Nauka| Zdravlje

Pitam vas (updated)

Spiridon RSS / 11.01.2022. u 12:05
8.jpg?2
 Blog napisan u trenutku kada je Novaku odobrena viza. 
 Dogadjaju sa PCR testom, slikanje sa klincima i intervju sa francuzima usledili su kasnije.
 
 
Osecam da  bih trebao biti zaista specijalan lik pa da se ne radujem Noletovom "pobedom" protiv Australiskih vlasti, a pogotovu njegovom eventualnom pobedom na AO. To bi zaista bila filmska prica sa najlepsim mogucim krajem. To iskreno osecam.
Novakov sam navijac, bivsi teniski trener, moji klinci ga vole ... 
 
 
Ipak nesto mi ne da mira. Pitam se gde je nestao onaj aplauz u 20h svim medicinskim radnicima koji svoje srce ostavljaju na nekom drugom terenu pokusavajuci da pomognu (u 95 % slucajeva) nevakcinisanim bolesnicima koji razviju teži oblik bolesti?
Da li je ova Novakova pobeda dobra vest za njih ili ce okuražiti jos veci broj ljudi da se ne vakcinisu i tako sprece pritisak na zdravstveni sistem?
 
Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina.
 
Pitam vas? Ne sudim, i spreman sam da promenim misljenje.
 
Beleska na margini (za one koji misle da sam ignorisao neke cinjenice o Australiji i da mi nije jasno o kakvom se društvu radi):
 
When Tommie Smith and John Carlos raised their fists in protest at the 1968 Summer Games, Australian runner Peter Norman stood by them. It lost him his career. 
After the salute, it has been claimed that Norman's career suffered greatly. A 2012 CNN profile said that "he returned home to Australia a pariah, suffering unofficial sanction and ridicule as the Black Power salute's forgotten man. He never ran in the Olympics again."Commentators say he was not selected for the Olympic Games in Munich in 1972 despite recording qualifying times, and was not welcomed even three decades later at the 2000 Summer Olympics in Sydney. Carlos later stated that "If we [Carlos and Smith] were getting beat up, Peter was facing an entire country and suffering alone." 
 
1564.jpg?width=465&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=ee70de4fbe70138eed20ecae9cb4e878 
 
 
 
 


Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 08:10 14.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Rekao bih da se praviš blesav. Potpuno me boli dupe kako će raditi sistem u Australiji, zanima me da ovaj ovde sistem izdavanja sertifikata niko nikad nigde ne može da dovede u pitanje. A sada može, zahvaljujući Novaku Đokoviću.

Pa makar tu imamo problema, jedan manje ili više.

Pola tih sertifikata ne važe, tamo gde će ovaj slučaj, eventualno, zasmetati.

Ovo samo može da im bude izgovor, a nikako stvarni razlog za sumnju.

Nije mi verovatno da će neko da posumnja u nekog Čarlija da je dobio falš falsifikat zato što ga je dobio Novak Đoković.

Postoji izvesna razlika između njih.

(Čaki, Maksa neka ti se izvini što si baš ti u primeru)

Nisam još dovoljno obučio Maksu u izvinjavanju.
Nevezano za to, primer je apsolutno na mestu.
Ispostavilo se ono što sam znao daleko pre prve vakcine koju smo primili žena i ja.
To se nije niti moralo pročitati bilo gde.
Znao sam da vakcina nije samo medicinsko pitanje, nego je i sociološko, odnosno, političko pitanje.
Ali žena navalila ... sputnjik pa sputnjik.
I kako to kod nas obično biva, tokom svih ovih godina, u našoj zajednici deluje kako se ja nešto smatram, a kada se osvrnem - ispada da bude onako kako je ona zacrtala.
I jbg, mi se sputnjikujemo.
softelectronics_e softelectronics_e 08:15 14.01.2022

Re: damage control

maksa83
(Čaki, Maksa neka ti se izvini što si baš ti u primeru)

Ma ko ga šiša bre on ne bi trepnuo, jer jedan je Nole!

A može i još kataklizmatičnija projekcija. Ako su ovi stvarno muljali sa kovid sistemom da mu izdaju antidatiran (fejk) sertifikat, onda ga sada imaju u šaci. To u nekoj supermračnoj projekciji znači da Novak Đoković može da postane prijatelj kartela i npr. za koji mesec kaže na televizoru kako je Aleksandar Vučić neštoneštobudućnostskrozdojaja. Ako misliš da je to nemoguće imao si mali privju cele stvar kada su se pre neki dan Vučiću bogznakako javno zahvaljivali ljudi koji su po zanimanju Noletov otac i Noletov brat. Potonji je već imao takve izlete.

Ma!
Luk i voda.
Ne misliš valjda da bi u tom tvom scenariju ljudi više verovali toj strani nego Nolu!?
Jer - jedan je Nolo!
A ovo su ... da ne kažem šta.
crossover crossover 08:52 14.01.2022

Re: damage control

maksa83
Inače mislim da je nemoguće izvesti tu muljačinu savršeno tako da ne može da se izbunari da si muljao, barem ovako kako je stvar napravljena.


Nema šta da misliš, nemoguće je da se sakrije muljanje po bazi kako god da je cela arhitektura napravljena. Samo ako postoji volja i znanje može da se vidi ko je bio ulogovan, kada, i sve šta je radio. Čak i ako je bilo sinhronizacije sa oflajn bazom (za laike, to je ono kad vam kažu ne radi nam internet pa ne možemo da vam vidimo stanje). Čak i ako je gađao bazu skriptovima, dakle neko ko zna znanje i ima pristup, i on teško može da se sakrije. Nema mnogo tajni u ovom relacionom svetu u kome živimo.
maksa83 maksa83 09:29 14.01.2022

Re: damage control

Nema šta da misliš, nemoguće je da se sakrije muljanje po bazi kako god da je cela arhitektura napravljena. Samo ako postoji volja i znanje može da se vidi ko je bio ulogovan, kada, i sve šta je radio.

Ma naravno da uvek sve piše u logovima i da kad se digne hauba vidiš odakle se tačno dimi, ali mislim da je za ovaj njegov slučaj bilo dovoljno ne pustiti da ikakav ID ili timestamp procuri, tj. nigde ne izložiti nikakav broj. Da su samo ovlaš menglovali/skremblovali URL niko ništa ne bi posumnjao.
crossover crossover 09:48 14.01.2022

Re: damage control

mislim da je za ovaj njegov slučaj bilo dovoljno ne pustiti da ikakav ID ili timestamp procuri, tj. nigde ne izložiti nikakav broj. Da su samo ovlaš menglovali/skremblovali URL niko ništa ne bi posumnjao.


Pa jeste, a i to je prilično trivijalan posao. Ustvari, ne samo trivijalan nego se smatra i dobrom praksom, tako da me pomalo plaši saznanje da su to pravili neki šošoni. Evo, pogledaj na primer kako je ovde na blogu perfektno urađena identifikacija blogova, komentara, pa čak i juzera. Da nije tako dobro urađeno ja nikad recimo ne bih mogao da čitam obrisane blogove iz rss klijenta.
maksa83 maksa83 09:50 14.01.2022

Re: damage control

Da nije tako dobro urađeno ja nikad recimo ne bih mogao da čitam obrisane blogove iz rss klijenta.

maliperica maliperica 15:08 14.01.2022

Re: damage control

alselone
Evo šta je pisalo na transparentu koji su im oduzeli:

Transparent je glup ko noga.


није ствар у томе да ли је глуп или паметан.
Већ у томе због чега неком смета .
У "демократској држави "

....
Јбте, како увек вршите замену теза.
И избегавате суштинуу.



8c_competizione 8c_competizione 15:14 14.01.2022

Re: damage control

maksa83
ako već pođemo od pretpostavke da je muljanje u pitanju, meni je intrigantno zašto je Noletu stalo da po svaku cijenu ostane i formalno nevakcivisan.

To je zanimljivo, reklo bi se da je VJERA u pitanju. Sa mojim drugarom u vojsci bila dva Jehovina svedoka, braća blizanci. Oni kao što znamo ne smeju da pipnu oružje, i bila tak'a vremena da ako zbog progovora savesti hoćeš da služiš bez oružja - može, ali dve godine. I kaže ovaj da im je kapetan nudio da samo potpišu da su zadužili puške, ne moraju nikad ni da ih vide a kamoli pipnu, međutim ovi su i to odbili i odgulili 2 godine.


Max, ok jel mu vera nalozila da putuje tamo gde su "otvoreno zatvorili" granice nevakcinisanima?

Je li mu se prikazalo u snu da treba da ide pozitivan na slikanje sa decom i da urucuje nagrade?

Je li mu se bogojavilo da pozitivan daje interview?

ili je bio rukopomilovan da se pojavi u Spaniji?

da izbines, postoje dva odgovora:

prvi, da je po slovu zakona sposoban da sam misli, sto navodi posle svega ucinjenog da je moralna nistica.

drugi, ako zaista misli da mu slogan "samo sam hteo da pimpam lopticu", mislim da mu treba, kao ocigledno infantilnom, odrediti zakonskog zastupnika, posto njegovi roditelji ocigledno nisu ni sami u stanju da svhate sta rade.
softelectronics_e softelectronics_e 15:19 14.01.2022

Re: damage control

8c_competizione
maksa83
ako već pođemo od pretpostavke da je muljanje u pitanju, meni je intrigantno zašto je Noletu stalo da po svaku cijenu ostane i formalno nevakcivisan.

To je zanimljivo, reklo bi se da je VJERA u pitanju. Sa mojim drugarom u vojsci bila dva Jehovina svedoka, braća blizanci. Oni kao što znamo ne smeju da pipnu oružje, i bila tak'a vremena da ako zbog progovora savesti hoćeš da služiš bez oružja - može, ali dve godine. I kaže ovaj da im je kapetan nudio da samo potpišu da su zadužili puške, ne moraju nikad ni da ih vide a kamoli pipnu, međutim ovi su i to odbili i odgulili 2 godine.


Max, ok jel mu vera nalozila da putuje tamo gde su "otvoreno zatvorili" granice nevakcinisanima?

Je li mu se prikazalo u snu da treba da ide pozitivan na slikanje sa decom i da urucuje nagrade?

Je li mu se bogojavilo da pozitivan daje interview?

ili je bio rukopomilovan da se pojavi u Spaniji?

da izbines, postoje dva odgovora:

prvi, da je po slovu zakona sposoban da sam misli, sto navodi posle svega ucinjenog da je moralna nistica.

drugi, ako zaista misli da mu slogan "samo sam hteo da pimpam lopticu", mislim da mu treba, kao ocigledno infantilnom, odrediti zakonskog zastupnika, posto njegovi roditelji ocigledno nisu ni sami u stanju da svhate sta rade.

Mislim da ti nisi u pravu.
8c_competizione 8c_competizione 15:22 14.01.2022

Re: damage control

maksa83
...Ako su ovi stvarno muljali sa kovid sistemom da mu izdaju antidatiran (fejk) sertifikat, onda ga sada imaju u šaci. To u nekoj supermračnoj projekciji znači da Novak Đoković može da postane prijatelj kartela i npr. za koji mesec kaže na televizoru kako je Aleksandar Vučić neštoneštobudućnostskrozdojaja. Ako misliš da je to nemoguće imao si mali privju cele stvar kada su se pre neki dan Vučiću bogznakako javno zahvaljivali ljudi koji su po zanimanju Noletov otac i Noletov brat. Potonji je već imao takve izlete.


nesto cisto sumnjam, posto je Vucko poceo da ga pusta niz vodu (doduse Brnabicka je bila zaduzena za povlacenje sajle na vodokotlicu)

ovo postaje vruc krompir cak i za NjKV
docsumann docsumann 16:03 14.01.2022

Re: damage control

8c_competizione
maksa83
ako već pođemo od pretpostavke da je muljanje u pitanju, meni je intrigantno zašto je Noletu stalo da po svaku cijenu ostane i formalno nevakcivisan.

To je zanimljivo, reklo bi se da je VJERA u pitanju. Sa mojim drugarom u vojsci bila dva Jehovina svedoka, braća blizanci. Oni kao što znamo ne smeju da pipnu oružje, i bila tak'a vremena da ako zbog progovora savesti hoćeš da služiš bez oružja - može, ali dve godine. I kaže ovaj da im je kapetan nudio da samo potpišu da su zadužili puške, ne moraju nikad ni da ih vide a kamoli pipnu, međutim ovi su i to odbili i odgulili 2 godine.


Max, ok jel mu vera nalozila da putuje tamo gde su "otvoreno zatvorili" granice nevakcinisanima?

Je li mu se prikazalo u snu da treba da ide pozitivan na slikanje sa decom i da urucuje nagrade?

Je li mu se bogojavilo da pozitivan daje interview?

ili je bio rukopomilovan da se pojavi u Spaniji?

da izbines, postoje dva odgovora:

prvi, da je po slovu zakona sposoban da sam misli, sto navodi posle svega ucinjenog da je moralna nistica.

drugi, ako zaista misli da mu slogan "samo sam hteo da pimpam lopticu", mislim da mu treba, kao ocigledno infantilnom, odrediti zakonskog zastupnika, posto njegovi roditelji ocigledno nisu ni sami u stanju da svhate sta rade.



ustvari postoji samo jedan - bespotrebno si maliciozan.
Spiridon Spiridon 18:35 15.01.2022

Re: damage control

crossover
maksa83
Inače mislim da je nemoguće izvesti tu muljačinu savršeno tako da ne može da se izbunari da si muljao, barem ovako kako je stvar napravljena.


Nema šta da misliš, nemoguće je da se sakrije muljanje po bazi kako god da je cela arhitektura napravljena. Samo ako postoji volja i znanje može da se vidi ko je bio ulogovan, kada, i sve šta je radio. Čak i ako je bilo sinhronizacije sa oflajn bazom (za laike, to je ono kad vam kažu ne radi nam internet pa ne možemo da vam vidimo stanje). Čak i ako je gađao bazu skriptovima, dakle neko ko zna znanje i ima pristup, i on teško može da se sakrije. Nema mnogo tajni u ovom relacionom svetu u kome živimo.


Tačno
Blade Runner Blade Runner 16:51 13.01.2022

Solidarnost

"Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina."

Vakcinisan sam i solidaran sa zdravstvenim radnicima ne samo zato sto imam zdravstvene radnike u porodici vec mislim da je to profesija koja zasluzuje bezrezervnu podrsku svih. Da li je ova solidarnost mutually exclusive sa mojom solidarnosu sa Novakom? Novak nikad nije rekao da je protiv vakcinacije i da misli da drugi ljudi ne treba da se vakcinisu, vec samo da ON ne zeli da se vakcinise. Cak ni to nije nikada eksplicitno rekao, vec se samo nije vakcinisao. To je meni potpuno razumljivo jer on nema potrebu da menja ista u svom telu - masini koja vec perfektno radi. Zasto bi on bio obavezan da se vakcinise poluefikasnom vakcinom samo zarad necije ideje da svi bez izuzetka, bez obzira kojoj starosnoj grupi pripadaju i bez obzira na zdravstveno stanje treba da se vakcinisu? Vakcinisanje svih koji disu mozda bi i bilo u redu da vakcina radi kao npr one za decije bolesti kojima smo svi pa i on vakcinisani. Nazalost ove vakcine su se pokazale kao efikasne jedino u sprecavanju jacih simptoma (ponekad ni u tome), nisu sprecile zarazu u potpunosti i sigurno ne sprecavaju sirenje virusa. Americki CDC je objavio podatke da je 75% smrtnih slucajeva od virusa u toj zemlji pored korone imalo bar jos 4 oboljenja. Cemu onda prisiljavati zdrave i mlade ljude da se vakcinisu? Zasto primoravat bilo koga da uzme nesto sto eventualno moze samo njemu samom da pomogne? Kontrola? Power play? Birokratska masturbacija?
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:01 13.01.2022

Re: Solidarnost

Blade Runner
"Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina."

Vakcinisan sam i solidaran sa zdravstvenim radnicima ne samo zato sto imam zdravstvene radnike u porodici vec mislim da je to profesija koja zasluzuje bezrezervnu podrsku svih. Da li je ova solidarnost mutually exclusive sa mojom solidarnosu sa Novakom? Novak nikad nije rekao da je protiv vakcinacije i da misli da drugi ljudi ne treba da se vakcinisu, vec samo da ON ne zeli da se vakcinise. Cak ni to nije nikada eksplicitno rekao, vec se samo nije vakcinisao. To je meni potpuno razumljivo jer on nema potrebu da menja ista u svom telu - masini koja vec perfektno radi. Zasto bi on bio obavezan da se vakcinise poluefikasnom vakcinom samo zarad necije ideje da svi bez izuzetka, bez obzira kojoj starosnoj grupi pripadaju i bez obzira na zdravstveno stanje treba da se vakcinisu? Vakcinisanje svih koji disu mozda bi i bilo u redu da vakcina radi kao npr one za decije bolesti kojima smo svi pa i on vakcinisani. Nazalost ove vakcine su se pokazale kao efektivne jedino u sprecavanju jacih simptoma (ponekad ni u tome), nisu sprecile zarazu u potpunosti i sigurno ne sprecavaju sirenje virusa. Americki CDC je objavio podatke da je 75% smrtnih slucajeva od virusa u toj zemlji pored korone imalo bar jos 4 oboljenja. Cemu onda prisiljavati zdrave i mlade ljude da se vakcinisu? Zasto primoravat bilo koga da uzme nesto sto eventualno moze samo njimu da pomogne? Kontrola? Power play? Birokratska masturbacija?

Pored apsolutnog slaganja sa ovim komentarom da prepričam izjavu, povodom vakcinacije, francuske novinarke koja piše o tenisu za Figaro.
Novak radi izuzetne vježbe, tijelo ponekad stavlja i na nezamisliva iskušenja ali maksimalno izbjegava sječenje i bockanje istog. Izgubio više značajnih pobjeda i titula zbog toga što je i neophodnu operaciju pokušao izbjeći. Kada je to pokušao izbjeći onda je očekivano da sve uradi da ne bude vakcinisan, po svoj prilici nepotrebno, i vakcinama nedovoljno ispitanim.

bene_geserit bene_geserit 18:15 13.01.2022

Re: Solidarnost

Cemu onda prisiljavati zdrave i mlade ljude da se vakcinisu? Zasto primoravat bilo koga da uzme nesto sto eventualno moze samo njemu samom da pomogne? Kontrola? Power play? Birokratska masturbacija?

"tyrannical laws should be disobeyed wherever they can"
Meni tu počinje i završava se diskusija o ovome.
bene_geserit bene_geserit 18:23 13.01.2022

Re: Solidarnost

Nego krenuo pritisak na Spotify da cenzoriše Joe Rogan-a.

softelectronics_e softelectronics_e 19:15 13.01.2022

Re: Solidarnost

bene_geserit
Nego krenuo pritisak na Spotify da cenzoriše Joe Rogan-a.


Ne pratim!
Daj neki podatak, zašto žele istoga da cenzurišu?
alselone alselone 19:18 13.01.2022

Re: Solidarnost

Nego krenuo pritisak na Spotify da cenzoriše Joe Rogan-a.

Naravno, samo smeta i postavlja glupa pitanja.

docsumann docsumann 19:23 13.01.2022

Re: Solidarnost

Joe DMT Rogan
bene_geserit bene_geserit 19:27 13.01.2022

Re: Solidarnost

Daj neki podatak, zašto žele istoga da cenzurišu?

Imao je Dr. Robert Malone kao gosta pre koju nedelju.

270 Angry Scientists Cite MSM 'Fact Checks' In Open Letter Urging Spotify To Censor Joe Rogan
alselone alselone 19:29 13.01.2022

Re: Solidarnost

Malone, an expert in mRNA vaccine technologies who trained at UC Davis, UCSD and the Salk Institute, was suspended by Twitter with no explanation on Thursday.

Klovnovi.
softelectronics_e softelectronics_e 19:30 13.01.2022

Re: Solidarnost

bene_geserit
Daj neki podatak, zašto žele istoga da cenzurišu?

Imao je Dr. Robert Malone kao gosta pre koju nedelju.

270 Angry Scientists Cite MSM 'Fact Checks' In Open Letter Urging Spotify To Censor Joe Rogan

Neka Džo dođe na ovaj blog, ovde nema cenzure!
Ouuu, veit!
8c_competizione 8c_competizione 15:04 14.01.2022

Re: Solidarnost

Blade Runner
"...Novak nikad nije rekao da je protiv vakcinacije i da misli da drugi ljudi ne treba da se vakcinisu, vec samo da ON ne zeli da se vakcinise. Cak ni to nije nikada eksplicitno rekao, vec se samo nije vakcinisao. To je meni potpuno razumljivo jer on nema potrebu da menja ista u svom telu - masini koja vec perfektno radi. ...


Ajde da krenemo, deo po deo...

Masini koja perfektno radi? koliko se secam, dva puta je vec bio bolestan od korone. Da mu je telo tako "perfektno" kao sto pises, pretpostavljam da se ne bi razboleo, ili?

Novak je vec odavno ne samo neki tamo gradjanin Djokovic, vec je postao institucija, javna licnost sa uticajem. U tom smislu njegova izjava kako ON, njegova malenkost, jelte, jeste itekako izjava u korist antivakserskog pokreta.

E sada, ok razumem, ima covek prava da kaze da ne zeli da se vakcinise i da trazi da se postuje njegova odluka da on sam donosi odluke o svom telu, ok? Ako trazi postovanje od drugih, zasto ne postuje TUDJE odluke da ne zele da rizikuju sirenje virusa tako sto bi dozvolili ulazak u zemlju nevakcinisanima? S kojim pravom? Jel Novak misli da su njegova prava bilo kako vaznija od prava drugih ljudi? Ili njegove odluke bitnije od odluka drugih ljudi? I da pri tom zaobilazi pravo-obavezujucu odluku drzave pokusavajuci da udje na mala vrata?

E sada da dodjemo i do toga oko njegove odluke da, pored pozitivnog testa, ode da se slika sa decom i da urucuje pehare?

Ili da ide u Spaniju (oznacenu kao viskorizicnu zemlju) i da "zaboravlja" da prijavi da je bio tamo?

Neosporno je da je ponasanje AO organizatora pre svega izazvalo ovaj pravni haos i da mu nisu ni trebali organizovati vizu. Trebali su mu poslati odbijenicu i time resiti problem. Z ato mislim da treba da ih tuzi, posto su mu dali indicija da moze da dodje i da ucestvuje na turniru (to sto je on mulac, ne znaci da i oni mogu tako da se ponasaju).

Ni njegovo prelezavanje corone prvi put mu nije pomoglo da se ne zarazi drugi put. Vakcine koje imamo protiv Corone su trenutno jedino sredstvo koje pomaze (uz lekove) da se sprece tezi slucajevi. To sto su imali ostala oboljenja ne znaci da neka od tih oboljenja nisu povezana sa LONG COVID-om.

Blade Runner
"Zasto primoravat bilo koga da uzme nesto sto eventualno moze samo njemu samom da pomogne?"


e vidis, tacno tu i ti sam odlicno uvidjas kolika je u stvari njegova sebicnost. Da se svi vakcinisu, virusu bi ostalo znatno manje sansi da se uabci u neciji organizam i da dobije sansu da dalje mutira. Nauka je lepo sve objasnila, jedini problem je to sto ljudi veruju vise Baba Vangama, Kleopatri i YouTuber-ima, nego li strucnjacima u toj oblasti.
bene_geserit bene_geserit 21:27 14.01.2022

Re: Solidarnost

st.jepan st.jepan 16:58 13.01.2022

Nego...

Zar ne bi bilo najpametnije da uskoči u prvi avion za Beograd?
Dabome, ako ga tamošnje vlasti puste.
Jer ako se bude dalje kurčio, a posebno ako ga pripuste na tutnir, vrlo je moguća katastrofa. Ne samo zbog mogućnosti suđenja, več i zbog bezmalo izvesnost da neće stići do finala. Posle svega što je tamo preživeo, igrati na njegovom nivou..., ma kakvi! Osim ako je stvarno to što za njega kaže otac, dakle Bogo-Čovek.
maksa83 maksa83 17:05 13.01.2022

Re: Nego...

Osim ako je stvarno to što za njega kaže otac, dakle Bogo-Čovek.

Pazi, auto ide na beMzin, traktor na dizel, a Srbin na inat.
st.jepan st.jepan 17:07 13.01.2022

..

...
softelectronics_e softelectronics_e 19:02 13.01.2022

Re: Nego...

maksa83
Osim ako je stvarno to što za njega kaže otac, dakle Bogo-Čovek.

Pazi, auto ide na beMzin, traktor na dizel, a Srbin na inat.

Delimično saglasan!
Jer - da se Nolo uzdao samo u inat, dogurao bi do fenomenalnog 69. mesta (kao nekada naši skijaši).
Ali, Nolo ne 'ide' na inat, nego na besomučni trening i saradnju sa, gotovo, najboljima od najboljih.
Setimo se samo ćelavog Austrijanca, doktora nauka, kondicionog trenera dugi niz godina.
Pa Vajde, fenomenalnog trenera (i ostalih).
Pa najboljih fizioterapeuta, svoga kuma, te ovoga fenomenalnoga maloga Argentinca.
Dakle, inat tu nije igrao previše ulogu.
nicknaylor nicknaylor 17:12 13.01.2022

Primus inter pares

Za mene licno ne postoji nikakva solidarnost sa Novakom ni na kojem osnovu sem vezano za tretman na granici. On kao i vecina (ne mogu da kvantifikujem ali mi je poslednjih 30ak godina zivota u dijaspori ukazalo na to) Srba ima potrebu da stvara neprijatelje ulazeci u nepotrebne konflikte, dokazivanja, dizanja intenziteta rasprave, prekomerne dramaticnosti itd itd.

Moj kolega na poslednjem "department meeting-u" poreklom sa Kipra je prokomentarisao da nije video skorije sportistu koji ume bolje/vise da stvori neprijatelje.

Imam svoje teorije/misljenje o tome zasto je Srbima potrebno da glorifikuju nekog, zasto im je potreban vodja, zasto svi pricaju o tome da im smeta nered a pokusavaju da love u mutnom kad god se ukaze prilika itd itd. Naravno da ima i drugih drzava gde je korupcija, mito, nepotizam modus operandi / vivendi i videh to u raznim drzavama / kontinentima ali mi se cini da smo mi to u Srbijici izdigli na nivo umetnosti

Zdravstveni radnici su iscrpljeni i na izmaku snage svuda u svetu. Da je do mene ja bih mnogo vise paznje u medijima posvetio tome nego izjavama tipa "slusao si Nemanjicka zvona"... nazalost mislim da ce stanje biti jos gore i jedino se nadam da ce virus sam od sebe oslabiti vremenom tako da dodjemo do nivoa skoro sigurne infekcije ali bez velikih posledica po vecinu. Moze lako da nam se desi da se na kraju sve svede na genetiku. Ko prezivi pricace.
softelectronics_e softelectronics_e 19:13 13.01.2022

Re: Primus inter pares

nicknaylor

...

Moj kolega na poslednjem "department meeting-u" poreklom sa Kipra je prokomentarisao da nije video skorije sportistu koji ume bolje/vise da stvori neprijatelje.
...

Kaži ti tvom kolegi sa Kipra da ne bi bilo loše da nosi naočari kada gleda Đokovića.
I da ne priča gluposti.
Kaži mu to 'lagano' da se ne naljuti.
Jer je Nolo uspeo sasvim sam da postigne da mu aplaudira bar '30 od svih 100' onih koji su mu ranije zviždali.
Bez ičije pomoći, za razliku od onih koji su imali svu (i medijsku) pomoć kada je 'svih tih 100' za njih navijalo.
Prema tome, Nolo samo napred!
nicknaylor nicknaylor 19:17 13.01.2022

Re: Primus inter pares

softelectronics_e
nicknaylor

...

Moj kolega na poslednjem "department meeting-u" poreklom sa Kipra je prokomentarisao da nije video skorije sportistu koji ume bolje/vise da stvori neprijatelje.
...

Kaži ti tvom kolegi sa Kipra da ne bi bilo loše da nosi naočari kada gleda Đokovića.
I da ne priča gluposti.
Kaži mu to 'lagano' da se ne naljuti.
Jer je Nolo uspeo sasvim sam da postigne da mu aplaudira bar '30 od svih 100' onih koji su mu ranije zviždali.
Bez ičije pomoći, za razliku od onih koji su imali svu (i medijsku) pomoć kada je 'svih tih 100' za njih navijalo.
Prema tome, Nolo samo napred!


Naravno da ne, ja za razliku od Vas nemam naviku da necije sasvim validno misljenje karakterisem tako pausalno i uvredljivo. To je naravno da vaspitanja. To each his own.
softelectronics_e softelectronics_e 19:28 13.01.2022

Re: Primus inter pares

nicknaylor
softelectronics_e
nicknaylor

...

Moj kolega na poslednjem "department meeting-u" poreklom sa Kipra je prokomentarisao da nije video skorije sportistu koji ume bolje/vise da stvori neprijatelje.
...

Kaži ti tvom kolegi sa Kipra da ne bi bilo loše da nosi naočari kada gleda Đokovića.
I da ne priča gluposti.
Kaži mu to 'lagano' da se ne naljuti.
Jer je Nolo uspeo sasvim sam da postigne da mu aplaudira bar '30 od svih 100' onih koji su mu ranije zviždali.
Bez ičije pomoći, za razliku od onih koji su imali svu (i medijsku) pomoć kada je 'svih tih 100' za njih navijalo.
Prema tome, Nolo samo napred!


Naravno da ne, ja za razliku od Vas nemam naviku da necije sasvim validno misljenje karakterisem tako pausalno i uvredljivo. To je naravno da vaspitanja. To each his own.

Izvini!
Njegovo mišljenje nije validno.
Naprotiv!
Jer je protiv Nola upregnuta 'sva mašinerija' otkako je postalo jasno da će 'miljenicima' da pomrsi konce.
I Nolo je uspeo, sam, da im pomrsi konce, te da, čak, dobar deo publike dobije na svoju stranu.
Samo svojom igrom na terenu.
Jer ne mogu da mu ne aplaudiraju.
Jer je najbolji.
Samo ovo opiranje da mu priznaju da je najbolji svih vremena je, više nego, indikativno.
Onome ko zna da posmatra je sve jasno.
No, u pravu si!
Zbog kolegijalnih odnosa, nije dobro da mu prenosiš šta sam ja napisao, da ne bi delovalo paušalno i uvredljivo.
Drži se ti njegovog 'validnog' mišljenja.
Tako da tvoj drugar greši, bez obzira što je tvoj drugar - ili samo kolega.
maliperica maliperica 15:00 14.01.2022

Re: Primus inter pares

nicknaylor
Za mene licno ne postoji nikakva solidarnost sa Novakom ni na kojem osnovu sem vezano za tretman na granici.


То је потпуно јасно .
Држи се идеологије својих господара.
Ринтај.

И пусти нас на миру да се бавимо и својим пријатељима и својим непријатељима.
Твоје торије су твоје - задржи их за себе.
Јер нису проверљиве, нити утемељене на рационалним аргументима.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana