Sport| Zdravlje

Da vam uštedim vreme ... 42:11

Spiridon RSS / 24.11.2021. u 19:18

 



Komentari (291)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:59 24.11.2021

Premotajte na 0:50

Spiridon Spiridon 20:09 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

alselone


Nisko udaraš. Krenule mi bale ko onom Pavlovom kučetu.
solo solo 20:13 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

Krenule mi bale ko onom Pavlovom kučetu.


Pavlovljevom.

Nije bitno,razumeli smo Ključna reč su ,,bale,, svakako.
alselone alselone 20:17 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

Nisko udaraš. Krenule mi bale ko onom Pavlovom kučetu.

Bukvalno. Skoro svaki put kada gledam te ludake iz Marke žvake.
Sad gledam ovu novu epizodu i baš razmišljam kako je greota što propuštam takve manifestacije.
Spiridon Spiridon 20:23 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

Pavlovljevom


Hvala ali nisam slučajno pogrešio -))


solo solo 20:39 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

Hvala ali nisam slučajno pogrešio -))


Naljutiće se Pavle
shmoo shmoo 21:16 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

solo
Hvala ali nisam slučajno pogrešio -))


Naljutiće se Pavle


А Савле неће?

Да искористим прилику па да овде додам да је прилично непристојно и непримерено и јавно и приватно расправљати о нечијој личној одлуци, ставу и односу према сопственом телу, здрављу и животу јер је то лична одлука свакога од нас, па макар се радило и о једном Новаку Ђоковићу.

(Ово кажем под претпоставком да сви ми који чинимо човечанство на планети Земљи ЈЕСМО још увек господари сопствених тела те да наша тела нису некако тихо, без много помпе и буке, постала у међувремену нечије туђе власништво. Надам се да је то још увек тако. Мада сам све мање уверен у то гледајући медије и слушајући изјаве оних изабраних of the people, by the people и for the people који доносе одлуке у ово доба глобалног ресета за шта је пандемија ковида само окидач.)

А са друге стране се на пример нашироко промовише право жена да одлучују о сопственом телу када се јавно расправља о абортусу.

То је баш онако... Дно дна ове лицемерне цивилизације у нестајању.






solo solo 21:45 24.11.2021

Re: Paunović

Да искористим прилику па да овде додам


Jeste vi u JNA slušali električni orgazam?



p.s.

Đe mu dođe ta slezena.

Spiridon Spiridon 22:07 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

То је баш онако... Дно дна ове лицемерне цивилизације у нестајању.


Mislim da je glupost opasnija od licemernosti.
shmoo shmoo 22:41 24.11.2021

Re: Paunović

solo
Да искористим прилику па да овде додам


Jeste vi u JNA slušali električni orgazam?



Ма јок, пуштали нам Прљаво казалиште, "Све је лако кад си млад".


EDIT: Зато смо после тих јутарњих вежби уз "Све је лако кад си млад" трчали под пуном ратном опремом по кругу касарне одавде до вечности певајући чило и ведро:


На Дедињу Тито спава
најмудрија светска глава...



(мислим да сам ти то већ причао)

shmoo shmoo 22:42 24.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

Spiridon
То је баш онако... Дно дна ове лицемерне цивилизације у нестајању.


Mislim da je glupost opasnija od licemernosti.




Нарочито када наступају заједно, руку под руку.

Нико и ништа им се не може онда одупрети.

magnus magnus 06:32 25.11.2021

Re: Paunović

ovo je napisao onaj seronja Pavičić. On je kao služio kod Mladića u Makedoniji. uglavnom dosta upakirane "pameti " od danas
Milan Novković Milan Novković 01:18 26.11.2021

Re: Premotajte na 0:50

alselone

Evo i muzičke podloge sa neke livade


jinks jinks 20:51 24.11.2021

...

Vezano za 42:11, šta da je i naš Teniski savez uveo pravilo da nevakcinisani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju - da li bi onda bilo nastupa i na Dejvis kupu.
solo solo 21:00 24.11.2021

Re: ...

Vezano za 42:11, šta da je i naš Teniski savez uveo pravilo da nevakcinisani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju - ne bi bilo nastupa ni na Dejvis kupu.


Šta je problem da igraju sa maskama?

Jedino da ne prilaze mreži na 2m ,,zbog radi,, socijalne distance.



Spiridon Spiridon 21:14 24.11.2021

Re: ...

jinks
Vezano za 42:11, šta da je i naš Teniski savez uveo pravilo da nevakcinisani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju - da li bi onda bilo nastupa i na Dejvis kupu.


Teniski savez

Sjebase Zimonjica na pravdi boga zbog toga sto je rekao da je na US openu bilo sve po pravilima kada je Nole pogodio sudiju lopticom u vrat.
alselone alselone 21:47 24.11.2021

Re: ...

Sjebase Zimonjica na pravdi boga zbog toga sto je rekao da je na US openu bilo sve po pravilima kada je Nole pogodio sudiju lopticom u vrat.

Možda je bilo po pravilima, ne znam. Sa druge strane, gospodja je mogla malo manje da dramatizuje a ne da pada kao da je pogodio snajper, sudija je mogao da iskulira pošto namere nije postojalo a i Zimonjić je mogao da oćuti kada već pravednički nije mogao da podrži višegodišnjeg saigrača i kolegu i sugrađanina i najboljeg sportistu Srbije.
Spiridon Spiridon 22:04 24.11.2021

Re: ...

alselone
Sjebase Zimonjica na pravdi boga zbog toga sto je rekao da je na US openu bilo sve po pravilima kada je Nole pogodio sudiju lopticom u vrat.

Možda je bilo po pravilima, ne znam. Sa druge strane, gospodja je mogla malo manje da dramatizuje a ne da pada kao da je pogodio snajper, sudija je mogao da iskulira pošto namere nije postojalo a i Zimonjić je mogao da oćuti kada već pravednički nije mogao da podrži višegodišnjeg saigrača i kolegu i sugrađanina i najboljeg sportistu Srbije.


Bilo je po pravilu 100 %, a zena nije glumila jer je pogodio tacno u vrat novom (ovo ne pisem slucajno) loptom koju je plasirao iz reketa sa 3 metra. I tu nema rasprave. Diskvalifikacija čista. To se zove Ball abuse. Da je pogodio 5 cm pored nje, nista ne bi bilo. Opomena.
Problem je sto Novak tripuje da mu neko nešto namešta, a sam upada u sranja. Evo i sa vakcinom sada radi isto.

Mrzim sto ovo pišem ali teško ga je odbraniti. Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima. Tačka.
bene_geserit bene_geserit 22:38 24.11.2021

Re: ...

Tačka.

Ovo "Tačka." mi nešto poznato zvuči. Jel to ono "ja sam u pravu a vi ostali zaklopite" ili "ja kad kažem može samo da se doda Amin" ?
Mrzim sto ovo pišem ali teško ga je odbraniti. Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.

Odbraniti Đokovića u vezi čega ? Ko te uopšte tera da ga braniš ? Mada pre bih rekao da tražiš razloge da ga napadaš a ne da ga braniš.
Okružen je ljudima koje je sam izabrao, sa svojim telom radi šta hoće kao i svi mi, a od tebe "odbranu" tražio nije, ali bi bilo fino da ga ne napadaš.
Spiridon Spiridon 22:50 24.11.2021

Re: ...

Ovo "Tačka." mi nešto poznato zvuči. Jel to ono "ja sam u pravu a vi ostali zaklopite" ili "ja kad kažem može samo da se doda Amin" ?


Ne majstore. To je zato što tako piše u teniskim pravilima.

TAČKA

A da li mi je krivo?
Jeste. Mnogo. Čim sam video sta se desilo znao sam ishod.
bene_geserit bene_geserit 23:03 24.11.2021

Re: ...

Ne majstore. To je zato što tako piše u teniskim pravilima.

Aha. Tačku si stavio posle "Problem je sto Novak tripuje da mu neko nešto namešta, a sam upada u sranja. Evo i sa vakcinom sada radi isto. Mrzim sto ovo pišem ali teško ga je odbraniti. Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.".
Jel u teniskim pravilima piše kakvim je ljudim okružen Novak ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi vakcine ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi Novakov tripovanja da mu neko nešto namešta ?
Spiridon Spiridon 23:13 24.11.2021

Re: ...

bene_geserit
Ne majstore. To je zato što tako piše u teniskim pravilima.

Aha. Tačku si stavio posle "Problem je sto Novak tripuje da mu neko nešto namešta, a sam upada u sranja. Evo i sa vakcinom sada radi isto. Mrzim sto ovo pišem ali teško ga je odbraniti. Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.".
Jel u teniskim pravilima piše kakvim je ljudim okružen Novak ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi vakcine ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi Novakov tripovanja da mu neko nešto namešta ?


Da zaokružim sve jednim odgovorom ako dopustiš.
Ovakvi debilizmi su najprisutniji u svim debilanama na uglavnom svim debilnim društvenim mrežama.
Bilo kakav ulazak u diskusiju je autogol.


bene_geserit bene_geserit 23:22 24.11.2021

Re: ...

Bilo kakav ulazak u diskusiju je autogol.

Čudi me da nisi rekao: "Bilo kakav ulazak u diskusiju je autogol. Tačka."
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:37 24.11.2021

Re: ...

Vakcinisan sa dvije doze Fajzera, danas vakcinisan protiv sezonskg gripa i uzeo termin za treću dozu.
Dakle nisam antivakser, možda i zbog godina koje imam i koje su mi još preostale.
Priznajem, povjerenje u u naučnike, ljekare i političare koji se bave kovidom mi kopni svakog dana. I nisam jedini. Sinoć gledam na TV nemire na Gvadalup gdje, pored svih ostalih problema, postoji i problem sa vakcinacijom. Mnogi odbijaju da se vakcinišu i iz nepovjerenja jer su samo dostupne američke vakcine. Sve ostale su na razne načine odbačene i nedostupne. Zašto?
Danas slušam, nazovi naučnika, koji je prije godinu dana sa osmijehom na licu pričao kako dolazi vakcina i kad bude dvije trećine stanovništva vakcinisano ili prebolilo kovid epidemija će biti gotova. Danas priča kako treba treća doza poslije 5 mjeseci i kako i slijedeći talasi dolaze. Niko se ne poziva na nezavisne analize imuniteta kod vakcinisanih ali kako Fajzer najavi da treba revakcinacija, pa trća doza ponavljaju kao papagaji. Bez pogovora.
Povjerenje između pacijenta, nauke i ljekara je izuzetno važna stvar u procesu liječenja a ovakvim pristupom kovidu povjerenje se pretvara u strah.
Đoković.
Nemam jasan stav. On je čovjek koji nije u svakodnevnom kontaktu sa puno ljudi, naročito nepoznatih i u takvoj situaciji puno mu je lakše izbjeći kontaminaciju nego nekom ko svakodnevno koristi javni prevoz ili ide u dućan.
Meni je čudan uslov Australije da teniseri moraju biti vakcinisani a ne negativni na kovid. Tim čudnije kad i fajzer kaže da vakcinisani mogu prenijeti virus bez da znaju da ga imaju. Ako je tako onda je vakcinacija, u ovom slučaju, ucjena a ne borba protiv kovida.
Đokovićevo okruženje je takvo kakvo je i lično mislim da bez takvog okruženja Đoković nebi bio ono što jest.
Na kraju kako doktorica, naučnica, žena koja se zalaže za vakcinaciju "pridonosi" povjerenju u vakcinaciju.



srdjan.pajic srdjan.pajic 01:21 25.11.2021

Re: ...

Na kraju kako doktorica, naučnica, žena koja se zalaže za vakcinaciju "pridonosi" povjerenju u vakcinaciju.


Vakcine se ispituju tamo gde se i prave i gde mogu da se prate rezultati ispitivanja i da se jasno razgraniče efekti vakcine i dobri i loši od svega ostalog, inače ispitivanje nema nikakvog smisla. Fajzerka za decu je ispitana ovde, na američkoj deci, i to sve na dobrovoljnoj osnovi. Tim ljudima svaka čast, sad evo i ja mogu da bez bojazni vakcinišem moju decu zahvaljujući njima.

A ti da ideš tamo da vratiš vakcinu, ako ćeš ovako da antivaksereš po blogu, i plašiš omege i ostale!






bene_geserit bene_geserit 02:09 25.11.2021

Re: ...

A ti da ideš tamo da vratiš vakcinu

Ako će da ide da vade vakcinu iz njega ja ću da dođem da gledam.

Nego Pajiću, oćeš li više vakcinisati decu. Ovamo me trpaš u antivaksersku kategoriju, a ja se vakcinisao pre tebe, deca mi se vakcinisala mesecima pre tvoje, a da ne pominjem i što mi je carbon footprint ništa za tvoj koji sečeš okolnu šumu da bi se grejao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:38 25.11.2021

Re: ...

bene_geserit
A ti da ideš tamo da vratiš vakcinu

Ako će da ide da vade vakcinu iz njega ja ću da dođem da gledam.

Nego Pajiću, oćeš li više vakcinisati decu. Ovamo me trpaš u antivaksersku kategoriju, a ja se vakcinisao pre tebe, deca mi se vakcinisala mesecima pre tvoje, a da ne pominjem i što mi je carbon footprint ništa za tvoj koji sečeš okolnu šumu da bi se grejao.


A kupio sam i CNC mašinu koja troši skoro ko Tesla, kako je gedža lepo primetio. Toliko je otprilike i koštala (dobra ova korona, ova godina nam je opet bila rekordna u revenueu, uleteli nam neki poslovi kojima se nisam nadao, delom zahvaljujući toj vašoj čip industriji koja grca u mukama i kašnjenjima pa ovi glavni igrači navaljuju da prošire proizvodne kapacitete, a delom i nešto iz telekoma. Mislim, da kažem to kad se već ovako besomučno hvalim sa ima se može se. I da podvučem da je to sve bez dinara državne pomoći, jel možeš da zamisliš, doduše niko mi nije ništa ni nudio, a i da jeste, ja bih to uplatio u dobrotvorne svrhe, neku BLM incijativu, itd. )

Za ovo drugo što si me prekoreo, moja jedna klinka je ispod granice (napunila 4 pre nekoliko nedelja), a ovoj starijoj, juče napunila 9, je zakazano u subotu. Ovde kod nas je gužva oko vakcinacije dece, libtardi navalili ko nenormalni da se rokaju sa ovim bil gejCovim otrovom i čipovima, mi smo prvo hteli da to obavimo u domu zdravlja gde vodimo ovu na sistematski, pa kad smo već tamo, ali tamo nije moglo da se dođe na red, i tek sad kad su počeli i po samposlugama da vakcinišu decu smo zakazali. Ma, pusti, mi smo ovde ispali još i najgori antivekseri, bukvalno ne znam nijednu familiju koja nije već vakcinisala decu tog uzrasta, bio sam počeop da gledam u pod i crvenim kad me neko onako usput pita jesmo li vakcinisali dete.

Jesi li našao neke statistike za to godište? Ja sam kao gledao, ali nema baš nešto osim onih studija za davanje dozvole, koje sam proučio i to mi je delovalo ok. Pitao sam našu lekarku, i ona kaže da nije imala nijedan slučaj nekih većih negativnih efekata kod te male dece, mada se ogradila da ona nema širi uvid jer se sad vakciniše mahom po tim raznim pukntovima, van medicinskog sistema u kome je on, i onda oni još nemaju te podatke. Tako da idemo malo na sreću, ocenili smo: a) da je bilo nekog veće sranja kod te dece do sada bi se znalo, i b) kod moje klinke u K-5 školi ima sve više klinaca koji oboljevaju od kovida, doduše nismo čuli nizajedan slučaj sa težim posledicama, pa da se dodatno motivišemo, ali nikad se ne zna.

Nego, jesi li se ti busterovao, da prostiš? Ni ti ni ja nismo u cvetu mladosti. Ja još nisam, jer mi je na sistematskom rečeno da ne mora još, ali sad kažu da ipak ne bi bilo loše. Tako da ću i ja sa klinkom u kingsupers.





docsumann docsumann 07:20 25.11.2021

Re: ...

Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.


moram priznati da je čudno nazivati tim (ljude) uz čiju si podršku i angažovanje postao najbolji teniser (možda čak i sportista) svih vremena - pogrešnim ljudima
macak_tosa macak_tosa 08:19 25.11.2021

Re: ...

docsumann
Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.



moram priznati da je čudno nazivati tim (ljude) uz čiju si podršku i angažovanje postao najbolji teniser (možda čak i sportista) svih vremena - pogrešnim ljudima

Saglasan!
Colin_bgd Colin_bgd 08:51 25.11.2021

Re: ...

Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima. Tačka.

"Okruzen" je samo jednim pogresnim, koji ga svugde prati bukvalno u stopu, i koga nikad nece moci da se oslobodi...
vcucko vcucko 08:53 25.11.2021

Re: ...

kamilo_emericki

On je čovjek koji nije u svakodnevnom kontaktu sa puno ljudi, naročito nepoznatih

Mislim baš suprotno. Da je neko u njegovoj poziciji svakodnevno u kontaktu sa mnogo ljudi, ovakvih i onakvih. Iz ovakvih i onakvih razloga, sportskih i poslovnih.
Naravno ti kontakti su strogo scheduled, znatno unapred, po čvrstoj satnici i minutaži, a tu satnicu i minutažu utvrđuje tim koji se bavi njegovom karijerom. Drugačije ne bi bilo izvodljivo.
Naravno u završnom trenažnom procesu pred recimo GS turnire to je sve svedeno na minimum.
Očigledno je da, kad ga se iz nekih razloga otrgne od tima (veoma konkretno: na Olimpijskim igrama) i kad sam sebi pravi raspored po olimpijskom selu itd. - da tada krenu problemi. Koji rezultuju pogrešnim procenama i odlukama, činjenicom da na OI nikad nije stigao do kraja niti će.
I to je sve savršeno u redu.

Što se tiče vakcine i Australije (ili države Viktorija, svejedno) - njegova roba njegov dućan. U NY je propustio šansu života da kompletira karijeru i lepo se oprosti, u najvećem mogućem stilu. Ovo sad je, sve zajedno, možda i početak bespotrebnog dodatnog mrcvarenja, e ne bi li sportski (i svakako) frustrirana nacija brojala GS titule, nedelje na prvom mestu, tako to.
To je problem sa pojedinačnim sportovima, kad se shvate kao pitanje od nacionalnog značaja.
U tom smislu, bolje da vidimo kako da se očuva onaj 90. minut iz Lisabona, kad se desilo biblijsko čudo (kad je u pitanju naša fudbalska reprezentacija). Da se (nekako, kako god i ko god) rasteraju lešinari i stvore uslovi, da isti ti ljudi u Kataru spoje bar dve od tri isto takve, dobre-odlične utakmice u dve nedelje grupne faze. Pa šta bog da.

A Novak će lako sa sobom, malo teže sa nama.
bene_geserit bene_geserit 09:03 25.11.2021

Re: ...

A Novak će lako sa sobom, malo teže sa nama.

Tako je vcucko.
Ali na onom prethodom blogu si misinterpretirao nešto što sam ja rekao, a nestigoh da te oteram u tri lepe jel se blog zatvorio, pa evo ovde ako može.
docsumann docsumann 09:09 25.11.2021

Re: ...

U NY je propustio šansu života da kompletira karijeru i lepo se oprosti, u najvećem mogućem stilu. Ovo sad je, sve zajedno, možda i početak bespotrebnog dodatnog mrcvarenja, e ne bi li sportski (i svakako) frustrirana nacija brojala GS titule, nedelje na prvom mestu, tako to.


smatraš da bi Novak okončao karijeru sa tim 21. GS u NY?

čisto sumnjam. ne igra on tenis zbog titula, već titule dolaze zbog njegove strasti i posvećenosti tenisu.
vjerujem da će, ako ga zdravlje posluži i povrijede mimoiđu, Novak igrati još 3-4 na vrhunskom nivou.
tako da već je pa izvjesno da će na kraju biti vlasnik svih najvažnijih rekorda u profesionalnom tenisu i biti još ubjedljiviji GOAT.

A Novak će lako sa sobom, malo teže sa nama.


kada je Novak upao u onu krizu nakon povrijede lakta. ovdje na blogu su se nizala "stručna" mišljenja o tome kako je gotov, puko, zastranio s veganskom ishranom, osušio se, nema snage, izgubio je instikt ubice, glad za pobijedama, itd, itd.
mislim da sam tad ostavio samo jedan komentar, u smislu da on i ljudi oko njega znaju u vezi tenisa, ishrane, treninga, mnooogo više od svih nas zajedno pa na kub.
(džedaja izuzima iz ove računice )


bene_geserit bene_geserit 09:09 25.11.2021

Re: ...

esi li našao neke statistike za to godište? Ja sam kao gledao, ali nema baš nešto osim onih studija za davanje dozvole, koje sam proučio i to mi je delovalo ok. Pitao sam našu lekarku, i ona kaže da nije imala nijedan slučaj nekih većih negativnih efekata kod te male dece, mada se ogradila da ona nema širi uvid jer se sad vakciniše mahom po tim raznim pukntovima, van medicinskog sistema u kome je on, i onda oni još nemaju te podatke. Tako da idemo malo na sreću, ocenili smo: a) da je bilo nekog veće sranja kod te dece do sada bi se znalo, i b) kod moje klinke u K-5 školi ima sve više klinaca koji oboljevaju od kovida, doduše nismo čuli nizajedan slučaj sa težim posledicama, pa da se dodatno motivišemo, ali nikad se ne zna.

Nisam i ne znam. Deluje mi sigurno ali ko bio znao.
Btw. u mom zip kodu 91% vakcinisanih od 5+ godina. S kojim sam ja libtardima okružen, to je strašno.
Nego, jesi li se ti busterovao, da prostiš? Ni ti ni ja nismo u cvetu mladosti. Ja još nisam, jer mi je na sistematskom rečeno da ne mora još, ali sad kažu da ipak ne bi bilo loše.

Pa razmišljao sam pre nego krenem uživo na posao (2 dana nedeljno), trenutno početkom januara al se nadam da će da odlože još koji mesec.
vcucko vcucko 09:10 25.11.2021

Re: ...

bene_geserit
A Novak će lako sa sobom, malo teže sa nama.

Tako je vcucko.
Ali na onom prethodom blogu si misinterpretirao nešto što sam ja rekao, a nestigoh da te oteram u tri lepe jel se blog zatvorio, pa evo ovde ako može.

U tom slučaju, gospodine Geserit, smatrajte se uzvratno opsovanim
vcucko vcucko 09:21 25.11.2021

Re: ...

docsumann

smatraš da bi Novak okončao karijeru sa tim 21. GS u NY?

čisto sumnjam. ne igra on tenis zbog titula, već titule dolaze zbog njegove strasti i posvećenosti tenisu.


Samo jedno: tries'peta mu je.

Upravo zbog te strasti, ne verujem (neću da verujem) da će se ugledati na Rođu. Da se zbog para (sponzorskih ugovora), kojih već ima i previše, u četrdesetoj potuca po turnirima B kategorije gde ga deru levati.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:21 25.11.2021

Re: ...

Novak igrati još 3-4 na vrhunskom nivou.


Izjavio je već da će u peMziju za 2 godine, sa 36 godina. Do tada je dovoljno za -

tako da već je pa izvjesno da će na kraju biti vlasnik svih najvažnijih rekorda u profesionalnom tenisu i biti još ubjedljiviji GOAT.


Za vakcinu i njegovu 'ekipu'- čisto sumnjam da Ivanišević nije vakcinisan..
docsumann docsumann 09:27 25.11.2021

Re: ...

Za vakcinu i njegovu 'ekipu'- čisto sumnjam da Ivanišević nije vakcinisan..


vrlo je moguće da je on jedini nevakcinisani među njima. baš kao što je i jedini vegan.
docsumann docsumann 09:33 25.11.2021

Re: ...

vcucko
docsumann

smatraš da bi Novak okončao karijeru sa tim 21. GS u NY?

čisto sumnjam. ne igra on tenis zbog titula, već titule dolaze zbog njegove strasti i posvećenosti tenisu.


Samo jedno: tries'peta mu je.

Upravo zbog te strasti, ne verujem (neću da verujem) da će se ugledati na Rođu. Da se zbog para (sponzorskih ugovora), kojih već ima i previše, u četrdesetoj potuca po turnirima B kategorije gde ga deru levati.


moj komentar je bio u smislu da će profesionalno igrati tenis dok god to bude radio na najvećem nivou.
a to je onaj nivo koji mu omogućuje igranje završnice najvećih turnira s dobrim šansama za finalni uspjeh.

cijenim da u svom tijelu Novak ima rezerve za još 2-3 godine igranja na tom nivou.
bene_geserit bene_geserit 09:41 25.11.2021

Re: ...

Izjavio je već da će u peMziju za 2 godine, sa 36 godina

Ali nije to izjavio, novinari su miinterpretirali "couple of years" kao dve godine. Zbog čega bi igrao baš dve godine ? Sledeća olimpijada je za 2 i po godine, mogao bi da izdrži dotle, ako već izdrži one 2.
Prva ozbiljna povreda verovatno znači kraj, a ako povreda nema (čuk, čuk) dokle će da bude spreman da održava telo i um u potrebnom stanju videćemo. Naravno i ako počne da ne bude kompetitivan, što je teško zamisliti bez neke povrede, i to znači kraj. I ako počnu da se previše akumuliraju sitnije povrede isto može da digne ruke.
Sve u svemu još pešest godina i dosta.
macak_tosa macak_tosa 09:42 25.11.2021

Re: ...

Colin_bgd
Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima. Tačka.

"Okruzen" je samo jednim pogresnim, koji ga svugde prati bukvalno u stopu, i koga nikad nece moci da se oslobodi...

Ko je taj?
docsumann docsumann 09:47 25.11.2021

Re: ...

macak_tosa
Colin_bgd
Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima. Tačka.

"Okruzen" je samo jednim pogresnim, koji ga svugde prati bukvalno u stopu, i koga nikad nece moci da se oslobodi...

Ko je taj?


mislim da je rješenje tako postavljene "mozgalice" - Novak Đoković
Spiridon Spiridon 09:50 25.11.2021

Re: ...

docsumann
Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.


moram priznati da je čudno nazivati tim (ljude) uz čiju si podršku i angažovanje postao najbolji teniser (možda čak i sportista) svih vremena - pogrešnim ljudima


kakva je ovo spinčina =))

znas ti docs vrlo dobro o čemu ja pričam i sta njega sputava da ide jos dalje

ovo je samo jedan primer LINK

osim toga, jel mislis da je sve ovo vredno jedne jebene vakcine? Da izgubi sansu da ide dalje? Da da los primer ljudima koji prate njegovu odluku da se ne vakcinisu pa posle zavrse u Batajnici (ako ne riknu)?


tess1 tess1 09:51 25.11.2021

Re: ...

"Okruzen" je samo jednim pogresnim,

Ko? Deda Hrvat? Zezam se. :)

Nego, ovo moram podijeliti, na šahu jutros otkrijem:


Spiridon Spiridon 09:53 25.11.2021

Re: ...

Što se tiče vakcine i Australije (ili države Viktorija, svejedno) - njegova roba njegov dućan


i ne treba praviti od toga svetsku zaveru jer to nije mera protiv njega licno vec zdravstvena politika jedne zemlje.

docsumann docsumann 09:59 25.11.2021

Re: ...

znas ti docs vrlo dobro o čemu ja pričam i sta njega sputava da ide jos dalje


da znaš da sad baš i ne znam. najozbiljnije.

mislio sam na ljude s kojim je okružen na dnevnom nivou većim dijelom godine.
a vidim ti ciljaš na ove frikove s kojim održava sporadični kontakt. ono par puta godišnje..

mislim, koliko oni uopšte utiču na njegove sportske (poslovne) odluke
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:08 25.11.2021

Re: ...

Spiridon
Što se tiče vakcine i Australije (ili države Viktorija, svejedno) - njegova roba njegov dućan


i ne treba praviti od toga svetsku zaveru jer to nije mera protiv njega licno vec zdravstvena politika jedne zemlje.


E, to i ja rekoh onomad pa mi tupamaroši skočiše na leđa..
bene_geserit bene_geserit 10:10 25.11.2021

Re: ...

Ko? Deda Hrvat?

Zar sa njim održava kontakte ?
Nego gde si Tess. Gde nestade onaj blog na kome si (opet) paranoisala kako si ti jedina dala preporuku maloj Romkinji koja je pobedila na Evropskom takmičenju iz fizike ? Evo da ti bude lakše i ja sam dao preporuku, i verovatno još 10 ljudi ovde (a kako ovaj software broji preporuke to je posebna priča) pre nego smo skapirali da je neko "duhovit".
macak_tosa macak_tosa 10:12 25.11.2021

Re: ...

apacherosepeacock
Spiridon
Što se tiče vakcine i Australije (ili države Viktorija, svejedno) - njegova roba njegov dućan


i ne treba praviti od toga svetsku zaveru jer to nije mera protiv njega licno vec zdravstvena politika jedne zemlje.


E, to i ja rekoh onomad pa mi tupamaroši skočiše na leđa..

Koji?
Daj nikove na sunce!
docsumann docsumann 10:18 25.11.2021

Re: ...

osim toga, jel mislis da je sve ovo vredno jedne jebene vakcine? Da izgubi sansu da ide dalje? Da da los primer ljudima koji prate njegovu odluku da se ne vakcinisu pa posle zavrse u Batajnici (ako ne riknu)?


heh, ovo je tricky postavka stvari, tipa - šta bi ti mislio da si na njegovom mjestu?
tu je u osnovi problema - problem, koji glasi: s mojim načinom mišljenja nikad i ne bih postao Novak Đoković. tako da je ta pozicija, šta bi ti odlučio na njegovom mjestu, poprilično paradoksalna.

a mislim da nama generalno nedostaje upravo taj kapaciteta da sagledamo nekoga iz njegove sopstvene pozicije.
očigledno da jedna jebena vakcina Novaku ne predstavlja isto što i meni (ja već razmišljam o 3. dozi).
Novak se ne bavi antivaxer propagandom, svjestan je opasnosti koju covid donosi (novčano je pomagao bolnice u više zemalja), al ujedno želi i da ima pravo na sopstveni izbor. ili misliš da nema?
tess1 tess1 10:18 25.11.2021

Re: ...

Nego gde si Tess. Gde nestade onaj blog na kome si (opet) paranoisala kako si ti jedina dala preporuku maloj Romkinji koja je pobedila na Evropskom takmičenju iz fizike ? Evo da ti bude lakše i ja sam dao preporuku, i verovatno još 10 ljudi ovde (a kako ovaj software broji preporuke to je posebna priča) pre nego smo skapirali da je neko "duhovit".

:))
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:23 25.11.2021

Re: ...

novinari su miinterpretirali "couple of years" kao dve godine


Ja mislim da nisu pogrešili.. Novak mi ne liči na nekog ko bi se mrcvario pod tenisko-penzionerske dane-fizička ograničenja u tim (36+) godinama da igra po svaku cenu kao Rodžer i Serena.

Još 5-6 godina da igra (sa 40-41 godinom?) je mnogo, klinci bi ga šišali uzduž i popreko, šta bi mu to trebalo?

Možda grešim u proceni ali čisto sumnjam da grešim.

2 godine je nekako taman da osvoji i poobara sve rekorde koje može i da ode da se bavi nečim drugim i decom i porodicom. Šta ćeš bolje od toga, sve na broju i tačno na vreme.


Ali ok. videćemo.
docsumann docsumann 10:27 25.11.2021

Re: ...

Još 5-6 godina da igra (sa 40-41 godinom?) je mnogo, klinci bi ga šišali uzduž i popreko, šta bi mu to trebalo?


i ja mislim da je mnogo.
pogotovo što se dobar dio njegove igre zasniva na nestvarnim fizičkim mogućnostima (elastičnost, brzina reakcije, izdržljivost).
bez tih super oružja njegova odbrana će biti daleko poroznija, a novi igrači su sve veći i jači...

al vjerujem da ima u rezervi još 2-3 godine igranja na ovakvom nivou. to mu je i više nego dovoljno da zacementira GOAT status za poduuulji period.
bene_geserit bene_geserit 10:27 25.11.2021

Re: ...

Da da los primer ljudima koji prate njegovu odluku da se ne vakcinisu pa posle zavrse u Batajnici (ako ne riknu)?

Nije njegov posao da daje "dobar" primer u vezi nečega o čemu pojma nema.
Predlažem da, umesto kenjanja po Đokoviću bez ikakvog razloga, pritisnete ovu srpsku vlast da ne laže o broju mrtvih od kovida, mislim nije 11 hiljada nego 40, i dokle god ljudi misle kako imamo manje mrtvih per capita od Nemačke i svih živih (sem braće Rusa i polubraćepoalkrvnihneprijatelja Bugara i braće Makedonaca) dotle neće da se uplaše dovoljno da bi se vakcinisali. Usput meni stvarno glupo kad pročitam kako Nemci imaju više mrtvih na milion od nas, a oni 700 excess deaths na milion a Srbija 6000.
bene_geserit bene_geserit 10:28 25.11.2021

Re: ...

i ja mislim da je mnogo

Ma bre zezao sam se, kakvih pešest godina. Ona godina kad su OI je izvesno poslednja, ako ga pre toga ne sredi neka povreda.
shmoo shmoo 10:35 25.11.2021

Re: ...

bene_geserit

maloj Romkinji koja je pobedila na Evropskom takmičenju iz fizike ? Evo da ti bude lakše i ja sam dao preporuku, i verovatno još 10 ljudi ovde (a kako ovaj software broji preporuke to je posebna priča) pre nego smo skapirali da je neko "duhovit".



Па кад не пратиш највиша уметничка достигнућа филмских работника наше цивилизације. Немој сада да се вадиш на софтвер који броји препоруке.

Сам си крив.

А баш ме то чуди од тебе јер је "мала Ромкиња из Крагујевца, европски првак из физике", по сопственим речима veliki fan jednog od najboljih tenisera svih vremena Novaka Đokovića.

Spiridon Spiridon 10:48 25.11.2021

Re: ...

a vidim ti ciljaš na ove frikove s kojim održava sporadični kontakt


za pametnog je i komarac muzika, a za budalu ni ceo orkestar
bene_geserit bene_geserit 10:50 25.11.2021

Re: ...

za pametnog je i komarac muzika

Taj za koga je komarac muzika nije baš mnogo pametan.
Spiridon Spiridon 11:02 25.11.2021

Re: ...

Taj za koga je komarac muzika nije baš mnogo pametan.


ali zato ovaj za koga nije ni ceo orkestar, jeste



bolje jedno vruce pivo, nego 4 ladna
bolje stara baba, nego djeva mlada
bene_geserit bene_geserit 11:04 25.11.2021

Re: ...

Па кад не пратиш највиша уметничка достигнућа филмских работника наше цивилизације.

Znači neko je podmetnuo sliku porno zvezde (izvinjavam se što se ne razumem u tematiku) i proglasio je za (nepostojeću?) Romkinju koja je pobedila na takmičenju iz fizike ?
Stvarno ima bolesnih ljudi ...
shmoo shmoo 11:12 25.11.2021

Re: ...

bene_geserit
Па кад не пратиш највиша уметничка достигнућа филмских работника наше цивилизације.

Znači neko je podmetnu sliku porno zvezde (izvinjavam se što se ne razumem u tematiku) i proglasio je za (nepostojeću) Romkinju koja je pobedila na takmičenju iz fizike ?
Stvarno ima bolesnih ljudi ...



Кажу да је Зорица Брунцлик на свом твитер налогу (или тако нечему) била зачетник те племените акције буђења медија, односно телевизија у Србији, поводом успеха "европске првакиње из физике која долази из ромског насеља у Крагујевцу". Са све приложеном сликом као доказом. И то још у фебруару ове године, дакле пре 9 месеци.

Него људи заборавили...

Није ни чудо у овој инфодемији. Не може то људски мкозак више да испрати колико год желео.

И зато, друже, само опуштено. Сети се:

Има трава около
и корење около.


Српски језик усред енглеског текста писаног 1965. године (имам оригинал па могу и да документујем).

И схватићеш онда као и ја да је 99,99% свих тих информација којима нас поје са интернета, друштвених мрежа и преко осталих медија апсолутно безначајно за наше појединачне приватне животе јер су то углавном полуинформације, дезинформације и спинови уз много булшита који им је главно оруђе у том послу пошто једина константа у свему томе јесте да сви ти ликови који се ту појављују само желе да нам продају свој производ (ма шта год то било, од естраде преко политике, културе, образовања до шампона за косу и ципела итд.) и да толиком количном просеравања наметну што већем броју људи свој сопствени confirmation bias.

docsumann docsumann 11:28 25.11.2021

Re: ...

Spiridon
a vidim ti ciljaš na ove frikove s kojim održava sporadični kontakt


za pametnog je i komarac muzika, a za budalu ni ceo orkestar



ko od muve pravi slona, zove šlep službu kad mu u supu upadne
Spiridon Spiridon 11:40 25.11.2021

Re: ...

ko od muve pravi slona, zove šlep službu kad mu u supu upadne


ili sto bi nsarski rekao, nisam siguran sta ali sigurno nesto pametno

macak_tosa macak_tosa 11:42 25.11.2021

Re: ...

Spiridon
ko od muve pravi slona, zove šlep službu kad mu u supu upadne


ili sto bi nsarski rekao, nisam siguran sta ali sigurno nesto pametno


Zna doksumanuti tako ponekada da odvali.
U zavisnosti od doze.
tess1 tess1 11:44 25.11.2021

Re: ...

Za skriptu na telefonu, tabletu i laptopu koja mi iz vidokruga makne Tasu (samo mi žao što mi je ogadio ćirilicu) i Emsija, plaćala bih 20€ mjesečno (s obzirom kako znam biti škrtica tih 20€ je dobra cijena plus što kažu Jevreji 20x12, riječ je o početnih 240€).

Pa bih je poslije ovde po blogu reklamirala, sve govorila ljudima koji me ne podnose "čuvajte zdravlje, stavite me u skriptu".
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:49 25.11.2021

Re: ...

srdjan.pajic


A ti da ideš tamo da vratiš vakcinu, ako ćeš ovako da antivaksereš po blogu, i plašiš omege i ostale!


Doza humora, u većini tvojih postova na blogu, svrstava te u blogere čije tekstove čitam, i kad sam u nesaglasju sa njima. Isto tako mi je nerazumljiva potreba da se sve mora odmah svrstavati u kolone za ili protiv.
Jasno je meni da ti mene ne smatraš antivakserom, kao što ni većina ljudi na blogu nije, ali zar se ne može progovoriti malo i o glupostima koje rade ljudi iz naučno-zdravstvenog sektora. Nisu ni oni nevini u ovolikoj poplavi protivnika vakcina.
Ako smo se dogovorili da nećemo koristiti golu državnu silu da ljude natjeramo na vakcinaciju onda treba koristiti druge metode.

macak_tosa macak_tosa 11:53 25.11.2021

Re: ...

tess1
Za skriptu na telefonu, tabletu i laptopu koja mi iz vidokruga makne Tasu (samo mi žao što mi je ogadio ćirilicu) i Emsija, plaćala bih 20€ mjesečno (s obzirom kako znam biti škrtica tih 20€ je dobra cijena plus što kažu Jevreji 20x12, riječ je o početnih 240€).

Pa bih je poslije ovde po blogu reklamirala, sve govorila ljudima koji me ne podnose "čuvajte zdravlje, stavite me u skriptu".

Ja tebe podnosim, a ne ne podnosim.
Ti meni nisi ništa skrivila.
Za to što ti ne podnosiš mene, ja ne mogu da ti pomognem.
docsumann docsumann 11:55 25.11.2021

Re: ...

Spiridon
ko od muve pravi slona, zove šlep službu kad mu u supu upadne


ili sto bi nsarski rekao, nisam siguran sta ali sigurno nesto pametno




o, naprotiv.
to je tek bio slikovit primjer koliko su poslovice zahvalne za potkrepljivanje stavova.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:59 25.11.2021

Re: ...

vcucko

Mislim baš suprotno. Da je neko u njegovoj poziciji svakodnevno u kontaktu sa mnogo ljudi, ovakvih i onakvih. Iz ovakvih i onakvih razloga, sportskih i poslovnih.
Naravno ti kontakti su strogo scheduled, znatno unapred, po čvrstoj satnici i minutaži, a tu satnicu i minutažu utvrđuje tim koji se bavi njegovom karijerom. Drugačije ne bi bilo izvodljivo.

Pa o tome i pričam.
U kontak sa stotinu ljudi, čije ponašanje i zdravstveno stanje je kontrolisano ima manje šanse da se zarazi nego u samo jedno prolasku u javnom prevozu ili na kasi u dućanu gdje se susreće sa nepoznatima i potencijalno rizičnim.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:16 25.11.2021

Re: ...

Spiridon

ovo je samo jedan primer LINK



Sjećam se vremena kad je Biće Mladinić vodio Partizan. Nekakva kup utakmica protiv zonaša a Biće "okrenuo pilu naopako" i priča o ozbiljnom protivniku, njegovom opasnom napadu, sjajnoj i srčanoj odbrani.
Meni se čini da se Đoković sa ovakvim stvarima odlično zabavlja u slobodno vrijeme a što se drugi primaju nije njegov problem.
Nije Đoković, u pripremama za takmičenje, zamjenio ovakvim aktivnostima ozbiljne i na nauci utemeljene treninge. Sa ozbiljnim i vrlo stručnim ljudima za čije će se usluge otimati kad viš ne budu radili sa Đokovićem.
tess1 tess1 12:40 25.11.2021

Re: ...

Ja tebe podnosim a ne ne podnosim.
Ti meni nisi ništa skrivila.
Za to što ti ne podnosiš mene, ja ne mogu da ti pomognem.

A Isusa ti.
Spiridon Spiridon 15:19 25.11.2021

Re: ...

to je tek bio slikovit primjer koliko su poslovice zahvalne za potkrepljivanje stavova.


Ivo Andric je u "Razgovoru sa Gojom" rekao da jedino basne i poslovice kriju tajnu covecanstva. One odolevaju vremenu vec vekovima noseci u sebi to zrnce istine.

Naravno, sve moze da se zloupotrebi ali to iskreno nije bila moja namera.

Elem, videh danas jedan jako tuzan komentar na B92:

Daj bre Nole... Primiću ja umesto tebe još 3 vakcine samo idi i donesi još jednu titulu!
(hmm, 24. novembar 2021 16:28) # Link komentara





docsumann docsumann 15:50 25.11.2021

Re: ...


Ivo Andric je u "Razgovoru sa Gojom" rekao da jedino basne i poslovice kriju tajnu covecanstva. One odolevaju vremenu vec vekovima noseci u sebi to zrnce istine.


mislim da je mikele imao jedan zanimljiv blog o poslovicama i njihovom značenju.
ne sjećam se sad cijele atmosfere s tog bloga, ako je uopšte to bio mikeleov blog, al se sjećam jednog mog komentara od tamo.
tačnije, njegove suštine, a to je da mi poslovice ne koristimo kao uputstva za život, na koja se pozovemo u odsudnim trenucima, kad treba napraviti neki ključni izbor, već ih koristimo kao komentar-poštapalice za nešto što nam se već desilo. obično nešto loše.
kao prigodne riječi uz sjeb.
kao što na sahrani kažemo - primite moje iskreno saučešće...

Naravno, sve moze da se zloupotrebi ali to iskreno nije bila moja namera.


ma, no frks. ne moramo biti toliko stegnuti u komunikaciji. opušteno, znamo se.
evo, ja se lično jesam zajebavao, poluozbiljno.


a što se samog Novaka tiče, meni bi takođe bilo draže da se vakciniše i uzme tu titula (kao da je to tako lako i samo zavisi od njegove vakcinacije), al poštujem njegov lični izbor, pa makar on bio na njegovu štetu (viđeno iz mog ugla).
ne možemo mi zahtjevati od Novaka da govori i podržava neke stvari u koje sam ne vjeruje.
pa nije on taj tip čovjeka, da glumi političku korektnost, i govori i radi ono što drugi misle da je ispravno i što mu donosi popularnost na prvu loptu.
napominjem, cijenim i što ne ubjeđuje druge da se ne vakcinišu. mislim da je suviše svjestan težine i delikatnosti situacije, da bi svoj izbor naturao kao pravilo.

i baš zbog toga što imam obzira prema pritisku koji Novak trpi pri ovom izboru (vakcinisati se ili ne) i težine potencijalnog istorijskog uspjeha (21. GS) koja stvara taj prirtisak, meni je ok šta god da on odluči.

ako mu je stvarno toliko važno da se ne vakciniše, da bi zbog toga čak i žrtvovao mogućnost da definitivno ispiše istoriju tenisa, nek ne uradi to. najveća kazna za takvu odluku ide njemu na račun lično.
a ja sam samo jedan od navijača kojeg raduju njegovi sportski uspjesi i koji će možda biti uskraćen za jedan od njih.
Spiridon Spiridon 16:06 25.11.2021

Re: ...

a ja sam samo jedan od navijača kojeg raduju njegovi sportski uspjesi i koji će možda biti uskraćen za jedan od njih.



to je poenta cele price. Na zalost.
jinks jinks 16:21 25.11.2021

Re: ...

.
docsumann docsumann 16:38 25.11.2021

Re: ...

Spiridon
a ja sam samo jedan od navijača kojeg raduju njegovi sportski uspjesi i koji će možda biti uskraćen za jedan od njih.



to je poenta cele price. Na zalost.


jeste iz našeg ugla.

al nije pošteno da od Novaka tražim(o) da postupa u skladu sa tuđim vrijednosnim kanonima.
on je taj koji je sebe doveo u poziciju na korak od izbijanja na sami vrh piramide individulanog sporta, koji globalno ima najširu igračku bazu.

ako on zaista smatra da postoje u njegovom životu i važnije stvari i da je spreman da zbg njih ošteti svoju impozantnu sportsku karijeru, ko sam ja da mu išta zamjeram?

a što se primjera za druge tiče, to je baš delikatno.
on može s pravom da misli - kakav sam ja to primjer drugima, ako radim stvari u koje sam ne vjerujem, već su mi od drugih sugerisane kao ispravne i poželjne.

uostalom, ne vidim nešto da se ljudi po Srbiji masovno okreću veganstvu, ako je Novak već toliko influentan.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:53 25.11.2021

Re: ...

uostalom, ne vidim nešto da se ljudi po Srbiji masovno okreću veganstvu, ako je Novak već toliko influentan.


za ceo komentar

Milan Novković Milan Novković 01:44 26.11.2021

Re: ...

docsumann
Za vakcinu i njegovu 'ekipu'- čisto sumnjam da Ivanišević nije vakcinisan..


vrlo je moguće da je on jedini nevakcinisani među njima. baš kao što je i jedini vegan.

A vidi ove, svi vakcinisani i svi vegani još onomad

nikvet pn nikvet pn 09:17 26.11.2021

Re: ...

Све ово са вакцинама дошло као везивање појаса у колима
docsumann docsumann 09:38 26.11.2021

Re: ...

Milan Novković
docsumann
Za vakcinu i njegovu 'ekipu'- čisto sumnjam da Ivanišević nije vakcinisan..


vrlo je moguće da je on jedini nevakcinisani među njima. baš kao što je i jedini vegan.

A vidi ove, svi vakcinisani i svi vegani još onomad



svako vrijeme ima svoje vegije

Milan Novković Milan Novković 12:35 26.11.2021

Re: ...

docsumann
Milan Novković
docsumann
Za vakcinu i njegovu 'ekipu'- čisto sumnjam da Ivanišević nije vakcinisan..


vrlo je moguće da je on jedini nevakcinisani među njima. baš kao što je i jedini vegan.

A vidi ove, svi vakcinisani i svi vegani još onomad



svako vrijeme ima svoje vegije


Ima

S uživanjem sam odgledao i odsliušao clip, uz povremene pauze da bih ga zamrzao i bolje pogledao.

Impresivni su - ja mislim da društvo pluta polako ka boljem odnosu ka životinjama i životnoj sredini. Mislim da mi, npr, mesojedi u mojoj porodici, jedemo sada ispod 30-40% mesa koje smoo jeli pre 10 godina. I cool smo, nesavršeni jioš ivek, jbg, al idemo u dobru stranu.

I pevamo na kiši dok zabroavljamo na svoje mane, to be fixed

Ovi dole su bolji na Fejsu sa Sugar Sugar i The Archies - samo zamenisš muziku, sinhronizacija je precenjena (the provokacija

docsumann docsumann 13:46 26.11.2021

Re: ...

S uživanjem sam odgledao i odsliušao clip, uz povremene pauze da bih ga zamrzao i bolje pogledao.


ha, drago mi je da ti se dopalo.
Cattle Decapitation začudo imaju veliku, skoro pa mejnstrim popularnost u USA, uprkos svom ekstrem metal stilu sviranja(ok, ima tu i melodijskih milozvučnih vokala).
a da, slavu su ipak pretežito stekli svojim pesimističko apokaliptičnim tekstovima o propasti ljudske rase.
valjda ljudima to blisko
macak_tosa macak_tosa 13:58 26.11.2021

Re: ...

docsumann
S uživanjem sam odgledao i odsliušao clip, uz povremene pauze da bih ga zamrzao i bolje pogledao.


ha, drago mi je da ti se dopalo.
Cattle Decapitation začudo imaju veliku, skoro pa mejnstrim popularnost u USA, uprkos svom ekstrem metal stilu sviranja(ok, ima tu i melodijskih milozvučnih vokala).
a da, slavu su ipak pretežito stekli svojim pesimističko apokaliptičnim tekstovima o propasti ljudske rase.
valjda ljudima to blisko

Ne mogu trenutno da slušam (večeras ću), ali ne mogu da izdržim od znatiželje.
Stoga te molim da mi potvrdiš ili opovrgneš - da li u klipu sviraju i motornim testerama?
freehand freehand 18:41 26.11.2021

Re: ...

Spiridon
bene_geserit
Ne majstore. To je zato što tako piše u teniskim pravilima.

Aha. Tačku si stavio posle "Problem je sto Novak tripuje da mu neko nešto namešta, a sam upada u sranja. Evo i sa vakcinom sada radi isto. Mrzim sto ovo pišem ali teško ga je odbraniti. Jednostavno covek je okruzen pogresnim ljudima.".
Jel u teniskim pravilima piše kakvim je ljudim okružen Novak ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi vakcine ?
Jel u teniskim pravilima piše nešto u vezi Novakov tripovanja da mu neko nešto namešta ?


Da zaokružim sve jednim odgovorom ako dopustiš.
Ovakvi debilizmi su najprisutniji u svim debilanama na uglavnom svim debilnim društvenim mrežama.
Bilo kakav ulazak u diskusiju je autogol.



Realno, ni ja ne znam šta mu je da ulazi u diskusiju.
zaharaga zaharaga 12:16 27.11.2021

Re: ...

nikvet pn
Све ово са вакцинама дошло као везивање појаса у колима


Ako se pojas vezuje oko vrata, onda sigurno jeste.
Черевићан Черевићан 23:03 24.11.2021

окружењем

ili, evo gledam

побрину се нама битни
a пасира свима,
мат'ријала за коментар
вазда ћe да има
Spiridon Spiridon 23:06 24.11.2021

Re: окружењем

Черевићан
ili, evo gledam

побрину се нама битни
a пасира свима,
мат'ријала за коментар
вазда ћe да има



kamilo_emericki kamilo_emericki 23:47 24.11.2021

Rio Tinto

Večeras, što nije uobičajeno, francuska državna TV france 2 u centralnom dnevniku objavila reportažu, vrlo korektnu i kritičnu, o aktivnostima Rio Tinto u Srbiji.
docsumann docsumann 09:55 25.11.2021

da pojačamo račun...


da li će Novak (when all is said and done) biti najbolji sportista svih vremena?
ispred Džordana, Alija, Felpsa, Kareljina...
macak_tosa macak_tosa 10:11 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

da li će Novak (when all is said and done) biti najbolji sportista svih vremena?
ispred Džordana, Alija, Felpsa, Kareljina...

Neće!
A bio bi da je Amerikanac.
Ali to meni nije toliko ni bitno - za mene hoće.
Jer - je meni Nolo priredio toliko radosti, a ja ga nisam ničim zadužio.
Istina - sve teže gledam njegove mečeve.
Čak se nerviram i kada ga gledam reprizno.
docsumann docsumann 10:24 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a sveg sporta je još veća.
macak_tosa macak_tosa 10:26 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Nisi u pravu!
Federer je polu-Amerikanac.
docsumann docsumann 10:31 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
docsumann
Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Nisi u pravu!
Federer je polu-Amerikanac.


opet nebitno.
da je to ključ Tom Brejdi bi bio GOAT
macak_tosa macak_tosa 10:33 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
macak_tosa
docsumann
Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Nisi u pravu!
Federer je polu-Amerikanac.


opet nebitno.
da je to ključ Tom Brejdi bi bio GOAT

To jeste najbitnije.
milisav68 milisav68 10:37 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Meni je to mešanje baba i žaba.I u okviru jednog sporta (to i nekako), ali u okviru različitih sportova je baš bezvezno.

Nevezano sa Novakom i tenisom, pada mi na pamet naša reprezentacija u Montevideu.Putovali brodom mesec dana, i onda se takmičili.

Hoću da kažem da su se uslovi mnogo promenili (i menjaju se), a i statističke kolone su sve brojnije, konkretno u tenisu ima mnogo više turnira nego redimo pre 50 godina.
docsumann docsumann 10:40 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

macak_tosa
docsumann
macak_tosa
docsumann
Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Nisi u pravu!
Federer je polu-Amerikanac.


opet nebitno.
da je to ključ Tom Brejdi bi bio GOAT

To jeste najbitnije.


nesaglasan


docsumann docsumann 10:45 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

milisav68
docsumann

Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Meni je to mešanje baba i žaba.I u okviru jednog sporta (to i nekako), ali u okviru različitih sportova je baš bezvezno.

Nevezano sa Novakom i tenisom, pada mi na pamet naša reprezentacija u Montevideu.Putovali brodom mesec dana, i onda se takmičili.

Hoću da kažem da su se uslovi mnogo promenili (i menjaju se), a i statističke kolone su sve brojnije, konkretno u tenisu ima mnogo više turnira nego redimo pre 50 godina.


sve te razlike stoje, al to neće spriječiti ljude da prave ultimativnu rang listu.


i veći je tu problem kod različitih epoha u jednom sportu od upoređivanja najboljih sportista iz različitih sportova.

štaviše, već godinama imaš Laureus priznanje za najboljeg sportistu godine.
cijenim da će Novaku nakupljeni Laureusi (očekujem ga i ove godine) biti argument u toj konačnoj trci za vječčnim prestižom.



macak_tosa macak_tosa 10:46 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann
macak_tosa
docsumann
macak_tosa
docsumann
Neće!
A bio bi da je Amerikanac.


Federer je bio u top konkurenciji, a nije USAvljanin.
Novak je prešišao Fdererove domete i po logici stvari njegova kandidatura za GOAT-a svog sporta je još veća.

Nisi u pravu!
Federer je polu-Amerikanac.


opet nebitno.
da je to ključ Tom Brejdi bi bio GOAT

To jeste najbitnije.


nesaglasan



Izvini se!
milisav68 milisav68 11:43 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

docsumann

štaviše, već godinama imaš Laureus priznanje za najboljeg sportistu godine.
cijenim da će Novaku nakupljeni Laureusi (očekujem ga i ove godine) biti argument u toj konačnoj trci za vječčnim prestižom.

A dobro, to je nešto drugo.To se bira odavno, i to je tzv laskava titula, jer se mere doprinosi, ne samo titule.

Pa smo tako svojevremeno imali Mate Parlova i Tonija Kukoča za sportiste godine.
docsumann docsumann 11:58 25.11.2021

Re: da pojačamo račun...

Pa smo tako svojevremeno imali Mate Parlova i Tonija Kukoča za sportiste godine.


u YU?

pa to je očekivani izbor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana