Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 14:19 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

Ima tu više problema, čim tražiš frezu, znači da imaš objekat, gde bi je držao (sa ostalim alatima), a sve to može da se ukrade, pa treba dobro da se obezbedi.

Ako nemaš nameru da češće dolaziš, onda bolje se dogovori sa nekim lokalcem da ti to održava i pazi (uz neku novčanu nadoknadu naravno).

Ako misliš češće da dolaziš, onda povedi celu porodicu, pa provedite vikend(e) sa noćenjem.

Voćnjak tu i tamo, ali bašta traži veću pažnju, pored pripreme i đubrenja, traži navodnjavanje i prskanje, inače nećeš da imaš ništa.

Nama su prošle godine smrdibube uništile skoro sav paradajz i papriku, dok nismo počeli da prskamo smešom vode i sode bikarbone.

Takođe, lopovi oće i voćnjak da oberu ako nisi tu često ili ako nema ko da pazi.


Све је већ испробано, жена и ја већ неколико година одржавамо башту - мало парадајз, лук црни и бели, тиквице, краставце, цвеклу, бундеве за супу, першун и све то некако стижемо.
Али морам да нађем начин да смањим коров, за сада пкевимо ручно, тражим неко средство које се полије против корова а да није штетно после за нас.
Сређен је чере да може да се спава (50м2), купатило, само изолацију да урадим и ето мене одатле на посао.


U svakom slučaju, pivo ispred prodavnice ti ne gine :)

А то никако, где је једно, ту је и пето а онда ...
gvozden1 gvozden1 14:36 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

Али морам да нађем начин да смањим коров,

Nema šta da tražiš, odeš pa kupiš :)

softelectronics_e softelectronics_e 14:37 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

omega68

...

Све је већ испробано, жена и ја већ неколико година одржавамо башту - мало парадајз, лук црни и бели, тиквице, краставце, цвеклу, бундеве за супу, першун и све то некако стижемо.
...

Kada si pomenuo bundeve za supu (mislim da si, ipak, mislio za čorbu), mi imamo, takođe, naše bundeve.
Malo je reći da čorbu od bundeva obožavam.
A i moja žena je napravi, ali, savršeno.
No, jedan moj drugar iz okoline Obrenovca, izvorno negde preko puta Makse u Bulevaru, ali sada većinu vremena provodi u jednom selu kod Obrenovca, gotovo svaki puta kada dođe do grada, donese nam jednu od svojih bundeva.
To je nešto neverovatno.
On ima i neku metodologiju da ih stavi u slamu, pa ih dosta očuva, tako da ima i preko zime.

omega68 omega68 14:46 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

odeš pa kupiš :)

значи то је то?
већ сам видео али ми је драго да проверим код струке :)
gvozden1 gvozden1 14:52 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

omega68
odeš pa kupiš :)

значи то је то?
већ сам видео али ми је драго да проверим код струке :)

Radi provereno, ja koristim baš taj, a ima i drugih.

Isfrezuješ lepo, poprskaš, bilo bi dobro pred neku kišu, sačekaš dan dva, i sadiš, seješ šta hoćeš.

Nekad je uspeh apsolutan, ni jedna travka, a i ako ne bude baš tako, redukuje korove makar 70 posto.
alselone alselone 14:59 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

poprskaš

znao sam
alselone alselone 15:00 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

omega, samo uzmi neku što pliće kopa, kad te sahrane u dnu dvorišta da te ne prekopaju kasnije

milisav68 milisav68 15:09 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

omega68

Ето ми је ћера данас код тебе, играју против Совине екипе, сигурно знаш Сову он је тамо легенда

Noćna ptica, četri slova :)

Znam Sovu odavno, nekad smo igrali basket u gimnaziji, sad se ušemio sa ovim agentima, pa malo maltretira decu.Svađo sam se s njim zbog moje ćerke, rekao sam mu da neće u profesionalce, već samo malo da se izjuri.

E, a za korov, ne postoji neotrovan pesticid :)

Mada, može da se prska u jesen, pa da ga na proleće bude dosta manje, a i manje otrova.To možeš da se raspitaš u poljoprivrednim apotekama.

Za objekat - super, možete tamo da budete kad otopli, i dok je relativno toplo na jesen, taman se tad i završe svi radovi.Auto, neki mali potrošač i vozi :)

Meni Clio 3 dci troši 3,5L na otvorenom.
gvozden1 gvozden1 15:13 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

alselone
poprskaš

znao sam

I ja kako ćeš ti da reaguješ :)
omega68 omega68 16:48 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

omega, samo uzmi neku što pliće kopa, kad te sahrane u dnu dvorišta da te ne prekopaju kasnije


poprskaš

znao sam

I ja kako ćeš ti da reaguješ :)

ne kOntam
Znam Sovu odavno

Dobiše ove moje :)
ok, moja samo napravi poneku ličnu i izvede dva auta( tešim se da je mlađa godinu dana )
alselone alselone 16:50 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

ne kOntam

To je gvozdenova i moja neka rasprava oko korišćenja hemije.
gedza.73 gedza.73 17:09 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници


omega68
Има ли ко добар савет која машина ради најбоље посао орања, фрезирања и кошења траве - ИСТОВРЕМЕНО, ткз. три у један?

Sve što radi više poslova, ne radi ni jedan dobro.

Gvozden je dobro rekao. A i stvarno ima različitih škola mišljenja. Međurednu obradu rade sa alatkama koje ulaze u red (hidraulika... snalaze se i sa pneumatskim klipovima al' gde si video bager da kopa zemlju na vazduh?). Tu imaš dve kategorije sa više podvrsta. Jedno je freza, drugo je tanjirača (koja može da okreće osovinu sa tanjirima mehanički ili na hidropogon) plus nagib sa hidraulikom ili mehanički, hladnjaci, elektronika i ostale pčkematerine.

Ovo prvo (freza) je bolje pošto zatvara zemlju i više uništi travu pa sporije raste (trava). Ali ne možeš da ideš brzo. Tanjirača odradi brže samo što ostavlja busike (sunce, vetar suši zemlju) i po pravilu se koristi tamo gde postoji kap po kap.

Sredinu, dok se voćnjak ne formira, možeš da radiš frezom, plugovima, podrivačem, tanjiračom al' i tu ima caka (ispraviće me Gvozden gde budem pogrešio). Ljudi koriste ratarski (čvršći je) podrivač koji, kad drvo bude starije, kida žile posebno što većina ljudi dolazi do samog stabla kako bi se što više a lakše obradilo a posle im se to obije o glavu.

Postoje voćarski podrivači koji nose radna tela poput gibnjeva (više ploča) pa 'poskoče' preko debele žile a sitne pokidaju dok ratarski (25x25) kida redom.

Sredinu možeš da kosiš ako je voćnjak 'zreo'. Plužni deo (sredina kuda prolaziš traktorom sa svim priključnim mašinama) se razbija tzv. depozitorima al za to treba jak traktor sa prednjom vučom. Nije nešto komplikovano. Na ramu imaš dva ripera

koji prate trag točkova i nekih 50-60-70 cm razbije sve kroz zemlju. Još ako imaš depozitor pa on ubaci đubre u taj kanal (pred zimu) to sve zajedno pokida vrhove žila, kanali se pretvore u rastresitu zemlju, đubre se rastopi i vuče pravo u plod preko novostvorenih, podmlađenih žilica.

Opet neki koriste samo hemiju. Ili komplikovano, skupo, fabrički ili jednostavno priručnom alatkom poliješ sve do drveta.

Sve ovo je isplativo kod većih poseda. Za ovako malo si i ti i Gvozden i Milisav u pravu. Možeš da na'vataš nekog par puta al' samo odlažeš jer sigurno neće svaki put da ti obrađuje. pametno je, po meni, da uradiš ove godine dobru obradu i da nekome platiš. Da ti preore sa trobraznim malim u krst, prođe tanjiračom a oko drveta riljaj Lazo.

što se tiče freza. Postoje motokopačice koje pogone motičice. To je ova IMT. One su malo zeznute jer se dešavalo da krenu u rikverc i da naprave čudo. A u leto, kad je zemlja suva ima da te polomi i skoro nikakav efekat nećeš da postigneš. Freza je nešto drugo jer ima diferencijal sa trkačima, stabilnija je, jača, bolje obrađuje u poređenju sa motokopačicom.


Što se tiče sušenja. Na male količine može da ti neko krčmi na pijaci. Za veće i ozbiljnije poslove ti treba veća sušara, za čišćenje koščica, parenje, tretiranje da ne uhvati plesan i ubuđa se... Nije neka tehnika ali treba ulaganje i samo sušenje je krvav, dvadesetčetvoročasovni posao.

Nemam voćnjak (u stvari lažem imam par jabuka, krušaka, višanja i tri trešnje) pa dajem savete koji možda nisu najbolji (Gvozden je i iskusan i u materiji).

gedza.73 gedza.73 17:20 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

opet ja
jednostavno priručnom alatkom poliješ sve do drveta.

Postoje pumpe (slična funkcija kao pumpa na atomizeru) ali su na 12 V pa ti ne treba pogon. Bukvalno staviš u kolica akumulator, zakačiš tu pumpu, u kantu sipaš pesticide a levo, desno ti dvoje nose šipku i prskaju.

Pa onda mašti na volju. Umesto da vodiš dvoje koji će da te nerviraju napraviš ram koji pokriva ono što hoćeš da poliješ, vrhove koji ti ulaze u red uradiš preko opruge (zavariš maticu u čelo kako bi podešavao otpor) da bude fleksibilno, obiđe drvo i vrati se ponovo na sredinu, madmaks mašinu da se voziš.

Samo opet mora snaga. Ako ne povadiš oko drveta izdanke i poliješ u najboljem slučaju si usporio rast, u najgorem si osušio stablo ako pesticidi padnu na listove tih izdanaka (glifosal)
loader loader 19:25 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници



Другари,
може ли без дигресије?
Молио бих.
Није забрањено да се напише блог о било којим ратарско-механисистичким стварима.

gedza.73 gedza.73 19:32 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

Izvini.
loader loader 20:15 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

gedza.73
Izvini.


Oh, ne... nisam mislio da izazovem takvu žalostiju... Samo sam drugarski napomenuo.

Nego, ozbiljno, mogao bi da se napumpa jedan blog o ratarsko-traktorskoj Srbiji.

?


loader loader 20:19 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

Што се ненамерних дигресивних елемената тиче...
Нађимо неку заједничку црту са темом блога. Рецимо - "Новак, власник највећег и најпрофитабилнијег стада оваца у Аустралији, који запошљава само Абориџине који имају одличну плату и сва радничка права, на мети овчарског рекет-лобија који жели ту вуну, а тениска вакцина само изговор".

Тај блог би ...
milisav68 milisav68 21:44 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

loader
Што се ненамерних дигресивних елемената тиче...
Нађимо неку заједничку црту са темом блога. Рецимо - "Новак, власник највећег и најпрофитабилнијег стада оваца у Аустралији, који запошљава само Абориџине који имају одличну плату и сва радничка права, на мети овчарског рекет-лобија који жели ту вуну, а тениска вакцина само изговор".

Тај блог би ...

[url=https://www.cnbctv18.com/sports/damage-control-djokovic-holds-80-of-danish-firm-developing-covid-treatment-claims-ceo-12178482.htm]Damage control: Djokovic
holds 80% stake in Danish firm developing COVID treatment, claims CEO[/url]

Ne znam šta radim pogrešno, na opciji pregledaj, sve stoji kako treba, a posle objavi se desi ovo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:00 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

milisav68
loader
Што се ненамерних дигресивних елемената тиче...
Нађимо неку заједничку црту са темом блога. Рецимо - "Новак, власник највећег и најпрофитабилнијег стада оваца у Аустралији, који запошљава само Абориџине који имају одличну плату и сва радничка права, на мети овчарског рекет-лобија који жели ту вуну, а тениска вакцина само изговор".

Тај блог би ...

[url=https://www.cnbctv18.com/sports/damage-control-djokovic-holds-80-of-danish-firm-developing-covid-treatment-claims-ceo-12178482.htm]Damage control: Djokovic
holds 80% stake in Danish firm developing COVID treatment, claims CEO[/url]

Ne znam šta radim pogrešno, na opciji pregledaj, sve stoji kako treba, a posle objavi se desi ovo.

Ja upravo vidio tu vijest na b 92. Izjava direktora firme, ako nije lažna vijest:
Vest da je kompanija u vlasništvu Đokovića potvrdio je i izvršni direktor te kompanije za Rojters.

"Sa našom inovativnom i pronicljivom RRM tehnologijom, nastojimo da pomognemo čovečanstvu razvijajući tretman i lek za retroviruse i rezistentne bakterije. Naš visoko kvalifikovan tim biohemičara, fizičara, inženjera i programera neumorno je radio da dovede "QuantBioRes A/S" na čelo industrije." "Da bismo obezbedili odlična rešenja, posvećujemo vreme i resurse da precizno predvidimo hemijska i fizička svojstva molekula, što može biti korisno u mnogim oblastima nauke, posebno u medicini."

omega68 omega68 22:32 19.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

loader


Другари,
може ли без дигресије?
Молио бих.
Није забрањено да се напише блог о било којим ратарско-механисистичким стварима.


Ох, гос'н домаћине па Ви бар знате правила овде:)
Колико сам се пута трудио, само драги Бог и Пајић знају, да срочим нешто паметно и у аманет остављено на овом светом месту, али онда, ничим изазвано и ненадано, већ у првом коментару крене троловање и кењање по глави аутору да се, аутор, запита шта је то Створитељу згрешио и какве предачке грехе мора да окајава.
Елем, овде сам свесно започео то релаксирање теме да се расправа мало скрене од уобичајене завршнице са Ч/П на крају, онако рутинирано.
Да не бих ја, на пример, морао да приметим, крајње антимизогино, да неке особе пате од недостатка пажње и да је боље да огласе да продају стан него да смарају блогере.
Постоји та прича, додуше на нивоу урбане легенде, да старији људи у недостатку дружења са исписницима који су помрли или су у статусу биљке, огласе да продају стан не би ли се јављали купци и током тих разговора би се,, продавци" мало испричали са неким. И тако из дана у дан.
Па се тако и сам нађох у сличној позицији да испитујем стручњаке за нове и нове савете, где схватих да Геџу морам поново да видим у некој ердоглијској кафани, као ономад кад смо се, осим Геџе, запили блоговатељ и ја и понудим му, мислим на Геџу, да своју докторску дисертацију објави код мене на блогу што би имало позитивно бројање у мом сивију.
loader loader 00:27 20.01.2022

Re: Земљоделници и почетници

Ох, гос'н домаћине па Ви бар знате правила овде:)


Kako ne bih znao pravila?!


већ у првом коментару крене троловање


Nemojmo tako. To su samo nerazumljive onomatopeje.

неке особе пате од недостатка пажње


Neke? Koje su to tačno? Tolerisanje ovako neodređenihj (dis)kvalifikacija bi mi se kao autoru bloga mogle pripisati kao zavera protiv države. Recite, slobodno. Ovde nema niskih udaraca.


као ономад кад смо се, осим Геџе, запили блоговатељ и ја


Ne bismo ovde promociju alkoholizma, zar ne?
Za neke ni blogovanje nije daleko od zavisnosti (?! ), ali, generalno, tu smo da zajedničkim snagama suzbijemo netoleranciju, ekstremizam, nevaspitanost, uvrede na blogu, privatizovanje bloga, ... Ma, ima tu još gomila nedozvoljenih radnji. Krenimo u Novu 22. sa novim manirima. U ovih 10-15 godina bloga je izrodjeno previše psovača i trovača. Potrebni su ovoj skrljanoj državi i neki vrli maniri.

omega68 omega68 00:47 20.01.2022

Re: Земљоделници и почетници


Ne bismo ovde promociju alkoholizma, zar ne?

За кај па не?
solo solo 16:56 18.01.2022

nauka

izvor Blic Žena

Profesorka dr Ljiljana Gojković Bukarica, farmakološkinja i članica Radne grupe za izradu protokola lečenja kovida 19, kaže za RTS da su iz protokola izbačene visoke doze vitamina, a da antibiotike ne treba koristiti kod kuće u slučaju blažeg oblika bolesti.U prvoj fazi najbolji su limun i kokošja supa, kaže profesorka.

"Muškarci kad uzimaju favipiravir, kada imaju težu formu, a to se vidi na osnovu analize krvi, kašlja, visoke temperature, moraju da se štite od seksualnog odnosa sigurno dve nedelje, jer svi ti antivirusni lekovi idu u spermatozoide", posebno je istakla profesorka.


P.S

A kome je do sexa u tako teškom stanju?
M'da kašlju i krešu se. Tko zna.

loader loader 20:42 19.01.2022

Re: nauka

Tko zna.


Ја не знам.
Али, увјек нетко зна.
Јавити ће се овдје, коментаром.
Има веома виспрених блогера.
Ма, има да измисле истину!
shmoo shmoo 20:27 18.01.2022

Да изјавим и ја за телевизију


Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.











solo solo 22:24 18.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.


Kako nisi?

Pa Tile te vakciniso u vojsci SFRJ.

Te vakcine drže još ujke mi.

Inače:

softelectronics_e softelectronics_e 08:40 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

shmoo

Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.


Zašto se ponosiš time?
shmoo shmoo 10:48 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

solo

Kako nisi?

Pa Tile te vakciniso u vojsci SFRJ.

Te vakcine drže još ujke mi.

Inače:



Е, да! Заборавио сам на то!

Зато и дан-данас могу да једем храну која ко зна колико стоји и истекао јој рок употребе, а да ми ништа не буде.

Ни неки проливчић, ни нека мукица... Не осетим ништа.

Ни крилца ни батаке. (copyright by Пиленце)

Иначе, добро смо што и вама свима желимо. Чекамо продужење распуста. Или макар онлајн наставу ако већ мора...






Јбг, ово изнад је парадно, за показивање.

Нема нигде снимка на којем и ја са осталима, под пуном ратном опремом и са сандуцима експлозива у рукама трчим уз неко врло окомито брдо поред касарне у Илирској Бистрици и пјевам:

На Дедињу Тито спава,
најмудрија свјетска глава...


или

Ми смо инжињерци, Армија нас звала,
да чувамо границе и Тита маршала...


И тако све док не почнемо сви да повраћамо.

Од тог трчања и напора, не због пјесама.





shmoo shmoo 10:51 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

softelectronics_e
shmoo

Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.


Zašto se ponosiš time?



Зато што сам трансвакцинисан.

Осећам се као да сам вакцинисан, а нисам.

Је л' могу и ја онда да добијем потврду као да јесам вакцинисан?

Можда и да заснујем брачну заједницу са још неким трансвакцинисаним? Усвојим неко дете, вакцинисано или невакцинисано, не правим питање?

Имам ли право на то?

softelectronics_e softelectronics_e 11:13 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

shmoo
softelectronics_e
shmoo

Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.


Zašto se ponosiš time?



Зато што сам трансвакцинисан.

Осећам се као да сам вакцинисан, а нисам.

Је л' могу и ја онда да добијем потврду као да јесам вакцинисан?

Можда и да заснујем брачну заједницу са још неким трансвакцинисаним? Усвојим неко дете, вакцинисано или невакцинисано, не правим питање?

Имам ли право на то?


Ne razumem ovo!
No, ko sam ja da ti oduzmem bilo kakvo pravo?
shmoo shmoo 11:52 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

softelectronics_e

Ne razumem ovo!
No, ko sam ja da ti oduzmem bilo kakvo pravo?



Како ко си ти?

Па ти си народ, брате.







А то што не разумеш...

Па није то ништа ново под капом небеском. У земљи Србији.

И то је тако већ 200 година.


стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.


loader loader 19:26 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.



Срећа ваша да овај блог није аустралијски.


loader loader 19:49 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

solo
Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.


Kako nisi?

Pa Tile te vakciniso u vojsci SFRJ.

Te vakcine drže još ujke mi.

Inače:



Ух, овај клип ми вуче на ...
Овакви клипови по нету углавном служе за исмевање, не нужно злонамерно, Рома. "Чак" и та незлонамерна варијанта је, опет, исмевање.
Зато не могу рећи да је оваква објава 100% здрава.



shmoo shmoo 20:32 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

loader
Ја нисам вакцинисан али се осећам као да јесам.

И поносим се тиме.



Срећа ваша да овај блог није аустралијски.






Бог је високо, а Аустралија је далеко.






loader loader 20:40 19.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију


Бог је високо, а Аустралија је далеко.



Незгодно.



solo solo 00:35 20.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

Овакви клипови по нету углавном служе за исмевање, не нужно злонамерно, Рома. "Чак" и та незлонамерна варијанта је, опет, исмевање.


Ne to nije ismevanje,naprotiv.

Nisam ni primetio da je Rom niti mi je to bitno.

Oni koji to primećuju već treba da razmisle o svom ,,primećivanju,,

Ovakva objava je 100% zdrava, iz mog ugla što svakako vama mr Loader ne osporava vaš ugao posmatranja a posebno ,,primećivanja,, razlika.

Potpuno sam lagan po tom pitanju i sa rezignacijom odbijam sve insinuacije.

Neuspeo pokušaj spočitavanja.

I naravno u to ime....

shmoo shmoo 08:35 20.01.2022

Re: Да изјавим и ја за телевизију

loader

Бог је високо, а Аустралија је далеко.


Незгодно.




А да ли је нама икада ишта и било згодно?

"Само ми носати смо преживели."





bene_geserit bene_geserit 21:33 18.01.2022

Nego priznajte

da je ovo prvi teniski turnir na kome navijate za Kirgiosa.
(naravno, turnir sa miševima a bez mačke nas ne zanima pre svega, to se podrazumeva)
softelectronics_e softelectronics_e 08:39 19.01.2022

Re: Nego priznajte

bene_geserit
da je ovo prvi teniski turnir na kome navijate za Kirgiosa.
(naravno, turnir sa miševima a bez mačke nas ne zanima pre svega, to se podrazumeva)


Koji teniski turnir?
docsumann docsumann 15:09 19.01.2022

Re: Nego priznajte

bene_geserit
da je ovo prvi teniski turnir na kome navijate za Kirgiosa.
(naravno, turnir sa miševima a bez mačke nas ne zanima pre svega, to se podrazumeva)


definitivno ga gledam drugim očima.

kad pošteno razmisliš imao je Nik pravo i kad je zamjerao Novaku ono slanje srca publici koja baš i nije uvijek bila fer prema njemu. jest izgledalo neprirodno.
alselone alselone 16:31 19.01.2022

Re: Nego priznajte

jest izgledalo neprirodno.

Tu leži odgovor zašto su na primer voleli Maradonu, što si se zapitao neki dan.
docsumann docsumann 17:30 19.01.2022

Re: Nego priznajte

alselone
jest izgledalo neprirodno.

Tu leži odgovor zašto su na primer voleli Maradonu, što si se zapitao neki dan.


ja sam se zapravo pitao kako je to Nole vječiti negativac svjetskog sporta, pored tolikih desperadosa i vucibatina
loader loader 19:52 19.01.2022

Re: Nego priznajte

docsumann
alselone
jest izgledalo neprirodno.

Tu leži odgovor zašto su na primer voleli Maradonu, što si se zapitao neki dan.


ja sam se zapravo pitao kako je to Nole vječiti negativac svjetskog sporta, pored tolikih desperadosa i vucibatina


Ноле је покварио забаву.
Чију?
Читаве једне скривено монолитне (иако полуглобалне) и себичне културе (цивилизације), каткад и отворено расистичке.
freehand freehand 08:53 19.01.2022

Nema zezanja sa igumanom Savom

Dvojica monaha odlaze u prostor Raške šume, a treći prelazi u drugu eparhiju. . . Trojica monaha koji su se decenijama podvizavali u manastiru Dečani Srpske Pravoslavne Crkve na Kosovu i Metohiji nedavno su proterani zbog nespremnosti da dobiju vakcinu protiv KOVID-a. Jeromonah Serapion, monah Nikanor i monah Luka bili su članovi manastirskog bratstva preko 20 godina sve dok nisu došli u sukob sa igumanom Savom, koji snažno podržava vakcine i stroge mere izolacije.


KLIK

Samo da kažem da mi je sajt nepoznat al naleteh negde na link, pa rekoh da postujem kao interesantno, mada ne znamo da li je tekst baziran na proverenim činjenicama
maksa83 maksa83 09:16 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Samo da kažem da mi je sajt nepoznat

Brate pa 80% ekrana su reklame sa jezivim slikama fungusa koji leči bogojavljanska vodica.
freehand freehand 09:20 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

maksa83
Samo da kažem da mi je sajt nepoznat

Brate pa 80% ekrana su reklame sa jezivim slikama fungusa koji leči bogojavljanska vodica.

Pa nema veze, video sam i da se pozivaju na "izvor blizak monasima", al to opet ne znači da goađaj nije istinit. Rekoh već, zanimljivo je da se i u crkvi lome koplja, makar ovo bila i poluizmišljena priča.
softelectronics_e softelectronics_e 09:39 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
Dvojica monaha odlaze u prostor Raške šume, a treći prelazi u drugu eparhiju. . . Trojica monaha koji su se decenijama podvizavali u manastiru Dečani Srpske Pravoslavne Crkve na Kosovu i Metohiji nedavno su proterani zbog nespremnosti da dobiju vakcinu protiv KOVID-a. Jeromonah Serapion, monah Nikanor i monah Luka bili su članovi manastirskog bratstva preko 20 godina sve dok nisu došli u sukob sa igumanom Savom, koji snažno podržava vakcine i stroge mere izolacije.


KLIK

Samo da kažem da mi je sajt nepoznat al naleteh negde na link, pa rekoh da postujem kao interesantno, mada ne znamo da li je tekst baziran na proverenim činjenicama

Možda bi, onda, bilo bolje da nisi forvardovao.
Ionako ima previše pljuvanja po našoj crkvi.
freehand freehand 09:43 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

softelectronics_e
freehand
Dvojica monaha odlaze u prostor Raške šume, a treći prelazi u drugu eparhiju. . . Trojica monaha koji su se decenijama podvizavali u manastiru Dečani Srpske Pravoslavne Crkve na Kosovu i Metohiji nedavno su proterani zbog nespremnosti da dobiju vakcinu protiv KOVID-a. Jeromonah Serapion, monah Nikanor i monah Luka bili su članovi manastirskog bratstva preko 20 godina sve dok nisu došli u sukob sa igumanom Savom, koji snažno podržava vakcine i stroge mere izolacije.


KLIK

Samo da kažem da mi je sajt nepoznat al naleteh negde na link, pa rekoh da postujem kao interesantno, mada ne znamo da li je tekst baziran na proverenim činjenicama

Možda bi, onda, bilo bolje da nisi forvardovao.
Ionako ima previše pljuvanja po našoj crkvi.
Ne znam kako si ovo dožoiveo kao pljuvanje po crkvi. Rekoh već, meni je ovo interesantno kao primer kako se i na crkvu i njene službenike reflektuje sve ono što se dešava van nje, potpuno isto kao i u svetovnim institucijama.
softelectronics_e softelectronics_e 09:52 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
softelectronics_e
freehand
Dvojica monaha odlaze u prostor Raške šume, a treći prelazi u drugu eparhiju. . . Trojica monaha koji su se decenijama podvizavali u manastiru Dečani Srpske Pravoslavne Crkve na Kosovu i Metohiji nedavno su proterani zbog nespremnosti da dobiju vakcinu protiv KOVID-a. Jeromonah Serapion, monah Nikanor i monah Luka bili su članovi manastirskog bratstva preko 20 godina sve dok nisu došli u sukob sa igumanom Savom, koji snažno podržava vakcine i stroge mere izolacije.


KLIK

Samo da kažem da mi je sajt nepoznat al naleteh negde na link, pa rekoh da postujem kao interesantno, mada ne znamo da li je tekst baziran na proverenim činjenicama

Možda bi, onda, bilo bolje da nisi forvardovao.
Ionako ima previše pljuvanja po našoj crkvi.
Ne znam kako si ovo dožoiveo kao pljuvanje po crkvi. Rekoh već, meni je ovo interesantno kao primer kako se i na crkvu i njene službenike reflektuje sve ono što se dešava van nje, potpuno isto kao i u svetovnim institucijama.

Normalno!
I naši monasi su ljudi!
Naravno, mnogi mrzitelji im to pravo stečeno rođenjem rezolutno ukidaju.
freehand freehand 09:59 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Naravno, mnogi mrzitelji im to pravo stečeno rođenjem rezolutno ukidaju.

Koje pravo?
softelectronics_e softelectronics_e 10:02 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
Naravno, mnogi mrzitelji im to pravo stečeno rođenjem rezolutno ukidaju.

Koje pravo?

Ljudsko.
Nisam rekao da im ti to osporavaš, nego mnogi.
freehand freehand 10:13 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

softelectronics_e
freehand
Naravno, mnogi mrzitelji im to pravo stečeno rođenjem rezolutno ukidaju.

Koje pravo?

Ljudsko.
Nisam rekao da im ti to osporavaš, nego mnogi.

Pravo na ljudskost ne postoji, to nije pravo nego svojstvo. Koje su do sada Englezi i Francuzi osporavali indijancima i crncima, razni evropski narodi a među njima i neki Srbi - Jevrejima i Cig, Nemci i Ciganima a u nekoj meri i Slovenima, Jevreji Arapima.
ali ne znam da je neko monasima osporavao pripadnost ljudskoj vrsti.
softelectronics_e softelectronics_e 10:15 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
softelectronics_e
freehand
Naravno, mnogi mrzitelji im to pravo stečeno rođenjem rezolutno ukidaju.

Koje pravo?

Ljudsko.
Nisam rekao da im ti to osporavaš, nego mnogi.

Pravo na ljudskost ne postoji, to nije pravo nego svojstvo. Koje su do sada Englezi i Francuzi osporavali indijancima i crncima, razni evropski narodi a među njima i neki Srbi - Jevrejima i Cig, Nemci i Ciganima a u nekoj meri i Slovenima, Jevreji Arapima.
ali ne znam da je neko monasima osporavao pripadnost ljudskoj vrsti.

Ih!

freehand freehand 10:22 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Ih!


Možda si mislio da im neko osporava srpskost i porodičnost? Mislim, to je skoro pa isto, al i nije baš kao ljudskost.
softelectronics_e softelectronics_e 10:38 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
Ih!


Možda si mislio da im neko osporava srpskost i porodičnost? Mislim, to je skoro pa isto, al i nije baš kao ljudskost.

Nisam to mislio.
loader loader 20:02 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Ionako ima previše pljuvanja po našoj crkvi.

Да.
Уочити две фазе.
Има ова фаза која се дешава последњих 30-ак година,
јер је и кусо и репато наврло да се обада око цркве и по цркви,
па је то одлична згода за световне идеологије и организације да реагују на "архаичне, и цивилизацијски превазиђене" институције, бранећи атеистичко-модернистичко-хуманистичку варијанту света,
а има и она полувековна фаза кад је пропагирано, не Бог, него Партија, у којој се учило лицемерје и лактарење, са тенденцијом формирања нове, црвене, додуше официјелно непризнате елите.
Данас је то врло деликатно питање. Нападати цркву је као шутирати већ довољно претученог и израњављеног, а бранити цркву испада као враћање у средњи век. Опет се своди на идеолошко навијаштво, пароле и екстремизам. Стога се једни радују негативним појединачним примерима унутар цркве и проглашавају их генералним својством цркве, а други из све снаге бране цркву, безрезервно, што је најгора врста одбране.
Као и у свему, мало добре воље није на одмет.
maksa83 maksa83 22:10 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Стога се једни радују негативним појединачним примерима унутар цркве и проглашавају их генералним својством цркве

O čemu ovde pričamo? O crkvenom ordenovanju svakog Vučićevog majmuna (uključujući njega samog), počevši od Vulina, preko Vučelića (da, tog Vučelića) i Bate Gašića pa do onog Grčića debila i raznih Sinišija Malija između?

loader loader 23:37 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

maksa83
Стога се једни радују негативним појединачним примерима унутар цркве и проглашавају их генералним својством цркве

O čemu ovde pričamo? O crkvenom ordenovanju svakog Vučićevog majmuna (uključujući njega samog), počevši od Vulina, preko Vučelića (da, tog Vučelića) i Bate Gašića pa do onog Grčića debila i raznih Sinišija Malija između?


Rekoh:
Стога се једни радују негативним појединачним примерима унутар цркве и проглашавају их генералним својством цркве, а други из све снаге бране цркву, безрезервно, што је најгора врста одбране.
Као и у свему, мало добре воље није на одмет.


Пуно је појединачних аномалија, које ме саблажњавају. Међу њима су и те које сте навели. Опет, не радујем се тим аномалијама како бих исте користио (што се у посл. време често ради) за генералну негативну оцену цркве као институције која има своју важну улогу у животу људи.

klik23 klik23 23:55 19.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

softelectronics_e

Nisam to mislio.


A na šta si mislio, leba ti?
freehand freehand 08:37 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Данас је то врло деликатно питање. Нападати цркву је као шутирати већ довољно претученог и израњављеног, а бранити цркву испада као враћање у средњи век. Опет се своди на идеолошко навијаштво, пароле и екстремизам. Стога се једни радују негативним појединачним примерима унутар цркве и проглашавају их генералним својством цркве, а други из све снаге бране цркву, безрезервно, што је најгора врста одбране.
Као и у свему, мало добре воље није на одмет.

Vidim da mi nema komentara pda da pitam ponovo: ko i kako napada crkvu u ovome što sam postovao? Monasi koji neće da se vakcinišu ili iguman koji ih na to prisiljava?
loader loader 12:08 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Обрисао сам тај коментар.
Добар сте човек. Не желим да људи суде о вама на основу коментара који садрже непромишљене испаде и увреде.
loader loader 12:23 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

ko i kako napada crkvu u ovome što sam postovao?

Опет измишљате. Нисам уопште помињао да неко напада цркву у томе што сте постовали. Написао сам једну своју генералну оцену по питању односа према цркви последњих деценија. Ваш коментар нисам имао у виду, у смислу да сам евентуално реаговао на поједине тврдње у њему.
freehand freehand 18:23 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Ваш коментар нисам имао у виду, у смислу да сам евентуално реаговао на поједине тврдње у њему.
Pametno je bilo nereagovati. jer u mom komentaru nema nikakvih tvrdnji.
Ako ne mislimo na onaj u kome tvrdim da si jeftini licemer, al taj je obrisan.
loader loader 19:14 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Ako ne mislimo na onaj u kome tvrdim da si jeftini licemer, al taj je obrisan.



Било је у вашој "тврдњи" нешто јаче од лицемера (јаче у пежоративном, па и увредљивом смислу), али нема везе, да се не враћамо на тај вишак снаге у дуелу. Нека буде да сте у праву. Аргументи, а не увреде - и биће све у реду. Ја вас не вређам, нити ћу. Једноставно, није то то, барем што се мојих назора тиче. Иначе, није лоше прозборити о цркви и њеном месту у овом времену, муљевитом, и у српском друштву, муљевитом. Била би интересантна тема. Јесте да Новак (а он је тема овог блога), кроз своје генерално понашање показује религиозност, па би се то могло узети у обзир и могла би се наћи копча између религије и (не)вакцинисања, тј. случаја Аустралија-англо-надридемократска-лицемерна у дуелу са Првим тенисером, међутим, штета је да се на ту тему не направи засебан блог. Шта ви мислите?

freehand freehand 19:18 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

Иначе, није лоше прозборити о цркви и њеном месту у овом времену, муљевитом, и у српском друштву, муљевитом. Била би интересантна тема. Јесте да Новак (а он је тема овог блога), кроз своје генерално понашање показује религиозност, па би се то могло узети у обзир и могла би се наћи копча између религије и (не)вакцинисања, тј. случаја Аустралија-англо-надридемократска-лицемерна у дуелу са Првим тенисером, међутим, штета је да се на ту тему не направи засебан блог. Шта ви мислите?

Slažem se bez izuzetka. Sem ukoliko je ovo nagovaranje. Dakle, tvoja ideja i samo napred, u zavisnosti od toga šta bi i kako bilo napisano rado bih komentarisao.
loader loader 19:31 20.01.2022

Re: Nema zezanja sa igumanom Savom

freehand
Иначе, није лоше прозборити о цркви и њеном месту у овом времену, муљевитом, и у српском друштву, муљевитом. Била би интересантна тема. Јесте да Новак (а он је тема овог блога), кроз своје генерално понашање показује религиозност, па би се то могло узети у обзир и могла би се наћи копча између религије и (не)вакцинисања, тј. случаја Аустралија-англо-надридемократска-лицемерна у дуелу са Првим тенисером, међутим, штета је да се на ту тему не направи засебан блог. Шта ви мислите?

Slažem se bez izuzetka. Sem ukoliko je ovo nagovaranje. Dakle, tvoja ideja i samo napred, u zavisnosti od toga šta bi i kako bilo napisano rado bih komentarisao.


Е, па, одлично - биће на том блогу најмање један коментар!
Не, није наговарање.
Стварно мислим да је тема у најмању руку занимљива, јер је барем из моје перцепције она веома заступљена у неконвенционалним разговорима, а никако да се отме из те позиције профаности и недефинисаности.
Ок, биће некакав урадак по овом питању. О квалитету уратка говориће коментари. Како год, неће бити једноумно и досадно. А још ако буде какве користи...

solo solo 21:16 20.01.2022

Dobro je ba....

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...


SRBIJA 1 : 1 AUSTRALIJA! RIO TINTO DEPORTOVAN Poništene sve dozvole australijskoj kompaniji!





TAJ-BREJK ili ???
loader loader 21:25 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

TAJ-BREJK ili ???


М, не...
Бацио Ноле лоптицу преко рамена,
она тачнула једног господина,
а остала господа рекоше - Ваааан!!!

Ето, тако то би.
solo solo 21:36 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

М, не...
Бацио Ноле лоптицу преко рамена,
она тачнула једног господина,
а остала господа рекоше - Ваааан!!!


Znači ovaj blog gotov?

loader loader 21:46 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

Можда и није.
Ту је и могућност да се турнир ресетује, да се Новаку због исправне визе дозволи да игра, да се доведе још 4х више спонзора, да ови након избора продуже владавину... Ех, слатка Србијо, да је турнир овде - све би се то дало доредити...

mirelarado mirelarado 21:53 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

loader
Можда и није.
Ту је и могућност да се турнир ресетује, да се Новаку због исправне визе дозволи да игра, да се доведе још 4х више спонзора, да ови након избора продуже владавину... Ех, слатка Србијо, да је турнир овде - све би се то дало доредити...



Koliko vidim, po nekim sveCkim pravnim stručnjacima, Novak bi mogao (ili bi trebalo) da tuži australijsku državu...
solo solo 21:58 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

Koliko vidim, po nekim sveCkim pravnim stručnjacima, Novak bi mogao (ili bi trebalo) da tuži australijsku državu...


loader loader 22:01 20.01.2022

Re: Dobro je ba....

mirelarado
loader
Можда и није.
Ту је и могућност да се турнир ресетује, да се Новаку због исправне визе дозволи да игра, да се доведе још 4х више спонзора, да ови након избора продуже владавину... Ех, слатка Србијо, да је турнир овде - све би се то дало доредити...



Koliko vidim, po nekim sveCkim pravnim stručnjacima, Novak bi mogao (ili bi trebalo) da tuži australijsku državu...


Држава нас не занима.
Само Слем!!
vcucko vcucko 07:55 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

mirelarado
loader
Можда и није.
Ту је и могућност да се турнир ресетује, да се Новаку због исправне визе дозволи да игра, да се доведе још 4х више спонзора, да ови након избора продуже владавину... Ех, слатка Србијо, да је турнир овде - све би се то дало доредити...



Koliko vidim, po nekim sveCkim pravnim stručnjacima, Novak bi mogao (ili bi trebalo) da tuži australijsku državu...

Naravno da će da tuži.

Nije Novak Đoković samo Novak Đoković, teniser. Nego recimo korporacija teška, kažu, dobro preko pola milijarde čvrstih. Sa tazbinom Ristićima ko zna, možda i jure tu milijardu.

Takva korporacija mora da tuži, i za mnogo manje stvari. Inače je niko ozbiljno ne shvata.
Ali bukvalno mora!
maksa83 maksa83 09:07 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Nije Novak Đoković samo Novak Đoković, teniser. Nego recimo korporacija teška, kažu, dobro preko pola milijarde čvrstih. Sa tazbinom Ristićima ko zna, možda i jure tu milijardu.

A i nije Srbin ako ne tuži.

Jer postoji onaj drevni vic kada je Srbin seljak dobiro pare na lutriji.

- Milisave šta će sad da radiš stolke pare?
- Sve će vi tužim!

(Vic čuo od teče odraslog u Petrovac na Mlavu)
predatortz predatortz 09:19 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

A i nije Srbin ako ne tuži.


Treba da ih tuži.
On je ispoštovao sve ono što su od njega tražili. Ovde kod nas bi imao i trebao da odgovori na mnoga pitanja i da bude prekršajno sankcionisan, ali oni nisu doveli u pitanje valjanost medicinske dokumentacije koju im je podneo, niti su dokazali da ista nije valjana.

Ti i ja sumnjamo da nije valjana, ja sam čak i ubeđen da nije, ali pošto to nije sudski utvrđeno, niti je koliko sam pratio uopšte bilo predmet spora, onda nam ostaje sledeće:

Oni mu rekli šta je sve potrebno za dobijanje vize, On im to dostavio i dobio vizu. Onda počinje lambada na granici, pa zatvaranje za po njega izuzetno opasne u slove, među ilegalne migrante.
Na kraju biva deportovan zbog njegovog stava, a ne zbog neke utvrđene manjklavosti oko njegove vize.
Prekršaj koji je počinio, počinio je u Srbiji i zbog toga mu može suditi samo Srbija.
Ne može mene suditi Bosna, iako sam tamo državljanin kao i ovde, zbog nepoštovanja mera izolacije koje sam (hipotetički) uradio u Srbiji.

Niti me iko može suditi za to što sam protiv nečega što još nigde na planeti nije zakonom obavezno.

A oni su uradili upravo te dve stvari.

Uz svo moje razočarenje zbog njegovog petljanja i muljanja, a verujem da ga je bilo, treba da ih tuži i da ih odere na sudu.
alselone alselone 09:30 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

- Sve će vi tužim!


Mislim da se kaže "sve će vE tužim".
maksa83 maksa83 09:33 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Ti i ja sumnjamo da nije valjana, ja sam čak i ubeđen da nije, ali pošto to nije sudski utvrđeno, niti je koliko sam pratio uopšte bilo predmet spora, onda nam ostaje sledeće:

Mislim da se time nisu bavili iz vrlo pragmatičnog razloga - to bi koštalo dodatnih para i vremena, a hteli su celu stvar da spičkaju pre početka turnira.

Dodatno, ako bi ih tužio oni mogu vrlo lako da skrenu stvar na "a da vidimo mi te papire", a to, kao što obojica naslućujemo, ne bi bilo dobro ni za koga osim njih.
predatortz predatortz 09:37 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

maksa83
Ti i ja sumnjamo da nije valjana, ja sam čak i ubeđen da nije, ali pošto to nije sudski utvrđeno, niti je koliko sam pratio uopšte bilo predmet spora, onda nam ostaje sledeće:

Mislim da se time nisu bavili iz vrlo pragmatičnog razloga - to bi koštalo dodatnih para i vremena, a hteli su celu stvar da spičkaju pre početka turnira.

Dodatno, ako bi ih tužio oni mogu vrlo lako da skrenu stvar na "a da vidimo mi te papire", a to, kao što obojica naslućujemo, ne bi bilo dobro ni za koga osim njih.


Pitaćemo naše pravnike, ali mislim da grešiš.
Mislim da bi to suđenje moralo biti bazirano samo na ono što je tokom postupka koji je doveo do deportacije utvrđeno, kao i na postupanje prema njemu tokom pritvora.
Validnost podnete dokumentacije nije bila tema tog postupka.


Edit:


Mislim da se time nisu bavili iz vrlo pragmatičnog razloga - to bi koštalo dodatnih para i vremena, a hteli su celu stvar da spičkaju pre početka turnira.


A tek ovo... To bi mogao da mu bude glavni adut. Jer, kakve turnir ima veze sa celom tom stvari? Sud je dužan da utvrdi činjenice ne obazirući se na to da li će početi neki turnir ili ne, to je za sud trivijalno.
Ako su žurili da to urade pre početka turnira, onda to pokazuje da je postojala jasna namera da ga deportuju upravo zbog toga da ne bi igrao na turniru.

A to je neprihvatljivo!
softelectronics_e softelectronics_e 09:43 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

maksa83
Ti i ja sumnjamo da nije valjana, ja sam čak i ubeđen da nije, ali pošto to nije sudski utvrđeno, niti je koliko sam pratio uopšte bilo predmet spora, onda nam ostaje sledeće:

Mislim da se time nisu bavili iz vrlo pragmatičnog razloga - to bi koštalo dodatnih para i vremena, a hteli su celu stvar da spičkaju pre početka turnira.

Dodatno, ako bi ih tužio oni mogu vrlo lako da skrenu stvar na "a da vidimo mi te papire", a to, kao što obojica naslućujemo, ne bi bilo dobro ni za koga osim njih.

Nisam siguran u ovo.
Ako ih tuži, sigurno će se konsultovati sa australijskim advokatima.
Za to da ih tuži što ministar koristi svoje diskreciono pravo, ne može.
Da tuži sud koji konstatuje da, po njihovim zakonima, naravno, ministar ima pravo da koristi diskreciono pravo, takođe nema neke šanse za dobijanje spora.
Ono za šta može da ih tuži je ... da mu je vlast navedene zemlje namerno izdala vizu kako bi stigao na njihov aerodrom, kako bi ga potom zloupotrebila u svoje unutrašnje političke svrhe.
Dakle, samo da ih tuži za tu perfidnu nameru.
predatortz predatortz 09:49 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Ono za šta može da ih tuži je ... da mu je vlast navedene zemlje namerno izdala vizu kako bi stigao na njihov aerodrom, kako bi ga potom zloupotrebila u svoje unutrašnje političke svrhe.
Dakle, samo da ih tuži za tu perfidnu nameru.


Može da ih tuži što je zbog delikta mišljenja (koji ne postoji), odnosno izražavanja stava, na koji ima sva zakonska prava, bio izvrgnut riziku (zatvoren među bezbednosno interesantna, opasna lica, lica sa lažnim ili neutvrđenim identitetom) po život i telo. Može da ih tuži jer nije prekršio ni jedan zakon Australije a bio je tretiran kao kriminalac, pa mu je to, budući da je uspešan i svetu poznat čovek, nanelo nesagledivu materijalnu i nematerijalnu štetu.

Može da ih tuži jer je doveden u zabludu, pozvan, dostavio sve što je traženo od njega, odobrena mu viza, pa tretiran kao da je čamcem ušao u Australiju kao osoba kojoj je nemoguće utvrditi identitet.

Uz dobre advokate, a verujem da ih on ima, bar može da ih sebi priušti, nebo je granica za tu tužbu.
softelectronics_e softelectronics_e 09:59 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

predatortz
Ono za šta može da ih tuži je ... da mu je vlast navedene zemlje namerno izdala vizu kako bi stigao na njihov aerodrom, kako bi ga potom zloupotrebila u svoje unutrašnje političke svrhe.
Dakle, samo da ih tuži za tu perfidnu nameru.


Može da ih tuži što je zbog delikta mišljenja (koji ne postoji), odnosno izražavanja stava, na koji ima sva zakonska prava, bio izvrgnut riziku (zatvoren među bezbednosno interesantna, opasna lica, lica sa lažnim ili neutvrđenim identitetom) po život i telo. Može da ih tuži jer nije prekršio ni jedan zakon Australije a bio je tretiran kao kriminalac, pa mu je to, budući da je uspešan i svetu poznat čovek, nanelo nesagledivu materijalnu i nematerijalnu štetu.

Može da ih tuži jer je doveden u zabludu, pozvan, dostavio sve što je traženo od njega, odobrena mu viza, pa tretiran kao da je čamcem ušao u Australiju kao osoba kojoj je nemoguće utvrditi identitet.

Uz dobre advokate, a verujem da ih on ima, bar može da ih sebi priušti, nebo je granica za tu tužbu.

Pa da.
maksa83 maksa83 10:18 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Uz dobre advokate, a verujem da ih on ima, bar može da ih sebi priušti, nebo je granica za tu tužbu.

Svi smo zagazili duboko u polje svoje nekompetencije ali valjda su zato izmislili Internet ali da probamo zdravorazumski (mada zdrav razum nije baš optimalana alat za kretanje kroz pravosudne poslove).

Novak: "Dao sam vam sve papire koje ste tražili i niste me pustili u zemlju".
Australija: "Da vidimo kakve si nam papire dao..."

ili prosto kontratužba za pokušaj prevare odn. podnošenje falsifikovanih dokumenata a u cilju ulaska u zemlju ili tako nešto.

Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.
predatortz predatortz 10:20 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Novak: "Dao sam vam sve papire koje ste tražili i niste me pustili u zemlju".
Australija: "Da vidimo kakve si nam papire dao..."


Novakov advokat: Videli ste ih, uvažili i nisu bili predmet postupka na koji ulažemo tužbu.
docsumann docsumann 10:30 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.


oko delikatnih pitanja uvijek se treba posavjetovati s nekijem mudrijem.

recimo ... negdje u Crnoj Gori




PS ovo je snimano kod nas u Porto Novom (Hotel "One&Only" )
mirelarado mirelarado 10:33 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

- Milisave šta će sad da radiš stolke pare?
- Sve će vi tužim!


U odgovoru nedostaje ključno objašnjenje:
- Ide zima, sve će ve tužim.
softelectronics_e softelectronics_e 10:37 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

maksa83
Uz dobre advokate, a verujem da ih on ima, bar može da ih sebi priušti, nebo je granica za tu tužbu.

Svi smo zagazili duboko u polje svoje nekompetencije ali valjda su zato izmislili Internet ali da probamo zdravorazumski (mada zdrav razum nije baš optimalana alat za kretanje kroz pravosudne poslove).

Novak: "Dao sam vam sve papire koje ste tražili i niste me pustili u zemlju".
Australija: "Da vidimo kakve si nam papire dao..."

ili prosto kontratužba za pokušaj prevare odn. podnošenje falsifikovanih dokumenata a u cilju ulaska u zemlju ili tako nešto.

Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.

Treba biti oprezan u proceni profitabilnosti navedene investicije.
Jer se, čini mi se, u farmaciji najviše zarađuje, upravo, na 'šećernim vodicama' i ostalim placebo medikamentima.
A to da bi Nolo mogao da bude zloupotrrebljen od raznoraznih prevaranata ... nikakvo čudo. Ne bi bio ni prvi niti poslednji.
Možda bi mu bilo bolje da ulaže u neke prostije delatnosti koje bi mogao lakše da nadzire... neko zidanje na Vračaru, Bulevaru , ... i ostalim pašnjacima glavnog grada.
Na njegovim mestima ja bih zidao garaže po gradu, spratne.
No, tu bih predvideo i dokove za vreme kada krene puna upotreba letećih automobila.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:40 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

softelectronics_e
maksa83
Ti i ja sumnjamo da nije valjana, ja sam čak i ubeđen da nije, ali pošto to nije sudski utvrđeno, niti je koliko sam pratio uopšte bilo predmet spora, onda nam ostaje sledeće:

Mislim da se time nisu bavili iz vrlo pragmatičnog razloga - to bi koštalo dodatnih para i vremena, a hteli su celu stvar da spičkaju pre početka turnira.

Dodatno, ako bi ih tužio oni mogu vrlo lako da skrenu stvar na "a da vidimo mi te papire", a to, kao što obojica naslućujemo, ne bi bilo dobro ni za koga osim njih.

Nisam siguran u ovo.
Ako ih tuži, sigurno će se konsultovati sa australijskim advokatima.
Za to da ih tuži što ministar koristi svoje diskreciono pravo, ne može.
Da tuži sud koji konstatuje da, po njihovim zakonima, naravno, ministar ima pravo da koristi diskreciono pravo, takođe nema neke šanse za dobijanje spora.
Ono za šta može da ih tuži je ... da mu je vlast navedene zemlje namerno izdala vizu kako bi stigao na njihov aerodrom, kako bi ga potom zloupotrebila u svoje unutrašnje političke svrhe.
Dakle, samo da ih tuži za tu perfidnu nameru.



Nije pitanje da li moze da ih tuzi nego kolike su mu sanse da spor dobije i da li mu se isplati.. (napomena=advokati zaradjuju na svakom procesu bez obzira kakve su sanse klijentu)


Prvo, da li je Novak dobio zabranu 3 godine jer ja nisam cula da je to slucaj> Ako nije da li mu se isplati da se tuzaka oko jednog izostanka na AO ako ima nameru da igra sledece godine. Plus ovo sto Maxa kaze ako se otvara ponovo neka rasprava ima da se pretresa tamo gde je bolje (po svemu sudeci po samog Novaka) da se ne pretresa, jer vec je zacackano po regularnosti onih id brojeva itd.


-Ne moze da ih tuzi za izdavanje vize jer imaju zakonsko pravo vizu da izdaju i da je povuku (poniste) prilikom dolaska na granicu.


-Ne moze da ih tuzi za smestaj u izbeglicki hotel jer je imao zasebnu sobu i cuvara na vratima.


-Ne moze da ih tuzi jer je dobio prvu zalbu na sudu.


-Ne moze da ih tuzi sto je dobio na sudu a posle toga ministar ponistio vizu svejedno jer ministar ima diskreciono pravo da mu vizu ponisti uprkos odluke suda.


-Podneo je zalbu br.2 na odluku ministra ali je sud prihvatio obrazlozenje ministra jer i nisu imali drugog izbora sve dok ministrovo diskreciono pravo i obrazlozenje ima promil logike - a sa pandemijom i pravilima eto ima sta god neko merkao na kantaru.


Ovo ovako izgleda na osnovu onoga sto smo imali na uvid. Za ono sto nismo imali na uvid kod obe strane Novak/papiri VS Australija/zakoni -ne znam.





maksa83 maksa83 10:42 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Možda bi mu bilo bolje da ulaže u neke prostije delatnosti koje bi mogao lakše da nadzire... neko zidanje na Vračaru, Bulevaru , ... i ostalim pašnjacima glavnog grada.

Ne bih brinuo oko tog aspekta.

Zvonko Veselinović, biznismen sa Kosova, od Srđana Đokovića je kupio zemljište na Kopaoniku na kome će za dvadesetak dana početi da gradi hotel sa pet zvezdica, saznaje „Blic“.

Veselinović je otkupio i idejni projekat koji je uradio Saobraćajni institut CIP, a sve to bi trebalo da ga košta oko 600.000 EUR. Predugovor je potpisan, a Veselinović će zvanično postati vlasnik polovinom juna, kada bi i građevinska dozvola trebalo da postane pravosnažna.

Radi se o parceli površine oko 900 kvadrata, na kojoj je sada kafić „Novak“, a nekad je tu bio kafić „Doli Bel“, koji je Srđan Đoković kupio pre nekoliko godina i gde je planirao da izgradi hotel. Iako je za novi objekat izrađen i urbanistički projekat, koji je opština Raška 20. decembra 2013. godine usvojila, i iako su pribavljeni svi drugi papiri za gradnju, Đokovići su odustali od gradnje.

Izvor „Blica“ tvrdi da je posao sklopljen na inicijativu Srđana Đoković, koji je ceo projekat i ideju ponudio Veselinoviću.

– Za porodicu Đoković ovaj kompleks bio je više emotivni nego poslovni interes. Oni su, naime, vezani za Kopaonik zato što je Novak tu napravio prve korake u tenisu. Zbog toga su i krenuli u ceo taj posao, ali prošle godine su odustali pa je Srđan Đoković ponudio Veselinoviću da kupi plac, pod uslovom da izgradi hotel i da ništa ne menja u idejnom rešenju. Veselinović i Srđan Đoković su prijatelji već decenijama, jer su i jedan i drugi iz Zvečana, pa je cela transakcija bila vezana samo za pokrivanje troškova onog što je dosad uloženo
docsumann docsumann 10:46 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Prvo, da li je Novak dobio zabranu 3 godine jer ja nisam cula da je to slucaj> Ako nije da li mu se isplati da se tuzaka oko jednog izostanka na AO ako ima nameru da igra sledece godine


cijenim da bi oko ovoga trebao više da se zamisli nego oko same odštete.
postoje negovještaji da bi mu zabrana mogla biti ukinuta već sledeće godine, ako krene u tužbu mogu i Oziji da se zainate.
softelectronics_e softelectronics_e 10:50 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

docsumann
Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.


oko delikatnih pitanja uvijek se treba posavjetovati s nekijem mudrijem.

recimo ... negdje u Crnoj Gori




PS ovo je snimano kod nas u Porto Novom

Hahahaha!
docsumann docsumann 10:56 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

softelectronics_e
docsumann
Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.


oko delikatnih pitanja uvijek se treba posavjetovati s nekijem mudrijem.

recimo ... negdje u Crnoj Gori




PS ovo je snimano kod nas u Porto Novom

Hahahaha!


al trenutak kad na pitanje - ko je gore? ministar poslije par netačnih pokušaja i malo ćutnje kaže - Milo, a u daljini se čuju gromovi...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:58 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

docsumann
Prvo, da li je Novak dobio zabranu 3 godine jer ja nisam cula da je to slucaj> Ako nije da li mu se isplati da se tuzaka oko jednog izostanka na AO ako ima nameru da igra sledece godine


cijenim da bi oko ovoga trebao više da se zamisli nego oko same odštete.
postoje negovještaji da bi mu zabrana mogla biti ukinuta već sledeće godine, ako krene u tužbu mogu i Osiji da se zainate.


Upravo na to mislim, za pocetak cele price sa 'sve ce ve tuzim'.

Vidis, sam podatak da su ga u onom buvljivom hotelu za izbeglice smestili u zasebnu sobu i stavili mu cuvara na vrata govori o tome da kad tako skembaju nekog multimilionera (sto se naravno desava u procentu skoro pa nula..) znaju tacno sta rade sa tim cuvarom i zasebnom sobom da mu(ostecenom) oduzmu sansu da ih na sudu napenali socno..

A i za ostale stvari, tesko da su mutavi, a i zakonski pokriveni.


No, nisam sigurna da ce Novak s tim da se petlja dalje, mada, ko zna..


docsumann docsumann 11:05 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

No, nisam sigurna da ce Novak s tim da se petlja dalje, mada, ko zna..



ovdje ono spirino viđenje da je okružen pogrešnim ljudima dobija na težini.

ipak se nadam da ima oko njega i glasova razuma
nsarski nsarski 12:39 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Dodatno, ne bih baš računao na njegovu inteligenciju pošto je upravo sunuo pare u firmu koja će rešiti kovid kvantnom medicinom. Kvantna medicina je grana alternativne medicine koja se bavi pretakanjem para budala u džepove prevaranata, ali skroz kvantno.


E, malo ozbiljnije sam pogledao delatnosti te firme. Nju vodi, ili je tako prijavljeno, izvesna Irena Ćosić i izvesni Draško Ćosić (oboje imaju afilijaciju u Australiji sa nekom consulting firmom) plus Ivan Lončarević iz Danske, koji je IT stručnjak. Njihovi "naučni radovi" su objavljivani u časopisima kao što je International Journal of Scences koji objavljuje radove iz medicine kao i poljoprivrede, komercijale i sličnih nauka kao što su "antioksidantska svojstva četiri komercijalna kečapa". U pitanju je open access žurnal koji radi po principu "plati pa klati".
Ukratko, jedan veoma sumnjivi enterprise.

Ne mogu da verujem da Novak nema u svojoj okolini nekog da ga malo bolje posavetuje u ovakvim poduhvatima, a da nije u pitanju onaj Pepa Prase i slični čarobnjaci.

docsumann docsumann 12:43 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

ovi ne jebu nikoga ni 5%

docsumann docsumann 12:58 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Ne mogu da verujem da Novak nema u svojoj okolini nekog da ga malo bolje posavetuje u ovakvim poduhvatima, a da nije u pitanju onaj Pepa Prase i slični čarobnjaci.


definitivno čitam u tome uticaj dr. Nesterovića



EDIT: obratiti pažnju na komentare klipa.
narod je opčinjen "genijalcima", samo jedan lik na kraju s najelementarnijim informacija je u par koraka demistifikovao cijelu priču...al džaba
predatortz predatortz 13:02 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

Ne mogu da verujem da Novak nema u svojoj okolini nekog da ga malo bolje posavetuje u ovakvim poduhvatima, a da nije u pitanju onaj Pepa Prase i slični čarobnjaci.


Novak odlično mlati reketom. No, to je garancija za to da dobro igra tenis, ništa drugo.


docsumann docsumann 13:07 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

predatortz
Ne mogu da verujem da Novak nema u svojoj okolini nekog da ga malo bolje posavetuje u ovakvim poduhvatima, a da nije u pitanju onaj Pepa Prase i slični čarobnjaci.


Novak odlično mlati reketom. No, to je garancija za to da dobro igra tenis, ništa drugo.


Nole je inteligentna osoba, što se lako može vidjeti iz njegiovih izjava za štampu gdje elegantno posloži novinare sa nekorektnim i zlonamjernim pitanjima.
no, ovo su naučno-stručne stvari, u koje se on slabo razumje, a Nesterović se tu podmetnuo kao stručnjak koji ga obmanjuje umjesto da ga informiše.

teško se osloboditi takvog uticaja, pogotovo kad si već ukvaćen u mrežu.
maksa83 maksa83 13:15 21.01.2022

Re: Dobro je ba....

predatortz
Ne mogu da verujem da Novak nema u svojoj okolini nekog da ga malo bolje posavetuje u ovakvim poduhvatima, a da nije u pitanju onaj Pepa Prase i slični čarobnjaci.


Novak odlično mlati reketom. No, to je garancija za to da dobro igra tenis, ništa drugo.

Upravo. On je dosta osnovnog obrazovanja žrtvovao da bi postao ovo što je, ne treba od njega očekivati neku stelarnu naučničku pamet. Oko menadžovanja njegovih finansija verujem da i tu tata Srđan igra veliku ulogu, tj. dok god Novak daje pare za prave biznise ovde kojima se bave tata i stric on sam sa ostatkom može da se igra kako hoće, volja mu čeriti volja mu ulaganje u budalaštine tipa kvantna medicina, njegove pare, sam ih je zaradio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana