Sport| Zdravlje

Da vam uštedim vreme ... 42:11

Spiridon RSS / 24.11.2021. u 19:18

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 12:27 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

u YU?

pa to je očekivani izbor.


Pa naveo sam primer Yu (lakše mi da se setim), ali takvih primera je bilo i na svetskom nivou.

Druga je stvar što je korona malo poremetila sportska dešavanja.
docsumann docsumann 12:32 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

milisav68
docsumann

u YU?

pa to je očekivani izbor.


Pa naveo sam primer Yu (lakše mi da se setim), ali takvih primera je bilo i na svetskom nivou.

Druga je stvar što je korona malo poremetila sportska dešavanja.


jasno.
al samo primjećujem da su navedeni izbori imali smisla, odnosno da je kompletan taj koncept proglašavanja najboljeg sportiste takođe imao smisla.

naravno, potrebno je utvrditi jasna pravila kad se upoređuju jabuke i narandže, ali ni to nije problem ako proširiš izbor na - izbor za najbolju voćku.
milisav68 milisav68 12:48 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

naravno, potrebno je utvrditi jasna pravila kad se upoređuju jabuke i narandže, ali ni to nije problem ako proširiš izbor na - izbor za najbolju voćku.

Pa najbolja voćka se bira, ali je to laskava titula, nešto poput izbora za mis/mister.

To je subjektivno mišljenje nekakve komisije.

Nije jednostavno napraviti jasna pravila za različite sportove.

Primer - tenis, imaš četiri svetska prvenstva godišnje (uslovno rečeno), dok recimo fudbal, jednom u četiri godine(može i olimpijske igre).

I tu je svaki teniser u prednosti, jer ima više prilika da se dokazuje nego neki fudbaler.
docsumann docsumann 13:03 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

To je subjektivno mišljenje nekakve komisije.


da, pri tom prilično meritorne, tako da ti izbori postanu (i ostanu) zvanični i prihvaćeni od šire laičko-navijačke populacije.

i to nije nikaj sporno.

pa čak se i prestižna MVP ligaška nagrada u mnogim sportovima dodjeljuje na osnovu izbora nekakve komisije (u NBA to je skupina od 100 sportskih novinara)
polazna osnova za izbor su svakako konkretni pokazatelji - lična statistika (klasična i napredna), uspjeh tima, značaj koji taj igrač ima za igru svog tima itd. često ovi pokazatelji zbirno mogu dovesti do nekoliko ujednačenih kandidata i onda se izbor definitivno prenosi u subjektivnu sferu.
pa opet, statistički gledano, 100 subjektivnih izbora od strane profesionalnih kritičara, u konačnom zbiru teži ka nekoj objektivnonosti.


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.
macak_tosa macak_tosa 13:11 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!
docsumann docsumann 13:20 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!


da znaš samo kako je dobra ovogodišnja sezona

vjerujem da stef negdje uživa on every given sunday
macak_tosa macak_tosa 13:46 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
macak_tosa
docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!


da znaš samo kako je dobra ovogodišnja sezona

vjerujem da stef negdje uživa on every given sunday

Ma!
Znam samo da su te utakmice zauzele toliko termina na sportskim kanalima da ih ni ja ne mogu izbeći.

Eee, da - gde je Stef, gde je taj čovek sada kada je najteže?
docsumann docsumann 14:08 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Znam samo da su te utakmice zauzele toliko termina na sportskim kanalima da ih ni ja ne mogu izbeći.


ipak imaš samo jedno kolo u toku sedmice, Nedeljom cijeli dan, uz pojednu utakmicu u pomjerenim terminima (Četvrtak i Ponedeljak).
dok fudbala i košarke imaš svaki dan po xy utakmica, kako kladioničari ne bi krizirali.

inače, af, iako prepun kontakta (krljanja kako ti kažeš) je itekako sofistican sport, s enormnom taktičko-igračkom teorijom.
čuveni trener Vins Lombardi (po kojem je nazvan i trofej kojeg osvaja pobjednik Super Bowla) je jednom prilikom, na nekom seminaru za trenere, držao predavanje o jednoj jedinoj varijanti napada, koje je trajalo 8 sati ( 2x 4 sata s pauzom između)
naravno radilo se o čuvenom Power Sweap napadu...

Milan Novković Milan Novković 02:10 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
... 2x 4 sata ... Power Sweap ...

Muzika



Znam da ne pratite vesti, al sam si rekao "power sweep" - problemi sa zapušenim kapilarima i upalama srca zbog vakcina prvi primećuju profesionalni sportisti koji se "pogone" do pucanja.

U fudbalu ih sad ima oko 5x više nego obično što umiru, a "boraniju" što preživi više ni ne broje, ali ima raznih sportista, i skoro svakodnevno se pojavi vest.

Za Barselonu ste (valjda) čuli, a juče jedan Škot pade tako na utakmici i pokušaše novinari da ga upitaju da li je vakcinisaan, al isklučiše prenos pre nego što se čuo odgovor.

Novak sve to zna, naravno, tj mora da zna sve što mu je bitno. Pošto kod 60% vakcinisanih skače D-dimmer (imaju micro ugruške) čak i ako mi što "vežbamo" samo po kuhinji i oko frižidera i ne osetimo ništa kod top sportista se, naravno, i takva "sitnica" računa protiv ravnopravnog protivnika.

Sada se sve zna o svemu, naravno, ali je brilijantno sakriveno od većine naroda.

U UK sada 50% excess deaths nema nikakve veze sa Covidom, a onih drugih 50% su mnogi u "with Covid" maniru, gde su neki samo testirani pozitivni, otišli često u večna lovišta iz raznih razloga.

Pošto je Uk "lider u regiJonu" i prednjači u Covid dešavanjima bitno je da izgleda (nači nije sigurno, ali dosta verovatno) vakcine obaraju širi imunitet pa ljudi počinju od svašta da poboljevaju u višku (npr raka), iako je jako teško uspostaviti uzročno posledične veze pošto ima previše potencijalnih uzroka po svim ovim lockdowns i pomerenim procesima.

Sramežljivo se i na neverovatno čudo od proganjanja nevakcinisanih, koje stvarno nema nikakvog objašnjenja pošto su svi potencijalni prenosioci zaraze, i vakcinisani, baca zabrinjavajuće svetlo da možda pokušavaju da redukuju tako nevakcinisane kao kontrolnu grupu. To su radili i sa vaccine trials, Fajzer, tako što su kasnije davali vakcine i kontrolnoj grupi pod izgovorm "toliko je dobra da je greh ne dati je i kontrolnoj grupi".

A u trials, sad se već zna, je bilo više mrtvih nego što je prijavljeno (al dobro, njima je to klasika, oni su samo u ovom veku platili najveću kaznu za laganje, od nekoliko milijarni), sve podatke o trials sad pokušavaju da polako objavljuju - sledećih 55 godina

A ono curenje nepoželjnih info u BMJ (British Medical Journal) ... bila sitna drama, ali to je postalo nebitno, to se ionako svakodnevno dešava, a ogromna većina raje nema pojma pošto MSM ćute.

Al dobro, nije još strašno, treba odraditi šačisu boostera i sačekati nekoliko godina, iako počinju ovde polako da se jogune i poneki što su do juče bili glasni, ali su obrnuli smer, sad idu polako od dece na gore po godištima.

A opet, dal juče, "Davos crowd" korisni idioti počeli sa diskusijom na temu obaveznih vakcina u Briselu, tj na EU nivou - ne znam dokle su dobacili, ali smeše nam se 30te iz prošlog veka, samo modernizovane.

Potpuno su oblivious prema faktu da su sada vakcinisani opasniji nevakcinisanima, nego obrnuto (kod nas što fazno prednjačimo, tj odradili opasne sojeve prvi), a sami ovako naglašeno umiru na druge načine.

Al ok, još su to jako mali brojevi, statistički, tj ne treba paničiti
solo solo 07:50 26.11.2021

Re: Milan Novković


Fikrete sad si najebo kad ti se klen navali na kićmu ,,antivaksersku,,. Čačkaš tetku.




Sadi palme po gardenu man' se belaja.
bene_geserit bene_geserit 08:56 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

U fudbalu ih sad ima oko 5x više nego obično što umiru ...
Sramežljivo se i na neverovatno čudo od proganjanja nevakcinisanih, koje stvarno nema nikakvog objašnjenja pošto su svi potencijalni prenosioci zaraze, i vakcinisani, baca zabrinjavajuće svetlo da možda pokušavaju da redukuju tako nevakcinisane kao kontrolnu grupu. ...
pokušavaju da polako objavljuju - sledećih 55 godina ...
na temu obaveznih vakcina u Briselu, tj na EU nivou

ovo je sve tačno
curenje nepoželjnih info u BMJ (British Medical Journal)

daj ako može more info o ovome
U UK sada 50% excess deaths nema nikakve veze sa Covidom

e a sad što se tiče ovoga, jel može da se potkrepi nečim a da nije odoka
Spiridon Spiridon 10:48 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Al ok, još su to jako mali brojevi, statistički, tj ne treba paničiti


Milance, procitao sam negde (ti si napisao) da ste vi u familiji prelezali koronu ali nisam skapirao da li ste vakcinisani?


sve ucene ljude (koji su vecinom studirali imunologiju) sa kojima sam razgovarao jedino strepe od mutacije virusa izazvane nedovoljnom vakcinacijom. Ili to ili totalno zakljucavanje na duzi vremenski period.

Pošto je Uk "lider u regiJonu" i prednjači u Covid dešavanjima bitno je da izgleda (nači nije sigurno, ali dosta verovatno) vakcine obaraju širi imunitet pa ljudi počinju od svašta da poboljevaju u višku (npr raka), iako je jako teško uspostaviti uzročno posledične veze pošto ima previše potencijalnih uzroka po svim ovim lockdowns i pomerenim procesima.


za ovo konkretno su rekli da je teska glupost. Koje vakcine? AstraZ ili nekom mRNA? Koliko znam vi ste se u UK vecinom vakcinisali Astrom tako da vase "prednjacenje" moze biti samo u vezi sa vakcinom kojom ste vi u UK vakcinisani i koja je verovatno takodje bezbedna u meri kao i ostale vakcine.

Ovo sa miokarditisom je donekle tacno ali su brojevi zanemarujuci.
Klinac (10) od moje sestre je zakacio koronu i odmah posle miokarditis i nije bio vakcinisan.

Milan Novković Milan Novković 11:02 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
U fudbalu ih sad ima oko 5x više nego obično što umiru ...
Sramežljivo se i na neverovatno čudo od proganjanja nevakcinisanih, koje stvarno nema nikakvog objašnjenja pošto su svi potencijalni prenosioci zaraze, i vakcinisani, baca zabrinjavajuće svetlo da možda pokušavaju da redukuju tako nevakcinisane kao kontrolnu grupu. ...
pokušavaju da polako objavljuju - sledećih 55 godina ...
na temu obaveznih vakcina u Briselu, tj na EU nivou

ovo je sve tačno

Ništa od ovoga, npr, nećeš naći na BBC - jedan primer. Ima po nekim novinama, alji ljudi danas slabo čitaju novine.

A ovo prekidanje direktnog prenosa postalo skoro pa standard, to su, ako se sećaš, dal "oko" Trampa onomad radili i sa UN prenosima.
curenje nepoželjnih info u BMJ (British Medical Journal)

daj ako može more info o ovome

Toga ima jako mnogo na Internetu. Što ne znači da ja imam instant pristup naj-članicima, al prilažem nešto, navarvno, za šta mi ne treba više od pola minuta. Naime iako se ponavljam.

Google je postao besmislen, kriminalan na ove teme. Oni su "invested" u priču - em ih je Cija naopravila bar ovolikim koliki jesu, em im je holding co Alphabet invested u sve i svašta.

Ja imam tih 50tak plus linkova koje prelistavam svako jutro (ne sve, rangirani su mi pa zavisi od vremena) pa pošto ne pamtim linkove ne mogu olako da nađem naj članke.

Ipak, na neverovatnu sreću Bing je sada mnogo bolji, pa tako oni silni wrapperi od search engines što, u stvari, koriste njega ispod haube. Ili Rusi oni, zaboravih im ime.

Ako na Bingu radiš search sa terms "pfizer leaked documents" na prvom mestu, bar meni ovde, iskače BMJ sa:

The EMA covid-19 data leak, and what it tells us about mRNA instability

I ostali search results su interesantni (ok, i Google na ovo daje interesantne leaks iako ih ja na ove teme skoro nikad ne koristim kao default)

... prosto pojavilo se mnogo materijala na dark webu - neverovatno, potpuno se promenio informativni svet na ove teme.

Dalje moraš sam, sorry, nije ovo meni previše bitno, tj samo održavam "informisanost" prebrzim prelistavanjem "štampe" svako jutro.

U UK sada 50% excess deaths nema nikakve veze sa Covidom

e a sad što se tiče ovoga, jel može da se potkrepi nečim a da nije odoka

Ovo je novo, ovih dana. Tj ništa meni nije odokaodoka, iako uvek imam rizik da poletim sa tuđim odokativnim.

Substack, bar mi se tako čini, polako postaje platform of choice za razne high-level disidente na ove teme. Ja sam u poslednjem blogu koristio kao izvor onog Nemca tamo:

- eugyppius

A sledeći je, mislim, bivši iz UK vlade/cabineta:

- Bartram - ako sam dobro ošacovao tvoja recent interesovanja, iz preletanja po blogu, ovaj će ti biti interesantan.

Pa imaš i ...

- T Coddington

E sad, nazad na ovu poslednju pod-temu ovde. I Bing i Google ti daju dosta žurnalističkog prepisivanja na temu "non covid excess deatch uk". Sve je to bazirano na ONS (Offise of National Statistics) UK gov, koji to daju na tedious način po nedeljama.

Radi se o oko 20,000 excess deaths od čega je oko 50% non-covid related, pa idu "teorije".

Nemam vremena da ti biram kvalitetnije primere (šifra "šut", "iznošenje" - šalim se, do guše sam u elektronici sada al tipičan naslov je:

Alarm grows as mortuaries fill with thousands of extra non-Covid deaths - Call for ‘urgent inquiry’ as 9,300 more people than usual die in the past four months from non-coronavirus causes - tj mnogi su graknuli na ovu temu.

A ako nekome ovakve stvari ne iskaču same od sebe, čak ni jednom, onda ima potencijala za do-definisanje ličnog informativnog prostora ...

... wry smajli pošto se oseća u vazduhu opipljiva verovatnoća da će i ovakva naša amaterska nabacivanja biti kriminalizovana u ne tako dalekoj budućnosti, kako je fašistima krenulo, tj smešiće nam se Asanž ako ne budemo pazili - UK se baš upinju na tu temu stavljanja pod kontrolu slobode informisanja.

A za Asanža evo čekamo, i grickamo nokte posramljeni i nemoćni, jbg. Klinci ovde protestvuju na teme abortusa u Teksasu ... legitimno, cenim, tj j aću uvek instinktivno verovati klincima i kad su manipulisani, ali ...
Milan Novković Milan Novković 11:11 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Spiridon
Al ok, još su to jako mali brojevi, statistički, tj ne treba paničiti


Milance, procitao sam negde (ti si napisao) da ste vi u familiji prelezali koronu ali nisam skapirao da li ste vakcinisani?

Nas troje nismo ništa preležali niti smo vakcinisani - mi smo se poslednjih 15 godina vakcinisali samo kad idemo u neke tropske krajeve, tj jako smo zdravi i ekplicitno pazimo na imuni, nismo imali ni grip poslednjih preko 20-25 godina.

Mlađa ćerka ga je preležala u samom početku - svi na faksu zaraženi u grupi (gluma, jbg, unose se jedni drugima u lice, ljubu, ...) i svi na isti način - izgubili čulo mirisa i ukusa, naša ćerka najduže, skoro 6 nedelja dok joj se nije potpuno povratilo - ona nam je, uopšte, bila najkilavija u imunom smilsu - kafanjerinzi posle ponoći, opijanja po pabovima sa pajtosima, od istrane samo pasta, pasta i pasta. Ali, u vakom drugom smislu je, zbog lockdowna, bila zdravija nego ikad, pa počela i bokje da jede.

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...

... dok to nisu postali, uglavnom, vakcinisani i ja sad iz obzira više ne potežem tu temu, nego im "drobim" o održavanju imunog sistema, ... što oni ionako odlično znaju.

Al to u prolazu, inače učim unuka, kad sam sa njima, da psuje na srpskom, radi matematiku, i politički korektno kaže "ne". Tipa kad mu kažu "idemo kući sada", a njemu se ne ide, on ne kaže "ne", nego "maybe later"
shmoo shmoo 11:18 26.11.2021

И то палме купљене преко Интерфлоре!

solo

Fikrete sad si najebo kad ti se klen navali na kićmu ,,antivaksersku,,. Čačkaš tetku.

Sadi palme po gardenu man' se belaja.








То пуштају из разгласа на стадиону на који се некада доносила штафета Највољенијем.

Ова ствар, па Шошана, па музика из филма Капетан Леши, па Добро памтим све,...





macak_tosa macak_tosa 11:32 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 11:37 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković Milan Novković 11:40 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Spiridon
...
sve ucene ljude (koji su vecinom studirali imunologiju) sa kojima sam razgovarao jedino strepe od mutacije virusa izazvane nedovoljnom vakcinacijom. Ili to ili totalno zakljucavanje na duzi vremenski period.
...

Ja sam od renomiranih u imunologiji, vakcinama, ..., svetski nivo, pročitao sledeće:

- Daleko ispred svega štancovanje novih mutanata je pogurano non-neutralising masovnom vakcinacijom u vreme pandemije.

Pretpostavljam da je ovo danas očigledno, ko je ikad pročitao i stranicu o evoluciji - čak je i u nadnacionalnom folklorui kroz izreku "ono što te ne ubije te čini jačim" (folklor je za veselje i zezanje, ovo mi je samo nebitan pokušaj na "umetničkom dijmu"

Ono što je bitno za potsetiti se da ako si prvi put izložen patogenu preko vakcine, bitno rizikuješ da podriješ imuni - OAS (Original Antigenic Sin), ADE (Antibody Dependent Enhancement), pa sad i disturbing podrivanje T-cell imuniti rada.

Za ADE je nobelovac rekao da je prisutan - otud korelacija, kaže on, najvakcinisanijih regiona sa naglim skokom ztaraženih - kaže on da to može da dokaže ko hoće, iako ne znam da li je neko i uradio. U štampi se ADE prečesto spominje kao ekstremna pojava, iako ona ima i sive zone.

OAS je dokazan. Moj prethodni blog je bio o linku na tu temu, iako se ovih dana se vest više spominje zbog jedno rada gde su merili imunitet na N (nucleo capsid) protein u omotaču virusa kod ljudi koji su prvo vakcinisani.

Naime, pošto vakcina prezentuje imunom samo spike protein, ne i ostale proteine, imuni ne može da nauči kako da napada i "telo" virusa.

I dešava se da ljudi koji su prvo bili izloženi vakcini, pa se posle zarazili, uopšte ne mogu da nauče imuni kako da napada virus i na drugim mestima, i tu su bukvalno merili u jednoj studiji na uzorcima krvi nekoliko holjada ljudi zaposlenih u zdravstvu - a, ako se dobro sećam, ako se prvo zaraziš, simptomatično ili ne, ili čak nisi ni pozitivan nikad nego češće izložen manjiem broju virusnih čestica, imuni ti nauči da napada virus na bar 5 raznih mesta, i imunitet ti je dugotrajan.

Na veliku sreću značajan procenat ljudi živi u jako urbanim sredinama pa su stekli (parcijalni) imunitet, a jadni stariji ljudi uglavnom nadrljaju - u početku Covida je prosečna starost umrlog bila viša od prosečne životne dobi ( u UK, npr, 83 vs 82.5 - sitna razlika, ali ilustrativna) ...

Pa je danas, i ovo je skoro konsenzus među top stručnjacima, nezavcisnim, naravno, da je trebalo raditi ono što kjnige kažu, univerzitetski udžebini i nemam pojma zašto mnogi iz profesije to ignorišu:

- Ako je virus malo opasan zdravima ispod neke dobi (ovaj je slabiji od gripa zdravim ljudima ispod 70 godina) onda se oni ne vakcinišu, nego se trud usmerava na zaštitu ugroženih - lako u nekim državama, u drugima teško ili nemoguće.

- Na ovaj način ti zdravi, pa tako i društvo, polako stiču prirodni imunite povrh, velikim delom, NEUTRALISING (i ovo je jako bitno) antibodies, i transmisija virusa kroz društvo naglo opada.

Po svemu sudeće ovaj virus će, iako sve više pišu da je postao endemic, ipak izumreti, kao većina virusa iz laboratorije, samo će trebati više godina.

Naravno, svestan sam da zaraze kaskaju u nekim regionima, državama ... ima jako mnogo faktora zašto je tako. Jako bitan je i jedan na koji naj-stručnjaci skreću pažnju, a nikad ga nisam video u MSM.

Možda se sećaš da je UK bio dramatično ispred Nemačke u početku 2020. Kad od nečega umiru uglavnom stari, pri kraju života ionako, onda i jačina zime ima presudan uticaj. U UK te varijaciji idu i do 20,000 ljudi - baš veliki broj.

2019. je bila mnogo žešća u Nemačkoj nego u UK, u UK mislim najblaža u sećanjima. Pa su mnogi pri kraju života u UK pretekli u UK plus su, pazi ovo u funkcionalnom zapadu, u UK zaražene stare ljude iz bolnica vraćali u staračke domove.

Izrae
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 11:43 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
macak_tosa
docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!


da znaš samo kako je dobra ovogodišnja sezona

vjerujem da stef negdje uživa on every given sunday




Milan Novković Milan Novković 11:47 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno
macak_tosa macak_tosa 11:57 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno

Nema potrebe da pojašnjavaš!
Jer - je nepojašnjivo.
Informisana odluka, inače, ne znači bog zna šta.
To što sam naveo zanimanja (referentna) za koja je potrebna diploma - je pokazatelj validnosti nekog iskaza.
Naravno, da kontraaregument 'da ni Tesla nije imao fakultet' ne znači ništa.
Jer - je Tesla jedan.
Ostala populacija je delimično kvalitfikovana za donošenje bilo kakvih odluka u životu.
A za ovakvu odluku, vakcinisati se ili ne, sposobno je samo nekoliko promila.
Svi ostali ovakvu svoju odluku moraju da delegiraju nekom drugome.
Ja sam, u ovom slučaju, odluku prepustio nadležnoj službi za 'održavanje ljudi i njihovu popravku'.
Pa sam se, stoga, vakcinisao.
Milan Novković Milan Novković 12:16 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno

Nema potrebe da pojašnjavaš!
Jer - je nepojašnjivo.
Informisana odluka, inače, ne znači bog zna šta.
To što sam naveo zanimanja (referentna) za koja je potrebna diploma - je pokazatelj validnosti nekog iskaza.
Naravno, da kontraaregument 'da ni Tesla nije imao fakultet' ne znači ništa.
Jer - je Tesla jedan.
Ostala populacija je delimično kvalitfikovana za donošenje bilo kakvih odluka u životu.
A za ovakvu odluku, vakcinisati se ili ne, sposobno je samo nekoliko promila.
Svi ostali ovakvu svoju odluku moraju da delegiraju nekom drugome.
Ja sam, u ovom slučaju, odluku prepustio nadležnoj službi za 'održavanje ljudi i njihovu popravku'.
Pa sam se, stoga, vakcinisao.

Nadležni umeju da, ajd, ne budu baš informisani, niti prepametni, al umeju i da budu neiskreni, pokvareni - uzmi Toni Blera, npr, on je bio vrlo nadležan sa svojim timom i polomio se da povrh laži ubije stotine hiljada civila u Iraku.

U većini društava danas imamo zabrinjavajuću do kritičnu prisutnost negativne selekcije na putu promovisanja u nadležnost na najvišim nivoima, ili iole višeim od baze.

Na nivou baze - sve je lakše manipulisati nadležne pošto je kontrola javnog mnjenja postala inženjering, pa tako i javnog nadležnog mnjenja - seti se možda, davao sam primer više puta iako ga moža nisi primetio - kad sam ja došao u UK 87. ubrzo nam je trebalo 5 elektroničara, prijavilo se 100 upravo diplomiranih, većina nije umela da bekne na temu kako radi tranzistor.

Istovremeno, danas i Nobelovci pišu popularne knjige za običan narod. Ne treba objašnjavati zašto je to moguće - diploma, kao takva, nam ne daje bolju kristalnu kuglu u razna lica realnosti od top osobe koja je rešila da nam se obrati popularnim i razumljivim jezikom.

Ne radi se o mračnim dubinama znanja, iz naše amaterske perspektive, nego zdravom razumu kojem se najbolji obraćaju.
macak_tosa macak_tosa 12:31 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno

Nema potrebe da pojašnjavaš!
Jer - je nepojašnjivo.
Informisana odluka, inače, ne znači bog zna šta.
To što sam naveo zanimanja (referentna) za koja je potrebna diploma - je pokazatelj validnosti nekog iskaza.
Naravno, da kontraaregument 'da ni Tesla nije imao fakultet' ne znači ništa.
Jer - je Tesla jedan.
Ostala populacija je delimično kvalitfikovana za donošenje bilo kakvih odluka u životu.
A za ovakvu odluku, vakcinisati se ili ne, sposobno je samo nekoliko promila.
Svi ostali ovakvu svoju odluku moraju da delegiraju nekom drugome.
Ja sam, u ovom slučaju, odluku prepustio nadležnoj službi za 'održavanje ljudi i njihovu popravku'.
Pa sam se, stoga, vakcinisao.

Nadležni umeju da, ajd, ne budu baš informisani, niti prepametni, al umeju i da budu neiskreni, pokvareni - uzmi Toni Blera, npr, on je bio vrlo nadležan sa svojim timom i polomio se da povrh laži ubije stotine hiljada civila u Iraku.

U većini društava danas imamo zabrinjavajuću do kritičnu prisutnost negativne selekcije na putu promovisanja u nadležnost na najvišim nivoima, ili iole višeim od baze.

Na nivou baze - sve je lakše manipulisati nadležne pošto je kontrola javnog mnjenja postala inženjering, pa tako i javnog nadležnog mnjenja - seti se možda, davao sam primer više puta iako ga moža nisi primetio - kad sam ja došao u UK 87. ubrzo nam je trebalo 5 elektroničara, prijavilo se 100 upravo diplomiranih, većina nije umela da bekne na temu kako radi tranzistor.

Istovremeno, danas i Nobelovci pišu popularne knjige za običan narod. Ne treba objašnjavati zašto je to moguće - diploma, kao takva, nam ne daje bolju kristalnu kuglu u razna lica realnosti od top osobe koja je rešila da nam se obrati popularnim i razumljivim jezikom.

Ne radi se o mračnim dubinama znanja, iz naše amaterske perspektive, nego zdravom razumu kojem se najbolji obraćaju.

Zdrav razum je nedovoljan za većinu kvalifikovanih odluka.
Jer - nepismnom i neobrazovanom čoveku zdrav razum pomaže samo na elementarnom nivou.
Za to je potrebno znanje.
Milan Novković Milan Novković 12:52 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno

Nema potrebe da pojašnjavaš!
Jer - je nepojašnjivo.
Informisana odluka, inače, ne znači bog zna šta.
To što sam naveo zanimanja (referentna) za koja je potrebna diploma - je pokazatelj validnosti nekog iskaza.
Naravno, da kontraaregument 'da ni Tesla nije imao fakultet' ne znači ništa.
Jer - je Tesla jedan.
Ostala populacija je delimično kvalitfikovana za donošenje bilo kakvih odluka u životu.
A za ovakvu odluku, vakcinisati se ili ne, sposobno je samo nekoliko promila.
Svi ostali ovakvu svoju odluku moraju da delegiraju nekom drugome.
Ja sam, u ovom slučaju, odluku prepustio nadležnoj službi za 'održavanje ljudi i njihovu popravku'.
Pa sam se, stoga, vakcinisao.

Nadležni umeju da, ajd, ne budu baš informisani, niti prepametni, al umeju i da budu neiskreni, pokvareni - uzmi Toni Blera, npr, on je bio vrlo nadležan sa svojim timom i polomio se da povrh laži ubije stotine hiljada civila u Iraku.

U većini društava danas imamo zabrinjavajuću do kritičnu prisutnost negativne selekcije na putu promovisanja u nadležnost na najvišim nivoima, ili iole višeim od baze.

Na nivou baze - sve je lakše manipulisati nadležne pošto je kontrola javnog mnjenja postala inženjering, pa tako i javnog nadležnog mnjenja - seti se možda, davao sam primer više puta iako ga moža nisi primetio - kad sam ja došao u UK 87. ubrzo nam je trebalo 5 elektroničara, prijavilo se 100 upravo diplomiranih, većina nije umela da bekne na temu kako radi tranzistor.

Istovremeno, danas i Nobelovci pišu popularne knjige za običan narod. Ne treba objašnjavati zašto je to moguće - diploma, kao takva, nam ne daje bolju kristalnu kuglu u razna lica realnosti od top osobe koja je rešila da nam se obrati popularnim i razumljivim jezikom.

Ne radi se o mračnim dubinama znanja, iz naše amaterske perspektive, nego zdravom razumu kojem se najbolji obraćaju.

Zdrav razum je nedovoljan za većinu kvalifikovanih odluka.
Jer - nepismnom i neobrazovanom čoveku zdrav razum pomaže samo na elementarnom nivou.
Za to je potrebno znanje.

Svet bi bio relativno prost da je tako, ali nije.

Pismenost i obrazovanost imaju mnogo širu i formu, a kamo li suštinu od prečesto "formalno" deklarisane, koja je više šum u zaboravu na open mind nego vrlina.

Jedna od interesantnijih zagonetki evolucije je površno primećivanje da je favorizovala iracionalnost - kažu realnost je previše kompleksna da bi neo-cortex, opasno, gubio vreme na primarni fokus na racionalno.

Deo problema sa ovom interpretacijom je što je uzigla iracionalno-racionalno na artikulabilni, svesni nivo, tj ignoriše ono što zovemo "intuicija", koja je isto inteligencija, formidable, samo neartikulabilna zato što ima kritičnu komponentu rada neuralnih mreža između ušiju koje su neartikulabilne, ali efikasno koriste naučeno i donose kvalitente odluke ...

... dok uronjeni u buku ne dignemo ruke od tih nivoa naše svesti.

Primer - uzmimo sledeći clip, i odlgedajmo do kraja, ajd, poduži je, al ko voli

I, ako voliš, zamisli da ti je neko pokušao racionalno objasniti rečima zašto je jako dobar, pa zamisli kako bi se osećao.

I uporedi sa onim što osećaš dok slušaš i gledaš, pa vidi jaz između dva doživljaja.

Da si mlađi mogao bi nekoga da zamoliš da ti opiše uživanje u sexu pre nego što probaš


macak_tosa macak_tosa 13:10 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković

...

Ćerka i zet su se vakcinisali, zbog posla, ali nisu ništa preležali - bar prvom dozom, znam da su posle malo oklevali, ne znam da li su zaokružili - oni umeju da se informišu i ošacuju rizike, tj donose informisane odluke.

Plus zet mi je suludo protective kad je familija u pitanju, on će pre sebi da nanese štetu nego nekoga ugroziti, pogotovo najbliže - a onomad se verovalo da nevakcinisani uglavnom šire zarazu ...
...

Meni je ovo (boldovano) potpuno nesuvislo!
Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!

Najnormalnija stvar na svetu - nije znanje podeljeno u domene ograničene kineskim zidovima, i nije potrebna diploma, a prečesto nije ni dovoljna, da bi se iz više dobro prezentovanih mišljenja raznih stručnjaka donela informisana odluka.

Tj ne treba ti diploma iz elektronike da bi naučio nešto o HiFi-ju, harmonicima, THD i slično ...

... da ne pojašnjavam sa gomilom primera, ovo bi moralo da bude očigledno

Nema potrebe da pojašnjavaš!
Jer - je nepojašnjivo.
Informisana odluka, inače, ne znači bog zna šta.
To što sam naveo zanimanja (referentna) za koja je potrebna diploma - je pokazatelj validnosti nekog iskaza.
Naravno, da kontraaregument 'da ni Tesla nije imao fakultet' ne znači ništa.
Jer - je Tesla jedan.
Ostala populacija je delimično kvalitfikovana za donošenje bilo kakvih odluka u životu.
A za ovakvu odluku, vakcinisati se ili ne, sposobno je samo nekoliko promila.
Svi ostali ovakvu svoju odluku moraju da delegiraju nekom drugome.
Ja sam, u ovom slučaju, odluku prepustio nadležnoj službi za 'održavanje ljudi i njihovu popravku'.
Pa sam se, stoga, vakcinisao.

Nadležni umeju da, ajd, ne budu baš informisani, niti prepametni, al umeju i da budu neiskreni, pokvareni - uzmi Toni Blera, npr, on je bio vrlo nadležan sa svojim timom i polomio se da povrh laži ubije stotine hiljada civila u Iraku.

U većini društava danas imamo zabrinjavajuću do kritičnu prisutnost negativne selekcije na putu promovisanja u nadležnost na najvišim nivoima, ili iole višeim od baze.

Na nivou baze - sve je lakše manipulisati nadležne pošto je kontrola javnog mnjenja postala inženjering, pa tako i javnog nadležnog mnjenja - seti se možda, davao sam primer više puta iako ga moža nisi primetio - kad sam ja došao u UK 87. ubrzo nam je trebalo 5 elektroničara, prijavilo se 100 upravo diplomiranih, većina nije umela da bekne na temu kako radi tranzistor.

Istovremeno, danas i Nobelovci pišu popularne knjige za običan narod. Ne treba objašnjavati zašto je to moguće - diploma, kao takva, nam ne daje bolju kristalnu kuglu u razna lica realnosti od top osobe koja je rešila da nam se obrati popularnim i razumljivim jezikom.

Ne radi se o mračnim dubinama znanja, iz naše amaterske perspektive, nego zdravom razumu kojem se najbolji obraćaju.

Zdrav razum je nedovoljan za većinu kvalifikovanih odluka.
Jer - nepismnom i neobrazovanom čoveku zdrav razum pomaže samo na elementarnom nivou.
Za to je potrebno znanje.

Svet bi bio relativno prost da je tako, ali nije.

Pismenost i obrazovanost imaju mnogo širu i formu, a kamo li suštinu od prečesto "formalno" deklarisane, koja je više šum u zaboravu na open mind nego vrlina.

Jedna od interesantnijih zagonetki evolucije je površno primećivanje da je favorizovala iracionalnost - kažu realnost je previše kompleksna da bi neo-cortex, opasno, gubio vreme na primarni fokus na racionalno.

Deo problema sa ovom interpretacijom je što je uzigla iracionalno-racionalno na artikulabilni, svesni nivo, tj ignoriše ono što zovemo "intuicija", koja je isto inteligencija, formidable, samo neartikulabilna zato što ima kritičnu komponentu rada neuralnih mreža između ušiju koje su neartikulabilne, ali efikasno koriste naučeno i donose kvalitente odluke ...

... dok uronjeni u buku ne dignemo ruke od tih nivoa naše svesti.

Primer - uzmimo sledeći clip, i odlgedajmo do kraja, ajd, poduži je, al ko voli

I, ako voliš, zamisli da ti je neko pokušao racionalno objasniti rečima zašto je jako dobar, pa zamisli kako bi se osećao.

I uporedi sa onim što osećaš dok slušaš i gledaš, pa vidi jaz između dva doživljaja.

Da si mlađi mogao bi nekoga da zamoliš da ti opiše uživanje u sexu pre nego što probaš



Oooo, bazmeg!
Milane, ne misliš li da sam ja 'vlasnicima' znanja proglasio samo one formalno obrazovane?
Sa druge strane, ne misliš (valjda) da bi obrazovanje (formalno) trebalo ukinuti?
Da preciziram - i ja bih ga ukinuo da je samo formalno.
Šta misliš da li sam ja odluku moje dece da se školuju na najboljim evropskim univerzitetima podržao samo zbog 'formalnog' znanja?
Eeee, da - postavio sam ti nekoliko pitanja, a takav način 'razgovora' ne volim.
No, da sada ne prepravljam.
Milan Novković Milan Novković 13:22 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Eeee, da - postavio sam ti nekoliko pitanja, a takav način 'razgovora' ne volim.

Ovo ne razumem potpuno - mislio sam da sam odgovorio.

Možda nejasno, tj ne izbegavam nikad teška pitanja, al umem da slučano omašim, plus zalutam u odgovaranju.

Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!


Ako je ovo pitanje - o vakcinama je bar lako doneti informisanu odluku u većini slučajeva. Covid jeste teži, ali je lako i za Covid.

Osnava jeste pročitati više raznih mišljenja, ovom prilikom puno.

Nije lako, znam, ali nije ni teško - tj dosta se manipuliše medijima, ali su oni sa integritetom našli nove kanale - i za njih je potrebno malo truda.

Npr, zdravim ljudima ispod 70 godina je rizik manji od gripa - naravno, razni ljudi imaju razne stavove na temu opasnosti od gripa.

Šta to znači "zdrav" jeste nelako pitanje, slažem se, koje dobija na ozbiljnosti kako znamo da je Covid jako opasan nekim nezdravim ljudima - dijabetes, srčana oboljenja, kompromitovani imuni.

I tih boljki ima prikrivenih, tj ljudi nisu svesni da ih imaju, što komplikuje donošenje odluke, ali je ne čini nemogućom ...

... ako i dalje mašim izvinjavam se, slobodno ponovi pitanja. Kao što rekoh ne bežim od njih, a to da sam često funkcionalno nepismen, aljkav i brzoplet mnogo češće ... nije nikakva tajna, to nam je jedna od šaljivih tema i u porodici

Plus olako odlutam postrance, naravno, ali ne iz loših namera, tako mi mozak "radi".

macak_tosa macak_tosa 13:34 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Milan Novković
Eeee, da - postavio sam ti nekoliko pitanja, a takav način 'razgovora' ne volim.

Ovo ne razumem potpuno - mislio sam da sam odgovorio.

Možda nejasno, tj ne izbegavam nikad teška pitanja, al umem da slučano omašim, plus zalutam u odgovaranju.

Jer - kako iko ko nije stručan (imunolog, virusolog, mikrobiolog, lekar i slično), može da donese informisanu odluku po pitanju vakcina?!


Ako je ovo pitanje - o vakcinama je bar lako doneti informisanu odluku u većini slučajeva. Covid jeste teži, ali je lako i za Covid.

Osnava jeste pročitati više raznih mišljenja, ovom prilikom puno.

Nije lako, znam, ali nije ni teško - tj dosta se manipuliše medijima, ali su oni sa integritetom našli nove kanale - i za njih je potrebno malo truda.

Npr, zdravim ljudima ispod 70 godina je rizik manji od gripa - naravno, razni ljudi imaju razne stavove na temu opasnosti od gripa.

Šta to znači "zdrav" jeste nelako pitanje, slažem se, koje dobija na ozbiljnosti kako znamo da je Covid jako opasan nekim nezdravim ljudima - dijabetes, srčana oboljenja, kompromitovani imuni.

I tih boljki ima prikrivenih, tj ljudi nisu svesni da ih imaju, što komplikuje donošenje odluke, ali je ne čini nemogućom ...

... ako i dalje mašim izvinjavam se, slobodno ponovi pitanja. Kao što rekoh ne bežim od njih, a to da sam često funkcionalno nepismen, aljkav i brzoplet mnogo češće ... nije nikakva tajna, to nam je jedna od šaljivih tema i u porodici

Plus olako odlutam postrance, naravno, ali ne iz loših namera, tako mi mozak "radi".


Jbg!
Ni na jedno mi nisi odgovorio - imaš dilej od jednog posta.
U stvari, nebitno.
Usput - malopre naleteh na nešto o tome - da ljudi skloni 'teorijama zavere' mogu da, sa većom verovatnoćom od ostalih, skliznu ka psihotičnim stanjima.
Svakako bi se u ovom ludom vremenu trebalo pričuvati od overflouva informacija i 'informacija'.
Kada bolje razmislim, velik deo 'informacija' bi trebalo da stoje pod znakovima navoda.
tess1 tess1 14:19 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Eal što glumatate i tražite izgovore za njegovo nevakcinisanje pa nemam riječi, najbolje "neće da meće svašta u sebe". Ma nemoj, moje dijete hoće, il? Ili on gubi 200 miliona €, pazi na zdravlje, a tuđa djeca se vakcinišu i ne gube ništa?

Novak i patetika oko njega vam je pa plafon debilizma, jedno ogledalo gore na vrhu Olimpa. I naravno da mu zabrane pristup kao i svima, šta tu polemisati dobar, loš, zao? Mene Srpkinju ne mrzi svijet zato što Novak nema prolaz negdje jer nije vakcinisan. Kao što njegovi uspjesi nisu moji, ne otvaraju mi nigdje vrata. Ne mogu vjerovati šta pišete i navodno sve pri zdravoj svjesti, ccc.
docsumann docsumann 14:29 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

dr.hans-zarkov
docsumann
macak_tosa
docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!


da znaš samo kako je dobra ovogodišnja sezona

vjerujem da stef negdje uživa on every given sunday



ja sam izabrao Iglse ove godine. dopada mi se kako guraju lanac. po starinski, s puno fizikalije.
Jordan Mailata mi je omiljeni ofanzivni igrač.
za one koji ne znaju, a cijenim da je to većina blogopućanstva, lik je došao iz Australijske Ragbi lige. nikad nije igrao američki fudbal u životu. izabran je od strane Filadelfije Iglsa, kao posljednji pik, u 7. rundi drafta 2018.

što je to navelo menadžment Iglsa da izaberu ovog neukog polinežanina? paa.. vjerovatno 203 cm i 170kg, izuzetno pokretne mase, s rukama koje izbacuju fotonska torpeda
za par godina učenja i vježbanja (kaže da mu najteža stvar bila da savlada ofanzivne šeme, kada je dobio knjigu debljnine njujorškog telefonskog imenika punu dijagrama i skica, s posebnom terminologijom, šiframa...) Jordan se ustalio kao standardni left takl (krajnji lijevi u ofanzivnoj liniji koju čine petorica kršnih momaka ispred kvoterbeka).
pred početak ove sezone Jordan Mailata je potpisao mega ugovor od 64M.

zasluge za Jordanov uspjeh prije svega pripadaju njemu samom i bogomdanoj mu genetici.
drugi na listi zahvalnica je svakako trener ofanzivne linije Iglsa - Jeff Stoutland, koji ga je uočio na draftu, kao ogromnog nebrušenog dragulja, kojeg je upornim radom izbrusio u čudovište. u nježno čudovište, rekao bih, pošto je Jordan ekstremno prijatan i dobroćudan lik izvan teren.
na terenu, već, baca ozbiljne NFL starove kao djecu, po livadi..



Mailata je u tamnom dresu br 68. ovaj kog je bacio na tlo (jednom rukom) na kraju akcije, je takođe Jordan, Cameron Jordan, elitni difensive end i višestruki proball učesnik.
macak_tosa macak_tosa 14:34 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

tess1
Eal što glumatate i tražite izgovore za njegovo nevakcinisanje pa nemam riječi, najbolje "neće da meće svašta u sebe". Ma nemoj, moje dijete hoće, il? Ili on gubi 200 miliona €, pazi na zdravlje, a tuđa djeca se vakcinišu i ne gube ništa?

Novak i patetika oko njega vam je pa plafon debilizma, jedno ogledalo gore na vrhu Olimpa. I naravno da mu zabrane pristup kao i svima, šta tu polemisati dobar, loš, zao? Mene Srpkinju ne mrzi svijet zato što Novak nema prolaz negdje jer nije vakcinisan. Kao što njegovi uspjesi nisu moji, ne otvaraju mi nigdje vrata. Ne mogu vjerovati šta pišete i navodno sve pri zdravoj svjesti, ccc.

Jedan je Nole!
milisav68 milisav68 15:26 26.11.2021

Re: И то палме купљене преко Интерфлоре!

shmoo

Ова ствар, па Шошана, па музика из филма Капетан Леши, па Добро памтим све,...

Ta stvar je nezvanična himna KK, i svaki put ide pred sam početak utakmice.Deluje moćno, bar tako kažu protivnički igrači.

link

A ima Deni - Cod, odnosno - I kad ne budeš prvi ti
vcucko vcucko 21:42 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

milisav68


I tu je svaki teniser u prednosti, jer ima više prilika da se dokazuje nego neki fudbaler.


Ali zato se svaki GS turnir zaboravi do sledećeg.

A Peleovi i Pibeovi Mundijali će se pamtiti dok je sveta i veka.
macak_tosa macak_tosa 21:43 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

vcucko
milisav68


I tu je svaki teniser u prednosti, jer ima više prilika da se dokazuje nego neki fudbaler.


Ali zato se svaki GS turnir zaboravi do sledećeg.

A Peleovi i Pibeovi Mundijali će se pamtiti dok je sveta i veka.

Ko je Pibe?
vcucko vcucko 21:49 26.11.2021

Re: И то палме купљене преко Интерфлоре!

milisav68
shmoo

Ова ствар, па Шошана, па музика из филма Капетан Леши, па Добро памтим све,...

Ta stvar je nezvanična himna KK, i svaki put ide pred sam početak utakmice.Deluje moćno, bar tako kažu protivnički igrači.


I FK. Isto ide pred svaku utakmicu.

Jedino što je na fudbalu mnogo manje navijača, a i to malo što ima se izgubi po prostranstvima stadiona. Pa efekat nije isti.

Mislim da imam negde u telefonu, što sam snimio protiv Virtusa (kad ih je Sale doveo u Evrokupu, neposredno pre nego što je korona sve prekinula). I da nađem, nisam siguran da znam da postavim ovde. Ali puna Arena, skoro 20 soma ljudi, moćno.
vcucko vcucko 21:53 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
vcucko
milisav68


I tu je svaki teniser u prednosti, jer ima više prilika da se dokazuje nego neki fudbaler.


Ali zato se svaki GS turnir zaboravi do sledećeg.

A Peleovi i Pibeovi Mundijali će se pamtiti dok je sveta i veka.

Ko je Pibe?

Ne znaš ko je El Pibe?!

Otišao u legendu pre cca godinu dana. Gleda negde s neba, sedi s leve strane Oca i hebe Engleze. Doveka



bene_geserit bene_geserit 22:04 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Jel to ovaj kokainski zavisnik na ruci ima istetoviranog dugogodišnjeg upravnika kubanskih "Golih otoka" ?
Nego isti ovi što vole kad vide zločinca Čea na zidu ili na ruci bi skidali sa zida Ratka Mladića.
vcucko vcucko 22:29 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
Jel to ovaj kokainski zavisnik na ruci ima istetoviranog dugogodišnjeg upravnika kubanskih "Golih otoka" ?
Nego isti ovi što vole kad vide zločinca Čea na zidu ili na ruci bi skidali sa zida Ratka Mladića.

Diego Armando Maradona je imao svako pravo da istetovira koga hoće. Da radi šta je hteo, da se druži s kim je hteo.

Znaš, to je ona razlika između nas, sirotih malih hrčkića i onih koji žive doveka.

Da je istetovirao Ronalda Regana, život bi mu sigurno bio jednostavniji. Ali i to spada u gore naznačenu razliku.
freehand freehand 22:37 26.11.2021

Re: И то палме купљене преко Интерфлоре!

Ali puna Arena, skoro 20 soma ljudi, moćno.

Moj mungos, tada desetogodišnjak, pored Boa MekKejleba u pančevačkoj hali sportova, a nekoliko dana pre toga odrali smo pionira Partizana. Ništa kao ta sezona 2009/2010
freehand freehand 22:41 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
Jel to ovaj kokainski zavisnik na ruci ima istetoviranog dugogodišnjeg upravnika kubanskih "Golih otoka" ?
Nego isti ovi što vole kad vide zločinca Čea na zidu ili na ruci bi skidali sa zida Ratka Mladića.

Ma jok, ima onog J. E. Huvera, inkarnaciju mutanta Hitlera i Staljina sa Čerčilovim likom.
vcucko vcucko 22:45 26.11.2021

Re: И то палме купљене преко Интерфлоре!

freehand
Ali puna Arena, skoro 20 soma ljudi, moćno.

Moj mungos, tada desetogodišnjak, pored Boa MekKejleba u pančevačkoj hali sportova, a nekoliko dana pre toga odrali smo pionira Partizana. Ništa kao ta sezona 2009/2010

Ne podsećaj me na tu sezonu.

Cela je stala u onaj Teodosićev krompir, koji je pokupio Čilders. Da je Teo bacio malo bolje, bilo kakvu kosku, odosmo mi u finale. I ko zna šta bi ludak Dule uradio protiv Barce.
A čovek (konjina) od 2.25 stoji tu odmah ispod koša i bulji u kukuruze.

Kažem, ne podsećaj me...
milisav68 milisav68 22:51 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

vcucko

A Peleovi i Pibeovi Mundijali će se pamtiti dok je sveta i veka.

Ma sve to ok, nego je priča bila o tituli sportista godine.

Pomenuta dvojica su kategorija najbolji fudbaleri ikad :)
bene_geserit bene_geserit 23:50 26.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Ma jok, ima onog J. E. Huvera

Ovo je cirka pedesiti put kako repliciraš ovako idiotski, kao da neko sliku Huvera drži na zidu ... a Če Gevaru drže.
macak_tosa macak_tosa 04:56 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

vcucko
macak_tosa
vcucko
milisav68


I tu je svaki teniser u prednosti, jer ima više prilika da se dokazuje nego neki fudbaler.


Ali zato se svaki GS turnir zaboravi do sledećeg.

A Peleovi i Pibeovi Mundijali će se pamtiti dok je sveta i veka.

Ko je Pibe?

Ne znaš ko je El Pibe?!

Otišao u legendu pre cca godinu dana. Gleda negde s neba, sedi s leve strane Oca i hebe Engleze. Doveka




Dok je igrao fudbal, niko ga tako nije zvao. Bio je samo Maradona, kakav El Pibe.
Za mene je, inače, najbolji fudbaler Pele.
freehand freehand 08:30 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
Ma jok, ima onog J. E. Huvera

Ovo je cirka pedesiti put kako repliciraš ovako idiotski, kao da neko sliku Huvera drži na zidu ... a Če Gevaru drže.

Tako je, drže ga jer je simbolborbe za slobodu protiv zlikovaca poput Huvera i sličnih.
Šta ti nije jasno?
shmoo shmoo 11:00 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

vcucko

Ne znaš ko je El Pibe?!




Ма пусти Чарлија, тај ти нема појма о фудбалу, само се фолира да као нешто зна...








Него, види ко све може да отпадне и не иде на Светско првенство због баража:







Португал, Италија, Русија, Шведска, Пољска, Чешка, Турска, Велс, Шкотска,...




Да смо којим случајем ишли у бараж, не бисмо то прошли...


Надам се да ће Италијани да прођу Португал... Играли су много леп фудбал на Европском првенству... И голове из игре давали као да играју мали фудбал, а то је већ умеће... А о прекидима и да не причамо...


Direktan, kroz pas, kreativan i lepršav, nešto što verovatno nikad nije kroz svoju istoriju, a puno toga daje i prekidima.

Upravo je za poslednji parametar zaslužan jedan čovek iz senke, član stručnog štaba Roberta Mančinija – Đani Vio.

Zasluge za čitav arsenal oružja u prekidima idu na račun Vija, bivšeg bankara, koji je uporedo završavao trenersku akademiju.

Toliko je usavršio prekid da već sada ima 4.380 akcija, sakupljenih još dok je bio trener italijanskog četvrtoligaša Kvinto di Trevize.

I sve to pretvorio u knjigu "Dodatnih 30 odsto", napisanu dok je bio zaposlen kao bankar.



ЛИНК








Од оваквих слободњака и корнера голмани добијају упалу мозга!



Чиста геометрија и разумевање простора.

kamilo_emericki kamilo_emericki 13:03 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

shmoo


Од оваквих слободњака и корнера голмани добијају упалу мозга!
Чиста геометрија и разумевање простора.


A tek ovo.


shmoo shmoo 13:25 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

kamilo_emericki
shmoo


Од оваквих слободњака и корнера голмани добијају упалу мозга!
Чиста геометрија и разумевање простора.


A tek ovo.


Куку мајко!

Сећам се да ми је неко причао за Синишу Михајловића (још док је био у Војводини, па онда у Звезди) да има једну анатомску особеност што се тиче скочних зглобова и да су зато његови слободни ударци (левицом) изгледали онако и били ноћна мора за голмане јер је лопта током лета ка голу мењала висину, час ишла горе, час падала доле, па опет горе, добијала неки фелш који јој је мењао путању током лета ка голу и то је страшно збуњивало голмане.






vcucko vcucko 16:02 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

shmoo

Надам се да ће Италијани да прођу Португал... Играли су много леп фудбал на Европском првенству... И голове из игре давали као да играју мали фудбал, а то је већ умеће... А о прекидима и да не причамо...

Nadam se i ja, hebeš mundijal bez Italije. A bio bi već drugi u nizu

Iskreno, bojim se ovih portugalskih jazavaca. Voleo bih za svaki slučaj da ih braća Oo Tuurci koknu u prvom kolu, što je sigurno sigurno.
Bojim se da FIFA neće dopustiti mundijal bez njegove odvratnosti CR7. Italija nema mašinu za pravljenje para tog kalibra.

Ali biće to valjda dobro...

Evo, beš mi sve, čak mi je pala na pamet sledeća jeres. Mi smo, konačno jednom, uboli zrno u Lisabonu. Doživeli smo istinsku radost, videli smo kako je to. Ali ako će da bude kao i uvek (da lešinari preuzmu stvar, ogade sve i svakome pa odu tamo kao od bede) - da lepo ustupimo mesto Italiji. Oni uvek mogu da budu prvaci sveta, samo ako prođu grupu. A ja sam sa 57 video dovoljno naših SP i EP, da se čudim što još eto mrdam. Počev od Karasija '74., kad usred našeg napada u naših 16 udara Latoa i sudija svira penal za Poljsku. Tugo moja...



dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:12 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
dr.hans-zarkov
docsumann
macak_tosa
docsumann

...


EDIT: u NFL-u se posebno bira MVP i najbolji igrač lige, + još dodatno najbolji ofanzivni i najbolji odbrambeni igrač.
MVP, po običaju, bude neki kvoterbek. dok za najboljeg igrača zna da bude proglašen i odbrambeni igrač.

Da li to pričaš o onom krljanju koje je neko pogrešno prozvao fudbalom, a ono smešnog oblika (pogrešno zvanog loptom) se jednom u sto puta udaru foot-om?
Komendija!


da znaš samo kako je dobra ovogodišnja sezona

vjerujem da stef negdje uživa on every given sunday



ja sam izabrao Iglse ove godine. dopada mi se kako guraju lanac. po starinski, s puno fizikalije.
Jordan Mailata mi je omiljeni ofanzivni igrač.
za one koji ne znaju, a cijenim da je to većina blogopućanstva, lik je došao iz Australijske Ragbi lige. nikad nije igrao američki fudbal u životu. izabran je od strane Filadelfije Iglsa, kao posljednji pik, u 7. rundi drafta 2018.

što je to navelo menadžment Iglsa da izaberu ovog neukog polinežanina? paa.. vjerovatno 203 cm i 170kg, izuzetno pokretne mase, s rukama koje izbacuju fotonska torpeda
za par godina učenja i vježbanja (kaže da mu najteža stvar bila da savlada ofanzivne šeme, kada je dobio knjigu debljnine njujorškog telefonskog imenika punu dijagrama i skica, s posebnom terminologijom, šiframa...) Jordan se ustalio kao standardni left takl (krajnji lijevi u ofanzivnoj liniji koju čine petorica kršnih momaka ispred kvoterbeka).
pred početak ove sezone Jordan Mailata je potpisao mega ugovor od 100M.

zasluge za Jordanov uspjeh prije svega pripadaju njemu samom i bogomdanoj mu genetici.
drugi na listi zahvalnica je svakako trener ofanzivne linije Iglsa - Jeff Stoutland, koji ga je uočio na draftu, kao ogromnog nebrušenog dragulja, kojeg je upornim radom izbrusio u čudovište. u nježno čudovište, rekao bih, pošto je Jordan ekstremno prijatan i dobroćudan lik izvan teren.
na terenu, već, baca ozbiljne NFL starove kao djecu, po livadi..



Mailata je u tamnom dresu br 68. ovaj kog je bacio na tlo (jednom rukom) na kraju akcije, je takođe Jordan, Cameron Jordan, elitni difensive end i višestruki proball učesnik.


Još da imaju i poštenog QB-a . Meni su ove sezone (luzeri) JAX najomiljeniji, kako se uče iz utakmice u utakmicu. I lajonsi uz njih. Herbert iz LAC i njihov ofanzivni kordinator sa biranjem akcija su mi takodje osveženje sezone. Trkači braunsa i još nekih timova. U svakom slučaju ovogodišnja sezona je več sada neverovatna, a najbolje tek dolazi. Žao mi je što nije bilo nekog bloga u predsezoni. pa da se bolje priremim, mada je iz nedelje u nedelju sve nepredvidljivije, tako da menjam mišljenje posle svake utakmice


shmoo shmoo 17:16 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

vcucko

Počev od Karasija '74., kad usred našeg napada u naših 16 udara Latoa i sudija svira penal za Poljsku. Tugo moja...



Сећам се тога... А волео бих да се не сећам

И због тога и због могућности:

Ali ako će da bude kao i uvek (da lešinari preuzmu stvar, ogade sve i svakome pa odu tamo kao od bede)


Спреман сам да подржим твој предлог.

docsumann docsumann 17:57 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Još da imaju i poštenog QB-a


polako. Jalen je sve bolji. mislim da su se fanovi posljednjih godina razmazili extratalentovanim qb-ovima.
očekuju od svakog rukija da odmah čini čuda kao Mahoms ili Kajl. zaboravljaju koliko se Brejdi kalio dok nije postao ovo što je danas.

upravo taj razvoj su Jaguarsi upriličili za svog qb rukija. no pressure.

Minesota je, kao uostalom već godinama unazad, kompletno kvalitetan tim.
Kaubojsi sa preporođenom odbranom i potencijalno novim defanzivnim mega starom - Majkah Parsonom, neverovatno brzim lajnbekerom, koji čita igru kao veteran, mi odavno nisu bili simpatičniji.

ne vidim izrazite favorite ove godine. ok, aktuelni šampioni su jaki, al im odbrana nije tako ubjedljiva kao prošle godine.
baš me interesije kako će proći u ovonedjelnom klešu sa velikim bijelim zidom (u oba smisla) iz Indijanapolisa.
bene_geserit bene_geserit 18:22 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Tako je, drže ga jer je simbolborbe za slobodu protiv zlikovaca poput Huvera i sličnih.

Moguće da ima i onih koji drže sliku Hitlera na zidu kao simbol borbe protiv komunizma.
Držati slike zlikovaca na zidu, pa tražiti opravdanja, mogu samo budale.
Verovatno ima i onih koji drže sliku Tita na zidu.
nsarski nsarski 18:36 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Verovatno ima i onih koji drže sliku Tita na zidu.


U to ne sumnjaj.



Neverovatan narod. Eno ih danas se ceo dan klanjaju Maloumnom. Kao u Sev. Koreji, jebote. Narodno ludilo.
solo solo 18:49 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Neverovatan narod. Eno ih danas se ceo dan klanjaju Maloumnom. Kao u Sev. Koreji, jebote. Narodno ludilo.




Pre će biti nekritično odbijanje sagledavanja realnosti.

Đe je tu naučni pristup. Natprosečnih naravno.
nsarski nsarski 18:53 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

solo
Neverovatan narod. Eno ih danas se ceo dan klanjaju Maloumnom. Kao u Sev. Koreji, jebote. Narodno ludilo.




Pre će biti nekritično odbijanje sagledavanja realnosti.

Đe je tu naučni pristup.


Iskren da budem, meni je zabavno. Kao Monti Pajtona na steroidima da gledam. Jedino što je saobraćaj zakrčen, ali u mom kraju može da se probije manjim ulicama ko zna.
solo solo 18:58 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Iskren da budem, meni je zabavno. Kao Monti Pajton na steroidima. Jedino što je saobraćaj zakrčen, ali u mom kraju može da se probije manjim ulicama ko zna.


Brine me što je 13 godina od osnivanja stranke. Nije se zezati sa sujeverjem.

nsarski nsarski 19:04 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Brine me što je 13 godina od osnivanja stranke. Nije se zezati sa sujeverjem.


Oni su napredni, njima bapske vradžbine ništa ne znače.
Zlokobnije je to što mu ovde kliču Aco Srbine!, a u Novom Sadu Vučiću pederu!

Još mu himnu nisu spevali, ali i to će ubrzo.
solo solo 19:15 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Još mu himnu nisu spevali, ali i to će ubrzo.


Kad smo već kod pjevanja. Vikend je jbg. Valja se.

freehand freehand 19:22 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
Tako je, drže ga jer je simbolborbe za slobodu protiv zlikovaca poput Huvera i sličnih.

Moguće da ima i onih koji drže sliku Hitlera na zidu kao simbol borbe protiv komunizma.
Držati slike zlikovaca na zidu, pa tražiti opravdanja, mogu samo budale.
Verovatno ima i onih koji drže sliku Tita na zidu.

Vidiš, tvoje standardno lupetanje uvoznog vospovca sa ogrešnim religijskim izborom bilo mi je inspirativno da pogledam malo priču koja stoji iza če Gevare kao simbola.
Evo u najkraćem citata sa Vikipedije, u kojoj se pominju i autor fotografije i autor grafičkog rešenja koje je preplavilo svet u nebrojenim varijacijama i primenama:

Che Guevara's image is viewed as everything from an inspirational icon of revolution, to a retro and vintage logo. Most commonly he is represented by a facial caricature originally by Irish artist Jim Fitzpatrick and based on Alberto Korda's famous 1960 photograph titled Guerrillero Heroico. The evocative simulacra abbreviation of the photographic portrait allowed for easy reproduction and instant recognizability across various uses. For many around the world, Che has become a generic symbol of the underdog, the idealist, the iconoclast, or the martyr. He has become, as author Michael Casey notes in Che's Afterlife: The Legacy of an Image, "the quintessential postmodern icon signifying anything to anyone and everything to everyone."[1]

Che Guevara's likeness has undergone continual apotheosis while being weaved throughout the public consciousness in a variety of ways. From being viewed as a "Saintly Christ-like" figure by the rural poor in Bolivia where he was executed, to being viewed as an idealistic insignia for youth, longing for a vague sense of rebellion.

Da podelim sa tobom, da ne bude da sam samo ja naučio

A large artistic Che statue in Oleiros, Spain.




bene_geserit bene_geserit 19:38 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

To što ima morona što drže sliku zlikovca na zidu i tetoviraju ga na ruku znači samo da su moroni i ništa više.
Uostalom to što ima ljudi koji drže sliku Tita na zidu, da li ga to čini manjim zlikovcem ?
freehand freehand 19:43 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
To što ima morona što drže sliku zlikovca na zidu i tetoviraju ga na ruku znači samo da su moroni i ništa više.
Uostalom to što ima ljudi koji drže sliku Tita na zidu, da li ga to čini manjim zlikovcem ?
To što nisi u stanju da apstrahuješ sopstveni ideološkim zanos ni tebe ne čini manje glupim, al eto - ja pokušavam da ti otvorim i drugačiju pšerspektivu.
Možda bi skapirao da ogromna većina ljudi simbolima služi potpuno pogrešno, najčešće i ne znanjući ni šta im je osnov ni šta im je smisao.
Sad, ti možeš da tražiš opravdanja za svoje rasističke svetonazore koji svako malo izlete i zagade prostor naokolo, al to nikako ne utiče na zbilju. Dapače, eto na primer, verujem bi Če Gevara mogao postati simpatičan i onimakojima do tada nije bio.
macak_tosa macak_tosa 19:44 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
To što ima morona što drže sliku zlikovca na zidu i tetoviraju ga na ruku znači samo da su moroni i ništa više.
Uostalom to što ima ljudi koji drže sliku Tita na zidu, da li ga to čini manjim zlikovcem ?

Šta da se radi - budalčine!
freehand freehand 19:46 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
bene_geserit
To što ima morona što drže sliku zlikovca na zidu i tetoviraju ga na ruku znači samo da su moroni i ništa više.
Uostalom to što ima ljudi koji drže sliku Tita na zidu, da li ga to čini manjim zlikovcem ?

Šta da se radi - budalčine!

A možda nije na tebe mislio?
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 19:57 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
Još da imaju i poštenog QB-a


polako. Jalen je sve bolji. mislim da su se fanovi posljednjih godina razmazili extratalentovanim qb-ovima.
očekuju od svakog rukija da odmah čini čuda kao Mahoms ili Kajl. zaboravljaju koliko se Brejdi kalio dok nije postao ovo što je danas.

upravo taj razvoj su Jaguarsi upriličili za svog qb rukija. no pressure.

Minesota je, kao uostalom već godinama unazad, kompletno kvalitetan tim.
Kaubojsi sa preporođenom odbranom i potencijalno novim defanzivnim mega starom - Majkah Parsonom, neverovatno brzim lajnbekerom, koji čita igru kao veteran, mi odavno nisu bili simpatičniji.

ne vidim izrazite favorite ove godine. ok, aktuelni šampioni su jaki, al im odbrana nije tako ubjedljiva kao prošle godine.
baš me interesije kako će proći u ovonedjelnom klešu sa velikim bijelim zidom (u oba smisla) iz Indijanapolisa.


Ok je Hurt, ali mi se čini da ti atletski fizički spremniji QB (Lamar, Njutn) kraće traju, ili ih defanzivni kordinatori brzo pročitaju pa ih limitiraju na trčanje (laičko sagledavanje). Koltsi su sve bolji, Tajtns sa henrijem mogu da iznenade mada ko zna sa tenehilom isto je i sa remsima.
nsarski nsarski 19:58 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

bene_geserit
To što ima morona što drže sliku zlikovca na zidu i tetoviraju ga na ruku znači samo da su moroni i ništa više.
Uostalom to što ima ljudi koji drže sliku Tita na zidu, da li ga to čini manjim zlikovcem ?


You are preaching to the choir.
docsumann docsumann 20:46 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Tajtns sa henrijem mogu da iznenade mada ko zna sa tenehilom isto je i sa remsima.


Henri je nažalost out do kraja sezone.

Ok je Hurt, ali mi se čini da ti atletski fizički spremniji QB (Lamar, Njutn) kraće traju, ili ih defanzivni kordinatori brzo pročitaju pa ih limitiraju na trčanje (laičko sagledavanje)


mislim da je to vječito nadmudrivanje policajaca i lopova. ali ima tih nekoliko ekipa koje su, poslije par sezona dominacije vazdušnog fudbala, stvari spustile na zemlju i vratile se starom dobrom blokiranju i trčanju.
zato su trenutno Koltsi i Iglsi ponajbolji u jardima osvojenim trčanjem.
moćna o-linija odrađuje 2/3 posla.


shmoo shmoo 21:58 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

nsarski
solo
Neverovatan narod. Eno ih danas se ceo dan klanjaju Maloumnom. Kao u Sev. Koreji, jebote. Narodno ludilo.




Pre će biti nekritično odbijanje sagledavanja realnosti.

Đe je tu naučni pristup.


Iskren da budem, meni je zabavno. Kao Monti Pajtona na steroidima da gledam. Jedino što je saobraćaj zakrčen, ali u mom kraju može da se probije manjim ulicama ko zna.




Што рече ономад Цане Партибрејкер, "Срби су народ који се плаши буђења."

А чекајте, зар нису они Кинези што су градили коридор 11 још 2014. године називали Вучића "нови Тито"?

Кад већ причамо о јамајкутеби, тимајкумени...






nsarski nsarski 22:33 27.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Што рече ономад Цане Партибрејкер, "Срби су народ који се плаши буђења."


Valjda je to dijagnoza. Kliču danas, pevaju, horovi, recitacije - ma isto kao za vreme matorog pedofila. I sada neki ljubitelji Titoizma kažu da taj sistem nema veze sa ovim danas. A, brate, isto je, sve isto. Potpuni kontinuitet od '45 do danas (i ko zna još dokle?).

А чекајте, зар нису они Кинези што су градили коридор 11 још 2014. године називали Вучића "нови Тито"?


Oni bolje vide jer poznaju taj sistem.
solo solo 00:09 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

A, brate, isto je, sve isto. Potpuni kontinuitet od '45 do danas (i ko zna još dokle?).


Vjerojatno dok se ne dogodi slučajna mutacija u genetskom materjalu.

Milanče je tu jak,treba ga konsultirati

shmoo shmoo 00:16 28.11.2021

То беше давне 2014.

nsarski

Valjda je to dijagnoza. Kliču danas, pevaju, horovi, recitacije - ma isto kao za vreme matorog pedofila. I sada neki ljubitelji Titoizma kažu da taj sistem nema veze sa ovim danas. A, brate, isto je, sve isto. Potpuni kontinuitet od '45 do danas (i ko zna još dokle?).



Када је 2014. стари директор моје школе сам отишао јер је наслутио да ће га локални пилићари и башибозук по доласку на локалну власт сада отерати као пса после 14 година на том месту директора школе, хтедоше да нам натуре неког свог есенесесовца, неку будалу која и дан-данас иде из једне у другу београдску школу као директор и усерава те школе у низу.

Успели смо (био сам у том тренутку председник Школског одбора у мојој школи) финим културним шибицарењем или боље речено Канзас Сити Шафлом (опричаћу ти то једаред када се будемо видели), да их израдимо и да гласањем на Школском оддбору 5:4 поставимо свог човека из школе, једног младог колегу који у том тренутку није био ни у једној странци, а пристао да се прихвати тог места за добробит свих.

После тога ја посаветовао тог младог колегу, новопеченог директора школе, да се сада учлани у СНС да нас пилићари и башибозук не би даље дрндали из освете као школу у целини и дечко ме послуша. И онда је отишао на први састанак странке у локалу и по повратку ми прича:

"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Па зар није то иста слика као на неким конгресима итд. некадашњег СКЈ у Титославији?

shmoo shmoo 00:30 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

solo
A, brate, isto je, sve isto. Potpuni kontinuitet od '45 do danas (i ko zna još dokle?).


Vjerojatno dok se ne dogodi slučajna mutacija u genetskom materjalu.

Milanče je tu jak,treba ga konsultirati




Чарли је, случајно или не, по том питању континуитета од '45. већ мутирао.

Сад је ред на нас.





nsarski nsarski 00:44 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Vjerojatno dok se ne dogodi slučajna mutacija u genetskom materjalu.


Hotimično ili ne, izrekao si ključne reči iz Orvelove 1984.

Vinston i Džulija se nalaze u sobi u potkrovlju biblioteke gde su se tajno sastajali i kroz prozor posmatraju neku debelu ženu-prola kako prostire veš i peva. I Vinston kaže Juliji: "Ona je divna!", na šta ona odgovara "Njeni kukovi su metar široki!", a Vinston kaže "To je njena verzija lepote".
I tada Vinston razmišlja ovako:
Ptice su pevale, proli su pevali. Partija nije pevala. Po celom svetu, u Londonu i Njujorku, u Africi i Brazili, i u tajnovitim, zabranjenim zemljama izvan granica, na ulicama Pariza i Berlina, u selima beskrajne Ruske ravnice, na pijacama Kine i Japana - svugde je stajala ta ista nepobediva spodoba, razvaljena od neprekidnog rada i gajenja dece, koja je radila od rođenja do smrti i još uvek peva. Iz tih moćnih prepona, rasa svesnih bića se morati jednog dana da se rodi.
Mi smo mrtvi, budućnost je njihova.Ali, duhovno možete da doprinesete toj budućnosti ako održavate i prenesete tajnu doktrinu da su dva i dva jednako četiri.
"Mi smo mrtvi", rekao je.
"Mi smo mrtvi", ponovila je krotko Julija.
"Vi ste mrtvi", začuo se gvozdeni glas iza njih.

Tako da - slažem se, dragi moj. Možda će doći do slučajne genetske mutacije, ali mi, kao mi danas, smo mrtvi.

Da ilustrujem, recimo ja budućnost Zrenjanina vidim ovako:



solo solo 01:06 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

možete da doprinesete toj budućnosti ako održavate i prenesete tajnu doktrinu da su dva i dva jednako četiri.


Dva i dva možda jesu četiri. Danas.

Ali zašto su četiri? To me izjeda do bola

Jbg to je već tvoj teren.
solo solo 01:09 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Чарли је, случајно или не, по том питању континуитета од '45. већ мутирао.

Сад је ред на нас.


Idi debeli u peršun. Gde se seti ovog klipa Woody Allen a.

solo solo 01:11 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Da ilustrujem, recimo ja budućnost Zrenjanina vidim ovako:



Cenim da je ovo Zilikaka u šetnji. Krenula po vodu.
nsarski nsarski 01:16 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Ali zašto su četiri? To me izjeda do bola


To je samo privremeno. U modularnoj algebri, recimo, sa osnovom 3, onda je 2+2=1 mod 3. Zabavno, ha?
solo solo 01:22 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

To je samo privremeno. U modularnoj algebri, recimo, sa osnovom 3, onda je 2+2=1 mod 3. Zabavno, ha?



Naravno jači si. To je neka kvantna zajebancija ili....

shmoo shmoo 01:40 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

solo
Чарли је, случајно или не, по том питању континуитета од '45. већ мутирао.

Сад је ред на нас.


Idi debeli u peršun. Gde se seti ovog klipa Woody Allen a.



Е, а ово је у ствари материјал Гринписа (о штетном утицају токсичних материја) снимљен по Вуди Алену.

А у том филму Вуди Алена (Све што сте одувек желели да знате о сексу а нисте смели да питате) у истој оваквој сцени док се спрема да тако падобрански излети са осталим сперматозоидима, Вуди Ален пита оне око себе:

"А шта ако дрка па нас залепи на плафон?"

solo solo 01:45 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

"А шта ако дрка па нас залепи на плафон?"


Ima i ona varijanta kada prvi spermatozoid izleti i vikne:

,,Izdaja braćo u bulji smo,,

Izvini Jarile. Nisam ni pomislio.Ujke mi.
nsarski nsarski 01:50 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Izvini Jarile. Nisam ni pomislio.Ujke mi.


nsarski nsarski 02:16 28.11.2021

Re: nsarski

A sperma u bulji jeste izdaja.


A vidi ovog majstora.

On se oženio sa ove tri dame tokom samo jednog meseca. Eto ti prola koji pevaju.



Da su Srbi, Vule bi morao da se izuje za 900 soma džindži.
freehand freehand 09:19 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:42 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

freehand
"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.


Kakav je ovo argument' o 19 veku na ovo što je Tasa napisao, stvarno ne razumem?

Mogao si onda i 15 vek da pomeneš poređenja radi.. i oba bi bila jednako neupotrebljiva.
shmoo shmoo 09:44 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

freehand
"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.



С краја деветнаестог или са краја двадесетог века?

freehand freehand 09:56 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

shmoo
freehand
"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.



С краја деветнаестог или са краја двадесетог века?


Oba. Suština je da '45 nije nikakva tačka preloma ni za šta u tom smislu a da su radikali islični uvek bili radikali.
shmoo shmoo 10:32 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

freehand
shmoo
freehand
"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.



С краја деветнаестог или са краја двадесетог века?


Oba. Suština je da '45 nije nikakva tačka preloma ni za šta u tom smislu a da su radikali islični uvek bili radikali.



Постоји ипак мала разлика у историјском контексту.

Оне радикале из 19. века су хапсили и прогонили Обреновићи, а војвода Вјекослав је ипак лежао у затвору у Сарајеву у самоуправној социјалистичкој Босни и Херцеговини, и то пре само 35 година.

То би ипак требало уважити у разматрању те теме да би се схватило зашто су људи у првој трећини 20. века ипак гласали за Пашића. Говорили су:"Зна Баја шта ради."

За Шешеља ипак нико не каже да он зна шта ради.

Али зато знамо ми шта он ради. И за кога ради.

Не видим ја ту онда неки радикалски континуитет међ' Сербљима у тих 100 година јер ипак постоји извесна разлика у схватању и у приступу демократским процесима у друштву код Пашићевих радикала и код Шешељевих радикала, као и у Краљевини и у самоуправној социјалистичкој републици Југославији (са све самоуправним интересним заједницама, што би рек'о Кардељ) после 1945.






freehand freehand 10:42 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

Али зато знамо ми шта он ради. И за кога ради.

Možda vi znate, ja znam za razne sumnje i priče.
Ali ono što pouzdano znam, na primer, jeste da je u kraljevini SHS i Jugoslaviji, kako u retkim periodima kad je bilo nekih izbora tako i u onim kad je bila otvorena diktatura - kralj postavljao i smenjivao vlade. Suvereno i na osnovu zakona.

No manimo to. Moja primedba je imala drugi smisao: da su razni oblici manipulacije masom, iskazivanja divljenja ili mržnje karakteristika svih masovki odvajkada, a da su naročito interesantne oblike poprimili sa pojavom modernih evropskih demokratija.
Tako da svakako nisu ni karakteristični a kamoli produkt komunizma i tek ne "'45".
To sam hteo da kažem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

freehand
shmoo
freehand
"Е, човече, па знаш како то изгледа! На сваки помен Вучића присутно чланство у сали аплаудира а омладина странке стоји са стране и мерка и записује ко колико и с колико жара аплаудира и скандира! Ужас!"

Meni ovo liči na neke opise radikalskih mitinga s kraja devetnaestog veka i svaki hepening u prisustvu gotovo svih srbskih krunisanih glava. Doduše u ovom drugom slučaju to nije bila samo nepisana obaveza.



С краја деветнаестог или са краја двадесетог века?


Oba. Suština je da '45 nije nikakva tačka preloma ni za šta u tom smislu a da su radikali islični uvek bili radikali.


Porediti Pašića i Pašićevu i Šešelja i Šešeljevu/Vučićevu (posle sns) radikalnu stranku kao i doba i glasače/pristalice 19 i 20/21 veka je više nego smešno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

No manimo to. Moja primedba je imala drugi smisao: da su razni oblici manipulacije masom, iskazivanja divljenja ili mržnje karakteristika svih masovki odvajkada, a da su naročito interesantne oblike poprimili sa pojavom modernih evropskih demokratija.
Tako da svakako nisu ni karakteristični a kamoli produkt komunizma i tek ne "'45".
To sam hteo da kažem.


Da si 'samo to' hteo da kažeš tako bi iz prve rekao. Nego moralo je malo spinovanja od Pašića/monarhije (19.vek) preko Šešelja i radikala 20/21.vek tek da '45 izgleda ko obdanište (kad bi se zezali) u poređenju.

Naiva.
freehand freehand 11:11 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.


Naiva.

je više nego smešno.

Pokušao sam, al nije lako zajebati promućurne i one sa razvijenim smislom za humor.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:18 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

freehand

Naiva.

je više nego smešno.

Pokušao sam, al nije lako zajebati promućurne i one sa razvijenim smislom za humor.


De, de, naivan, skroman i dobroćudan onoliko, ko što rekoh..
shmoo shmoo 11:23 28.11.2021

Демократија и Република ( < res publica)

freehand

Možda vi znate, ja znam za razne sumnje i priče.



Који "ви"? Ја сам овде сам.


No manimo to. Moja primedba je imala drugi smisao: da su razni oblici manipulacije masom, iskazivanja divljenja ili mržnje karakteristika svih masovki odvajkada, a da su naročito interesantne oblike poprimili sa pojavom modernih evropskih demokratija.
Tako da svakako nisu ni karakteristični a kamoli produkt komunizma i tek ne "'45".
To sam hteo da kažem.



То стоји и немам никакву примедбу за то, могу само да се сложим.

Тамо у Улици Лоле Рибара, а данас Светогорска, близу ћошка са Таковском, још док сам био средњошколац стајао је (ако ме сећање не вара) један графит:

Народе, стоко!

И јесте тако. Али је народ, јбг па какав год да је.

И тако је вековима.

Српска децо што мислити знате
из овога поуку имате:
У Србији прилике су так’е,
бабе славе, презиру јунаке,
зато и ви не муч’те се џабе,
српска децо, постаните бабе.



Ali ono što pouzdano znam, na primer, jeste da je u kraljevini SHS i Jugoslaviji, kako u retkim periodima kad je bilo nekih izbora tako i u onim kad je bila otvorena diktatura - kralj postavljao i smenjivao vlade. Suvereno i na osnovu zakona.


Наравно, па зато је и био краљ.

А зашто ми онда одмах скачеш у очи када кажем да је то исто радио и Овај после 1945. иако није био краљ него председник Републике?

Додуше, дружио се доста са краљевима па је можда попримио од њих те краљевске манире у владању.

А видиш и сам да ни сви ови њихови следбеници у Србији до данас уопште нису гадљиви на те ствари.





freehand freehand 11:34 28.11.2021

Re: Демократија и Република ( < res publica)

Који "ви"? Ја сам овде сам.

Али зато знамо ми шта он ради. И за кога ради.

Jebem li ga, dogovorite se.

Наравно, па зато је и био краљ.

Naravno da ne. U većini normalnih monarhija sa parlamentarnom demokratijom to nije slučaj.

А зашто ми онда одмах скачеш у очи када кажем да је то исто радио и Овај после 1945. иако није био краљ него председник Републике?

To se nikad nije dogodilo. A predsednik republike - ni taj ni oni posle njega na postavljanje vlada nisu uticali kao predsednici republike nego kao predsednici vladajućih stranaka.
shmoo shmoo 11:45 28.11.2021

Re: Демократија и Република ( < res publica)

freehand

Који "ви"? Ја сам овде сам.

Али зато знамо ми шта он ради. И за кога ради


Jebem li ga, dogovorite se.



А да, извини. Мислио сам да и ти знаш док сам то писао. Те личне заменице једнине и множине су зајебани део граматике, ја ти кажем.

Наравно, па зато је и био краљ.


Naravno da ne. U većini normalnih monarhija sa parlamentarnom demokratijom to nije slučaj.



Велика Британија као узор?



Дај, Фри, немој да се зајебавамо и замлаћујемо празним причама.

Овде ћу само да ти кажем да ме је Огњен Прибићевић својевремено, деведесетих, после пробних лекторских радова за двојезични часопис за који су текстове писали бивши Чивнинг стипендисти (једина британска државна стипендија) у Србији позвао на разговор, рекао да су врло задовољни мојим лекторским радом и да ће ме ангажовати, али ми је на крају поставио и кобно питање - шта мислим о Великој Британији.

И ја се зајебем и кажем шта стварно мислим.

Више ме никада нису позвали.

А плаћали у девизама, јбг.

Овако глуп како ме Бог дао нисам укапирао одмах да је за тај лекторски посао у Чивнинг магазину потребна и морално-политичка подобност.

Толико о светоназорима и демократији парламентарних монархија.

Исто сам се провео и на интервјуу за посао на Студију Б почетком деведесетих када су ме питали шта мислим о Вуку Драшковићу.

На моју велику срећу, у српским школама је законом забрањено било какво политичко окупљање и деловање па се ухлебих некако.




А зашто ми онда одмах скачеш у очи када кажем да је то исто радио и Овај после 1945. иако није био краљ него председник Републике?


To se nikad nije dogodilo. A predsednik republike - ni taj ni oni posle njega na postavljanje vlada nisu uticali kao predsednici republike nego kao predsednici vladajućih stranaka.



То такође стоји уз једну малу апликацију да је од 1945. до 1991. ипак званично и формално постојала само једна Партија па није ни чудо да је била владајућа јер је била једина, а после 1991. та Партија се формално само преименовала у мноштво странака, али је рекао бих и даље једина.

Да се Власи не досете.

mlatisa mlatisa 11:57 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

U modularnoj algebri, recimo, sa osnovom 3, onda je 2+2=1 mod 3. Zabavno, ha?

Samo što tu ne stoji znak jednakosti nego kongruencije. Doduše, ko zna gde je taj simbol na ovim sokoćalima.
mlatisa mlatisa 11:57 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

U modularnoj algebri, recimo, sa osnovom 3, onda je 2+2=1 mod 3. Zabavno, ha?

Samo što tu ne stoji znak jednakosti nego kongruencije. Doduše, ko zna gde je taj simbol na ovim sokoćalima.
freehand freehand 12:06 28.11.2021

Re: Демократија и Република ( < res publica)

Велика Британија као узор?

Na primer. Ni tamo kraljica niti bira niti postavlja premijere ili vlade. Njeno učešće u procesu je čisto formalno i ceremonijalno.

То такође стоји уз једну малу апликацију да је од 1945. до 1991. ипак званично и формално постојала само једна Партија па није ни чудо да је била владајућа јер је била једина, а после 1991. та Партија се формално само преименовала у мноштво странака, али је рекао бих и даље једина.

Да се Власи не досете.

Gluposti.

A što se tiče predsednika i kraljeva...




pecaros pecaros 12:27 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

mlatisa
U modularnoj algebri, recimo, sa osnovom 3, onda je 2+2=1 mod 3. Zabavno, ha?

Samo što tu ne stoji znak jednakosti nego kongruencije. Doduše, ko zna gde je taj simbol na ovim sokoćalima.


Evo ga: ≡
nsarski nsarski 16:12 28.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Samo što tu ne stoji znak jednakosti nego kongruencije. Doduše, ko zna gde je taj simbol na ovim sokoćalima.


Ne staj mi na muku - jedva sam znak jednakosti našao.
milisav68 milisav68 17:43 28.11.2021

Re: То беше давне 2014.

apacherosepeacock
No manimo to. Moja primedba je imala drugi smisao: da su razni oblici manipulacije masom, iskazivanja divljenja ili mržnje karakteristika svih masovki odvajkada, a da su naročito interesantne oblike poprimili sa pojavom modernih evropskih demokratija.
Tako da svakako nisu ni karakteristični a kamoli produkt komunizma i tek ne "'45".
To sam hteo da kažem.


Da si 'samo to' hteo da kažeš tako bi iz prve rekao. Nego moralo je malo spinovanja od Pašića/monarhije (19.vek) preko Šešelja i radikala 20/21.vek tek da '45 izgleda ko obdanište (kad bi se zezali) u poređenju.

Naiva.

Pomeni Đilasa stajl :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana