Budućnost| Hobi| Reč i slika

Mušice

docsumann RSS / 14.12.2021. u 14:25

 

69lggzp.jpg

 

jedan iz studentske arhive ... minijature (par x par centimetara) nastale  u desetak sekundi polusvesnog igranja olovkom

 ovdje je u punoj veličini, ako nekog kojim  slučajem zaintersuju detalji - LINK



Komentari (352)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 10:07 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

Šta je ovo, samo ja nešto pričam ovde, mušičarim? :)

docsumann docsumann 10:13 16.12.2021

Re: mušice 2. dio


na Ž sam izdvojio žbljoce i žvrljce.

pitam se šta bih dobio ako bih uspio da podstaknem parenje između te dvije vrste?


EDIT: e da, i žvrlje
tess1 tess1 10:26 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

na Ž sam izdvojio žbljoce i žvrljce.

pitam se šta bih dobio ako bih uspiod da podstaknem parenje između te dvije vrste?


Iskreno, meni su se žbljoce odmah svidjele. Moram razmisliti o svemu. :)
cmix909 cmix909 20:48 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

tess1
... bolji ste od mene. :)

Svojevremeno je u nekom americkom casopisu objavljen clanak o coveku koji je smisljao imena za kompanije i to tako uspesno da ih je naplacivao po 50.000 dolara. Zapamtio sam samo dva: Atari i Compaq.
tess1 tess1 21:27 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

Svojevremeno je u nekom americkom casopisu objavljen clanak o coveku koji je smisljao imena za kompanije i to tako uspesno da ih je naplacivao po 50.000 dolara. Zapamtio sam samo dva: Atari i Compaq.

:)
docsumann docsumann 21:32 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

meni se dopada smišljanje imena za bendove
tess1 tess1 22:18 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

meni se dopada smišljanje imena za bendove

Bez lažne skromnosti, slaba sam. :)
zilikaka zilikaka 22:31 16.12.2021

Re: mušice 2. dio

docsumann
meni se dopada smišljanje imena za bendove

Za to mi je najbolja priča mislim Balla§evića kad su se dogovorili da to budu reči prvog koji uďe u sobu, oćekujući neki pozdrav, a ispalo "Otkud muva"
mariopan mariopan 14:01 19.12.2021

Re: mušice 2. dio

docsumann

evo još jedne table iz istog perioda



Meni je sve ovo tako fantastično, povećala sam onu prvu da bolje vidim svaki crtež. Prelepo.
adviser adviser 19:36 15.12.2021

Da!

I kada Tine više ne bude, Praud Meri će se zauvek kotrljati Misisipijem!
Jedna je Tina!

Za Mariopan, mirelu, prinčipesu, apačero, te, Soloa, Šmuua, Doksumanutoga - i ostalo veselo društvo!



nask nask 20:54 15.12.2021

Siroti mali žvrljci*

Jedan ti je utekao ali ga snimih zimus, jadničak se zamrznuo



*ili kako če već biti kršteni
docsumann docsumann 21:11 15.12.2021

Re: Siroti mali žvrljci*

nask
Jedan ti je utekao ali ga snimih zimus, jadničak se zamrznuo



*ili kako če već biti kršteni



uu, što je dobro.

uradi ovo kao grafiku. veliki format. minimum 1m x 1,5m.
docsumann docsumann 10:10 16.12.2021

Re: Siroti mali žvrljci*

baš mi se dopao ovaj naskov hazart.
jedan od boljih u kompletnoj produkciji na blogu.

a sad ću da se transformišem u likovnog kritičara i primjetim da...

...je u pitanju hazart u punom smislu i etimološkom značenju te kovanice.
tu se ne radi o samo jednom uočenom akcentu - tačkicama i linijama sugerisanom licu/biću/karikaruralnom profilu, već o prisustvu potpune kompozicije (full kadar) u fizičkim granicama slike, sa autoritarno uspostavljenom atmosferom i (psihodelično) apstraktnim mizansecnom iz kojeg slutnja bića, decentno eksplicitna, izranja iz same prirode stvari


ok, malo sam se zezao sa jezičkim stilom, al rekoh što i mišljah
nask nask 21:34 17.12.2021

Re: Siroti mali žvrljci*

jedan od boljih u kompletnoj produkciji na blogu.

Samo sam bio svedok, mada svedoku prija pohvala.
docsumann docsumann 09:54 18.12.2021

Re: Siroti mali žvrljci*

nask
jedan od boljih u kompletnoj produkciji na blogu.

Samo sam bio svedok, mada svedoku prija pohvala.



pa to i jeste bit hazarta - svjedočiti vizuelnim ispadima svijeta

a ti definitivno imaš oko za uočiti momenat.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:54 16.12.2021

Сасвим приватно

Нисам се до сада јавила да похвалим твоје жврљице (које су све само не нажврљане), а разлог је понајвише љубомора.

Нисам љубоморна на то што си бољи цртач од мене, већ због храбрости да црташ слободно и храбрости да поделиш, као што је Теса одмах приметила, своју приватност.

И ја сам црткала, некада више него сада, али моји су цртежи увек геометријски, значи контролисани и закопчани, за разлику од твојих који су стварно освежили блог.
docsumann docsumann 14:40 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

principessa_etrusca
Нисам се до сада јавила да похвалим твоје жврљице (које су све само не нажврљане), а разлог је понајвише љубомора.

Нисам љубоморна на то што си бољи цртач од мене, већ због храбрости да црташ слободно и храбрости да поделиш, као што је Теса одмах приметила, своју приватност.

И ја сам црткала, некада више него сада, али моји су цртежи увек геометријски, значи контролисани и закопчани, за разлику од твојих који су стварно освежили блог.


hvala na lijepim riječima.

zent od javnog izlaganja svojih radova na blogu davno sam samosavladao.
možda je nastupanje pod nickom to olakšalo, a imao sam i par izložbi u realnom životu, što je, vjerujem, takođe pomoglo.
tako da nisam bio scenski nevin ni prije ovog mjesta

inače nemam problem sa izlaganjem radova, samo da ne moram lično da se pojavljujem.


radio sam i ja neke više geometrijske, jednostavnije.
ustvari eksperimentisao sam sa različitim pristupima. više, manje kontrolisani potezi, obliji, pa oštriji oblici, ustvari - oštrici, linearniji, organskiji, geometrijskiji...

najzahvalniji momenat u svemu tome je da na tako maloj povšini možeš ponekad, u par poteza, dobiti odličnu skicu za rad na velikom formatu.
pokušaću baš da pronađem jedan, doduše manji, crtež koji sam radio na osnovu jedne od ovih žvrlja.

a recimo za ovaj (srednje velik) , kompletan centralni dio, koji kao da je nakačen na neki jarbol, pokupio sam upravo od jedne žvrlje.



rodni rodni 14:49 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
principessa_etrusca
Нисам се до сада јавила да похвалим твоје жврљице (које су све само не нажврљане), а разлог је понајвише љубомора.

Нисам љубоморна на то што си бољи цртач од мене, већ због храбрости да црташ слободно и храбрости да поделиш, као што је Теса одмах приметила, своју приватност.

И ја сам црткала, некада више него сада, али моји су цртежи увек геометријски, значи контролисани и закопчани, за разлику од твојих који су стварно освежили блог.


hvala na lijepim riječima.

zent od javnog izlaganja svojih radova na blogu davno sam samosavladao.
možda je nastupanje pod nickom to olakšalo, a imao sam i par izložbi u realnom životu, što je, vjerujem, takođe pomoglo.
tako da nisam bio scenski nevin ni prije ovog mjesta

inače nemam problem sa izlaganjem radova, samo da ne moram lično da se pojavljujem.


radio sam i ja neke više geometrijske, jednostavnije.
ustvari eksperimentisao sam sa različitim pristupima. više, manje kontrolisani potezi, obliji, pa oštriji oblici, ustvari - oštrici, linearniji, organskiji, geometrijskiji...

najzahvalniji momenat u svemu tome je da na tako maloj povšini možeš ponekad, u par poteza, dobiti odličnu skicu za rad na velikom formatu.
pokušaću baš da pronađem jedan, doduše manji, crtež koji sam radio na osnovu jedne od ovih žvrlja.

a recimo za ovaj (srednje velik) , kompletan centralni dio, koji kao da je nakačen na neki jarbol, pokupio sam upravo od jedne žvrlje.




Šta predstavlja ovaj rad?
Mislim, koja je poruka?
tess1 tess1 15:11 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

да похвалим твоје жврљице

Sad više ne znam ko je šta rekao ali ovo zvuči lijepo kad ti kažeš. :)
docsumann docsumann 15:14 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

Šta predstavlja ovaj rad?
Mislim, koja je poruka?


naslov mu je Umolomnici, a poruka je u box-u
alselone alselone 15:46 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

O Isuse dragi.

zilikaka zilikaka 19:44 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

a recimo za ovaj (srednje velik) , kompletan centralni dio, koji kao da je nakačen na neki jarbol, pokupio sam upravo od jedne žvrlje.

Kako ti imaš dobrih ideja!

docsumann docsumann 20:03 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

zilikaka
a recimo za ovaj (srednje velik) , kompletan centralni dio, koji kao da je nakačen na neki jarbol, pokupio sam upravo od jedne žvrlje.

Kako ti imaš dobrih ideja!




zapravo, vremenom sam se sve više nosio slučajnošću nego sopstvenim promišljanjem.
vođen Kleovom krilaticom da je apsolutno sadržano u slučajnom, koristio sam likovnost mrlja, slučajnih ili namjernih otisaka zgužvanog papira umočenog u tuš ili temperu (tzv. tehnika dekalkomanije, kojom se vješto služio Max Ernst, čuveni njemački hadrealista), baš kao i ovakvo (polu)nasumično crtanje (žbojzle & žvrlje) dok nisam stigao do hazarta, gdje je sve prepušteno čistom slučaju.

najraskošniji oblici, arabeske, igre linija su već otisnuti u svijet oko nas.
recimo ovaj psihodelično kristalografski efekat naskovog hazarta, to je vraški teško racionalno pa i imaginativno osmisliti.
a priroda to učini u prolazu, za po sekunde, i bez imalo truda.

inače, sam Kle kao pedagog na Bauhausu je redovno izvodio studente u prirodu, da neposredno posmatraju stvaranje ploda, rađanje leptira iz čaure...


tess1 tess1 20:44 16.12.2021

Re: Сасвим приватно

O Isuse dragi.

Sve ovo sa njim kao ona pričica o filmovima Sofije Loren u paklu, iznova i iznova. Jezivo.
alselone alselone 07:29 17.12.2021

Re: Сасвим приватно


Sve ovo sa njim kao ona pričica o filmovima Sofije Loren u paklu, iznova i iznova. Jezivo.


tess1 tess1 09:17 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Pas na slici mi i ne izaziva sažaljenje, ne bi volio da ga sažaljevaju, ima karaktera toliko.

Sjetih se dokumentarca o Rozi Luxemburg na Arte, u njemu je i režiserka Margarethe von Trotta (nisam sigurna da je dokumentarac njen kao što sam sigurna da je napravila film, dva, o Hani A. i Rozi L.), i pričaju o Rozi "bila je žena, stranac, hendikepirana i Jevrejka", pričaju dalje "prvo su je pretukli, pucali u nju i mrtvu je bacili s mosta na zaleđenu rijeku". Par muškaraca je tukli kundakom na javnom mjestu, pucali u nju i bacili njeno tijelo na led. Ona je bila visoka 1.46 i imala je kraću nogu.

Zombi na blogu nije borac, ideolog, autoritet, protiv sistema ili anarhista, iako se te namjere ili motivi provlači kroz ovu njegovu nekom simpatičnu zombi istrajnost, da su ko fol ovi nalozi njegov način da se odbrani od nas i zlog Moderatora, i to je pogrešno, pristati na ove njegove problem koje pravi i ne umije da ih riješi je kao za manijaka reći "ali ima rupice na obrazima".
docsumann docsumann 09:28 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

a koji je zapravo taj čarlijev smrtni grijeh, što ga je počinio, da ga brže bolje eliminišu u svakoj novoj inkarnaciji na blogu?

koje se to prokletvo proteže kroz svo vrijeme?
tess1 tess1 09:30 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

a koji je zapravo taj čarlijev smrtni grijeh, što ga je počinio, da ga brže bolje eliminišu u svakoj novoj inkarnaciji na blogu?

koje se to prokletvo proteže kroz svo vrijeme?

Odgovaram u svoje ime, ponaša se onako kako u realnosti ne bi mogao u mom društvu. I ako u realnosti ne bih na to pristala, zašto bih ovde na manijakova pravila?
tess1 tess1 09:32 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

I nije istina da ga u svakoj inkarnaciji banuju, vidiš da ima tih naloga pun sepet. Nije više pitanje samo što ga banuju (ja znam što me banuju, i kad pravim problem imam barem jedno rješenje za njega), ima tu povratna reakcija, šta on radi da ga banuju?
tess1 tess1 09:34 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

I mi pričamo o sredvoječnom muškarcu? Ne o psu ili djetetu? Ok, pitam.
alselone alselone 09:45 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

a koji je zapravo taj čarlijev smrtni grijeh, što ga je počinio, da ga brže bolje eliminišu u svakoj novoj inkarnaciji na blogu?

"Nema duplih naloga". Znači, po disklejmeru, ako te banuju jednom, banovali su i sve tvoje inkarnacije pa neka se one i ponašaju fer.

Slično ti je na tviteru, kada su banovali Trampa, ne dozvoljaju mu da prosto napravi novi nalog i ponaša se u redu.

Banuje se osoba a ne nalog.
alselone alselone 09:46 17.12.2021

Re: Сасвим приватно


Zombi na blogu nije borac, ideolog, autoritet, protiv sistema ili anarhista, iako se te namjere ili motivi provlači kroz ovu njegovu nekom simpatičnu zombi istrajnost, da su ko fol ovi nalozi njegov način da se odbrani od nas i zlog Moderatora, i to je pogrešno, pristati na ove njegove problem koje pravi i ne umije da ih riješi je kao za manijaka reći "ali ima rupice na obrazima".


docsumann docsumann 10:06 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

"Nema duplih naloga". Znači, po disklejmeru, ako te banuju jednom, banovali su i sve tvoje inkarnacije pa neka se one i ponašaju fer.


ok, to nije sporno.
no, da li imaš pravo da se ponovo pojaviš na blogu s novim nalogom nakon bana predhodnog?

tess1 tess1 10:14 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Godinu dana nakon banovanja sam napravila nalog i javila se moderatoru, međutim, predomislim se i taj nalog nisam koristila skoro godinu dana nakon tog javljanja, vjerovatno mu bilo čudno. :)
tess1 tess1 10:16 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

I mislila sam da to radi i Emsi, nalog za nalogom, kad, podcjenila sam ga.
alselone alselone 10:37 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

no, da li imaš pravo da se ponovo pojaviš na blogu s novim nalogom nakon bana predhodnog?



Banuje se osoba a ne nalog.
tess1 tess1 10:51 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Toliko sam ozbiljna da sam na korak od javnog izvinjenja Angie za sve uvrede, ne da bi mi ona oprostila, ne, nego kao moj gest ili dokaz da je sve ono što ona kaže o njemu tačno. Manijaka lizić i "ko najutijo" neka vode kući ženama, i ove žene što im ne liže iza vrat po blogu, kući da ga vode pa nek to odrade uživo. I ti doxe ako ne vidiš što ga banuju, pusti da te poliže, ko zna, možda ti se svidi, postanete najbolji drugari, ili nešto više?
nikvet pn nikvet pn 11:59 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Разумни људи не троше време на будалу. Не читаш, видиш гованце на тротоару па прескочиш и идеш даље. У свакој кафани, па и овде, увек се нађе смрдљиви алкос који добацује из ћошка. И мисли да је много паметан хехе какојебемја. Ако газда нуме то дизбаци игноре мод побеђава.
docsumann docsumann 12:05 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

ne znam zašto sam ja ukačio da je čarli prvi put banovan zbog nekog incidenta na blogu.
pa se valjda poslije pojavio kao Emsi (il kako je to već išlo), a onda redom...mislim nisam nikad primjetio dva čarlija odjednom na blogu (pod dva nika).
a bilo je drugih takvih, i još su tu, bez da ih neko zvanično izbacuje s bloga.
alselone alselone 12:16 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

mislim nisam nikad primjetio dva čarlija odjednom na blogu (pod dva nika).

Kakve to veze ima?

Lepo ti kažem kako stvari funkcionišu na internetu. Zašto nekoga puštaju a drugoga ne, ne znam, ali znam da je on zaslužio najmanje 5 puta da ga banuju, vraćao se i verovatno je i njima modovima dopizdilo. Ovi drugi koji se vrate, poprave se pa im progledaju kroz prste. Nije ni važno uopstalom, pitao si zašto banuju kada taj nik nije ništa ružno rekao, ja ti odgovorio da nik nije važan, i to je sve. Čini mi se da i dalje ne želiš da razumeš to.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:24 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
ne znam zašto sam ja ukačio da je čarli prvi put banovan zbog nekog incidenta na blogu.
pa se valjda poslije pojavio kao Emsi (il kako je to već išlo), a onda redom...mislim nisam nikad primjetio dva čarlija odjednom na blogu (pod dva nika).
a bilo je drugih takvih, i još su tu, bez da ih neko zvanično izbacuje s bloga.


Kako vi prepoznate te duple? Ja sam preglup za to pa verovatno sa istom osobom diskutujem u dva navrata.

Pojma nisam imao ovo za twitter i Carlija - ni sad nisam siguran da sam sve bas skapirao - mada sam se pitao sto ga se oslovljava sa Sladjane. Ovo sto sam ukacio je odvratno.

docsumann docsumann 12:38 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Čini mi se da i dalje ne želiš da razumeš to.


a što ne bih želio?
nije neka filozofija u pitanju koja krucijalno izvrće moj pogled na svijet.

samo nikad nisam primjetio da je čarli imao istovremeno više naloga (što naravno ne znači da ih nije imao), niti sam znao da je banovan zbog njih.

zapravo sam mislio sam da je razlog za to bilo neko neprimjereno komentarisanje.
docsumann docsumann 12:40 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Kako vi prepoznate te duple? Ja sam preglup za to pa verovatno sa istom osobom diskutujem u dva navrata.


pa čarlijeve inkarnacije,duple ili solo je nemoguće neprimjetiti.

za ove druge sam i sam slab detektor. mada neki su ih javno prijavljivali (ili objavljivali).
kao u pitanju je bio eksperiment sa identitetima, il tako nešto alternativno konceptualistički
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
Kako vi prepoznate te duple? Ja sam preglup za to pa verovatno sa istom osobom diskutujem u dva navrata.


pa čarlijeve inkarnacije,duple ili solo je nemoguće neprimjetiti.

za ove druge sam i sam slab detektor. mada neki su ih javno prijavljivali (ili objavljivali).
kao u pitanju je bio eksperiment sa identitetima, il tako nešto alternativno konceptualistički


Ok, Carlija umem cak i ja da detektujem. Mozda ne iz prve. Ovog drugog ne.

Ako je iz razloga konceptualizma ajd ok.
docsumann docsumann 12:52 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

lično, uspjevao sam samo da provalim neke povratnike.
duple naloge (aktivne i korištene u istom periodu) mislim da nikad nisam ukačio.
što naravno ni izbliza ne znači da ih nije bilo. samo je to teško provaliti.
tess1 tess1 13:11 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Kako vi prepoznate te duple? Ja sam preglup za to pa verovatno sa istom osobom diskutujem u dva navrata.

Ih, sad, ne pokazuješ ni ti ljudima koliko si pametan. :)

Niti ja pokazujem koliki sam manijak :), i šta sve ovde vidim i znam. Cijelu mrežu, nervne završetku pod kožom bloga. I opet ponavljam, nevinih nema. Ali ima i slučajeva koji nadilaze moja djela i inspiraciju. Sad i ne mislim na Emsija zato što on ovu jednu ličnost razvlači kao poderane gaće na nekoliko naloga i meni je to baš jadno, mislila sam da je dosledniji, karakterniji, banuju ga na jednom i otvori novi..

Sjetila sam se onog strašnog horora sa H. Berry, kad joj jedna pacijetkinja govori da je po noći izložena paklu a ova joj ne vjeruje dok nije slučajno vidjela. Emsi se izmajstorisao toliko da protiv njega ako ti nije rekao "ko najutijo" i nemaš dokaze, to je kao manijaci kad se očešavaju o tebe u autobusu i kad ih udariš nogom u međunožje on se pogne i iz džepića na košulji ispadne mu novčanik i iz njega slike familije, i ti onda pomisliš, možda mi se učinilo, ne bi ovako porodičan čovjek to radio..

Sa pandemijom sam puno trilera pročitala, skandinavskih i talijanskih (npr Čovjek od kestena je kao pod čekić dobar iako sam odmah znala ko je ubica) i interesantno je da profil manijaka nađeš odmah na vrhu lanca ishrane, na vrhu su npr u Odborima domova za nezbrinutu djecu, jel, ko bi povjerovao u toliku besprizornost il hrabrost da dobrim djelom prikriva pakao, nagoni i zlo se ne boje Boga što bi rekle naše starice paganske, nagone i zlo nađeš među kozerima i dobrotvorima, što ga ne bilo na ovom ostrvu na Netu na kojem smo mi? Šta mislite ko nas sve čita? Samo divni ljudi?

rodni rodni 15:38 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Neues aus der Nachbarschaft
docsumann
Kako vi prepoznate te duple? Ja sam preglup za to pa verovatno sa istom osobom diskutujem u dva navrata.


pa čarlijeve inkarnacije,duple ili solo je nemoguće neprimjetiti.

za ove druge sam i sam slab detektor. mada neki su ih javno prijavljivali (ili objavljivali).
kao u pitanju je bio eksperiment sa identitetima, il tako nešto alternativno konceptualistički


Ok, Carlija umem cak i ja da detektujem. Mozda ne iz prve. Ovog drugog ne.

Ako je iz razloga konceptualizma ajd ok.

Kako?
docsumann docsumann 19:35 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

pokušaću baš da pronađem jedan, doduše manji, crtež koji sam radio na osnovu jedne od ovih žvrlja.


sa prvog lista, srednja vertikala, 5. odozgo, pretočen u crtež



Akvazar Ihtiot Gonus
nask nask 21:56 17.12.2021

Re: Сасвим приватно

Battlestar kečiga.
Milan Novković Milan Novković 00:20 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
pokušaću baš da pronađem jedan, doduše manji, crtež koji sam radio na osnovu jedne od ovih žvrlja.


sa prvog lista, srednja vertikala, 5. odozgo, pretočen u crtež

Akvazar Ihtiot Gonus

Na ovata temata si videl ovog babu od đetića sa okfordskog debatnog događaja na temu dal das ubijem, il da popijem kaficu (nemam lepe Ličke reči, inače bih njih koristio - mi jedino umemo lepo da igramo i pevamo ::::-

AI argues for and against itself in Oxford Union debate

Gimmick, ok, al coolios (kopirajt ljubi-je-tajo, the starija) na sto načina, i sto novih svakih par meseci
rodni rodni 06:26 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Milan Novković
docsumann
pokušaću baš da pronađem jedan, doduše manji, crtež koji sam radio na osnovu jedne od ovih žvrlja.


sa prvog lista, srednja vertikala, 5. odozgo, pretočen u crtež

Akvazar Ihtiot Gonus

Na ovata temata si videl ovog babu od đetića sa okfordskog debatnog događaja na temu dal das ubijem, il da popijem kaficu (nemam lepe Ličke reči, inače bih njih koristio - mi jedino umemo lepo da igramo i pevamo ::::-

AI argues for and against itself in Oxford Union debate

Gimmick, ok, al coolios (kopirajt ljubi-je-tajo, the starija) na sto načina, i sto novih svakih par meseci

Da.
U poslednje vreme dosta slušam ličke izvorne folklorne grupe.
Jer - i inače volim višeglasno pevanje.
I to, uglavnom, amaterske više od profesionalnih horova.
Lički folklor ima specifičan, kako sam ga ja sebi definisao, ljuljajući ritam.
angie01 angie01 11:26 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

a koji je zapravo taj čarlijev smrtni grijeh, što ga je počinio, da ga brže bolje eliminišu u svakoj novoj inkarnaciji na blogu?


izvini,al kada tako pitas- je l ti ne vidis nista sporno?
docsumann docsumann 12:40 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
a koji je zapravo taj čarlijev smrtni grijeh, što ga je počinio, da ga brže bolje eliminišu u svakoj novoj inkarnaciji na blogu?


izvini,al kada tako pitas- je l ti ne vidis nista sporno?


u kom smislu?
tess1 tess1 14:13 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

u kom smislu?

?
angie01 angie01 14:16 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

u kom smislu?


e ,hebiga onda, doks.
tess1 tess1 14:20 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

u kom smislu?

docsumann docsumann 14:39 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
u kom smislu?


e ,hebiga onda, doks.


je l pitaš u smislu...

duplih naloga?

razloga za čarlijevo banovanje?

čarlijevo prisustvo na blogu in general?

drugih duplih koji se tolerišu?



meni je sve to sporno


dakle, šta konkretno?
docsumann docsumann 14:41 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
u kom smislu?



valjda - do you hear?
nask nask 14:56 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

U poslednje vreme dosta slušam ličke izvorne folklorne grupe.

E ondak samo za tvoje uši. Mada znamo da će i oči da rade na vršnoj snazi.


angie01 angie01 15:40 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

je l pitaš u smislu...


pitam u ociglednom smislu,

sta nije jasno oko situacije, gde sredovecni lik sa odraslim cerkama, posle kacamka sa przenom slaninicom, koji mu spremi hvaljena zena, sedne iza ekrana i obraca se tudjim zenama, cerkama, sestrama, majkama sa sladjani .icici, namesti sladjanu, nabijem te na kitonius i slicno,...i onda se obezbedi sa pedestak nikova, da bi mogao da i dalje ima pristup auditorijumu na kome se izivljava-izmedju spamujuci i trazeci da mu se svaki komentar duzi od jedne recenice objasni?...priprema teren podrskom, tako sto se dodvarava nekoj grupi izigravajuci joj korisnog idijota u prepucavanjima-pa se onda oni nadju da ga brane, kada zagusti, cak sa kretenskim objasnjenjem, da je on u stvari maltretiran, jer nema nikakvog problema kada se tako obraca punoletnim licima

sta mislis,zasto su se povukle skoro sve zene sa bloga-ostalo je nas 3,4...

je l ti nisi do sada primetio sta on radi i izgovara bez zadrske, pa me pitas sta nije u redu,

...evo video je dosta davno i tvoj omiljeni bloger-kada ja nisam jos sve sabrala, koji se isto povukao-...to kako se on ponasa, bi bilo brzinski sankcionisano u RL, a na svim platformama je nedozvoljeno-postoji i konkretno mesto za prijave takvih ekscesa-klasicni predator sakriven iza ekrana...nemoj da te zavara njegova blentavost.


angie01 angie01 15:52 18.12.2021

dupli nikovi

svi dupli nikovi-su manipulacija, zato su i nedozvoljeni,..ovde mnogi koriste alternativni identitet, da kazu nesto gadno, a sa idejom da ne prljaju izgradjeni profil,pa da lupaju preporuke, kako bi vestacki stvorili sliku vece podrske, nego je ona realna, da povecaju copor u nekim napadima i slicno,...svi koji su zbog necega bili banovani i vratili se sa novim identitetom, a bez manipulativnih namera-odmah su rekli ko su...aoni drugo pricaju gluposti,zamene uobicajenu cirilicu,latinicom, daju neke nove podatke o sebi, kao nehajno, nekada cak fingiraju pol,...
rodni rodni 16:13 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

nask
U poslednje vreme dosta slušam ličke izvorne folklorne grupe.

E ondak samo za tvoje uši. Mada znamo da će i oči da rade na vršnoj snazi.



Poslušaću večeras u satu dedikejtid slušanju muzike.
Ne mogu ovo bez da stavim slušalice.
docsumann docsumann 17:29 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

je l ti nisi do sada primetio sta on radi i izgovara bez zadrske, pa me pitas sta nije u redu,


o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.


tess1 tess1 18:27 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".
tess1 tess1 18:28 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Valjda si malo veći frajer? Neću reći feminista.
angie01 angie01 18:29 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.


ovo naprosto nije tacno, jer podrazumeva neku uzajamnost i reciprocitet, kao istost u toj situaciji,..a situacija je upravo obratna,

kako god,to nije uopste stvar za ubedjivanje- jer potpada pod nasilnistvo-...da se tako obraca nekoj tebi bliskoj zeni, nisam sigurna da bi onda ovako lavirao situaciju u jednu zajednicku blatnjavu frljoku, koja vise pravda i brani, nego sto pokazuje o cemu se radi.
rodni rodni 18:39 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".

To je stvarno toliko bezobrazno pitanje da to nije normalno!
Izdrži!
docsumann docsumann 18:40 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.
alselone alselone 18:42 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.

Upravo zato.
docsumann docsumann 18:47 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

alselone
ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.

Upravo zato.


traćenje energije ako mene pitaš, a i ubacuje te u loš mod.
ne volim da raspravljam sa prostacima jer se poslije toga osjećam odvratno.

tess1 tess1 18:49 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

U realnosti postoji skripta? Ili u realnosti ovakve kreature ne egzistiraju ovako samouvjereno kao ono?

Jesmo li mi ovde stvarno ljudi il smo mašine koje se uklanjaju skriptom? U čemu je razlika između reakcije tvoje u rl i ovde kad te neko provocira? Sa Emsijem se više ne radi staviti ga u skriptu, to znаči povući se pred njegovim načinima, to tako u životu ne ide, nije on jači pa da se povučem fizički pred njim, ovo je jadnik iza ekrana koja provocira jer mu je to zabavno, jebotebog.
tess1 tess1 18:52 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Igra neko s njim valcer? Strašno. Šta da je nasilan i da ne možeš da se odvojiš od njega? Ti bi rekao, ma pusti plešu?
rodni rodni 18:53 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

Meni nije potrebna nikakva skripta da nekoga, da se izazim kolokvijalno, odjebem.
Za onoga za kojega utvrdim (sam) da je đubre, skripta mi nije potrebna.
Đubre se, kao što običaj i nalaže, zaobiđe.
Đubretu se ne odgovara, sa đubretom nema komunikacije.
Govna su govna.
Govna nepogrešivo znaju da su govna.
rodni rodni 18:58 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

U realnosti postoji skripta? Ili u realnosti ovakve kreature ne egzistiraju ovako samouvjereno kao ono?

Jesmo li mi ovde stvarno ljudi il smo mašine koje se uklanjaju skriptom? U čemu je razlika između reakcije tvoje u rl i ovde kad te neko provocira? Sa Emsijem se više ne radi staviti ga u skriptu, to znаči povući se pred njegovim načinima, to tako u životu ne ide, nije on jači pa da se povučem fizički pred njim, ovo je jadnik iza ekrana koja provocira jer mu je to zabavno, jebotebog.

Ma normalno!
Samo jako!
I pazi na word-counter.
Nemoj da mu ne bi na njegove 2 reči odgovorila sa 10 puta više - i to najogavnijih kojih se setiš!
Drži se!
I znaš šta - ima pravo što vam ne dozvoljava da istovarate kofu govana po njemu samo zato što vam nije po volji - i draži vam ego.
docsumann docsumann 19:07 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

U realnosti postoji skripta? Ili u realnosti ovakve kreature ne egzistiraju ovako samouvjereno kao ono?


kakva bre realnost.
ti stvarno misliš da bi neki blogeri imali muda da ti to što pišu u komentarima kažu u oči?

što se čarlija tiče, mislim da sam prvi koji je sa hjim imao kleš na blogu.
više puta sam ga upozorio da nije lijepo da minira ljudima art blogove sa kakve su ovo budalaštine komentrima.
skrenuo sam mu pažnju da njegovi komentari srozavaju kulturu dijaloga na blogu.

al nikad nisam koristio uvrijede, niti sam ga napadao po ličnom osnovu.
koliko god puta da smo se sukobili to nikad nije eskaliralo preko granica pristojnosti.
i ja to poštujem.

a kakve drugi imaju odnose i konflikte sa čarlijem, to će morat sami da rješe.
ako smatraju da im je potrebna pomoć moderacije, ha bože šta se može.
sve je to legalno i legitimno.

angie01 angie01 19:10 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

traćenje energije ako mene pitaš, a i ubacuje te u loš mod.
ne volim da raspravljam sa prostacima jer se poslije toga osjećam odvratno.


ovo sve stoji- da je samo to,...

kada imas posla sa progoniteljem, onda je druga prica,
ujedno, mizoginija je ovde bas uznapredovala- pa nekako drugacije ispadne obracun sa tobom, ili sa nekom zenom.

uostalom-zasto bi bilo ko bio izlozen neprihvatljivoj komunikaciji.
docsumann docsumann 19:10 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
Igra neko s njim valcer? Strašno. Šta da je nasilan i da ne možeš da se odvojiš od njega? Ti bi rekao, ma pusti plešu?


o vrlo lako je odvojiti se čak i bez skripte.

docsumann docsumann 19:12 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

uostalom-zasto bi bilo ko bio izlozen neprihvatljivoj komunikaciji.


šta je neprihvatljiva komunikacija je prvenstveno lična odluka.
neko pristaje na određen nivo, neko drugi ne.
docsumann docsumann 19:15 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

rodni
docsumann
tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

Meni nije potrebna nikakva skripta da nekoga, da se izazim kolokvijalno, odjebem.
Za onoga za kojega utvrdim (sam) da je đubre, skripta mi nije potrebna.
Đubre se, kao što običaj i nalaže, zaobiđe.
Đubretu se ne odgovara, sa đubretom nema komunikacije.
Govna su govna.
Govna nepogrešivo znaju da su govna.


sereš. izvini, al sereš.

itekako komuniciraš u tom pravcu.
tess1 tess1 19:20 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

o vrlo lako je odvojiti se čak i bez skripte.

Vidim kako je lako, uz tvoju podršku od večeras je samo jači, dođe kao lako se odvojiti od dva nasilnika?

Ono gore što si napisao je sve bla, bla, ovako: život je tamo negdje a mi smo ovde, kako sam razumjela neki su prosti i mizerni jer se ne dižu na viši stupanj od Emsija? Ne razumijem prvo tvoju hijerarhiju kao da smo ovde u igrici, drugo, svjetonazore koji tamo važe, ovde ne.. Ne razumijem na kojem nivou ti Emsija ne primjećuješ, do koje tačke je on tu, pa ga za tebe nema?

I ništa meni ovde niko nije rekao što mi ne može reći u rl, samo me Emsi u rl ne bi mogao provocirati kao što radi ovde, ne radi se o riječima, njega odaju načini, i ja na to ne pristajem jer ne bih ni u rl i da smo jasno ne bih tebe čekala da me spasiš, ni tamo ni ovde.
angie01 angie01 19:22 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

al nikad nisam koristio uvrijede, niti sam ga napadao po ličnom osnovu.
koliko god puta da smo se sukobili to nikad nije eskaliralo preko granica pristojnosti.


vrlo zanimljivo-pa nisam ni ja, prvih 2 miliona puta,( a posle sam rekla sta se desava),..ali je fora sto je on sve to radio + sto manijaci, izvini, al to nije samo nepristojnost.


a kakve drugi imaju odnose i konflikte sa čarlijem, to će morat sami da rješe.


pa niko od tebe nije ni trazio da "pomognes"- narocito ne ovako, gde maltene ispada da su drugi krivi sto ih maltretira- zar nisi ti naivno pitao o cemu je stvar?
tess1 tess1 19:22 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Emsi, uspandrcao si se opasno.
docsumann docsumann 19:30 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

pa niko od tebe nije ni trazio da "pomognes"- narocito ne ovako, gde maltene ispada da su drugi krivi sto ih maltretira- zar nisi ti naivno pitao o cemu je stvar?


ko je bezgrešan nek baci kamen prvi.


no, da li si ti 100% sigurna da čarli ima pedofilske ispade po internetu, kad mu to već spočitavaš?
rodni rodni 19:31 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
rodni
docsumann
tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

Meni nije potrebna nikakva skripta da nekoga, da se izazim kolokvijalno, odjebem.
Za onoga za kojega utvrdim (sam) da je đubre, skripta mi nije potrebna.
Đubre se, kao što običaj i nalaže, zaobiđe.
Đubretu se ne odgovara, sa đubretom nema komunikacije.
Govna su govna.
Govna nepogrešivo znaju da su govna.


sereš. izvini, al sereš.

itekako komuniciraš u tom pravcu.

Moguće da si ti to tako ocenio.
No, ja kada kažem da sa đubradi ne komuniciram, onda je to tako.
Dok god komuniciram, tada ti ljudi još nisu đubrad.
A đubrad znaju koja su.
rodni rodni 19:32 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
Emsi, uspandrcao si se opasno.

Nisu pravu!
Grešiš, ali za tebe ima nade.
rodni rodni 19:36 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
o vrlo lako je odvojiti se čak i bez skripte.

Vidim kako je lako, uz tvoju podršku od večeras je samo jači, dođe kao lako se odvojiti od dva nasilnika?

Ono gore što si napisao je sve bla, bla, ovako: život je tamo negdje a mi smo ovde, kako sam razumjela neki su prosti i mizerni jer se ne dižu na viši stupanj od Emsija? Ne razumijem prvo tvoju hijerarhiju kao da smo ovde u igrici, drugo, svjetonazore koji tamo važe, ovde ne.. Ne razumijem na kojem nivou ti Emsija ne primjećuješ, do koje tačke je on tu, pa ga za tebe nema?

I ništa meni ovde niko nije rekao što mi ne može reći u rl, samo me Emsi u rl ne bi mogao provocirati kao što radi ovde, ne radi se o riječima, njega odaju načini, i ja na to ne pristajem jer ne bih ni u rl i da smo jasno ne bih tebe čekala da me spasiš, ni tamo ni ovde.

Taj neki s kojim ratuješ te ne provocira rečima?
Zanimljivo.
I ti onda tome, neisprovocirana rečima, pominješ na najodvratniji način članove porodice.
Zanimljiv ti rezon - u najmanju ruku.
Usputno pitanje - zar ti, sa druge strane, misliš da bi u 'rl' taj neko nakon pominjanja članova porodice (i to baš rečima, ne 'načinom') na taj način čekao nečiju pomoć.
Malo si kontadiktorna u traženju za sebe ono što ne bi dala drugima.

angie01 angie01 19:40 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

šta je neprihvatljiva komunikacija je prvenstveno lična odluka.
neko pristaje na određen nivo, neko drugi ne.
pa vidi-ovakva platforma je drugaciji koncept od RL, u smislu sto ti u stvarnom zivotu samo odes, ili ne pustis ni blizu ljude koji ti ne odgovaraju, sem u situacijama gde je neko progonitelj,kada moras da se obratis nekim odgovornim sluzbama, a ovde likovi poput ovog, koriste priliku sakrivenosti iz ekrana da se izivljavaju i ne uvazavaju sto neko nece da sa njima komunicira- njemu je intencija da sprovodi taj prljavi kontakt, makar silom- pitala sam vec,koji to matorac ima spremljenih 50 nikova za zamisli blog i zasto.

i ono najbitnije-upravo zato i postoje pravila i moderacija, da se ne bi desavale ovakve situacije i tako je svuda,...kakva bre licna odluka i nepristajanje sa siledzijama,...i sto bi uopste neko trebalo da smislja kako da se zastiti od besmislenih neprijatnosti,...eto- vecina normalnih se zastitila tako sto je prestala da dolazi.


docsumann docsumann 19:41 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Ono gore što si napisao je sve bla, bla, ovako: život je tamo negdje a mi smo ovde, kako sam razumjela neki su prosti i mizerni jer se ne dižu na viši stupanj od Emsija? Ne razumijem prvo tvoju hijerarhiju kao da smo ovde u igrici, drugo, svjetonazore koji tamo važe, ovde ne.. Ne razumijem na kojem nivou ti Emsija ne primjećuješ, do koje tačke je on tu, pa ga za tebe nema?


tes, pasivno agresivno pokušavaš da mi nametneš svoj pogled na ove stvari, jer bože moj podržavam mizogenog manijala.
prilično nefer, moram priznati.
otprilike na nivou onog ustašoljubci iz diskusije o Blajburgu.

da se razumjemo - čarli nije cvećka, al nije ni demon.

no, kako to da s mirelom nikad nije upao u sličan konflikt, iako mu je ona par puta vrlo direktno ukazala na nedolično ponašanje?

drugo, mislim (a i ne samo ja, pajke, bene, takođe) da su se njegovi nastupi na blogu popravili, sad da l zbog silnih banovanja ili kritika, nije ni bitno.

ovo je daleko pristohnija verzija, te ne vidim razlog inistiranju za njegovu trajnu eliminaciju.

docsumann docsumann 19:44 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

rodni
docsumann
rodni
docsumann
tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

Meni nije potrebna nikakva skripta da nekoga, da se izazim kolokvijalno, odjebem.
Za onoga za kojega utvrdim (sam) da je đubre, skripta mi nije potrebna.
Đubre se, kao što običaj i nalaže, zaobiđe.
Đubretu se ne odgovara, sa đubretom nema komunikacije.
Govna su govna.
Govna nepogrešivo znaju da su govna.


sereš. izvini, al sereš.

itekako komuniciraš u tom pravcu.

Moguće da si ti to tako ocenio.
No, ja kada kažem da sa đubradi ne komuniciram, onda je to tako.
Dok god komuniciram, tada ti ljudi još nisu đubrad.
A đubrad znaju koja su.


i kad nekog "nabijaš na kitonijusa" to je vid komunikacije. poprilično vulgaran.

a baš da vidim tu osobu koja za sebe smatra da je đubre.
angie01 angie01 19:45 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

no, da li si ti 100% sigurna da čarli ima pedofilske ispade po internetu, kad mu to već spočitavaš?


gde sam ja to rekla-idi vidi ponovo sta sam napisala.
gvozden1 gvozden1 19:46 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

alselone
ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.

Upravo zato.

Ček Als, hajd da pokušamo razložno i bez strasti.

Verujem da je tačno ono što si ti preneo ovde, ono, slađani pičići.

Ali ipak ne znamo jesu li to klinke ili starije dame, što nije presudno, ali ne znamo ni ko su te dame, ko su, u smislu da li prihvataju takvo zezanje, muvanje, pozdravljanje, šta god to bilo.

Ako se to ovde smatra neprihvatljivim, a smatra se, to ne znači da nigde ne postoji niko kome je to prihvatljivo.

Znači moguće je da to tim ženama ne smeta.
Samo moguće.
Šta ako Čaki tim rečnikom i ophođenjem njih ne vređa, šta ako njima to prija?

Namećemo li to mi naše svetonazore celom svetu, i štitimo li to mi žene koje ne žele našu zaštitu?

A ovde, gde se to ne smatra prihvatljivim, Čaki to i ne radi.

Pa gde je problem?

A drugo, važnije,

Ti si se sa apsolutnim pravom na nekog ljutio što je u nekom lošem kontekstu pomenuo tvoje dete.

A Čarliju je doslovno rečeno, citat "jebaću ti obe ćerke"
Dakle doslovno.

Hajde, ljudski je, pošteno je, da se svako od nas stavi u situaciju da nam to neko kaže.

I?
Šta bi ti uradio?
Kako bi se osećao?

I NIKOME to nije dovoljno zasmetalo da se umeša.

A pravimo problem od "ko naljutio"

Razmisli Als.

A Tes, za tebe,
Ko naljutio?
tess1 tess1 19:55 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tes, pasivno agresivno pokušavaš da mi nametneš svoj pogled na ove stvari, jer bože moj podržavam mizogenog manijala.
prilično nefer, moram priznati.
otprilike na nivou onog ustašoljubci iz diskusije o Blajburgu.

da se razumjemo - čarli nije cvećka, al nije ni demon.

no, kako to da s mirelom nikad nije upao u sličan konflikt, iako mu je ona par puta vrlo direktno ukazala na nedolično ponašanje?

drugo, mislim (a i ne samo ja, pajke, bene, takođe) da su se njegovi nastupi na blogu popravili, sad da l zbog silnih banovanja ili kritika, nije ni bitno.

ovo je daleko pristohnija verzija, te ne vidim razlog inistiranju za njegovu trajnu eliminaciju.

Uglavnom sam energična, nikada pasivna, nemam mrvu ni zdrave pasivnost, kažem prije neki dan djetetu ne mogu dočekati kad ću ostariti, tad ću valjda imate manje energije, ovo je nesnosno sad.

Jeste, za Blajburg mislim da tu postoji neki nadražaj blogeri vs ustaše, neko lizanje.

Ne znam za Mirelu, ona je super i sa grofom Nsarskim, možda je žena jednostavno dama?, za razliku od mene? Pa sad izvedemo zaključak da je Emsi u duši džentlmen?

Rekoh li već kako da vi muški provjerite sviđaju li vam se Emsijevi načini. Meni se ne sviđaju. I na sreću, ne zavisim od vaše dobre volje?

Ne insistiram na njegovoj trajnoj eliminaciji, ma ne - 30ak puta sam mu rekla da mi ne zapišava komentare, ništa drugo od njega nije traženo, u par navrata je bila i molba - ukloniti ga više nije moguće, on je metastazirao kroz blog, sad ako moderacija odsječe jedan njegov nalog ova drama oko kreature će prerasti u seriju od nekoliko sezona. Mislim, zamisli život bez Izvini se! Strašno! I itd..
angie01 angie01 19:57 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

da su se njegovi nastupi na blogu popravili,


spremi sladjanu, nabijem na kitonijus+plus gomila drugih debilnih uvreda od nedavno-to je tebi popravio se,...izvini,meni bi bilo draze da nije otislo onoliko pametnih i normalnih, jer su se ovde razmahali takvi kao carli.

svakako smo mi najodgovorniji za atmosferu na ovo mmestu-no ovo sto sada ispisujes, daje dozvolu svim varjacijama i ostavlja blogere u poziciju ucesnika u rolerbolu, ili kako se ko naostrio, istrenirao i snalazi-stvarno besmisleno,...
tess1 tess1 19:58 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

A Tes, za tebe,
Ko naljutio?

Gvozdene, odjebi.
rodni rodni 19:59 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
rodni
docsumann
rodni
docsumann
tess1
o, primjetio sam svakako da je čarli u stanju svašta da kaže.
al se i nemju dosta toga ružnog govorilo, tako da je to bio prilični vašar neukusa, kojeg sam preskakao u poskocima.

Uistinu se praviš nevješt? Nadam se da i u realitetu ne preskačeš u poskocima kraj situacija kad ovakvi kao Emsi prvi počnu pa pitaju "ko najutijo?".


vidim to je postala poštapalica na blogu.

ne znam zašto bi neko uopšte ulazio u nebrojene replike s nekim za kog smatra da je nepopravljiv nasilnik, prostak, trol, šta god.
ako ne možete da unormalite dijalog u normalnom broju pokušaja postoji jedna skripta koja nestane sa ekrana svakog ko vam smeta.

ovako meni to preganjanje bez kraja izgleda kao sado-mazo valcer.

Meni nije potrebna nikakva skripta da nekoga, da se izazim kolokvijalno, odjebem.
Za onoga za kojega utvrdim (sam) da je đubre, skripta mi nije potrebna.
Đubre se, kao što običaj i nalaže, zaobiđe.
Đubretu se ne odgovara, sa đubretom nema komunikacije.
Govna su govna.
Govna nepogrešivo znaju da su govna.


sereš. izvini, al sereš.

itekako komuniciraš u tom pravcu.

Moguće da si ti to tako ocenio.
No, ja kada kažem da sa đubradi ne komuniciram, onda je to tako.
Dok god komuniciram, tada ti ljudi još nisu đubrad.
A đubrad znaju koja su.


i kad nekog "nabijaš na kitonijusa" to je vid komunikacije. poprilično vulgaran.

a baš davidim tu osobu koja za sebe smatra da je đubre.

Jeste, to je dno dna od vulgarnosti, a komoli komunikacije.
No, u svakoj 'diskusiji' mora da se prati kontekst.
A kontekst je da je taj nabijao na kitonijus samo kao odgovor govnima na njegovo vređanje.
Redosled je ekstremno bitan - a ne kako bi to 'htela braća Hrvati', da koordinatni početak postave tamo gde njima odgovara.
Enivej, uvek kao odgovor.
Mora da se zna red.
Jer nema nekog specijalnog problema da se bilo kome kaže bilo šta izrečeno na ovom blogu.
To što je ekipa htela da postigne (da mu prikači) zato što im je pomenuti smetao još od vremena 'nije lako biti Srbin' (gluposti da ne pominjemo), to je druga stvar. Svaki kitonijus su zaslužili.
Naravno, nekih mi je i žao zato što stvarno nisu oni sami krivi.
Ali dalje od toga ne.
A to da se ikome pominju članovi porodice, pa to je dno dna.
To se, jednostavno, ne sme!
Usput - negde si spomenuo mirelarado, pa da ne ostanem neodređen ... da mirelarado je na skali vrednosti žena na blogu odmah iza mariopan (koja je za mene bloger gigant), a tu su i principesa, te apačero.
Bez obzira koliko se razlikovale međusobno.
gvozden1 gvozden1 20:00 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
A Tes, za tebe,
Ko naljutio?

Gvozdene, odjebi.

Opet neko dir'o?
alselone alselone 20:10 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

traćenje energije ako mene pitaš, a i ubacuje te u loš mod.

Slažem se, zato to i radim jednon na pola godine, ali samo samo hteo da kažem da pitaš pogrešno pitanje. Logično je "stati zavrat" jer je to "ljudska dužnost najsvetlija".
docsumann docsumann 20:11 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Rekoh li već kako da vi muški provjerite sviđaju li vam se Emsijevi načini. Meni se ne sviđaju. I na sreću, ne zavisim od vaše dobre volje?


ako sve napisano stvarno tako čitaš (da mi se dopadaju čarlijevi nastupi) onda je naš dijalog pod silnim šumom, unaprijed osuđen na neuspjeh.

a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama, jer ti živci i onako igraju i zadnje što ti treba je da ti neko svira po njima?

angie01 angie01 20:14 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama,




...a i mirela eto ume sa carlijem:)))...pa stvarno doks.
alselone alselone 20:15 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Razmisli Als.

Što me ubacuješ da sudim o njegovom odnosu sa Tes. To ne treba ni njoj, ni njemu a ni meni.

Ja pričam o svom odnosu. I ako primetiš, ja ne sudim nikada o tome što je napisao.

Samo ga zajebavam zbog toga. I to radim samo da bi ga vratio na mesto jer se jako često zaleti pa ide i zavodi red po blogu ili trojluje do iznemoglosti sa jedinom namerom da zasere mesto koje mu ne daje ono što očekuje pa da ga uprlja i drugima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana