Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Kultura| Tehnologija

Блокирани

Jaril RSS / 05.12.2021. u 03:49

Најјачи бунт против било које власти јесте прочитати једну књигу недељно. 

Кад схватимо да свака власт било где у свету игра онако како гласачко тело свира, тад нам постаје јасно где лежи корен промена.

 

Бунт против културе која је формирала власт јесте продуктиван бунт.

Бунт против власти је јалов. Бунили смо се против Милошевића, скинули га и опет смо на истом месту. 

И тако ћемо тапкати у месту док год је култура која генерише власт иста.

Тек кад се буде развијала и унапређивала медијска култура, тек када сви гласачи буду умели да препознају реторичке и дебатне форе и финте, тек кад будемо умели да прозремо емотивну манипулацију и њене ефекте,

тек када се буде развијала и унапређивала политичка култура, тек кад будемо разумели разлику између племенског и системског друштва, 

тек тада ће игра бити разбијена и промењена. 

До тад, играмо исту игру, само мењамо стране.

 

 



Komentari (784)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adviser adviser 11:27 10.12.2021

Re: Jarile

freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.
adviser adviser 11:29 10.12.2021

Re: Jarile

Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Тако је Максо. ДСС је плејада финих мегалопина. Србизам форма, комунизам суштина.


Ovo i ja rekoh gore. I ovi nasi komifobi ovde sve latentni komunisti.

Čitajući ovih dana šta pišeš ne mogu da se otmem utisku da sam ili ja nešto pogrešio ili sam te pobrkao sa nekim; nisi li ti pre izvesnog broja godina bio dosta tvrdi ledepeovac?


Vise puta sam ovde pominjao: meni je liberalna opcija uvek bila najbliza. Jedina koja od kada se stvarala drzava Srbija nije nikada imala sansu kao politicka ideja jer je uvek bilo preceg posla, neko Kosovo, neki nas Ratko da se zastiti i slicne stvari koje je trebalo braniti od 'samo da oni ne dodju'. Levicarske ideje mi jesu bliske ali komunizam nisam nikada podrzavao.

LDP je na pocetku delovala kao sansa da se o liberalnim idejama cuje i u srpskom parlamentu. Ali je Ceda onakav kakvim ga je bog dao sa svojim ljudima brzo skenjao. Nesto slicno kao sto je Tadic uradio sa DS. Ili kao sto je Canak uneredio ideju autonomije.

Tako da ne znam na sta ciljas.


Reci da se zajebavaš!
Čeda i slični ti delovali ...
Eeee, do kurca!
milisav68 milisav68 11:37 10.12.2021

Re: Jarile

mariopan
ONI će da glasaju i da prevagnu a ne mi, mi smo manjina u ovom društvu, još uvek.

A jel si se zapitala zašto opozicija ne može da pređe 10%?

Jel zato što ne valja narod ili ta opozicija?

Očigledno da to šta i kako rade, ne rade kako treba.

Dopuna.

Klinac od 18 godina pita predsednicu vlade.

link
vcucko vcucko 11:44 10.12.2021

Re: Jarile

predatortz


Ljudi, litijum je nova nafta.
Nije pitanje, bar po meni, treba li ga eksploatisati, nego ko će ga eksploatisati i na koji način.
Lično, mislim da je najbolje da to radimo mi. Da uvezemo tehnologiju i da maksimalno pazimo na prirodnu sredinu.

Ima još jedna sitnica.
Niko od nas ne zna šta je na stolu ako kažemo "odjebite". Ubeđen sam da u današnje vreme Srbija i države poput Srbije ne odlučuju same o svojim resursima.


Nova nafta - bingo.

Nije ni to pitanje (treba li ga eksploatisati), odnosno to nije pitanje za tebe i mene. To je već u domenu "ima ko da misli o tome". Apsolutno verujem, da je bilo ko iz kruga zainteresovanih i dovoljno moćnih savršeno sposoban i rad da radi toga pokrene bilo kakve mere. Uklj. lokalne (ili regionalne) ratove, svašta nešto. Imaju (koji god bili) dovoljno iskustva po Africi, ako nigde drugde.

Ako kažemo "odjebite" onda će da nam uvrću ruku. Da li Rio Tinto ili neko drugi (nije Rio Tinto jedini koji kopa litijum). Mislim da ne možemo doveka i svima govoriti "odjebite". Neko će u nekom momentu dovoljno da nam uvrne ruku. A ko će da se ovajdi, Rio Tinti ili taj neko drugi, ko će ovde da se ogrebe, to su neka druga pitanja. U ovom kontekstu čak efemerna.
adviser adviser 11:54 10.12.2021

Re: Jarile

vcucko
predatortz


Ljudi, litijum je nova nafta.
Nije pitanje, bar po meni, treba li ga eksploatisati, nego ko će ga eksploatisati i na koji način.
Lično, mislim da je najbolje da to radimo mi. Da uvezemo tehnologiju i da maksimalno pazimo na prirodnu sredinu.

Ima još jedna sitnica.
Niko od nas ne zna šta je na stolu ako kažemo "odjebite". Ubeđen sam da u današnje vreme Srbija i države poput Srbije ne odlučuju same o svojim resursima.


Nova nafta - bingo.

Nije ni to pitanje (treba li ga eksploatisati), odnosno to nije pitanje za tebe i mene. To je već u domenu "ima ko da misli o tome". Apsolutno verujem, da je bilo ko iz kruga zainteresovanih i dovoljno moćnih savršeno sposoban i rad da radi toga pokrene bilo kakve mere. Uklj. lokalne (ili regionalne) ratove, svašta nešto. Imaju (koji god bili) dovoljno iskustva po Africi, ako nigde drugde.

Ako kažemo "odjebite" onda će da nam uvrću ruku. Da li Rio Tinto ili neko drugi (nije Rio Tinto jedini koji kopa litijum). Mislim da ne možemo doveka i svima govoriti "odjebite". Neko će u nekom momentu dovoljno da nam uvrne ruku. A ko će da se ovajdi, Rio Tinti ili taj neko drugi, ko će ovde da se ogrebe, to su neka druga pitanja. U ovom kontekstu čak efemerna.

Uaaaa Rio Tinto!
Uvrtali ili ne uvrtali.
nikvet pn nikvet pn 11:56 10.12.2021

Re: Jarile

Људи, ево трач.

Пре нешто година у Румунији у некој вукојебини гужва код вулканизера, зимска замена гума. Наиђе градоначелник и оће преко реда. Вулканизер га ладно одјебе. Градоначелник зајунио па направи сцену; крене фрка, шорка, полиција и - тужилац. Тојест тужилица. Која уапси градоначелника. Крену телефони, притисци, уцене, претње али изађе вазда народа пред тужилаштво и одбране је. Градоначелника из притвора спроведу у затвор а тужилицу у - државно тужилаштво за шефицу! Она тамо отвори фиоке па удри.

Laura Koveši je postala glavni tužilac već sa 36 godina. Na čelu DNA našla se 2013. godine - i ostvarila impresivan učinak.

Tokom pet godina provedenih na tom mestu poslala je 68 visokih funkcionera na sud, uključujući 14 aktuelnih ili bivših ministara vlade i 53 poslanika iz oba doma rumunskog parlamenta.


4. 6. 2021. — Novo Javno tužilaštvo Evropske unije počelo je sa radom 1. juna, a za šeficu novonastale institucije izabrana je Laura Koveši, dokazano ime ...


Кажу Мариникина рођена сестра
vcucko vcucko 12:00 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1

Osim toga, koliko sam uspeo da vidim, on je iz jedne poštene partizanske komunjarske, dakle antifašističke porodice

Auh bre al si ga istražio, do petog kolena jbt :)

Srki, da te naučim nešto, politika koju neko zastupa je u prvom planu.

Ja bre o ovoj tvojoj Mariniki nisam znao ni da nije Srpkinja do skoro, a ti ovog istražuješ do nivoa jel se vakcinisao.

Eto šta ti je Tita uradio, tražiš vođu, a ne politiku.

Ovako, zskačiš se za nečiji biografski podatak, te ko mu je otac, te ko mu je baba, te gde je služio vojsku, i pokušavaš da ga po tom osnovu diskvslifikuješ.

Tipično komunistički, sad se ne zezam.

padobranac" toliko važno i negativno. Oni su bre ljudi, mufljuzi


Jel to kompleks sa Drvara? :)

A jeste ti se bio ukakio drug Tita tamo, toliko da je strah preneo i na vas, njegove sledbenike u naredna dva veka :)

Misliš što je ridao na sav glas i hteo da se preda pa mu Davorjanka gurnula cevku u usta i vratila nazad u pećinu? Da.

Njegov potez života bio je kad je ocinkario Mustafu Gestapo-u. Da je Mustafa pretekao druga bi se pesma ovde pevala. Ali šbbkbb...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:05 10.12.2021

Re: Jarile

freehand
Ma jes Ceda takav kakav je nego je bilo na pocetku i drugih ljudi u toj stranci pa je postojala nada da ce se to drugacije mozda razvijati.

Dabre. Od Vesne, preko Srblčjanovićke, Prokića, Andrića, Samardžića... SVe vedete.
No nebitno, svako ima svoje vizije i opredeljenja. Jedino što sam ovde kod tebe primetio jeste taj nacionalni prizvuk i otklon spram zapada, to mi je bilo čudno.
Mada, samo se kamenje i budale ne menjaju, rekoh da nisam imao nikakvu kvalifikaciju, ni primedbu.



Nisam mislio na njih ali kad ih ovako poredjas pocnem da mislim o sebi kao Maksa o sebi posle glasanja za Raduleta.

Samo da pojasnim ovo mada nisi trazio: nemam nikakav otklon spram zapada. Nikada nisam menjao uverenje da za Srbiju postoji bilo koja druga opcija osim EU. Ili da podsetim na staro geslo: EU nema alternativu :)) Uz sve mane i izazove - zbog Poljaka, Orbana, Janse i drugih nacionalno prosvecenih lidera - to je najbolji postojeci okvir u koji bi Srbija trebala da se uklopi.

Jasno je da i kad bi Srbija sutra usla u EU ne bi sve bilo bolje ali to je kao sa vakcinom: sa jedne strane korona (ovo bauljanje sa Kinom, Rusijom i ostalim tradicionalnim prijateljima danas) a sa druge vakcina (EU koja ne daje 100% zastitu od ludila ali umanjuje rizik od istog).

Sto se drugog tice bio i ostao - sto bi se danas reklo - Anacionalista.

mariopan mariopan 12:18 10.12.2021

Re: Jarile

milisav68
mariopan
ONI će da glasaju i da prevagnu a ne mi, mi smo manjina u ovom društvu, još uvek.

A jel si se zapitala zašto opozicija ne može da pređe 10%?

Jel zato što ne valja narod ili ta opozicija?

Očigledno da to šta i kako rade, ne rade kako treba.

Kad pogledam opoziciju to je tako jadno da mi dođe da plačem.

Bilo bi mnogo da ti ređam šta mi smeta i kod Đilasa i Marinike, jer ima toga što mi smeta, ne malo, ali neću da se obazirem na to, ovo zlo je tako veliko da sve drugo postaje malo. Ako ovo sada ne sklonimo više neće biti važno, jer ćemo zaista nestati. Ne odmah, što uljuljkuje dobar deo ljudi ali hoćemo. Dok se maše parolom "Ne damo Kosovo" Srbija se krčmi, ne znamo šta je sve prodato ili obećano. Sve je "državna tajna" dok ne saznammo i možda je već kasno.

Zemlja se krčmi, truje se, voda, vazduh, zemlja i ljudi, sve je njihov plen. Dilovi se prave ispod žita, korupcija i kriminal su jedine grane privrede koje rade i u to je uključen i veliki deo stanovnika, doborovoljno, kupljeni privilegijama ili ucenjenih poslom.... ako propustimo ovu šansu neće nas biti.

Jedino ona nekako dopire do naroda i to je jedini razlog zašto ja kažem da ću za nju da glasam. I to samo pod uslovom da se ne pojavi neko drugi, bolji, neko ko će veći deo mojih očekivanja da ispuni. Za sada ne vidim nekog takvog.

Ostale iz opozicije koji imalo vrede ne puštaju na tv (niti će ih pustiti) i ne dobijaju šansu, što znači da smo, ako za njih glasamo, prosuli mleko.

Dajte vi meni nekog kandidata koji nema putera na glavi kao Đilas ili nije Marinika, jer oni meni ne znače ništa, ne mislim da su najbolji, samo da su jedini koji imaju neke šanse.

Ako ga nađete kažite i meni, začas ću ja da se predomislim, ne smatram to slabošću.

Od početka govorim da za nju glasam samo zato što ima realne šanse da bar zaljulja ovo čudo, ne nadam se da će pobediti. Drugi imaju daleko manje šanse i samo da se glasovi ne rasipaju glasam za njih. Za sada ali daleko je do izbora.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:28 10.12.2021

Re: Jarile

Reci da se zajebavaš!
Čeda i slični ti delovali ...
Eeee, do kurca!


A dobro sad. I tebi su delovali Jocic, Kostunica, Mladenovic i kako mu se onaj drugi ljubavnik zvase... pa dobro. Nije to bilo bog zna sta ali je makar postojala kakva takva ponuda.

Bolje bi bilo da su se u medjuvremenu izmenjali DS, DSS, LDP i ostali (izuzev G17) nego sto imamo Ovo. Tako bi se i stranke menjale i normalno razvijale pa bi i biraci bili manje pogubljeni. Ubijeni parlamentarizam je Vucicevo glavno oruzje pa ga zato tako revnosno i dalje ubija.

Ja verujem da u Hrvatskoj biraci SDPa ili HDZa ne znaju napamet imena svih onih koji su se poslednjih godina promenili na celu stranke. Zato sto imaju parlamentarizam.

gvozden1 gvozden1 14:14 10.12.2021

Re: Jarile


Ti ne kapiraš osnovno u politici a to je da se tim sredstvima u Srbiji jedino može prići najvećem broju glasača i zato je to jedina ispravna taktika, ako želi da pobedi na izborima?

Važno je da smo se mi složili da to jeste Pink politika, a da li je to dobra taktika, o tome možemo drugi put.
Najbolje posle izbora, ako tim srozavanjem uspe, ne mora da pobedi, neki značajan rezultat je dovoljan, onda to možda i može da se proguta (oni sa jakim stomakom)

A ako ne uspe onda se treba zapitati da li je to bila samo ne baš prijatna taktika, ili je Marinika iskrena Pink političarka.

Videćemo, a ja nešto unapred pretpostavljam.
gvozden1 gvozden1 14:30 10.12.2021

Re: Jarile


Misliš što je ridao na sav glas i hteo da se preda pa mu Davorjanka gurnula cevku u usta i vratila nazad u pećinu? Da

Neće biti da je tako bilo.

Oboje su bili spremni da se predaju, on obukao maršalsku uniformu, ona svečanu haljinu, i istovremeno histerisala.

Onda se u pećinu vratio Sreten Žujović, išamarao oboje, i isterao ih iz pećine.

O tome svedoči i Žujovićeva žena koja kad o Davorjanki priča govori "ona njegova kurva"

Sam Žujović je o tome pričao svom unuku Sanji Ilić, u verziji bez šamara sa vađenjem pištolja na njih.

Ali retke si dede koje će unucima pričati o svojoj brutalnosti, pre će malo ublažavati.

Tako da će pre biti sa je verzija sa šamarima (i nogom u dupe) dakle verzija drugarice Žujović, tačna.

A nesporno je da se Tita toliko ukakio da je napustio partizane, odatle odmah pobegao na Vis, sa Visa u Moskvu, i vratio se tek kad je sve bilo gotovo.

Nije bio sa partizanima kad je osvajan Beograd, pa Peko ujahao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:47 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
svakom koji ja sam gledao.

A jesi li gledao onaj link što sam ga Maksi postavio, ono gde čuva Krunski Venac?

Nešto se mnogo oko tog krunski, krunska, petlja, kanda mu je kruna, ona srpska, mila :)


Nisam, ali sam primetio da je militarističke ložačke simbole, koji pokazuju nezrelost, zamenio sa religijskim, sad na svakom (ajde, dobro, na svakom intervjuu koji sam prelistao) ima nekakavu nakinđurenu ikonu iza. Ne mogu da odlučim šta mi je odbojnije. Ali, najcrnje mi je ono kad je rekao da je DSS-u pristupio kad je slušao neki govor Koštunice, i kako je ne znam šta našao u tom govoru. Ujebotebog, pa čoveče koliko ti imaš godina, i ko još normalan ide da dobrovoljno s0luša govore Voje Košttunice, pa da mu se to svidi, pa onda pristupi stranci. Doduše posle iz nje istera sve najbliže Vojine saradnike (na ovome mu još i najmanje zamaram), verovatno bi i njega da ovaj nije već otišao.

Kažem ti, vrlo mutan lik, zato daj za ovu Mariniku da glasamo, sa njom znamo na čemu smo.







gvozden1 gvozden1 14:51 10.12.2021

Re: Jarile

sa njom znamo na čemu smo.

Baš od toga zebem :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:58 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
sa njom znamo na čemu smo.

Baš od toga zebem :)



Pa glasali ste već za jednog Koštunicu, i vidi šta ispade nakon toga. Zato, druže - Marinika, pusti ove naci mračnjake, ma koliko napuderisani bili, i slikali se ispred ikona i beretki i nosili to neko krunsko granje koje pominješ.
gvozden1 gvozden1 15:18 10.12.2021

Re: Jarile

nosili to neko krunsko granje koje pominješ.

A jesi li mu video koalicionog partnera u toj jurnjavi po netu za njim?

Pazi, objektivno, nije neki, ali ime stranke, obrati pažnju, Pokret Obnove KRALJEVINE SRBIJE!

Kako da propustiš da ne glasa za to?
Ja ne mogu, verujem ni ti, zato hajd mi prvo da glasamo što nam je srcu milo, a ako budemo morali u drugom krugu ćemo se napiti pa ćemo pijani valjda nekako zaokružiti i tu Mariniku.
adviser adviser 15:45 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
nosili to neko krunsko granje koje pominješ.

A jesi li mu video koalicionog partnera u toj jurnjavi po netu za njim?

Pazi, objektivno, nije neki, ali ime stranke, obrati pažnju, Pokret Obnove KRALJEVINE SRBIJE!

Kako da propustiš da ne glasa za to?
Ja ne mogu, verujem ni ti, zato hajd mi prvo da glasamo što nam je srcu milo, a ako budemo morali u drugom krugu ćemo se napiti pa ćemo pijani valjda nekako zaokružiti i tu Mariniku.

Bez Kralja ne valja!
Jadni komunjare, kako bi oni to podneli!
gvozden1 gvozden1 16:34 10.12.2021

Re: Jarile


Bez Kralja ne valja!
Jadni komunjare, kako bi oni to podneli!

Ma odlično.
Samo nisu svesni koliko je to sjajna stvar.

Preplašio ih Tita da kraljevi nose zlato, a oni jadni neuki, preplašeni, ne naviknuti da misle, veruju u to pa se boje.

A kad bi jednom osetili kako je lepo imati svog kralja, svoj presto, pa još kad promaršira kralja Petra garda i kad dame kleknu dole pa se bogu mole, sami bi sebe proklinjali što su protiv te lepote bili.

Srki prvi, on se jadan, kad treba neko dete na engleskom dvoru da se rodi, sav usplahiri, a zamisli tek njegove sreće kad bi čekao prinovu na njegovom dvoru.
Još ako se čeka prestolonaslednik!

Evo mu par linkova da uporedi, gospodstvo monarhije i ovo za šta se on sad, u neznanju, zalaže

MONARHIJA U SRBIJI

REPUBLIKA U SRBIJI
vcucko vcucko 18:47 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1


A kad bi jednom osetili kako je lepo imati svog kralja, svoj presto, pa još kad promaršira kralja Petra garda i kad dame kleknu dole pa se bogu mole, sami bi sebe proklinjali što su protiv te lepote bili.


Dabre. Misliš ovo:



Uff... ovaj, khm... ups!

Jozo daj vode, nemrem dihat od vručine
gvozden1 gvozden1 18:52 10.12.2021

Re: Jarile


Dabre. Misliš ovo

Ne, ne mislim na to.
Mislim na srpskog kralja, a šta su Hrvati snimali, baš me zaboli..... to.

Kome su oni važni neka misli o njima, meni su apsolutno nebitni, i poslednje što mi pada na pamet kad o srpskom kralju pričam su Hrvati.
vcucko vcucko 19:15 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1

Dabre. Misliš ovo

Ne, ne mislim na to.
Mislim na srpskog kralja, a šta su Hrvati snimali, baš me zaboli..... to.

Kome su oni važni neka misli o njima, meni su apsolutno nebitni, i poslednje što mi pada na pamet kad o srpskom kralju pričam su Hrvati.

Ima i puno žešćih, konkretnijih verzija. Ma ne smin kazat, ee...

Nebitno sve ovo, zar zaista misliš da je ova durska koračnica (inače koliko znam potpisana od jednog od Štrausova, oca ili sina bemliih gubave) izvorna srpska pesma?

Čovek verovatno napisao u trenicima odmora, dok je završavao Radetzki Marsch. Pod kojim su vešali decu po Šapcu i Pocerini. A mi treba da skačemo uz to. Ee, Srbi...
zilikaka zilikaka 19:28 10.12.2021

Re: Jarile

Људи, ево трач.

Кажу Мариникина рођена сестра

Ne znam ništa o Mariniki. Evo, sad sam videla da je rođena u Pančevu i to mi dovoljno da ti tvrdim da trač nema blage veze. Jedino se uklapaju godišta, mogle bi biti sestre, razlika između njih je 15 meseci.
To onako bez mnogo provere, poznajući naše Rumune. Malo njih ima uopšte rođaka preko. Mnogo je vremena prošlo od podele Banata pa se svako snalazio na svojoj strani.
A baška, verovatnoča da je neko rođen u Pančevu rođena sestra nekog ko je rođen 73 u sred Transilvanije, u vreme kad nisu mogle granice da se prelaze, je skoro pa nula.
Jedino da kažeš da je u pitanju naše diplomatsko osoblje u Rumuniji (to čak mogu da proverim) al teško i tad, bili bi u Bukureštu.
Nit bi LAura tamo mogla da bude to što jeste da je poreklom iz Srbije, nit bi PAnčevka bila to što jeste da je zapravo iz Transilvanije.

MAda, volela bih ja da i mi imamo jednu Lauru, ma šta bila.
gvozden1 gvozden1 19:29 10.12.2021

Re: Jarile

zar zaista misliš da je ova durska koračnica (inače koliko znam potpisana od jednog od Štrausova, oca ili sina bemliih gubave) izvorna srpska pesma

Šta si ti, neki muzikolog?
I zato me zaboli, da li je izvorno srpska.
Peva o srpskom kralju, o slobodi Srbije, meni dosta. Ako neko tome traži neke rupe, ozbiljno se zapitam o motivima.

Nisam primetio da ti smeta što su komunisti prepevavali četničke, sad nešto oko srpske pesme istražuješ, pa kao, ma nije srpska.

Ima li išta srpsko, ili smo sve prepisali od Hrvata?
vcucko vcucko 19:40 10.12.2021

Re: Jarile

gvozden1
zar zaista misliš da je ova durska koračnica (inače koliko znam potpisana od jednog od Štrausova, oca ili sina bemliih gubave) izvorna srpska pesma

Šta si ti, neki muzikolog?
I zato me zaboli, da li je izvorno srpska.
Peva o srpskom kralju, o slobodi Srbije, meni dosta. Ako neko tome traži neke rupe, ozbiljno se zapitam o motivima.

Nisam primetio da ti smeta što su komunisti prepevavali četničke, sad nešto oko srpske pesme istražuješ, pa kao, ma nije srpska.

Ima li išta srpsko, ili smo sve prepisali od Hrvata?

Bože me sačuvaj i sakloni.

Nigde nisam napisao da smo mi prepisali od Rvata. Nego i jedni i drugi od Auštrijanaca.

A komunisti su bili prilježni u prepravljanju tuđih pesama, to stoji. Ne samo četničkih, nego i recimo belogardejskih.

zilikaka zilikaka 20:01 10.12.2021

Re: Jarile

A komunisti su bili prilježni u prepravljanju tuđih pesama, to stoji. Ne samo četničkih, nego i recimo belogardejskih.

Da se ne lažemo, ako neko ume da napravi himnu, motivacionu pesmu, koračnicu, onda su to sigurno Rusi, bez obzira pod kojim režimom. Urade ih vrhunski i potpuno je normalno što se primaju i dalje. Naročito kod nas na istoku, koji ipak imamo nekih zajedničkih tačaka po pitanju i melosa i "ganjivosti". Već kod Nemaca i dalje na zapad je tradicionalni melos drugačiji pa verovatno ne bi tako prolazilo.
Nije čudo što se od njih prepisuje. I meni da treba na brzinu nešto (recimo himna nekih protesta, prvo bih prelistala šta već ima gotovo kod Rusa.
vcucko vcucko 20:07 10.12.2021

Re: Jarile

srdjan.pajic


freehand freehand 20:16 10.12.2021

Re: Jarile

adviser
freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.

Vidi, Advajzeru, ili kako li se već i sad sve zoveš: nisi ti kriv što ja sebi dozvoljavam da ulazim u razgovor sa moronima.
Svaki pokušaj razgovora sa tobom u bilo kojoj inkarnaciji uvek se završavao i završava time da me je sramota što sam glup da pristajem na tvoje poštapalice i idiotluke.
Ajd mrš.
adviser adviser 20:32 10.12.2021

Re: Jarile

freehand
adviser
freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.

Vidi, Advajzeru, ili kako li se već i sad sve zoveš: nisi ti kriv što ja sebi dozvoljavam da ulazim u razgovor sa moronima.
Svaki pokušaj razgovora sa tobom u bilo kojoj inkarnaciji uvek se završavao i završava time da me je sramota što sam glup da pristajem na tvoje poštapalice i idiotluke.
Ajd mrš.

Užas!
freehand freehand 20:36 10.12.2021

Re: Jarile

A jel si se zapitala zašto opozicija ne može da pređe 10%?

Zato što 9 godina službe i mejnstrim mediji u Srbiji ne rade ništa drugo nego truju javnost ispirajući mozak 8onima što ga imaju), prosipajući najcrnje laži uz pomoć tebe i kolega što služite jeftinom spinovanju i prodavanju muda za bubrege na teme poput "bivša vlast" i "svi su isti"?
freehand freehand 20:38 10.12.2021

Re: Jarile

adviser
freehand
adviser
freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.

Vidi, Advajzeru, ili kako li se već i sad sve zoveš: nisi ti kriv što ja sebi dozvoljavam da ulazim u razgovor sa moronima.
Svaki pokušaj razgovora sa tobom u bilo kojoj inkarnaciji uvek se završavao i završava time da me je sramota što sam glup da pristajem na tvoje poštapalice i idiotluke.
Ajd mrš.

Užas!

Pa nekako je i logično da vas petorica-šestorica, koliko vas već ima od čarlija do ovih sad pseudonima pod kojima sereš non-stop budete prvi kojima ću reći ovo:
jedi bre govna.


sad mi je nekako lakše.
freehand freehand 20:41 10.12.2021

Re: Jarile

Samo da pojasnim ovo mada nisi trazio: nemam nikakav otklon spram zapada. Nikada nisam menjao uverenje da za Srbiju postoji bilo koja druga opcija osim EU. Ili da podsetim na staro geslo: EU nema alternativu :)) Uz sve mane i izazove - zbog Poljaka, Orbana, Janse i drugih nacionalno prosvecenih lidera - to je najbolji postojeci okvir u koji bi Srbija trebala da se uklopi.

E sad da skapiraš da nije problem u Poljskoj i Mađarskoj, nego upravo u Francuskoj, Nemačkoj, Holandiji. Veliku Britaniju više ne mogu da navodim u ovom kontekstu, jebiga.

Sto se drugog tice bio i ostao - sto bi se danas reklo - Anacionalista.

Ali ti je ta atnena za nacionalno prilično osetljivija.
Opet, nije to nužnološe. Ja sam, na primer, reaktivni nacionalista. i reagujem samo na šoviniste, bez obzira sa koje strane udaraju.
adviser adviser 20:50 10.12.2021

Re: Jarile

freehand
adviser
freehand
adviser
freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.

Vidi, Advajzeru, ili kako li se već i sad sve zoveš: nisi ti kriv što ja sebi dozvoljavam da ulazim u razgovor sa moronima.
Svaki pokušaj razgovora sa tobom u bilo kojoj inkarnaciji uvek se završavao i završava time da me je sramota što sam glup da pristajem na tvoje poštapalice i idiotluke.
Ajd mrš.

Užas!

Pa nekako je i logično da vas petorica-šestorica, koliko vas već ima od čarlija do ovih sad pseudonima pod kojima sereš non-stop budete prvi kojima ću reći ovo:
jedi bre govna.


sad mi je nekako lakše.

Ne mogu da verujem!
Ovo je baš ružno!
freehand freehand 21:17 10.12.2021

Re: Jarile

adviser
freehand
adviser
freehand
adviser
freehand
Što nisu Đinđiću nabildovali rejting?!
Pravićete vi Tuinjavog od blata.

Piše u komentaru na koji kobajagi odgovaraš, ali to je za pismene.

Ko je to bio toliko pametan pa liku za koga niko nije čuo 'bildovali' rejting.
Što nisu bildovali tome za kojega su svi čuli!?
Standardne tlapnje budala.

Vidi, Advajzeru, ili kako li se već i sad sve zoveš: nisi ti kriv što ja sebi dozvoljavam da ulazim u razgovor sa moronima.
Svaki pokušaj razgovora sa tobom u bilo kojoj inkarnaciji uvek se završavao i završava time da me je sramota što sam glup da pristajem na tvoje poštapalice i idiotluke.
Ajd mrš.

Užas!

Pa nekako je i logično da vas petorica-šestorica, koliko vas već ima od čarlija do ovih sad pseudonima pod kojima sereš non-stop budete prvi kojima ću reći ovo:
jedi bre govna.


sad mi je nekako lakše.

Ne mogu da verujem!
Ovo je baš ružno!

Ne, ovo je baš taman.
nebrojeno puta pokušao sam da sa vama, koliko god da vas ima, komuniciram uljudno i sa uvažavanjem, razgovaram kao da ste normalni. I po pravilu dobijao idiotske odgovore u obliku prostih ili prostoproširenih rečenica bez smisla i sadržaja, kao najbestidnije vređanje i mozga i pokušaja da se održi makar privid normalnosti.
E pa vreme je da se prizna tužna ali neumitna istna - od toga nema ništa.
zato - jedi bre govna, i mrš morončino.
looping looping 07:38 11.12.2021

Re: Jarile

freehand
A jel si se zapitala zašto opozicija ne može da pređe 10%?

Zato što 9 godina službe i mejnstrim mediji u Srbiji ne rade ništa drugo nego truju javnost ispirajući mozak 8onima što ga imaju), prosipajući najcrnje laži uz pomoć tebe i kolega što služite jeftinom spinovanju i prodavanju muda za bubrege na teme poput "bivša vlast" i "svi su isti"?

A za 4 godine isto, a za 8 godina opet isto....


Verujem da nikad nećeš da priznaš da si pogrešio ali tvoja greška se vidi u praksi i videće se još dugi niz godina.
Suština je u tome da ova vlast, koliko god loša, trenutno nema alternativu, jer ta alternativa ne može da bude ova prethodna banda, a ni njeni izdanci/ opušci.
Najveća sreća i zadovoljstvo ove vlasti su upravo ovakvo đubre (ne znam kako drugačije da se izrazim) od opozicije.

Danas skoro svako ima pristup internetu, opozicionoj TV, opozicionim novinama.
Stvarno je više smešno pričati o blokadi medija.

PS.
Ajd' sad na vređanje (ti pametan, svi ostali moroni, debili...) jer nema šta drugo da se odgovori na ovo iznad.
zilikaka zilikaka 10:11 11.12.2021

Re: Jarile

Danas skoro svako ima pristup internetu, opozicionoj TV, opozicionim novinama.
Stvarno je više smešno pričati o blokadi medija.

Ima tu nešto i u raspodeli, kome je šta dostupno koliko kojih ima, i to ova vlast odlično ume da izračuna a duboko sam ubeđena da je i tebi poznato.
Dakle, koji procenat ukupnih glasača koristi internet, i ako koristi,da li samo za razmenu slika sa poznanicima na fejsu.
Ogromna većina prati TV, i to RTS i Pink. Ima zašto. Il zbog navike il što im neguju primitivne porive, pa uz to ubace i sve što treba da im prođe kroz uši.
Ovi što stvarno traže informacije po internetu su brojčano zanemarljivi.
mariopan mariopan 13:12 11.12.2021

Re: Jarile

gvozden1

Ti ne kapiraš osnovno u politici a to je da se tim sredstvima u Srbiji jedino može prići najvećem broju glasača i zato je to jedina ispravna taktika, ako želi da pobedi na izborima?

Važno je da smo se mi složili da to jeste Pink politika, a da li je to dobra taktika, o tome možemo drugi put.
Najbolje posle izbora, ako tim srozavanjem uspe, ne mora da pobedi, neki značajan rezultat je dovoljan, onda to možda i može da se proguta (oni sa jakim stomakom)

A ako ne uspe onda se treba zapitati da li je to bila samo ne baš prijatna taktika, ili je Marinika iskrena Pink političarka.

Videćemo, a ja nešto unapred pretpostavljam.



Ako ne uspe gledaćeš Vučića na svim televizijama još dva mandata, to ti ne gine. Ako budeš ima televizor, jer, možda je i to založio kod neke banke.
mariopan mariopan 13:27 11.12.2021

Re: Jarile

zilikaka
Danas skoro svako ima pristup internetu, opozicionoj TV, opozicionim novinama.
Stvarno je više smešno pričati o blokadi medija.

Ima tu nešto i u raspodeli, kome je šta dostupno koliko kojih ima, i to ova vlast odlično ume da izračuna a duboko sam ubeđena da je i tebi poznato.
Dakle, koji procenat ukupnih glasača koristi internet, i ako koristi,da li samo za razmenu slika sa poznanicima na fejsu.
Ogromna većina prati TV, i to RTS i Pink. Ima zašto. Il zbog navike il što im neguju primitivne porive, pa uz to ubace i sve što treba da im prođe kroz uši.
Ovi što stvarno traže informacije po internetu su brojčano zanemarljivi.



Tačno.

Od moje generacije gotovo niko koga poznajem nema kompjter a malo njih ima pametni telefon. To je skupo za prosećnog penzionera.

Penzije su male, jedva dostaju za goli život za skoro pedeset posto penzionera, pa niti mogu da kupe kompjuter niti bi mogli da plaćaju internet, dakle oni su u mrklom mraku što se tiče informisanosti.

TO koristi Vučić i truje narod preko državnih medija koje je sasvim zarobio. Preko TRS koji svi plaćamo a on radi u korist Vučića i gomile parazita oko njega, na našu štetu.

Laž koja nam se namerno podmeće je da imamo svi iste šanse da se informišemo. Pola naroda u Srbiji nema pojma šta se događa jer su isključeni iz stvarnosti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:11 11.12.2021

Re: Jarile

Miša Sorbona


Marinika BU

adviser adviser 15:27 11.12.2021

Re: Jarile

dogodinedragosevac
Miša Sorbona


Marinika BU


Pa da!
Zamisli koliko neko treba da bude budalčina da se ruga sa nečija dva fakulteta i doktoratom sa Sorbone.
Pa makar bi to tome kome se ruga trebalo da služi na čast - i ne bi trebalo da bude sporno.
Mada nije lepo niti da se ruga Marinikinom BU.
Черевићан Черевићан 13:49 05.12.2021

дал' тек тада биће... када

а дотле с'културом ћемо тапкати у месту

све је слично
само ми старимо,
и зарад ...тог'
треба да маримо
solo solo 14:10 05.12.2021

Nema ga Čarli. U temi smo


Čarli je opet nešto zaebo. Nema ga na spisku. Mačak Toša opet na ledu.



Pravda za Čarlija!

Taso reci nešto!
mariopan mariopan 14:29 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

solo

Čarli je opet nešto zaebo. Nema ga na spisku. Mačak Toša opet na ledu.



Pravda za Čarlija!

Taso reci nešto!

Ovo je blog o blokiranju? Pa blokirani su, bre!
solo solo 14:33 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ovo je blog o blokiranju? Pa blokirani su, bre!


Ne osećam empatiju u tvom glasu draga Mery.
Al' si bar odreagovala.

Pošto pišeš priče iz zone sumraka šta misliš da napišeš jednu o Čarlijevom nestanku.
mariopan mariopan 14:57 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Al' si bar odreagovala.

Od empatije je i reakcija
Pošto pišeš priče iz zone sumraka šta misliš da napišeš jednu o Čarlijevom nestanku.

Žao mi je i ako ga sklone u plakar na neko vreme.
tess1 tess1 15:24 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Čarli je opet nešto zaebo. Nema ga na spisku. Mačak Toša opet na ledu.

"To nije lepo", što bi rekao Emsi.
shmoo shmoo 15:28 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

solo


Мајн брудер комунист, нисам Таса, тај је, како ми рекоше, ликвидиран у некој јарузи у околини Барајева као невина цивилна жртва неких ранијих грађанских немира у овој Србији, и још увек се не зна тачна локација тог стратишта.

Али ево придружујем се за Чарлија као што сам то одувек и чинио.

(Зашто опет имам дојам да овде понестаје ваздуха? Није ваљда корона? Или је то или се ближе опет неки избори у Србији где ћемо бирати мање од два зла или идемо у сусрет неком судбинском и историјском референдуму исто као што је судбинска и историјска свака утакмица наше фудбалске репрезентације. Србије.)

freehand freehand 15:41 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Čarli je opet nešto zaebo. Nema ga na spisku. Mačak Toša opet na ledu.

"To nije lepo", što bi rekao Emsi.

Ali je to pravljenje duplih i rezervnih naloga prilično bolesno, po mom sudu.
tess1 tess1 15:57 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ali je to pravljenje duplih i rezervnih naloga prilično bolesno, po mom sudu.

Meni je i jedan ovaj moj sve teži i nastraniji. :)

Da, iznenadilo jer Emsi ne pravi glupe poteze, on drži do određenog čistunstva, to je njegov manir ovde, čistog srca, dobrote, besorijekornosti, šapicama te malo umaže govancetom i onda si ti mrljav, a on ne, čist (izvini se! to nije lepo!) i itd..
freehand freehand 16:45 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Meni je i jedan ovaj moj sve teži i nastraniji. :)

Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.
Mislim, ok to kad neko bude banovan trajno pa se pojavi sa novim pseudonimom - to i da razumem. Al da istovremeno nastupa pod više nadimaka ili da ima rezervne Nick-ove - to je poseban oblik duševne patnje.
shmoo shmoo 16:52 05.12.2021

Одавно дефлорисани матори дефлоратори

solo



У праву си ти.





Palimo debeli odavle!




Видим сада то и сам.

Постаје све загушљивије.

Снаћи ће се већ Чарли и сам.

Није му ово првина. А ни нама двојици.

Одавно смо сва тројица изгубили невиност на Блогу Б92. Таква је ово кафана, јбг.

tess1 tess1 17:05 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.

Ma dobro, nisam ja prava crkvena vrata da bih ga kritikovala radi toga, imam priču do pakla i nazad iza sebe, svjedoci ste. :)

Ali kad se sjetim koliko je puta neki moj gadan komentar citirao cijeli u komadu radi jedne gadne rečenice koju izvuče onako na vidjelo, overi još jednom, (iako sam ga molila i na porukama par puta da to ne radi, ok, uzmi samo tu rečenicu, odgovori "ko najutijo" ) i napiše "strašno!", prije me iritirao (i vrijeđao vulgarnostima), al sad je ova glupost nakon maestralne perfidnosti samo razočaranje*, jadno..

*) ispravno je i razočarenje (i meni prirodnije, al dobro:), prednost daju razočaranju
adviser adviser 17:16 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.

Ma dobro, nisam ja prava crkvena vrata da bih ga kritikovala radi toga, imam priču do pakla i nazad iza sebe, svjedoci ste. :)

Ali kad se sjetim koliko je puta neki moj gadan komentar citirao cijeli u komadu radi jedne gadne rečenice koju izvuče onako na vidjelo, overi još jednom, (iako sam ga molila i na porukama par puta da to ne radi, ok, uzmi samo tu rečenicu, odgovori "ko najutijo" ) i napiše "strašno!", prije me iritirao (i vrijeđao vulgarnostima), al sad je ova glupost nakon maestralne perfidnosti samo razočaranje*, jadno..

*) ispravno je i razočarenje (i meni prirodnije, al dobro:), prednost daju razočaranju

Nisi u pravu!
Mislim da on to ne radi iz zle namere.
mariopan mariopan 17:19 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

freehand
Meni je i jedan ovaj moj sve teži i nastraniji. :)

Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.
Mislim, ok to kad neko bude banovan trajno pa se pojavi sa novim pseudonimom - to i da razumem. Al da istovremeno nastupa pod više nadimaka ili da ima rezervne Nick-ove - to je poseban oblik duševne patnje.

Ja neko vreme uopšte ne kapiram da je to neki stari nik i ne prepoznajem druge blogere pod novim imenom, to vi uvek prepoznate a ja se samo čudim....samo njega uvek prepoznam.
tess1 tess1 17:24 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Mislim da on to ne radi iz zle namere.

Pa da, o dobrim namjerama je riječ. I govancetu na šapicama.

(isti čovjek je rekao o putu do pakla i nacionalizmu utočištu hulja)
adviser adviser 17:26 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

mariopan
freehand
Meni je i jedan ovaj moj sve teži i nastraniji. :)

Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.
Mislim, ok to kad neko bude banovan trajno pa se pojavi sa novim pseudonimom - to i da razumem. Al da istovremeno nastupa pod više nadimaka ili da ima rezervne Nick-ove - to je poseban oblik duševne patnje.

Ja neko vreme uopšte ne kapiram da je to neki stari nik i ne prepoznajem druge blogere pod novim imenom, to vi uvek prepoznate a ja se samo čudim....samo njega uvek prepoznam.

Samo jedan bloger zaslužuje da se tituliše - dostojnim.
To je mariopan.
Ne samo zbog njenog teškog odrastanja, u domu, bez roditelja.
Već i zbog toga što na blogu nikada nije razgovarala na način da ikoga unizi.
Jedna je mariopan!
docsumann docsumann 17:26 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

mariopan
freehand
Meni je i jedan ovaj moj sve teži i nastraniji. :)

Ali Čarliju, Emsiju, Mačku Toši i Advajzeru očigledno nije.
Mislim, ok to kad neko bude banovan trajno pa se pojavi sa novim pseudonimom - to i da razumem. Al da istovremeno nastupa pod više nadimaka ili da ima rezervne Nick-ove - to je poseban oblik duševne patnje.

Ja neko vreme uopšte ne kapiram da je to neki stari nik i ne prepoznajem druge blogere pod novim imenom, to vi uvek prepoznate a ja se samo čudim....samo njega uvek prepoznam.



čarli promjeni kostim i šminku, ali zadrži naglasak
adviser adviser 17:27 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Mislim da on to ne radi iz zle namere.

Pa da, o dobrim namjerama je riječ. I govancetu na šapicama.

(isti čovjek je rekao o putu do pakla i nacionalizmu utočištu hulja)

Molim malo opširnije - i jasnije!
mariopan mariopan 17:35 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Jedna je mariopan!

Ti li si mačak?
solo solo 21:00 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ali je to pravljenje duplih i rezervnih naloga prilično bolesno, po mom sudu.


Bolestan sud.
solo solo 21:05 05.12.2021

Re: mariopan

Ja neko vreme uopšte ne kapiram da je to neki stari nik i ne prepoznajem druge blogere pod novim imenom, to vi uvek prepoznate a ja se samo čudim....samo njega uvek prepoznam


Jel to ono - kad ti pričaš na Grčkom ja te sve razumem a kad Grci pričaju ja ih ništa ne razumem
solo solo 21:07 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

čarli promjeni kostim i šminku, ali zadrži naglasak


To je zato što je položio gramatiku al' je pao iz pisci.

Kod debelog, se razme.

Dobro je Čarli, živ si.

Za Advisera. 2018g. Kakav potez



freehand freehand 22:14 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

solo
Ali je to pravljenje duplih i rezervnih naloga prilično bolesno, po mom sudu.


Bolestan sud.

Mislim da je nešto oko šuljeva i noćnog suda, al rešava se to. No voriz.
freehand freehand 22:19 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ma dobro, nisam ja prava crkvena vrata da bih ga kritikovala radi toga, imam priču do pakla i nazad iza sebe, svjedoci ste. :)

Ajd još jednom: mnogi su ovde pod raznim uslovima i na razne načine - uz psovke, zaklinjanja, patetična pozdravljanja - odlazili da se nikad ne vrate. Neki se vraćali pod drugim a neki pod istim nick-om. I sve je to ok, i sve je to ljudski i blogerski.
Ono što ne razumem jeste da čovek napravi paralelno nekoliko naloga i koristi jedan dok ga ne oteraju, a onda aktivira drugi. Čemu to služi?
Toliko mu znači ovo mesto?
Ili misli da on toliko znači ovom mestu?
Narkomanija, duševna bolest, jebemliga šta je u pitanju.
mariopan mariopan 22:19 05.12.2021

Re: mariopan

solo
Ja neko vreme uopšte ne kapiram da je to neki stari nik i ne prepoznajem druge blogere pod novim imenom, to vi uvek prepoznate a ja se samo čudim....samo njega uvek prepoznam


Jel to ono - kad ti pričaš na Grčkom ja te sve razumem a kad Grci pričaju ja ih ništa ne razumem

tess1 tess1 23:31 05.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Toliko mu znači ovo mesto?
Ili misli da on toliko znači ovom mestu?

Da, i jedno i drugo, znači mu više nego npr meni, a i on je ovde već napravio sebi mjesto, mislim, nije on u sukobu sa svima (kao npr ja, zezam se:). Nisam o njemu razmišljala, ovako na prvu, interesantno je kako uspijeva održati jedan monoton razlog što ga banuju i jedan monoton razlog da se ne mijenja tj ostaje isti, prepoznatljiv,
i pri tom:
1) nije problematičan (nije nasilan, ne psuje, ok, omakne se poneka vulgarnosti il prava priroda)
2) drugi pristaju na njegova "nenasilna" pravila radi kojih će biti banova i vratiti se i biti banova i vratiti se, nije konfliktan ali neprilagodljivost okrene u svoju korist zadivljujuće lako
3) ima njih par kojima se dodvorava, i tu mi pokazuje najviše inteligencije npr kad mu se krene klimati stolica on odabere muziku samo za odabrano društvo i itd, sjećam se jednom ga branila nešto Tadejus a kudio Bane, i u njihovom sukobu on bira Banetovu stranu, nema kod njega nepromišljenih izbora ili velike žrtve, ali ima status progonjenog, vrlo interesantno..

I u toj izverziranosti tj rutini ban-blog (izvini se! strašno! samo za dobre ljude!) omakne se nalog od prije 3 god, pa jbt kakva pukotina..
adviser adviser 07:52 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Toliko mu znači ovo mesto?
Ili misli da on toliko znači ovom mestu?

Da, i jedno i drugo, znači mu više nego npr meni, a i on je ovde već napravio sebi mjesto, mislim, nije on u sukobu sa svima (kao npr ja, zezam se:). Nisam o njemu razmišljala, ovako na prvu, interesantno je kako uspijeva održati jedan monoton razlog što ga banuju i jedan monoton razlog da se ne mijenja tj ostaje isti, prepoznatljiv,
i pri tom:
1) nije problematičan (nije nasilan, ne psuje, ok, omakne se poneka vulgarnosti il prava priroda)
2) drugi pristaju na njegova "nenasilna" pravila radi kojih će biti banova i vratiti se i biti banova i vratiti se, nije konfliktan ali neprilagodljivost okrene u svoju korist zadivljujuće lako
3) ima njih par kojima se dodvorava, i tu mi pokazuje najviše inteligencije npr kad mu se krene klimati stolica on odabere muziku samo za odabrano društvo i itd, sjećam se jednom ga branila nešto Tadejus a kudio Bane, i u njihovom sukobu on bira Banetovu stranu, nema kod njega nepromišljenih izbora ili velike žrtve, ali ima status progonjenog, vrlo interesantno..

I u toj izverziranosti tj rutini ban-blog (izvini se! strašno! samo za dobre ljude!) omakne se nalog od prije 3 god, pa jbt kakva pukotina..

M'da!
Ne mogu da se složim sa navedenim, jer je, između ostalog, puno međusobno suprotstavljenih iskaza.
bene_geserit bene_geserit 08:11 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

nema kod njega nepromišljenih izbora ili velike žrtve, ali ima status progonjenog, vrlo interesantno

Ipak blogodrugaru Čarliju treba odati priznanje da je evoluirao od klasičnog trola do samo daveža manje više. Čak se par puta i desilo da je napisao komentar koji je imalo smisla pročitati, zvuči neverovatno ali stvarno se desilo.
Tako da promenio se na bolje, to je lepo za videti.
A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko.
freehand freehand 08:33 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko.

Meni je to nebitno. Pitam samo u čemu je štos sa paralelnim nalozima?
tess1 tess1 09:13 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko

Moderacija me banovala dva puta, odmah na početku, sjećam se zašto i sad bih reagovala kao tad, i drugi tj poslednji put (nije i zadnji:) sam izazvala da me banuju, obrisali su nekoliko mojih naloga na moj zahtjev (pardon, molbu). Ovde na blogu me banovao Krkar na jedan dan jer sam komentarisala neku njegovu gošću koja je napisala da je u Novembru groblje bilo blatnjavo, banovao me zato što nije imao kud :), i onaj policajac me zamolio da ne dolazim na njegov blog sa slikom mlade cure i đeda očešava se o nju u autobusu, banovao me Radojica na onom njegovom monolog blogu o banovanju Trampa, bio je u dilemi da li je to lepo ili ne, da li je demokratski banovati?,i prijetio je da bi mi skinuo bogumilsku (?) glavu, al em je u Japanu em dok on dođe gerila iz Srbije će već poharati moj bogumilski zavičaj.. i ovde sam već rekla da oni koji me ne žele na blogu lijepo napišu ispod i to neće stvoriti mržnju među nama, zdravije je (neću reći poštenije jer ovde poštenih nema:), pasivna-agresija i licemjerje škodi, jede čovjeka iznutra..

Zašto Emsija banuju? U tom pitanju tj odgovoru je rješenje enigme perfidno nivelisanog i nenasilnog mačijeg terora..
tess1 tess1 09:14 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

M'da!
Ne mogu da se složim sa navedenim, jer je, između ostalog, puno međusobno suprotstavljenih iskaza.

Da, ali moju kritiku možeš iskoristiti u svoju korist, znaš i sam..
adviser adviser 09:25 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko

Moderacija me banovala dva puta, odmah na početku, sjećam se zašto i sad bih reagovala kao tad, i drugi tj poslednji put (nije i zadnji:) sam izazvala da me banuju, obrisali su nekoliko mojih naloga na moj zahtjev (pardon, molbu). Ovde na blogu me banovao Krkar na jedan dan jer sam komentarisala neku njegovu gošću koja je napisala da je u Novembru groblje bilo blatnjavo, banovao me zato što nije imao kud :), i onaj policajac me zamolio da ne dolazim na njegov blog sa slikom mlade cure i đeda očešava se o nju u autobusu, banovao me Radojica na onom njegovom monolog blogu o banovanju Trampa, bio je u dilemi da li je to lepo ili ne, da li je demokratski banovati?,i prijetio je da bi mi skinuo bogumilsku (?) glavu, al em je u Japanu em dok on dođe gerila iz Srbije će već poharati moj bogumilski zavičaj.. i ovde sam već rekla da oni koji me ne žele na blogu lijepo napišu ispod i to neće stvoriti mržnju među nama, zdravije je (neću reći poštenije jer ovde poštenih nema:), pasivna-agresija i licemjerje škodi, jede čovjeka iznutra..

Zašto Emsija banuju? U tom pitanju tj odgovoru je rješenje enigme perfidno nivelisanog i nenasilnog mačijeg terora..

Banovanje je mera koja ukazuje na deficit demokratskog potencijala i, stoga, nespremnost na ravnopravnu (uslovno) borbu mišljenja.
Naravno, ravnopravnost sam naveo uslovno, jer nema svako od sagovornika jednak misaoni potencijal i, naravno, sposobnost njegovog iskaza.
adviser adviser 09:28 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
M'da!
Ne mogu da se složim sa navedenim, jer je, između ostalog, puno međusobno suprotstavljenih iskaza.

Da, ali moju kritiku možeš iskoristiti u svoju korist, znaš i sam..

Od kritike je mnogo važnija svest o vlastitoj omeđenosti.
tess1 tess1 09:47 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Banovanje je mera koja ukazuje na deficit demokratskog potencijala i, stoga, nespremnost na ravnopravnu (uslovno) borbu mišljenja.
Naravno, ravnopravnost sam naveo uslovno, jer nema svako od sagovornika jednak misaoni potencijal i, naravno, sposobnost njegovog iskaza.

Ne, banovanje je ok, pa i moje, kako kažu naši stari bogumili "sam pao, sam se ubio", snosi malo odgovornost za ovu svoju nevinost po blogu.. Ljudi ni u realnosti ne trpe ono što ne moraju, ja ne trpim, ti kad bi samo jedno podapeo pa tepao, umiljavao se, mi bi završili.. Ni mene ne moraju trpiti, i ne trpe, reaguju, moderacija mi je već rekla da me mnogo prijavljuju, i sad, ispostavilo se da i ovakva uprkos tvojoj toliko puta spomenutoj dobroti i čistom srcu nisam tako često banovana, i plus si ti na svojoj zemlji, ja sam došljak tj bogumil (e sad je gotovo:).. Imaš li ti na to neki realističan odgovor, da staviš kratko prst tj šapicu na čelo?
adviser adviser 10:00 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Banovanje je mera koja ukazuje na deficit demokratskog potencijala i, stoga, nespremnost na ravnopravnu (uslovno) borbu mišljenja.
Naravno, ravnopravnost sam naveo uslovno, jer nema svako od sagovornika jednak misaoni potencijal i, naravno, sposobnost njegovog iskaza.

Ne, banovanje je ok, pa i moje, kako kažu naši stari bogumili "sam pao, sam se ubio", snosi malo odgovornost za ovu svoju nevinost po blogu.. Ljudi ni u realnosti ne trpe ono što ne moraju, ja ne trpim, ti kad bi samo jedno podapeo pa tepao, umiljavao se, mi bi završili.. Ni mene ne moraju trpiti, i ne trpe, reaguju, moderacija mi je već rekla da me mnogo prijavljuju, i sad, ispostavilo se da i ovakva uprkos tvojoj toliko puta spomenutoj dobroti i čistom srcu nisam tako često banovana, i plus si ti na svojoj zemlji, ja sam došljak tj bogumil (e sad je gotovo:).. Imaš li ti na to neki realističan odgovor, da staviš kratko prst tj šapicu na čelo?

Ti (meni) nisi bogumil, nego si moja.
Kome god (drugome) si bogumil, taj je teški budalčina.
A sada ćao, moram da idem do banke.
adviser adviser 14:29 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Kome god (drugome) si bogumil, taj je teški budalčina.

Zašto juče nisi reagovao kad nasilni Bucko pravi aluziju na moju vjeroispovjest?

Мислим да то код ње има везе са вероисповешћу. Мислим, кад већ толико мрзи крмке и крметину.


Bucko, vidim da si kod Nataše dopisao kilometarski komentar, cc, i primjetim da ti se onaj deponija blog kod Mirele baš izjalovio, cc, opet blogeri nisu prepoznali učenost, talente i dobru volju da se družiš s njima?

Emsi, tebi ne vjerujem ni riječ, možda nisi ni svjestan da su ti empatije i tribalnost samo u svrhu preživljavanje ovde, štono kažu, tako naučio.. tj valjda do sada znaš cijenu svega, koliko si spreman i mrcvariti druge i primati udarce da bi opstao.

Ne bih ja meni pridavao previše pažnje.
tess1 tess1 14:38 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ne bih ja meni pridavao previše pažnje.

Reci to moderatoru, i sačekaj odgovor.. ja sam danas par minuta razmišljala o Krkaru i Tadejus, uzeli su moju pažnju i misli.
tess1 tess1 14:43 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Šta je to moderator?

Evo, obavjestila sam ga, možda ti se javi, ukaže?
adviser adviser 14:55 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Šta je to moderator?

Evo, obavjestila sam ga, možda ti se javi, ukaže?

Što bi se meni to javilo?
tess1 tess1 14:57 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Što bi se meni to javilo?

Ovaploti, dobije ljudsko obličje i ti ga vidiš, saznaš šta je to.
tess1 tess1 14:58 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ne možeš stalno živjeti u neznanju. To nije lepo.
adviser adviser 15:02 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Ne možeš stalno živjeti u neznanju. To nije lepo.

Ne moram ja da znam sve!
Jednom bio kod drugara.
Njegova ćerkica tada imala tri godine - i priča samo tako.
Pitam ja nju kako ti to sve znaš?
Ona odgovori kao iz topa - ne znam ja sve, ja znam svašta.
solo solo 19:37 06.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Mislim da je nešto oko šuljeva i noćnog suda, al rešava se to. No voriz.


Trebalo bi da možeš to bolje. Presušila ti mašta od silne zlobe.

Pritom hemoroidnu teoriju je patentirao onaj rednek Pajić, red bi bio da označiš kad ga parafraziraš.
shmoo shmoo 09:43 07.12.2021

У теми смо, јашта... К'о и увек

freehand
A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko.

Meni je to nebitno. Pitam samo u čemu je štos sa paralelnim nalozima?


Никада нисам паралелно користио налоге на Блогу Б92.

Првобитно сам био Таса Дебели. Па када су ме први пут бановали као таквог, користио Корисничко име 2 (направљен из пуког зезања око тих дуплих и вишеструких никова на неком Фуксовом блогу). Дакле, није паралелно него због немогућности да користим Таса Дебели.

А онда су ми трајно бановали Таса Дебели. Одмах, неколико дана касније, и Корисничко име 2. Такође трајно.

Шест месеци касније постао сам Шму.

Дакле, ни у једном тренутку паралелно него сукцесивно.

Тако да се слажем са тобом. Ни ја не схватам чему служе паралелни налози.

Да није због тога да би се самом себи давале препоруке?

То ми једино пада на памет.






adviser adviser 19:32 07.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

solo
Mislim da je nešto oko šuljeva i noćnog suda, al rešava se to. No voriz.


Trebalo bi da možeš to bolje. Presušila ti mašta od silne zlobe.

Pritom hemoroidnu teoriju je patentirao onaj rednek Pajić, red bi bio da označiš kad ga parafraziraš.

O čemu se tu radi?
Molim dodatne informacije!
freehand freehand 22:28 07.12.2021

Re: У теми смо, јашта... К'о и увек

Никада нисам паралелно користио налоге на Блогу Б92.



Slažeš, ne trepneš.

Kao što ti koji si vrištao ovde MODERACIJOOOOO BANUJ OVOGONOG i Omegi u pet navrata savetovao da banuje nešto prebacuješ Tss oko prijava.
freehand freehand 22:29 07.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

adviser
solo
Mislim da je nešto oko šuljeva i noćnog suda, al rešava se to. No voriz.


Trebalo bi da možeš to bolje. Presušila ti mašta od silne zlobe.

Pritom hemoroidnu teoriju je patentirao onaj rednek Pajić, red bi bio da označiš kad ga parafraziraš.

O čemu se tu radi?
Molim dodatne informacije!

Imao sam i ja molbu, za pojašnjenje oko tvojih rezervnih naloga pa ništa?
docsumann docsumann 14:56 08.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Šta je to moderator?



adviser adviser 10:01 09.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
A banovi su apsolutno nezasluženi, pogotovo poslednjih godinu dve, od kada ne troluje toliko

Moderacija me banovala dva puta, odmah na početku, sjećam se zašto i sad bih reagovala kao tad, i drugi tj poslednji put (nije i zadnji:) sam izazvala da me banuju, obrisali su nekoliko mojih naloga na moj zahtjev (pardon, molbu). Ovde na blogu me banovao Krkar na jedan dan jer sam komentarisala neku njegovu gošću koja je napisala da je u Novembru groblje bilo blatnjavo, banovao me zato što nije imao kud :), i onaj policajac me zamolio da ne dolazim na njegov blog sa slikom mlade cure i đeda očešava se o nju u autobusu, banovao me Radojica na onom njegovom monolog blogu o banovanju Trampa, bio je u dilemi da li je to lepo ili ne, da li je demokratski banovati?,i prijetio je da bi mi skinuo bogumilsku (?) glavu, al em je u Japanu em dok on dođe gerila iz Srbije će već poharati moj bogumilski zavičaj.. i ovde sam već rekla da oni koji me ne žele na blogu lijepo napišu ispod i to neće stvoriti mržnju među nama, zdravije je (neću reći poštenije jer ovde poštenih nema:), pasivna-agresija i licemjerje škodi, jede čovjeka iznutra..

Zašto Emsija banuju? U tom pitanju tj odgovoru je rješenje enigme perfidno nivelisanog i nenasilnog mačijeg terora..

Ne bih mogao da se saglasim sa navedenim.
Mislim da je stvar trivijalna.
To jest, mnogo je onih kojim dotični ide na kitonijus, te ga oni zbog toga besomučno prijavljuju.
Ostalo uradi siftver.
Ali, da ponovim, pretpostavljam da sve potične od 'karakternih' drukara, odnosno, tužibaba kako smo ih zvali dok smo bili mali.
Jednom ću morati i ja da probam da nekoga 'druknem', samo da vidim kako je to.
Valjda neće ruka da mi se osuši - jer nikada nikaoga nisam potkazao, ne samo na blogu.
bene_geserit bene_geserit 05:45 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

sjećam se jednom ga branila nešto Tadejus a kudio Bane, i u njihovom sukobu on bira Banetovu stranu

Šta li si ti to odsanjala ?
Ja se nikad nisam "sukobio" sa Tadejus, ona je (bila) jedan od naj-common-sense blogera u današnjoj navali libtardskog modela razmišljanja, za svako poštovanje.
To naravno ne znači da nas se mišljenja nisu tu i tamo razmimoišla, što je valjda normalno. Ali za razliku od tebe ona je u diskusiji koristila argumente. Ti, umesto argumenata, manje više stvari koje imaš na svakoj "Cognitive Distortions & Faulty Thinking" listi.
tess1 tess1 05:57 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

aravno ne znači da nas se mišljenja nisu tu i tamo razmimoišla, što je valjda normalno.

Da, na to sam i mislila: u mišljenju mimoišli..

Ali za razliku od tebe ona je u diskusiji koristila argumente. Ti, umesto argumenata, manje više stvari koje imaš na svakoj "Cognitive Distortions & Faulty Thinking" listi.

Rekla bih da ti i ja i ti i ona nemamo na iste teme razmimoilaženje mišljenja, ne znam kako si to uporedio osim što si našao pogrešno poređenje i iskoristio ga protiv mene.
tess1 tess1 06:01 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Razumiješ? Uporediti da li npr dox i ja imamo jednako argumentovana mišljenja, ili je on bolji?, u razmimoilaženju sa tobom..
tess1 tess1 06:02 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Il ti to ko veliš, obe smo žene, iz Bosne, na slovo T?
tess1 tess1 06:09 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

I da li sam ja taj komentar od prije 7 dana uopšte napisala na ovom blogu?

Tadejus, vrati se. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:52 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

tess1
Il ti to ko veliš, obe smo žene, iz Bosne, na slovo T?


Ma pravi se lud, ako je tadejus ikoga na blogu iščašćavala tipa: budalo, jadniče, idiote itd - benea je, a retko bilo koga drugog.

Iz aviona se videlo koliko joj ide na k. (kome normalnom ne bi?) kad počne da kenja o ženama, crncima, libtardima i njegov već viđeni repertoar.
bene_geserit bene_geserit 07:56 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ma pravi se lud, ako je tadejus ikoga na blogu iščašćavala tipa: budalo, jadniče, idiote itd - benea je, a retko bilo koga drugog.

Iš retardu, nisi zanimljiv, samo si budala.
tess1 tess1 08:05 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

Ma pravi se lud, ako je tadejus ikoga na blogu iščašćavala tipa: budalo, jadniče, idiote itd - benea je, a retko bilo koga drugog.

Iz aviona se videlo koliko joj ide na k. (kome normalnom ne bi?) kad počne da kenja o ženama, crncima, libtardima i njegov već viđeni repertoar.

Je li, ma svaka čast, živa bila :), već sam posumnjala, reko', mora da su se dobro slagali, ona divna žena a ja ne? :), pa opet razmislim, Tadejus nije umiljata kako bi Banetu godilo, srcu bilo milo, nešto ne štima..

Em se još nisam bila ni razbudila em mi se vrat ukočio od novih skupih jastuka, tri puta skupljih od starih koje ću vratiti pod glavu, cc, i šta ti radiš Bane u sitne sate sam po blogu? :)
bene_geserit bene_geserit 08:10 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

e li, ma svaka čast, živa bila :), već sam posumnjala, reko', mora da su se dobro slagali, ona divna žena a ja ne? :), pa opet razmislim, Tadejus nije umiljata kako bi Banetu godilo, srcu bilo milo, nešto ne štima.

Znači retard je nešto izvukao iz dupeta da bi provocirao a ti sad o tome kao o istini.
Taj logical fallacy verovatno nema ni ime, suviše je glupo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:14 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

bene_geserit
Ma pravi se lud, ako je tadejus ikoga na blogu iščašćavala tipa: budalo, jadniče, idiote itd - benea je, a retko bilo koga drugog.

Iš retardu, nisi zanimljiv, samo si budala.


Ma da, neprijatno ti je što te podsećam hahah pa pročitala je to isto većina na blogu, šta ćeš..

definitivno je žena pazila kako se drugima obraća, ali ti si bio jedini jadnik - i u pravu je bila 100%.


tess1 tess1 08:16 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

a ti sad o tome kao o istini.

Vidiš da mi malo fali.. :)
adviser adviser 08:19 10.12.2021

Re: Nema ga Čarli. U temi smo

bene_geserit
e li, ma svaka čast, živa bila :), već sam posumnjala, reko', mora da su se dobro slagali, ona divna žena a ja ne? :), pa opet razmislim, Tadejus nije umiljata kako bi Banetu godilo, srcu bilo milo, nešto ne štima.

Znači retard je nešto izvukao iz dupeta da bi provocirao a ti sad o tome kao o istini.
Taj logical fallacy verovatno nema ni ime, suviše je glupo.

Zar apačero nije žensko!?
Prema tome, teško može da bude retard.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana