Društvo| Kultura| Ljudska prava

Krvna zrnca na skupove prebroj

natasa_tasic_10 RSS / 29.11.2021. u 23:07

 

 eritrociti-u-krvnom-sudu-700x507.jpg

Skup A je sadrži krvna zrnca A kategorije, dok skup B sadrži krvna zrnca B kategorije, a imamo i O  skup sa krvnim zrncima O kategorije.

Ponekad se desi da postoji i A2B skup sa krvnim zrncima A2B kategorije takoreći manjinski skup.

Kada radimo presek svih skupova možemo da saznamo da su skupovi izuzetno složeni i da se krvna zrnca ne mogu tako lako prebrojati, pa je najlakše je reći da se po manjinskom tipu ne slažu i da je u slučaju neslaganja, ako si manjina odstranjuješ.

Hm, ali kako odstraniti manjinski skup krvnih zrnaca tek tako?

Na to nam pitanje daje odgovor O skup, koji samoga sebe proglašava za jedino ispravnog i čistog i u slučaju pobune skupa A i skupa B, a pogotovo kombinacije skupova, preseka i unije, izbijaju po naređenju skupa O neredi jer su svi neprijatelji po krvnim zrncima.

Ako se po tom principu O skupa razbijaju krvnna zrnca, polako, ali sigurno počinje leukemija koja zahvata naše društvo i to galopirajućim tempom.

Voleo ili ne voleo, po krvnim zrncima ne možeš razvrstavati skupove, pa bili oni pozitivni ili negativni, jednostavno to tako ne ide.

 

 



Komentari (1045)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

zilikaka zilikaka 18:49 30.11.2021

Re: Prljava retorika

zašto ljudi njima stalno pripisuju neku političku i stratešku sofiticifanost, to kao timovi, ovoonobogznakako

Aman, neko mu ozbiljno radi medijski poso, nema veze sa Srbijom. Kažu da su Izraelci.

Ono prevrtanje očima, sklapanje šaka, porukre koje lansira, namešteno da gađa koga treba. Nisi im ti na radaru, takve otpišu, treba im procenat. Lepo su izračunali koliko takvih, koje možeš dobiti jeftinim cirkusom imamo, i njih održavaju. Tehnika ista ko kad od Kim Kardašijan il lokalnih napraviš zvezdu.

Promisli malo, koliko znaš onih što prate rijaliti. E, al to ipak silni gledaju i daju im lepe pare, a ti ih ne vidiš u svojoj epsilon okolini.
Ovi koji se bave tim biznisom samo dobro procene koliko takvih imamo i šta im treba plasirati da bi od njih dobili željeni odziv. Negde su to skinute gaće negde brižne poruke uz odgovarajuću mimiku.

macak_tosa macak_tosa 19:03 30.11.2021

Re: Prljava retorika

zilikaka
zašto ljudi njima stalno pripisuju neku političku i stratešku sofiticifanost, to kao timovi, ovoonobogznakako

Aman, neko mu ozbiljno radi medijski poso, nema veze sa Srbijom. Kažu da su Izraelci.

Ono prevrtanje očima, sklapanje šaka, porukre koje lansira, namešteno da gađa koga treba. Nisi im ti na radaru, takve otpišu, treba im procenat. Lepo su izračunali koliko takvih, koje možeš dobiti jeftinim cirkusom imamo, i njih održavaju. Tehnika ista ko kad od Kim Kardašijan il lokalnih napraviš zvezdu.

Promisli malo, koliko znaš onih što prate rijaliti. E, al to ipak silni gledaju i daju im lepe pare, a ti ih ne vidiš u svojoj epsilon okolini.
Ovi koji se bave tim biznisom samo dobro procene koliko takvih imamo i šta im treba plasirati da bi od njih dobili željeni odziv. Negde su to skinute gaće negde brižne poruke uz odgovarajuću mimiku.


Iskusno!
maksa83 maksa83 19:15 30.11.2021

Re: Prljava retorika

Aman, neko mu ozbiljno radi medijski poso, nema veze sa Srbijom. Kažu da su Izraelci.

Ono prevrtanje očima, sklapanje šaka, porukre koje lansira, namešteno da gađa koga treba. Nisi im ti na radaru, takve otpišu, treba im procenat. Lepo su izračunali koliko takvih, koje možeš dobiti jeftinim cirkusom imamo, i njih održavaju. Tehnika ista ko kad od Kim Kardašijan il lokalnih napraviš zvezdu.

Vidi, sve je to POTPUNO bezvredno bez kontrole medija. Može njega da uči da glumi i Robert Deniro ali onog trenutka kada ga staviš u studio sa nekim neblagonaklonim i to emituješ on je prso ki oblanda, gotovo, kraj. Dve-tri takve seanse i sve se ruši kao kula od karata. I zato se ta stvar ne dešava već 12 godina, i to je bukvalno najbitnija i ključna komponenta njegovog opstanka - kontrola javnog prostora i medija koji se većinski gutaju - televizije i tabloidi, a to kako će da drži ruke i mimika je sitna kozmetika, da ne bude baš totalni balvan. Ostatak taktike su sve fore stare milion godina za koje ti ne trebaju nikakvi konsultanti - održavanje konstantne psihoze izmišljanjem spoljnih i unutrašnjih neprijatelja i sl.
macak_tosa macak_tosa 19:17 30.11.2021

Re: Prljava retorika

maksa83
Aman, neko mu ozbiljno radi medijski poso, nema veze sa Srbijom. Kažu da su Izraelci.

Ono prevrtanje očima, sklapanje šaka, porukre koje lansira, namešteno da gađa koga treba. Nisi im ti na radaru, takve otpišu, treba im procenat. Lepo su izračunali koliko takvih, koje možeš dobiti jeftinim cirkusom imamo, i njih održavaju. Tehnika ista ko kad od Kim Kardašijan il lokalnih napraviš zvezdu.

Vidi, sve je to POTPUNO bezvredno bez kontrole medija. Može njega da uči da glumi i Robert Deniro ali onog trenutka kada ga staviš u studio sa nekim neblagonaklonim on je prso ki oblanda, gotovo, kraj. Dve-tri takve seanse i sve se ruši kao kula od karata. I zato se ta stvar ne dešava već 12 godina, i to je bukvalno najbitnija i ključna komponenta njegovog opstanka - kontrola javnog prostora i medija koji se većinski gutaju - televizije i tabloidi, a to kako će da drži ruke i mimika je sitna kozmetika, da ne bude baš totalni balvan. Ostatak taktike su sve fore stare milion godina za koje ti ne trebaju nikakvi konsultanti - održavanje konstantne psihoze izmišljanjem spoljnih i unutrašnjih neprijatelja i sl.

Šta (nam) je (onda) činiti?
zilikaka zilikaka 19:31 30.11.2021

Re: Prljava retorika

ali onog trenutka kada ga staviš u studio sa nekim neblagonaklonim i to emituješ on je prso ki oblanda, gotovo, kraj. Dve-tri takve seanse i sve se ruši kao kula od karata. I zato se ta stvar ne dešava već 12 godina, i to je bukvalno najbitnija i ključna komponenta njegovog opstanka - kontrola javnog prostora i medija koji se većinski gutaju - televizije i tabloidi,

A, pa to su prvo rešili. RTS je tradicionalno deo plena i glavna poluga zadržavanja vlasti, a ostale su uglavnom pazarili. Pa i ovo gde mi sad pišemo je kupljeno državnim parama, zar ne.
Al ni to nije nova taktika, jedino što je ovaj odrešio kesu i platio one koji umeju, a ne da mu blogokolega ovdašnji osmišljava maženje krava.
macak_tosa macak_tosa 19:48 30.11.2021

Re: Prljava retorika

zilikaka
ali onog trenutka kada ga staviš u studio sa nekim neblagonaklonim i to emituješ on je prso ki oblanda, gotovo, kraj. Dve-tri takve seanse i sve se ruši kao kula od karata. I zato se ta stvar ne dešava već 12 godina, i to je bukvalno najbitnija i ključna komponenta njegovog opstanka - kontrola javnog prostora i medija koji se većinski gutaju - televizije i tabloidi,

A, pa to su prvo rešili. RTS je tradicionalno deo plena i glavna poluga zadržavanja vlasti, a ostale su uglavnom pazarili. Pa i ovo gde mi sad pišemo je kupljeno državnim parama, zar ne.
Al ni to nije nova taktika, jedino što je ovaj odrešio kesu i platio one koji umeju, a ne da mu blogokolega ovdašnji osmišljava maženje krava.

Nik na sunce!
gedza.73 gedza.73 19:56 30.11.2021

Re: Prljava retorika

Ribozom
Jos u podne sam hteo da ti izvristim na tvoju paralelu u slucaju iskopavanja nikla i litijuma, koja je primer gluposti ili neznanja. Proslo me.

Paralela ili ne, glupost ili neznanje ja znam kako je bilo i na skupovima i na protestima i znam šta su tada stručnjaci pričali o eksploataciji nikla. I znam šta se dešavalo nakon toga i znam koliko je javnost bila nezainteresovana i znam ko je na vlasti bio kad je zakon donet. i ko je nastavio sa primenom tih zakona.
A imali smo primer pošto su neku godinu ranije pustili kamione na Rudnik za mnogo bezazlenija iskopavanja i koji su sjebali i puteve i šume i kuće i okolinu. Većinu je tada bolela patka a današnji osvešćeni ekolozi su upravo učestvovali u donošenju tih zakona i davanju dozvola.

Direktor firme „Srbija nikl“ koja je dobila dozvolu za istraživanje rude nikla u Srbiji jeste Dragoslav - Zeka Božović, nekadašnji poslanik Demokratske stranke i otac predsednika omladine DS Balše Božovića, saznaje „Blic“.

Geolog i akademik Zoran Maksimović kaže za „Blic“ da niko na svetu ne prerađuje nikl na ekološki čist način. Još je analiza SANU iz 2005. ubedljivo pokazala da istraživanja nikla „donose daleko veću štetu nego korist, a njihovo podizanje na poluindustrijski ili industrijski nivo ozbiljno ugrožavaju floru i uznemiravaju faunu, narušavaju izgled područja, pa eksploatacija sličnih, siromašnih ruda, pretvara zelene površine u Mesečeve pejzaže“.

- Tehnički postupak pri kome se nikl ispira sumpornom kiselinom prljav je i izuzetno opasan. Opasan je i sam transport te kiseline kroz Srbiju. Upozoreno je na tendenciju u većini razvijenih zemalja da se prljave tehnologije prebacuju nedovoljno razvijenim zemljama - upozoravaju akademici i dodaju da je prilikom te analize zaključeno da bi „takav rudnik bio ekološka bomba, koja bi Zlatibor, Taru i Šargan pretvorila u pustinje bez traga i znaka života, i koja bi Drinu, i sve njene pritoke, pretvorila u mrtve reke“.
Blic


Ribozom Ribozom 21:01 30.11.2021

Re: Prljava retorika

Jesi glup ili samo spinujes.
Tekst ti je iz septembra 2012, kada je vec Toma bio predsednik, a nasao sam i tekst u vremenu iz marta 2013 gde taj Toma iznosi neki neutralni stav o rudnicima nikla. Istina je da su i tada mediji prenosili one koji su protiv (setih se Kusturice), a narod nije bio zainteresovan, zato sto je vazduh bio cistiji,voda bez mhe, a narod vise gladan. Ekolosko osvescivanje je proces i naravno da se za 10 godina ljudi vise bave time, jer pod medijskom kontrolom tesko da mozes da provuces neku temu koja bi izvela narod na bunt.
Drugo, mesas babe i zabe: dozvola za istrazivanje nije isto sto i izgradnja postrojenja, puteva, struje, promena trase zeleznice pre nego sto bi se i odrzao referendum, za novoizmenjenim pravilima. Ili jos bolje, zakon o eksproprijaciji gde po novom koji predsednik potpisao a nije procitao (pazi mangupa 'oce da se izvuce ako dodje do loma) i onaj slucaj kad je Dinkic hteo da oduzme neku zemlju u Ilicevu bese za fiat, seljani se pobunili i ovi odustali. E, po novom zakonu dzaba bi se bunili.
Hocu reci, slucaj sa Rio Tintom je za enti stepen gori od tog nikla koji se bajdvej nije poceo nika eksploatisati, mecka reseto stajl.
gedza.73 gedza.73 21:16 30.11.2021

Re: Prljava retorika

Ribozom
Jesi glup ili samo spinujes.

Brate ovo je već bezobrazno. Ja znam kad smo mi krenuli u proteste (pre vlasti SNS-a), kad su krenule priče i kad su se pojavili da kopaju i šta se dešavalo kad su neki odlučili da prodaju delove imanja za istraživanja.
Ribozom
Drugo, mesas babe i zabe: dozvola za istrazivanje nije isto sto i izgradnja postrojenja

Ma da, nije uopšte. Oni podmite, plate, ulože novac u istraživanje i onda kažu 'dobro, malo smo se igrali sad idemo kući'. Što su pojedini stručnjaci tvrdili ono isto što se sad priča u vezi litijuma? Možemo mi da zatvaramo oči ali korupcija u vreme DOS-a je bila na zavidnom nivou posebno što su u ovo oko nikla bili umešani neki visoki funkcioneri a nama su rekli da je sestra Mila Đukanovića, iz ekološke države, bila upletena u ceo taj posao. Eto i ovi iz Rio Tinta tvrde kako će da poštuju zakon i vode računa o ekologiji i zaštiti životne sredine tako da će sve da bude u redu i svi mogu na svoja radna mesta.
Tekst ti je iz septembra 2012, kada je vec Toma bio predsednik

pa ti pročitaj i razumi šta sam napisao
. Dozvole koje su izdate u vreme DOS-ove vlade je nasledila sledeća (i branila odluku da se nastavi sa istraživanjem).

a upravo u vezi Bačevića,
Ribozom
a nasao sam i tekst u vremenu iz marta 2013

i
IZVOR: B92 PONEDELJAK, 24.01.2005.
Ministarstvo energetike dalo je dozvolu kompaniji "Dinara nikl"... Najozbiljniji zahvat je bušenje rupe u zemlji koja se zatvara po okončanju istraživanja. Dakle, geološka istražianja su potopuno benigna u smilslu degradacije prirode i okoliša." Nadležni u opštini Užice, međutim, kažu da građani, rukovodeći se iskustvima iz drugih krajeva, gde su se vršila iskopavanja nikla, ne gledaju blagonaklono na odluku Vlade. Zamenik predsednika opštine Užice Milomir Sredojević, kaže: "Imajući u vidu iskustva, koja imaju sredine u kojima su vršene ekspolatacije rude nikla, mislim da je ovde jako negativna reakcija građana, koji su upoznati sa onim što eksploatacija i prerada nikla izaziva i da će ovde doći do nekih opštih protesta građana i da uopšte ovde neće biti tako lako pokrenuti jednu takvu proizvodnju."

Sredojević kaže i da će užičke vlasti proslediti tužbu na rešenje Ministarstva energetike, odnosno da će zahtevati privremenu zabranu tog rešenja do konačne odluke Vrhovnog suda. On navodi da je problem u tome što je istraživanjem predviđen prostor koji je zaštićen: "Prostornim planom predviđeno je da područja Tare i Zlatibora, Mokre Gore i Šargana, budu prostor koji je opredeljen za razvoj turizma. Republički Zavod za zaštitu prirode je doneo rešenje prošle godine, kojim se bilo kakve radnje, koje mogu ugroziti prirodu i narušiti ekologiju Mokre Gore, ili Šargana, zabranjuju. Upravo je to područje u kome je 'Dinara nikl' dobla to pravo istraživanja.





vrabac_onaj vrabac_onaj 23:50 30.11.2021

Re: Prljava retorika

Neues aus der Nachbarschaft
Marinika mi ne uliva poverenje a imam lošu osobinu da ljude procenjujem po njihovoj gestikulaciji i načinu kako iznose svoje stavove.


Ma samo se seti onda gestikulacije drugih politicara i stepen poverenja prema Mariniki mozda nece poraste ali ce se poravnati.


Мариника је прво питање на тесту интелигенције на које је српска опозиција погрешно одговорила.
При томе уопште не причам о томе каква је она, него о томе да она на самом почетку креће са минусом. У питању су избори у Србији а не нпр. у Центру за културну деконтаминацију.
Дакле, поново се (о боже, докле више?!) кандидују за Дарвинову награду.
tess1 tess1 10:48 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Hm, nemam odgovor ovoj kontroverzi, prvo:

Neki dan rekoh da na mestu predsednika Srbije ne bih želeo da vidim nekoga ko nije Srbin, a na drugom blogu, pre toga, čak i da nije Srbin iz Srbije, što isključuje moje prekodrince.


Isto mislim, 100%, zabraniti im (ili nam?) učestvovanje tj na šahovskom truniru se učestvuje, okorištenje o politiku Srbije..

Ali zatim, ovo je duboko pogrešno, mrak, stresla sam se:

No, to ne znači da je smatram za neprijatelja Srbije jer je Rumunka.

Znači samo to da želim Srbina/Srpkinju na čelu Srbije.

Da li mi smeta što je Ćale Hrvatica? Da, jako mi smeta!


1) naši koji učestvuju isključuju postojanje drugih? Srbi su i to je dovoljno?

2) Srbi nisu Hrvati u CRO da bi imali ljudska prava, čovjek je politička životinja, vele?

Ukratko, ako isključujemo naše iz znanih razloga, kakvo pravilo važi za druge? Nema ga? Zašto?
predatortz predatortz 11:02 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Hm, nemam odgovor ovoj kontroverzi, prvo:


Ne moraš da imaš odgovor.
Zbog čega bi ti morala da imaš odgovor na moje političke stavove, ili ja na tvoje?
Šta je ovde bitno?
Bitno je da moj stav nikoga ne diskriminiše, niti bilo šta bilo kome uskraćuje i brani.

Dakle, svi državljani Srbije imaju pravo da se kandiduju za sva mesta, ja ne želim da se to menja i da im to neko spori.
Ja, glasač, dakle čovek koji svojim glasom slobodno raspolaže, želim da na ključnim mestima u Srbiji vidim Srbe, a na nekim čak Srbe rođene u Srbiji. I tu je moj uticaj lako merljiv - on iznosi jedan glas, ili eventualno par desetina onih koje uspem da ubedim u svoje stavove.
Zašto ovo drugo, Srbin rođen u Srbiji?
Baš da se preduprede dalje deobe srpskog naroda, jer je Srbija dugo tretirana kao kolonija, okupirana teritorija. Nama Srbija treba daleko više nego što trebamo mi njoj.
Ako će deo Srbije biti iritiran prevelikom zastupljenošću Srba van matice, od toga najveću štetu možemo imati upravo mi.
Potom, smatram da neko rođen u Srbiji, neko ko je generacijama odavde, bolje oseća bilo Srbije, a bira se predsednik Srbije a ne Srba.

Eto, nadam se da me sad malo bolje kapiraš.
tess1 tess1 11:07 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Bitno je da moj stav nikoga ne diskriminiše, niti bilo šta bilo kome uskraćuje i brani.

Jel ti misliš da meni radi samo četvrtina trećine jedne polovine mozga prije nego se uključim u razgovor ovde?
predatortz predatortz 11:18 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

tess1
Bitno je da moj stav nikoga ne diskriminiše, niti bilo šta bilo kome uskraćuje i brani.

Jel ti misliš da meni radi samo četvrtina trećine jedne polovine mozga prije nego se uključim u razgovor ovde?


Ja nisam stručan da ocenjujem stanje i kapacitet tvog mozga.
Niti se bavim takvim stvarima.
Što se drugih stvari tiče, mislim da pišem prilično jasno.
Stav koji sam izneo je stav mene-glasača. Niti pretendujem da taj stav postane obavezujući, da se ugradi u Ustav i zakone, niti imam kapacitete za to taman i da hoću da to uradim.
A politički stav, odnosno izbor kriterijuma po kojim ću da glasam, je još uvek garantovano pravo u ovoj zemlji.
tess1 tess1 11:23 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Ja nisam stručan da ocenjujem stanje i kapacitet tvog mozga.
Niti se bavim takvim stvarima.
Što se drugih stvari tiče, mislim da pišem prilično jasno.
Stav koji sam izneo je stav mene-glasača. Niti pretendujem da taj stav postane obavezujući, da se ugradi u Ustav i zakone, niti imam kapacitete za to taman i da hoću da to uradim.
A politički stav, odnosno izbor kriterijuma po kojim ću da glasam, je još uvek garantovano pravo u ovoj zemlji.

Šta si rekao?

1. Ana je Hrvatica (ima li nekih drugih razloga da je čovjek ne voli tj kritikuje šta ima da se voli ili ne voli njen sako?)
2. Daria K. bi bila bolja ministarka od tamo neke Rumunke jer je Srpkinja?

Da, jeste tvoje glasačko pravo ali protiv toga se čovjek mora boriti.

Pa si eliminisao i pravo glasa naših ljudi u Hrvatskoj, na Kosovu, i recimo van Balkana, nismo svi uljuljkani u granici Srbije u kojoj imamo sva prava samo zato što smo Srbi, strašno, kakav mrak.

I plus, kakav apsurd, glavnu riječ o nacionalizmu u Srbiji vode jedan nemilitantan Srbin iz CG i jedan militantan Srbin iz BiH na ovom blogu, pa dobro gdje su ti starsjedioci?, ko su?, Free i Gvozden, dva svijeta?, pa kako tu sad nema mjesta za nekog rođenog u Srbiji npr Čeha?
predatortz predatortz 11:29 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Da, jeste tvoje glasačko pravo ali protiv toga se čovjek mora boriti.


Eto, vidiš. Ovim si se legitimisala.

Sasvim je legalno reći neću da glasam za Anu jer je Hrvatica. I neću, ne samo zbog toga, ali i zbog toga.

Nelegalno je reći Ana ne sme da se kandiduje jer je Hrvatica. To je protivzakonito, to je diskriminacija, to je varvarizam.

Znači, ja u Anina prava ne diram, a ti bi da diraš u moje pravo da ne želim da glasam za Anu jer je Hrvatica, između ostalih stvari.

Sama promisli čije je ponašanje netolerantno.


tess1 tess1 11:43 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Znači, ja u Anina prava ne diram, a ti bi da diraš u moje pravo da ne želim da glasam za Anu jer je Hrvatica, između ostalih stvari.

Ne, ne tako medeno.

Sama promisli čije je ponašanje netolerantno.

Pa dobro, meni Doksova lepršavost iz CG nikad nije bila bliska. Ne branim ja tebi da ne glasaš za Anu zato što je Hrvatica nego ove ljude iz Srbije pitam imaju li oni neko pametnije riješenje od npr tvog?
predatortz predatortz 11:46 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Ne branim ja tebi da ne glasaš za Anu zato što je Hrvatica nego ove ljude iz Srbije pitam imaju li oni neko pametnije riješenje od npr tvog?


To je na njima, pojedinačno. Zar ne?
Niti ih moj stav ičim obavezuje, niti sam ga na taj način prezentovao.
Neko će se složiti sa mojim stavovima, neko će misliti kao i ti, neko kao i Docs.
tess1 tess1 12:00 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Neko će se složiti sa mojim stavovima, neko će misliti kao i ti, neko kao i Docs.

Da, čini mi se da moramo imati vjeru u pametan izbor.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:43 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

predatortz
Hm, nemam odgovor ovoj kontroverzi, prvo:


Ne moraš da imaš odgovor.
Zbog čega bi ti morala da imaš odgovor na moje političke stavove, ili ja na tvoje?
Šta je ovde bitno?
Bitno je da moj stav nikoga ne diskriminiše, niti bilo šta bilo kome uskraćuje i brani.

Dakle, svi državljani Srbije imaju pravo da se kandiduju za sva mesta, ja ne želim da se to menja i da im to neko spori.
Ja, glasač, dakle čovek koji svojim glasom slobodno raspolaže, želim da na ključnim mestima u Srbiji vidim Srbe, a na nekim čak Srbe rođene u Srbiji. I tu je moj uticaj lako merljiv - on iznosi jedan glas, ili eventualno par desetina onih koje uspem da ubedim u svoje stavove.
Zašto ovo drugo, Srbin rođen u Srbiji?
Baš da se preduprede dalje deobe srpskog naroda, jer je Srbija dugo tretirana kao kolonija, okupirana teritorija. Nama Srbija treba daleko više nego što trebamo mi njoj.
Ako će deo Srbije biti iritiran prevelikom zastupljenošću Srba van matice, od toga najveću štetu možemo imati upravo mi.
Potom, smatram da neko rođen u Srbiji, neko ko je generacijama odavde, bolje oseća bilo Srbije, a bira se predsednik Srbije a ne Srba.

Eto, nadam se da me sad malo bolje kapiraš.


Ja se sa ovim ne slažem, a Gedža sam.
Može i Srbin iz RS, CG, Hrvatske...
A može i npr Slovak iz Banata. Samo da je dobar predsednik.
Oni koji bi mu to zamerali uprkos dobrom vođenju države bi bili najobičniji klevetnici. Dakle, problem je u njima i njihovim niskim i pokkvarenim pobudama a ne u njemu. Takvima ne treba podilaziti.
nikvet pn nikvet pn 13:49 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

vrabac_onaj

Može i Srbin iz RS, CG, Hrvatske...
A može i npr Slovak iz Banata. Samo da je dobar predsednik.


Није ствар у председнику као персони одакле је и како се чешља него у институцијама којима је омеђен. Ако се то истопи онда историјски законито на власт дође разобручена будала.
tess1 tess1 14:49 01.12.2021

Re: Prljava retorika i sumnjiva etika

Razmišljam koliko su ljudi očajni kad neko glasa za Raduleta, ili npr ja sam na sve spremna da one naše više ne gledam, poslije bih razmislila kako se izvući iz novog problema. :)
shmoo shmoo 09:24 30.11.2021

Држава и друштво

Држава и друштво су различити скупови.

Постоји пресек тих скупова, али то никако нису идентични скупови.

(Јбг, и ја сам био добар математичар у школи... Али само зато што се нисам никада зарачунао.

И поред свих тих малолетних црнаца који вазда вребају иза сваког ћошка.)

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 15:42 30.11.2021

Re: Држава и друштво

Држава и друштво су различити скупови

Znas sta ne bih volela da niko nikome prebira po krvnim zrncima.
Ovde smo svi mi sa razlogom razliciti, a opet isti.
Od istog rebra stvoreni, na kraju krajeva covek se po dobru razlikuje a ne po drugome
Pretera ga juce, pretera
shmoo shmoo 16:04 30.11.2021

Re: Држава и друштво

natasa_tasic_10
Држава и друштво су различити скупови

Znas sta ne bih volela da niko nikome prebira po krvnim zrncima.
Ovde smo svi mi sa razlogom razliciti, a opet isti.
Od istog rebra stvoreni, na kraju krajeva covek se po dobru razlikuje a ne po drugome
Pretera ga juce, pretera


И ја бих то волео.

Али не живимо у таквом свету.

Знаш, када је моја школа ушла у програм "Школа без насиља" (једна од првих десет школа у Србији које су ушле у тај програм, има томе више од 15 година), добили смо протоколе УНИЦЕФ-а за тај програм који треба да спроводимо у школи. И у тим протоколима дословце пише на почетку:

"Полазећи од претпоставке да се насиље може искоренити..."

То лепо звучи. Али није реално.

Тврдим ти после 30 година искуства са малолетницима, млађим и старијим, мноштва случајева и обука кроз које сам пролазио заједно са инспекторима МУП за малолетничку делинквенцију итд. да се насиље не може искоренити. Протоколи УНИЦЕФ-а полазе од погрешне претпоставке и због тога немају додира са стварним животом.

Насиље се не може искоренити у људском друштву, али се може контролисати.

Е, то исто важи и за Бокана и за боканчиће.

Хоћу да ти кажем, Наташа, да је таквих увек било, има их и сада и биће их.

А задатак државе јесте да таквима не дозволе да прелазе црвене линије.

Уколико држава закаже и не ради кроз своје институције оно што јој је посао, то јест доследно спровођење закона, онда друштво мора да узме ствар у своје руке и да на свој начин покаже да се црвене линије не смеју прелазити.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:18 30.11.2021

Re: Држава и друштво


Насиље се не може искоренити у људском друштву, али се може контролисати.

Е, то исто важи и за Бокана и за боканчиће.

Хоћу да ти кажем, Наташа, да је таквих увек било, има их и сада и биће их.

А задатак државе јесте да таквима не дозволе да прелазе црвене линије.

Уколико држава закаже и не ради кроз своје институције оно што јој је посао, то јест доследно спровођење закона, онда друштво мора да узме ствар у своје руке и да на свој начин покаже да се црвене линије не смеју прелазити.

Apsolutno se slazem sa tobom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:23 30.11.2021

Panteon

Danas je u Panteon ušla Žozefina Beker kao šesta žena kojoj se Francuska na taj način zahvalila.
Tri od njih šest, po kriterijima koje ovdje neki uspostavljaju, nebi mogle dobiti takvu zahvalnicu.
Život Žozefine Beker je lekcija iz humanizma, hrabrosti, patriotizma i svega onog što neko ljudsko biće čini Čovjekom.
Colin_bgd Colin_bgd 10:14 01.12.2021

Čejeni Odlaze...

Paradoksalno, ali istinito, je to da je srpski nacionalizam (bilo iskrenog patriotskog tipa, bilo ekstremno desnicarska karikatura) najveca smetnja, pretnja, i prepreka ne samo uredjenju vec i samom postojanju drzave Srbije.

U Srbiji se jos uvek misli da Srbija treba da bude drzava srpskog naroda. Taj model je na Zapadu odavno prevazidjen ne zbog nekih "liberalnih ideja", ideologije, ili "uticaja krupnog kapitala", vec zbog toga sto je empirijski dokazano (nebrojeno puta) da direktno unistava drzavu. Pleme (tj. narod) nikad ne moze biti osnova za stabilnu, jaku i bogatu drzavu. Srbija, da bi uopste postojala, mora da zaboravi na to da joj je svrha da sluzi srpskom narodu.

Ne postoji to plemensko patriotsko osecanje koje dovodi do toga da inspirise i fokusira bilo pojedinacno bilo kolektivno delovanje u cilju poboljsanja zivota u zatecenom drzavnom uredjenju i stanju. Uglavnom se desi dijametralno suprotno. Kad se nacionalizam "zapati" (iz bilo kog razloga) drzava slabi prvo ekonomski, a posle i po svim drugim parametrima, i ako se nacionalizam na vreme ne eliminise drzava neumitno ide ka nestajanju.

Srbija tu nije niti bolja niti gora od bilo koje druge teritorije na ovoj planeti, ovaj princip vazi za apsolutno sve, ali pleme koje je darovalo ime drzavi Srbiji jos uvek tu lekciju nije naucilo...
adviser adviser 13:24 01.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

Colin_bgd
Paradoksalno, ali istinito, je to da je srpski nacionalizam (bilo iskrenog patriotskog tipa, bilo ekstremno desnicarska karikatura) najveca smetnja, pretnja, i prepreka ne samo uredjenju vec i samom postojanju drzave Srbije.

U Srbiji se jos uvek misli da Srbija treba da bude drzava srpskog naroda. Taj model je na Zapadu odavno prevazidjen ne zbog nekih "liberalnih ideja", ideologije, ili "uticaja krupnog kapitala", vec zbog toga sto je empirijski dokazano (nebrojeno puta) da direktno unistava drzavu. Pleme (tj. narod) nikad ne moze biti osnova za stabilnu, jaku i bogatu drzavu. Srbija, da bi uopste postojala, mora da zaboravi na to da joj je svrha da sluzi srpskom narodu.

Ne postoji to plemensko patriotsko osecanje koje dovodi do toga da inspirise i fokusira bilo pojedinacno bilo kolektivno delovanje u cilju poboljsanja zivota u zatecenom drzavnom uredjenju i stanju. Uglavnom se desi dijametralno suprotno. Kad se nacionalizam "zapati" (iz bilo kog razloga) drzava slabi prvo ekonomski, a posle i po svim drugim parametrima, i ako se nacionalizam na vreme ne eliminise drzava neumitno ide ka nestajanju.

Srbija tu nije niti bolja niti gora od bilo koje druge teritorije na ovoj planeti, ovaj princip vazi za apsolutno sve, ali pleme koje je darovalo ime drzavi Srbiji jos uvek tu lekciju nije naucilo...

Imaš li neki link za ovako smionu tvrdnju?
Ili si ovo sam zaključio?
Colin_bgd Colin_bgd 17:32 01.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

Imaš li neki link za ovako smionu tvrdnju?

Evo link!
gvozden1 gvozden1 17:35 01.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

Colin_bgd
Imaš li neki link za ovako smionu tvrdnju?

Evo link!

E dobro onda :)

Colin_bgd Colin_bgd 17:44 01.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

gvozden1
Colin_bgd
Imaš li neki link za ovako smionu tvrdnju?

Evo link!

E dobro onda :)


Pa mislim, kakvo pitanje takav i odgovor...

Ali dobro. Jos jedan plastican pokazatelj, kako od tebe tako i od "savjetnika", da nije bitno sta pise nego samo ko je to (i zasto?!) napisao ili rekao... Volite da poštivate "autoritet", pa to ti je...
gvozden1 gvozden1 18:09 01.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

nije bitno sta pise nego samo ko je to (i zasto?!) napisao ili rekao..

Ne, upravo je suprotno.

Čak sam par puta pročitao komuntar, sa iskrenom voljom da razumem, ne da osporavam obavezno, i nema tu ništa osim eseja o jednom viđenju stvari.

Ni jednog argumenta, ni jednog pozivanja na bilo šta, samo tvrdnja, ovo što ja kažem je istina ("Paradoksalno, ali istinito, je to da je srpski nacionalizam....." )

Šta je dokaz da je to istina ne navodi se, na osnovu čega se došlo do zaključka da je to tako, takođe ne piše, samo, evo da vam saopšti istinu.

Ok, i to je u redu, ali bi bilo zanimnjivje, a i uverljivije ako bi se na nešto drugo, a ne samo na, ja znam, pozvalo.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:48 02.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

Paradoksalno, ali istinito, je to da je srpski nacionalizam (bilo iskrenog patriotskog tipa, bilo ekstremno desnicarska karikatura) najveca smetnja, pretnja, i prepreka ne samo uredjenju vec i samom postojanju drzave Srbije.


Interesantno. Ja sam uvek mislio da je "najveca prepreka..." arogancija ignoranata koji vole da se popnu na soap box i budalasaju o njihovim slaboumnim impresijama o svetu i stvarnosti. I "najvecim preprekama..." Srbije.
I uvek sam se chudio kako to da njihov svet uvek izgleda kao McDonalds u Tihuani... Kao italijanski putujuci "korona" cirkus... Bez izuzetka. Veshtachko meso, plastichni hleb, prljavshtina i aljkavost svuda... bradate zene sa veshtachkom bradom, bljeshtavi neonski natpisi na kojima pola slova ne rade, i takoto.


Ali ih je zabavno videti. Sva ta njihova teatralnost, te verbalne akrobacije i egzibicionizam, samozaljubljenost i rechita ispraznost, taj palanachki "thirst" su zaista zabavni.
"To vidlo sveta" :)))))
"Pa zna" :))))))))
"Pa doshlo da nam kaze" :))))))

" i ako se nacionalizam na vreme ne eliminise drzava neumitno ide ka nestajanju...."

:))))))
Ja uvek prepishem dark chocolate, banane ili kuvani pirinach za ove probleme.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:04 02.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

Cane prvo to tvoje ch, sh i ostalo sprocitavaj drugde, ako ti smeta moj blog ne zalazi u njega, drugo ako bas hoces da ti kazem pradeda mi je Rumun iz Temisvara i ne volim da mi nazovi nacionalista sprocitava po nikakvim ni mojim a ni tudjim krvnim zrncima.
A ono najvaznije brisem sta mi se brise i brisem sve ono sto moze da vredja drugoga.
Colin_bgd Colin_bgd 09:38 03.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

cane.srbljanovic
Paradoksalno, ali istinito, je to da je srpski nacionalizam (bilo iskrenog patriotskog tipa, bilo ekstremno desnicarska karikatura) najveca smetnja, pretnja, i prepreka ne samo uredjenju vec i samom postojanju drzave Srbije.


Interesantno. Ja sam uvek mislio da je "najveca prepreka..." arogancija ignoranata koji vole da se popnu na soap box i budalasaju o njihovim slaboumnim impresijama o svetu i stvarnosti. I "najvecim preprekama..." Srbije.
I uvek sam se chudio kako to da njihov svet uvek izgleda kao McDonalds u Tihuani... Kao italijanski putujuci "korona" cirkus... Bez izuzetka. Veshtachko meso, plastichni hleb, prljavshtina i aljkavost svuda... bradate zene sa veshtachkom bradom, bljeshtavi neonski natpisi na kojima pola slova ne rade, i takoto.


Ali ih je zabavno videti. Sva ta njihova teatralnost, te verbalne akrobacije i egzibicionizam, samozaljubljenost i rechita ispraznost, taj palanachki "thirst" su zaista zabavni.
"To vidlo sveta" :)))))
"Pa zna" :))))))))
"Pa doshlo da nam kaze" :))))))

" i ako se nacionalizam na vreme ne eliminise drzava neumitno ide ka nestajanju...."

:))))))
Ja uvek prepishem dark chocolate, banane ili kuvani pirinach za ove probleme.

He, he, he... Tebi je odavno vec pokazano gde je bre ta jebena Montana...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:44 03.12.2021

Re: Čejeni Odlaze...

He, he, he... Tebi je odavno vec pokazano gde je bre ta jebena Montana...


Shta fali montani? Koliko chujem - fini ljudi, chist vazduh/voda, dobro pecanje...
Ako imash pasosh i daju ti vizu, idi vidi pa pishi kako je i da li ti se svidja.

A Ako ti traze garantno pismo ovi u ambasadi, javi... Ja cu ovog vikenda malo na vodu, malo da jedrimo izmedju kataline i santa barbare (nije moj brod, ali moze da bude jednom), pa kad se vratim pogledacu.
freehand freehand 20:03 01.12.2021

Opet moram ja

... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!

shmoo shmoo 22:29 01.12.2021

25.11.2021.

freehand
... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!





У праву си!

Заборавили смо на још једну важну годишњицу!







Па кад стално причамо о оној Републици из Јајца и заборављамо друге важне датуме.

milisav68 milisav68 10:21 02.12.2021

Re: 25.11.2021.

shmoo

Па кад стално причамо о оној Републици из Јајца и заборављамо друге важне датуме.

A i mesta.

Ta prva Jugislavija je proglašena u kući Alekse Krsmanovića, na Terazijama.
shmoo shmoo 16:27 02.12.2021

Re: 25.11.2021.

milisav68
shmoo

Па кад стално причамо о оној Републици из Јајца и заборављамо друге важне датуме.

A i mesta.

Ta prva Jugislavija je proglašena u kući Alekse Krsmanovića, na Terazijama.



Јах, јах!

И тај детаљ је битан.

П.С. - Помињао сам ти да је мој деда, Нишлија тек стигао у Београд, био у том моменту деветсто осамнаесте испред Куће Крсмановића и са осталим демонстрантима узвикивао:

"Земља Срба, Хрвата и Словенаца, пита од гованаца!"

Па дошли жандари и све их испендречили.

(Јбт, већ три поколења моје породице уназад учествују у ратовима за одбрану Србије, а онда их српски жандари после пендрече на неким демонстрацијама!)

Ја деду и ћалета вазда грдио што сумњају у ту Југославију.

После сам видео да нисам био у праву него да су они итекако знали зашто сумњају, а да сам ја тај који се зајебао и прерачунао с том Југославијом са све Хрватима и Словенцима.

milisav68 milisav68 19:54 02.12.2021

Re: 25.11.2021.

shmoo

И тај детаљ је битан.

Jeste, zato što se gurao u stranu, a učilo se o koritu i svinjskoj glavi.

I moji su gunđali o Jugoslaviji, ali čekali da porastem da ne lanem negde :)

magnus magnus 07:54 03.12.2021

Re: Opet moram ja

freehand
... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!


freehand
... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!

A na slici Ante Pavelić moli "viteškog kralja ujedinitelja" da ga primi "pod skute" . Inače slika je do 2005 bila zazidana
freehand freehand 09:05 03.12.2021

Re: Opet moram ja

magnus
freehand
... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!


freehand
... (pošto neće niko) da Srbiji čestitam ovaj veliki dan, kada je ostvarenje svih 1914. proklamovanih ratnih ciljeva ostvareno u potpunosti a Aleksandar od Jugoslavije stao na tron!

A na slici Ante Pavelić moli "viteškog kralja ujedinitelja" da ga primi "pod skute" . Inače slika je do 2005 bila zazidana

Što ima - kakav tačno uticaj na istorijski događaj, njegove uzroke i kontekst?
magnus magnus 19:50 03.12.2021

Re: Opet moram ja

Što ima - kakav tačno uticaj na istorijski događaj, njegove uzroke i kontekst?

misliš kakve veze ima kad od agresora , praviš saveznika. što državu prepuštaš neprijatelju ( jedan od ĆLANOVA , čiste Hrvatske stranke prava ,koji se kad je rat prišo kraju odvaja od frankovaca ) , Dakle imaš faktografsku sliku najtragičnijeg srpskog događaja u XX vijeku i pitaš kakve to veze ima ili pitaš što je slika bila zazidana od 45 do 2005.
freehand freehand 01:25 04.12.2021

Re: Opet moram ja

magnus
Što ima - kakav tačno uticaj na istorijski događaj, njegove uzroke i kontekst?

misliš kakve veze ima kad od agresora , praviš saveznika. što državu prepuštaš neprijatelju ( jedan od ĆLANOVA , čiste Hrvatske stranke prava ,koji se kad je rat prišo kraju odvaja od frankovaca ) , Dakle imaš faktografsku sliku najtragičnijeg srpskog događaja u XX vijeku i pitaš kakve to veze ima ili pitaš što je slika bila zazidana od 45 do 2005.

Pitam šta tebi nije jasno u onome što sam napisao. U smislu ostvarenja svih političkih i ratnih ciljeva koje nisu proglasili ni pisali ni Supilo, ni Trumbić a bogami ni Pavelić; a tek nisu usvajali nikakvi jugoslovenski odbori. to te pitam.
Koliko razumem trebalo bi da ti je jasno da 1914.prethodi 1915. pa čak i 1918.
A da čak ni Petar (Mrkonjić) koga ovde proglašavaju teroristom nije imao vremeplov da skoči do 1925.ili 1934. da vidi ko će na koju stranu i šta će se desiti, pa ga ni sinu nije ostavio.
Što se zazidavanja tiče da te pitam prvo - jel to dobro ili loše? Da se ne zajebem opet oko toga da li pričam sa primitivnim antikomunistom ili desničarom kome promaja piči među ušima?

P.S. Valjalo bi ti i da promisliš malo kako svako malo imaš natuknicu o onoj Vražjoj i činodejstvovanju po Mačvi i kasnije po Srbiji a ovdašnja ti domaćinska falanga svako malo zahvali sa natuknicom kako ste VI Srbi s one strane Drine u tome učestvoavali i bolje vam je da ćutite, bez obzira što pojedinci svako malo zakukaju da se prekine sa bratoubilačkim komentarima među poštenom srpčadi i pozove na sabornost.
Mislim, ne bi bilo loše promisliti o tome, al nije moranje.
gedza.73 gedza.73 16:34 05.12.2021

Re: Opet moram ja


freehand
Valjalo bi ti i da promisliš malo kako svako malo imaš natuknicu o onoj Vražjoj i činodejstvovanju po Mačvi i kasnije po Srbiji

Takođe dodaj tvoje pitanje 'koliko je Srba bilo u pavelićevoj ustaškoj administraciji' pošto često to potežeš kako bi valjda dokazao da su Srbi ustaše ubijale srpske civile u NDH. A pošto često pominješ ujedinjenje ujedno napiši šta je bilo posle toga. Da su hrvatski komunisti zajedno sa srspkim komunistima bili izrazito protiv takvog ujedinjenja, da je kralj Aleksandar predlagao amputaciju Hrvatske

Александар Карађорђевић предложио је да линија разграничења иде путем Барч-Вировитица-Дарувар-Пакрац-Новска-Дувица-Босански Нови и уз реку Уну и Шибеник. Влатко Мачек, наследник убијеног Стјепана Радића, одбио је овај предлог. Предлог је одбио и Светозар Прибићевић, потпредседник Сељачко-демократске коалиције.

i da su ovo bile granice banovina u vreme kralja

a ovo nacionalne granice republike u vreme Tita
omega68 omega68 21:57 01.12.2021

Џипси

[youtube]null[/youtube]
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:27 02.12.2021

Za Caneta

Cane zaobidji moj blog.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:31 02.12.2021

I onda se chudimo

Shto je b92 blog postao djubrishte.
Na srecu - djubrishte na izdisaju.
Samo treba pogledati ko i shta ima "autorsku opciju" i sve je vishe nego jasno.
Sve samo golo sranje. Prevaranti, lazovi, dzeparoshi, muljatori i ostalo smece.

A nekad je ovde zalazio pristojan svet.
Eh.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:32 02.12.2021

Re: I onda se chudimo

nekad je ovde zalazio pristojan svet.
dobro je da ti nisi medju njima.
Addio.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:40 02.12.2021

Re: I onda se chudimo

natasa_tasic_10
nekad je ovde zalazio pristojan svet.
dobro je da ti nisi medju njima.
Addio.


Ja osecam stid kad mi se obratish.
Tebi je mnogo lakshe.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:51 02.12.2021

Re: I onda se chudimo

osecam stid kad mi se obratish.
samo covek bez stida i sramote moze ovo da napise. Gordost cudan greh, cudan i grozan.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:02 03.12.2021

Re: I onda se chudimo

natasa_tasic_10
osecam stid kad mi se obratish.
samo covek bez stida i sramote moze ovo da napise. Gordost cudan greh, cudan i grozan.


Samo ti brishi i uzivaj.
adviser adviser 14:52 03.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Shto je b92 blog postao djubrishte.
Na srecu - djubrishte na izdisaju.
Samo treba pogledati ko i shta ima "autorsku opciju" i sve je vishe nego jasno.
Sve samo golo sranje. Prevaranti, lazovi, dzeparoshi, muljatori i ostalo smece.

A nekad je ovde zalazio pristojan svet.
Eh.

Ja nemam autorsku!
Šta bi sa njom da je (i) imam?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:52 03.12.2021

Re: I onda se chudimo

adviser
cane.srbljanovic
Shto je b92 blog postao djubrishte.
Na srecu - djubrishte na izdisaju.
Samo treba pogledati ko i shta ima "autorsku opciju" i sve je vishe nego jasno.
Sve samo golo sranje. Prevaranti, lazovi, dzeparoshi, muljatori i ostalo smece.

A nekad je ovde zalazio pristojan svet.
Eh.

Ja nemam autorsku!
Šta bi sa njom da je (i) imam?


Zavisi od tvog sluchaja.
Mozesh kao Natasha da duvash u manjinski dulek i cedish neku pitty-paznju, ili ako si u 50-60im (kao vecina ovde) i josh peresh sudove u nekom londonu ili minhenu - mozesh da se zalish na BoJo/Angelu i njihovu imigracionu politiku...
Itd... Vazno je da nadjesh svoj "ugao". Evo Natasha, ako sam neshto propustio - pomozi kolegi savetom.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:51 03.12.2021

Re: I onda se chudimo

Mozesh kao Natasha da duvash u manjinski dulek i cedish neku pitty-paznju,
hahah bas me nasmeja.
Koji si ti Cane kompleks pa nemam reci
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:44 04.12.2021

Re: I onda se chudimo

natasa_tasic_10
Mozesh kao Natasha da duvash u manjinski dulek i cedish neku pitty-paznju,
hahah bas me nasmeja.
Koji si ti Cane kompleks pa nemam reci


nemash reci? Nije ni chudo za diversity/token hire.
pravac biblioteka, tamo ima mnogo rechi... i sve su equal opportunity.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:13 04.12.2021

Re: I onda se chudimo

pravac biblioteka, tamo ima mnogo rechi
biblioteka u koju ti nisi ocigledno nikada usao...cccc...
tess1 tess1 22:25 04.12.2021

Re: I onda se chudimo

pravac biblioteka

shmoo shmoo 23:07 04.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic

ili ako si u 50-60im (kao vecina ovde) i josh peresh sudove u nekom londonu ili minhenu - mozesh da se zalish na BoJo/Angelu i njihovu imigracionu politiku...



Ја сам у 50-60im и још увек перем судове, али у Београду.

И не добијам ни цвоњка за то јер ми то и није пос'о од којег леба једем него ме жена натера на то.

Коме ја да се жалим, гос'н Цане?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:53 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

shmoo
cane.srbljanovic

ili ako si u 50-60im (kao vecina ovde) i josh peresh sudove u nekom londonu ili minhenu - mozesh da se zalish na BoJo/Angelu i njihovu imigracionu politiku...



Ја сам у 50-60im и још увек перем судове, али у Београду.

И не добијам ни цвоњка за то јер ми то и није пос'о од којег леба једем него ме жена натера на то.

Коме ја да се жалим, гос'н Цане?



OK, tvoj sluchaj je jednostavan:
Imash dve opcije -
1. Da kazesh da peresh iz ljubavi, i zato shto si dobar chovek/suprug, ili
2. Da odesh kod mame i tate (nadam se da su zivi) i razrezesh im porez od sada pa na dalje, za to shto te nisu vaspitali kako treba. Od tih para kupish mashinu za pranje sudova i bog te veselio.


Opcija 3 - da kazesh zeni gde joj je mesto i shta da radi (a shta ti necesh da radish) nije validna... Istekao statute of limitations, i nisi vishe equipped da "deal with the fury" (ako si ikad bio... a izgleda da...)

Svaki je problem reshiv. Samo treba malo razmisliti.
shmoo shmoo 08:46 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic

Svaki je problem reshiv. Samo treba malo razmisliti.



У праву сте. Сада када видим све то овако лепо и разложно поређано, друга опција ми највише одговара. Нажалост, одавно сам сироче. Трећа опција такође не игра. Нисам никада ни био.

Остаје ми само прва опција - ол ју нид из лав.

Ал' контам, олакшавајућа ми је околност што то радим у родном ми месту и из љубави за разлику од оних које Ви поменусте којима је то само степеница у успешној каријери млаћења пара у иностранству (на којој су се додуше мало дуже задржали) да би се постало добар потрошач пожељан за ову цивилизацију? Што би се рекло, призентбл, аксептбл и риспектбл са свим потребним статусним симболима у овом друштву у којем живимо.

Хвала на овој пријатељској помоћи, гос'н Цане, овакве услуге се не заборављају. Све најбоље Вам желим.






cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:54 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

Ал' контам, олакшавајућа ми је околност што то радим у родном ми месту и из љубави за разлику од оних које Ви поменусте кјима је то само степеница у успешној каријери у иностранству?



Hmmm... Rodnina... Inostranstvo...
Ne znam kako je kod tebe Shmoo, ali kad sam se rodio ili pre toga - niko me nije pitao "gde hocesh da se rodish"... Tako da nemam nikakve zasluge niti snosim krivicu glede geografskog porekla.
U smislu trenutne geo lokacije, tu mi se moze prebaciti shto-shta...

Nego, dok ne kupish tu mashinu - kremu za ruke O-BA-VEZ-NO. Oce da ispuca koza i ogrube ruchice. A to za milovanje nije nikako dobro. Josh cesh, za kaznu, i da usisavash.
adviser adviser 09:05 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Ал' контам, олакшавајућа ми је околност што то радим у родном ми месту и из љубави за разлику од оних које Ви поменусте кјима је то само степеница у успешној каријери у иностранству?



Hmmm... Rodnina... Inostranstvo...
Ne znam kako je kod tebe Shmoo, ali kad sam se rodio ili pre toga - niko me nije pitao "gde hocesh da se rodish"... Tako da nemam nikakve zasluge niti snosim krivicu glede geografskog porekla.
U smislu trenutne geo lokacije, tu mi se moze prebaciti shto-shta...

Nego, dok ne kupish tu mashinu - kremu za ruke O-BA-VEZ-NO. Oce da ispuca koza i ogrube ruchice. A to za milovanje nije nikako dobro. Josh cesh, za kaznu, i da usisavash.

Ali Cane!
Pa nije mašina za sudove svemoćna.
Najpre je potrebno da je napuniš prljavim sudovima, a posle pranja, da čiste sudove povadiš i složiš.
Tako da ... ima (i) tu posla.
Ja, recimo, 'volim' da stavljam prljave sudove u mašinu, ali 'ne volim' da čiste vadim i raspoređujem.
Što se usisivača tiče, ja redovno usisavam, nije to posao za žene.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:17 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

Što se usisivača tiče, ja redovno usisavam, nije to posao za žene.


E, kad ovo vidim, padne mi mrak na ochi.
Mushko-shovinistichko proseravanje.

ZENE MOGU SVE KAO MUSHKARCI - I JOSH BOLJE!
MNOGO BOLJE.

Ja nikada ne bih uvredio zenu, narochito ne moju, da joj kazem da "to nije posao za nju".
Ne pada mi na pamet...

(A ona mudrica, kad joj dojadi okrene telefon, i eto "zene"... i to bolje znaju)
adviser adviser 09:33 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Što se usisivača tiče, ja redovno usisavam, nije to posao za žene.


E, kad ovo vidim, padne mi mrak na ochi.
Mushko-shovinistichko proseravanje.


ZENE MOGU SVE KAO MUSHKARCI - I JOSH BOLJE!
MNOGO BOLJE.

Ja nikada ne bih uvredio zenu, narochito ne moju, da joj kazem da "to nije posao za nju".
Ne pada mi na pamet...

(A ona mudrica, kad joj dojadi okrene telefon, i eto "zene"... i to bolje znaju)

Ja se izvinjavam!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:37 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

Ja se izvinjavam!


Ma nishta. Kapiram ja... Patrijarhalna sredina, upbringing...

I nemoj meni da se izvinjavash. Izvini se supruzi. I ne sputavaj je vishe - pusti neka rashiri krila, sebichnjaku jedan.
shmoo shmoo 09:39 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Ал' контам, олакшавајућа ми је околност што то радим у родном ми месту и из љубави за разлику од оних које Ви поменусте кјима је то само степеница у успешној каријери у иностранству?



Hmmm... Rodnina... Inostranstvo...


На сву срећу, моја родбина и пријатељи у иностранству су имали такав тај почетни замах тамо напољу да одмах прескоче ту степеницу прања судова, што због својих академских титула, што због тога јер их је сам бог погледао.

На пример, мог буразера, заљубљеника у двоточкаше од колевке па до гроба који данас веома личи на Николу Пашића са својом ЗЗ Топ брадом, на његовом харлију је негде на некој џади у том њиховом америчанском Бајбл Белту звекнула нека добростојећа и материјално одлично држећа америчка баба која је умислила да може да вози свој амерички ауто од ко зна колико метара дужине са својих 80 година старости и ђозлуцима к'о теглицама.

Мом буразеру то није било први пут, навикао је на те пропратне повреде које иду са љубављу према двоточкашима још пре свог пунолетства (зато сада рукама исправља своја колена када устане са столице), али је зато добио силну неку одштету коју је поменута америчка бакица уредно платила, па тако мој буразер већ неко дуже време када се не бави јахањем свог харлија углавном држи руке у дупету и шета по свом имању од 40 ха са све шумом и језером у том свом Њаксвилу, Тенеси. Или када се не шета, седи у тој својој кућерини у чијој гаражи су к'о на изложби неколико харли дејвидсона, дописује се са мном и пуштамо један другоме музику.

Ова остала родбина и пријатељи су отишли са својим академским звањима и титулама одавде па су аутоматски прескочили то прање судова као степеницу у каријери.

Али није у реду да ме сада они усвајају у овим мојим годинама.







Ne znam kako je kod tebe Shmoo, ali kad sam se rodio ili pre toga - niko me nije pitao "gde hocesh da se rodish"... Tako da nemam nikakve zasluge niti snosim krivicu glede geografskog porekla.


То је случај са сваким од нас, гос'н Цане. Нити бирамо место нити бирамо време када ћемо се родити, а о средини у којој ћемо се родити и да не причамо.

И ја бих волео да сам се родио као Марија Антоанета па да једем колаче уместо хлеба али то не би било добро за моју ионако раширену у простору фигуру. Или макар да сам се родио као Клеопатра или краљица Елизабета (прва, друга, не правим питање), али нисам јбг.


U smislu trenutne geo lokacije, tu mi se moze prebaciti shto-shta...


Ма зашто, гос'н Цане? Ја Вам то никада нећу пребацивати, Ни Вама ни било ком другом.

То се све зове живот, зар не? А живот је велика тајна коју нико од нас и неће открити до краја и зато онда нико не би ни требало да се просерава пребацујући другима што им је живот овакав или онакав.

Свако од нас има живот баш онакав какав је сам одабрао и ту нема ко шта било коме да се просерава јер је то приватна ствар свакога од нас исто као и националност или вероисповест или љубав.


Nego, dok ne kupish tu mashinu - kremu za ruke O-BA-VEZ-NO. Oce da ispuca koza i ogrube ruchice. A to za milovanje nije nikako dobro. Josh cesh, za kaznu, i da usisavash.


Добар савет! Одличан!

Али нећу се бунити ни да усисавам. То што мајка уме да упропасти, нико не исправи до краја. Тако ме је и увалила ташти и тасту, к'о да продаје коња на вашару, рекавши им поносно још пре свадбе:"Ја сам мог сина све научила да ради... Пере судове, усисава, пегла,..."

Рекох Вам већ, ол ју нид из лав.

Тако да ја сада, гос'н Цане, све могу и умем да радим. Перем, пеглам, пушим,... Што би рекла поручник Мима Шиш.

Као што већ рекох дваред, а поновићу и трећи пут јер трипут бог помаже: Ол ју нид из лав.

Извин'те на опширности ових порука, али ме много подсећате на тог мог буразера из Њаксвила, Тенеси, па баш уживам у комуникацији са Вама.

Зато, 'ајд у Ваше здравље, гос'н Цане, и да се што дуже мувате по површини овог несретног трећег камена од Сунца.





cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:54 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

Извин'те на опширности ових порука, али ме много подсећате на тог мог буразера из Њаксвила, Тенеси, па баш уживам у комуникацији са Вама.


Same here, brdjanine. Same here.
Pozdravi brata, vidi za tu kremu, i nadji nekog terapeuta da fix taj "momma problem"... Ako izdash i usisavash i shto-shta, raspashce se se mushki zid (koji smo krvlju gradili) kao kula od karata...
Nemoj da si "weakest link".
To ti necemo oprostiti.
shmoo shmoo 10:11 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Извин'те на опширности ових порука, али ме много подсећате на тог мог буразера из Њаксвила, Тенеси, па баш уживам у комуникацији са Вама.


Same here, brdjanine. Same here.
Pozdravi brata, vidi za tu kremu, i nadji nekog terapeuta da fix taj "momma problem"... Ako izdash i usisavash i shto-shta, raspashce se se mushki zid (koji smo krvlju gradili) kao kula od karata...
Nemoj da si "weakest link".
To ti necemo oprostiti.


Не помаже ту никакав терапеут. Ту само поп може да помогне и при томе не мислим на оне из одељења за егзорцизам него на оне из специјалног одељења за са'ране и опела.

Наиме, мај мам је са својих 4 разреда основне школе била најбољи педагог којег сам ја икада упознао у свом животу. А пошто радим у школи, јасно Вам је да сам тих чколованих педагога по струци, нажалост не и по карактеру, упознао заиста много.

А што се тиче мушког зида... Тјах, па ћујте, стари мој... "Ако смо пали, били смо паду склони." Исто као и Југославија, зар не?

Зато кривица и не може пасти само на једнога од нас. Конкретно мене том случају мушког зида. Сви сносимо по неки део те кривице.

Та нисмо ми Трибунал у Хагу па да будемо толико лицемерни и кривицу сваљујемо само на једнога.

А нема ни потребе да то радимо.


П.С. - Гос'н Цане, пардонирајте на индискретности по питању континента.

По времену када се обично јављате на Блог Б92 био сам првобитно закључио да сте сада тренутно тамо негде преко Велике баре (попут шоку Пајићија, на пример).

МеЏутим, видим да се сада овде дописујете са мном, а тамо преко Велике баре је већ дубока ноћ. Заправо, већ и рано јутро.

Додуше, недеља је... Божји дан, не ради се.

Али свеједно... Рецимо, мој Кум у Ванкуверу већ увелико пајки.

Због свега тога наведенога гледе времена дописивања сада већ помишљам да сте лоцирани негде у старој доброј курви Јевропи, али да повремено патите од несанице или Вам је због крштенице потребно врло мало сна у тим годинама. (Кажу да то 'оће с годинама.)

Јесам ли у праву?

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:18 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

Јесам ли у праву?


Ne bash. Chesto sam u Jevropi, istina... Ali to mi nije zemaljska luka... U stvari, ne znam.
Trenutno mi je sidro u PST zoni.

shmoo shmoo 10:23 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
Јесам ли у праву?


Ne bash. Chesto sam u Jevropi, istina... Ali to mi nije zemaljska luka... U stvari, ne znam.
Trenutno mi je sidro u PST zoni.




Да, к'о мој Кум у Ванкуверу.

Ала рано устајете, гос'н Цане! А синоћ сте баш касно легли судећи по коментарима од синоћ.

Хвала Вам на одговору.

Ви сте као и мој други, млађи, буразер (онај први, бајкериста је старији од мене) настањен у Бгд, али се не вади из авиона јер млати паре продајући по свету свој производ од Индије до Чилеа па је више као неки морнар под уговором. Три месеца у Србији, девет месеци негде на броду. Пардон, у авиону.

И онда и Вас можда само мучи џет лег к'о и њега.

А Блог Б92 је добро решење у таквим ситуацијама.

Поздрав и уживајте и за мене негде Под вулканом!








(Ово је у сриду Ваше тренутне Зоне. Па сад мало северније, мало јужније, нећемо правити питање.)

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:30 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

И онда и Вас можда само мучи џет лег к'о и њега.


Well, mene trenutno muchi samo sunburn... Ali kako se nivo u ovoj flashi smanjuje, sve mi je lakshe i lakshe. Uskoro cu, chini mi se, biti spreman za spavanje.
A i trebalo bi... krecemo nazad rano ujutru.
Laku noc/Dobar dan tebi Shmoo.
shmoo shmoo 10:39 05.12.2021

Re: I onda se chudimo

cane.srbljanovic
И онда и Вас можда само мучи џет лег к'о и њега.


Well, mene trenutno muchi samo sunburn... Ali kako se nivo u ovoj flashi smanjuje, sve mi je lakshe i lakshe. Uskoro cu, chini mi se, biti spreman za spavanje.
A i trebalo bi... krecemo nazad rano ujutru.
Laku noc/Dobar dan tebi Shmoo.



Не дозволите да спољне опекотине преко те флаше пређу у унутрашљост тијела. У овим годинама имамо сви ми већ сасвим довољно унутрашњих ожиљака, не треба нам још неки који ћемо сами себи наносити.

Хоћу рећи, чувајте ми се, гос'н Цане, молим Вас. У нашим годиницама... Видите како Ноле каже: Ваздух, храна и вода су кључ доброг здравља.

Лаку ноћ, гос'н Цане!

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 12:20 03.12.2021

Angela odlazi

Jel neko od vas gledao isparacaj A.Merkel?
tess1 tess1 14:22 03.12.2021

Re: Angela odlazi

natasa_tasic_10
Jel neko od vas gledao isparacaj A.Merkel?

Kažu Njemci da su podcijenili njen dobar humor radi izbora N. Hagen.
tess1 tess1 14:27 03.12.2021

Re: Angela odlazi

Ne mogu napisati potcijeniti.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:45 03.12.2021

Re: Angela odlazi

Mislim da Nemci ne mogu nista potceniti...meni su oni isuvise proracunati
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:58 03.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1 tess1 17:39 03.12.2021

Re: Angela odlazi

E, Nataša, nisam ovo gledala samo jutros vidim da je glavna tema izbor pankerske numere.
vcucko vcucko 21:22 04.12.2021

Re: Angela odlazi

natasa_tasic_10

Ovi su se baš nameračili, da popiju nekoliko vaspitnih nuiklearnih ćuški. Nisu svi Srbi, sa pamćenjem zlatne ribice.

Sledeći put neće da bidne ono, Pera iz DDR-a reko da neće više, časna pionirska
tess1 tess1 22:24 04.12.2021

Re: Angela odlazi

Ovi su se baš nameračili, da popiju nekoliko vaspitnih nuiklearnih ćuški.

Ko će ih vaspitati atomskom? Rusi? Vcucko, čovječe. :)
shmoo shmoo 23:10 04.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
Ovi su se baš nameračili, da popiju nekoliko vaspitnih nuiklearnih ćuški.

Ko će ih vaspitati atomskom? Rusi? Vcucko, čovječe. :)



Неће атомском.

Гасом. И другим неким ситницама.





Јави нам овде да ли ове предстојеће зиме имаш грејање у свом доме, слатки доме или не?





npr Tasine sam komentare na onom mom kineskom blogu i obavjestila moderatora i napisala mu poruku, moderatoru, da sve krmkove komentare obriše jer mu ja ne mogu skinuti raspalu krmeću glavu.



Немој да пиздекаш због сопствене несавршености.

Ниси ти једина која је то пробала, многи су покушали па им није успело.





shmoo shmoo 23:21 04.12.2021

Re: Angela odlazi

natasa_tasic_10
Großer Zapfenstreich für Angela Merkel



Зашто ме ова сценографија и костимографија толико подсећа на неке хепенинге у Немачкој од пре скоро стотинак година?

А пре само три деценије, одмах по паду Берлинског зида:





tess1 tess1 23:30 04.12.2021

Re: Angela odlazi

Немој да пиздекаш због сопствене несавршености.

Kuš bre, bitango ucmizdrena.
shmoo shmoo 00:07 05.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
Немој да пиздекаш због сопствене несавршености.

Kuš bre, bitango ucmizdrena.



Ето.

И после се питаш што ти бришу коментаре.

Па рекох ти већ, нико није савршен.





vcucko vcucko 09:13 05.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
Ovi su se baš nameračili, da popiju nekoliko vaspitnih nuiklearnih ćuški.

Ko će ih vaspitati atomskom? Rusi? Vcucko, čovječe. :)

A ko će? Da neće Englezi?
vcucko vcucko 09:29 05.12.2021

Re: Angela odlazi

shmoo
tess1
Ovi su se baš nameračili, da popiju nekoliko vaspitnih nuiklearnih ćuški.

Ko će ih vaspitati atomskom? Rusi? Vcucko, čovječe. :)



Неће атомском.

Гасом. И другим неким ситницама.


Kao profesor jezika i književnosti, neupitno znaš za ono pravilo u dramaturgiji: puška koja u prvom činu visi na zidu, najkasnije do kraja drugog mora i da opali. U protivnom, ta puška sama sebe množi sa nulom i nema potrebe za njenim prisustvom.

A to se kosi i sa elementarnom ekonomskom logikom. Uložiti bilione i trilione u nuklearno naoružanje, koje nikad neće biti upotrebljeno, to je oksimoron. Svako ko se ekonomistom zove, ma kako priučen bio, na takvo šta nekontrolisano trza glavom.

To je onda kao Baja Patak. Navlači pare u svoj ogromni trezor i kupa se u njima. A Paja plaća parking
Takvog ekonoma bi seljaci umlatili vilama, jbt...
tess1 tess1 10:19 05.12.2021

Re: Angela odlazi

A ko će? Da neće Englezi?

Vcucko, odakle ti crpiš toliku ljubav prema Rusiji?

(ozbiljno pitam, i nisam zlonamjerna, evo npr ja ih volim radi književnosti, i u prvoj verziji pitanja mislila sam na ubilački zanos, al ajde, prebacih u ljubav prema Rusiji, ubilački zanos=ljubav, skoro pa neprimjetna izmjena:)
vcucko vcucko 10:43 05.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
A ko će? Da neće Englezi?

Vcucko, odakle ti crpiš toliku ljubav prema Rusiji?

(ozbiljno pitam, i nisam zlonamjerna, evo npr ja ih volim radi književnosti, i u prvoj verziji pitanja mislila sam na ubilački zanos, al ajde, prebacih u ljubav prema Rusiji, ubilački zanos=ljubav, skoro pa neprimjetna izmjena:)


Iz istorije i zdravog razuma, pre svega.

Istorija je inače majka svih nauka. Možeš ti da osmisliš najjaču mašinu ikad (Sibirskog berberina) i najefikasniji ekonomski sistem od postanja, ako upadneš u zamku koju ti je postavila istorija, ti si donji. A istorija ti nudi i mapu zamki i manual za njhovo rešavanje, ali džabe ako nećeš.

I ne radi se o ubilačkom zanosu, grešiš. Nego o zdravom razumu.
Ultimativni sistem ruske odbrane (ako ti se da guglaj "Mrtva ruka", znaš li gde prvo udara na Doomsday? Ne na Ameriku, nego na Nemačku. Amerika ovako i onako, ako su jači neka ih. Ali Germančići neće iz toga izvući korist. Jer ih neće biti.
Možda ružno zvuči, ali je tako...
tess1 tess1 10:56 05.12.2021

Re: Angela odlazi

Ultimativni sistem ruske odbrane (ako ti se da guglaj "Mrtva ruka", znaš li gde prvo udara na Doomsday? Ne na Ameriku, nego na Nemačku. Amerika ovako i onako, ako su jači neka ih. Ali Germančići neće iz toga izvući korist. Jer ih neće biti.
Možda ružno zvuči, ali je tako...


Ma ne zvuči ružno, ne, strastveno je..

Dobro, a što će baciti atomsku na njih? Roknuti? Radi RS neće, ni radi Kosova, možda Ukrajina?, gas? Ozbiljno pitam. Vidim da si zaneseno spreman za finiš i novu epopeju. Razmišljam, gas Rusije je u rukama oligarha i tajkuna (jel to isto, il su jedni ipak siromašniji?) i da ti svi ruski ljudi imaju nekretnine i biznis, u Beču sigurno, za Berlin ne sumnjam..
vcucko vcucko 11:08 05.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
Ultimativni sistem ruske odbrane (ako ti se da guglaj "Mrtva ruka", znaš li gde prvo udara na Doomsday? Ne na Ameriku, nego na Nemačku. Amerika ovako i onako, ako su jači neka ih. Ali Germančići neće iz toga izvući korist. Jer ih neće biti.
Možda ružno zvuči, ali je tako...


Ma ne zvuči ružno, ne, strastveno je..

Dobro, a što će baciti atomsku na njih? Roknuti? Radi RS neće, ni radi Kosova, možda Ukrajina?, gas? Ozbiljno pitam. Vidim da si zaneseno spreman za finiš i novu epopeju. Razmišljam, gas Rusije je u rukama oligarha i tajkuna (jel to isto, il su jedni ipak siromašniji?) i da ti svi ruski ljudi imaju nekretnine i biznis, u Beču sigurno, za Berlin ne sumnjam..


Prosto povlačim paralele između noćnog nosanja baklji pod šlemovima i zazivanja Valkira i eventualnih budućih događanja.
Ovaj put ih se neće pustiti da se, u svom somnabulnom miksu germanske efikasnosti i slovenske upravo strasti (Nemci, pogotovo Prusi su po krvi dobrim delom Sloveni, toliko bi trebala da znaš) previše zaigraju.
A to što neki Griša ima biznis u Minhenu ili nečiji ujak živi u Ulmu - to se u situaciji o kojoj pišem ne pika.
tess1 tess1 11:31 05.12.2021

Re: Angela odlazi

Prosto povlačim paralele između noćnog nosanja baklji pod šlemovima i zazivanja Valkira i eventualnih budućih događanja.
Ovaj put ih se neće pustiti da se, u svom somnabulnom miksu germanske efikasnosti i slovenske upravo strasti (Nemci, pogotovo Prusi su po krvi dobrim delom Sloveni, toliko bi trebala da znaš) previše zaigraju.
A to što neki Griša ima biznis u Minhenu ili nečiji ujak živi u Ulmu - to se u situaciji o kojoj pišem ne pika.


Nisu ove ceremonije opraštanje stvorene prije neku veče, ima top-lista po težini izvođenja pjesama koje su birali odlazeći, orkestar je pravio listu.

Paralela? Odatle zanos?

Šta ako oni budu, ponovo te pitam, i što? Samo im se ćefne da osvoje Rusiju? I šta za to vrijeme narodom prenapučena Kina kad ima zafali i vazduha i zemlje i energetskih izvora? Rokaće atomske po Berlinu?

vcucko vcucko 11:51 05.12.2021

Re: Angela odlazi

tess1
Prosto povlačim paralele između noćnog nosanja baklji pod šlemovima i zazivanja Valkira i eventualnih budućih događanja.
Ovaj put ih se neće pustiti da se, u svom somnabulnom miksu germanske efikasnosti i slovenske upravo strasti (Nemci, pogotovo Prusi su po krvi dobrim delom Sloveni, toliko bi trebala da znaš) previše zaigraju.
A to što neki Griša ima biznis u Minhenu ili nečiji ujak živi u Ulmu - to se u situaciji o kojoj pišem ne pika.


Nisu ove ceremonije opraštanje stvorene prije neku veče, ima top-lista po težini izvođenja pjesama koje su birali odlazeći, orkestar je pravio listu.

Paralela? Odatle zanos?

Šta ako oni budu, ponovo te pitam, i što? Samo im se ćefne da osvoje Rusiju? I šta za to vrijeme narodom prenapučena Kina kad ima zafali i vazduha i zemlje i energetskih izvora? Rokaće atomske po Berlinu?


Ova ceremonija u čast odlazeće Tetke Angele - to toliko odudara i nema veze sa ovih 20 godina njene vlasti, da prosto bode oči. To je svakako statement. Svakom ko zna da sabere dva i dva je jasno, da je statement upućen pre Anglosasima nego Rusima.

Paralela? Odatle zanos?

Znaš kad Vil Smit u "Independence Day" kaže: volim dramatične nastupe.
Imaš nešto protiv
tess1 tess1 12:21 05.12.2021

Re: Angela odlazi

Znaš kad Vil Smit u "Independence Day" kaže: volim dramatične nastupe.
Imaš nešto protiv

Ne, ne.. :)
predatortz predatortz 20:41 04.12.2021

Drukare na zadatku

Au, što rade drukare! Moji komentari nestaju li, nestaju...

Bravo, omladinci! Tako treba, ko odgovori glavnom gnjavatoru tako da razobliči njegovo licemerje, vi brišite na prvu prijavu.

Alal vam obraz!
tess1 tess1 21:09 04.12.2021

Re: Drukare na zadatku

Moji komentari nestaju li, nestaju...

Zar nisu moji? Vidim da nestaju, reko', moji. Dobro, pročitali smo šta si nam imao reći, misliš ostaće neko uskraćen za istinu, osakaćen? Mojih par komentara je bilo za brisanje, ne znam sad jel na ovom blogu onaj komentar gdje psujem mater precednikovoj sviti, ovde sam Gedži savjetovala da osveti dedu, itd..
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:13 04.12.2021

Re: Drukare na zadatku

Ne znam za te komentare.
tess1 tess1 22:21 04.12.2021

Re: Drukare na zadatku

Ne znam za te komentare.

Ma za mene je ok (i moderacija me drži na oku:), vidiš da Predatortz pravi probleme pa se žali. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana