Društvo| Ljudska prava| Politika| Roditeljstvo| Život

MUTNI "DUNAV"...

Filip Mladenović RSS / 20.12.2021. u 03:15

Pre par dana, Savo Manojlović iz gradjanskog pokreta "Kreni-Promeni", u izjavi za medije, rekao je da ne želi da dozvoli da živimo u sistemu u kojem „deca bogataša koja ubijaju decu prolaze nekažnjeno".

„Nije sporno postavljati pitanja oko istorijskih događaja i imati različita mišljenja. Sporno je insistirati da su te ideološke matrice primarna pitanja ovog društva. E pa nisu. Šta je sledeće? Podela na četnike i partizane. Prioritet je da imamo državu u kojoj ići sudiji znači ići pravdi, a ne sistem u kome deca bogataša nekažnjeno ubijaju tuđu decu. Sistem gde se zapošljavate na osnovu znanja, a ne partijske knjižice ili rođačkih veza."

Savo Manojlović je očigledno mislio na pogibiju učenice Andree Bojanić 18. jula 2013, koju je na pešačkom prelazu usmrtio Aleksandar Mitrović, sin Željka Mitrovića, vozeći prebrzo "BMW" džip.

Novinarsko istraživanje, uobličeno u štampanom i u digitalnom izdanju knjige "Andrea Bojanić - zločin bez kazne" - https://andreabojanic.wordpress.com/, nedvosmisleno je došlo do zaključka da su za ovaj skandalozan sudski proces najodgovorniji Aleksandar Vučić, potpredsednik Vlade Srbije te 2013. godine, tadašnji ministar pravde Nikola Selaković, kao i predsednik Višeg suda u Beogradu Aleksandar Stepanović (još uvek je na toj funkciji).

Takodje, odgovorna je i predmetna sudijka Prvog osnovnog suda u Beogradu Zorica Avramović, koja je odugovlačila sudski proces (trajao je čak 5 godina!!!). Zbog takvog neprofesionalnog postupanja drugo krivično delo je zastarelo (za nepružanje pomoći licu povredjenom u saobraćajnoj nezgodi - član 296, st. 1 KZ), dok je za prvo krivično delo (teško delo protiv bezbednosti saobraćaja - član 297, st. 4 KZ) okrivljenog osudila na godinu dana nošenja nanogice u svom stanu!!!

Zbog "dobro" obavljenog posla, sudijka Zorica Avramović je unapredjena premeštajem u Viši sud u Beogradu!

Iako je konačna presuda bila nošenje nanogice u svom stanu, nesporno je utvrdjena krivica Aleksandra Mitrovića za smrt učenice Andree Bojanić. Rezultat namerno odugovlačenog sudskog postupka, kao i zaključci više komisija veštaka, koji su radili vremensko-prostorne analize saobraćajne nesreće (tokom postupka od oktobra 2015. do oktobra 2020. godine rađena su čak tri komisijska sudsko-medicinsko, saobraćajno-tehničko veštačenja) istovetni su: okrivljeni je mogao zaustaviti vozilo ispred mesta naleta da se kretao dozvoljenom brzinom, iz čega nesumnjivo proizilazi da je upravo nedozvoljena brzina kretanja vozila okrivljenog u uzročno-posledičnoj vezi sa smrću Andree Bojanić na pešačkom prelazu u Ustaničkoj ulici u Beogradu.

Nesporno utvrđeno činjenično stanje i po presudi prvostepenog suda i po presudi Apelacionog suda u Beogradu je DA OKRIVLjENI UOPŠTE NIJE PREDUZEO NIJEDNU RADNjU KAKO BI IZBEGAO SAOBRAĆAJNU NESREĆU: IZOSTALA JE BILO KAKVA REAKCIJA VOZAČA USMERENA KA IZBEGAVANjU NALETA, NIJE BILO NI KOČENjA, NI PROMENE PRAVCA, NI ZVUČNOG UPOZORENjA, ŠTO JE UZ PREKORAČENjE BRZINE DOVELO DO NESREĆE SA SMRTNIM ISHODOM.

Pošto je vozilo "BMW" džip, u vlasništvu TV PINK, bilo osigurano kod "DUNAV" osiguranja, po pravosnažno okončanom sudskom postupku sledi već uhodana procedura naknade štete, u ovom tragičnom slučaju majci i ocu Andree Bojanić.

Ali, ne lezi vraže!

"DUNAV" osiguranje je dana 13. 12. 2021. godine obavestilo advokata Danka Cvejića, punomoćnika Save Bojanića, da odbacuje odštetni zahtev sa neverovatnim obrazloženjem: "Na osnovu pregleda celokupne dostavljene dokumentacije, kao i presude Apelacionog suda KŽ1 - 1025/20, ne može se utvrditi odgovornost vozača kod nas osiguranog vozila za izazivanje saobraćajne nezgode (smrt Bojanić Andree)."

I kako sada, posle svega, tumačiti odgovor "Dunav" osiguranja sa potpisom izvesnog Nenada Dukića, a povodom zahteva za naknadu štete, u kome se nakon pravosnažno okončanog postupka navodi - nema odgovornosti Aleksandra Mitrovića!?

U normalnoj situaciji "DUNAV" osiguranje bi isplatilo nesporan iznos, a za ostatak bi uputili roditelje poginule pešakinje na parnicu pred nadležnim sudom.

Ali...

Ako banke mogu da budu iznad našeg pravosudja, što to ne bi mogle i osiguravajuće kuće!

 

Atačmenti



Komentari (481)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 10:55 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ne idem na tu stranu il u pravcu patetike (ne prepuštam se, na ovom blogu sa dvije očigledne žrtve, patetici), zadržao mi pažnju besmisao kad sam vidjevši tvoj komentar postavila sebi pitanje protiv koga traje ovaj put pristojna tuča, pogledam, nikog protiv vas.


pa ako ti je lakše, zamisli Filipa kao Brus Li-ja ili Neo iz Matriksa, a riječi su tek nun čake u njegovim rukama....


gedza.73 gedza.73 10:57 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
I imate moju podršku da nastavite..

Ti na primer nemaš moju podršku u uvredama koje koristiš na blogu. Mislim da je neprimereno a i ne vidim svrhu.

tess1 tess1 11:06 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ti na primer nemaš moju podršku u uvredama koje koristiš na blogu. Mislim da je neprimereno a i ne vidim svrhu.

Kojim psovkama? One ovom latentnom manijaku vašoj maskoti? Ma nije to ništa (u pravu si, nema svrhe, maloprije sam saznala šta ima svrhu i nadam se da do toga nećemo doći)..

(obavjesti moderatora)
tess1 tess1 11:07 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

pa ako ti je lakše, zamisli Filipa kao Brus Li-ja ili Neo iz Matriksa, a riječi su tek nun čake u njegovim rukama....

Filip je moj štićenik instinktivno, a ti me zamišljaj kako želiš..
tess1 tess1 11:09 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Dakle ako je Filip iskren u svojim namerama (u ovom tragičnom slučaju ne sumnjam) onda ne sme da opravdava doba u kome se to isto dešavalo na potpuno isti način.

Ne znam kako da ti objasnim da je univerzalna pravda (ni da stavim pod navodnike) u rasponu od 100 godina neizvodljiva.
docsumann docsumann 11:10 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
pa ako ti je lakše, zamisli Filipa kao Brus Li-ja ili Neo iz Matriksa, a riječi su tek nun čake u njegovim rukama....

Filip je moj štićenik instinktivno, a ti me zamišljaj kako želiš..


zašto bih te zamišljao?
gedza.73 gedza.73 11:11 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
Kojim psovkama? One ovom latentnom manijaku vašoj maskoti?

Eto, baš o tome ti pričam. Za jednog blogera napišeš da je žrtva a drugog nazoveš latentnim manijakom koga vređaš. Zamisli tvoju reakciju da je neko aposlutno iste reči napisao Filipu kao što se ti obraćaš Tasi (sa kojim se često ne slažem kao i sa Filipom... doduše sa Filipom sam u skoro stalnom nesaglasju, Tasa se bar razume u svoju struku)
p.s.
Zamisli sad isto takvo ponašanje u državi. Dobiješ ono što smo imali nakon četres pete do danas a sudeći po nekim komentarima to se želi i ubuduće.

gedza.73 gedza.73 11:13 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
Dakle ako je Filip iskren u svojim namerama (u ovom tragičnom slučaju ne sumnjam) onda ne sme da opravdava doba u kome se to isto dešavalo na potpuno isti način.

Ne znam kako da ti objasnim da je univerzalna pravda (ni da stavim pod navodnike) u rasponu od 100 godina neizvodljiva.

Ne pričam ja o univerzalnoj pravdi, ja pričam o poštovanju zakona i nezavisnim institucijama. Ne znam kako drugačije da ti objasnim razliku između partijskog i nezavisnog pravosuđa, o podeli vlasti.
tess1 tess1 11:17 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Eto, baš o tome ti pričam. Za jednog blogera napišeš da je žrtva a drugog nazoveš latentnim manijakom koga vređaš. Zamisli tvoju reakciju da je neko aposlutno iste reči napisao Filipu kao što se ti obraćaš Tasi (sa kojim se često ne slažem kao i sa Filipom... doduše sa Filipom sam u skoro stalnom nesaglasju, Tasa se bar razume u svoju struku)

Rekoh ti da obavjestiš moderatora i da ne turaš nos u moje sukobe sa njima dvojicom.

(i nemoj biti glup, molim te)
tess1 tess1 11:18 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ne pričam ja o univerzalnoj pravdi, ja pričam o poštovanju zakona i nezavisnim institucijama. Ne znam kako drugačije da ti objasnim razliku između partijskog i nezavisnog pravosuđa, o podeli vlasti.

Nikako mi ne možeš objasniti jer to na čemu ti insistiraš preko ovog bloga i kad god ti se ukaže prilika, jednostavno: neizvodljivo je.
tess1 tess1 11:19 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

zašto bih te zamišljao?

Igra riječi.
gedza.73 gedza.73 11:20 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
Rekoh ti da obavjestiš moderatora i da ne turaš nos u moj sukobe sa njima dvojicom.


Ti braniš meni bogom dano pravo turanja nosa koje tražiš za sebe kad si se umešala u našu diskusiju sa Filipom?
(i nemoj biti glup, molim te)

Ko meni može da zabrani da budem glup? Baš mi se oće.
gedza.73 gedza.73 11:23 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
Ne pričam ja o univerzalnoj pravdi, ja pričam o poštovanju zakona i nezavisnim institucijama. Ne znam kako drugačije da ti objasnim razliku između partijskog i nezavisnog pravosuđa, o podeli vlasti.

Nikako mi ne možeš objasniti jer to na čemu ti insistiraš preko ovog bloga i kad god ti se ukaže prilika, jednostavno: neizvodljivo je.


Onda kažeš da ovaj slučaj o kome piše Filip treba da ima ovakav epilog jer je drugačije neizvodljivo pošto pravda ne postoji. Zanimljiv stav.
tess1 tess1 11:28 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ti braniš meni bogom dano pravo koje tražiš za sebe kad si se umešala u našu diskusiju sa Filipom?

Čudo nisi spomenuo tvoje pravo u granicama Srbije iz 1914?

Ti moj sukob sa Tasom i ovim ne znam kako bih ga nazvala (gdje ja obojici pišem psovke a oni čisti kao suza?) porediš sa vašom ovaj put bez psovki tučom sa navodno Filipom na njegovom blogu o žrtvi saobraćajne nesreće?

Alal ti vera..

(I + vi imate moju podršku da radite to što radite)

Ko meni može da brani da budem glup? Baš mi se oće.

Moram zamoliti zato što me glupost posebno iscrpljuje. Nije fer.
rodni rodni 11:31 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gedza.73
tess1
Rekoh ti da obavjestiš moderatora i da ne turaš nos u moj sukobe sa njima dvojicom.


Ti braniš meni bogom dano pravo turanja nosa koje tražiš za sebe kad si se umešala u našu diskusiju sa Filipom?
(i nemoj biti glup, molim te)

Ko meni može da zabrani da budem glup? Baš mi se oće.

Ti nisi glup!
Ti si veoma inteligentan, porede toga, pravi gospodin!
I Srbin!
tess1 tess1 11:31 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Onda kažeš da ovaj slučaj o kome piše Filip treba da ima ovakav epilog jer je drugačije neizvodljivo pošto pravda ne postoji. Zanimljiv stav.

Ne, samo kažem da koristiš, ono ne birate više, ovaj blog da izbaciš iz sebe univerzalnu nepravdu koja te evo 150 godina tišti..
angie01 angie01 11:35 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


može li konkretno ko su SNS botovi na blogu?


rekoh,isto kao svuda gde rade sns botovi- znaci,ista matrica,...clanovi neke bratske udruge odradjuju agendu i to na isti nacin, sa istom pricom,...jer ko bi normalan na svaku temu utrcao sa potrebnim narativom-potrbnim kome?..komunista nema vise decenija, jos duze nema Tita- a trenutna problematika je nikada gora,...i ti umesto da se bavis tim problemima, stalno skreces na daleku proslost,...pogledaj bilo koju poseceniju mrezu- bukvalno sve isto-s tim sto su tamo placeni botovi da to rade.

to je princip koji se koristi u medijima i u svakodnevnim problematicnim desavanjima-odmah se pozove na djilas/solaka i okrene prica,...a oni pre sto su radili-taj rad,..kako bi se pravdalo ovo sada,..evo, huci ti jos otvoreno kaze-kako je sada bolje... gde se oponenti vredjaju i pokusavaju da se diskredituju,...ako ti to ne vidis, ili ne zelis da vidis- tvoja stvar.

na ovom blogu se cak Filip proziva da zloupotrebljava neciju tragediju-pa je l moze misernija odbrana rezima, za ovakav tragican slucaj.

to sto je Filip tolerantan i nespretno se brani, jos uvek ne znaci da je ok da se coporativno mrcvari- to je stvar karaktera i postenja.

i jos jednom-ovde nema udruge komunista-samo onih koji se ne slazu sa verzijom koju prostiru cetnici,...koliko sam ja barem otpratila-jedan, ili dvoje blogera su rekla da su nekdada iz nekog razloga bili drugovi clanovi,..tako da ja vidim samo cetnicku ekipu i njihove prilepke i sve ostale...ako kazes da je nesto bilo ok u YU- a bilo je toliko toga, to ne znaci da si komunista, kako se to ovde brzovozno zloupotrebljava.
rodni rodni 11:42 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

M'da!
A oni koji kažu da to što je bilo dobro nije zasluga komunista, su četnici.
Kao i oni koji kažu da sranje nije počelo 91., nego da je tada započeo epilog.
Užas!
Od komunjara tražiti razumevanje društvenih procesa je nonsens.
docsumann docsumann 12:00 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
zašto bih te zamišljao?

Igra riječi.


ok, onda...

evo jesam.

al sad ti pogađaš šta sam zamislio
docsumann docsumann 12:09 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

evo, huci ti jos otvoreno kaze-kako je sada bolje... gde se oponenti vredjaju i pokusavaju da se diskredituju,...ako ti to ne vidis, ili ne zelis da vidis- tvoja stvar.


sve vidim, ako već učestvujem u blogu.
al naravno imam svoja tumačenja.

pa i oko ovoga što spominješ. jer baš je prosto.

pravni sistem u Srbiji danas, kakav god da je nakaradan, korumpiran, kontrolisan od politike, 100 puta je bolji (što bi reko Sidran) od pravnog sistema SFRJ.

i šta je tu sporno.
u SFRJ nisi čak ni imao potrebu da fingiraš demokratiju, ljudska i politička prava. te kategorije uopšte nisu postojale.
neko već upita (retorički) - da nisu slučajno tadašnji politički moćnici i njihova djeca išli pod isti mač pravde kao i ostali narod i njihova djeca?

i sad ako konstatujem tu činjenicu ja sam simpatizer/bot/skot SNS-a!?

ajde

tess1 tess1 12:11 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

ok, onda...

evo jesam.

al sad ti pogađaš šta sam zamislio

Ili šta bih ja voljela da si zamislio. :)

Nastavićemo na nekom drugom blogu, i o super herojima, i o usisivačima, i ko bi želio nešto da mi kaže ali neće da me tužaka moderatoru jer je častan čovjek i itd, lijep dan želim svima, osim Tasi i onom vašem znate vi kome..

rodni rodni 12:23 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

tess1
ok, onda...

evo jesam.

al sad ti pogađaš šta sam zamislio

Ili šta bih ja voljela da si zamislio. :)

Nastavićemo na nekom drugom blogu, i o super herojima, i o usisivačima, i ko bi želio nešto da mi kaže ali neće da me tužaka moderatoru jer je častan čovjek i itd, lijep dan želim svima, osim Tasi i onom vašem znate vi kome..


Hvala!
I tebi sve najbolje!
gedza.73 gedza.73 12:33 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


tess1
ovaj blog da izbaciš iz sebe univerzalnu nepravdu koja te evo 150 godina tišti..

Najviše me stra' da ne ispadnem glup, pa ti hvala na lepim željama i savetima.
Nije meni na umu to što kažeš, ja pišem o sistemima. Jedan koji bi trebao da donese koliko toliko pravdu svima podjednako (ni po babu, ni po stričevima) i onaj drugi koji kaže kako baš treba da se sudi po partijskom Drugu Članu.
proces koji je krenuo tokom borbi i nakon oslobođenja od Turaka je imao kakav takav uzlazni karakter koji je, kako tako, bio u skladu sa nekim evropskim normama tog vremena (uz sve mane, nedostatke i opravdanja). Četres pete je to zaustavljeno i vraćeno korak unazad. Prvo što nije bila narodna volja, drugo jer je bilo usklađeno sa stranim, diktatoriskim, totalitarnim, jednopartijskim režimom, treće, najgore, što neki tvrde da je to bolje od ovog danas upoređujući pogrešne kategorije u fazonu 'danas je kod nas mnogo bolje nego u Bangladešu'

Čudo nisi spomenuo tvoje pravo u granicama Srbije iz 1914?

A koji je tvoj problem u vezi toga? Kako bi trebalo po tebi da se zove ova Srbija?

Znaš šta sam primetio na blogu? Da oni koji sami sebe nazivaju levičarima imaju poprilično nedemokratske, totalitarne stavove i da su vrlo skloni autokratiji. Dok je njima u interesu.

rodni rodni 12:41 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gedza.73

tess1
ovaj blog da izbaciš iz sebe univerzalnu nepravdu koja te evo 150 godina tišti..

Najviše me stra' da ne ispadnem glup, pa ti hvala na lepim željama i savetima.
Nije meni na umu to što kažeš, ja pišem o sistemima. Jedan koji bi trebao da donese koliko toliko pravdu svima podjednako (ni po babu, ni po stričevima) i onaj drugi koji kaže kako baš treba da se sudi po parijskom Drugu Članu.
proces koji je krenuo tokom borbi i nakon oslobođenja od Turaka je imao kakav takav uzlazni karakter koji je, kako tako, bio u skladu sa nekim evropskim normama tog vremena (uz sve mane, nedostatke i opravdanja). Četres pete je to zaustavljeno i vraćeno korak unazad. Prvo što nije bila narodna volja, drugo jer je bilo usklađeno sa stranim, diktatoriskim, totalitarnim, jednopartijskim režimom, treće, najgore, što neki tvrde da je to bolje od ovog danas upoređujući pogrešne kategorije u fazonu 'danas je kod nas mnogo bolje nego u Bangladešu'

Čudo nisi spomenuo tvoje pravo u granicama Srbije iz 1914?

A koji je tvoj problem u vezi toga? Kako bi trebalo po tebi da se zove ova Srbija?

Znaš šta sam primetio na blogu? Da oni koji sami sebe nazivaju levičarima imaju poprilično nedemokratske, totalitarne stavove i da su vrlo skloni autokratiji. Dok je njima u interesu.


Mudro zboriš gospodine Gedžo!
Ali, nije to samo na blogu.
Levičari imaju jedan vidljiv properti - a to je.
Ako si sa njima, onda može sve.
Ako (samo) izraziš neslaganje sa njima, ode tolerantnost u 'kurac krasni'!
Budale!
angie01 angie01 13:19 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

sve vidim, ako već učestvujem u blogu.
al naravno imam svoja tumačenja.



znas kako,kada je nesto zeleno na crvene tufne,onda je svako tumacanje,da je u stvari plavo na bele strafte-manipulacija.

ovo sto ti pomenjies,se nije promenilo ni danas- samo je zamazano fiktivnom demokratijom, a sustinski, ne samo da vlada jedna partija, nego jedan covek i to u feudalnom obliku,..pri cemu, nikada vise nesloboda, kriminala, siromastva, nesigurnosti, devastirani skolstvo, zdravstvo, kultura, institucije sistema ni ne postoje,..nekada su odlazili u pecalbu nekvalifikovani radnici, a sada visokoobrazovana omladina se iseljava zauvek,..znaci, zivot za vecinu gradjana se neverovatno srozao-za razliku od clanova vladajuce stranke,...pa kao sto vec rece Sidran, kadas i ga pomenuo.

i sad ako konstatujem tu činjenicu ja sam simpatizer/bot/skot SNS-a!?


znam da nisi,al kada se prikljucis grupi,koja ovde ordinira tako sto zbog svoje politicke ostrascenosti vredja i pokusava da diskredituje druge, koji ne misle kao oni-a pri tome nisu pripadnici nikakve ideologije- onda sve dobije drugaciji prizvuk,..jednako kao kada stanes u odbranu zlostavljaca, koji maltretira druge-ti onda ne samo da nisi neutralan, nego si zastupas odredjenu vrlo definisanu stranu, makar ti to i nije bila namera...rekoh ti vec, u nekim stvarima jesu stvari crno bele- nema sive.
gedza.73 gedza.73 13:24 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

rodni
Levičari imaju jedan vidljiv properti - a to je.
Ako si sa njima, onda može sve.
Ako (samo) izraziš neslaganje sa njima, ode tolerantnost u 'kurac krasni'!

Preleteo sam preko skorašnjih blogova i mal'se nisam zanesvestio. Blogerka je napisala nešto u stilu 'za vreme Tita' ili 'u ono vreme koje je bilo bolje i uređeno' su dileri droge bili face, frajeri a danas svaka bagra diluje u školskom dvorištu. Po njihovim komunističkim, koje sa levicom i socijaldemokratskim pokretima skoro da nemaju veze i upravo su komunisti glavni krivci koji su kompromitovali socijalističke ideje na ovom prostoru, pravilima (a i kako komunistički levičari zamišljaju desničare) takvoj osobi koja tako nešto napiše bi trebalo trajno oduzeti pravo glasa.

Jer tada kada komarac nije mogao da proleti a da se ne izvesti u Komitet ili Drugu Milicajcu... da danas akteri koji svedoče da je komunistička služba kontrolisala kriminalce dopuštajući im da rade to što su radili i da neko napiše kako je super jer su tada dileri droge bili frajeri je strašno.

Na stranu što su iz tih totalitarnih ideologija, iz državnih službi samo nastavili da se bave istim poslom.

Taj komentar 'za vreme Tita su dileri droge bili face i frajeri' mi je paradigma stanja u kome se nalazimo kao i rezultata izbora od devedesetih naovamo.
docsumann docsumann 13:37 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

znas kako,kada je nesto zeleno na crvene tufne,onda je svako tumacanje,da je u stvari plavo na bele strafte-manipulacija.


a naravno ti bi da odrediš koja je kombinacija ispravna, pa onda da se raspravljamo.

svašta.

ovo sto ti pomenjies,se nije promenilo ni danas- samo je zamazano fiktivnom demokratijom, a sustinski, ne samo da vlada jedna partija, nego jedan covek i to u feudalnom obliku,..pri cemu, nikada vise nesloboda, kriminala, siromastva, nesigurnosti, devastirani skolstvo, zdravstvo, kultura, institucije sistema ni ne postoje,..nekada su odlazili u pecalbu nekvalifikovani radnici, a sada visokoobrazovana omladina se iseljava zauvek,..znaci, zivot za vecinu gradjana se neverovatno srozao-za razliku od clanova vladajuce stranke,...pa kao sto vec rece Sidran, kadas i ga pomenuo.


nemam pojma šta će ti ova ovolika priča.
najplastičnije sam ti objasnio zašto je licemjerno osuđivati SNS-ovo pravosuđe , a biti titoista.


znam da nisi,al kada se prikljucis grupi,koja ovde ordinira tako sto zbog svoje politicke ostrascenosti vredja i pokusava da diskredituje druge, koji ne misle kao oni-a pri tome nisu pripadnici nikakve ideologije


ono što mislim i govorim ne usaglašavam sa stavovima drugih, ni u životu, pa ni na blogu.
to što nam se stavovi oko nekih tačaka poklapaju ne znači da sam im se u ičemu priključio.
a svakako im se nisam priključio u zlostavljanju, jer ga ovdje nije ni bilo.

i ne stajem u odbranu nikakvih zlostavljača
gedza.73 gedza.73 13:40 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
da nisu slučajno tadašnji politički moćnici i njihova djeca išli pod isti mač pravde kao i ostali narod i njihova djeca?

Ima scena iz serije iz osamdesetih Zaboravljeni kada Petar Kralj priča sa sinom Dankom (Dragan Jovanović) dok sede u nedovršenoj, neomalterisanoj kući bez prozora na periferiji grada i jada se da su njegovu ženu uhapsili zbog šverca gaća a bogate političare niko ne dira. Miša Janketić igra oca Nikole Koja, političkog bogataša koji uživa sve prednosti 'uređenog drutva' za razliku od Danka i njegovog oca koji žive u siromaštvu.

Ne mogu da nađem klip kad Renata Ulmanski čita sastav u kome piše kako se oni (deca) gade odraslih jer su im upropastili budućnost, uništili veru u bolje sutra. A Dragan Jovanović na kraju rezignirano zaključi
'Pa jes'.

Pre građanskog rata devedesetih.

TLN, snimljeno 1987.
angie01 angie01 14:05 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

a naravno ti bi da odrediš koja je kombinacija ispravna, pa onda da se raspravljamo.

svašta.


a ko je rekao da ja odredjujem-nesto sto je ocigledno,smesno je prevoditi u nesto drugo,...kada pada sneg, ne sija sunece, to nije stvar licnog stava i misljenja.

najplastičnije sam ti objasnio zašto je licemjerno osuđivati SNS-ovo pravosuđe , a biti titoista.


o boze,stvarno si kralj demagogije, comicka bi mogla da uzima casove-ti si dao primer,na koj sam ja odgovorila istim takvim,..i sada sam ja titoista, a ti nisi snsovac,..pa stvarno svasta.
to što nam se stavovi oko nekih tačaka poklapaju ne znači da sam im se u ičemu priključio.


pa pogledaj kako tece razgovor, pa onda kazi da nisi-uredno si prikljucen.


i ne stajem u odbranu nikakvih zlostavljača


eno na tvom blogu, branis porn zlostavljaca i jos ga guras zenama koje napada da nadju modis vivendi, kako da se nose s tim,...i kao rezultat imas ocekivano razmahivanje blentavca, sa nastavkom izivljavanja, ali zato ulagivanjem tebi...

sto se mene tice- danas mi je Badnje vece, stvarno me bas briga za destruktivne pojave i iznenadjenja vezana za ocigledne pogresne procene nekih prisutnih, tako da samo nastavi da se klackas,...mogu samo da dodam,

All is calm, and all is bright.

Srecan Bozic, svima koji slave.


rodni rodni 14:33 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gedza.73
docsumann
da nisu slučajno tadašnji politički moćnici i njihova djeca išli pod isti mač pravde kao i ostali narod i njihova djeca?

Ima scena iz serije iz osamdesetih Zaboravljeni kada Petar Kralj priča sa sinom Dankom (Dragan Jovanović) dok sede u nedovršenoj, neomalterisanoj kući bez prozora na periferiji grada i jada se da su njegovu ženu uhapsili zbog šverca gaća a bogate političare niko ne dira. Miša Janketić igra oca Nikole Koja, političkog bogataša koji uživa sve prednosti 'uređenog drutva' za razliku od Danka i njegovog oca koji žive u siromaštvu.

Ne mogu da nađem klip kad Renata Ulmanski čita sastav u kome piše kako se oni (deca) gade odraslih jer su im upropastili budućnost, uništili veru u bolje sutra. A Dragan Jovanović na kraju rezignirano zaključi
'Pa jes'.

Pre građanskog rata devedesetih.

TLN, snimljeno 1987.

Sreća je, gospodine Gedžo, što je vreme đubradi i govana prošlo!
Jer - bi sa tobom rešili po kratkom postupku.
Ovako, ko ih jebe, retardirani nakot i gamad!
Naravno, da sve te njihove idiotarije o predivnom 'vremenu druga (im) Tite' treba da se dostojno komentarišu.
Ko ih jebe!
docsumann docsumann 14:39 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

a ko je rekao da ja odredjujem-nesto sto je ocigledno,smesno je prevoditi u nesto drugo,...kada pada sneg, ne sija sunece, to nije stvar licnog stava i misljenja.


šta je očigledno?

da hući podržava sns?

tebi je možda to očigledno.

evo šta je meni očiglednoČ

evo, huci ti jos otvoreno kaze-kako je sada bolje... gde se oponenti vredjaju i pokusavaju da se diskredituju,...ako ti to ne vidis, ili ne zelis da vidis- tvoja stvar.



sve vidim, ako već učestvujem u blogu.
al naravno imam svoja tumačenja.

pa i oko ovoga što spominješ. jer baš je prosto.

pravni sistem u Srbiji danas, kakav god da je nakaradan, korumpiran, kontrolisan od politike, 100 puta je bolji (što bi reko Sidran) od pravnog sistema SFRJ.


kraj citata

a što se vrijeđanja Filipa tiče - na ovom blogu ga nije bilo. ako izuzmemo - komunjarska botino (čarli)
kad ga je bilo (a bilo ga je ranije) nije mi bio problem da na to reagujem.

o boze,stvarno si kralj demagogije, comicka bi mogla da uzima casove-ti si dao primer,na koj sam ja odgovorila istim takvim,..i sada sam ja titoista, a ti nisi snsovac,..pa stvarno svasta.


sad se pitam da l' ti razumješ šta sam ja uopšte napisao?
ko tebi spočitava titoizam? ja sigurno ne.
a ovo - i sad ako konstatujem tu činjenicu ja sam simpatizer/bot/skot SNS-a!? se ne odnosi na mene kao mene već figurativno na svakog ko to tvrdi.
jbt, kad ovo moram da objašnjavam.

pričam o Filipovim dvostrukim standardima. manje-više to je tema skoro kompletnog bloga.

ako sam ja kralj demagogije ti si kraljica antitautologije.

pa pogledaj kako tece razgovor, pa onda kazi da nisi-uredno si prikljucen.


razgovor je tekao prilično korektno, ako zanemarimo par čarlijevih podvriskivaja & napušavanja.
ne vidim nikakvu potrebu za dramom oko Filipove ugroženosti jer je (bar) ovdje nije bilo.
a i ne bi mi bio prvi put da stanem u njegovu odbranu ako vidim da komentarisanje prtelazi u lično vrijeđanje.

a to što je Filip bio prilično usamljen u stavovima, mislim da je problem do samih stavova.


eno na tvom blogu, branis porn zlostavljaca i jos ga guras zenama koje napada da nadju modis vivendi, kako da se nose s tim,...i kao rezultat imas ocekivano razmahivanje blentavca, sa nastavkom izivljavanja, ali zato ulagivanjem tebi...


tako je. sve stoji fino napisano na mom blogu. i svakome je na izvolte da provjeri
pa i to da sam osudio čarlijevo ponašanje (kako onda tako i opet), ali se nisam saglasio s tim da je čarli loš čovjek, monstrum, siledžija kojeg treba ukloniti s bloga.
docsumann docsumann 14:48 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

sto se mene tice- danas mi je Badnje vece


nazdravlje ti badnje veče
angie01 angie01 15:16 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


šta je očigledno?

da hući podržava sns?

ociglednoje da se anuliraju svinjarije ove vlasti- u tome je cela stvar...sve sam vec objasnila-mrzi me ponovo.


evo šta je meni očiglednoČ

pa na to sam tiodgovorila-kako je sada,..pravni sistem ni ne postoji,sve je podredjeno jednoj stranci.


pobogu pričam o Filipovim dvostrukim standardima. manje-više to je tema skoro kompletnog bloga.


ja ti sve vreme objasnjavam-daje Filipovo samo reakcija na razna ucitavanja, ne pocinje on temu, on samo odgovara,...ako si stvarno protiv duplih standarada, onda valjda vidis da ono sto se zamera ranijem sistemu, sada eskaliralo u losiju verziju, (kako je Sidran i srocio:),...a licemreno i demagoski je tvrditi da takvo vidjenje ima (Sidranovo) duple standarde-kada je u stvari obratno.

"Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo".
- Abdulah Sidran.



ti si kraljica antitautologije.


bas zanimljivo-kada se logikom jedino i rukovodim...ti nesto pogresno spajas premise.


ne vidim potrebu ta dramom oko Filipove ugroženosti


prvo, koristis pogresne termine,...nije problem u necijoj "ugrozenosti" nego u nekorektnom napadu,...drugo,ako ti ne vidis i pored navedenih nekih bedastoca-onda je tvoj prag tolerancije veci od onog koji ja smatram pristojnim i fer.


a to što je Filip bio prilično usamljen u stavovima, mislim da je problem do samih stavova.


ovo nikada nije bilo tacno,-sada govorim o principu, ne o Filipu-obicno dva losa ubiju Milosa,...jer se UVEK kukavicki udruzuju.


ali se nisam saglasio s tim da je čarli loš čovjek, monstrum, siledžija kojeg treba ukloniti s bloga.


znas koliko me briga sta bilo ko misli gde je granica-narocito ako se maltretman odnosi na nekog drugog i jos je pravno ustanovljena,...znaci, ti bi da kazes ,da nije strasno, ali da neko drugi trpi njegovo nasilje-bas zanimljivo,..pri cemu nema prihvatljive kolicine/oblika, nema malo nasilja-samo ga ima ili nema, onaj ko ima potrebu da ga ispoljava-jeste zlo.ful pojnt.-tu nema cenjkanja...sa porn izvedbom se jos racuna u manijakalno...onako kako mu je rekao Als i ja mislim,..odrastao je covek, valjda je onda sposoban i da odgovara za svoje postupke, ako ne moze da ih kontrolise.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:34 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

pa na to sam tiodgovorila-kako je sada,..pravni sistem ni ne postoji,sve je podredjeno jednoj stranci.

Мислим да корумпираност правног система сеже много дубље од подређености странци која је сада на власти. (Мени конкретно се догодило да су судски записници једноставно нестали из предмета пре више од десет година, док СНС још није био ни на видику.)

Зато ћу на референдуму гласати НЕ.

Какав год да је тренутни скупштински сазив, скупштинско именовање судија је брана да се правосуђе издигне потпуно изнад закона.
docsumann docsumann 15:35 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

znaci, ti bi da kazes ,da nije strasno, ali da neko drugi trpi njegovo nasilje-bas zanimljivo,..pri cemu nema prihvatljive kolicine/oblika,


ne bih
docsumann docsumann 15:57 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

ociglednoje da se anuliraju svinjarije ove vlasti- u tome je cela stvar...sve sam vec objasnila-mrzi me ponovo.


ovo prosto nije tačno.
isti ljudi na drugim blogovima itekao loše govre o ovoj vlasti.

baš bih volio znati, al ovaj put konkretno, ko su ti blogeri koji troluju u korist sns-a? ovako razgovor nema smisla, sve neka opšta mjesta.

bas zanimljivo-kada se logikom jedino i rukovodim...ti nesto pogresno spajas premise.


koliko vidim logičkim operacijama sam se samo ja bavio.
imaš i izvođenje tamo gore.
ovo što ti predstavljaš kao logiku su vrijednosni sudovi i projekcije.

ako si stvarno protiv duplih standarada, onda valjda vidis da ono sto se zamera ranijem sistemu, sada eskaliralo u losiju verziju, (kako je Sidran i srocio:),...a licemreno i demagoski je tvrditi da takvo vidjenje ima (Sidranovo) duple standarde-kada je u stvari obratno.


zamjena teza.

evo biću vrlo konkretan, i pred i gedžo i milisav i hući kritikuju Vučića (slobodno me korigujte, ko misli da griješim) i imaju svo moralno pravo svijeta da kritikuju Titovu vladavinu.

Filip je taj koji upire prst samo u Vučića, usput podmećući četnicima i razdoblje od 1991-2000, što je još jedan apsurd, a i bezobraznost.


ovo nikada nije bilo tacno,-sada govorim o principu, ne o Filipu-obicno dva losa ubiju Milosa,...jer se UVEK kukavicki udruzuju.



šta podrazumjevaš pod kukavičjim udruživanjem? to što grupa blogera ima slične stavove na korpus političkih i nacionalnih pitanja i što se ne libe da ih iznesu na blogu.
štaviše, bitno im je da se ti stavovi čuju.
ne razumjem, šta treba da rade? da čekaju u pričuvi ne bi li se još neko priključio Filipu, pa da mogu i oni da se uključe??

blog ne funkcioniše tako.

a i ne vidim šta je problem raspravljati s grupom blogera ako si u stanju da ispratiš sve paralelne diskusije.

šikaniranje i vrijeđanje jeste neprihvatljivo. na taj se dio ne bih vraćao.

pri cemu nema prihvatljive kolicine/oblika, nema malo nasilja-samo ga ima ili nema, onaj ko ima potrebu da ga ispoljava-jeste zlo.ful pojnt.-tu nema cenjkanja...sa porn izvedbom se jos racuna u manijakalno


slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

Slađan je već bio manijakalan
rodni rodni 15:59 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

principessa_etrusca
pa na to sam tiodgovorila-kako je sada,..pravni sistem ni ne postoji,sve je podredjeno jednoj stranci.

Мислим да корумпираност правног система сеже много дубље од подређености странци која је сада на власти. (Мени конкретно се догодило да су судски записници једноставно нестали из предмета пре више од десет година, док СНС још није био ни на видику.)

Зато ћу на референдуму гласати НЕ.

Какав год да је тренутни скупштински сазив, скупштинско именовање судија је брана да се правосуђе издигне потпуно изнад закона.

Da.
A tek sudstvo za vreme dragoga (im) druga Tite.
Bilo je nezavisno, ali u kukiju.
Zasnovano na žbirovima, cinkarošima, potkazivačima - kojima je bilo dovoljno da budu 'član' - i ti se, onda, neČlanu, da prostiš, jebi.
No, budaletine kojima je bilo dobro o tome nemaju pojma, jer su oni 'išli u Makarsku na more'.
Fićom.
Ali bi te budaletine i dalje da presuđuju.
Strašno kakvih sve primitivaca i ljudi beze elementarnog razumevanja društvenih pojava i procesa ima.
'Okinu' čaršaf gluposti i kažu sebi - jebote Bog, vidi pameti moje.

rodni rodni 16:02 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann

...

slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

...

Gluposti!
docsumann docsumann 16:08 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

rodni
docsumann

...

slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

...

Gluposti!


ako te dama zamoli da ne trčiš za njom i ne etiketiraš joj komentare, onda je džentlmenski da se povučeš, pogotovo ako se ti komentari tebe direktno ne tiču.

rekoh ti jednom - sve ti je na volju, al ti nije sve na čast.


gvozden1 gvozden1 16:13 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


ako te dama zamoli

Jel svako žensko dama?

Ili damu čine maniri?
docsumann docsumann 16:17 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gvozden1

ako te dama zamoli

Jel svako žensko dama?

Ili damu čine maniri?


za džentlmena je dama
rodni rodni 16:25 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
rodni
docsumann

...

slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

...

Gluposti!


ako te dama zamoli da ne trčiš za njom i ne etiketiraš joj komentare, onda je džentlmenski da se povučeš, pogotovo ako se ti komentari tebe direktno ne tiču.

rekoh ti jednom - sve ti je na volju, al ti nije sve na čast.



Druže, džentmenstvo džentl(vu)menima.
Čast je krupna stvar za lomljenje 'preko kolena'.
Slabo ti čitaš te komentare.
Od volje ti!
Što se tiče bilo čijih komentara, objavljenih na ovom mestu, svi me se tiču.
Tuđi život me ne zanima.
Ničija deca neće (i nisu) od moje strane korišćene u raspravama, ovde ili bilo gde.
Svoj deci sve najbolje!
Takve stvari rade đubrad i gamad.
O denuncijantima, potkazivačima, tužibabama (ukratko, govnima) ne bih ponovno - takvi su pokušavali da mi naude i u realnom životu.
I dobili su onu stvar.
Najviše me se tiču (osim ovih u kojima me neka đubrad optužuje za kojekakve gnusobe, znaju oni ko su, prepoznaće se) oni koji glorifikuju dragoga druga Titu i Šugoslaviju.
Jer - upravo sada živimo posledice toga nakaradnoga vremena.
I naravno - ko god me uvredi, biće mu vraćeno.
I naravno - ja ne smatram da je uvreda prema meni, ako neko napiše da je ono što sam ja napisao glupost.
Te - kako bi to rekao Pesnik, figurativno - ćeraćemo se!
gvozden1 gvozden1 16:30 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
gvozden1

ako te dama zamoli

Jel svako žensko dama?

Ili damu čine maniri?


za džentlmena je dama

Onda džentlmeni sami sebe lažu, vide, a neće da priznaju.
angie01 angie01 16:30 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

samo cu jos ovo-to ste se ponekad nesto pljucne vezano za av i vlast, potpuno je nebitnou sluzi zamajavnju, jer se apsolutna svaka kritia vezana za njih zdusno brani-pa i na ovom blogu, gde se Filipu jos spocitava da zloupotrebljava tudju tragediju.

ne radi se o pravu na kritiku-naravno da ga svako ima,...samo sto je matrica da se stalno pominje proslost-rekoh vec kako i zasto-pri cemu su Filipivi odgovori samo reakcija na to,...jedini blog koga se secam, a da je bio o YU je napisao mirni i umereni Dragan Pleskonjic-i to se zavrsilo njegovim odlaskom, jer mu se zgadilo to besmisleno naskakanje upravo te grupe, koju ti ne vidis,pa jos trazis da ti navedem spiskic:))...a otisla je i gomila drugih normalnih ljudi.

da=ovde postoji grupa, koja zajednicki deluje, cim se pojavi jedan,za dve sekunde su tu i ostali-prilepke ne racunam, oni samo odradjuju posao korisnih idijota i to je to...nacin te komunikacije, uvrede, ucitavanja, besmilena agresija pokazuju namere-to nije razgovor... ti primeti, ili nemoj- tvoja stvar.

a o zlostavljacu- sve su to nikovi istog lika, ako hoces da kazes da nije manijacio ovde-dala sam ti neke od onoliko primera na tvom blogu, gadno mi je da to ponavljam-isto tako, vidi, ili nemoj...I rest my case!





docsumann docsumann 16:39 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

endži, rekoh ti već to su tvoji utisci i imaš svo pravo svijeta na njih.

no, to nije logika.

a ovo nije demagogija.
docsumann docsumann 16:41 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gvozden1
docsumann
gvozden1

ako te dama zamoli

Jel svako žensko dama?

Ili damu čine maniri?


za džentlmena je dama

Onda džentlmeni sami sebe lažu, vide, a neće da priznaju.


jbt, pa džentlmen po difoltu ako treba nešto i odćuti
gvozden1 gvozden1 16:41 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


evo biću vrlo konkretan, i pred i gedžo i milisav i hući kritikuju Vučića

To je jasno, ali imaš priprost obrazac, šta god ko kaže što ti ne odgovara, optuži ga da time podržava Vučića, i on mora da se povuče, i da se brani od tih optužbi.

Debilno bi bilo tome podilaziti, a bogami, nije mudro na to obraćati pažnju uopšte.

Hoćeš tako da misliš?
Misli, zaboli me.

Zbog toga izbegavati da se konstatuje jasna stvar, da je bolje stanje u kome postoje partije, sloboda govora, izbori, od stanja u kom je sve to bilo zabranjeno i strogo kažnjivo, je podilaženje budalama.

Naravno da je sada bolje nego u Jugoslaviji, a Sidrana, srbomrzitelja, ko ebe.
gvozden1 gvozden1 16:43 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


jbt, pa džentlmen po difoltu ako treba nešto i odćuti

Odćutati možda, ali za svako žensko tvrditi da je dama, to ne bi trebalo da čini džentlmena
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:55 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

...a otisla je i gomila drugih normalnih ljudi.

Шта је тачно критеријум нормалности?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:09 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

To je jasno, ali imaš priprost obrazac, šta god ko kaže što ti ne odgovara, optuži ga da time podržava Vučića, i on mora da se povuče, i da se brani od tih optužbi.

Извини, али мислим да је овде потребно појашњење.

За мене не може да се каже да подржавам Вучића, напротив, али не знам зашто би ’подржавати Вучића’ било третирано као оптужба и зашто би ико био аутоматски дисквалификован уколико га подржава.
rodni rodni 17:32 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

principessa_etrusca
To je jasno, ali imaš priprost obrazac, šta god ko kaže što ti ne odgovara, optuži ga da time podržava Vučića, i on mora da se povuče, i da se brani od tih optužbi.

Извини, али мислим да је овде потребно појашњење.

За мене не може да се каже да подржавам Вучића, напротив, али не знам зашто би ’подржавати Вучића’ било третирано као оптужба и зашто би ико био аутоматски дисквалификован уколико га подржава.

Ma budale!
Naviklo to da lepi etikete, denuncira, potkazuje.
Užas!
gvozden1 gvozden1 17:35 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

, али не знам зашто би ’подржавати Вучића’ било третирано као оптужба и зашто би ико био аутоматски дисквалификован уколико га подржава.

Jeste optužba ako se to radi prema onima koji ga očigledno ne podržavaju.

Mehanizam je, on ne podržava Vučića, ako mu kažem da je to što piše podrška Vučiću, onda će on da prestane to da piše, ili će da se pravda.

Priprost mehanizam.

Onaj ko stvarno podržava Vučića to sigurno neće doživeti kao optužbu pa on i nije meta tog priprostog manevara.
rodni rodni 17:37 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

gvozden1

jbt, pa džentlmen po difoltu ako treba nešto i odćuti

Odćutati možda, ali za svako žensko tvrditi da je dama, to ne bi trebalo da čini džentlmena

Uhhhhhh!
Koiliko puta sam ja ovde od(t)ćutao govnima koji, od muke, mene nisu mogli da 'nadgovore'.
Posebno ih je pogađalo to kada ispod njihovih gluposti napišem 'gluposti'.
Posebno je to iritiralo komunjare i simpatizere dragoga druga Tite.
I onda su me prozivali i manijakom?!
Govna!
tess1 tess1 17:37 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Jel svako žensko dama?

Ili damu čine maniri?

Onda džentlmeni sami sebe lažu, vide, a neće da priznaju.

Odćutati možda, ali za svako žensko tvrditi da je dama, to ne bi trebalo da čini džentlmena

Hehe, kao zmija plazi oko ljudi, steže obruč, kamči, čeka svojih 5 minuta kad žrtva oslabi. Moram priznati Gvozdene da si me iznenadio koliko si loš karakter. Hinja. I Tasa i ovaj vaš su male bebe za tebe. Ideš sad u skriptu.
gvozden1 gvozden1 17:39 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Moram priznati Gvozdene da si me iznenadio koliko si loš karakter.

Nemoj pričati!

Odoh sad da skočim u mutno Dunavo.
docsumann docsumann 17:51 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

rodni
docsumann
rodni
docsumann

...

slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

...

Gluposti!


ako te dama zamoli da ne trčiš za njom i ne etiketiraš joj komentare, onda je džentlmenski da se povučeš, pogotovo ako se ti komentari tebe direktno ne tiču.

rekoh ti jednom - sve ti je na volju, al ti nije sve na čast.



Druže, džentmenstvo džentl(vu)menima.
Čast je krupna stvar za lomljenje 'preko kolena'.
Slabo ti čitaš te komentare.
Od volje ti!
Što se tiče bilo čijih komentara, objavljenih na ovom mestu, svi me se tiču.
Tuđi život me ne zanima.
Ničija deca neće (i nisu) od moje strane korišćene u raspravama, ovde ili bilo gde.
Svoj deci sve najbolje!
Takve stvari rade đubrad i gamad.
O denuncijantima, potkazivačima, tužibabama (ukratko, govnima) ne bih ponovno - takvi su pokušavali da mi naude i u realnom životu.
I dobili su onu stvar.
Najviše me se tiču (osim ovih u kojima me neka đubrad optužuje za kojekakve gnusobe, znaju oni ko su, prepoznaće se) oni koji glorifikuju dragoga druga Titu i Šugoslaviju.
Jer - upravo sada živimo posledice toga nakaradnoga vremena.
I naravno - ko god me uvredi, biće mu vraćeno.
I naravno - ja ne smatram da je uvreda prema meni, ako neko napiše da je ono što sam ja napisao glupost.
Te - kako bi to rekao Pesnik, figurativno - ćeraćemo se!


za tebe imam isti odgovor kao za endži.

čitam sasvim dobro, a zaključujem po svom.

ti svakako imaš pravo na svoje viđenje.


što se pominjaja djece tiče, tu ti dajem za pravo
nikvet pn nikvet pn 17:58 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.
docsumann docsumann 18:05 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

nikvet pn
Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.


a je l' to u Beograd'?
gvozden1 gvozden1 18:08 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
nikvet pn
Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.


a je l' to u Beograd'?

Ne pitaš za lokaciju, samo da je Beograd?

Ili se lokacija podrazumeva?
:)
predatortz predatortz 18:26 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

nikvet pn
Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.


Može, ali ako na slavski kolač stavlja ocila.

On zna šta to znači.
nsarski nsarski 18:28 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Witz

Umro Crnogorac Vukota i ode kod Sv. Petra. Pita ga Sv. Petar:
-'Oćeš u raj ili u pakao?
-A šta, Beograd nema?!
docsumann docsumann 18:38 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

kaže doktor lali, gledajući u rezultate nalaza - bogami, nema više šunke, nema slaninice, nema čvaraka...
- a kulen?
- ni kulen. zaboravi na rakiju i špricer. šećer nikako...
lala uzima papie doktoru iz ruku i kreće ka vratim
- pa kud ćeš sad? nismo završili
- a da ipak dođem ja kad ne budeš nadrkan
angie01 angie01 19:27 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


a ovo nije demagogija.




endži, rekoh ti već to su tvoji utisci i imaš svo pravo svijeta na njih.

no, to nije logika.


ovo mogu isto da kazem tebi-ili bilo kome,...to nista ne znaci i jeftino je vacarenje, koje cesto koristi i huci.

a rekoh vec-ti vidi kako ti je drago, ni ne trazim, niti ocekujem drugacije.
angie01 angie01 19:31 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Шта је тачно критеријум нормалности?


pa sad,tuzno je,ako i to treba da se objasnjava odraslim ljudima.
angie01 angie01 19:34 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.


slazem se-ima sve potrebne karakteristike
gvozden1 gvozden1 19:39 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

to nista ne znaci i jeftino je vacarenje, koje cesto koristi i huci

Uuuuuu!!
Ova optužba je teža i od, podržavaš Vučića.

Kako li ćeš se oprati?

Nego, čitam značenje pojma vaćarenje, zanimnjivo :)
rodni rodni 19:42 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
rodni
docsumann
rodni
docsumann

...

slažem, se Čarli je bio agresivan, nepristojan, navalentni drkadžija

...

Gluposti!


ako te dama zamoli da ne trčiš za njom i ne etiketiraš joj komentare, onda je džentlmenski da se povučeš, pogotovo ako se ti komentari tebe direktno ne tiču.

rekoh ti jednom - sve ti je na volju, al ti nije sve na čast.



Druže, džentmenstvo džentl(vu)menima.
Čast je krupna stvar za lomljenje 'preko kolena'.
Slabo ti čitaš te komentare.
Od volje ti!
Što se tiče bilo čijih komentara, objavljenih na ovom mestu, svi me se tiču.
Tuđi život me ne zanima.
Ničija deca neće (i nisu) od moje strane korišćene u raspravama, ovde ili bilo gde.
Svoj deci sve najbolje!
Takve stvari rade đubrad i gamad.
O denuncijantima, potkazivačima, tužibabama (ukratko, govnima) ne bih ponovno - takvi su pokušavali da mi naude i u realnom životu.
I dobili su onu stvar.
Najviše me se tiču (osim ovih u kojima me neka đubrad optužuje za kojekakve gnusobe, znaju oni ko su, prepoznaće se) oni koji glorifikuju dragoga druga Titu i Šugoslaviju.
Jer - upravo sada živimo posledice toga nakaradnoga vremena.
I naravno - ko god me uvredi, biće mu vraćeno.
I naravno - ja ne smatram da je uvreda prema meni, ako neko napiše da je ono što sam ja napisao glupost.
Te - kako bi to rekao Pesnik, figurativno - ćeraćemo se!


za tebe imam isti odgovor kao za endži.

čitam sasvim dobro, a zaključujem po svom.

ti svakako imaš pravo na svoje viđenje.


što se pominjaja djece tiče, tu ti dajem za pravo

Glu......
Izvini!
Samo po svome!
angie01 angie01 19:44 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


Kako li ćeš se oprati?


sto bih se prala, od cega,...zar nisi sto puta rekao- to nije logika, to nije dobra logika i sl...kada ti neodgovarajuce izreciklira trenunu temu neko, kome bas ne bi da se zameras uobicajenim uvredama.
gvozden1 gvozden1 19:48 24.12.2021

Re: Nego, ljudi


sto bih se prala

Ma Doks treba da se pere, pravda, dokazuje da nije tako, da nije poput mene.

Ajd razumi jednom, za promenu.
milisav68 milisav68 19:49 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann

a je l' to u Beograd'?

- Zašto su Crnogorci visoki?
- Pa čim se rode, odmah se protežu na prste, i pitaju, a đe je Beograd :)

ps.

Stvarno blistaš i levom i desnom :)

I da, besmisleno je odgovarati na optužbu da si nečiji (SNS) bot.
predatortz predatortz 19:49 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

evo biću vrlo konkretan, i pred i gedžo i milisav i hući kritikuju Vučića


Drugarice i drugovi, povodom ovoga imam da kažem sledeće:

Tragedija ovog društva je što su ljudi Vučićevih intelektualnih kapaciteta išta više od poštara u onome što se zove administrativni i državni aparat.


I još da dodam:

Drugarici koja se samoporoglasila za Visokog predstavnika i vrhovnog tumača naših političkih stavova, mogu da poručim:

Jebe mi se šta ti misliš o tome da li ja podržavam Vučića ili ne.

Za njeno viđenje nekih udrugica, ekipica i ostalih snoviđenja, nemam adekvatnu preporuku, nedostaje mi i znanje i diploma iz te oblasti.


Studio?
angie01 angie01 19:50 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Nego, čitam značenje pojma vaćarenje, zanimnjivo :)


citaj pod-metaforicko znacenje,...kad vec moras da se konsultujes sa recnikom za uobicajeni zargonski izraz...ne znam sto me svaki put iznenadi tvoja posvecenost trazenju i najmanjeg razloga da izokrenes stvari,...koji stepen nepostenja bi neko trebalo da ima, da mu je tako nesto opsesija...ono 82 hucija?
angie01 angie01 19:53 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ajd razumi jednom,


mene citiras, a odgovaras doksu-zanimljiv koncePat.
gvozden1 gvozden1 19:55 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

angie01
Ajd razumi jednom,


mene citiras, a odgovaras doksu-zanimljiv koncePat.

Komplikovano, a? :)
vcucko vcucko 20:04 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

docsumann
nikvet pn
Докс блиста.
Предлажем га за прешјЕдника скупштине. Блоговске.


a je l' to u Beograd'?

Na Vračaar
angie01 angie01 20:15 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

Na Vračaar


kako Crnogorac zna iz prve da dodje na Vracar?

tako sto svaki po rodjenju dobije kartu Beograda ispod jastuka.
nikvet pn nikvet pn 23:14 24.12.2021

Re: Nego, ljudi

... па с воза већ на железничкој првог пролазника пита: Е чоче, а ђе ође Ођеон?
angie01 angie01 00:22 25.12.2021

Re: Nego, ljudi

Odlazi Crnogorac za Ameriku, majka ga parti i suze roni. Drugi sin je teši:
- Nemoj da plačeš, vratiće se on, pa ne ide za Beograd!
angie01 angie01 02:11 25.12.2021

Re: Nego, ljudi

Ma Doks treba da se pere


tesko je to moguce


Ova optužba je teža i od, podržavaš Vučića.



barem si svestan toga.
angie01 angie01 02:14 25.12.2021

Re: Nego, ljudi

Komplikovano, a? :)


jeste na k- konfuzno napisano,...a i citam blog u sreh, jer obicno radim jos nesto.
rodni rodni 14:28 24.12.2021

M'da!

Kod budala je najgore što ne znaju da skrate.
Nego vezu u beskraj.
Strašno!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana