Budućnost| Hobi| Reč i slika

Mušice

docsumann RSS / 14.12.2021. u 14:25

 

69lggzp.jpg

 

jedan iz studentske arhive ... minijature (par x par centimetara) nastale  u desetak sekundi polusvesnog igranja olovkom

 ovdje je u punoj veličini, ako nekog kojim  slučajem zaintersuju detalji - LINK



Komentari (352)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 20:15 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Rekoh li već kako da vi muški provjerite sviđaju li vam se Emsijevi načini. Meni se ne sviđaju. I na sreću, ne zavisim od vaše dobre volje?


ako sve napisano stvarno tako čitaš (da mi se dopadaju čarlijevi nastupi) onda je naš dijalog pod silnim šumom, unaprijed osuđen na neuspjeh.

a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama, jer ti živci i onako igraju i zadnje što ti treba je da ti neko svira po njima?

tess1 tess1 20:17 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ako sve napisano stvarno tako čitaš (da mi se dopadaju čarlijevi nastupi) onda je naš dijalog pod silnim šumom, unaprijed osuđen na neuspjeh.

Eno sad. :)
a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama, jer ti živci i onako igraju i zadnje što ti treba je da ti neko svira po njima?

Interesantno, uvijek sam mu se ljubazno obratila, valjda osjetim da čovjek ima nekih problema da li mentalnih il ko zna, nešto ne štima, dok to ne uzme maha a on ne umije artikulisati šta mu je,

da li je poruka "Emsi, hajde molim te nemoj moje komentare citrate cijele radi jedne rečenice" ljubazna?
I kako je reagovao na moju ljubaznu poruku? Prvu priliku je iskoristio da citira cijeli komentar.
tess1 tess1 20:21 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

sa jedinom namerom da zasere mesto koje mu ne daje ono što očekuje pa da ga uprlja i drugima.

Da, to je to.
docsumann docsumann 20:23 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama,




...a i mirela eto ume sa carlijem:)))...pa stvarno doks.



ustvari baš umje.
lično sam prisustvova kad mu je par puta očitala bukvicu, a sve kulturno, bez drame.
sjećam se da ga je povezala s jednim od likova iz komedije del arte, onaj što pravi intrige i naslađuje se čarkama između drugih.
počeo čarli da se nešto pravda, ali itekako je popio lekciju i smanji doživljaj, bar tada.
rodni rodni 20:25 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
ako sve napisano stvarno tako čitaš (da mi se dopadaju čarlijevi nastupi) onda je naš dijalog pod silnim šumom, unaprijed osuđen na neuspjeh.

Eno sad. :)

a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama, jer ti živci i onako igraju i zadnje što ti treba je da ti neko svira po njima?


Interesantno, uvijek sam mu se ljubazno obratila, valjda osjetim da čovjek ima nekih problema da li mentalnih il ko zna, nešto ne štima, dok to ne uzme maha a on ne umije artikulisati šta mu je,

da li je poruka "Emsi, hajde molim te nemoj moje komentare citrate cijele radi jedne rečenice" ljubazna?
I kako je reagovao na moju ljubaznu poruku? Prvu priliku je iskoristio da citira cijeli komentar.


Ma!
To je bez veze!
kakve to veze ima da li se citira reč, rečenica, komentar ili bilo šta?
Zašto bi ti njemu nametala način na koji on citira bilo šta?!
Čemu ta pretencioznost?!
Ne misliš li da je to glupo da ti određuješ drugome način?
Dodatno - meni citiranje jedne rečenice ide na onu stvar.
Zato što je kontekst veoma bitan, a time se prilično izgubi.
Zato što se na takav način, najčešće, ne vidi kome se odgovara, a nije beznačajno za praćenje threada.
rodni rodni 20:26 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
angie01
a da li si probala da ga ljubazno zamoliš da ti se ne kači o svaki komentar sa besmislenim poštapalicama,




...a i mirela eto ume sa carlijem:)))...pa stvarno doks.



ustvari baš umje.
lično sam prisustvova kad mu je par puta očitala bukvicu, a sve kulturno, bez drame.
sjećam se da ga je povezala s jednim od likova iz komedije del arte, onaj što pravi intrige i nasađuje se čarkama između drugih.
počeo čarli da se nešto pravda, ali itekako je popio lekciju i smanji doživljaj, bar tada.

Eee, tajna je u nečmu drugom.
Jer ja Mirelu cenim.
I meni ništa više (i) nije potrebno.
Kako kaže ona stara - prema svecu i tropar.
angie01 angie01 20:30 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ustvari baš umje.


ti doks, onda ne kapiras kako ovde stvari funkcionisu i zasto se carli usteze da odgovori svojim prosttotama jednima, dok drugima iste ispisuje i kada mu se ne obracaju.
rodni rodni 20:30 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
sa jedinom namerom da zasere mesto koje mu ne daje ono što očekuje pa da ga uprlja i drugima.

Da, to je to.

Nisi u pravu!
Štaviše - to bi se, pre svega, moglo reći za njegove oponente, inače po vokaciji denuncijante, potkazivače i sličan nesoj.
docsumann docsumann 20:36 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

da li je poruka "Emsi, hajde molim te nemoj moje komentare citrate cijele radi jedne rečenice" ljubazna?
I kako je reagovao na moju ljubaznu poruku? Prvu priliku je iskoristio da citira cijeli komentar.


da umje da nervira, umje. zaprden tip, što bi rekli u boki.

no, ne smatram da je negativac.
zar misliš da bi neki tenkre, tupadžija, primitivac mogao da podigne tako uspješnu i kulturnu (po riječima onih koji su ih upoznali) djecu?

meni djeluje teško izvodljivo.

a moj pristup je uvjek takav da mi je važnije neogrješiti se o nevine nego kazniti krive.
docsumann docsumann 20:40 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
ustvari baš umje.


ti doks, onda ne kapiras kako ovde stvari funkcionisu i zasto se carli usteze da odgovori svojim prosttotama jednima, dok drugima iste ispisuje i kada mu se ne obracaju.


ne. zašto?

ozbiljno pitam
angie01 angie01 20:42 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

a moj pristup je uvjek takav da mi je važnije neogrješiti se o nevine nego kazniti krive.


gospode boze...pa ti ispade kralj demagogije.
gvozden1 gvozden1 20:49 18.12.2021

Re: Сасвим приватно


Što me ubacuješ da sudim o njegovom odnosu sa Tes. To ne treba ni njoj, ni njemu a ni meni

A što onda sudiš o Čakiju i njegovom odnosu sa tim ženama sa tvitera?

Ne sudimo o ljudima, o delima sudimo, o postupcima, pa ako osudimo "slađani pičići" onda nam ljudska dužnost najsetija nalaže da jače osudimo "jebaću ti obe ćerke"

Ko god to izgovorio, i kome god uputio.

Ili?
angie01 angie01 20:50 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ne. zašto?


evo, najiskrenije, ako ti nije jasno-meni bi bilo bas bez veze da ovde rasclanjujem situaciju,..a i vec se osecam blesavo, jer ispada kao da te ubedjujem u nesto sto je jasno i nema mesta za cenjkanje,...cudno mi je da neko pametan kao ti, koji kapira i neke vise nivoe, ne uocava bazicne principe palanke.
tess1 tess1 20:50 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

zar misliš da bi neki tenkre, tupadžija, primitivac mogao da podigne tako uspješnu i kulturnu (po riječima onih koji su ih upoznali) djecu?

Uh, koliko je ovo djetinjasto. Znam par sjajnih ljudi koji imaju djecu debile (sve razmišljam da napišem npr moji roditelji:))
docsumann docsumann 20:53 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
a moj pristup je uvjek takav da mi je važnije neogrješiti se o nevine nego kazniti krive.


gospode boze...pa ti ispade kralj demagogije.


što?

recimo odnos blogera ptema slučaju Blajburg (ovo je bilo pobočna diskusija na tesine ustašoljubce) upravo čitam u tom ključu.


docsumann docsumann 20:54 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
zar misliš da bi neki tenkre, tupadžija, primitivac mogao da podigne tako uspješnu i kulturnu (po riječima onih koji su ih upoznali) djecu?

Uh, koliko je ovo djetinjasto. Znam par sjajnih ljudi koji imaju djecu debile (sve razmišljam da napišem npr moji roditelji:))


a obrnuto?
docsumann docsumann 20:55 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
ne. zašto?


evo, najiskrenije, ako ti nije jasno-meni bi bilo bas bez veze da ovde rasclanjujem situaciju,..a i vec se osecam blesavo, jer ispada kao da te ubedjujem u nesto sto je jasno i nema mesta za cenjkanje,...cudno mi je da neko pametan kao ti, koji kapira i neke vise nivoe, ne uocava bazicne principe palanke.



nisi me ubjedila
tess1 tess1 20:55 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ustvari baš umje.
lično sam prisustvova kad mu je par puta očitala bukvicu, a sve kulturno, bez drame.

Nobles. :)

Nevjerovatno koliko fulaš. Uzimaš likove iz tri knjige tri žanra. Njegovom maltretiranju je duže izložena Angie, i ona u odnosu na to nije reagovala sa psovkama kao što bih npr ja. Otkud Mirela u ovom sad mizanscenu sa nekom dramskom tj terapeutskom reakcijom i slikom panja, fakin panja se i ja sjećam od prije 5 godina, i tad sam na tom blogu pisala kako imam dobru krvnu sliku.

Uvodiš likove da bi opravdao čovjeka koji sranje započeo, ljudi ga trpe, nekad ne mogu, i to sranje evo traje do ove minute.
alselone alselone 20:58 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

A što onda sudiš o Čakiju i njegovom odnosu sa tim ženama sa tvitera?


Gde sam sudio?
angie01 angie01 20:59 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

što?


rekoh vec parputa-jerje stvar jasna-ne razumem razlog za cenjkanje,...na bilokomovakvommestu,koji predstavlja javni prostor- bio bi uklonjen zbog ponasnja,..kakve sad cerke, nije negativaci slicno- sta bi jos trebalo da radi sem pomenutog, da bi razumeookome se radi.
tess1 tess1 20:59 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

a obrnuto?

Šta obrnuto? Da sjajna djeca ne mogu imati roditelje debile? Pa to je uvrijedljivo.
rodni rodni 21:06 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
da li je poruka "Emsi, hajde molim te nemoj moje komentare citrate cijele radi jedne rečenice" ljubazna?
I kako je reagovao na moju ljubaznu poruku? Prvu priliku je iskoristio da citira cijeli komentar.


da umje da nervira, umje. zaprden tip, što bi rekli u boki.

no, ne smatram da je negativac.
zar misliš da bi neki tenkre, tupadžija, primitivac mogao da podigne tako uspješnu i kulturnu (po riječima onih koji su ih upoznali) djecu?

meni djeluje teško izvodljivo.

a moj pristup je uvjek takav da mi je važnije neogrješiti se o nevine nego kazniti krive.

Za vaspitanje i uspeh naše dece, ogromnu, rekao bih i presudnu, zaslugu ima moja žena.
Ona je znala sa njima da bude i dete, ona nije nekoliko godina radila kako bi mogla da ih vozi po školama za talente i slično.
Ja sam vozio u Arhimedes i na takmičenja koliko sam stigao.
Ali ženina uloga je bila presudna.
I sada se čuje sa njima svaki dan.
Starije dete je na pola doktorata iz neura sajens end neuro informatiks - i već je počelo da piše rad.
Kada dođe kući, nema šanse da se nakon sat do dva ne kontektuje na lab u Parizu.
Mislim da je za ove nepune dve godine, usput, obišlo i sve muzeje u Parizu.
A francuski je skoro 'skuvan', mada je oficijelni jezik na katedri engleski.
Mlađe ne želi da se seli iz Kembridža, mada se zaposlilo u Londonu - nešto slično analizi enlarge data u IBMu.
Ali ne želi da se seli tamo, jer će za godinu da se vrati na doktorat.
Sve u svemu - mi kao roditelji smo prezadovoljni i ništa im ne namećemo.
Naravno, naša je uloga da smo dosta pomogli da se kod njih zapati 'kult knjige', tako da pored svih matematika dosta čitaju 'ostalo'.
No, da ponovim, moja uloga je efemerna, ženina gigantska.
Žalim svima da njihova deca budu srećna.
Jer je sreća vrhunski kriterijum, cilj i esencija.

gvozden1 gvozden1 21:06 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

alselone
A što onda sudiš o Čakiju i njegovom odnosu sa tim ženama sa tvitera?


Gde sam sudio?

Preneo si to ovde sa svojim jasnim, naglašenim stavom da to kvalifikuješ kao ružno.
To je tvoj sud o nečemu, nećemo se valjda raspravljati o tome da li to jeste ili nije sud?

Sud o najvulgarnijem, najprostačkijem mogućem pominjanja dece nećeš da izneseš jer..... pa neki razlozi.

A, ne moraš ni to da napišeš, razmisli za sebe, da je Čarli njoj rekao to isto, na isti način, da li bi ti razlozi za nemešanje važili?

Principi Als, ovo što Doks priča o Blajburgu, zločin se osuđuje, prostakluk i nepristojnost se osuđuju, ne bira se prema kome su i jedno i drugo počinjeni.
gvozden1 gvozden1 21:08 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

bio bi uklonjen zbog ponasnja

:)

I streljan za primer.

Bem te živote.
docsumann docsumann 21:09 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

angie01
što?


rekoh vec parputa-jerje stvar jasna-ne razumem razlog za cenjkanje,...na bilokomovakvommestu,koji predstavlja javni prostor- bio bi uklonjen zbog ponasnja,..kakve sad cerke, nije negativaci slicno- sta bi jos trebalo da radi sem pomenutog, da bi razumeookome se radi.


da ja vjerujem (sva zabluda na moju dušu) da čarli nije negativac.
jeste naporan, težak, često iritantan trol, al ne mislim da je pokvaren, zlonamjeran.
smatram da se, ako to stvarno želiš, odnos sa njim može ishendlovati do nivo pristojne razmjene mišljenja.

meni za blog više ne treba. nit ću se s njim družiti nit rujno vino piti (a da on ne pije)

rodni rodni 21:16 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann
angie01
što?


rekoh vec parputa-jerje stvar jasna-ne razumem razlog za cenjkanje,...na bilokomovakvommestu,koji predstavlja javni prostor- bio bi uklonjen zbog ponasnja,..kakve sad cerke, nije negativaci slicno- sta bi jos trebalo da radi sem pomenutog, da bi razumeookome se radi.


da ja vjerujem (sva greška na moju dušu) da čarli nije negativac.
jeste naporan, težak, često iritantan trol, al ne mislim da je pokvaren, zlonamjeran.
smatram da se, ako to stvarno želiš, odnos sa njim može ishendlovati do nivo pristojne razmjene mišljenja.

meni za blog više ne treba. nit ću se s njim družiti nit rujno vino piti (a da on ne pije)


Tebe nisam upoznao, tako da ne znam da li ćemo se družiti nakon što se (ako se) upoznamo.
Upoznao sam samo jednog blogera - sjajna osoba.
Zao mi je što, najviše zobg korone, ne stižem sa njim da se družim dodatno.
Jer - je sjajna osoba.
Od koje može da se čuje štošta specifično, nekonjukturno.
docsumann docsumann 21:17 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
a obrnuto?

Šta obrnuto? Da sjajna djeca ne mogu imati roditelje debile? Pa to je uvrijedljivo.


to je upravo moja poenta.
koliko sam povatao čarlijeva djeca su prilično ostvarena.
angie01 angie01 21:17 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

nisi me ubjedila


ni ne ubedjujem te.
tess1 tess1 21:22 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

to je upravo moja poenta.
koliko sam povatao čarlijeva djeca su prilično ostvarena.

Uvrijedljivo je za tu sjajnu djecu koja uspiju i pored roditelja debila ovo tvoje djetinjasto poređenje. Ne znam stvarno šta misle ženska djeca o ocu pičić, lizić, kad si već krenuo o ostvarenoj djeci i ostvarenijim roditeljima, ja ne bih večeras o tome jer: 1) nisam dama, 2) nisam njegov psihoterapeut, 3) nisam velikodušna prema njemu preko tuđih leđa kao ti 4) ispucao je kod mene sve živote, u mom kraju kažu, nema tu više razgovora.
alselone alselone 21:23 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

A, ne moraš ni to da napišeš, razmisli za sebe, da je Čarli njoj rekao to isto, na isti način, da li bi ti razlozi za nemešanje važili?

Pa bi. Ovo nije prvi put da se svadja sa nekim i nisam uletao ni ranije. Ne umešavam se u tuđe rasprave nego vodim svoje. To ti je odgovor na sve što si napisao.
tess1 tess1 21:28 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Šta ti Gvozdene čovječe kamčiš ovde? Šta hoćeš od Alsa? Ne obraćam pažnju šta piše. Ne mogu vjerovati.

Ej, bre, rekla sam mu i šta sad? Kakav ti prijeki sud zazivaš? Debilčino jedna al pazi koliko je uporan.
tess1 tess1 21:28 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Ali govneta, dal je moguće.
angie01 angie01 21:29 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

da ja vjerujem (sva zabluda na moju dušu) da čarli nije negativac.
jeste naporan, težak, često iritantan trol, al ne mislim da je pokvaren, zlonamjeran.


ti sada vrtis istu pricu,na koju bih ja mogla da ti ponovim sta sve radi, a sto nigde nije prihvatljivo-znaci nije stvar mog kapricioznog stava,...a ti i dalje furas, kao pa nije zlonameran,...a sta je naskakanje sa uvredama, iako mu se ne obraca, sta je sva ona porn mizoginija, da ostavimo sa strane beskonacne blentavosti...eto samo to i cemu pripremljenih 50 rezervnih nikova,..ako ne prepoznajes rad-sta cu ti ja,...uzivaj.


smatram da se, ako to stvarno želiš, odnos sa njim može ishendlovati do nivo pristojne razmjene mišljenja.


stvarno preterijes, kao da si pao s Marsa,..pa ja se njemu ni ne obracam, preskacem ga, mene nije zavarao, jos od kada mi je pisao pp,...samo nisam odmah sve sabrala u smislu, koji je to profil, jer me nije ni zanimalo.
gvozden1 gvozden1 21:31 18.12.2021

Re: Сасвим приватно


Pa bi. Ovo nije prvi put da se svadja sa nekim i nisam uletao ni ranije. Ne umešavam se u tuđe rasprave nego vodim svoje. To ti je odgovor na sve što si napisao.

Ok.
Samo da nije bilo onog prenošenja tuđih rasprava sa drugog mesta ovde, da nije "ljudskih dužnosti najsvetijih" bilo bi ovo za svako poštovanje.

Dobro, može i ovako.

Posebno je dobro što sam siguran što to nećemo proveravati, što on njoj to neće reći.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:33 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

docsumann

da ja vjerujem (sva greška na moju dušu) da čarli nije negativac.
jeste naporan, težak, često iritantan trol, al ne mislim da je pokvaren, zlonamjeran.
smatram da se, ako to stvarno želiš, odnos sa njim može ishendlovati do nivo pristojne razmjene mišljenja.

meni za blog više ne treba. nit ću se s njim družiti nit rujno vino piti (a da on ne pije)

Мислим врло слично.

Начин комуникације је важан, али је сама намера много важнија. Ја верујем да код Чарлија, ако некад има неспретности, свакако нема малициозности и лоше намере.
gvozden1 gvozden1 21:36 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Šta hoćeš od Alsa

A šta tebe boli, šta ja hoću od njega?

Ti ćeš da ga braniš?

Ti Alsa?!
Ej!

On i ja smo toliko komentara ovde izmenjali, i slagali se i razilazili, i sad ćeš ti nekoga da braniš.

U pamet se, ne precenjuj se!

Ko god da te naljutio.
docsumann docsumann 21:36 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

3) nisam velikodušna prema njemu preko tuđih leđa kao


ovdje bih se složio s alsom, svoje račune ravnam sam. direktno.
tako bih volio i da se moja leđa ne koriste za tuđa potkusirivanja.

ne mož sa čarlijem u istu priču i ok, to je to. velika stvar. mnogi s mnogima ovdje ne mogu.
no, nema potrebe da svoju poziciju objašnjavaš preko mene.
rodni rodni 21:44 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
to je upravo moja poenta.
koliko sam povatao čarlijeva djeca su prilično ostvarena.

Uvrijedljivo je za tu sjajnu djecu koja uspiju i pored roditelja debila ovo tvoje djetinjasto poređenje. Ne znam stvarno šta misle ženska djeca o ocu pičić, lizić, kad si već krenuo o ostvarenoj djeci i ostvarenijim roditeljima, ja ne bih večeras o tome jer: 1) nisam dama, 2) nisam njegov psihoterapeut, 3) nisam velikodušna prema njemu preko tuđih leđa kao ti 4) ispucao je kod mene sve živote, u mom kraju kažu, nema tu više razgovora.

Nemoj da pominješ decu.
To se ne sme.
Svakom je potreban psihoterapeut.
S druge strane, drži se!
Nije lako!


docsumann docsumann 21:48 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

.a ti i dalje furas, kao pa nije zlonameran,...a sta je naskakanje sa uvredama, iako mu se ne obraca, sta je sva ona porn mizoginija, da ostavimo sa strane beskonacne blentavosti...eto samo to i cemu pripremljenih 50 rezervnih nikova,..ako ne prepoznajes rad-sta cu ti ja,...uzivaj


stvarno ne znam koliko čarli ima duplih ili rezervnih nikova.
koliko vidim ovog je već koristio. da li to znači da je odbanovan?

je l to njegova kazna bila vremenski ograničena ili je do softvera?

o njegovoj porn mizoginiji ništa ne znam, najiskrenije.


EDIT:rekoh, ne bih se mješao u vaš sukob.

tess1 tess1 21:51 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

A šta tebe boli, šta ja hoću od njega?

Ti ćeš da ga braniš?

Ti Alsa?!
Ej!

On i ja smo toliko komentara ovde izmenjali, i slagali se i razilazili, i sad ćeš ti nekoga da braniš.

U pamet se, ne precenjuj se!

Ko god da te naljutio.

??

Već par komentara tražiš od njega da iznese svoj sud o mojim nepočinstvima? Šta on ima sa tim? Zašto ga maltretiraš, šta ti je? On prvo nije dužan imati mišljenje, drugo i da ga ima ne mora biti ispravno, ej. Šta hoćeš da kaže kad priroda mog i njegovog problema sa Emsijem u neku ruku i nije ista. I zašto onda ne navodiš moje uvrede upućene Angie kao primjer kako se to ne radi, a ne ovog ne znam kako bih nazvala Emsija, čovječe, svih ovih godina prvi je počeo i to je desetine puta bilo, i nema tu povratka, šta se ti petljaš, moja psovka, neka me banuju, šta hoćeš ovih par komentara, dokazati da je Emsi dobar kad vidiš mene?, ok, mene eliminišeš iz jednačine i ostaju ljudi koje i dalje provocira?
gvozden1 gvozden1 21:52 18.12.2021

Re: Сасвим приватно


stvarno ne znam koliko čarli ima duplih ili rezervnih nikova.

E Čaki, ajd sad, red je, hajd obelodani, da li te banuju pa menjaš nikove, ili to to onako, iz zafrkancije?

gvozden1 gvozden1 22:02 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Šta on ima sa tim? Zašto ga maltretiraš, šta ti je?

Opet te pitam, šta tebe boli.... to?

Njega pitam, od tebe je pametniji, elokventniji, zna i da odgovori i da ne odgovori, da me otera u pm ako poželi, koji qrac se ti mešaš?

I ne pričam o tebi, zaboli me za tebe, o pojavama pričam, o delima.
Piše za pismene

Ne sudimo o ljudima, o delima sudimo
tess1 tess1 22:05 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Opet te pitam, šta tebe boli.... to?

Njega pitam, od tebe je pametniji, elokventniji, zna i da odgovori i da ne odgovori, da me otera u pm ako poželi, koji qrac se ti mešaš?

I ne pričam o tebi, zaboli me za tebe, o pojavama pričam, o delima.
Piše za pismene

Propast koliko si tup. Panjčuga. Cc.
gvozden1 gvozden1 22:10 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

tess1
Opet te pitam, šta tebe boli.... to?

Njega pitam, od tebe je pametniji, elokventniji, zna i da odgovori i da ne odgovori, da me otera u pm ako poželi, koji qrac se ti mešaš?

I ne pričam o tebi, zaboli me za tebe, o pojavama pričam, o delima.
Piše za pismene

Propast koliko si tup. Panjčuga. Cc.

E ako si sad završila sa trpanjem u tuđe razgovore onda super.
angie01 angie01 22:13 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

o njegovoj porn mizoginiji ništa ne znam, najiskrenije.


ma da...svaki peti komentar mu je nakrcan, al ti nisi nista primetio.




EDIT:rekoh, ne bih se mješao u vaš sukob.


prvo-koji sukob,..ja njega preskacem, a on i pored toga naskace, sta tu nije jasno,...i da, ko ti je trazio da se mesas-pitao si u cemu je stvari ja ti odgovorila, al vidim, ne znas, nisi primetio, nisi odavde,..i sve ostale specijalnosti demagogije,...skoro ko gocacomic-ah da, pa nudis uspostavljanje dijaloga:)))
docsumann docsumann 22:15 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

oj, mene eliminišeš iz jednačine i ostaju ljudi koje on i dalje maltretira?


jbt, pa i on misli da istjeruje neku svoju pravdu i principe.
evo, najiskrenije te pitam - zar ne možeš da pojmiš da on sebe vidi kao žrtvu? zar ne može zbog toga biti agresivan, hipereaktivan.
ne kažem ni da jeste ni da nije žrtva, već da on tako sebe doživljava.
jbg, banuju ga redovno, osjeća se konstantno denunciranim, potkazanim, proganjanim.

meni je recimo sasvim lako da zamislim čarlija kako funkcioniše u tom ključu.

a sasvim mi je jasno i da se endži osjeća žrtvom, naročito jer dobija neoprostivo mnogo uvredljivih komentara na blogu.
ako j endži i čarli vide poziciju onog drugog samo kao pretnju, bez ikakve ljudske dimenzije, onda je ta priča nepomirljiva.
a naravno da nije tako. svi mi imamo u sebi dovoljno ljudskog da odgovorimo na ljudskost.
niko ovdje nije ni ork ni ustaša ni crni đavo.


angie01 angie01 22:22 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Ја верујем да код Чарлија, ако некад има неспретности, свакако нема малициозности и лоше намере.




kako vas je samo dobro odoabrao.
alselone alselone 22:30 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Iz cele ove rasprave a i iz dugogodišnjeg posmatranja bloga, uočio sam kako se ljudi ne klasterizuju u jasno definisane i podeljene grupe, što bi bilo za očekivati, nego da nas povezuje mreža spojeva ponekad perverzno nemogućih (na prvi pogled).

Nekada bih mislio da će biti par jasnih grupa, pa ih grubo nazovimo "liberali", "nacionalisti", "centar", "preogresivci", i tome slično, ali možemo zaključiti da grupa nema nego da nas povezuje mreža.

Evo samo jedna grana naizgled nemogućih grupa: Ja sam super sa Maksom, koji je bio u malo žešćim raspravama sa Gvozdenom sa kojimi sam ja super, koji brani Čarlija sa kojim ja nisam super, da se tako izrazim, koji napada Angie sa kojom sam ja imamo ups and downs, koja ne se ne razume sa principessa_etrusca, čije mišljenje uvažavam i tako dalje. Nema grupa, samo mreža. A ovo je mreža iz moje vizure i povezuje ljude iz moje perspektive i preko mene. Svi oni se povezuju na stotinu drugih načina iz svojih uglova.

Kako ja to čitam? Čitam tako da su ljudi iskreni u svojim stavovima i da se ne grupišu ideološki negi iskreno govore šta misle.
docsumann docsumann 22:33 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ja njega preskacem, a on i pored toga naskace, sta tu nije jasno,...i da, ko ti je trazio da se mesas-pitao si u cemu je stvari ja ti odgovorila, al vidim, ne znas, nisi primetio, nisi odavde,..i sve ostale specijalnosti demagogije,...skoro ko gocacomic-ah da, pa nudis uspostavljanje dijaloga:)))


izvini, ali ipak neću odgovarati na ovakve postavke.
ti imaš svoje viđenje, čarli svoje.
nemam namjeru da upadam u propcjep između.

možda se ne sjećaš ali ja sam čarlija upravo upozorio na nedžentlmensko ophođenje prema tebi, što je on tad "pravdao" pominjanjem porodice ili s čim već, nešto oko za oko princip.

i znam da si mu govorila da te zaobilazi i da je on odgovarao da ima pravo da komentariše šta hoće, i znam da je to sad već predaleko odmaklo.


docsumann docsumann 22:37 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Kako ja to čitam? Čitam tako da su ljudi iskreni u svojim stavovima i da se ne grupišu ideološki negi iskreno govore šta misle.


opet, možeš s velikom tačnošću anticipirati nečije stavove na određene teme, upravo na osnovu njihove ideološke prepozicioniranosti.

al recimo da su to upravo ideološke teme.
na bejzik ljudskom nivou svakakve relacije su moguće.

tess1 tess1 22:38 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

jbt, pa i on misli da istjeruje neku svoju pravdu i principe.
evo, najiskrenije te pitam - zar ne možeš da pojmiš da on sebe vidi kao žrtvu? zar ne može zbog toga biti agresivan, hipereaktivan.
ne kažem ni da jeste ni da nije žrtva, već da on tako sebe doživljava.
jbg, banuju ga redovno, osjeća se konstantno denunciranim, potkazanim, proganjanim.

Dokse, daj molim te ispravi ojkanje gore u mom komentaru, prepravi j u k, tastatura na ovom tabletu odavno vodi svoju politiku. :)

Ne znam tačno šta od mene očekuješ kad je moja prva reakcija na ovo tvoje pisanje bila rečenica Milost ne tražim, niti bih vam je dao? Evo i sa ovog bloga se odjavio vidio si kako u poslednjem komentaru, kanda mu se malo brk smiješi, nasilniku? Ili to je primjer njegove pasivno-agresivne dominacije nad ovim njegovim neprilikama preko koje ti kako sam reče preskačeš jer ti nije zen-nivo.

Drugo, ne mislim dolaziti ovde kao u neko prihvatilište ili rehabilitacioni centar gdje mi grlimo Emsija zato što je panj, nemamo drvo, grlimo panj jer to rade dobri ljudi? Razumiješ? Nikakvu obavezu mi nemamo prema njemu dok je ne isprovocira, dal našu samilost il ljutnju, da li me razumiješ? Zašto bih se ja vezala ili obavezala da ću pažljivo postupati sa njim jer se u njemu krije dobrica? Jer je on žrtva? Ne mogu vjerovati šta pišem i ti ne čitaš: Dokse, desetine puta me je cimnuo, i nekoliko puta vulgarno uvrijedio. I kako je on moja žrtva? Banovaće ga vječno radi mene? Cc, ja sam 100% sigurna da ovakvi likovi kao on ruše blog 1/1, štetočina na kojeg se sažališ i jedan dan ti dobro djelo dođe na naplatu.


A ti sinko sa svojom savješću. :)

alselone alselone 22:41 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

opet, možeš s velikom tačnošću anticipirati nečije stavove na određene teme, upravo na osnovu njihove ideološke prepozicioniranosti.

To je tačno, ali su ti stavovi iskreni. Neće biti izmenjeni radi pripadnosti nekoj grupi. Da je tako imali bismo klastere a imamo mrežu.


docsumann docsumann 22:44 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

A ti sinko sa svojom savješću. :)


druge vodilje nemam. nit boga nit zakona.
angie01 angie01 22:45 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

a sasvim mi je jasno i da se endži osjeća žrtvom, naročito jer dobija neoprostivo mnogo uvredljivih komentara na blogu.


prvo- najlepse te molim da me apsolutno nikada vise ne uzimas u usta u ovakvom kontekstu-ovo je toliko van svake pameti, da ja ne mogu da verujem da to ti ispisujes.

ja se ne osecam zrtvom,...sve vreme i govorim sta je problem- a to je nedopustivo ponasanje koje govori samooljudima koji su mu skloni, za koje,ti imas razumevanje i karakterises ga amortizovano, a jos dodajes, kako se tebe sve to ne tice, i da su to tudji ratovi- a radi se o nacinu ponasanja koji nije prihvatljivo...a onda imas razumevanje za"zrtvu"-kako licemerno,...pa zato i postoje pravila ponasanja i na blogu i van njega.

drugo-ja nemam nikakve veze sa carlijem, preskcem ga, ne obracam mu se-kakav si sada to zajednicki kontekst iskonstruisao-kada je sve samo u njegovoj glavi.

i trece,kakvu pravdu i principe mislis da isteruje, pa mu dajes za pravo da se "takooseca"-on radi stvari koje ovde nisu dozvoljene, javni je prostori blog potpada pod zakon o javnom informisanju i zbog toga biva odstranjen, kao sto su i neki drugi bili,...o cemu ti pricas, leba ti, pa da isto blebece u RL dobio po tintari i niko vise ne bi sa njim zeleo nikakav kontakt...sem slicnih.



docsumann docsumann 22:48 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Ne mogu vjerovati šta pišem i ti ne čitaš: Dokse, desetine puta me je cimnuo, i nekoliko puta vulgarno uvrijedio.


možeš li mi oprostiti što mi je to promaklo?

bio sam ubjeđen da čarli tebe cjeni kao osobu.
tess1 tess1 22:57 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

bio sam ubjeđen da čarli tebe cjeni kao osobu.

Pa u tome i jeste caka, dok ja igram onako kako njemu odgovara u onom što mu je u glavi, neki svijet jeste, cijeni me (na stranu što je targetirao svaki moj gadan komentar), il dok se uklapam u mozaik koji pravi, jer na neki način on isplete mrežu po cijelom blogu, uhvati nas u nju. Mi smo kao mušice. A njemu zabavno?
tess1 tess1 22:58 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

možeš li mi oprostiti što mi je to promaklo?

Ma pusti to. :)
nikvet pn nikvet pn 23:01 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Енџи
Имаш моју подршку 100% у ставу према токсичном деструктору. Храни се туђом добром енергијом и не смири док је не уништи и направи свађу. Приредили сте му најсрећније вече овде.
tess1 tess1 23:07 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Приредили сте му најсрећније вече овде.

Da, i ja mislim. Bitan mu je trag koji ostavi iza sebe. Shvatila sam to sa onim komentarom gore kad NadN piše da ga odmah prepozna, a on pita: kako? Poslije svega on bi da čuje još jednom eho o sebi.. Cc, savršeno.
docsumann docsumann 23:08 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

prvo- najlepse te molim da me apsolutno nikada vise ne uzimas u usta u ovakvom kontekstu-ovo je toliko van svake pameti, da ja ne mogu da verujem da to ti ispisujes.


izvinjavam se. najiskrenije.

ja se ne osecam zrtvom,...sve vreme i govorim sta je problem- a to je nedopustivo ponasanje koje govori samooljudima koji su mu skloni, za koje,ti imas razumevanje i karakterises ga amortizovano, a jos dodajes, kako se tebe sve to ne tice, i da su to tudji ratovi- a radi se o nacinu ponasanja koji nije prihvatljiv.


ne, ne vidim taj sukob kao što ga ti vidiš i šta je tu sporno.
i nisam ničim opravdavao čarlijevo proganjanje, al ne vidim to kao strašnu stvar sve dok su komentari u granicama pristojnog.

svak ima pravo da komentariše svačiji komentar. ti imaš prava da tražiš da te zaobilazi, al on nije dužan (iako bi bilo džentlmenski) da te posluša.
ako to nije tačno, i kosi se sa disklajmerom, onda sam ja debelo u krivu.

naravno da sam protiv mrcvarenja blogera, al jebem mu miša ima i gorih stvari u blogovskoj svakodnevnici.

drugo, nisam primjetio da se čarli ikom prvi obraća sa pspvkama, niti da je uvlačio tuđe članove familije u priču.



angie01 angie01 23:12 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

izvini, ali ipak neću odgovarati na ovakve postavke.


koje postavke, kakav procep,...sto se mene tice-on mene ne interesuje, ne znam sto mi ga uvaljujes, kakve ja veze imam sa njegovim manijaklanim ponasanjem...isto tako,ja njegovu porodicu nisam pominjala.








gvozden1 gvozden1 23:14 18.12.2021

Re: Сасвим приватно


To je tačno, ali su ti stavovi iskreni. Neće biti izmenjeni radi pripadnosti nekoj grupi.

Što je sjajno.
A i očekivano za grupu ljudi koja je ovde.
Evo još jednog primera, da ne pominjem sebe, Doks i Nikvet se ovde baš razilaze, a generalno pripadaju "istoj grupi"
gvozden1 gvozden1 23:18 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

niti da je uvlačio tuđe članove familije u priču.

Osim kad pozdravlja mamu :)

Alu to je uvek, ali baš uvek, bez i jednog izuzetka, reakcija na slično sa druge strane.
angie01 angie01 23:25 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

ne, ne vidim taj sukob kao što ga ti vidiš i šta je tu sporno.


hebotebog-koji sukob, radi se o klasicnom zlostavljacu,..ja sa njim nemam nikakav sukob, niti mu se obracam, niti nista, (jedno vreme mi je slao i pp)...a ti jos sviras,kako nisi primetio da on nesto nekome prvi,..pa stvarno si gocacomic na kvadrat,...niti vidis strasnu stvar dok ne prelazi granicu-a on presao sto puta i to jos u porn manijacenju, sta je bre tebi.

svak ima pravo da komentariše svačiji komentar. ti imaš prava da tražiš da te zaobilazi,


pa to je tek sladostrasno silovanje, kada neko ne zeli kontakt s tobom, a ti mu se lepis i nesto seres- da to bilo ko radi u RL,bio bi uhapsen kao progonitelj,..jesi li ti svestan sta pises i kakvu podrsku dajes klasicnom manijaku.
angie01 angie01 23:32 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Енџи
Имаш моју подршку 100% у ставу према токсичном деструктору. Храни се туђом добром енергијом и не смири док је не уништи и направи свађу. Приредили сте му најсрећније вече овде.


pa da-toliko je ocigledno...njemu je potrebna pazanja i potvrda,pa onda se trudi da maksimalno udovolji onima,koji su s jedne strane naseli-i loze se na njegovo ulagivanje, a sa druge im odradjuje posao korisnog idijota...a za uzvrat dobija podrsku.

doks nije iz tog filma,pa me utoliko vise cudi.
docsumann docsumann 23:34 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

endži, i meni se ponekad kače likovi s agresivnim pa i direktno uvredljivim nastupom.
ja im ne mogu zabraniti da to čine. mogu da im kažem šta imam, što mogu pristojnije i sem maksine skripte nikakvo drugo sredstvo nemam, do preganjat se s njima (nema ih baš toliko, na dva prsta jedne ruke bi se mogli pobrojat) u narednih 200 komentara.

i svjestan sam da taj neko misli da je skroz u pravu dok piše to što piše. i da me treba tovariti do kraja.
možda ti i ovo demagoški zvuči, al uvijek držim otvorenu opciju da nisam u pravu, pa i u ovom slučaju.
nije to nikakva demagogija, već bazična psihologija.
baš kao što je bazična mehanika da akcija izaziva reakciju.
moje je da napravim izbor kako ću se nositi s tim - indignacija, blokada, rasprava, moderacija.

nego, da se vratim na početak ove rasprave - ne mislim da čarlija treba banovati, ako ništa drugo, bar u ovoj inkarnaciji
bene_geserit bene_geserit 23:43 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Znam par sjajnih ljudi koji imaju djecu debile (sve razmišljam da napišem npr moji roditelji:))

Uvek je lepo videti kad se neko zajebava na svoj račun.
Jesi pomalo luda ali polako mi postaješ "omiljeni bloger", što bi reko Čarli.
docsumann docsumann 23:44 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

pa to je tek sladostrasno silovanje, kada neko ne zeli kontakt s tobom, a ti mu se lepis i nesto seres- da to bilo ko radi u RL,bio bi uhapsen kao progonitelj,..jesi li ti svestan sta pises i kakvu podrsku dajes klasicnom manijaku.


to što ti ne želiš da komuniciraš s njim njemu ne uskraćuje pravo da komentariše tvoj komentar.
objektivno to mu se ničim ne može osporiti.

da l ja mislim da je to nekulturno i neprimjereno, da, naravno.
da li je nelegalno? kažnjivo? ne nije.

da li trola treba hraniti? ne.

postoje elegantniji načini za ekskomunikaciju
angie01 angie01 23:51 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

demagoski zvuci sve sto se pravis da nisi primetio i da ne znas i da eto nije bas tako-a jeste.



nije to nikakva demagogija, već bazična psihologija.


bazicna psihologija lako prepoznaje zlostavljaca...narocito ako ispunjava sve uslove.


baš kao što je bazična mehanika da akcija izaziva reakciju.


ja ne znam koliko puta treba da pomenem-sa moje strane NEMA akcije.

ako neko ne zeli sa nekim da komunicira-osnovno praviloje da se to postuje,to nema veze sa dzentlmenstvom, nego zato sto je sve drugo zlostavljanje.


moje je da napravim izbor kako ću se nositi s tim - indignacija, blokada, rasprava, moderacija.


pa sta se onda cudis-moderacija radi svoj posao,ovo je javni prostor i potpada pod zakon o javnom informisanju,...ti mozes da imas stav da je ok,da vladaju pravila rolerbola, al nekako zakon kaze da nije tako,..ujedno jer nema razloga da bilo ko trpi zlostavljace.

a tebi ako je to sve fajn-etoti ga, pa se zamajavaj s njim koliko god hoces i tebi neka kaze da namestis sladjanu.

toliko
tess1 tess1 23:58 18.12.2021

Re: Сасвим приватно

Uvek je lepo videti kad se neko zajebava na svoj račun.

:))
docsumann docsumann 00:08 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

ako neko ne zeli sa nekim da komunicira-osnovno praviloje da se to postuje,to nema veze sa dzentlmenstvom, nego zato sto je sve drugo zlostavljanje.


slobodno me ispravi ako griješim, al mi se čini da čarli nije proganjao tebe kao tebe već tvoje projugoslovenske stavove.
da je koristio svaku priliku da pritrči, jeste.

ako ti smatraš da su to bili ad hominem napadi, i lično mrcvarenje, ja ću se povući iz diskusije, bez problema,jer je za mene to tek još jedna blog diskusija , a za tebe konkretan problem.
da l je nešto ovdje istina za mene, manje je važno.
angie01 angie01 01:19 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

al mi se čini da čarli nije proganjao tebe kao tebe već tvoje projugoslovenske stavove.


kakve bre pro jugoslovenske stavove- ja sam se par puta suprostavila laznom prikazu nekih stvari i izvrtanju cinjenica i reviziji istorije-ali odredjena gupa koja forsira cetnike, to ne moze da dopusti, jer im onda pada prica koju namecu, otuda i gluposti koje se ucitavaju tipa titici, komunjare i slicne budalastine,...ima tu jos kojesta, al me vise smara toliko prezvakana tema,...a carliju je potrebna podrska, pa se lako prirodno priklonio toj grupi i radi za nju prljave poslove vredjanja oponenata i hrani se paznjom i tapsanjem koje tom prilikom dobija- ujedno onda moze da ispolji i svoju mracnu stranu i da uziva, jer zna da ce ga ovi braniti, jer im je koristan,...da ispoljava suprotne stavove, svi bi se sada sjatili da ga optuzuju za isto to, sto sada pravdaju,...zato si ti cudan u celoj ovoj prici,..a mozda i nisi:)


ako ti smatraš da su to bili ad hominem napadi, i lično mrcvarenje, ja ću se povući iz diskusije, bez problema,jer je za mene to tek još jedna blog diskusija , a za tebe konkretan problem.
da l je nešto ovdje istina za mene, manje je važno.


prvo i dalje ne kapiram sto si lika vezao za mene-pa on to radi svima koji ne podrzavaju cetnicku udrugu, drugo, prema deckima je pazljiviji, jer je kukavica, kao i svi mizogini nasilnici,...a sad jos ispoljavas licemerje, kao vazi, ako to tebi nesto znaci,jer ja sa tim nemam nista, a ti imas, jer tebe vredja...pa vidi-ti si saucesnik ovom besmislenom upornom odbranom i pored jasne situacije, kao uostalom i svi koji ga podrzavaju-to naprosto tako funkcionise,...eto, barem nece vise da te smara za stvari koje ne razume na tvojim blogovima, jer si mu dao vetar u ledja.



Da bi se loše stvari dogodile, dovoljno je da dobri ljudi ne urade ništa. Loši će uraditi ostalo.


docsumann docsumann 02:02 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

kakve bre pro jugoslovenske stavove- ja sam se par puta suprostavila laznom prikazu nekih stvari i izvrtanju cinjenica i reviziji istorije-ali odredjena gupa koja forsira cetnike, to ne moze da dopusti, jer im onda pada prica koju namecu, otuda i gluposti koje se ucitavaju tipa titici, komunjare i slicne budalastine,...ima tu jos kojesta, al me vise smara toliko prezvakana tema,...a carliju je potrebna podrska, pa se lako prirodno priklonio toj grupi i radi za nju prljave poslove vredjanja oponenata i hrani se paznjom i tapsanjem koje tom prilikom dobija- ujedno onda moze da ispolji i svoju mracnu stranu i da uziva, jer zna da ce ga ovi braniti, jer im je koristan,...da ispoljava suprotne stavove, svi bi se sada sjatili da ga optuzuju za isto to, sto sada pravdaju,...zato si ti cudan u celoj ovoj prici,..a mozda i nisi:)


nebitno, al sasvim.
potpuno je jasno na šta se čarli kači, ne ulazeći ovdje u validnost pojedinih konkretnih navoda.

mislim, sad još pokušavaš da me uvučeš u tvoj permanentni konflikt s četnicima s bloga.
a ne, hvala. ni ovo ne znam koji mi je kurac trebalo


a sad jos ispoljavas licemerje, kao vazi, ako to tebi nesto znaci,jer ja sa tim nemam nista, a ti imas, jer tebe vredja..


potpuno pogrešno čitanje.
pravilno bi bilo - ne želim da se ubjeđujem oko stvari koje ti doživljavaš kao lični atak. za mene je to tek stav oko kojeg mogu biti manje ili više u pravu, za tebe je to nešto daleko bitnije. ličnije. težina moje i tvoje eventualne (ne)istine nisu za poređenje.

a inače zadržavam svoje mišljenje

pa vidi-ti si saucesnik ovom besmislenom upornom odbranom i pored jasne situacije, kao uostalom i svi koji ga podrzavaju-to naprosto tako funkcionise,


saučesnik u čemu? u nečemu što se već desilo, pri čemu sam i tad upozorio čarlija da se nedžentlmenski ponaša?

a i ne primjećujem da mu ičim dajem podršku da nastavi s ranijom praksom. naprotiv.
a da l ga treba po automatizmu banovati svaki put kad promili na blog? ne naravno.

bene_geserit bene_geserit 02:15 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

ja ne znam koliko puta treba da pomenem-sa moje strane NEMA akcije. ...
ja nemam nikakve veze sa carlijem, preskcem ga, ne obracam mu se ...
niti mu se obracam, niti nista

Hm, "ne obraćaš mu se", a pazi ovo.
odradjuje posao korisnog idijota ...
radi se o klasicnom zlostavljacu ...
klasicnom manijaku ...
njegovim manijaklanim ponasanjem

Jel ovaj blog primer toga kako te Čarli "maltretira", koliko vidim nije ti se obratio uopšte a ti si ga ispolivala govnima najstrašnije, i još sve vreme objašnjavaš kako mu se "ne obraćaš".
tess1 tess1 08:29 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

Jel ovaj blog primer toga kako te Čarli "maltretira", koliko vidim nije ti se obratio uopšte a ti si ga ispolivala govnima najstrašnije, i još sve vreme objašnjavaš kako mu se "ne obraćaš".

I dalje latentnog nasilnika koristite (ne samo ti Bane, svi) da se potkusuravate po blogu sa ljudima koje ne volite? Po cijenu da mi sa njim plešemo valcer jer on tako želi? Fino.
tess1 tess1 08:34 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

Czech movie poster for The Tiger Attacks by Karel Teissig (1959).

bene_geserit bene_geserit 09:12 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

I dalje latentnog nasilnika koristite (ne samo ti Bane, svi) da se potkusuravate po blogu sa ljudima koje ne volite?

Ma Čarli na stranu, ali to je Anđin stil, i kod mene ga je koristila.
Kao fol ja ti se ne obraćam ali si ti debil i ovo i ono. A kad joj odgovoriš istom merom jao, kuku, ja sam žrtva. Ako tvrdiš da se nekom ne obraćaš, onda stvarno nemoj da mu se obraćaš a ne zapljuneš mu etiketu. Kad nekog zapljuneš očekuj da ti vrati.
Ti njeni ad hominem napadi su jadni.

A Čarli meni deluje samo kao dokona alapača koja nema ništa pametno da kaže pa troluje okolo. Što jeste vid pasivne agresije. To njegovo "nabijanje na kitonius" jeste samo u odbrambene svrhe kad ga izvređaju najgore.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:27 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

pa da-toliko je ocigledno...njemu je potrebna pazanja i potvrda,pa onda se trudi da maksimalno udovolji onima,koji su s jedne strane naseli-i loze se na njegovo ulagivanje, a sa druge im odradjuje posao korisnog idijota...a za uzvrat dobija podrsku.

doks nije iz tog filma,pa me utoliko vise cudi.

Докс није, али претпостављам да мислиш да ја јесам.

Ја пре свега уважавам различитост, и на блогу, и иначе, и у том контексту читам и Чарлијеве коментаре. Заиста нисам уочила да су они посебно увредљиви према теби, а пошто генерално мислим да Чарли није малициозан лик, не би требало да је проблем да му скренеш пажњу на оно што ти смета.

Свако од нас има нека своја ограчичења.

Код тебе је нпр. врло често евидентна лоша воља и у односу на моје коментаре, и у односу на мене лично (колико пута си ме само прозвала зато што не живим у Србији). То се углавном огледа у учитавању нечега што није речено, претпостављам у циљу цементирања моје наводне ретроградности.

То ме углавном не тангира. Можда звучи парадоксално, али ја мислим да могу да разумем твој порив, конкретно када се рецимо ради о бившој нам држави. Са друге стране, ако желиш да будеш равноправан саговорник, неопходно је превазићи верзију која је сервирана кроз школу у нашиј једнопартијској држави.

kakve bre pro jugoslovenske stavove- ja sam se par puta suprostavila laznom prikazu nekih stvari i izvrtanju cinjenica i reviziji istorije-

У чему је тачно проблем са ревизијом историје? Уколико је историја наука, претпостављам да се слажеш да је њен прворазредни циљ утврђивање историјских истина и демонтирање лажних, политичких наратива.
tess1 tess1 10:17 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

dokona alapača

Iz tvog muškog ugla.
angie01 angie01 11:47 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

mislim, sad još pokušavaš da me uvučeš u tvoj permanentni konflikt s četnicima s bloga.
a ne,


ko te uvlaci-objasnila sam kako funkcionise cela stvar.

ti meni kazes kako pogresno citam, a sve vreme ispisujes replike,kao da sam ti odgovorila nesto drugo od onoga sto jesam rekla,..sinoc sam bila zacudjena, a sada vec vidim da to nije slucajno.


ne želim da se ubjeđujem oko stvari koje ti doživljavaš kao lični atak


opet ti- ne dozivljavam ja to kao licni atak i ne radi se samo o meni,nego o ustanovljenom modelu ponasanja- upravo sam ti u prethodnom komentaru i rekla o cemu se radi-na sta ti meni kazes, da pokusavam da te uvucem u svoj konflikt,...

za tebe je to nešto daleko bitnije. ličnije. težina moje i tvoje eventualne (ne)istine nisu za poređenje.


ja stvarno ne razumem tvoje insitiranje na tome da je carli moj problem, pa je zato za mene to njegovo ponasan bitnije- pa ne radi on to samo meni,...pa jos licnije-mene licno on uopste ne zanima,...


a inače zadržavam svoje mišljenje


rekoh vec gore-ja ni ne pokusavam da ga promenim... odgovarala sam ti na pitanja.


saučesnik u čemu? u nečemu što se već desilo, pri čemu sam i tad upozorio čarlija da se nedžentlmenski ponaša?


ti si mu sada dao podrsku u sasvim amortizovanim objasnjenjima onoga sto radi.

kako god- besmisleno je dao vo nastavimo-ti si me pitao, ja ti odgovorila,..kad ono-izgubljeni u prevodu.
angie01 angie01 11:57 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

ali to je Anđin stil


bene,ako se nekome ne obracam,a on uporno ide za mnomi nesto sere-ciji je to stil?


То ме углавном не тангира. Можда звучи парадоксално, али ја мислим да могу да разумем твој порив, конкретно када се рецимо ради о бившој нам држави. Са друге стране, ако желиш да будеш равноправан саговорник, неопходно је превазићи верзију која је сервирана кроз школу у нашиј једнопартијској држави.



Код тебе је нпр. врло често евидентна лоша воља и у односу на моје коментаре, и у односу на мене лично


ovo uopste nema veze sa zivotom-obicno reagujem na tvoje lose PR uradke,..a sa druge strane, vrlo cesto lupim preporuku na tvoje komentare, kada su suvisli, a to je obicno kada tema nema veze sa tvojom ideoloskom ostrascenoscu-znaci, protiv tebe nema nista-stavise,...a recimo u situaciji da se tebi neko neprimereno obrati u porn pakovanju, sigurno ga ne bih pravdala.
rodni rodni 14:19 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

nikvet pn
Енџи
Имаш моју подршку 100% у ставу према токсичном деструктору. Храни се туђом добром енергијом и не смири док је не уништи и направи свађу. Приредили сте му најсрећније вече овде.

Nisi u pravu!
Usput - ne dopadaš se ni ti meni.
rodni rodni 14:25 19.12.2021

Re: Сасвим приватно

gvozden1

Što me ubacuješ da sudim o njegovom odnosu sa Tes. To ne treba ni njoj, ni njemu a ni meni

A što onda sudiš o Čakiju i njegovom odnosu sa tim ženama sa tvitera?

Ne sudimo o ljudima, o delima sudimo, o postupcima, pa ako osudimo "slađani pičići" onda nam ljudska dužnost najsetija nalaže da jače osudimo "jebaću ti obe ćerke"

Ko god to izgovorio, i kome god uputio.

Ili?

Te dve stvari nisu uporedive.
Kada bi meni tu drugu stvar neko rekao u rl, bilo bi za toga veoma delikatno.
NNN NNN 16:05 18.12.2021

Laša

znate ono kad neko objavi nekekav blog, pa Docs uleti sa nekim trolom o nekim snagatorima...

Laša Talahadze je gruzijski div koji je juče ponovo popravio spostvene svetske rekorde u dizanju tegova (kao Bubka za po centimetar, tako i on za po kilo pomera granice) i polako, ali rekao bih sigurno, se približava cilju od pola tone u zbiru!
rodni rodni 16:10 18.12.2021

Re: Laša

NNN
znate ono kad neko objavi nekekav blog, pa Docs uleti sa nekim trolom o nekim snagatorima...

Laša Takaladze je gruzijski div koji je juče ponovo popravio spostvene svetske rekorde u dizanju tegova (kao Bubka za po centimetar, tako i on za po kilo pomera granice) i polako, ali rekao bih sigurno, se približava cilju od pola tone u zbiru!

Kasniš, doksumanuti je to već objavio.
NNN NNN 16:12 18.12.2021

Re: Laša

e jbg, tak sam sad otvorio tekst i pretražio pod "Laša"
NNN NNN 16:21 18.12.2021

Re: Laša

Inače je počinjao od težinama do kojih drugi nisu ni stigli!


...a "mušice" su baš super
docsumann docsumann 17:46 18.12.2021

Re: Laša

Laša je klasa za sebe.
ima snimak gdje je na treningu podigao 270kg u izbačaju.

magična granica od 500kg u kombinaciji je na dohvat ruke
docsumann docsumann 18:45 18.12.2021

Re: Laša

NNN


nego, kako ti se čini nfl sezona?

za kog navijaš ove godine?
NNN NNN 02:01 19.12.2021

Re: Laša

Prosto me je sramota koliko sam manje ispratio ovu sezonu nego prošlu,
koja je je bila čudesna sama po sebi jer je Brejdi posle 20 godina promenio ekipu,
pa kao već tada aktuelni GOAT uspeo da privuče još neke eksta napadače,
pa preko relativno neubedljive sezone da se dotandrlja do plej-ofa (koji je njegova kuća i pokazuje razliku između dečaka i muškaraca) i onda tamo da pobedi verovatno 3 najbolja QB svog vremena: Dru Brisa (koga je penzionisao, a koji je držao neke rekorde po bačenim jardima i uspešnim pasovima), Arona Rodžersa aktuelnog MVP-ja sezone i Partika Mahomsa aktuelnog MVP-ja SuperBoula i mogućeg naslednika.

Doduše imam utisak da je za to kriv možda i najviše SBB koji je prošle sezone bukvalno prenosio i po 4 utakmice u terminu, a ove jedva po jednu (i to najčešće ne onu koju bih gledao)

Možda opet budemo imali reprizu prošlog SB-a, jer TBB guraju šampionski (i Brejdi relativno ubedljivo vodi po bačenim jardama i predvodi najbolji napad), a KCC je posle kilavog starta u velikoj seriji. Patriote su veliko iznenađenje, možda stari Beličik sprema osvetu Brejdiju (koji mu je baš šukn'o prošle sezone) i imaju najbolju odbranu trenutno, a standardno već godinama najzanimljivija divizija je ova sa Baltimorom, Picburgom...
GB ponovo guraju dobro, volim i što su se Kauboji izgleda konačno sabrali i obe ekipe iz LA su dobre, meni kao laiku je iznenađenje da je Arizona ovoliko dobra.
Ono što mi se sviđa je da su uglavnom ekipe koje volim da gledam u vrhu

A tek od plej-ofa se (nadam se) ozbiljnije uključujem.

NNN NNN 02:10 19.12.2021

Re: Laša

navijaš
Držim se Čifsa već duže vreme,
volim starog Endija, lucidnog (najblaže rečeno) Mahomsa, Kelsi i Hil standardno razbijaju, Erou Hed ima najboju atmosferu...
počeli su ponovo da liče na onu ekipu od preprošle (i dobar deo prošle) sezone, valjda će da ostanu zdravi, pa da gledamo neko dobro krljanje u plej-ofu (a ne onaj poslednji jadni SB).
docsumann docsumann 03:04 19.12.2021

Re: Laša

Patriote su veliko iznenađenje, možda stari Beličik sprema osvetu Brejdiju (koji mu je baš šukn'o prošle sezone) i imaju najbolju odbranu trenutno


Beliček je još jednom pokazao da je genije za vožnju, da li je Džons novi Brejdi? sigurno ne u renomeu i klasi, al je savršen qb za sistem koji Beliček gaji.
u derbiju protiv Bilsa, nakon par vezanih sjajnih izdanja mladog kvoterbeka, Petsi su bacali loptu samo 14 puta (prosječno ekipa ostvari 60-80 napada tokom tekme).

i dalje simpatišem Čifse, ali sam izabrao Iglse ove godine. prvenstveno zbog njihove ofanzivne linije, a najposebnije zbog Jordana Mailate.
ne znam koliko si pratio, uglavnom lik je prije 3 godine došao na draft iz australijske ragbi lige. izabran je od strane Iglsa u 7. potonjoj rundi drafta.
Mailata do juče nije znao ništa o američkom fudbalu. nije znao ni kako se navlače štitnici ni kako se namješta šlem.
imao je da ponudi samo svojih 203cm i 145kg izuzetno pokretne mase.
Džef Stoutland, trener ofanzivnih linijaša Iglsa još jednom je pokazao da je najbolji u svom poslu (sjetite se samo protekcije koju je Nik Fols imao u Super Boulu) stvorivši čudovište. Mailata danas ne da je standardni Lijevi Tekl, već je jedan od najboljih na toj poziciji u cijelom nfl-u.
pred početak ove sezone Mailata je potpisao ugovor na 64M dolara, što ga čini najplećenijim australijskim igrače u bilo kojem od kolektivnih sportova s loptom.
docsumann docsumann 03:18 19.12.2021

Re: Laša

GB ponovo guraju dobro, volim i što su se Kauboji izgleda konačno sabrali i obe ekipe iz LA su dobre, meni kao laiku je iznenađenje da je Arizona ovoliko dobra.


preporod Dalasove odbrane je jedna od boljih priča ove sezone.

ponajveći uzrok tome je Majkah Parson, ruki lajnbeker, koji je u samom vrhu konkurenata za titulu najboljeg defanzivnog igrača sezone.
nagradu za najboljeg defanzivnog rukija je odavno štrikirao.
čovjek je jednostavno prebrz, prehitar, jak, odličnog pregleda, čitanja šema i super brzo razmišlja.
univerzalac je koji može da igra na više pozicija i pokriva velik prostor.

njegova ruki statistika, već sad, 3 utakmice prije kraja, je nikad viđena.



NNN NNN 10:52 19.12.2021

Re: Laša

Beliček je još jednom pokazao da je genije za vožnju, da li je Džons novi Brejdi? sigurno ne u renomeu i klasi, al je savršen qb za sistem koji Beliček gaji.
Noćas malko bacim pogled na Petse i čisto da vidim to čudo iz Koltsa Tejlora (koga do sada nisam gledao) - majko mila šta onaj dečko radi, bukvalno deluje kao da ni ne mora da gleda gde trči samo se zaleti i udri!
Ima onu najbolju karakteristiku za RB - kada ga "uhvate" lagano "ukrade" još par jardi.
...kao neki cheat mode u igrici
Naravno pitanje je koliko će moći da izdrži pošto se oni najbrže troše.
Što je najlepše pokazivao je i da nije "jednostran" (tačdaun akcija u 1. četvrtini).


docsumann docsumann 11:30 19.12.2021

Re: Laša

odgledah hajlajtse jutros.
dva najbolja napada trčanjem imaju Koltsi i Iglsi.
to su ujedno i dvije najbolje ofanzivne linije u ligi.

ne znam da li je Kvinton Nelson ikad dopustio sack u duelu 1:1 sa defanzivnom linijom.
njegov duel sa Aronom Donaldom ove godine je bio pravi epski.
rodni rodni 11:36 19.12.2021

Re: Laša

NNN
Beliček je još jednom pokazao da je genije za vožnju, da li je Džons novi Brejdi? sigurno ne u renomeu i klasi, al je savršen qb za sistem koji Beliček gaji.
Noćas malko bacim pogled na Petse i čisto da vidim to čudo iz Koltsa Tejlora (koga do sada nisam gledao) - majko mila šta onaj dečko radi, bukvalno deluje kao da ni ne mora da gleda gde trči samo se zaleti i udri!
Ima onu najbolju karakteristiku za RB - kada ga "uhvate" lagano "ukrade" još par jardi.
...kao neki cheat mode u igrici
Naravno pitanje je koliko će moći da izdrži pošto se oni najbrže troše.
Što je najlepše pokazivao je i da nije "jednostran" (tačdaun akcija u 1. četvrtini).



Nedavno sa, slučajno skenirajući, video jednoga 'igrača' od cca metar i po kako je, skoro, postigao tačdaun.
Kako se on tako mali ušunjao u tu igru divova?
docsumann docsumann 11:57 19.12.2021

Re: Laša

rodni
NNN
Beliček je još jednom pokazao da je genije za vožnju, da li je Džons novi Brejdi? sigurno ne u renomeu i klasi, al je savršen qb za sistem koji Beliček gaji.
Noćas malko bacim pogled na Petse i čisto da vidim to čudo iz Koltsa Tejlora (koga do sada nisam gledao) - majko mila šta onaj dečko radi, bukvalno deluje kao da ni ne mora da gleda gde trči samo se zaleti i udri!
Ima onu najbolju karakteristiku za RB - kada ga "uhvate" lagano "ukrade" još par jardi.
...kao neki cheat mode u igrici
Naravno pitanje je koliko će moći da izdrži pošto se oni najbrže troše.
Što je najlepše pokazivao je i da nije "jednostran" (tačdaun akcija u 1. četvrtini).



Nedavno sa, slučajno skenirajući, video jednoga 'igrača' od cca metar i po kako je, skoro, postigao tačdaun.
Kako se on tako mali ušunjao u tu igru divova?


e čarli sad me već opasno vaćariš.

raning bekovi znaju često biti izuzetno niskog rasta, al su građeni ko bulterijeri. kilogram za kilogram to su najsnažniji i najeksplozivniji igrači na terenu. dinamiti.

no, za napad trčanjem sem dobrog raning beka neophodna je dobra ofanzivna linija - onih 5 kršnih momaka ispred kvoterbeka.
oni su dužni da naprave inicijalne blokove i otvore koridor kroz koji će rb pokušati da prođe.
često ovi sitniji bekovi koriste veličinu linijaša kao pokretni zid iza kojeg se prikrivaju i onda samo u jednom trenutku izlete u polje.


to je prva linija odbrane, nakon koje raning beka dočekuju lajnbekeri, mišićave atlete od 105 do 120 kg koji kidaju po terenu.
oni su uz rb-bekove najsnažniji po kilo za kilo mjerilu (relativna snaga) s tim što su veći od rb-ova.

ako prođu i drugu liniju obično ih čeka sejftiji, sitniji defanzivci, al izuzetno brzi i eksplozivni.


što je džedaj govorio - raning bekovi su duša i srce američkog fudbala.



EDIT: najbolja ilustracija za slučaj sitan raning bek i dominantna ofanzivna linija bi bila ekipa Dalas Kaubojsa iz 90-tih.
trostruki šampioni tih godina, za koje je igrao HoF raning bek Emit Smith (inače rekorder po ukupnom broju istrčanih jardi).




Smit je bio visok svega 175 cm, a ispred sebe je imao jednu od najboljih ofanzivnih linija ikad. Great Wall of Dallas, kako su ih zvali.
jedan od njenih članova bio je i Leri Alen (takođe HoF), najsnažniji igrač u istoriji NFL-a
docsumann docsumann 12:24 19.12.2021

Re: Laša

vrhunac uigranosti o-linije se ogleda u tzv. blokovima u trku, kad igrači napuštaju svoju klasičnu poziciju (džep (za kvoterbeka)) i istrčavaju naprijed praveći blokove i po drugoj liniji odbrane.

tu igru su do prije par godina često znali da koriste 49ersi, pošto su imali par veoma pokretljivih linijaša.
Koltsi su uspješni u tom naročito u šemi kad Kventin Nelson sa pozicije desnog garda istrčava na lijevu stranu i pravi blok za rb- da protrči pored njega i aut linije.

al ono što Iglsi trenutno rade obilato koristeći atleticizam i snagu Jordan Mailate (lajnbekere bukvalno hvata strah kad ga vide da im istrčava u zagrljaj) je poseban level.

rodni rodni 13:07 19.12.2021

Re: Laša

docsumann
vrhunac uigranosti o-linije se ogleda u tzv. blokovima u trku, kad igrači napuštaju svoju klasičnu poziciju (džep (za kvoterbeka)) i istrčavaju naprijed praveći blokove i po drugoj liniji odbrane.

tu igru su do prije par godina često znali da koriste 49ersi, pošto su imali par veoma pokretljivih linijaša.
Koltsi su uspješni u tom naročito u šemi kad Kventin Nelson sa pozicije desnog garda istrčava na lijevu stranu i pravi blok za rb- da protrči pored njega i aut linije.

al ono što Iglsi rade obilato koristeći atleticizam i snagu Jordan Mailate. lajnbekere bukvalno hvata strah kad ga vide da im istrčava u zagrljaj


Verovatno je to tako kako ti kažeš!
No, ja tu igru nikako ne mogu da prihvatim , jer nije u duhu srpske tradicije!
Mnogo mi je bliskija igra 'klisa' što sam video kod nekih naših iz Republike Srpske.
No, moj burazer od strica gotovo ništa drugo i ne gleda od sporta, nego samo taj 'fudbal'.
Što se tiče pravog fudbala, sve više i to izostavljam.
Jer mi na kitonijus ide ovo što je postalo moda poslednjih godina, a to je - besomučno vraćanje lopte golmanu, pa golman nešto pokreće akciju od svoje gol linije i slično.
Teška glupost!
Najviše gledam košarku, naravno kada naši igraju sa strancima, te bilo koji strani tim ako ima neki naš igrač ili trener.
Naravno, snuker da ne zaboravim - Saliven, Higins, Tramp, Selbi, a nedavno se ponovno pojavio i meni jedan od najboljih, Stiven Hendri.
Naravno, više nije onaj stari.
A snuker mi je omiljeni sport, pored svega, za uspavljivanje --- namontiram negde snuker, uključim tajmer na TV na 15 minuta - i zaspem kao beba.
Osim ako ne budem uznemiravan!
docsumann docsumann 15:03 19.12.2021

Re: Laša

No, ja tu igru nikako ne mogu da prihvatim , jer nije u duhu srpske tradicije!


ja baš mislim da jeste. u nekom dubljem značenju.
ima u njoj neki poseban epski momenat, kao kad vojske kreću u rat, pa imaš na bojnom polju i konjicu, strijelce-vilenjake, trolove, čarobnjake...

evo nešto zanimljivo s logističko-inžinjersko-organizacionog aspekta.
šta sve podrazumjeva organizovanje jedne NFL utakmice.
od pripreme terena, do posluženja posjetilaca, vatrometa na početku, logistike same igre, informatičkih problema...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana