditelje a i njih na robiju.
E , sad neka mi se jave humanitarne,ima sve na gomilu da ih slozim.A tek novinareeee, one azdaje koje su dete stavili na TV onako bas golo i izubijano, jadno....gde ce im dusa pokvarena...ej?
Dolybell Dolybell 07:39 18.05.2008

Re: Sta reci?

Ne mogu da ostanem ravnodušna na na sve što ste napisali,
(s obzirom da nisam bila upoznata sa događajem) i naravno,
iznenađena sam i ogorčena kao svi vi.
Svakako treba reći celu istinu o tome šta se dešavalo,
a ne praviti novinarski klasičan senzacionalizam bez
ičega drugog; bez ikakve mere i odgovornosti samih novinara,
koji su taj događaj prikazali surovo po žrtvu - ne bi li, po
novinarskom mišljenju, uzbudili javnost, da neko reaguje...

Da li u tim novinarima ima ičeg ljudskog - da li bi oni svoju
decu izložili javnosti na takav način ?
Da li deca koja su to sve uradila toj tužnoj nesrećnoj devojčici
imaju roditelje ? Gde su njihove fotografije ? Ko su ti ljudi ?

Razlog za takvo ponašanje zlostavljača prema zlostavljanom
po meni, stoji u nekakvoj različitosti te devojčice u odnosu na zlostavljače.
U čemu se ona sastojala - nije rečeno.


Različitost ovo društvo nikad nije tolerisalo niti podnosilo,
ma o čemu da se ona sastojala.

Ne podnosimo bolje od sebe, ne podnosimo druge nacije,
ne podnosimo drugu boju kože, ne podnosimo slabije i nemoćne,
ne podnosimo ljude druge vere, ne podnosimo drugaćijemisleće,
ne podnosimo istinu, ne podnosimo bogatije, ne podnosimo
sirotinju, nikoga i ništa ne podnosimo ako štrči u bilo čemu.

Ta deca su uradila tačno ono, što su obrazac po kojem ovo društvo živi,
primenili u stvarnosti - onako kao su oni znali u umeli, u skladu sa
svojim mogućnostima. Ništa drugo.




mariopan mariopan 22:13 18.05.2008

Re: Sta reci?

U pravu si Dolybel ali ovo je kraj krajeva, mora da se reaguje, to ne moze da se oprasta i ne treba.niti treba da analiziramo i iz analize da zakljucimo da je krivo drustvo....ovo ipak ne rade sva deca, dakle krive su one..da i drustvo..ali ONE.
Umetnica Umetnica 03:09 19.05.2008

Re: Sta reci?

dragoljub
Da li ce krivicno odgovarati bar neko od njih ili ce im veliki sudija reci samo "no,no"mariopan!da li ti to hoćeš da kažeš da bi naša draga dečica trebala da snose neku odgovornost za svoje postupke ili ne daj bože, čak štaviše, da budu kažnjenas.nemoj da te pročitaju humanitarci....

Ne radi se o za-prosečnog-Srbendu-izvoru-svog-zla humanitarnim i nevladinim organizacijama, nego (kao što je Tibor lepo i napisao) o roditeljima, čiji su "anđelčići" bezgrešni, čak i kada se bave torturom zarad kačenja na YouTube. Ko je pustio te "anđele" da gledaju američko rvanje i posle ga isprobavaju na drugarima iz razreda, na čijem su kompjuteru "anđeli" pronašli Severinin pornić i posle ga reprodukovali sa drugarima u haustoru, ko je anđelčetu na mp3 player prebacio "Aspirin" Seke Aleksić sa onim predivnim tekstom o jebanju u pijanom stanju u zadimljenoj sobi, odakle su uopšte ti bombončići pokupili takve divne vrednosti? Hajde, preskočite "humanitarce" i ostale koji ne smatraju da decu treba ljuštiti kaišem, jer je problem prvenstveno u roditeljima.
mariopan mariopan 06:34 19.05.2008

Re: Sta reci?

Umetnica
dragoljub
Da li ce krivicno odgovarati bar neko od njih ili ce im veliki sudija reci samo "no,no"mariopan!da li ti to hoćeš da kažeš da bi naša draga dečica trebala da snose neku odgovornost za svoje postupke ili ne daj bože, čak štaviše, da budu kažnjenas.nemoj da te pročitaju humanitarci....

Ne radi se o za-prosečnog-Srbendu-izvoru-svog-zla humanitarnim i nevladinim organizacijama, nego (kao što je Tibor lepo i napisao) o roditeljima, čiji su "anđelčići" bezgrešni, čak i kada se bave torturom zarad kačenja na YouTube. Ko je pustio te "anđele" da gledaju američko rvanje i posle ga isprobavaju na drugarima iz razreda, na čijem su kompjuteru "anđeli" pronašli Severinin pornić i posle ga reprodukovali sa drugarima u haustoru, ko je anđelčetu na mp3 player prebacio "Aspirin" Seke Aleksić sa onim predivnim tekstom o jebanju u pijanom stanju u zadimljenoj sobi, odakle su uopšte ti bombončići pokupili takve divne vrednosti? Hajde, preskočite "humanitarce" i ostale koji ne smatraju da decu treba ljuštiti kaišem, jer je problem prvenstveno u roditeljima.

Jeste problem u roditeljima, pa ja i kazem da treba da krivicno odgovaraju, oni i niko drugi, jer po nasem zakonu roditelji su odgovorni za ponasanje svoje dece. Sve sto si nabrojala postoji, losi primeri pevaljki i raznih spodoba ali ih ne kopiraju sva deca, nisu ih sebi postavili koa uzor jer su, valjda, imali nekoga da im kaze da sve to nije normalno niti dobro...roditelje koji, recimo, vaspitavaju svoju decu. Ovi roditelji nisu odradili svoj domaci zadatak, pa kad vec nisu, a pustili su svoju besnu decu sa lanca, onda neka idu u zatvor, tamo neka se pitaju sta su radili onda kada su trebali da rade nesto drugo, da pricaju sa decom i da ih nesto nauce.A male zlotvorke u popravni dom, zove se popravni, jer tamo popravljaju sve sto roditelji nisu uradili na vreme.
Humanitarce mi je spomenuo Dragoljub, pa ja onako u besu, pomislim, ma nece valjda neko da ih brani? Ja ih ne bih spomenula.
angie angie 19:28 17.05.2008

*

adam weisphaut adam weisphaut 21:34 17.05.2008

Ma kakav Twin Peaks...


antioksidant antioksidant 20:22 17.05.2008

!

.........decka koji je u Pirotu uz zgrazavanje prekinuo zlostavljanje nad nesretnim devojcicama i obavestio o tome roditelje.......roditeljima tog Coveka koji su uprkos tranziciji, ekonomskoj nestabilnosti i chemu sve ne od svog deteta napravili Ljudsko Bice sposobno da prepozna bol i patnju bliznjeg i sto je jos vaznije da na nju pravilno reaguje.......Pokazite da je on heroj price, da ne zasluzuje samo usputnu referencu u kratkoj vesti vec drustveni pijedestal dostojan Heroja jednog drustva.
dzouzi dzouzi 22:04 17.05.2008

Re: !

Pokazite da je on heroj price, da ne zasluzuje samo usputnu referencu u kratkoj vesti vec drustveni pijedestal dostojan Heroja jednog drustva.



U potpunosti se slazem jer ce takvim lepim primerima (mozda)
pokazati deci da ne cine zlo.

Ja sam toliko uznemirena zbog ovih dogadjaja i prosto
ne mogu da shvatim te "monstrume", pokusavam da
sa psiholoske strane otkrijem ZASTO se to cini ali
mi nekako tesko ide... UZAS!!!!

Dolybell Dolybell 07:50 18.05.2008

Re: !

U potpunosti se slazem jer ce takvim lepim primerima (mozda)
pokazati deci da ne cine zlo.


Bojim se za tog dečka, kako ga zaštiti od osvete što
je tako nešto sprečio, na neki način, i tako i obelodanio
ceo događaj.
Kako se takve stvari rešavaju u ovom društvu, sve će
biti zataškano - a dečko će štrčati u toj sredini i biti
omražen od roditelja dece zlostavljača - ne znam, ali
ovde je sve bolesno drugačije ...
audrey audrey 20:31 17.05.2008

podržavam:

"Ja bih tako JAKO voleo da predsednik Republike ostavi za tren Ivicu, Vojislava, Cedomira i ostale i primi u Starom dvoru decka koji je u Pirotu uz zgrazavanje prekinuo zlostavljanje nad nesretnim devojcicama i obavestio o tome roditelje, da mu cestita i oda duzno priznanje.

Voleo bih tako i da se oda duzno priznanje roditeljima tog Coveka koji su uprkos tranziciji, ekonomskoj nestabilnosti i chemu sve ne od svog deteta napravili Ljudsko Bice sposobno da prepozna bol i patnju bliznjeg i sto je jos vaznije da na nju pravilno reaguje.

Dajte tom malom stipendije, skolujte ga do kraja njegovog skolovanja o trosku drzave, nagradite adekvatno te roditelje ucinite od njih primer, pokazite da u nasem drustvu Dobrota i Covekoljublje nisu tek leksikografske odrednice.

Pokazite da je on heroj price, da ne zasluzuje samo usputnu referencu u kratkoj vesti vec drustveni pijedestal dostojan Heroja jednog drustva."
mariopan mariopan 22:35 17.05.2008

Re: podržavam:

audrey
"Ja bih tako JAKO voleo da predsednik Republike ostavi za tren Ivicu, Vojislava, Cedomira i ostale i primi u Starom dvoru decka koji je u Pirotu uz zgrazavanje prekinuo zlostavljanje nad nesretnim devojcicama i obavestio o tome roditelje, da mu cestita i oda duzno priznanje.

Voleo bih tako i da se oda duzno priznanje roditeljima tog Coveka koji su uprkos tranziciji, ekonomskoj nestabilnosti i chemu sve ne od svog deteta napravili Ljudsko Bice sposobno da prepozna bol i patnju bliznjeg i sto je jos vaznije da na nju pravilno reaguje.

Dajte tom malom stipendije, skolujte ga do kraja njegovog skolovanja o trosku drzave, nagradite adekvatno te roditelje ucinite od njih primer, pokazite da u nasem drustvu Dobrota i Covekoljublje nisu tek leksikografske odrednice.

Pokazite da je on heroj price, da ne zasluzuje samo usputnu referencu u kratkoj vesti vec drustveni pijedestal dostojan Heroja jednog drustva."

Potpisujem i preporucujem.
nsarski nsarski 01:22 18.05.2008

Sorry...

:)
Tibor Jóna Tibor Jóna 02:32 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

nsarski
koji mogu da odjekuju:
U.S. Planning Big New Prison in Afghanistan


a to sa Pirotom ima kakve veze?

Ili bi seksualno zlostavljanoj devojcici trebalo da bude lakse u zivotu jer amerikanci planiraju da sagrade taj ogroman zatvor?

i mean what the fuck....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:39 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji


Tibore nemoj da se uzbudjujes , takvi su ti Srbi, za sve okrivljuju one koje mrze, bez obzira ima li to veze sa Pirotom ili ne
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:36 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

Bojan Zdravic
Tibore nemoj da se uzbudjujes , takvi su ti Srbi, za sve okrivljuju one koje mrze, bez obzira ima li to veze sa Pirotom ili ne


pa stvarno, ja bi razumeo ovaj komentar da je ono kameron manter u podrumu us ambasade silovao devojcice, ali ovako....n`umem.....
nsarski nsarski 20:01 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

i mean what the fuck....

So do I...
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:55 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

nsarski
i mean what the fuck....

So do I...


ja bih vam posavetovao da se malo bolje pozabavite americkom kaznenom politikom. nemoze samo taj jedan zatvor, ma koliko strasan i golem, biti jedino opravdanje za to sto nam se u srbiji desava.

mislim, moze sutra neko da pomene recimo predrasude i diskriminaciju Roma, a vi vec ispucali najveci zatvor u avganistanu.

spremte se, spremte nsarski, strasna ce bitka da bude...
schweppes schweppes 22:26 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

Tibor Jóna

nsarskikoji mogu da odjekuju:U.S. Planning Big New Prison in Afghanistana

to sa Pirotom ima kakve veze?Ili bi seksualno zlostavljanoj devojcici trebalo da bude lakse u zivotu jer amerikanci planiraju da sagrade taj ogroman zatvor?i mean what the fuck....


Da li promocija homoseksualnosti u Zabavniku ima veze sa Pirotom? Da li nam to Tibor poručuje da je "lek" za sadističko ponašanje omladine u homoseksualnoj literaturi? Nekako sam stekao takav utisak.
Zanimljivo mi je da ni jedna od Tibor-hipoteza ne ide u smeru da su "sadržaj" Zabavnika i dogadjanja po Srbiji samo različite glave jedne iste nemani koja se u značajnoj meri hrani i konceptom "neograničenih sloboda". Ako podržavamo i deci podmećemo scenu u Zabavniku ( dva homoseksualca i ubistvo), šta nam ostaje kao argument ,pred tom istom decom , kojim ćemo osuditi njihov sadizam i seksualnu nastranost prema vršnjacima?
Kao što sam rekao i prošli put, Tibor na duhovit i dramatičan način oslikava našu surovu svakodnevicu, bez suštinskog razumevanja fenomena kojih se dotiče. Šarmantno i plitko.

Tibor Jóna Tibor Jóna 23:23 18.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

schweppes

Zanimljivo mi je da ni jedna od Tibor-hipoteza ne ide u smeru da su "sadržaj" Zabavnika i dogadjanja po Srbiji samo različite glave jedne iste nemani koja se u značajnoj meri hrani i konceptom "neograničenih sloboda".



aaaaaaaa.... pa nama to treba cvrsta ruka.... sto odma niste tako rekli
Jelena Milić Jelena Milić 10:10 19.05.2008

Re: Pored Alpa ima i Himalaji

regrutuj me tibore, regrutuj...
Tine i Radojka Tine i Radojka 18:17 19.05.2008

kako ono bi

Tibor Jóna: Ja bih recimo pre ziveo pod Pinocheom nego pod Markovicem
Doctor Wu: a ne bi se previše bunio ni pod Hortijem...
Tibor Jóna: ... Ne, ne biX se bunio!
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:56 19.05.2008

Re: kako ono bi

Tine i Radojka
Tibor Jóna: Ja bih recimo pre ziveo pod Pinocheom nego pod Markovicem
Doctor Wu: a ne bi se previše bunio ni pod Hortijem...
Tibor Jóna: ... Ne, ne biX se bunio!


izmedju markovica i hortija i markovica ili sestre rachet (shvatimo ovde markovica kao genericko ime za pojavu) uvek i uvek i uvek biram ono sto nije markovic. izuzev kad me postavite pod dilemu hitler ili markovic. tada ipak mladjan dinkic.
Tine i Radojka Tine i Radojka 21:55 19.05.2008

suma sumarum

Tibor Jóna
Ne, ne biX se bunio!

Tibor Jóna Tibor Jóna 22:08 19.05.2008

Re: suma sumarum

Tine i Radojka



jel u vas dolazi do nekakvog hemijskog procesa u organizmu , uzbudjenja ili cega vec kada izvrcete reci pokusavajuci da dokazete tezu koja je smesna taman koliko i majmun sa fesicem na monociklu?
ako dolazi onda napred, ja vas podrzavam, ako li pak ne, sjasite!
Tine i Radojka Tine i Radojka 22:48 19.05.2008

izvrnute reci

Tibor Jóna: Ja bih recimo pre ziveo pod Pinocheom nego pod Markovicem
Doctor Wu: a ne bi se previše bunio ni pod Hortijem...
Tibor Jóna: ... Ne, ne biX se bunio!
neprijatno tibore
neprijatno
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:30 19.05.2008

Re: izvrnute reci

neprijatno tibore
neprijatno

Dodao bih i - mladalacki nesmotreno
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:25 20.05.2008

Re: izvrnute reci and the irony of it all

Bojan Zdravic
neprijatno tibore
neprijatno
Dodao bih i - mladalacki nesmotreno


ajde da zavrsimo sa hortijem jednom za svagda....

najbitnije je da smo utvrdili da sam ja zapravo kriptofasista hortijevskog i kakvog sve ne usmerenja. provaljen iz keca u kec i na tome vam hvala. sad su barem svi na blogu demaskirani i prikazani u pravom svetlu.

ipak, nalazim utehu u cinjenici svet ne uredjuju vise zdravici, radojke, markovici i njima podobni jer pretpostavljam da bi usledio kakav gulag, kamenito ostrvo ili princano polje gde bi mi se uz malo manuelnog rada pruzila mogucnost da uvidim svoje ideoloske grehe i popravim se. ili da umrem which ever comes first.

znate, vi uvidjate tu tananu razliku izmedju gulaga i konc logora, zavrsavanja u gasnoj komori zbog rase ili rmbanja do smrti u sibiru zbog klase, umete da objasnite zasto je bolje i humanije kada recimo jevreji i/ili homoseksualci stradaju zbog crvene, a ne crne revolucije, ja to ne umem. meni je to nekak sve jedno. ali oept sta hortijevac zna kako je predivan komunizam jel?

No, zakljucimo. Tibor je Hortijevac samo jer ima madjarsko ime. Kako ste vec bili zauzeti prebrojavanjem krvnih zrnaca i utvrdjivanjem rasne kakvoce nije vam palo napamet da se zapitate mogu li ja recimo biti "frankista" ili recimo latinofasista? Mislim zasto svaki Madjar kojeg vi provalite tako strucno mora biti apsolutno Hortijevac? Mozda se meni ne svidjaju neki aspekti admiralova delovanja?

Ali ne, mnogo je lakse ici logkom- ako je Madjar, ima problem sa Bezgresnim Komunizmom - pa taj mora da je hortijevac.

A ja vam kazem jos jednom, hortijevstvo i marksizam se jos daju i ostaviti iza sebe, ali bedastoca i pokvarenjastvo nikako, u ostalom....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 13:33 20.05.2008

Re: izvrnute reci and the irony of it all

ipak, nalazim utehu u cinjenici svet ne uredjuju vise zdravici, radojke, markovici i njima podobni jer pretpostavljam da bi usledio kakav gulag, kamenito ostrvo ili princano polje gde bi mi se uz malo manuelnog rada pruzila mogucnost da uvidim svoje ideoloske grehe i popravim se. ili da umrem which ever comes first.

Slusaj decace, mnogo si ostrascen. Kada sam napisao
Dodao bih i - mladalacki nesmotreno

hteo sam da kazem da su uspeli da te isprovociraju, pa si u tom stanju lupio glupost
Tibor Jóna: ... Ne, ne biX se bunio!

Posto nisi razumeo, da ti kazem da sam te branio od provokatora, jel' zao mi je uvek da vidim kako cinik lozi neiskusnog i naivnog, te ga dovodi u stanje of emotional desterss - dok se on u isto vreme sadisticki smeska i onanise sakriven iza nekog nika i monitora.
Ovo sve sto si napisao i meni adresirao je zaista besmisleno, trebas malo da odrastes i sazris - i naucis da se racionalno ponasas
corn mouth corn mouth 14:37 20.05.2008

Re: izvrnute reci and the irony of it all

Bojan Zdravic
trebas
malo da odrastes i sazris - i naucis da se racionalno ponasas

Zdravicu Tibor je zreo i vrlo racionalan, ali racio je bespomocan pred "crevnim mislima" doktor wua i grofice Stankovic-Tineiradojka.

btw trebati je defektan glagol on treba, mi treba, oni treba...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:40 20.05.2008

Re: izvrnute reci and the irony of it all

Zdravicu Tibor je zreo i vrlo racionalan,

mislim da nije - jos je zelen, pa tek mu je 25 godina, nimalo takticnosti i mudrosti
btw trebati je defektan glagol on treba, mi treba, oni treba...

a ti vuces neke zesce komplekse izgleda mi:)))
Tine i Radojka Tine i Radojka 17:54 20.05.2008

ta nana raz lika

izvinite
sto gulimo krastu
i ako moze
da ne sirimo pricu
sovimsonim
a svasta ste nadrobili

samo objasnite
tibore

rekli ste
ziveli bi pod hortijem i ne bi se bunili

jel tako
Tine i Radojka Tine i Radojka 18:29 20.05.2008

bite zreli i racijanalani

glagoljajte se defektno de ocete
samo
ne dobacivaj za tudji astal

ovo za
zdravica i ovu tetku
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:13 20.05.2008

Re: bite zreli i racijanalani

Tine i Radojka
glagoljajte se defektno de ocete samo ne dobacivaj za tudji astal ovo za zdravica i ovu tetku


Tine i Radojka
glagoljajte se defektno de ocete
samo
ne dobacivaj za tudji astal

ovo za
zdravica i ovu tetku


Onda ni Vas dvoje nemo' da se butate mnogo - tamo gde vam nije mesto, i ostavite decka (Tibora) na miru i nemojte da ga provocirate kad vam nista nije uradio, OK?
Tibor Jóna Tibor Jóna 20:54 20.05.2008

Re: ta nana raz lika

rekli ste
ziveli bi pod hortijem i ne bi se bunili

jel tako


ne, nije tako. u ostalom, sto ja to vama pricam, pa vi najbolje znate da nije tako!

Rekao sam da KADA BI MORAO da biram izmedju zivota pod Markovicem (opet genericki) i zivota pod Pinocheom uvek pre izabrao Pinochea!

E onda je tako neki Prebrojitelj Krvnih Zrnaca, poput vas, dosao do zakljucka da, naravno, ako Madjar bira zivot pod Pinocheom, pre nego pod komunistima, pa taj mora da je Hortijevac, jer sta bi drugo mogao da bude Madjar koji ne voli komuniste, nego Hortijevac!

a onda se to vama svidelo, pronasli ste se u rezonabiliji i krenuli da je sirite...

ali to je vama sve jasno, nije za ovim pojasnjenjem uopste bilo potrebe. zar ne?

a sada mi sjasite sa bloga i pravac Dushan Maljkovic....

Tine i Radojka Tine i Radojka 00:04 21.05.2008

progres sregres

tako je kako napisete tibore
al vam verujemo da niste tako mislili
nego lupetate odo nomad
bogda prosti
sama glu post do glu posti

asad lagano
jel moze jedan kompara tivan blog o zrtvama
pinocea hortija i markovica
od tibora vrsnog znalca

il jos lakse
ako vam sujeta dozvoli
jedno izvinjenjce publici ai markovicu
ako jos uvek nikog nije ubio
svoje rucno ili siste matski

pada sja semo
po jedemo po pijemo
za pevamo onu nasu
oj tibore dodaj flasu
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:24 21.05.2008

Re: progres sregres

Tine i Radojka
.....


truc pljuc, bljuc bljuc, truc....

a. zasto bi se izvinjavao bilo kome ko posle svetskog iskustva sa komunizmom, od crvene revolucije, preko genocida nad ukrajincima 20tih godina, preko kulturne revolucije, preko polja smrti, preko golog otoka, preko stazija, preko berlinskog zida, preko tajnih policija, preko silovanog Praga i Budimpeste do Causeskua i Mugabea, te trenutnog iskustva sa npr. Ugom Chavezom i dalje bastini i glorifikuje ideje marksizma i komunizma i nekom ko se bavi veneracijom politickih teorija koje su u smrt odvele desetine miliona ljudi?

b. u cemu je, generalno, vas problem? Utvrdili ste da sam hortijevac. Ja sam vam to priznao, jer se protivu vase logike da je svako hortijevac ko je Madjar, a pritom nije komunista, ne moze... Sta jos nije jasno u majcinim recima? Sta bi vas onako bas zadovoljilo pa da i zaista sjashete sa mene, mog bloga i moje hortijevshtine?

c. ja ne znam ko ovde lupeta gluposti. ali mislim da je bolje i lupetati gluposti nego glorifikovati ideolosku matricu klasnih fabrika smrti i opste bede. a svakako je bolje lupetati gluposti od ad hominem napada baziranih na prebrojavanju krvnih zrnaca i utvrdjivanju rasne nepocudnosti.
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:16 21.05.2008

regres sprogres

ako ste u stanju Tibore da puno ne sirite pricu
daklem

kratko jasno
pitanje je bilo
da li bi se Jóna Tibor bunio protiv Hortija ili ne

pocelo je s Ne, ne biX se bunio!
okoncalo s nije tako

sad pitate
zasto bi se izvinjavao bilo kome

to ce najbolje da vam objasni
neko vama blizak
u kog imate poverenja
neko ko vas je gajio

mi moz
da probamo jos samo scrtezi
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:17 21.05.2008

pro banje scrtezi

tibore
pronadjite uvredu

a.
T&R: Mi bi recimo pre ziveli pod Pinocheom nego pod Jóna Tiborom
Wu: a ne bi se previše bunili ni pod Hortijem...
T&R: ... Ne, ne bi se bunili!

b.
T&R: Mi bi recimo pre ziveli pod Pinocheom nego pod Jóna Tiborom
Wu: a ne bi se previše bunili ni pod Pavelicem...
T&R: ... Ne, ne bi se bunili!

c.
T&R: Mi bi recimo pre ziveli pod Pinocheom nego pod Jóna Tiborom
Wu: a ne bi se previše bunili ni pod Kalabicem...
T&R: ... Ne, ne bi se bunili!
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:53 21.05.2008

Re: pro banje scrtezi

Tine i Radojka
tibore
pronadjite uvredu


mnogo vi sebi pridajete vaznosti.... kad bi se tako uzbudjivao zbog svake kolektivisticke shushe, pa sta bi mi ostalo za ljude do kojih mi je stalo?

za razliku od vas i vama ideoloski podobnih, eto, ne mislim da sve najbolje znam i da umem da odlucujem za druge pa shodno tome pustam mogucnost da ono sto meni odgovara drugome mozda ne.

Ima, zamislite, ljudi, opet za razliku od Vas, koji nemaju mesijanske tripove da jedini umeju i znaju Istinu i koji veruju da je sasvim ok da se i drugi kao i oni odluce gde ce si i kako urediti zivot.

Jel vam lepse pod Pavelicem&Kalabicem nego pod Tiborom Jonom?

Ma napred braco, pravac u Pavelicland - radite tamo sta hocete - samo nemojte mene da smarate sa time kako je to najbolji izbor koji mozemo i moramo SVI da napravimo i da me saljete u gulage, na pirincana polja ili gole otoke ako tako izvolim ne misliti kao vi. Ili ako vam to vec nisu opcije na raspolaganju, avaj, da me etiketirate u Hortijevca, poljubite me u Hortija tri put.

Ubi bene ibi patria, samo mojne da jashimo ostale ako ne misle kao mi ili ne zele sa nama, dozvoljeno je i to gospodo crveni kolektivisti....Ne moramo svi isto da mislimo!
Tine i Radojka Tine i Radojka 21:36 22.05.2008

stereo tip

jos jednom Tibore

pitanje je bilo kratko i jasno
i raspravljamo iskljucivo o onome sto ste vi rekli
od Ne, ne biX se bunio! do ne, nije tako
i s tim smo nekako rascistili

kako ste u iznad ponudjenom prepoznali b) i c) kao uvrede
jasno vam je da je i vas iskaz
Ja bi recimo pre ziveo pod Pinocheom nego pod Markovicem i ne biX se bunio!
takodje uvreda i ne samo za Markovica
pa vi vidite sta cete ako imate manira

za sve drugo o cemu govorite
uljucujuci i pljuvacinu
obratite se kome treba

utem nismo ucestvovali
te vam sve stereotipe uvrede
i 2 ponude za celivanje admirala
otpisujemo na balavost
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:45 22.05.2008

Re: stereo tip

Tine i Radojka

jasno vam je da je i vas iskaz
Ja bi recimo pre ziveo pod Pinocheom nego pod Markovicem i ne biX se bunio!
takodje uvreda i ne samo za Markovica
pa vi vidite sta cete ako imate manira



eto, ti kojima su to uvrede nemoraju vise nikada da procitaju nista sto ja napisem. i svi sretni, me included!
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:47 24.05.2008

i svi sretni

manje vise
lajf iza boks of coklit

ako je za sada
najvise sto moze da se od vas dobije
odgovor bez uvrede
i to je nesto

hvala
miraf miraf 09:43 18.05.2008

uzas

Uzasno je sto se svake nedelje pojavljuju takvi slucajevi.Ocigledno nadlezni ne kaznjavaju dovoljno pocinioce ,pa isti smatraju da samim tim dobijaju zeleno svetlo.Ni mediji se ne pretrgose kritikovanjem.Pitam se i sta rade psiholozi po skolama?Za sta dobijaju plate?
Sama sam roditelj i stalno se pitam da li ispravno vaspitavam svoje dete.Kako treba da je usmerim na pravi put da se ne bi nasla u ulozi slicnoj ovim malim monstrumima ili zrtve.
Najiskrenije se nadam da ce se devojcica oporaviti od te traume a da ce se njeni vrsnjaci vratiti na pravi put.
Naravno da ih treba kazniti ali i leciti,ne dici ruke od njh jer bi mogli ubrzo postati jos mnogo,mnogo gori.
Nikola Knežević Nikola Knežević 10:14 18.05.2008

Dobar tekst

Tibore. Preporuka. Nasilje koje je u poslednje vreme eskaliralo medju maloletnicima ima jako uporište u kulturnoj atrofiji društva, pa samim tim i mlade populacije što dovodi do izopačenog sistema vrednosti. Mladi imaju loše uzore, neprosvećeni su, provode dane u raznim "igraonicama", fizički su neaktivni. Sa ekrana ih saleću turbo-folk dive i ostalo smeće kao i mitomanska i šovinistička retorika političara. Sve to u njihovim glavama stvara paralelni svet u kojem gube osećaj za realnost. Roditelji ne provode dovoljno vremena sa njima, ne razumeju ih, mladi tako često dolaze u problem sa sopstvenim identiteom pa tako posežu za drogama da bi pobegli od toga ili usmeravaju unutrašnje nezadovoljstvo prema drugome ili u krajnjem slučaju prema sebi što dovodi do sve više samoubistvava među tinejdžerima... Nije problem nekoliko slika u Polikinom zabavniku, već ono što se mladima svakodnevno plasira u njihovim domovima, tv ekranima, školskim dvorištima jednostavno su prepušteni su sami sebi.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 12:25 18.05.2008

Re: Dobar tekst

Sa ekrana ih saleću turbo-folk dive i ostalo smeće kao i mitomanska i šovinistička retorika političara. Sve to u njihovim glavama stvara paralelni svet u kojem gube osećaj za realnost.
Veoma poznat slucaj maloletnicke delikvencije se moze naci na internet ako ukucate Bulger boy na guglu.
U Engleskoj su dva decaka od 10 i 11 godina kidnapovala dvogodisnju bebu iz shopping centra, odveli je na periferiju Liverpula i ubili ga.
Slike nasilja sa televizije svakako su bile dovodjene u vezu sa ovom tragedijom, ali nisam primetio da su sociolozi i psiholozi razmatrali vezu sa Cecom mada je rat u bivsoj Jugoslaviji bio vizuelno prisutan na televiziji svakodnevno.
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:06 18.05.2008

Re: Dobar tekst

Vladimir Maričić

U Engleskoj su dva decaka od 10 i 11 godina kidnapovala dvogodisnju bebu iz shopping centra, odveli je na periferiju Liverpula i ubili ga.


pa vi onda sigurno znate i koju je kolicinu paznje to ubistvo dobilo u svim segmentima britanskog drustva!
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 00:47 19.05.2008

Re: Dobar tekst

Da, ali ipak niko nije optuzio muziku Spice Girlsa, ili cak ghetto rappera! Sto je bila moja poenta.

Nisam primetio da je iko na ovim blogovima raspravljao o Jozef Fritzlu a i srpska stampa je skoro cutala o tome u poredjenju sa britanskom koja ce ove nedelje vec prikazati i doku film. Sto znaci da nase novinare ne interesuje da razglabaju o takvim stvarima bez obzira u kojoj zemlji se desio zlocin, i sasvim ih razumem jer je i meni bilo muka da citam o tom slucaju prvih nekoliko nedelja.

Znaci opet niko nije krivio nacionalne sklonosti ili slabosti kao N. Knezevic gore.

Ali mnogi misle da naselje na filmu, TV-u, i kompjuterskim igricama dehumanizuje coveka i izaziva nasilno ponasanje kod mladih. Ako se uzme u obzir da je izvor nasilnog filma Hollywood i da mi zivimo u globalizovanom entertejment drustvu onda su ti transnacionalni uzroci veoma vazni.

S druge strane razne kulture ili civilizacije reaguju na razlicite nacine, zasto bi trazili da srpski novinari reaguju kao engleski. Sistem vrednosti je drukciji. Da li svi treba da se ponasamo onako kako se ponasa dominantna kultura? Ni sam ne znam.
dunjica dunjica 14:16 18.05.2008

Austrijski običaji

Glede ove posljednje incestuozne senzacije u Austriji, slijedeće u nizu i za par stupnjeva strašnije od priče s Natashom Kampusch, Elfriede Jelinek je objavila sjajnu analizu svoje domovine: "Im Verlassenen". Može se čitati u originalu na http://www.elfriedejelinek.com/, pa kliknuti na Aktuelles, pa pod 2008 (direktan link, na žalost nije moguć).

Inače, što se tiče načina na koje se podrumi mogu koristiti, nadam se da će moji sunarodnjaci u ovom slučaju napraviti iznimku od uobičajenog nekritičkog imitiranja svega što je austrijsko (ili njemačko), pa se zadržati kod vina.

A što se tiče "Moje pjesme, moji snovi" ("The Sound of Music", film je dugi niz godina nakon svog nastanka bio zabranjen u Austriji! Ovaj podatak ide u prilog onome o čemu Elfriede uvijek iznova piše.
valjan valjan 22:27 18.05.2008

Dva pitanja

1. Sta ce deci mobilni telefon?
2. Kako roditelji ne znaju koje sajtove im deca posecuju i sta rade na njima?
Milan Novković Milan Novković 23:13 18.05.2008

Novac i obrazovanje

..Mi danas samo znamo da se ovakve stvari dogadjaju, ali ne znamo zasto - uzroke trazimo u prvim razlozima koji nam se ucine pogodnim - poput tranzicije, ekonomske krize, rata... . Cak i da se slozimo da su ovo uzroci gde su resenja a jos vise gde je akcija (umesto reci) Kamo sistematskog bavljenja decom i nudjenja alternativa nasilju, izivljavanju, silovanju, paljenju, otimachini kao modus vivendi?...

Jutros se BBC u Sunday AM emisiji dotakne UK problema sve više mladih koji nose noževe, pa ih onda u nekom činu i iskoriste.

US im poručuju da su to prve manifestacije da se u UK stvara jedna (ili više) underclass kategorija. I-ili, moje produženo "razmišljanje", možda se postojeće kategorije manifestuju na nove načine (pretpostavljam da, ma šta bili novi razlozi, bar jedan dekonstrukcioni put vodi natrag do ljudske prirode).

Interesantno je da su i meni tvoji kandidati za prve razloge ok (tranzicija, ekonomska kriza, rat) pa onda primećujem da britanci nisu imali ništa od toga u poslednjih 10 godina nego popriličnu suprotnost.

U emisiji pominju manjak milicionera na ulicama, ćelija u zatvorima i podrivanje porodice kao osnovnog životnog okruženja.

Lako je naći deo zajedničkog uzroka, pra ili superuzrok u novcu.

Podrivanje porodice baca, bar po meni, interesantno svetlo na obrazovanje, pošto obrazovanje tu izvire. Opet, otkud u finansijski prosperitetnim i informativno bogatim godinama opasno naoružana underclass kao posledica poremećaja u osnovnom obrazovanju? Čak bi čovek pomislio da i ako porodica štucne na trenutak uskočile bi bolje i spretnije škole.

Ja mislim da je dodatnu pometnju u onaj osnovni sistem vrednosti, bio on i onomad dovoljno dobar ili ne, koji horizontalno seče razne slojeve, od porodice preko škole pa do zajedničkog rada i druženja, unela brzina. Brži život, tj prebrz koji onda zahteva kondiciju nekog novog, pomalo specifičnog tipa.

U novom, umreženom svetu brže žive svi - deca, roditelji, učitelji i svi ostali. Ono što je nekad ličilo na jednostavniji, dublji, čišći moralni prostor sad izgleda šire naduvan i zamagljen zbog našeg nedostatka vremena pa lutanja povrh površnog i nekompletnog.

Nekako sve manje imamo ne samo mi vremena za decu nego i deca za nas, a još nemamo dovoljno kolektivne pameti. Pretpostavljam da osim sistemik podrške rešenju svi treba da nađemo i delove naše individualne formule.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 01:36 19.05.2008

Re: Novac i obrazovanje

Nekako sve manje imamo ne samo mi vremena za decu nego i deca za nas, a još nemamo dovoljno kolektivne pameti. Pretpostavljam da osim sistemik podrške rešenju svi treba da nađemo i delove naše individualne formule


Iako sam voljan da uzmem u obzir vreme, ali kad se pogleda koliko ljudi provedu pred kompjuterom ili TV ili zabavljajuci se na druge nacine, pokaze se koliko imamo puno vremena.

Mene vise cudi fenomen da dobro skolovani tinejdzeri iz relativno stabilnih familija (neka srednja klasa) smatraju da je film FIGHT CLUB cool. Taj film je istovremeno kultni film. Ranije generacije se nisu identifikovale sa takvim filmovima. (Ali mozda nismo mogli da vidimo cemu vodi Serpico, Clockwork Orange, Apocalypse Now, Taxi Driver, etc. niti su reziseri znali sta prikazuju.)

Knjigu FIGHT CLUB je napisao americki pisac Chuck Palahniuk koji se definise kao pisac transgresionalne fikcije.

Transgresionalna fikcija (sa Wikija) je zanr koji se bavi karakterima koji se osecaju zarobljenim normama i ocekivanjima drustva i koji koriste neobicne ili ilegalne nacine da se oslobode tih stega. Posto bune protiv osnovih normi drustva, protagonisti transgresionalne literature mogu izgledati mentalno bolesni, anti-drustveni i/ili nihilistickih shvatanja. Ovaj zanr se bavi tabu temama kao sto su droge, seks, nasilje, incest, pedofilija ili kriminal.

Neko je definisao transgresionalnu fikciju kao: "knjizevni zanr koji graficki istrazuje teme kao sto su incest i druge aberantne seksualne prakse, body pirsing ili mutilation,...... urbano nasilje i nasilje protiv zena, koriscenje droge, i veoma disfunkcionalne porodicne odnose. Ta literatura se bazira na premisi da se saznanja sticu na granici iskustva i da je telo mesto gde se zadobija saznanje."

Drugim recima iskljucivi materijalizam i senzualizam i negacija spiritualnost. Mozda.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:41 19.05.2008

Re: Novac i obrazovanje

Drugim recima iskljucivi materijalizam i senzualizam i negacija spiritualnost. Mozda.


Ni blizu...knjigu nisam citao ali film jesam gledao- mozda se secate poslednje scene filma, tu je poruka...

Jelena Milić Jelena Milić 10:08 19.05.2008

bravo tibore

Sve cestitke hrabroj devojcici koja je svoje zlostavljace prijavila. Iako volim decu, navijam za promenu zakona da se te zlostavljacice mogu krivicno goniti kao odrasle, jer ono sto su ucinile, prevazilazi moje poimanje deteta.


ovo kaze maripan...velika tema...ozbiljna...ovo nije nesto sa cim se sad samo srbija suocava kada je zakon u pitanju...ono sto jeste tipicno, nazalost, za srbiju je sto je to nebitna tema....

mariopan mariopan 12:19 19.05.2008

Re: bravo tibore

.....I za Srbiju je tipicno da zataskava i pomiluje zlocince a ne dete koje je dozivelo zlostavljanje, jer...na TV smo mogli da vidimo celo telo i lice devojcice koja je zlostavljana, malo su kao nesto zamaglili.....ali nismo videli lica onih koje su zlostavljale, njih stiti zakon, cak se ni njihova imena ne spominju...dobro, razumem, maloletne su, ali nisu maloletni roditelji te dece zlostavljaca, zasto njihova imena kriju...i zasto isti zakon nije zastitio i ovu devojcicu, i ona je maloletna...kako su smeli njeno telo da izlazu svima nama na uvid, zar to nije dodatno ponizavanje, vec ponizenog deteta?

I sto kaze Dolybel, i ja se plasim da ce decak koji je prekinuo zlostavljanje biti na meti svih koji su to hteli da zataskaju iz ovih ili onih razloga. To je nesto sto je sasvim moguce.Kako to spreciti?I tu bih menjala zakon, da mogu vrlo ozbiljno da budu kaznjeni svi koji prete detetu, bilo kom.Znaci, samo menjti zakon, poostriti kazne pa ko voli da sedi u zatvoru ....I kaznjavati a ne milovati.
Jelena Milić Jelena Milić 15:11 19.05.2008

Re: bravo tibore

....u svakom slucaju mnogo vise paznje, debate...meni je muka od punih usta socijalno pravedne drzave ovih dana, a djilas tek na kraju emisije sinoc spomenu ovo....

posle kao ameri surovi, oni od svega odma otovre temu, pitaju se, preispituju, i za one kampove za prevaspitivanje omladine, ...odma u seriju, odma pro and con, pa opra, pa....

ja gledam kako srbija ne gleda ni ovu tragediiju u burmi, kini, ni ovo u kod nas, ...ja sam prestravljena kao roditelj majke mi

Ssvetlana Ssvetlana 21:19 19.05.2008

Re: bravo tibore

Nisam bas sigurna da bi takav odjek imao, ceo slucaj da nismo videli fotografije te nesrecne devojcice! Naravno da bi trebalo da se i zlostavljaci postave na internet, jer Pirot je malo mesto, svi svakoga znaju! Treba snimiti porodice tih poremecenih devojcica i njih licno, kuce u kojima zive, jer moze biti da ponove tu svoju igru!
vishnja vishnja 13:38 20.05.2008

hej, Tibore,

cestitam na vip statusu.
o temi ne bih.
Nemanja Terek Nemanja Terek 11:29 21.05.2008

ŠIROM ZATVORENIH OČIJU!!!

Dakle,

na svo zgražavanje koje u meni postoji već nekoliko dana od kako su Pirot i Novi Sad postali aktuelna tema, jutros pročitam u Blicu da su roditelji 'jadne i napaćene' dečice kojima je nepravedno i surovo nastavničko veće u Novom Sadu smanjilo ocene iz vladanja na 1, te uskratilo pravo na prisustvo maturi i dvodnevnoj ekskurziji (o surove li kazne!!!) najavili da će tužiti školu (ili koga već od odgovornih za ovu surovu kaznu njihove dece) i to ni manje ni više nego sa obrazloženjem da su njihova deca (ili neka od njih...) bila tek puki posmatrači sluačjnog događaja u kome je mlada Novosađanka 'spontano' poželela da pase travu....

SAMO POSMATRAČI ?!? Dal' je nekom palo na pamet da to spreči? da prekine taj užas? nije? samo su posmatrali... aha... onda ok. Možda škola treba da im dodeli pohvalnice na kraju školske godine? za režiju? kameru? produkciju filma?

Oj Srbijo!

Prosto ne mogu da verujem da postoje ljudi koji imaju obraza da kažu BILO ŠTA osim "IZVINI"...

Za ovakve stvari neko ZAISTA mora da odgovara.... Inače podržavam ideju (da ne kažem inicijativu) da naš voljeni Predsednik uzme učešća u ovoj temi... Napokon, ustav ga obavezuje da štiti i ljudska prava svih građanki i građana ove zemlje! (?)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana