Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:35 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
Evo i onaj prcoljak dolazel se zali na mene.. Sta cu?



Und was is das?
alselone alselone 09:39 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

cane.srbljanovic
alselone
Evo i onaj prcoljak dolazel se zali na mene.. Sta cu?



Und was is das?

Nisi nikad čuo za izraz "šešir nakrivi"?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:40 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
cane.srbljanovic
alselone
Evo i onaj prcoljak dolazel se zali na mene.. Sta cu?



Und was is das?

Nisi nikad čuo za izraz "šešir nakrivi"?


Chuo... ali sporo razmishljam... nisam dobio vakcinu hebiga.
alselone alselone 09:45 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

nisam dobio vakcinu hebiga.

Ja jesam, i to dve.

Za prvu reko naravno, mora da se primi, neću se ja valjda ovde praviti pametan da znam bolje od štuke. Kažu treba još jedna, reko pa dobro sad, aj da vidimo, kad već jedemo govna, ajde da se i smeškamo. Kažu nije dosta, treba još jedna, smatraju me nevakcinisanim već sada, a em primio dve, em preležao najmanje jednom. Dok se ja tu premišljam šta ću i kako ću, kažu da već treba i četvrta. Bokte molovo, ima samo da radimo za vakcine.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:50 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
nisam dobio vakcinu hebiga.

Ja jesam, i to dve.

Za prvu reko naravno, mora da se primi, neću se ja valjda ovde praviti pametan da znam bolje od štuke. Kažu treba još jedna, reko pa dobro sad, aj da vidimo, kad već jedemo govna, ajde da se i smeškamo. Kažu nije dosta, treba još jedna, smatraju me nevakcinisanim već sada, a em primio dve, em preležao najmanje jednom. Dok se ja tu premišljam šta ću i kako ću, kažu da već treba i četvrta. Bokte molovo, ima samo da radimo za vakcine.


Da ti ka'em neshto. Razocharao si me. Nisi mogao da keep up sa zahtevima modernog vremena. Izgubio korak, zaostao, zakasao. Dve vakcine u zaostatku...
Eh...
Meni se nisu primile vakcine. Valjda zbog udaljenosti, hebemliga.

Al probacu opet da ih ne dobijem.
maliperica maliperica 09:54 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

cane.srbljanovic
[

A na kopaoniku mi nikad nije bilo loshe. Masku ne nosim iz principa. Na susedno sedishte obratim paznju samo ako ga neka lepa dama okupira.


Pravi odgovor za pravo vreme.
Ne prihvatam nikakve mere koje mi ograničavaju ljudskost.
I radim suprotno imperativu Sistema.
Odbijam kontrolu i nadzor na način na koji to pokušavaju da mi namaetnu .
alselone alselone 10:00 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Kad uradiš zoom out, timeline je sjajan.

1. Stavljaj maske, izgibosmo svi - naravno
2. Drži maske al sedi i u kući, izgibosmo svi - nema nikakvih problema
3. Drži decu dve godine van žive nastave, izgibosmo svi - poštujem, mada...
4. Drži maske, sedi u kući, drži decu van nastave, ali se i vakciniši - ko sam ja da se bunim
5. Vakciniši se još jednom - u redu
6. Vakciniši se još jednom - u majke vam ga, aj dobro
7. Drži maske, sedi kući, drži decu van nastave - šta koji kurac i dalje?
8. Vakciniši se još jednom, i nastavi da držiš maske, sediš kod kuće i držiš decu van nastave - da li ste vi bre normalni?
9. Sedi kod kuće, drži maske i na Zoom kolovima, drži decu van nastave i vakciniši se još jednom - kad je beg bio cicija, samo sipaj u venu
10. Uzmi i ovaj lek, da bi ti bilo bolje u ranoj fazi, ali samo ako si vakcinisan - ko smišlja ovo?
11. DISTANCA! Udri štapom po pečenici!
12. Moramo pogasiti naloge na socijalnim mrežama i moramo dati otkaz ovim ljudima, vidiš šta bre pištu, to su nedozvoljene stvari - pa ako ste mogli predsednika amerike da ugasite, gasi stoku ko im jebe mater
13. Koliko si ono puta vakcinisan?
14. Kupili smo par hiljada kamera, pratimo ti telefon i mlatimo po ulici, ali to je za tvoje dobro, jako te volimo
15. A što ti zapravo ne bi nastavio da živiš ovako, šta ti fali uopšte?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:03 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

15. A što ti zaprasvo ne bi nastavio da živiš ovako, šta ti fali uopšte?


My point exactly.
alselone alselone 10:06 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

My point exactly.

Fali i negde 12.5:

- Pošto sediš kod kuće, ekonomija malo štuca ali ćemo naštampati ovih zelenih papira i podeliti milijarderima, malo ćemo ti obezvrediti platu kroz inflaciju i i nećemo povećati minimalac ali i dalje imaš dolar meni u Meku i Popaj sendvič.

nsarski nsarski 10:34 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

A gle ovo sranje, ovo je vreme idiota jebalo majku

https://twitter.com/aginnt/status/1482516512074186753


Štap od 2m rešava problem? Pa, jbt, niko nije razmišljao o tome da ako se svi ljudi na planeti stave na rastojanje od 2m, neki će onda morati da spadnu sa ivice ove naše Zemlje, ravne ploče!

What?
alselone alselone 10:35 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Štap od 2m rešava problem? Pa, jbt, niko nije razmišljao o tome da ako se svi ljudi na planeti stave na rastojanje od 2m, neki će onda morati da spadnu sa ivice ove naše Zemlje, ravne ploče!

tess1 tess1 10:46 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Daaaavno su to naši stari rekli.

I poslaću im sliku, ove patike plave, paceri. :)




alselone alselone 11:02 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

"podsticaj antivakserskog sentimenta", zbog toga je izbačen. Kakava budalaština, nemam reči.

gvozden1 gvozden1 11:13 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
"podsticaj antivakserskog sentimenta", zbog toga je izbačen. Kakava budalaština, nemam reči.


Da li bi mogao i da zamisliš da je to uopšte moguće na "demokratskom zapadu" do pre par godina, ili bi onome ko bi to pomenuo rekao da je lud?

A evo nas, tu smo stigli.
alselone alselone 11:19 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Da li bi mogao i da zamisliš da je to uopšte moguće na "demokratskom zapadu" do pre par godina, ili bi onome ko bi to pomenuo rekao da je lud?

A evo nas, tu smo stigli.


Napravili su sistem u kom više i nije potrebno imati zakon, samo kažeš "on je loš čovek" i možeš da mu uradiš bilo šta, da ga otpustiš sa posla, izbaciš iz države, bukvalno bilo šta.

I onda neko izabere da se u celom ovom sranju fokusira na to šta je rekao Novakov tata. Brate. Novakov tata jeste kreten ali prolazi ti slon kroz sobu i ruši sve pred sobom a ti mu gledaš u trepavice.
maliperica maliperica 11:20 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

gvozden1
alselone
"podsticaj antivakserskog sentimenta", zbog toga je izbačen. Kakava budalaština, nemam reči.


Da li bi mogao i da zamisliš da je to uopšte moguće na "demokratskom zapadu" do pre par godina, ili bi onome ko bi to pomenuo rekao da je lud?

A evo nas, tu smo stigli.

Nismo nigde stigli, jer nismo nigde ni išli.
" Demokratija " je oduvek bila samo iluzija u službi gospodara.

Imali smo koprenu preko očiju koju je zamenila maska.
Sada smo provirili samo deličkom oka i ukazala nam se stvarnost.
A mi kao - zaprepašćeni.





nikvet pn nikvet pn 11:29 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
.
.
.
13. Koliko si ono puta vakcinisan?
14. Kupili smo par hiljada kamera, pratimo ti telefon i mlatimo po ulici, ali to je za tvoje dobro, jako te volimo
15. A što ti zapravo ne bi nastavio da živiš ovako, šta ti fali uopšte?


Први глобални успех Великог Брата су....... појасеви. Они у ауту које више и не примећујемо да везујемо и нико више око тога не поставља питање. Сматра се цивилизацијским напретком.

Да ли је баш тако?

Ако је појава појаса као техничка новина поправила безбедност Велики Брат је то преузео и мултиплицирао. То спасава животе, обавеза је мала али кажњива и све то стоји.

Али живот и технологија не стоје. У међувремену измишљен је ауто-јастук, аirbag. И ради посао много боље од појаса. Ако је намера Великог Брата безбедност зашто не обраћа пажњу на тај технолошки искорак унапред? Свакако да је много лакше наредити и исконтролисати хиљаду произвођача него милијарде возача. Али Велики Брат то не ради. Зашто? Очигледно није му приоритет безбедност него покорност. Зар је тако тешко на новом прописано тапацираном возилу налепити belt-free ознаку па возачу препустити слободу додатног обезбеђења појасом?

Није тешко, наравно. Тешко је нешто друго. Великом Брату је јако тешко освојену мега-контролу распршити у милијарде микро-слобода. Није васпитно.

Можда је баш ту била тачка одлуке куда се овај свет упутио.

Слобода се не поклања. Слобода се осваја. И брани.
tess1 tess1 11:29 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

"podsticaj antivakserskog sentimenta", zbog toga je izbačen. Kakava budalaština, nemam reči.

Hm, mene Mađari onomad u mračna vremena nisu pustili preko granice jer mi je ime srpsko, tako da su u odnosu na moje iskustvo ovi razlozi za deportaciju stvoreni silom prilika - da sam advokat bilo bi me sramota da mi Novakov slučaj neko na antivaxeraj uzme, no dobro - il imaginarni, i opet bolji od toga da mu sude radi prevare (Maksa je to bolje rekao juče, a meni malo krivo što me preduhitrio:), il zamisli tek da je sve radi uvriježene prirode stvari da je lakše presuditi i deportovati Srbina od npr Švajcarca.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:45 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

gvozden1


Da li bi mogao i da zamisliš da je to uopšte moguće na "demokratskom zapadu" do pre par godina, ili bi onome ko bi to pomenuo rekao da je lud?


Da, da.
Tako su i mene proglašavali ludim do skoro
omega68 omega68 11:51 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Da li bi mogao i da zamisliš da je to uopšte moguće na "demokratskom zapadu" do pre par godina, ili bi onome ko bi to pomenuo rekao da je lud?

Шта ће ти запад.
Да ли си био сведок шта је мени овде причано само зато што сам постављао питања о екперименталним вакцинама - ,,дебил, јбт матер што шириш смрт, неписмени идиот...''?
freehand freehand 13:28 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Први глобални успех Великог Брата су....... појасеви. Они у ауту које више и не примећујемо да везујемо и нико више око тога не поставља питање. Сматра се цивилизацијским напретком.

Razlika između pojaseva i vakcine protiv COVID je u tome što je vezivanje pojaseva zakonska obaveza. Vakcina to nije.
Ništa manje, ništa više.
mlatisa mlatisa 13:54 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne



Јесте да је било намењено другима, али ...

Taj orkestar stari nema pojma u stvari
i vecito peva svoje "tra-la-la-la".
I sto da se menja kad su uslovi cisti:
prvi su i jedini su na Top-listi.
Taj orkestar stari dugo pali i zari,
uz evergreen temu zvanu "tra-la-la-la"
i sto da se vezba da se prosiri lager
za publiku je dosta jedan jedini slager!
I samo ja, pa ja,
o draga gospoja,
o tako pametan,
i tako postojan.
I ja cu da vam sviram,
a vi plesite
u krug i pogled dole
i ne gresite
.
Taj orkestar stari dobro poznaje stvari
cim traje toliko uz "tra-la-la-la"!
Da stignes do neba treba znanja i truda
a niko od nas za to nema ... snage.
Taj orkestar stari audicije kvari
jer pevaju neki svoje "tra-la-la-la".
Al' brzo se svaki anti-talenat smiri
jer slucajno su stari momci vrhovni ziri.
Ovi sto gude se najvise trude,
al' vec u refrenu sve drukcije bude
- dominiraju trube.
Koriste bubnjeve bolje od grupa
i svima pokazuju kako se lupa,
nikad ritam ne gube.
I samo ja, pa ja...
Taj orkestar stari ima izvesne cari
al' vec se pevusi novo "tra-la-la-la"
i sto vise slusam, sve sam vise tog dojma
da nikad nisu imali pojma, pojma!
Ribozom Ribozom 14:18 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Pretvori se blog u antivaksersku orgiju.
Jos vam samo mrtvi cetnicei fale.
Nepravda, sto bi rek'o Kalimero.
niccolo niccolo 14:28 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Ribozom
Pretvori se blog u antivaksersku orgiju.

Mislim da veoma grešiš, ovde su komentarisali uglavnom vakcinisani ljudi, neki i tri puta kao što možeš da pročitaš.

Ali jeste “orgija” ljudskih prava (prava na mišljenje npr) i sloboda (sloboda govora npr).

Jer, priznaćeš, u čemu je danas suštinska razlika sa stanovišta ljudskih prava između Australije i koje one afričke zemlje čiji je diktator onomad rekao da postoji sloboda govora, ali da ne može da garantuje slobodu nakog govora?
omega68 omega68 14:29 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Pretvori se blog u antivaksersku orgiju

Америчка савезна влада више неће захтевати од болница да свакодневно пријављују број људи који умиру од KОВИД-19, према новим смерницама америчког Министарства здравља и социјалних услуга (ХХС).

ХХС је 6. јануара објавио ажуриране смернице о томе које информације болнице достављају агенцији. Смернице напомињу “повлачење поља која се више не морају пријављивати”, међу којима је и “Смртни случајеви од KОВИД-19 од претходног дана”.

Смернице наводе: „Ово поље је неактивно за федерално прикупљање података. Болнице више не морају пријављивати ​​ове елементе података федералној влади.” Ова измена ступа на снагу 2. фебруара.
Иако су нове ХХС смернице објављене 6. јануара, нису објављене док их др Хорхе Кабелеро, доктор медицине и клинички инструктор на Универзитету Станфорд, није објавио на Твитеру.
Овим поводом огласио се и бивши директор Националних Обавештајних Служби САД, Ричард Гренел који је на Инстаграму поставио питање: “Да ли ово значи да се враћамо у нормалу?”
У петак поподне, др. Кабелеро је написао: “Волео бих да разумем зашто савезна влада више неће захтевати од болница да пријављују дневни број смртних случајева #КОВИД19 од 2. фебруара”
Емануелов позив на “нову нормалност” поздрављен је у уводу у Вашингтон Посту и главним интервјуом на НБЦ-јевој емисији, најистакнутијој од америчких недељних „ток шоува“.
maliperica maliperica 14:44 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
Štap od 2m rešava problem? Pa, jbt, niko nije razmišljao o tome da ako se svi ljudi na planeti stave na rastojanje od 2m, neki će onda morati da spadnu sa ivice ove naše Zemlje, ravne ploče!




Koliko još sličnih primera je potrebno da se shvati da ovo ludilo nema veze ni sa Coronom, ni sa vakcinom , niti sa zdravljem.
A najmanje sa zdravim razumom.
Nažalost, igleda da je baš taj razum - oboleo.
Potrebno ga je lečiti.
gvozden1 gvozden1 14:52 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne


Da, da.
Tako su i mene proglašavali ludim do skoro

Pa dobro to, to je drugo :)

Шта ће ти запад.
Да ли си био сведок шта је мени овде причано само зато што сам постављао питања о екперименталним вакцинама - ,,дебил, јбт матер што шириш смрт, неписмени идиот...''?

Jesam.
I to uvek od strane onih koji bi ruku dali za pravo građanuna na slobodu govora, mišljenja....

Sad da ih pitaš, baš te, da li su za slobodu ili diktaturu, nema dileme, apsolutno su za slobodu.
Da ih pitaš gde je ta sloboda, u kom delu sveta je sloboda a gde diktatura, odgovor se zna, sloboda je zapad, diktatura je Rusija.

A onda imaš praksu ovu, da listom podržavaju progon osobe zbog njenog uverenja.
Baš ti isti.

I onda je zaključak jasan, ne znaju šta je sloboda i jebu majku onima koji traže slobodu za sebe, sve u ime slobode.

Stado.

maliperica maliperica 15:09 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

gvozden1


Sad da ih pitaš, baš te, da li su za slobodu ili diktaturu, nema dileme, apsolutno su za slobodu.
Da ih pitaš gde je ta sloboda, u kom delu sveta je sloboda a gde diktatura, odgovor se zna, sloboda je zapad, diktatura je Rusija.

A onda imaš praksu ovu, da listom podržavaju progon osobe zbog njenog uverenja.
Baš ti isti.

I onda je zaključak jasan, ne znaju šta je sloboda i jebu majku onima koji traže slobodu za sebe, sve u ime slobode.

Stado.




omega68 omega68 15:32 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Stado.

сусхи?

nisu oni proterali Novaka Đokovića,,,,proterali su i mene i tebe, proterali su razum, staro normalno, proterali su mir, zdravlje, čovječnost
freehand freehand 15:44 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

omega68
Stado.

сусхи?

nisu oni proterali Novaka Đokovića,,,,proterali su i mene i tebe, proterali su razum, staro normalno, proterali su mir, zdravlje, čovječnost

A šta si ti proterao sa svog bloga kad si proterao Šabana, Maksu i mene?

gvozden1 gvozden1 17:14 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

сусхи?

Da, da, s uši su, a bez repa.
loader loader 18:03 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Sad da ih pitaš, baš te, da li su za slobodu ili diktaturu, nema dileme, apsolutno su za slobodu.
Da ih pitaš gde je ta sloboda, u kom delu sveta je sloboda a gde diktatura, odgovor se zna, sloboda je zapad, diktatura je Rusija.


Ето, док се не каже тако, обичним речима...





kamilo_emericki kamilo_emericki 19:01 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

nikvet pn




Али живот и технологија не стоје. У међувремену измишљен је ауто-јастук, аirbag. И ради посао много боље од појаса.

Vazdušni jastuk radi dobro posao ali u sadejstvu sa pojasom. Poznati su i opisani slučajevi kada je jastuk nevezanim ljudima sabio gornji dio tijela na sjedište i polomio kičmu.
Jastuk ne štiti od ispadanja a pjevač Halid Bešlić je ostao bez oka udarajući o unutrašnji retrovizor kada je izletio na njivu a skakanje po neravnini ne aktivira vazdušni jastuk. Vozilo neoštećeno a on ostao bez oka.

Ja se vežem, ne zbog obaveze i kazne već što sam jako dugo u saobraćaju, još iz vremena kad još nisu bili obavezni, i što sam bio svjedok posledica nevezanja pojasa. I obavezno namještam naslon za glavu da mi nečiji udarac u zadnji branik ne polomi vrat.
mlatisa mlatisa 19:03 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Štap od 2m rešava problem? Pa, jbt, niko nije razmišljao o tome da ako se svi ljudi na planeti stave na rastojanje od 2m, neki će onda morati da spadnu sa ivice ove naše Zemlje, ravne ploče!

What?

Богу ми неће. Најгушће је насељена Азија са 150 становника по квадратном километру, што је више него довољно и за више од два метра.

Да је глупо, глупо је. Чак понижавајуће. Нарпчито за оне са штапом. А биће још више када они без штапа ухвате мотке. Мада Немци су то.
omega68 omega68 21:47 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Зато што нисте ништа од тога, ви сте егоманијаци и садисти.
Добро, ти си мало глупљи зато те понекад пустим.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:52 17.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

"vide našeg Rođu kako je zlatno dete, ajde Rođo izrecituj nešto za čike".



apacherosepeacock apacherosepeacock 13:30 17.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Ribozom
Pretvori se blog u antivaksersku orgiju.

Vala bas..:)

Doks castio blog nekim gljivama? :)
klik23 klik23 23:53 19.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Da, od prvog dana sam sigurna da bi sve sa Federerom i onim malim španskim smradom Nadalom bilo drugačije.






Ova ti je na mestu!
solo solo 09:25 16.01.2022

Na kraju


Završilo se.

Sećam se jedne scene iz serije Mućki (only fools and horses) kada Del Boy kaže jednom tipu iz Australije:

citiram!

Vi Australijanci bi možda bili Englezi da vam mame nisu bile kurve!




I dalje mi se 'ebe za tenis kao pojavu.

Ladno su nas bombardovali,decu nam ubijali,teritorije otimali,sankcije uvodili,putovanja zabranjivali........

Ništa novo.

Živeće ovaj narod.

Što nas ubilo nije učini nas jačim!

kamilo_emericki kamilo_emericki 10:08 16.01.2022

Re: Na kraju

solo



Ladno su nas bombardovali,decu nam ubijali,teritorije otimali,sankcije uvodili,putovanja zabranjivali........



Znaju oni šta rade. Zar sumnjaš u to?
Demokrati, stvoritelji i zaštitnici ljudskih prava, nekorumpirani borci protiv korupcije širom svijeta, antifašisti za razkiku od komunista koji su jednako kao i fašisti bore za dominaciju nad cijelim svijetom.
I imaju najbolju medicinu, da se ne zaboravi.
loader loader 12:09 16.01.2022

Re: Na kraju


Ma, dobro,
sve ovo nema veze sa bombardovanjem, ubijanjem... Malo je to previše. AO i Novak... I jedna i druga strana su imale svoja gledišta i svoje izbore. Znale su se te postavke unapred. Posledice su se mogle nazreti.

A da je Novak korigovao svoje stavove - koji se ipak tiču samo vakcinacije, a ne poretka u Svemiru - zarad obaveze prema svojoj sportskoj karijeri... ne bih to smatrao nekakvim porazom srpske stvari. Ovako, već...
solo solo 16:21 16.01.2022

Re: Na kraju

Ma, dobro,
sve ovo nema veze sa bombardovanjem, ubijanjem...


Možda u vašem vredonosnom sistemu mr Loader što je potpuno demokratski ali ne obavezuje niti mene niti vas da mislimo drugačije.

Balašević lola jedna:

,,Za njega nisu bile samo koke slatke
Ne, taj je skak'o i na guske i na patke
A tek na ćurke čim je bilo neke šanse
Ma princip je isti, sve su ostalo nijanse,,
loader loader 18:04 16.01.2022

Re: Na kraju

ne obavezuje niti mene niti vas da mislimo drugačije.


Наравно.



kamilo_emericki kamilo_emericki 09:58 16.01.2022

Dobro prođe Đoković

Bruna, onog, Đordana su spalili.
A inače ne bi. Zaboravio sam šta je trebao reći, da je vakcinisan ili da se zemlja ne okreće oko sunca.
freehand freehand 09:59 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

kamilo_emericki
Bruna, onog, Đordana su spalili.
A inače ne bi. Zaboravio sam šta je trebao reći, da je vakcinisan ili da se zemlja ne okreće oko sunca.

Pa isto što i Nadal. Mislim, Galilej.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:53 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

kamilo_emericki
Bruna, onog, Đordana su spalili.
A inače ne bi. Zaboravio sam šta je trebao reći, da je vakcinisan ili da se zemlja ne okreće oko sunca.


To oko tog Bruna je romansirana priča.
Tip je bio teška džukela koja se svakom mogućem zamerila. Onda su ga namestili (dojavili OZNI da voli druga Staljina), pošto je svima dozlogrdio. Zbog toga se nije ni razmišljalo o nekom ublažavanju kazne. Da nije bilo te njegove predistorije verovatno bi se provukao sa mnogo blažom kaznom ili bi mu bilo progledano kroz prste kao i mnogim drugim njegovim savremenicima.
freehand freehand 13:42 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

Tip je bio teška džukela koja se svakom mogućem zamerila. Onda su ga namestili (dojavili OZNI da voli druga Staljina), pošto je svima dozlogrdio. Zbog toga se nije ni razmišljalo o nekom ublažavanju kazne. Da nije bilo te njegove predistorije verovatno bi se provukao sa mnogo blažom kaznom ili bi mu bilo progledano kroz prste kao i mnogim drugim njegovim savremenicima.

Da ne piše ko je pomislio bi čovek da je reč o Leonardu, a po fotorobotu čovek bi prepoznao većinu naučnika i velikih umetnika doba u kome je sveta matera crkva imala tako velika ovlašćenja i u svetovnom životu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:34 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

freehand

Da ne piše ko je pomislio bi čovek da je reč o Leonardu, a po fotorobotu čovek bi prepoznao većinu naučnika i velikih umetnika doba u kome je sveta matera crkva imala tako velika ovlašćenja i u svetovnom životu.


Kakav crni Leonardo, oni su neuporedivi.
Tip (Bruno) nije bio nikakav umetnik nit bog zna kakav naučnik. Više nešto kao parafilozof-ezoterista a pri tome arogantni smutljivac vrlo upitnih moralnih standarda. E da, ako se dobro sećam i plagijator.
Da ga ne spališe niko ga danas više ne bi spominjao niti bi ga se iko sećao.

To sve naravno ne znači da je zbog toga trebalo da završi na lomači i da Sveta inkvizicija nije bila srž zla sama po sebi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:38 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

Hoću reči, spališe sirotog Nestorovića.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:52 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

vrabac_onaj
kamilo_emericki
Bruna, onog, Đordana su spalili.
A inače ne bi. Zaboravio sam šta je trebao reći, da je vakcinisan ili da se zemlja ne okreće oko sunca.


To oko tog Bruna je romansirana priča.
Tip je bio teška džukela koja se svakom mogućem zamerila. Onda su ga namestili (dojavili OZNI da voli druga Staljina), pošto je svima dozlogrdio. Zbog toga se nije ni razmišljalo o nekom ublažavanju kazne. Da nije bilo te njegove predistorije verovatno bi se provukao sa mnogo blažom kaznom ili bi mu bilo progledano kroz prste kao i mnogim drugim njegovim savremenicima.

Priznajem da ne znam detalje kako je i koga sve zekio po komšiluku i okolini, znam da je optužen i osuđen za blasfemiju i da je tada važećem papi odbio da se pokori i po cijenu života.
Ni Đoković nije osuđen zbog cijepanja majica ili lomljenja reketa pred publikom, nije osuđen ni što redovno pobjeđuje miljenike "fine" publkie pred tom istom publikom.
I on je osuđen zbog blasfemije i uvrede njenog veličanstva farmaceutske industrije i njenih preporuka koje su obavezne.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:57 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

kamilo_emericki

Priznajem da ne znam detalje kako je i koga sve zekio po komšiluku i okolini, znam da je optužen i osuđen za blasfemiju i da je tada važećem papi odbio da se pokori i po cijenu života.
Ni Đoković nije osuđen zbog cijepanja majica ili lomljenja reketa pred publikom, nije osuđen ni što redovno pobjeđuje miljenike "fine" publkie pred tom istom publikom.
I on je osuđen zbog blasfemije i uvrede njenog veličanstva farmaceutske industrije i njenih preporuka koje su obavezne.


Kao što ne bih Leonarda poredio sa Brunom, ne bih ni Novaka. Uvredljivo je za obojicu (mislim na Leonarda i Novaka).
docsumann docsumann 16:36 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

stoji da je Đordano bio više ezoterik međ crkvenjacima, nego naučnik u užem smislu.
ideje o ustrojstvu nebeskih tijela koje je zastupao ustvari su vizije koje je imao u ekscitiranim stanjima svijesti.
sad, to što su ti njegovi tripovi bili prilično dobri uvidi u nebesko stanje stvari, drugi je i prilično neobjašnjiv par rukava.

što se njegovog karaktera tiče, nešto me memorija ne služi...ne mogu da se prisjetim tih detalja.
benedykt benedykt 22:01 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

kamilo_emericki
vrabac_onaj
kamilo_emericki
Bruna, onog, Đordana su spalili.
A inače ne bi. Zaboravio sam šta je trebao reći, da je vakcinisan ili da se zemlja ne okreće oko sunca.


To oko tog Bruna je romansirana priča.
Tip je bio teška džukela koja se svakom mogućem zamerila. Onda su ga namestili (dojavili OZNI da voli druga Staljina), pošto je svima dozlogrdio. Zbog toga se nije ni razmišljalo o nekom ublažavanju kazne. Da nije bilo te njegove predistorije verovatno bi se provukao sa mnogo blažom kaznom ili bi mu bilo progledano kroz prste kao i mnogim drugim njegovim savremenicima.

Priznajem da ne znam detalje kako je i koga sve zekio po komšiluku i okolini, znam da je optužen i osuđen za blasfemiju i da je tada važećem papi odbio da se pokori i po cijenu života.
Ni Đoković nije osuđen zbog cijepanja majica ili lomljenja reketa pred publikom, nije osuđen ni što redovno pobjeđuje miljenike "fine" publkie pred tom istom publikom.
I on je osuđen zbog blasfemije i uvrede njenog veličanstva farmaceutske industrije i njenih preporuka koje su obavezne.

Pa sad, ne bih išao baš toliko daleko ali je cela poenta jako slična jer je vakcinacija postala nekakva nova religija tj samo vakcinisani mogu u raj a nevakcinisani su sluge Đavola samog. U slučaju da odbiju da se pokrste tj prime pričešće u obliku vakcine, imaju se spaliti na medijskoj lomači za primer drugima, dok se okolo rulja vernika veselo smeje i prostački vređa onoga kome bukvalno gori pod nogama. Na kraju su ga osudili za nešto što čak nije ni verbalni delikt već delikt mišljenja, pošto bi njegov ostanak po njima uticao na osnaživanje anti-vaxx pokreta u Australiji. Za to isto vreme Covid divlja u istoj toj 90% vakcinisanoj Australiji ali za sve pare, pošto sveta vakcinacija ne štiti više od nečastivog Omikrona, ali koga sad pa briga jer je inkvizicija prinela žrtvu u vidu veštice da izgori na lomači…
docsumann docsumann 22:15 16.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković


omega68 omega68 00:27 17.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

Значи мој блог су неке сподобе назвале паљењем ватре и будалаштином која је претерана, а на крају је супер што је извукао живу главу за шта сам се молио на том блогу.
А овај Озмо много нешто наиван или покварен
docsumann docsumann 06:53 17.01.2022

Re: Dobro prođe Đoković

А овај Озмо много нешто наиван или покварен


freehand freehand 10:09 16.01.2022

Stanje stvari

maliperica maliperica 10:23 16.01.2022

Promašena tema

Odluka suda je jasno ukazala na to da su mnogi omašili temu baveći se trivijalnim stvarima kada je Novak u pitanju.

Pokazalo se da Novak smeta zato što je inkarnacija slobodnog čoveka , ljudskosti , zdravlja, humanosti , empatije , spontanosti , iskrenosti, slobode, kreativnosti , nesputanosti, nezavisnosti, kritičkog mišljenja, ... i mogao bih da nabrajam unedogled.
Sve je ono drugo samo ne poslušni , dobrovoljni rob ili programirani robot.
A onima koji bi da projektuju totalitarističklo društvo obrazac čoveka kakav je Novak ne treba, on je sam po sebi pretnja.

Svojom pojavom , svojom ličnošću i svojim karakterom .
On je to samim sobom , bez obzira na to kako se verbalno izjašnjava ili ne u pogledu odnosa prema vakcini ili obaveznoj vakcini.

I s obzirom da u javnom prostoru nastupa uživo i isijava svoju ličnost pretnja je ( potencijalno zarazna ) koja se ne može falsifikovati ili drugačije prikazati osim izopštavanjem iz javnog prostora ( takmičenja)

To je smisao sudijske odluke .

Shvatili su to Vladari, jer su shvaili da i narod to lagano , ali sigurno shvata.
I zato su morali da ga uklone.

I još jednom demontriraju svoji moć ( pretnja primerom ) kao što su to uradili i izopštavanjem iz komunikacijske zajednice i politike predsednika USA.

Međutim, ono što je naizgled demonstracija moći , zbog načina na koji se primenjuje sila, govori nam da se ne radi o moći nego Nemoći.

Kraj im je blizu.

A Novak ?
Svojom zaslugom, ali i njihovim nečoveštvom nadrastao je sferu sporta i postao je velika moralna i politička gromada, svetionik , međaš na razmeđi dva sveta u prelomnim vremenima.

Treba li reći da ništa nije izgubio, već sve dobio.

A pre svega mesto u Svetskoj Istoriji Čovečanstva .
Biće zapamćen kao redak primer Čoveka u svoj svojoj veličini ili možda - Poslednjeg Čoveka.
Zavisno od toga da li će strahom obuzete sitne duše doći sebi i pobuniti se ili poslušno nastaviti da sa sebe otklanjaju poslednje slojeve ljudskosti pretvarajući se u poslušne robove ili robote .

Dakle, da li će im primer biti Novak ili Nadal.

Da li će češati svoje dupe i samozadovoljno za to uz udaranje loptice uzimati svoj obrok , bez svesti , morala, emocija i po cenu lišavanja svih atributa ljudskosti ili će spoznati veličinu Novaka .
Ja tipujem na Novaka i to najmanje zbog toga što je Srbin, najbolji teniser ili sportista , a više zbog svega navedenog.
maliperica maliperica 11:08 16.01.2022

Re: Promašena tema

...

Pandemija vodi u fašizam .

omega68 omega68 12:00 16.01.2022

Re: Promašena tema

„Наша поента је да не морамо да показујемо шта се дешава у Србији, Америци, где год да Новак игра тенис. Важније, неизбежно због скорашњих догађаја, Ђоковићеви ставови о вакцинацији су дошли у први план“, рекао је Лојд.

Током излагања, Лојд је Новака назвао и „иконом антиваксерских група“.

„У Ђоковићевој родној земљи, где се процењује да је потпуно вакцинисано мање од пола становника Србије против ковида, а Ђоковићеви ставови су били критиковани од стране Предрага Кона, епидемиолога који је оптужио спортисту да ствара заблуду“, тврдили су представници Аустралије.




Наравно, зна се ко овде денуцира, а и краде кад треба.
Да лаже, зна се одувек.
omega68 omega68 11:18 16.01.2022

Жив је Троцки

Значи

ВЕРБАЛНИ ДЕЛИКТ
nsarski nsarski 12:04 16.01.2022

Drugim rečima

Ovaj scenario su Novaku namenili:

Da bi se nekud stiglo i nešto postiglo, potrebno je u
nas mnogo. Kao i svuda u svetu, možda i više. Pre svega
treba proći, po dubokoj tami, kroz blatnjavo selo i čopor
nevezanih pasa u njemu. Pa posle toga — ako šta ostane
od tebe — sačekati jutro, pojaviti se tamo negde među
ljudima, ispavanim, ornim za borbu i razgovor, i — biti
takav kakvi su i oni i, po mogućnosti, jači i bolji od njih.

(I. Andrić - Znakovi pored puta)
freehand freehand 11:39 16.01.2022

A mogao je lepo...

omega68 omega68 11:47 16.01.2022

Слобо - Новаче!



Три дозе до тромбозе

alselone alselone 12:18 16.01.2022

Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

u tu tvorevinu nastalu na genocidu.

Aj bož pomozi da ove godine osvoji sve preostale GS-ove pa da se više i ne mora vraćati.

docsumann docsumann 12:42 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

postoji pravna mogućnost za odustajanje od trogodišnje suspenzije.
čini mi se da će u Novakovom slučaju do nje i doći.

lično, volio bih da rekord ostvari negdje drugo (idealno bi bilo na RG-u) i da ne mora više nikad da igra u Australiji.

zamisli slučaj - šampion rekorder bojkotuje GS kojim je dominirao čitavu jednu deceniju.


freehand freehand 12:46 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

zamisli slučaj - šampion rekorder bojkotuje GS kojim je dominirao čitavu jednu deceniju.

I nametne uslov: može ako se odvakcinišete!
I onaj premijer da pojede naramak sena.
tess1 tess1 13:10 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

zamisli slučaj - šampion rekorder bojkotuje GS kojim je dominirao čitavu jednu deceniju.

Ima kod nas kažu nešto naši stari narodi, al se neće svidjeti Loaderu..

Sportska redakcija Blica piše sa srcem.

gedza.73 gedza.73 13:45 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

zamisli slučaj - šampion rekorder bojkotuje GS kojim je dominirao čitavu jednu deceniju.

Ne daj im ideje.
Zamisli ako se gastarbajteri sete kako su Srbi iz Srbije na onom početku korone
dobrim delom bili protiv njihovog ulaska u Srbiju. Još ako se sete da smo ih unapred proglasili za glavne prenosioce zaraze i da su nam zbog njih onemogućili kretanje ima da ostanemo bez doznaka.

Ti ljudi su dobrodošli kod nas, ali neka pravila moraju da se poštuju. Ne smemo da dozvolimo da zaraze druge. Situacija je jako ozbiljna - kaže Milić.
(predsednik opšrine Veliko Gradište)
18.03.2020.

Bahati gastarbajteri prave najveći problem u Srbiji, došli u vreme epidemije, još krše sve mere Vlade
2020-03-22

Milan 22.03.2020
Daje li tim majmunima neko pravo da ugrožavaju život ljudi i države u Srbiji, Ovu državu gradimo mi koji smo ovde a ne ti koji su pobegli pa misle da za šaku para kad dođu mogu da pokušavaju da ubiju biološkim terorizmom koga stignu.

Milanče kao predstavnik australijske škole mišljenja
docsumann docsumann 13:48 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

nismo li tad bili protiv tog ludila?
docsumann docsumann 13:49 16.01.2022

Re: Слобо - Новаче!

omega68


Три дозе до тромбозе



tri loze do ciroze
mirelarado mirelarado 13:51 16.01.2022

Re: Слобо - Новаче!

docsumann
omega68


Три дозе до тромбозе



tri loze do ciroze


Tri doze do skleroze.
gedza.73 gedza.73 13:55 16.01.2022

Re: Oće i tri godine da mu zabrane da ulazi

docsumann
nismo li tad bili protiv tog ludila?

Neki jesu a neki i nisu. Ako uperiš prst u 'krivca', kao u slučaju Đokovića, gastarbajtera, vernika-nevernika, 'genocidnih' naroda... određen broj ljudi reaguje na isti način. Inkvizicija i linč u različitim pojavnim oblicima.

vrabac_onaj vrabac_onaj 14:35 16.01.2022

Re: Слобо - Новаче!

mirelarado
docsumann
omega68


Три дозе до тромбозе



tri loze do ciroze


Tri doze do skleroze.


Tri koze do laktoze.
niccolo niccolo 14:03 16.01.2022

Na drugu temu

Do 10 do 1 na mom biračkom mestu glasalo 98 ljudi. To je Stari Grad, ali ne znam koliko ih ima na tom glasačkom mestu…
softelectronics_e softelectronics_e 14:31 16.01.2022

Re: Na drugu temu

niccolo
Do 10 do 1 na mom biračkom mestu glasalo 98 ljudi. To je Stari Grad, ali ne znam koliko ih ima na tom glasačkom mestu…

Ma!
Luk i voda!
Koga to, uopšte, zanima.
Kada se promeni vlast, promene se svi zakoni - i teraj dalje.
A one koji su menjali zakone radi lopovluka (ako su zbog toga) u bajbokanu.
Šta je tu problem?

Eeee, da!
Nolo, idemooooooo!
niccolo niccolo 14:45 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Treba da te zanima šta se dešava u tvojoj zemlji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:52 16.01.2022

Re: Na drugu temu

niccolo
Do 10 do 1 na mom biračkom mestu glasalo 98 ljudi. To je Stari Grad, ali ne znam koliko ih ima na tom glasačkom mestu…


Gospoja i ja rekli istorijsko NE. Ćerka je još maloletna a buvari nisu dali da glasa (kažu, ne mogu životinje, ću presavijem tabak i pišem žalbu).
Inače kod mene se ćekao red, doduše ne dugo u renutku kada sam bio tamo. Lokacija - Bulbulder, Zvezdara. Biračko mesto - Zubotehnička škola.
maksa83 maksa83 14:53 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Treba da te zanima šta se dešava u tvojoj zemlji.

Ovo je ono što Rusi zovu "pacovsko kretanje", taj idiom sam naučio od mojih prijatelja Rusa. Opisuje ono što se dešava u pacovskom gnezdu - stalno neka jurnjava i kao nešto se dešava, a zapravo ništa.

Bukvalno nebitno, ispalo DA ispalo NE kartelu je svejedno, pošto se ništa lokalno suštinski neće promeniti, oni zakone ne jebu 3% u svakom slučaju, sve što im treba izguraće na zvonce pomoću svojih kišnih glista u Parlamentu.
niccolo niccolo 15:00 16.01.2022

Re: Na drugu temu


stalno neka jurnjava i kao nešto se dešava, a zapravo ništa.

Zvuči kao Bucatijeva Tatarska pustinja.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:00 16.01.2022

Re: Na drugu temu

maksa83

Ovo je ono što Rusi zovu "pacovsko kretanje", taj idiom sam naučio od mojih prijatelja Rusa. Opisuje ono što se dešava u pacovskom gnezdu - stalno neka jurnjava i kao nešto se dešava, a zapravo ništa.

Bukvalno nebitno, ispalo DA ispalo NE kartelu je svejedno, pošto se ništa lokalno suštinski neće promeniti, oni zakone ne jebu 3% u svakom slučaju, sve što im treba izguraće na zvonce pomoću svojih kišnih glista u Parlamentu.


Ponekad je potrebno saopštiti šta misliš bez obzira što u datom momentu to ne prouzrokuje trenutni efekat.
Da ostane zabeleženo.
niccolo niccolo 15:03 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Pogotovo što još uvek imamo privilegiju da neće da nas izbace iz zemlje ako mislimo pogrešno.
alselone alselone 15:04 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Gospoja i ja rekli istorijsko NE.

Moram i ja otići a mrzi me do bola.

Juče mi je jako dobar prijatelj dobio sina pa smo malo zaglavili, sada ležim, patim, mamuram i gledam Barfly sa Miki Rurkom, da budem skroz u elementu. Obožavam taj film! Jedan od pocenjenijih filmova u istoriji.
freehand freehand 15:40 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Bukvalno nebitno, ispalo DA ispalo NE kartelu je svejedno, pošto se ništa lokalno suštinski neće promeniti, oni zakone ne jebu 3% u svakom slučaju, sve što im treba izguraće na zvonce pomoću svojih kišnih glista u Parlamentu.

A naročito zato što će, štagod bilo na tom "referendumu" kad dođe momenat da se ova Augijeva štala počisti - sa njihovim zakonima morati da se u slivnik speru i njihove sudije i njihovi tužioci. Na ovaj ili onaj način, a ja sve više preferiram revoluciju ili bar revolucionarne metode, jer mi sve više izgleda da su govna toliko duboko i široko pustila korenje da to nekakvim drugim putem jednostavno neće ići.
Onopmad su, u onom kilavom i trapavom pokušaju reforme pravosuđa Slobine sudije i tužioci, raznorazni lelemudi i potkupljeni delovi pravosuđa masovno pretrčali u SNS, a onda se pobedonosno vratili da vedre i oblače. To su ovi sad, da pdosetim samo.
I sad da se samo izaberu na doživotne funkcije i milina.
milisav68 milisav68 16:15 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Juče Meridianbet:

Da - 1.01
Ne - 20

softelectronics_e softelectronics_e 17:24 16.01.2022

Re: Na drugu temu

freehand
Bukvalno nebitno, ispalo DA ispalo NE kartelu je svejedno, pošto se ništa lokalno suštinski neće promeniti, oni zakone ne jebu 3% u svakom slučaju, sve što im treba izguraće na zvonce pomoću svojih kišnih glista u Parlamentu.

A naročito zato što će, štagod bilo na tom "referendumu" kad dođe momenat da se ova Augijeva štala počisti - sa njihovim zakonima morati da se u slivnik speru i njihove sudije i njihovi tužioci. Na ovaj ili onaj način, a ja sve više preferiram revoluciju ili bar revolucionarne metode, jer mi sve više izgleda da su govna toliko duboko i široko pustila korenje da to nekakvim drugim putem jednostavno neće ići.
Onopmad su, u onom kilavom i trapavom pokušaju reforme pravosuđa Slobine sudije i tužioci, raznorazni lelemudi i potkupljeni delovi pravosuđa masovno pretrčali u SNS, a onda se pobedonosno vratili da vedre i oblače. To su ovi sad, da pdosetim samo.
I sad da se samo izaberu na doživotne funkcije i milina.

Ma!
Mogu oni da se izaberu na doživotne funkcije 9 puta kao mačke.
A kada se vlast promeni, onda sva ta njihova sranja od zakona ta nova vlast promeni.
I idemo dalje!
Kao da je to neki problem.
Što reče maksa, tu negde, njih apsolutno boli patka za bilo koje, zakone, svoje ili tuđe.
Ako im neki zakon ne odgovara, oni ga promene.
Ako im smeta Ustav, oni ga promene.
Kao što su promenili i ovaj uslov za referendum da je dovoljno da izađe jedna osoba i da rezultat bude validan.
Prema tome, uzbuđavati se zbog nekog zakona koji oni menjaju, donose, koga briga za to.
Kada njihovo prođe, treba da se sve spremi kako dolikuje.
I ne ići njihovim stopama.
Mada, u to poslednje nešto i sumnjam.
Videći koje su sve perjanice (demokratske, ali u kurcu) prešle kod njih.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:30 16.01.2022

Re: Na drugu temu

alselone

Moram i ja otići a mrzi me do bola.


Nemoj da te mrzi, obična lagana šetnja a bitnije je nego što izgleda, bez obzira na ishod.

gledam Barfly sa Miki Rurkom, da budem skroz u elementu. Obožavam taj film! Jedan od pocenjenijih filmova u istoriji.


Da, odličan film a ova scena je antologijska

softelectronics_e softelectronics_e 17:35 16.01.2022

Re: Na drugu temu

vrabac_onaj
alselone

Moram i ja otići a mrzi me do bola.


Nemoj da te mrzi, obična lagana šetnja a bitnije je nego što izgleda, bez obzira na ishod.

gledam Barfly sa Miki Rurkom, da budem skroz u elementu. Obožavam taj film! Jedan od pocenjenijih filmova u istoriji.


Da, odličan film a ova scena je antologijska


Bili još jutros.
Ne samo zbog toga što nam je glasačko mesto udaljeno sto metara.
I zaokružili kako i dolikuje.
maksa83 maksa83 17:51 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Pogotovo što još uvek imamo privilegiju da neće da nas izbace iz zemlje ako mislimo pogrešno.

Neće iz zemlje ali im se omakne da ubace u zemlju u najbukvalnijem smislu te reči. Ok, ponekad u reku...
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:58 16.01.2022

Re: Na drugu temu

maksa83
Pogotovo što još uvek imamo privilegiju da neće da nas izbace iz zemlje ako mislimo pogrešno.

Neće iz zemlje ali im se omakne da ubace u zemlju u najbukvalnijem smislu te reči. Ok, ponekad u reku...


To je ipak manje ponižavajuće. Roknu te ko čoveka a ne da te oteraju ko džukelu...
loader loader 18:13 16.01.2022

Re: Na drugu temu

alselone
Gospoja i ja rekli istorijsko NE.

Moram i ja otići a mrzi me do bola.

Juče mi je jako dobar prijatelj dobio sina pa smo malo zaglavili, sada ležim, patim, mamuram i gledam Barfly sa Miki Rurkom, da budem skroz u elementu. Obožavam taj film! Jedan od pocenjenijih filmova u istoriji.


Расол?
loader loader 18:13 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Ne samo zbog toga što nam je glasačko mesto udaljeno sto metara.


А да је било 120 метара? Испала би тешка патриотска дилема?
gedza.73 gedza.73 21:13 16.01.2022

Re: Na drugu temu

milisav68
Juče Meridianbet:
Da - 1.01
Ne - 20

Mene čudilo što se nešto preterano i nije pričalo. Poneka reklama, poneki analitičar... Više se propagandna mašinerija angažovala pri davanju jednokratne pomoći penzionerima ili otvaranju fabrike ili neki od sada već zaboravljenih događaja kad su išle celodnevne specijalne emisije, pa se smenjivali gosti nego o referendumu.

Ovo kao moramo al baš i ne bi, eto mi se zalažemo... Sve u svemu čini mi se da su i vlast i opozicija dosta jednoglasno bili na istoj strani.
loader loader 21:42 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Ништа од тих ствари није битно.
Медији. Медији. Медији...
Уз поседовање медијa - све може да се прикаже овако или онако. Мислим на медије које гледа 60-70-80% људи. Не треба се заваравати утисцима у уском кругу једномишљеника, тј. осталим медијима, интернет информацијама...
Појединачни догађаји који се дневно натурају само су навлачење наивних који онда праве анализе, дискутују ... а који су, претежно, или саморекламери, или не капирају да заиста није смислено за осведоченог и озваниченог лопова још једном, хиљадити пут, доказивати да је лопов, и да то још звучи као ексклузива. Елита, самољубива, мисионари демократије, правници који напомињу да је током дана прекршен Устав... (а прекршен је током ових година хиљаду пута)... Е, кад то јалово таворење код перјаница могућих промена видим - онда схватам величину овдашњег безнађа.
maksa83 maksa83 22:22 16.01.2022

Re: Na drugu temu


Vučić iz SNS štaba saopštio rezultate, kaže "60% onako kako sam ja rekao" (a zapravo ga boli dupe).

Ke kUmedija što bi rekli Ligurci i kakva sprdnja od zemlje.

In di ada njuz Darija Kisić Tepavčević objavila na Ništagramu svoj dolazak na glasačko mesto, a sad da li je sama fotošopala struk pa povuklo i vrata ili je to radio isti majstor koji je doktorovao Đokovićev kovid sertifikat, ko će ga znati, kako god mnogo je smešno.




vrabac_onaj vrabac_onaj 22:31 16.01.2022

Re: Na drugu temu

maksa83

Vučić iz SNS štaba saopštio rezultate, kaže "60% onako kako sam ja rekao" (a zapravo ga boli dupe).


40% protiv je odličan rezultat, mnogo više nego što ovo što sebe da naziva "pravom opozicijom" može u opšte da sanja da dobije na izborima u aprilu.
maksa83 maksa83 23:06 16.01.2022

Re: Na drugu temu

40% protiv je odličan rezultat, mnogo više nego što ovo što sebe da naziva "pravom opozicijom" može u opšte da sanja da dobije na izborima u aprilu.

Ja ne mogu da shvatim ozbiljno njegove brojeve. Eno isplivavaju klipovi gde ljudi nalaze da je neko već glasao za njihovu odsutnu rodbinu. Po većim gradovima verujem da je bilo neke kontrole, ali po malim mestima je neki lokalni SNS majmun napisao šta mu je rečeno i ćao.

Meni je veća "vest" činjenica da Vučić (Predsednik svih građana) iz SNS prostorija saopštava rezultate i kao to je - to, kakvi RIKovi pičkematerine...

Sprdnja.
predatortz predatortz 23:38 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Meni je veća "vest" činjenica da Vučić (Predsednik svih građana) iz SNS prostorija saopštava rezultate i kao to je - to, kakvi RIKovi pičkematerine...

Sprdnja.


Što se, koji qratz, čudiš?
Pa ovde ti 2/3 blogera tvrdi da je najbolje bilo kada je država imala samo jednu instituciju, koja se zvala - Tito!

To je taj mentalitet, sad da li su zaljubljeni u Tita ili Vučića, pokazuju jasan kapacitet za pripadnost stadu.
Takvih je, nažalost, još uvek više od onih koji bi da se zna ko šta i do kog nivoa radi.
maksa83 maksa83 23:51 16.01.2022

Re: Na drugu temu

Što se, koji qratz, čudiš?

Uopšte se ne čudim.

U opštini Lakovac do 19h glasalo 3778 ljudi, a onda od 19 do 20h glasalo još 2717 birača, tj. u poslednjih sat vremena je glasalo 45 ljudi u minutu. Pćela kad ućini dzuuu...

Rezultat 53:47 za "da".

Pa reci...
predatortz predatortz 23:54 16.01.2022

Re: Na drugu temu

maksa83
Što se, koji qratz, čudiš?

Uopšte se ne čudim.

U opštini Lakovac do 19h glasalo 3778 ljudi, a onda od 19 do 20h glasalo još 2717 birača, tj. u poslednjih sat vremena je glasalo 45 ljudi u minutu. Pćela kad ućini dzuuu...

Rezultat 53:47 za "da".

Pa reci...


Ćorave kutije, šta da ti kažem...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana