Nauka| Zdravlje

Pitam vas (updated)

Spiridon RSS / 11.01.2022. u 12:05
8.jpg?2
 Blog napisan u trenutku kada je Novaku odobrena viza. 
 Dogadjaju sa PCR testom, slikanje sa klincima i intervju sa francuzima usledili su kasnije.
 
 
Osecam da  bih trebao biti zaista specijalan lik pa da se ne radujem Noletovom "pobedom" protiv Australiskih vlasti, a pogotovu njegovom eventualnom pobedom na AO. To bi zaista bila filmska prica sa najlepsim mogucim krajem. To iskreno osecam.
Novakov sam navijac, bivsi teniski trener, moji klinci ga vole ... 
 
 
Ipak nesto mi ne da mira. Pitam se gde je nestao onaj aplauz u 20h svim medicinskim radnicima koji svoje srce ostavljaju na nekom drugom terenu pokusavajuci da pomognu (u 95 % slucajeva) nevakcinisanim bolesnicima koji razviju teži oblik bolesti?
Da li je ova Novakova pobeda dobra vest za njih ili ce okuražiti jos veci broj ljudi da se ne vakcinisu i tako sprece pritisak na zdravstveni sistem?
 
Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina.
 
Pitam vas? Ne sudim, i spreman sam da promenim misljenje.
 
Beleska na margini (za one koji misle da sam ignorisao neke cinjenice o Australiji i da mi nije jasno o kakvom se društvu radi):
 
When Tommie Smith and John Carlos raised their fists in protest at the 1968 Summer Games, Australian runner Peter Norman stood by them. It lost him his career. 
After the salute, it has been claimed that Norman's career suffered greatly. A 2012 CNN profile said that "he returned home to Australia a pariah, suffering unofficial sanction and ridicule as the Black Power salute's forgotten man. He never ran in the Olympics again."Commentators say he was not selected for the Olympic Games in Munich in 1972 despite recording qualifying times, and was not welcomed even three decades later at the 2000 Summer Olympics in Sydney. Carlos later stated that "If we [Carlos and Smith] were getting beat up, Peter was facing an entire country and suffering alone." 
 
1564.jpg?width=465&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=ee70de4fbe70138eed20ecae9cb4e878 
 
 
 
 


Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:05 12.01.2022

Re: ?

crossover
srdjan.pajic
E, dokurca, bre, vi ajtijevci ste neozbiljni, može ovako može onako, i kome sad čovek da veruje?


Ne može kokakola zero i pica bez sira, tu smo svi složni.


Ok, onda prilažem fotomaterijal, da drug maksa da ocenu.



Prethodne dve iteracije, manje uspešne:





bene_geserit bene_geserit 04:37 12.01.2022

Re: ?

Pajiću, jel su ovo tvoja kola ?

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:46 12.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Pajiću, jel su ovo tvoja kola ?



Jesi li se busterisao?


bene_geserit bene_geserit 04:55 12.01.2022

Re: ?

Jesi li se busterisao?

Nisam i nemam nameru dok ne promene definiciju "potpuno vakcinisanog", a posle toga opet nemam nameru dok me iz firme ne nateraju.
A kad budem morao opet ću J&J.
A ti ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:08 12.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Jesi li se busterisao?

Nisam i nemam nameru dok ne promene definiciju "potpuno vakcinisanog", a posle toga opet nemam nameru dok me iz firme ne nateraju.
A kad budem morao opet ću J&J.
A ti ?


Fajzerovao se, pre mesec dana. I za sada još nisam riknuo. Mada mislim da je samo pitanje dana kad ćemo svi da fasujemo, najverovatnije preko dece, pošto obe idu u školu.


docsumann docsumann 07:32 12.01.2022

Re: ?

bene_geserit
Nego kad će Đoković da bude gost kod Joe Rogan-a ?


je l' ukačio neko što su se podžapali Joe Rogan i Lex Fridman?
maksa83 maksa83 07:38 12.01.2022

Re: ?

Ok, onda prilažem fotomaterijal, da drug maksa da ocenu.

Pa to je reklo bi se - to.
maksa83 maksa83 07:54 12.01.2022

Re: ?

Brate, isti si ko majkrosoft, daješ potpuno tačne ali potpuno beskorisne informacije. Ovo što si napisao dokazuje tačno ništa (null). Gde gledaš te ajdijeve, daj neki link ili primer pa da pričamo ko ljudi. I što si se ufatio autoinkrimenta kao pijan plota, id može da bude agregat čega oćeš sve dok je na njemu primarni ključ. I najvažnije od svega, čiji je tačno taj id?

E, džaba ti bazadžijski mambo džambo, eno našao onaj od drugar od nsarskog što je (skoro) rešio Three Body Problem (pravi pravcati, ne knjigu) tries uzoraka i Noletov "iskače". Šta god da enkoduju u ID, kako god ga prave on soproštenjem raste i kako stoje stvari nema sile da dva uzastopna testa imaju opadajuće IDjeve, osim kod Noloa.

Edit: da kažem da bih baš voleo da grešim (i svi ostali) i da ispliva neko prihvatljivo tehničko objašnjenje za njegov autlajer.
benedykt benedykt 07:55 12.01.2022

Re: ?

vcucko
benedykt

a još manje one baljezgarije njegovog oca o razapetom Isusu i Spartaku koji je na barikadama borbe protiv tog nekog kao globalnog zla. Čisto da ne bude nesporazuma i oko toga…

Srđan Đoković ima pravo da priča šta hoće. Šta je on? Otac jednog tenisera. Nigde ne piše da otac tenisera mora da bude doktor nauka. Još manje se očekuje da priča kontra svog sina.
Australijski zvaničnici, koji su juče pričali jedno, danas drugo, sutra će ko zna šta, e od njih već ima da se očekuje nešto. U ovoj priči, oni su definitivno najgori.

Analogija...

Damir Dokić je teška sirovina? Jeste. Ali dok je bila kod njega, Jelena je bila treća-četvrta igračica sveta. Kad je otišla sa onim Bikićima totalno se izgubila. Koliko sam ukačio, neko vreme se hranila po narodnim kuhinjama tamo u Australiji. Pa makar je Dokić sto puta sirovinac, a Bikići da su od zlata (a daleko su od toga).

Ma naravno da Srđan Đoković ima puno pravo da priča šta god da mu je ćeif, od razapetog Isusa pa do Spartaka koji se bori za pravu istinu, samo nažalost moraš da se izjasniš ako bi da primetiš neopevano licemerje Australije oko cele priče, pa sam i ja to uradio čisto da ne bude nesporazuma. Dakle, nisam nikakav anti-vaxxer daleko od toga tj prvi u redu za sve tri doze a ako Bog da i za četvrtu tj petu, prevrće mi se želudac i imam zemljo otvori se rad u glavi kada čitam šta Srđan Đoković sve baljezga, realno nisam nikakav navijač a još manje obožavalac Noleta ALI ovo što se desilo je takva jedna neopevana sramota i licemerje da ja nemam reči. Čisto bih podsetio na slučaj američkih NBA košarkaša i toga da kada su svojevremeno učestvovali na Olimpijadi 1992. godine kao tzv Dream Team nisu bili podložni bilo kakvom doping testiranju, mislim kada smo kod toga… Rules are rules… Odnosno što-no se na latinskom popularno kaže… Quod licet Iovi, non licet bovi…!? Odnosno, što je dozvoljeno Jupiteru, nije i (srpskom) volu…!?
benedykt benedykt 08:03 12.01.2022

Re: ?

bene_geserit

Tako je izvesno pola ovih tenisera "vakcinisano", što je trebao i Nole da uradi, umesto što se kurči.
Maltretiranje nevakcinisanih je poprimilo potpuni fašistički nivo i mene je sramota što na to kao društvo pristajemo..

Nažalost, vakcinacija je postala nova vera, odnosno samo valjda vakcinisani idu u raj i carstvo nebesko, dok su nevakcinisani sluge nečastivog koje treba spaliti na (medijskoj) lomači. Ukoliko vakcinacija nije obavezna za apsolutno sve, odnosno dobrovoljna je kao što jeste, ti moraš da dozvoliš nevakcinisanima da npr uđu u Australiju uz određene uslove, karantine, PCR testove svakog dana ili šta već, inače praviš totalitarnu državu. Da ne pričamo sada o tome da vakcine protiv Omikrona ne rade, odnosno da u istoj toj Australiji ne znaju šta da rade koliko imaju slučajeva Covida dnevno i pored 90% vakcinisanih. Evo koliko shvatam tek sada su se Pfizer a valjda i Moderna dosetili da prerade kod u vakcinama, tako da štiti od novih varijanti uključujući i Deltu i Omikron. Mogli su to da urade još pre pola godine i više, ali im se valjda nije finansijski isplatilo, tj trebalo je rasprodati sve restlove iz magacina…
maksa83 maksa83 08:10 12.01.2022

Re: ?

tako da štiti od novih varijanti uključujući i Deltu i Omikron. Mogli su to da urade još pre pola godine i više

Kako su to mogli da urade za nepostojeće sojeve? Ovaj virus se ponaša kao common cold virus koji kola okolo u 200 varijanti u svakom trenutku i nemoguće je zatući ga jednom vakcinom osim da izbodeš skoro sve u jako kratkom roku (što nije realno). Kada se pravi vakcina za sezonski grip uzme se par kolajućih poznatih sojeva i pravi se vakcina za njih i onda ona ima procenat šuta 0.4-0.6. Ja od početka pričam da ova priča ima dva moguća ishoda - ili non stop bodenje (+ nada da se neće pojaviti soj koji će da ubije puno ljudi pre nego što se time samouništi) što je gora varijanta, ili lek koji sprečava fatalan ishod (bolja varijanta).
benedykt benedykt 08:11 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Ok ... pa nikom ništa…


Ne znam šta me pitaš, ja ovde pričam o konkretnom postupku Đokovića i ne opravdavam nijedno drugo niti ičije budalesanje i neodgovorno bahaćenje.

Da je do mene, prvo tih turnira i drugih oblika masovnog zaražavanja ne bi bilo (ja bih to ukinuo i da nema kovida, jer ionako to služi samo da se šilje nacionalistički mlohavi kurčevi, i da huči može da meri srbolevel sportistima i navijačima i da ih katalogizuje, i nizašta drugo pod milim bogom). Drugo, vakcinacija obavezna, sem ako nemaš neki ozbiljan medicinski razlog protiv, ako imaš, onda sediš kući, gledaš tenis na tv-u, a ne igraš. A koga uvate da je falsifikovao nalaz, u zatvor, vrlo dug, pa makar da si i Novak Đoković lično. Ili ako krene da sere protiv vakcinacije a ni znojavog deku ne ume da prepozna, medicinski fakultet planirao da upiše, njega u obaveznu večernju školu i community service u kovid bolnicu, da vidi, i nauči.

Ali, srećom, ne pita mene niko, tako da ste relativno bezbedni, i možete da radite šta hoćete. (ne mislim da tebe lično, nego na sve).


Samo sam primetio užasno licemerje i ništa više, jer su mu nabijali taj turnir u Rovinju na nos mesecima a sada sami rade nešto sto puta gore, jer šta misliš koliko će se ljudi zaraziti zbog Australia Open-a i pored svih mera i vakcina…?! Međutim para vrti gde burgija i vakcina neće, kao što i sami na jednoj strani utvrde da dve doze vakcine protiv Omikrona uopšte i ne rade a onda Đokoviću ne daju da uđe u zemlju jer kao nije vakcinisan. By the way, da nije nikakav anti-vaxxer kao što jeste, to jest da se na primer vakcinisao Sputnjikom isto tako ne bi imalo šanse da ga prime u Australiju, što je tek licemerje kakvog nema. Kako da ti objasnim, ja nikada be bih izabrao Sputnjik, odnosno samo Pfizer & Moderna, kao što sam prvi u redu za vakcinaciju i sve moguće mere od nošenja maski pa do svega ostalog ALI ne možeš da teraš na silu ljude da rade nešto što neće, ma koliko njima samo tin foil hat falio pa da bude sve na svom mestu. Imaju pravo da budu ludi, glupi, paranoični i kakvi god, odnosno moraš im dati slobodu da budu budale inače odlaziš u drugu krajnost… Samo to…
benedykt benedykt 08:16 12.01.2022

Re: ?

maksa83
tako da štiti od novih varijanti uključujući i Deltu i Omikron. Mogli su to da urade još pre pola godine i više

Kako su to mogli da urade za nepostojeće sojeve? Ovaj virus se ponaša kao common cold virus koji kola okolo u 200 varijanti u svakom trenutku i nemoguće je zatući ga jednom vakcinom osim da izbodeš skoro sve u jako kratkom roku. Kada se pravi vakcina za sezonski grip uzme se par kolajućih poznatih sojeva i pravi se vakcina za njih i onda ona ima procenat šuta 0.4-0.6. Ja od početka pričam da ova priča ima dva moguća ishoda - ili non stop bodenje (+ nada da se neće pojaviti soj koji će da ubije puno ljudi pre nego što se time samouništi) što je gora varijanta, ili lek koji sprečava fatalan ishod (bolja varijanta).

Delta se pojavila pre više od godinu dana u Indiji, i istog sekunda je trebalo menjati vakcine jer je bilo očigledno da ne rade protiv te varijante. Obećali su to Makso na početku, tj zaklinjali su se u to da je mRNA vakcina super jer može za dve nedelje da se izbaci nova varijanta vakcine usklađena sa novom varijantom virusa. Naravno da bi takva Delta varijanta vakcine koja bi se sada koristila kao booster štitila i protiv Omikrona u velikoj meri, a ne ovako da mi i dalje imamo onu prvu varijantu od pre dve godine koja uopšte ne radi. Mislim, pogledaj oko sebe i u celom svetu šta se dešava, potpuno nebitno koliko je vakcinisanih, jer Covid divlja gore nego ikada. Sreća božija pa je Omikron (predvidljivo) izgubio svoju virulentnost da bi bio lakše prenosiv…
crossover crossover 08:28 12.01.2022

Re: ?

maksa83

E, džaba ti bazadžijski mambo džambo, eno našao onaj od drugar od nsarskog što je (skoro) rešio Three Body Problem (pravi pravcati, ne knjigu) tries uzoraka i Noletov "iskače". Šta god da enkoduju u ID, kako god ga prave on soproštenjem raste i kako stoje stvari nema sile da dva uzastopna testa imaju opadajuće IDjeve, osim kod Noloa.


Pazi, ja sam po difoltu sklon da više verujem tebi nego Šuvakovu koji nešto budži sa verovatnoćama, samo moraš da mi daš neki ubedljiviji dokaz. Ovo što su pisale Švaburine nije dokaz nego lupetanje. Ustvari, da budem fini, nije skroz lupetanje nego pucanje u mrak. Mislim, uopšte mi nije teško da zamislim da je neko ovde nešto muljao sa tim Đokovićevim potvrdama ali ti moji zamišljaji i dalje nisu nikakav dokaz.

I sva ova galama oko Đokovića mi nije bila nešto zanimljiva sve dok neko nije potegao distribuirane aplikacije i sql. Znači, dok ne vidim kod ili neko suvislo objašnjenje ne verujem nikome na majke mi, pa mi ne preostaje ništa drugo nego da ponovo pitam da li iko zna o kojim se ID-jevima tačno radi? (Pretpostavljam da Šuvakov sigurno zna jer dosta samouvereno plotuje neke grafove ali neće nikom da kaže.)
maksa83 maksa83 08:43 12.01.2022

Re: ?

Ovo što su pisale Švaburine nije dokaz nego lupetanje. Ustvari, da budem fini, nije skroz lupetanje nego pucanje u mrak.

To što Švabe mrse bi potpuno imalo smisla da nije jedne stvari koju nisu znali - da je tajmstemp u URL-u tajmstemp generisanja PDF-a (što može biti proizvoljna tačka u vremenu) a ne testa, tako da, kao što rekoh, ja mogu da trigerujem generisanje PDF-ova u obrnutom redosledu od hronologije testova što opet priznaćeš nije baš skroz realno i jeste specijalan slučaj (testirao sam se danas, pa za 6 dana, a onda sam prvo napravio PDF od drugog testa, pa onda od prvog) ali je skroz moguć pa da taj tajmstemp apstrahujemo kao dokaz bilo čega. Opadajući ID-jevi sa druge strane jesu vrlo vrlo vrlo fishy.
maksa83 maksa83 08:44 12.01.2022

Re: ?

Naravno da bi takva Delta varijanta vakcine koja bi se sada koristila kao booster štitila i protiv Omikrona u velikoj meri,

Ne postoji osnov za ovu tvrdnju. Virus može da izmutira u bilo kom smeru bilo kad, dovoljno da danas postane neprepoznatljiv za vakcinu napravljenu juče.
gvozden1 gvozden1 08:50 12.01.2022

Re: ?


Ličila bi, makar samo u naznakama, na ozbiljnu državu vrednu poštovanja.

Ličila bi na državu sa selektivnom pravdom.

Ali pošto bi ta selektivnost zahvatila tebi mrske nevakcinisane, i plus tebi mrskog Đokovića, nema sumnje da bi to to podržao.

Ali kad bi zahvatila nekog tebi dragog, nekog antisrbina, posebno antisrpskinju, a druge propustila, i tad bi odobravao :)
softelectronics_e softelectronics_e 08:50 12.01.2022

Re: ?

maksa83
A sve je to Maksa zaključio na osnovu nekog irelevantnog IDa, mislim stvarno.
OK, ne maksa nego Nemci.

Ne, Nemci se nisu setili IDja, oni su se uhvatili za timestamp PDF-a koji je klimav dokaz pošto je to timestamp generisanja PDF-a a ne testa, dakle može se recimo desiti bilo kad. Mogu da generišem PDF za drugi test danas, a za prvi 5 dana kasnije. Ovo je malo verovatno ali eto može, pa samim tim nije dovoljno za dokaz bilo čega.
...


Eto!
I to smo rešili.
Tj. ti si rešio.
crossover crossover 08:58 12.01.2022

Re: ?

Opadajući ID-jevi sa druge strane jesu vrlo fishy.


To je tačno, smrdi na pokvarenu ribu, ali mi i dalje ne znamo kako su generisali taj ID. U distribuiranim aplikacijama i bazama autoinkriment nije baš prva stvar za koju ćeš da se uhvatiš osim ako si baš početnik i nisi čuo za GUID. Jbg, ne znamo kako je pisana aplikacija ni kako je projektovana baza pa možemo samo da nagađamo dok se ne pojavi nešto što do sad nismo znali. Na onom ispisu iz baze koji su kačili po internetu ima više od jednog ID-ja, pa zato pitam o kom od njih se tačno radi, kad to saznamo onda će biti malčice lakše da se ukapira o čemu se radi.
softelectronics_e softelectronics_e 08:59 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
crossover
srdjan.pajic
E, dokurca, bre, vi ajtijevci ste neozbiljni, može ovako može onako, i kome sad čovek da veruje?


Ne može kokakola zero i pica bez sira, tu smo svi složni.


Ok, onda prilažem fotomaterijal, da drug maksa da ocenu.



Prethodne dve iteracije, manje uspešne:




Nisam Maksa, ali su meni sve tri fotografije super.
Jer - nema pice dok 'obruč' malo ne zagori.
Usput - kakve su ovo travke?
maksa83 maksa83 09:10 12.01.2022

Re: ?

Eto!
I to smo rešili.
Tj. ti si rešio.

Rešili smo Nemce tj. unix tajmstemp, nismo rešili Srbe tj. opadajuće IDjeve.

Negde tamo neki bazadžija (ili arhitekta) zna istinu i bilo bi super da izađe i kaže "e alo debilu, evo IDjeve pravimo tako što u njih "ugrađujemo" i IDjeve laboratorija pa iz laboratorije Pera Labs autoinkrement sabiramo sa 1000000 a iz laboratorije Mika sa 2000000 pa ako je nešto došlo od Mika Labs može da ima veći ID iako je došlo dosta posle nečega iz Pera Labs ili tako neko objašnjenje.
softelectronics_e softelectronics_e 09:13 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Eto!
I to smo rešili.
Tj. ti si rešio.

Rešili smo Nemce tj. unix tajmstemp, nismo rešili Srbe tj. opadajuće IDjeve.

Negde tamo neki bazadžija (ili arhitekta) zna istinu i bilo bi super da izađe i kaže "e alo debilu, evo IDjeve pravimo tako što u njih "ugrađujemo" i IDjeve laboratorija pa iz laboratorije Pera Labs autoinkrement sabiramo sa 1000000 a iz laboratorije Mika sa 2000000 pa ako je nešto došlo od Mika Labs može da ima većei ID iako je došlo dosta posle nečega iz Pera Labs ili tako neko objašnjenje.

Dobro!
Ne dangubi onda, nego radi.
maksa83 maksa83 09:19 12.01.2022

Re: ?

Ne dangubi onda, nego radi.

Meni moje proradilo pre 20 min. (čudo šta sve možeš da uradiš kad rano raniš i kad je mir i tišina), sad mogu da se zajebavam malo ovde sa vama a onda ću da ga lickam i što kažemo mi kujundžije kauterizujem krajeve pa istovar. Onda ću možda da skočim po neki francuski sir na koji sam se navukao (neki Saint Nectaire, jeboiotac) i jedini problem je što taj sir smrrrrdi u pm. ali je mnogo dobar ako to prevaziđeš, ali zbog toga ne mogu da ga držim u frižideru nego na terasi, što će da radi dok je zima, ali ne znam šta ću kad otopli. Muke...
gvozden1 gvozden1 09:19 12.01.2022

Re: ?


Negde tamo neki bazadžija (ili arhitekta) zna istinu i bilo bi super da izađe i kaže "

Ajd priznaj da bi još bolje bilo da postoji objašnjenje, a da arhitekta ćuti, gleda i smeje se.
A ako stvarno zatreba kaže to, ej, debili....

Evo gledam i N1 se strašno zabrinuo za te brojeve :)
tess1 tess1 09:21 12.01.2022

Re: ?

a ko je strucnjak?

Rječju pravi dasa. Zezam se, Klenk je suvlasnik i gl i odg urednik Faltera, inteligentan i ima dobar humor (a to ide valjda jedno s drugim ruku pod ruku i da se ne izdvoji kao osobenost), nije novinar po struci, pričao je da mu je prof njemačkog nekom obrazovnom prilikom gledajući njegov literarni rad pažljivo rekla "nadam se da se nećeš baviti pisanjem", pravnik tj doktor je ljudskih prava ili za (?).
maksa83 maksa83 09:25 12.01.2022

Re: ?

Ajd priznaj da bi još bolje bilo da postoji objašnjenje, a da arhitekta ćuti, gleda i smeje se.
A ako stvarno zatreba kaže to, ej, debili....

Taj trenutak još nije došao i on može da ćuti i smeška se, i ja se samo nadam da neće doći dotle da mora da objašnjava kada to potegne neki sudski veštak kujundžija u Australiji. Tada objašnjenje mora da bude dobro i istinito, pošto će to objašnjenje moći vrlo teško (tj. nikako) da retrofituje u realnost ako je ona drugačija, ili bar neće moći da ga retrofituje a da neko uporan ne primeti da se nešto promenilo. Mislim, to su kompjuteri i što mi kažemo "sve bre može", ali ta dara može da ispadne mnogo skuplja nego mera.
softelectronics_e softelectronics_e 09:27 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Ne dangubi onda, nego radi.

Meni moje proradilo pre 20 min. (čudo šta sve možeš da uradiš kad rano raniš i kad je mir i tišina), sad mogu da se zajebavam malo ovde sa vama a onda ću da ga lickam i što kažemo mi kujundžije kauterizujem krajeve pa istovar. Onda ću možda da skočim po neki francuski sir na koji sam se navukao (neki Saint Nectaire, jeboiotac) i jedini problem je što taj sir smrrrrdi u pm. ali je mnogo dobar ako to prevaziđeš, ali zbog toga ne mogu da ga držim u frižideru nego na terasi, što će da radi dok je zima, ali ne znam šta ću kad otopli. Muke...

Eeeee!
Nemoj da zaboraviš tom siru da proveriš tajmstemp i junik ID - da li inkrementira, dekrementira ili rendomuje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:29 12.01.2022

Re: ?

Nešto razmišljam, kad bi kojim slučajem neko drugi, recimo Nataša Kandić, bila uhvaćena u kršenju samoizolacije i kažnjena, da li bi ti aplaudirao i rekao svaka čast, ili bi pitao a što nju kad ostale ne.

A nad Đokovićem bi sa isteruješ pravdu.



Sad si me skrsio! Kaznio bih samog sebe a ne Djokovica ili Natasu Kandic. Bili ti kaznio Cedu Jovanovica? Zajebavam se - ovo nije pitanje.

Onda da se strelja.


Ovo je kao: pa nije nikog ubio. Tacno, zato ne mora ni da odgovara za ubistvo nego za fucking krsenje samoizolacije.

Na šta bi ličila, na kakvu karikaturu, država koja bi kaznila Đokovića sa nekim hiljadama dinara, zbog prekršaja koji čine hiljade ljudi svakodnevno?


To ti je onaj semafor primer od gore - ucestalost slucaja tu nema veze. Bitno je da li se zna i ignorise se.

Nisi postavio trecu opciju a to bi ovde jedino bilo bitno.

Ali mislim da smo se dosta nadgovarali na ovu temu.
predatortz predatortz 09:30 12.01.2022

Re: ?

gvozden1

Ličila bi, makar samo u naznakama, na ozbiljnu državu vrednu poštovanja.

Ličila bi na državu sa selektivnom pravdom.

Ali pošto bi ta selektivnost zahvatila tebi mrske nevakcinisane, i plus tebi mrskog Đokovića, nema sumnje da bi to to podržao.

Ali kad bi zahvatila nekog tebi dragog, nekog antisrbina, posebno antisrpskinju, a druge propustila, i tad bi odobravao :)


E, jbga sad!

Evo, meni Novak nije mrzak, naprotiv. Antisrbi mi jesu mrski, čak veoma mrski.
Samo, ne znam kako dođosmo do toga da se zbog reakcije na muljažu, ili reakcije na nepoštovanje mera, delimo na Srbre i antisrbe?!

Preteruješ!

Ovo nije nikakav test patriotizma, ovo je test za neke druge stvari.
Patriotizam je braniti Srbiju, njen ugled, njen integritet, jednako kao i braniti njene granice. Najmanji patriotizam, odnosno Pink patriotizam, je dizanje tri prsta. To nije patriotizam, to je šoubiznis. Kafane su nam pune takvih patriota, kao što su u ovo doba godine pune gastarbajtera koji srbuju i četnikuju, a klad dođe vreme da se majka Srbija brani rade to isto - samo iz Minhena ili Tićina.

Ako je Nole, kažem ako, učinio nešto da "zajebe sistem", a Nole je rado dizao tri prsta, nije patriotizam da ga zarad ta tri prsta branimo od svinjarije (opet - ako je muvao) koja može okaljati ugled Srbije.

Valjda je Srbija, njen ugled, njene institucije, njene granice, njeni zakoni... iznad mene, tebe, Novaka, Vučića, kurca, palca...
Ako muljaš/muljam nešto za svoju korist, cena toga ne sme da bude obraz Srbije.
Ako očekuješ da Srbija tu cenu plati za tebe/mene, jer si/smo srbovali, onda to nije patriotizam, niti je takva osoba patriota.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:34 12.01.2022

Re: ?


Kako nije moguce, moguce je da nije imao pojma da je pozitivan.
Mi radimo testove redovno, bez da imamo simptome ili ne. Posle testa normalno idemo na probu. Rezultate dobijamo dan kasnije i to popodne.
Pa ko je pozitivan on miruje ko nije radi bez obzira sto je bio sa kovid pozitivnima.
Da dobijem kovid ne bih ni znala da ga imam zbog vakcina iskrena da budem


I ja se testiram dva ili tri puta nedeljno iako sam vakcinisan i kad rezultat stigne (najcesce 10h kasnije) naravno da gledam sta pise.

Ovo da nije znao nije opcija iz dva razloga:
a) da jeste vec bi njegovi advokati/predstavnici to iskoristili kao argument,
b) testirao se valjda ciljano da bi znao da li moze u AU ili ne pa je prirodno da ga je rezultat zanimao.
mentol mentol 09:43 12.01.2022

Re: ?

crossover

Ne može kokakola zero i pica bez sira, tu smo svi složni.




Ok, onda prilažem fotomaterijal, da drug maksa da ocenu.


Margherita?

Juče odem u obližnju piceriju, gde uvek, naravno, naručim Margheritu, ali odlučim, pošto su zaista odlični, sve po propisu, peć na drva...da probam vegetarijanu koju inače izbegavam zato što stave kukuruz a kukuruz mi nekako ne ide na pizzu.... Kad je pizza u pitanju nikad mi nije previše, ali ovu sam jedva savladao... šta su sve stavilii još odozgo pola kile rikule, koja se inače doplaćuje ali meni nisu naplatili, možda zato što sam redovan i uvek im ostavim bakšiš, ne znam...
Inače, smatram da je pizza najveći italijanski doprinos civilizaciji, kulinarsko remek delo, moje omiljeno jelo, zbog kojeg sam, posle dosta godina ponovo počeo da jedem mlečne proizvode. Da, nije to to bez sira, ni tofu, ni biljni sir... Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:46 12.01.2022

Re: ?

Stiglo pojasnjenje! Novak veli da nije znao da je pozitivan kad je isao medju decu odnosno da je verovao da nije. Ali jeste znao da je pozitivan kad je isao na intervju sa L'Équipe. Presao preko crvenog. Ali malkice.

Znaci po nasim standardima nije toliko strasno. Samo sad drzava nece smeti ni Zike iz Zagubice da kaznjava.

softelectronics_e softelectronics_e 09:46 12.01.2022

Re: ?

mentol
crossover

Ne može kokakola zero i pica bez sira, tu smo svi složni.




Ok, onda prilažem fotomaterijal, da drug maksa da ocenu.


Margherita?

Juče odem u obližnju piceriju, gde uvek, naravno, naručim Margheritu, ali odlučim, pošto su zaista odlični, sve po propisu, peć na drva...da probam vegetarijanu koju inače izbegavam zato što stave kukuruz a kukuruz mi nekako ne ide na pizzu.... Kad je pizza u pitanju nikad mi nije previše, ali ovu sam jedva savladao... šta su sve stavilii još odozgo pola kile rikule, koja se inače doplaćuje ali meni nisu naplatili, možda zato što sam redovan i uvek im ostavim bakšiš, ne znam...
Inače, smatram da je pizza najveći italijanski doprinos civilizaciji, kulinarsko remek delo, moje omiljeno jelo, zbog kojeg sam, posle dosta godina ponovo počeo da jedem mlečne proizvode. Da, nije to to bez sira, ni tofu, ni biljni sir... Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.

Za ovo na slici ni Džulija Roberts nema dovoljno velika usta.
mentol mentol 09:47 12.01.2022

Re: ?

.
gvozden1 gvozden1 09:50 12.01.2022

Re: ?



Samo, ne znam kako dođosmo do toga da se zbog reakcije na muljažu, ili reakcije na nepoštovanje mera, delimo na Srbre i antisrbe?!


Ne radi se o reakciji na muljažu nego o nekažnjavanju za nepoštovanje samoizolacije.

Bio pozitivan a nije sedeo kući.

Dnevno hiljade novih slučajeva, desetiine, stotine hiljada ljudi, bi trebalo da bude izolovano, niko to ne kontroliše, al daj hapsi Đokovića.

Meni bi to ličilo na karikaturu sprovođenja zakona.

A da li je muvao sa testovima, to je stvar za australijski državu.
Znaš, jesam ja pristalica pravne države, ali ne baš toliki da se sekiram za stanje u Australiji po tom pitanju.
Neka oni lome glavu oko toga, a što se mene tiče, navijam da ne provale to sve i da jeste muvao.

I nemojte dizati ovo do nivoa osramotiće Srbiju ako jeste.
Mnogo, ali zaista mnogo više je ozbiljnijih stvari, mnogo ozbiljnijih, koje sramote Srbiju od ove, a vi nađoste baš ovo da isterujete pravdu.
Da hapsite Đokovića zbog stvari koju svi rade, i da zagledate u jaje da slučajno nema kakva dlaka, jer, osramotiće nas.

maksa83 maksa83 09:52 12.01.2022

Re: ?

Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.

Na Margeritu (pravu) svakako ide i ovca u obliku onog pecorina koji se obavezno pospe preko.
docsumann docsumann 09:54 12.01.2022

Re: ?

Da, nije to to bez sira, ni tofu, ni biljni sir... Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.


31. sam prvi put jeo vegansku pizzu, pošto smo pravili malu proslavu u firmi, pa su kod poručivanja hrane kolegijalno u obzir uzeli i moje autorestrikcije, a bilo je i par kolega koji su bili u božićnom postu.
uopšte nije bila loša. štaviše! jeste da "sir" nije bio u rangu mozarele ili kačkavalja, ali ukupan ukus je sasvim ok.
nestala je sa stola očas, ko najpravlja animalka
maksa83 maksa83 09:58 12.01.2022

Re: ?

31. sam prvi put jeo vegansku pizzu
..uopšte nije bila loša.

Je l' postoji ovde moderacija ili je ovo mesto stvarno prepušteno samo sebi da svaki manijak piše šta hoće...
softelectronics_e softelectronics_e 10:03 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.

Na Margeritu (pravu) svakako ide i ovca u obliku onog pecorina koji se obavezno pospe preko.

Šta je pecorino?
tess1 tess1 10:03 12.01.2022

Re: ?

da probam vegetarijanu koju inače izbegavam zato što stave kukuruz a kukuruz mi nekako ne ide na pizzu

Zašto ne kažeš bez? Ne volim ni ja, i zato kažem: bez. Nekad i molim vas, bez. :)
vcucko vcucko 10:10 12.01.2022

Re: ?

benedykt

Odnosno što-no se na latinskom popularno kaže… Quod licet Iovi, non licet bovi…!? Odnosno, što je dozvoljeno Jupiteru, nije i (srpskom) volu…!?

Uz jednu bitnu činjenicu. Naime, Novak je (šta god ko o njemu mislio) mnogo bliži Iovi nego bovi, jer je apsolutni svetski VIP. I na toj listi je sigurno iznad premijera Australije.

Znači ne hebu nekog nebitnog Jovu, nego čoveka iz recimo spiska VIP-ova svedenog na trocifren broj, što je jako visoko.
vcucko vcucko 10:15 12.01.2022

Re: ?

Duplo, izvinjavam se
mentol mentol 10:16 12.01.2022

Re: ?

tess1
da probam vegetarijanu koju inače izbegavam zato što stave kukuruz a kukuruz mi nekako ne ide na pizzu

Zašto ne kažeš bez? Ne volim ni ja, i zato kažem: bez. Nekad i molim vas, bez. :)

Vidiš, to mi nikada nije palo na pamet... Hvala. Ono, ne volim da im se mešam u posao... Sledeći put ću, svakako, reći: bez, pa šta bude

docsumann
nestala je sa stola očas, ko najpravlja animalka

Najbolju pizzu u životu pojeo sam u Kotoru, u starom gradu, ne mogu da se setim kako se zove picerija, ti verovatno znaš?
mirelarado mirelarado 10:16 12.01.2022

Re: ?

softelectronics_e
maksa83
Ništa kravu ne može da zameni. Možda jedino paška ovca ali za taj sir treba zarađivati kao Đoković.

Na Margeritu (pravu) svakako ide i ovca u obliku onog pecorina koji se obavezno pospe preko.

Šta je pecorino?


Tvrdi ovčiji sir.
Milan Novković Milan Novković 10:21 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Ovo što su pisale Švaburine nije dokaz nego lupetanje. Ustvari, da budem fini, nije skroz lupetanje nego pucanje u mrak.

To što Švabe mrse bi potpuno imalo smisla da nije jedne stvari koju nisu znali - da je tajmstemp u URL-u tajmstemp generisanja PDF-a (što može biti proizvoljna tačka u vremenu) a ne testa, tako da, kao što rekoh, ja mogu da trigerujem generisanje PDF-ova u obrnutom redosledu od hronologije testova što opet priznaćeš nije baš skroz realno i jeste specijalan slučaj (testirao sam se danas, pa za 6 dana, a onda sam prvo napravio PDF od drugog testa, pa onda od prvog) ali je skroz moguć pa da taj tajmstemp apstrahujemo kao dokaz bilo čega. Opadajući ID-jevi sa druge strane jesu vrlo vrlo vrlo fishy.

Nisam vam ispratio tred pošto je meni AU sada reprezentativan primer fašizma, a fašiste ćeš slabo pobediti pristojno i sneno se držeći njihovih pravila.

Fishy, ok, ali tri vrloa su ti previše, ne treba ni jedan.

Recimo ja često koristim opadajuće idejeve, i biće ti smešno kad pojasnim zašto

Onamad bih zapamtio do kad mi se važe oni razni ints, longs, ... u brojanju sekundi od 1. Jan 1970 (jel tako bejaše) ali bih svako malo zaboravljao do kad mogu da idu tako (tj pamtim 6 meseci pa zaboravim - ni sad se ne sećam za razne tipove, onomad bila neka 20xx, možda 204x .... a, nagađaš tu su bili i bondovi sa maturities pa nisam mogao da zaboravim na issue, i u nekoliko navrata sam kretao od te max vrednosti nadole

Pogotovo što imam lošu naviku da prelećem preko analiza pa za svaki slučaj u dizajnovima stavljam i frakcije sekundi (evo me sad, 6 decimala, ni jednu manje, skoro mi pa hard-coded pravilo).

A ubacivanje svega i svačega u signatures - bar mi 25% dotičnih nije monotono, i ako imam broj servera u klasteru po pravilu ću imati 3 cifre za to, sa leading zeros, i staviti kao prefix

Imam asortiman smešnih i neprofesionalnih primera na ovu temu, al da ne davim - sequences sam potpuno prestao da koristim funkcionalno, cool su samo kao primary key za default procesiranje rezolucije lociranja podataka kod particionisanja ogromnih tabela (ja sam db amater, ali su meni db dizajneri i programeri ista klasa kreativnosti) ali ih više uopšte ne koristim kao foreign keys.

A i ovo primary keys - znam da ima i biljih rešenja, nego sam lenj da naučim više o particionisanjima i korišćenjima sekvenci samo za to, a GUIDs za ostalo, GUIDs do neki moji "specijalni" recepti (ja sam imao (ne)sreću - dolazi sa brojem godina - da su mi pre nekoliko decenija u putu do servera uletali i ISPs sa "jeftinom" logikom za tamo neka "straight-through" (ne baš) keširanja i transakcionih odgovora, bez obzira na korektno korišćenje http-ja.

Zamisli time-server koji ti preko ovih batica vrati isti odgovor za dva vremena, pomerena, recimo, 5 sekundi, a ako mu daš isti url Detinjasti rani radovi
tess1 tess1 10:39 12.01.2022

Re: ?

Vidiš, to mi nikada nije palo na pamet... Hvala. Ono, ne volim da im se mešam u posao... Sledeći put ću, svakako, reći: bez, pa šta bude

Cc, onesvijestiću se. :))
docsumann docsumann 10:41 12.01.2022

Re: ?

Najbolju pizzu u životu pojeo sam u Kotoru, u starom gradu, ne mogu da se setim kako se zove picerija, ti verovatno znaš?


ne znam, al generalno, na crnogorskom primorju prave odlične pizze. rekao bih da su esspreso i pizza must be goood kategorije za ovdašnje ugostitelje.

to su mi posvjedočili i ovi moji Italijanci s posla. moj bivši šef, inače sicilijanac, tvrdio je da je najbolju pizzu izvan Italije jeo u HN-u ( a nije da nije vidio svijeta), dok su meni recimo par pizzerija u Budvi ostale u sjećanju kao bolje od bilo koje u Novom.
predatortz predatortz 10:45 12.01.2022

Re: ?


I nemojte dizati ovo do nivoa osramotiće Srbiju ako jeste.


Ti uporno nećeš da razumeš jedno:

Ako je Batut, nadležni organ Republike Srbije, izdao Novaku Đokoviću lažno pozitivan PCR test, a nekih nelogičnosti oko ID, datuma i vreemena ima da bi se to moglo posumnjati, onda će država Srbija biti debelo osramoćena a njene covid isprave, koje izdaje desetinama hiljada svojih građana radi putovanja u svet, biti dovedene u pitanje.

Ako to nije sramota i ako je cela ta ujdurma vredna toga da Novak učestvuje na turniru, onda ja imam poremećen sistem vrednosti jer smatram da nije.
nikvet pn nikvet pn 11:10 12.01.2022

Re: ?

mirelarado
Tvrdi ovčiji sir.


Кад смо већ зашли у перверзије...

На тек извађену врелу пицу сланину сапуњару милиметарски нарезану ваља разлистати, 'нако естетски, па преко ње наренданог тврдог сира овчијег (или козијег). За минут-два сланина се остакли, сир растопи па ондаК иде оригана с висине из бекенда.
Milan Novković Milan Novković 11:23 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
Brate, isti si ko majkrosoft, daješ potpuno tačne ali potpuno beskorisne informacije. Ovo što si napisao dokazuje tačno ništa (null). Gde gledaš te ajdijeve, daj neki link ili primer pa da pričamo ko ljudi. I što si se ufatio autoinkrimenta kao pijan plota, id može da bude agregat čega oćeš sve dok je na njemu primarni ključ. I najvažnije od svega, čiji je tačno taj id?


E, dokurca, bre, vi ajtijevci ste neozbiljni, može ovako može onako, i kome sad čovek da veruje?

Nije čudo da vaš smer na ETFu (softversko "inženjerstvo" ) tamo zovu "društveni smer".

E, ne mogu sad da pravim fazone na tu temu pošto sam i ja bio odsek elektronika, smer elektronika, iako sam visio i u računskom centru (pao u trans posle ranih radova kako mi je Antonije Đorđević dao svoj doktorski pa kako sam video šta je on "iskamičio" iz onog IBMa sa 32 KB (KiloBajta) operativne na temu zizajna/optimizacije YAGI antena (tačnije antena od žičanih/šipkastig segmenata, mogao si i quad i sliče da radiš).

Al žarko želim da pravim fazone posle one važe detinjaste kupovine info iz marketinških brošura grid-tie-ivertora

Otišao sam posle da čitam radove, neki gov sponzorisani Tajvanci rokaju i rešio sam ...

... sam ću praviti svoj 20 kW invertor Najbolja (meni) tech vest poslednjih 24 meseca - kod vas može da se kupi 20 kW 110-240 trafo za ispod $1K (ja mislio to SKUPLJE od tvog Tesle, kad ono džaba).

I divna je applikacija AI-a - max parametrizuješ primarnu stranu, meriš sve i na grid, sekundarnoj strani, i AI će naučiti iz svih tih podataka kako da kontroliše primarnu stranu za širok spektar grid parametara bolje od bilo koje analitike (ovim jadnim tajvancima trgla krvava pena od napinjanja al u opštem slučaju THD i dalje u desetinama procenata - ajd, oni su goli teoretičari i izabrali su neku konkretnu konfiguraciju da testiraju teoretske ideje) ...

... a THD i u jednocifrenim procentima - moš blaženo da se diviš lepoti tvoje sinusoidice, al struja iz trafoa ka mreži je druga priča. nećeš se leba najesti od te lepote ...

... osim ako ne staviš fixed load i pišteš marketinške brošure.

A IoT, npr, što se tiče elektronike - boranija, teška, to je prostije od softverskog "Hello World" u DCOM-u

Ajd, ok, zezam, ovo je za dititalne delove sa primesama analognog - senzori, PWM, ... a što više analognog, high-frequency, compleksnog upravljanja ... na kraju se svodi na isto, silno raznolike profesije su slične u izazovima i podršci kreativnosti
nikvet pn nikvet pn 11:27 12.01.2022

Re: ?



Посланица Новакомрзитељима:


Biblija - Luka, glava 6

Stani da izvadim trun koji je u oku tvom, kad sam ne vidiš brvna u oku svom?
gvozden1 gvozden1 11:28 12.01.2022

Re: ?


Ti uporno nećeš da razumeš jedno:

A ti nećeš da razumeš ono što niko ne može da ospori, da je cela ova ujdurma od početka politička, a ne pravna niti medicinska stvar.

I evo šta će biti ako se dokaže to što vi priželjkujuete, da Srbija bude "osramoćena"
O sramoti će pričati, šta misliš ko?
Pa Amerika, Engleska, Nemačka, a neće ko, Rusija Kina.....
Jel te iznenađuje ta linija?

Linija je jasno vidljiva i na blogu, i na teleizijama, nema odstupanja, lako je bilo pretpostaviti ko će koju stranu zauzeti.

Dakle politika je u pitanju, i kao i svaka politika traži neke dokaze u navodno objektivnom, tobož neutralnom, polju, pravu, brizi za zdravlje.

I svako se svrstava po političkom uverenju, glumeći zabrinutost za zdravlje, za pravo.

Kakvo pravo?

Ako je zakon sam sebi cilj, jebo takav zakon.
Đoković bio sa decom.
I kakve su posledice, nikakve?
Kolika je bila verovatnoća da ih bude?
Nepostojeća.
Al piše da ne sme, daj ga u aps.



Milan Novković Milan Novković 11:31 12.01.2022

Re: ?

nikvet pn
mirelarado
Tvrdi ovčiji sir.


Кад смо већ зашли у перверзије...

На тек извађену врелу пицу сланину сапуњару милиметарски нарезану ваља разлистати, 'нако естетски, па преко ње наренданог тврдог сира овчијег (или козијег). За минут-два сланина се остакли, сир растопи па ондаК иде оригана с висине из бекенда.

Uh, žena i ja se navukli na neke slannnice ovde iz jedne Magaze, (a u supply chainu znam da imaju bar neke BiH ljude, onomad rabotali iz Beča), i sad moramo da meditiramo u tandemu da se skinemo sa pošasti

Kad se skinemo sa toga onda ćemo morati i sa nekih makedonskih ajvara - tj ne bi morali, nego sam ja neumeren u svemu, žena se zarazila od mene, - tj ko Alse samo što se nama lepi u obliku 6-pack obloga - pa je jedino rešenje brutalno podrivanje i siječa supply-chain entiteta
mentol mentol 11:33 12.01.2022

Re: ?

docsumann

ne znam, al generalno, na crnogorskom primorju prave odlične pizze.

Znam ja gde je, prođeš hotel Vardar, pa onda levo, pa desno, onda opet levo... Zezam se, nemam pojma
moj bivši šef, inače sicilijanac, tvrdio je da je najbolju pizzu izvan Italije


U sećanju su mi ostale i marinirane masline s ruzmarinom i belim lukom koje sam svaki dan kupovao na pijaci, tih par meseci kad sam radio u Kotoru... To ovde nema da se kupi, mada je mediteranska zemlja
Imaju hiljade kilometara obale a uvoze masline iz Grčke... Malena Crna Gora, sa svojih stotinjak kilometara ih nadmaslinari
docsumann docsumann 11:49 12.01.2022

Re: ?

Znam ja gde je, prođeš hotel Vardar, pa onda levo, pa desno, onda opet levo... Zezam se, nemam pojma




daa, lavirint starog grada u Kotoru mi je uvijek bio konfuziona enigma. nikad nisam znao gdje ću izaći na sledećem uglu.
znao sam da se orjentišem ugrubo. ono u smislu - negdje tamo, desno odavde, je Trg od Oružja...
predatortz predatortz 11:51 12.01.2022

Re: ?

I evo šta će biti ako se dokaže to što vi priželjkujuete, da Srbija bude "osramoćena"


Где сам ја рекао да ово прижељкујем?
Напротив, плашим се тога.


gedza.73 gedza.73 12:02 12.01.2022

Re: ?

gvozden1
O sramoti će pričati, šta misliš ko?
Pa Amerika, Engleska, Nemačka, a neće ko, Rusija Kina.....
Jel te iznenađuje ta linija?


Ja bi' ubacio još jednu državu koja se odlično bori sa Kovidom a van je svetskog sistema. Mislim da je kod onog Kim Džonga bio samo jedan slučaj na samom početku, da je to trajalo par sati a onda je i taj oboleli naglo ozdravio.

Da dodam da ta 'linija' kod mene postoji u jednom poprilično pragmatičnom smilu. Na primer tvoj posao. Ne znam da li si gledao, odavno bilo, Memedovića kad ode kod Austrijanca u neko selo u brdu koji proizvodi razne vrste rakija.

S jedne strane imaš uglavnom autokratske države gde živi narod 'sa dušom', u kojima lokalni političari preko državnog birokratskog aparata na razne načine reketiraju proizvođače, gde državna administracija uglavnom zabranjuje a ne omogućava, sankcioniše i odmaže a ne pomaže, gde se pojavljuju preduzeća preko noći malo u sprezi sa kriminalcima a malo sa državom (dupli pritisak i gašenje konkurencije).

S druge strane imaš države koje privredinicma omogućavaju relativno jasna pravila, relativno jasne zakone, relativno uređen sistem sa relativno zdravom konkurencijom.

Naravno da se može polemisati o oba sistema, da u jednom ima dosta od drugog i obrnuto ali je poenta u procentima. Ako na onoj strani linije postoji i najmanji procenat uređenijeg društva, stabilnijeg ljudi će da beže sa ove strane linije u te države.

Imaš i na blogu ljude koji pričaju kako Zapad propada, kako ništa ne valja, kako su represalije ogrmone ali i dalje žive u tim zapadnim državama. Logično bi bilo da kao pametni ljudi koji vide unapred da se presele na vreme u neke druge države koje samo što nisu postale idealna mesta za život. Al' oni i dalje ne mrdaju istovremeno se čvrsto držeći svoje priče. Šta misliš zašto.

Da se razumemo nigde nije savršeno, svuda postoje problemi, svuda su države represivne, svuda ima korupcije, kriminala, kupljenih diploma, dvostrukih standarda, licemerja, nesloboda i čega sve ne ali opet kažem kako negde ima toga više a negde manje. Za sada je ta linija tu gde jeste.

Radnik u Kini i Rusiji ne živi isto kao radnik u Americi, Engleskoj ili Nemačkoj.

Da se vratim na onog Memedovićevog Austrijanca. Kome je bolje? Njemu u Austriji ili nekom Rusu u Rusiji? Da li je bolje Srbinu u Austriji ili Srbinu u Rusiji? Zašto onda potpuno iracionalno idemo na pogrešnu stranu linije?

Ovo sa Đokovićem, kako prolaze dani, izgleda da su se svi uvaljali u blato pa pokušavaju da se iščupaju sa što manje štete.
blogoljub blogoljub 12:04 12.01.2022

Re: ?

.
gvozden1 gvozden1 12:04 12.01.2022

Re: ?

predatortz
I evo šta će biti ako se dokaže to što vi priželjkujuete, da Srbija bude "osramoćena"


Где сам ја рекао да ово прижељкујем?
Напротив, плашим се тога.



A plašiš li se mogućnosti da će to uraditi ne zbog prava, brige, paragrafa, nego zbog toga što su tako odlučili?

Ja ne, nek rade šta hoće.
Boj se ovna, boj se govna, a kad ču živeti?


Đoković je po ljudskim, moralnim normama, normama kojih se ja držim, naravno, ispravan, i navijam da on izađe kao pobednik iz ovoga.

A da li će mu naći neku pogrešno čekiranu rubriku pa reći, Aha, lažeš, robija, ne znam.

Ako mu je nađu, nek robija, šta da mu radim, a da se palim na politiku koju mi podmeću, e toliko mogu da im ne dopustim.
alselone alselone 12:06 12.01.2022

Re: ?

Kad se skinemo sa toga onda ćemo morati i sa nekih makedonskih ajvara - tj ne bi morali, nego sam ja neumeren u svemu, žena se zarazila od mene, - tj ko Alse samo što se nama lepi u obliku 6-pack obloga - pa je jedino rešenje brutalno podrivanje i siječa supply-chain entiteta


Evo i alsea posle kinšase dragi Milane.
Vidi kako se rešava ovaj problem.
predatortz predatortz 12:15 12.01.2022

Re: ?

Ako mu je nađu, nek robija, šta da mu radim, a da se palim na politiku koju mi podmeću, e toliko mogu da im ne dopustim.


Ne razumem te ovaj put.
Mene Australija ne zanima, oni imaju svoje zakone i svoje aršine, na to mi ne možemo da utičemo.

Da li je Đoković žrtveni jarac u ovoj priči, da li treba da posluži nekome da pokaže mišiće na velikoj svetskoj faci?
Da - to je evidentno!
Da li je licemerno?
Jeste!

No, ako je otišao tamo sa lažnom potvrdom, a iskreno se nadam da nije, onda im je on nanizao redenik za rafal koji će sasuti u njega.
Ako je tu lažnu potvrdu izdalo naše nadležno telo, onda smo mi napunili kofe govana koje će da sipaju po nama.
Onaj ko je to uradio je glup k'o qratz!
A ni Novak nije bistar, ako mu je ovo bio plan.

O tome ja govorim.
Radovanje tome? Ne znam gde ga naslućuješ u ovom što pišem?
Nema ga!
milisav68 milisav68 12:16 12.01.2022

Re: ?

gvozden1

Dakle politika je u pitanju, i kao i svaka politika traži neke dokaze u navodno objektivnom, tobož neutralnom, polju, pravu, brizi za zdravlje.

Ma naravno, evo Ruskinju su odbili jer se vakcinisala Sputnjikom.

Baš me interesuje objašnjenje o brizi za zdravlje :)

link
gvozden1 gvozden1 12:23 12.01.2022

Re: ?


Da se vratim na onog Memedovićevog Austrijanca. Kome je bolje? Njemu u Austriji ili nekom Rusu u Rusiji?

Gledao sam to, bolje je njemu, ali šta mi imamo od toga?

Važno je, za nas, kako se Austrija odnosi prema našoj državi, a ne prema svom seljaku.
Isto tako i Rusija.
Dok je na našoj strani, nek radi sa svojim seljacima šta hoće, neću im ja rešavati probleme.
gvozden1 gvozden1 12:26 12.01.2022

Re: ?


Da li je Đoković žrtveni jarac u ovoj priči, da li treba da posluži nekome da pokaže mišiće na velikoj svetskoj faci?
Da - to je evidentno!
Da li je licemerno?
Jeste!

I ne bi mu našli ništa ako su namerili?

gvozden1 gvozden1 12:28 12.01.2022

Re: ?


Baš me interesuje objašnjenje o brizi za zdravlje :)

Da, dputnjik nije priznat jer nije delotvoran, a oni brinu za zdravlje :)

Neka guta ko guta.
predatortz predatortz 12:32 12.01.2022

Re: ?

gvozden1

Da li je Đoković žrtveni jarac u ovoj priči, da li treba da posluži nekome da pokaže mišiće na velikoj svetskoj faci?
Da - to je evidentno!
Da li je licemerno?
Jeste!

I ne bi mu našli ništa ako su namerili?



Baš zbog toga što su najavljivali da će da prođe trostruku sitku, nije trebao ovako glupo da odigra.
Ako si pozitivan, ne pojavljuj se nigde. Ako praviš lažnu potvrdu, uradi to kako treba.
Ako imaš medicinski razlog zbog kog ne smeš da budeš vakcinisan, pozovi se na njega.
Ako nemaš, jbga pravila su takva da ne možeš tamo.

Evo, ja znam da sa Sputnikom malo gde na Zapad mogu.
Zašto?
Zato što su govna i ne priznaju vakcinu verovatno bolju od njihove.
Ja procenio da će mene bolje štititi i izabrao baš nju.
Ali bih morao biti glup da krivotvorim potvrdu da sam primio Fajzera.
Ako me provale, činjenice su sledeće:

Oni su govna, ali ja sam prekršio zakon.
gvozden1 gvozden1 12:46 12.01.2022

Re: ?


Baš zbog toga što su najavljivali da će da prođe trostruku sitku, nije trebao ovako glupo da odigra

A da sačekamo da vidimo da li je glupo odigrao?
I ako jeste, činjenica da smo u to bili sigurni i pre dokaza mnogo govori.

I šta ako ne laže da nije znao za rezultate pcr-a kad je bio sa decom?

I to sa intervjuom, maska, distanca, sve, al, Aha, našli smo ti rupu.
A to nema veze sa Australijom.

Šta misliš, koliko je danas ljudi na ulici sa virusom, što potvrđenih testom, što onih koji ga nose a nisu se testirali?

I baš taj susret Đokovića sa novinarima treba sankcionistati.
Jer, jebote, piše tako.
maksa83 maksa83 12:48 12.01.2022

Re: ?

Jer, jebote, piše tako.

Ili kako reče pok. Drug Tito - "nećemo se valjda držati zakona k'o pijan plota".

<so it begins>
gvozden1 gvozden1 12:52 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Jer, jebote, piše tako.

Ili kako reče pok. Drug Tito - "nećemo se valjda držati zakona k'o pijan plota".


Zakon nije zakon ako se selektivno primenjuje.
Selektivna pravda je najveća nepravda (to su pametniji rekli)
alselone alselone 12:57 12.01.2022

Re: ?

Oni su govna, ali ja sam prekršio zakon.


Sam polako da vidimo.

Meni je zanimljivo da ako je već hteo da vara, mogao je da dobije potvrdu da se vakcinisao a da zapravo nije. Nego je čak ostao dosledan možda i u prevari.

To treba poštovati. :)
mirelarado mirelarado 13:00 12.01.2022

Re: ?

nikvet pn
mirelarado
Tvrdi ovčiji sir.


Кад смо већ зашли у перверзије...

На тек извађену врелу пицу сланину сапуњару милиметарски нарезану ваља разлистати, 'нако естетски, па преко ње наренданог тврдог сира овчијег (или козијег). За минут-два сланина се остакли, сир растопи па ондаК иде оригана с висине из бекенда.


Uh, uh, ovakav koNplet može i na lepinju/pogaču, savršenstvo!
softelectronics_e softelectronics_e 13:08 12.01.2022

Re: ?

maksa83
Jer, jebote, piše tako.

Ili kako reče pok. Drug Tito - "nećemo se valjda držati zakona k'o pijan plota".


... a nastavlja se sa 'ne maže se Ustav na hleb' i 'kome je do morala, taj neka ide u crkvu'.
Normalno!
predatortz predatortz 13:11 12.01.2022

Re: ?

alselone
Oni su govna, ali ja sam prekršio zakon.


Sam polako da vidimo.

Meni je zanimljivo da ako je već hteo da vara, mogao je da dobije potvrdu da se vakcinisao a da zapravo nije. Nego je čak ostao dosledan možda i u prevari.

To treba poštovati. :)


Treba, ko se loži na te fore.

alselone alselone 13:15 12.01.2022

Re: ?

Treba, ko se loži na te fore.


Malo sam se šalio, bukvalno da jedem govna na blogu da ubijem vreme i nervozu, ali razumem šta kažeš.

Šta se desilo - ćale se oklizne neki dan na tepih, padne i nasadi se ramenom na ćošak od fotelje, napukne mu ključna kost. Odemo u urgentno, doktor ga pregleda, nađe neki mali rezultat krvi i urina pogrešan i umesto da iskulira i kaže "dobro, 68 godina je to", zainati se i pregleda ga sve, sve mu iskenira svim aparatima otpriklke što je imao i nađe mu mali tumor.

Kao da mu je neko podmetnuo nogu da padne kako bi otišao u bolnicu.
softelectronics_e softelectronics_e 13:15 12.01.2022

Re: ?

gedza.73
...

Da dodam da ta 'linija' kod mene postoji u jednom poprilično pragmatičnom smilu. Na primer tvoj posao. Ne znam da li si gledao, odavno bilo, Memedovića kad ode kod Austrijanca u neko selo u brdu koji proizvodi razne vrste rakija.
...

Ja gledao juče toga seljaka Austrijanca (verovatno sam gledao reprizu), zove se Hans!
Hehehe ... dobro da se ne zove Fric.
I on proizvodi štošta, ne samo razne rakije.
I što je meni čduno ... uopšte ne izgleda izmučeno.
Naprotiv!
Nije mi jasno kako je on sve uspeo od onoga što je prikazano u emisiji, a nije bio Titin pionir i išao fićom na more.
To mora da je neka propaganda u pitanju.
Pre iks godina šunjao se ja nešto po Beču i na njihovom TVju vidim neku emisiju o mladom bračnom paru koji živi u nekom selu, pedesetak kilometara od Beča.
Preko dana se muvaju po štali, hrane krave i ostalu stoku, naveče se srede, sednu u džipa - i pravac bečka opera.
Seljaci!
alselone alselone 13:16 12.01.2022

Re: ?

docs


Čitaš li ti Vajber druže?
tess1 tess1 13:17 12.01.2022

Re: ?

Da li samo mene ljuti (ne i razočarava, nije isto) kad bi ga uhvatili u prevari ne i sama prevara, na to sam moram priznati prilično hladnokrvna.
maksa83 maksa83 13:19 12.01.2022

Re: ?

... a nastavlja se sa 'ne maže se Ustav na hleb' i 'kome je do morala, taj neka ide u crkvu'.
Normalno!

Sad nešto bene o docsu i Šonu Koneriju.
mirelarado mirelarado 13:20 12.01.2022

Re: ?

alselone
Treba, ko se loži na te fore.


Malo sam se šalio, bukvalno da jedem govna na blogu da ubijem vreme i nervozu, ali razumem šta kažeš.

Šta se desilo - ćale se oklizne neki dan na tepih, padne i nasadi se ramenom na ćošak od fotelje, napukne mu ključna kost. Odemo u urgentno, doktor ga pregleda, nađe neki mali rezultat krvi i urina pogrešan i umesto da iskulira i kaže "dobro, 68 godina je to", zainati se i pregleda ga sve, sve mu iskenira svim aparatima otpriklke što je imao i nađe mu mali tumor.

Kao da mu je neko podmetnuo nogu da padne kako bi otišao u bolnicu.


Svaka čast savesnom lekaru, i to u ovim vanredno teškim okolnostima. Tata će to brzo prebroditi, nadam se.
alselone alselone 13:22 12.01.2022

Re: ?

Svaka čast savesnom lekaru


Da, jako smo zahvalni na savesnosti, a i malo iznenađeni, moram da priznam. S obzirom da mi je majka umrla od raka i da se jako dobro sećam kako su nju tretirali, ovo mi malo vraća nadu, da tako kažem.
softelectronics_e softelectronics_e 13:23 12.01.2022

Re: ?

Milan Novković
...

... sam ću praviti svoj 20 kW invertor Najbolja (meni) tech vest poslednjih 24 meseca - kod vas može da se kupi 20 kW 110-240 trafo za ispod $1K (ja mislio to SKUPLJE od tvog Tesle, kad ono džaba).
...

Javi kada napraviš!
I kako stoji sa 3., 5., 7. ... harmonikom.
softelectronics_e softelectronics_e 13:27 12.01.2022

Re: ?

docsumann
Najbolju pizzu u životu pojeo sam u Kotoru, u starom gradu, ne mogu da se setim kako se zove picerija, ti verovatno znaš?


ne znam, al generalno, na crnogorskom primorju prave odlične pizze. rekao bih da su esspreso i pizza must be goood kategorije za ovdašnje ugostitelje.

to su mi posvjedočili i ovi moji Italijanci s posla. moj bivši šef, inače sicilijanac, tvrdio je da je najbolju pizzu izvan Italije jeo u HN-u ( a nije da nije vidio svijeta), dok su meni recimo par pizzerija u Budvi ostale u sjećanju kao bolje od bilo koje u Novom.

Da li postoji mogućnost da je taj tvoj šef to isto svuda (gde je radio) govorio domaćinima.

Eeee, da ... za mene najbolja pica, onomad, je bila u Rovinju ... sa dagnjama i sličnim.
Red ispred picerije bio onoliki.
Sada za mene više nema najbolje pice, jer je za mene svaka dobra.
Još ako se malo poplaši slaninicom ... ihaj!
Ali ni ne mora.
predatortz predatortz 13:31 12.01.2022

Re: ?

alselone
Treba, ko se loži na te fore.


Malo sam se šalio, bukvalno da jedem govna na blogu da ubijem vreme i nervozu, ali razumem šta kažeš.

Šta se desilo - ćale se oklizne neki dan na tepih, padne i nasadi se ramenom na ćošak od fotelje, napukne mu ključna kost. Odemo u urgentno, doktor ga pregleda, nađe neki mali rezultat krvi i urina pogrešan i umesto da iskulira i kaže "dobro, 68 godina je to", zainati se i pregleda ga sve, sve mu iskenira svim aparatima otpriklke što je imao i nađe mu mali tumor.

Kao da mu je neko podmetnuo nogu da padne kako bi otišao u bolnicu.


Uh!
To ti sve zavisi na koga natrčiš. Hvala Bogu da ste imali sreće i da je na vreme.
Kod moje majke bilo kontra. Umrla od karcinoma koji je krenuo iz žučnog kanala i metastazirao na jetru.
Pukovnik Aleksić, tada načelnik 2. hiruškog bloka na VMA, samo je otvorio i zatvorio.
Rekao mi da taj tip koji je ona imala "leži" u čoveku i do 20 godina, ali kad se aktivira da su šanse nikakve. Kaže da su ga držali u rukama kada su joj operisali žučnu kesu i da nisu umeli da ga prepoznaju. Da jesu, ne bi ni znala da ga je imala...

Gospodin slučaj!
Jbga


alselone alselone 13:33 12.01.2022

Re: ?

Faking rakovi, imam osećaj da druge bolesti (osim korone) više i ne postoje.
Milan Novković Milan Novković 13:36 12.01.2022

Re: ?

softelectronics_e
Milan Novković
...

... sam ću praviti svoj 20 kW invertor Najbolja (meni) tech vest poslednjih 24 meseca - kod vas može da se kupi 20 kW 110-240 trafo za ispod $1K (ja mislio to SKUPLJE od tvog Tesle, kad ono džaba).
...

Javi kada napraviš!
I kako stoji sa 3., 5., 7. ... harmonikom.

Hoću, taman smo prodali londonsku kuću, potpisivanje u martu, i sada se utrčava u završnicu ovde na lokaciji - moram da ubrzam s radovima i 300 čovek dana posla što sam propustio da uradim poslednjih 18 meseci sad moram da sabijem u 2 meseca, ... al tako i softver radim, pa nije problem

Probaću sve sa 1.5 V baterijama - po jedna kao simulator solarnog panela. Pošto ovi trafoi postoje samo za 110-240 (za to i postoji tržište) a ja ću imati puno PV panela, recimo bar 50, probaću sw koji radi jako adaptivne konfiguracije - čas su neki paneli i grupe panela u paraleli, čas u seriji - dobra fora za primarno, jako grubo modeliranje signala koje i takvo može da bude mnogo bolji start od tržišnog standarda gde kreću od PW modulacije, u proseku ... otom-potom
docsumann docsumann 13:37 12.01.2022

Re: ?

Da li postoji mogućnost da je taj tvoj šef to isto svuda (gde je radio) govorio domaćinima.


naravno da postoji, al neubjedljive vjerovatnoće.

mi smo inače bili dobri ortaci mimo tog formalno-poslovnog odnosa.
plus što je on prilično strastven kad priča o hrani. 120kg, bivši difensiv tekl italijasnkog šampiona u američkom fudbalu
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:59 12.01.2022

Re: ?

maksa83
jedini problem je što taj sir smrrrrdi u pm. ali je mnogo dobar ako to prevaziđeš, ali zbog toga ne mogu da ga držim u frižideru nego na terasi, što će da radi dok je zima, ali ne znam šta ću kad otopli. Muke...

Pravi ljubitelji sira imaju dva frižidra. Jedan za razne namirnice a drugi za sir.Koji će biti veći stvar slobodne procjene.
Radio sam sa čovjekom koji u garaži drži frižider od oko 150 l prilično popunjen sa raznim sirevima. I ja volim sireve koji malo ćonu, ali brate kad je otvorio vrata tog frižidera zamalo se ne padoh u nesvjest. Mislim da su neki ovčiji sa Korzike bili najjači. I najskuplji.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:59 12.01.2022

Re: ?

Klenk je suvlasnik i gl i odg urednik Faltera,


sta je falter?
softelectronics_e softelectronics_e 14:00 12.01.2022

Re: ?

docsumann
Da li postoji mogućnost da je taj tvoj šef to isto svuda (gde je radio) govorio domaćinima.


naravno da postoji, al neubjedljive vjerovatnoće.

mi smo inače bili dobri ortaci mimo tog formalno-poslovnog odnosa.
plus što je on prilično strastven kad priča o hrani. 120kg, bivši difensiv tekl italijasnkog šampiona u američkom fudbalu

I ja sam u jednom inostranstvu imao poznanika (skoro drugara) Sicilijanca.
Iz nekog razloga, nikada nije putovao kući.
softelectronics_e softelectronics_e 14:05 12.01.2022

Re: ?

kamilo_emericki
maksa83
jedini problem je što taj sir smrrrrdi u pm. ali je mnogo dobar ako to prevaziđeš, ali zbog toga ne mogu da ga držim u frižideru nego na terasi, što će da radi dok je zima, ali ne znam šta ću kad otopli. Muke...

Pravi ljubitelji sira imaju dva frižidra. Jedan za razne namirnice a drugi za sir.Koji će biti veći stvar slobodne procjene.
Radio sam sa čovjekom koji u garaži drži frižider od oko 150 l prilično popunjen sa raznim sirevima. I ja volim sireve koji malo ćonu, ali brate kad je otvorio vrata tog frižidera zamalo se ne padoh u nesvjest. Mislim da su neki ovčiji sa Korzike bili najjači. I najskuplji.

Jednom prilikom, nekim poslom, bio u Strazburu.
Poslom, rekoh, a ne nekom politikom.
I odemo u jedan sirno-pršutni restoran na klopu.
Domaćini kažu da je najbolji koji postoji tamo.
A ljudi moji, kakvo je to prejedavanje bilo.
Predjelo bilo sirevi koji se tope na hleb.
Glavno jelo, isto sir koji se topi (ali neki naj, naj, naj), ali ovaj puta na pršut.
Strašno!

Prethodne godine tamošnja katedrala slavila tačno 1000 godina.
I još uvek nešto doziđuju, dokon narod.
tess1 tess1 14:50 12.01.2022

Re: ?

sta je falter?

Novine.
tess1 tess1 14:51 12.01.2022

Re: ?

Da li samo mene ljuti (ne i razočarava, nije isto) kad bi ga uhvatili u prevari ne i sama prevara, na to sam moram priznati prilično hladnokrvna.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:31 12.01.2022

Re: ?

... sam ću praviti svoj 20 kW invertor Najbolja (meni) tech vest poslednjih 24 meseca - kod vas može da se kupi 20 kW 110-240 trafo za ispod $1K (ja mislio to SKUPLJE od tvog Tesle, kad ono džaba).


Eh, mi smo tako u mojoj bivšoj firmi, "spašavali" od gladi neke ljude sa faksa kad je bilo ono potpisivanje Slobinih kolektivnih ugovora pa su ovi ostali bez posla, ili zamalo ostali, pa im dali na nam naprave svičere za TV i radio predajnike koje smo inače kupovali i švercovali kao i sve ostalo. I nisu umeli da ih naprave kako treba (radili, manje više, ali previše šuma, smeta predajnicima), na kraju smo batalili i lepo kupili Lambde, kako bog zapoveda, a ove uputuli na narodnu kuhinju. (dobro, nismo, zezam se, snašli su se oni nekako, a i to sa tim ugovorima nije dugo trajalo).

No, srećno sa tim poduhvatom, pazi samo da ne izgineš, pazi šta pipaš golim rukama.


softelectronics_e softelectronics_e 15:57 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
... sam ću praviti svoj 20 kW invertor Najbolja (meni) tech vest poslednjih 24 meseca - kod vas može da se kupi 20 kW 110-240 trafo za ispod $1K (ja mislio to SKUPLJE od tvog Tesle, kad ono džaba).


Eh, mi smo tako u mojoj bivšoj firmi, "spašavali" od gladi neke ljude sa faksa kad je bilo ono potpisivanje Slobinih kolektivnih ugovora pa su ovi ostali bez posla, ili zamalo ostali, pa im dali na nam naprave svičere za TV i radio predajnike koje smo inače kupovali i švercovali kao i sve ostalo. I nisu umeli da ih naprave kako treba (radili, manje više, ali previše šuma, smeta predajnicima), na kraju smo batalili i lepo kupili Lambde, kako bog zapoveda, a ove uputuli na narodnu kuhinju. (dobro, nismo, zezam se, snašli su se oni nekako, a i to sa tim ugovorima nije dugo trajalo).

No, srećno sa tim poduhvatom, pazi samo da ne izgineš, pazi šta pipaš golim rukama.



I obavezno pre pipanja golim rukama da isprazni elektrolite.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 12.01.2022

Re: ?

Margherita?


Pa da, deca samo tu vole. Nisam još sve usavršio, to jest učim u hodu, na primer na ovoj koja najviše lici na picu sam preterao sa sirom (znam, znam, tako nešto nije moguće, ali kod ove vrsta pica koje se peku brzo i kratko jeste) i onda mi testo tu na sredini nije baš bilo najbolje ispečeno. Takođe, jedna pre toga mi se bukvalno zapalila u peći, ne razumem taj fenomen i šta sam pogrešno uradio, uglavnom, vidim kako plamen emanira iz testa i obuhvata i proždire mi picu. Onda kad to vidiš, oće malo i panika da te uFati, pa sledećih par komada vadiš prerano.

Dobro, ovo mi je tek take two. Da, i testo mi je i dalje bilo malčice suvlje nego što mislim da treba, koristio sam njihov app za proračun, i sve mi se čini da oni tu imaju neki zajeb, da treba trunčica više vode da se stavi nego što recept zahteva (kad se gine da se peva). Sad sam ga dizao dobrih 6 sati, plus još sat nakon podele, i osetno je bolje nego prvi put, lakše se razvlači i ne pruža toliki otpor. Možda ako bih to radio preko noći, ispalo bi još mekše i onda je recept verovatno optimalan.

Inače, ova lopata sa prorezima je sviranje kurcu, to uopšte ne treba, ne znam zašto sam je kupio, radi i ona obična jeftina lopata, čak i daska za picu (za vađenje mora ta metalna, a za okretanje sasvim je dovoljna ona mala lopatica za roštilj od 4 inča širine).
maksa83 maksa83 17:15 12.01.2022

Re: ?

Onda kad to vidiš, oće malo i panika da te uFati, pa sledećih par komada vadiš prerano.

1) Nabavi onaj pirometar, izmeri temp. ploče na par mesta, ako je blizu vatre preko 450 stepeni C (preračunaj sam u F) onda je prevruće. Kada prvi put premeriš po dubini shvatićeš koliko se temperatura razlikuje između vrata i vatre, to bude po 150-200 stepeni razlike.

Shvati me bre ozbiljno oko ovog pirometra.

2) Sa one slike (i iz toga što si spalio picu) zaključujem da je verovatno guraš preduboko tj. previše blizu vatre. Stavi je negde na sredinu one ploče, okreni posle 30 sekundi, pa još jednom posle 30 sekundi i onda još 15-30 sekundi i gotov si. Ritam i tajming je sve.

Sad sam ga dizao dobrih 6 sati, plus još sat nakon podele, i osetno je bolje nego prvi put, lakše se razvlači i ne pruža toliki otpor. Možda ako bih to radio preko noći, ispalo bi još mekše i onda je recept verovatno optimalan

Žabari kažu "vreme je sastojak koliko i svi drugi". Zagrizi metak, nek odstoji bar 10 sati, kada budeš okej sa tim nek odstoji 12, pa 16 (ovo vrlo zavisi od temperature na kojoj stoji).
Inače, ova lopata sa prorezima je sviranje kurcu, to uopšte ne treba, ne znam zašto sam je kupio, radi i ona obična jeftina lopata

Rekao sam ti, drvena lopata za ubacivanje, ta metalna za vađenje. Dodatno ta metalna ti dobro dođe ako shvatiš da je pica verovatno gotova odozdo ali bi da je spališ još malo odozgo, onda podvučeš tu metalnu ispod nje i odigneš je sa kamena da se ne spali dole i držiš je malo bliže plafonu 5-10-15 sekundi, koliko treba.

Inače skroz te razumem, u početku je sve aaaaaa frka panika ali posle nekog vremena naučiš ritam cele stvari i tako vežbaš i vežbaš dok ne postaneš mean mothafuckin pizza making machine.
gedza.73 gedza.73 17:35 12.01.2022

Re: ?

mean mothafuckin pizza making machine.

To bre bila svaka baba u ona vremena kad se znalo ko čisti sneg.



Ništa termometri, toplomeri i ostale spravice. A opet vruća pogača iz crepulje i kajmak kao iz Mišlenovog sa pet zvezdica.



maksa83 maksa83 17:37 12.01.2022

Re: ?

To bre bila svaka baba u ona vremena kad se znalo ko čisti sneg.


docsumann docsumann 17:49 12.01.2022

Re: ?

alselone
docs


Čitaš li ti Vajber druže?


mentol mentol 18:01 12.01.2022

Re: ?

srdjan.pajic
testo tu na sredini nije baš bilo najbolje ispečeno.

Maksa ti je to stručno objasnio al'evo ti i jedan laički savet: stanji to testo na sredini, pobogu

radi i ona obična jeftina lopata,


8:42-10:02

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana