Nauka| Zdravlje

Pitam vas (updated)

Spiridon RSS / 11.01.2022. u 12:05
8.jpg?2
 Blog napisan u trenutku kada je Novaku odobrena viza. 
 Dogadjaju sa PCR testom, slikanje sa klincima i intervju sa francuzima usledili su kasnije.
 
 
Osecam da  bih trebao biti zaista specijalan lik pa da se ne radujem Noletovom "pobedom" protiv Australiskih vlasti, a pogotovu njegovom eventualnom pobedom na AO. To bi zaista bila filmska prica sa najlepsim mogucim krajem. To iskreno osecam.
Novakov sam navijac, bivsi teniski trener, moji klinci ga vole ... 
 
 
Ipak nesto mi ne da mira. Pitam se gde je nestao onaj aplauz u 20h svim medicinskim radnicima koji svoje srce ostavljaju na nekom drugom terenu pokusavajuci da pomognu (u 95 % slucajeva) nevakcinisanim bolesnicima koji razviju teži oblik bolesti?
Da li je ova Novakova pobeda dobra vest za njih ili ce okuražiti jos veci broj ljudi da se ne vakcinisu i tako sprece pritisak na zdravstveni sistem?
 
Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina.
 
Pitam vas? Ne sudim, i spreman sam da promenim misljenje.
 
Beleska na margini (za one koji misle da sam ignorisao neke cinjenice o Australiji i da mi nije jasno o kakvom se društvu radi):
 
When Tommie Smith and John Carlos raised their fists in protest at the 1968 Summer Games, Australian runner Peter Norman stood by them. It lost him his career. 
After the salute, it has been claimed that Norman's career suffered greatly. A 2012 CNN profile said that "he returned home to Australia a pariah, suffering unofficial sanction and ridicule as the Black Power salute's forgotten man. He never ran in the Olympics again."Commentators say he was not selected for the Olympic Games in Munich in 1972 despite recording qualifying times, and was not welcomed even three decades later at the 2000 Summer Olympics in Sydney. Carlos later stated that "If we [Carlos and Smith] were getting beat up, Peter was facing an entire country and suffering alone." 
 
1564.jpg?width=465&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=ee70de4fbe70138eed20ecae9cb4e878 
 
 
 
 


Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 20:04 11.01.2022

Re: ?

jel to ako imaš celijakiju predstavlja kontraindikaciju za vakcinisanje od kovida ili ne?

Evo ga birokratski mozak sa birokratskim razmišljanjem.

Kad država donese moronske i totalitarističke propise dužnost je ljudska da ih zaobilaziš i sprdaš se sa njima.
Tako je izvesno pola ovih tenisera "vakcinisano", što je trebao i Nole da uradi, umesto što se kurči.
Maltretiranje nevakcinisanih je poprimilo potpuni fašistički nivo i mene je sramota što na to kao društvo pristajemo.

Da li je vakcinacija mladih i zdravih štetna ili korisna ne znamo još uvek.
Evo kod nas moronska kampanja:
- sudija vrhovnog suda (Sotomayor), moronka neviđenih razmera postavljena za sudiju takođe od morona, je izjavila kako ima 100 hiljada dece u bolnicama zbog kovida. Onda se ispostavi da je to zapravo 3 hiljade i 700 (ili tako nešto, skoro 30x manje) i da su tu uključena deca sa kovidom (tipa slomila nogu, ali imaju pozitivan test).
- imam drugaricu koja slomila nogu skoro na skijanju, podkolenica obe kosti, i eno drže je u bolnici i neće da je operišu već 2 nedelje jer ima pozitivan test na koronu, sad moraju da to lome pre operacije.
tess1 tess1 20:05 11.01.2022

Re: ?

Ma bre, zagriš drvo i napuniš se energijom iz piramide u Visokom i ne treba ti vakcinacija. Dobro, malo i meditiraš...

Ćurka! Ću-rka! Pa, razapinjite!

Dobro sad to razapinjane i pucanje u tebe.

Hoćeš reći da on puže pod piramidama po njenoj naredbi tj ispunjava joj želje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:06 11.01.2022

Re: ?

Ja znam šta je papučar.


Dobro, i ja znam.
predatortz predatortz 20:08 11.01.2022

Re: ?

Hoćeš reći da on puže pod piramidama po njenoj naredbi tj ispunjava joj želje?


Ni prvi ni poslednji koji je pre braka bio normalan...
softelectronics_e softelectronics_e 20:09 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Ja znam šta je papučar.


Dobro, i ja znam.

I da ti kažem!
Meni to uopšte ne pada teško.
tess1 tess1 20:09 11.01.2022

Re: ?

Ni prvi ni poslednji koji je pre braka bio normalan...

Ma da, on puže u katakombama bosanskih piramida dok ona vani bere tratinčice i čupka voli-ne voli. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:09 11.01.2022

Re: ?

Pajiću, ti - kao ni ja - pojma nemaš šta je na sudu pretresano.


Kako bre nemam, pa prenosili su svaku reč pretresa uživo?! I ja se ne sećam da je bolest nekakva pomenuta kao razlog za izuzeće. I ne donosim nikakve zaključke, samo kažem da bi se to moralo ispitati. I kenjam malo, iz dosade.





softelectronics_e softelectronics_e 20:12 11.01.2022

Re: ?

predatortz
srdjan.pajic
tess1
Nije zbog toga, nego zbog one rospije od žene, to smo već raspravili.

Ma da, propast. :)


I što je postao vegan. Po njenom naređenju, razume se, a ne zato što ima celijakiju.


Ma bre, zagriš drvo i napuniš se energijom iz piramide u Visokom i ne treba ti vakcinacija. Dobro, malo i meditiraš...

Ćurka! Ću-rka! Pa, razapinjite!

Što se tiče meditacije, tu bih bio malo oprezniji u ocenama.
Mnogi ljudi pričaju ... joj, kako bi mi prijao odmor, da budem negde sam nekoliko dana i bla, bla, ...
Mislim, ne da ne bi mogli da budu sami, ne nekoliko dana, nego ni jedan dan.
Biti sam je delikatna rabota.
I kontemplacija tada mnogo pomaže.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 11.01.2022

Re: ?

Evo ga birokratski mozak sa birokratskim razmišljanjem.

Kad država donese moronske i totalitarističke propise dužnost je ljudska da ih zaobilaziš i sprdaš se sa njima.


Ok, ali onda sediš kući, u svojoj usranoj državi u kojoj možeš da muvaš i da se sa njom sprdaš, umesto da rizikuješ da te na nekom drugom mestu uhapse, gde su malo ozbiljniji po pitanju muvanja, i da nas sve ovde odreda brukaš svojim zaobilaznim metodama kad te ukebaju.


edit: jebote, saće još ispasti vrhunski ljudski i patriotski čin da falsifikuješ kovid test da bi igrao tenis. Ti, bre, stvarno nisi normalan.
bene_geserit bene_geserit 20:20 11.01.2022

Re: ?

Ok, ali onda sediš kući

Pa ako sediš kući šta onda zaobilaziš, nije valjda i sedenje kući nevakcinisan postalo zabranjeno.
Naprotiv treba da daš sve od sebe da te ne maltretiraju a da ostaviš sebi slobodu izbora. Jer je sve ostalo pristajanje na fašizam.
Đoković bi sebi puno olakšao život da se lažno vakcinisao (kao verovatno većina njegovih kolega) umesto što se lažno razboleo od kovida.
Ali ovako je zabavnije.

Nego meni nije jasno kako vam je ta sumanuta izvrnuta logika prihvatljiva.
Da si "opasnost za javno zdravlje" ako si nevakcinisan i zdrav a nisi ako si vakcinisan a bolestan.
Ili da si "opasnost za javno zdravlje" ako si preležao kovid i imaš jači imunitet od nekoga ko nije ali je vakcinisan.
gedza.73 gedza.73 20:23 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
napisao sam dok je bolestan


Sad smo guske... ćurke što bi reko Predator... u magli pa nagađamo jer su informacije šućmuraste.

Paj sad. Imaš dvojicu tipova na aerodromu. Jedan je zdrav, nevakcinisan i nema kovid pasoš. Drugi je vakcinisan sa dva Fajzera plus buster, ima kovid pasoš ali je bolestan (ima neka neodložna posla, vakcinisan je pa je za sebe siguran).

Ko od njih dvojice ulazi u avion, ko je više opasan po okolinu i ko više širi bolest?
p.s. Sad vidim da je i Bene nešto slično pitao.

I ako nije niko muvao, nego je čovek stvarno bio bolestan, super, bar smo se mi (kao Srbi, i država srpska) oprali pred svetom i možemo da dajemo primer drugima da smo ozbiljni.

Daj Bože.
Milan Novković Milan Novković 20:23 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Ja znam šta je papučar.


Dobro, i ja znam.

Ja nisam znao do pre 35 godina

A i borim se kao lav - oduzeo sam ženi licencu da mi kupuje cipele na neviđeno!
Spiridon Spiridon 20:24 11.01.2022

Re: ?


A i borim se kao lav - oduzeo sam ženi licencu da mi kupuje cipele na neviđeno!



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 11.01.2022

Re: ?

Milan Novković
srdjan.pajic
Ja znam šta je papučar.


Dobro, i ja znam.

Ja nisam znao do pre 35 godina

A i borim se kao lav - oduzeo sam ženi licencu da mi kupuje cipele na neviđeno!





Ja bih bio mnogo manje papučar da nisam video kako mi žena barata bajlama i cepinom.

predatortz predatortz 20:30 11.01.2022

Re: ?

A i borim se kao lav - oduzeo sam ženi licencu da mi kupuje cipele na neviđeno!


Meni žena za rođendan kupila neku pedersku košulju.
Sunce ti jebem, jeo sam k'o nenormalan, za par dana nabacio tri kila, da me ne natera da obučem za slavu!
Tačno živ pred kuma ne bih smeo u onom da izađem!


Braćo, sila Boga ne moli!
Zato, dovijajte se kako znate i umete.
Ili ćete da grlite drveće u Visokom, tik pored piramide, iza Hamdijine garaže.

bene_geserit bene_geserit 20:31 11.01.2022

Re: ?

Ja bih bio mnogo manje papučar da nisam video kako mi žena barata bajlama i cepinom.

Treba da vidiš moju ženu kako barata mačem i noževima (to im je deo treninga).
A opet nema dozvolu da mi kupuje cipele na neviđeno. Samo kažem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 11.01.2022

Re: ?

Ko od njih dvojice ulazi u avion, ko je više opasan po okolinu i ko više širi bolest?
p.s. Sad vidim da je i Bene nešto slično pitao.


Dobro, ozbiljno razgovaramo valjda, nećemo sad da vadimo zečeve iz šešira prebacujemo kuglicu ispod kutija šibica, i zamajavamo se lošim primerima samo da bi osporili nešto što je valjda jasno i očigledno. Ako si falsifikovao dokument, zna se šta se sa tobom radi. Ako nisi, onda ok. Ako si bolestan od zarazne bolesti, sediš kući dok ne ozdraviš, a ne ideš da deliš lekcije, držiš propovedi i motivacione govore među onima koji mogu da se zaraze od tebe.






omega68 omega68 20:34 11.01.2022

Re: ?

Pajiću, ne budi klokan, razmisli malo.

Пајићу ти још увек ниси десет пута написао:
Ја сам Пајић и последњих месеци често испадам глуп???!?
То би те сигурно излечило
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 11.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Ja bih bio mnogo manje papučar da nisam video kako mi žena barata bajlama i cepinom.

Treba da vidiš moju ženu kako barata mačem i noževima (to im je deo treninga).
A opet nema dozvolu da mi kupuje cipele na neviđeno. Samo kažem.


U mojoj kući sam ja jedini ovlašćen da sečem meso. To mi još do sada nije bilo osporeno.

gedza.73 gedza.73 20:40 11.01.2022

Re: ?

Dobro, ozbiljno razgovaramo valjda, ne ćemo sad da vadimo zečeve iz šešira prebacujemo kuglicu ispod kutija šibica, i zamajavamo se lošim primerima samo da bi osporili nešto što je valjda jasno i očigledno

To nije kuglica ispod šibica nego sistem koji je ustanovljen. Kome onda treba zabraniti od njih dvojice?
. Ako si falsifikovao dokument, zna se šta sa tobom radi

Naravno, tu smo saglasni.
Ako si bolestan od zarazne bolesti, sediš kući dok ne ozdraviš, a ne ideš da deliš lekcije, držiš propovedi i motivacione govore među onima koji mogu da se zaraze od tebe.

Nije da nešto pratim tenis (više pratim vremensku prognozu) pa ne znam koliko je ovo istina
Dec. 20, 2021
Rafael Nadal, the Spanish tennis star, announced that he had tested positive for the coronavirus in Spain on Monday after returning from an exhibition tournament in Abu Dhabi.
nytimes

31. dec. 2021
Uz širok osmeh i u opremi za trening, Rafael Nadal se slikao na „Rod Lejver“ areni gde će sredinom januara početi prvi Grend slem 2022. godine Australijen open. Španac će tako i definitivno igrati na tom turiru.

„Ne recite nikom… evo me“, kratko je uz fotografiju sa terena napisao Nadal.
N1



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 11.01.2022

Re: ?

omega68
Pajiću, ne budi klokan, razmisli malo.

Пајићу ти још увек ниси десет пута написао:
Ја сам Пајић и последњих месеци често испадам глуп???!?
То би те сигурно излечило


Siso, dok me ne odbanuješ, neću da razgovaram s tobom.
bene_geserit bene_geserit 20:41 11.01.2022

Re: ?

Ako si falsifikovao dokument, zna se šta sa tobom radi

Misliš ako se dokaže da si falsifikovao dokument. Što je na granici nemogućeg.
softelectronics_e softelectronics_e 20:41 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
bene_geserit
Ja bih bio mnogo manje papučar da nisam video kako mi žena barata bajlama i cepinom.

Treba da vidiš moju ženu kako barata mačem i noževima (to im je deo treninga).
A opet nema dozvolu da mi kupuje cipele na neviđeno. Samo kažem.


U mojoj kući sam ja jedini ovlašćen da sečem meso. To mi još do sada nije bilo osporeno.


Ja nedam nikome, ni ženi, da čisti sneg!
Tu je moja reč poslednja.
softelectronics_e softelectronics_e 20:43 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
omega68
Pajiću, ne budi klokan, razmisli malo.

Пајићу ти још увек ниси десет пута написао:
Ја сам Пајић и последњих месеци често испадам глуп???!?
То би те сигурно излечило


Siso, dok me ne odbanuješ, neću da razgovaram s tobom.

Čekaj!
Pa zašto je tebe banovao?
Pa nisi ti Maksa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:45 11.01.2022

Re: ?

softelectronics_e
srdjan.pajic
omega68
Pajiću, ne budi klokan, razmisli malo.

Пајићу ти још увек ниси десет пута написао:
Ја сам Пајић и последњих месеци често испадам глуп???!?
То би те сигурно излечило


Siso, dok me ne odbanuješ, neću da razgovaram s tobom.

Čekaj!
Pa zašto je tebe banovao?
Pa nisi ti Maksa.


Nešto sam opet srao, verovatno.
Ne znam zašto je Maksa banovan, nisam bio prisutan kad se to desilo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:46 11.01.2022

Re: ?

Ja nedam nikome, ni ženi, da čisti sneg!
Tu je moja reč poslednja.


Moja ne traži da čisti sneg, pa ne moram da joj ne dam.
predatortz predatortz 20:47 11.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Ako si falsifikovao dokument, zna se šta sa tobom radi

Misliš ako se dokaže da si falsifikovao dokument. Što je na granici nemogućeg.


Naši su čak bili inteligentniji od Španaca, pa bar uskladili datume.
Španci su Nadalu izdali pusulu u kojoj piše da je oboleo 20. decembra a on je 31. decembra ušao u Australiju, što ne bi smelo po njihovim zakonima koji zahtevaju da prođe minimum 14 dana od potvrđene dijagnoze covida19.

Jbga, on nije imao problem, niti su ga apsili.




Spiridon Spiridon 20:51 11.01.2022

Re: ?

Ne znam zašto je Maksa banovan, nisam bio prisutan kad se to desilo.


da nije ono najgore?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:55 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Ja nedam nikome, ni ženi, da čisti sneg!
Tu je moja reč poslednja.


Moja ne traži da čisti sneg, pa ne moram da joj ne dam.


Ali, da ne seremo ovako hrabro po našim gospođama ovde, gde one nemaju uvid. Realno, ja se mojoj ženi divim što me trpi ovakvog.

softelectronics_e softelectronics_e 20:56 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
srdjan.pajic
Ja nedam nikome, ni ženi, da čisti sneg!
Tu je moja reč poslednja.


Moja ne traži da čisti sneg, pa ne moram da joj ne dam.


Ali, da ne seremo ovako hrabro po našim gospođama ovde, gde one nemaju uvid. Realno, ja se mojoj ženi divim što me trpi ovakvog.


To nije sporno!
Podrazumeva se.
bene_geserit bene_geserit 20:57 11.01.2022

Re: ?

Realno, ja se mojoj ženi divim što me trpi ovakvog

I ja isto
(se divim tvojoj ženi što te trpi takvog).
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 11.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Realno, ja se mojoj ženi divim što me trpi ovakvog

I ja isto
(se divim tvojoj ženi što te trpi takvog).


Okliznuo se u džakuziju, dabogada!
vcucko vcucko 21:15 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic


i da nas sve ovde odreda brukaš svojim zaobilaznim metodama kad te ukebaju.


Pošto bi ti, jelte, ukinuo sva sportska takmičenja kao, jelte, anahronu nacionalističku pojavu, samim tim Nole ne može:
- da te preporuči svojim pobedama i lepim ponašanjem, ni
- da te bruka svojim porazima i nevaljalstvima.

Što bi rek'o uvaženi blogokolega Filip, sapienti sat
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:26 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Ko od njih dvojice ulazi u avion, ko je više opasan po okolinu i ko više širi bolest?
p.s. Sad vidim da je i Bene nešto slično pitao.


Dobro, ozbiljno razgovaramo valjda, nećemo sad da vadimo zečeve iz šešira prebacujemo kuglicu ispod kutija šibica, i zamajavamo se lošim primerima samo da bi osporili nešto što je valjda jasno i očigledno. Ako si falsifikovao dokument, zna se šta se sa tobom radi. Ako nisi, onda ok. Ako si bolestan od zarazne bolesti, sediš kući dok ne ozdraviš, a ne ideš da deliš lekcije, držiš propovedi i motivacione govore među onima koji mogu da se zaraze od tebe.









Kako stvari stoje izgleda da je nekoga slagao: ili Australiju ili Srbiju. Ako sam dobro ukapirao uslov u AU je ili potvrda o vakcinaciji ili potvrda o prelezanom covidu.

Ako je stvarno bio pozitivan onda je prekrsio pravila karantina u Srbiji - koliko se za to dobija?

Ako nije bio pozitivan nego je u AU poslao falsifikovan obrazac (koji mu je Batut izdao) onda je prekrsio australijska pravila - koliko se za to dobija?

Ne znam postoji li treca mogucnost?

gvozden1 gvozden1 21:30 11.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
napisao sam dok je bolestan

Srki, ovo tvoje stanje je ozbiljnije od korone, ali stvarno to mislim.
Pazi šta si napisao, ako si bolestan moraš da sediš kući, ok, to i da se proguta, ali moraš i da ćutiš, ili ako hoćeš da pričaš smeš samo propisano, nikako ne svoje stavove.

To je ludački rezon, stvarno zaprepašćuje da nisi svestan šta su ti kampanje uradile s mozgom.

Mora da sedi kući?
Kaže tako zakon, ok neka sedi, ako ne sedi neka ga apse, ali da ne sme da priča ono što misli, nego samo propisano, pa to je ludost.

Ako si falsifikovao dokument, zna se šta sa tobom radi


I ko je kriv što se ne radi?
Đoković, mora da ode i kaže, hapsite me jer sam falsifikovao?

Ljudi, gubite se.
gvozden1 gvozden1 21:34 11.01.2022

Re: ?

onda je prekrsio australijska pravila - koliko se za to dobija?

Ništa.

Proveravala cela australijska država, proveravao australijski sud, rekli, ok, može, ali instangram nisu proverili, to im promaklo.
mentol mentol 21:39 11.01.2022

Re: ?

maksa83

Ja bih rekao da je on dobar dečko rastrzan silama i okružen ambicioznim ljudima malih kapaciteta koji se kroz njega ostvaruju, počevši od one opaljene žene preko oca i strica

Oglasila se i bratova devojka
gvozden1 gvozden1 21:44 11.01.2022

Re: ?


I što je postao vegan. Po njenom naređenju, razume se

Ako je tako, ako mu ona pravi jelovnik, i s tim njenim naređenjem on postiže ovakve rezultate, onda je ona čist genije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:45 11.01.2022

Re: ?


gvozden1
onda je prekrsio australijska pravila - koliko se za to dobija?

Ništa.

Proveravala cela australijska država, proveravao australijski sud, rekli, ok, može, ali instangram nisu proverili, to im promaklo.


Nista. Pod pretpostavkom da je stvarno bio bolestan. Za sta ima potvrdu. Ako verujemo da je potvrda tacna onda nema problema sa AU-zakonima. Ali onda je prekrsio pravila samoizolacije. U Srbiji. U pravnoj drzavi Srbiji se za to na skajp sudjenjima dobijala zatvorska kazna do tri godine. Ne znam sta za to kaze tvoj instagram.
predatortz predatortz 21:49 11.01.2022

Re: ?

Ljudi, gubite se.


Ama, ne gubimo se.

Dobro, to "sedi kući i kušuj" jeste budalaština, ali druge stvari nisu.

Prvo, ako je pozitivan svesno išao među decu, onda nije u vinklu.

Ako je smuvao lažnu potvrdu o infekciji covidom da bi otišao na turnir, onda do qrtza! I on, i onaj koji mu je tu potvrdu izdao.
Cenio bih stav "jebale vas vaše vakcine" da je stao iza toga i nije otišao na turnir.
Ovako, ispalo je da bi da se jebe, a da mu ne uđe. Hteo je da ostane faca u tom svetu onih koji odbijaju vakcine, a lažnom potvrdom a ne stavom izbegava vakcinu.

To nije ok, kako od da okreneš. Ni jedno, ni drugo.

A da su u Australiji ispali govna - jesu! To ne sporim. Rekoh za Nadala. Po istim propisima on nije smeo da uđe u Australiju. A ušao je i sere o Novaku.

Kako god da okreneš - gadno! I ovo njegovo, i ono njihivo.
gvozden1 gvozden1 21:53 11.01.2022

Re: ?

Ne znam sta za to kaze tvoj instagram.

Instangram nije moj, vi ste, vidim, pronašli tamo neke dokaze koje sud nije uspeo da nađe.

Oni su verovali da je potvrda u redu.
Ali onda je prekrsio pravila samoizolacije. U Srbiji

Dnevno se u Srbiji konstatuju hiljade zaraženih, svi bi morali u izolaciju, šta misliš, da li svi i idu u izolaciju, i da li je moguće sve njih kontrolisati?

Ako kontrole nema, ili ako je nemoguća, treba li samo pojedince kažnjavati dok drugi za isti prekršaj ne odgovaraju?
omega68 omega68 21:57 11.01.2022

Re: ?

Bugari posvetili pjesmu Đokoviću: "Ne znaju Aboridžini za PCR i balkanske gene"
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:58 11.01.2022

Re: ?

A da su u Australiji ispali govna - jesu! To ne sporim. Rekoh za Nadala. Po istim propisima on nije smeo da uđe u Australiju. A ušao je i sere o Novaku.


Slazem se za australijske politicare. Ali nisam siguran ovo za Nadala. On jeste bio pozitivan ali je vakcinisan pa je po AU-propisima mogao da udje. Nije on jedini koji je pozitivan + vakcinisan = usao. Izgleda da je problem kod Djokovica +/- pozitivan - vakcinisan = usao.
gvozden1 gvozden1 22:02 11.01.2022

Re: ?

Cenio bih stav "jebale vas vaše vakcine" da je stao iza toga i nije otišao na turnir.

Ma ne radi se o tome da li će neko da ga ceni, neko hoće neko neće, oduvek i zauvek je tako.

Možda će on ovim izgubiti deo navijača, ali to je njegov problem, ako misli da mu je problem.

Radi se upravo o tvrdnjama da mu treba zabraniti da priča, da se on okrivljuje što nije uhapšen, i što, bre, nema ni malo sumnje u to, odjednom svi sigurni da je nešto muvao, da je falsifikovao.


Ja sigurno nisam njegov nekritički fan, u životu nisam gledao njegov meč od početka do kraja, ali hajd da ne rušimo osnovne principe zato što nam se ne sviđa njegova žena, otac, bratova devojka, piramide... klinac palac
bene_geserit bene_geserit 22:02 11.01.2022

Re: ?

Hoće li neko da napravi animirani spot sa Đokovićem koji ide otprilike ovako.
Prvo igra sa nekim u džemperćiću što pravi piruetice dok igra ko klizačice na ledu i delje ga. Obara mu rekorde, kako mu koji rekord obori ovaj iskače sa ali ja igram lepo, ali moj povratak, ali kako on sme tako neodgovorno da mi zvekne return. I na kraju, tamo negde oko 15:40 ga dekapitira i zaurla "There could be only one!".
Onda igra sa nekim što ko Popaj ima duplo veću jednu ruku od druge (OK, ne baš ko Popaj) i delje i njega. Ovaj se isto džapa, ali pipnuo je mrežu, ali vakcina. Na kraju mu opadne kosica. I opet dekapitacija i "There could be only one!".
Za kraj Novak razapet na krstu (tennis Jesus) gde onaj australijski PM mu zakiva eksere kroz udove. Sunce sija i vidi se Novakova senka u obliku koze a u daljini bosanske piramide. Ok, za kraj moramo ipak da sačekamo par dana ili nedelja.
vcucko vcucko 22:06 11.01.2022

Re: ?

Neues aus der Nachbarschaft
A da su u Australiji ispali govna - jesu! To ne sporim. Rekoh za Nadala. Po istim propisima on nije smeo da uđe u Australiju. A ušao je i sere o Novaku.


Slazem se za australijske politicare. Ali nisam siguran ovo za Nadala. On jeste bio pozitivan ali je vakcinisan pa je po AU-propisima mogao da udje. Nije on jedini koji je pozitivan + vakcinisan = usao. Izgleda da je problem kod Djokovica +/- pozitivan - vakcinisan = usao.

Nadal vakcinisan. Testira se 20.12. - pozitivan. Australijski propis za vakcinisane a pozitivne zahteva 10 dana izolacije. Ulazi u Australiju 31.12. sa negativnim testom.

Ovo je tako knap, da bode oči. Ako je kod nas Batut, koja španska klinika je zalegla za ovo
omega68 omega68 22:06 11.01.2022

Re: ?

To nije ok, kako od da okreneš. Ni jedno, ni drugo.

Ма само ми да будемо чистунци
Rekoh za Nadala. Po istim propisima on nije smeo da uđe u Australiju. A ušao je i sere o Novaku.

Ето, некако смо ипак блажи према њему, алу наш не сме непоштено...
Много сам људи чуо који су тражили да му наши нашарају иако није позитиван, нашта сам реаговао,, па неће они наше ни да уважавају".
Вероватно је пресудно да због алергије не сме вакцину.
Kako god da okreneš - gadno! I ovo njegovo, i ono njihivo.

Па није исто. Пошто је наше онда је мање гадно и опет је Србин све зајебао...
П. С. Моју жену је лекарка терала на посао (септембар, букти Делта сој) речима,, имате корону али вакцинисани сте и идите на посао"
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:06 11.01.2022

Re: ?

Dnevno se u Srbiji konstatuju hiljade zaraženih, svi bi morali u izolaciju, šta misliš, da li svi i idu u izolaciju, i da li je moguće sve njih kontrolisati?

Ako ko trole nema, ili ako je nemoguća, treba li samo pojedince kažnjavati dok drugi za isti prekršaj ne odgovaraju?



Da stavimo na stranu Djokovicevo patriotsko jebe-mi-se-za-zakone-Srbije posto je znao da je pozitivan a opet nije bio u izolaciji mislis da je Organu moglo promaci da mu Organov Batut izdaje potvrdu a on se slika u javnosti? Nije on Zika iz Dubravice ili Zabara pa da ostane neprimecena gorila.

Ups, Zike iz Dubravice i Zabara popise zatvorsku kaznu za isto ponasanje. Davne 2020.

Ona je rekla da im se na teret stavlja krivično delo u kom je kažnjivo nepostupanje po zdravstvenim propisima.

“Time što su prekršili samoizolaciju oni su prouzrokovali opasnost po zdravlje ljudi jer na taj način može doći do širenja zarazne bolesti”, rekla je Dragana Jevremović Todorović.
maksa83 maksa83 22:11 11.01.2022

Re: ?

Onda igra sa nekim što ko Popaj ima duplo veću jednu ruku od druge (OK, ne baš ko Popaj) i delje i njega. Ovaj se isto džapa, ali pipnuo je mrežu, ali vakcina. Na kraju mu opadne kosica. I opet dekapitacija i "There could be only one!".
Za kraj Novak razapet na krstu (tennis Jesus) gde onaj australijski PM mu zakiva eksere kroz udove. Sunce sija i vidi se Novakova senka u obliku koze a u daljini bosanske piramide.

Eto, pa ti sad legalizuj gandžu...

Da pogodim, indoor gajena?
bene_geserit bene_geserit 22:11 11.01.2022

Re: ?

Ovako, ispalo je da bi da se jebe, a da mu ne uđe

Ne bre, ispalo je kao na slici dole.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:12 11.01.2022

Re: ?

tess1


Ovde su antivaxeri, i drugi, razapeli F. Klenka radi ove spuštene maske, šalju mu i podrugljive i preteće poruke.


a ko je strucnjak?
predatortz predatortz 22:12 11.01.2022

Re: ?

Ja sigurno nisam njegov nekritički fan, u životu nisam gledao njegov meč od početka do kraja, ali hajd da ne rušimo osnovne principe zato što nam se ne sviđa njegova žena, otac, bratova devojka, piramide... klinac palac


Uprkos tim piramidama i drugim glupostima, mislim da je izuzetan teniser, te da je dosta uradio na promociji Srbije. Ne sudim ja nikome, još manje tražim hapšenja i disciplinovanja.

Samo me razočaralo ovo sa pojavljivanjem među decom a znaš da si pozitivan. Ako je bio pozitivan.
Ako nije, onda je sistem truo. Zovi me budalom, ali sam protiv takvih muvačina.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:14 11.01.2022

Re: ?

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft
A da su u Australiji ispali govna - jesu! To ne sporim. Rekoh za Nadala. Po istim propisima on nije smeo da uđe u Australiju. A ušao je i sere o Novaku.


Slazem se za australijske politicare. Ali nisam siguran ovo za Nadala. On jeste bio pozitivan ali je vakcinisan pa je po AU-propisima mogao da udje. Nije on jedini koji je pozitivan + vakcinisan = usao. Izgleda da je problem kod Djokovica +/- pozitivan - vakcinisan = usao.

Nadal vakcinisan. Testira se 20.12. - pozitivan. Australijski propis za vakcinisane a pozitivne zahteva 10 dana izolacije. Ulazi u Australiju 31.12. sa negativnim testom.

Ovo je tako knap, da bode oči. Ako je kod nas Batut, koja španska klinika je zalegla za ovo


Ma mozda bode oci ali je 'po propisima'. Sto bi Gvozden rekao sta nas treba da je briga za spanske klinike. Treba se baviti time da li su zakoni prekrseni u Srbiji.

Nego, mene ne zanima da dokazem da je Djokovic (ili Nadal) kriv nego se pitam da li postoji treca opcija za ovo. Da li postoji moguci svet u kome nije slagao makar jednu od ove dve drzave?
gvozden1 gvozden1 22:18 11.01.2022

Re: ?


Da stavimo na stranu Djokovicevo patriotsko jebe-mi-se-za-zakone-Srbije

Nije na pojedincu da se stara o sprovođenju zakona, on je slobodan da kaže i to, jebe mi se za zakone.

I s tim srpski patriotizam nema ništa, bez veze si pokušao da pojačaš time.

Država je ta koja o tome treba da brine, ne Đoković.

Nije on Zika iz Dubravice ili Zabara pa da ostane neprimecena gorila.



Aha, dakle on je ipak NEKO.

Pa da li to što je on NEKO treba da mu bude otežavajuća okolnost, u smislu, ne možemo da kontrolišemo ogromnu većinu, ali tebe, bato, možemo, i ima da te apsimo, dok drugi mogu da rade šta im volja?

Da je iko ovde pomenuo izuzimanje u suprotnom smislu, graja bi se digla od strane principijelnih, ali evo, u smislu da ga treba izuzeti i strožije pratiti, to može.

Alal vera.
omega68 omega68 22:42 11.01.2022

Re: ?

Sasoli je umro od legionarske bolesti,

Мирела, добро вече

Легендарни комичар пронађен мртав неколико недеља после добијања бустер дозе
Значајно је да је Сагет признао током епизоде од 13. децембра свог подкаста „Bob Saget’s Here For You“ да је само неколико дана пре тога примио бустер.

„Отишао сам у апотеку пре неки дан и добио бустер ињекцију“, објаснио је он. „Требало је да га добијем у руку, али добио сам га у дупе”.

На страну што му је хумор плагирање курсаџија, питање је да ли је и он био легионар па умро од проф. деформације?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:47 11.01.2022

Re: ?


Aha, dakle on je ipak NEKO.

Pa da li to što je on NEKO treba da mu bude otežavajuća okolnost, u smislu, ne možemo da kontrolišemo ogromnu većinu, ali tebe, bato, možemo, i ima da te apsimo, dok drugi mogu da rade šta im volja?

Da je iko ovde pomenuo izuzimanje u suprotnom smislu, graja bi se digla od strane principijelnih, ali evo, u smislu da ga treba izuzeti i strožije pratiti, to može.

Alal vera.


Stotinu mu retorti! Jasno je valjda da ovo NEKO ne znaci da ga bogz toga treba kazniti nego da je zato vidljiviji od Zike - koji uprkos nevidljivosti popi kaznu.

Da nacrtam: ako je Organ znao (a jeste) da je bio zarazen (ako je bio) onda je Organ saucestvovao u lazi. Znam da ces reci sta ima veze. Koga boli Organ u Srbiji!?

Ali sta nas onda briga za australijski Organ? Koji je na kraju ipak pokazao da je nezavisan od politike i uticaja mocnih pojedinaca.

Nije na pojedincu da se stara o sprovođenju zakona, on je slobodan da kaže i to, jebe mi se za zakone.

I s tim srpski patriotizam nema ništa, bez veze si pokušao da pojačaš time.

Država je ta koja o tome treba da brine, ne Đoković.


Jelenskih mi rogova ti se zajebavas. Na stranu srpski patriotizam - ti barem za njega nikad nisi mnogo mario.

Ne mora se starati o zakonu ali nije lepo lagati. A ako laze i kaze mu se da je lazov onda nema prava da se ljuti. Ili da zove tatu i sogora bratovljeve devojke da ga proglasavaju za Isusa.
omega68 omega68 22:48 11.01.2022

Re: ?

Пре две недеље, уредник Њујорк тајмса преминуо је од неочекиваног срчаног удара само један дан након што је примио бустер вакцину Модерна против ковид-19.

У међувремену, док мејнстрим медији игноришу те податке, а Биг Тецх цензурише свако неслагање на интернету, извештај британске Агенције за здравствену безбедност открива да су вакцинисани људи чинили скоро 75% смртних случајева ковид-19 у Британији од 6. децембра до 2. јануара.


Види шта је ,, легионара"
predatortz predatortz 22:57 11.01.2022

Re: ?

Пре две недеље, уредник Њујорк тајмса преминуо је од неочекиваног срчаног удара само један дан након што је примио бустер вакцину Модерна против ковид-19.


Od neočekivanog srčanog udara umro je moj komšija, u 25. godini života, policajac Interventne brigade policije, sportista, nije pio, nije pušio, vežbao, zdravo se hranio i uopšte uzev zdravo živeo.


Umro je deset godina pre ovoga sa pandemijom.


Verujem da je i tad neko ovu činjenicu mogao da iskoristi kao "dokaz", protiv zdravog života, recimo.
bene_geserit bene_geserit 23:02 11.01.2022

Re: ?

вакцинисани људи чинили скоро 75% смртних случајева ковид-19 у Британији од 6. децембра до 2. јануара

Pri čemu je npr. 99% umrlih 60+ godina a u tom godištu vakcinisanih ima 98% (a 90% su primili i buster).

Nego Srbija je preko 7000 excess deaths na milion ljudi (od početka korone), United Kingdom na nešto ispod 2000.
bene_geserit bene_geserit 23:04 11.01.2022

Re: ?

Umro je deset godina pre ovoga sa pandemijom.

Od čega su njega vakcinisali ?
OK, nije lepo zezati se sa nečijom smrću ...
predatortz predatortz 23:10 11.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Umro je deset godina pre ovoga sa pandemijom.

Od čega su njega vakcinisali ?
OK, nije lepo zezati se sa nečijom smrću ...


To ti kažem...

Koliko je bezveze govoriti o tome umro od srčanog udara posle treće doze ove ili one vakcine.

Uzmi 100.000 ljudi preko, recimo, 65 godina starosti.
Nekoliko desetina, možda i stotina, će u nekom vremenskom periodu da umre od infarkta.

E sad, uzmi iste te ljude, samo da 90% njih primi vakcinu. Kad umre tih nekoliko desetina, neko će tvrditi da su umrli zbog vakcine jer, zaboga, niko ne bi umro da nije vakcinisan. Smešno!
milisav68 milisav68 23:11 11.01.2022

Re: ?

vcucko

Nadal vakcinisan. Testira se 20.12. - pozitivan. Australijski propis za vakcinisane a pozitivne zahteva 10 dana izolacije. Ulazi u Australiju 31.12. sa negativnim testom.

Nije 10 nego 14.

link

Generalno je sve otišlo u qrac, ne zna se ko više laže i muva.
gvozden1 gvozden1 23:12 11.01.2022

Re: ?


Stotinu mu retorti! Jasno je valjda da ovo NEKO ne znaci da ga bogz toga treba kazniti nego da je zato vidljiviji od Zike - koji uprkos nevidljivosti popi kaznu.

Koliko je nekažnjenih Žika, na tog jednog kažnjenog?
Stotine, hiljade?

I što Đoković da bude kao taj jedan a ne kao hiljade drugih?
Zato što je neko.
Zar to nije izuzimanje od većine?


Da nacrtam: ako je Organ znao (a jeste) da je bio zarazen (ako je bio) onda je Organ saucestvovao u lazi.


Opet nije krivica na Đokoviću.

A sad da pretpostavimo da si ti organ, imaš ovu situaciju o kojoj pričamo, svestan si sa ne kontrolišeš situaciju, da na hiljade ljudi krši taj propis, da li bi uhapsio Đokovića?
(ja neki odgovor pretpostavljam)



Ne mora se starati o zakonu ali nije lepo lagati


Ako nije lepo nemoj nikad da se družiš s njim zbog toga, nemoj da ga uzimaš za kuma, nemoj da navijaš za njega, ako se kandiduje nemoj da ga glasaš, ali nije lepo ni tražiti da bude na posebnom tapetu.


onda nema prava da se ljuti. Ili da zove tatu i sogora bratovljeve devojke da ga proglasavaju za Isusa.


Na sve to ima pravo.
Tebi može da se ne sviđa sve to, ali on to pravo ima.

Čak ima pravo i sa tebe namerno nervira time (što ne verujem da radi, nego eto tako se pogodilo)
maksa83 maksa83 23:22 11.01.2022

Re: ?

Tebi može da se ne sviđa sve to, ali on to pravo ima.

A je l' ima pravo da podnese falsifikovane potvrde?

Postoje ozbiljne indicije da sa tim papirima nije sve kako treba, nevezano za Nemce koji su uočili timestamp, a koji se može objasniti "timestamp je vreme kada je PDF generisan, ne kada je test urađen" (mada se pdf generiše i šalje u mejl, ali ajde kao možeš ti da trigeruješ njegovo generisanje bilo kada). Međutim autoincrement ID koji na celom celcatom svetu u svim informacionim sistemima raste sa brojem transakcija (zato se i zove autoincrement - "sam se uvećava" ) kod njega volšebno pada za oko 50000 između dva testa, ali pada u pogrešnom smeru u odnosu na protok vremena, naime između dva testa, prvi "sada", a drugi "posle" taj broj bi trebao da raste, a kod njega opada.

Da ne misli neko da ja sad širim neku vojnu tajnu do ovoga je na nekoliko mesta samostalno došao svaki kujundžija koji je bacio pogled na celu stvar.

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:27 11.01.2022

Re: ?

predatortz

Ćurka! Ću-rka! Pa, razapinjite!

Mogao bi prebrojati gdje je i koga je sve pobjedio od kada je oženio tu što nazivaš ćurkom.
Misliš da bi više pobjeđivao i bolje igrao tenis da je oženjen guzatom plavušom koja mu za doručak prži jaja na slanini, za ručak pravi podvarak ili prebranac a za večeru razvuče kakvo tijesto.
I naravno, najmanje dva puta sedmično da ga vodi u steljanu da tamo vježba gađanje pumparicom. Kao da je u Koloradu.
gvozden1 gvozden1 23:31 11.01.2022

Re: ?


A je l' ima pravo da podnese falsifikovane potvrde?

Da li ima ili nema pravo, tj sa li je falsifikovao ili nije, svako od nas može da ima stav, a jedino što se poštuje je mišljenje suda.

Može se, naravno, i ne slagati sa tim mišljenjem.

Meni se dva pitanja javljaju, ustvari, možda i neko više?

Kako to sud, tužilac, nije ustanovio, a imao je, tužilac, i jak motiv i resurse i vremena.

Kako smo sigurni u to?

I šta nam je motiv da prebiramo po tim sitnim crevima i tražimo slaba mesta Đokovićeve odbrane?

Čistunstvo, principijelnost?
bene_geserit bene_geserit 23:34 11.01.2022

Re: ?

milisav68
vcucko

Nadal vakcinisan. Testira se 20.12. - pozitivan. Australijski propis za vakcinisane a pozitivne zahteva 10 dana izolacije. Ulazi u Australiju 31.12. sa negativnim testom.

Nije 10 nego 14.

U Spaniji je po zakonu (bilo) 10 dana (u tom trenutku, sad je 7), u Australiji 7.
omega68 omega68 23:34 11.01.2022

Re: ?

Pri čemu je npr. 99% umrlih 60+ godina a u tom godištu vakcinisanih ima 98% (a 90% su primili i buster).

Па и пре вакцине су углавном умирали тако стари људи, понеко и млађи али ретко. А онда је направљена паника, ресет по рецепту Шваба и многи паметни људи су показали да то баш и нису.
Плашим се да ће време да покаже још нешто горе, а најгоре је што ће сви послови да падну на наша неинвалидна плећа
predatortz predatortz 23:35 11.01.2022

Re: ?

Misliš da bi više pobjeđivao i bolje igrao tenis da je oženjen guzatom plavušom koja mu za doručak prži jaja na slanini


Možda i ne bi, ali to i nije tako loš život. Mislim, jaja, slanina, guzata plavuša... Sa druge strane suvoguzi guru i avtuga.


A zemo, šta bi ti izabrao?

Zajebanciju na stranu, ne govorim o hrani i tenisu, govorim o njenim javnim istupima, o stavovima koje zastupa... Žena je neinteligentna, nezanimljiva, pokondirena...
On bre dečko k'o zmaj!
maksa83 maksa83 23:41 11.01.2022

Re: ?

Da li ima ili nema pravo, tj sa li je falsifikovao ili nije, svako od nas može da ima stav, a jedino što se poštuje je mišljenje suda.

Da, svako može da ima stav, pa evo ja pitam koji je tvoj stav - da li je imao pravo da falsifikuje?

Kako to sud, tužilac, nije ustanovio, a imao je, tužilac, i jak motiv i resurse i vremena.

Sud se nije bavio time nego je pretpostavio validnost tih papira, bavio se samo time da li je Đoković na vreme dostavio sve što se od njega tražilo. U validnost samih dokumenata se nije upuštao, a ne bi bilo dobro da se ponovi neko suđenje pošto onda dovode IT veštake koji će im reći isto što i svaki kujundžija - da nije normalno da taj broj opada između dva testa.


I šta nam je motiv da prebiramo po tim sitnim crevima i tražimo slaba mesta Đokovićeve odbrane?
Čistunstvo, principijelnost?

Biće da je manjak patriotizma, bar onako kako ga ti zamišljaš.

Ako se ispostavi i eksplodira da je Đoković falsifikovao te stvari u saradnji sa državom to baca ljagu na celu državu, i to je onda vrhunski nepatriotizam sa njegove strane. Jedna od posledica bi mogla da bude i da sve zemlje koje priznaju naš zeleni sertifikat kažu "vaš sertifikat puj pike više ne važi pošto dokazano muljate".

Velika sramota.

milisav68 milisav68 23:44 11.01.2022

Re: ?

maksa83
ali pada u pogrešnom smeru u odnosu na protok vremena, naime između dva testa, prvi "sada", a drugi "posle" taj broj bi trebao da raste, a kod njega opada.

Ma samo su zaboravili da odštampaju.

Inače, Novak je bio zaražen i 21. juna 2021. i tu potvrdu je valjda predo za vizu, ali je nezgodno što "ističe" 21. decembra, pa su verovatno došli na ideju o novom "zaražavanju".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:46 11.01.2022

Re: ?

I što Đoković da bude kao taj jedan a ne kao hiljade drugih?
Zato što je neko.
Zar to nije izuzimanje od većine?



Ne treba nikoga izuzeti ako se zna da je krsio pravilo. Bez obzira kako se i zasto saznalo. Zasto bi pajkan kaznio nekog vozaca sto je prosao kroz crveno samo zato sto ga je video kad gomila neprimecenih ostane nekaznjena?

A sad da pretpostavimo da si ti organ, imaš ovu situaciju o kojoj pričamo, svestan si sa ne kontrolišeš situaciju, da na hiljade ljudi krši taj propis, da li bi uhapsio Đokovića?
(ja neki odgovor pretpostavljam)


Kad biH radio svoj posao odnosno stitio instituciju drzave - i uspeo da odjebem tatu Srdjana - kaznio bi ga. Ne zato sto je Djokovic (sto je bio moguci motiv AU-vlasti) nego zato sto je prekrsio zakon.

Na sve to ima pravo.
Tebi može da se ne sviđa sve to, ali on to pravo ima.

Čak ima pravo i sa tebe namerno nervira time (što ne verujem da radi, nego eto tako se pogodilo)


Ima. Ali to ne menja cinjenicu da je prevario jednu drzavu (ako ne postoji treca opcija). Jedino sto bi tu cinjenicu promenilo je da nije uradio to sto je uradio (ili da postoji treca opcija).
bene_geserit bene_geserit 23:52 11.01.2022

Re: ?

Ako se ispostavi i eksplodira da je Đoković falsifikovao te stvari u saradnji sa državom to baca ljagu na celu državu

A sve je to Maksa zaključio na osnovu nekog irelevantnog IDa, mislim stvarno.
OK, ne maksa nego Nemci. Ko zna možda baš onaj Nemac što je ubo nožem Moniku Seleš, proveo godinu dve u hotelu koji slabo podseća na zatvor, i izašao slobodan ko ptičica.

Nego Makso, taj ID, pretpostavljam se dodeljuje kad se nešto doda u bazu ?
Ne kada je test rađen.
gvozden1 gvozden1 23:56 11.01.2022

Re: ?


Da, svako može da ima stav, pa evo ja pitam koji je tvoj stav - da li je imao pravo da falsifikuje?

Ne znam sa li je falsifikovao.

Sud se nije bavio time

Ali mi je skroz čudno ako tužilačka strana nije.
Da sam tužilac prvo bih to, validnost dokumenata, proverio.
Ako je tako jednostavno proveriti i dobiti dokaz ko vrata, a oni nisu, onda se stvarno radi o amaterima.



Biće da je manjak patriotizma, bar onako kako ga ti zamišljaš


Izgleda da je višak u pitanju :)
Strah da se ne baci ljaga na Srbi-ju.

Mogu, sve mogu, mogu i da ponove suđenje verovatno (novi dokazi) ali posle ovoga, presude, to im nikad neće biti čisto, sumnja će debela ostati, da je odmah tako urađeno moglo je da bude loše.
Sad više ne, biće sumnje.

A ja se nadam i navijam da Đoković ostane na turniru (čak i ako je falsifikovao, šta ćeš, nisam savršen) i još se nadam i navijam da odere onog Nadala.


gvozden1 gvozden1 00:00 12.01.2022

Re: ?

Zasto bi pajkan kaznio nekog vozaca sto je prosao kroz crveno samo zato sto ga je video kad gomila neprimecenih ostane nekaznjena?

Zato što kroz crveno ne prolaze hiljade.
kaznio bi ga

To sam pretpostavio.

Ima. Ali to ne menja cinjenicu da je prevario jednu drzavu

Ti presudio tako :)
Dobro je biti siguran u sebe.
Još ako se ima pokriće, ihaj!
A može i bez toga.
maksa83 maksa83 00:06 12.01.2022

Re: ?

A ja se nadam i navijam da Đoković ostane na turniru (čak i ako je falsifikovao, šta ćeš, nisam savršen) i još se nadam i navijam da odere onog Nadala.

I ja se nadam da će da ostane i oduva bar Nadala i zapravo bih voleo da bude prvi ali priznajem da je to potpuno iracionalno, zapravo izazvano najviše time što vidim ko se sad sve setio da na njega oštri kurac, od onog odvratnog Piers Morgana, preko Petrita Seljimija, pa sve do one trule krampače Viole Fon Kramon + cela galerija kojekakvih osvedočenih govana,, ali se malo više nadam da se oni tamo neće setiti da riljaju po tim potvrdama pošto imaju iz aviona vidljive falinke, a to bi bila baš velika bruka za državu. Došlo bi se do tačke da neko odande pita ove ovde "kako to da brojevi koji svuda rastu kod vas opadaju", a onda bi neki kujundžija ovde ni kriv ni dužan dobio zadatak da smisli laž koja šatro može da prođe.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:09 12.01.2022

Re: ?

Naši su čak bili inteligentniji od Španaca, pa bar uskladili datume.
Španci su Nadalu izdali pusulu u kojoj piše da je oboleo 20. decembra a on je 31. decembra ušao u Australiju, što ne bi smelo po njihovim zakonima koji zahtevaju da prođe minimum 14 dana od potvrđene dijagnoze covida19.

Jbga, on nije imao problem, niti su ga apsili.



postoji catch za ulazak u australiju i posle pozitivnog testa ako je proslo manje od 14 dana - a to je da imas negativan test.

morao je da se testira ponovo najkasnije 30 decembra.

e sad, sledeci catch je da informacije da je nadal posle pozitivnog bio i negativan - nema.


maliperica maliperica 00:10 12.01.2022

Re: ?

bene_geserit


Maltretiranje nevakcinisanih je poprimilo potpuni fašistički nivo i mene je sramota što na to kao društvo pristajemo.



...i vakcinisanih.

Samo su mnogi među njima dovoljno gLupi da to još ne registruju.
8c_competizione 8c_competizione 00:14 12.01.2022

Re: ?

predatortz
...Ja jesam srpski patriota, bar tako voliom sebe da vidim, ali na ovakvim stvarima se patriotizam ne gradi.





meni je odvratno bilo da je uopste bio i zapeo, kao antivaxer, da ide u Australiju. Mislim ako je osoba od sopstvenog kredibiliteta, ma kakvi mu stavovi bili.

ovako ispao je jadan i bedan, kako god da okrenes. Pravo razocarenje!

ne kazem da Austrijalijanci nisu napravili svoj niz propusta (pocevsi od tog da su ga jos sa saltera na aerodromu trebali strpati u isti avion nazad odakle je dosao).
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:17 12.01.2022

Re: ?

predatortz


Zajebanciju na stranu, ne govorim o hrani i tenisu, govorim o njenim javnim istupima, o stavovima koje zastupa... Žena je neinteligentna, nezanimljiva, pokondirena...
On bre dečko k'o zmaj!


Ja ni izbor svoje djece ne komentarišem. Samo im poželim svaku sreću i kažem obavezno da je ljubav nježna biljka koja traži stalnu brigu i njegu.
Rijetki su osobe čija me privatna, neprofesionalna; mišljenja zanimaju. Ja ne znam bog zna šta i šta Novak Đoković privatno propovjeda a još manje šta propovjeda njegova žena. 90% izvor informacija o Đokoviću je blog. Ostatak informacija L'Equipe.
8c_competizione 8c_competizione 00:22 12.01.2022

Re: ?

mirelarado
U sred svega toga on koji bi samo da igra tenis. Nije mu uopšte lako.


Zaista mu nije lako. Postoji i nešto što mi, kao puki posmatrači, navijači, obožavaoci, mrzitelji... obično previđamo, a to su obaveze prema sponzorima, koji su glavni izvor zarade tenisera. Zato ne mogu ni da ga osuđujem, ni da mu apaudiram zbog ovoga. Ako bude igrao, navijaću za njega, kao i uvek. :)


izvini, kao neko ko se odlucio da bude antivaxer, mogao je to (i fakat da Australija ne zeli nevakciniosane) iskoristi kao izgovor za sponzore, te da im ponudi snimanje reklama umesto ucestvovanja na turniru

ipak mi se cini da se klipanu "samo igralo" ...

on nije vise dete, mora da nauci da odgovara za svoje postupke! i da s vremena na vreme ukljuci ono sto mu je izmedju usiju
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:24 12.01.2022

Re: ?

Zato što kroz crveno ne prolaze hiljade.



Znaci da se uvede pravosudni zakon relativnosti.

To sam pretpostavio.


Ja pretpostavljam da bi i ti isto uradio - da ne bi na tatu Srdjana i da bi cuvao instituciju.



Ti presudio tako :)
Dobro je biti siguran u sebe.
Još ako se ima pokriće, ihaj!
A može i bez toga.



Pa ja rekoh da mozda gresim. Ali jos se nije pojavila ta treca mogucnost. Imas je ti?

Na stranu ovo sada, Djokovic mi je simpatican. Na stranu tenis koji sam neko vreme igrao pa sam ga ranije i vise pratio nego je nemoguce ne diviti se njegovom uspehu i mentalnoj snazi. Onaj svajcarski sminker mi nikada nije bio simpatican. Nadal mi je tip nekog 'ostavili smo srce na zelenom tepihu'-fudbalera.

A ovi novinari-lesinari (sa obe strane) koji se sad hvataju za Djokovica su u celoj prici najnesimpaticniji.
gvozden1 gvozden1 00:26 12.01.2022

Re: ?



izvini, kao neko ko se odlucio da bude antivaxer, mogao je to (i fakat da Australija ne zeli nevakciniosane) iskoristi kao izgovor za sponzore, te da im ponudi snimanje reklama umesto ucestvovanja na turniru

ipak mi se cini da se klipanu "samo igralo" ...

on nije vise dete, mora da nauci da odgovara za svoje postupke! i da s vremena na vreme ukljuci ono sto mu je izmedju usiju


Pa ti, posle ovoga, majčin sine, izdrži da ostaneš racionalan, da ne pređeš na nivo, deri ih Đokoviću, redom i što jače.
maliperica maliperica 00:26 12.01.2022

Re: ?

.....kOJA STE VI GOMila KrETEna !
gvozden1 gvozden1 00:33 12.01.2022

Re: ?

Znaci da se uvede pravosudni zakon relativnosti.

Ne, nego da se poštuje pravilo ili svi ili niko.

Ja pretpostavljam da bi i ti isto uradio - da ne bi na tatu Srdjana i da bi cuvao instituciju.

Šta sad tata ima s tim?
Njega bih ignorisao, i nikoga zbog njega nit hapsio nit oslobađa.
Nebitan lik, a to što tebe nervira, pa vidi kako to da rešiš.
Ali jos se nije pojavila ta treca mogucnost. Imas je ti?

Da nije prevario nikog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:35 12.01.2022

Re: ?

maksa83
A ja se nadam i navijam da Đoković ostane na turniru (čak i ako je falsifikovao, šta ćeš, nisam savršen) i još se nadam i navijam da odere onog Nadala.

I ja se nadam da će da ostane i oduva bar Nadala i zapravo bih voleo da bude prvi ali priznajem da je to potpuno iracionalno, zapravo izazvano najviše time što vidim ko se sad sve setio da na njega oštri kurac, od onog odvratnog Piers Morgana, preko Petrita Seljimija, pa sve do one trule krampače Viole Fon Kramon + cela galerija kojekakvih osvedočenih govana,, ali se malo više nadam da se oni tamo neće setiti da riljaju po tim potvrdama pošto imaju iz aviona vidljive falinke, a to bi bila baš velika bruka za državu. Došlo bi se do tačke da neko odande pita ove ovde "kako to da brojevi koji svuda rastu kod vas opadaju", a onda bi neki kujundžija ovde ni kriv ni dužan dobio zadatak da smisli laž koja šatro može da prođe.


Ja sam čuo da je dr. sci. Ž. Mitrović, baš pred Novu Godinu, eksperimentisao sa prototipom vremeplova u svom Pink Lab-u (koji koristi tzv defokusiranu temporalnu percepciju), i da se eksperiment u jednom trenutku oteo kontroli, pa su se desile neke neobične stvari sa strelom vremena, i tako, između ostalog, Đokovićev PCR test ima to manje neslaganje u vezi sa datumima i ID brojem.


maksa83 maksa83 00:38 12.01.2022

Re: ?

A sve je to Maksa zaključio na osnovu nekog irelevantnog IDa, mislim stvarno.
OK, ne maksa nego Nemci.

Ne, Nemci se nisu setili IDja, oni su se uhvatili za timestamp PDF-a koji je klimav dokaz pošto je to timestamp generisanja PDF-a a ne testa, dakle može se recimo desiti bilo kad. Mogu da generišem PDF za drugi test danas, a za prvi 5 dana kasnije. Ovo je malo verovatno ali eto može, pa samim tim nije dovoljno za dokaz bilo čega.

Nego Makso, taj ID, pretpostavljam se dodeljuje kad se nešto doda u bazu ?

Da, klasičan autoinkrement ID, dejtabejz uan ou uan.
Ne kada je test rađen.

Po svoj prilici ne kada je rađen, nago kada je procesiran u centralnoj laboratoriji (svi PCR testovi idu na jedno mesto). U pukoj teoriji moguće je da se ti testiraš u trenutku A, a ja u trenutku A+1 tj. posle tebe, ali pošto si ti iz nekog pičkovca a ja je l' da iz Beograda moj uzorak stigne i bude procesiran pre tvog i tako dođe do raštimavanja ID-jeva u odnosu na vreme. Ono što je malo teže je da se ja testiram 16. pa 22. pa da drugi test bude procesiran pre prvog iako se prvi desio 6 dana ranije.

Verovatno je moguć i neeeki sulud IT scenario u kome su ti "izokrenuti IDjevi" regularna situacija ali ja ne mogu da smislim neki, što ne znači da ne može da postoji.


bene_geserit bene_geserit 00:41 12.01.2022

Re: ?

Đokovićev PCR test ima to manje neslaganje u vezi sa datumimam i ID brojem.

Hoće li da otpuste tog što nije umeo da falsifikuje kako treba PCR test rezultate, nesposoban skroz, ko sve ne radi kod nas po državnim službama.
Da je uradio celu stvar kako treba, pa da mu daš unapređenje.
8c_competizione 8c_competizione 00:43 12.01.2022

Re: ?

verovatno je zato i krenulo pranje ruku preko Barnabiceve https://www.bbc.com/news/world-europe-59958662
nikvet pn nikvet pn 01:06 12.01.2022

Re: ?

После Томе Дипломе сваки српски папир са печатом је оправдано сумњив.
bene_geserit bene_geserit 01:23 12.01.2022

Re: ?

Idealan epilog ovoga svega bi bilo da ga puste da igra.
AO će da bude popularniji nego ikad, pola publike će da dolazi samo da mu zviždi.
I onda Đole, sam protiv svih ...
Oleši nekog očas posla pa se prodere "are you not entertained?".
Ali plašim se da australijske vlasti neće to da dozvole, to bi bio poraz i da će ipak da nastave da ga maltretiraju.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:29 12.01.2022

Re: ?

Da nije prevario nikog.


Kako?

Jos jednom:
i) ako je bio zarazen smeo je u Australiju ali nije smeo iz samoizolacije u Srbiji = krsi srpska pravila.

ii) ako nije bio zarazen nije smeo u Australiji ali nije bilo samoizolacije za njega u Srbiji = krsi australijska pravila

iii) ???



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:42 12.01.2022

Re: ?

Ili nije znao da je pozitivan, jer nije pročitao mejl?
Ili ta opcija nije moguća?!

Kako nije moguce, moguce je da nije imao pojma da je pozitivan.
Mi radimo testove redovno, bez da imamo simptome ili ne. Posle testa normalno idemo na probu. Rezultate dobijamo dan kasnije i to popodne.
Pa ko je pozitivan on miruje ko nije radi bez obzira sto je bio sa kovid pozitivnima.
Da dobijem kovid ne bih ni znala da ga imam zbog vakcina iskrena da budem
bene_geserit bene_geserit 01:44 12.01.2022

Re: ?

Nego kad će Đoković da bude gost kod Joe Rogan-a ?
gvozden1 gvozden1 02:09 12.01.2022

Re: ?


Jos jednom:
i) ako je bio zarazen smeo je u Australiju ali nije smeo iz samoizolacije u Srbiji = krsi srpska pravila.

Onda da se strelja.

Na šta bi ličila, na kakvu karikaturu, država koja bi kaznila Đokovića sa nekim hiljadama dinara, zbog prekršaja koji čine hiljade ljudi svakodnevno?

Ne zbog Đokovića, nego zbog države same.
Znaš da ne kontroliše situaciju sa samoizolacijom, da to praktično niko više ne proverava, i nađeš baš njega da kažeš, evo kako smo revnosni.

Pa smešno.

Da su svi, ili makar većina pod nekom kontrolom, da je to opšte stanje, a on prekršio, naravno da ne bi trebalo da bude izuzetak, ali ovako... dobro je što nisu baš toliki idioti da i to urade.

Nešto razmišljam, kad bi kojim slučajem neko drugi, recimo Nataša Kandić, bila uhvaćena u kršenju samoizolacije i kažnjena, da li bi ti aplaudirao i rekao svaka čast, ili bi pitao a što nju kad ostale ne.

A nad Đokovićem bi sa isteruješ pravdu.


crossover crossover 02:34 12.01.2022

Re: ?

maksa83

Postoje ozbiljne indicije da sa tim papirima nije sve kako treba, nevezano za Nemce koji su uočili timestamp, a koji se može objasniti "timestamp je vreme kada je PDF generisan, ne kada je test urađen" (mada se pdf generiše i šalje u mejl, ali ajde kao možeš ti da trigeruješ njegovo generisanje bilo kada). Međutim autoincrement ID koji na celom celcatom svetu u svim informacionim sistemima raste sa brojem transakcija (zato se i zove autoincrement - "sam se uvećava" ) kod njega volšebno pada za oko 50000 između dva testa, ali pada u pogrešnom smeru u odnosu na protok vremena, naime između dva testa, prvi "sada", a drugi "posle" taj broj bi trebao da raste, a kod njega opada.

Da ne misli neko da ja sad širim neku vojnu tajnu do ovoga je na nekoliko mesta samostalno došao svaki kujundžija koji je bacio pogled na celu stvar.


Brate, isti si ko majkrosoft, daješ potpuno tačne ali potpuno beskorisne informacije. Ovo što si napisao dokazuje tačno ništa (null). Gde gledaš te ajdijeve, daj neki link ili primer pa da pričamo ko ljudi. I što si se ufatio autoinkrimenta kao pijan plota, id može da bude agregat čega oćeš sve dok je na njemu primarni ključ. I najvažnije od svega, čiji je tačno taj id?
st.jepan st.jepan 02:47 12.01.2022

Re: ?

.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:12 12.01.2022

Re: ?

Brate, isti si ko majkrosoft, daješ potpuno tačne ali potpuno beskorisne informacije. Ovo što si napisao dokazuje tačno ništa (null). Gde gledaš te ajdijeve, daj neki link ili primer pa da pričamo ko ljudi. I što si se ufatio autoinkrimenta kao pijan plota, id može da bude agregat čega oćeš sve dok je na njemu primarni ključ. I najvažnije od svega, čiji je tačno taj id?


E, dokurca, bre, vi ajtijevci ste neozbiljni, može ovako može onako, i kome sad čovek da veruje?

Nije čudo da vaš smer na ETFu (softversko "inženjerstvo" ) tamo zovu "društveni smer".
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:17 12.01.2022

Re: ?

Na šta bi ličila, na kakvu karikaturu, država koja bi kaznila Đokovića sa nekim hiljadama dinara, zbog prekršaja koji čine hiljade ljudi svakodnevno?


Ličila bi, makar samo u naznakama, na ozbiljnu državu vrednu poštovanja. Ovako liči na banana državu, a meni je potpuno impresivno da se baš ti, ti a ne neko drugi, ovde javno za to zalažeš. Ali onda se setim da si ti ipak bio ŠRO staža (i LDPovac), pa mi je sve jasno.


Inače, to da li je ovaj lažirao taj test ili je samo bio neodgovorna bahata dileja, može jako lako da se proveri, kad se ovaj vrati iz Australije (može zapravo odma, samo možda rizikuje da zaglavi u australijskom zatvoru zbog falsifikovanja medicinske dokumentacije). Ja verujem da bi to trebalo da se uradi, da bi se zaustavile priče i glasine ako nisu tačne, i ustanovilo šta se zapravo desilo sa tim testom.

crossover crossover 03:35 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
E, dokurca, bre, vi ajtijevci ste neozbiljni, može ovako može onako, i kome sad čovek da veruje?


Ne može kokakola zero i pica bez sira, tu smo svi složni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana